Acties:
  • +9 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:20

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/boDQ1RDUlH-rFGC5ETD2Ez4Wfdk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/NGRXKjzWxGvbKoaeJVvoXMP8.png?f=user_large
Het Mario Kart 8 Deluxe Topic!

Na MarioKart 8 op de Wii U komt Nintendo op 28 april 2017 met Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch!
De Switch versie bevat alle DLC van de Wii U versie, een nieuwe Battle Mode, dubbele items en is docked 1080p60. Ook zijn er terugkerende en twee nieuwe karakters (Inkling Boy en Inkling Girl uit Splatoon)

Dit topic

In dit topic discussiëren we de game, spelen we samen in toernooi of standaard online multiplayer.
Ook kan je dit topic gebruiken om je geweldige time trial tijden te showen.

Mario Kart 8 Deluxe, Speel altijd, overal en met iedereen!

De wereld staat op zijn kop - in Mario Kart 8 Deluxe! In de anti-zwaartekrachtzones kun je zelfs langs muren en ondersteboven racen. Strijd tegen spelers in dezelfde kamer of aan de andere kant van de wereld!

Mario Kart 8 Deluxe bevat alle tracks van Mario Kart 8 inclusief die uit de uitbreidingspakketten van The Legend of Zelda en Animal Crossing. Alsof dat nog niet genoeg is, biedt deze versie ook nieuwe besturingsmogelijkheden, nieuwe voertuigen en een nieuwe gevechtsstand! Mario Kart 8 Deluxe is de ultieme versie van Mario Kart 8 - exclusief voor Nintendo Switch!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6q6E3XMDNNIm3RvLoqMDLUG_o8Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/yocBUFpmclzdgAnEs5iCDHi1.png?f=user_large

Laat de ballonnen maar knallen!
De iconische gevechtsstand keert knallend terug! Beleef spannende gevechten met familie of vrienden.

Extra voorwerpen!
Exclusief voor de gevechtsstand keren de legendarische veer en geest terug als voorwerpen!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Dh5djwI54knQbjG7NpeCA35dW6c=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i3ahkRmd9QXB5o1wdacBbwdX.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4k_ki1iaewaGojqWLomBmnfXNoc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/XFp6xg1WfQTn1MoHJOVAvXR5.png?f=user_large

Nieuwe arena's!
Spelers kunnen kiezen uit acht verschillende arena's, waaronder het op Splatoon gebaseerde Forelviaduct.

48 circuits voor spectaculaire races!
Racefans kunnen helemaal los gaan op het grootste aantal tracks ooit in de serie! Race dwars door de werelden van Animal Crossing en The Legend of Zelda.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAvSVZDiZI72a3umWvFqlyz9tjQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TYjL8oCwpVfwL1Fg3qt2fNx9.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Wp5rz2ssL9d17rH4s7hiVTs6njM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TOqMH7enwcKqcfJls1NIv9sM.png?f=user_large

Nieuwe coureurs!
Naast de 36 bekende personages gaan zes nieuwe coureurs de uitdaging aan. King Boo, Dry Bones, de Inklings uit Splatoon en Bowser Junior zorgen voor nog meer variatie.

Meer Karts!
Het wagenpark omvat nu ook voertuigen van de Inklings, karts en motors die zijn geïnspireerd door The Legend of Zelda en nog veel meer.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ubHwpIMvTl675_RTekUvqpkTALI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/pAYIcf0ug2mlgFuJkWGRn0Oh.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2q-SB-NIWTIotJJ_riwxjD0qgqU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/DIwjZvKBpaJtjGC4djSvJKfI.png?f=fotoalbum_tile
''Klik op afbeelding voor betere afbeelding''
Circuit-uitbreidingspas
De Mario Kart 8 Deluxe Circuit-uitbreidingspas is geschikt voor Mario Kart 8 Deluxe-game voor de Nintendo Switch. Er worden zes sets uitgebracht, waarvan elke acht circuits bevat die lokaal* en online** kunnen worden gespeeld. Alle zes de sets worden vóór eind 2023 uitgebracht. Er komen in totaal 48 geremasterde circuits uit de gehele Mario Kart-serie naar Mario Kart 8 Deluxe voor de Nintendo Switch als betaalde downloadbare content.

Alle personages

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OP1hUYRSNzgCEVXG2r4cayswWt0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/i0GOWHrEVZZZnQLeo3imwJYJ.png?f=user_large

Details

Eigenschappen:
  • Mario Kart 8 Deluxe.
  • Alle (DLC) circuits uit de Wii U-versie
  • Alle personages uit de Wii U-versie + nieuwe personages: Inkling-jongen, Inkling-meisje, King Boo, Dry Bones en Bowser Jr.
  • Gloednieuwe circuits: Forelviaduct, Gevechtsstadion.
  • Vertrouwde banen: Luigi's Landgoed (Mario Kart: Double Dash, Nintendo GameCube) en Gevechtsarena 1 (Super Mario Kart, SNES).
Multiplayer:
  • Maximaal vier spelers kunnen samenspelen op één Nintendo Switch-systeem in de tv-stijl, of in de tafelstijl door de standaard aan de achterkant van het systeem uit te klappen en hem op een plat oppervlak te plaatsen
  • In de online multiplayerstand kunnen een of twee racers meedoen aan races met een totaal van 12 spelers van over de hele wereld
  • Door verschillende Nintendo Switch-systemen draadloos met elkaar te verbinden, kunnen maximaal acht spelers in dezelfde ruimte samenspelen
  • In de tv-stijl kunnen tot 12 systemen via LAN* worden verbonden, met een of twee spelers per verbonden Nintendo Switch-systeem**.
Links

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2
[Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic
[Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic
Mario Kart 8 Deluxe-website

Multiplayer

Je kan je nu inschrijven voor MK8D Multiplayer
Dit gaat via een Google Docs formulier: https://goo.gl/forms/z678yuXpAI8Jk6tr1
Resultaten: https://docs.google.com/s...TUuSY-Ts/edit?usp=sharing

Het eerste toernooit is live:
GoT Battle toernooi (2022-6750-0075)

[ Voor 89% gewijzigd door G_Dragon op 13-04-2023 11:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Hier is hij dan het Mario Kart 8 Deluxe topic. Ik gebruik o.a. deze reactie om wat uitslagen te posten later :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Jammer slechts 32 banen, bij 'deluxe' versta ik onder andere extra tracks..

[ Voor 5% gewijzigd door Vincent Dave op 20-04-2017 21:50 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-06 16:13

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

@Vincent Dave 32 banen?... volgens mij ben je in de war met de Wii U versie, deze Deluxe versie heeft standaard alle DLC banen erbij dus dan heb je totaal 48.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
@Vincent Dave Idd de DLC banen moet je ook meetellen, plus natuurlijk speciale battle mode banen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:00
Ben een groot fan van MK8 op de WiiU dus ga ook zeker de Switch versie halen.

Je kan nu trouwens 2 items dragen + je kan langer boosten[pink-boost]

Leuk dat er een topic is want dat verdient de game.

Een paar nieuwe banen was perfect geweest maar ja het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Zin in!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thriz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-03 14:56
Hier kijk ik echt naar uit! Heb de Wii U versie nog nooit gespeeld, dus ik kan mij hier wel een lange tijd mee vermaken denk ik. Doe graag mee met wat multiplayer binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06-06 15:06
Nog maar één week te gaan! Heb er zin in Tweakers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

De hamvraag:

Hoe laat is MK8 Switch versie te downloaden/kopen in de Estore aankomende vrijdag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Anoniem: 170423 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 09:34:
De hamvraag:

Hoe laat is MK8 Switch versie te downloaden/kopen in de Estore aankomende vrijdag?
Volgens mij in de nacht van donderdag op vrijdag.

Bij de PS4 doe ik wel soms store aankopen maar bij Nintendo games wil ik gewoon de hoesjes ook hebben.
Het voordeel van een box versie is dat ik nu de WiiU versie kan verkopen en maar een beetje hoef bij te leggen voor de Deluxe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 06-06 13:13
Ik ga er van uit dat Nedgame z'n normale openingstijden heeft de 28ste, dus ik ga denk ik in de ochtend daar even langs om m'n preorder op te halen. Zelf de 28ste vrij genomen voor een lang weekend (en we krijgen t/m zondag bezoek), dus dat komt allemaal even mooi uit.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07-06 11:41
De reviews die er op youtube uit zijn gekomen zijn erg lovend over de game. Ze blijven wel allemaal in dubio over de becijfering omdat het natuurlijk een heruitgave is maar over het algemeen blijven ze enorm lovend over de beste Mario Kart uitgave ooit...

Mij lijkt trouwens de battle mode Renegade Roundup wel echt geniaal om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Je hebt vaker heruitgaven die ook gewoon het volle pond kosten en die scoren daar nooit minder om, ik zie niet in waarom dat hier wel het geval zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirickle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-06 10:16
Wel jammer dat ze er niet wat (niet-battle) banen bij gemaakt hebben.
Hier in huis spelen we MK8 + DLC al een paar jaar, dus we kennen de banen onderhand wel.

Neemt niet weg dat MK8 en zeker de DLC banen gewoon heel erg tof zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

super hyped voor MK8D :D !!!!

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-03 22:25
Bookmarked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 03:47
Ik hoop dat het met MK niet zo'n gedoe wordt als met Zelda. Die is tot op heden nog moeilijk verkrijgbaar.

MK is pas de enige echt grote/goede titel na Zelda dus zal ongetwijfeld ook erg populair zijn onder de switch eigenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-06 12:47
Ik heb 'm tijdje terug bij de plaatselijke speelgoedwinkel al gereserveerd. Was de eerste, dus neem toch aan dat ie volgende week vrijdag voor me klaar ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-06 10:43
Achten jullie de kans groot dat we hem woensdag of donderdag al ergens op kunnen pikken? Volgens mij werd Zelda destijds ook al wat eerder verkocht, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:03:
Achten jullie de kans groot dat we hem woensdag of donderdag al ergens op kunnen pikken? Volgens mij werd Zelda destijds ook al wat eerder verkocht, toch?
Mijn ervaring met Nintendo games is dat die meestal niet eerder verkocht worden.Wil niet zeggen dat het niet kan hoor maar de kans is klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent Dave
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
AstralizeR schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:05:
@Vincent Dave 32 banen?... volgens mij ben je in de war met de Wii U versie, deze Deluxe versie heeft standaard alle DLC banen erbij dus dan heb je totaal 48.
Ja sorry, ik bedoelde ook nieuwe tracks. Zoveel moeite extra was dat natuurlijk niet geweest. 48 is wel een hoop om je zoet mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@Vincent Dave Ik snap wat je bedoeld en ja 48 is een hoop, het was leuk geweest als er nog 2 cups bijgekomen waren uiteraard, maar... ik denk dat er nog wel DLC gaat komen of over ±2 jaar Mario Kart 9 :P

@Zironako Soms lees je wel eens dat iemand een game bij een lokale shop eerder heeft kunnen meekrijgen, maar steevast houden de meeste grote ketens zich aan de release datum. Al worden er wel eens fouten gemaakt zoals met Zelda inderdaad, dat was volgens mij bij een Media Markt ergens in het land.

[ Voor 42% gewijzigd door AstralizeR op 24-04-2017 10:38 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Wellicht een idee om in de topic starter een lijst te maken met de Nintendo ID's van iedereen die MK8 gaan spelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
AstralizeR schreef op maandag 24 april 2017 @ 10:27:
@Vincent Dave Ik snap wat je bedoeld en ja 48 is een hoop, het was leuk geweest als er nog 2 cups bijgekomen waren uiteraard, maar... ik denk dat er nog wel DLC gaat komen of over ±2 jaar Mario Kart 9 :P

@Zironako Soms lees je wel eens dat iemand een game bij een lokale shop eerder heeft kunnen meekrijgen, maar steevast houden de meeste grote ketens zich aan de release datum. Al worden er wel eens fouten gemaakt zoals met Zelda inderdaad, dat was volgens mij bij een Media Markt ergens in het land.
Ja, betwijfel het inderdaad, maar heb vakantie en ga woensdag sowieso op pad voor nieuwe shirts, dus zal eens een Media Markt of twee bezoeken en kijken of ik geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
lowskilled-ftw schreef op maandag 24 april 2017 @ 11:00:
Wellicht een idee om in de topic starter een lijst te maken met de Nintendo ID's van iedereen die MK8 gaan spelen? :)
Ik ga geen lijstje bijhouden. Er komt later deze week van mij een betere oplossing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saving
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 19-04 01:56
Klopt het dat de mediamarkt hem al de 27e heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Saving schreef op maandag 24 april 2017 @ 21:42:
Klopt het dat de mediamarkt hem al de 27e heeft?
Nope.
DE RELEASEDATUM VAN DIT SPEL IS 28 APRIL. IN VERBAND MET KONINGSDAG KAN HET ZIJN DAT DE INFORMATIE MET BETREKKING TOT DE RELEASEDATUM EN HET AFHALEN IN DE WINKEL NIET JUIST WORDT WEERGEVEN OP WOENSDAG 26 EN DONDERDAG 27 APRIL. HET SPEL KAN PAS OP 28 APRIL OPGEHAALD WORDEN IN DE WINKEL. BESTELLINGEN VAN DONDERDAG 27 APRIL ZULLEN PAS OP 28 APRIL VERZONDEN WORDEN.
http://www.mediamarkt.nl/...tendo-switch-1493417.html

Waarom MM dit allemaal in caps moest zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Dat is wel jammer van de MM dat er pas vrijdag verzonden gaat worden, maar begrijpelijk.
Bol.com belooft wel vrijdag te leveren maar we gaan het zien :P

Get hyped!

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Goed lezen; alleen de bestellingen van 27 april worden op 28 april verzonden (logisch ook gezien er geen post wordt bezorgt op koningsdag).

[ Voor 20% gewijzigd door 90710 op 25-04-2017 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Leest ook zo slecht al die hoofdletters :P
Dus we kunnen er vanuit gaan dat alles vóór de 27e besteld de 28e wordt geleverd.
Zal dan wel op de woensdag avond naar het distributiecentrum verstuurd worden.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02:26

Nitai

Live the life you love.

90710 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:01:
[...]

Ik ga geen lijstje bijhouden. Er komt later deze week van mij een betere oplossing :)
Misschien een idee om het lijstje van het Zelda topic te gebruiken en die aan te vullen?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Je weet niet of iedereen die Zelda heeft gehaald ook MarioKart gaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

90710 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:11:
Je weet niet of iedereen die Zelda heeft gehaald ook MarioKart gaat halen :)
Nee klopt, maar als je die lijst uitbreidt met MK, het linkje hier plakt, dan wordt het uit twee topics gevuld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
@Nitai Waar staat die lijst? Ik kan 'm zo niet vinden. Dan zal ik er even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23
Jammer dat er geen hele nieuwe Mario Kart is ontwikkeld voor de Nintendo Switch. Het is toch een beetje oude wijn in nieuwe zakken met wat minimale updates naar mijn mening. Desalniettemin is de gameplay natuurlijk goed en de graphics kunnen ook nog prima mee! Ik ben erg benieuwd of Nintendo met DLC gaat komen voor Mario Kart 8 Deluxe.

Misschien is het handig om de inhoudelijke verschillen tussen Mario Kat 8 en Mario Kart 8 Deluxe in de topic start te zetten, deze vraag gaat waarschijnlijk anders vaak gesteld worden hier.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ik denk dat ze nu gewoon aan MarioKart 9 aan het werk gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
90710 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:35:
Dat zal ongetwijfeld, maar wordt dit een Nintendo Switch game, dat is de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
Ik denk dat Nintendo MK voorlopig in de ijskast plaatst.
Er is al zo veel goed met deze game dat het niet echt zin heeft om een nieuwe te maken. Ik denk daarom ook dat ze gewoon de Wii U versie hebben opgepoetst en opnieuw uitgebracht hebben.

Nintendo kennende moet een nieuwe versie ook echt iets nieuws brengen en ik ben bang dat de ideeën een beetje op beginnen te raken zonder de gameconcept drastich aan te passen.

Wellicht dat er op een volgende generatie console een nieuwe MK komt (moet haast wel want ze verdienen er bakken met geld mee) maar niet op de Switch. Voor mij geen probleem aangezien ik de game niet op de WiiU gespeeld heb dus dit is voor mij een gloednieuwe must-have game die op deze generatie console thuis hoort. (ik snap dat WiiU gebruikers daar anders over kunnen denken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

90710 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:19:
@Nitai Waar staat die lijst? Ik kan 'm zo niet vinden. Dan zal ik er even naar kijken.
Ah het was een algemene lijst, eigenlijk nog beter :)
[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
90710 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:35:
Misschien aan het einde van de Switch cyclus maar eerder lijkt me weinig zin hebben.

Persoonlijk zie ik liever dat ze voor het najaar nog 2 nieuwe cups in ontwikkeling hebben.Volgens mij hebben de meeste lui die MK8 op de WiiU hebben die DLC packs wel binnen gehaald dus voor Nintendo kan dat nu ook met Deluxe aardig wat opleveren.

Sowieso merk ik dat de interesse in deze game enorm is vergleken met de WiiU versie.

Probeer mijn best te doen om Deluxe morgen al te scoren.[Heb de WiiU versie verkocht]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:56
Wat mij betreft brengen ze weer 2 DLC's uit met banen en battle arena's.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Ja maar dan ben je niet echt game-specifiek :p

Ik heb er net één gemaakt specifiek voor MK8D. :)
Zie de TS.

[ Voor 8% gewijzigd door 90710 op 25-04-2017 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

Ik ga, om er zeker van te zijn dat ik hem kan spelen vrijdag, hem gewoon in de eShop aanschaffen. Die 5 euro extra maakt mij niet zoveel uit en het feit dat ik hem overal kan spelen zonder dat ik een cartridge nodig heb vind ik eigenlijk ook wel erg fijn!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
hmr schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 15:51:
Ik ga, om er zeker van te zijn dat ik hem kan spelen vrijdag, hem gewoon in de eShop aanschaffen. Die 5 euro extra maakt mij niet zoveel uit en het feit dat ik hem overal kan spelen zonder dat ik een cartridge nodig heb vind ik eigenlijk ook wel erg fijn!
Ik hoop voor je dat het downloaden van een complete game sneller is dan dikke stront.Mijn ervaring met de Zelda update was tergend lang.

Mijn MK ligt Vrijdag bij Intertoys klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 18:01

hmr

jori040 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 16:19:
[...]

Ik hoop voor je dat het downloaden van een complete game sneller is dan dikke stront.Mijn ervaring met de Zelda update was tergend lang.

Mijn MK ligt Vrijdag bij Intertoys klaar.
Ach, gooi hem om 00.00 wel aan en dan moet het ergens wel klaar zijn de volgende ochtend :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
yourgamezone (ygz.nl) verstuurt de game morgen zodat je hem vrijdag als het goed is toch op de bus hebt.
Volgens mij kost de game daar nu 56.95 als je hem nu bestelt. Ik had hem een paar weken geleden al besteld toen was hij nog maar 52,75 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

90710 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 14:55:
[...]

Ja maar dan ben je niet echt game-specifiek :p

Ik heb er net één gemaakt specifiek voor MK8D. :)
Zie de TS.
Ingevuld! Ik zou de kolommen wat breder trekken. Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Ingevuld! Voeg maar toe, vrijdag in huis. Ga wel eerst proberen alle cups in de singleplayer te halen, haha.

Edit: even ter duidelijkheid, heb alle tijden ingevuld aangezien ik een student ben en dus wisselende roosters heb.

[ Voor 35% gewijzigd door Zironako op 25-04-2017 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02:30
avec_style schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 12:44:
Ik denk dat Nintendo MK voorlopig in de ijskast plaatst.
Er is al zo veel goed met deze game dat het niet echt zin heeft om een nieuwe te maken. Ik denk daarom ook dat ze gewoon de Wii U versie hebben opgepoetst en opnieuw uitgebracht hebben.

Nintendo kennende moet een nieuwe versie ook echt iets nieuws brengen en ik ben bang dat de ideeën een beetje op beginnen te raken zonder de gameconcept drastich aan te passen.

Wellicht dat er op een volgende generatie console een nieuwe MK komt (moet haast wel want ze verdienen er bakken met geld mee) maar niet op de Switch. Voor mij geen probleem aangezien ik de game niet op de WiiU gespeeld heb dus dit is voor mij een gloednieuwe must-have game die op deze generatie console thuis hoort. (ik snap dat WiiU gebruikers daar anders over kunnen denken)
Ik kan me niet voorstellen dat ze niet met een nieuwe Mario Kart komen. Volgens mij is dat één van die games die relatief weinig kost om te maken, maar die altijd enorm veel opbrengt. De engine kan ook nog prima mee.

De ideeën zijn niet echt op lijkt me. Bij Mario Kart 8 zijn ze voor het eerst banen en characters van andere games gebruikt. Dat kan nog veel verder doorgevoerd worden zoals bij Super Smash Bros. Ze hoeven maar even uit Pokémon, Metroid enz te tappen en het is weer een hit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleXtor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-04 18:17
Kreeg vandaag een verzendbevestiging van gameresource. Lijkt mij dat hij er dan morgen al is. Het is ook geen Koningsdag morgen. Alleen ben ik vrijdag pas thuis... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
BarôZZa schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 18:19:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat ze niet met een nieuwe Mario Kart komen. Volgens mij is dat één van die games die relatief weinig kost om te maken, maar die altijd enorm veel opbrengt. De engine kan ook nog prima mee.

De ideeën zijn niet echt op lijkt me. Bij Mario Kart 8 zijn ze voor het eerst banen en characters van andere games gebruikt. Dat kan nog veel verder doorgevoerd worden zoals bij Super Smash Bros. Ze hoeven maar even uit Pokémon, Metroid enz te tappen en het is weer een hit.
Sorry hoor maar de dingen die jij nu noemt zou ik wel heel makkelijk en slap vinden voor een nieuwe MK.Voor een nieuwe MK moeten ze in mijn ogen juist iets nieuws op gameplay gebied doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 26-05 21:22
jori040 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:09:
[...]

Sorry hoor maar de dingen die jij nu noemt zou ik wel heel makkelijk en slap vinden voor een nieuwe MK.Voor een nieuwe MK moeten ze in mijn ogen juist iets nieuws op gameplay gebied doen.
dat zijn inderdaad wel erg makkelijke verbeteringen.

Nu ik er over nadenk, is er ooit een tweede mario kart game uitgekomen op 1 generatie Nintendo consoles? Ik geloof het niet toch? Dan is dit het voor de komende jaren, vind ik prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ocin32 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:12:
[...]

dat zijn inderdaad wel erg makkelijke verbeteringen.

Nu ik er over nadenk, is er ooit een tweede mario kart game uitgekomen op 1 generatie Nintendo consoles? Ik geloof het niet toch? Dan is dit het voor de komende jaren, vind ik prima :)
Bijna alle Nintendo Systemen hebben in hun cyclus een MK ja.Nou is dat in dit geval moeilijk te zeggen om dat dit in wezen een WiiU game is.

Ik denk dat Nintendo en de gamer voor de komende tijd echt geen haast heeft voor een MK9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02:30
jori040 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 22:09:
[...]

De gameplay is praktisch altijd hetzelfde. Je kan rijden en items gebruiken. Alleen die motors in de Wii versie waren heel erg anders met die wheelies.

Also je items en banen baseert op andere games dan kan je juist creatiever zijn. Behalve die characters had ik graag bijvoorbeeld nog Splatoon banen en items gezien. Zie ik liever dan weer die gerecyclede dingen. Bij Smash Bros is het ook steeds een verrassing wat ze erin proppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Ze moeten imo ook niet te veel gaan afwijken van de huidige game, straks is het geen Mario Kart meer omdat er te veel verschillende andere personages in zitten of nog andere voertuigen.. ( zit ook eigenlijk nog maar 1 echte kart in de game :P ) Dan wordt het straks Sega Nintendo All Star Racing :+ met personages uit Metroid, Arms, Fire emblem etc etc.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
AstralizeR schreef op woensdag 26 april 2017 @ 09:23:
Ze moeten imo ook niet te veel gaan afwijken van de huidige game, straks is het geen Mario Kart meer omdat er te veel verschillende andere personages in zitten of nog andere voertuigen.. ( zit ook eigenlijk nog maar 1 echte kart in de game :P ) Dan wordt het straks Sega Nintendo All Star Racing :+ met personages uit Metroid, Arms, Fire emblem etc etc.
Super Racing Bros :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Mijn idee voor MK9:Mario Kart Off-Road !

De bedoelling is dat de speler op modder achtige banen het juiste spoor vind.Wel nog steeds een arcade racer natuurlijk.De blubber zal in het geval van MK ook kunnen bestaan uit verf of snoep.

Het is maar een idee hé. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
MarioKart werd in het verleden een beetje gebouwd op de Mario game van die, of de vorige generatie. Dus ik denk dat een MarioKart 9 dingen zal lenen van Super Mario Odessy, wat meer een "open" Mario game lijkt te worden.

Hoe dat naar een MarioKart game te vertalen is weet ik niet, maar ik denk dat Nintendo daar wel wat leuks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
90710 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:01:
MarioKart werd in het verleden een beetje gebouwd op de Mario game van die, of de vorige generatie. Dus ik denk dat een MarioKart 9 dingen zal lenen van Super Mario Odessy, wat meer een "open" Mario game lijkt te worden.

Hoe dat naar een MarioKart game te vertalen is weet ik niet, maar ik denk dat Nintendo daar wel wat leuks mee kan.
Ik ben benieuwd hoe open Mario Odyssey nou precies gaat zijn.

Ga Straks bij Intertoys toch eens een poging wagen of ik Deluxe mee krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mario Kart 8 is eigenlijk perfect, en dat is denk ik ook de reden waarom deze zo uitgebracht wordt. Maar er zijn wel meer Nintendo Wii U games die perfect zijn en waar je eigenlijk niets aan moet willen veranderen.

Voor Mario Kart 9 kunnen ze at mij betreft de basis aan houden en 32 compleet nieuwe banen en wat Battle Arena's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
@Jumpman MarioKart 8 is idd het beste van MarioKart tot nu toe. Maar er is zeker wel ruimte voor verbetering / verandering. En dat is dan weer een beetje Nintendo, zij ontwikkelen games als Mariokart steeds van de grond af opnieuw op om ze zo nog beter te maken. Maar ik zie bv een MarioKart met meer customization opties. Misschien iets als een simpele track designer (ala Mario Maker). Kart designer. Etc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
90710 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 10:15:
@Jumpman MarioKart 8 is idd het beste van MarioKart tot nu toe. Maar er is zeker wel ruimte voor verbetering / verandering. En dat is dan weer een beetje Nintendo, zij ontwikkelen games als Mariokart steeds van de grond af opnieuw op om ze zo nog beter te maken. Maar ik zie bv een MarioKart met meer customization opties. Misschien iets als een simpele track designer (ala Mario Maker). Kart designer. Etc.
Mario Kart ala Mario Maker zou ook erg tof zijn ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-03-2024
Jawel! Mario kart is hier binnen!

[ Voor 68% gewijzigd door Stofbal op 26-04-2017 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-06 20:05
Stofbal schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:54:
Jawel! Mario kart is hier binnen!
Waar heb je het besteld? Ik krijg net een mailtje van Bol dat ze die van mij net verzonden hebben, maar ik verwacht het spel pas om vrijdag binnen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stofbal
  • Laatst online: 04-03-2024
Mithrildor schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:58:
[...]

Waar heb je het besteld? Ik krijg net een mailtje van Bol dat ze die van mij net verzonden hebben, maar ik verwacht het spel pas om vrijdag binnen te krijgen.
Bij Gameresource, gisteren verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Mithrildor schreef op woensdag 26 april 2017 @ 12:58:
[...]

Ik ook!! Hopelijk foutje en straks ophalen bij de AH. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebellious
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:34
Mijn MK is zojuist verzonden via Nedgame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:41

KRAI.7

Bwoah...

Mijn MK8D is ook verzonden (door Bol.com) aan het eind van de ochtend, heb gekozen voor afhalen bij een Kiala punt. Hoop stiekem op een levering vandaag of morgen, maar ik kan niks vinden over speciale bezorgtijden op de Kiala site. -O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

Not to burst anyone's bubble...
Het spel wordt vandaag wel verzonden maar blijft echt met 99% zekerheid de hele dag (morgen) in het sorteercentrum liggen. Pas in de nacht van donderdag op vrijdag wordt het gesorteerd.

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Laatst online: 27-05 12:23
AstralizeR schreef op woensdag 26 april 2017 @ 14:26:
Not to burst anyone's bubble...
Het spel wordt vandaag wel verzonden maar blijft echt met 99% zekerheid de hele dag (morgen) in het sorteercentrum liggen. Pas in de nacht van donderdag op vrijdag wordt het gesorteerd.
precies dit. Paar dagen voor de launch van de switch stond het leveringen topic vol met mensen bij wie die al was opgestuurd. Deze zijn naar mijn weten echter allemaal netjes op de dag van de release pas geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brouwer82
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-01 14:05
Iemand enig idee hoeveel gig ruimte voor online download via eshop nodig is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AstralizeR

AstralizeR

@Brouwer82 6.75 GB vanuit de eShop

[ Voor 24% gewijzigd door AstralizeR op 26-04-2017 15:21 ]

SW-1682-5926-5204

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Stapels Mario Kart 8 Deluxe en The Legend Of Zelda Breath Of The Wild bij de Media Markt in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:58
Jumpman schreef op woensdag 26 april 2017 @ 15:58:
Stapels Mario Kart 8 Deluxe en The Legend Of Zelda Breath Of The Wild bij de Media Markt in Utrecht.
Inderdaad, je kan Mario Kart bij verschillende winkels al gewoon afhalen. Heb 'm net ook meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-06 14:56
Bij MM Utrecht is ie uit de schappen gehaald tot vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
  • Laatst online: 06-06 17:06
Ashy schreef op woensdag 26 april 2017 @ 16:59:
[...]

Inderdaad, je kan Mario Kart bij verschillende winkels al gewoon afhalen. Heb 'm net ook meegenomen :)
Verschillende winkels? Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
https://www.facebook.com/...rmalink/1449648328390215/

Aankoop + bon

:p

[ Voor 9% gewijzigd door Jelster op 26-04-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Heb hem ook net gekocht! Lekker racen vanavond. Voeg me maar toe als je hem ook hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:45:
Heb hem ook net gekocht! Lekker racen vanavond. Voeg me maar toe als je hem ook hebt!
En waar heb jij hem vandaan als ik weten mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Jelster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:58:
[...]

En waar heb jij hem vandaan als ik weten mag?
Kleine lokale gameboer. Heb beloofd de naam voor me te houden, dus daar houd ik me ook aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:13:
[...]

Kleine lokale gameboer. Heb beloofd de naam voor me te houden, dus daar houd ik me ook aan.
Heel netjes. Ik ga je niet verder plagen. Happy gaming!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zironako
Jelster schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:51:
[...]

Heel netjes. Ik ga je niet verder plagen. Happy gaming!
:) De game is heel nice tot nu toe. Heb even drie cups in handheld mode gespeeld en hij ziet er echt geweldig uit, speelt heerlijk weg en brengt toch wel een erg nostalgisch gevoel naar boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 18:57:
[...]

:) De game is heel nice tot nu toe. Heb even drie cups in handheld mode gespeeld en hij ziet er echt geweldig uit, speelt heerlijk weg en brengt toch wel een erg nostalgisch gevoel naar boven.
- Hoe bevalt de nieuwe pink-boost die alleen in deze Deluxe versie zit ?
- Is de online verbinding goed met de online races ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
jori040 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:11:
[...]

- Hoe bevalt de nieuwe pink-boost die alleen in deze Deluxe versie zit ?
- Is de online verbinding goed met de online races ?
Ik heb de pink boost nog niet kunnen maken. Wat apart is, aangezien ik al een aantal flink lange drifts heb gemaakt. En online heb ik nog niet geprobeerd, ben eerst even wat cups aan het doen in singleplayer om eraan te wennen; zal vanavond even een potje online doen en zal je laten weten hoe de verbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:50:
[...]

Ik heb de pink boost nog niet kunnen maken. Wat apart is, aangezien ik al een aantal flink lange drifts heb gemaakt. En online heb ik nog niet geprobeerd, ben eerst even wat cups aan het doen in singleplayer om eraan te wennen; zal vanavond even een potje online doen en zal je laten weten hoe de verbinding is.
Zou ik ook doen hoor om eerst wat te wennen.Ik wissel straks de cups en online af omdat ik natuurlijk alles goud wil hebben.

Goed om te horen dat er in die nieuwe boost dan toch wat uitdaging zit om die te maken.

Veel plezier met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
Zojuist een potje online gedaan en werkte prima, geen problemen. Maar snel even terug oefenen in de singleplayer, eindigde zesde. Dank jij ook wanneer je hem binnen hebt ;)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

90710

Topicstarter
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:50:
[...]

Heb je auto-sturen / acceleratie aanstaan? Zo ja; werkt Pink-boost niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
90710 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:08:
[...]

Heb je auto-sturen / acceleratie aanstaan? Zo ja; werkt Pink-boost niet.
Ah, dat zal het zijn. Zie net dat dat auto-sturen automatisch aanstaat. Eens even testen zonder die optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Zironako schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:17:
[...]

Ah, dat zal het zijn. Zie net dat dat auto-sturen automatisch aanstaat. Eens even testen zonder die optie.
Dat zal denk de reden zijn dat je de pink-boost niet kan doen.Ik had van de week al ergens gelezen dat die hulp automatisch aanstaat maar was het gisteren vergeten te zeggen.

Ik moet nog een dag wachten. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
Vandaag toch maar weer langs de MM rennen. De voorraden staan nu op groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-06 09:33
Ondertussen staat op de MM website dat afhalen niet mogelijk is. Heeft er iemand al gekeken in de winkel deze ochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
whiteclear schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:13:
Ondertussen staat op de MM website dat afhalen niet mogelijk is. Heeft er iemand al gekeken in de winkel deze ochtend?
Ja net geweest, Mediamarkt Alphen aan den Rijn wilde hem niet verkopen helaas. Ze hadden vanmorgen een mailtje binnen dat ze absoluut nog niet verkocht mochten worden.

[ Voor 14% gewijzigd door joblamie op 27-04-2017 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ocin32
na veel overwegingen besloten om voor digitaal te gaan! Helaas heeft de switch nog geen pre-load mogelijkheid, maar ach die 6,75 gb is natuurlijk ook zo binnen.

Ben nu wel benieuwd wat Nintendo voor release tijden gaat hanteren, ik hoop hem natuurlijk vanacht om 12 uur binnen te slurpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelster
Ocin32 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:38:
na veel overwegingen besloten om voor digitaal te gaan! Helaas heeft de switch nog geen pre-load mogelijkheid, maar ach die 6,75 gb is natuurlijk ook zo binnen.

Ben nu wel benieuwd wat Nintendo voor release tijden gaat hanteren, ik hoop hem natuurlijk vanacht om 12 uur binnen te slurpen.
Hetzelfde hier. Stond op het punt naar de Mediamarkt te vertrekken, maar daar hebben ze nu de hele productpagina weggehaald.

Digitaal dan maar. Het spel gaat toch nooit meer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
90710 schreef op maandag 24 april 2017 @ 13:01:
[...]

En dat is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Ocin32 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:38:

Puur benieuwd hoor; welk voordeel zie jij in digitaal aankopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cverkooyen
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04:00
Bij Mediamarkt hoorn lag Mario gewoon te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93569

Hier pre-order van CoolBlue vanmorgen ontvangen :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/K4CAaFN.jpg

[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 93569 op 27-04-2017 13:14 . Reden: breedte van img ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ocin32
joblamie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:03:
[...]

Puur benieuwd hoor; welk voordeel zie jij in digitaal aankopen?
een aantal redenen waar ik over nagedacht heb;

- gebruiksgemak. Mario kart is typisch zo'n spel wat altijd even kan. Dat vind ik handig om daarom standaard op mijn systeem te hebben.
- Ga ik de switch + spellen ooit verkopen? Mijn antwoord daarop is definitief nee.
- is het spel gekoppeld aan mijn account en raak ik hem dus (alhoewel digitaal) nooit meer kwijt? check.
- opslagruimte, mario kart is een redelijk klein spel wat prima past.
- online prijs. In tegenstelling tot Zelda is mario kart "slechts" 60 euro, dat scheelt maar 5 met de prijs bij mediamarkt.

De eerste rede is daarbij toch wel mijn hoofdrede moet ik zeggen. Ik zie mijzelf in de toekomst andere spellen wel weer op cartridge kopen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste