Zie bovenstaande filmpje. Slechts 3 races per grandprix (15 punten per gewonnen race)? Mariokart is natuurlijk altijd leuk, maar waarom niet wat meer gebruik gemaakt van de tabletcontroller? bijvoorbeeld een achteruitkijkspiegel of een weergave van de snelheidsmeter..
Inderdaad achteruitkijkspiegel en snelheidsmeter zou zalig zijn!Rn82 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:55:
Zie bovenstaande filmpje. Slechts 3 races per grandprix (15 punten per gewonnen race)? Mariokart is natuurlijk altijd leuk, maar waarom niet wat meer gebruik gemaakt van de tabletcontroller? bijvoorbeeld een achteruitkijkspiegel of een weergave van de snelheidsmeter..
Dat zou idd een briljante toevoeging zijn. Zo kun je tenminste fatsoenlijk(er) mikken met je schildjes of bananen.daflux schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:05:
[...]
Inderdaad achteruitkijkspiegel en snelheidsmeter zou zalig zijn!
Verlanglijstje: Zelda U, Splatoon, Cpt. Toad, Xenoblade Chronicles X. Most wanted: Zelda U
Inderdaad daar dacht ik ook aan !
Ik hoop dat je de dingen die je op de gamepad ziet toch kunt aanpassen.
Ik hoop dat je de dingen die je op de gamepad ziet toch kunt aanpassen.
Het duurt nog even voordat het spel uitkomt toch? Dus wellicht wordt dat nog toegevoegd.
Het ziet er uit als een spel waar Nintendo die 2e gamepad prima zou kunnen implementeren 

Nothing to see here
Zit te kijken voor een screen protector. Bij de MM hier hebben ze een originele van Nintendo maar voor 2 euro meer verkopen ze er ook 1 van Hori. Is die beter of makkelijker aan te brengen of maakt het niet zoveel uit?
Nintendo moet toch het voorbeeld geven naar andere ontwikkelaars toe!itsme schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:53:
Het ziet er uit als een spel waar Nintendo die 2e gamepad prima zou kunnen implementeren
Ik geloof altijd wel in de 1st party assecoires, maar Hori heeft op screenprotector gebied wel een naam. Aan deze reactie heb je dus niets...Wazzup! schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 09:56:
Zit te kijken voor een screen protector. Bij de MM hier hebben ze een originele van Nintendo maar voor 2 euro meer verkopen ze er ook 1 van Hori. Is die beter of makkelijker aan te brengen of maakt het niet zoveel uit?
Mijn grotere WiiU batterij is net (weer) de post op gegaan. Deze keer via Fedex. Zelfs met de duurdere verzendkosten kom ik €10 goedkoper uit dan Amazon (de prijs inc. verzendkosten). Toch wel de moeite dan.
Verlanglijstje: Zelda U, Splatoon, Cpt. Toad, Xenoblade Chronicles X. Most wanted: Zelda U
Wellicht is dat enkel gedaan in deze demopod's omdat het spel nog niet klaar is. Zelf zou ik het niet zo erg vinden (hoop dan wel op meer grandprix).Rn82 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 08:55:
Zie bovenstaande filmpje. Slechts 3 races per grandprix (15 punten per gewonnen race)?
In het filmpje zie je hem op een gegeven moment switchen tussen de 2 mogelijkheden die nu geinplementeerd zijn. Die grote toeter die je eigenlijk de hele tijd ziet (zinloos volgens mij) of een plattegrond van de track met daarop de positie van de verschillende spelers aangegeven. Die laatste is nuttiger. Een achteruitkijkspiegel zou leuk zijn maar laat ze die mogelijkheid dan ook praktisch nut geven, zoals het ontwijken van het een en ander wat naar je toe geslingerd wordt.Mariokart is natuurlijk altijd leuk, maar waarom niet wat meer gebruik gemaakt van de tabletcontroller? bijvoorbeeld een achteruitkijkspiegel of een weergave van de snelheidsmeter..
Nog een vraagje als ik de wii gegevens naar de wii u kopieer en ik wil bijv een N64 spel doen. Waar je normaal de GC controller gebruikte hoe gaat dat werken dan? Dan heb je waarschijnlijk die pro controller nodig?
Een interessant artikel over de grafische mogelijkheden van de Wii U:
http://www.cinemablend.co...aded-Shadowing-59659.html
Schijnbaar heeft EA het dan toch echt bij het verkeerde eind in haar uitspraken.
Schijnbaar heeft EA het dan toch echt bij het verkeerde eind in haar uitspraken.
Na wat beelden van Wind Waker HD, Super Mario 3D World en Donkey Kong Tropical Freeze gezien te hebben overweeg ik een Wii U aan te schaffen. Ik heb sinds gisteren een Wii U te leen waarop ik een beginnetje wil maken met WWHD. Kan ik als ik zelf een Wii U heb de savegame naar mijn eigen Wii U kopiëren?
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Volgens mij niet... De SD card slot is volgens mij alleen voor Wii Mode. Verder kun je de gamedata (inc. save) wel op een externe HDD zetten, maar die wordt versleuteld voor je WiiU hardware. Dus die kun je dan weer niet uitwisselen...jelbo schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:51:
Na wat beelden van Wind Waker HD, Super Mario 3D World en Donkey Kong Tropical Freeze gezien te hebben overweeg ik een Wii U aan te schaffen. Ik heb sinds gisteren een Wii U te leen waarop ik een beginnetje wil maken met WWHD. Kan ik als ik zelf een Wii U heb de savegame naar mijn eigen Wii U kopiëren?
Dit soort verhalen heb ik wel eens eerder gehoord. Schijnt dat de WiiU architectuur behoorlijk efficient is en dat ondanks de op papier lage specs het ding behoorlijk wat kan.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:48:
Een interessant artikel over de grafische mogelijkheden van de Wii U:
[Voor 30% gewijzigd door Deddiekoel op 10-10-2013 11:10]
Daar zit de crux van EA, zij kunnen geen efficiente games maken.Deddiekoel schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 11:06:
[...]
Dit soort verhalen heb ik wel eens eerder gehoord. Schijnt dat de WiiU architectuur behoorlijk efficient is en dat ondanks de op papier lage specs het ding behoorlijk wat kan.
En THQ (ivm Metro:Last Light) idem ... maar die waren tenminste nog zo sportief om er op terug te komen.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 10:48:
De collectie is compleet! Zojuist mijn WW Special editie in ontvangst genomen. Ben ontzettend blij met me Wii U :)! Heerlijk aan de slag met Zelda. Ik heb trouwens niks meer gehoord van de MH3U code.
Edit: Foto
[Voor 18% gewijzigd door pclinde op 10-10-2013 20:16]
Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.
Accu vandaag binnen gekregen, vanavond in mn GamePad geïnstalleerd. Dit ging super eenvoudig en de bijgeleverde handleiding is gewoon goed. Er zit ook een kleine schroevendraaier in de verpakking waarmee je het batterijenklepje van de gamepad open kan maken.90710 schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:00:
De officiële Wii U GamePad accu's met grotere capaciteit zijn nu ook in Europa verkrijgbaar:
UK:
http://www.amazon.co.uk/G...7&sr=1-4&keywords=battery
Duitsland:
http://www.amazon.de/Wii-...&keywords=gamepad+battery
En ook bij Nedgame.nl
http://www.nedgame.nl/nin...-battery-pack/1049143275/
2550 mAh. Verlengd de speeltijd tot 8 uur.
[afbeelding]
De accu is echt bijna 2x zo groot als de originele accu en vult nu het gehele vak van de controller. De accu is ook wat zwaarder (qua gewicht) wat je wel iets merkt bij het vasthouden van de gamepad.
Het geheel staat nu in de cradle op te laden en later ga ik het wat beter testen.
Mooi beeldje. Jammer dat je niets gehoord hebt van de MH3U code... Misschien tijd om aangifte te doen?pclinde schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 16:47:
De collectie is compleet! Zojuist mijn WW Special editie in ontvangst genomen. Ben ontzettend blij met me Wii U :)! Heerlijk aan de slag met Zelda. Ik heb trouwens niks meer gehoord van de MH3U code.
[afbeelding]
Ik had bovenstaande artikel ook opgestuurd naar de redactie van Tweakers maar schijnbaar vind men het niet interessant genoeg om te plaatsen tussen alle andere nieuwsartikelen. Spijtig aangezien het best interessante bundels zijn zo voor de decembermaand.Anoniem: 181786 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 12:26:
Drie nieuwe bundels in november:
http://www.gamer.nl/nieuw...-nieuwe-wii-u-bundels-aan
Ook ik ben sinds 2 dagen een trotse eigenaar van een Wii U Premium met Wind Waker HD. Lang geleden dit spel gespeeld, maar ik vermaak me er weer prima mee.
Ik zal vanavond iedereen toevoegen die in de startpost genoemd zijn, maar ondertussen kan iedereen mij toevoegen met mijn Nintendo ID: SilencerNL
Ik zal vanavond iedereen toevoegen die in de startpost genoemd zijn, maar ondertussen kan iedereen mij toevoegen met mijn Nintendo ID: SilencerNL
Don't dream your life, live your dreams!
Zelda blijkt niet enkel in dit topic de Wii U verkopen te hebben aangejaagd:
http://www.gamer.nl/nieuw...wii-u-verkopen-in-benelux
http://www.gamer.nl/nieuw...wii-u-verkopen-in-benelux
Hallo, sinds afgelopen zomer een wii u in het bezit. Nintendo id "Conodihno"
Feel free om me toe te voegen.
Feel free om me toe te voegen.
Ik twijfel tussen Wind Waker en Rayman Legends als m'n volgende game. (ze gaan er sowieso beide komen maar de vraag is welke eerst. wil een nieuwe game voor dit weekend).
Iemand die beide heeft en hier een mening over heeft ?
Iemand die beide heeft en hier een mening over heeft ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Ik ben persoonlijk niet zo van de Zelda maar heb wel Rayman Legends gekocht. Zelda zie ik meer als game waar je echt even voor gaat zitten, puzzeltje doen en ontdekken. Rayman pak ik even snel om een paar leveltjes te doen als snel vermaak. Beide leuk maar net wat je zoekt.
Hoe lang gaat jullie accu mee van de GamePad? Gisteren heb ik iets langer dan 3 uur aan 1 stuk door Zelda gespeeld en er was net 1 streepje af. Heeft iemand een indicatie?
Gister heb ik 2,75uur gespeeld, toen gaf hij aan dat hij leeg is, hij deed het town nog wel.
Kan je de Gamepad trouwens ook uitzetten wanneer je hem niet nodig hebt?
Je kan hem wel gewoon terug op de lader zetten en gewoon verder spelen met je WiiMote als het spel het ondersteund.Turbo_boy schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:07:
Gister heb ik 2,75uur gespeeld, toen gaf hij aan dat hij leeg is, hij deed het town nog wel.
Mijn ervaring is dat ik er zo tussen de 3 en 4 uur mee kan spelen. Na 3 uur geeft hij nog 3 streepjes aan om daarna heel snel naar 1 streepje te gaan. Ik heb nog niet geprobeerd hoe lang je door kan spelen als hij rood begint te knipperen

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Helderheid en signaalsterkte telt wel flink mee.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Ik kom er net achter hoe je het scherm uit kan doen van de Gamepad, voor de geïnteresseerden volg volgende instructies.
Home -> Controller-instellingen
Daar staat onder de Gamepad knop om hem uit te doen.
Kan handig zijn mocht je ook Netflix kijken via de WiiU of de Gamepad niet gebruikt in een spel.
Home -> Controller-instellingen
Daar staat onder de Gamepad knop om hem uit te doen.
Kan handig zijn mocht je ook Netflix kijken via de WiiU of de Gamepad niet gebruikt in een spel.
Nou, loop momenteel al bij Gannon met Zelda WW HD.
Of te wel tijd voor een nieuw spel! Ik ben dan eigenlijk wel opzoek naar een spel die je kan blijven spelen en ook met multiplayer.
In de begin post staan er een paar zoals Nintendoland, vraag me dan af of 12 delen dan niet wat weinig is en je er snel op uitgekeken bent?
Hebben jullie SP/MP spellen om echt aan te raden?
Of te wel tijd voor een nieuw spel! Ik ben dan eigenlijk wel opzoek naar een spel die je kan blijven spelen en ook met multiplayer.
In de begin post staan er een paar zoals Nintendoland, vraag me dan af of 12 delen dan niet wat weinig is en je er snel op uitgekeken bent?
Hebben jullie SP/MP spellen om echt aan te raden?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Vanmiddag een Hori screen protector op de gamepad gedaan. Is opzich goed gelukt geen luchtbelletjes.
Alleen is hij wel aan de kleine kant. Dacht ik doe hem bovenaan gewoon gelijk met bovenkant scherm. Maar nu zit er dus aan de onderkant een stukje onbeschermt waar je met je stylis achter blijft haken...
Dus mocht je zo'n ding erop zetten verdeel het goed.
Alleen is hij wel aan de kleine kant. Dacht ik doe hem bovenaan gewoon gelijk met bovenkant scherm. Maar nu zit er dus aan de onderkant een stukje onbeschermt waar je met je stylis achter blijft haken...
Dus mocht je zo'n ding erop zetten verdeel het goed.
Irritatieprobleem !
Wii U geeft geen beeldsignaal meer na een uitstapje gemaakt te hebben en gesynct te zijn met andere tablet en gebruikt te zijn via component.
Thuis gewoon HDMI, maar aangezien Nintendo het apparaat zo gemaakt heeft dat de Wii U niet zelf signalen kan selecteren zit je dus elke keer vast als je van "bron" veranderd, is deze dus niet meer bruikbaar nu. TV krijgt geen enkele signaal.
Iemand nog een tip hiervoor? Geen (harde) reset aanwezig, dus moet ik weer met andere kabels/TV's aan de slag?
Wii U geeft geen beeldsignaal meer na een uitstapje gemaakt te hebben en gesynct te zijn met andere tablet en gebruikt te zijn via component.
Thuis gewoon HDMI, maar aangezien Nintendo het apparaat zo gemaakt heeft dat de Wii U niet zelf signalen kan selecteren zit je dus elke keer vast als je van "bron" veranderd, is deze dus niet meer bruikbaar nu. TV krijgt geen enkele signaal.
Iemand nog een tip hiervoor? Geen (harde) reset aanwezig, dus moet ik weer met andere kabels/TV's aan de slag?
[Voor 6% gewijzigd door ToyotaMR2 op 13-10-2013 11:55]
Vervelend probleem. Ik heb helaas geen flauw idee van iets wat op een oplossing lijkt.
Ik heb vanochtend even de demo van Trine 2: Director's Cut geprobeerd. Best een vermakelijke game. Heeft iemand deze gekocht en kan die vertellen of de demo een beetje representatief is voor het hele spel?
Ik heb vanochtend even de demo van Trine 2: Director's Cut geprobeerd. Best een vermakelijke game. Heeft iemand deze gekocht en kan die vertellen of de demo een beetje representatief is voor het hele spel?
Hoi iedereen! Heerlijk aan het genieten van Zelda WW! Ik heb gister voor de grap nog even me GameCube aangezet. Die heb ik op scart 1 en mijn Wii U op HDMI 2. Even geswitcht tussen de inputs en wat een verschil
.
Tot nu toe nog geen MH3U kunnen spelen. Omdat ik simpelweg geen code meer heb ontvangen. Ik heb al zijn gegevens en ook aardig wat los weten te peuteren via een ip-adres.
Ik vind het trouwens gezellig om te zien wat jullie op Miiverse posten
.

Tot nu toe nog geen MH3U kunnen spelen. Omdat ik simpelweg geen code meer heb ontvangen. Ik heb al zijn gegevens en ook aardig wat los weten te peuteren via een ip-adres.
Ik vind het trouwens gezellig om te zien wat jullie op Miiverse posten

Net even de doos van de Wii U opgezocht... blijkt dat er helemaal geen AV/Component is meegeleverd.
Nu moet ik dus echt van iemand die een normale Wii heeft zijn kabels lenen, of mijn Wii U mee uit huis nemen naar iemand anders thuis.
Wat een bullshit!
Nu moet ik dus echt van iemand die een normale Wii heeft zijn kabels lenen, of mijn Wii U mee uit huis nemen naar iemand anders thuis.
Wat een bullshit!
Haha dat klopt, je bent niet de enige met dit probleem zo te zien. Slecht van NintendoToyotaMR2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 12:36:
Net even de doos van de Wii U opgezocht... blijkt dat er helemaal geen AV/Component is meegeleverd.
Wat een bullshit!

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
De save games van mario bross u zijn voor al de profielen beschikbaar? WTF? Dus 3 slots voor iedereen, dit is toch waardeloos?
Lego city darentegen heeft het wel gescheiden.
Mario Bross U heeft weinig nut om te spelen als iedereen op de wii het speelt....
Lego city darentegen heeft het wel gescheiden.
Mario Bross U heeft weinig nut om te spelen als iedereen op de wii het speelt....
Standaard Wii video kabel met tulp gescoord, aangesloten op AV2 maar nog steeds geen beeld.
Wat mis ik hier? Wat is er zo moeilijk?
Even een stomme vraag, maar je hebt toch wel gewoon beeld op je Gamepad neem ik aan. Daar kun je dan toch alles recht zetten?ToyotaMR2 schreef op zondag 13 oktober 2013 @ 18:07:
Standaard Wii video kabel met tulp gescoord, aangesloten op AV2 maar nog steeds geen beeld.
Neen, zoals aangegeven is de Wii met een andere gamepad gesynced tijdens het uitstapje.
Het weer rechtzetten gaat dus alleen met de controller, maar aangezien ik enkel zwart beeld krijg zit ik dus vast
Het weer rechtzetten gaat dus alleen met de controller, maar aangezien ik enkel zwart beeld krijg zit ik dus vast

[Voor 5% gewijzigd door ToyotaMR2 op 13-10-2013 20:47]
En met die andere gamepad kan het niet rechtgezet worden? Wat een bizar verhaal eigenlijk.
i5 10400F GTX 1660 Super
Wat ik begrijp heeft hij een andere pad gepaired met de console en de output veranderd. Daarom geen beeld op de andere pad en TV. tsja, vrij unieke situatie denk ik maar wel balen.
Breek je nek voorzichtig
Kun je niet opnieuw sycen met de syncbutton op de WiiU ende gamepad? Ik heb het nooit gebruikt maar mij lijkt dat heij daarvoor is?
Ja, maar als je dat doet moet je vier figuren die op de TV verschijnen op je GamePad invoeren.Upke dupke schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 00:34:
Kun je niet opnieuw sycen met de syncbutton op de WiiU ende gamepad? Ik heb het nooit gebruikt maar mij lijkt dat heij daarvoor is?
Las in een ander forum iets over de beide rode sync-buttons 20 seconden ingedrukt houden voor een reset .. misschien het proberen waard ?
Battery pack uit gamepad halen levert waarschijnlijk niets op omdat de console de kluts kwijt is ?
Battery pack uit gamepad halen levert waarschijnlijk niets op omdat de console de kluts kwijt is ?
Deze week komt Sonic Lost World op de Wii U (en 3DS) uit, zijn hier mensen die 'm gaan kopen? Ik heb 'm op het Firstlook event gespeeld en verheug me er zeer op.
Deze week al?? Ik dacht pas de 29e. Ik ga deze sowieso meenemen inderdaad, maar eerst de Wii Party U er nog voor, aankomende week als ik het goed heb, de 25e, voor het ''met-zn-allen-in-de-huiskamer'' vermaak.90710 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:45:
Deze week komt Sonic Lost World op de Wii U (en 3DS) uit, zijn hier mensen die 'm gaan kopen? Ik heb 'm op het Firstlook event gespeeld en verheug me er zeer op.
Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||
Zag het inderdaad, maar dan bij game mania. Well, dan wordt het dus andersom. Vrijdag Sonic, volgende week vrijdag Wii Party U

Aangezien ik nog niet door Rayman heen ben, wordt het nog flink doorwerken om die platformers uit te spelen om daarna 29-11 op SM3DW over te stappen hahaha.
Overigens weet ik niet waarom GameMania Watch Dogs op een 2014 release houdt, terwijl eigenlijk alle andere bronnen het hebben voor de 22-11 release datum....

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||
Sinds ze het eerste filmpje lieten zien ben ik er eigenlijk wel behoorlijk enthousiast over. Was vroeger ook een echte SEGA liefhebber (ten tijde van de MegaDrive vs. SNES). Of ik hem gelijk vrijdag ga halen weet ik niet, denk dat ik eerst even wat reviews afwacht. Daarnaast zitten er een heleboel mooie games aan te komen...90710 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:45:
Ik heb 'm afgelopen vrijdag besteld voor de Wii U en zal de 3DS versie ook nog een keer gaan kopen. Voorlopig ga ik mij vooral bezighouden met de Wii U versie.90710 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 11:45:
Ik heb de Wii U verzie gespeeld op Gamescom en het is echt een goede Sonic game die lekker wegspeelt. Vooral de verwijzingen naar oude Sonic games en dat het op 60 fps draait is fantastisch!
[Voor 17% gewijzigd door Sonicfreak op 14-10-2013 13:28]
Iemand anders ook last dat af en toe bij Zelda ww de framerate behoorlijk inkakt bijv. bij een boss fight. Kan me niet herinneren dat de cube versie hier last van had. Nu ziet het er wel zeer mooi uit op de wii u natuurlijk maar dat de framerate regelmatig inkakt bij drukke momenten had ik niet verwacht.
Had het inderdaad ook, bij vier+ mobs tegelijk hitten dropte die wel even flink naar beneden.Wazzup! schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:02:
Iemand anders ook last dat af en toe bij Zelda ww de framerate behoorlijk inkakt bijv. bij een boss fight. Kan me niet herinneren dat de cube versie hier last van had. Nu ziet het er wel zeer mooi uit op de wii u natuurlijk maar dat de framerate regelmatig inkakt bij drukke momenten had ik niet verwacht.
Bij enkel een bossfight heb ik er geen enkele keer last van gehad.
Ik heb het nog niet gemerkt. Zal er eens op letten tijdens het spelen.
Ik kan niet meer zeggen dan dit, maar ik zou voor Sonic de reviews afwachten...
Ik hoop eigenlijk ook nog op een demo.Deddiekoel schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:43:
Ik kan niet meer zeggen dan dit, maar ik zou voor Sonic de reviews afwachten...
Je hoeft er zeker niet op te letten, het is nogal duidelijk.Anoniem: 181786 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:36:
Ik heb het nog niet gemerkt. Zal er eens op letten tijdens het spelen.
Vooral de animaties wanneer jij iemand dood en dit zijn er 4+, dan gaat het echt schokkerig.
Heb Zelda WW HD eergisteren al uitgespeeld, twijfel nu of ik hem nog een keer ga doen in de begin kleding of toch een ander spel aanschaf..
Bij de boss in the Forbidden Forest (heette dat ding zo?) kakte de boel idd storend in af en toe. Zonde. Maar ook de Cube-versie had het ook toentertijd bij sommige scenes meen ik me te herinneren.Wazzup! schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:02:
Heeft iemand een idee wanneer de Wii Fit Meter uitkomt? Ik ben flink gebruiker van Wii Fit Plus en ben erg benieuwd wat deze gadget voor extra info gaat bieden.
Anoniem: 149691
Loopt dat WII U gebeuren nou nog een beetje?
Als ik naar mijn zoontje kijk, die heeft een WIIU Premium pack, echt controller, extra Pro Controller, aardig wat spellen etc etc, dan speelt hij er nooit mee, zit echt nog geen 50 uur spelen op.
Doodzonde, ik snap daar niks van, hij zit liever met zijn vriendjes op de xbox.
Als ik naar mijn zoontje kijk, die heeft een WIIU Premium pack, echt controller, extra Pro Controller, aardig wat spellen etc etc, dan speelt hij er nooit mee, zit echt nog geen 50 uur spelen op.
Nieuwere generatie misschien (ben zelf 22Anoniem: 149691 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:45:

Vorige week twee aangeschaft (ook voor een vriend) en die 50 uur ben ik in elk geval wel voorbij

Als je leuke spellen hebt (die niet gespeeld worden) wil ik ze misschien wel overnemen
Edit:
Zojuist een reactie ontvangen van Nintendo. Die geven aan met een -bij het spel verkregen- code het product te registeren. Mocht ik geen code hebben moest ik dit aangeven. Meteen een mailtje terug gestuurd dat ik die niet heb. Ben benieuwd!Famous schreef op woensdag 09 oktober 2013 @ 16:46:
[...]
Vind ik beetje omslachtig. Gezien ik waarschijnlijk pas volgend jaar een nieuwe game zal kopen.
Heb Nintendo even een korte e-mail gestuurd over hoe ik mezelf nu kan aanmelden. Ben benieuwd naar de reactie.
[Voor 26% gewijzigd door Famous op 14-10-2013 17:00]
Het gaat zijn gangetje.Anoniem: 149691 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:45:
Erg vervelend als jij er in geïnvesteerd hebt. Ik zou zeggen, koop Zelda en speel er zelf lekker op.Als ik naar mijn zoontje kijk, die heeft een WIIU Premium pack, echt controller, extra Pro Controller, aardig wat spellen etc etc, dan speelt hij er nooit mee, zit echt nog geen 50 uur spelen op.
Mocht je dat niet willen en er wordt toch niet op gespeeld, zet het op Marktplaats.
Het is een geweldige console met inmiddels genoeg goede games. Zeer zeker voor kinderen met oa Disney Infinity en Skylanders. Maar wat mag je zoontje thuis spelen en wat bij vriendjes. Ik heb voor de klas gestaan en bij sommige kinderen werd er in groep 4 al GTA IV gespeeld. Bij andere ouders was dat uit den boze (en dat lijkt mij ook de enige juiste opstelling). Gevolg is dan wel dat ze liever daar spelen waar alles kan/mag en waar er geen/weinig toezicht is.
Misschien kan het ook leuk zijn om naar spelletje ste kijken die je samen met je zoon kan doen dan wordt het echt een vader en zoon activiteit.
[Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 14-10-2013 17:21]
Zaterdag Pikmin 3 uitgespeeld, vandaag The Wonderful 101 binnen gekregen en ook Wind Waker HD gsiteren besteld. Gaat lekker zo met de games, het moest even op gang komen maar nu vind ik het prima.
Ben benieuwd of Wonderful 101 en Pikmin erg op elkaar lijken.
Ben benieuwd of Wonderful 101 en Pikmin erg op elkaar lijken.
Ondertussen al weer flink wat uurtjes in WW HD zitten. Enige minpuntje aan het spel is dat ze wat mij betreft de modellen ook hadden mogen aanpakken, je ziet goed dat de poly-count erg laag is.
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
Inderdaad90710 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 07:26:
[...]
Ja, maar als je dat doet moet je vier figuren die op de TV verschijnen op je GamePad invoeren.

Hadden ze maar een blinde functie met spraak geïmplementeerd.
Want het frustrerende is dat ik wel gewoon geluid heb

Is het toevallig niet gewoon een standaard code/volgorde?
Of veranderd de code elke keer als je het foutief ingeeft?
De 20sec reset knop maakt ook geen verschil.
Niet te geloven zeg!
Ik dacht ik neem de Wii U even mee naar een familielid die nog een "oudere" TV heeft en gewoon tulp gebruikt bij zijn Wii.
Past de stroom adapter niet! Gewoon een andere power outlet tussen de 2 Wii's.
Allebei hebben ze wel dat hoekje, maar op een andere plek. Niet te f'ing geloven!
Dus weer terug en originele adapter opgehaald, aangesloten... pff, weer geen beeld.
Wel weer geluid, maar geen beeld.
Word er gek van!
/rant
[Voor 42% gewijzigd door ToyotaMR2 op 14-10-2013 22:19]
Het is wellicht een long-shot, maar kan je op je televisie handmatig je hdmi kanaal eens vastzetten op 1080i/50hz ? En als ie deze al standaard zo pakte dan juist omswitchen naar 1080i/60hz.....ToyotaMR2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:57:
[...]
Dus weer terug en originele adapter opgehaald, aangesloten... pff, weer geen beeld.
Word er gek van!
Komt ie als laatste dat deze heeft gewerkt van de tulp aansluiting (door die andere tv), kies dan de 576i optie....
Dat idee had ik zelf ook al inderdaad. Alleen kon ik dat nergens vinden toen ik door de opties van de TV aan het bladeren was 

[Voor 4% gewijzigd door ToyotaMR2 op 14-10-2013 22:55]
Een Wii U en een Wii zijn 2 verschillende dingen. Dat had je zelf ook kunnen bedenken. Een kleine moeite dus (en geheel logisch) om ook het netsnoer mee te nemen. Je probleem is heel vervelend, maar vrij uniek.ToyotaMR2 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 19:57:
Niet te geloven zeg!
Ik dacht ik neem de Wii U even mee naar een familielid die nog een "oudere" TV heeft en gewoon tulp gebruikt bij zijn Wii.
Past de stroom adapter niet! Gewoon een andere power outlet tussen de 2 Wii's.
Allebei hebben ze wel dat hoekje, maar op een andere plek. Niet te f'ing geloven!
Word er gek van!
/rant
Je kunt Sonic Lost World Deadly Six Edition ook krijgen via de EU eShop als je de game koopt tussen 18 en 17 oktober.
http://www.officialninten...-urban-champion-and-more/
Zit er aan te denken om de digitale versie te kopen aangezien ik toch een externe schijf van 2 TB heb. Dan annuleer ik de fysieke versie die ik besteld heb.
http://www.officialninten...-urban-champion-and-more/
Zit er aan te denken om de digitale versie te kopen aangezien ik toch een externe schijf van 2 TB heb. Dan annuleer ik de fysieke versie die ik besteld heb.
Hebben eigenlijk meer spellen last van framerate problemen of is het alleen bij de WW dat het zo opvalt?Famous schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 14:09:
[...]
Had het inderdaad ook, bij vier+ mobs tegelijk hitten dropte die wel even flink naar beneden.
Bij enkel een bossfight heb ik er geen enkele keer last van gehad.
Af en toe een schokje vind ik niet zo spannend maar af en toe gaat het gewoon in slow-motion.
Beetje jammer je koopt toch een console juist om niet met die soort gedoe te zitten.
Maar goed misschien is het alleen bij Zelda en omdat het misschien een download is?
Heb zo wie zo liever een fysiek schijfje maar ja het zat bij de bundel die ik kocht.
Snap ik best. Voor de Wii U is slechts een beperkt aanbod beschikbaar dus als je als je shooters/racegames/GTA/3rd party games wil spelen zal je op Xbox360/PS3 moeten spelen. Daarnaast zijn er voor die consoles veel GOTY en oude klasssiekers voor een prikje te koop dus breidt je daar makkelijk de collectie mee uit.Anoniem: 149691 schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 15:45:
Dat is apart want je zou juist verwachten dat gedownloade games beter lopen. Dat was bij Wii-backups ook zo. Daar had je bijv ook kortere laadtijden. Sowieso wel slordig maarja ze hadden maar een half jaar de tijd heWazzup! schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Hebben eigenlijk meer spellen last van framerate problemen of is het alleen bij de WW dat het zo opvalt?
Af en toe een schokje vind ik niet zo spannend maar af en toe gaat het gewoon in slow-motion.
Beetje jammer je koopt toch een console juist om niet met die soort gedoe te zitten.
Maar goed misschien is het alleen bij Zelda en omdat het misschien een download is?
Heb zo wie zo liever een fysiek schijfje maar ja het zat bij de bundel die ik kocht.

"21 jaar DSL!"
Ik heb het ook en ik heb een fysiek schijfje. Ik heb mijn downloadcode verkocht en gewacht om mijn Special Edition. Het is en blijft een poort van de GameCube. Natuurlijk is deze wel helemaal opnieuw opgebouwd. Er zitten gewoon enorme frame drops in de game, vooral met boss fights.Wazzup! schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:02:
[...]
Hebben eigenlijk meer spellen last van framerate problemen of is het alleen bij de WW dat het zo opvalt?
Heeft iemand Little Inferno al gedownload/gespeeld?
Was wel benieuwd naar
Was wel benieuwd naar
AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed
Niet op de Wii U, wel op de PC.beebie121 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 16:17:
Heeft iemand Little Inferno al gedownload/gespeeld?
Was wel benieuwd naar
Het is wel een leuk spel, lekker dingen in de fik steken.
Het gaat er in ieder geval om dat je de juiste combinatie van dingen in de fik steekt om verder te komen.
Computer says no
Vandaag was pakjes dag. Sinterklaas inkopen van Bol.com, mijn iPhone 5s en mijn Gamepad batterij binnen gekregen!
Die batterij is idd twee keer zo groot. Maar wat mij dus opviel is dat er al ruimte voor dat ding was. Sterkt mij wek weer in de vraag waarom dit niet de standaard is?
Die batterij is idd twee keer zo groot. Maar wat mij dus opviel is dat er al ruimte voor dat ding was. Sterkt mij wek weer in de vraag waarom dit niet de standaard is?
Kostenbesparing. De meeste mensen hebben het niet nodig. De mengen die het wel nodig hebben zijn bereid om er geld voor neer te leggen.
Ah Daarom dus.....martincm schreef op maandag 14 oktober 2013 @ 12:30:
[...]
Overigens weet ik niet waarom GameMania Watch Dogs op een 2014 release houdt, terwijl eigenlijk alle andere bronnen het hebben voor de 22-11 release datum....
nieuws: Ubisoft stelt release Watch Dogs uit tot voorjaar 2014
Agreed. Het is mogelijk dat de onderdelen over tijd in prijs zakken (de Wii Remote + was even duur als de originele Wii Remote, ook al zat daar de WM+ bij in) maar dat lijkt me hier nog een beetje te kort. Dit zal dus puur geweest zijn om de prijs van het hele pakket onder een bepaald punt te kunnen houden.Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:57:
Kostenbesparing. De meeste mensen hebben het niet nodig. De mengen die het wel nodig hebben zijn bereid om er geld voor neer te leggen.
Ik blijf het vreemd vinden dat er zo duidelijk rekening mee is gehouden, maar dat de grotere batterij pas maanden later op de markt is gekomen...Seal64 schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:20:
[...]
Agreed. Het is mogelijk dat de onderdelen over tijd in prijs zakken (de Wii Remote + was even duur als de originele Wii Remote, ook al zat daar de WM+ bij in) maar dat lijkt me hier nog een beetje te kort. Dit zal dus puur geweest zijn om de prijs van het hele pakket onder een bepaald punt te kunnen houden.
Hij werkt iig wel, maar ben nog niet in de buurt van de 5 uur gametime gekomen.
Dit......ik vind het niet erg dat nintendo hun games recycled (sterker nog, ik heb de beide galaxies niet gekocht omdat ik nog wel een bundel verwacht.....soort van all stars) maar:The_Bird schreef op dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:20:
Dat is apart want je zou juist verwachten dat gedownloade games beter lopen. Dat was bij Wii-backups ook zo. Daar had je bijv ook kortere laadtijden. Sowieso wel slordig maarja ze hadden maar een half jaar de tijd he
Als je dan een poort maakt, zorg dan dat je dit soort dingen verbeterd. Ik kreeg er echt zin in, maar met dit in het achterhoofd pak ik wel mijn cube versie of ga ik emuleren.
Zonde!
10 second ninja DONE
Het zou mij enorm verbazen als er idd geen Galaxy bundel komt.Het verbaast me zelfs dat Nintendo dat niet eerder gedaan heeft aangezien het gebrek aan goede software hetgene is wat de Wii U nekt en Nintendo zelf weinig heeft uitgebracht.
Het ding met Zelda is dat het bij release op de GameCube al duidelijk was dat er een aantal dungeons geschrapt waren. Dit was juist de kans van Nintendo om dat recht te zetten en de game op te leveren zoals oorspronkelijk bedoeld. Ook al zijn de dungeons later (deels?) gebruikt in andere games dan zou het nog interessant zijn om het volledige product gezien te hebben.
Het ding met Zelda is dat het bij release op de GameCube al duidelijk was dat er een aantal dungeons geschrapt waren. Dit was juist de kans van Nintendo om dat recht te zetten en de game op te leveren zoals oorspronkelijk bedoeld. Ook al zijn de dungeons later (deels?) gebruikt in andere games dan zou het nog interessant zijn om het volledige product gezien te hebben.
"21 jaar DSL!"
Ik heb sinds gister een mooie zwarte Wii U
Ligt het aan mij of werkt de youtube app voor geen meter? Ik kan er ook geen update voor vinden of iets dergelijks.
Je mag mij trouwens ook toevoegen aan de OP: Avioto

Je mag mij trouwens ook toevoegen aan de OP: Avioto
Steam/XBL: Avioto
Je kan eigenlijk beter Youtube gebruiken via de browser die werkt beter.
Maar ik zelf heb geen problemen met de Youtube App zelf.
Maar ik zelf heb geen problemen met de Youtube App zelf.
Ik denk alleen een Wii U te kopen als er een nieuwe zelda game komt,dus niet Windwaker die ik al twee keer heb uitgespeeld!
Weet iemand of er een nieuwe Zelda game in de maak is?
Weten niet, verwachten? Kan bijna niet anders, elke nintendo heeft toch een eigen zelda gehad? (err weet het niet zeker van de virtual boy, maar die telt niet
)

10 second ninja DONE
Het is volgens mij al bekend gemaakt door Nintendo dat er een echte Wii U Zelda aan zit te komen. En dat deze op de komende E3 speelbaar zal zijn.NrG! schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:27:
Ik denk alleen een Wii U te kopen als er een nieuwe zelda game komt,dus niet Windwaker die ik al twee keer heb uitgespeeld!
Net Zelda Wind Waker voor het eerst gespeeld (nooit op de game cube gespeeld had wel een GC vroeger).
Man, man, man wat een vet spel en het ziet er ook nog eens super uit. De kleuren en ongelooflijk scherp beeld zo heb je geen pc met 2x Titan nodig om ook te genieten.
Begrijp me niet verkeerd ik vind graphics zeker ook belangrijk heb een dikke game pc staan maar ik vind deze graphics toch ook wel erg mooi.
De versie op de Wii Skyward Sword kon mij niet boeien. Te ingewikkelde besturing en ja kom ik weer dramatische graphics.
Ik laat mijn pc even stof happen terwijl ik hier van geniet.
Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt om een Wii U te kopen!
Man, man, man wat een vet spel en het ziet er ook nog eens super uit. De kleuren en ongelooflijk scherp beeld zo heb je geen pc met 2x Titan nodig om ook te genieten.
Begrijp me niet verkeerd ik vind graphics zeker ook belangrijk heb een dikke game pc staan maar ik vind deze graphics toch ook wel erg mooi.
De versie op de Wii Skyward Sword kon mij niet boeien. Te ingewikkelde besturing en ja kom ik weer dramatische graphics.
Ik laat mijn pc even stof happen terwijl ik hier van geniet.
Een aanrader voor iedereen die nog twijfelt om een Wii U te kopen!
[Voor 10% gewijzigd door timpie81 op 16-10-2013 13:28]
@timpie81
Mee eens zeker als je hem nog nooit gespeeld hebt is het zeker een aanrader.
Heb hem trouwens bijna weer uit en heb net Pikmin 3 besteld bij de MM 33 euro wel mooi prijsje volgens mij. Ik ben benieuwt.
Mee eens zeker als je hem nog nooit gespeeld hebt is het zeker een aanrader.
Heb hem trouwens bijna weer uit en heb net Pikmin 3 besteld bij de MM 33 euro wel mooi prijsje volgens mij. Ik ben benieuwt.
Netjes, waar heb je Link gehaald?flash2adv schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 12:22:
[afbeelding]
zojuist mijn Zelda Gashapon figure binnen gekregen, past goed bij de Ganon figure
De prijzen van Wii U games bij de Mediamarkt zijn erg scherp nu! Is er een aanbieding bezig daar ofzo?
Don't dream your life, live your dreams!
Yep, alle Nintendo spellen 2e halve prijs.
Ik zat ook al te kijken. Maar op de website doen ze gewoon 25% korting op een aantal games. Ik denk dat je een betere deal krijg als je naar de winkel ga.
Steam/XBL: Avioto
In Arnhem nietAvioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:54:
Ik zat ook al te kijken. Maar op de website doen ze gewoon 25% korting op een aantal games. Ik denk dat je een betere deal krijg als je naar de winkel ga.

Wat een chagrijn, blert alleen maar "zijn internet prijzen"
In de MM is het op alle spellen. In de webwinkel alleen een aantal geselecteerde spellen. Dit verandert ook nog weer eens per dag.
Hmmm, vrijdag maar eens stoppen bij MM ArenA dan...
Ik wil Blacklist nog wel hebben.
En die staat niet eens op je verlanglijstjeDeddiekoel schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 15:41:
Hmmm, vrijdag maar eens stoppen bij MM ArenA dan...

Ik zit erg te twijfelen om twee games te halen, maar ik ga zaterdag in Duitsland een auto kopen.
Laten we eerst daar de kosten maar vanaf wachten

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic