Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.742 views

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:17
LOTG schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 17:05:
@Prulleman Wat bedoel je met attached? Als aan de console of in de grip? Aan de console werkt gewoon, in de grip is volgens mij het zelfde als los (de console ziet het niet volgens mij).

Het hele idee van het spel is gewoon dat het een Joycon game is, single player is meer een bonus
aan de console bedoelde ik, maar wel suf dus dat ze de "full layout" wel ondersteunen in handheld mode, maar niet in tv of desktop

Strava

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 10:34
Vermaak me voorlopig opperbest met de nieuwe games. Heb Tetris en Mario Kart beide gehaald, en in beide zitten inmiddels alweer de nodige uurtjes. Speel bij Tetris vooral online puzzle league en schommel nu al een tijdje rond de 3000 punten. Heb alleen nog een vraagje over Mario Kart; hoe doe je die boost bij de start? Dacht nadat ik offline speelde dat het eruit was gehaald, maar zie mensen het online gewoon doen? Vroeger deed je dat toch altijd wanneer het cijfer van 2 naar 1 sprong?

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
ZuidJ schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:23:
Heb alleen nog een vraagje over Mario Kart; hoe doe je die boost bij de start? Dacht nadat ik offline speelde dat het eruit was gehaald, maar zie mensen het online gewoon doen? Vroeger deed je dat toch altijd wanneer het cijfer van 2 naar 1 sprong?

:)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-11 10:34
Zodra de 2 in beeld komt dus, hartstikke bedankt :) !

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:34
@ZuidJ Dit staat ook in de online help, onder driving techniques.

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Inmiddels mijn tempered glass protector erop zitten (Die van bigben) en je ziet het amper. Ook met docken merk je vrij weinig ervan dat ie ietsjes dikker is. Aanrader! Thanks @dubstepjoris

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Prulleman schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:58:
wat doet snipperclips eigenlijk in single player met de JC attached? Als dat wel werkt dan hebben ze dus wel de full layout op orde, en is het nog erger dat een pro of dubbele JC los niet werkt

[...]

ik heb deze besteld bij ali:
https://nl.aliexpress.com...=2114.13010608.0.0.E31Ko5
Damn! Die zien er idd erg goed uit! Heb je ze al in huis?

• Prulleman
Redney schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 22:46:
[...]

Damn! Die zien er idd erg goed uit! Heb je ze al in huis?
Nee, van de week pas besteld, ik laat het hier wel weten hoe ze bevallen!

Strava

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Top! Ze zien er erg fijn uit iig!

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:16
ZuidJ schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 19:28:
Zodra de 2 in beeld komt dus, hartstikke bedankt :) !
Nee, als je gelijk gas indrukt zodra je het getal 2 ziet, heb je een oververhitte motor en geen boost. Je moet kijken naar het stoplicht van Lakitu. Zodra je daar het tweede lampje ziet branden, druk je gas in. Dan heb je een mooie lange boost. Bij getal 2 ben je net een fractie te vroeg, bij het tweede stoplicht zit je precies goed.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Iemand tips wat zijn de beste grips.
Ik heb stuurtjes voor MK8 maar wil ze ruilen voor grips. Iemand tips??

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:48
osj schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 23:51:
Iemand tips wat zijn de beste grips.
Ik heb stuurtjes voor MK8 maar wil ze ruilen voor grips. Iemand tips??
@Prulleman heeft hier iets genoemd over grips. Zien er goed uit! Wie weet is dit iets?

PSN: Redrafted

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
Portable dock (soort van) al in de verkoop.

[ Voor 4% gewijzigd door keepitfrosty op 04-05-2017 08:33 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Moet je nog wel even zelf je eigen docker misbruiken... xD

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Vind het alsnog jammer dat Nintendo (of hori oid) niet zelf hier achteraan ging. Tijdens een interview zei die PR man zelfs "ja, we verwachten wel dat hier 3d party oplossing voor komen"

Dit is weer een typische thingverse oplossing alleen nu bij Etsy. Niet mis mee, maar niet echt consumer vriendelijk. En besef wel dat je alles bij elkaar 120+ euro kwijt bent voor een dock op deze manier. (zonder garantie etc)

PSN & XBL: Denkoyugo

• keepitfrosty
Denko schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:30:
[...]

Vind het alsnog jammer dat Nintendo (of hori oid) niet zelf hier achteraan ging. Tijdens een interview zei die PR man zelfs "ja, we verwachten wel dat hier 3d party oplossing voor komen"

Dit is weer een typische thingverse oplossing alleen nu bij Etsy. Niet mis mee, maar niet echt consumer vriendelijk. En besef wel dat je alles bij elkaar 120+ euro kwijt bent voor een dock op deze manier. (zonder garantie etc)
Eens hoor. Het is ook niks voor mij en ik zou dit ook niet kopen in zijn huidige vorm. Maar ik dacht ik post het hier voor de geïnteresseerden.

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-11 12:47
wat doet snipperclips eigenlijk in single player met de JC attached? Als dat wel werkt dan hebben ze dus wel de full layout op orde, en is het nog erger dat een pro of dubbele JC los niet werkt

[...]

en ook 2 stuurtjes:
(de schouderknoppen bij deze zagen er wel comfortabel uit)
Die zien er goed uit, ik ben benieuwd hoe ze je bevallen. Misschien dat ik ze ook wel aan ga schaffen

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Xerox schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 00:00:
[...]

@Prulleman heeft hier iets genoemd over grips. Zien er goed uit! Wie weet is dit iets?
Deze lijken mij net iets fijner vanwege het formaat:
YouTube: These Make Joy-Con SO MUCH BETTER!

In grijs te bestellen:
https://www.amazon.com/gp...ID=41azn-bYl7L&ref=plSrch

En in neon nog steeds in de preorder na een paar maanden:
https://www.amazon.com/gp...ID=512DNIkLh3L&ref=plSrch

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 15:54
Ik heb ze zelf gehaald zodat er met drie man Fast RMX en Mario Kart gespeeld kan worden (zelf uiteraard de pro controller :+ ). Bij Fast RMX heb ik vooral gehoord dat het een stuk beter vast hield ivm de joy cons + strap. Mario Kart moet nog een goede game sessie krijgen ;). Maar verwacht daar ook geen problemen.

• Prulleman
Dagg schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:47:
[...]

Deze lijken mij net iets fijner vanwege het formaat:
YouTube: These Make Joy-Con SO MUCH BETTER!

In grijs te bestellen:
https://www.amazon.com/gp...ID=41azn-bYl7L&ref=plSrch

En in neon nog steeds in de preorder na een paar maanden:
https://www.amazon.com/gp...ID=512DNIkLh3L&ref=plSrch
qua formaat beter?? om mee te nemen misschien, maar bij deze valt er veel minder in je handpalm, dus qua vasthouden lijken me deze zijn minder (meer als een kale joycon door het kleine formaat)
Daarnaast zijn de knoppen erg klein.. qua formaat gelijk aan de miniknopjes onder de straps...
Ik moet nog zien of de grote knoppen bij de grips van ali goed werken hoor, misschien valt dat vies tegen omdat de kwaliteit gewoon gaar is, maar ze hebben in ieder geval een goed formaat.

Als ik op de foto's af moet gaan dan ben ik nog blij met mijn keus ;)

(bij de grijze staat overigens ook dit "Usually ships within 2 to 5 months.")

Strava

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Prulleman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 08:59:
[...]

qua formaat beter?? om mee te nemen misschien, maar bij deze valt er veel minder in je handpalm, dus qua vasthouden lijken me deze zijn minder (meer als een kale joycon door het kleine formaat)
Daarnaast zijn de knoppen erg klein.. qua formaat gelijk aan de miniknopjes onder de straps...
Ik moet nog zien of de grote knoppen bij de grips van ali goed werken hoor, misschien valt dat vies tegen omdat de kwaliteit gewoon gaar is, maar ze hebben in ieder geval een goed formaat.

Als ik op de foto's af moet gaan dan ben ik nog blij met mijn keus ;)

(bij de grijze staat overigens ook dit "Usually ships within 2 to 5 months.")
Ik had zeker wat specifieker mogen zijn, dat ben ik met je eens. Als ik kijk naar het bereik wat je nodig hebt om de knoppen te bedienen met de Ali versie lijkt het mij te groot/omslachtig. Die van Amazon dient daarom voor nu mijn voorkeur. Ben natuurlijk wel benieuwd naar jou ervaring. De schouderknoppen zien er dan weer beter uit met de Ali. Keuzes.. :)

• Prulleman
@Dagg Voor MK8D schouderknoppen FTW ;)

Strava

• dubstepjoris
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-11 14:27

[...]
[...]
Ik heb ze ook besteld in het grijs. Merk toch dat bij MK8 ik na 3 grand prix's toch een beetje kramp in m'n handen krijg van een enkele Joy-Con. Als ik ze binnen heb zal ik jullie feedback geven d:)b

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
dubstepjoris schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:26:
[...]

Ik heb ze ook besteld in het grijs. Merk toch dat bij MK8 ik na 3 grand prix's toch een beetje kramp in m'n handen krijg van een enkele Joy-Con. Als ik ze binnen heb zal ik jullie feedback geven d:)b
Ik vind 5 euro per stuk voor Chinees plastic nog best prijzig. Helaas ook "limited quantity available", en ik vrees dat ze te dik zijn om in mijn hoesje te stoppen. Indien ik het mis heb hoor ik dat natuurlijk graag, want extra grip op de losse joycons is een enorme vooruitgang O-)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:45
msnguy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Ik vind 5 euro per stuk voor Chinees plastic nog best prijzig.
_O-
Inclusief verzenden.
Dat kost in NL al 7 euro :D

[ Voor 31% gewijzigd door matthijst op 04-05-2017 09:47 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• Prulleman
msnguy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 09:45:
[...]

Ik vind 5 euro per stuk voor Chinees plastic nog best prijzig. Helaas ook "limited quantity available", en ik vrees dat ze te dik zijn om in mijn hoesje te stoppen. Indien ik het mis heb hoor ik dat natuurlijk graag, want extra grip op de losse joycons is een enorme vooruitgang O-)
sja, die chinezen snappen ook wel dat ze -nu- een paar euro extra kunnen vangen voor spul dat overal lastig te krijgen is. over een maand of wat is het waarschijnlijk de helft.
Maar zoals @matthijst ook aangeeft, met gratis verzending is het echt niet veel, als je dit soort spul in NL koopt is het: OF 3-5 x zo duur (officially licenced etc) OF 2x zo duur + verzendkosten en gewoon 1 op 1 import uit china (zelfde spul, eventueel met een retail doosje). Het is vaak wel een gok en je koopt wel eens een kat in de zak, maar ik bestel toch best vaak wat bij ali of ebay en als je goed zoekt valt het zelden echt tegen (en als het tegenvalt was het nog steeds spotgoedkoop :D)

In wat voor "hoesje" wilde je ze meenemen??? iets van dit formaat:
http://www.mediamarkt.nl/...-pouch-zwart-1494069.html
(of de nintendo hoes van 20 euro)
gaat natuurlijk nooit werken....
Daarentegen, een stuk plastic van 5 euro hoef je natuurlijk ook nergens tegen te beschermen en pleur je gewoon naast je hoes in je tas

Strava

• matthijst
Op Ali vanochtend deze besteld:
gele controllerkapjes :)
https://nl.aliexpress.com...=2114.48010308.4.2.tTGCgp

• msnguy
Prulleman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:02:
[...]

sja, die chinezen snappen ook wel dat ze -nu- een paar euro extra kunnen vangen voor spul dat overal lastig te krijgen is. over een maand of wat is het waarschijnlijk de helft.
Maar zoals @matthijst ook aangeeft, met gratis verzending is het echt niet veel, als je dit soort spul in NL koopt is het: OF 3-5 x zo duur (officially licenced etc) OF 2x zo duur + verzendkosten en gewoon 1 op 1 import uit china (zelfde spul, eventueel met een retail doosje). Het is vaak wel een gok en je koopt wel eens een kat in de zak, maar ik bestel toch best vaak wat bij ali of ebay en als je goed zoekt valt het zelden echt tegen (en als het tegenvalt was het nog steeds spotgoedkoop :D)

In wat voor "hoesje" wilde je ze meenemen??? iets van dit formaat:
http://www.mediamarkt.nl/...-pouch-zwart-1494069.html
(of de nintendo hoes van 20 euro)
gaat natuurlijk nooit werken....
Daarentegen, een stuk plastic van 5 euro hoef je natuurlijk ook nergens tegen te beschermen en pleur je gewoon naast je hoes in je tas
Ik ben bekend met AliExpress, ik koop er genoeg meuk en inderdaad, soms koop je een kat in de zak (USB multicolor LED kabeltjes die snel stuk gaan) en soms heb je een megadeal (Onda V975M :P ). Op AliExpress kun je dit soort dingetjes meestal voor <2 euro scoren, dus vandaar mijn reactie.
Deze vind ik ook wel interessant, maar moet je hiervoor de behuizing van je Joy Cons open maken of schuif je deze erom heen? (en heb je dus dikkere Joy Cons)

• RayNbow
  • Nu online
msnguy schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Deze vind ik ook wel interessant, maar moet je hiervoor de behuizing van je Joy Cons open maken of schuif je deze erom heen? (en heb je dus dikkere Joy Cons)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/D0GMoK5.jpg

;)

• matthijst
Open schroeven idd.
Schijnen hetzelfde te zijn als de retail gele, alleen mis je een stukje dat tussen de triggers zit.
Heb zelf een zwarte, dus dat valt niet heel erg op dan :)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/h9b4gz1ip8vy.jpg

Hier mist schijnbaar een stukje geel:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RsLPW6n.jpg

Kleur schijnt "goed" te zijn, maar lijkt groenig op de foto.

• Prulleman
Da's wel gaar als je de gele op een neon jc zet...

Strava

• Sn0wblind
  • Laatst online: 23-07 21:54
heb die ook, en al geinstalleerd. zijn gewoon shells van nintendo zelf. hoe ze eraan gekomen zijn is mij een raadsel nog.

• keepitfrosty
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:36:
[...]

heb die ook, en al geinstalleerd. zijn gewoon shells van nintendo zelf. hoe ze eraan gekomen zijn is mij een raadsel nog.
Hoe weet je dat ze het van Nintendo zelf hebben dan?

• Sn0wblind
keepitfrosty schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:38:
[...]

Hoe weet je dat ze het van Nintendo zelf hebben dan?
Omdat ik ze zelf heb vergeleken. Ze zijn 100% identiek op de datum van manufacturing na. De markeringen, de lettertypes etc. Echt alles is zoals het hoort te zijn en dan ook een perfect fit.

• matthijst
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:36:
[...]

Grappig. Jij maakte je pas nog druk om barstjes in de behuizing toch?

• keepitfrosty
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:45:
[...]

Omdat ik ze zelf heb vergeleken. Ze zijn 100% identiek op de datum van manufacturing na. De markeringen, de lettertypes etc. Echt alles is zoals het hoort te zijn en dan ook een perfect fit.
Ja dus waarschijnlijk gewoon een goede kloon :) Ik heb vroeger weleens replica ps3 controllers via Ali gekocht. Ook nagenoeg perfect maar zeker niet origineel.

[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 04-05-2017 13:00 ]

• Sn0wblind
matthijst schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Ja? Maar wat hebben de barstjes in de Switch zelf met joycons te maken?
keepitfrosty schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:59:
[...]

Ja dus waarschijnlijk gewoon een goede kloon :) Ik heb vroeger weleens replica ps3 controllers via Ali gekocht. Ook nagenoeg perfect maar zeker niet origineel.
Is nog te vroeg voor clones. Kost namelijk relatief veel tijd en heel veel geld om goede molds na te maken. Tenzij ze de originele cad tekeningen hebben wat mij onwaarschijnlijk lijkt. Een mold laten maken kost letterlijk duizenden en dat voor een vrij simpel product. En om dan ook nog markeringen etc in de mold te verwerken is bijna niet doable. PS3 controller replicas zijn vrij makkelijk te onderscheiden van de echte (volgens youtube filmpjes dan, heb zelf die niet in mijn handen gehad ooit).

Ze verkopen ook veel 3ds parts etc dus ze zullen wel iemand in de foxcon fabriek hebben die wat stuff regelt voor ze.

[ Voor 71% gewijzigd door Sn0wblind op 04-05-2017 13:41 ]

• SrbinYU
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-08 19:28
matthijst schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:55:
[...]

Grappig, dat jij dat onthoud!

• Denko
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

keepitfrosty schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 12:59:
[...]

Waarschijnlijk een UA

PSN & XBL: Denkoyugo

• matthijst
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:35:
Naja, heel voorzichtig met de Switch, maar schijnbaar weinig moeite om joycons open te schroeven en de inhoud eruit te slopen :P
Dank je. Ik voel me vereerd dat je een van je schaarse replies voor mij gebruikt _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 04-05-2017 14:03 ]

• keepitfrosty
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 13:35:
[...]

[...]

PS3 controller replicas zijn vrij makkelijk te onderscheiden van de echte (volgens youtube filmpjes dan, heb zelf die niet in mijn handen gehad ooit).
Je hebt zoveel verschillende ps3 replicas op ali, in verschillende prijs categorieën. Die ik had ook naast mijn originele gehouden en alles klopte precies. Het kan dus prima dat je gewoon een goede kloon hebt. Ook al kost het veel tijd en geld om een goede mold te laten maken. Als ze verwachten daar geld mee te kunnen verdienen. Maar wie weet heb je de real deal, ik betwijfel het.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Mooi dat die ali dingen 'Vervanging Rechts Links Behuizing Shell Case Cover voor Nintendo Schakelaar Vreugde-Con Controller' heten :'). Misschien zelf ook maar aanschaffen. Y000 schroevendraaiertje heb ik al, en is wel handig als er een beschadigd is.

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Zijn er mensen hier waarbij het linkerkant van het scherm wat geliger is dan de rechterkant? Het loopt zeg maar gelijdelijk van licht gelig naar gewoon wit, vooral goed te zien met witte en grijze achtergronden.

• Count_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-10 16:43
Iemand ervaring met de Gioteck grip? https://www.bol.com/nl/p/...s-switch/9200000073831350

• Sn0wblind
matthijst schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:01:
[...]

Naja, heel voorzichtig met de Switch, maar schijnbaar weinig moeite om joycons open te schroeven en de inhoud eruit te slopen :P
Dat ik voorzichtig met de Switch ben is omdat het een dure unit is en niet zo goedkoop is om te vervangen. Naast problemen die vanuit het niets ontstaan en dat voor vele users is gewoon een probleem. Zou er minder problemen mee hebben als spareparts enzo er makkelijk voor verkrijgbaar zijn. Maar dat is niet het geval.

Die joycons daarintegen kosten per stuk maar 40 euro. Heb 2 setjes en kon dus met gemak met 1 setje spelen. Ben zelf sowieso wel erg behendig met hardware dus maak mij daar niet zoveel zorgen over. De Switch zelf ga ik niet mee rommelen, garantie daarvoor is mij te belangrijk.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:53
BoomTree schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 14:25:
Zijn er mensen hier waarbij het linkerkant van het scherm wat geliger is dan de rechterkant? Het loopt zeg maar gelijdelijk van licht gelig naar gewoon wit, vooral goed te zien met witte en grijze achtergronden.
Nieuwe unit die paar dagen oud is? Kan lijm zijn die voor scherm wordt gebruikt. Gaat na een aantal dagen weg. Anders een fabrieksfout.

• Zerora
Ik merkte gisteren op dat de JoyCon L een millimeter dikker is dan de JoyCon R. Het is niet storend ofzo.

Dus heb zegmaar dit (overdreven beeld voor de duidelijkheid):
code:
1
2
3
4
5
                  boven
__O__ _____________________________ __O__
__L__ -----------SWITCH------------ --R--

onder

[ Voor 9% gewijzigd door Zerora op 04-05-2017 16:22 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Sn0wblind
Zerora schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 16:20:
Ik merkte gisteren op dat de JoyCon L een millimeter dikker is dan de JoyCon R. Het is niet storend ofzo.

Dus heb zegmaar dit (overdreven beeld voor de duidelijkheid):
code:
1
2
3
4
5
                  boven
__O__ _____________________________ __O__
__L__ -----------SWITCH------------ --R--

onder
Zou niet horen, ze zijn exact even hoog. Kan zijn dat het plastic bol staat of gewoon een slecht exemplaar van de behuizing is.

• matthijst

• Zerora
Sn0wblind schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 17:02:
[...]

Zou niet horen, ze zijn exact even hoog. Kan zijn dat het plastic bol staat of gewoon een slecht exemplaar van de behuizing is.
Plastic staat niet bol. Er zijn geen problemen mee verder. Alles werkt naar behoren verder. Ik ga er verder niks mee doen.

• RayNbow
  • Nu online
Ik moet niet proberen om een Puyo Puyo Tetris stage te clearen wanneer het laat is en ik slaap nodig heb... Kostte tig pogingen en bij elke poging slopen de schoonheidsfoutjes er langzaam in... :p

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19:22

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Zelda is al een paar dagen een update binnen aan het halen maar er is geen vordering. Ik zie op het startscherm een lege witte (status?) lijn met in het midden een wit knipperend kruis. Er is een actieve internetverbinding. Gaat er iets mis?

• dubstepjoris
Misschien dat het al eerder gepost is (of misschien gewoon een domme vraag): zou zo'n Usb-c dongel die gebruikt worden op de MacBook ook werken op de switch?
http://s.aliexpress.com/rIFrE3AR zo eentje.
Zo ja, zou ideaal zijn als portable dock, aangezien bijna iedereen een hdmi kabel en een telefoon oplader heeft, zou je alleen je switch, dat blokje en een usb-c kabel mee hoeven nemen.

• dubstepjoris
Tweakarim schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:48:
Zelda is al een paar dagen een update binnen aan het halen maar er is geen vordering. Ik zie op het startscherm een lege witte (status?) lijn met in het midden een wit knipperend kruis. Er is een actieve internetverbinding. Gaat er iets mis?
Witte lijn is de vordering, zou dus betekenen dat ie de download ofzo niet kan starten. Dat kruis weet ik niet (Google is je vriend). Heb je download of op gamepad?
Ik ga als een standaard ict'er klinken, maar de switch / router even opnieuw opstarten?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01:04
dubstepjoris schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 20:51:
Misschien dat het al eerder gepost is (of misschien gewoon een domme vraag): zou zo'n Usb-c dongel die gebruikt worden op de MacBook ook werken op de switch?
http://s.aliexpress.com/rIFrE3AR zo eentje.
Zo ja, zou ideaal zijn als portable dock, aangezien bijna iedereen een hdmi kabel en een telefoon oplader heeft, zou je alleen je switch, dat blokje en een usb-c kabel mee hoeven nemen.
Volgens mij zou een USB -C Naar HDMI converter gewoon moeten werken. Die dock is naar ik weet niets anders dan een "domme" doorvoer.

• Prulleman
FrankoNL schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:02:
[...]

Volgens mij zou een USB -C Naar HDMI converter gewoon moeten werken. Die dock is naar ik weet niets anders dan een "domme" doorvoer.
Helaas niet, er zit iets in wat de HDMI activeert, sterker nog alsje een andere lader in het dock steekt doet ie ook al niks.
Wachten tot de Chinezen iets reverse engineren

Strava

• dubstepjoris
Prulleman schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:09:
[...]

Helaas niet, er zit iets in wat de HDMI activeert, sterker nog alsje een andere lader in het dock steekt doet ie ook al niks.
Wachten tot de Chinezen iets reverse engineren
Hmm spijtig. Het was ook wel wat te mooi om waar te zijn natuurlijk, want volgens mij gebruikt de switch 15V in docked mode ipv de standaard 5V geleverd door een telefoon oplader. Zou het dan wel kunnen als je de oplader van de switch in zo'n macbook dongel steekt? Dat de 15 volt de HDMI output triggered? Ik heb geen macbook dus kan het zelf niet testen :P plus er is natuurlijk de kans dat je je switch frituurt door er ineens 15V doorheen te jassen.

Verwijderd

Net even een potje Mario Kart gedaan met zijn tweeën.
In tegenstelling tot bij andere (puzzel) games waarbij je 1 joycon hebt nu wel last van lichte kramp. Iemand een aardige oplossing hiervoor?
De speler met de blauwe joycon gaf aan dat de kart soms niet lekker reageerde? Is dat dan het bekende probleem?

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 12:27
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:28:
In tegenstelling tot bij andere (puzzel) games waarbij je 1 joycon hebt nu wel last van lichte kramp. Iemand een aardige oplossing hiervoor?
De speler met de blauwe joycon gaf aan dat de kart soms niet lekker reageerde? Is dat dan het bekende probleem?
Als tie op het sturen soms er mee stopt en de kart ging dwalen dan is het waarschijnlijk dat probleem ja. Ik had er vandaag ook last van en heb hem gelijk ter reparatie opgestuurd.

[ Voor 6% gewijzigd door Tiimbo1991 op 04-05-2017 22:55 ]

• matthijst
Plakt Nintendo er echt een stukje schuim in?
Of krijg je een nieuwe?

Edit: schuim schijnbaar.

[ Voor 16% gewijzigd door matthijst op 04-05-2017 23:52 ]

• RayNbow
  • Nu online
Vanavond wat puyo's gepopt, wat tetrominos weggeveegd, klein beetje gekart en de demo van Master Blaster Zero gespeeld. Die demo is zeer vermakelijk (eerste stage gespeeld). Alleen jammer dat B als bevestigingstoets wordt gebruikt en A voor annuleren. Precies andersom vergeleken met het gros van de games op Nintendo-platformen. Gelukkig schijnt er in de volledige versie een optie te zitten om deze knoppen om te wisselen.
matthijst schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:46:
Plakt Nintendo er echt een stukje schuim in?
Of krijg je een nieuwe?

Edit: schuim schijnbaar.
Alleen de linker Joy-Con wordt op die manier gerepareerd. De rechter wordt doorgaans vervangen.

• msnguy
Deze avond lekker online gekart met een vriendin van mij en de laatste 2 "beginners-shrines" van de 4 in Zelda: BotW gedaan. Breath of the Wild is echt dé topper momenteel. Puyo Puyo Tetris blijft een twijfelgeval. Voor 20 euro was het een no-brainer geweest, maar 40 euro is prijzig voor een tussendoor-spelletje.

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Is er al wat meer bekend over Virtual Console? Op deze pagina staat dat maandelijkse NES of SNES downloads op de planning staan, wat wel een aanwijzing is dat er zoiets komt toch?

http://www.nintendo.com/switch/online-service/

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:40
@Stefan22 zodra de online service beschikbaar is, komen er iedere maand nes en Snes spellen beschikbaar om te proberen. Iig is dat waar het over gaat. Dan komt de mogelijkheid om die spellen te kopen ook wel.

• Sahri
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-02 14:25
Een week geleden de Switch in huis gehaald, aangesloten en Mario Kart gespeeld. Geweldig ding :D Vind alleen die kleine joy con controllers niet erg fijn in de hand liggen dus heb ik deze besteld:

https://www.bol.com/nl/p/...r-grips/9200000076552518/

Ben benieuwd hoe die in de hand liggen.

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Nee sorry.
Ik heb deze: https://www.amazon.de/gp/product/B06XWZRKRW/ (Controller Grips van Topace)
Dat heb ik gedaan vanwege de knopjes aan de bovenkant; deze zijn ook prima in te drukken door mijn kids met kleine vingertjes.

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-11 20:55

Pykow

Angelo OTR

Ik heb nu een weekje de nintendo switch binnen.
Paar dagen Mario kart 8 gespeeld (Had hem ook al op de Wii U met DLC's)
Nu ik alle banen weer heb gespeeld (nog niet alles op 200cc gehaald), heb ik het ook wel weer gezien.
Nu is het wachten tot Juli op Splatoon 2, want volgens mij komt er verder geen game uit.
Hopelijk kondigen ze binnenkort nog wat nieuws aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Pannekoek_NL
  • Laatst online: 19-11 12:47
Tiimbo1991 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 22:55:
[...]

Als tie op het sturen soms er mee stopt en de kart ging dwalen dan is het waarschijnlijk dat probleem ja. Ik had er vandaag ook last van en heb hem gelijk ter reparatie opgestuurd.
Verwijderd schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 21:28:
Je kunt bij het selecteren van je wagentje op de + of - knop drukken om de stats te zien, daarbij kun je het sturen van je wagentje door het bewegen van de Joycon zelf uitzetten, misschien dat dit jullie probleem veroorzaakt? (Mochten jullie hier al bekend mee zijn en dit reeds uit hebben staan, mijn excuses)

• Tiimbo1991
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 30-09 12:27
Pannekoek_NL schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:48:
[...]

[...]

Je kunt bij het selecteren van je wagentje op de + of - knop drukken om de stats te zien, daarbij kun je het sturen van je wagentje door het bewegen van de Joycon zelf uitzetten, misschien dat dit jullie probleem veroorzaakt? (Mochten jullie hier al bekend mee zijn en dit reeds uit hebben staan, mijn excuses)
Nee dat heb ik uiteraard allemaal uit staan.

• Silversin
Pykow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:19:
Nu ik alle banen weer heb gespeeld (nog niet alles op 200cc gehaald), heb ik het ook wel weer gezien.
Nu is het wachten tot Juli op Splatoon 2, want volgens mij komt er verder geen game uit.
Ook 3 sterren bij alle 'cups' ? =P

• Thomas
  • Niet online
Ja ik struikel ook wel enigszins over het aanbod nu. Vermaak me wel met MK8, maar daar zal ik over een tijdje ook wel klaar mee zijn. Zelda al grotendeels uitgespeeld, al heb ik daar nog wel wat uren te gaan om alles te doen. Voor de rest weinig erg interessante games.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Silversin schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:39:
[...]

Ook 3 sterren bij alle 'cups' ? =P
wel op 150cc.
niet op 200cc, zijn de zelfde banen maar dan op een snelheid waarvoor de banen niet zijn gemaakt.
Is niet zo leuk om daarvoor alleen een gold mario te krijgen.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Thomas schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 10:43:
Ja ik struikel ook wel enigszins over het aanbod nu. Vermaak me wel met MK8, maar daar zal ik over een tijdje ook wel klaar mee zijn. Zelda al grotendeels uitgespeeld, al heb ik daar nog wel wat uren te gaan om alles te doen. Voor de rest weinig erg interessante games.
Om even in te haken op het aanbod van het moment (is natuurlijk smaak gerelateerd)... Heb nu aan physical games Zelda, Mario Kart en I Am Setsuna liggen. Digitaal heb ik Master Blaster zero, Kamiko en Gracefull Explosion Machine liggen. Als ik Zelda zo ver heb ga ik over naar I Am Setsuna, de rest speel ik er eigenlijk tussendoor waar Mario Kart de koploper is!

Ik heb zoals je ziet nog genoeg te doen, maar inderdaad... Als dadelijk Zelda, MarioKart en I Am Setsuna af heb, weet ik niet wat ik ga doen... Splatoon heeft me nog niet weten te overtuigen, Arms zie ik nog niet zitten...

Wordt dus wachten op Yooka Laylee, xenoblades, mario en dan wachten op nieuwe aankondigingen!

Oja ik heb de Demo van Dragonquest gespeeld in het japans... misschien komt het door de taal maar voor nu vind ik het niets. Wellicht in het engels en betere frames!

EDIT: Rime lijkt me ook een pareltje!

• JackAvery
  • Nu online
Pykow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 09:19:
Is iedereen ARMS al vergeten? Lijkt me best vermakelijk, maar smaken verschillen natuurlijk. Daarvan is wel al geleaked dat ie tot 8 spelers ondersteunt, dus vraag me af wat ze nog gaan tonen daar. Vermoedelijk in een online/local wireless mode? Verder is Thumbleseed net uitgekomen, lijkt ook leuk.

Een paar kleinere releases de komende weken:
  • NBA Playgrounds op 9 mei
  • Minecraft op 12 mei
  • Thumper op 18 mei
  • Ultra Street Fighter II en Disgaea 5 op 26 mei
In juni krijgen we dan o.a. Arms, Cave Story+ (met nieuwe co-op mode), en vermoedelijk Redout die voor Spring gepland staat. Lijkt dus een iets tragere maand, maar tegelijkertijd krijgen we de E3 aankondigingen, iets om naar uit te kijken.

Trouwens een paar nieuwe indie aankondigingen: Death Squared en Riftstar Raiders krijgen Switch versies. Oh, en Blaster Master Zero heeft een demo gekregen :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

JackAvery schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Is iedereen ARMS al vergeten?
Ziet er geinig uit maar ik vertrouw er niet zo op dat ik de gameplay leuk vind. Ik weet ook nog niet of ik Splatoon ga kopen, beslis ik tegen die tijd wel. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Silversin
NMe schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Ziet er geinig uit maar ik vertrouw er niet zo op dat ik de gameplay leuk vind. Ik weet ook nog niet of ik Splatoon ga kopen, beslis ik tegen die tijd wel. :)
Ik zou zeggen probeer eens Shovel Knight.

Verwijderd

NMe schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:16:
[...]

Ik hoop dat Nintendo een demo van ARMS online zet. Maar ik ga 'm zeker halen, vind het er erg leuk uitzien. Ik denk dat het goede multiplayer hit kan worden.

• GS88
  • Laatst online: 17-10 09:24

GS88

π raat

[...]
Oeh! :9~

Ik meende ook nog iets te horen van een Pokémon spel dat uit komt.. en hoop stiekem ook nog op een Mario 2D spel (net als NSMB WiiU bijvoorbeeld), Super Smash Bros. en een nieuwe Mario Party. :D

Alhoewel ik zeker ooit wel voor de Switch wil gaan, hoop ik nu vooral een Wii U te kunnen kopen, het spelaanbod daarvan is vele malen breder en de vele spellen die ik voor de Wii nu heb, kan ik gewoon meenemen naar de U :) (eerst nog 1tje voor een redelijke prijs scoren!)

Rotterdam

• Prulleman
ik wil een goeie 2d platform game, zoals NSMB, Mario Maker, Rayman Legends, ... shovel knight is een tikje te retro denk ik, dan wacht ik nog liever op mario games via VC (helaas ook nog geen nieuws over..)
iemand nog andere tips wat er in deze categorie aan zit te komen?

Strava

• JackAvery
  • Nu online
Rayman Legends komt :p net zoals Steamworld Dig 2 (meer een metroidvania dan een platformer?) en Sonic Mania, beide gepland voor deze zomer. Wonderboy is ook een 2D platformer en reeds gereleased, maar valt misschien ook onder "te retro"?
De kans bestaat natuurlijk dat de geheime game van Retro gewoon Donkey Kong Returns #3 is... al hoop ik eigenlijk van niet - zie ze liever aan een nieuwe IP werken.

Een demo van ARMS lijkt me ook een perfecte kans voor Nintendo. Misschien als pre-E3 verrassing? Ben zelf ook nog niet zeker of ik m oppik, in tegenstelling tot Splatoon 2. Die komt er zeker.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Ben even te lui om een poll te bouwen, maar wie gaat allemaal usf2 halen? Ik ben redelijk fan van de series, maar heb momenteel nog 0 interesse. Then again misschien is dat omdat ik multiplatform gamer ben en dus deel 4 en 5 al heb kunnen spelen. Was alpha op de snes de laatste 'echte' sf die op het (non mobile) nintendo console speelbaar was? Als je sinds die tijd nooit je SF fix hebt kunnen krijgen is het misschien anders :)

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Silversin schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:27:
[...]

Ik zou zeggen probeer eens Shovel Knight.
Ik heb Zelda nog niet uitgespeeld en heb Snake Pass, Snipperclips, Kamiko, Puyo Puyo Tetris en Mario Kart ook nog amper gespeeld. Ik zit voorlopig wat potentiële verveling betreft nog wel veilig. :+
Verwijderd schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:34:
[...]

Ik hoop dat Nintendo een demo van ARMS online zet. Maar ik ga 'm zeker halen, vind het er erg leuk uitzien. Ik denk dat het goede multiplayer hit kan worden.
Zou kunnen, maar ik zie niet hoe de game mij persoonlijk lang kan boeien. Als er een demo komt probeer ik 'm denk ik wel maar er moet wel iets heel geks gebeuren wil ik deze game kopen. Dan eerder Splatoon denk ik, ondanks dat ik geen shooter-fan ben.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:19:
Ben even te lui om een poll te bouwen, maar wie gaat allemaal usf2 halen? Ik ben redelijk fan van de series, maar heb momenteel nog 0 interesse. Then again misschien is dat omdat ik multiplatform gamer ben en dus deel 4 en 5 al heb kunnen spelen. Was alpha op de snes de laatste 'echte' sf die op het (non mobile) nintendo console speelbaar was? Als je sinds die tijd nooit je SF fix hebt kunnen krijgen is het misschien anders :)
Ik niet in ieder geval, maar ik snap wel waarom jij als fan twijfelt.

Je moet jezelf afvragen hoe je het wil spelen; online? lokaal met vrienden? alleen single player? toernooien?

Online: Hoe groot acht jij de kans dat het op een Nintendo console mogelijk is om het moeilijkste online genre goed werkend te krijgen? Misschien komt deze zin een beetje pessimistisch over... maar daar is een reden voor ;)
Met vrienden: Wat denken je vrienden over deze SF game?
Single player: Hoeveel singleplayer content zit in dit spel?
Toernooien: Als je daarin geïnteresseerd bent dan weet je vast of zoiets er aan zit te komen.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Heeft iemand een goede tip voor een mobile accupack?

Binnenkort een paar dagen met 2 a 3 switchers op pad, dus liefst iets dat veel power heeft...

• Sagat
BlackMage schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:27:
[...]

Ik niet in ieder geval, maar ik snap wel waarom jij als fan twijfelt.

Je moet jezelf afvragen hoe je het wil spelen; online? lokaal met vrienden? alleen single player? toernooien?

Online: Hoe groot acht jij de kans dat het op een Nintendo console mogelijk is om het moeilijkste online genre goed werkend te krijgen? Misschien komt deze zin een beetje pessimistisch over... maar daar is een reden voor ;)
Met vrienden: Wat denken je vrienden over deze SF game?
Single player: Hoeveel singleplayer content zit in dit spel?
Toernooien: Als je daarin geïnteresseerd bent dan weet je vast of zoiets er aan zit te komen.
Geen twijfel, om te beginnen is er voor mij nog geen fijne controller, ik een zogenaamde 'pad' speler, wat in mijn geval betekent, dat ik de standaard nintendo controllers niet goed genoeg vind, en dus ook niet op stick wil spelen (waarvan ik niet eens weet of deze uit is, maar meen ergens iets gelezen te hebben) maar stel er is een manier waarmee ik wel de joypad van mijn choice kan gebruiken.

Online: vrijwel iedereen zit op wifi, dit gaat het niet helpen qua lag. Verder ben ik niet een enorme fan van online mp, doe liever couch co-op
met vrienden: daar zou ik het inderdaad voor doen, maar de 2 nieuwe chars en wat balance tweaks maakt het voor mij niet interresant genoeg om te upgraden van eerdere sf2's die ik heb
single player: voor sf2 voor mij nauwelijks interresant
toernooien: zie vrienden, en i suck :P dus ga niet vaak meer naar toernooien......

Met de eerste jaren sf4 was er best een leuke tournooi scene in nederland, maar met sf5 is die er AFAIK niet of nauwelijks. Ik kan me vergissen, maar ik vrees dat usf2 niet hetzelfde effect gaat bereiken als sf4.

Maar we gaan het zien :)

10 second ninja DONE

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
Puyo Puyo Tetris aan het spelen. Zeer tof spel, enigste minpunt tot nu toe zijn de online battles waar je uitkomt tegen hoger geklasseerde spelers (3500+) terwijl je zelf maar een lage klassering hebt ipv te duelleren met mensen van hetzelfde niveau.

• keepitfrosty
Sagat schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:19:
Ik niet. In de snes en arcade era was ik helemaal weg van SF. Tegenwoordig kan het mij weinig nog boeien. Ja het is leuk om eventjes te spelen maar ik ben er dan ook al snel op uitgekeken. Misschien als het spel ooit een keer een tientje is op de online store.

• Sagat
keepitfrosty schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 13:23:
[...]

Ik niet. In de snes en arcade era was ik helemaal weg van SF. Tegenwoordig kan het mij weinig nog boeien. Ja het is leuk om eventjes te spelen maar ik ben er dan ook al snel op uitgekeken. Misschien als het spel ooit een keer een tientje is op de online store.
Ja.......sf is een van mijn favo games, en voor deel 5 heb ik 70 neergelegd, en deel 4 heb ik de dlc uitbreidingen (niet costuums maar wel extra chars etc) allemaal gehaald, en zelfs ook nog de pc versie gekocht. Maar voor een remake van deel 2 heb ik idd zeker geen 40-50euro over, rond de 10 zal ik er over gaan nadenken....

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Niet online
Ik hoop stiekem nog op Overwatch voor de Switch, ik zou het zo nog eens kopen :P. Ik ben natuurlijk geen developer, maar het spel grafisch wat terug schalen moet er toch wel wat van te maken zijn. Alleen een minpunt dat de Switch natuurlijk deels handheld is, en eigenlijk elke game ook SP elementen moet hebben omdat je niet altijd op internet zit.

That said, ben hier eigenlijk wel benieuwd naar:

Poll: Hoe gebruiken jullie je Switch vooral?
Alleen handheld
Vooral handheld
Beiden evenveel
Vooral docked
Alleen docked
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=398701&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

[...]

Is iedereen ARMS al vergeten? Lijkt me best vermakelijk, maar smaken verschillen natuurlijk. Daarvan is wel al geleaked dat ie tot 8 spelers ondersteunt, dus vraag me af wat ze nog gaan tonen daar. Vermoedelijk in een online/local wireless mode? Verder is Thumbleseed net uitgekomen, lijkt ook leuk.

• NBA Playgrounds op 9 mei
  • Minecraft op 12 mei
  • Thumper op 18 mei
In juni krijgen we dan o.a. Arms, Cave Story+ (met nieuwe co-op mode), en vermoedelijk Redout die voor Spring gepland staat. Lijkt dus een iets tragere maand, maar tegelijkertijd krijgen we de E3 aankondigingen, iets om naar uit te kijken.

Trouwens een paar nieuwe indie aankondigingen: Death Squared en Riftstar Raiders krijgen Switch versies. Oh, en Blaster Master Zero heeft een demo gekregen :)
Alle games die werken met motion / bewegingen met de controller sla ik over.
De reden waarom ik nooit veel op de Wii heb gespeeld.
Daarnaast had de Playstation vita met Rayman origins ook motionbesturing en dat is verschrikkelijk.

Arms zie ik daarom ook totaal niet zitten.
Games waar ik naar uitkijk is de nieuwe Mario, splatoon en Steamworld dig 2 (indie game)
Verder hoop ik op Kirby, Yoshi platformer en een Pokemon "main" game.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
ARMS lijkt me best leuk om eerlijk te zeggen. Maar ik denk dat de meeste fun in local multiplayer zit (1v1 tegen vreemden is niet mijn ding) en tenzij ze een tientje per stuk gaan kosten ga ik geen extra setje Joycons kopen.

• Thomas
  • Niet online
BlackMage schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:29:
ARMS lijkt me best leuk om eerlijk te zeggen. Maar ik denk dat de meeste fun in local multiplayer zit (1v1 tegen vreemden is niet mijn ding) en tenzij ze een tientje per stuk gaan kosten ga ik geen extra setje Joycons kopen.
Dan kun je lang wachten ben ik bang, ze gaan al bijna tegen kostprijs over de toonbank. ARMS lijkt me trouwens niet erg leuk.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:06
Arms doet me ook niks en de SF2 remake al helemaal niet. Heb SF4 al als ik daar zin in heb en SF2 kan ik op de Raspberry Pi spelen zo nodig. Ben hoe dan ook een beetje klaar met fighters. Een nieuw deel van die boxgame van EA zou ik dan weer wel waarderen :)

De komende 2 weken is het exclusief op de Switch gamen voor mij gezien ik nog maar 1 systeem wil meenemen op vakantie en kom er net achter dat ik toch al 10 games heb gekocht vanaf release. Daar gaat ook even de rem op voor ik weer niks uitspeel ;)

• RayNbow
  • Nu online
Pykow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:22:
[...]

Alle games die werken met motion / bewegingen met de controller sla ik over.
Dus Zelda heb je dan ook overgeslagen?

• Silversin
RayNbow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:04:
[...]

Dus Zelda heb je dan ook overgeslagen?
Daar kan je het uitzetten :p

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thomas schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 14:36:
[...]

Dan kun je lang wachten ben ik bang, ze gaan al bijna tegen kostprijs over de toonbank. ARMS lijkt me trouwens niet erg leuk.
Bijna tegen kostprijs denk ik niet, maar zelfs als dat zo is staat de techniek natuurlijk niet stil. Na een tijdje wordt alles vanzelf goedkoper om te produceren. Maar de kans dat de prijs daarna hard omlaag gaat is redelijk klein, gok ik. :P

• RayNbow
  • Nu online
Silversin schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:05:
[...]

Daar kan je het uitzetten :p
Hoe doe je dan Myham Agana Apparatus? ;)

En als games met "optional motion controls" wel okay zijn, dan is ARMS dat ook.
(8:07)

• Thomas
  • Niet online
NMe schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:18:
[...]

Bijna tegen kostprijs denk ik niet, maar zelfs als dat zo is staat de techniek natuurlijk niet stil. Na een tijdje wordt alles vanzelf goedkoper om te produceren. Maar de kans dat de prijs daarna hard omlaag gaat is redelijk klein, gok ik. :P
Ik had ergens gelezen dat er een erg kleine marge op zit, maar inderdaad, de prijs zal omlaag gaan, al zal dat niet voor ons gelden. De accessoires zijn vrij duur maar ergens snap ik het ook wel. De JC's en Pro controller hebben wat meer in huis dan bijvoorbeeld een Xbox One controller, en daar leg je 50-60 euro voor neer. Een accu (play & charge kit) en zo'n controller is al even duur als een Pro of setje JC's, maar dan zonder NFC scanner, IR camera (in geval van JC's) en gyro.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik lees trouwens net op Reddit dat de HD-rumble in Tumbleseed echt heel goed tot z'n recht komt en je die knikker echt van links naar rechts voelt rollen. Ik ben benieuwd, heb de game net gekocht maar m'n Switch ligt thuis en ik zit op kantoor, dus dat is wat onpraktisch. :P

• Silversin
RayNbow schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 15:27:
[...]

Hoe doe je dan Myham Agana Apparatus? ;)
Denk dat die eerder aiming enzo met motion controls bedoeld.
Pagina: 1 ... 42 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!