Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/VUEmSKD0JdYCvPwxjPdAViCC/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngWelkom in het Wii U topic!!!

Mario verwelkomt jou in dit topic!Op de E3 2011 was het dan zover. Geruchten gingen daarvoor al wel het web rond, maar er werd eindelijk bevestigd door Nintendo dat ze een opvolger van de Wii gaan uitbrengen. De console is eind 2012 uitgekomen.
Er zijn al enkele erg gave games voor de console uitgebracht. Denk hierbij aan Tekken Tag Tournament en aan Darksiders 2, maar ook Aliens: Colonial Marines, Batman Arkham City en Assassin's Creed III. Plus natuurlijk een behoorlijke reeks Nintendo games als New Super Mario Bros U, The Legend of Zelda The Wind Waker HD, Pikmin 3 en The Wonderful 101.

Mede namens de starters van het vorige topic heet ik jullie van harte welkom in deel 2 van het Wii U topic!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngNintendo Wii U

Nintendo Playing Cards tegelNintendo begon als fabrikant van handgemaakte hanafuda-kaarten, voor gebruik in een gelijknamig Japans kaartspel. In de tweede helft van de twintigste eeuw begon het bedrijf te experimenteren met andere producten, waaronder ook speelgoed. Via speelgoed belandde Nintendo bij videogames. Van NES naar SNES, van N64 naar Gamecube komen we nu van de Wii naar de Wii U, de nieuwste console van Nintendo, die eind 2012 op de markt werd gelanceerd.

Technische specificaties:
Wii U Home Console

Afmetingen
Ongeveer 4,5cm x 17cm x 26cm

Gewicht
Ongeveer 1,5 kg

Uiterlijk
Een compact ontwerp dat in het wit of zwart geleverd kan worden.

Controllers
De nieuwe Wii U GamePad (lees meer hierover verderop in de ts) wordt tot 2 exemplaren ondersteunt, Wii Remote (plus) + Nunchuk wordt tot 4 exemplaren ondersteunt. Overige controllers zijn Classic Controller, Wii Balance Board en de nieuwe Pro Controller.

Backwards compatible
Bijna alle Wii software en hardware kunnen ook op de Wii U gebruikt worden.
CPU
IBM PowerⓇ gebaseerde multi-core processor.
(3 cores geklokt op 1,24 GHz)

GPU
AMD Radeon™-based High Definition GPU.
De gpu zou rond de 550MHz zijn geklokt

Video
Ondersteunt 1080p, 1080i, 720p, 480p en 480i. Ondersteunde kabels zijn HDMI, Wii D-Terminal, Wii Component Video, Wii RGB, Wii S-Video Stereo AV en Wii AV.

Opslag
Wii U gebruikt een interne Flash Memory. SD kaarten en externe USB opslagapparaten1 worden ook ondersteunt.

[1] Mits de externe opslag over eigen voeding beschikt.

Media
Wii U en Wii discs.

Netwerk
Wii U kan aangesloten worden via een draadloze (IEEE 802.11b/g/n) verbinding. Verder heeft de console 4 USB 2.0 aansluitingen (2 voor, 2 achter) aan boord welke gebruik kunnen door de Wii LAN adapters.

Audio
6-kanaal PCM lineaire uitgang via HDMI of analoge uitgang via de AV Multi Out stekker.
Overige features:
- Miiverse (dit is het nieuwe gaming communicatie netwerk van Nintendo. Werkt met gepersonaliseerde Mii poppetjes als avatar. Met dit netwerk kan je berichten versturen naar andere gamers of je kan ze uitnodigen/uitdagen om jou te gamen)
- TV Remote (Vanwege de aanwezigheid van infrerood op de Wii U GamePad kan deze ook gebruikt als afstandsbediening voor je tv tijdens het kijken of tijdens het gamen op de Wii U)
- Verder is er nog Near Field Communication (NFC), Nintendo eShop, Video Entertainment met Netflix/Hulu Plus/Amazon Videos/Youtube, Video Chat en een internet browser.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngControllers & Accessoires

Om de Wii U te kunnen bedienen, zijn er de volgende accessoires beschikbaar:

Wii U GamePadWii U GamePad
Dit is het belangrijkste kenmerk van de Wii U. Van deze controllers kunnen er maximaal 2 aangesloten worden op de Wii U console. In deze controller zit een 6.2-inch touchscreen, een motion control (accelerometer, gyroscope and geomagnetic sensor), een camera aan de voorzijde, een microfoon, stereo speakers, rumble functie, a sensor balk en een stylus. Verder zit er naast de gebruikelijke bedieningsknoppen ook nog een TV control knop en een Near Field Communication (NFC) functie. Een oplaadbare lithium-ion batterij geeft dit alles stroom.
Wii Remote Motion Plus + NunchukWii Remote Motion Plus + Nunchuk
Een bekende controller voor de Wii bezitters, want deze accessoire was er al op de Wii en wordt ook gebruikt op de Wii U. Net als op de Wii kan je op de Wii U maximaal 4 van deze controllers aansluiten.
Deze controller zal voornamelijk gebruikt worden bij games die de Wii U GamePad niet gebruiken of bij de games die asymmetrische gameplay (een speelwijze waarbij de ene speler andere taken heeft dan de ander) ondersteunen.
Ook de Wii Remotes zonder Motion Plus werken op de Wii U, maar alleen bij de software die geen Motion Plus nodig heeft.
Wii U Pro ControllerWii U Pro Controller
Voor de spellen die geen motion control gebruiken kan ook gekozen worden om met de Wii Pro Controller te spelen mits deze wordt ondersteunt wordt. Deze controller is een traditionele gamecontroller met daarop alle knoppen voor de bediening van de Wii U.
De Classic Controller van de Wii wordt ook nog ondersteunt door de Wii U.
Wii Balance BoardWii Balance Board
Op de Wii had je het spel Wii Fit (Plus). De Wii U heeft het spel Wii Fit U, de opvolger van deze fitnessgame. Daarom wordt de Balance Board ook op de Wii U ondersteunt om optimaal van Nintendo's fitness programma en andere games die balans gebruiken te kunnen genieten.

Alle bovenstaande Wii U accessoires zijn ook verkrijgbaar in het zwart. Enkele Wii accessoires zijn ook verkrijgbaar in roze, blauw of rood.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngWii U - F.A.Q. (veelgestelde vragen)

Dr. Mario schiet je te hulp!Wat is het verschil tussen de Wii U Basic en de Wii U Deluxe?

De Wii U Basic is in het wit verkrijgbaar voor 249 euro en de Wii U Deluxe is in het zwart verkrijgbaar voor 299 euro. Dan heeft de Wii U Basic slechts 8GB aan dataopslag aanboord, terwijl de Wii U Deluxe 32GB aan opslag heeft. Verder heeft de Wii U Deluxe als extra meegeleverd: spel Nintendo Land, Wii U Gamepad standaard, Wii U Gamepad dockingstation en Wii U console standaard.
Ook zijn er speciale "limited" edition Deluxe Wii Us, welke geleverd worden met andere spellen. Zoals Zombi U, Monster Hunter 3 en The Legendo of Zelda The Wind Waker.

Hoe vergroot ik mijn opslagruimte?

Er zijn verschillende manieren om meer opslagruimte te krijgen. Dit kan met SD-kaarten t/m 32GB (enkel voor Wii software). Je kunt een USB-stick of een externe harddisk in een van de USB aansluitingen stoppen. In het geval van een externe harddisk nog wel even de melding dat je harddisk een eigen voeding moet hebben, want Wii U usb-aansluiting heeft geen ingebouwde voeding zoals bij pc's wel zo is. Al werkt het wel door een Y-kabel te gebruiken.

Is de Wii U backwards compatible/kan ik oude spellen spelen op de Wii U?

Ja, dat kan! Het grootste gedeelte van de Wii games kunnen gewoon gespeeld worden op de Wii U console. Het beeld zal in HD worden weergegeven, want betekent dat sommige spellen een heel klein beetje scherper zullen zijn. Ook is het mogelijk sinds versie 4.0.0e om het Wii beeld op de GamePad te tonen.
Gamecube games zijn echter niet speelbaar op de Wii U. Sommige oude games kunnen echter wel gekocht/gedownload worden via de Nintendo eShop.

Mijn Wii U kan niet verbinden met mijn wifi/internet, want de verbindingstest mislukt. Wat moet ik doen?

Je kunt er voor kiezen om de internetverbinding handmatig in te stellen op het Wii U console. Zie de volgende stappen (in het engels) die je moet nemen hiervoor.

1. Go into connection types, Hit "Manual Configuration"
  2. Input your SSID
  3. Input the correct security type, this is key.
  4. Put your password in properly
  5. For ip address "Do not auto obtain".
  6. Open up cmd in your computer, type in ipconfig
  7. Now input that ip address but add 10 to the last number so "192.168.0.1" will be entered as "192.168.0.11"
  8. Enter the rest of your info inside such as subnet mask and default gateway exactly as you see it in your ipconfig.
  9. Now hit next, hit configure now for your DNS. When asked about DNS hit "Dont auto obtain".
  10. For the first server put in 8.8.8.8
  11. For the second server put in 8.8.4.4
  12. Hit Next, when asked about a proxy hit no proxy
  13. Leave mtu as the default
  14. it should work, if not check the ip and that it is the internet ip + 10. Good luck
Kan de Wii instellingen/save files en gedownloaden games overgezet worden naar Wii U?

Ja, dat kan! Hiervoor kun je de internetverbinding op de Wii U en/of een SD kaart voor gebruiken.

Hoe kan ik zien welke controller ik nodig heb voor een game?

Op de achterkant van het speldoosje staan icoontjes welke aanduiden welke controllers bruikbaar zijn voor die game.

Welke controllers kan ik gebruiken op de Wii U?

De nieuwe controller Wii U Gamepad natuurlijk. Dan heb je nog de speciaal ontwikkelde Wii U Pro Controller. Verder kan je de Wii Remote Motion Plus + Nunchuk (van de Wii U voorganger) en het Wii Balance Board gebruiken. Zowel de Wii Remote als Wii Remote Plus werken op de Wii U. De beschikbare opzetstukken zoals de Wii Zapper en het Wii Wheel (stuurtje) kan ook gewoon gebruikt worden.

Hoeveel controllers kan ik tegelijk aansluiten op de Wii U

In totaal kunnen er 5 controllers aangesloten worden op de Wii U console. De Wii U Gamepad en 4 Wii Remote Motion Plus (+ Nunchuk). De Wii U console kan maximaal twee Wii U Gamepads aangesloten hebben.

Wat is het bereik van de Wii U Gamepad vanaf de console?

De Wii U Gamepad kan tot een afstand van ongeveer 15 meter vanaf de Wii U console vandaan functioneren voordat ie de verbinding verliest. Als er hemelsbreed nog muren tussen staan dan wordt deze afstand wel wat korter.

Mijn vriendin (of vriend) wilt GTST/whatever kijken, maar ik wil gamen op de Wii U. Wie wint er?

Allebei!!! Je vriendin kan gewoon tv kijken en jij kan gewoon door gamen. Je kan tijdens het spelen het beeld van je tv naar je Wii U Gamepad verhuizen en verder gaan. De meeste spellen ondersteunen deze feature. Om hiervan gebruik te maken, moet je de Wii U console wel aan laten staan aangezien de game naar je controller gestreamd wordt.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngGames

Wat is een gameconsole nu zonder games? Nou helemaal niks. De Wii U is nog maar net op de markt en momenteel zijn er 30 retail games en natuurlijk zijn er ook een aantal games te downloaden via de Nintendo eShop. Hieronder een lijst met de belangrijkste games voor de Wii U, games die je zeker geprobeerd moet hebben:

Overzicht van de Must-Have retail games:
Nintendo Land
New Super Mario Bros. U
ZombiU
Sonic & All-Star Racing Transformed
Call of Duty: Black Ops 2
Assassin’s Creed 3
Tekken Tag Tournament 2
Darksiders II
Skylanders Giants

The legend of Zelda The Wind Waker HD

Pikmin 3

The Wonderful 101

Super Mario 3D World

Overzicht van de Must-Have Nintendo eShop games:
Trine 2: Director’s Cut
Nano Assault Neo
Toki Tori II

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngNintendo Network

Nintendo NetworkOm alle gamers van de Nintendo 3DS en Wii U met elkaar te verbinden heeft Nintendo het Nintendo Network ontwikkeld. Dit is de nieuwe service die voortkomt uit Nintendo Wi-Fi Connection wat gebruikt werd in de vorige generatie consoles van Nintendo.

Nintendo Network bied je de mogelijkheid om te communiceren met andere gamers vanuit Miiverse (het OS van de Wii U) via chat, video chat en co-op gaming. Verder kan je via het netwerk games, downloadable content en andere toepassingen uit de Nintendo Network store kopen of downloaden op je Wii U of Nintendo 3DS.

Welke games het Nintendo Network gaan gebruiken is nog niet helemaal duidelijk. Wel is duidelijk dat de games van Nintendo zelf dit netwerk gaan gebruiken, zoals bijv. New Super Mario Bros.™ U.

Chatten in New Super Mario Bros. U

Dit werkt via Miiverse, de online community op de Wii U. Miiverse kan je ook op een PC of mobiel bekijken door naar http://www.miiverse.com te surfen

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngTweakers op de Wii U

Wat is nou leuker dan alleen spelen? Nou met meerdere mensen tegelijk spelen natuurlijk. Hieronder een lijst met mede-tweakers die graag met je willen spelen. Voeg ze toe in je Wii U friendlist!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6almVcL1xhKR3YT9IoaTXJ9t/full.gif GoT usernameNintendo id
Albert04Damuru
DaFluXDaFluX
DeddiekoelDeddiekoel
geengrenzuhgeengrenzuh
iNSaNe-oNeiNSaNe-oNe
matthijstmatthijst
NjayNjaynl
phuseboxphusebox
RajackarRajackar
TFHfonytfhfony
ThorgremJeroen81
Sanderev66Sanderevers
pclindeFreakyForester
XeroxXeroxhuiberts
Ildild666
CidolfasCidolfas
Beebie121Clavenger
MatssMatssaa
FamousFamous1303
EkfadVar_Sid_Ekfad
martincmpmartincm
Turbo_boymutje007
Conodihno1Conodihno
flashadvWP86-NLD
SilencerNLSilencerNL
alwayshappyzalwayshappyz
KethoKetho17
SmoonshineSmoonshine
Bobje99Bobje99
ph4geMichiel87
RemcoINC08RemcoINC
eathanhendrikje42
jorisderooJ0R1S-NL
wes-garbagepailkids
BlackMagekuromad
epameleli-vp
BanixWeijden
jOzhjOzh80
MisterEagleMisterEagle
DrchopZorewin
ShadowSaiyanShadowSaiyan87
SilverscopeSilverscope
Sinus_rhythmSinus_rhythm
addictivemick.berlin
sk1nny666skinny666
ningningxxu
HaayHaay71
SkarlocSkarloC

Stuur me een DM om jezelf aan deze lijst toe te laten voegen.
Je kan deze DM ook via de Wii U versturen. Stuur mij (Sanderevers) een friendrequest, geef aan dat je van GoT bent en wat je Tweakers-username is.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/LHOQae2YqjrjrcXPByIyT6ma/full.pngLinks

IRC Chat:
Tweakers.net IRC Nintendo chat: webbased of #nintendo op irc.tweakers.net

Nintendo:
- Nintendo.com
- Nintendo.nl
- Wii U Officiële site (engels)
- Wii U Officiële site (nederlands)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tFdnLdo8EQuXMO0vZ5usoINW/full.png

[ Voor 100% gewijzigd door 90710 op 18-11-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Mooi werk sanderev66 dat je het op je wil nemen om verder te gaan met het Wii U topic. Ik hoop dat je de OP ook een beetje bij kan houden. En het zou fijn zijn als mensen je een PM sturen als ze opgenomen willen worden in het gebruikerslijstje. Ik heb het idee dat er de laatste paar dagen wel weer wat nieuwe gebruikers bij zijn gekomen (waaronder ikzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Dat is heel goed :)

Ik voeg jou ook alvast aan het lijstje toe.

Je stond er al op :p

[ Voor 73% gewijzigd door 90710 op 06-10-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:11

Sagat

Is pappa x2!

OP is idd netjes, wel kleine aanpassing doen, want die wii u is natuurlijk uit dus de tekst: ´Wii U, de nieuwste console van Nintendo, die eind 2012 op de markt wordt gelanceerd.' moet worden bijgewerkt. /mieren misbruik mode off :D

Wat ik vroeger bij de het cube/wii topic erg leuk vond was ook 'verwachte toppers' dus spellen die eraan zitten te komen (nieuwe mario, dk, kart, etc.) maar dat is natuurlijk geheel aan jou om dat wel of niet te implementeren.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Sagat schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 12:31:
OP is idd netjes, wel kleine aanpassing doen, want die wii u is natuurlijk uit dus de tekst: ´Wii U, de nieuwste console van Nintendo, die eind 2012 op de markt wordt gelanceerd.' moet worden bijgewerkt. /mieren misbruik mode off :D
Ja moet nog een aantal tijdsgebonden zaken aanpassen :p
Wat ik vroeger bij de het cube/wii topic erg leuk vond was ook 'verwachte toppers' dus spellen die eraan zitten te komen (nieuwe mario, dk, kart, etc.) maar dat is natuurlijk geheel aan jou om dat wel of niet te implementeren.
Ben ik wel van plan, maar moet nog even een lijstje maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwachte toppers zijn makkelijk te vinden op de Nintendo site:
http://www.nintendo.nl/Wii-U/Spellen/Spellen-667255.html

Ik ben inmiddels een paar uurtjes verder met Zelda en heb het systeem ontdekt van die flesjes met boodschappen erin. Dat is grappig gedaan zeg! Zit nu bij het zeilen ook te speuren naar flesjes die anderen hebben achtergelaten. Sowieso vind ik dat hele MiiVerse een goede uitvinding. Heb wel het idee dat omdat er zo ontzettend veel mensen momenteel Zelda spelen de berichten soms ondergraven worden en dus geen reactie krijgen indien dat wel nodig is (bij een vraag bijvoorbeeld). Maar het werkt verder allemaal erg goed, en ook nog best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

Famous schreef op zaterdag 05 oktober 2013 @ 18:57:
[...]

Is dit nog ergens terug te kijken of momenteel alleen nog de previews?
Ik heb geen filmpjes gezien vanaf de firstlook maar er zijn redelijk wat filmpjes te vinden van andrere beurzen. Ik kan zelf vooral niet wachten op de nieuwe mario kart.

Heb btw ook Zelda ww HD gekocht. Zeker de moeite waard. Na zoveel tijd genoeg vergeten om er weer helemaal van te genieten ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-04 16:32

pclinde

TechGaming.nl

Hoi, top een nieuw topic! Voeg mij ook maar toe :)!

FreakyForester is mijn Nintendo ID.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Gedaan, heb je gelijk ook een friendrequest gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had gister iedereen in het lijstje al een verzoek gestuurd met de mededeling erbij dat we elkaar kende van Tweakers. Heeft er iemand misschien beelden van Nintendo games op de Firstlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:58
Even een post zodat ik dit topic verder kan volgen :)..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik laat Zelda WW nog maar even links liggen. Heb met veel plezier het origineel gespeeld, maar gezien wat er komen gaat komende weken vind ik 60euro momenteel teveel geld.
Splinter Cell wil ik ook nog wel spelen maar ga hier wel even de eerste pricedrop afwachten. Ik kijk momenteel het meeste uit naar Watch Dogs.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Je bedoelt Pokémon X & Y? :+ Nou, ik probeer Zelda eerst nog uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-01-2024

Ild

ild666 mag ook aan de lijst toegevoegd worden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 09:23
Zoo eindelijk.. begint een beetje drukker te worden op Nintendo en hier in het forum :).. Ik wil Zelda ook heel graag. Deze game uiteraard ook op op de Cube gespeeld, maar ik zit ook met smart op Watch_Dogs te wachten.. :D Dit lijkt me echt een gave game, en een beetje een vervanger van GTA, aangezien we die toch nooit krijgen op de Wii :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Who needs GTA V als wij al ruim een half jaar Lego City: Undercover hebben? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
LCU is idd een stuk leuker dan GTA 5, vind ik.

Vooral de humor ;)

[ Voor 19% gewijzigd door 90710 op 07-10-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:06

TFHfony

Professional Weirdo

Ik zie dat in de Topic Start mijn Nintendo ID verkeerd staat. Deze moet ook tfhfony zijn :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 20:44

Goner

What can I do you for ?

Deddiekoel schreef op zondag 06 oktober 2013 @ 19:57:
Splinter Cell wil ik ook nog wel spelen
Ja, ben ook begonnen en heb eerste opdracht gedaan, dus moet eigenlijk verder. Maar komt er niet van.
En dan komen WatchDogs en Ghosts nog binnenkort.

Ach, de avonden worden weer langer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goner schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 09:26:
[...]

Ja, ben ook begonnen en heb eerste opdracht gedaan, dus moet eigenlijk verder. Maar komt er niet van.
En dan komen WatchDogs en Ghosts nog binnenkort.

Ach, de avonden worden weer langer :+
Ik ben dan wel weer benieuwd naar AC IV.
Maar wat er zeker komt is de nieuwe Mario. Was bij de eerste presentatie van de game niet bijster enthousiast maar de laatste filmpjes zien er toch zeer veelbelovend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Afgelopen zaterdag New Super Mario Bros U binnen gekregen. Het blijft een leuk spel.
Zelfs de vrouw kan zich er mee vermaken, al vergeet ze telkens wat de controls zijn :p

Ook de extra toevoeging van de gamepad kan handig zijn onder het spelen (ook met 2 personen met een normale controle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-04 13:46
Turbo_boy schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 11:48:
Afgelopen zaterdag New Super Mario Bros U binnen gekregen. Het blijft een leuk spel.
Zelfs de vrouw kan zich er mee vermaken, al vergeet ze telkens wat de controls zijn :p

Ook de extra toevoeging van de gamepad kan handig zijn onder het spelen (ook met 2 personen met een normale controle).
Ik heb met die gamepad zo gelachen _/-\o_ .We waren met z'n 3en, twee spelen het spel gewoon en ik had de gamepad waarmee je mensen kan helpen (of pesten) met het plaatsen van platformpjes... Geweldige situaties gehad!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild

Ild

Ik heb New Super Luigi U aangeschaft in plaats van de mario versie. Toch een uitdagend spel. Achteraf bekeken had ik beter de mario versie gekocht en achteraf de DLC gedownload...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:56
ik ga vanavond Zelda halen... tenminste dat wil ik heel graag.
Mn laatste Zelda op de NES gespeeld :)

Zijn er ook mensen die zeggen: mehhh niet doen?

mn id is trouwens Clavenger wil je die ook toevoegen?

ben geen console gamer, maar vind de WII U echt een mega cool aparaat zeg. veel beter/leuker dan de gewone WII die we hebben gehad. Voor de kids is het echt geweldig, voor de vrouw is het tegek en ik vind het ook gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21-04 20:43
beebie121 schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:20:
ik ga vanavond Zelda halen... tenminste dat wil ik heel graag.
Mn laatste Zelda op de NES gespeeld :)

Zijn er ook mensen die zeggen: mehhh niet doen?

mn id is trouwens Clavenger wil je die ook toevoegen?

ben geen console gamer, maar vind de WII U echt een mega cool aparaat zeg. veel beter/leuker dan de gewone WII die we hebben gehad. Voor de kids is het echt geweldig, voor de vrouw is het tegek en ik vind het ook gaaf.
Zeker doen! Je hebt heel wat Zelda pareltjes gemist als je sinds de NES geen Zelda meer hebt gespeeld. Wind Waker is naar mijn mening een van de beste Zelda's ooit.

Veel plezier met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
breakskater schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 14:43:
[...]

Zeker doen! Je hebt heel wat Zelda pareltjes gemist als je sinds de NES geen Zelda meer hebt gespeeld. Wind Waker is naar mijn mening een van de beste Zelda's ooit.

Veel plezier met spelen!
Nou inderdaad. Ik vind Ocarina of Time echt geweldig. Ik ben niet iemand die spellen 2 keer uit speelt, na 1 keer heb ik ze wel gezien. Echter heb ik OoT nog een keer helemaal uitgespeeld op de 3DS, echt een geweldig goed spel.

Zelf twijfel ik nog over WW HD... ik wil hem ook graag halen maar Batman Arkham Origins gaat voor. Bovendien wil ik The Last of Us en GTA V ook nog kopen... Heb mezelf gelimiteerd op 1 game per maand :>

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matss
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-04-2024
Nieuw topic, Jeuhhh. :D
Jullie kunnen mij ook gelijk toevoegen: Matssaa :)

Steam: matsFR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid, ik haal Zelda WW niet in huis omdat ik het origineel al heb gespeeld.
Anders zou ik hem ZEKER al in huis hebben. Het is nl. een fantastische game!

Ik probeer me ook tot 1 game per maand te beperken, maar dat gaat moeilijk worden komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:58
Deddiekoel schreef op maandag 07 oktober 2013 @ 19:57:
Voor de duidelijkheid, ik haal Zelda WW niet in huis omdat ik het origineel al heb gespeeld.
Anders zou ik hem ZEKER al in huis hebben. Het is nl. een fantastische game!

Ik probeer me ook tot 1 game per maand te beperken, maar dat gaat moeilijk worden komende tijd.
Ik haal hem over een paar weken wel als ie voor de helft van de prijs is via marktplaats o.i.d. Heb hem namelijk ook al gespeeld op de GC, en de komende avonden/weken toch niet zo heel erg veel tijd.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14:42
Ik zit er over na te denken om de Wind Waker bundel te halen bij de Mediamarkt (20km verderop).
Maar heeft iemand enig idee wat de afmetingen van de doos is zijn?
Moet hem namelijk meenemen op de brommer in een grote rugzak.

@Thorgem
Bedankt voor de snelle reactie! Dat moet wel gaan passen vrij kleine doos trouwens.

[ Voor 20% gewijzigd door Wazzup! op 08-10-2013 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal het even voor je opmeten. Er komt zo een edit.

35cm x 30cm en 14 cm diep.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 08-10-2013 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 08:52:
Ik zal het even voor je opmeten. Er komt zo een edit.

35cm x 30cm en 14 cm diep.
Wat een behulpzaamheid! Duimpje omhoog voor jou!

Overigens zou ik zelfs de mensen die WW op de gamecube hebben gespeeld de nieuwe HD aanraden. Ik heb lang geleden Wind Waker twee keer uitgespeeld op de cube. Echter als ik nu door de dungeons speel weet ik niet meer wat ik moet doen (10 jaar geleden was het ofzo). Behalve dat ik de verhaallijn weet (die naar mijn mening sterk is) is het dus erg leuk om nog een keer te spelen.
Ik vind ook de besturing beter geworden en die was al behoorlijk goed op de gamecube. Bijvoorbeeld met je grappling hook richten en lopen tegelijk maakt het toch een stuk aangenamer als je net het niet haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Is er geen Zelda ww hd topic? :)
Dan maar ff hier doen hehe.
Heb gister Zelda WW HD gehaald. Man man wat ziet dat er mooi uit!!!! Het is gewoon een fucking tekenfilm waar je zelf in loopt/speelt.
heb nog geen dungeons gezien/gedaan.. het is nu nog heel veel praten, lopen en praten.
Heb nu net mn sail gekregen. En volgens mij begint het nu pas echt. of heb ik het mis?

Ik vind het echt tegek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Als het goed is heb je dus Forsaken Fortress gedaan, en dat is in principe al een dungeon. Maar ja, nu begin je pas echt :)

En er is wel een Legend of Zelda topic.

[ Voor 7% gewijzigd door 90710 op 08-10-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

breakskater schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 09:14:
[...]
Wat een behulpzaamheid! Duimpje omhoog voor jou!
We moeten Nintendo toch een beetje helpen om de Wii U aan de man te krijgen. ;)
Het valt me op dat het aantal Tweakers in de OP sinds afgelopen vrijdag bijna verdubbeld is. Schijnbaar is zelfs een remake van een oude Zelda het waard om een nieuwe console aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
@ Sanderev66 ik heb het idee dat dat topic vooral over oude zelda gaat.

Ik vind de WII U een tegek apparaat man.
Niet gedacht dat het zo leuk zou zijn.
Ik vind Nintendoland ook echt leuk en 2nd screen een toevoeging hierbij.

En Zelda leek me altijd al wel leuk en deze zag er zo mooi uit dat ik toen dacht ok die ga ik halen. En toen mn oude WII stuk ging (die ik echt veel minder leuk vond) dacht ik ok ik kan voor mn kids nu de oude WII halen of voor hun EN mij de WII U.
Heb het idee dat dit meer een echte console is dan de oude WII. dat was meer een gadget/gimmick en dit is veel beter.

Zelda WW hd vind ik echt tegek! Maar moet ik ook nog echt op zoek naar Zelda? of is die al lang uit beeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild

Ild

Mijn WW HD is nog altijd niet aangekomen :(.

Zal ik nog maar wat coins zoeken in Luigi U vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
beebie121 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:49:
Zelda WW hd vind ik echt tegek! Maar moet ik ook nog echt op zoek naar Zelda? of is die al lang uit beeld? :)
Zonder het verhaal te spoilen voor iemand die het voor het eerst WW speelt. Zelda komt nog altijd terug in elke Zelda game (niet heel gek toch :-P). Wanneer en hoe je in WW Zelda tegen komt is een van de leukere verassingen van het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen om de Wii U Zelda bundel te halen.
De verhalen die ik hoor zijn toch wel goed op zowel de Wii U als Zelda. Een vriend van mij twijfelt ook als hij wel wil knal ik zo even naar de MM hier.

Hopelijk willen ze dan nog een mooi prijsje maken voor twee consoles. Zijn er nog meer dingen aan te raden voor bij de Wii U?

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:06:
Ik zit nog steeds heel erg te twijfelen om de Wii U Zelda bundel te halen.
De verhalen die ik hoor zijn toch wel goed op zowel de Wii U als Zelda. Een vriend van mij twijfelt ook als hij wel wil knal ik zo even naar de MM hier.

Hopelijk willen ze dan nog een mooi prijsje maken voor twee consoles. Zijn er nog meer dingen aan te raden voor bij de Wii U?
Gewoon doen! Ik heb een paar weken tweedehands een Wii U op de kop getik en heb ergens (50%) toch wel spijt dat ik de bundel niet heb gehaald (mooie artwork op de controller). Echter heb ik 0% spijt van mijn Wii U aankoop.

Naar mijn mening zijn Pikmin 3 en Super Mario U echt must haves waar je sowieso geen miskoop aan doet. Nintendoland komt daar nog bij als er wel eens vrienden over de vloer komen om te spelen.
Een andere leuke is Wonderful 101 maar dat ligt je of helemaal wel of helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-04 21:43

Rhapsody

In Metal We Trust

Ik ben zelf erg happy met Mario (en de Luigi uitbreiding) daarnaast vermaak ik me nu met Lego City.
Zelda heb ik eigenlijk nooit gespeeld, maar zit er toch serieus over te denken om deze eens te proberen.

ps. Die Luigi uitbreiding is trouwens in de Nintendo E-shop voor € 19,99 te krijgen, t.o.v. € 39,99 in de winkels.

🇪🇺 pro Europa! | Dit is niet mijn regering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je de bundel met Zelda koopt ben je eigenlijk al wel redelijk klaar. Alles wat je nodig hebt zit in de doos. Inclusief HDMI kabel. Wat je thuis wel nodig hebt, om de Wii U optimaal te kunnen gebruiken, is een draadloos netwerk. Misscien een stekkerdoos omdat de Wii U 2 stopcontactjes nodig heeft, 1 voor de console en 1 voor het opladen van de gamepad.

Iets heel anders maar wel iets wat ik eergisteren heb uitgeprobeerd en wat werkte (zei het een tikkeltje omslachtig) is alles van de Wii overzetten naar de Wii U. Hartstikke handig dat alle Wii safegames nu op de Wii U staan, zelfs de VC games en het winkeltegoed is overgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild

Ild

Ik moet nog een SD-kaartje aanschaffen om mijn saves over te zetten. Werkt het goed als je gewoon de guide van nintendo volgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-04 09:23
Jullie vergeten ZombiU, ook een must have :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Altijd al Zelda gespeeld (tot aan de Gamecube).
De Wii vond ik wel eens leuk om bij een vriend te spelen maar nooit gedacht goh laat ik er zelf een aanschaffen.

Ps; we gaan zo richting de MM om twee consoles op te halen, hopelijk op voorraad en een leuke prijs :D

edit: meneer kan pas om 8 uur :(

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 08-10-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
beebie121 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 12:49:
@ Sanderev66 ik heb het idee dat dat topic vooral over oude zelda gaat.
Het is gewoon een algemeen Zelda topic. Dus je kan ook over de nieuwere games praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ild schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:14:
Ik moet nog een SD-kaartje aanschaffen om mijn saves over te zetten. Werkt het goed als je gewoon de guide van nintendo volgt?
Ja. Alles wordt je precies voorgekauwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:17:
De Wii vond ik wel eens leuk om bij een vriend te spelen maar nooit gedacht goh laat ik er zelf een aanschaffen.

Ps; we gaan zo richting de MM om twee consoles op te halen, hopelijk op voorraad en een leuke prijs :D

edit: meneer kan pas om 8 uur :(
Heb hem net ook gehaald mooi apparaat ben nog bezig met instellen is wel ff wat werk.

Let er op dat er bij mijn MM de bundel voor 299 lag terwijl hij op de website voor 279 staat.
Dus even een bonnetje laten maken en je krijgt hem voor 279 mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Wazzup! schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:30:
[...]

Heb hem net ook gehaald mooi apparaat ben nog bezig met instellen is wel ff wat werk.

Let er op dat er bij mijn MM de bundel voor 299 lag terwijl hij op de website voor 279 staat.
Dus even een bonnetje laten maken en je krijgt hem voor 279 mee.
Doe ik er eerst één voor 279,- en dan zeg ik dat ik een tweede erbij neem als ik een mooie prijs krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:17:
Wii heeft een paar hele goeie games. Die kun je nog gewoon spelen op je WiiU (mits je een Wiimote erbij neemt) en via HDMI zien ze er net ff wat beter uit. Zelda Skyward Sword vond ik sowieso de moeite waard (net als bij Galaxy games).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:57
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 13:34:
[...]

Doe ik er eerst één voor 279,- en dan zeg ik dat ik een tweede erbij neem als ik een mooie prijs krijg :+
Werkt zoiets in een winkel als MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

daflux schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:44:
[...]

Werkt zoiets in een winkel als MM?
Zekers!
Weet ik nog goed met een Wii die ik misschien ging halen. De console, twee spellen en vier controllers; "kunnen we een mooie prijs maken" kreeg toen bijna 20% korting. Dit ook nog eens terwijl de console op dat moment het goedkoopst was bij MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daar heb je het al, 4 controllers. Op accessoires zit een ontzettende winstmarge. Maar wie niet waagt wie niet wint. En elk tientje is mooi meegenomen. Liever haalde ik het bij de plaatselijke GameMania, maar die was gewoon 20 euro duurder dan de MM.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 08-10-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Bij mij wilden ze er 0,0 afhalen bij de MM.
Heb hem uit principe ergens anders gehaald.
Daar kreeg ik 20% korting op Mario U.

Al had ik daaar ook meer moeten betalen had ik het nog gedaan... iets met principes.

En eerlijk is eerlijk ik vind de Wii U een geweldig apparaat. Echt leuk, makkelijk en mooie graphics.
En die gamepad vind ik echt supergaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beebie121 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:31:
Bij mij wilden ze er 0,0 afhalen bij de MM.
Heb hem uit principe ergens anders gehaald.
Daar kreeg ik 20% korting op Mario U.

Al had ik daaar ook meer moeten betalen had ik het nog gedaan... iets met principes.

En eerlijk is eerlijk ik vind de Wii U een geweldig apparaat. Echt leuk, makkelijk en mooie graphics.
En die gamepad vind ik echt supergaaf.
We zullen het zien.
Als ze er niet onder de 279,- gaan zitten per console dan loop ik denk ik ook naar buiten.

Bedenk met net, zit natuurlijk alleen de Gamepad in de doos, dus geen verdere controllers?
Welke maar vier uurtjes mee gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
die kan je ook bedraad gebruiken hoor.
is niet zo makkelijk wellicht :) maar is prima te doen hoor.

En ik moet zeggen dat ik het nog nooit bedraad heb gebruikt en toch gister ongeveer 5 uur Zelda gespeeld.
Dus die 4 uur weet ik niet zo hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beebie121 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:42:
die kan je ook bedraad gebruiken hoor.
is niet zo makkelijk wellicht :) maar is prima te doen hoor.

En ik moet zeggen dat ik het nog nooit bedraad heb gebruikt en toch gister ongeveer 5 uur Zelda gespeeld.
Dus die 4 uur weet ik niet zo hoor.
Gezien Nintendo meer is voor de familie vind ik het dan wel apart dat er maar één controller bij zit. Een extra moet je dus weer los aanschaffen..

Verder dient er een Wii controller bij gekocht te worden als je met meerdere spelers wil spelen (toch?). De pro controller werd niet door elk spel ondersteund en dat vind ik dan ook not done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:49:
[...]

Gezien Nintendo meer is voor de familie vind ik het dan wel apart dat er maar één controller bij zit. Een extra moet je dus weer los aanschaffen..

Verder dient er een Wii controller bij gekocht te worden als je met meerdere spelers wil spelen (toch?). De pro controller werd niet door elk spel ondersteund en dat vind ik dan ook not done.
Zo gek vind ik het juist niet. Veel mensen hadden al een Wii.
Als je een extra controller bij de Wii U stopt dan moet de prijs van het systeem wat omhoog, daarmee pak je dus de mensen die al "genoeg" controllers hadden.
Tevens verdienen zoals al eerder verteld flink op accessoires dus ook op controllers. Op deze manier verdienen ze net een beetje meer aan de mensen die wel een extra controller nodig hadden en benadelen ze niet de mensen die er al controllers hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

breakskater schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 15:56:
[...]

Zo gek vind ik het juist niet. Veel mensen hadden al een Wii.
Als je een extra controller bij de Wii U stopt dan moet de prijs van het systeem wat omhoog, daarmee pak je dus de mensen die al "genoeg" controllers hadden.
Tevens verdienen zoals al eerder verteld flink op accessoires dus ook op controllers. Op deze manier verdienen ze net een beetje meer aan de mensen die wel een extra controller nodig hadden en benadelen ze niet de mensen die er al controllers hadden.
Ik ken wel geteld één persoon in mijn netwerk welke een Wii bezit en die is niet eens (meer) aangesloten. Nu ben ik zelf 22 jaar en heeft niet iedereen kinderen, maar een klein netwerk is het niet. Nu vind ik het ook weer zonde om nieuwe controllers aan te schaffen dus ik ga wel even op internet spieken.

Ik wil er nog wel een spel bij uitzoeken, nu nog uitzoeken of dat Lego of Mario wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:07:
[...]
Ik ken wel geteld één persoon in mijn netwerk welke een Wii bezit en die is niet eens (meer) aangesloten. Nu ben ik zelf 22 jaar en heeft niet iedereen kinderen, maar een klein netwerk is het niet. Nu vind ik het ook weer zonde om nieuwe controllers aan te schaffen dus ik ga wel even op internet spieken.

Ik wil er nog wel een spel bij uitzoeken, nu nog uitzoeken of dat Lego of Mario wordt :+
Ja ik ken er wel een heel stuk meer (was er zelf ook een van) :-P en ben 23.

Geen Pikmin 3? Die vind ik persoonlijk een stuk beter dan Lego of Mario (Welke allebei ook goede keuzes zijn hoor :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

breakskater schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Ja ik ken er wel een heel stuk meer (was er zelf ook een van) :-P en ben 23.

Geen Pikmin 3? Die vind ik persoonlijk een stuk beter dan Lego of Mario (Welke allebei ook goede keuzes zijn hoor :) )
Ik heb er nog niet van gehoord, en als ik deze trailer bekijk (link) wordt ik niet enthousiast moet ik zeggen.

edit: liefst toch wel een MP spel.

Doet verder kijken

[ Voor 3% gewijzigd door Famous op 08-10-2013 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
8)7 Wat een vreselijke trailer! Haha. Ik snap niet welke doelgroep ze proberen aan te spreken met die reclame.

Pikmin 3 ziet er misschien enigszins kinderachtig uit (zoals meeste nintendo games), maar het is een erg leuke puzzel/adventure game.
Kort gezegd heb je resources/mankrachten (Pikmin en commanders) van verschillende types waarmee je opdrachten/puzzels op moet lossen binnen een bepaald tijdsbestek (dag). Ook moet je zorgen dat je in totaal genoeg voedsel blijft houden om te overleven en pikmin troepen opbouwt.
Je hebt ook bossfights welke, naar mijn mening, veel weg hebben van Zelda bosses waarbij je een bepaalde handeling of truc moet zien te vinden om de baas te verslaan.
Het spel kan zo moeilijk of makkelijk zijn als je het maakt, om jezelf levende te houden (1 fruit binnenhalen per dag) is vrij eenvoudig (tot nu toe). Wil je meerdere fruitstukken op een dag binnenhalen een opdracht voltooien en ook nog alle pikmin op tijd thuis laten zijn voor donker wordt maakt het een stukje moeilijker.

Edit: De campaign mode in Pikmin is single player maar er zijn opdrachten die je multiplayer kan uitvoeren (wel max 2 dacht ik). Wil je meer spelers? Dan kan je beter voor Mario gaan denk ik (of Nintendoland).

[ Voor 8% gewijzigd door Nelusz op 08-10-2013 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

We zullen eens kijken bij de Media Markt wat ze hebben liggen :)!
Maakt het niet uit welke controller je van de Wii pakt? Of moet die wel Motion plus hebben?

Super Mario ga ik trouwens ook zeker halen wanneer die uit is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:32:
We zullen eens kijken bij de Media Markt wat ze hebben liggen :)!
Maakt het niet uit welke controller je van de Wii pakt? Of moet die wel Motion plus hebben?

Super Mario ga ik trouwens ook zeker halen wanneer die uit is!
Ik zou voor de motion Plus gaan (als ze de andere nog verkopen). Voor sommige games is dat nodig. Hadden ze niet trouwens nu net nieuwe Mario & Luigi controllers? Of komen die pas later uit.

Edit: Nvm 8 November pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er eigenlijk iemand die Disney Infinity heeft? Heb er naar gekeken voor de 3DS, maar die versie kreeg over het algemeen gigantische onvoldoendes en was de slechtste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

breakskater schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 16:34:
[...]

Ik zou voor de motion Plus gaan (als ze de andere nog verkopen). Voor sommige games is dat nodig. Hadden ze niet trouwens nu net nieuwe Mario & Luigi controllers? Of komen die pas later uit.

Edit: Nvm 8 November pas
Dat is goed om te weten :).
Eens kijken of ze een mooie aanbieding kunnen maken vanavond.

edit: Wii U is binnen. Heb enkel de console gekozen zonder extra's. Alles aangesloten en momenteel de update aan het downloaden. Hierna eens snel Zelda downloaden :D

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/113/4l02.jpg

Alleen nog even de kabels wegwerken ^^

[ Voor 29% gewijzigd door Famous op 08-10-2013 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Mooie Wii U Famous! Ik heb lang getwijfeld, maar ik ben nu ontzettend tevreden. Ik hou momenteel mijn hart nog vast. Ik had vanochtend een advertentie aangemaakt voor MH3U voor de Wii U (digitaal). Nu had iemand gereageerd en heb ik 25 euro overgemaakt naar hem. Hij zou de code s'middags sturen, maar tot nu toe nog niks ontvangen.

Hopelijk krijg ik de code nog.. Dit zou anders de eerste keer zijn dat ik opgelicht wordt op Tweakers (zie V/A). Achteraf zag ik dat de gene zich vandaag heeft geregistreerd... Waarschijnlijk door mijn positieve ervaringen heb ik zoveel vertrouwen in Tweakers dat ik nu toch misschien iets over het hoofd heb gezien. We gaan hopen... Want ik will MH3U echt graag spelen en een transfer doen vanaf mijn 3DS.

[ Voor 3% gewijzigd door pclinde op 08-10-2013 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

pclinde schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:10:
Mooie Wii U Famous! Ik heb lang getwijfeld, maar ik ben nu ontzettend tevreden. Ik hou momenteel mijn hart nog vast. Ik had vanochtend een advertentie aangemaakt voor MH3U voor de Wii U (digitaal). Nu had iemand gereageerd en heb ik 25 euro overgemaakt naar hem. Hij zou de code s'middags sturen, maar tot nu toe nog niks ontvangen.

Hopelijk krijg ik de code nog.. Dit zou anders de eerste keer zijn dat ik opgelicht wordt op Tweakers (zie V/A). Achteraf zag ik dat de gene zich vandaag heeft geregistreerd... Waarschijnlijk door mijn positieve ervaringen heb ik zoveel vertrouwen in Tweakers dat ik nu toch misschien iets over het hoofd heb gezien. We gaan hopen... Want ik will MH3U echt graag spelen en een transfer doen vanaf mijn 3DS.
Thanks!
Heb er twee gekocht (ook voor een vriend van me) en direct afgesproken dat we samen doen met de spellen en om de beurt (of twee tegelijk) kopen. Scheelt toch weer iets aan kosten, en zo speel ik meer spellen dan dat ik alles alleen zou moeten aanschaffen. Al meerdere dingen gelezen over het ombouwen, maar het eerste jaar begin ik hier nog niet aan.

Ik heb het zelfde soort vertrouwen in Tweakers alleen dan wel vanaf minimaal maal 5 (goede) beoordelingen. Laten we van het beste uitgaan; Je krijgt hem uiterlijk morgen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
Net ook even Wind Waker gedaan en het ziet er echt super strak uit. Niet die vage pixelbrij van de GC.

Wat ik wel heb is dat ik de knoppen zit te zoeken van de Cube controller die grote A knop met daarnaast die kleine B knop. :p

@Thorgrem
10 jaar geleden zag het er inderdaad erg mooi uit.
Maar niet te vergelijken met deze versie natuurlijk.

Overigens vind ik de gamepad verassend goed in de hand liggen.
Het scherm ziet er ook goed uit ondanks de niet al te hoge resolutie. (wel zit er een beetje gele tint in maar dat zal wel zo horen neem ik aan?)

[ Voor 41% gewijzigd door Wazzup! op 08-10-2013 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wazzup! schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:42:
Net ook even Wind Waker gedaan en het ziet er echt super strak uit. Niet die vage pixelbrij van de GC.

Wat ik wel heb is dat ik de knoppen zit te zoeken van de Cube controller die grote A knop met daarnaast die kleine B knop. :p
Ik weet nog dat ik het er een jaartje of 10 geleden ook best wel indrukwekkend vond uitzien op de GameCube. En die controller, die was echt zo ontzettend fijn en goed doordacht. Jammer dat daar niet verder op doorgeborduurd is voor de pro controller. Maar ik heb eigenlijk ook geen klagen over de GamePad, heb geen last van het extra gewicht en het voelt solide aan en belangrijkste veroorzaakt bij mij geen pijnlijke drukpunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ik speel Zelda met de Pro Controller :) En moet idd ook toegeven dat ik soms verkeerd op B druk ipv A :+ Maar verder vind ik het rechter pookje van de Pro controller fijner dan die van de GC.

Trouwens valt het me op dat best veel mensen een Wii U gekocht hebben voor Zelda nu. Dat is alleen maar goed voor de console :)

[ Voor 53% gewijzigd door 90710 op 08-10-2013 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Mede tweakers; mijn Nintendo ID is Famous1303. Feel free to add!

Sander heeft me ook toegevoegd op de start post.

En dan is het nu (na 1,5 uur) eindelijk tijd voor Zelda!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:57
Famous schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 14:56:
[...]

Zekers!
Weet ik nog goed met een Wii die ik misschien ging halen. De console, twee spellen en vier controllers; "kunnen we een mooie prijs maken" kreeg toen bijna 20% korting. Dit ook nog eens terwijl de console op dat moment het goedkoopst was bij MM.
Ik denk niet dat da hier in Belgie zou lukken die prijzen staan vast. En waar vragen jullie dit dan aan de kassa of aan iemand in de winkel?

En mensen die klagen over die dure Accessoires aka controllers.

Vergeet niet dat je Wii Controllers gewoon werken op de Wii U e.

Bekijk maar eens hoe dit zit met de nieuwe Xbox one en PS4 daar werken de oude controllers niet op. Dus ik vind dat je niet mag klagen over hoe Nintendo dit doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
EN Famous wat vind je van Zelda??

Ik vind het echt een briljante game hoor!!
Mooie puzzels en het ziet er mega goed uit.

ik zal je vanavond even toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:15
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 17:10:
Is er eigenlijk iemand die Disney Infinity heeft? Heb er naar gekeken voor de 3DS, maar die versie kreeg over het algemeen gigantische onvoldoendes en was de slechtste versie.
Voor de PS3 hebben we infinity.
Maar de WiiU versie is gewoon hetzelfde.
Het is een vermakelijk spel. Je moet er wel poppetjes bij kopen en per wereld (Pirates, Monsters Inc. etc) moet je wel een extra poppetje aanschaffen om samen te spelen. Anders kun je alleen in de sandbox modus samen spelen.
De verhalen per wereld duren ongeveer 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
Gefeliciteerd met jullie aankopen mensen! Jullie hebben de goede keuze gemaakt :) (Tenminste ik heb er nog lang geen spijt van)
pclinde schreef op dinsdag 08 oktober 2013 @ 22:10:
Dat is wel heel erg balen! Helaas is Tweakers niet meer wat het ooit geweest is. Vroeger durfde ik blindelings wie dan ook op Tweakers te vertrouwen. Echter sinds het "website van het jaar is geworden" is het een stuk drukker geworden. Dit heeft zijn voordelen, maar ook zeker zijn nadelen.
Ik kijk tegenwoordig ook of iemand wel wat reviews heeft (heb er zelf maar 3/4 geloof ik maar ben wel al 10 jaar lid (pas een half jaartje actief op het forum)). Voorlopig nog maar even van het goede uitgaan en een aardig mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Dat is wel heel erg balen! Helaas is Tweakers niet meer wat het ooit geweest is. Vroeger durfde ik blindelings wie dan ook op Tweakers te vertrouwen. Echter sinds het "website van het jaar is geworden" is het een stuk drukker geworden. Dit heeft zijn voordelen, maar ook zeker zijn nadelen.
Ik kijk tegenwoordig ook of iemand wel wat reviews heeft (heb er zelf maar 3/4 geloof ik maar ben wel al 10 jaar lid (pas een half jaartje actief op het forum)). Voorlopig nog maar even van het goede uitgaan en een aardig mailtje sturen.
Ja, inderdaad ik heb hem zojuist nog een mailtje gestuurd. Even afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beebie121 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 09:33:
EN Famous wat vind je van Zelda??

Ik vind het echt een briljante game hoor!!
Mooie puzzels en het ziet er mega goed uit.

ik zal je vanavond even toevoegen :)
Goed hoor!
Heb de versie's hiervoor (Op SS na) ook gespeeld, Zelda was gewoon de rede om de Wii U aan te schaffen :).

Gisteren even (á vier uur) gespeeld. Ik moet zeggen dat het makkelijk speelt en ik het een stuk beter begrijp dan 11 jaar geleden (was ik 11 :+). Ik had al aardig snel vier heart pieces (momenteel vijf) en andere side quests gedaan. Hierdoor zat ik al snel aan de maximale 500 rupees en toen ben ik naar de auction gegaan waar ik iets mooi's tegen kwam :D:

spoiler:
De Swift Sail!
Hier stond een plaatje van de Swift Sail alleen die bleef niet in de spoiler tag: Linkje hier

Eerste dungeon is uitgespeeld en toen zijn we gaan slapen. Vanmiddag nog even een aantal dingen doen en dan kan ik vanavond weer verder spelen :*). De berichtjes die je kan krijgen zijn ook wel grappig, echter wel goed opletten want er worden wel wat spoilers gestuurd.

Over die Wii U ben ik ook tevreden, werking met de Gamepad werkt erg goed, ook als je alleen op de Gamepad speelt. Ik druk alleen continu op de B knop in plaats van de A 8)7, iets met oude controller gewend.

[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 09-10-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
Oude controller heb ik nooit gespeeld.
tbh... ik heb nooit een nieuwere zelda dan de zelda op de nes gespeeld :)
Daarom ga ik er ook een stuk langzamer door dan jou denk ik hahaha.
Ik ben nu net in Dragon Roost.
Moet zeggen dat het zijlen/varen wel mooi gedaan is hoor!!

En ik blijf me wel verbazen over hoe mooi het eruit ziet zeg.. echt een tekenfilm.

heb je trouwens nog korting gekregen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beebie121 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:09:
Oude controller heb ik nooit gespeeld.
tbh... ik heb nooit een nieuwere zelda dan de zelda op de nes gespeeld :)
Daarom ga ik er ook een stuk langzamer door dan jou denk ik hahaha.
Ik ben nu net in Dragon Roost.
Moet zeggen dat het zijlen/varen wel mooi gedaan is hoor!!

En ik blijf me wel verbazen over hoe mooi het eruit ziet zeg.. echt een tekenfilm.

heb je trouwens nog korting gekregen? :)
Nou, als ik eerlijk ben herinner ik me vrijwel niets van het spel. Tot nu toe alleen hoe het eerste eiland eruit zag en ik varkentjes voor rupees kon doneren. 11 jaar geleden las ik alleen de gekleurde woordjes en nu gewoon de tekst, scheelt ook veel.

Het ziet er inderdaad leuk en goed uit, dit dacht ik 11 jaar geleden ook al :D
Korting heb ik niet gekregen, ja van 299 naar 279 (internetprijs). Omdat ik alleen de console had kon er niets vanaf. De verkoper was ook wel behoorlijk chagrijnig en had er dus geen zin om verder op in te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
ja dat had ik dus ook met die korting bij de MM.
Ben uit principe toen naar de intertoys gegaan.. heb toen kortin ggekregen op een spel :)
en dat terwijl ik voor fucking €500 kwam halen.. (ook nog wat controllers erbij)

ik moet zeggen dat de games die ik nu gespeeld heb ik super tevreden ben met de WII U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

beebie121 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 14:38:
ja dat had ik dus ook met die korting bij de MM.
Ben uit principe toen naar de intertoys gegaan.. heb toen kortin ggekregen op een spel :)
en dat terwijl ik voor fucking €500 kwam halen.. (ook nog wat controllers erbij)

ik moet zeggen dat de games die ik nu gespeeld heb ik super tevreden ben met de WII U.
Ja ik snapte het ook niet, en dan als verkoper chagrijnig op de werkvloer staan..
Hoef ik niet te doen als account- en projectmanager, dan zit de directeur er direct op (wel positief gelukkig :)).

Ik wilde nog even registreren bij Club Nintendo en ook mijn Wii U Registreren (is 1000 punten = 10 euro) maar ik heb geen code bij mij Wii U. Op de site staat ook dat je dan moet registreren met een ander project om zo een account aan te maken en DAARNA kan je pas de Wii U registreren. Iemand hier ervaring mee?

Zou betekenen dat ik eerst een DS of iets moet kopen voordat ik mijn Wii U kan registreren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
@Famous Wanneer je een spel koopt en je hebt de Wii U premium kun je hier gebruik van maken.
Zodra je een Mii gekoppeld hebt met je Club Nintendo wordt je Wii U daar op een gegeven moment ook zichtbaar, heeft bij mij 2 dagen geduurd voor ik de Enquete kon doen van de WiiU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ild

Ild

Famous schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:04:
[...]
Ik wilde nog even registreren bij Club Nintendo en ook mijn Wii U Registreren (is 1000 punten = 10 euro) maar ik heb geen code bij mij Wii U. Op de site staat ook dat je dan moet registreren met een ander project om zo een account aan te maken en DAARNA kan je pas de Wii U registreren. Iemand hier ervaring mee?

Zou betekenen dat ik eerst een DS of iets moet kopen voordat ik mijn Wii U kan registreren 8)7
Ik heb al mijn games voor sterren/punten ingeruild bij club-nintendo.nl. Blijkbaar kan je op de gewone club-nintendo enkel in de VS of Canada... Dus Wii U zelf nog niet kunnen registreren want er zit inderdaad geen code bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
De officiële Wii U GamePad accu's met grotere capaciteit zijn nu ook in Europa verkrijgbaar:

UK:
http://www.amazon.co.uk/G...7&sr=1-4&keywords=battery

Duitsland:
http://www.amazon.de/Wii-...&keywords=gamepad+battery

En ook bij Nedgame.nl
http://www.nedgame.nl/nin...-battery-pack/1049143275/

2550 mAh. Verlengd de speeltijd tot 8 uur.

Afbeeldingslocatie: http://www.nedgame.nl/afbeeldingen/nintendo-wii-u/cover/wii-u-gamepad-battery-pack-nintendo-wii-u_1049143275.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door 90710 op 09-10-2013 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Turbo_boy schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 15:15:
@Famous Wanneer je een spel koopt en je hebt de Wii U premium kun je hier gebruik van maken.
Zodra je een Mii gekoppeld hebt met je Club Nintendo wordt je Wii U daar op een gegeven moment ook zichtbaar, heeft bij mij 2 dagen geduurd voor ik de Enquete kon doen van de WiiU
Ik heb alleen de download van Zelda.
In de shop kan ik niets koppelen omdat ik simpel weg geen account kan aanmaken op Club Nintendo. Zo kan ik dus ook niet bij de enquete en krijg ik ook de 1000 punten niet. Die van Zelda heb ik al wel ontvangen op Nintendo Premium.

In het boekje over Club Nintendo staat wél dat het beschikbaar is in Nederland. Echter zit er geen code bij om het product te registreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
90710 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:00:
De officiële Wii U GamePad accu's met grotere capaciteit zijn nu ook in Europa verkrijgbaar:

UK:

Duitsland:

En ook bij Nedgame.nl

[afbeelding]
Pffft 30 euro voor een accu die er al in had moeten zitten... Best wel een prijzig grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zie ook: http://www.nintendo.be/nl...Club-Nintendo-688560.html
Hoe kan ik Wii U registreren bij Club Nintendo

In tegenstelling tot andere Nintendo-producten, zit er geen registratiekaart voor Club Nintendo in de verpakking van het Wii U-systeem. Volg de onderstaande stappen om je Wii U-systeem te registreren bij Club Nintendo en je Nintendo Network ID aan je Club Nintendo-account te koppelen:

Als je al lid bent van Club Nintendo:
  • Verbind je Wii U-systeem met het internet en voer een systeemupdate uit – hierdoor wordt de Nintendo eShop aan je Wii U toegevoegd.
  • Tik het Nintendo eShop-icoontje aan in het Wii U-menu of het HOME-menu om de Nintendo eShop te openen.
  • Als je voor het eerst de Nintendo eShop opent, zal je gevraagd worden je Nintendo Network ID aan je Club Nintendo-account te koppelen.
  • In plaats daarvan kun je in de instellingen van de Nintendo eShop kiezen voor Club Nintendo-account en de stappen die je op het scherm ziet volgen voor het koppelen.
Als je nog geen lid bent van Club Nintendo:

Maak een Club Nintendo-account aan door een stuk software te registreren waarbij een registratiecode voor Club Nintendo werd geleverd en volg vervolgens de instructies hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Leuk en aardig, maar ik ben nog geen lid van Club Nintendo. Dus ik kan ook niet inloggen of iets koppelen. Toch wel slecht geregeld gezien er ook reclame inzat bij de Wii U over Club Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cidolfas schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:37:
[...]

Pffft 30 euro voor een accu die er al in had moeten zitten... Best wel een prijzig grapje
Want jouw Wii U hebben ze zonder accu voor de GamePad geleverd? Vervelend voor je, maar dan zou ik toch echt even contact opnemen met de winkel waar je het gekocht hebt. Er hoort namelijk wel een accu in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Famous schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Leuk en aardig, maar ik ben nog geen lid van Club Nintendo. Dus ik kan ook niet inloggen of iets koppelen. Toch wel slecht geregeld gezien er ook reclame inzat bij de Wii U over Club Nintendo.
Hmm geen idee, dan moet je het doen zodra je wel iets koopt waar een code bij zit denk ik.

Zo boeiend vind ik die punten niet trouwens, heb nog niets interessants gezien in die store.

[ Voor 10% gewijzigd door Preau op 09-10-2013 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Preau schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:45:
[...]

Hmm geen idee, dan moet je het doen zodra je wel iets koopt waar een code bij zit denk ik.
Vind ik beetje omslachtig. Gezien ik waarschijnlijk pas volgend jaar een nieuwe game zal kopen.
Heb Nintendo even een korte e-mail gestuurd over hoe ik mezelf nu kan aanmelden. Ben benieuwd naar de reactie.

Edit: Reactie op jou edit:
Het is €15,- die kan ik wel besteden wanneer en Mario spellen uitkomen. Wie weet komen er nog meer acties of kan ik nog meer registreren en dan loopt het bedrag alleen maar op ;). Kan ik weer kijken voor andere spellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Famous op 09-10-2013 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
Anoniem: 181786 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:43:
[...]

Want jouw Wii U hebben ze zonder accu voor de GamePad geleverd? Vervelend voor je, maar dan zou ik toch echt even contact opnemen met de winkel waar je het gekocht hebt. Er hoort namelijk wel een accu in te zitten.
Nee in die van mij zit een accu die maar een paar uur mee gaat, erg vervelend als je een avondje aan het gamen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ik heb wel gelezen dat deze accu een stuk zwaarder is. Dus ik ga wel kijken wat het resultaat is. Ik meld het nog wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90710 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:00:

UK:

Duitsland:

En ook bij Nedgame.nl

[afbeelding]
Typisch, zit al weken op mijn order bij Play-Asia te wachten. Kreeg ik vandaag een mail dat Hongkong geen batterijen via de post wil versturen... Dus of ik via Fedex wil versturen. Ga ik wel doen want ik net wat goedkoper. Maar mooi dat ze nu ook in europa er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Tot op heden nog geen reactie of code ontvangen van MH3U. :( Nog maar even wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

pclinde schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:43:
Tot op heden nog geen reactie of code ontvangen van MH3U. :( Nog maar even wachten...
Dat is wel erg vervelend!
Heb je meer gegevens van de Tweaker? Dan maar op een andere manier "opeisen" :D

ps; zojuist de 2e eindbaas verslagen bij Zelda WW HD, gaat rap :o

[ Voor 11% gewijzigd door Famous op 09-10-2013 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 08:39
Heb ondertussen toch maar iedereen even uitgenodigd hier. Voornamelijk voor komende Mario kart maar boodschappen in zelda ontvangen is ook leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Zal mezelf er ook maar even bijzetten : Nintendo network ID: martincm 8)

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde

pclinde

TechGaming.nl

Famous schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 19:51:
[...]

Dat is wel erg vervelend!
Heb je meer gegevens van de Tweaker? Dan maar op een andere manier "opeisen" :D

ps; zojuist de 2e eindbaas verslagen bij Zelda WW HD, gaat rap :o
Hoi, ik zal je meteen even toevoegen op mijn Wii U'tje! Ik heb zijn e-mailadres, bankgegevens en zijn ip maar die is van zijn provider locatie. Hoewel zijn e-mailadres (naam) wel overeenkomt met zijn bankrekening.

Pagina: 1 2 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic