Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.745 views

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Nou, mijn Switch komt vandaag terug van de technische dienst dus ik kan ook vandaag aan de slag met MK8D :D.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:00
Nieuwe ARMS trailer:

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• Thomas
  • Niet online
Wat een hilarische geluiden maakt dat ding :p .

• RabNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-12-2020
Net als voorgaande jaren houdt Nintendo wederom geen live persconferentie op E3 aankomende juni.
In plaats daarvan een Nintendo direct video met hierin de nieuwe aankondigingen.

Zit te wachten op de postbode met MK8. Ben echt zeer benieuwd. De laatste MK die ik gespeeld heb, was op de N64...

[ Voor 24% gewijzigd door RabNL op 28-04-2017 09:16 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-11 18:57
Heb maar even een zonnebril opgezet bij MK8, kleuren spatten van het scherm. :) Het ziet er retestrak uit, ook op een 65". Eindelijk weer een fatsoenlijke battle mode op de tv.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
https://gamer.nl/artikele...-persconferentie-op-e3-2/

Eigenlijk had ik niet anders verwacht. Wederom geen persconferentie voor Nintendo op de E3.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Zerora
  • Nu online
Net wat we nodig hebben. Een vechtende condoom. :+

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 09:28:
Heb maar even een zonnebril opgezet bij MK8, kleuren spatten van het scherm. :) Het ziet er retestrak uit, ook op een 65". Eindelijk weer een fatsoenlijke battle mode op de tv.
Erg mooi in handheld modus ook en heerlijk spelen met 60 fps ! Wordt tijd voor een Tweakers.net toernooi :)

[ Voor 3% gewijzigd door rudyman85 op 28-04-2017 09:52 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Ik maakte me een beetje zorgen over de inhoud van ARMS. Een vechtspel heeft wat mij betreft 20 vechters nodig om zn geld waard te zijn, maar ARMS heeft veel customization opties dus ik zou zeggen: 10 is genoeg. Daar komen we nu wel aardig bij in de buurt met 7 officieel en de 3 dieGameXplain opviel van achtergrond info uit de trailer (eigenlijk 4, maar 1 daarvan is duidelijk Helix, wat de rest ook wat meer aannemelijker maakt).

Dus we hebben nog open:
- Een robot
- Een meid met een half masker (Lucha Libre styled?)
- Een ??? met volledig masker

(2 week oude video)

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Voor de mensen met Mario Kart Deluxe, hebben jullie links onderin beeld (bij de muntjes) ook spookmuntjes afbeelding tijdens het racen (bijna altijd). Het is het of de sprite van de muntjes niet goed uitgelijnd is. Zal vast een glitch zijn wat gepatched moet worden, maar ben benieuwd of andere het ook hebben.

Zal eens proberen een foto ervan te maken en uploaden. Verder super tof spel nog steeds en de rumble werkt lekker.

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
RayNbow schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:38:
Eerder op de avond eens gekeken wat de marathon-modus is in Puyo Puyo Tetris...

[video]

...ik word oud. Blokjes vallen op een gegeven moment iets te snel voor me. :p
ik heb juist dat de laatste paar "levels" heel moeilijk gaan, tot ik op het laatste level kom(instant drop) waarna het iets makkelijker gaat.

• Lekker Ventje
Bisamrat schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:11:
Voor de mensen met Mario Kart Deluxe, hebben jullie links onderin beeld (bij de muntjes) ook spookmuntjes afbeelding tijdens het racen (bijna altijd). Het is het of de sprite van de muntjes niet goed uitgelijnd is. Zal vast een glitch zijn wat gepatched moet worden, maar ben benieuwd of andere het ook hebben.

Zal eens proberen een foto ervan te maken en uploaden. Verder super tof spel nog steeds en de rumble werkt lekker.
Hier ziet alles er normaal uit. Heb alleen wel last van rode en blauwe schildjes waardoor ik telkens munten verlies :) En ik wil zo graag die Mercedes.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Lekker Ventje schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 10:57:
[...]

Hier ziet alles er normaal uit. Heb alleen wel last van rode en blauwe schildjes waardoor ik telkens munten verlies :) En ik wil zo graag die Mercedes.
Op handheld mode gebeurd het vreemd genoeg niet. Dus zal iets te maken hebben met de 1080p resolutie. Helaas lukt ingame screenshot maken daardoor dus ook niet.

• BlackMage
Het klinkt alsof het aan je tv of de verbinding naar de tv ligt en niet zozeer je Switch.

Als je de mogelijkheid hebt om het op een andere tv of monitor te testen dan zou ik dat aanraden. Anders wellicht een andere hdmi input op je tv. En een andere HDMI kabel misschien ook, als je die hebt liggen :)

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Heb een filmpje gemaakt (vraag niet hoe :)). Zie YouTube: Mario Kart 8 Deluxe ghost coin icon en dan vooral tussen 50 en 1:10. Wel vreemd als het aan de HDMI / TV ligt, maar goed dat kan altijd (gaan we nu even controleren). Was dus benieuwd of meerdere mensen dit hebben.

Update
Blijkt een tv instelling, met andere weergave optie (spel uiteraard) heb ik er geen last van. Nu nog kijken of de kleuren normaal kunnen in de spel mode ;)

[ Voor 25% gewijzigd door Bisamrat op 28-04-2017 13:19 ]

• Thomas
  • Niet online
Bisamrat schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:18:
Heb een filmpje gemaakt (vraag niet hoe :)). Zie YouTube: Mario Kart 8 Deluxe ghost coin icon en dan vooral tussen 50 en 1:10. Wel vreemd als het aan de HDMI / TV ligt, maar goed dat kan altijd (gaan we nu even controleren). Was dus benieuwd of meerdere mensen dit hebben.
Ik zal het straks voor je checken. Heb je toevallig nog een andere HDMI kabel? Als het in handheld modus niet gebeurt dan zal het daar aan liggen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:21:
[...]

Ik zal het straks voor je checken. Heb je toevallig nog een andere HDMI kabel? Als het in handheld modus niet gebeurt dan zal het daar aan liggen.
Hoeft niet, hoor. Vergeet niet dat de TV-versie op full HD-resolutie draait. Andere renderlogica dus andere bugs behoren gewoon tot de mogelijkheid.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Misschien handig om het mario kart deluxe topic te linken boven de quickreply bij Let op: net zoals met zelda zodat dit niet het mario kart discussie topic wordt maar wat meer algemeen op de switch blijft ;-)

[Switch] Mario Kart 8 Deluxe

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
Sokkeh schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:40:
Misschien handig om het mario kart deluxe topic te linken boven de quickreply bij Let op: net zoals met zelda zodat dit niet het mario kart discussie topic wordt maar wat meer algemeen op de switch blijft ;-)

[Switch] Mario Kart 8 Deluxe
Dit zal je altijd hebben bij de release van een nieuwe game dus ik zou alvast de release van Arms en Splatoon in je agenda zetten ;) Snap best dat het na een week vervelend wordt, maar waar wil je het dan graag over hebben? Dit is het nieuwste spel op deze console dus behoorlijk actueel.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Beakzz schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 12:10:
[...]

Dit zal je altijd hebben bij de release van een nieuwe game dus ik zou alvast de release van Arms en Splatoon in je agenda zetten ;) Snap best dat het na een week vervelend wordt, maar waar wil je het dan graag over hebben? Dit is het nieuwste spel op deze console dus behoorlijk actueel.
Ik stoor me er zelf niet heel erg aan ofzo hoor, maar ik denk dat het gewoon handiger is om ervaring op een plek uit te wisselen in plaats van verspreid over twee topics. Zoals nieuwe ARMS character wordt nu redelijk ondergesneeuwd door de mk8d discussies, daar doel ik meer op.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 00:06
Pff die controls kunnen zeker niet worden aangepast in mk8? Ik wil B en Y gebruiken ipv a en b

• Thomas
  • Niet online
Godver :'). Wilde er een nieuwe screenprotector op doen omdat de ander niet helemaal goed zat en wat stofjes had. Dit keer hete douche aangezet om de badkamer stofvrij te maken. Ik plakken, zit er toch nog een fucking kruimeltje (joost mag weten hoe) op waardoor er een permanente bubbel onder zit. Weggegooid geld dus 8)7. Maar weer een nieuwe kopen :'( .

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe bevalt de switch tot nu toe? Is het een console waarmee ik ook de wii ervaring krijg en samen met mijn dochter mario olympics bv kan spelen?

• Bisamrat

Bisamrat

komt wel goed schatje

Thomas schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 14:30:
Godver :'). Wilde er een nieuwe screenprotector op doen omdat de ander niet helemaal goed zat en wat stofjes had. Dit keer hete douche aangezet om de badkamer stofvrij te maken. Ik plakken, zit er toch nog een fucking kruimeltje (joost mag weten hoe) op waardoor er een permanente bubbel onder zit. Weggegooid geld dus 8)7. Maar weer een nieuwe kopen :'( .
Haha dat had ik ook, maar ik heb besloten geen screen protector meer te nemen. Krijg het er toch niet zelf perfect op en ik vind het ook niet zo mooi uiteindelijk. Maar toch 25 euro weggegooid met proberen >:).

• Thomas
  • Niet online
Bisamrat schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:13:
[...]

Haha dat had ik ook, maar ik heb besloten geen screen protector meer te nemen. Krijg het er toch niet zelf perfect op en ik vind het ook niet zo mooi uiteindelijk. Maar toch 25 euro weggegooid met proberen >:).
Ik heb er wel meer aan uitgegeven :X. Had er een mooie gaame van kunnen kopen :'). Als je toch een protector wil zou ik voor de Hori protective filter gaan. Makkelijk op te plakken en bijna onzichtbaar. Die glazen dingen vind ik eerlijk gezegd 3 keer niks.

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 17:41

ykz

Thomas schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:48:
[...]

Ik heb er wel meer aan uitgegeven :X. Had er een mooie gaame van kunnen kopen :'). Als je toch een protector wil zou ik voor de Hori protective filter gaan. Makkelijk op te plakken en bijna onzichtbaar. Die glazen dingen vind ik eerlijk gezegd 3 keer niks.
Ik vind eerlijk gezegd de glazen protectors veel beter en makkelijker op te plakken.
Als er iets op het scherm valt, dan vangt volgens mij een glazen screen protector beter de klap op dan een plastic protector.

• Beakzz
@ykz Iets op je scherm valt? ben je nog aan het verbouwen thuis?

• ykz

ykz

Beakzz schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 16:30:
@ykz Iets op je scherm valt? ben je nog aan het verbouwen thuis?
Nee, maar ik heb regelmatig mijn switch op mn bureau liggen.

• RayNbow
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Raad 't spel... :p

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16-11 17:18
Kreeg zojuist een update voor LEGO City Undercover. Geen idee van het versienummer/patch notes. Iemand een idee?

• Beakzz
RayNbow schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 17:51:
***members only***

Raad 't spel... :p
Mario Kart en zo te zien is het tijd om een oud accessoire terug te brengen :+

Afbeeldingslocatie: https://i.fokzine.net/upload/11/11/111106_38849_handy_boy.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Beakzz op 28-04-2017 18:34 ]

• RayNbow
Nope, een ander spel dat deze week in 't westen uitkwam. :p

• Er!k
Puyo Puyo Tetris ;)

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:52
Ik twijfel nog om puyo te bestellen. Denk dat ik MK8 oversla. Heb deze en de uitbreidingen ook op de WiiU. Er zit wel verschil in, maar imo te weinig.
Puyo zie ik hier nergens echt beschikbaar. Maar zal wel zijn omdat die morgen pas komt.
Wellicht morgen in de winkel zien en meenemen. Geen idee.

Verwijderd

@Arunia Ik heb beide (en Kamiko) deze week gehaald, en ik moet zeggen dat dit verreweg de beste week is sinds de launch voor de Switch :)

@Er!k Ik kreeg idd ook net die update, maar heb er verder nog geen info over kunnen vinden.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2017 19:35 ]

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Bisamrat schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:13:
[...]

Binnen x aantal maanden zullen er wel onderdelen van de Switch beschikbaar zijn waaronder dat scherm... ipv x aantal protectors te slijten beter zo'n vervangstuk (als het echt nodig zou zijn) gebruiken. Zo pak ik het toch aan...

• Michel242186
  • Laatst online: 05:51
ik heb ook veel disconnects tijdens het online spelen van mario kart.

zit aan een wifi repeater te denken.

• Er!k
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 19:31:
@Er!k Ik kreeg idd ook net die update, maar heb er verder nog geen info over kunnen vinden.
Kreeg meteen al een vastloper na de update 8)7

• Lekker Ventje
Michel242186 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:10:

Ligt dat aan jou of aan Nintendo? Heb gisteren even online geprobeerd maar er verdwenen telkens teveel mensen uit de lobby om het op een slechte wifi bij iemand thuis te steken.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:54

CyBeRSPiN

sinds 2001

MK8 digitaal gekocht maar mis nu wel 'het boekje', of zit die er bij game card ook niet bij?
Zie iets over stuurhulp staan, maar dat staat niet bij de uitlegfilmpjes. Is er ergens nog een uitgebreidere beschrijving?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Paar pagina's terug gaat het over het kopen van mario kart 8 deluxe terwijl je een wii u versie hebt liggen.

Sinds gisteren heb ik een switch.
De games aanbod is beperkt.
Ik ben geen fan van zelda hoewel ik de game nog wel zal gaan halen, tetris spelen heb je genoeg als mobile games. 50 euro voor een demo game 1-2switch is voor mij niet interessant.

Mario kart 8 kunnen spelen alleen of met andere is leuk.

Tot nu to alleen portable gespeeld met de switch.
Moet wel zeggen dat het geen lichte console is

Angelo NL / Global Cargo VTC

• RayNbow

* RayNbow zal Miiverse toch wel missen...
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:01:
MK8 digitaal gekocht maar mis nu wel 'het boekje', of zit die er bij game card ook niet bij?
Zie iets over stuurhulp staan, maar dat staat niet bij de uitlegfilmpjes. Is er ergens nog een uitgebreidere beschrijving?
Er zit geen boekje erbij. Zie: Here's What Mario Kart 8 Deluxe's Retail Packaging Looks Like, Inside And Out

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-10 15:38
De switch heeft wel ruk wifi signaal enige device in huis dat zo slecht bereik heeft internet staat er ook vol mee

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

• Lekker Ventje
Als ik in MK8 over het Animal Crossing circuit rijd krijg ik ontzettend veel zin in een nieuwe AC en van mij mogen ze voor het dorp dat circuit als uitgangspunt nemen, het ziet er geweldig uit.

Verwijderd

CyBeRSPiN schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 09:01:
De spelgids Mario Kart 8 Deluxe van Prima Games is een mooie strategy guide voor dit spel (en voor een leuke prijs).

Een aanrader!

Sneak Peek

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2017 10:57 ]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Vraagje voor degene die (ook) op tv spelen. Hoe ver zitten jullie van de tv af? Ik vraag me af of ik mijn joycons moet aanmelden. Want op 3-4 meter heb ik disconnects of erger nog inputs die niet aankomen of haperen. (Had ook al gepost in p&g topic maar ben nieuwsgierig of het een probleem is, of simpelweg limitatie van joycon bereik)

Edit: als ik deze link lees zou het 10 meter moeten zijn:
Link

[ Voor 20% gewijzigd door Sagat op 29-04-2017 11:32 ]

10 second ninja DONE

• RayNbow
Sagat schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:21:
Vraagje voor degene die (ook) op tv spelen. Hoe ver zitten jullie van de tv af?
Ik heb de Switch aangesloten op een 24" monitor, dus zelf zit ik er niet ver van af.
Ik vraag me af of ik mijn joycons moet aanmelden. Want op 3-4 meter heb ik disconnects of erger nog inputs die niet aankomen of haperen. (Had ook al gepost in p&g topic maar ben nieuwsgierig of het een probleem is, of simpelweg limitatie van joycon bereik)
Op 3m moet het signaal bij goed-werkende Joy-Cons nog voldoende zijn. Zie hier de testvideo's van GameXplain (uitgevoerd op een afstand van 10 voet):

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Sbakker1982 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:10:
Hoe bevalt de switch tot nu toe? Is het een console waarmee ik ook de wii ervaring krijg en samen met mijn dochter mario olympics bv kan spelen?
Absoluut!
Ik heb een Wii en nu een Switch.
Mijn oudste dochter is 6,5jr en heb er gister een redelijk lange MarioKart 8 Deluxe sessie opzitten. Gaat super goed; erg leuk om (samen) te doen.

Verder is de handheld modus echt top; papa kan op de Nintendo spelen zonder de grote TV in beslag te nemen. En neem m vaak mee in de trein naar werk.

Aanrader dus (naar mijn mening)!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:54

CyBeRSPiN

sinds 2001

Wel een ergernis: die joycon kapjes gaan echt te makkelijk verkeerdom erop. Ben bang dat er een keer wat afbreekt want krijg ze er niet zo makkelijk af dan. Snap niet dat ze dat zo ontworpen hebben :?

• Crim
  • Laatst online: 17-11 18:14
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:41:
Wel een ergernis: die joycon kapjes gaan echt te makkelijk verkeerdom erop. Ben bang dat er een keer wat afbreekt want krijg ze er niet zo makkelijk af dan. Snap niet dat ze dat zo ontworpen hebben :?
Heb ik ook al een paar keer gehad :P
YouTube: How to Remove Joy-Con Wrist Strap Stuck On The Wrong Way - Nintendo ...

• Arunia
  • Laatst online: 10:52
Mk8 met gekocht. Puyo hadden ze niet bij de intertoys. Anders die ook meegenomen. Wel de stuurtjes ook aangeschaft. Niet voor mij iig. Vind dat ruk spelen.

• Thomas
  • Niet online
Oh yeah, nieuwe protector er op en eindelijk volledig stofloos! Niks te ontdekken.

Deze dus, omdat 'ie makkelijk te plakken is. Wel één kanttekening mocht je 'm ook kopen (te vinden bij o.a. MM, Nedgame, Bol), haal hem er pas uit als je moet plakken!

Als er op de onderkant (dus met de folie er nog op) stof komt bijv. door hem ergens op een stoffig oppervlak te leggen, komt dat ook weer op je scherm. Nu zoals me is aangeraden hier een hete douche aangezet, gewacht tot het stoom wegtrok, oude protector er afgehaald en er voor gezorgd dat het scherm helemaal schoon was zonder stof (duurde wel een minuut of 10 :') ), ding er uitgehaald en direct opgeplakt. Geen zichtbare stofjes, zal vast wat onder zitten maar niet te zien met het scherm aan. Je ziet eigenlijk niet dat hij er op zit.

• Romius
  • Laatst online: 18-11 13:32
Hier nu ook een Switch eigenaar, mag 'm alleen nog niet gebruiken van m'n vrouw, ben volgende week pas jarig :')
Hebben jullie ook nog een andere lader aangeschaft/in gebruik? Of gebruiken jullie gewoon de dock om op te laden? Kan mij voorstellen dat het handig is om een lader erbij te hebben voor portable gebruik.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46
Heb zon ding:
https://www.amazon.de/Anker-PowerPort-Ladegerät-Delivery-Technologie/dp/B01C847NUK/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1493476768&sr=8-4&keywords=Anker+USB-c

Kan je alles mee opladen :)

Haters everywhere but I don’t really care

• RayNbow
Romius schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:32:
Hebben jullie ook nog een andere lader aangeschaft/in gebruik? Of gebruiken jullie gewoon de dock om op te laden? Kan mij voorstellen dat het handig is om een lader erbij te hebben voor portable gebruik.
Thuis laad ik 'm op in 't dock. Als ik ergens anders ben en ik m'n Switch wil laden, gebruik ik de lader van m'n Lumia 950.

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:12
Ik heb een 2e lader gehaald (orginele, die €30,- ga ik niet moeilijk om doen), gezien ik nog wel eens lekker op de bank wil liggen en dan de Switch in handheld mode wil gebruiken had ik geen zin om steeds de lader van de dock af te koppelen. Daarnaast ook handig als je je Switch meeneemt, kan je die extra lader meenemen.
Want op 3-4 meter heb ik disconnects of erger nog inputs die niet aankomen of haperen. (Had ook al gepost in p&g topic maar ben nieuwsgierig of het een probleem is, of simpelweg limitatie van joycon bereik)
Ik krijg pas een disconnects als ik rond de 8 meter vandaan de Switch sta en dat door 2 muren. Grappige is dat dat alleen gebeurt bij de linker joy-con, rechter blijft gewoon prima werken.

• Romius
RayNbow schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:41:
[...]

Thuis laad ik 'm op in 't dock. Als ik ergens anders ben en ik m'n Switch wil laden, gebruik ik de lader van m'n Lumia 950.
Ja, das ook een usb-c device, dat werkt wel. Ik ben er een beetje huiverig voor, ook die Anker - die komt namelijk niet geheel door de test heen mbt usb c power delivery specs. Je zou zomaar je Switch de soep in kunnen draaien ermee.

Misschien toch maar gewoon de originele lader erbij kopen, dan weet ik zeker dat het goed is.

[ Voor 9% gewijzigd door Romius op 29-04-2017 16:49 ]

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Na laatst gespeeld te hebben bij een collega die er een had wilde ik er toch ook wel graag eentje hebben. Zojuist bij 3 winkels op de wachtlijst gezet waarvan bij één op positie 1. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren.

• Thomas
  • Niet online
Ik ga denk ik gewoon eens zo'n officiële kopen, wel zo handig.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Als je pro controller hebt.
Kan je dan de joycons laten zitten in het dockstation ?
Het is nu vervelend om te switchen van tv naar handheld.

Wil ook een 2e oplader halen voor handheld en de andere voor het dockingstation

Verwijderd

Ja dat kan. Plaats de Switch in dock, pak de Pro Controller en druk op L/R :)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:17:
Ja dat kan. Plaats de Switch in dock, pak de Pro Controller en druk op L/R :)
Nu nog eentje vinden.
Lijkt ook lastig te zijn volgens mij.

• Thomas
  • Niet online
@Pykow Als je een (prepaid) credit card hebt kun je er ook één van Amazon kopen, die hebben er vaker één dan in Nederland. Ik zie dat ze bij Amazon FR en ES op 2 mei weer in stock zijn. Ik heb de mijne in de Franse Amazon gekocht en hij was er na een dag of 4.

[ Voor 38% gewijzigd door Thomas op 29-04-2017 17:48 ]

• RayNbow
Zo... 3 sterren gehaald voor stage 1-10 in Puyo Puyo Tetris. *O*

(De eerste paar pogingen werden beoordeeld met een enkele ster. Versloeg Arle telkens met een belachelijke lage score. :p)

• ykz

ykz

Romius schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:32:
Hier nu ook een Switch eigenaar, mag 'm alleen nog niet gebruiken van m'n vrouw, ben volgende week pas jarig :')
Ik had gelijk ook een extra oplader gehaald, omdat ik hem ook veel onderweg gebruik.
Achteraf had ik dat niet hoeven te doen, omdat hij ook prima oplaad met de lader van mijn Google Pixel :+
RayNbow schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 17:46:
Zo... 3 sterren gehaald voor stage 1-10 in Puyo Puyo Tetris. *O*

[video]
(De eerste paar pogingen werden beoordeeld met een enkele ster. Versloeg Arle telkens met een belachelijke lage score. :p)
Ik vond de eerste paar levels nog best makkelijk, maar zodra je bij de stages komt waarbij je in Fusion Mode komt, die vind ik echt heel pittig, omdat je dan Puyo Puyo en Tetris tegelijkertijd moet spelen, raak ik heel snel het overzicht kwijt :+

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
V-rg schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 16:45:
[...]

Ik heb een 2e lader gehaald (orginele, die €30,- ga ik niet moeilijk om doen), gezien ik nog wel eens lekker op de bank wil liggen en dan de Switch in handheld mode wil gebruiken had ik geen zin om steeds de lader van de dock af te koppelen. Daarnaast ook handig als je je Switch meeneemt, kan je die extra lader meenemen.

[...]

Ik krijg pas een disconnects als ik rond de 8 meter vandaan de Switch sta en dat door 2 muren. Grappige is dat dat alleen gebeurt bij de linker joy-con, rechter blijft gewoon prima werken.
Thanks voor je reactie, lijkt me duidelijk dat ik moet gaan opsturen. Extra oplader is ook wel handig. Nu idd degene van mijn dock moeten meenemen.

10 second ninja DONE

• Jesse-
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 10:23
Ik krijg online gamen met de Switch niet voor elkaar met m'n huidige router, dus ik ben in de markt voor een nieuwe. Wat voor routers gebruiken jullie?
(Verbinden wil wel, match making niet door NAT restricties)

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:41:
Hebben die kapjes eigenlijk een nut? Ik heb ze zelf nog niet aangebracht, zonder valt toch perfect te spelen of mis ik iets?

• Jesse-
marcelproust schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:04:
[...]

Hebben die kapjes eigenlijk een nut? Ik heb ze zelf nog niet aangebracht, zonder valt toch perfect te spelen of mis ik iets?
Verhoogde schouderknoppen. Speelt een stuk lekkerder met bijv. Snipperclips.

• Thomas
  • Niet online
En een bandje. Ook wel chill voor bepaalde games, anders flikkeren ze sowieso eens uit je handen.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Jesse- schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:09:
[...]

Ik druf ze er niet op te zitten. Zijn lastig weer los te maken

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Pykow schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:34:
[...]

Ik druf ze er niet op te zitten. Zijn lastig weer los te maken
Valt best mee, je moet alleen wel beide locks gebruiken bij het vast- en losmaken.

Heeft er trouwens nog iemand moeite met wennen aan de positie van de D-pad op de Pro-controller? Om de een of andere reden grijp ik in Puyo Puyo Tetris steeds naar de thumbstick en dat maakt spelen er niet sneller op...

[ Voor 29% gewijzigd door NMe op 29-04-2017 20:43 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 02:12
Jesse- schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 19:26:
Ik krijg online gamen met de Switch niet voor elkaar met m'n huidige router, dus ik ben in de markt voor een nieuwe. Wat voor routers gebruiken jullie?
(Verbinden wil wel, match making niet door NAT restricties)
Ik heb een Asus router, werkt prima. Krijg bij de internettest NAT B te zien. Heb geen poorten of iets dergelijks geopent (of uPnP aan staan).

• Thomas
  • Niet online
Hier een Netgear zonder problemen, zowel op 2.4 als 5ghz.

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier ook een Asus zonder enig probleem!

www.degroot-it.nl

• BlackMage
Ik gebruik PfSense, en daar werkt het standaard ook niet mee. Ik heb veel dingen geprobeerd en uiteindelijk blijkt het te liggen aan het feit dat hij poorten voor uitgaande connecties willekeurig uitdeelt in plaats van de poort die de bron graag wil gebruiken. In PfSense kan je dit uitzetten via firewall configuraties die niet standaard zijn.

Ik ben geen netwerkspecialist dus mijn uitleg heb je waarschijnlijk niks aan. Maar, het willekeurig uitdelen van die poorten is een feature die de veiligheid moet verhogen. Echter schijnen consoles met name er vaak niet goed tegen te kunnen (enkele games op ps4 bijv ook).

Wat je kan proberen:
- Zoek naar vergelijkbare problemen met jouw router met ps4 online gamen
- Kijk eens bij de geavanceerde instellingen of je iets ziet van source port randomisation ofzo.

• Romius
Ik denk dat je de meeste kans maakt om uPnP aan te zetten, of proberen om je Switch in de DMZ te zetten. Als je daarop googled icm het typenr van je router moet dat wel lukken.

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:59
Ik moet wel zeggen dat het echt brilliant is dat je die Switch gewoon uit 't dock kunt trekken en verder kunt spelen. Heb twee jonge dochters die graag TV kijken (hoewel de oudste van 5 heel graag Maria Kart met me speelt) en dan is het fijn dat je niet aan een TV vast zit. Vond dat aanvankelijk niet zo'n enorm selling point maar het werkt echt perfect.

https://niels.nu

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hydra schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:53:
Ik moet wel zeggen dat het echt brilliant is dat je die Switch gewoon uit 't dock kunt trekken en verder kunt spelen. Heb twee jonge dochters die graag TV kijken (hoewel de oudste van 5 heel graag Maria Kart met me speelt) en dan is het fijn dat je niet aan een TV vast zit. Vond dat aanvankelijk niet zo'n enorm selling point maar het werkt echt perfect.
Zojuist 1 vervelend ding ontdekt.
Ik schakel de switch helemaal uit dus niet in sleepmode terwijl ik portable speel.

Vervolgens wil ik de switch in de docking plaatsen om opgeladen te worden.
Merk ik dat de switch aan gaat terwijl ik dat niet wil. De controllers die nog vast zaten reageerde niet.
Heb de switch eruit gehaald en opnieuw afgesloten.
Nu heb ik hem maar niet in de docking geplaatst.
Is dit een instelling waardoor dit niet meer gebeurd ?

Verwijderd

De Switch gaat aan om op te laden. Zo is hij altijd direct klaar om te gamen. Dit is redelijk gebruikelijk in mobiele apparaten tegenwoordig.

Hij gaat trouwens niet aan hij gaat in standby modus. En je kan de Joy-Con niet gebruiken wanneer de Switch gedocked is en de Joy-Con aan de Switch vast zitten :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2017 01:51 ]

• soppie11
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 11:43
NMe schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:36:
[...]

Valt best mee, je moet alleen wel beide locks gebruiken bij het vast- en losmaken.

Heeft er trouwens nog iemand moeite met wennen aan de positie van de D-pad op de Pro-controller? Om de een of andere reden grijp ik in Puyo Puyo Tetris steeds naar de thumbstick en dat maakt spelen er niet sneller op...
Ik had er in het begin ook last van, dat ik die dingen met geen mogelijkheid van mijn joy cons afkreeg, totdat ik leerde als je de + naast de + slide en de - naast de - dat ie er normaal op en af gaat. :)

• RayNbow

• Jesse-
Romius schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 22:48:
Ik denk dat je de meeste kans maakt om uPnP aan te zetten, of proberen om je Switch in de DMZ te zetten. Als je daarop googled icm het typenr van je router moet dat wel lukken.
Dat soort opties allemaal geprobeerd :)
DMZ, ports geforward, uPnP, firewall uit etc. Het enige dat werkt is de router er tussen uit halen.
Vandaar dat ik benieuwd was naar routers van mensen bij wie het wel werkt :)

Ben alleen wel benieuwd wat de exacte types zijn van de gebruikte routers :)

[ Voor 7% gewijzigd door Jesse- op 30-04-2017 10:47 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:46
Ziggo Connect box met AirPort Extreme erachter.

Haters everywhere but I don’t really care

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
Jesse- schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 20:09:
[...]

Ik heb net de joycon wheels binnen en die zijn ook wel erg fijn. Als grips zegmaar.

Verwijderd

Jesse- schreef op zondag 30 april 2017 @ 10:36:
[...]

Dat soort opties allemaal geprobeerd :)
DMZ, ports geforward, uPnP, firewall uit etc. Het enige dat werkt is de router er tussen uit halen.
Vandaar dat ik benieuwd was naar routers van mensen bij wie het wel werkt :)

Ben alleen wel benieuwd wat de exacte types zijn van de gebruikte routers :)
Standaard Ziggo Technicolor router en via een Asus AP werkt het hier ook. UPnP aan. Ik denk dat het een netwerkinstelling van je router is.

Ik heb zelf overigens net twee netwerkadapters besteld op Amazon voor een paar euro per stuk, die volgens het grote boze internet op de Wii U en Switch zouden moeten werken (uGreen USB2.0 adapter), eens kijken of ik dan een betere connectie krijg tijdens Sm4sh/Splatoon en Switch online games. Wifi online met games die precieze input vereisen is het soms toch net niet.

• BlackMage
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:36:
[...]

Standaard Ziggo Technicolor router en via een Asus AP werkt het hier ook. UPnP aan. Ik denk dat het een netwerkinstelling van je router is.

Ik heb zelf overigens net twee netwerkadapters besteld op Amazon voor een paar euro per stuk, die volgens het grote boze internet op de Wii U en Switch zouden moeten werken (uGreen USB2.0 adapter), eens kijken of ik dan een betere connectie krijg tijdens Sm4sh/Splatoon en Switch online games. Wifi online met games die precieze input vereisen is het soms toch net niet.
Ik heb zelf de uGreen usb 3.0 adapter gekocht. Werkt perfect :) Maar helaas alleen met usb 2.0 snelheden ondanks dat ie in de "blauwe" usb-poort zit. Nintendo had al aangekondigd dat usb 3.0 pas in een latere update zou komen.

• Michel242186
  • Laatst online: 05:51
Michel242186 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:10:

lijkt allemaal toch mee te vallen...lag vast aan de kant van nintendo.

ikzelf heb een netgear router achter de ziggo technocolor modem en nu al meerdere potjes online gespeeld zonder verlies van verbinding.

Verwijderd

BlackMage schreef op zondag 30 april 2017 @ 13:42:
[...]

Ik heb zelf de uGreen usb 3.0 adapter gekocht. Werkt perfect :) Maar helaas alleen met usb 2.0 snelheden ondanks dat ie in de "blauwe" usb-poort zit. Nintendo had al aangekondigd dat usb 3.0 pas in een latere update zou komen.
Mijn verbinding thuis is 300Mbps down en 30Mbps up, waar de praktische limiet van USB2.0 480Mbps is. Overigens zal dat enkel uitmaken bij patch downloads, want menig game komt niet boven de 1Mbps uit qua dataverkeer. Ik vind de ietwat gegarandeerde compatibility veel fijner, kan dit ding waarschijnlijk in elk apparaatje drukken met USB, van vandaag tot 5 jaar terug en ethernet geven.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2017 17:12 ]

• RayNbow

• JacobsT
  • Laatst online: 11-11 21:57
Is er ondertussen al een update voor de maximale geheugenkaart capaciteit?

Wat is het grootste dat je momenteel kan gebruiken en heb ik al nut met een grotere kaart te kopen?
Ga wat extra controllers aanschaffen en koop ik er meteen een gepast geheugenkaartje bij.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
JacobsT schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:01:

Wat is het grootste dat je momenteel kan gebruiken en heb ik al nut met een grotere kaart te kopen?
Ga wat extra controllers aanschaffen en koop ik er meteen een gepast geheugenkaartje bij.
Ik hoorde laatst in een YouTube video dat ze micro sd kaarten ondersteunen tot 2TB alleen zijn die er volgens mij niet of mega prijzig.

• KRAI.7
  • Laatst online: 20-11 14:43

KRAI.7

Bwoah...

@JacobsT 2TB, grootste wat je momenteel kan kopen is 256GB...

Verwijderd

JacobsT schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:01:

Hoezo moet er een update komen? Het ondersteunt tot 2TB. Volgens mij is dat niet eens te krijgen. Aan 128-256GB heb je volgens mij wel even genoeg. Je kunt oude spellen archiveren om ruimte te winnen, of eraf gooien en later opnieuw downloaden. Interne opslag telt toch alleen voor eShop downloads.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
KRAI.7 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:15:
@JacobsT 2TB, grootste wat je momenteel kan kopen is 256GB...
Nee hoor ow wacht dat is SD

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 01-05-2017 13:16 ]

Verwijderd

Het grootste verkrijgbare consumenten-SD-tje is 512GB. Als ik op 1/2TB zoek, krijg ik alleen artikelen met toekomstplannen of prototypes. En die zouden dan meer dan de Switch zelf kosten. Game Mania verkoopt vrij goedkope SD-kaartjes onder hun Switch-categorie. Je kunt er bvb. ook twee van 128/256GB halen als je verwacht 30+ topgames te gaan halen. Lijkt me niet dat je al je spellen op elk moment nodig hebt.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2017 13:19 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Constructer al in de shop verschenen? Te druk geweest met mariokart om daar naar te kijken:D

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik meen dat er al (extreem dure) 1TB kaartjes zijn, maar 512 is het meest gangbare grote formaat. Qua kosten weet ik niet of ze erg interessant zijn.

• JacobsT
  • Laatst online: 11-11 21:57
Blijkbaar ook op veel plaatsen de Pro Controllers uitverkocht :)

Had gedacht dat Nintendo intussen wel wat zou kunnen bijbenen met productie.

Internet Entrepreneur / Petrolhead / Vaper / Poker Player / Nontheist

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
@JacobsT Ik heb er vorige week bij GameMania wat weten te scoren. Een paar weken er voor was ik net te laat. Meestal als hun shop er een paar dagen uit ligt kun je ze wel reserveren.

Maar ja, Nintendo en voorraden...
Pagina: 1 ... 40 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!