Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 16:16
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 11:10:
Het was de volgende dag in de plaatselijke Mediamarkt, dus zo heel lang heb ik niet hoeven wachten. En de prijs was toch wel erg aantrekkelijk.
Nou mijn bestelling niet. Staat nu ook een levertijd van 7-9 dagen ineens... zal we gewoon fijn 14 dagen mogen wachten. Maar ja, daar was de prijs ook naar denk ik dan maar :)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:25

Rhapsody

In Metal We Trust

Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 25 oktober 2013 @ 10:51:
[...]

:) Hoe zit het met laadtijden als ik vragen mag?
Die vallen me eerlijk gezegd tegen. Bij het starten van het spel moet ie direct laden, nog voordat ik een savegame heb geselecteerd. Ik heb dus geen idee wat er op dat punt zo nodig geladen moet worden, wat zo lang kan duren....

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:49
Heb sinds deze week ook een Wii U, in een prijsvraag gewonnen :P De Zelda limited 32 GB edition. Heb TS al DM gestuurd zodat ik in het lijstje van spelers terecht kom, maar zou het leuk vinden wat meer friends te hebben daarzo, dus bij deze mijn Nintendo id : ''Alwayshappyz''. Zelfde als mijn GoT username dus.

Bevalt tot nu toe prima, al moet ik er nog wel een daadwerkelijke game op spelen. Gamepad gewoon beetje testen, en alles goed ingesteld. Enige wat me nu al opvalt is dat de accu van de gamepad erg slecht is. Gelukkig zit er een stopcontact naast onze bank, dus als hij opeens leeg is kan ik hem altijd snel aan de oplader gooien terwijl ik speel. Normaal staat hij gewoon op een 3 in 1 charger ( waar ook 2 Wii controllers op staan ). Meteen paar spellen bij gekregen/paar gekocht. New Super Mario Wii U, Luigi Wii U, Pikmin 3, Rayman Legends, Nintendoland, en nog 3 Wii games in de vorm van Mario Kart, Mario Party 9, en Mario Galaxy 1.

Weet iemand toevallig of je Mario Kart online kunt spelen op de Wii U?

Al met al leuke maand. Eerder in de maand een PS3 gekocht voor Skyrim, en wat andere spellen die mijn PC niet trekt en nu ook een Wii U, erg tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Een half uurtje aan pure fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een aardig artikel over de Wii U van Eurogamer:

http://www.eurogamer.net/...om-the-unlikeliest-source

En op Edge:
http://www.edge-online.co...uld-steal-your-christmas/

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 26-10-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Weer eens verfrissend om positieve verhalen te lezen :P

Edit : Zo! Even heel wat mensen uit de OP toegevoegd die ook enigszins actief leken in dit topic :P

[ Voor 48% gewijzigd door Alwayshappyz op 26-10-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 00:06

Speedpete

was barman

Sinds gisteren Deus Ex Human Revolution voor de Wii U in bezit. Origineel op de Xbox al grijsgespeeld en de Wii U versie is toch wel een heel stuk mooier! Speelt vooralsnog ook prima ondanks die iets andere controllerinstellingen.

Wat mij betreft voor degenen die een actie-rpg willen spelen toch wel een must-have, zeker als je het origineel niet gespeeld hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Speedpete op 27-10-2013 11:07 ]

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martincm
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-12-2024

martincm

[Android 14!]

Yes, zoals hierboven wii party u in bezit sinds donderdag. Erg lachen zeker om met meerdere dus te doen maar t blijft mini game over mini game... En heel veel geluk met de dobbelstenen. Het zijn er wel echt heel erg veel dus je doet eigenlijk nooit 2x dezelfde, maar dit spel is natuurlijk uitsluitend voor het 'ertussendoor' doen. Mooi om erbij te hebben, geen must have wel een nice extra (zeker met die extra wiimote in de totaalprijs).....

Nu vandaag bijna Rayman Legends afgemaakt, dat spel heeft echt n pittige moeilijkheidsgraad!

[ Voor 100% gewijzigd door martincm op 27-10-2013 23:14 ]

Pixel 7 Pro-||-Amplifi Alien Wifi-6-||-Samsung QE75QN93A Neo-QLED-||-XBOX Series X-||-Nintendo Switch V1/256GB-||-Asus ROG Ally2TB 980 Pro SSD-||-Shield Android TV32GB-||-Dell XPS 15 9500 32GB/2TB-||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Gister hele tijd Zelda zitten spelen, erg leuk spel! Ooit eens op de gamecube gespeeld, maar verder is dit mijn eerste versie die ik echt speel. Wel even inkomen, en het is lastig dat je altijd bij het begin van een dungeon opnieuw moet beginnen, zelfs wanneer je gesaved hebt in de dungeon zelf.

Nintendoland ook kort uitgeprobeerd, wat best leuk was! Maar dat is het toch het leukste in multiplayer mode gok ik zo. Mario Bros Wii U ook nog gespeeld, erg tof om dat multiplayer te doen. Wel even wennen ook. Moeten alleen nog even uitvogelen hoe de wii u gamepad uitgeschakeld kan worden als we hem daar toch niet gebruiken ( bij Mario ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 07:31:
Gister hele tijd Zelda zitten spelen, erg leuk spel! Ooit eens op de gamecube gespeeld, maar verder is dit mijn eerste versie die ik echt speel. Wel even inkomen, en het is lastig dat je altijd bij het begin van een dungeon opnieuw moet beginnen, zelfs wanneer je gesaved hebt in de dungeon zelf.

Nintendoland ook kort uitgeprobeerd, wat best leuk was! Maar dat is het toch het leukste in multiplayer mode gok ik zo. Mario Bros Wii U ook nog gespeeld, erg tof om dat multiplayer te doen. Wel even wennen ook. Moeten alleen nog even uitvogelen hoe de wii u gamepad uitgeschakeld kan worden als we hem daar toch niet gebruiken ( bij Mario ).
Onder controller instellingen, en die zit weer achter de home knop.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Gebruikt een van jullie een protector op het display van de gamepad? Met spelletjes zoals het ninjasterren werpen in Nintendoland ben ik toch wel bang voor beschadiging door sommige minder voorzichige spelers haha. Zo ja, welke heb je en werkt dat goed? Blijft de gevoeligheid en het beeld goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sonicfreak
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:43
Ik heb de Gamepad accessoire set http://www.budgetgaming.n...d+accessory+set_Wiiu.html en deze werkt prima, goed beeld en gevoeligheid is ook in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Deddiekoel schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 08:50:
[...]

Onder controller instellingen, en die zit weer achter de home knop.
Dankje man!

Vanmiddag weer even verder met Zelda :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-03-2024
Hier gister weel Super Mario Bros gedaan met de vrouw.
Lekker door het spook bos, maar wat een ellende...

Ben je net bij het kasteel ga je allebij game over, mag je hele gedeelte weer opnieuw doen, dat is toch wel jammer, maar we weten nu hoe de levels gaan.

Verder zitten we er aan te denken om de Wii Party U te halen, nog even wachten op onze bol.com bon en dan bestellen. Het volgende wat op het lijstje staat is een oplaadstation voor alle WiiMotes en de Gamepad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donshuunouo
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-01-2024
martincm schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 23:09:
(zeker met die extra wiimote in de totaalprijs).....
Zit er ook een beschermhoesje voor de wiimote in de verpakking?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
De WiiMote zit in een beschermhoesje ;) Tegenwoordig krijg je die altijd bij de WiiMote.

[ Voor 39% gewijzigd door 90710 op 28-10-2013 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:56
Sonicfreak schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:27:
Ik heb de Gamepad accessoire set http://www.budgetgaming.n...d+accessory+set_Wiiu.html en deze werkt prima, goed beeld en gevoeligheid is ook in orde.
Ik heb dezelfde en ben er heel blij mee, je hebt het niet door dat hij erop zit.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Turbo_boy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:21:

Ben je net bij het kasteel ga je allebij game over, mag je hele gedeelte weer opnieuw doen, dat is toch wel jammer, maar we weten nu hoe de levels gaan.

Verder zitten we er aan te denken om de Wii Party U te halen, nog even wachten op onze bol.com bon en dan bestellen. Het volgende wat op het lijstje staat is een oplaadstation voor alle WiiMotes en de Gamepad.
Top Gear Top Tip: probeer zo snel mogelijk Bowser te verslaan. En ga daarna pas overal alle munten zoeken. Als je nl. Bowser hebt verslagen kun je tussendoor gewoon saven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
@Deddiekoel

Dat was ik ook wel van plan, maar dat tussendoor saven wist ik nog niet, goed om te weten.
Wat kun je eigen zodra je alle munten hebt?

-Edit-
Je krijgt dan een 9e wereld (ook wel Superstar Road genoemd).

[ Voor 19% gewijzigd door Turbo_boy op 28-10-2013 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:52
Skating_vince schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 10:11:
Gebruikt een van jullie een protector op het display van de gamepad? Met spelletjes zoals het ninjasterren werpen in Nintendoland ben ik toch wel bang voor beschadiging door sommige minder voorzichige spelers haha. Zo ja, welke heb je en werkt dat goed? Blijft de gevoeligheid en het beeld goed?
Ik heb zelf een protector van Hori erop zitten is iets duurder maar is erg makkelijk aan te brengen zonder luchtbelletjes. Ook de gevoeligheid merk ik geen veranderingen dat heb ik wel is anders ervaren met goedkope setjes. Nu zal dat officiële setje wat doorgelinkt werd ook wel in orde zijn lijkt mij.
Maar die hori is dus erg makkelijk aan te brengen.

Natuurlijk moet je wel het scherm volledig schoon maken als er toevallig een beetje "groot" stofje opzit heb je al kans op een luchtbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Turbo_boy schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 11:21:

Hadden wij hier vandaag ook last van. Bij de boss gingen we game-over en konden we bepaalde levels weer helemaal overnieuw doen. Achja,het blijft sowieso wel vermakelijk gelukkig, en het gaat de tweede keer ( vaak ) toch net wat makkelijker. Die ijsmappen zijn wel kut moet ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-04 17:17

pclinde

TechGaming.nl

Bij het zien van al de Super Mario 3D filmpjes krijg ik ontzettend veel zin in deze game :D!

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
pclinde schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 20:03:
Bij het zien van al de Super Mario 3D filmpjes krijg ik ontzettend veel zin in deze game :D!
Ziet er inderdaad enorm goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Alwayshappyz schreef op maandag 28 oktober 2013 @ 18:44:

Hadden wij hier vandaag ook last van. Bij de boss gingen we game-over en konden we bepaalde levels weer helemaal overnieuw doen. Achja,het blijft sowieso wel vermakelijk gelukkig, en het gaat de tweede keer ( vaak ) toch net wat makkelijker. Die ijsmappen zijn wel kut moet ik zeggen :P
Het ijs gedeelte heb ik nog niet gehad, maar zal vast ook wel goed komen.
En inderdaad, de 2e keer gaat het vaak beter, dat had ik ook in zo'n level in het spook-bos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Call of Duty gaat volgens mij volgende week uitkomen.
Ik ben eigenlijk zeer benieuwd wat deze game gaat doen met de GamePad. Kan iemand daar een review over vinden?

Zijn er eigenlijk meer mensen van plan deze game te kopen? Lijkt me eigenlijk een van de weinigen keuzes op het gebied van shooters op de Wii U. (nog altijd jammer dat Battlefield 4 niet komt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:10
Er is helaas nog bitter weinig informatie over de WiiU versie. Als de lokale multiplayer op dezelfde manier werkt als de vorige koop ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 18:21:
Zijn er eigenlijk meer mensen van plan deze game te kopen?
Yep.
Verhaal lijkt me dit keer behoorlijk vernieuwend en ben wel nieuwsgierig ...
Heb alle CoDs op de PC gespeeld - single- en multiplayer), tot Modern Warfare, toen vond ik het een beetje te 'arcade' worden met de kill-streak, honden, gouden wapens en die flauwekul.
Toen weer wel Black Ops II gekocht om eens te kijken hoe dat is, een shooter op de Wii U en viel best mee (alhoewel de overgang keyboard/muis naar gamepad behoorlijk aanpassen is ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb eens om CoD 4 te kunnen spelen een PS3 in huis gehaald. Uiteindelijk viel het toch behoorlijk tegen, van PC shooter naar console. CoD 4 ben ik nooit lekker ingekomen en heb de game na een maandje weer verkocht. Later ging het met MAG, BF:BC2 en BF3 een stuk beter. Het zal nu dus ook wel redelijk gaan alhoewel ik de video's wel heel chaotisch vind. Hoop dat het online gedeelte op de Wii U ook goed in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Black Ops II ook op de WiiU gehad en was er zeer over te spreken. Hoofdreden voor mij was dat het zeer goede Wiimote controls had. Shooters met dual analog sticks zijn niets voor mij. Wiimote+Nunchuck is een heeeeel stuk fijner. Verwacht dan ook dat Ghosts deze controls ook zal hebben. Om die reden heb ik BO2 al verkocht.

Verwacht dat de besturing van de hond wel eens via de Gamepad kan gaan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Besturing via de Wiimote en Nunchuck is mij zeer goed bevallen met Medal of Honor Heroes 2 op de Wii. Werkte veel sneller als een shooter op de PS3 met dual analog sticks. Als CoD dat ondersteund ga ik het zeker proberen. Jammer dat er dan geen cross-play is met de andere consoles.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Schietspellen blijf ik toch gewoon spelen op de PC of de PS3. Op de een of andere reden lijkt me dat compleet niet werken op Nintendo apparaten, maar dat is natuurlijk persoonlijk voor iedereen anders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Het werkt juist fijn met een WiiMote + Nunchuck wat ik bv in Metroid Prime (Wii) erg fijn vond ;)

Daarbij zijn er best wel veel shooters op Nintendo consoles geweest. Waar MP maar een voorbeeld van is.
Denk bv ook aan Golden Eye (N64), House of the Dead: Overkill (Wii) en de vele Resident Evil games ;)

[ Voor 51% gewijzigd door 90710 op 29-10-2013 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daflux
  • Laatst online: 23-04 10:57
"Shin'en Multimedia ‏@ShinenGames 1m
We are happy to announce our next Wii U game "FAST Racing Neo"

http://fast.shinen.com/neo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:58:
Schietspellen blijf ik toch gewoon spelen op de PC of de PS3. Op de een of andere reden lijkt me dat compleet niet werken op Nintendo apparaten, maar dat is natuurlijk persoonlijk voor iedereen anders :P
Ik vind het een van de coolste eigenschappen van de Wii(U). De manier waarop je er shooters op kunt spelen. Je gebruikt nl. de pointer als vizier er loopt met de nunchuck. Werkt naar mijn mening veel beter dan dual analog sticks, en omdat je lekker op de bank zit wellicht zelfs beter dan tobo/muis.

Ik zou heeeeeel graag crossplatform play willen, helemaal om PC vs Wii eens te ervaren (ik verwacht overigens dat de Wii controls verliezen, maar toch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch Deus Ex maar besteld. Goeie prijs en ik lees veel goede berichten.
Met Ghosts wacht ik wellicht een eerste pricedrop af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er komen zoveel goede titels uit of zijn al uit dat ik als ik in de winkel sta geen keuze kan maken...
Wil in ieder geval SM3DW. En ik denk dat ik me maar ga wagen aan CoD.
Aan de ene kant wil ik die wel gelijk, maar aan de andere kant weet je gewoon dat niet Nintendo titels altijd vrij snel in prijs dalen. Misschien dan maar even op budgetgaming kijken waar hij het goedkoopst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CoD games zijn wel behoorlijk waardevast hoor. BO2 was een launchtitel en was in feb nog steeds €60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Er staat een plaatje in de OP van New Super Mario Bros Wii U waarin je tijdens het spelen kunt zien wat andere mensen over levels zeggen. Hoe stel je dat in? Ik kom het nergens tegen namelijk.

Zijn er momenteel Wii U games die het ondersteunt om online tegen friends te spelen in goede kwaliteit? Lijkt me leuk om samen met tweakers wat te gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik888
  • Laatst online: 31-10-2023
Ik heb zojuist een Wii U besteld. Ik heb nog geen controllers in mijn bezit en bij Wii U wordt alleen de gamepad geleverd. Welke controllers moet ik bijkopen om goed te kunnen spelen met mijn gezin. ZIjn 2 extra wii remote plus voldoende, ik zie ook nog een classic controller terug komen en ook de classic controler pro, een die ook geschikt is voor de Wii en een speciaal voor de Wii U.
Welke controller(s) kan ik het beste aanschaffen? Iemand een goedkoop adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erik888 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:02:
Ik heb zojuist een Wii U besteld. Ik heb nog geen controllers in mijn bezit en bij Wii U wordt alleen de gamepad geleverd. Welke controllers moet ik bijkopen om goed te kunnen spelen met mijn gezin. ZIjn 2 extra wii remote plus voldoende, ik zie ook nog een classic controller terug komen en ook de classic controler pro, een die ook geschikt is voor de Wii en een speciaal voor de Wii U.
Dat zou voldoende moeten zijn. Kijk oven naar de Wii Mote Plus bundel met Wii Party U. Dat spel krijg je er dan vrijwel gratis bij en is erg leuk om met meerdere mensen te spelen.

En http://www.mariowii.nl is een mooi goedkoop en betrouwbaar adres als je spullen 2e hands wil kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 01-11-2013 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Erik888 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 09:02:
Twee Wiimote's met Nunchuck moet voldoende zijn. Zorg wel dat je Wiimote Plus neemt en zo'n Wii Party bundel is goeie optie. De PRO controller is optioneel en afhankelijk van je eigen voorkeur en de games die speelt.
Ik zou je wel aanraden om echte Nintendo controllers te nemen. Third party controllers zijn doorgaans beroerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Kan iemand hier al Wii U Fit downloaden? Bij mij zegt de eShop dat het 1/11/2013 beschikbaar komt, maar kan niets downloaden.... Lekker weer (pun intended).

Werkt nu wel, even kijken wat het is vanavond. Download knop stond er voor 10u nog niet bij, waarschijnlijk pas na 10u beschikbaar gekomen, vreemd...

[ Voor 33% gewijzigd door Koldur op 01-11-2013 10:47 ]

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn ze niet altijd even snel in. Was met Netflix app destijds ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:23
Ik heb nog twee oude controllers (geen Plus), maar ik zie wel dat deze benodigd zijn voor de nieuwe Wii Sports. Kan ik de game dan ook echt niet spelen of werkt de controller alleen minder accuraat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er!k schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 15:36:
Ik heb nog twee oude controllers (geen Plus), maar ik zie wel dat deze benodigd zijn voor de nieuwe Wii Sports. Kan ik de game dan ook echt niet spelen of werkt de controller alleen minder accuraat?
Durf ik niet te zeggen, maar je kunt vast nog wel van die plus blokjes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-06 14:57
90710 schreef op dinsdag 29 oktober 2013 @ 22:59:
Het werkt juist fijn met een WiiMote + Nunchuck wat ik bv in Metroid Prime (Wii) erg fijn vond ;)

Daarbij zijn er best wel veel shooters op Nintendo consoles geweest. Waar MP maar een voorbeeld van is.
Denk bv ook aan Golden Eye (N64), House of the Dead: Overkill (Wii) en de vele Resident Evil games ;)
Ik blijf nog steeds hopen op een nieuwe metroid van Retro studios en dan in dezelfde stijl als de Primes.
Heb de trilogie editie en het zijn echt heerlijke spellen met de wii mote :)

Daarom vind ik het juist jammer dat de meeste wii u spellen meer op de pad vertrouwen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Ik zou voor de zekerheid van die plus blokjes halen die je eraan vast kan klikken. Heb onlangs zelf ook een Wii U gehaald, en gewoon 2 nintendo controllers ( met motion plus included ) tweedehands gehaald bij de site die al eerder langs kwam, werken als nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Afbeeldingslocatie: http://i166.photobucket.com/albums/u91/sjieto/A59E23B1-3CE4-4CA2-9485-4DB7D9C9FDFE-844-00000106AFBE7316_zpsc2167318.jpg

Fit meter binnen van Amazon.de en wii fit u download nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar is Wii fit U dan al uit? Pas in december toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

TFHfony

Professional Weirdo

Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:12:
Maar is Wii fit U dan al uit? Pas in december toch?
Je kan nu de demo downloaden. Deze is 31 dagen geldig. Als je binnen 31 dagen hem koppelt aan de Fit Meter dan blijft hij ook na die 31 dagen werken.
Met Sinterklaas ligt de complete versie in de winkel en ergens in februari komt in de webshop een betaalde downloadbare versie welke ook zonder de fit meter werkt.
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. We hebben hier ook nog steeds een Balance Board staan ;)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:25

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

TFHfony schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 21:21:
[...]

Je kan nu de demo downloaden. Deze is 31 dagen geldig. Als je binnen 31 dagen hem koppelt aan de Fit Meter dan blijft hij ook na die 31 dagen werken.
Met Sinterklaas ligt de complete versie in de winkel en ergens in februari komt in de webshop een betaalde downloadbare versie welke ook zonder de fit meter werkt.
Ik ben hem nu ook aan het downloaden. We hebben hier ook nog steeds een Balance Board staan ;)
De geactiveerde demo, zou die gewoon verder identiek zijn aan de winkel/webshop versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Jup.

En zo niet komt er wel een update ;)

[ Voor 83% gewijzigd door 90710 op 01-11-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
Hier aan het doen, is echt weer lachen, ook via amazon.de een fit meter gekocht en net gekoppeld, nu de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Vraagje heb net mijn Wii U aangesloten en een network account gemaakt en die gekoppeld aan mijn Club Nintendo account,maar heb nog geen 1000 punten gekregen.
Weet iemand hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij duurde het volgens mij een dag voordat de enquete voor de 1000 punten op club nintendo verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Nexus-
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-05-2021
Oke ik wacht het wel af dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:30

TFHfony

Professional Weirdo

Inmiddels ook maar bij Amazon.de de fit-meter & een accu met grotere capaciteit gekocht voor de Wiiu Gamepad.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-06 09:51
Voor zover ik weet heeft Nintendo nog geen games gemaakt, ook niet voor de Wii, waar de WM+ optioneel is. Het is altijd óf de standaard Wiimote geweest, óf de WM+. Als een game de WM+ gebruikt, dan werkt de standaard niet, ook niet minder accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Zal ik je dan een geheimpje over Pikmin 3 vertellen? :+ (ondersteund zowel Motion+ als gewone motes)

Zie: YouTube: Pikmin 3 - Controller Comparison (GamePad vs Wii Remote Head-to-Head)

GamePad / Wii U Pro controller: minder controle over de cursor maar betere controle over de camera.
Wii Mote: betere controle over de cursor en minder over de camera.
Wii Mote+: zelfde, maar ook met cursor controle wanneer je niet direct op de TV richt. (meer accuraat, dus)

Maar iig bij Wii Sport Club is specifiek opgegeven dat je Motion+ nodig hebt.

[ Voor 114% gewijzigd door 90710 op 03-11-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist Call of Duty Ghosts maar besteld. Ik heb goede hoop dat het wat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Bedankt voor de reacties over de screen protector. Waarschijnlijk ga ik voor het officiële setje. Je kan hem er natuurlijk altijd weer afhalen als 't niet bevalt!

Met WW HD vind ik het mikken met de gamepad trouwens erg onhandig werken. Hebben meer mensen daar last van?? Ik vind het zonde om met de pro controller verder te gaan, want de kaart/inventory op de gamepad zijn ontzettend handig!

[ Voor 41% gewijzigd door Skating_vince op 04-11-2013 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Je kan ook enkel de gyro controls uitschakelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
90710 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:02:
Je kan ook enkel de gyro controls uitschakelen ;)
Thnx voor de tip. Ik wist niet dat je die los kan uitschakelen! Vanavond even proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Zelf combineer ik de pro controller met de gamepad. Dan kan je alsnog de kaart / inventory op de gamepad gebruiken terwijl je de lichtere en kleinere controller gebruikt voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Preau
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Skating_vince schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:24:
[...]

Thnx voor de tip. Ik wist niet dat je die los kan uitschakelen! Vanavond even proberen!
Ook als die controls aan staan kan je gewoon de rechterstick gebruiken om te mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Preau schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:02:
[...]

Ook als die controls aan staan kan je gewoon de rechterstick gebruiken om te mikken.
Ja, dat had ik wel ontdekt. Dan moet je de controller alleen wel erg stil houden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeutraleTeun
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:20
90710 schreef op maandag 04 november 2013 @ 10:55:
Zelf combineer ik de pro controller met de gamepad. Dan kan je alsnog de kaart / inventory op de gamepad gebruiken terwijl je de lichtere en kleinere controller gebruikt voor het spel.
Heh. Je kunt de gamepad ook gebruiken voor dat spel? :+
Ben nu bij de 2e sacred flame, maar enkel gebruik gemaakt van de controller.
Mis ik iets zonder de gamepad?

Zucht, nvm.
Ik speel Skyward Sword... even in de war :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazzup!
  • Laatst online: 18:52
Skating_vince schreef op maandag 04 november 2013 @ 09:37:
Bedankt voor de reacties over de screen protector. Waarschijnlijk ga ik voor het officiële setje. Je kan hem er natuurlijk altijd weer afhalen als 't niet bevalt!

Met WW HD vind ik het mikken met de gamepad trouwens erg onhandig werken. Hebben meer mensen daar last van?? Ik vind het zonde om met de pro controller verder te gaan, want de kaart/inventory op de gamepad zijn ontzettend handig!
Mwa in het begin vond ik het even wennen. Maar uiteindelijk vind ik het juist sneller en nauwkeuriger werken. Je moet alleen wel zorgen dat als je opnieuw wilt mikken de gamepad weer in een 'basis' oftewel horizontale stand houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo_boy
Hier zojuist de Wii Party U besteld met controller.
Als het goed is morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist is Call of Duty dan door de brievenbus gekomen. Momenteel is hij een update aan het downloaden. Heb er verder nog weinig over gelezen of gezien dus ben zeer benieuwd. Tenminste een echte shooter op de Wii U.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:08:
Zojuist is Call of Duty dan door de brievenbus gekomen. Momenteel is hij een update aan het downloaden. Heb er verder nog weinig over gelezen of gezien dus ben zeer benieuwd. Tenminste een echte shooter op de Wii U.
Laat maar weten hoe het speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alwayshappyz schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 17:58:
[...]

Laat maar weten hoe het speelt :)
Best aangenaam eigenlijk. Wel snelle actie, een stuk snelle dan ik van BG3 gewend was maar het bevalt me wel. Game ziet er gewoon strak uit en speelt soepel.

Het meest geweldige vind ik nog wel dat de hele game op de GamePad te spelen is. Zo kan ik er ook 's avonds gebruik van maken.

