Het Mario Kart 8 Deluxe Topic! |
Na MarioKart 8 op de Wii U komt Nintendo op 28 april 2017 met Mario Kart 8 Deluxe op de Nintendo Switch! De Switch versie bevat alle DLC van de Wii U versie, een nieuwe Battle Mode, dubbele items en is docked 1080p60. Ook zijn er terugkerende en twee nieuwe karakters (Inkling Boy en Inkling Girl uit Splatoon) |
Dit topic |
In dit topic discussiëren we de game, spelen we samen in tournooi of standaard online multiplayer. Ook kan je dit topic gebruiken om je geweldige time trial tijden te showen. |
De game |
MarioKart is een racespel met verschillende items / wapens waarin je met karakters uit het Mario universum (en Link, Animal crossing karakters, Splatoon Inklings) in levels racet tegen 11 andere racers. MarioKart 8 Deluxe is de eerste MarioKart game die niet volledig van de grond af is opgebouwd en bevat dan ook alles uit de Wii U game. Dat zijn dus alle karakters en cups, inclusief die uit de DLC. |
Indien je meer info over de game wil toevoegen stuur mij een DM. Ook als je mede-auteur wil worden. |
FAQ |
Hoe kan ik auto sturen / motion controls / auto acceleratie in- of uitschakelen? 1. Wanneer je je kart kiest moet je even op +/- drukken dan kan je dit aanpassen. 2. Dit kan ook in het pauze-menu tijdens een race. Hoe kan ik LAN multiplayer spelen? (anders dan Wireless) In het hoofdmenu druk je op L + R + Left joystick, dan veranderd de Wireless play in LAN play. (max 12 Switches + MarioKart 8D + Lanadapters + kabels + 1 router / netwerk switch nodig, kan ook door middel van WiFi hierbij heb je nog steeds een router nodig) Hoe kan ik Wireless (lokaal) multiplayer spelem? In het hoofdmenu kies je voor Wireless play. Je kan dan maximaal 8 Switches op elkaar aansluiten (docked of handeld) met max. 2 spelers per Switch. Kan ik multiplayer op 1 Switch spelen? Ja, dat kan. Je kan tot 4 spelers lokaal op 1 Switch spelen. Je kan hierbij gebruik maken van alle Switch controller configuraties. In tabletop stijl is het alleen niet aangeraden om met z'n drieën / vieren te spelen want het scherm is daar net iets te klein voor. Op TV geeft dat geen probleem. Kan ik het spel (fysiek) in het buitenland kopen en heeft die dan de Nederlandse / Engelse taaloptie? Kort antwoord: Ja. De game heeft in alle regio's dezelfde talen. Lang antwoord: Ja, maar. Het kan zijn dat een bepaald land een speciale versie heeft van het spel heeft. Ik raad je aan om op de Nintendo website van dat land bij de ondersteunde talen te kijken. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Verenigd Koninkrijk, VS, Japan allemaal ondersteunen Engels en Nederlands (en andere talen) Heb je nog een vraag voor de FAQ, stuur me een DM. |
Links |
• [Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 • [Wii U] Mario Kart 8 Time Trials topic • [Wii U] Mario Kart 8 Toernooien en Multiplayer-topic • Mario Kart 8 Deluxe-website |
Multiplayer |
Je kan je nu inschrijven voor MK8D Multiplayer Dit gaat via een Google Docs formulier: https://goo.gl/forms/z678yuXpAI8Jk6tr1 Resultaten: https://docs.google.com/s...TUuSY-Ts/edit?usp=sharing Het eerste toernooit is live: GoT Battle toernooi (2022-6750-0075) |
sanderev66 wijzigde deze reactie 26-06-2017 09:40 (28%)
Super Mario Maker Profiel | Nintendo GamerId / Network Id: Sanderevers