xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
http://s.aliexpress.com/eyEraeUR
Ik heb ze net binnen, vorige week besteld.
De joycons passen er prima in, hoe het speelt, weet ik vrijdag... 😉
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Zitten er 1 of 2 in de doos?boefje79 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 20:25:
Of deze:
http://s.aliexpress.com/eyEraeUR
Ik heb ze net binnen, vorige week besteld.
De joycons passen er prima in, hoe het speelt, weet ik vrijdag... 😉
Oké overheen gelezen. Dan kan je beter de orginele voor 16,-(?) kopen idd.Verwijderd schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:10:
@AlexR Volgens de omschrijving 1. Dus als je er 2 wil ben je net zoveel kwijt(Maw. kan je beter origineel kopen, heb je er tenminste garantie op)
@Zerora Gaat niet lukken, de Joy-Con Wheels zijn een stuk kleiner en hebben 2 triggers
Hou het wel bij de stealth cases voor de joycons en de thumbstick
Edit : voor wie zijn stuurtje wil "modden"
YouTube: How to Fix the Problem with Joy-Con Steering Wheels for Nintendo Swi...
[ Voor 37% gewijzigd door Beakzz op 26-04-2017 21:37 ]
Naked Joycons zijn geen pretje nee, maar die stealth dingen lossen het aardig op.Thomas schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:36:
Dat in de lucht sturen lijkt me helemaal niks nee, maar misschien wel geinig om er gewoon bij te hebben. Het kost bijna niks en ik kan me voorstellen dat het prettiger vasthoudt dan een losse JC. De strips maken een losse JC al wat prettiger maar ik heb altijd ruzie met die dingen om ze los te krijgen. Verder zijn er altijd wel mensen doe het juist wel leuk vinden, zo'n wieltje.
https://www.amazon.co.uk/...ID=41dvh8ODC5L&ref=plSrch
Enige wat ik er nog aan zou willen modden is dat de knoppen bovenop wat groter worden, maar daar ga ik wel mee kloten als ik een 3D printer heb.
Ik heb deze besteld, omdat ik hoop dat bij deze de kleine kids ook bij de knopjes aan de bovenkant kunnen.Beakzz schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:42:
[...]
Naked Joycons zijn geen pretje nee, maar die stealth dingen lossen het aardig op.
https://www.amazon.co.uk/...ID=41dvh8ODC5L&ref=plSrch
Enige wat ik er nog aan zou willen modden is dat de knoppen bovenop wat groter worden, maar daar ga ik wel mee kloten als ik een 3D printer heb.
https://www.amazon.de/gp/...D470X&R=1HVRPADAA32BI&T=C
Nog niet binnen (ik hoop vrijdag); zodra ze er zijn doe ik hier een "review".
Sorry! Gaat hier iets mis (ik quote mezelf ipv wijzig)AlexR schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:46:
[...]
Ik heb deze besteld, omdat ik hoop dat bij deze de kleine kids ook bij de knopjes aan de bovenkant kunnen.
https://www.amazon.de/gp/...ID=41JXFJgd6RL&ref=plSrch
Nog niet binnen (ik hoop vrijdag); zodra ze er zijn doe ik hier een "review".
[ Voor 5% gewijzigd door AlexR op 26-04-2017 21:49 ]
Edit: heb een oplossing gevonden
[ Voor 5% gewijzigd door Zironako op 26-04-2017 22:49 ]
Nee geen grip helaas. Die gaat je nog 30 euro extra kosten. Maar het voordeel is wel dat je daarmee ook je joycons kan opladen, de grip die je bij je Switch kreeg kan dat niet.Sj44k13 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:39:
Klopt het dat als ik een extra joycon set koop er ook een grip bij zit? Of moet je die los kopen?
Of €15,- extra voor de non-charging grip.BlackMage schreef op woensdag 26 april 2017 @ 22:50:
[...]
Nee geen grip helaas. Die gaat je nog 30 euro extra kosten. Maar het voordeel is wel dat je daarmee ook je joycons kan opladen, de grip die je bij je Switch kreeg kan dat niet.
PSN: Redrafted
Gamemania heeft 'm op voorraad in sommige winkels, kan je controleren met de Click&Collect.Sj44k13 schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:21:
[...]
