[Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic Overzicht Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S9qgM2SSJmltPgnFOM66fVcB/full.png

Toernooien en Multiplayer-topic

Vanaf vrijdag 30 mei is Mario Kart 8 officieel verkrijgbaar. Deze nieuwe editie van Nintendo's Kart-game heeft een heerlijke online multiplayer stand. Zo kan je wereldwijd tegen vreemden racen, kan je in toernooien racen en kan je tegen vrienden racen.

Als een grote Nintendo-fan en Tweaker heb ik dit topic geopend waarin we samen kunnen komen om ouderwets gezellig een potje (of meerdere) te MarioKarten. Dit topic kan je gebruiken om je NintendoNetworkIds uit te wisselen voor een korte match, of je kan een toernooicode doorgeven.
Nintendo Network Ids
Om elkaars Nintendo Network Id te krijgen heb ik een Google doc gemaakt welke je in kan vullen.
https://docs.google.com/f...5o/viewform?usp=send_form

Je kan de lijst hier bekijken:
https://docs.google.com/s...ZDZG8yYTF1Qnc&usp=sharing
Toernooien
TournooiCodeDetails
GoT Daily6854-6781-7276Dagelijks van 19:00 tot 21:00
GoT DLC Friday9617-2707-2548Elke vrijdag van 19:00 tot 0:00, 150cc, alleen DLC

Als je zelf een toernooi wil organiseren plaats dan een bericht met je code in dit topic.

Interessante links
MarioKart 8 Miiverse: https://miiverse.nintendo...2636/14866558073268532646
MarioKart 8 Website: http://www.nintendo.nl/Sp.../Mario-Kart-8-765384.html
Wii U Topic: Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2
[Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik heb volgens mij nog nooit een Nintendo game online gespeeld, maar ik doe graag mee.
Hoe werkt het precies met die code?

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Bij een toernooi moet je met meerdere tegelijkertijd online zijn of hoe zit dat?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Avioto schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:13:
Ik heb volgens mij nog nooit een Nintendo game online gespeeld, maar ik doe graag mee.
Hoe werkt het precies met die code?
De code voer je in op het toernooi zoekscherm.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/D3cOCWZk0E0aJysGHp1TFnpX/thumb.jpg
Gynnad schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 22:26:
Bij een toernooi moet je met meerdere tegelijkertijd online zijn of hoe zit dat?
Het is gewoon een multiplayer matchup tussen de mensen die de code hebben.
Het mooie is wel dat je als host heel wat dingen kan instellen, zoals toegestane items, aantal races (zelfs onbeperkt is mogelijk), en de tijden waarop je toernooi "open" is. Vanaf volgende week zondag wil ik bv een "GoT Wekelijks op Zondag"-toernooi gaan doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 23:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-08 17:24

philipnorth

Zeg maar Danny

Supertof idee.
Ga van het weekend samen met m'n dochter van 4 een wii u halen met MK8 en SM 3D, zal kijken of ik me dan ook meteen kan inschrijven op dit eerste toernooi.

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

De GoT Invitational is te vinden en toegankelijk via de code: 1833-9428-5559

Open vanaf vandaag 20:00 tot vrijdag 23:00 ;-)

Nu het online wat drukker wordt heb ik gisteren een toernooi geprobeerd. Je racet tegen anderen en toernooi houdt de totale score van iedereen bij. Soort van rally systeem.

[ Voor 39% gewijzigd door Deddiekoel op 29-05-2014 09:24 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Zo.... Morgen kan ik de mijne helaas pas ophalen, maar ik zal zeker aan en paar toernooien mee gaan doen!

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi idee Sander. Top dat je het zo oppakt. Zeker een wekelijkse zondagscompetitie waarbij je vrij bent om in te loggen wanneer je wil om te racen tegen de mensen die dan ook online zijn is mooi. Lekker flexibel zodat er meer mensen mee kunnen doen wanneer het hun uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kju
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 14:11

Kju

Cool. Nu eerst een exemplaar zien te scoren, het liefst vandaag nog, then I'm in!

