Tof! Laatste zelf in bezit hebbende MarioKart is de GBA versie en de Snes versie... Double Dash 1 x gespeeld... Wordt weer MarioKart in heule lange tijd
Zin in!
Verwijderd
De eerste reviews van MK8D beginnen binnen te druppelen.
http://www.nintendolife.c...witch/mario_kart_8_deluxe
Vergelijk met de Wii U versie:
http://www.nintendolife.com/reviews/wiiu/mario_kart_8
10/10 Switch vs 9/10 Wii U. Overduidelijk MK8D is de "definitive" versie van MK8
10/10 Switch vs 9/10 Wii U. Overduidelijk MK8D is de "definitive" versie van MK8
Ook al koop ik hem weer terwijl ik alle dlc al heb op de Wii U en het er mee eens ben dat het een hele goede game is vind ik een 10 weer zwaar overdreven. Alleen de prijs zou al een punt aftrek moeten geven. Maar ja tegenwoordig is een 7 het laagste en een 9/10 heel normaal dus het zal allemaal welVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:17:
De eerste reviews van MK8D beginnen binnen te druppelen.
Verwijderd
De prijs heeft weinig met de score te maken, tenzij de prijs echt zo hoog is dat het onbetaalbaar is. Ik heb vaker gameupgrades gezien die ook gewoon het volle bedrag waren..
Als je MK8 al op de Wii U hebt (fysiek) kan je bv naar Gamemania gaan en je game inruilen. Hier krijg je dan zo ongeveer 10 euro voor je spel terug. (Disclaimer ik weet de exacte prijs niet)
Als je MK8 al op de Wii U hebt (fysiek) kan je bv naar Gamemania gaan en je game inruilen. Hier krijg je dan zo ongeveer 10 euro voor je spel terug. (Disclaimer ik weet de exacte prijs niet)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 15:32 ]
Natuurlijk heeft de prijs wel iets met een score te maken. Anders zou je nooit een indiegame kunnen hebben met een hoog cijfer gezien die vaak achterblijven in de hoeveelheid content. Dan gaat een reviewer er anders naar kijken dan naar een game van tripple A titel van €60,-. Dat jij dat geen belangrijk punt vindt kan zijn, maar dat maakt het nog niet de waarheid.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:30:
De prijs heeft weinig met de score te maken, tenzij de prijs echt zo hoog is dat het onbetaalbaar is. Ik heb vaker gameupgrades gezien die ook gewoon het volle bedrag waren..
Dit is gewoon een re release met wat extra's en het grappige is dat diezelfde site daar Lego City Undercover op afrekende in de review. Meten met twee maten noemt men dat. Heb er verder geen problemen mee om het te betalen, maar een re release van €60,- is vrij hoog en een 8,5 of 9 had ook gewoon goed geweest. Een 10 is een spel dat je verbaast laat staan over wat er mogelijk is en is in perfectie uitgevoerd en niet iets wat je voor de 2e keer uit brengt. Mijn mening natuurlijk
Verwijderd
Voor degenen die nog een screen protector zoeken of een case, en de officiele case en amFilm protector niet kunnen krijgen, de Orzly protector en case van amazon.de zijn een aanrader. Heel fijn om aan te brengen, en de case kan meer dan de Nintendo-versie
Deze Mario Kart ga ik ook eens online spelen. Dat heb ik eigenlijk bij MK8 nooit gedaan, die had ik voornamelijk voor de lokale multiplayer sessies. De WiiU werd (online) voornamelijk gebruikt voor Monster Hunter in ieder geval. Maar volgens mij heb ik toch best wat gemist met MK8 door niet online te spelen (zelfde voor Smash trouwens, ben daar veels te bang dat ik hard ingemaakt wordt).
Met name door de Rumble mode van Rocket League ben ik meer en meer uit aan het kijken naar de MK8 battle modes, en gewone races. Dus ik kan niet wachten tot volgende week
Met name door de Rumble mode van Rocket League ben ik meer en meer uit aan het kijken naar de MK8 battle modes, en gewone races. Dus ik kan niet wachten tot volgende week
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Verwijderd
Het is nog niet super groot qua topic start (laat me weten als je mee wil helpen, uitbreiden) maar hier is hij dan het [Switch] Mario Kart 8 Deluxe topic.
Mede dankzij @Remmetje
Mede dankzij @Remmetje
Ik lees vaak van anderen dat ze graag een VC op de Switch willen... zelf begrijp ik niet waarom.
ik heb zelf een Wii U met een aantal VC games (GBA, DS), echt goed zijn die toch niet om te spelen... niet op touchpad en nuiet op TV. Misschien zie ik enkele dingen over het hoofd?
ik heb zelf een Wii U met een aantal VC games (GBA, DS), echt goed zijn die toch niet om te spelen... niet op touchpad en nuiet op TV. Misschien zie ik enkele dingen over het hoofd?
Verwijderd
Opzich zijn GBA games goed te doen op de Wii U, vind ik iig. De DS games vind ik dan idd wel minder. Maar vooral games als SNES, NES, N64 moeten het erg goed doen op de Switch. En ik hóóp ook op wat GameCube actie
Echt een slechte tip. Je kan ze dan beter online te koop aanbieden.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 15:30:
Je verkoopt ze aan GM vaak aan de laagste prijs. Krijgt een bon in de plaats om dan in die zelfde keten iets te moeten kopen die vaak de maximum prijzen gebruiken... ieder zijn ding natuurlijk...
Verwijderd
@marcelproust Dat kan natuurlijk ook, maar dan moet je weer een Marktplaats / VA post maken, gaan bijhouden etc. Met je game naar de GameMania is gewoon een stuk sneller en als je daar toch al een nieuwe game gaat kopen dan kan je het goed combineren. Maar ja, als je de tijd ervoor hebt / neemt kan je op internet inderdaad meer geld krijgen. Verder kan je bij de gamemania inwisselen voor een cadeaukaart of voor een gereduceerd contant bedrag.
Zo heb ik ook ruim 100 euro aan oude PS3, XBOX 360 en Wii games aan de Gamemania verkocht toen ik de Switch ging halen.
Zo heb ik ook ruim 100 euro aan oude PS3, XBOX 360 en Wii games aan de Gamemania verkocht toen ik de Switch ging halen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 21:39 ]
GBA vond ik idd al beter, maar DS is een ander verhaal.. een echte goede layout of techniek hebben ze daarvoor niet kunnen vinden. De games met two screens zullen ze dan vermoedelijk wel niet op de Switch uitbrengen. 🙈Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:31:
Opzich zijn GBA games goed te doen op de Wii U, vind ik iig. De DS games vind ik dan idd wel minder. Maar vooral games als SNES, NES, N64 moeten het erg goed doen op de Switch. En ik hóóp ook op wat GameCube actie
Als ze Super Mario Sunshine uitbrengen is alles goed.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:31:
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Verwijderd
Of Eternal DarknessTouchdomex schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:47:
[...]
Als ze Super Mario Sunshine uitbrengen is alles goed.
Zoveel Cube titels die ik graag portable zou willen hebben op de een of andere manier.
Beide Pikmin bijvoorbeeld en Metroid.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Eerste wereld problemen: even een VA post aanmaken :-)Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:37:
@marcelproust Dat kan natuurlijk ook, maar dan moet je weer een Marktplaats / VA post maken, gaan bijhouden etc. Met je game naar de GameMania is gewoon een stuk sneller en als je daar toch al een nieuwe game gaat kopen dan kan je het goed combineren. Maar ja, als je de tijd ervoor hebt / neemt kan je op internet inderdaad meer geld krijgen. Verder kan je bij de gamemania inwisselen voor een cadeaukaart of voor een gereduceerd contant bedrag.
Daarnaast vind je online toch ook goede deals. GM 60e voor MK; heb ze zelf voor 45e en wordt daarnaast nog thuisgeleverd. Hoeveel tijd heb ik er in gestoken? Minder dan in deze comment :-) daarnaast mijn WiiU versie aan een redelijke prijs van 20e kunnen doorverkopen op 2dehands.
Voor de record, ik verdien goed hoor; maar ik maak er toch mijn hobby van om niet onnodig te veel te moeten betalen, uiteindelijk vul je toch alleen maar de zakken van de grote bazen...
Vanmiddag Snake Pass gekocht. Best leuke game. Besturing is wel wennen.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
@marcelproust Ik bestel niet graag bij onbekende webshops, ik zie vaak genoeg dat mensen niet of te laat hun spul toegezonden krijgen of dat er veel onduidelijkheid is.
Dus dan kom je bij bekende websites als Nedgame, Next-Level, MediaMarkt en Gamemania.
Dan bestel ik (meestal) bij de laatste want daar kan je voor korting sparen en zij hebben meestal de beste pre-order extra's.
@Touchdomex Pikmin en Metroid zie ik liever in de vorm van nieuwe games. Eternal Darkness is dan weer meer een cultgame waarbij je eigenlijk wel de GC versie moet hebben.
Dus dan kom je bij bekende websites als Nedgame, Next-Level, MediaMarkt en Gamemania.
Dan bestel ik (meestal) bij de laatste want daar kan je voor korting sparen en zij hebben meestal de beste pre-order extra's.
@Touchdomex Pikmin en Metroid zie ik liever in de vorm van nieuwe games. Eternal Darkness is dan weer meer een cultgame waarbij je eigenlijk wel de GC versie moet hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 22:15 ]
Dit dus. Vind de GM echt belachelijk slechte deals leveren voor 2e hands games. Zo moeilijk is het niet om een V&A ad te maken, laatst nog Forza Horizon 3 voor 35 euro verkocht. 1 minuut werk om de ad te maken, bubbelenvelopjes moet je gewoon een keer een dik pak van kopen, dan is het domweg de game er in stoppen, adres er op en een keer op een PostNL punt langsbrengen (of in de brievenbus gooien). Kost mij in ieder geval amper tijd omdat er één zit op het station waar ik dagelijks via reis. Die, laten we het ruim nemen, 10 minuten incl. berichten heen en weer verzenden die ik er aan kwijt ben is de 20+ euro die ik 'win' door niet naar de GM te gaan wel waard. Waarschijnlijk had dat me zelfs meer tijd gekost.marcelproust schreef op donderdag 20 april 2017 @ 21:50:
[...]
Eerste wereld problemen: even een VA post aanmaken :-)
Daarnaast vind je online toch ook goede deals. GM 60e voor MK; heb ze zelf voor 45e en wordt daarnaast nog thuisgeleverd. Hoeveel tijd heb ik er in gestoken? Minder dan in deze comment :-) daarnaast mijn WiiU versie aan een redelijke prijs van 20e kunnen doorverkopen op 2dehands.
Voor de record, ik verdien goed hoor; maar ik maak er toch mijn hobby van om niet onnodig te veel te moeten betalen, uiteindelijk vul je toch alleen maar de zakken van de grote bazen...
Idem voor games kopen, vaak is alleen al naar de MediaMarkt gaan al voordeliger dan de GM. Ik heb MK8 overigens voor 50 euro in pre-order staan.
[ Voor 7% gewijzigd door Thomas op 20-04-2017 22:17 ]
Verwijderd
En hoe komen jullie aan de bedragen van 50/45 euro? Het goedkoopste op Budgetgaming is 53 euro bij een winkel die ik niet ken en dus nooit iets zou kopen. Dan betaal ik liever een paar euro meer bij een winkel die ik gewoon vertrouw.
@Thomas Games in een tas stoppen, één tramhalte verder en bij de Gamemania langsbrengen kost mij minder tijd. Plus hoef ik er niet bang voor te zijn dat ik opgelicht wordt, dat de game tussen de post kwijtraakt, etc. etc.
@Thomas Games in een tas stoppen, één tramhalte verder en bij de Gamemania langsbrengen kost mij minder tijd. Plus hoef ik er niet bang voor te zijn dat ik opgelicht wordt, dat de game tussen de post kwijtraakt, etc. etc.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 22:21 ]
Ik heb hem voor 55 bij nedgame in de preorder.
Heb hier vaak dat Nedgame mij meer bied maar moet dan wel weer in de winkel uitzoeken. Meestal doe ik dat toch wel dus dan is het makkelijk.
49.99 via Amazon, schijnt ook in NL op release te worden geleverd.
Goed, ieder z'n ding natuurlijk, maar mij niet gezien. De GM is voor mij vooral super onpraktisch omdat ik een MM, en talloze andere winkels die games verkopen heel dichtbij heb, en de GM gek genoeg ver buiten het centrum zit (Den Haag) waardoor ik 20 minuten in de tram moet zitten om in de buurt te komen.
Als ik games verkoop is het verzendrisico voor de koper en betaalt hij/zij vooraf, zelf loop je dus geen risico. Voor mij is de GM verder weg, om en nabij 20 minuten enkele reis, dus ik kom er eigenlijk nooit, al hadden ze in zeldzame gevallen vroeger wel eens games eerder dan de release, maar dat gebeurt tegenwoordig ook nooit meer. Ik vind het in ieder geval ronduit debiel hoe weinig ze je voor 2e hands games geven, en je betaalt er altijd de hoofdprijs voor nieuwe games. Nedgame is IMO een stuk coulanter met koop/verkoopprijzen en aanbod, dus daar kom ik nog wel eens.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 22:18:
Goed, ieder z'n ding natuurlijk, maar mij niet gezien. De GM is voor mij vooral super onpraktisch omdat ik een MM, en talloze andere winkels die games verkopen heel dichtbij heb, en de GM gek genoeg ver buiten het centrum zit (Den Haag) waardoor ik 20 minuten in de tram moet zitten om in de buurt te komen.
[ Voor 90% gewijzigd door Thomas op 20-04-2017 22:36 ]
Ik kocht MK via Fnac. Hebben vaak speciale dagen met korting en punten als je lid bent, vandaar 45, als je ze een goei moment treft. (de Switch zelf gekocht voor 289!)
Daarnaast bv Puyo Puyo voor 30 bij YGZ. Terwijl anderen er makkelijk 40 voor vragen.
Het is kwestie van rond te kijken, er snel bij te zijn, en soms af te wachten. Een beetje de markt aanvoelen, meer is het niet.
Meeste webshops zijn daarnaast ook nog betrouwbaar, zeker als je met Paypal betaalt loop je weinig risico met de kopersbescherming. Laat dat een tip zijn :-)
Daarnaast bv Puyo Puyo voor 30 bij YGZ. Terwijl anderen er makkelijk 40 voor vragen.
Het is kwestie van rond te kijken, er snel bij te zijn, en soms af te wachten. Een beetje de markt aanvoelen, meer is het niet.
Meeste webshops zijn daarnaast ook nog betrouwbaar, zeker als je met Paypal betaalt loop je weinig risico met de kopersbescherming. Laat dat een tip zijn :-)
Verwijderd
Fnac heb ik enkel een keer in Frankrijk gezien, volgens mij zijn die winkels er niet in Nederland. En de keren dat ik ze in Frankrijk gezien heb waren ze schikbarend duur. Ik ken de Belgische webshop ervan, maar die stuurt niet naar Nederland. Dus geheel onbruikbaar voor mij, tenzij ik een reisje naar België maak. Voor ong. de prijs van de game
(not gonna happen) en YGZ ken ik al helemaal niet.
Verwijderd
Goed werk van Konami!
Maar ik vind 'm nog wel gewoon te duur voor wat je er voor krijgt.
[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 07:05 ]
Ze mogen van mij ook wel eens opschieten met die beloningen voor de Switch, lust wel een leuk Thema op mn Switch
Ik denk dat mijn kinderen en ik Bomberman toch langer zullen blijven spelen dan Zelda.Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 07:03:
Goed werk van Konami!Maar ik vind 'm nog wel gewoon te duur voor wat je er voor krijgt.
Multiplayer van Bomberman is toch het leukste en er zit genoeg unlockable content in om voorlopig bezig te blijven.
En op dit moment heeft Konami toch een "+" verdient voor luisteren naar zijn gebruikers ( dat is ook voor het eerst ). Nintendo heeft dat nog niet gedaan met Zelda...
Wat bedoel je hier precies mee? Voor zo ver ik weet hebben ze twee updates uitgebracht die voor een gedeelte de issues met framedrops oplossen.chrisO schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:24:
[...]
En op dit moment heeft Konami toch een "+" verdient voor luisteren naar zijn gebruikers ( dat is ook voor het eerst ). Nintendo heeft dat nog niet gedaan met Zelda...
Patch notes:Sokkeh schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:33:
[...]
Wat bedoel je hier precies mee? Voor zo ver ik weet hebben ze twee updates uitgebracht die voor een gedeelte de issues met framedrops oplossen.
Ze hebben een oplossing voor de camera 'problemen' in single player en hebben gewerkt aan de controls, dat waren de grootste klachten. Of dat de problemen oplost weet ik niet ( nog niet geprobeerd ), maar ze proberen het tenminste op te lossen.Ver.1.3 Update Notice
・Four new VS stages have been added to the shop (White Cross, Lagoon, Max Speed, Power Zone).
・Two new series of accessories have been added to the shop (Crowns, Bombs).
・The frame rate of the entire game has been improved. We also made slight adjustments and improved the controls as well.
・Less lags are likelier to happen when every participant in the Online Battle have good network connection.
(If you want to find opponents with good connection, set Other > Basic Settings > Network Settings to the very left.)
・Made it possible to press L/R to change the inclination of he map in the Story Mode. Other > Basing Settings will also allow you to fix the camera position as well.
・You can now choose the strength of the COM on the Multiplayer Battle Mode.
・The strength of the Five Dastardly Bombers on the Story Mode have been adjusted.
・The difficulties of Beginner and Normal have been reduced, making it easier to beat them.
・Adjusted the heights and slopes on some maps to improve the visibility.
・If you continue a certain number of times in the Story Mode, you will be able to continue without paying anymore gems.
・Changed the BP (Battle Point) increase/decrease rate for the League Battle.
・Fixed other various small bugs.
@ChrisO sorry! Ik bedoelde de opmerking over nintendo met zelda.
@Sokkeh geeft niet.Sokkeh schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:49:
@ChrisO sorry! Ik bedoelde de opmerking over nintendo met zelda.
Daar bedoelde ik mee dat de patches voor Zelda tot nu toe enkel problemen met framerate issues en infinite arrows bugs verwijderen.
Geen enkele gameplay wijziging, terwijl er genoeg zijn die irritant zijn of het spel minder leuk maken.
Tja, denk dat dat ook wel een andere strekking heeft dan het bomberman verhaal. Die game was (van wat ik heb gelezen) echt broken. Zelda heeft wat dingen waar sommige mensen het niet mee eens zijn maar dat vind ik meet een keuze van de developer in plaats van "niet luisteren naar de community". Zo veel klachten zijn er volgens mij nou ook weer niet en het geluid van klagende mensen hoor je altijd het hardst.chrisO schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:53:
[...]
@Sokkeh geeft niet.
Daar bedoelde ik mee dat de patches voor Zelda tot nu toe enkel problemen met framerate issues en infinite arrows bugs verwijderen.
Geen enkele gameplay wijziging, terwijl er genoeg zijn die irritant zijn of het spel minder leuk maken.
YGZ heb ik wel goede ervaringen mee, ze bestaan dan ook al een lange tijd (even bij budgetgaming gekeken, daar is de vroegste 'ervaring' met ze in 2009). Ze stonden echter bekend als YourGameZone, maar zijn sinds kort volgens mij op YGZ over gegaan. Maar met 2200+ ervaringen op budgetgaming en een gemiddelde van 9.4 sterren, dat is verder niet misVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 23:32:
Fnac heb ik enkel een keer in Frankrijk gezien, volgens mij zijn die winkels er niet in Nederland. En de keren dat ik ze in Frankrijk gezien heb waren ze schikbarend duur. Ik ken de Belgische webshop ervan, maar die stuurt niet naar Nederland. Dus geheel onbruikbaar voor mij, tenzij ik een reisje naar België maak. Voor ong. de prijs van de game(not gonna happen) en YGZ ken ik al helemaal niet.
De preorder van Disgaea 5 heb ik daar staan, omdat ik daar sowieso geen haast mee heb. Voor Mario Kart had ik voor Nedgame gekozen, omdat het prijsverschil al minimaal was en ik in m'n lunchpauzes makkelijk naar Nedgame kan lopen om een preorder op te halen (beetje jammer dat ik de 28ste nu vrij heb, maar goed, het is nog steeds dezelfde stad). Maar met Disgaea was Nedgame wel een stuk duurder, en voor YGZ had ik toen ook een kortingscode, dus kom ik op 45 euro oid uit.
(Voor Nedgame heb ik nog een entertainment bon van 15 euro, dus 40 euro eigen geld bijleggen voor MK8D)
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Zijn er hier mensen die veel Puyo Puyo Tetris spelen en een Pro controller hebben?
Ik heb namelijk heel vaak dat als ik links/rechts druk op de d-pad, dat deze dan boven/onder aanslaat, waarbij, in het geval van tetris, de blokken in één keer naar beneden vallen.
Ik had de controller naar Nintendo gestuurd, maar die zeiden geen mankementen te kunnen vinden.
Of is dit gewoon een kwestie van dikke vingers?
Ik heb namelijk heel vaak dat als ik links/rechts druk op de d-pad, dat deze dan boven/onder aanslaat, waarbij, in het geval van tetris, de blokken in één keer naar beneden vallen.
Ik had de controller naar Nintendo gestuurd, maar die zeiden geen mankementen te kunnen vinden.
Het is een design dingetje, ik heb het met Zelda ook wel eens gehad dat ik met het willen wisselen van het wapen de Runes kreeg. Andere D-pads van Nintendo hebben er geen last van. Als ze het probleem op willen lossen, moeten ze met een revisie gaan komen.ykz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:38:
Zijn er hier mensen die veel Puyo Puyo Tetris spelen en een Pro controller hebben?
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Dat is wel heel jammer. Bij een spel als Tetris is dat namelijk cruciaal.Koldur schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:41:
[...]
Het is een design dingetje, ik heb het met Zelda ook wel eens gehad dat ik met het willen wisselen van het wapen de Runes kreeg. Andere D-pads van Nintendo hebben er geen last van. Als ze het probleem op willen lossen, moeten ze met een revisie gaan komen.
Dan gebruik ik voorlopig maar de Joy-Cons.
Er zijn zat mensen die hem teruggestuurd hebben en hem dan wel "gefixed' terugkrijgen. Dus ze hebben er wel een oplossing voor.Koldur schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:41:
[...]
Het is een design dingetje, ik heb het met Zelda ook wel eens gehad dat ik met het willen wisselen van het wapen de Runes kreeg. Andere D-pads van Nintendo hebben er geen last van. Als ze het probleem op willen lossen, moeten ze met een revisie gaan komen.
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik heb daar zelf nog niets over gelezen, zou ik de mijne ook maar op moeten sturen, maar geloof er niet zoveel van. Misschien dat ik hier wat te koppig in ben, maar het probleem kan volgens mij echt alleen maar in het design zitten. Misschien dat ze dit aangepast hebben, maar dan hebben ze dat wel erg snel gedaan.Denko schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:17:
[...]
Er zijn zat mensen die hem teruggestuurd hebben en hem dan wel "gefixed' terugkrijgen. Dus ze hebben er wel een oplossing voor.
Ik houd het in ieder geval goed in de gaten, want als het wel echt op te lossen valt, dan gaat mijn Pro Controller uiteraard ook even die kant op.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Verwijderd
Ik merk overigens dat ze bij de laatste Zelda-patch het object nu laten resetten als je uit de motion-mode komt, ipv de laatste positie als neutraal punt te nemen. Dus er worden wel wat dingen op de schop genomen. Dit merkte ik enkel omdat ik nog een motion-shrine te gaan had.
Ben in ieder geval stoked voor mei, Arms en Disgaea vlak na m'n verjaardag en niet lang daarna ook nog Splatoon 2. Iedereen die in/na de zomer instapt op de Switch, zal dus een goed werkend apparaat krijgen (geen Joycon issues) met een flinke bundel leuke games die dan beschikbaar zijn.
Al-met-al vind ik dat helemaal niet slecht na 2-3 maanden.
Ben in ieder geval stoked voor mei, Arms en Disgaea vlak na m'n verjaardag en niet lang daarna ook nog Splatoon 2. Iedereen die in/na de zomer instapt op de Switch, zal dus een goed werkend apparaat krijgen (geen Joycon issues) met een flinke bundel leuke games die dan beschikbaar zijn.
Al-met-al vind ik dat helemaal niet slecht na 2-3 maanden.
Hier is iemand die een probleem had met zijn Dpad.Koldur schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:28:
[...]
Ik heb daar zelf nog niets over gelezen, zou ik de mijne ook maar op moeten sturen, maar geloof er niet zoveel van. Misschien dat ik hier wat te koppig in ben, maar het probleem kan volgens mij echt alleen maar in het design zitten. Misschien dat ze dit aangepast hebben, maar dan hebben ze dat wel erg snel gedaan.
Ik houd het in ieder geval goed in de gaten, want als het wel echt op te lossen valt, dan gaat mijn Pro Controller uiteraard ook even die kant op.
https://www.reddit.com/r/...ontroller_dpad_repair_by/
Je kan altijd even bellen en vragen of ze er wat aan kunnen doen.
Ik heb er uberhaupt geen last van, mijn Pro werkt perfect. Misschien handig om hierover verder te praten in het [Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen.Denko schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:17:
[...]
Er zijn zat mensen die hem teruggestuurd hebben en hem dan wel "gefixed' terugkrijgen. Dus ze hebben er wel een oplossing voor.
Ik heb net Fast RMX aangeschaft. Wilde het eigenlijk niet doen omdat dat weer (virtueel) gaat liggen verstoffen als MK8 uit is, maar het leek me wel een toffe game dus voor 20 euro kan ik me er denk ik geen buil aan vallen.
Ik had vlak na release een Pro Controller bij amazon gekocht die het zelfde probleem heeft als waar nu over gesproken wordt. Ik heb hem daarom teruggestuurd en mijn geld terug gekregen.
Ik heb vorige week een Pro Controller bij bol.com gekocht en daar was het probleem een heel stuk minder erg. Nog steeds vind ik hem een beetje te gevoelig, maar ik moet wel mijn best doen om weer 'foutieve' inputs te krijgen.
Ik heb vorige week een Pro Controller bij bol.com gekocht en daar was het probleem een heel stuk minder erg. Nog steeds vind ik hem een beetje te gevoelig, maar ik moet wel mijn best doen om weer 'foutieve' inputs te krijgen.
Iemand een idee hoe het werkt bij Nintendo eShop met teruggave geld. Heb gisteren Snake Pass gekocht, maar ik kan niet echt wennen aan die besturing van de game wat voor mij toch wel de fun eruit haalt. Graag zou ik willen refunden als dat kan.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Niet mogelijk ikzelf heb ook spijt van snakepassZerora schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:30:
Iemand een idee hoe het werkt bij Nintendo eShop met teruggave geld. Heb gisteren Snake Pass gekocht, maar ik kan niet echt wennen aan die besturing van de game wat voor mij toch wel de fun eruit haalt. Graag zou ik willen refunden als dat kan.
Zover ik weet kan het niet bij NintendoZerora schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:30:
PSN & XBL: Denkoyugo
Interessante vergelijking van Digital Foundry.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 21-04-2017 14:37 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit is wat er in je bevestiging staat..Zerora schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:30:
Iemand een idee hoe het werkt bij Nintendo eShop met teruggave geld. Heb gisteren Snake Pass gekocht, ..
Uiteraard kan je het proberen bij de KS:U hebt Nintendo uitdrukkelijk toestemming gegeven om de digitale inhoud voor het eindigen van de herroepingsperiode aan u te leveren en u hebt verklaard daarbij uw recht van ontbinding van de overeenkomst te verliezen.
Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail. Kijk voor de contactgegevens van de lokale klantenservice van Nintendo op contact.nintendo.eu.
Nintendo of Europe GmbH
Herriotstr. 4
60528 Frankfurt am Main
Duitsland
Contactgegevens (alleen voor Duitsland):
E-mail: info@nintendo.de
Telefoon: +49 69 66105 900
Fax: +49 69 667747 95412
Btw-nummer: DE132095955
Geregistreerd bij: Amtsgericht Frankfurt am Main HRB 101840
Algemeen directeur: Satoru Shibata
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Inderdaad even gebeld met de klantenservice van Nintendo, maar die zeggen inderdaad hetzelfde als hierboven. Beetje jammer dit zo.DukeBox schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:38:
[...]
Dit is wat er in je bevestiging staat..
[...]
Uiteraard kan je het proberen bij de KS:
[...]
Fast RMX heeft me een hoop uurtjes lol bezorgd. Is gelukkig dan ook een totaal andere racer dan MK8D. Mis alleen een solo race fucntie waar je gewoon zelf een track kan selecteren. Heb alle cups al gedaan en op gold gehaald.Thomas schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 13:38:
[...]
Ik heb er uberhaupt geen last van, mijn Pro werkt perfect. Misschien handig om hierover verder te praten in het [Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen.
Ik heb net Fast RMX aangeschaft. Wilde het eigenlijk niet doen omdat dat weer (virtueel) gaat liggen verstoffen als MK8 uit is, maar het leek me wel een toffe game dus voor 20 euro kan ik me er denk ik geen buil aan vallen.
Ik neem aan dat je de alternatieve besturing ook hebt geprobeerd? (alleen van horen zeggen).Zerora schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 14:30:
Ja tuurlijk. Dat is het probleem ook niet echt. Het gaat meer om het kronkelen om palen enzo. Daar loop ik zo mee te kloten. Ik kan er maar niet aan wennen.Beakzz schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:04:
[...]
Ik neem aan dat je de alternatieve besturing ook hebt geprobeerd? (alleen van horen zeggen).
Ik laat het wel spel wel ff links liggen. Misschien over een tijdje nog eens proberen.
Is Stardew Valley al een confirm op de Switch?
Zie bij bol.com een guide staan, weliswaar unofficial, maar toch..
http://lmgtfy.com/?q=stardew+valley+switchPartypsych schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:40:
Is Stardew Valley al een confirm op de Switch?
ja
Well, excuse me for breathing
Totaal langs mij heen gegaan dan, thx
Fast RMX is zeker leuk, zoals de meesten wel weten á la Wipeout en F Zero. Geen spijt van, lachen racer. Gas er op en gaan
.
E: En de graphics zijn heel goed. Het is wel een 'stijltje' en de ene track komt beter uit de verf dan de ander, maar al met al erg mooi en heel consistent.
E: En de graphics zijn heel goed. Het is wel een 'stijltje' en de ene track komt beter uit de verf dan de ander, maar al met al erg mooi en heel consistent.
[ Voor 38% gewijzigd door Thomas op 21-04-2017 15:56 ]
heeft iemand een idee hoe de verbinding met multiplayer tot stand komt wanneer je met 2 switch toestellen of meer speelt? In de tv spots zie je dat ze bvb buiten 2x2 spelen met twee toestellen. ik veronderstel dan dat het zonder wifi kan?
en weet iemand ook of je refunds kan doen als je via de eshop een spel hebt gekocht waar je niet tevreden over bent? Normaal gezien is dat verplicht in europa
en weet iemand ook of je refunds kan doen als je via de eshop een spel hebt gekocht waar je niet tevreden over bent? Normaal gezien is dat verplicht in europa
[ Voor 25% gewijzigd door pina op 21-04-2017 20:26 ]
@pina ik verwacht zoals bij de 3ds e.d. Dus rechtstreeks.
Dat is al meerdere keren aan bod gekomen in dit topic: nee, vlak voor de aanschaf ga je akkoord dat je afziet van het recht om de koop te kunnen ontbinden: BlackMage in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"pina schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 20:17:
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Nu heb ik voor mn xbox en dualshock controllers een mooie charging station. Die wil ik eigenlijk voor mn pro controllers ook maar krijg er geen te vinden. Weten jullienof er iets aangekondigd is?
Hmm. Ik heb al een hele tijd MK8D in de pre-order staan maar ben aan het twijfelen of ik die niet wil cancelen en in plaats daarvan digitaal wil aanschaffen. Ik speel meestal docked met mijn Switch en aangezien de console achter mijn tv staat is dat niet heel praktisch met het verwisselen van cartridges... Aan de andere kant was ik eigenlijk niet van plan om op korte termijn een geheugenkaartje te kopen en met een game van bijna 7GB gaat het hard. Toch nog maar eens goed over nadenken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
MarioKart haal ik fysiek (pre-order bij de GM), simpel omdat ik de Nintendo games het liefst fysiek heb en ik speel voornamelijk handheld en onderweg. Puyo Puyo Tetirs haal ik als download; dat is weer een spel voor kortere speelsessies (van een paar min.) dus is het niet handig als je daarvoor steeds van cartridge moet wisselen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2017 23:13 ]
Wat makkelijk verkrijgbaar is in een doosje koop ik fysiek, waar dat niet voor geldt niet. Als er nog eens leuke sales aankomen koop ik waarschijnlijk meer digitaal, nu enkel nog Snipperclips en Fast RMX.
Hoop overigens stiekem dat de nieuwe CoD ook op de Switch zal uitkomen, we zullen zien.
Hoop overigens stiekem dat de nieuwe CoD ook op de Switch zal uitkomen, we zullen zien.
Ik dacht er hetzelfde over maar ik weet dat ik me ga ergeren aan het wisselen tussen Zelda en MK zolang mijn Switch staat waar 'ie nu staat. Op zich wel vervelend, ik heb graag fysieke games...Verwijderd schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 23:12:
MarioKart haal ik fysiek (pre-order bij de GM), simpel omdat ik de Nintendo games het liefst fysiek heb en ik speel voornamelijk handheld en onderweg. Puyo Puyo Tetirs haal ik als download; dat is weer een spel voor kortere speelsessies (van een paar min.) dus is het niet handig als je daarvoor steeds van cartridge moet wisselen.
* RayNbow heeft alle games voor z'n Wii U als download op Nintendo Land (pack-in), SM3DW (cadeau) en Xenoblade X (limited edition) na. Reden? Te lui om schijfjes te wisselen.
Ik heb Zelda fysiek gekocht maar al het andere gaat digitaal. Bevalt me op de XBox en PS4 ook uitstekend. Op de 3DS heb ik enkele games fysiek maar al het andere digitaal. Nooit meer gekloot schijfjes of cartdridges wisselen en een kat die eerst van schoot af moet omdat ik een andere game wil spelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hier ook zo veel mogelijk digitaal. Zelfs voor dat digitaal een optie was gingen alle doosjes al naar zolder en de cd's/dvd's in een map. En een game verkopen zal ik nooit doen. Die zijn gewoon afgeschreven na een aantal uur spelen.
Maar af en toe kan ik me nog laten verleiden tot een fysieke aankoop als er ergens een goede aanbieding staat of als het een mooie collectors editie is die in de kast mag. Games wisselen voelt nu echt als een stap terug.
Maar af en toe kan ik me nog laten verleiden tot een fysieke aankoop als er ergens een goede aanbieding staat of als het een mooie collectors editie is die in de kast mag. Games wisselen voelt nu echt als een stap terug.
Zolang ik mijn games die niet fysiek zijn, niet kan meenemen naar een andere switch zal ik ze fysiek blijven kopen.
Eens, zo sta ik er ook in. Vind echter 69,99 voor Zelda in de e-shop best fors. Zeker als de fysieke versie voor een tientje minder verkrijgbaar is. Of zien jullie dit anders?Beakzz schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 10:51:
Hier ook zo veel mogelijk digitaal. Zelfs voor dat digitaal een optie was gingen alle doosjes al naar zolder en de cd's/dvd's in een map. En een game verkopen zal ik nooit doen. Die zijn gewoon afgeschreven na een aantal uur spelen.
"Ideas are easy. Implementation is hard." | PSN: JSKam
Dat vind ik ik ook vreemd maar zie je ook op de Xbox. Blijf het maf vinden, dezelfde game, goedkoper om 'uit te brengen' (want digitaal), maar wel tien euro duurder. Van die 10 euro, of meer als je het vaker doet, kun je ook een andere leuke game kopen in de eshop.
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 22-04-2017 11:20 ]
Verwijderd
Veelal zijn games digitaal even duur of soms duurder dan in de winkel. Dat is expres zo ondanks dat het goedkoper is qua distributie. Men wil namelijk niet dat de games of als gevolg daarvan ook de console niet meer in fysieke winkels te krijgen zijn.Thomas schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:19:
Dat vind ik ik ook vreemd maar zie je ook op de Xbox. Blijf het maf vinden, dezelfde game, goedkoper om 'uit te brengen' (want digitaal), maar wel tien euro duurder. Van die 10 euro, of meer als je het vaker doet, kun je ook een andere leuke game kopen in de eshop.
Waarom zou een winkel nog consoles verkopen als ze er geen of bijna geen games meer voor verkopen. We hebben bij de PSP Go gezien hoe keihard Sony werd teruggefloten door de retailers en wat voor een impact dat had.
Ja op zich vind ik dat 10tje niet zo erg, maar de basisprijs van €69,99 vind ik wel wat hoog. Op de andere platforms koop ik eigenlijk alleen mp games gelijk bij release aangezien het bijna een zekerheid is dat een singleplayer al na 1-2 maanden rond de €40,- digitaal te scoren is en weer een paar weken/maanden later voor €30,-.Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:13:
[...]
Eens, zo sta ik er ook in. Vind echter 69,99 voor Zelda in de e-shop best fors. Zeker als de fysieke versie voor een tientje minder verkrijgbaar is. Of zien jullie dit anders?
Nintendo en aanbiedingen stelt niet heel veel voor (iig tot nu toe) dus enkel op dit platform kan ik me nog wel voorstellen dat ik af en toe een fysieke game koop. Zelda heb ik bijvoorbeeld fysiek dus die neemt nu dat slot in en blijft daar in tot ik er klaar mee ben. Als het eenmaal zo ver is dan heb ik weer ruimte voor een andere fysieke game. De doosjes zijn ook klein gelukkig
Ondanks mijn ruime game budget blijf ik games boven de €60 duur vinden. Het is niet dat ik het niet kan missen, maar het voelt gewoon niet lekker aan.
[ Voor 6% gewijzigd door Beakzz op 22-04-2017 11:52 ]
Je eshop Switch games zijn al accountgebonden. Je kan je account op slechts één Switch tegelijk 'activeren'.DukeBox schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:12:
Zolang ik mijn games die niet fysiek zijn, niet kan meenemen naar een andere switch zal ik ze fysiek blijven kopen.
Bij verlies/diefstal kun je contact opnemen met Nintendo.
edit: bron
http://www.nintendolife.c..._to_your_nintendo_account
Your Nintendo Account contains your Nintendo eShop purchase history and current balance. By re-linking your Nintendo Account after initializing the console, it will be possible to redownload any software or DLC purchased using that account. (Software that has been discontinued may not be available for redownload in some cases.)
[ Voor 38% gewijzigd door neejij op 22-04-2017 11:59 ]
Net mijn Switch ontvangen van bol.com, is het normaal dat de schroeven in de switch al zwarte lak verloren zijn. Het lijkt alsof de schroefjes al open zijn gemaakt.
Daarnaast zat mijn Switch in plastic zonder tape of plakband. Andere mensen die dit ook hebben?
Daarnaast zat mijn Switch in plastic zonder tape of plakband. Andere mensen die dit ook hebben?
Maak er eens een foto van. Kunnen meekijken.
Zerora schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:19:
Maak er eens een foto van. Kunnen meekijken.
Voora bij het onderste schroefje zie je goed. Bij andere schroefjes is dit ook maar dan in mindere mate.
De schroeven zijn er ook al een keer ingedraaid heJer0entjeh88 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:15:
Net mijn Switch ontvangen van bol.com, is het normaal dat de schroeven in de switch al zwarte lak verloren zijn. Het lijkt alsof de schroefjes al open zijn gemaakt.
In wat soort plastic zat de Switch? Normaal zit het in een bepaalde, ik noem het schuimachtige stof, met plakband dacht ik.Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:15:
Kijk even een goede (EU) unbox video, dan zie snel genoeg hoe ze uit de fabriek geleverd worden.Jer0entjeh88 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:15:
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Doet de Switch het verder gewoon goed? Want dan zou ik, als ik jouw was, er niet al teveel zorgen over maken. Kan natuurlijk zijn dat de lakbeschadiging op de schroefjes in de fabriek gebeurd is. Daar liggen die schroefjes waarschijnlijk in een grote bak. En bij metaal op metaal slijt er weleens wat.
Maar als je bang bent voor een refurbished exemplaar, gewoon even contact opnemen met bol.com en de situatie uitleggen.
Maar als je bang bent voor een refurbished exemplaar, gewoon even contact opnemen met bol.com en de situatie uitleggen.
@Jer0entjeh88
Mijn Switch kwam ook zonder plakband, niet in een 'schuim' ding maar in plastic, dat past überhaupt niet in de doos. Heb me er ook over verwonderd totdat ik me unboxings (o.a. van Nintendo zelf) herinnerde waar er ook geen plakband o.i.d. omheen zat. Zelfde gold voor mijn tweede Joy-Con set en Pro controller, dus dat lijkt me dood normaal.
Die lak schade is wel wat maf maar zou in de fabriek kunnen zijn gebeurd. De mijne is wel een keer opengedraaid bij Nintendo maar had daarvoor al wat 'schade' op de schroefjes.
E: Zie dat je de schroefjes in die groef bedoeld, die zijn bij mij niet opengedraaid maar hebben ook wat lakschade. Kan me amper voorstellen dat hij refurbished is. De 'schade' heeft waarschijnlijk iedereen en het klopt dat de zakjes/hoesjes niet zijn dichtgeplakt.
Mijn Switch kwam ook zonder plakband, niet in een 'schuim' ding maar in plastic, dat past überhaupt niet in de doos. Heb me er ook over verwonderd totdat ik me unboxings (o.a. van Nintendo zelf) herinnerde waar er ook geen plakband o.i.d. omheen zat. Zelfde gold voor mijn tweede Joy-Con set en Pro controller, dus dat lijkt me dood normaal.
Die lak schade is wel wat maf maar zou in de fabriek kunnen zijn gebeurd. De mijne is wel een keer opengedraaid bij Nintendo maar had daarvoor al wat 'schade' op de schroefjes.
E: Zie dat je de schroefjes in die groef bedoeld, die zijn bij mij niet opengedraaid maar hebben ook wat lakschade. Kan me amper voorstellen dat hij refurbished is. De 'schade' heeft waarschijnlijk iedereen en het klopt dat de zakjes/hoesjes niet zijn dichtgeplakt.
[ Voor 21% gewijzigd door Thomas op 22-04-2017 13:12 ]
Oh, ik denk dat ik je verkeerd heb begrepen.
Ik dacht dat je bedoelde dat je je games kwijt zou zijn als je Switch bijv stuk gaat.
Maar waarschijnlijk bedoelde je dat ze spellen wil uitlenen enz.
[ Voor 9% gewijzigd door neejij op 22-04-2017 13:44 ]
Mocht iemand trouwens MK8D of Fast RMX willen spelen, voeg me maar toe
. FC staat in de tabel en nu ook in mijn sig.
Ja zoiets, net als nu met de wii u, heb er meerdere maar wil niet alle games dubbel aanschaffen.neejij schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:30:
Maar waarschijnlijk bedoelde je dat ze spellen wil uitlenen enz.
Verwijderd
Je kan het ook zelf doen, op je originele Switch je account ontkoppelen.
System Settings > User > Je gebruiker > Helemaal onderin staat Unlink Nintendo Account.

Hierna krijg je de vraag of je je account wil onkoppelen.:

Hierna kan je op een nieuwe / 2e Switch je account opnieuw koppelen
Dat is niet echt handig.. soms zijn er wel meerdere tegelijk in gebruik (niet met dezelfde game dan natuurlijk).Verwijderd schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 14:34:
Hierna kan je op een nieuwe / 2e Switch je account opnieuw koppelen
En alsnog moet je daarvoor je "oude" Switch in bezit hebben en deze moet nog voldoende functioneren om deze actie te kunnen uitvoeren. Anders ben je nog steeds overgeleverd aan de hulp van Nintendo. Dit is feitelijk een iets betere versie van de system transfer zoals die op de 3DS was. Het enige voordeel is dat je niet meer je nieuwe en je oude tegelijk hoeft te hebben.
Ik snap dat het moeilijk is om het anders te doen EN het risico op misbruik te minimaliseren. Maar de andere clubs hebben schijnbaar wat minder moeite met het risico dat mensen er misbruik van maken.
Ik snap dat het moeilijk is om het anders te doen EN het risico op misbruik te minimaliseren. Maar de andere clubs hebben schijnbaar wat minder moeite met het risico dat mensen er misbruik van maken.
Niet een optimale completion time, maar wel een vermakelijk spel voor 500 yen:
Oke goed om te horen dat anderen dezelfde verpakkingen etc. hebben. Hij werkt verder prima en heeft voor zover ik kan zien verder geen krasjes o.i.d. Ga er dus vanuit dat het gewoon een nieuw exemplaar isThomas schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:04:
@Jer0entjeh88
Verwijderd
Dat is juist het leuke, dat hoeft niet. Je kan altijd via Nintendo zelf de activatie ongedaan laten maken. En als je je Switch verkoopt dan moet je gewoon zelf je account ontkoppelen.BlackMage schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 16:31:
En alsnog moet je daarvoor je "oude" Switch in bezit hebben en deze moet nog voldoende functioneren om deze actie te kunnen uitvoeren. Anders ben je nog steeds overgeleverd aan de hulp van Nintendo. Dit is feitelijk een iets betere versie van de system transfer zoals die op de 3DS was. Het enige voordeel is dat je niet meer je nieuwe en je oude tegelijk hoeft te hebben.
* RayNbow zit met verbazing te kijken naar T-spins... O_O
Verwijderd
Ik wordt tegen de CPU al ingemaakt.... 
Het is dan ook wel sinds de originele Game Boy dat ik Tetris speel.. Denk dat ik nog heel veel moet oefenen.
Het is dan ook wel sinds de originele Game Boy dat ik Tetris speel.. Denk dat ik nog heel veel moet oefenen.
Het stomme is dat dit allemaal niet nodig zou zijn geweest als alles gewoon in de cloud stond. Gewoon één account om op in te loggen (zonder al dat vervelende gekoppel tussen bestaande accounts dat blijkbaar nodig was) en alle saves online houden. Nieuwe Switch? Gewoon inloggen op je account, je oude Switch van daaruit in één moeite door ontkoppelen en klaar. Al je saves zijn er nog, je moet dan alleen je games nog downloaden.Verwijderd schreef op zondag 23 april 2017 @ 01:20:
[...]
Dat is juist het leuke, dat hoeft niet. Je kan altijd via Nintendo zelf de activatie ongedaan laten maken. En als je je Switch verkoopt dan moet je gewoon zelf je account ontkoppelen.
Niet alles wat Nintendo doet is goud. Dit is één van die dingen.
In 1vs1 of in een 4 spelers free-for-all? 1vs1 tetris heb ik geen moeite mee, maar 4 spelers is een stuk lastiger.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!