Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.745 views

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
mfreriks schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:25:
Constructer al in de shop verschenen? Te druk geweest met mariokart om daar naar te kijken:D
Nope die is op alle platforms een maand uitgesteld. Schijnt dat de retailhandel er geen zin in had met alle grote releases in de afgelopen maand.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:00

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

En mensen hier maar roepen dat Nintendo het aanbod zo laag mogelijk wilde hebben. :+
Beakzz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:51:
[...]

Nope die is op alle platforms een maand uitgesteld. Schijnt dat de retailhandel er geen zin in had met alle grote releases in de afgelopen maand.
Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik hem op de Switch wil hebben of op de PC. Ik vond Constructor jaren geleden echt geweldig en wil 'm zeker weer gaan spelen, maar ik heb bij dit soort games toch eigenlijk altijd wel het idee dat ze fijner werken met een muis.

[ Voor 44% gewijzigd door NMe op 01-05-2017 14:57 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Ik vind het een interessante actie. 45 dollar per unit is een behoorlijke extra kosten post als je bedenkt dat men doorgaans centen per unit probeert er af te schaven.

Het lijkt er op dat ze flink van de WiiU geleerd hebben en echt snel een flinke afzet willen realiseren.

• Beakzz
NMe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
[...]

En mensen hier maar roepen dat Nintendo het aanbod zo laag mogelijk wilde hebben. :+

[...]

Ik ben nog een beetje aan het twijfelen of ik hem op de Switch wil hebben of op de PC. Ik vond Constructor jaren geleden echt geweldig en wil 'm zeker weer gaan spelen, maar ik heb bij dit soort games toch eigenlijk altijd wel het idee dat ze fijner werken met een muis.
De pc versie is bij mij een zekerheid en de Switch versie koop ik alleen als het lekker loopt en de besturing goed is. Het origineel (nu dus de Gog.com versie) speel ik elk jaar wel een periode en doet het nog uitstekend op moderne pc's. Eigenlijk is de HD versie niet eens een must, maar ik ben nu al zo lang fan van dit spel dat ik het ze gun :+

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
NMe schreef op maandag 1 mei 2017 @ 14:55:
[...]

[...]

Of ze willen mensen 'panderen' met zulk nieuws. Bij jou heeft het blijkbaar gewerkt. De bron is dat Nintendo het zelf heeft gezegd, dus ik neem het met een korreltje zout.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik lees op neogaf dat mario kart 8 deluxe een betere openingsweek heeft dan mario kart 8 en 7 in de UK!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11 14:49
Nieuwevolger schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:33:
Ik lees op neogaf dat mario kart 8 deluxe een betere openingsweek heeft dan mario kart 8 en 7 in de UK!
_/-\o_ Je ziet ook meer reclame op tv (Mario kart 8 Deluxe + Switch), tussen die RTL 4 programma's door op de Zaterdagavond :) alleen maar goed.

[ Voor 5% gewijzigd door rudyman85 op 01-05-2017 15:46 ]

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 20:53
Stidge schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:09:
[...]

Of ze willen mensen 'panderen' met zulk nieuws. Bij jou heeft het blijkbaar gewerkt. De bron is dat Nintendo het zelf heeft gezegd, dus ik neem het met een korreltje zout.
Mwah, is eerder dat Nintendo de vraag enorm heeft onderschat. Ninty wilde geleidelijk in kleine aantallen produceren en leveren. Leuk dat ze de productie hebben opgevoerd, maar alle Switches in een warenhuis ergens in Azië wachtend op een volgend bootje kost geld natuurlijk. Dan maar andere (dure) alternatieven.

Kan me herinneren dat meerdere analysts (volgens mij ook Nintendo) een forecast van 5 á 6 miljoen consoles voor heel 2017 hadden verwacht. Gaat best hard als ze nu al bijna op 3 miljoen zitten :p

[ Voor 14% gewijzigd door Silversin op 01-05-2017 16:03 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Silversin schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Mwah, is eerder dat Nintendo de vraag enorm heeft onderschat.
Dat sowieso. Ze hebben ongeveer evenveel Switches verkocht in de eerste maand als Sony PS4's verkocht in de eerste maand. Na een Wii U hadden ze daar niet bepaald van kunnen dromen...

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Silversin schreef op maandag 1 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Mwah, is eerder dat Nintendo de vraag enorm heeft onderschat. Ninty wilde geleidelijk in kleine aantallen produceren en leveren. Leuk dat ze de productie hebben opgevoerd, maar alle Switches in een warenhuis ergens in Azië wachtend op een volgend bootje kost geld natuurlijk. Dan maar andere (dure) alternatieven.

Kan me herinneren dat meerdere analysts (volgens mij ook Nintendo) een forecast van 5 á 6 miljoen consoles voor heel 2017 hadden verwacht. Gaat best hard als ze nu al bijna op 3 miljoen zitten :p
Ze hadden een zeer kleine manufacturings window. De Switch was vrij kort voor de launch pas echt in productie namelijk. Heeft voor en nadelen.

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 10:35
Sn0wblind schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:20:
[...]

Ze hadden een zeer kleine manufacturings window. De Switch was vrij kort voor de launch pas echt in productie namelijk. Heeft voor en nadelen.
Ik wil slechts aangeven dat een beetje sceptisch richting zulk nieuws kijken niet verkeerd is. Kan ook een enorme marketing scheme zijn om kunstmatig interesse hoog te houden. Feit is wel dat er niet veel voorraad is. :(

• Sn0wblind
Stidge schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Ik wil slechts aangeven dat een beetje sceptisch richting zulk nieuws kijken niet verkeerd is. Kan ook een enorme marketing scheme zijn om kunstmatig interesse hoog te houden. Feit is wel dat er niet veel voorraad is. :(
Kwam eerder ter sprake ik in dit topic. en ik als iemand die marketing mede gestudeerd heeft en echt bekende marketeers is het een zeer slechte strategie. Ook naar aandeelhouders toe. Het is dus slecht betreft marketing.

• Silversin
Sn0wblind schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:53:
[...]

Kwam eerder ter sprake ik in dit topic. en ik als iemand die marketing mede gestudeerd heeft en echt bekende marketeers is het een zeer slechte strategie. Ook naar aandeelhouders toe. Het is dus slecht betreft marketing.
Het is de enige strategie als je niet veel kan leveren. Kom op, het is altijd een short-term strategy geweest.

Verwijderd

Stidge schreef op maandag 1 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Hier een leuke Game Theory voor je, het gaat over Amiibo, maar het geldt voor alles.

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Verwijderd schreef op maandag 1 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Hier een leuke Game Theory voor je, het gaat over Amiibo, maar het geldt voor alles.

[video]
Not this again...

Verwijderd

Bekijk de hele video :)

• RayNbow

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:46
Bisamrat schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 15:13:
[...]

Haha dat had ik ook, maar ik heb besloten geen screen protector meer te nemen. Krijg het er toch niet zelf perfect op en ik vind het ook niet zo mooi uiteindelijk. Maar toch 25 euro weggegooid met proberen >:).
€25?!

So duur hoeft het echt niet, probeer het nog een keer?

Aanrader!

Op een stoffig bureau stofvrij erop geplakt. Vraag me niet hoe!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Vind dit er wel gaaf uitzien, beter dan Fast RMX, die is wel oké maar niet geweldig o.i.d.

E: Komt ergens dit jaar naar Switch.

[ Voor 11% gewijzigd door Thomas op 01-05-2017 21:37 ]

• Silversin
Holy crap wat is Zelda een geweldige game :9~

Morgen ergens even een pro controller scoren, valt bijna niet te spelen met zo een grip ding.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Silversin schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:36:
Holy crap wat is Zelda een geweldige game :9~

Morgen ergens even een pro controller scoren, valt bijna niet te spelen met zo een grip ding.
Probeer er maar eens aan te komen ;)
Ik ben zelf opzoek naar de pro controller

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Thomas
  • Niet online
Hou vooral Amazon (DE, FR, ES, UK) in de gaten. Met een (virtuele) credit card heb ik op de Franse Amazon een Pro controller weten te bemachtigen. Duurde maar 4 dagen voordat hij er was.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
MediaMarkt heeft ook Pro Controllers, maar daar betaal je dan wel een tientje meer voor (79 euro). Dat is waarschijnlijk ook de reden dat ze er nog hangen :+)

Als je dat koud laat dan kan ik dat aanraden.

• AyavaJeroen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-10 10:39
Ik vraag me nu dus af: Stel, ik koop een game uit het buitenland. Voorbeeld: Mario Kart 8 uit Amerika en daar komt DLC voor uit, kan ik dat dan alsnog activeren op mijn Europese Switch?

• Thomas
  • Niet online
AyavaJeroen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:07:
Ik vraag me nu dus af: Stel, ik koop een game uit het buitenland. Voorbeeld: Mario Kart 8 uit Amerika en daar komt DLC voor uit, kan ik dat dan alsnog activeren op mijn Europese Switch?
Games zijn regio-loos voor zover ik weet, dus ik neem aan dat dat wel kan.

• AyavaJeroen
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-10 10:39
Thomas schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:08:
[...]

Maar hoe kan dat dan als de games helemaal niet uitkomen in Europa? Dan heb je een Amerikaans account nodig om het spel te updaten, of doet hij dat dan automatisch?

• Silversin
Pykow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Zag er vorige week een aantal in de schappen liggen. Ook bij verschillende winkels.

Had toen alleen nog geen Switch :'(

• Thomas
  • Niet online
AyavaJeroen schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:13:
[...]

Maar hoe kan dat dan als de games helemaal niet uitkomen in Europa? Dan heb je een Amerikaans account nodig om het spel te updaten, of doet hij dat dan automatisch?
Geen flauw idee eerlijk gezegd. Ik weet wel dat je betrekkelijk makkelijk games uit alle regio's kan halen en dat er hier wat Tweakers rondlopen met geïmporteerde fysieke games (zoals I am Setsuna uot Japan). Geloof dat I am Setsuna dan 'gewoon' werkt op je Nederlandse account, incl. Engels als taal.

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Welke screen protector hebben jullie erop zitten? Er is zoveel keus en vraag mij af waarom de prijs zo varieert tussen tuseen de 8 en 25 euro?

• Thomas
  • Niet online
Hier een Hori Protective Filter van 10 euro. Door een systeem met meerdere 'velletjes' die je er onderuit moet trekken makkelijk aan te brengen. Zorg er wel voor dat natuurlijk je scherm zo goed mogelijk stofvrij is, maar ook de protector zelf (!).
In het geval van plastic protectors is het bijna altijd de bedoeling dat je een deel van het beschermvelletje losmaakt, dan een deel opplakt en de rest van het velletje er onderuit trekt (bij de Hori zitten er 3 losse beschermvelletjes op). Dan is het belangrijk, omdat die velletjes ook in contact komen met je scherm, dat ook de velletjes stofvrij zijn.

Het is een plastic ding maar dat vind ik niet zo erg. Je ziet er eigenlijk niks van.

[ Voor 49% gewijzigd door Thomas op 01-05-2017 23:35 ]

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

iRolfje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:19:
Welke screen protector hebben jullie erop zitten? Er is zoveel keus en vraag mij af waarom de prijs zo varieert tussen tuseen de 8 en 25 euro?
Heb hier een 2-tal tempered glass protector van Aliexpress voor 7 euro of zo. Werkt prima als ze eenmaal binnen zijn :P

Patient gamer

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 17:41

ykz

Thomas schreef op maandag 1 mei 2017 @ 22:08:
[...]

Op de PS4 kan je games uit andere regios kopen, maar is DLC wel region-locked.
Geen idee hoe Nintendo dit doet.

Verwijderd

iRolfje schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:19:
Een tempered glass protector van Orzly. Die van amFilm is ook goed, maar slecht verkrijgbaar in NL. Plastic protectors zou ik bij wegblijven. Heb ik geprobeerd, was geen succes, alles weggetieft was er na 10 min kutten wel klaar mee. Kut om aan te brengen, voelt niet stevig, dus ook niet bestendig tegen een klap. De glazen versies laten het scherm ook veel fijner aanvoelen en zullen een klap kunnen opvangen. Zijn overigens net zo duur of goedkoper dan die plastic troep van Big Ben en Hori.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 00:01 ]

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

ykz schreef op maandag 1 mei 2017 @ 23:47:
[...]

Op de PS4 kan je games uit andere regios kopen, maar is DLC wel region-locked.
Geen idee hoe Nintendo dit doet.
Voor zover ik weet niet je DLC kopen in dezelfde regio waar je game vandaan komt. Heb je Zelda uit de Amerikaanse eShop, dan moet je de DLC daar ook vandaan halen.

• Beakzz

Deze game lijkt een behoorlijke challenge te worden :) Het stijltje staat me wel aan, maar zie de frustratie in alle hoeken van het spel :)

Verwijderd

NMe schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:35:
[...]

Voor zover ik weet niet je DLC kopen in dezelfde regio waar je game vandaan komt. Heb je Zelda uit de Amerikaanse eShop, dan moet je de DLC daar ook vandaan halen.
Ja, en dit geldt alleen voor gedownloade games. Heb je Zelda fysiek uit de VS kan je gewoon in de Nederlandse eShop de DLC downloaden. Of omgekeerd.

Heb het zojuist even getest door mijn NL account te ontkoppelen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 07:12 ]

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 14:27
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 07:11:
[...]

Ja, en dit geldt alleen voor gedownloade games. Heb je Zelda fysiek uit de VS kan je gewoon in de Nederlandse eShop de DLC downloaden. Of omgekeerd.

Heb het zojuist even getest door mijn NL account te ontkoppelen.
Heb ook de Amerikaanse Zelda en DLC code bij game mania gehaald. Werkt prima. Spel past zich aan op de taal van je systeem (mede daarom het systeem maar op Engels gezet :P)

Verwijderd

Dit werkt natuurlijk alleen als het spel / de dlc ook in je thuisregio beschikbaar is.

Verder, mocht je het Zelda topic niet volgen, is er een update 1.2.0 voor Breath of the Wild. Die o.a. de mogelijkheid toevoegt om de audio-taal te wijzigen in elke taal die in het spel aanwezig is. (De teksttaal is gekoppeld aan je systeem).

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2017 08:01 ]

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
http://www.uniqlo.com/utgp2017/ja/sp/

T-shirt designs van de Nintendo t-shirt design contest die Nintendo een tijdje terug gehouden heeft. Erg tof!

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Zerora schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:32:
http://www.uniqlo.com/utgp2017/ja/sp/

T-shirt designs van de Nintendo t-shirt design contest die Nintendo een tijdje terug gehouden heeft. Erg tof!
evt wel online te bestellen vanaf 19 mei zo te zien, of Antwerpen :)
http://www.uniqlo.com/utgp2017/de/

Haters everywhere but I don’t really care

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Pykow schreef op maandag 1 mei 2017 @ 21:44:
[...]

Het zal voor velen niet om de hoek zijn, maar afgelopen vrijdag was ik in Roermond bij hun shopping center aan de snelweg (vlak bij het outlet kleding gebeuren), en zowel de mm als de toptoys hadden daar pro controllers. MM had geen prijsje erop maar bij de TT waren ze 70 euro. Wilde er wel een meenemen, maar ik vind de grip zelf eigenlijk best fijn spelen, en 70 is toch best prijzig (al hoewel ik ook 80 euro hoorde bij mijn lokale nedgame).

Nu blijkt dat mijn joycons niet helemaal lekker zijn heb ik er wel spijt van dat ik niet gekocht heb.

10 second ninja DONE

• RayNbow

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Iets met Pokemon stars line up ?
https://www.polygon.com/2...ntendo-switch-merchandise

Dan slaat mij kop even op hol en hoop ik op een Pokemon switch game.
en wel een echte pokemon game zoals Sun/Moon en niet als Rumble of pokefight

Ik heb wel een slechte ervaring met mijn Nintendo Switch.
Afgelopen Zaterdag heb ik de switch op een lage saloon tafel geplaatst.
Samen met mijn vriendin op de grond gezetten en Mario kart 8 deluxe voor een uurtje gespeeld.
Ik zat verkeerd en kreeg pijn in mijn rug.
Nu is het Dinsdag en zit ik nog steeds thuis met Rugpijn.
Ik kan geen auto rijden vanwege de pijn 8)7

Tip: Speel aan de eettaffel en niet op een salontafel. ook al ben je pas 26 jaar oud haha.
Ok Glowgolf en Bowlen op zondag nadat ik door mijn rug ben gegaan is ook niet slim haha

[ Voor 36% gewijzigd door Pykow op 02-05-2017 13:18 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

• LOTG
@Pykow
De volgende "main games" zou dan Diamond/Pearl remake zijn.

Helaas denk ik dat die nog op de 3DS komen en dat de volgende game op een nieuwe engine word gebouwd voor de Switch. Of ze moeten hem iets oppoetsen alla Monster Hunter 3 Ultimate voor de Switch.

Dat zie ik ze overigens wel doen voor MH XX.

• Sagat
Pykow schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 13:11:
Tip: Speel aan de eettaffel en niet op een salontafel. ook al ben je pas 26 jaar oud haha.
Ok Glowgolf en Bowlen op zondag nadat ik door mijn rug ben gegaan is ook niet slim haha
offtopic:
Ik kan gelukkig wel (weer) autorijden inmiddels maar ook flink last van mijn rug. Zondag feestje met veel kids, dus we gingen naar een voetbal veldje, ik zeg nog, ik ga alleen kijken en beetje op de jongere kiddo's letten.
Maar dan schiet je een bal terug.........en dan ga je keepen, en dan wil je toch ook beetje uitkomen en uiteindelijk probeer je zo hard mogelijk mee te hobbelen om doelpunten te maken of te voorkomen..........maandag gelukkig al afspraak bij bedrijfsfitness om wat oefeningen te bespreken, voelt vandaag al weer wat beter aan :D
Ben wel stukkie ouder <+:)

10 second ninja DONE

• iRolfje
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:00:
[...]

Een tempered glass protector van Orzly. Die van amFilm is ook goed, maar slecht verkrijgbaar in NL. Plastic protectors zou ik bij wegblijven. Heb ik geprobeerd, was geen succes, alles weggetieft was er na 10 min kutten wel klaar mee. Kut om aan te brengen, voelt niet stevig, dus ook niet bestendig tegen een klap. De glazen versies laten het scherm ook veel fijner aanvoelen en zullen een klap kunnen opvangen. Zijn overigens net zo duur of goedkoper dan die plastic troep van Big Ben en Hori.
Ik zie hier alleen de tempered glass protector van Big Ben voor 14,99 geen plastic dus, proberen waard?

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 14:27
iRolfje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Ik zie hier alleen de tempered glass protector van Big Ben voor 14,99 geen plastic dus, proberen waard?
Ik heb een paar weken geleden eentje bij de MM gehaald voor iets van 12 euro, volgens mij was het deze: http://www.mediamarkt.nl/...mpered-glass-1487415.html Werkt als een trein, geen bubbels, voorzichtig aanbrengen in de hoekjes wat druk uitoefenen met een bankpasje oid. Maat van mij zei vorige week: "Huh, heb je er nou wel of geen protector op?"
Zie dat ze niet meer op voorraad zijn maar wellicht bij een andere winkel?

• iRolfje
dubstepjoris schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:11:
[...]

Ik heb een paar weken geleden eentje bij de MM gehaald voor iets van 12 euro, volgens mij was het deze: http://www.mediamarkt.nl/...mpered-glass-1487415.html Werkt als een trein, geen bubbels, voorzichtig aanbrengen in de hoekjes wat druk uitoefenen met een bankpasje oid. Maat van mij zei vorige week: "Huh, heb je er nou wel of geen protector op?"
Zie dat ze niet meer op voorraad zijn maar wellicht bij een andere winkel?
Ah cool. Bij nedgame zijn ze nog op voorraad :) https://www.nedgame.nl/ni...een-protector/1307873410/ ik ga er eentje bestellen. Thanks

Verwijderd

iRolfje schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 14:30:
[...]

Geen idee. Het is wel duur. Voor minder dan 10 euro krijg je er bij een Orzly twee stuks. Bij amFilm volgens mij ook.

• Sn0wblind
Nadeel is van die glazen dat ze ietsjes dik zijn waardoor je merkt dat het in het dock schuiven iets lastiger gaat. Daardoor meer kans op krasjes op de achterkant.

• Catanan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 20-11 11:52
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 15:32:
[...]

Geen idee. Het is wel duur. Voor minder dan 10 euro krijg je er bij een Orzly twee stuks. Bij amFilm volgens mij ook.
Zijn zelfs nog wat in prijs gedaald. Doordat het er 2 zijn, kan je even oefenen en ben je uiteindelijk niet duur uit. Heb ze op de switch van zoon en dochter geplaatst. Wel flink geduld hebben om te wachten tot alle stof is neergedwarreld. Ik zet zo'n zuignapje er op zodat je hem eventueel nog kan optillen en met een dust remover sticker haal je de laatste miniscule stofjes weg.

http://www.ebay.nl/itm/36...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Verwijderd

Eigenlijk helemaal geen last van stof gehad. Met het bijgeleverde alcoholdoekje goed schoongemaakt en daarna met het microvezeldoekje afgenomen en het glas geplaatst.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-11 09:05
En mijn Switch gaat de verkoop weer in. Hoewel deze console alles was wat ik op gamegebied zou willen hebben, merk ik simpelweg dat ik te weinig game door andere hobbies en bezigheden.

Vaarwel Switch, ik ben niet meer de gamer die ik geweest ben.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
Nu Darksiders 3 aangekondigd is, zou er nog een sprankeltje hoop zijn dat misschien toch naar de Nintendo Switch komt? Is niet aangekondigd helaas.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
Zerora schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:15:
Nu Darksiders 3 aangekondigd is, zou er nog een sprankeltje hoop zijn dat misschien toch naar de Nintendo Switch komt? Is niet aangekondigd helaas.
De actie-rpg zal verschijnen voor de PlayStation 4, de Xbox One en Windows.

Nope. Switch is gewoon een first party, indie console en meer niet.

Verwijderd

keepitfrosty schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:27:
[...]

De actie-rpg zal verschijnen voor de PlayStation 4, de Xbox One en Windows.

Nope. Switch is gewoon een first party, indie console en meer niet.
Met de titels die nu uit zijn kunnen we al stellen dat jouw uitspraak niet klopt.
Dat het niet alle multiplatform titels krijgt klopt, maar er zijn wel degelijk 3th party uitgevers/ontwikkelaars bezig voor de Switch.

• keepitfrosty
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:30:
[...]

Met de titels die nu uit zijn kunnen we al stellen dat jouw uitspraak niet klopt.
Dat het niet alle multiplatform titels krijgt klopt, maar er zijn wel degelijk 3th party uitgevers/ontwikkelaars bezig voor de Switch.
Klopt. Voor de Wii U ook in het begin en na een jaar.......crickets en thumbleweeds :)

Azijn mode off: mario kart 8 is wel super vet btw

[ Voor 5% gewijzigd door keepitfrosty op 02-05-2017 21:35 ]

• scifoflux
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08:05
Sinds vandaag de switch gekregen via Amazon.fr.
Ik had de neon rode en blauwe besteld. Tot mijn grote verbazing zat er de grijze in. Ach het was allemaal nieuw en heb er een week op moeten wachten dus terugsturen heb ik geen zin in!

Heb Mario kart en zelda. Heb allemaal nog maar Mario kart gespeeld en wat een game zeg!

Na een tijdje deze thread te volgen begon ik bang te krijgen dat de switch mij teleur ging stellen. Maar helemaal niet!

Ik verwachte van de switch dat hij mij een andere soort game plezier bezorgde t.o.v. Mijn computer. Mario kart is daar een mooi voorbeeld van.

Verwachte geen Graphics zoals bij ghost recon of andere AAA games, maar lekker oldschool en focus op gameplay.

Zal straks mijn friendcode bij op de lijst zetten.

Verwijderd

@Zerora De kans is natuurlijk altijd aanwezig. Darksiders 1 en 2 zijn op de Wii U uitgekomen, misschien later.

@keepitfrosty Je bedoelt na 2 maanden? De Wii U heeft nooit goede third party ondersteuning gehad. Maar wel goede first party. Simpel omdat de Wii U heel slecht verkocht na de launch. De Switch lijkt hier van af te wijken ;)

• keepitfrosty
@keepitfrosty Je bedoelt na 2 maanden? De Wii U heeft nooit goede third party ondersteuning gehad. Maar wel goede first party. Simpel omdat de Wii U heel slecht verkocht na de launch. De Switch lijkt hier van af te wijken ;)
De switch lijkt een beetje op het wii succes inderdaad. Dat is een Goed teken maar ook de wii had een bagger third party support imo.

Goede sales in het begin zeggen niet alles.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

• keepitfrosty
Nieuwe mario rpg zou wel nice zijn.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-11 22:39
De nieuwe update voor Zelda stelt je in staat om een andere taal in te stellen voor de voice acting :D Nintendo lijkt deze generatie toch echt te gaan luisteren naar de community.

Ignorance Is Bliss

• Disfigured
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-11 23:51
D3ft0n3 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 23:32:
De nieuwe update voor Zelda stelt je in staat om een andere taal in te stellen voor de voice acting :D Nintendo lijkt deze generatie toch echt te gaan luisteren naar de community.
Yup, tijd voor een tweede playthrough, nu in 't Japans. :D

• Silversin
Vraagje. Gisteren switch gedocked, en op power off (geen sleep) gezet. Daarna joy-cons vastgemaakt.

Had vanochtend verwacht dat de joy-cons opgeladen zouden zijn, maar viel vies tegen. Laden de joy-cons alleen bij sleep mode in de dock?

• LOTG
@Silversin Dat is correct, Joycons laden niet op wanneer de switch uit staat. Alleen in sleep of handheld mode.

• Collaborator
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Silversin schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:56:
Vraagje. Gisteren switch gedocked, en op power off (geen sleep) gezet. Daarna joy-cons vastgemaakt.

Had vanochtend verwacht dat de joy-cons opgeladen zouden zijn, maar viel vies tegen. Laden de joy-cons alleen bij sleep mode in de dock?
Waarom zet je de Switch uit? Als hij uit is kan hij niks doen he..

This space is occupied

• Silversin
Collaborator schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:42:
[...]

Waarom zet je de Switch uit? Als hij uit is kan hij niks doen he..
Geen idee, automatisme denk ik. Op mijn Xbox One werken de USB poorten nog bij system off, had hetzelfde verwacht bij Nintendo denk ik.

Geen ramp, laad hem na werk wel op. Eerst een Pro controller scoren ergens. Zelda is echt niet fijn spelen met een joy-con grip.

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Silversin schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:45:
[...]

Geen idee, automatisme denk ik. Op mijn Xbox One werken de USB poorten nog bij system off, had hetzelfde verwacht bij Nintendo denk ik.

Geen ramp, laad hem na werk wel op. Eerst een Pro controller scoren ergens. Zelda is echt niet fijn spelen met een joy-con grip.
Dan zal de XBOne ook wel op een soort sleep mode staan, anders zouden de USB poorten ook niet werken..
Volgens mij gaat de Switch verder altijd in Sleep mode zodra je 'm docked. (Dacht ik gelezen te hebben)

PSN: Redrafted

• LOTG
@Xerox Je hebt verschillende powerstates die als off kunnen worden aangemerkt. Het kan best zijn dat de Xbox S5 als off heeft, hierbij word er wel nog power gestuurd naar bijvoorbeeld USB en de power button als dat geen mechanische switch is.

Aangezien de Joycons volgens mij niet over een USB bus lopen denk ik dat Nintendo geen S5 implementatie hier voor heeft, en gezien eigenlijk alles via de dock loopt zou het ook niet nodig zijn (afgezien van de joycons opladen).

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:56
Ik zet de switch nooit uit.. alleen in het begin in wat pogingen om JC issues op te lossen. Denk na omruilen pas 1 reboot gedaan na een vastloper, verder alleen standby.

De switch gebruikt hooguit een paar % per dag in standby, en hij gaat elke dag wel een keer in de dock, dus eigenlijk gaat ie altijd vol mee in de tas (trein). Vergeet alleen af en toe de 2e set JC te laden, voor MK8 zat er eigenlijk altijd 1 setje aan de switch en de 2e onder de salon tafel, waardoor je deze pas gaat laden als ie leeg is. nu met MK8 worden er meer controllers gebruikt en is het makkelijker wisselen aan de switch, maar zit de switch ook weer vaker in de dock zonder JC.. Maar uiteindelijk niet echt een issue, gezien ze lang mee gaan en makkelijk te laden zijn

Strava

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Silversin schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:45:
[...]

Eerst een Pro controller scoren ergens. Zelda is echt niet fijn spelen met een joy-con grip.
Grappig, ik heb sinds dag 1 een Pro-controller omdat ik verwachtte dat die joycons in de grip echt een ramp zouden zijn, maar het viel me eigenlijk enorm mee toen ik laatst eens probeerde om BotW te spelen via dat ding. De Pro-controller is uiteraard gewoon fijner maar ik was blij verrast met hoe goed de joycons spelen in de grip.

• LOTG
@NMe Ja als je het ding ziet denk je dat het voor geen meter werkt, maar als je hem vast hebt ben je zo vergeten dat het eigenlijk geen controller is. Het enige minpunt vind ik de plaatsing van + en -. Die zitten net wat te hoog ik en verwar ze wel vaker.

• Silversin
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:43:
[...]

Grappig, ik heb sinds dag 1 een Pro-controller omdat ik verwachtte dat die joycons in de grip echt een ramp zouden zijn, maar het viel me eigenlijk enorm mee toen ik laatst eens probeerde om BotW te spelen via dat ding. De Pro-controller is uiteraard gewoon fijner maar ik was blij verrast met hoe goed de joycons spelen in de grip.
Het is niet onspeelbaar nee, maar precise aimen met de bow is irritant door te korte travel van de analog sticks. Buiten dat en te smalle shoulder buttons heb ik er niet zoveel over te klagen :p

[ Voor 6% gewijzigd door Silversin op 03-05-2017 13:09 ]

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000

rajackar

Blood Minister

Silversin schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:08:
[...]

Het is niet onspeelbaar nee, maar precise aimen met de bow is irritant door te korte travel van de analog sticks. Buiten dat en te smalle shoulder buttons heb ik er niet zoveel over te klagen :p
Daar gebruik ik motion voor. Ik dacht niet dat ik dat fijn zou vinden maar het werkt zelfs zo goed dat ik het mis als ik Horizon speel op de PS4.

Ik vind het wel jammer dat de prijzen voor extra controllers zo absurd hoog liggen. Ik zou best wel met z'n vieren willen spelen maar 75 euro of meer voor een setje is me net te veel eigenlijk.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Thomas
  • Niet online
Ik heb ook een tijdje met de JC in grip gespeeld en dat is prima inderdaad. De Pro is wel een step up, maar IMO is zo'n joycon grip (met controllers er in natuurlijk) best een volwaardige controller.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
rajackar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 13:24:
[...]

Ik vind het wel jammer dat de prijzen voor extra controllers zo absurd hoog liggen. Ik zou best wel met z'n vieren willen spelen maar 75 euro of meer voor een setje is me net te veel eigenlijk.
Ik heb zelf al een pro in bezit maar zit sterk te twijfelen of ik nog moet gaan voor een 2e pro of een 2e setje joycons... 2e setje joycons zal prima fungeren als extra + dat het gelijk een backup is voor de cons die aan de switch zitten:) andere kant, pro controller is zeker fijn! en 2 pro's +1 joycon setje zit je ook aan 4.

• Thomas
  • Niet online
Ik ben voor een tweede setje JC's gegaan. Joycons zijn prima als extra controller, en kun je inderdaad als back up gebruiken. Verder had ik grijze JC's bij de console en er een neon setje bijgekocht, ziet er leuk uit :p. Nog wel een keer een extra grip kopen, twijfel nogal tussen charged en niet charged. Op zich wel handig dat 'ie gewoon op te laden is, maar niet echt een issue om ze om de zoveel tijd in de switch te schuiven.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

mfreriks schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Ik heb zelf al een pro in bezit maar zit sterk te twijfelen of ik nog moet gaan voor een 2e pro of een 2e setje joycons... 2e setje joycons zal prima fungeren als extra + dat het gelijk een backup is voor de cons die aan de switch zitten:) andere kant, pro controller is zeker fijn! en 2 pro's +1 joycon setje zit je ook aan 4.
Goed punt. Ik heb geen pro en alleen nog het setje dat er bij zit. Ik denk dat ik het er voorlopig er maar bij laat en party games speel op de WiiU. Wat ik erg leuk vond op de WiiU is de asynchrone multiplayer zoals het ghost spel in Nintendo land en de ZomniU multiplayer.
Gek genoeg is dat nu met VR goed te vinden op de PSVR.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

• Xerox
  • Nu online
rajackar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Goed punt. Ik heb geen pro en alleen nog het setje dat er bij zit. Ik denk dat ik het er voorlopig er maar bij laat en party games speel op de WiiU. Wat ik erg leuk vond op de WiiU is de asynchrone multiplayer zoals het ghost spel in Nintendo land en de ZomniU multiplayer.
Gek genoeg is dat nu met VR goed te vinden op de PSVR.
Zelfde twijfel die ik ook heb.
Ik ga denk ik voor een 2e setje JC. Als ik Snipperclips wil spelen, moet het met een JC. Verder is het voor de visite prima om 'even' op een enkele JC te spelen.

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:33

OmeJoyo

This is me

Thomas schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:07:
Ik ben voor een tweede setje JC's gegaan. Joycons zijn prima als extra controller, en kun je inderdaad als back up gebruiken. Verder had ik grijze JC's bij de console en er een neon setje bijgekocht, ziet er leuk uit :p. Nog wel een keer een extra grip kopen, twijfel nogal tussen charged en niet charged. Op zich wel handig dat 'ie gewoon op te laden is, maar niet echt een issue om ze om de zoveel tijd in de switch te schuiven.
Er zijn ook opladers voor je joycons. Zowel met licentie voor 30 -90 euro als voor 10-15 euro chinees uitgevoerd :) Ook de grip is er immitatie, daar kan denk ik vrij weinig mis mee zijn.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

• LOTG
@Xerox Ik vind Snipperclips met een Joycon goed te spelen. Wel met strap, dan ligt hij prima in de hand en zijn de knopper goed in te drukken bovenop.

• Sagat
Prulleman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:21:
Ik zet de switch nooit uit.. alleen in het begin in wat pogingen om JC issues op te lossen. Denk na omruilen pas 1 reboot gedaan na een vastloper, verder alleen standby.

De switch gebruikt hooguit een paar % per dag in standby, en hij gaat elke dag wel een keer in de dock, dus eigenlijk gaat ie altijd vol mee in de tas (trein). Vergeet alleen af en toe de 2e set JC te laden, voor MK8 zat er eigenlijk altijd 1 setje aan de switch en de 2e onder de salon tafel, waardoor je deze pas gaat laden als ie leeg is. nu met MK8 worden er meer controllers gebruikt en is het makkelijker wisselen aan de switch, maar zit de switch ook weer vaker in de dock zonder JC.. Maar uiteindelijk niet echt een issue, gezien ze lang mee gaan en makkelijk te laden zijn
Bij mij was het ook zo dat ik de switch niet uitzette, alleen in sleep, echter omdat ik niet heel veel zelf speel, en mijn kids ook af en toe wat buiten wil laten spelen enzo......had ik het idee dat het slecht voor de batterij was als deze continue aan het bijladen is in de dock. Mede hierom nu maar een case gekocht waar ik de switch in doe als ik hem verwacht even niet te gebruiken.

@joycons
Ik vond spelen met de meegeleverde grip ook best goed, niet de fijnste controller ooit, maar zeker fijn genoeg om normaal te kunnen spelen.

10 second ninja DONE

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-10 13:48

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Daar gebruik ik motion voor. Ik dacht niet dat ik dat fijn zou vinden maar het werkt zelfs zo goed dat ik het mis als ik Horizon speel op de PS4.

Ja.. precies .. dat had ik ook.. Toen ik Horizon ging spelen miste ik de gewoon de precisie van de motion control van Zelda.. Terwijl ik juist in het begin van Zelda dacht dat ik dat nooit zou gaan gebruiken. 100 uur verder in Zelda heeft me doen beseffen dat het echt wel heul fijn werkt.

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Alcmaria schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:21:
[...]

Ja.. precies .. dat had ik ook.. Toen ik Horizon ging spelen miste ik de gewoon de precisie van de motion control van Zelda.. Terwijl ik juist in het begin van Zelda dacht dat ik dat nooit zou gaan gebruiken. 100 uur verder in Zelda heeft me doen beseffen dat het echt wel heul fijn werkt.
Haha! Precies dit!!
Je wilt niet weten hoe vaak ik aan de Zelda motion controls denk als ik nét een head shot mis.
Maar goed dit gaat wel erg off topic ;)

• RayNbow
[...]

...en dat terwijl er gewoon een gyroscoop in een PS4 controller zit. De devs hadden het kunnen implementeren als ze dat gewild hadden. :p

• Xerox
  • Nu online
LOTG schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 15:05:
@Xerox Ik vind Snipperclips met een Joycon goed te spelen. Wel met strap, dan ligt hij prima in de hand en zijn de knopper goed in te drukken bovenop.
Dat klopt!

Ik bedoelde eigenlijk voor een potje Mario Kart of, in de toekomst, andere party-game, waar de JC prima functioneert. Voor een lange sessie prefereer ik namelijk de pro.

• LOTG
@Xerox Dat hangt natuurlijk ook heel erg van het spel af denk ik. Snipperclips is er min of meer op gemaakt, als je complexere handelingen moet uitvoeren heb je gewoon betere controls nodig.

• Prulleman
mfreriks schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Als je al 1 set + pro hebt en zoekt een mogelijkheid om met 4 te spelen, dan zou ik nog een pro halen, goedkoper (70 --> 95 (jc+non charge grip)) 4 losse JC heb je eigenlijk nooit nodig. qua laden is de pro ook makkelijker dan de attached JC wisselen. Alleen je backup argument.. kan er alleen van maken dat je niet van het ergste uit moet gaan ;)

Strava

• rajackar

rajackar

Blood Minister

RayNbow schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:00:
[...]

...en dat terwijl er gewoon een gyroscoop in een PS4 controller zit. De devs hadden het kunnen implementeren als ze dat gewild hadden. :p
Ja, dat steekt nog het meeste hehe. Misschien ooit een update? Waarschijnlijk niet.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:24:
[...]

4 losse JC heb je eigenlijk nooit nodig.
Nouja, Snipperclips werkt bijvoorbeeld niet met een Pro-controller, daarin kun je alleen joycons gebruiken. De 4-spelermodus van Snipperclips is dus wat lastig met jouw suggestie. :P Het is een beetje de vraag hoeveel andere games zoiets uit gaan halen.

• Prulleman
NMe schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:28:
[...]

Nouja, Snipperclips werkt bijvoorbeeld niet met een Pro-controller, daarin kun je alleen joycons gebruiken. De 4-spelermodus van Snipperclips is dus wat lastig met jouw suggestie. :P Het is een beetje de vraag hoeveel andere games zoiets uit gaan halen.
daar heb je een punt, maar wel bezopen dat snipperclips niet met een pro werkt, alle knoppen zitten er gewoon op...

Strava

• LOTG
@NMe Als ze slim zijn best veel. Maar dan vooral voor minimaal 2 spelers. Hoe geniaal is het dat je met een console coop kunt spelen zonder extra controllers te moeten kopen. En in principe met de aanschaf van een 2e constroller kun je met zijn vieren spelen.

Vooral van die Mario Party achtige minigames lenen zich uitsteken voor de simpele SNES achtige layout.

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-11 15:36
Heb ook voor mk8 een extra set joycons gekocht. Wil erg graag met 4 man kunnen spelen, en ook een beetje met het oog op ARMS wat volgens mij erg leuk is met de joycons.

Heb nog nooit een procontroller vast gehouden en heb zoiets van als ik er erg aan gewend raak en "niet" meer terug kan wil ik dat ook niet en kan ik dus beter joycon blijven gebruiken :P Ik vind dat ze erg goed spelen en ben daar zeer positief over verrast. Ook de singje joycon mode bij mariokart vind ik geen probleem. Alhoewel ik wel die stuurtjes wil hebben om te kijken of dat veel comfort toevoegt.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

LOTG schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:32:
@NMe Als ze slim zijn best veel. Maar dan vooral voor minimaal 2 spelers. Hoe geniaal is het dat je met een console coop kunt spelen zonder extra controllers te moeten kopen. En in principe met de aanschaf van een 2e constroller kun je met zijn vieren spelen.
Dat het kán is heel slim. Maar afdwingen dat je ook in singleplayer-modus een joycon moet gebruiken omdat de pro-controller niet werkt is wat lame. :P

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:18
LOTG schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:32:
[[...]Hoe geniaal is het dat je met een console coop kunt spelen zonder extra controllers te moeten kopen. [...]
Geniaal? Dat kon al op de NES, daar zaten gewoon 2 controllers bij... die 2e controller is bij spelconsoles gewoon wegbezuinigd.

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Sokkeh schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:47:
Heb nog nooit een procontroller vast gehouden en heb zoiets van als ik er erg aan gewend raak en "niet" meer terug kan wil ik dat ook niet en kan ik dus beter joycon blijven gebruiken :P Ik vind dat ze erg goed spelen en ben daar zeer positief over verrast. Ook de singje joycon mode bij mariokart vind ik geen probleem. Alhoewel ik wel die stuurtjes wil hebben om te kijken of dat veel comfort toevoegt.
Ik moet zeggen dat een setje extra grips voor de joy-cons, de controllertjes een stuk volwassener laat aanvoelen, helemaal in mijn geval met grote handen :D Maar ook de mensen om mij heen vinden de extra grips (voor nog geen 2 tientjes) een grote toegevoegde waarde.

• Prulleman
wat doet snipperclips eigenlijk in single player met de JC attached? Als dat wel werkt dan hebben ze dus wel de full layout op orde, en is het nog erger dat een pro of dubbele JC los niet werkt
Redney schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:58:
[...]

Ik moet zeggen dat een setje extra grips voor de joy-cons, de controllertjes een stuk volwassener laat aanvoelen, helemaal in mijn geval met grote handen :D Maar ook de mensen om mij heen vinden de extra grips (voor nog geen 2 tientjes) een grote toegevoegde waarde.
ik heb deze besteld bij ali:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.E31Ko5
en ook 2 stuurtjes:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.E31Ko5
(de schouderknoppen bij deze zagen er wel comfortabel uit)

[ Voor 69% gewijzigd door Prulleman op 03-05-2017 17:02 ]

Strava

• LOTG
@Prulleman Wat bedoel je met attached? Als aan de console of in de grip? Aan de console werkt gewoon, in de grip is volgens mij het zelfde als los (de console ziet het niet volgens mij).

Het hele idee van het spel is gewoon dat het een Joycon game is, single player is meer een bonus
Pagina: 1 ... 41 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!