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb me iig aangemeld via de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distrax1988
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
Weet iemand waarom er al bij de Media Markt Premium Mario kart 8 bundels liggen, maar de release van Mario Kart pas morgen is?? Anders hoefde ik niet te reserveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige MM (en andere winkels) leggen gewoon in de winkel wat binnengekomen is. Zo heb je dus regelmatig kans dat een game een dag of 2 voor de release te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Leuk! Ik heb me al aangemeld.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unbreukable
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 16:32
Hmmm, ik stond net met een wii u mario kart 8 bundel in mijn hand maar besloot hem niet te kopen.

Zit er ook een fatsoenlijke time trial modus in met leaderbords etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remsy
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-01-2021
Ik doe mee, lijkt me leuk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens ontdekt dat er een Miiverse community gemaakt wordt als je een toernooi aanmaakt in de game.

Zo is van mijn toernooi voor het weekend de volgende community-link:
https://miiverse.nintendo...2636/14866558073298411163

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Kun je evt. met meer spelers tegelijk meedoen aan zo'n toernooi ?? Heb hier nog 2 drivers thuis :)
(vanochtend MK8 gekocht, stuurtjes en wiimotes uitgegraven en batterijen opgeladen!)

[ Voor 30% gewijzigd door Goner op 30-05-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

Ga proberen om mee te doen. Verwacht me niet op zaterdag 7h in de ochtend... :-) :O :+

[ Voor 5% gewijzigd door Emiel1984 op 30-05-2014 18:11 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goner schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 17:58:
Kun je evt. met meer spelers tegelijk meedoen aan zo'n toernooi ?? Heb hier nog 2 drivers thuis :)
(vanochtend MK8 gekocht, stuurtjes en wiimotes uitgegraven en batterijen opgeladen!)
Je kan met max. twee personen tegelijkertijd online spelen.
Emiel1984 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 18:10:
Ga proberen om mee te doen. Verwacht me niet op zaterdag 7h in de ochtend... :-) :O :+
Je bent vrij om zo laat / vroeg mee te doen als je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Ik heb iedereen van de spreadsheet als friend toegevoegd. En ik heb het toernooi gejoined.

Waarom is er gekozen voor geen items? Toch wel een redelijk belangrijk onderdeel van Mario Kart? :P Zonder items is het multiplayer Time Trial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0ppie
  • Niet online
Ik heb een vraagje voor de mensen die mariokart al hebben. Kun je mariokart ook met vrienden op de bank online spelen? Dus splitscreen met 2/3/4 vrienden thuis tegen online racers?
Of is het een gevalletje OF/OF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 21:20
Maximaal met 2 man op 1 Wii U online

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackMage schreef op zaterdag 31 mei 2014 @ 14:27:
Ik heb iedereen van de spreadsheet als friend toegevoegd. En ik heb het toernooi gejoined.

Waarom is er gekozen voor geen items? Toch wel een redelijk belangrijk onderdeel van Mario Kart? :P Zonder items is het multiplayer Time Trial.
Dat is om te oefenen ;) De Weeklies gaan "Frantic mode" :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB org
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-08 17:08
Hoe laat willen jullie spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Is er geen mode om op 1 circuit een tijd neer te zetten en dan online proberen elkaar te verbeteren zonder dat je tegelijk online moet zijn. Die kunnen we misschien naast het huidige tournooi draaien zodat je altijd wat te doen hebt zeg maar.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Misschien is het wel goed om een tijd af te spreken ja. Ik kan het hele weekend niemand vinden in het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Idem ... m'n dochters hebben vanmiddag en net gekeken, maar niemand te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Denk dat het beter is om toernooien op veel kortere tijden in te plannen.
Bijvoorbeeld zondag tussen 20:00 & 22:00 of zo. Dat maakt het een stuk duidelijker wanneer er gespeeld kan gaan worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat aan 19:00 tot 21:00 te denken. Twee uur is meer dan genoeg tijd om te racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Lijkt mij een goed idee! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Misschien is het ook wel handig om het toernooi te verkondigen in het Wii U topic (misschien modje vragen om het in de topic warning te zetten?). Want hier komt lang niet iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Is er al weer een nieuw toernooi geopend?

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja:

GoT Weekly
5399-8060-4226

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Oke gaaf denk ook dat de tijden zo wat beter zijn thnx

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Niet een idee om voor een tijdje, zeker nu vanwege de populariteit, het toernooi twee keer per week te houden?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaxje
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15-08-2022
Top, aankomende zondag ben ik erbij! Zal vanavond eens kijken of ik mijn username ergens kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Moet je perse op GoT zitten om mee te 'mogen' doen ?
Heb thuis nog 2 racertjes ... kunnen die zich gewoon melden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil het het liefste wel onder de GoT-ers houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 11-09 10:52
Hmm ik heb wel interesse.

Zondag vanaf 8 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MakuMaku
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-05 22:30
Zojuist Mariokart 8 gekocht. Onderaan het doosje staat Volledig Nederlands talig. Is er ook optie om over te gaan naar Engelse tekst? Nou weet ik dat er niet zoveel tekst in MK8 zit, maar vaak is het Nederlands gewoon zo knullig... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Enige manier is voor zover ik weet om je systeem taal op Engels te zetten ... heb ik ook ivm games gedaan.
(Vreemd genoeg heb ik desondanks een Snelstartmenu ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-11-2020
Heeft iemand hier enig idee hoe je een timetrial-ghost van een vriend kan downloaden? Heb zelf al vanalles geprobeerd, maar het is me helaas nog niet gelukt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
evdb83 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 17:51:
Heeft iemand hier enig idee hoe je een timetrial-ghost van een vriend kan downloaden? Heb zelf al vanalles geprobeerd, maar het is me helaas nog niet gelukt :(
Dat zou ik inderdaad ook wel eens willen weten..

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
Het schijnt dat bij iedere ghost die je upload je er ook een MiiVerse berichtje aan moet hangen. Dan komt je ghost als het goed is in de 'more ghosts' lijst te staan. Ik heb zelf morgen pas tijd om dit te testen, maar dit zou moeten werken.

-----------
update: het werkt :)

[ Voor 7% gewijzigd door evdb83 op 08-06-2014 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Heeft er nog iemand geracet in het toernooi afgelopen zondag? Volgens mij stond er geen ranking in dus dat zou betekenen dat niemand is geweest. Ik was zelf net een half uur te laat thuis.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 12:01

Emiel1984

Made in NL

RemcoINC08 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:03:
Heeft er nog iemand geracet in het toernooi afgelopen zondag? Volgens mij stond er geen ranking in dus dat zou betekenen dat niemand is geweest. Ik was zelf net een half uur te laat thuis.
Ben online geweest rond 20:00 voor een minuut of 15, er was toen nog niemand online (behalve ik dan dus). Je hebt dus niks gemist :) . De race begint helaas niet zonder tegenspelers :p ... (dan had ik langer gewacht op echte spelers..)

[ Voor 10% gewijzigd door Emiel1984 op 10-06-2014 12:18 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
evdb83 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 14:12:
Het schijnt dat bij iedere ghost die je upload je er ook een MiiVerse berichtje aan moet hangen. Dan komt je ghost als het goed is in de 'more ghosts' lijst te staan. Ik heb zelf morgen pas tijd om dit te testen, maar dit zou moeten werken.

-----------
update: het werkt :)
Dat is niet helemaal waar. Je bent niet verplicht een MiiVerse berichtje te plaatsen bij je ghost, als je gewoon op de back-knop drukt, dan upload je de ghost data ook, (ook in more ghosts), maar zonder berichtje.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evdb83
Jirachi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:32:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Je bent niet verplicht een MiiVerse berichtje te plaatsen bij je ghost, als je gewoon op de back-knop drukt, dan upload je de ghost data ook, (ook in more ghosts), maar zonder berichtje.
True, maar bij mij kwamen deze toch echt niet bij de 'more ghosts' terecht. Heb het sindsdien niet meer geprobeerd, dus mss dat Nintendo dit inmiddels gefixt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Wie is er écht goed in MK8, en durft tegen mij te racen?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Zijn er nog mensen die vanavond zin hebben in een MK toernooi oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Ja ik zit in het mk got weekly tournooi te wachten.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:02
K*t, ik was het vergeten. Ik kom nu online

Edit: ik ben nu 10 minuten aan het wachten op medespelers die een course kiezen. Ik stop maar en hoop dat het volgende week beter gaat :)

[ Voor 62% gewijzigd door mat.hi.as op 15-06-2014 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Goedemorgen iedereen,

Ik heb na lang nadenken een drietal dagen terug toch maar MK8+wii U aangeschaft na heel lang hooked te zijn geweest op MKW.
Het sturen was echt ontzettend wennen voor me in het begin, het kostte me de nodige uurtjes om van een MKW inward drifting bike naar een MK8 outward drifting kart te gaan.

Ik heb nu op 150CC alles gold gehaald (eindelijk..) en moet nu alleen nog muntjes verzamelen voor alle onderdelen (heb nu iets van 2400 coins geloof ik).

mochten jullie nog tips hebben voor goede cart/wheel/parachute/character combinaties dan hoor ik 't graag.
Ik pak meestal wario + die formule 1 lookalike + die paarse slick wheels + dat vliegtuig as parachute.
Veel top speed, redelijke acceleration, lekker zwaar en goed genoege handling :P.

De shortcut op het 'kroontjes' cup bij rainbow road is echt huge. Bij de eerste magnetische minibooster (Geen idee hoe die dingen heten), kan je rechtdoor de baan afvallen en dan kom je op het onderste deel terecht. Hiermee skip je de twee gevaarlijkste bochten die je niet zomaar kan nemen met miniboosts. _/-\o_

,,Ik zie nu dat ik in het toernooi topic zit, is er ook een standaard topic?

[ Voor 15% gewijzigd door kaluro2 op 16-06-2014 11:21 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

oh wow, jammer dit ik dit gemist heb :) ben sinds zaterdag een eigenaar van een WiiU+MK8.

3 stars op 50cc en 100cc. Op 150cc tot nu toe alleen de nieuwe tracks op 3 stars, de oude gaan we vandaag aan beginnen en dan mirror mode i guess (ik neem aan dat die er nog in zitten).

Slick wheels, heb ik nog niet unlocked :( zit inmiddels op 1200 coins oid.

Ik speel meestal met de Sportbike of een variant daarvan (inward drifting ftw), slim tires en parafoil. Soms de MKTV parafoil. Dan meestal met Rosalina, maar Waluigi stuurt ook best lekker met die setup. Er zou geen verschil moeten zijn tussen characters van zelfde weight class, maar toch lijkt het anders te sturen, kan ook gewoon gevoel zijn.

Ik add de tourney aan me MP games en ga zondag lekker mee doen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

ye-roon schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:20:

Ik speel meestal met de Sportbike of een variant daarvan (inward drifting ftw), slim tires en parafoil. Soms de MKTV parafoil. Dan meestal met Rosalina, maar Waluigi stuurt ook best lekker met die setup. Er zou geen verschil moeten zijn tussen characters van zelfde weight class, maar toch lijkt het anders te sturen, kan ook gewoon gevoel zijn.
Je hebt ook hidden stats, zoals miniboost en land/air/water/anti gravity handling, land/air/water/anti gravity speed enzo. zie calculator voor meer info: http://www.mariokartwii.c...o-Kart-8-Stats-Calculator

Dus het kan wel degelijk dat twee dezelfde setups (op papier hetzelfde), totaal anders aanvoelen/handlen.

[ Voor 7% gewijzigd door kaluro2 op 16-06-2014 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
ye-roon schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:20:
oh wow, jammer dit ik dit gemist heb :) ben sinds zaterdag een eigenaar van een WiiU+MK8.

3 stars op 50cc en 100cc. Op 150cc tot nu toe alleen de nieuwe tracks op 3 stars, de oude gaan we vandaag aan beginnen en dan mirror mode i guess (ik neem aan dat die er nog in zitten).

Slick wheels, heb ik nog niet unlocked :( zit inmiddels op 1200 coins oid.

Ik add de tourney aan me MP games en ga zondag lekker mee doen :)
Characters van de zelfde weight class, verschillen onderling juist wel. Zo zijn onder de heavy weight class Bowser, Morton en Wario het snelst (niet voor niets zijn alle world records in time trials met die characters bereden). Neem eerst, bijvoorbeeld, Waluigi maar eens als character, en kijk naar de speedstat van een willekeurige setup. Neem daarna Wario, en kijk dan nog eens naar de speedstat met dezelfde setup als bij Waluigi. Dan zie je wel degelijk een verschil. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

mja ik heb het niet over snelheden. Maar over handeling. Het lijkt alsof verschillende characters van dezelfde weightclass toch anders sturen, vandaar dat ik Rosalina en Waluigi als voorbeeld nam.

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Misschien dat ik het mis, maar kun je in het spel zelf ook de statistieken vd onderdelen zien? Net zoals je dat ook op de wii ook kon zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

horizon1978 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:23:
Misschien dat ik het mis, maar kun je in het spel zelf ook de statistieken vd onderdelen zien? Net zoals je dat ook op de wii ook kon zien.
Even op de + op je controller drukken tijdens je auto etc keuze :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ketho schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:37:
Zo, Mario Kart 8 is nu eindelijk binnen
Op 29 mei besteld (pre-order) bij de Media Markt en na ... 19 dagen in huis

Nu maar hopen dat ik straks niet de enigste ben in het tweakers toernooi :')
Ik zie nog niemand in het toernooi -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik ben helemaal ingemaakt :-(

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qEhBRLM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Haha sorry he;) Volgende keer heb ik wat meer tijd trouwens. Ik zag je trouwens niet vaak driften dat levert ook veel snelheidswinst op.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
kaluro2 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:35:
[...]

Even op de + op je controller drukken tijdens je auto etc keuze :).
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik ben ook maar eens begonnen met online spelen. Ik vind rosalina/donkey kong + circuit special + slick + plane chute wel chill.

Momenteel nog maar @ 1400 MMR/ELO/hoe het ook heet. Maar ik wordt vaak 1 á 4e, punten gaan gestaag omhoog. Ik ben benieuwd waar ik uitkom. Wel irritant dat het allemaal nog 100CC is, echt traag en vooral bochten laten zich anders behandelen op zo'n trage snelheid.

Ik zie bij auto's / wielen / parachutes nog steeds vraagtekens staan trouwens, ik heb denk ik al 1500 muntjes extra verzameld sinds m'n laatste unlock. Moet je die op andere manieren unlocken? Ik heb op 150cc overal goud. of gaan de vraagtekens nooit weg?

[ Voor 23% gewijzigd door kaluro2 op 23-06-2014 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb zojuist trouwens geleerd dat acceleration in tiers werkt.
Tier 1 t/m 6, dat kan je zien aan de hand van 'blokjes'.

Dit betekent dat 2.75 blokje onder tier 2 valt, dus 2.75 accelereert even snel als 2.00
Dus X.00 X.25, X.50, X.75 zijn allemaal gelijk. Daarom moet je proberen een compleet blokje te krijgen.
Dit is overigens alleen voor acceleration zo, niet voor alle andere stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

kaluro2 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:16:
Ik ben ook maar eens begonnen met online spelen. Ik vind rosalina/donkey kong + circuit special + slick + plane chute wel chill.

Momenteel nog maar @ 1400 MMR/ELO/hoe het ook heet. Maar ik wordt vaak 1 á 4e, punten gaan gestaag omhoog. Ik ben benieuwd waar ik uitkom. Wel irritant dat het allemaal nog 100CC is, echt traag en vooral bochten laten zich anders behandelen op zo'n trage snelheid.

Ik zie bij auto's / wielen / parachutes nog steeds vraagtekens staan trouwens, ik heb denk ik al 1500 muntjes extra verzameld sinds m'n laatste unlock. Moet je die op andere manieren unlocken? Ik heb op 150cc overal goud. of gaan de vraagtekens nooit weg?
Vraagtekens werk je weg door munten te verzamelen. Ik zit ergens boven de 2700 munten en ik heb nog steeds een paar vraagtekens open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2

kaluro2

Kaluro.650

Deddiekoel schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 12:47:
[...]

Vraagtekens werk je weg door munten te verzamelen. Ik zit ergens boven de 2700 munten en ik heb nog steeds een paar vraagtekens open staan.
Blijkbaar zijn er nog wat karts die je kan unlocken.
10,000 muntjes verzamelen = golden wheels (geloof ik?)
alle time trial ghosts verslaan = golden kart
alle mirrored op 3 sterren halen = gouden parachute dan ofzo.

In ieder geval, van elk deel heb je een gouden variant die je op een alternatieve manier moet unlocken.
Kan je overigens ergens zien hoeveel muntjes je hebt verzameld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
GoT Daily
Dagelijks van 19:00 tot 21:00
6854-6781-7276

Op verzoek aangemaakt.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Die ga ik vanavond maar eens joinen. Ik zorg wel dat ik niks te doen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 'm in de TS gezet, in de vorm van een mooi tabelletje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoINC08
Helaas is het wel zo dat dagelijks ook echt dagelijks is en dus ook op zondag tijdens het Weekly tournooi.

Asus G501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Ik ben online. Nog meer mensen? :)

Helaas. Mocht er nog iemand willen spelen, stuur een DM-tje :)

[ Voor 49% gewijzigd door mat.hi.as op 09-07-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:35
kaluro2 schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 13:01:
[...]

Blijkbaar zijn er nog wat karts die je kan unlocken.
10,000 muntjes verzamelen = golden wheels (geloof ik?)
alle time trial ghosts verslaan = golden kart
alle mirrored op 3 sterren halen = gouden parachute dan ofzo.

In ieder geval, van elk deel heb je een gouden variant die je op een alternatieve manier moet unlocken.
Kan je overigens ergens zien hoeveel muntjes je hebt verzameld?
Klopt alleen heb je alles net verkeerd neer gezet :). Bij deze aangepast:

Alle time trial ghosts verslaan = golden wheels
Alle cups in 50,100,150 en mirror minstens met 1 ster halen = golden kart
10,000 muntjes verzamelen = gouden parachute

En random unlocken gaat tot 2500 munten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

Is de daily nog een beetje actief?

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:11

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Mijn matties en ik willen vanavond een offline multiplayer avondje MK8 gaan houden. Nu heb ik 1 gamepad en 2 Wii motes en nog 1 classic gamecube controller en 1 wavebird. Werken 2 gamepads op 1 Wii U? Dan neemt iemand nog zijn eigen gamepad mee.

Wat is voor deze avond de beste oplossing kwa controls?

[ Voor 7% gewijzigd door Techno Overlord op 21-07-2014 16:13 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
Techno Overlord schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:13:
Mijn matties en ik willen vanavond een offline multiplayer avondje MK8 gaan houden. Nu heb ik 1 gamepad en 2 Wii motes en nog 1 classic gamecube controller en 1 wavebird. Werken 2 gamepads op 1 Wii U? Dan neemt iemand nog zijn eigen gamepad mee.

Wat is voor deze avond de beste oplossing kwa controls?
Helaas werkt dat niet nee. 1 gamepad en verder alleen Wiimotes/pro controllers.

• horizon1978
Heb nu twee dagen aan die Mercedes Cup meegedaan. Wat een gedoe. 100cc ben ik niet meer gewend en die insane items vind ik helemaal niets. Op plek vier de "raket" of het ontzettend veel aantal sterren. Het komt bijna niet meer op racen aan op die manier.
Als je daarna gewoon weer wereldwijd racet is het een verademing. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:30
Nu ook aangemeld bij beide tournaments

• mathelicious
  • Laatst online: 12:50
Kan hier weer een beetje leven in? Neem aan dat veel mensen de DLC hebben en weer gaan gamen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een DLC Only tournooi geopend. GoT DLC Friday, 9617-2707-2548.

Ik heb GoT Weekly offline gehaald.
DLC Friday is 150cc, alle items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Laatst online: 21:57
@Sander kun je even een link toevoegen naar het [Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic in de start post! :)

[ Voor 6% gewijzigd door Gynnad op 14-11-2014 17:10 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu online :) Voor mensen die willen racen. Ik zit in de lobby voor het tournooi wat ik hierboven aangegeven heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Laatst online: 12:50
Kom zo online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in de lobby. Er zijn er 4 ook maar hoe lang ik ook wacht, blijf alleen in de lobby.

Het is me dan toch gelukt om wat punten te sprokkelen. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:23
Ik ben online in de lobby

Mijn PC

Pagina: 1