Sinds kort (weekje of 3) heb ik toch eindelijk ook een Wii U. Op de Switch van mijn zwager enorm plezier met Mario Kart gehad (maar die vind ik nog te prijzig) dus voor een zacht prijsje een Wii U gescoord met flink wat spellen en controllers. Mijn eerste Nintendo sinds de Gamecube en ik weet gelijk weer wat ik heb gemist
MK8 maar ook SM3DW is al bijna grijs gespeeld en dan heb ik nog een hele bult andere spellen te gaan 
Anyway, ik kreeg net de volgende mail van Nintendo:
Ik ben er nog niet echt uit of ik wel in de eShop wil kopen; op mijn Xbone is het een nobrainer omdat ik het daar op meer dan 1 console kan installeren maar dat geldt niet voor de Wii U. Ook verkoopt een fysiek spel wat makkelijker en die gaat in principe niet offline. (al moet ik natuurlijk wel opletten dat er geen krassen op de disks komen)
Anyway, ik kreeg net de volgende mail van Nintendo:
Zie ook https://www.nintendo.nl/N...E3-2018-sale-1389149.htmlIn de Nintendo eShop en via deze website* kun je nieuwe games, applicaties en andere content direct naar je Nintendo Switch, je Nintendo 3DS of je Wii U downloaden. Er worden regelmatig nieuwe titels toegevoegd, en soms zijn er ook speciale kortingen!
Om de E3 van dit jaar kracht bij te zetten, zullen meer dan 40 games voor de Nintendo Switch, de verschillende Nintendo 3DS-systemen en de Wii U onderdeel zijn van onze E3 2018-sale. De sale begint op 14 juni om 15:00 uur, dus zorg dat je dit feestje niet mist! Je kunt deze games via de Nintendo eShop op je systeem kopen, of zelfs via deze website!
Bekijk hieronder de meest interessante aanbiedingen en ga naar de Nintendo eShop op je systeem zodra de sale begint om de complete lijst met aangeboden games te bekijken. De actie eindigt op 21 juni.
Ik ben er nog niet echt uit of ik wel in de eShop wil kopen; op mijn Xbone is het een nobrainer omdat ik het daar op meer dan 1 console kan installeren maar dat geldt niet voor de Wii U. Ook verkoopt een fysiek spel wat makkelijker en die gaat in principe niet offline. (al moet ik natuurlijk wel opletten dat er geen krassen op de disks komen)