Als je bij de allereerste super Mario Kart weet hoe het boosten gaat bij het aftellen, dan kun je dit bij alle andere versies ook is me opgevallen. Daar hoef je uiteindelijk nooit meer voor te oefenen.
Dat van die muntjes wist ik niet eensNMe schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 11:59:
[...]
Da's inderdaad wel een leuke ontdekking de eerste keer dat je het merkt.Er zijn een aantal tracks waar je met wat goed gemikte jumps eigenlijk zowat continu geboost rondrijdt of aan het driften bent.
[...]
10 muntjes aan het einde hoeft niet, toch? Goed, je rijdt sneller als je meer muntjes hebt maar AFAIK is dat het wel.
Had gisteren ook nog even geprobeerd met een motor ipv een auto, maar ook dat is weer een heel verschil. Moet nog even zoeken naar wat voor mij het beste werkt.
Is het trouwens nog van belang welk poppetje je gebruikt? Ik zie altijd andere mensen met de usual suspects rijden en ik doe gewoon alles met mijn Mii. Maar heeft dat nog wel echt gevolgen? Vroeger was bowser in ieder geval wat moeilijker op gang te brengen maar eenmaal op gang ook wel weer lekker de vaart erin enzo...
Als je na het kiezen van karakter bij de keuze komt welke kart of motor je wilt kun je op de + of - van een van de twee joycons drukken, dan krijg je diverse statistieken te zien wat snelheid, gewicht, etc betreft, wissel je daar van banden en vleugel dan heeft dat allemaal inlvoed. Ook het karakter heeft inlvoed maar dat zie je pas als je een scherm terug gaat en een andere kiest.orange.x schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 14:50:
[...]
Dat van die muntjes wist ik niet eensIk vond het leuk om ze gewoon te sparen.
Had gisteren ook nog even geprobeerd met een motor ipv een auto, maar ook dat is weer een heel verschil. Moet nog even zoeken naar wat voor mij het beste werkt.
Is het trouwens nog van belang welk poppetje je gebruikt? Ik zie altijd andere mensen met de usual suspects rijden en ik doe gewoon alles met mijn Mii. Maar heeft dat nog wel echt gevolgen? Vroeger was bowser in ieder geval wat moeilijker op gang te brengen maar eenmaal op gang ook wel weer lekker de vaart erin enzo...
Wat de muntjes betreft, gewoon verzamelen, je speelt er namelijk ook voertuigen, banden en vleugels mee vrij. In de race is het maximum 10 om de maximale snelheid te bereiken maar elke munt meer telt wel mee bij het vrijspelen van voertuigen etc.
Hier op de wiki kun je alles terug vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Qapla1 op 28-06-2017 08:29 ]
Ik hou meer van karts/quads, motoren hebben een wat scherpere drift. Qua char maakt het nog wel verschil ja maar uiteindelijk ligt het gewoon aan de bestuurder. Rij zelf meestal als Inkling boy/girl, Tanooki Mario of Shy Guy. Ook de in de time trials is het niet ontzettend belangrijk welke kart je kiest.
Ten tijde van MarioKart Wii gebruikte ik veel Baby Luigi in de Blue Falcon, automatic en met wiimote nunchuck. Op WiU werd het de standaard kart met Mario en stapte ik over op de Wiimote in een stuurtje en ging het dirften steeds beter. Nu op de Switch met die kleine joycons weer in een stuurtje, driftend en nog steeds de standaard kart met nu Villager.
De TimeTrials heb ik op een enkele uitzondering na allemaal in de standaard kart gedaan met Villager. Zodra ik de Gold versie kon gebruiken is dat mijn standaard keuze.
Nu alleen nog 'even' die ghost in Wario Stadium en Big Blue verslaan en dan zijn de gouden wielen ook beschikbaar... Kan ik alles in het goud doen.... lekker kitsch dat wel.
De TimeTrials heb ik op een enkele uitzondering na allemaal in de standaard kart gedaan met Villager. Zodra ik de Gold versie kon gebruiken is dat mijn standaard keuze.
Nu alleen nog 'even' die ghost in Wario Stadium en Big Blue verslaan en dan zijn de gouden wielen ook beschikbaar... Kan ik alles in het goud doen.... lekker kitsch dat wel.
Ik heb echt een hekel aan de toevoeging van de motoren. Keuze in karts kan ik wel mee leven, maar kies altijd de standaard met standaard banden of qua afwisseling de blauwe variant.
Motoren en blauw schild mogen van mij wel verdwijnen. Dat schild is nutteloos voor degene die hem afschiet.
Het is ook altijd zo dat wanneer je als nr 1 een paddo of toeter hebt, je eerst een boo op je dak krijgt en dan pas het blauwe schild. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Motoren en blauw schild mogen van mij wel verdwijnen. Dat schild is nutteloos voor degene die hem afschiet.
Het is ook altijd zo dat wanneer je als nr 1 een paddo of toeter hebt, je eerst een boo op je dak krijgt en dan pas het blauwe schild. Je kunt er de klok op gelijk zetten.
Dat blauwe schild is inderdaad gewoon vervelend. Aan de rooie kun je tenminste nog wat doen met een bananenschil, met de blauwe moet je gewoon een toeter hebben, en zoals je zegt komt het vrijwel altijd zo uit dat die weg is. Of je krijgt eerst een blauwe en dan een rooie op je dak.
En dat is in mijn geval alleen nog maar in singleplayer, want ik wilde eerst wat skills opdoen voordat ik me aan online races waag.

[ Voor 19% gewijzigd door NMe op 28-06-2017 12:24 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hahaha staat die wario stadium ghost bekend om de moeilijkheid? ben afgelopen dagen gewoon de time trials op volgorde af aan het gaan en zit nu bij wario.Qapla1 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:35:
Ten tijde van MarioKart Wii gebruikte ik veel Baby Luigi in de Blue Falcon, automatic en met wiimote nunchuck. Op WiU werd het de standaard kart met Mario en stapte ik over op de Wiimote in een stuurtje en ging het dirften steeds beter. Nu op de Switch met die kleine joycons weer in een stuurtje, driftend en nog steeds de standaard kart met nu Villager.
In mijn geval wel..... De ene TT doe je gewoon met twee vingers in je neus en je ogen dicht en de andere heeft meerdere pogingen nodig....wauturr schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:36:
[...]
Hahaha staat die wario stadium ghost bekend om de moeilijkheid? ben afgelopen dagen gewoon de time trials op volgorde af aan het gaan en zit nu bij wario.
Wat ik veel gelezen heb hier en waar ik zelf ook het idee van heb is dat vergeleken met de WiiU versie deze toch net iets moeilijker lijkt soms. Agressiever ook lijkt wel, lig je lekker comfortabel aan kop in de laatste race van een cup, finish in zicht voor weer Goud met 3 sterren krijg je alles op je afgevuurd wat ze hebben..... Eindig je ergens halverwege... weg 3 sterren.... Bijna die mini controllers door het raam smijtend de buren uitleggend dat je een leuk gezellig niet agressief spelletje speelt.
Terugkomend op de TT's, op de WiiU had ik de grootste moeite met Dry Bowser Woestijn (Bone-Dry Dunes), daar had ik op de Switch geen moeite mee.