Waar ik bang voor was was dat er niet genoeg medespelers waren online, maar binnen een paar tellen vindt hij altijd een match. En zowaar presteer ik het ook nog om zo nu en dan iemand om te leggen. Het laatste potje stond ik niet eens meer als laatste van mijn team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe speel je Ghosts? Met de Gamepad of met de Wiimote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tot nu toe met de GamePad omdat de TV dan gebruikt kan worden door de vrouw. Zal deze week ook zeker nog de WiiMote proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De Wii U verkopen lijken dan eindelijk aan te trekken in Japan:
http://www.n1ntendo.nl/ar...112013-wii-u-stijgt-enorm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Wel leuk dat de top 3 (hardware) geheel naar Nintendo gaat :p

Maar ja Pokémon & Monster Hunter 4 verkopen natuurlijk gigantisch in Japan..

[ Voor 40% gewijzigd door 90710 op 06-11-2013 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384268

Weet iemand of de spellen die bij een bundel zitten in een gewoon retaildoosje worden geleverd? Of is dit een gaar papieren hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Laatst online: 19-06 00:00
mijn zelda bundel is gewoon een download, papiertje met download code dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Cra, het is een 2013, zelfs een schijfje kan er niet meer vanaf.

Wel jammer, heb graag een mooie collectie in de kast staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 384268 schreef op woensdag 06 november 2013 @ 20:17:
Weet iemand of de spellen die bij een bundel zitten in een gewoon retaildoosje worden geleverd? Of is dit een gaar papieren hoesje?
Dat ligt aan de bundel die je koopt. Volgens mij is de Zelda bundel de enige waar je de game als download krijgt, bij de rest krijg je het schijfje. Maar zeker weten doe ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilibrord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:53
Bij mij kwam Nintendo Land gewoon in een retail doosje, maar da's alweer een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:39
ZombiU ook trouwens. Maar ja, ze willen graag ergens op besparen. Sommige spellen zou ik zelf ook niet vinden kunnen zoals Zelda. Dit omdat meestal de collectors deze graag willen. Maar die kopen hem twee keer en verkopen dan weer de download code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-06 12:36
Toch kun je beter een schijfje hebben. Dan kun je het spel nog verkopen of uitlenen als je het uitgespeeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Laatst online: 22-06 13:20

Smoonshine

Feyenoord!!

Na ongeveer 4 jaar Nintendoloos geweest te zijn (Wii destijds verkocht) moet ik er ook maar aan gaan geloven. Inmiddels heb ik een Wii-U Mario Bros. bundel besteld die morgen wordt afgeleverd. Aangezien ik morgen niet thuis ben, wordt het dan zaterdag. Heb er ook nog Zelda bij besteld, wat ook eigenlijk de reden van de bestelling is. Ik heb er zin in!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kun je laten weten hoe de game bij de bundel verpakt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op 8 november verschijnt het Mario & Luigi Premium Pack met daarin een ‘2 in 1’-disk met een combinatie van New Super Mario Bros. U en New Super Luigi U, een zwart premium Wii U-systeem met 32GB* geheugen en een zwarte Wii U GamePad-controller. In New Super Mario Bros. U reis je over een wereldkaart met 82 levels vol uitdagende platformactie. Naast deze avontuurlijke stand, zijn er ook speciale spelvarianten die je behendigheid verder beproeven. De allerbeste spelers zitten goed in New Super Luigi U, waarin alle 82 levels uit New Super Mario Bros. U grondig zijn aangepast om nóg meer uitdaging te bieden. Spelend met Luigi, krijg je in elk level slechts 100 seconden de tijd om schijnbaar onmogelijke sprongen te maken en alle verborgen Star Coins te vinden.

http://www.nintendo.nl/Ni...n-naar-Europa-816300.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Het feit dat de Mario games op een disk worden bijgeleverd was voor mij ook de reden om voor deze bundel te gaan. Heb games graag in doosjes en downloadbare games op een HDD van 32GB lijkt me nog niet echt een heel groot succes. De 250GB van de X360 staat ook standaard vol en met 32GB zit je er wel helemaal snel aan natuurlijk.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 20-06 09:26
Gisteren ook mijn Wii U Premium: Zelda WW HD bundel opgehaald, los nog Rayman erbij gekocht en een Wii U Pro controller.

De bundel is bij de Bart Smit tot 10 november overigens 251 euro, weet niet of dat al voorbij was gekomen? Gisteravond in ieder geval even met m'n vriendin Rayman gespeeld en dat beviel me erg goed moet ik zeggen. Heb nog nooit een nintendo console gehad afgezien van de Gameboy en Super Nintendo een heleboel jaren terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Smoonshine schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 08:47: 32GB zit je er wel helemaal snel aan natuurlijk.
Ik heb daarom dan ook maar een 2TB externe HDD aan mn Wii U aangesloten, super handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is wel een heel mooie aanbieding.
Ik denk dat ze de laatste Zelda bundels (gelimiteerde oplage was het toch?) de schappen uit willen hebben om plaats te maken voor de 3 nieuwe bundels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 20-06 09:26
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:46:
Ik denk dat ze de laatste Zelda bundels (gelimiteerde oplage was het toch?) de schappen uit willen hebben om plaats te maken voor de 3 nieuwe bundels.
De Mario Bros U bundel was ook voor deze prijs, maar die kon je dan zeg maar pre-orderen, wist niet dat hij vandaag / morgen al uit kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik heb inderdaad ook via BartSmit besteld. Ze hadden 10% korting op alle consoles en 15% op spellen. Toen was voor mij de drempel verdwenen om mijn al heel lang geplande aankoop niet langer uit te stellen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 09:46:
Limited inderdaad. Ben blij dat ik er onlangs nog eentje heb kunnen fixen. Nog steeds erg blij mee, helemaal omdat de gamepad dan net wat minder saai is qua uiterlijk, haha.

Leuk om te zien hoe er steeds meer Wii U eigenaars komen! De nieuwe bundels die uitkomen helpen de sales enorm volgens mij.

Inmiddels bijna New Super Mario Bros Wii U samen met vriend uitgespeeld, echt een top spel. Alleen nog de eind wereld, Peach's Castle.

Gister Pikmin 3 proberen te spelen multiplayer, maar hij ging direct door naar Story mode. Blijkbaar kun je pas gebruik maken van de Missions als de Story mode is uitgespeeld?

Gelukkig hebben we nog een hoop liggen om te spelen. Rayman Legends moeten we nog aan beginnen, Nintendoland nog bijna niks mee gedaan, Luigi U nog niet aangeraakt, en daarnaast nog een paar normale Wii games. Kijk ook uit naar Mario 3D later deze maand. Kun je die gewoon multiplayer spelen story-mode? Kun je dan ook allebei gebruik maken van de Wii Motion Plus controllers, zoals dat moet bij New Super Mario Bros Wii U?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 181786 schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 19:33:
[...]
Waar ik bang voor was was dat er niet genoeg medespelers waren online,
Kun je, een paar dagen na launch een indicatie geven van het aantal spelers wat op een avond on-line is?

Bij BOII zijn de aantallen terug gezakt naar ongeveer 800-900 totaal waarvan het overgrote deel in TDM en rond een 100 in DOM, de rest is de afgelopen dagen zo goed als leeg. Ben benieuwd hoe dat nu bij Ghosts is.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dizzytal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:17:
[...]

Kun je, een paar dagen na launch een indicatie geven van het aantal spelers wat op een avond on-line is?

Bij BOII zijn de aantallen terug gezakt naar ongeveer 800-900 totaal waarvan het overgrote deel in TDM en rond een 100 in DOM, de rest is de afgelopen dagen zo goed als leeg. Ben benieuwd hoe dat nu bij Ghosts is.
Ik zal vanavond eens voor je kijken. Maar de game is natuurlijk pas net uit dus of het een goede indicatie is weet ik niet.

Op dit moment 15:54 zijn er 814 online in de standaard mode en 48 in hardcore. 's Avonds is dat natuurlijk veel meer

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 181786 op 08-11-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 181786 schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 15:44:
[...]

Ik zal vanavond eens voor je kijken. Maar de game is natuurlijk pas net uit dus of het een goede indicatie is weet ik niet.
Thx, ben benieuwd. Kan nu zelf niet kijken, maar zijn er nu (overdag, in een paar dagen oude game) dus net zo veel als bijv. gisteravond in BOII... dus dat is wat mij betreft redelijk positief... :)

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Bij deze kan ik bevestigen dat de Mario games op een disc worden meegeleverd ben nu bezig met die ellenlange systeemupdate.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dizzytal schreef op vrijdag 08 november 2013 @ 16:11:
[...]

Thx, ben benieuwd. Kan nu zelf niet kijken, maar zijn er nu (overdag, in een paar dagen oude game) dus net zo veel als bijv. gisteravond in BOII... dus dat is wat mij betreft redelijk positief... :)
1540 online nu
Pagina: 1 ... 4 ... 106 Laatste

Let op:
-Let op: er is een Het Nintendo Amiibo topic