[Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S9qgM2SSJmltPgnFOM66fVcB/full.png

Time Trials-topic

Mario Kart 8 is een game met veel verschillende modi. Zo zullen sommigen bezig zijn met het vrijspelen van alle characters en kart-unlockables in de Grand Prix en anderen proberen weer hun VS Rating (VR) op te krikken naar een zo hoog mogelijke score in de competitieve online modus.

Dan is er nog een modus waarin alle geluksfactoren geëlimineerd worden; racen tegen de klok. Je racet zonder tegenstanders en zonder power-ups. Bij iedere time trial race wordt je enkel voorzien van drie mushrooms om vervolgens te proberen een zo snel mogelijke tijd neer te zetten. In dit topic kun je je werkelijke Kart-skills laten zien aan je mede-tweakers!

Hoe gaat het in zijn werk?
Elke vrijdag hebben tweakers één week de tijd om een zo snel mogelijke rit neer te zetten op de baan van de week. Na iedere week rolt er een top drie uit en deze is dan uiteraard te bewonderen in dit topic.

Hoe doe ik mee!?
Dat is heel simpel; voeg mij toe in jouw Wii U vriendenlijst met als bijschrift jouw GoT-username en NNID. Mijn Nintendo Network ID is Fabienvg

Zorg na het berijden van jouw snelste tijd ervoor dat je jouw ghost data upload. Deze optie komt automatisch wanneer je een nieuw persoonlijk record maakt. Dan krijg je ook de optie om een MiiVerse berichtje achter te laten. Doe dit!, alleen dán kan ik jouw snelste tijd zien.

Deelnemers
GoT usernameNNID
JirachiFabienvg
GynnadGynnad
ThorgremJeroen81
jorisderooJ0R1S-NL
Ezra070Ezra070
matheliciousmathelicious
apst83apst83
XolifreXXolifreX

De baan van deze week is...
Afbeeldingslocatie: http://www.mariowiki.com/images/7/7b/MK8-_Mario_Circuit.PNG
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M5hOHpi.png__:__._________
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ccbDGL0.png__:__._________
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jid4Xpz.png__:__._________

World Record - 1:44.414

Deelname voor deze baan kan tot vrijdag 2 januari, 10:00

Rankings van vorige weken
Afbeeldingslocatie: http://www.mariowiki.com/images/b/b0/MK8-_Mario_Kart_Stadium.PNG
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M5hOHpi.png1:40.821Jirachi
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ccbDGL0.png1:46.542jorisderoo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jid4Xpz.png1:47.418mathelicious

World Record - 1:35.452

14/11 - 21/11 (2014)

Afbeeldingslocatie: http://www.mariowiki.com/images/8/81/MK8-_Wii_Moo_Moo_Meadows.PNG
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M5hOHpi.png1:26.874Jirachi
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ccbDGL0.png1:32.326apst83
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jid4Xpz.png1:34.239mathelicious

World Record - 1:22.419

21/11 - 28/11 (2014)

Time Trial tips & tricks
Character setup
De keuze van jouw character, kart, wheels en glider is enorm belangrijk voor een snelle rit. Je kunt de statistieken van een bepaalde combinatie zien door op de + te drukken op de Wii U Gamepad of Wii U Pro controller. Bijvoorbeeld, stats als speed zijn in een time trial veel belangrijker dan acceleration.

De makkelijkste manier om er achter te komen wat de allerbeste combinatie is voor een bepaalde baan, is door de Time Trial Ghost Data te downloaden van de allersnelste Karter op aarde. Dit doe je als volgt: Singleplayer > Time Trials > [kies combinatie] > [kies baan] > More ghosts > 'Download ghost data' van de bovendste in de lijst. Vervolgens kun je de ghost bekijken, en kom je achter zijn combinatie.

Hidden stats
Hidden stats zijn eigenschappen van characters, karts en kart-customisations die niet getoond worden wanneer je op de + drukt in het character menu. Denk dan aan stats als Air speed, Underwater speed en mini-turbo. Je kunt je voorstellen dat bij sommige banen deze tabel handig van pas kan komen. Zoals Doplhin Shoals, waarin je in grote delen van de baan onder water racet. Maar zoals eerder aangegeven is de makkelijkste manier om achter de ideale combinatie te komen door de ghost data te downloaden van de wereldrecordhouder. Deze video laat de tabel zien en gaat er dieper op in.

Fire hopping
Fire hopping is een truc om sneller te gaan in Mario Kart 8. Deze truc beschrijft zichzelf het beste als het heen-en-weer springen wanneer je een golden boost of mushroom hebt. Tevens gebruik je deze techniek alleen op rechte stukken of stukken die schuin omhoog gaan. Om dit onder de knie te krijgen is veel oefening vereist, maar nadat je de truc enigszins beheerst zul je de snelheidswinst echt opmerken!

Hop sliding
Hop sliding is een soortgelijke techniek als fire hopping, maar in tegenstelling tot fire hopping gebruik je deze techniek juist op stukken die schuin naar beneden gaan. Ook deze truc vergt veel oefening. Deze video legt hop sliding het best uit.

Soft drifting
Soft drifting is een manier om sneller een golden mini turbo te krijgen. Dit is handig in kleine bochten, waar je normaal gesproken alleen maar een blue mini turbo kunt produceren. Deze video legt soft drifting duidelijk uit en laat de snelheidswinst zien.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=oakjrG27uw8]

Interessante links
MarioKart 8 MiiVerse: https://miiverse.nintendo...2636/14866558073268532646
MarioKart 8 Website: http://www.nintendo.nl/Sp.../Mario-Kart-8-765384.html
Wii U Topic: Het Nintendo Wii U Topic - Deel 2
[Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic
http://kissanime.com/G/557961?l=http%3a%2f%2fkissanime.com

Op -of aanmerkingen? Laat het me even weten hieronder. :)

[ Voor 255% gewijzigd door Montu op 03-01-2015 11:04 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Gereserveerd

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:30
Hahaha mooi topic dit.

Zelf helaas geen Wii U (ik moet het doen met MK op de gewone Wii) maar ik zal regelmatig even langskomen om te kijken wat de stand van zaken is..

Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door RHE218 op 14-11-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik ga er zeker mee aan de slag, je kunt mij toevoegen Gynnnad -> Gynnad :)

edit: Miss leuk om hier even een link naar de [Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic te posten in de openingspost en andersom?

[ Voor 59% gewijzigd door Gynnad op 14-11-2014 17:09 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:23
Mijn NNID is J0R1S-NL

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Poeh krijg het firehoppen nog niet onder de knie, zonder firehoppen is nu mijn tijd 1:53:066 1:52.495 en dat zou zonder firehoppen zelfs onder de 1:50 moeten kunnen,lijkt lastig om deze zonder firehoppen te gaan verbeterenn. Dus toch nog eens wat oefenen met firehoppen..

[ Voor 18% gewijzigd door Gynnad op 14-11-2014 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Gynnad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:07:
Ik ga er zeker mee aan de slag, je kunt mij toevoegen Gynnnad -> Gynnad :)

edit: Miss leuk om hier even een link naar de [Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic te posten in de openingspost en andersom?
Jup!
In de TS staat hoe je je aan kunt melden. ;)
Gynnad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 17:25:
Poeh krijg het firehoppen nog niet onder de knie, zonder firehoppen is nu mijn tijd 1:53:066, lijkt lastig om deze zonder firehoppen te gaan verbeteren. Dus toch nog eens wat oefenen met firehoppen..
Niet slecht, maar met fire hoppen kunnen daar nog heel wat secondes af! Oefenen, oefenen, oefenen... Succes!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1:52:401 inmiddels zonder hoppen. :)

Hoe kan je eigenlijk zien wie welke tijd heeft?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2014 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Verwijderd schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 18:26:
1:52:401 inmiddels zonder hoppen. :)

Hoe kan je eigenlijk zien wie welke tijd heeft?
Als je op ''More Ghosts'' klikt, dan kun je helemaal onderaan de tijden van jouw vrienden zien. Je kunt dan tevens hun Ghost Data downloaden en de replay zelf bekijken. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Montu op 14-11-2014 18:45 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
1:46.542 :D
Je leert een baan wel echt goed kennen door time trails :D
Firehopping lukt echt voor geen meter :(

[ Voor 135% gewijzigd door jorisderoo op 14-11-2014 19:44 ]

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
jorisderoo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 19:02:
1:46.542 :D
Je leert een baan wel echt goed kennen door time trails :D
Firehopping lukt echt voor geen meter :(
Maar daar zat zeker wel wat firehoppen in, dat kan haast niet anders! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Gynnad schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:22:
[...]

Maar daar zat zeker wel wat firehoppen in, dat kan haast niet anders! ;)
Ging juist sneller toen ik stopte met proberen te firehoppen. Met proberen te firehoppen haalde ik 1:50,maar volgens mij deed ik het niet goed, waardoor ik alleen maar langzamer ging. Firehoppen is voor mij echt niet te doen, ik krijg die timing gewoon niet goed

[ Voor 18% gewijzigd door jorisderoo op 15-11-2014 09:20 ]

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
jorisderoo schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 21:49:
[...]

Ging juist sneller toen ik stopte met proberen te firehoppen. Met proberen te firehoppen haalde ik 1:50,maar volgens mij deed ik het niet goed, waardoor ik alleen maar langzamer ging. Firehoppen is voor mij echt niet te doen, ik krijg die timing gewoon niet goed
Zo te zien heb je het bij je laatste ghosts wel redelijk onder de knie 1.41 :O.. Ik zelf zit nu op 1:48 en dat is nog zonder firehoppen. Gebruik nu dezelfde kart als jij deed, en dan lukt het af en toe wel om te firehoppen maar soms juist ook helemaal niet waardoor de tijd tot nu toe nog altijd langszamer is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met welke kart combo worden deze tijden neergezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
De starterpost is geupdate met nieuwe technieken!
Verwijderd schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:43:
Met welke kart combo worden deze tijden neergezet?
Mijn tijd is 1.41.304 1.41.067 1:40:965 1:40:821 met de combo van de wereldrecordhouder. Als je zijn ghost data download, zie je dat hij deze combinatie gebruikt: Morton, Wiggler, Cyber Slick en de Golden glider (de golden glider heb je waarschijnlijk nog niet, maar deze heeft exact dezelfde stats als het vliegtuigje en de standaard glider). Mijn doel is onder de 1:40, maar sneller dan dit lukt me bijna niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Montu op 16-11-2014 12:30 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Laatst online: 12-09 10:02
1:53...ik heb echt wat in te halen/ghosts te checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12:50
Ik doe ook mee, NNID mathelicious beste tijd moet nog komen want fire hopping heb ik nog niet geprobeerd, ik had al een 1.49 gereden zie ik :*)

[ Voor 16% gewijzigd door mathelicious op 16-11-2014 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Mathelicious, in de TS staat hoe je meedoet. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Wij zijn al vrienden, dus dat gaat niet helemaal op :) Maar mijn GoT username en NNID is hetzelfde. Via de Wii U kan ik je geen bericht sturen dus als je het met deze info kan doen, graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Oh, das waar ook. Excuses! Ik heb je toegevoegd aan de lijst. Succes!

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Jirachi schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 11:51:
De starterpost is geupdate met nieuwe technieken!

[...]

Mijn tijd is 1.41.304 1.41.067 1:40:965 1:40:821 met de combo van de wereldrecordhouder. Als je zijn ghost data download, zie je dat hij deze combinatie gebruikt: Morton, Wiggler, Cyber Slick en de Golden glider (de golden glider heb je waarschijnlijk nog niet, maar deze heeft exact dezelfde stats als het vliegtuigje en de standaard glider). Mijn doel is onder de 1:40, maar sneller dan dit lukt me bijna niet.
Poeh het gaat me echt niet lukken om ook maar enigszins in de buurt te komen van die tijd. Fire hoppen is toch verdomd lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Toch zonde dat er al zo snel weer een techniek gevonden is die het winnen d.m.v. gewoon goed racen onmogelijk maakt. Zou het niet erg vinden als Nintendo dit eruit patched :)

Omelette du fromage!

• jorisderoo
Dxta schreef op woensdag 19 november 2014 @ 19:55:
Toch zonde dat er al zo snel weer een techniek gevonden is die het winnen d.m.v. gewoon goed racen onmogelijk maakt. Zou het niet erg vinden als Nintendo dit eruit patched :)
Enige manier om dat op te lossen lijkt me een patch van Nintendo, maar dan hebben ze weer ruzie met de harde kern

Mijn PC

• Montu
DIt gaat Nintendo niet patchen, en dat begrijp ik wel. Wat dacht je namelijk van alle time trial rankings? Die moeten allemaal gereset worden, en ik kan me voorstellen dat je daar als time trial fanaat niet blij mee bent. Verder vind ik 't geen storende ''glitch''. Het brengt juist wat meer diepgang in het spel, waar ik wel aan toe was. Gewoon racen werd voor mij te makkelijk, en op een gegeven moment zelfs saai.

EDIT: Starter post geupdate: Iedereen die meedoet aan de time trial competitie, vergeet niet jouw ghost data in Mario Kart te uploaden, zodat ik kan zien wat jouw tijd is!

[ Voor 17% gewijzigd door Montu op 20-11-2014 11:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Vandaag is de time trial competitie voor de baan Mario Kart Stadium geëindigd. Ik ben er achter gekomen dat ik jullie tijden enkel kan zien, wanneer jullie deze uploaden in combinatie met een MiiVerse post. Zorg er dus voor dat wanneer je jouw ghost data upload, dit in combinatie doet met een MiiVerse post. Het maakt niet uit wat je post, als je maar iets post. Hierdoor zie ik van sommigen ''outdated'' tijden, omdat zij in het vervolg hun ghost data wel uploaden, maar niet in combinatie met een MiiVerse post. Dit zal ik aanpassen in de starter post.

De top 3 is gemaakt, maar deze klopt dus waarschijnlijk niet helemaal. Als je ziet dat jij een snellere tijd hebt gereden, maar niet in de top 3 staat, laat dit dan even weten in dit topic met een foto van jouw tijd.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Gedaan, mijn tijd was 1:48.459 en deze zou je nu als het goed is moeten kunnen zien :)

Jirachi gefeliciteerd met de eerste week winst! :)

--

Drie keer geprobeerd de nieuwe trime trial van deze week en mn beste tijd tot nu toe 1:37.494 maar daar moet nog wel wat van af kunnen, ging niet al te best..

[ Voor 37% gewijzigd door Gynnad op 21-11-2014 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Pff, mijn tweede plek is niks vergeleken met de tijd van nummer 1.
Vraagje. Waar staat de 418 voor die erbij staat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Gezien en aangepast. :)

Dat is geen slechte tijd, maar uiteraard kan daar nog wat af. Mijn tijd zit ook nog boven de 1:30.

Die ''gap'' zal naar mate de competitie vordert steeds kleiner worden hoor, daar ben ik van overtuigd. ;)

Wat bedoel je? Die 418 is jouw tijd op een 1000e van een seconde nauwkeurig. Dus stel jouw tijd is: 1:31:500, dan heb je er 1 minuut, 31 seconden en een halve seconde over gedaan. :)

[ Voor 54% gewijzigd door Montu op 21-11-2014 17:13 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Oh ik voel me stom nu, mijn telefoon brak de regel af waardoor die 418 op de regel eronder komt. Ik vond het ook al vreemd dat de tijden op de sec nauwkeurigwaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisderoo
Mijn ghost is ook geupload. 1:46.542
Inderdaad wel handig om elke donderdag ofzo mijn laatste ghost te verzenden

[ Voor 51% gewijzigd door jorisderoo op 21-11-2014 17:49 ]

Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Net ook even dit topic geopend op mijn telefoon, en dat ziet er niet zo best uit, dus ik bergijp de verwarring wel. Dat ga ik eerst even fixen, daarna zet ik jorisderoo op de zilveren plak. :)

Weet iemand hoe ik een tabel kan centreren? Dus dat de tabel in het midden komt (niet de inhoud van de tabel). Simpelweg de [tabel] en [/table] tags tussen [ center ] en [ /center ] zetten zorgt er enkel voor dat de inhoud van de tabel gecentreerd wordt.. niet de tabel zelf.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Misschien gewoon altijd je beste tijd even uploaden (en miss hier even melden), is dan ook leuk om tegen te 'battle-en'.. Zie dat er nu een paar erg dicht bij mij in de buurt zaten, dat had flink gemotiveerd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Ik zit nu op 1:35 op de nieuwe track, gaat al de goede kant op maar nog zat ruimte voor verbetering! Zeker als de nr 1 al 1:29 heeft neergezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Joris, jou heb ik in de top 3 gezet. Verder heb ik de starter post ook smartphone-friendly gemaakt door van de top 3 tabellen te maken. :)

1:29.423 1:28.655 1:27.914 op Moo Moo Meadows. Net iets heel bijzonders; mijn 2e lap was 6/1000 sec sneller dan de 1e lap van de wereldrecord houder, hier had een hele goede tijd uit kunnen komen, maar helaas namen de zenuwen die toen opdoken de overhand en verprutste ik 't in lap 3. :P

[ Voor 51% gewijzigd door Montu op 22-11-2014 16:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
De top 3 voor moo moo meadows is rond! Van een aantal van jullie heb ik geen ghost data, dit kan zijn omdat je hem bent vergeten te uploaden. Doe dat in dat geval vandaag nog, in combinatie met een post in dit topic. Dan pas ik eventueel de top 3 aan. ;)

De baan voor volgende week is Mario Circuit! Nu Smash uit is, hoop ik dat jullie toch ook even de tijd kunnen nemen om een zo snel mogelijk rit neer te zetten. ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Montu op 28-11-2014 12:46 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Die eerste tijd van mario circuit is wel bizar snel!!! Mijn snelste tijd daar is 1:56 ongeveer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Goed opgemerkt, dat is namelijk een copy-paste foutje. De werkelijke eerste tijd is geupdate. ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Dat is al realistisher inderdaad. Ik denk niet dat ik onder 1:55 uit kan komen, dat fire hopppen heb ik nog lang niet onder de knie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
mathelicious schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 18:38:
Dat is al realistisher inderdaad. Ik denk niet dat ik onder 1:55 uit kan komen, dat fire hopppen heb ik nog lang niet onder de knie
Ik vind het al knap dat je onder de 2 minuten komt zonder firehoppen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Dat heeft ook wel wat pogingen gekost, eerste dag redde ik 2:01 en daarna met perfectioneren op 1:56 uitgekomen. Dit circuit leent zich gelukkig voor wat realistischer racen vanwege de minimale obstakels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XolifreX
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Welk level is nu aan de beurt?
Ik zou graag ook willen meedoen. :p
Morgen zal ik het gegeven NNID toevoegen.
(Mijne is XolifreX . Die kun je verwachten :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XolifreX
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10-01-2022
Helaas ben ik te laat voor die van Mario Circuit.. ):
Ik zal toch mijn tijd vertellen because why not. xp
Ik heb 01:45.962
https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAADtVCikM0wAcw
Dit is mijn miiverse post van mijn tijd voor de ongelovigen. (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Dat is wel supernetjes!

Worden de tijden nog bijgewerkt en wat wordt onze nieuwe track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SLoy
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik wil ook wel meedoen als dat gaat :).
Nintendo User ID: RSCL_Rouche

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
Leuk concept! Wanneer is de volgende track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Topicstart ge-update, deelname voor Mario Circuit kan nog steeds, tot 2 januari.
XolifreX schreef op zondag 14 december 2014 @ 00:03:
Helaas ben ik te laat voor die van Mario Circuit.. ):
Ik zal toch mijn tijd vertellen because why not. xp
Ik heb 01:45.962
https://miiverse.nintendo.net/posts/AYQHAAABAADtVCikM0wAcw
Dit is mijn miiverse post van mijn tijd voor de ongelovigen. (:
Zo zo, da's niet mis! Heb je al eens in de top 10 wereldwijd gestaan?

@SLoy, in de topicstart staat hoe je mee kunt doen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Montu op 29-12-2014 21:44 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsjuhz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:30
Is dit nog steeds actief? Want lijk me wel leuk om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
Het is eigenlijk een klein beetje dood gebloed.. Er is namelijk niet heel erg veel animo en lastig bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathelicious
Voor een ieder die nog interesse heeft, zijn er nog mariokarters die onderling een competitie willen doen van een soort?? Kan timetrial zijn of toernooi, gewoon wat leuks zo eens in de week ofzo.
Pagina: 1