Ik speel altijd als metal mario, circuitstrijder (motor), klassieke banden en vlieger. Lekker hoge top snelheid.
Als je eerste rijd altijd een banaan of schild achter je aan laten hangen door de gooi knop ingedrukt te houden en proberen niet off-road te gaan
.
Krijg soms wel drie blauwe schilden in één race omdat ik zo ver voor loop op de CPU.
Als je eerste rijd altijd een banaan of schild achter je aan laten hangen door de gooi knop ingedrukt te houden en proberen niet off-road te gaan
Krijg soms wel drie blauwe schilden in één race omdat ik zo ver voor loop op de CPU.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Er is weer een update verschenen met wat aanpassingen.
Patch notes:
Players can use Pikmin-themed amiibo to unlock a Pikmin Suit for the Mii driver.
Race rules and course name are now displayed on loading screens for online and wireless play, as well as Mario Kart TV.
Players who are behind in online matches will receive items geared toward catching up more frequently.
In online matches, no more than two Piranha Plants will be granted as items at the same time.
Controls are no longer unresponsive when the timer runs out when choosing a Mii racing suit for online matches.
When a player uses an item right after the Super Horn in online matches, that item will now remain available for other players.
Item wheel no longer spins continuously in online matches.
Online matches now end as intended 30 seconds after the first place racer finishes.
The Boomerang now returns to the first slot, if possible, after a player catches it.
Items shown in a player’s item slots now display correctly when holding an item behind them.
No longer possible to use an item after it has been used to block an attack.
Communication errors no longer occur frequently while spectating or after spectating online matches.
Patch notes:
Players can use Pikmin-themed amiibo to unlock a Pikmin Suit for the Mii driver.
Race rules and course name are now displayed on loading screens for online and wireless play, as well as Mario Kart TV.
Players who are behind in online matches will receive items geared toward catching up more frequently.
In online matches, no more than two Piranha Plants will be granted as items at the same time.
Controls are no longer unresponsive when the timer runs out when choosing a Mii racing suit for online matches.
When a player uses an item right after the Super Horn in online matches, that item will now remain available for other players.
Item wheel no longer spins continuously in online matches.
Online matches now end as intended 30 seconds after the first place racer finishes.
The Boomerang now returns to the first slot, if possible, after a player catches it.
Items shown in a player’s item slots now display correctly when holding an item behind them.
No longer possible to use an item after it has been used to block an attack.
Communication errors no longer occur frequently while spectating or after spectating online matches.
"Communication errors no longer occur frequently while spectating or after spectating online matches."
Ik hoop het! Het is de laatste tijd behoorlijk irritant om zoveel comm errors te krijgen om een online match te beginnen. Als je er eenmaal inzit dan gaat het goed maar in een online match komen is echt drama.
Ik hoop het! Het is de laatste tijd behoorlijk irritant om zoveel comm errors te krijgen om een online match te beginnen. Als je er eenmaal inzit dan gaat het goed maar in een online match komen is echt drama.
Dit komt simpelweg door de dubbele items die iedereen kan krijgen. Ik denk persoonlijk dat het eigenlijk ook een grote fout is geweest om 2 itemboxen te geven. Je merkt het namelijk ook als je online racet. Als je eenmaal in de middenmoot zit dan kom je er ook niet meer uit omdat er zoveel items rond vliegen dat je bijna niet naar voren kunt racen.Qapla1 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:26:
[...]
Wat ik veel gelezen heb hier en waar ik zelf ook het idee van heb is dat vergeleken met de WiiU versie deze toch net iets moeilijker lijkt soms. Agressiever ook lijkt wel, lig je lekker comfortabel aan kop in de laatste race van een cup, finish in zicht voor weer Goud met 3 sterren krijg je alles op je afgevuurd wat ze hebben..... Eindig je ergens halverwege... weg 3 sterren.... Bijna die mini controllers door het raam smijtend de buren uitleggend dat je een leuk gezellig niet agressief spelletje speelt.
[ Voor 61% gewijzigd door Remmetje op 29-06-2017 08:43 ]
Ik kreeg er gisteren eentje op mijn dak, direct gevolgd door twee rooie, vlak voor de finish. Waarbij de nummer twee me uiteraard nét genoeg inhaalde om te winnen...Tiwazz schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 07:44:
I feel your painNMe schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 09:56:
[...]
Ik kreeg er gisteren eentje op mijn dak, direct gevolgd door twee rooie, vlak voor de finish. Waarbij de nummer twee me uiteraard nét genoeg inhaalde om te winnen...
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
hoort er toch een beetje bij, of zie ik dat verkeerd, het is geen race simulator.. m.i. is het ook voornamelijk een local mulitplayer spel, zodat je lol kan hebben met zijn vieren op de bank.
Dat maakt het soms niet minder frustrerendPrulleman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:53:
hoort er toch een beetje bij, of zie ik dat verkeerd, het is geen race simulator.. m.i. is het ook voornamelijk een local mulitplayer spel, zodat je lol kan hebben met zijn vieren op de bank.
150 cc: In 1 ronde achter elkaar: Groen schild (ontweken), Rood schild, Blauw Schild en Bomb-omp. Nee daar is niet tegen te verdedigenorange.x schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:12:
[...]
Dat maakt het soms niet minder frustrerendJa, de blauwe shells zijn weinig aan te doen, behalve de toeter bijv. Maar de rode shells zijn gelukkig best goed af te weren door een banaan of groen schild achter je te hangen. Blijft soms lastig, ik rij alleen nog op 50cc still, dus op hoger niveau weet ik niet of het nog zo makkelijk is om ze zo ver voor te blijven
Nog 3 cups en dan weten we hoe 100cc gaat worden. Maar denk wel dat ik dan over moet gaan stappen op een ander voertuig met iets meer handeling. Bij sommige parcours kom ik nu net uit met de bochten en het driften, dus als de snelheid dan stijgt is de kans op eruit vliegen iets groter denk ik waardoor handling zelf ook omhoog zal moeten.90710 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 11:14:
[...]
150 cc: In 1 ronde achter elkaar: Groen schild (ontweken), Rood schild, Blauw Schild en Bomb-omp. Nee daar is niet tegen te verdedigen
Klopt ook wel, maar het zou leuk zijn als je met een beetje skill alles kan dodgen. Het voelt gewoon "broken" als je eerst geraakt wordt door een blauw schild en dan tijdens je "stun" nog een rooie op je krijgt, gevolgd door nog een. En in local multiplayer is dat leuk, in online multiplayer al een stuk minder en in singleplayer is het downright frustrerend.Prulleman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:53:
eens.. daarom speel ik het ook vooral local multi. Heb het overigens nog niet zoveel gespeeld en ben nog erg slecht.. mijn zoontje van 6 is zeker niet slechter
O zeer zeker dat het er bij hoort. Wij spelen 1 keer in de week online met wat vrienden, skype erbij aan en je wil niet weten wat er dan voor commentaar volgt als iemand door diverse items flink gepakt word... Maar alles wel met een flinke knipoog want het gaat bij ons niet om het winnen maar om de fun en dat is zeer zeker aanwezig. Nu met die verschillende battle modes is het helemaal hilarisch, cops n robbers, shrine thief, coinrunners... heerlijke choatische bende met een hoop gelach en gebrul op skype.Prulleman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:53:
Valt me op dat ik bij communicatie errors nu geen 10 punten kwijtraak maar in sommige gevallen meer dan 20(!!!) Enorm irritant aangezien ik op een level zit waar je bij een win maar 5 punten krijgt..moet dus 4-6 races spelen om zoiets te corrigeren ;S
Houdt je van de straatMax|Burn schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 07:25:
Valt me op dat ik bij communicatie errors nu geen 10 punten kwijtraak maar in sommige gevallen meer dan 20(!!!) Enorm irritant aangezien ik op een level zit waar je bij een win maar 5 punten krijgt..moet dus 4-6 races spelen om zoiets te corrigeren ;S
Hier gisteren ook nog een online poging gedaan en werd alweer 4e. Moet zeggen dat "training" of ervaring wel erg merkbaar begint te worden. De cups op 100cc zijn ook al heel goed te doen en zijn vaak in 1x goud met 3 sterren. Gisteren dan toevallig in de laatste ronde van de laatste wedstrijd toch ineens 2e geworden door domme pech en wat ongelukkige stuurmanskunsten
Is er trouwens een algemene statistiek die je op hogere cc's wel nodig hebt? Mij lijkt handling en grip dan meer de keuze boven acceleration en speed denk ik? Want het gaat sowieso allemaal al harder en dan ist het kunnen sturen door de bochten denk ik van veel groter belang..
Maar het vermaakt me meer dan ik gedacht had eigenlijk. Had er denk ik ook echt geen 60 voor over gehad, maar het begint wel leuker te worden naarmate je merkt dat je er ook wat beter in wordt
Ja klopt, Mario Kart is geen skill based racing game maar meer een soort 'mens erger je niet'.Prulleman schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:53:
GTA VI - All aboard the hype train!!
@orange.x Je kunt met vrij veel stijlen / karts success hebben. Het hangt meer van de baan af wat de beste kart is dan aan de kart op zich. Gemiddeld gezien zie je veel heavy characters met rollers omdat de speed hoger ligt en grip/control goed is.
@Sir_Hendro Is toch echt een skill based game hoor
Is alleen wel zo dat ik wel graag een no items optie zou willen zien met de global ladder.
Snap dat ze dit niet doen ivm versplinteren van de userbase.
@Sir_Hendro Is toch echt een skill based game hoor
Snap dat ze dit niet doen ivm versplinteren van de userbase.
Voor de blauwe schild haters hierboven. Als je een paddenstoeltje hebt, kun je ook het blauwe schild ontwijken door de boost te gebruiken vlak voordat je geraakt wordt.

<Zinloze tekst hier>
Enigste nadeel is dat je geen paddenstoeltje krijgt als je voorop ligt. Eigenlijk alleen maar bananen, coins en zo heel af en toe een toeter.GforceNL schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:06:
Voor de blauwe schild haters hierboven. Als je een paddenstoeltje hebt, kun je ook het blauwe schild ontwijken door de boost te gebruiken vlak voordat je geraakt wordt.
Die paddestoel zou je dan uit een lagere positie moeten bewaren. Maar dat valt al niet mee. De toeter is het beste om te hebben als je op kop rijdt. Maar bij een bliksem raak je sowieso alles kwijt wat wel een nadeeltje isRemmetje schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 10:33:
[...]
Enigste nadeel is dat je geen paddenstoeltje krijgt als je voorop ligt. Eigenlijk alleen maar bananen, coins en zo heel af en toe een toeter.
Het kan soms ook in je voordeel zijn. Zo werd ik vanochtend 2x 1e, 1e keer was ongetwijfeld dosis geluk maar reed ook wel goed. En de 2e x lag ik 3e en gooide de nummer 2 echt NET voor de finish een bom voor de nummer 1. Die bom liep naar links toe en beide konden ze hem niet meer ontwijken, dus die ging af precies voor de finish waardoor ik er langs vloog en 1e werd
Nu ik op 50cc alle cups goud en 3 sterren heb en bijna met 100cc ook zover ben merk je gewoon dat het steeds beter gaat met dat driften door de bochten. Heb in ieder geval na mijn 1e mislukte online ervaring daarna niet meer negatieve punten gehad. Dus dat gaat wel goed
Sir_Hendro schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 09:52:
Ja klopt, Mario Kart is geen skill based racing game maar meer een soort 'mens erger je niet'.
Het is een skill based 'mens erger je niet' game en dat maakt het voor mij nou zo leuk om voornamelijk met dat groepje vrienden online te spelen.
Weet iemand toevallig hoe sommige/alle spelers met een hoge VR score (e.g. 25000+) het voor elkaar krijgen om ALTIJD veel punten te krijgen ? Ik speel zelf niet onaardig en win gewoon regelmatig de potjes met dat soort gasten. (Ben zelf van plan niet meer zoveel te spelen vanaf VR Score 10,000 - vanaf 8000 wordt het al meer about tijd erin steken dan skill hebben). Ik heb een VR score van rond de 9000 nu. Ik win..+5 punten. Zij worden tweede met 20,000-50,000 VR score.. +17 punten ...dan denk ik echt HUH? Op dat tempo had ik ook al op de 30,000 gezeten..
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 08-07-2017 09:26 ]
Online is Mariokart heel actief maar op Tweakers blijkbaar niet?
Hangt het aantal punten dat je krijgt niet af van hoe sterk (aan de hand van aantal punten) je tegenstanders waren?
[ Voor 16% gewijzigd door cverkooyen op 07-01-2018 08:28 ]
Ja dat zou het moeten zijn maar dat verklaart niet waarom je +7 ofzo krijgt als nummer 1 met een vr score van 8000 De nummer 2 heeft een vr score van 80000 maar krijgt wel +12 points. Nooit een uitleg kunnen vinden.cverkooyen schreef op zondag 7 januari 2018 @ 08:28:
Hangt het aantal punten dat je krijgt niet af van hoe sterk (aan de hand van aantal punten) je tegenstanders waren?
Ingeschreven!Je kan je nu inschrijven voor MK8D Multiplayer
Dit gaat via een Google Docs formulier: https://goo.gl/forms/z678yuXpAI8Jk6tr1
Resultaten: https://docs.google.com/s...TUuSY-Ts/edit?usp=sharing
Zijn er nog tweakers dit MK8D spelen? Voeg me gerust toe. Zie https://docs.google.com/s...TUuSY-Ts/edit?usp=sharing
[ Voor 18% gewijzigd door aftermath op 28-01-2018 08:57 ]
Ik heb afgelopen week een switch gehaald met Mario kart 8.
Ik heb nu de 50cc granprix helemaal uitgespeeld, overal 3 sterren. Na afloop kreeg ik de aftiteling van het spel te zien.
Nu ik de 100cc wil spelen krijg ik na elke wedstrijd de volledige aftiteling voor me neus die je niet kan cancellen.
Ik heb van alles geprobeerd maar kan niks vinden hoe ik dit kan oplossen...
Iemand weet hoe ik dit kan weg krijgen?
Ik heb nu de 50cc granprix helemaal uitgespeeld, overal 3 sterren. Na afloop kreeg ik de aftiteling van het spel te zien.
Nu ik de 100cc wil spelen krijg ik na elke wedstrijd de volledige aftiteling voor me neus die je niet kan cancellen.
[ Voor 5% gewijzigd door Zaratrass op 30-03-2018 22:52 ]
Ik kan me dat eigenlijk niet herinneren hoor. Wel kan je de aftiteling echt wegdrukken zover ik weet. Inmiddels zijn we een tijd verder - Alles al uitgespeeld?
Hallo,
Misschien heel gek hoor, en misschien kan het wel niet. Maar hoe zorg je er voor, dat je online met 2 spelers punten krijgt. Speler 1 en 2 krijgen bij ons altijd de punten. Maar als je afsluit en weer op nieuw begin heeft speler 1 het aantal punten waarmee hij geëindigd is, en speler 2 begint telkens weer op 1000. Terwijl we steeds met onze mii poppetjes spelen.
Is dit op te lossen?
Thanks !
Misschien heel gek hoor, en misschien kan het wel niet. Maar hoe zorg je er voor, dat je online met 2 spelers punten krijgt. Speler 1 en 2 krijgen bij ons altijd de punten. Maar als je afsluit en weer op nieuw begin heeft speler 1 het aantal punten waarmee hij geëindigd is, en speler 2 begint telkens weer op 1000. Terwijl we steeds met onze mii poppetjes spelen.
Is dit op te lossen?
Thanks !
Anoniem: 1159898
Hallo,
Ik heb enkele dagen geleden de switch gekocht met Mario kart 8. Wij spelen al Mario kart van de cube en zijn er nogal fanatiek in om elkaar te kloppen met de tijd. Verwachtingsvol begon ik te racen met de switch,maar ik kan nergens mijn naam opslaan en records vinden. Doe ik iets verkeerd of werkt dat zo niet meer ? Hopelijk kunnen jullie mij helpen want de dun is er een beetje af voor mij. Groetjes en bedankt!
Ik heb enkele dagen geleden de switch gekocht met Mario kart 8. Wij spelen al Mario kart van de cube en zijn er nogal fanatiek in om elkaar te kloppen met de tijd. Verwachtingsvol begon ik te racen met de switch,maar ik kan nergens mijn naam opslaan en records vinden. Doe ik iets verkeerd of werkt dat zo niet meer ? Hopelijk kunnen jullie mij helpen want de dun is er een beetje af voor mij. Groetjes en bedankt!
Veel MK8 op de Wii U gespeeld. Ik zat ongeveer op 11.000 online punten, net als mijn vriendin. Nu enkele weken geleden de switch gehaald en ook weer MK8 Deluxe.. alweer veel plezier aan gehad. In mijn eerste week kreeg ik in 1 race 4 Blue Shells...
lekker frustrerend maar toch nog eerste geworden :-).
Nu weer op 3k punten, mijn vriendin op 2,8k. Blijft een heerlijk spel, maar oh wat kan het toch frustrerend zijn als je vooraan ligt- haha!

Nu weer op 3k punten, mijn vriendin op 2,8k. Blijft een heerlijk spel, maar oh wat kan het toch frustrerend zijn als je vooraan ligt- haha!
kan je ook met 2 man op 1 switch multiplayer (online) doen ?
word dit spel nog veel online gespeeld ?
word dit spel nog veel online gespeeld ?
psn: taker-mart
@taker1987 kort antwoord: ja en veel gespeeld? Volgens mij wel.
Ik denk nog een paar dagen spelen en ik zit eindelijk in de 10.000 punten in multiplayer. Zelf merkte ik op toen ik in de 9000 range kwam tegen hogere spelers werd ingeschaald, dan is zelfs een 8e plek vaak al goed voor + punten
Je kunt bij single player gewoon time trials kiezen. hierbij kan je records zetten op 50cc, 100cc, 150cc en 200cc op alle tracks en je ghosts bewaren als je wilt. Gek genoeg kan je niet eindeloos ghosts bewaren,..er zit een arbitraire limiet op. Je kunt ook de ghosts van anderen van internet aftrekken en daar mee proberen te racen ..Anoniem: 1159898 schreef op donderdag 27 december 2018 @ 00:25:
Hallo,
Op 150CC en 200CC heb je ook staff ghosts van Nintendo personeel/developers waar je tegen kunt racen. Als je de 150CC staff ghosts allemaal verslaat krijg je een item (Ik dacht gouden mario ofzo?). Bij 200C staff ghosts krijg je niks..behalve een goed gevoel.
Dat veranderd vanzelfcreapYYY schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:11:
Ik denk nog een paar dagen spelen en ik zit eindelijk in de 10.000 punten in multiplayer. Zelf merkte ik op toen ik in de 9000 range kwam tegen hogere spelers werd ingeschaald, dan is zelfs een 8e plek vaak al goed voor + punten
[ Voor 24% gewijzigd door Max|Burn op 09-04-2019 14:31 ]
Zo sinds kort ook een switch in bezit
Nu zoek ik enkel nog naar een overzicht van alle wagens en banden enzo wat waar goed is
Die controllers zijn wel drama klein en dat vinden mijn RSI handjes niet lekker
Dus binnenkort zo'n pro controller halen.
Nu zoek ik enkel nog naar een overzicht van alle wagens en banden enzo wat waar goed is
Ik heb er twee via AliExpress besteld, was binnen 10 dagen bezorgd en werkt net als eentje van 60euro.C_V_S schreef op maandag 30 december 2019 @ 09:33:
Zo sinds kort ook een switch in bezit
Enige wat niet zo goed werkt is de motion control / trilfunctie en amiibo functie werkt niet.
Heeft me mooi 40euro bespaard.
Heeft iemand hier al een oplossine voor gevonden? 😊Zaratrass schreef op vrijdag 30 maart 2018 @ 22:52:
Ik heb afgelopen week een switch gehaald met Mario kart 8.
Nogal een laat antwoord, maar wij hebben onszelf dit ook ruim een jaar lang afgevraagd totdat we voor Ring Fit Adventure een 2e Nintendo profiel moesten maken om van beiden de scores te kunnen opslaan. Nu staat er in plaats van alleen de keuze uit Mii-personages ook de keuze voor een Persoonlijk Mii-personage. Dan worden de scores wel opgeslagen.xnaatt schreef op vrijdag 9 november 2018 @ 22:22:
Hallo,
Is dit op te lossen?
Thanks !
Alleen een Mii aanmaken is dus niet genoeg, je moet echt een gebruiker aan je systeem toevoegen. Ik weet niet of je nog speelt, maar als je er niet uitkomt dan help ik je graag verder.
Bij ons is het ook zo dat eentje online altijd met 1000 punten begint. Erg jammer. Terwijl we wel 2 gebruikers hebben. Hoe stel je nou in dat ieder verder gaat met zijn eigen punten??
Je moet 2 profielen op je Switch hebben. Als het goed is zie je linksboven alleen jouw profiel staan. Daar moet dus nog een bolletje naast komen zeg maar. Daarna moet het werken. Hieronder nog een screenshot van een Reddit-pagina waar het uitgelegd wordt. Dat je online met dat account moet spelen is volgens mij niet zo, wij hebben geen online voor beide accounts. Ik heb gewoon offline een GP gereden met dat 2e account en daarna werkte het.MoGe73 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 14:40:
Bij ons is het ook zo dat eentje online altijd met 1000 punten begint. Erg jammer. Terwijl we wel 2 gebruikers hebben. Hoe stel je nou in dat ieder verder gaat met zijn eigen punten??
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ley0zsgVDugWcv04PMwq2BcO.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/epGzzKknhvzIfebVxDFjQFvk.jpg?f=user_large)
[ Voor 8% gewijzigd door PMast op 22-03-2021 15:22 ]
Gisteravond bij Nintendo Direct is er een nieuwe DLC aangekondigd voor Mario Kart 8 Deluxe: "Booster Course Pass". 48 (Retro) Tracks die over 6 fasen verspreid zullen worden. De DLC zal ongeveer 25 Euro gaan kosten in de eShop en gratis beschikbaar zijn voor Nintendo Switch Online + Expansion Pack abonnees (eShop link). Fase 1 met de eerste 8 tracks zullen 18 maart beschikbaar worden gemaakt.
EDIT: Cups Wave 1
Golden Dash Cup: https://www.mariowiki.com/Golden_Dash_Cup
Lucky Cat Cup: https://www.mariowiki.com/Lucky_Cat_Cup
EDIT: Cups Wave 1
Golden Dash Cup: https://www.mariowiki.com/Golden_Dash_Cup
Lucky Cat Cup: https://www.mariowiki.com/Lucky_Cat_Cup
[ Voor 31% gewijzigd door NBS op 19-02-2022 18:55 . Reden: eShop Link ]
Ik ga vandaag de Direct samen met mijn vrouw bekijken. Maar door de Expansion abo is dit wel echt relaxt.NBS schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:27:
Gisteravond bij Nintendo Direct is er een nieuwe DLC aangekondigd voor Mario Kart 8 Deluxe: "Booster Course Pass". 48 (Retro) Tracks die over 6 fasen verspreid zullen worden. De DLC zou ongeveer 25 Euro gaan kosten in de eShop en gratis beschikbaar zijn voor Nintendo Switch Online + Expansion Pack abonnees. Fase 1 met de eerste 8 tracks zullen 18 maart beschikbaar worden gemaakt.
[YouTube: Mario Kart 8 Deluxe - Booster Course Pass DLC - Nintendo Switch]
Wat ik opvallend vond is dat Wii's Coconut Mall en N64's Choco Mountain terugkomen in de DLC.
N64's Choco Mountain kwam in 2005 al een keer terug als Retro Track in Mario Kart DS en Wii's Coconut Mall is in 2011 al een keer terug als Retro Track in Mario Kart 7 op de Nintendo 3DS.
Ik (had) verwacht dat bijvoorbeeld N64's Wario Stadium in de DLC zou (gaan) komen. Dit is namelijk de enige track in Mario Kart 64 die nog nooit is terug gekomen als Retro Track in de opvolgers.
N64's Choco Mountain kwam in 2005 al een keer terug als Retro Track in Mario Kart DS en Wii's Coconut Mall is in 2011 al een keer terug als Retro Track in Mario Kart 7 op de Nintendo 3DS.
Ik (had) verwacht dat bijvoorbeeld N64's Wario Stadium in de DLC zou (gaan) komen. Dit is namelijk de enige track in Mario Kart 64 die nog nooit is terug gekomen als Retro Track in de opvolgers.
Vraagje,
kan ik de singel player game ook helemaal uitspelen zonder items? Of te wel kan ik alles unlocken door alleen te spelen met de functie itemless aan te zetten?
Nu dat ze er zo veel courses bij gooien wil ik hem wel hebben maar ik wil hem gewoon spelen als race game en niet als battle race game.
kan ik de singel player game ook helemaal uitspelen zonder items? Of te wel kan ik alles unlocken door alleen te spelen met de functie itemless aan te zetten?
Nu dat ze er zo veel courses bij gooien wil ik hem wel hebben maar ik wil hem gewoon spelen als race game en niet als battle race game.
Kan je dat uitbreidingspakket ook los lopen als je al Online hebt? (dus dan 20 euro ipv 39,95) En hoe zit het met de houdbaarheid van de dlc als je deze gratis krijgt? Ben je die aan het einde van je abo dan weer kwijt?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Dit vraag ik me ook af, en vooral hoe andere Tweakers het gaan doen. Ik zit in een familie-abbo, dus omgerekend zou het uitbreidingspakket maar € 4,38 p/pers p/jaar kosten. Maar vanuit preservatie-oogpunt is het misschien juist minder: wat als ik mijn Switch over 20 jaar nog eens onder het stof vandaan haal? Tegen die tijd bestaat heel het abbo misschien niet meer...Jorgen schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 21:18:
En hoe zit het met de houdbaarheid van de dlc als je deze gratis krijgt? Ben je die aan het einde van je abo dan weer kwijt?
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Normaal zou ik me niet druk maken over 20 jaar verder, maar sinds ik een week1 Switch heb speel ik nog steeds Mario Kart het meeste. 48 nieuwe tracks zouden het spel weer voor een deel als nieuw maken. Daar wil ik dan wel de hele levensduur van mijn Switch mee doen, zonder dat het ongeldig wordt.Lrrr schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:48:
[...]
Dit vraag ik me ook af, en vooral hoe andere Tweakers het gaan doen. Ik zit in een familie-abbo, dus omgerekend zou het uitbreidingspakket maar € 4,38 p/pers p/jaar kosten. Maar vanuit preservatie-oogpunt is het misschien juist minder: wat als ik mijn Switch over 20 jaar nog eens onder het stof vandaan haal? Tegen die tijd bestaat heel het abbo misschien niet meer...
Bij PS Plus is het volgens mij zo dat als mijn abo verloopt, ik nog steeds die gratis games mag blijven spelen.
Ik heb de FAQ van Nintendo nageslagen, en het lijkt er helaas op dat de DLC verlopen als je geen abbo meer hebtJorgen schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:52:
[...]
Normaal zou ik me niet druk maken over 20 jaar verder, maar sinds ik een week1 Switch heb speel ik nog steeds Mario Kart het meeste. 48 nieuwe tracks zouden het spel weer voor een deel als nieuw maken. Daar wil ik dan wel de hele levensduur van mijn Switch mee doen, zonder dat het ongeldig wordt.
Bij PS Plus is het volgens mij zo dat als mijn abo verloopt, ik nog steeds die gratis games mag blijven spelen.
V. Bestaat er een verschil tussen het los kopen van de downloadbare content van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas en het spelen van die content als onderdeel van een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket?
A. De verschillen voor de downloadbare content van de Mario Kart 8 Deluxe – Circuit-uitbreidingspas zijn als volgt:
Wanneer je de downloadbare content los koopt
Wanneer je de downloadbare content los koopt, kun je deze spelen zonder een actief lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket.
Alleen wanneer je speelt op het hoofdsysteem van de account waarmee de content is gekocht.
Wanneer je speelt via een lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket
De downloadbare content kan alleen worden gespeeld als je een actief lidmaatschap van Nintendo Switch Online + Uitbreidingspakket hebt en alleen door de account met het lidmaatschap of, in het geval van een familielidmaatschap, elk lid van de familiegroep.
Je hebt een internetverbinding nodig om de downloadbare content te starten. Na het opstarten kun je deze tot zeven dagen zonder internetverbinding gebruiken.
Onder het FP-artikel beweert iemand dat alle tracks rechtstreeks uit MK Tour zijn: Prinsss in 'nieuws: Mario Kart 8 Deluxe krijgt zes dlc's met 48 banen uit eer...NBS schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 08:46:
Wat ik opvallend vond is dat Wii's Coconut Mall en N64's Choco Mountain terugkomen in de DLC.
I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Nee, helaas niet. Ps+ verlopen == ps+ games niet meer kunnen spelen. Als je een nieuw abbo afsluit kan je ze weer opstartenJorgen schreef op zondag 13 februari 2022 @ 16:52:
[...]
O, ik zie het nu, je hebt gelijk. Alles wat je met korting gekocht hebt, blijft gewoon van jou en werkend, maar als wat je gratis kreeg stopt met werken.itons schreef op zondag 13 februari 2022 @ 17:07:
[...]
Nee, helaas niet. Ps+ verlopen == ps+ games niet meer kunnen spelen. Als je een nieuw abbo afsluit kan je ze weer opstarten
Het lijkt erop dat je de DLC alleen hoeft te kopen als je de nieuwe banen ook offline wil spelen? Zoals ik het lees komen ze in de normale maproulatie als je online gaat.
Voor mensen die net als ik afvragen waarom ze de nieuwe Booster Pass banen niet kunnen spelen, terwijl ze al wel die Nintendo Switch Online + Expansion hebben: Je moet die Booster Pass nog extra downloaden uit de eShop. Daarna werkt de update pas. Zonder die Booster Pass staan die banen al wel in de game, maar niet speelbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 18-03-2022 14:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Hallo mensen,
Ik heb een vraag over de 48 extra tracks op Mario kart 8, maar ik kan nergens het antwoord vinden. Dus probeer ik het eens hier... Wij hebben de Switch gekocht met de cartridge versie van MK8 Deluxe, maar de tracks zijn downloads. Gaat dit werken samen, of ben ik gedwongen het spel in dlc vorm aan te schaffen? Dan wordt het nog een duur geintje.
Bij voorbaat dank!
Ik heb een vraag over de 48 extra tracks op Mario kart 8, maar ik kan nergens het antwoord vinden. Dus probeer ik het eens hier... Wij hebben de Switch gekocht met de cartridge versie van MK8 Deluxe, maar de tracks zijn downloads. Gaat dit werken samen, of ben ik gedwongen het spel in dlc vorm aan te schaffen? Dan wordt het nog een duur geintje.
Bij voorbaat dank!
Gaat gewoon samen met een cartridge versie, heb ik hier ook.Meneer Stef schreef op zaterdag 19 maart 2022 @ 21:44:
Hallo mensen,
Bij voorbaat dank!
Als je de dlc met je account aanschaft, kunnen dan ook andere gebruikers (met hun eigen account) hier gebruik van maken? (in mijn geval gaat het over meerdere accounts op 1 switch)
Van de ‘nieuwe’ circuits is Ninja Hideaway toch we heel gaaf gedaan. Was gestopt met Mario Kart Tour dus kende hem nog niet.
[ Voor 35% gewijzigd door Jumpman op 25-03-2022 11:52 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Op de primaire Switch van het account dat de DLC aangeschaft heeft kunnen alle andere gebruikers gebruikmaken van de DLC, dus ja.avec_style schreef op maandag 21 maart 2022 @ 11:31:
Als je de dlc met je account aanschaft, kunnen dan ook andere gebruikers (met hun eigen account) hier gebruik van maken? (in mijn geval gaat het over meerdere accounts op 1 switch)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Vraagje wat betreft Mario Kart 8 deluxe.
Klopt het dat als ik de circuit DLC pas koop van 25,- euro ik alle cups en banen erbij krijg?
Ook al die cups die pas in 2023 beschikbaar komen?
Alvast bedankt!
Klopt het dat als ik de circuit DLC pas koop van 25,- euro ik alle cups en banen erbij krijg?
Alvast bedankt!
Nee helaas enkel de eerste set, vooralsnog ook niet bekend wanneer set 2 wordt uitgebracht.Smok3yNL schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:42:
Vraagje wat betreft Mario Kart 8 deluxe.
Alvast bedankt!
Jawel als je die DLC koopt krijg je ook de banen die nog moeten komen.Kan niet wachten op de banen die dit najaar komen.ZuidJ schreef op zondag 19 juni 2022 @ 14:53:
[...]
Nee helaas enkel de eerste set, vooralsnog ook niet bekend wanneer set 2 wordt uitgebracht.
Heb het verkeerd geïnterpreteerd zie ik. Je krijgt inderdaad alle sets, deze worden echter verspreid gereleased tot aan eind 2023. Momenteel is er helaas nog maar 1 set beschikbaar..jori040 schreef op zondag 19 juni 2022 @ 16:35:
[...]
Jawel als je die DLC koopt krijg je ook de banen die nog moeten komen.Kan niet wachten op de banen die dit najaar komen.
Maple Treeway:Hoop dat deze baan starks in de volgende set gaat zitten.Deze baan was nieuw in de Wii versie.
Mijn eerste Mario Kart ervaring was op de SNES maar pas ten tijden van de Wii ben ik pas groot fan van de serie geworden.
Dat Nintendo nu verder bouwd op MK8 snap ik want dat was in alles de beste Mario Kart.
Mijn eerste Mario Kart ervaring was op de SNES maar pas ten tijden van de Wii ben ik pas groot fan van de serie geworden.
Dat Nintendo nu verder bouwd op MK8 snap ik want dat was in alles de beste Mario Kart.
Wat denken jullie van een Tweakers tournamentje?
Ik heb er één aangemaakt met code 0895-6229-8923
Staat nu al actief, maar zullen we vanavond (28 Juli) om 20u starten? Tot dan
Ik heb er één aangemaakt met code 0895-6229-8923
Staat nu al actief, maar zullen we vanavond (28 Juli) om 20u starten? Tot dan
@HenkEisDS Dat tournament van 28/7 was inderdaad wel gaaf, we waren wel maar met 5 personen en na een half uurtje was iedereen er al vandoor, maar wel fun 
@ iedereen
Is er geen brede interesse om een tweakers tournament wekelijks te doen? Bijvoorbeeld elke vrijdagavond tussen 20u en 21u?
- zonder CPU, dus enkel onder Tweakers
- 150cc
- alle voorwerpen
Laat gerust maar weten als er interesse is, en zoja wat de ideale dag+tijdstip is.
@ iedereen
Is er geen brede interesse om een tweakers tournament wekelijks te doen? Bijvoorbeeld elke vrijdagavond tussen 20u en 21u?
- zonder CPU, dus enkel onder Tweakers
- 150cc
- alle voorwerpen
Laat gerust maar weten als er interesse is, en zoja wat de ideale dag+tijdstip is.
Na een pauze van een aantal jaar ben ik ook weer begonnen met racen. Voorheen alles o goud gereden, nu met de DLC begonnen
Leuk zover, maar...
Ik loop tegen een bug (?) aan. Ik heb met regelmaat (als in meermaals per race) dat mijn character ineens random een burnout op de track doet. Ik ben gewoon aan het racen, en ineens zakt m'n snelheid naar 2km/u en zie ik op de wielen de animatie die je ook bij de start ziet, als je gas geeft tijdens de count down, de wielen spinnen, stofwolkjes er omheen, etc. Tegelijk begint ook de switch te trillen. En mijn kart.... komt amper vooruit.
Sturen, gasteven, remmen, achteruit en weer vooruit, springen, het maakt niet uit, ik kom met geen mogelijkheid meer op snelheid.
Tot hij dat random zelf weer doet. Soms duurt dit 2 seconden, maar ik heb ook moment van 30 seconden meegemaakt.
Is dit een game mechanic die ik helemaal vergeten ben en kijk ik gewoon niet goed hoe het werkt?
Auto acceleration aan of uit maakt niet uit, steering assist aan of uit maakt niet uit. 50-200cc maakt niet uit. Het gebeurt altijd, en (naar mijn idee) compleet random. Ik kan er geen patroon in herkennen.
Iemand die dit herkent en weet hoe en wat?
Aangezien beelden meer zeggen dan woorden, hier een video die laat zien wat ik bedoel:
YouTube: Luigi doing a burn out
Ik loop tegen een bug (?) aan. Ik heb met regelmaat (als in meermaals per race) dat mijn character ineens random een burnout op de track doet. Ik ben gewoon aan het racen, en ineens zakt m'n snelheid naar 2km/u en zie ik op de wielen de animatie die je ook bij de start ziet, als je gas geeft tijdens de count down, de wielen spinnen, stofwolkjes er omheen, etc. Tegelijk begint ook de switch te trillen. En mijn kart.... komt amper vooruit.
Sturen, gasteven, remmen, achteruit en weer vooruit, springen, het maakt niet uit, ik kom met geen mogelijkheid meer op snelheid.
Tot hij dat random zelf weer doet. Soms duurt dit 2 seconden, maar ik heb ook moment van 30 seconden meegemaakt.
Is dit een game mechanic die ik helemaal vergeten ben en kijk ik gewoon niet goed hoe het werkt?
Auto acceleration aan of uit maakt niet uit, steering assist aan of uit maakt niet uit. 50-200cc maakt niet uit. Het gebeurt altijd, en (naar mijn idee) compleet random. Ik kan er geen patroon in herkennen.
Aangezien beelden meer zeggen dan woorden, hier een video die laat zien wat ik bedoel:
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Dat ziet er geinig uit. Geen game-mechanic, lijkt me een bug of haperende controllers.Spike_wolf schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:34:
Na een pauze van een aantal jaar ben ik ook weer begonnen met racen. Voorheen alles o goud gereden, nu met de DLC begonnenLeuk zover, maar...
Toevallig ook last van met de joycons los van de switch of met een andere losse controller? Ik speel het nog regelmatig inclusief de DLC's en heb dit nog nooit gezien of meegemaakt.
Ik heb ook even aan een verloren connectie gedacht, maar de overige knoppen werken op zo'n moment wel gewoon.EcoR schreef op woensdag 21 september 2022 @ 15:39:
[...]
Dat ziet er geinig uit. Geen game-mechanic, lijkt me een bug of haperende controllers.
Toevallig ook last van met de joycons los van de switch of met een andere losse controller? Ik speel het nog regelmatig inclusief de DLC's en heb dit nog nooit gezien of meegemaakt.
Maar ik zal het eens uitgebreider testen vanavond. Met losse joycons en Pro controller.
Ik kan op zo'n moment ook achteruit rijden, dat doet hij dan normaal, laat ik achteruit los gaat hij vooruit weer met spinnende banden verder
[Edit]
Uit nieuwsgierigheid eens gaan kijken of ik de animatie ergens anders dan bij de start terug kon vinden om te zien waar het vandaan zou kunnen komen.
En die animatie en het effect kan ik reproduceren!
Gas geven en remmen tegelijk doet dit. Dus met auto accelerate aan B ingedrukt houden, of als die uit staat A en B tegelijk ingedrukt houden. Dan doet hij exact hetzelfde.
Zou m'n joycon niet helemaal lekker meer zijn en soms uit zichzelf B "indrukken" ? Vreemd, want dat is niet iets dat me in andere games opgevallen is.
[ Voor 37% gewijzigd door Spike_wolf op 21-09-2022 15:58 ]
Humankind… be both.
Ik heb mijn probleem gevonden! De rechter stick heeft last van drift.
De rechter stick omlaag duwen activeert de rem/achteruit. En als ik die stick in de calibratietool bekijk dan drift hij af en toe random omlaag. Soms 2 seconden, soms 30. Dus exact wat ik in het spel ervaar
Tijd om de stick te vervangen dus.
De rechter stick omlaag duwen activeert de rem/achteruit. En als ik die stick in de calibratietool bekijk dan drift hij af en toe random omlaag. Soms 2 seconden, soms 30. Dus exact wat ik in het spel ervaar
Tijd om de stick te vervangen dus.
Humankind… be both.
Behoorlijk stil hier met de komst van DLC Wave 3?
A new Custom Items feature is now available for all #MarioKart 8 Deluxe owners via a free update. Use it to choose which items appear in offline VS Races and certain online modes!
https://twitter.com/Ninte...&t=tZ3jROMeQ6OOwzAypJAibA
De chaos als je alleen blue shells toe laat
https://twitter.com/Ninte...&t=tZ3jROMeQ6OOwzAypJAibA
De chaos als je alleen blue shells toe laat

[ Voor 37% gewijzigd door Turralyon op 08-12-2022 08:53 ]
Zoo het heeft even geduurd, maar ik heb Mario Kart 8 ook voor de Switch gekocht, en ik heb toegang tot de DLC. De laatste Mario Kart die ik had gespeeld was op de N64, en daar denk ik nog steeds met veel plezier aan terug.
Mario Kart 8 is soms wel frustrerend merk ik al na een paar uurtjes spelen. Constant wordt ik afgeknald met schildjes, minimaal één keer per baan een blikseminslag, die inktvis en ga zo maar door. Ik kan een heel circuit op de eerste plaatst rijden en dan opeens vlak voor de finish wordt me het leven zuur gemaakt.
Maar super veel lol gehad hoor, die 200cc modus ga ik echt niet proberen. Ik heb het op 100cc al zwaar.
Mario Kart 8 is soms wel frustrerend merk ik al na een paar uurtjes spelen. Constant wordt ik afgeknald met schildjes, minimaal één keer per baan een blikseminslag, die inktvis en ga zo maar door. Ik kan een heel circuit op de eerste plaatst rijden en dan opeens vlak voor de finish wordt me het leven zuur gemaakt.
Maar super veel lol gehad hoor, die 200cc modus ga ik echt niet proberen. Ik heb het op 100cc al zwaar.
LG OLED C2 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5
@ZesBarkiePK dat is gewoon Mario Kart.
Enige grootste nadeel blijk ik het blauwe schild vinden. Er is weinig tegen te doen buiten zelf een paarse boost doen, paddestoel of speaker. Dat zijn zeg maar de items op de eerste plek die je kunt krijgen.
Bij oudere delen kon je nog afremmen en de nr 2 de eerste plek geven, maar ook dat werkt niet meer. Degene die eerste staat op moment van afvuren, die is de sjaak.
Enige grootste nadeel blijk ik het blauwe schild vinden. Er is weinig tegen te doen buiten zelf een paarse boost doen, paddestoel of speaker. Dat zijn zeg maar de items op de eerste plek die je kunt krijgen.
Bij oudere delen kon je nog afremmen en de nr 2 de eerste plek geven, maar ook dat werkt niet meer. Degene die eerste staat op moment van afvuren, die is de sjaak.
Als je de sp uitspeelt bied dat extra mogelijkheden voor de online modus ?
Ik heb een vraagje, op 1 controller stuurt hij de hele tijd naar links. Ik heb geen drift (getest met ander spel waarbij je moet lopen en dan loopt hij niet vanzelf). Enig idee hoe dit kan?
-edit-
Stuur instellingen aanpassen
-edit-
[ Voor 10% gewijzigd door Vecodo op 15-01-2023 13:14 ]
Laat me raden, tilt controls aanVecodo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:36:
Ik heb een vraagje, op 1 controller stuurt hij de hele tijd naar links. Ik heb geen drift (getest met ander spel waarbij je moet lopen en dan loopt hij niet vanzelf). Enig idee hoe dit kan?
-edit-
Deze game is zo groot aan het worden door de DLC (positief natuurlijk), dat ik mij afvraag wat ze ooit voor een nieuwe Mario Kart moeten bedenken.
De TS heeft even een kleine update gehad
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Misschien een rare vraag, maar heeft Mario Kart 8 Wii dezelfde assists als MK8D ?
Zou graag mijn zoontje van 4 Mario Kart 8 op de Wii laten spelen (heb de Wii nog niet), en lees verschillende dingen. Op de 8 Deluxe zit een stuur en gas assist, dat zou echt top zijn voor hem dan hoeft hij alleen te sturen. Maar zit dat ook op de Wii versie?
Zou graag mijn zoontje van 4 Mario Kart 8 op de Wii laten spelen (heb de Wii nog niet), en lees verschillende dingen. Op de 8 Deluxe zit een stuur en gas assist, dat zou echt top zijn voor hem dan hoeft hij alleen te sturen. Maar zit dat ook op de Wii versie?
Ter land, ter zee en in de kroeg
Phoe das lang geleden. Volgens mij niet, maar wacht nog even een second opion af voordat je t slechte nieuws brengtChristiano007 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:16:
Misschien een rare vraag, maar heeft Mario Kart 8 Wii dezelfde assists als MK8D ?
Nee, helaas alleen bij DeluxeChristiano007 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:16:
Zo, ik dacht met die boosterpack voor 25 euro even een partij nieuwe banen binnen te halen. Krijg ik na aankoop de melding dat ik de banen pas op 31-12-23 kan gebruiken.
Lekker verhaal
Lekker verhaal
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Jammer dat het afgelopen is was altijd wel spannend wat je kreeg

Ja klopt dat vind ik ook, maar we hebben wel flink wat nieuwe content gekregenStarscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:47:
[...]
Jammer dat het afgelopen is was altijd wel spannend wat je kreeg
Voor het geld (ik heb 17,50 betaald) kan je er niks van zeggenG_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:06:
[...]
Ja klopt dat vind ik ook, maar we hebben wel flink wat nieuwe content gekregen![]()
Nintendo heeft betaalbare DLC
Dat was zeker een koopje, ik weet al geen eens meer zeker wat ik ervoor betaald heb.Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:30:
[...]
Voor het geld (ik heb 17,50 betaald) kan je er niks van zeggen![]()
Nintendo heeft betaalbare DLC
Volgens mij het volledige bedrag..
Een week geleden ben ik MK8 weer gaan spelen en voor het eerst ook online geprobeerd en dat is wel echte chaos. Erg vermakelijk.
Een ding viel mij hierbij op, wellicht hebben jullie een verklaring.
Ik werd op een gegeven moment in een server ingedeeld met meerdere spelers met 99999 punten. Volgens mij was het een team, ze hadden allemaal dezelfde naam (iets van Daze VR1, VR2 etc).
Op zich kan ik mij voorstellen dat 99999 punten haalbaar is, ik zit nu na een week ook op 3000 en speel het meestal een a twee uur per dag, dus met een behoorlijke investering van tijd zal dat wel lukken (was ik niet van plan hoor).
Echter werden een aantal leden van dat team telkens laatste tijdens de race. Met als gevolg aftrek van punten.
Toch hadden ze bij aanvang van de volgende race allemaal weer 99999. Hoe zit dat.
Een ding viel mij hierbij op, wellicht hebben jullie een verklaring.
Ik werd op een gegeven moment in een server ingedeeld met meerdere spelers met 99999 punten. Volgens mij was het een team, ze hadden allemaal dezelfde naam (iets van Daze VR1, VR2 etc).
Op zich kan ik mij voorstellen dat 99999 punten haalbaar is, ik zit nu na een week ook op 3000 en speel het meestal een a twee uur per dag, dus met een behoorlijke investering van tijd zal dat wel lukken (was ik niet van plan hoor).
Echter werden een aantal leden van dat team telkens laatste tijdens de race. Met als gevolg aftrek van punten.
Toch hadden ze bij aanvang van de volgende race allemaal weer 99999. Hoe zit dat.
Hallo allemaal, Ik weet niet of hier nog iemand actief is maar ik zit met een vraagje over dit spel. Wij hebben dit al langere tijd op de Switch en willen graag de uitbreiding waarmee je de extra banen kunt spelen. Ik zie dat je deze los kunt kopen voor 24,95 of je neemt een online switch abonnement van 30 euro per jaar. Ik vraag me af, als je dit abonnement dan na een jaar ofzo stopt, stopt deze uitbreiding dan ook?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Ja als het abonnement stopt, dan heb je ook geen toegang meer tot de content die in dat abonnement zit. Wij hebben de uitbreiding ook gekocht om die reden, afgelopen zondag nog Mario Kart gedaan toen we op verjaardag waren bij vrienden.WARF!END schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:31:
Hallo allemaal, Ik weet niet of hier nog iemand actief is maar ik zit met een vraagje over dit spel. Wij hebben dit al langere tijd op de Switch en willen graag de uitbreiding waarmee je de extra banen kunt spelen. Ik zie dat je deze los kunt kopen voor 24,95 of je neemt een online switch abonnement van 30 euro per jaar. Ik vraag me af, als je dit abonnement dan na een jaar ofzo stopt, stopt deze uitbreiding dan ook?
Alvast bedankt!
Mocht je hem nog zoeken bij CD keys momenteel €19,00, toevallig dat een kennis ernaar vroeg en ik een advertentie voorbij had zien komen.WARF!END schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:31:
Alvast bedankt!
https://www.cdkeys.com/nl...xe-booster-pack-switch-eu
Every Game has A Story, Only One is A Legend.