• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20:01
Ekfad schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:16:
[...]

Netjes, waar heb je Link gehaald?
Link heb ik van ebay

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:57
Volgens het krantje nu bij de makro 20 % korting op de wii u en accessoires. Maar kan iemand me vertellen of ze de wii u pack met zelda verkopen en wat deze dan uiteindelijk kost.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:04

Famous

R 400+

anguilla schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:00:
Volgens het krantje nu bij de makro 20 % korting op de wii u en accessoires. Maar kan iemand me vertellen of ze de wii u pack met zelda verkopen en wat deze dan uiteindelijk kost.
Even bellen net zo makkelijk?
Controller (Motion plus) en oplaad station bij Miniinthebox besteld. Benieuwd of het wat is

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 21:34
Famous schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:28:
[...]

Even bellen net zo makkelijk?
Controller (Motion plus) en oplaad station bij Miniinthebox besteld. Benieuwd of het wat is
Das wel erg goedkoop, laat even weten wat je ervaringen zijn. Ik lees alleen maar negatieve dingen over die website.

Steam/XBL: Avioto

• Famous

Famous

R 400+

Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Das wel erg goedkoop, laat even weten wat je ervaringen zijn. Ik lees alleen maar negatieve dingen over die website.
Vaker via zulke sites besteld alleen deze nog niet. Wel goede verhalen van collega's gehoord.
Ik laat het wel weten.

Was een actie boven $33 was het "super verzenden" gratis dus hoop dat ik het maandag binnen heb.

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-05 10:29
Avioto schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 14:54:
Ik zat ook al te kijken. Maar op de website doen ze gewoon 25% korting op een aantal games. Ik denk dat je een betere deal krijg als je naar de winkel ga.
Achteraf had ik beter even in de winkel kunnen gaan kijken maar ik dacht dat het alleen online was.
Lekker lomp ook dat ze 1 game als pakket post versturen trouwens...

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Famous schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 19:45:
[...]

Vaker via zulke sites besteld alleen deze nog niet. Wel goede verhalen van collega's gehoord.
Ik laat het wel weten.

Was een actie boven $33 was het "super verzenden" gratis dus hoop dat ik het maandag binnen heb.
AI... Je bent waarschijnijk de lul. Ik ben daar ook in gelopen. Zat er dus mooi een factuur met importkosten bij. Je mag maar tot 21 euro belastingvrij invoeren. Het zal dus een beetje van de gebruikte koers afhangen.

Mijn ervaring is overigens dat het grotendeels prullen zijn, de Wii accessoires. Ik heb er ook e.e.a. gekocht en het is het allemaal net niet.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• MadButch
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
In de folder staat dat alleen het 2de spel halve prijs is bij media markt?
Waar is dan die aktie dat alle nintendo spellen halve prijs zijn?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-05 11:53
Die Super Mario 3d die nog uit gaat komen he is dat net zoiets als Mario 64?
Die vond ik namelijk helemaal tegek.
Ik hoop dat ze een keer in die trend een keer weer een Mario uitbrengen.

Ik zit ff vast met Zelda... ff paar dagen niet gespeeld. (clear your mind Luke)

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

• Anoniem: 181786
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
beebie121 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:22:
Die Super Mario 3d die nog uit gaat komen he is dat net zoiets als Mario 64?
Die vond ik namelijk helemaal tegek.
Ik hoop dat ze een keer in die trend een keer weer een Mario uitbrengen.
In die trend was Mario Galaxy 1 en 2.
Dit wordt eigenlijk meer een brug tussen de klassieke 2D Mario en de 3D Mario.
Het spel vertoond wel grote gelijkenis met Super Mario 3D Land op de 3DS.

Hier een filmpje:
http://www.nintendo.nl/Sp...ARIO-3D-WORLD-765385.html

Ik kan me er in ieder geval erg op verheugen.
Ik zit ff vast met Zelda... ff paar dagen niet gespeeld. (clear your mind Luke)
Ik heb gisteravond weer een grote doorbraak gehad. De veiling voor het snelle zeil is me niet gelukt. Ik was door mijn geld heen (doordat ik eerdere artikelen dus ook moest kopen) en toen ik op het eiland wat geld ging verzamelen en terugkwam was er plots weer een ander artikel...... :(

• Famous

Famous

R 400+

TFHfony schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 22:25:
[...]

AI... Je bent waarschijnijk de lul. Ik ben daar ook in gelopen. Zat er dus mooi een factuur met importkosten bij. Je mag maar tot 21 euro belastingvrij invoeren. Het zal dus een beetje van de gebruikte koers afhangen.

Mijn ervaring is overigens dat het grotendeels prullen zijn, de Wii accessoires. Ik heb er ook e.e.a. gekocht en het is het allemaal net niet.
Ik heb al veel dingen uit het buitenland gehaald en pas één keer invoerrechten moeten betalen met de 12,50 euro aan onderzoekskosten. Gezien het om vier paar all stars ging had ik alsnog vier paar all stars voor 70 euro.
Als het prul is gaat het net zo hard weer de prullenbak in, om die 18 euro zit ik ook niet zo verlegen, we zullen het zien :)!
Anoniem: 181786 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 11:33:
Ik heb gisteravond weer een grote doorbraak gehad. De veiling voor het snelle zeil is me niet gelukt. Ik was door mijn geld heen (doordat ik eerdere artikelen dus ook moest kopen) en toen ik op het eiland wat geld ging verzamelen en terugkwam was er plots weer een ander artikel...... :(
Tip:
spoiler:
Je moet ongeveer 10 ~ 15% boven het huidige bod gaan zitten (is het 100 rup. bied je 110 rup) wat mijn ervaring is, op die manier zijn ze voor ongeveer 15 secondes gestunned waardoor ze allemaal niet meer bieden omdat je zo ongelooflijk hoog bied. Ik weet alleen nog niet of het nou beter is om te wachten tot de laatste secondes of vanaf het begin elke keer al bieden.

Daarbij "moet" je niets kopen. Er zijn maar vier items die random naar voren komen. Als je de vier items hebt gekocht geeft de persoon aan dat alles is opgekocht.

Wel is die goed om te hebben. Toen ik voor het eerst op het eiland was had ik hem al :D. Ik ga nog maar eens het spel uitspelen en dan in de normale kleding. Binnenkort eens naar MediaMarkt voor New Mario Bros U en nog een andere.

Heb ook van Nintendo Nederland een reactie gekregen. Ik heb een random registratiecode gekregen waarmee ik mijn Wii U kan registreren en de enquête kan invoeren, zijn toch weel 1000 puntjes :D

edit: registratiecode was van Nintendoland, jammer dat ik hem daarna niet kon downloaden :+.
Alle gebruikers die in de begin post staan ook even toegevoegd. Alleen Xerohuiberts bestond niet gaf die aan.

[Voor 8% gewijzigd door Famous op 17-10-2013 13:54]

• Niet online
Als ik iets op de veiling niet koop, dan gaat dat artikel naar een ander (logisch). Maar als ik dan terugkom dan is hetzelfde artikel weer op de veiling omdat de winnaar het niet afgehaald/betaald heeft....

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 181786 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 14:27:
Als ik iets op de veiling niet koop, dan gaat dat artikel naar een ander (logisch). Maar als ik dan terugkom dan is hetzelfde artikel weer op de veiling omdat de winnaar het niet afgehaald/betaald heeft....
De logica erachter, geen idee. Maar je hebt in elk geval alleen de vier producten. Je kan 12 keer verliezen en er blijven producten komen. Win je vier keer is alles direct weg.

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-05 17:02
Er zit wel degelijk logica achter. Je kan namelijk "annuleren" in de veiling, oftewel gewoon weggaan (B drukken). Als je dan terug gaat is er een ander object.
Doe je echter mee met de veiling en verlies je dan gaat het spel er vanuit dat je dat product daadwerkelijk wil en staat hij er volgende keer netjes weer.

Wil je dus het zeil zonder de andere producten te hoeven kopen dan druk je gewoon op B en ga je opnieuw naar binnen tot het zeil er ligt..

• beebie121
ik neem aan dat dit allemaal veel verder is dan waar ik ben :)

Ik vind het echt wel een gaaf spel hoor!
ook leuk om gewoon even te spelen. heerlijk ff tussendoor.

Dus Mario Galaxy is net zoiets als Mario 64 hmm.. nooit geweten!

AMD 7 3700X | Gigabyte X570 Aorus Elite | RTX 3080TI | Fractal Design Define R6 | Gigabyte Aorus FI32U | Be Quiet Dark Pro 4 | Astro A50 | G.Skill DDR4 Aegis 2x8GB 3200MHz | Logitech G910 Orion Spark RGB | Logitech G502 lightspeed

• Nelusz
beebie121 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:
ik neem aan dat dit allemaal veel verder is dan waar ik ben :)

Ik vind het echt wel een gaaf spel hoor!
ook leuk om gewoon even te spelen. heerlijk ff tussendoor.

Dus Mario Galaxy is net zoiets als Mario 64 hmm.. nooit geweten!
Nee die veiling kan je al doen vanaf het begin zo'n beetje. Je moet s' nachts op windfall island het huis van die rijke gozer binnen gaan.

• Famous

Famous

R 400+

Nelusz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:
Er zit wel degelijk logica achter. Je kan namelijk "annuleren" in de veiling, oftewel gewoon weggaan (B drukken). Als je dan terug gaat is er een ander object.
Doe je echter mee met de veiling en verlies je dan gaat het spel er vanuit dat je dat product daadwerkelijk wil en staat hij er volgende keer netjes weer.

Wil je dus het zeil zonder de andere producten te hoeven kopen dan druk je gewoon op B en ga je opnieuw naar binnen tot het zeil er ligt..
Dat is waar, maar ik bedoelde de logica als IEMAND anders de veiling wint, wat er dan met het product gebeurt :+. Hij wordt niet verkocht want hij komt gewoon terug. En wij mogen niet afhaken als we gewonnen hebben :(

En je kan inderdaad vanaf het begin al mee doen. Had hem al voordat ik überhaupt zelf echt de zee op moest.

• beebie121
Nelusz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:07:
[...]

Nee die veiling kan je al doen vanaf het begin zo'n beetje. Je moet s' nachts op windfall island het huis van die rijke gozer binnen gaan.
Alleen in de nacht?

• Nelusz
Ja overdag zit die rijke stinkert zelf zijn huis te bezetten :-P

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Famous schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:08:
[...]

Ik heb al veel dingen uit het buitenland gehaald en pas één keer invoerrechten moeten betalen met de 12,50 euro aan onderzoekskosten. Gezien het om vier paar all stars ging had ik alsnog vier paar all stars voor 70 euro.
Als het prul is gaat het net zo hard weer de prullenbak in, om die 18 euro zit ik ook niet zo verlegen, we zullen het zien :)!

[...]
Ik ook. En de meeste bedrijven versturen het met een document waarop ze "gift" aangeven, waardoor het vrijgesteld is. Miniintebox verstuurd de "expres" zendingen met UPS, welke een eigen import afdeling heeft. Deze zal met liefde en plezier je van een extra factuur voorzien. Maar.. Als jij zegt dat de totale waarde 18 euro, zal is er niets aan het handje. De grens is van af 22 euro. T/m 21 euro zit je OK :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

• Famous

Famous

R 400+

TFHfony schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:26:
[...]

Ik ook. En de meeste bedrijven versturen het met een document waarop ze "gift" aangeven, waardoor het vrijgesteld is. Miniintebox verstuurd de "expres" zendingen met UPS, welke een eigen import afdeling heeft. Deze zal met liefde en plezier je van een extra factuur voorzien. Maar.. Als jij zegt dat de totale waarde 18 euro, zal is er niets aan het handje. De grens is van af 22 euro. T/m 21 euro zit je OK :)
Nee zit er wel overheen, wel meerdere dingen bestel. Vanaf 33$ was het met één dag verzenden. We zullen zien, heb wel meer door de douane heeft gekregen.

Veiling kan inderdaad alleen in de nacht. Het "markt" mannetje waarmee je de ruilquest kan doen voor een heartpiece doet dan de veiling. Als je het nummer al kent om van dag naar nacht te gaan (of andersom) heb je dus altijd wel een veiling :)

• Niet online
Nelusz schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 15:06:

Het is inmiddels gelukt.
Dat gaat lekker rap dat nieuwe zeil. Ook erg fijn dat de wind automatisch meedraait. Kan ik lekker verder gaan met alle eilanden die er zijn ontdekken. Soms heb ik wel wat moeite om het visje die de kaart tekent te vinden. Hadden ze daar geen walvis voor kunnen gebruiken oid. ;)

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 181786 schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:54:
[...]

Het is inmiddels gelukt.
Dat gaat lekker rap dat nieuwe zeil. Ook erg fijn dat de wind automatisch meedraait. Kan ik lekker verder gaan met alle eilanden die er zijn ontdekken. Soms heb ik wel wat moeite om het visje die de kaart tekent te vinden. Hadden ze daar geen walvis voor kunnen gebruiken oid. ;)
Ik weet bijna 99% zeker dat als je, elke keer wisselt tussen normaal en swift dat je sneller gaat. Oftewel, continu op A blijven drukken.

Visjes vond ik persoonlijk erg makkelijk. Vaak zie je in de verte al iets omhoog springen en als je dichtbij bent komt er meteen een gele pijl boven. Beetje bait gooien en leuke hintjes krijgen :D.
Zelfde als met de meeuwen zodat je een octopussy krijgt. Alleen die van dubbele magic had ik niet gevonden.

[Voor 6% gewijzigd door Famous op 17-10-2013 16:59]

Als ik al die verhalen zo hoor begint het toch wel te kriebelen..... Maar papa wil ook een nieuwe NAS dus even controle uitoefenen.

Verlanglijstje: Zelda U, Splatoon, Cpt. Toad, Xenoblade Chronicles X. Most wanted: Zelda U

• Niet online
Famous schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 16:58:
[...]

Ik weet bijna 99% zeker dat als je, elke keer wisselt tussen normaal en swift dat je sneller gaat. Oftewel, continu op A blijven drukken.
Dat zou zo maar kunnen, maar dat ga ik niet doen, de hele tijd op A drukken. Maar dat swift sail is wel lekker snel zeg. Dat in combinatie met het oproepen van een tornado maakt dat de reisafstanden eigenlijk altijd kort zijn.
Visjes vond ik persoonlijk erg makkelijk. Vaak zie je in de verte al iets omhoog springen en als je dichtbij bent komt er meteen een gele pijl boven. Beetje bait gooien en leuke hintjes krijgen :D.
Zelfde als met de meeuwen zodat je een octopussy krijgt. Alleen die van dubbele magic had ik niet gevonden.
Ik ontdekte laatst dat je die hintjes ook gewoon op de Gamepad kan bekijken. Druk het gewenste eiland aan op de kaart en vervolgens op de vis rechts van de kaart.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:06
Kan voor 150 euro aan een nieuwe wiiu basic komen. Is dat een pakket waarmee je direct aan de slag kunt? Wat zijn volgens jullie de must-have games?

• Famous

Famous

R 400+

Trishul schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 11:48:
Kan voor 150 euro aan een nieuwe wiiu basic komen. Is dat een pakket waarmee je direct aan de slag kunt? Wat zijn volgens jullie de must-have games?
Hier kan je uiteraard mee aan de slag. Je hebt echter maar enkel 8Gb en geen toegang tot het premium gedeelte. Aanbevolen games staan in de begin post.
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 10:10:
[...]

Ik ontdekte laatst dat je die hintjes ook gewoon op de Gamepad kan bekijken. Druk het gewenste eiland aan op de kaart en vervolgens op de vis rechts van de kaart.
Klopt inderdaad, meestal dacht ik paar keer na over de hint en als ik hem niet begreep ging ik even na het eiland wat ernaast lag. Kwam ik er dan nog niet uit schreef ik het nummer op de map op en ging ik later nog eens kijken :+

Heb ik eindelijk Club Nintendo en mijn producten geregistreerd, krijg je sterren voor het registreren van je producten waar je (volgens mij) Nintendo kaarten van moet halen. 2000 sterren staat gelijk aan €5,- 8)7. Dat is dan weer jammer gezien overal punten staat en niet sterren.

[Voor 13% gewijzigd door Famous op 18-10-2013 12:07]

Club Nintendo vind ik sowieso jammer.
Zijn ze ooit mee begonnen in de Cube tijd. Destijds krijg je nog sterren voor de site bezoeken enzo. Maar op een gegeven moment hebben ze die sterren laten verlopen. Daardoor ben ik bijna alles wat ik had (toen rond de 10000 meen ik) kwijt geraakt. En juist toen kwamen er eindelijk leuke dingen in die shop. Zoals mooie collectibles enzo. Die zijn er volgens mij nog steeds maar veeeeeel te duur. Dus wat ik nu doe is mijn kaarten opsparen zodat wanneer ik iets wil ik ze dan verzilver en ik ze niet weer kwijtraak na x tijd.

Verlanglijstje: Zelda U, Splatoon, Cpt. Toad, Xenoblade Chronicles X. Most wanted: Zelda U

• Niet online
Ik heb inmiddels 9450 sterren en weet echt niet wat ik ermee moet doen. Er zijn niet echt leuke dingen in de shop volgens mij.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Er is nu net een nieuw item in de store gekomen. Een muntje voor The Year of Luigi, misschien bestel ik hem wel, verder is het toch nooit veel soeps.

https://twitter.com/NintendoEurope/status/391173874563694592

[Voor 14% gewijzigd door Preau op 18-10-2013 14:42]

• Niet online
Preau schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:42:
Er is nu net een nieuw item in de store gekomen. Een muntje voor The Year of Luigi, misschien bestel ik hem wel, verder is het toch nooit veel soeps.

https://twitter.com/NintendoEurope/status/391173874563694592
Dolletjes. Dat zou iets zijn wat ik best leuk vind maar wat na een paar minuten in de kast verdwijnt om er vervolgens jaren later uit te komen en naar de kringloop te brengen.

Wat mij betreft mogen ze gewoon tegoed gaan geven voor in de eShop.

• Niet online
Dat lijkt me een mooie deal.
Goed, hij heeft wat minder geheugen, maar dat kan je later altijd nog bijvullen met een externe HDD.

Must have is per persoon verschillend. Maar er zijn toch al best wel heel wat leuke spelletjes te verkrijgen en als je op budgetgaming kijkt dan hoeft het ook niet zoveel te kosten.

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Dolletjes. Dat zou iets zijn wat ik best leuk vind maar wat na een paar minuten in de kast verdwijnt om er vervolgens jaren later uit te komen en naar de kringloop te brengen.

Tja dat is met alle items zo, tegoed geven is ook niet echt geweldig, dan kunnen ze beter de spellen goedkoper maken.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:37
Ik heb al eigenlijk nog niet al die registratiekaarten gebruikt. Dus die ga ik nog wel eens invullen en dan tegoed kaarten halen voor de store. Lijkt me wel interessanter.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-05 11:13
Famous schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 13:08:
[...]
Alle gebruikers die in de begin post staan ook even toegevoegd. Alleen Xerohuiberts bestond niet gaf die aan.
Typfoutje van mijn kant, moet Xeroxhuiberts zijn. :)

PSN: Redrafted

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 12:21
New Super Mario Bros U (of Luigi)
Pikmin 3
Zelda

En binnenkort:
Mario 3d World
Donkey Kong
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:22:
Ik heb inmiddels 9450 sterren en weet echt niet wat ik ermee moet doen. Er zijn niet echt leuke dingen in de shop volgens mij.
Vroegah, stonden er nog wel leuke dingen in. Ik wilde zelf altijd graag de Wii classic controller in SNES stijl . Maar nooit meer genoeg punten voor gehaald.

Verder mocht vandaag eindelijk mijn Sonic Lost Worlds review online.

Deddiekoel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:53:
[...]

Vroegah, stonden er nog wel leuke dingen in. Ik wilde zelf altijd graag de Wii classic controller in SNES stijl . Maar nooit meer genoeg punten voor gehaald.
Die heb ik thuis liggen. Ook heb ik deze voor mn PC: http://www.nedgame.nl/pc-...sb-controller/7544958000/

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 14:46:
[...]

Dit kan toch?
Je kan de punten halen in de store. De Nintendo punten zijn (naar mijn weten) de punten voor de eShop die je kan inleveren. 2000 punten is dus €5,- aa ntegoed.

• NickD
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-05 19:11
Famous schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:49:
[...]

Dit kan toch?
Je kan de punten halen in de store. De Nintendo punten zijn (naar mijn weten) de punten voor de eShop die je kan inleveren. 2000 punten is dus €5,- aa ntegoed.
Volgens mij is dat alleen voor de Wii en DS store (niet de Wii U of 3DS store). Amerika heeft het qua Club Nintendo stukken beter bekeken.

• Niet online
NickD schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 17:53:
[...]

Volgens mij is dat alleen voor de Wii en DS store (niet de Wii U of 3DS store). Amerika heeft het qua Club Nintendo stukken beter bekeken.
Ik heb daar net even gekeken maar het ziet er wel wat leuker uit. Daar kan je (oude) games voor je punten krijgen.

Het ziet er naar uit dat ik Zelda ga uitspelen dit weekend. Iemand nog aanraders voor een volgend spel? Lego City leek mij wel wat, maar had in een review gelezen/gezien dat er erg vaak geladen moet worden. Soms wel tot een minuut. Is dat nog steeds zo? En wat zijn de andere aanraders? AC III is bijvoorbeeld nog maar 2 tientjes. Is dat wat of kan ik beter op de opvolger wachten?

En zijn er ook leuke online multyplayer games?

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-12-2022

martincm

[Android 13!]

Deddiekoel schreef op vrijdag 18 oktober 2013 @ 15:53:
[...]
Verder mocht vandaag eindelijk mijn Sonic Lost Worlds review online.
Wat ik ongeveer verwachtte, goede review denk ik. Vraagje alleen; ondanks die gebrekkige co-op, hoe is die te spelen? Kan iemand ook Sonic besturen met de Wii Pro controller?

Pixel 7 Pro-128GB-||-Galaxy Tab S8 Ultra-8GB/128GB-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-nVidia Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB/Touch-||

Zo weer een dungeon verder :) Tower of the Gods, niet mijn favoriete dungeon.
martincm schreef op zaterdag 19 oktober 2013 @ 12:26:
[...]

Wat ik ongeveer verwachtte, goede review denk ik. Vraagje alleen; ondanks die gebrekkige co-op, hoe is die te spelen? Kan iemand ook Sonic besturen met de Wii Pro controller?
Ik heb alleen Sonic op Gamepad en 2e speler op PRO gespeeld. Zal zo ff kijken wat andere combi oplevert.

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-04 13:13

GZ

!!

I'm back fellow Nintendo fans! Van de week een Wii U gehaald in de Monster Hunter pack, dus gelijk een Pro controller erbij. Samen met SuperLuigi. Verdomd wat stuurt dat ventje lastig, is echt ff wennen. Spring overal naast, landt te laat etc, jullie kennen het wel.

Na ja, heb me met de Wii niet echt vermaakt, maar wel alle verplichte spellen gekocht. Dus een software drought zoals de meeste Wii U eigenaren ervaren zal ik niet zo snel hebben, heb nog een backlog van hier tot Tokio. :D

Tot later

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• Famous

Famous

R 400+

Gisteren bij Media Markt Super Mario Bros U en Pikmin 3 opgehaald. Toch bijna €19,- korting, scheelt weer.

Samen met een vriend gisteravond begonnen met Mario tot een uurtje of vier in de ochtend. Net even verder gegaan en we hebben het al uitgespeeld.. Toch jammer dat het zo makkelijk is. Nu maar verder om alle munten te halen.

Het eerste spel wat ik met een CD speel, maar ik vind dat de Wii U dan toch wel erg veel lawaai maakt..

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-04 15:30

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Ik heb de Wind Waker uitgespeeld vandaag. Blijft een heerlijke game! Alleen even een 'doh' moment, ik heb mijn save overgeschreven met een nieuwe save. Nu kan ik wel met mijn 'casual blauwe pakje' verder spelen. Denk dat ik hem nog wel voor een 2e keer ga uitspelen :).

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

• Famous

Famous

R 400+

Famous schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:15:

Het eerste spel wat ik met een CD speel, maar ik vind dat de Wii U dan toch wel erg veel lawaai maakt..
Dat, en waarom is er ingodsnaam voor elke game een update nodig? Nu vallen de game updates wel mee maar als ik een spel voor het eerst erin doe wil ik gewoon spelen. Nu kan ik elke keer ~15 minuten wachten..

Dat updaten is idd irritant. En ik weet nu nog steeds niet of het in de achtergrond gebeurt of niet. Volgens mij nl. niet bij disc games...

Vandaag of morgen ga ik Splinter Cell Balcklist halen. Die is nl. nu al voor €40 te verkrijgen op de meeste plaatsen!

• daflux
  • Laatst online: 15:27
Famous schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 17:15:

Ik vind de Wii U juist bijzonder stil, als ik dat vergelijk met mijn X360 amaai.
Famous schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 19:35:
[...]

Dat, en waarom is er ingodsnaam voor elke game een update nodig? Nu vallen de game updates wel mee maar als ik een spel voor het eerst erin doe wil ik gewoon spelen. Nu kan ik elke keer ~15 minuten wachten..
Je kan altijd gewoon voor "start software" kiezen. Dan wordt de update pas bij de volgende launch geïnstalleerd. (of al ondertussen gezien de Wii U in slaapstand spellen / updates kan downloaden en installeren)

En bij mij is de discdrive ook redelijk stil. Natuurlijk je hoort wel dat de disc opspint. Maar zulke geluiden kan je vrijwel niet wegkrijgen wanneer je een slot-in drive hebt.

[Voor 7% gewijzigd door 90710 op 21-10-2013 10:05]

Drive lawaai kan enorm wisselen per apparaat. Een van mij Wii's had er enorm last van, leek wel of er een vliegtuig opsteeg.

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:42

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Meestal wordt drive 'lawaai' veroorzaakt door disk's die in onbalans zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• Famous

Famous

R 400+

Deddiekoel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:40:
Drive lawaai kan enorm wisselen per apparaat. Een van mij Wii's had er enorm last van, leek wel of er een vliegtuig opsteeg.
Dit heb ik dus ook, en het blijft maar bezig zolang ik een game speel. Normaal heb ik wel altijd muziek op maar als ik dit niet heb moet ik me TV aanzienlijk harder zetten om het niet te horen.
Niet bij elk spel kon ik direct saven dus wilde hem wel eens aan laten staan maar dat is echt niet leuk meer.

Bij de xbox 360 slim is die juist wel stil en gezien de Wii U een stuk nieuwer is had ik wel verwacht dat het hier ook was.

• daflux
Ik zou anders misschien een omruil doen want hier is de Wii U zo stil dat ik soms niet doorheb dat hij aanstaat. Zelfs bij het spelen eigenlijk nooit gehoord dat de DVD draait. Echt fluisterstil.

• Nelusz
daflux schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 13:13:
Ik zou anders misschien een omruil doen want hier is de Wii U zo stil dat ik soms niet doorheb dat hij aanstaat. Zelfs bij het spelen eigenlijk nooit gehoord dat de DVD draait. Echt fluisterstil.
Hier ben ik het mee eens.
Ik hoor het verschil niet als mijn Wii U aan staat of uit staat (als mijn tv op mute staat tenminste :-P). Misschien als ik er met mijn oor tegenaan ga dat ik iets kan horen maar op 1 meter afstand sowieso al niet meer.

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

Mijn Wii U is ook enorm stil. Ik was eigenlijk verrast dat de Wii U zo stil is. Heb al een aantal keer mijn hand achter de Wii U gedaan om te controleren of de ventilator wel draait. Als ik mijn 360 aanzet is het een F16 vergeleken met mijn Wii U.

• Famous

Famous

R 400+

pclinde schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 14:49:
Mijn Wii U is ook enorm stil. Ik was eigenlijk verrast dat de Wii U zo stil is. Heb al een aantal keer mijn hand achter de Wii U gedaan om te controleren of de ventilator wel draait. Als ik mijn 360 aanzet is het een F16 vergeleken met mijn Wii U.
Dan moeten we toch maar eens terug met de Wii U :'(

• DukeBox

DukeBox

Wat is windwaker eigenlijk nog prijzig voor een remake.. denk dat ik dan toch maar even wacht en eerst voor mario 3d world ga.

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

DukeBox schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:
Wat is windwaker eigenlijk nog prijzig voor een remake.. denk dat ik dan toch maar even wacht en eerst voor mario 3d world ga.
Tja... Als je Zelda fanaat bent dan is de keuze snel gemaakt. Ik vind 51 euro best meevallen. Er zijn ook downloadcodes op de V/A voor 35-40 euro. Ik moet zeggen: ik ben super tevreden. De re-make is het zeker waard. Ik heb er een Wii U limited editie voor aangeschaft en een WW Speciale editie met Ganondorf standbeeld. Dat zegt natuurlijk als genoeg over mij 8)7

• Anoniem: 49090
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
wii 2013-2014

YouTube: Exclusively on Wii U - 2013-2014 Nintendo Line-Up (Wii U)

Kijk vanaf 3.07 abnormaal mooie game die graphics ongekend :)

• DukeBox

DukeBox

pclinde schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:14:
Als je Zelda fanaat bent dan is de keuze snel gemaakt.
Ik heb alle zelda's (S)NES, GB(C/A), N64, GC, (3)DS, Wii.. dus ben best wel een fan.. maar €50+ voor een game die ik al meerdere malen gespeeld heb én waar toch wat negatieve meldingen over zijn wat betreft de framerate.. wacht ik nog wel ff af.

• pclinde

pclinde

Pom-The-Pug-Lover

DukeBox schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:33:
[...]

Ik heb alle zelda's (S)NES, GB(C/A), N64, GC, (3)DS, Wii.. dus ben best wel een fan.. maar €50+ voor een game die ik al meerdere malen gespeeld heb én waar toch wat negatieve meldingen over zijn wat betreft de framerate.. wacht ik nog wel ff af.
Hmm... Er zijn wel wat framerate problemen, maar dit gaf mij niet echt de ervaring dat game minder is. Laten we zeggen: het positieve overheerst het negatieve. Althans dat is mijn persoonlijke perceptie. Ik ben ook van mening als je een echte fan bent dat je staat te springen om een nieuwe Zelda, ongeacht of het een remake is of niet. Ik verwijt je niks, maar dat is mijn mening.

Gewoon kopen wanneer het goed aanvoelt :)

• Niet online
Op de frontpage een artikel waarin aangegeven wordt dat de Wii uit productie genomen is. In de reactievelden gaat het veel over de Wii U.

nieuws: Nintendo staakt definitief productie Wii-console

• Xevoo
  • Laatst online: 24-05 14:57
Mijn vriendin en ik overwegen op het moment een Wii U, ik zelf heb altijd een Xbox 360 gehad in verband met de vele shooters die daar op uit kwamen. Nu heb ik zelf nog nooit een Zelda gespeeld (ik ga me schamen) maar afgezien van Zelda WW HD, welke games zijn nog meer aan te raden? We overwegen nu de koop van het Zelda WW pakket samen met 2e game halve prijs actie bij de MM Rayman en Mario Kart (is een Wii game geloof ik?). Ik neem aan dat de Wii U nog wel even mee gaat toch?

Hmm.. volgens mij is die actie van 2e game halve prijs voorbij bij de MM, zie het alleen nog voor de overige consoles op het moment.

[Voor 13% gewijzigd door Xevoo op 21-10-2013 22:15]

• Niet online
Ik heb zelf ook het Zelda pakket gekocht en ben er zeer over te spreken. Enkele jaren geleden heb ik de PS3 de deur uitgedaan dus ik heb wel enig vergelijk.
Je zal qua shooters denk ik wel wat tekort komen denk ik, maar Call of Duty is er gewoon op uitgekomen en de nieuwe volgende maand komt ook. Zelf was ik meer een Battlefield speler, dus voor mij is het wel jammer dat Battlefield er niet op komt (althans, nu nog niets gepland, met EA weet je het nooit).

De nieuwe Rayman is erg goed. Daarnaast zijn er een aantal Wii U exclusives die goed zijn, maar wel smaak gevoelig. Zoals oa New Super Mario Bros. Wii U, Pikmin 3, Wonderfull 101.

Hier een mooi lijstje van goede games (uitgaande van scores).

http://www.metacritic.com...ew=condensed&hardware=all

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:15
Deddiekoel schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 10:40:
Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een NAD dvd speler - die ratelde en bruiste dat het een lieve lust was. Wel werden de discs nog goed gelezen. Na een bezoekje aan een techneut, wist deze mij te vertellen dat een chip die de stabilisatie regelt zeer waarschijnlijk defect is.

Terug naar de verkopende partij, en een vervangend apparaat eisen. Geen lulverhalen accepteren dat de discs toch nog gelezen worden - dat lawaai hoort niet.

• Sonicfreak
  • Laatst online: 14:50
pclinde schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 16:14:
[...]

Tja... Als je Zelda fanaat bent dan is de keuze snel gemaakt. Ik vind 51 euro best meevallen. Er zijn ook downloadcodes op de V/A voor 35-40 euro.
Bedankt voor de tip! Heb net van een medetweaker voor 35 euro de downloadcode overgenomen. Als ik die vanmiddag binnen heb (ligt even aan hoe snel de bank is met overboeken) dan kan ik vanavond Zelda downloaden.
Xevoo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:13:
Mijn vriendin en ik overwegen op het moment een Wii U, ik zelf heb altijd een Xbox 360 gehad in verband met de vele shooters die daar op uit kwamen. Nu heb ik zelf nog nooit een Zelda gespeeld (ik ga me schamen) maar afgezien van Zelda WW HD, welke games zijn nog meer aan te raden? We overwegen nu de koop van het Zelda WW pakket samen met 2e game halve prijs actie bij de MM Rayman en Mario Kart (is een Wii game geloof ik?). Ik neem aan dat de Wii U nog wel even mee gaat toch?
WiiU heeft een uniek gameaanbod, zie de topic start voor mooi lijstje toppers. Persoonlijk vind ik een aantal Wii games (Mario Galaxy, Metroid Prime Trilogy) ook nog de moeite en die doen het allemaal prima op de WiiU. Hieronder vallen ook de vorige 2 Zelda's. Dus als WW je bevalt kun je die ook nog proberen al zullen de GFX wat minder zijn.

• Sonicfreak
  • Laatst online: 14:50
Xevoo schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 22:13:
Ik heb sinds afgelopen vrijdag Sonic Lost World. Is een leuke game in de stijl van Mario Galaxy, maar dan met Sonic. Het is in ieder geval verfrissend voor een Sonic game en het ziet er ook goed uit. Het is af en toe alleen wel wat pittig, zelfs voor een doorgewinterde Sonic fan als ik, maar laat je daar vooral niet door tegenhouden. Je hebt namelijk unlimited continues en je krijgt dan steeds weer 4 levens.

• Xevoo
Ik denk dat het de Wii U wel gaat worden, er zijn toch meer leuke games voor uitgekomen dan ik dacht. Ik heb gisteren nog even bij de Makro gekeken maar daar hadden ze de WW bundel niet en ze waren alsnog niet de goedkoopste (Saturn is goedkoper).

Donderdag / vrijdag maar even naar de Saturn.

• Famous

Famous

R 400+

Flozem schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 06:48:
[...]

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met een NAD dvd speler - die ratelde en bruiste dat het een lieve lust was. Wel werden de discs nog goed gelezen. Na een bezoekje aan een techneut, wist deze mij te vertellen dat een chip die de stabilisatie regelt zeer waarschijnlijk defect is.

Terug naar de verkopende partij, en een vervangend apparaat eisen. Geen lulverhalen accepteren dat de discs toch nog gelezen worden - dat lawaai hoort niet.
Zekers waar.
Ik ga zo eerst van te voren even bellen met MM. Wel wil ik een nieuwe en geen gedoe met een vervangende console. Ik zit nog binnen de 14 dagen van aanschaf en kon er niet eerder achter komen voordat ik de andere spellen had gekocht.

• TFHfony
  • Nu online

TFHfony

Professional Weirdo

Famous schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Zekers waar.
Ik ga zo eerst van te voren even bellen met MM. Wel wil ik een nieuwe en geen gedoe met een vervangende console. Ik zit nog binnen de 14 dagen van aanschaf en kon er niet eerder achter komen voordat ik de andere spellen had gekocht.
Als je alleen spellen op schijf gekocht hebt is dat geen probleem. Als je spellen hebt gedownload, kan alleen Nintendo je account overzetten en anders ben je je account en dus je downloads kwijt.

• Famous

Famous

R 400+

TFHfony schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:56:
[...]

Als je alleen spellen op schijf gekocht hebt is dat geen probleem. Als je spellen hebt gedownload, kan alleen Nintendo je account overzetten en anders ben je je account en dus je downloads kwijt.
Hoe kan je dit overzetten dan?
Het wordt namelijk een drama om Mario Bros U weer opnieuw te halen :'( Zelda heb ik wel als download, dus die moeten ze maar weer erbij geven. :*)

• Goner
  • Laatst online: 28-05 16:04

Goner

What can I do you for ?

Xevoo schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:37:
Ik denk dat het de Wii U wel gaat worden, er zijn toch meer leuke games voor uitgekomen dan ik dacht.
Ik ben zelf ook niet zo van de 'echte' Nintendo games (Mario, Donkey Kong, Pikmin etc.), maar wel weer van Zelda.
Heb de Wii U meer gekocht vanwege (next gen) bediening en graphics en games als Black Ops, Assassin's Creed, Splinter Cell e.d

• Xevoo
Hoe is de Wii U grafisch gezien tegenover iets als Xbox360 / Playstation 3? In de winkels draaien er vaak Mario games op welke grafisch wel goed zijn, maar dit zijn dan ook geen "realistische" graphics.

• NrG!
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-02 14:52
Ik zit er ook aan te denken om een WiiU aan te schaffen en ik heb een vraag..
Als je een game hebt die je met meerdere mensen wil spelen zoals mario party,wat voor controller heb je dan nodig voor iedereen?
Heb je dan allemaal zo'n gamepad nodig?

EDIT: Alle antwoorden staan in de openingspost

[Voor 11% gewijzigd door NrG! op 22-10-2013 13:29]

• Famous

Famous

R 400+

NrG! schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:17:
Ik zit er ook aan te denken om een WiiU aan te schaffen en ik heb een vraag..
Als je een game hebt die je met meerdere mensen wil spelen zoals mario party,wat voor controller heb je dan nodig voor iedereen?
Heb je dan allemaal zo'n gamepad nodig?

EDIT: Alle antwoorden staan in de openingspost
Ondanks dat je de antwoorden heb;
Gamepad is maximaal één player waarbij de overige spelers op een Wii controller spelen of een Pro controller. In bijvoorbeeld Mario kan de Gamepad player ALLEEN ondersteuning bieden en niet zelf fysiek meespelen.
Ik moet zeggen, ik heb Mario Bros U uitgespeeld met een vriend en deden om het level dat iemand ondersteunde. Ook al wil iemand helpen, het inzicht wat hij had was erg slecht en hierdoor blokkeerde hij mij juist of zag hij totaal iets over het hoofd waardoor ik naar de TV moest lopen om aan te wijzen waar hij moest helpen :+.
Maar iemand ondersteunen vond ik zelf nog wel een leuke ervaring waar ik niet vanuit ging.

En de ondersteunde controllers verschillen per game. Sommige games kun je multiplayer op 1 GamePad spelen (bv Game & Wario en Wii Party U) en in andere games heb je een WiiMote + Nunchuck / Classic Controller / Wii U Pro Controller nodig. Deze informatie staat op de verpakking van de games.

In de toekomst (onbekend wanneer precies) zullen er spellen komen die twee gamepads ondersteunen.

[Voor 14% gewijzigd door 90710 op 22-10-2013 14:19]

• daflux
Wat ik ook geweldig vind is de multiplayer van Rayman hier kan je echt handig helpen als je met de gamepad speelt en iemand met pro / wii controller.

Of bv zoals in Nintendoland dan heb je beiden appart scherm iemand de gamepad en iemand TV echt zalig!

• Famous

Famous

R 400+

daflux schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:24:
Wat ik ook geweldig vind is de multiplayer van Rayman hier kan je echt handig helpen als je met de gamepad speelt en iemand met pro / wii controller.

Of bv zoals in Nintendoland dan heb je beiden appart scherm iemand de gamepad en iemand TV echt zalig!
Een lekker biertje in de kroeg vind ik zaliger maar ieder zijn ding :+ :D

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 11:04

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

@hierboven
One does not exclude the other!
Je kan ook een bierjte nemen bij het wii-u-en, of die wii meenemen in de kroeg (err ok maybe not) :+

En aan Xevoo, als je voor de gfx wilt gaan......PC, en als dat niet kan, wachten op ps4 en xb1.
Die Wii U biedt keurig hd gfx, maar als dat je meest belangrijke factor bij het gamen is, lijkt me het niet de juiste keuze voor jou.

10 second ninja DONE

• Xevoo
Ik heb een prima PC waar ik de games op speel die ik wil spelen, het gaat nu vooral om de games die ik samen met mijn vriendin kan spelen, en ze houd meer van de Mario / Zelda / Rayman games. Ik heb eigenlijk al wel besloten dat het de Wii U gaat worden, maar ik had gewoon nog wat vragen daarover, ik heb namelijk nog nooit echt met een Wii U gegamed, afgezien van Mario Kart bij iemand thuis.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 11:04

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Tsja vraag maar weg, weet niet of ik dan kan antwoorden. Maar wat betreft je eerste vraag, heb je hier dan iets aan?
YouTube: Darksiders 2: PlayStation 3 vs. Wii U Comparison Video

10 second ninja DONE

• daflux
Famous schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:41:
[...]

Een lekker biertje in de kroeg vind ik zaliger maar ieder zijn ding :+ :D
Ik zeker ook ze ik ga meer weg met vrienden dan dat ik game maar als ik het dan toch doe is het toch leuk om samen te gamen met de vriendin.

En hier wordt de Wii U soms meegenomen naar de kroeg( Jeugdhuis) en dan spelen we met 5 Nintendoland of mario of ... echt heel leuk en dit samen met een pintje :D beter kan niet...

[Voor 21% gewijzigd door daflux op 22-10-2013 16:13]

• Niet online
Vanmiddag voor 35 euro New Super Mario Bros. U bij de Media Markt online gekocht. Ik dacht dat ik hem vervolgens gewoon op kon halen in de winkel. Blijkt dat ze hem eerst vanaf een centraal magazijn naar de winkel toesturen. Hoezo omslachtig....

• Goner

Goner

What can I do you for ?

En nog een game die - volgens een recensie in de Metro van vandaag - het interessantst is voor de Wii U vanwege het gebruik van de gamepad die sfeer en gameplay ten goed komt ;
Deus Ex Director's Cut
Enige kanttekening zijn de gedateerde grahics (alhoewel dat voor de andere consoles dan vermoedelijk ook geldt).

Kan artikel helaas niet vinden in de on-line versie van Metro.

EDIT: op dezelfde pagina staat ook een artikeltje dat Nintendo nu definitief stopt met productie van de Wii.

[Voor 12% gewijzigd door Goner op 23-10-2013 09:37]

• Niet online
Een leuke Japanse trailer van Super Mario 3D World: http://www.gamer.nl/video...ld-krijgt-japanse-trailer

• Famous

Famous

R 400+

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:41:
Vanmiddag voor 35 euro New Super Mario Bros. U bij de Media Markt online gekocht. Ik dacht dat ik hem vervolgens gewoon op kon halen in de winkel. Blijkt dat ze hem eerst vanaf een centraal magazijn naar de winkel toesturen. Hoezo omslachtig....
Fijn, zaterdag nog 50 of 55 euro voor betaald :+

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Famous schreef op woensdag 23 oktober 2013 @ 11:46:
[...]
Fijn, zaterdag nog 50 of 55 euro voor betaald
Ook bij MM ? Teruggaan en even vragen naar prijsgarantie ...

• Niet online
Was een internetprijs. Diezelfde middag was de prijs al weer naar boven aangepast. Erg leuk spel.
Deus Ex wil ik ook nog gaan spelen. Hij leek even verdwenen. Viel me op dat hij goedkoop was in de eShop (ik meen €40). Dat zijn de betere prijzen.
Maar eerst Blacklist doen. Gisteren heeeeeel kort gespeeld en veel dodo gegaan ;-)

• Niet online
De Nederlandse trailer voor Wii Party U:
YouTube: Wii Party U - Trailer (Wii U)

Ik heb het al getipt aan de redactie maar om de een of andere reden plaatsen ze gewoon helemaal geen Wii U nieuwsberichten en/of video's.

• Xevoo
Dus mijn vriendin en ik naar de Saturn....... is dat pakket zomaar 25 euro duurder geworden........ dan laat maar zitten voor nu, wachten wel tot December, dan zullen de prijzen wellicht wel weer wat dalen.

Vage actie van de Saturn & MM

Overigens was de actie bij de MM van 2e game gratis ook net voorbij, dus we pakte er weer lekker langs.

[Voor 18% gewijzigd door Xevoo op 24-10-2013 20:15]

Whoa! Deus Ex: Human Revolution is in de eShop gewoon het goedkoopst (of iig even goedkoop als de goedkoopste webwinkel). Twijfel alleen of ik nu al moet toeslaan of niet...

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Rhapsody

In Metal We Trust

Lego City wordt met de dag beter. Gisteren ontdekte ik Schwarzenegger!
Ondanks dat ik niet alle films goed ken (maar wel Austrian Death Machine) lag ik op de grond van het lachen!

• Niet online
Rhapsody schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 07:55:
Lego City wordt met de dag beter. Gisteren ontdekte ik Schwarzenegger!
Ondanks dat ik niet alle films goed ken (maar wel Austrian Death Machine) lag ik op de grond van het lachen!
:) Hoe zit het met laadtijden als ik vragen mag?

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:41:
Oh haha daarom zit ik nu nog op Batman voor m'n Vita te wachten...wat een stumperds..

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

• Niet online
Het was de volgende dag in de plaatselijke Mediamarkt, dus zo heel lang heb ik niet hoeven wachten. En de prijs was toch wel erg aantrekkelijk.

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20:57

vliegnerd

Nintendo fan.

Die japanse trailer is er nu ook in het Engels: YouTube: Wii U - Super Mario 3D World October Trailer

Die trailer heeft me direct een flinke stap dichterbij de aanschaf van een Wii U gebracht.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Pagina: 1 2 3 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee