Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 00:13
LaFleche schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 11:25:
[...]

Welkom bij de relatief kleine gebruikersgroep die dit console weet te waarderen :)
Van alle apparaten die ik heb (en volgens mij vrouw heb ik veel te veel meuk) mijn favoriet.

Prachtig apparaat waar je ook met kinderlijke eenvoudigheid een retro console van kan maken.
Ik gebruik nu nog een Raspberry voor NES en Snes games. Ik begrijp dat het vrij eenvoudig is Retroarch te installeren. Of heb je een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-05 13:17
Homebrew is redelijk makkelijk op een wii u (zelf heb ik zat andere hardware zoals een mister) maar goed het is super eenvoudig.

Zelf gooi ik liever een pi aan mijn TV en mijn wii u zonder homebrew.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:07
yorroy schreef op maandag 21 oktober 2019 @ 09:17:
Gisteren een tweedehands Wii-U opgepikt met 2 extra Wii-motes en een aantal spellen:
- New Super Mario Bros
- Mario Kart
- Mario Party
- Lego City undercover
- Lego Jurassic World

Fantastisch zeg! dit had ik veel eerder moeten doen.
Zojuist nog Super Smash Bros besteld voor 15 euro.

Wordt een kerstcadeau voor onze zoon maar kan er nu zelf eigenlijk niet vanaf blijven :+

Hoe dan ook, ik vroeg mij het volgende af:
Gisteren als test even New Super Mario Bros geprobeerd met 2 spelers, maar nu viel mij op dat als ik met meerdere spelers wil doen ik de Gamepad niet kan gebruiken. Ik kon alleen de 2 Wii-motes gebruiken.
Klopt dat? of doe ik iets verkeerd?
toon volledige bericht
Wat grappig. Ik wilde net gaan vragen of een Wii U Aan te raden is als kerstkado voor onze zoon? Hij is 5 jaar en helemaal gek van Mario.

Het is een zwarte Wii U met de volgende spellen:
- Wii sport resort
- Super Luigi U
- Super Mario galaxy 2
- donkey Kong tropical freeze

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rgdjup8TjcUiNIhjRow6yZhU/full.jpg

Zit te twijfelen tussen deze en een switch. Maar het prijsverschil vind ik eigenlijk te groot. Kan dit overnemen voor 125 euro, wat mij schappelijk lijkt? Een switch met wat spellen schiet zo naar de 300+ euro.... het is overigens alleen voor te spelen, alle andere functies zijn onbelangrijk.

Twijfels....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Rene schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 23:20:
[...]

Wat grappig. Ik wilde net gaan vragen of een Wii U Aan te raden is als kerstkado voor onze zoon? Hij is 5 jaar en helemaal gek van Mario.

- Wii sport resort
- Super Luigi U
- Super Mario galaxy 2

[Afbeelding]

Zit te twijfelen tussen deze en een switch. Maar het prijsverschil vind ik eigenlijk te groot. Kan dit overnemen voor 125 euro, wat mij schappelijk lijkt? Een switch met wat spellen schiet zo naar de 300+ euro.... het is overigens alleen voor te spelen, alle andere functies zijn onbelangrijk.

Twijfels....
toon volledige bericht
Een Switch was mij ook nog te duur, maar voor een Wii U zijn nu al wel erg veel spellen te krijgen en zeer geschikt voor een 5-jarige.
Als je een beetje op Marktplaats struint vind je er ook zo nog een paar leuke spellen bij.
Ik heb nu ondertussen Super Smash Bro en Super Mario 3D World er bij kunnen krijgen voor weinig.

Het is een hele toegankelijk console, erg leuk.
Heb er zelf 130 voor betaald met 5 spellen en 2 extra controllers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Wii U is prima het is alleen current gen dat is het enige plus er komen geen nieuwe games uit maar er zijn een hoop super goede games uit gekomen en de meeste zijn heel betaalbaar te krijgen nu.

We spelen nog regelmatig op de wii u... de games zijn echt niet minder dan switch games.

Plus die Wii U heeft al een hoop goede games. Dus ik zou er voor gaan voor de prijs van 2 switch games heb je 4 wii u games + console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:54

Sagat

Is pappa x2!

[...]

- Wii sport resort
- Super Luigi U
- Super Mario galaxy 2

[Afbeelding]

Twijfels....
toon volledige bericht
Waar twijfel je over? 5 jaar is imho te jong voor een switch, voor dit bedrag koop je heel veel lol. Het enige risico wat ik zie is de gamepad, maar als je daar wat bescherming voor koopt zitje goed. En als je hem mod kan je ook 100-en classics spelen. Dan kan hij toch echt wel 2-3 jaar vooruit.

Het enige wat je wel mist is natuurlijk portable gaming. Maar koop dan voor zijn verjaardag of volgend jaar sk/kerst een ds voor een paar tientjes dan kan hij ook daar even zoet mee zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:34
De Nintendo Wii U is een geweldig apparaat. Veel goede games voor weinig geld te krijgen, de beeld en geluid kwaliteit zijn prima, zeker voor de bekende Nintendo spellen (Mario, Zelda, etc).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48

Dhrax

Prog Lord

[...]

- Wii sport resort
- Super Luigi U
- Super Mario galaxy 2

Twijfels....
toon volledige bericht
Gelijk doen, prijs is meer dan prima en een Switch kan altijd nog als hij ouder is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
Dhrax schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 11:57:
[...]

Gelijk doen, prijs is meer dan prima en een Switch kan altijd nog als hij ouder is :)
Top! Zojuist overgenomen van een collega. Alles is in nieuwstaat en werkt naar behoren. Er zaten ook nog 2 originele Wii motion plus Controllers bij met nunchcuk (of hoe dat ding heet).

Overigens een vraag. Super Mario U staat geinstalleerd op het Device (die heeft ze gekocht uit de Wii eshop). Kan ik dit spel herinstalleren op de Wii U als ik een fabriekreset doe en mijn eigen account gebruik of is het spel dan voorgoed verdwenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rene schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:19:
[...]

Top! Zojuist overgenomen van een collega. Alles is in nieuwstaat en werkt naar behoren. Er zaten ook nog 2 originele Wii motion plus Controllers bij met nunchcuk (of hoe dat ding heet).

Overigens een vraag. Super Mario U staat geinstalleerd op het Device (die heeft ze gekocht uit de Wii eshop). Kan ik dit spel herinstalleren op de Wii U als ik een fabriekreset doe en mijn eigen account gebruik of is het spel dan voorgoed verdwenen?
Nope, forever gone.

/en goede keus, btw..biedt nog genoeg vertier en speelt ook nog Wii spellen af, kan handig zijn voor oudere Mario games etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Exorcist op 24-10-2019 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Exorcist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:24:
[...]

Nope, forever gone.

/en goede keus, btw..biedt nog genoeg vertier en speelt ook nog Wii spellen af, kan handig zijn voor oudere Mario games etc.
Dus met andere woorden op zoek gaan naar spellen op schijf? Voel er weinig voor om over 2 jaar de Wii te verkopen en al mijn aankopen weg te gooien. Dan lijkt het me beter om op disc te kopen zodat deze weer doorverkocht kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Rene schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Dus met andere woorden op zoek gaan naar spellen op schijf? Voel er weinig voor om over 2 jaar de Wii te verkopen en al mijn aankopen weg te gooien. Dan lijkt het me beter om op disc te kopen zodat deze weer doorverkocht kunnen worden?
Dat is één van de (goede) redenen om spellen fysiek aan te schaffen. Je schaft ze vaak voordeliger aan, het is tastbaar, je hebt geen gezeik met doorverkopen etc. etc.

Dus, ja. Discs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:33

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rene schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Absoluut. Enige manier waarop je dat fatsoenlijk kan doen of je moet hem verkopen met account en al.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Preceis zo hebben wij onze (tweede) wii u overgenomen zodat we de gratis splatoon / mario kart hebben. De rest van de games waren gelukkig disks. Het account aangepast naar een mail adres van ons en klaar games werken gewoon nog.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene
Top. Dan ga ik gewoon voor discs ;).

Zag dat ze hier (In Noorwegen) bijvoorbeeld Mario kart 8 verkochten voor 6 euro (nieuw). Dat zijn nog eens leuke prijzen 👍. Beetje zoeken in de kortingsbakken is best leuk 😂🤔.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-04 09:53
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar wat leuke Wii U games Nedgame heeft wat aanbiedingen:
  • Captain Toad Treasure Tracker (Nintendo Selects) 12,-
  • Darksiders 2 8,-
  • Lego City Undercover (Nintendo Selects) 8,-
  • Lego Star Wars: The Force Awakens 8,-
  • Mario Tennis Ultra Smash 8,-
  • New Super Mario Bros. U + New Super Luigi U (Nintendo Selects) 18,-
  • Pikmin 3 (Nintendo Selects) 12,-
  • Pokkén Tournament 18,-
  • Star Fox Guard 5,-
  • StarFox Zero 8,-
  • Super Mario Maker + Artbook 18,-
  • The Legend of Zelda Twilight Princess HD 18,-
https://www.nedgame.nl/nintendo-wii-u/aanbiedingen/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yorroy
Zspirit schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 20:09:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar wat leuke Wii U games Nedgame heeft wat leuke aanbiedingen:
  • Darksiders 2 8,-
  • Pokkén Tournament 18,-
  • Star Fox Guard 5,-
  • StarFox Zero 8,-
toon volledige bericht
Tip van het jaar! Bedankt, heb Zelda besteld

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rene
Tnx. Ga ook maar wat games bestellen voor de kids.

Aangezien ik de Wii u 2e hands als kerstcadeau heb gekocht maar besloten om hem nog aantrekkelijker voor de kids te maken. Heb een stickerset besteld en het paste verrassend goed. Dit moet een 5 jarige helemaal super vinden:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/OXOlcyE1PZvT3qkDBykiBywm/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:48

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Rene leuk cadeau hoor. Ziet er mooi en aantrekkelijk uit.

@Zspirit dat zijn nog 'ns mooie prijzen! Wou dat de Switch games zulke acties hadden.

[ Voor 3% gewijzigd door Jorgen op 20-11-2019 04:15 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeZZiN
De switch games kunnen ze voorlopig nog full price verkopen zonder problemen wii u games moet gewoon ruimte maken in het magazijn.

De meeste heb ik al maar toch een paar die wel leuk zijn om te hebben. :)

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 15:38
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar wat leuke Wii U games Nedgame heeft wat aanbiedingen:
  • Darksiders 2 8,-
  • Pokkén Tournament 18,-
  • Star Fox Guard 5,-
  • StarFox Zero 8,-
toon volledige bericht
Kleine kanttekening bij Darksiders 2 op de WiiU. Toffe game, dat wel, maar in mijn geval was hij in ieder geval erg instabiel - liep vooral later in de game om de haverklap vast. Ik zou die dus ergens anders op spelen als je de mogelijkheid hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
Dank @Zspirit voor de tip. We hebben zelf alles al van de lijst.

Op dit moment nog 20 titels verwijderd van een complete pal european wii u set dus alle tips zijn altijd welkom :)

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:56
  • Darksiders 2 8,-
  • Pokkén Tournament 18,-
  • Star Fox Guard 5,-
  • StarFox Zero 8,-
toon volledige bericht
Leuke aanbiedingen, jammer dat sommige titels nog steeds vrij duur zijn (Super Smash Bros bijvoorbeeld).

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Rene schreef op woensdag 20 november 2019 @ 00:32:
Tnx. Ga ook maar wat games bestellen voor de kids.

Aangezien ik de Wii u 2e hands als kerstcadeau heb gekocht maar besloten om hem nog aantrekkelijker voor de kids te maken. Heb een stickerset besteld en het paste verrassend goed. Dit moet een 5 jarige helemaal super vinden:

[Afbeelding]
Waar heb je die sticker vandaan?
Ik ben zelf op zoek naar een mooie mat zwarte namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rene
yorroy schreef op dinsdag 17 december 2019 @ 16:16:
[...]

Waar heb je die sticker vandaan?
Ik ben zelf op zoek naar een mooie mat zwarte namelijk.
Heb hem van eBay af. Gezocht op vinyl sticker Wii U ;) komt een gigantische lijst tevoorschijn!

• yorroy
Ik snap er niks meer van.. ik probeer met mijn Wii in te loggen op mijn Nintendo account. Ik weet zeker dat de inloggegevens goed zijn maar krijg toch elke keer een foutmelding dat de ingevoerde informatie niet klopt.
Is het Nintendo netwerk niet meer te bereiken via de Wii U?

Edit: laat maar, een Nintendo account is niet hetzelfde als een Network ID

[ Voor 12% gewijzigd door yorroy op 26-12-2019 10:44 ]

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:42
De Wii U gebruikt en ander systeem (NNID), je kunt dit wel koppelen met je Nintendo Account zodat het eShop-tegoed wordt gedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-05 17:44
Getverdrie.... Staat mijn gamepad bij opladen orange te knipperen.

Blijkbaar is mijn large capacity batterij verrot want toen ik de standaard batterij erin deed was het lampje weer continu oranje

Maar waar vind ik nog een echte large capaciteit batterij??..... Heb wel een vervanger besteld maar daar verwacht ik eigenlijk niet zoveel van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

LaFleche schreef op zondag 8 maart 2020 @ 21:40:
Maar waar vind ik nog een echte large capaciteit batterij??..... Heb wel een vervanger besteld maar daar verwacht ik eigenlijk niet zoveel van
Ik denk nergens. Ik heb er een besteld bij de Wii U. Ik zal hem eens een keer installeren btw...

Ik ben er achter waarom de Wii controllers niet werkten nadat ik ze opgeladen. De sensorbalk was niet aangesloten... Kids hebben vanmiddag Wii Sports gespeeld. Om de beurt... zonder ruzie...
:Y

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 08-03-2020 23:26 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Zojuist de caps van de joystick van het tablet en de pro-controller vervangen. Er lekte een soort kleverige vloeistof uit wat het erg onplezierig maakte om ze te gebruiken. Mocht iemand hetzelfde probleem hebben, ik heb nog vier caps over. Ik had er wat extra besteld voor het geval ze per stuk ipv per paar werden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hcQd schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 20:40:
Zojuist de caps van de joystick van het tablet en de pro-controller vervangen. Er lekte een soort kleverige vloeistof uit wat het erg onplezierig maakte om ze te gebruiken. Mocht iemand hetzelfde probleem hebben, ik heb nog vier caps over. Ik had er wat extra besteld voor het geval ze per stuk ipv per paar werden verkocht.
Waar heb je die vandaan?

Het probleem is niet de vloeistof het probleem zijn de weekmakers in het rubber op de knoppen.

Ik wil ze ook vervangen maar eigenlijk dan zonder de weekmakers anders mag ik over 3 jaar weer.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Touchdomex schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:32:
[...]

Waar heb je die vandaan?

Het probleem is niet de vloeistof het probleem zijn de weekmakers in het rubber op de knoppen.

Ik wil ze ook vervangen maar eigenlijk dan zonder de weekmakers anders mag ik over 3 jaar weer.
Bij AliExpress. Geen idee of deze hetzelfde probleem zullen geven in de toekomst, maar aangezien de originele het een jaar of tien hebben volgehouden maak ik me voorlopig geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

hcQd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:57:
[...]

Bij AliExpress. Geen idee of deze hetzelfde probleem zullen geven in de toekomst, maar aangezien de originele het een jaar of tien hebben volgehouden maak ik me voorlopig geen zorgen.
Meh was ik al bang voor, liever haal ik dan direct een upgrade maar weet niet of dat mogelijk is met de WiiU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
hcQd schreef op woensdag 8 april 2020 @ 08:57:
[...]

De Nintendo Wii U is op 30 november 2012 uitgekomen. Ik vind het snel dat knoppen het 'begeven', zeker voor Nintendo kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 13:18
Jumpman schreef op woensdag 8 april 2020 @ 09:42:
[...]

De Nintendo Wii U is op 30 november 2012 uitgekomen. Ik vind het snel dat knoppen het 'begeven', zeker voor Nintendo kwaliteit.
Nintendo kwaliteit lijkt een beetje ver te zoeken tegenwoordig, ik wil niet eens beginnen over de issues met Nintendo Switch z'n joy-cons (3 maal vervangen bij mijn partner na 2,5 jaar) terwijl onze Gameboy, SNES, GameCube of zelfs de NES nooit issues hebben gehad.

Onze Wii U heeft gelukkig ook nul issues maar hoe lang dat zo blijft is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
Doet nintendo eigenlijk ook aan omruil van beschadigde discs ?
Nintendoland heeft geen zichtbare beschadigingen of wat dan ook maar toch werkt die niet meer bij ons :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

harley schreef op maandag 25 mei 2020 @ 13:55:
Nintendoland heeft geen zichtbare beschadigingen of wat dan ook maar toch werkt die niet meer bij ons :(
Probeer het (bel ze even) en laat het ons weten ;) Maar ik denk dat je -als het al kan- rekening moet houden met vervangingskosten. Vrijwel zeker is het interessanter om op zoek te gaan naar een 2e hands kopie, dat zou bij die titel niet al te moeilijk moeten zijn.......(of je kan kijken naar opties om op andere manieren te spelen, denk dat nintendo hiet heel veel nieuwe wii u games meer verkoopt, maar goed gezien je orginele disks gebruik ga ik er vanuit dat je dit niet kan of wil).

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 21:57
Ik heb het ooit eens geprobeerd. Maar ondanks dat er bijna geen krasjes te zien waren moest ik toch betalen en dat was nog best fors vond ik (bijna de nieuwwaarde). Wat dat betreft is er weinig service als je een spel van 50 a 60euro koopt en dan dus gewoon nog een keer opnieuw moet kopen en dan iets van een tientje korting krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Je kunt het proberen maar Nintendoland is niet echt een duur spel ofzo, volgens mij heb je die voor een 10tje op marktplaats.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Is het wel de disc? :P Niet de WiiU zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Touchdomex schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:33:
Is het wel de disc? :P Niet de WiiU zelf?
Dat is inderdaad wel goed om even uit te sluiten.
Je kunt het beste even wat andere spellen proberen op te starten.

Discs lezen schijnt helaas een dingetje te zijn bij Wiiu's op leeftijd.
Hopelijk is het gewoon de game, die zie ik al van af 5,- euro te koop:
https://www.marktplaats.nl/q/nintendoland/

[ Voor 25% gewijzigd door Zspirit op 27-05-2020 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:43
Je kunt ook nog een gameshop binnen lopen om de disc te laten polijsten. Wellicht helpt dat.

https://psnprofiles.com/RaemNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-05 12:10
Polijsten gaat niet helpen en alle andere spellen werken.gewoon. ga wel op zoek naar een tweedehandsje in de buurt

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
Raem schreef op woensdag 27 mei 2020 @ 11:39:
Je kunt ook nog een gameshop binnen lopen om de disc te laten polijsten. Wellicht helpt dat.
Blu-ray kun je niet polijsten. Oké, Wii U schijven zijn niet helemaal blu-ray, maar de ze delen veel van de techniek.

[ Voor 16% gewijzigd door hcQd op 27-05-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Ik heb ooit een keer een Mario Kart 8 disc (die bij mijn Wii U zat) om kunnen ruilen voor een nieuwe zonder te betalen. Maar dat was volgens mij meer omdat het nogal lang geduurd had voordat ze reageerden.

Hier staat de prijslijst van de reparatie service. Omruilen van een software disc voor de Wii U kost € 30,-. Dan kan je tegenwoordig beter een andere op marktplaats scoren.

Alhoewel je daar soms ook discs kunt krijgen die het niet meer doen. Tijdje terug een Donkey Kong Tropical Freeze disc gekocht, daar zaten geen zichtbare krassen op. Maar de disc deed het niet. Na een wat beter kijken bleken er een aantal hele kleine gaatjes in de bovenlaag van de disc te zitten, die zie je alleen als je de disc tegen een lamp bekijkt.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Vraagje aan de kenners: mijn zoon heeft Super Mario Galaxy 2 gekregen (Wii versie).

Uiteraard via de Wii U naar het gewone Wii menu gegaan om daar het spel op te starten, maar ik krijg telkens de melding:
De disk kan niet worden gelezen. Lees de Wii handleiding voor meer informatie.

Er bleek ook een krasje op te zitten. Net naar de Gameshop geweest om de disc te laten polijsten. Zij hebben de disc getest en hij deed het. Nu kom ik weer terug en krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Ik kan het op internet niet vinden, maar is Galaxy 2 wel backwards compatibel op de Wii U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:55
yorroy schreef op zondag 7 juni 2020 @ 14:19:
Vraagje aan de kenners: mijn zoon heeft Super Mario Galaxy 2 gekregen (Wii versie).

Uiteraard via de Wii U naar het gewone Wii menu gegaan om daar het spel op te starten, maar ik krijg telkens de melding:
De disk kan niet worden gelezen. Lees de Wii handleiding voor meer informatie.

Er bleek ook een krasje op te zitten. Net naar de Gameshop geweest om de disc te laten polijsten. Zij hebben de disc getest en hij deed het. Nu kom ik weer terug en krijg ik nog steeds dezelfde melding.

Ik kan het op internet niet vinden, maar is Galaxy 2 wel backwards compatibel op de Wii U?
Geeft dit antwoord op je vraag?

https://www.reddit.com/r/..._mario_galaxy_2_on_wii_u/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
Gedeeltelijk, Galaxy 2 is dus wel backwards compatibel. Maar nu is mijn probleem dat ik de game nog steeds niet kan spelen.
Zag al wat anders voorbij komen over het resetten van de netwerkverbinding. Maar dit heeft ook niet geholpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hcQd
@yorroy Heb je ook andere Wii-schijfjes om mee te testen. Het zou kunnen dat de 650nm laser van de drive het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
hcQd schreef op zondag 7 juni 2020 @ 15:13:
@yorroy Heb je ook andere Wii-schijfjes om mee te testen. Het zou kunnen dat de 650nm laser van de drive het niet meer doet.
Goede suggestie. Ondertussen een stapel van 15 Wii U games, maar geen originele Wii spellen.
Heb nog wel 2 vrienden die wel een Wii hebben, daar maar eens checken

Update: net 2 andere Wii spellen geprobeerd, en ook deze zijn dus niet leesbaar voor de Wii U. Alle echte Wii U spellen doen het wel..
Zojuist met de handleiding van ifixit de hele dvd drive eruit gehaald en stofvrij gemaakt, maar helaas zonder resultaat.

Een paar mogelijkheden:
- voor veel geld laten repareren
- zelf nieuwe lens erin zetten (20 euro)
- geheel nieuwe dvd drive erin zetten (35 euro)
- dvd lens reiniging dvd erin stoppen (10-15 euro)
- Wii U hacken om iso’s af te spelen
- accepteren dat we geen Wii spellen kunnen spelen

[ Voor 41% gewijzigd door yorroy op 07-06-2020 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Ik zeg de vwii softmodden en niet meer omkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

LaFleche schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:32:
Ik zeg vervangen van de DVD-drive en softmodden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Touchdomex schreef op maandag 8 juni 2020 @ 09:48:
[...]

Ik zeg vervangen van de DVD-drive en softmodden :+
Ik zeg nu vervangen van de DVD-drive, vwii softmodden en wiiu softmodden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb al een tijdje de WiiU van mijn vriendin thuis. Deze werkt perfect maar de bekende Nintendo WiiU exclusives hebben we inmiddels uitgespeeld en we zijn op zoek naar meer.

Zijn er nog hidden 3rd party/Indiegames gems op de WiiU? Vooral die WiiU exclusive zijn? Anders vrees ik dat we vrij snel over de WiiU gekeken zijn, al gebruiken we hem nu vooral als Virtual Console voor de bekendere klassiekers die we moeten missen op de Nintendo Switch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Tsja ik ben retro gamer en daarmee ook redelijk nintendo verzamelaar, ik heb de meeste gangbare consoles van de nes tot en met de swtich.......maar geen wii u.

En in een ideale wereld wil ik hem nog steeds hoor maar.
Veel van de tripple a nintendo exclusives zijn speelbar op switch.
geld ook voor bepaalde 3rd partye games (wonderful 101 bijvoorbeeld)

Dus de noodzaak voor mij is niet zo hoog, ik zie dat er minder dan 800 games zijn uitgekomen volgens google over ALLE regio's dus ja......de keuze is niet geweldig. Nou ja, anders geformuleerd, de keuze is relatief beperkt.... ps3 games zijn er 1442 om maar is wat te noemen.

Dus zoals geadviseerd op de vorige pagina, wellicht is softmodden geen gek idee, als je geen wii of wii u games meer kan vinden die je nog zou willen kopen. Dan kan je zo'n beetje alle nintendo systemen op een device draaien, op zijn minst een interessante feature, indien je retro ook leuk vind (en gezien de VC opmerking, klopt dat aardig).

voor de volledigheid ook nog dit dan:
Wikipedia: Category:Wii U-only games

wellicht zitten er nog titels in waar je meer over wil weten, dan zou je hier naar ervaringen kunnen vragen....

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• LaFleche
msnguy schreef op maandag 8 juni 2020 @ 14:51:
Ik heb al een tijdje de WiiU van mijn vriendin thuis. Deze werkt perfect maar de bekende Nintendo WiiU exclusives hebben we inmiddels uitgespeeld en we zijn op zoek naar meer.

Zijn er nog hidden 3rd party/Indiegames gems op de WiiU? Vooral die WiiU exclusive zijn? Anders vrees ik dat we vrij snel over de WiiU gekeken zijn, al gebruiken we hem nu vooral als Virtual Console voor de bekendere klassiekers die we moeten missen op de Nintendo Switch.
Je schrijft nu niet welke games je al gespeeld hebt.

Maar als je ook non exclusives zoekt....bijna alle lego games zijn leuk, epic mickey, Rayman...
En voor de wii kant vd wiiu.... Mario galaxy, paper Mario.... Echt... Je bent nog lang niet uitgespeeld...
Tenzij je een excuus zoekt om een nieuwe console te kopen :) :) (dat is namelijk de mijne :+))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
LaFleche schreef op zondag 7 juni 2020 @ 23:32:
De Wii U softmodden en Vwii vond ik teveel gedoe, en ook beetje bang dat ik de Wii U brick.

Dus ik heb het anders opgelost:
Voor 25 euro een gewone Wii op de kop getikt en die gisteravond voorzien van homebrew.
Werkt als een tiet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Zo, ik had mijn originele Wii U verhuisd naar mijn nieuwe tijdelijke woning. De inderdaad vervangende tweedehands staat bij mijn (aanstaande ex-)vrouw thuis.

Helaas was ik de hmdi-kabel vergeten. Sinds gisteren aangesloten op de pricewatch: Samsung UE43RU7470 Zilver en geüpdated.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LaFleche
yorroy schreef op maandag 15 juni 2020 @ 14:22:
[...]

De Wii U softmodden en Vwii vond ik teveel gedoe, en ook beetje bang dat ik de Wii U brick.

Dus ik heb het anders opgelost:
Voor 25 euro een gewone Wii op de kop getikt en die gisteravond voorzien van homebrew.
Werkt als een tiet :)
en dan kan ik je zeggen dat de vwii van de wiiu net zo makkelijk is :-)

Brick kans op de wiiu zelf is nihil: als je maar geen chbc gaat installeren of gaan zitten klieren zoasl regiovrij maken en zo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mog__wai
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-05 22:38
Ik ben redelijk nieuw in de Nintendo Wii materie maar mijn zoontje is helemaal enthousiast over de Mario games. Ik wil daarom een Wii U voor hem kopen van MP. Wat zijn de belangrijkste accessoires die je moet hebben naast de bijbehorende gamepad als je meerdere kids samen wilt laten spelen? De Wii U pro controllers of toch de Wii remote? (Leeftijd van de kids 7-9jr).

Ben benieuwd naar jullie tips...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
@mog__wai tja, pro controllers zijn erg fijn, maar volgens mij ook prijzig en de Wii mote heb je zeker voor wii spellen nodig.
Voor WiiU minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

mog__wai schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 09:16:
Ik ben redelijk nieuw in de Nintendo Wii materie maar mijn zoontje is helemaal enthousiast over de Mario games. Ik wil daarom een Wii U voor hem kopen van MP. Wat zijn de belangrijkste accessoires die je moet hebben naast de bijbehorende gamepad als je meerdere kids samen wilt laten spelen? De Wii U pro controllers of toch de Wii remote? (Leeftijd van de kids 7-9jr).

Beide eigenlijk :P Heb ze zelf ook. Verder niet zoveel. Zou ondertussen wel de accu controleren van de gamepad. Die gaat hier ook niet helemaal super meer maar het is wel prettig als die het een tijdje blijft doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever

Beide inderdaad. Ik heb sinds kort een paar Wii U pro controllers voor de Wii U gekocht, naast de Wii motes die we al hadden. Maar dat zijn wel fijne controllers. Als je op MP een beetje rondkijkt vind je genoeg Wii U's met pro controllers en Wii motes.
Vooral voor de wat kleinere kinderen zijn de Wii motes nog wat makkelijker te gebruiken tov de pro controller. Voor bijvoorbeeld Mario Kart kan je hem dan in een stuurtje stoppen en kunnen ze wat makkelijker spelen.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Sowieso een nieuwe batterij voor je WiiU Gamepad (originelen lastig aan te komen)
Nunchuck en WiiMote (liefst de Plus versie)
Wii Classic Controller Pro
Gamecube controler + adapter voor Gamecube games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

W00fer schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 04:18:
[...]

Sowieso een nieuwe batterij voor je WiiU Gamepad (originelen lastig aan te komen)
Nunchuck en WiiMote (liefst de Plus versie)
Wii Classic Controller Pro
Gamecube controler + adapter voor Gamecube games
Maar Gamecube games kan je niet standaard spelen toch op de WiiU? Althans niet met de standaard software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-05 15:38
Touchdomex schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Maar Gamecube games kan je niet standaard spelen toch op de WiiU? Althans niet met de standaard software...
Klopt, de WiiU ondersteunt geen GC games. Je kunt wel een GC controller adapter aansluiten, maar dan voor Smash Bros Brawl, niet voor GC games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Seal64 schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:16:
[...]

Klopt, de WiiU ondersteunt geen GC games. Je kunt wel een GC controller adapter aansluiten, maar dan voor Smash Bros Brawl, niet voor GC games.
Zoals Touchdomex al schreef: niet met de standaard software. Na een -met twee vingers in je neus- uitgevoerde softmod van de vwii gaat ook de Gamecube wereld voor je open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
LaFleche schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 11:32:
[...]

Zoals Touchdomex al schreef: niet met de standaard software. Na een -met twee vingers in je neus- uitgevoerde softmod van de vwii gaat ook de Gamecube wereld voor je open.
Kan je dan ook met de Gamecube adapter GC controllers gebruiken?

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
urk_forever schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 13:05:
[...]

Kan je dan ook met de Gamecube adapter GC controllers gebruiken?
jazeker..... ik heb er zelf zo een met een wireless dongle en zelfs de bongo's voor Donkey Konga doen het:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 18:17
Kun je eigenlijk de vwii ook softmodden als je al de wiiu hebt gemod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
datadevil schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:30:
Kun je eigenlijk de vwii ook softmodden als je al de wiiu hebt gemod?
Nog sterker.... Je kan de vwii softmodden zonder de wiiiu te hebben gesoftmod.
Het zijn twee los van elkaar uit te voeren acties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 18:17
LaFleche schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 18:50:
[...]

Nog sterker.... Je kan de vwii softmodden zonder de wiiiu te hebben gesoftmod.
Het zijn twee los van elkaar uit te voeren acties
toch eens naar kijken, dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mog__wai
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 02-05 22:38
urk_forever schreef op dinsdag 28 juli 2020 @ 11:55:
[...]

Beide inderdaad. Ik heb sinds kort een paar Wii U pro controllers voor de Wii U gekocht, naast de Wii motes die we al hadden. Maar dat zijn wel fijne controllers. Als je op MP een beetje rondkijkt vind je genoeg Wii U's met pro controllers en Wii motes.
Vooral voor de wat kleinere kinderen zijn de Wii motes nog wat makkelijker te gebruiken tov de pro controller. Voor bijvoorbeeld Mario Kart kan je hem dan in een stuurtje stoppen en kunnen ze wat makkelijker spelen.
Bedankt voor jullie tips! Is het nog relevant of het een witte 8gb console of zwarte 32gb is? Of wil je er sowieso een USB HDD aan hangen en maakt het niet uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Touchdomex schreef op woensdag 29 juli 2020 @ 08:11:
[...]

Ik heb dat om die reden weggelaten uit de tekst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
mog__wai schreef op donderdag 30 juli 2020 @ 00:09:
[...]

Bedankt voor jullie tips! Is het nog relevant of het een witte 8gb console of zwarte 32gb is? Of wil je er sowieso een USB HDD aan hangen en maakt het niet uit...
Ik zie vaker de zwarte 32GB voorbij komen, de witte 8GB zie je minder vaak. Ik zou zelf altijd voor de 32GB gaan, qua prijs maakt het niet zoveel uit.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
Let er trouwens op dat het scherm van je WiiU pad heel is en niet overmatig bekrast. De originele schermen hebben een goede kleur, de remakes van Ebay en Aliexpress hebben een blauwere tint.
Het scherm vervangen schijnt bovendien echt een crime te zijn. Ik meen ergens gelezen te hebben (dacht op GBATemp) dat de vervangende schermen van een andere fabrikant zijn).

En kijk of de pookjes niet lam zijn.

En een WiiU kopen zonder gamepad erbij is zinloos. De gamepad wordt (behalve voor het settings menu) ook voor diverse games gebruikt. Er is ook homebrew die het scherm van de gamepad en de tv omdraait. Iets wat eigenlijk standaard had moeten kunnen.

[ Voor 12% gewijzigd door W00fer op 31-07-2020 22:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03

The Legend

*Plop*

Ik heb net een Nintendo Wii U opgehaald ter vervanging van de oude Wii. Nu sluit hem ik aan via HDMI via een Onkyo receiver, maar dan heb ik wel geluid maar geen beeld. Als ik hem rechtstreeks met dezelfde HDMI kabel aansluit op de TV krijg ik wel beeld. Een andere HDMI kabel geeft hetzelfde probleem. Iemand toevallig bekend met dit probleem?

(Edit)

Toch een kabel probleem. Nu wel beeld en geluid, maar nu geeft ieder spel “de disk kan niet worden gelezen” 8)7

(Edit)

Zat kennelijk in het Wii-menu ipv het WiiU-menu :+

[ Voor 21% gewijzigd door The Legend op 13-11-2020 14:50 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
Gefeliciteerd met de fijnste console die nintendo ooit gemaakt heeft.
Heb ook een switch maar de laatste tijd staat de wiiu weer meer aan (mario 3d land, Donkey Kong en Pikmin).. Waarom 50 a 60 euro betalen voor de opgeleukte switch versies terwijl de wiiu discs voor meer dan de helft goedkoper te vinden zijn... (en mario 3d land als een van de laatste wiiu titels zelfs nog geen port naar de switch heeft)
Ook super makkelijk te modden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:44
@LaFleche: Het is 3D World, 3D Land is voor de 3DS. En zo te zien ook al op de switch te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
tiguan schreef op zaterdag 14 november 2020 @ 11:25:
@LaFleche: Het is 3D World, 3D Land is voor de 3DS. En zo te zien ook al op de switch te krijgen.
Yep.... Foutje in naam...

Maar 3d world is gepland voor 1e kwartaal 2021 dus nog niet voor switch
Wel weer 60 euro ipv de 20 die je er nu op mp voor betaalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:03

The Legend

*Plop*

Ja ik zat te kijken naar de Switch als vervanger van de Wii, maar hij is met name bedoeld voor m’n zoons van net 5 en 3,5 en die spelen vooral Mario Kart :p

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mooi om te zien dat mensen met een Nintendo Switch staan te springen om een rerelease voor € 60,00 met wat extra content terwijl de basis game al lang te spelen is voor relatief weinig geld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 05:47
Hier ligt volgende week een Wii U 32Gb onder de kerstboom. Ik heb hem zelf al even aangehad om er wat spellen op te installeren en moet zeggen dat het weer erg leuk is om de mario games te spelen. "Vroeger" zelf veel op de SNES en de Wii gespeeld en daarna overgestapt op Xbox.

Kids (tweeling van 8 ) spelen nu veel op de Xbox (Lego games en platformers), ben benieuwd of ze de Wii U leuker gaan vinden.

Werkt alles nog op de Wii U of is het alleen maar Switch tegenwoordig? Daarmee bedoel ik de eshop en multiplayer etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
kleinelievewolff schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:30:
Hier ligt volgende week een Wii U 32Gb onder de kerstboom. Ik heb hem zelf al even aangehad om er wat spellen op te installeren en moet zeggen dat het weer erg leuk is om de mario games te spelen. "Vroeger" zelf veel op de SNES en de Wii gespeeld en daarna overgestapt op Xbox.

Kids (tweeling van 8) spelen nu veel op de Xbox (Lego games en platformers), ben benieuwd of ze de Wii U leuker gaan vinden.

Werkt alles nog op de Wii U of is het alleen maar Switch tegenwoordig? Daarmee bedoel ik de eshop en multiplayer etc.
Leuke aankoop! Ik heb vorig jaar met sinterklaas precies hetzelfde gedaan. Mijn zoon van toen nog 6 was er super blij mee en speelt er nu nog dagelijks op. Ik speel regelmatig nog een spelletje met hem mee.

De eshop werkt nog steeds, maar ik zou je aanraden om de games fysiek te kopen.
Want wat als de eshop voor de Wii U sluit over een paar maanden?

Via marktplaats en de plaatselijke gameshops zijn er nog veel games te kopen voor weinig, in ieder geval nog steeds goedkoper dan via de eshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
Goede tip om ze fysiek te kopen, al vind ik dat gehannes met die dvd's altijd omslachtig ;)

Nog aanraders voor controllers? Er zit uiteraard een gamepad bij en ik heb er 4 wii motes bij. Kun je dan leuk samen spelen of heb je de pro controller nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorroy
De meeste games zijn eigenlijk heel goed met de Wii motes te spellen, alleen bij Smash Bros zou ik wel een pro controller willen gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:13

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

kleinelievewolff schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:30:

Kids (tweeling van 8) spelen nu veel op de Xbox (Lego games en platformers), ben benieuwd of ze de Wii U leuker gaan vinden.

Toevallig vanavond de extra tracks in MK8 gekocht in de eShop. Eerst een kaartje meegenomen bij de boodschappen en daarna verzilverd online en gedownload. Werkt dus prima nog!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LaFleche
En koop Dr. Kawashima’s Brain Training: How Old is Your Brain.....
Je zal me later dankbaar zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
LaFleche schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:27:
En koop Dr. Kawashima’s Brain Training: How Old is Your Brain.....
Je zal me later dankbaar zijn...
Die had ik al aangeschaft en het vervolgtraject toegepast, maar hele goede tip! :+

Kan niet wachten tot hij vrijdag aangesloten staat. Zag net fimpje van Sports Club Golf en dat zag er wel gaaf uit met die gamepad op de grond die de bal laat zien en je club.

Toch leuk om pas jaren later in te stappen bij een nieuwe console en dan meteen alle pareltjes te kunnen spelen :)

[ Voor 33% gewijzigd door kleinelievewolff op 21-12-2020 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:27
WiiU is zeker een leuke console. Zelfs de meest standaard titels hebben vanwege de gamepad toch nieuwe features.

Aantal leuke reeksen zijn begonnen op deze console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
Nog sterker.. De wiiu is een fantastische console met - op de juiste manier 'geconfigureerd' - alle retro capaciteiten die je maar nodig hebt.... Geen mini snes, mini nes, ps1 classic of whatever meer nodig.

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:52

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Ik vind persoonlijk de Wii U leuker dan de Nintendo Switch, ik denk persoonlijk dat de naam een grote rol heeft gespeeld, buiten de o zo geweldige advertenties :D

Ik heb ooit voor een website die helaas niet meer bestaat een countdown gemaakt met 10 dingen wat de Wii U zou kunnen redden, veel mensen waren het daar wel mee eens.

Zelf speel ik er ook nog regelmatig op, vooral games als Zelda vind ik met de tablet controller geweldig spelen.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:39
Wij hebben laatst nog in Sports Club met z'n vieren tegen elkaar getennist. Blijft gewoon leuk, met de Wii-mote in je hand als een tennisracket proberen effectballen te slaan! :) En op de Wii-U ziet het er nog prima uit op m'n 4K OLED scherm, terwijl het bij de oorspronkelijke Wii dan toch wel blokjes tellen was. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Whahha inderdaad, laatste Wii U game wat ik nog eens gespeeld had, lach niet, dat was The Angry Video Game Nerd Adventures :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
De boys (8 jaar) vinden het erg leuk. We hebben Mario Kart 8 gespeeld en vooral heel veel Wii Party U met het hele gezin. Leuke bordspellen die ook nog eens best lang duren en leuk om te zien hoe de gamepad gebruikt word in de mini games.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Mario Party 10 is ook zeker een aanrader, veel plezier met onze dochter aan beleeft. Hier mijn review. productreview: Mario Party 10, Wii U review door linksquest

Animal Crossing: Amiibo Festival is leuk voor erbij, mits je hem voor een hele mooie prijs kunt score, game word snel eentonig en bied weinig variatie, maar mocht je hem voor een paar euro kunnen bemachtigen, dan is het zeker een keer leuk om te spelen. Hier eventueel mijn Review. productreview: Animal Crossing: Amiibo Festival + Amiibo Marie & Max, Wii U r...

[ Voor 90% gewijzigd door Linksquest op 27-12-2020 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• terribleweak
  • Laatst online: 27-04 05:09
Ik speel op het moment Zelda: Botw op de WiiU. Blijft een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

Game Reviewer!

Vind hem wel fijn spelen op de Tablet controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelsgarden
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 03-05 11:28
Ik ben op zoek naar een nieuwe Wii u pro controller. De oude begint wat kuren te krijgen en smash is daardoor niet meer speelbaar. Maar nieuwe pro controllers van Nintendo zijn niet meer te krijgen. Zijn er goede pro controllers van andere partijen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
Angelsgarden schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 15:05:
Ik ben op zoek naar een nieuwe Wii u pro controller. De oude begint wat kuren te krijgen en smash is daardoor niet meer speelbaar. Maar nieuwe pro controllers van Nintendo zijn niet meer te krijgen. Zijn er goede pro controllers van andere partijen?
Op Marktplaats zijn die ook nog wel te vinden. Vorig jaar nog 2 controllers gescoord in goede staat. Ook nieuw in doos kwam ik ze toen nog tegen.

Hail to the king baby!

Pagina: 1 ... 105 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic