Als je zo als ik nog wat Wii U Pro controllers hebt liggen die niets doen en je ze nuttig wilt gebruiken op je PC heb ik volgende korte tutorial. Na enkele uren surfen en zoeken ben ik tot de oplossing gekomen om een Wii U pro controller te verbinden met W11. Er zijn op het machtige internet heel wat vragen naar BT codes zonder oplossing. je word er een beetje gek van om geen oplossing te vinden.
Dit is dus geen vraag, gewoon een korte 'hoe verbind je een WII U Pro controller' met windows 11 topic voor referentie en opzoek werk.
Zorg dat de bluetooth module opstaat op je PC/laptop.
Ga naar het Devices en printer settings panel in W11 -> deze kan je eventueel oproepen via je BT icoontje rechts onderaan.
click op 'apparaat toevoegen'
zorg dat je Wii U pro controller zichtbaar is door op de rode knop op de achterzijde te klikken.
W11 zal de controller vinden als RVL-CNT--01-UC en om een code vragen.
klik op volgende zonder een code in te geven en de controller wordt als een gamin controller toegevoegd.
Volgende stap is hetinstalleren van een stukje software genaamd wiinUsoft
downloaden en installeren.
eenmaal opgestart zal je daar de controller links vinden. Dan als Xbox360 mappen en voila.
Een bruikbare Wii U pro controller.
[
Voor 6% gewijzigd door
Royale de Luxe op 17-12-2023 09:21
]
Als ik bij een waarzegster ga, weet zij dan ook op voorhand dat ik geen geld bij heb?