Waar kan ik die vinden? Vond hem niet op de price watch.
Wel als enige winkel waart je 'm kan kopen..
PSN: Redrafted
Dat is ook geen officiële accessoire.Xerox schreef op woensdag 26 april 2017 @ 23:29:
[...]
Gamemania heeft 'm op voorraad in sommige winkels, kan je controleren met de Click&Collect.
Wel als enige winkel waart je 'm kan kopen..
Kost dus ongeveer hetzelfde als de versie in de shop met 2 er in. Wist ik niet...
Maar garantie op een stukkie plastic van een paar euro ga ik niet echt missen, vermoed ik 😉
Heb nooit gezegd dat 50 euro schandalig is. Ik heb gezegd dat het schandalig is voor mensen die MK8 al hebbenRayNbow schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 08:30:
[...]
* RayNbow kijkt naar pricewatch: Mario Kart 8, Wii U...
Het oude spel is nog steeds boven de 50 piek, waarom zouden ze het nieuwe spel (met een hogere resolutie, hogere framerate en meer content) gaan aanbieden voor een lagere prijs?
Ik begrijp dat er ook zat mensen zijn die zonder morren 15x Super Mario Bros. hebben gekocht maar daar ben ik er niet een van. Ik heb Super Mario bros origineel op cartridge en ooit 1x op een shop gekocht (Wii?). Vervolgens er achter komen dat men niet aan cloud/account gebonden aankopen doet bij Nintendo en het daarna nooit meer gekocht.
Begrijp me niet verkeerd ik ben echt enorm Nintendo fan maar dit aspect is echt zo ouderwets..ik snap niet dat iedereen in de verdediging springt voor Nintendo.
[ Voor 26% gewijzigd door Max|Burn op 27-04-2017 07:40 ]
Toch noemde je een sub-50 bedrag voor nieuwe spelers:Max|Burn schreef op donderdag 27 april 2017 @ 07:35:
[...]
Heb nooit gezegd dat 50 euro schandalig is.
Max|Burn schreef op maandag 24 april 2017 @ 20:17:
39,95 maximaal had beter geweest. (En voor een WiiU owner 34,95?).
Battle mode en alle bestaande DLC plus extra speelbare personages.Ik heb gezegd dat het schandalig is voor mensen die MK8 al hebbenIk heb de vergelijkingen gezien..er zit weinig verschil in de graphics. De enige factor is battle mode en 50 euro is wat veel voor een battle mode.
Had ik zelf een korting willen zien? Ja, dat zou mooi meegenomen zijn geweest. Zelf weet ik nog niet of ik MK8D meteen koop of dat ik het heel even uitstel (nog genoeg te spelen). Het is een titel die ik het liefst op het interne geheugen van m'n Switch heb en misschien dat er in de nabije toekomst nog kortingen kunnen worden geregeld door het inwisselen van sterren op My Nintendo.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Je verwacht toch ook geen korting op de nieuwe fifa/pes?
Paar nieuwe dongen en wat finetunen, zelfde verhaal...
@NintendoAmerica:

@sonic_hedgehog:

@NintendoAmerica:
Mwah hoe marginaal de aanpassingen in een FIFA ook zijn het is altijd nog een veelvoud van wat Nintendo met MK8D doet.boefje79 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:21:
Ik snap dat gezeur over korting niet zo.
Je verwacht toch ook geen korting op de nieuwe fifa/pes?
Paar nieuwe dongen en wat finetunen, zelfde verhaal...
Maar ja Nintendo is al sinds de Wii bezig met goedkoop uitmelken van gamers dus waarom nu stoppen?
[ Voor 16% gewijzigd door RayNbow op 27-04-2017 09:34 ]
Voor sommige mensen is het juist iets waar ze echt op hebben zitten wachten.Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 08:53:
[...]
Mwah hoe marginaal de aanpassingen in een FIFA ook zijn het is altijd nog een veelvoud van wat Nintendo met MK8D doet.
Maar ja Nintendo is al sinds de Wii bezig met goedkoop uitmelken van gamers dus waarom nu stoppen?
Ik heb zelf de Wii U overgeslagen, maar zou niets liever willen dan Super Smash, Xenoblade, Monster Hunter, etc. spelen op de Switch. Dan maakt het mij niet zoveel uit of die 50-60 euro kosten, want het blijven goede games en als ze daar dingen aan toevoegen (zoals bij MK8) dan is dat alleen maar mooi.
Een hoop remaster games komt voor de volle mep uit, zonder echt uitbreiding - behalve gfx - dan heb ik liever de Balloon mode en alle DLC (wat op de Wii U extra geld kosten en nu is inbegrepen).
Het is dus jouw schuld dat we voor MK8D weer de volle mep moeten betalen.Moddie schreef op donderdag 27 april 2017 @ 09:24:
Voor sommige mensen is het juist iets waar ze echt op hebben zitten wachten.
Ik heb zelf de Wii U overgeslagen [...]
Wat MK8 betreft: ik zie niet echt waarom er zoveel discussie blijft zijn over een uitgebreide GOTY editie van een zeer goed ontvangen spel. Persoonlijk heb ik WiiU overgeslagen en ben dus blij dat de deluxe editie voor Switch er is. Voor een GOTY editie is er ook best wat geupgraded: resolutie, extra characters, battle modes, en het feit dat je m nu handheld kan spelen. Vergelijken met opvolgende FIFA games is een beetje krom, net omdat het een GOTY betreft.
Of dat je €50+ waard is of niet, is een persoonlijke keuze - maar het is een van die games die zoveel content biedt dat het full price mijns inziens waard is.
Tip voor mensen die MK8D in België nog willen preorderen, Dreamland verkoopt MK8D online voor €49,98.
[ Voor 5% gewijzigd door JackAvery op 27-04-2017 09:42 ]
Kijk ik naar Microsoft dan zie ik bijvoorbeeld een Gears of War remake met nieuwe textures, hogere resolutie en een compleet extra hoofdstuk in de campagne (plus andere kleine verbeteringen) en die vragen dan 30 euro zoals het hoort.
Tuurlijk het blijft persoonlijk en iedereen moet doen wat ie zelf wil. Voor mij is het reden om de Switch wellicht de deur uit te doen want je weet nu al dat er nog meer uitmelkerij gaat komen (zoals ook de NES Classic niet meer dan een belachelijke vorm van melken was).
Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:04:
(zoals ook de NES Classic niet meer dan een belachelijke vorm van melken was).
Verwijderd
Hier zo'n inversteerder in het totaal mislukte platform genaamd Wii U; Ik heb mijn geld er wel uitgehaald met heerlijke games die op andere consoles niet te vinden waren. Ik heb de Wii U nu nog staan omdat de partner Paper Mario nog eens wil uitspelen, daarna wordt het verkocht of ergens in een doos op zolder neergezet.Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 10:04:
Tja voor de trouwe Nintendo kopers die wel hebben geïnvesteerd in een totaal mislukt platform (de WiiU) was het netjes geweest als die op enige wijze een korting hadden gekregen. Zeker aangezien Nintendo spellen ook nog eens nooit echt in prijs dalen.
En ja, ik ga vandaag of morgen Mario Kart 8 voor de Switch gewoon lekker voor de volle prijs kopen (fysiek exemplaar). De Wii U versie heeft mij meer dan honderd uren plezier opgeleverd, lijkt me heerlijk om de game op de Switch te spelen. Ik hoef geen korting op perfecte games als die op een ander platform uitkomen. Ik kan namelijk er ook voor kiezen om gewoon de Wii U versie te blijven spelen.
Enige jammere is dat je je voortgang niet over kan zetten voor zover ik weet.
De Switch heeft een mooie start gemaakt; http://www.nintendolife.c...n_hardware_sales_in_march
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2017 11:11 ]
Daarnaast ben ik meer een thuis gamer dan onderweg. Ik heb geen game op mijn iPhone staan. Op Apple TV4 een aantal.
Nu ik de Switch besteld heb begin ik te denken dat het in mijn geval wellicht verstandiger te wachten tot Mario uit is. Ik heb nu wel Kart erbij besteld, maar dat is meer voor het tijdelijk vermaak. Daar moet ik dan een half jaar mee overbruggen. Of Zelda moet me blij gaan maken...
Mijn vermoeden is dat ik beter kan wachten met aankoop tot Mario er is. Wat zouden jullie doen in dit geval? En is de Switch wel echt iets voor iemand die thuis gamet? Ik las dat het meer een portable is.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Dit was precies mijn gedachten ook! Het hele verhaal klopt. Mario!!!THE_BASE schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:57:
Voor mij is het allemaal vrij nieuw. Ik zit dan ook in dubio. Het is waarschijnlijk een beetje raar voor doorgewinterde fanaten, maar het leuke aan de Switch vind ik Mario eind van het jaar.
Daarnaast ben ik meer een thuis gamer dan onderweg. Ik heb geen game op mijn iPhone staan. Op Apple TV4 een aantal.
Nu ik de Switch besteld heb begin ik te denken dat het in mijn geval wellicht verstandiger te wachten tot Mario uit is. Ik heb nu wel Kart erbij besteld, maar dat is meer voor het tijdelijk vermaak. Daar moet ik dan een half jaar mee overbruggen. Of Zelda moet me blij gaan maken...
Mijn vermoeden is dat ik beter kan wachten met aankoop tot Mario er is. Wat zouden jullie doen in dit geval? En is de Switch wel echt iets voor iemand die thuis gamet? Ik las dat het meer een portable is.
Maar ik heb besloten hem toch te halen en voor nu Zelda en MK8D te gaan spelen. Zelda is echt top, al had ik dat niet verwacht. Puur naar mijn game history gekeken.
Persoonlijk vind ik de Switch beter aan de TV, maar hij gaat zeker mee volgende week op vakantie!
Kortom gewoon doen!
Haters everywhere but I don’t really care
Bedankt voor je snelle reactie. Ik was bang dat men direct zou zeggen: wachten. Integendeel dus. Goed om te weten. We gaan er nog een nachtje over slapen: morgen wordt 'ie bezorgd inclusief games.Redney schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:07:
[...]
Dit was precies mijn gedachten ook! Het hele verhaal klopt. Mario!!!
Maar ik heb besloten hem toch te halen en voor nu Zelda en MK8D te gaan spelen. Zelda is echt top, al had ik dat niet verwacht. Puur naar mijn game history gekeken.
Persoonlijk vind ik de Switch beter aan de TV, maar hij gaat zeker mee volgende week op vakantie!
Kortom gewoon doen!
Ik kan natuurlijk in plaats van alle extra controllers die ik voor Kart besteld heb nu kiezen voor de basis Nintendo Switch en twee games. Zijn we voorlopig even zoet.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Interessante video. Switch games laden digitaal sneller t.o.v. de game cardridge (voor Mario kart 8 deluxe in dit geval).
Voor portable kan het er in ieder geval mee door.
De Pro controller vind ik wel een must voor aan de TV, en ik heb de extra grips gehaald voor de joy cons. Want die zijn voor mijn handen erg klein.THE_BASE schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:11:
[...]
Bedankt voor je snelle reactie. Ik was bang dat men direct zou zeggen: wachten. Integendeel dus. Goed om te weten. We gaan er nog een nachtje over slapen: morgen wordt 'ie bezorgd inclusief games.
Ik kan natuurlijk in plaats van alle extra controllers die ik voor Kart besteld heb nu kiezen voor de basis Nintendo Switch en twee games. Zijn we voorlopig even zoet.
Ik haal Nintendo consoles vaak ook enkel in huis voor de grote Mario games (met af en toe een Zelda/Rayman/etc), maar ik wou hem toch op dag één in huis hebben. Heb tot nu toe alleen maar Zelda en die heb ik in totaal misschien nog maar 10u gespeeld, maar dat alleen maakt het me al waard. We hadden op dat moment het geld ervoor, dus waarom niet? Dan heb je hem alvast. Ja, later kan hij goedkoper worden, maar dan had ik die 10u speelplezier al wel moeten missen (en dat zal alleen maar stijgen dit jaar).THE_BASE schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:57:
Voor mij is het allemaal vrij nieuw. Ik zit dan ook in dubio. Het is waarschijnlijk een beetje raar voor doorgewinterde fanaten, maar het leuke aan de Switch vind ik Mario eind van het jaar.
Overigens gebruik ik hem tot nu toe ook vooral in portable mode, maar dan wel thuis. Is gewoon zoveel makkelijker om hem gewoon handheld te gebruiken vind ik. Kan mijn partner ook gewoon de tv gebruiken als hij dat wil. Heb hem nog niet meegenomen naar buiten. Ik heb vaak al een camera (en dan geen compacte), iPad en iPhone mee, dus genoeg te doen
Sowieso veel plezier gewenst alvast!
Het is allemaal zo blurry en flets. Nu is dat laatste een stijlkeuze maar kan me niet aan de aandacht onttrekken dat er behoorlijk wat fogging wordt toegepast om alles maar renderbaar te houden.Redney schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:29:
Ik vind Zelda er op de TV echt niet slecht uitzien. Ja, het kan allemaal mooier, maar ik stoor me er absoluut niet aan.
En omdat de interface op een klein scherm moet werken is die huge op de tv. Dat hadden ze slimmer op kunnen lossen met een scalable interface.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 27-04-2017 12:41 ]
Je realiseert je dat er ook mensen zijn met een 32"-tv waarop dat "huge" allemaal wel meevalt?Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:40:
[...]
En omdat de interface op een klein scherm moet werken is die huge op de tv. Dat hadden ze slimmer op kunnen lossen met een scalable interface.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Hier 42" en gene bezwaar tegen het menu. Het is iig lekker overzichtelijk, dat kan ik helaas niet zeggen van het menu van mijn X1. Maar wat doe je nou helemaal met de UI en hoeveel tijd besteed je er? Zo min mogelijk toch?NMe schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:42:
[...]
Je realiseert je dat er ook mensen zijn met een 32"-tv waarop dat "huge" allemaal wel meevalt?
Tja voor een console die primair op thuisgebruik is gericht volgens Nintendo zou het fijn zijn als er niet uit wordt gegaan van kleine schermen. Kun je 32 inch tvs überhaupt nog kopen? (Ja natuurlijk wel maar tegenwoordig wordt alles helaas telkens maar groter en groter).NMe schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:42:
[...]
Je realiseert je dat er ook mensen zijn met een 32"-tv waarop dat "huge" allemaal wel meevalt?
Ik heb een 55"-tv en heb er ook geen bezwaar tegen verder. Maar ik weet wel dat iemand met een tv van 32" de UI niet zou kunnen gebruiken als die kleiner was, dus ik vind dit wel prima zo.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:04:
[...]
Hier 42" en gene bezwaar tegen het menu. Het is iig lekker overzichtelijk, dat kan ik helaas niet zeggen van het menu van mijn X1. Maar wat doe je nou helemaal met de UI en hoeveel tijd besteed je er? Zo min mogelijk toch?
Trouwens, hoe laat komen games eigenlijk beschikbaar in de eShop? Ik dacht vannacht om 12 uur even Puyo Puyo en Kamiko te kopen, maar toen waren ze er nog niet. En ook nou staan ze nog op "binnenkort verkrijgbaar."
Japanse huishoudens zijn anders dan Nederlandse. Die mensen zitten vaak in veel kleinere ruimtes. Daarnaast waag ik te betwijfelen dat de Switch primair voor thuisgebruik bedoeld is.Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:06:
[...]
Tja voor een console die primair op thuisgebruik is gericht volgens Nintendo zou het fijn zijn als er niet uit wordt gegaan van kleine schermen. Kun je 32 inch tvs überhaupt nog kopen? (Ja natuurlijk wel maar tegenwoordig wordt alles helaas telkens maar groter en groter).
[ Voor 27% gewijzigd door NMe op 27-04-2017 13:13 ]
Ik bedoel dan ook de UI in de spellen. Die zijn nog erger.Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:04:
[...]
Hier 42" en gene bezwaar tegen het menu. Het is iig lekker overzichtelijk, dat kan ik helaas niet zeggen van het menu van mijn X1. Maar wat doe je nou helemaal met de UI en hoeveel tijd besteed je er? Zo min mogelijk toch?
Verwijderd
Ik heb enkel Zelda en werkelijk nergens last van. Sorry.Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:12:
[...]
Ik bedoel dan ook de UI in de spellen. Die zijn nog erger.
Meneer is klaar met de Switch? Kan je niet gewoon even naar Jeruzalem gaan en een stukje muur lenen daar? Zo zuur allemaal de laatste dagen.Phusebox schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:26:
Ik speel overigens ook alleen portable. Tv mode is echt niet om aan te zien. Alsof je 10 jaar terug in de tijd stapt.
Voor portable kan het er in ieder geval mee door.
Zelf speel ik ook vooral portable maar het is echt niet dat ik spontaan moet huilen als ik de Switch aan de TV hang. Maar ja ik kan ook nog lol hebben met de Xbox 360 of nog oudere consoles. Zo lang de gameplay maar goed is.
Meestal komen ze om 15:00 (Nederlandse tijd) in de eShop. Ik zit ook al ongeduldig te wachten op Mario Kart, al twijfel ik nog steeds tussen de fysieke versie en de digitale versie. De Media Markt hier is vandaag gewoon open, maar gisteren kon je hem alleen nog maar pre-orderen. Nintendo is duidelijk mensen aan het pushen om de digitale versie te kopen (anders was de fysieke versie vandaag ook wel uitgekomen)NMe schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:08:
[...]
Trouwens, hoe laat komen games eigenlijk beschikbaar in de eShop? Ik dacht vannacht om 12 uur even Puyo Puyo en Kamiko te kopen, maar toen waren ze er nog niet. En ook nou staan ze nog op "binnenkort verkrijgbaar."
[...]
Mario Kart komt ook pas morgen in de eShop?msnguy schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:23:
[...]
Meestal komen ze om 15:00 (Nederlandse tijd) in de eShop. Ik zit ook al ongeduldig te wachten op Mario Kart, al twijfel ik nog steeds tussen de fysieke versie en de digitale versie. De Media Markt hier is vandaag gewoon open, maar gisteren kon je hem alleen nog maar pre-orderen. Nintendo is duidelijk mensen aan het pushen om de digitale versie te kopen (anders was de fysieke versie vandaag ook wel uitgekomen)
Mag toch hopen dat ik niet tot morgen halverwege de middag moet wachten dan voor ik MK kan downloaden. Anders wordt het echt tijd dat Nintendo mensen in dienst gaan nemen die verstand van internet hebben. Is toch gewoon een kwestie van middernacht lokale tijd vrijgeven?msnguy schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:23:
[...]
Meestal komen ze om 15:00 (Nederlandse tijd) in de eShop. Ik zit ook al ongeduldig te wachten op Mario Kart, al twijfel ik nog steeds tussen de fysieke versie en de digitale versie. De Media Markt hier is vandaag gewoon open, maar gisteren kon je hem alleen nog maar pre-orderen. Nintendo is duidelijk mensen aan het pushen om de digitale versie te kopen (anders was de fysieke versie vandaag ook wel uitgekomen)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wanneer is lokale tijd in een regio die 3-4 tijdzones bestrekt?Lekker Ventje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:42:
[...]
Mag toch hopen dat ik niet tot morgen halverwege de middag moet wachten dan voor ik MK kan downloaden. Anders wordt het echt tijd dat Nintendo mensen in dienst gaan nemen die verstand van internet hebben. Is toch gewoon een kwestie van middernacht lokale tijd vrijgeven?
Je kunt het toch in meerdere gebieden opdelen? Als het 01:00 is vind ik dat ook best maar 15:00 gaat nergens over en dat heeft helemaal niets met tijdzones te maken. Als Blizzard een uitbreiding voor WoW lanceerde kon je om middernacht spelen, zo moeilijk is het niet.NMe schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:48:
[...]
Wanneer is lokale tijd in een regio die 3-4 tijdzones bestrekt?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hij heeft geen joycons nodig, nee.ronwiel schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:47:
Kan je de switch ook gebruiken met enkel de pro controller? Of moet je de joy cons altijd bij de hand hebben of gekoppeld houden aan de switch in de dock?
Verwijderd
hangt van je spellen af.ronwiel schreef op donderdag 27 april 2017 @ 14:47:
Kan je de switch ook gebruiken met enkel de pro controller? Of moet je de joy cons altijd bij de hand hebben of gekoppeld houden aan de switch in de dock?
sommige spellen werken alleen met joycons.
welke locatie ?Verwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:05:
Net even langs de lokale MM geweest. Mario Kart 8 DL lag er volop voor 55 euro. Een exemplaar meegenomen.
Klopt, bij bijvoorbeeld Snipper Clips kon ik de pro controller niet gebruiken, enkel de joycons. Gelukkig leunt die game niet op de meest strakke controls oid.thedicemaster schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:20:
[...]
hangt van je spellen af.
Goeie tip, dankje !MelvinW schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:39:
Mario Kart 8 is hier aan het downloaden. Staat al in de Japanse eShop. Heb een digital code gekocht via Amazon.jp voor omgerekend 49 euro
Hoe krijg je die daarna op je switch?MelvinW schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:39:
Mario Kart 8 is hier aan het downloaden. Staat al in de Japanse eShop. Heb een digital code gekocht via Amazon.jp voor omgerekend 49 euro
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Verwijderd
De EU versie van MarioKart heeft Japans als taal in de downloadZuidJ schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:16:
Ja maar dan is alles in het Japans toch? Of kun je ook Engelse taal instellen? De Japanse Tetris demo was voor mij onspeelbaar..
En ja.. https://ec.nintendo.com/JP/ja/titles/70010000000186 Als je die door Google translate haalt zul je zien dat het spel ook Engels (etc) ondersteund.
Japans account aanmaken en downloaden vanuit de eShop
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2017 17:24 ]
Mario Kart 8 is in elke shop dezelfde versie. Alle talen zijn dus gewoon in te stellen en je kan in de toekomst ook gewoon DLC uit de EU Shop halen.ZuidJ schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:16:
Ja maar dan is alles in het Japans toch? Of kun je ook Engelse taal instellen? De Japanse Tetris demo was voor mij onspeelbaar..
Hmmm.... Heb toch liever alle games op hetzelfde accountVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 17:20:
[...]
De EU versie van MarioKart heeft Japans als taal in de downloadDus andersom geldt dat ook.
En ja.. https://ec.nintendo.com/JP/ja/titles/70010000000186 Als je die door Google translate haalt zul je zien dat het spel ook Engels (etc) ondersteund.
[...]
Japans account aanmaken en downloaden vanuit de eShop
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Werkt het foefje land wijzigen op je eigen account ook, weet iemand dat? Stel je koopt Mario kart 8 in Japan en je wilt die download perse op je eigen eerste account hebben..OmeJoyo schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:02:
[...]
Hmmm.... Heb toch liever alle games op hetzelfde accounttoch maar wachten.
Dat is op zich geen probleem. Maar bij de Wii U was het altijd zo onhandig dat die enorme gamepad erbij lag terwijl ik liever alles deed met de pro controller. Inclusief aan en uitzetten van de Wii U.thedicemaster schreef op donderdag 27 april 2017 @ 16:20:
[...]
hangt van je spellen af.
Ook apart dat het account wat ik gebruik op .com / .de en .co.uk niet op de Japanse Amazon bruikbaar is.
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 27-04-2017 18:40 ]
Zit inmiddels een uur te 'wachten', ook via die manier gedaan.Beakzz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:39:
Gloeiende. Maak ik een Japans account aan op Amazon.co.jp krijg ik pending verification melding bij het afrekenen die tot 4 uur kan duren. Heb een Japans adres gebruikt van een Hotel in Tokyo , maar wel met mijn Nederlandse CC afgerekend. Had dat anders gemoeten?
Ook apart dat het account wat ik gebruik op .com / .de en .co.uk niet op de Japanse Amazon bruikbaar is.
Dat is vreemd, bij mij was de code binnen 15 minuten al binnen. Misschien omdat ik al eerder eens heb iets besteld heb bij Amazon Japan dat de verificatie daardoor minder lang duurt. Als het te lang duurt kan je een pending verification order altijd nog cancellen via live chat.Beakzz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 18:39:
Gloeiende. Maak ik een Japans account aan op Amazon.co.jp krijg ik pending verification melding bij het afrekenen die tot 4 uur kan duren. Heb een Japans adres gebruikt van een Hotel in Tokyo , maar wel met mijn Nederlandse CC afgerekend. Had dat anders gemoeten?
Ja dat al het wel zijn. Ze willen waarschijnlijk de CC even checken voor als ik bounce.MelvinW schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:00:
[...]
Dat is vreemd, bij mij was de code binnen 15 minuten al binnen. Misschien omdat ik al eerder eens heb iets besteld heb bij Amazon Japan dat de verificatie daardoor minder lang duurt. Als het te lang duurt kan je een pending verification order altijd nog cancellen via live chat.
Het kan ook zijn dat je Creditcardmaatschappij de transactie weigert, omdat het adres niet overeen komt. Ik heb zelf American Express gebruikt.Beakzz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:01:
[...]
Ja dat al het wel zijn. Ze willen waarschijnlijk de CC even checken voor als ik bounce.
Nah die zijn niet zo moeilijk. Ze hebben al door dat ik meerder huizen heb over de hele wereldMelvinW schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:06:
[...]
Het kan ook zijn dat je Creditcardmaatschappij de transactie weigert, omdat het adres niet overeen komt. Ik heb zelf American Express gebruikt.
Adres werd hier niet geaccepteerd, account is op slot gezetBeakzz schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:08:
[...]
Nah die zijn niet zo moeilijk. Ze hebben al door dat ik meerder huizen heb over de hele wereld
Apart, want hier is hij zojuist geaccepteerd terwijl ik tussendoor 3 keer het adres heb gewijzigdrudyman85 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 19:12:
[...]
Adres werd hier niet geaccepteerd, account is op slot gezetmorgen maar in Europa Mario kart aanschaffen
Edit: ik heb inmiddels tegoed gevonden via play Asia, maar voor ik het koop wil ik wel zeker weten dat het werkt. Moet je ook adresgegevens invullen als je dmv zo'n prepaid code betaal. Of is dit alleen met credit card en PayPal?
[ Voor 35% gewijzigd door ZuidJ op 27-04-2017 20:27 ]
In de eShop zelf hoef je geen adresgegevens in te vullen. Dit is alleen nodig als je bijv. bij Amazon JP eShop-tegoed koopt.ZuidJ schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:19:
Edit: ik heb inmiddels tegoed gevonden via play Asia, maar voor ik het koop wil ik wel zeker weten dat het werkt. Moet je ook adresgegevens invullen als je dmv zo'n prepaid code betaal. Of is dit alleen met credit card en PayPal?
De game is ook verkrijgbaar op de PS4 (alleen sjouw je niet zo gemakkelijk een PS4 met je mee).Turfschipper schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:53:
Puyo is de 1ste game dat ik denk,,, shit.... had ik maar reeds een switch. Lijkt me een toffe game. Instant buy voor mij straks.
Verwijderd
Kart selectie schermAntifon schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:10:
Heb vanmiddag ook MK8D op kunnen pikken bij de MM in Amersfoort. Ben het nu aan het spelen maar zie nergens een optie om de motion control besturing uit te schakelen wanneer je met een losse joy con speelt. Kan dat niet uitgezet worden of zie ik iets over het hoofd?
Druk eerst op +/- om je kart details te bekijken.
Dan kan je met L auto sturen uit / aanzetten
Met Y kan je motion controls uit / aanzetten
En. met R kan je automatische accelereren uit / aanzetten.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2017 23:08 ]
Bedankt voor je reactie het was inmiddels allemaal al gelukt. Had uitgevogeld dat je bij Japanse eshop codes ook gewoon letters en cijfers moest invoeren. Inmiddels al flink tijdje gespeeld en het is echt een vette game!(had geen wii-u)RayNbow schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:58:
[...]
In de eShop zelf hoef je geen adresgegevens in te vullen. Dit is alleen nodig als je bijv. bij Amazon JP eShop-tegoed koopt.
Kwam er net achter ja, thanks voor de tipVerwijderd schreef op donderdag 27 april 2017 @ 23:04:
[...]
Kart selectie scherm
Druk eerst op +/- om je kart details te bekijken.
Dan kan je met L auto sturen uit / aanzetten
Met Y kan je motion controls uit / aanzetten
En. met R kan je automatische accelereren uit / aanzetten.
Lekker Ventje schreef op donderdag 27 april 2017 @ 13:42:
[...]
Mag toch hopen dat ik niet tot morgen halverwege de middag moet wachten dan voor ik MK kan downloaden. Anders wordt het echt tijd dat Nintendo mensen in dienst gaan nemen die verstand van internet hebben. Is toch gewoon een kwestie van middernacht lokale tijd vrijgeven?
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!