Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:21
A new Custom Items feature is now available for all #MarioKart 8 Deluxe owners via a free update. Use it to choose which items appear in offline VS Races and certain online modes!

https://twitter.com/Ninte...&t=tZ3jROMeQ6OOwzAypJAibA

De chaos als je alleen blue shells toe laat 8)7

[ Voor 37% gewijzigd door Turralyon op 08-12-2022 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 18:53
Zoo het heeft even geduurd, maar ik heb Mario Kart 8 ook voor de Switch gekocht, en ik heb toegang tot de DLC. De laatste Mario Kart die ik had gespeeld was op de N64, en daar denk ik nog steeds met veel plezier aan terug.

Mario Kart 8 is soms wel frustrerend merk ik al na een paar uurtjes spelen. Constant wordt ik afgeknald met schildjes, minimaal één keer per baan een blikseminslag, die inktvis en ga zo maar door. Ik kan een heel circuit op de eerste plaatst rijden en dan opeens vlak voor de finish wordt me het leven zuur gemaakt.

Maar super veel lol gehad hoor, die 200cc modus ga ik echt niet proberen. Ik heb het op 100cc al zwaar.

LG OLED G5 65" | Playstation 5 Pro LE | Nintendo Switch OLED | Sonos Arc Ultra Sub 4 | 2x Sonos Five Sub Gen 3 | Philips PureProtect Pro 4200 | VW Golf MK 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:14
@ZesBarkiePK dat is gewoon Mario Kart.

Enige grootste nadeel blijk ik het blauwe schild vinden. Er is weinig tegen te doen buiten zelf een paarse boost doen, paddestoel of speaker. Dat zijn zeg maar de items op de eerste plek die je kunt krijgen.

Bij oudere delen kon je nog afremmen en de nr 2 de eerste plek geven, maar ook dat werkt niet meer. Degene die eerste staat op moment van afvuren, die is de sjaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:29
Als je de sp uitspeelt bied dat extra mogelijkheden voor de online modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-06 09:49
Ik heb een vraagje, op 1 controller stuurt hij de hele tijd naar links. Ik heb geen drift (getest met ander spel waarbij je moet lopen en dan loopt hij niet vanzelf). Enig idee hoe dit kan?

-edit-

Stuur instellingen aanpassen

[ Voor 10% gewijzigd door Vecodo op 15-01-2023 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vecodo schreef op zondag 15 januari 2023 @ 12:36:
Ik heb een vraagje, op 1 controller stuurt hij de hele tijd naar links. Ik heb geen drift (getest met ander spel waarbij je moet lopen en dan loopt hij niet vanzelf). Enig idee hoe dit kan?

-edit-

Stuur instellingen aanpassen
Laat me raden, tilt controls aan ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Deze game is zo groot aan het worden door de DLC (positief natuurlijk), dat ik mij afvraag wat ze ooit voor een nieuwe Mario Kart moeten bedenken.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 17:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
De TS heeft even een kleine update gehad d:)b

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:19

Christiano007

Ich bin der champion

Misschien een rare vraag, maar heeft Mario Kart 8 Wii dezelfde assists als MK8D ?

Zou graag mijn zoontje van 4 Mario Kart 8 op de Wii laten spelen (heb de Wii nog niet), en lees verschillende dingen. Op de 8 Deluxe zit een stuur en gas assist, dat zou echt top zijn voor hem dan hoeft hij alleen te sturen. Maar zit dat ook op de Wii versie?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCNY
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 16:54
Christiano007 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:16:
Misschien een rare vraag, maar heeft Mario Kart 8 Wii dezelfde assists als MK8D ?

Zou graag mijn zoontje van 4 Mario Kart 8 op de Wii laten spelen (heb de Wii nog niet), en lees verschillende dingen. Op de 8 Deluxe zit een stuur en gas assist, dat zou echt top zijn voor hem dan hoeft hij alleen te sturen. Maar zit dat ook op de Wii versie?
Phoe das lang geleden. Volgens mij niet, maar wacht nog even een second opion af voordat je t slechte nieuws brengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purejet
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:57
Christiano007 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:16:

Nee, helaas alleen bij Deluxe

• peppie71
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:05
Zo, ik dacht met die boosterpack voor 25 euro even een partij nieuwe banen binnen te halen. Krijg ik na aankoop de melding dat ik de banen pas op 31-12-23 kan gebruiken.

Lekker verhaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YzEItMPqXdPyWrw2mAGwidjub5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YTeh9CS1flWzsgbLGdHlxBb9.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
Jammer dat het afgelopen is was altijd wel spannend wat je kreeg O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:47:
[...]

Jammer dat het afgelopen is was altijd wel spannend wat je kreeg O-)
Ja klopt dat vind ik ook, maar we hebben wel flink wat nieuwe content gekregen _/-\o_ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-02 16:39
G_Dragon schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:06:
[...]

Ja klopt dat vind ik ook, maar we hebben wel flink wat nieuwe content gekregen _/-\o_ :D
Voor het geld (ik heb 17,50 betaald) kan je er niks van zeggen _/-\o_
Nintendo heeft betaalbare DLC :)

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Starscreamer schreef op donderdag 16 november 2023 @ 10:30:
[...]

Voor het geld (ik heb 17,50 betaald) kan je er niks van zeggen _/-\o_
Nintendo heeft betaalbare DLC :)
Dat was zeker een koopje, ik weet al geen eens meer zeker wat ik ervoor betaald heb.
Volgens mij het volledige bedrag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tammo54
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-04 12:53
Een week geleden ben ik MK8 weer gaan spelen en voor het eerst ook online geprobeerd en dat is wel echte chaos. Erg vermakelijk.

Een ding viel mij hierbij op, wellicht hebben jullie een verklaring.
Ik werd op een gegeven moment in een server ingedeeld met meerdere spelers met 99999 punten. Volgens mij was het een team, ze hadden allemaal dezelfde naam (iets van Daze VR1, VR2 etc).
Op zich kan ik mij voorstellen dat 99999 punten haalbaar is, ik zit nu na een week ook op 3000 en speel het meestal een a twee uur per dag, dus met een behoorlijke investering van tijd zal dat wel lukken (was ik niet van plan hoor).
Echter werden een aantal leden van dat team telkens laatste tijdens de race. Met als gevolg aftrek van punten.
Toch hadden ze bij aanvang van de volgende race allemaal weer 99999. Hoe zit dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WARF!END
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-06 17:40
Hallo allemaal, Ik weet niet of hier nog iemand actief is maar ik zit met een vraagje over dit spel. Wij hebben dit al langere tijd op de Switch en willen graag de uitbreiding waarmee je de extra banen kunt spelen. Ik zie dat je deze los kunt kopen voor 24,95 of je neemt een online switch abonnement van 30 euro per jaar. Ik vraag me af, als je dit abonnement dan na een jaar ofzo stopt, stopt deze uitbreiding dan ook?

Alvast bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
WARF!END schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:31:
Hallo allemaal, Ik weet niet of hier nog iemand actief is maar ik zit met een vraagje over dit spel. Wij hebben dit al langere tijd op de Switch en willen graag de uitbreiding waarmee je de extra banen kunt spelen. Ik zie dat je deze los kunt kopen voor 24,95 of je neemt een online switch abonnement van 30 euro per jaar. Ik vraag me af, als je dit abonnement dan na een jaar ofzo stopt, stopt deze uitbreiding dan ook?

Alvast bedankt!
Ja als het abonnement stopt, dan heb je ook geen toegang meer tot de content die in dat abonnement zit. Wij hebben de uitbreiding ook gekocht om die reden, afgelopen zondag nog Mario Kart gedaan toen we op verjaardag waren bij vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:32

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

WARF!END schreef op woensdag 20 november 2024 @ 07:31:

Alvast bedankt!
Mocht je hem nog zoeken bij CD keys momenteel €19,00, toevallig dat een kennis ernaar vroeg en ik een advertentie voorbij had zien komen.

https://www.cdkeys.com/nl...xe-booster-pack-switch-eu

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:31
Op de WII U had ik MK8. De Switch heb ik overgeslagen, maar ik heb de Switch 2 wel gekocht.
Uiteraard heb ik MKW gekocht, maar ik zit er aan te denken om ook MK8 Deluxe te kopen.
Zitten een hoop leuke banen bij in MK8 die er in MKW (nog) niet te rijden zijn.

Mijn vraag: ik heb op mijn Switch 2 de Nintendo Switch Online 12-Month Family Membership + Expansion Pack als abonnement.
Krijg ik hierbij ook alle DLC voor MK8 of moet ik de DLC los kopen?

Ik heb de Switch overgeslagen en lees het niet 1 2 3 terug voor de Switch 2 wat hier voor geldt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:32

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

ezra070 schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 10:23:
Op de WII U had ik MK8. De Switch heb ik overgeslagen, maar ik heb de Switch 2 wel gekocht.
Uiteraard heb ik MKW gekocht, maar ik zit er aan te denken om ook MK8 Deluxe te kopen.
Zitten een hoop leuke banen bij in MK8 die er in MKW (nog) niet te rijden zijn.

Mijn vraag: ik heb op mijn Switch 2 de Nintendo Switch Online 12-Month Family Membership + Expansion Pack als abonnement.
Krijg ik hierbij ook alle DLC voor MK8 of moet ik de DLC los kopen?

Ik heb de Switch overgeslagen en lees het niet 1 2 3 terug voor de Switch 2 wat hier voor geldt.
De expansion zit gewoon in het + Expansion Pack abonnement, dus als je de main game hebt, dan heb je gewoon toegang tot deze uitbreiding, zolang je het abonnement hebt.

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ezra070
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:31
Linksquest schreef op donderdag 19 juni 2025 @ 10:26:
[...]

De expansion zit gewoon in het + Expansion Pack abonnement, dus als je de main game hebt, dan heb je gewoon toegang tot deze uitbreiding, zolang je het abonnement hebt.
Duidelijk, thanks!
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste