'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Aan de ene kant siert het ze dat ze niet met halfbakken ports naar de Switch komen zoals we veel zagen bij de Wii, Wii U en PS Vita, maar aan de andere kant gaat het scenario Wii U zich zo wel herhalen. Nu verwacht ik niet dat de Switch net als de Wii U 'faalt', het apparaat is inmiddels al een succes en uniek genoeg om de gamer wat anders aan te bieden, maar het heeft naar mijn idee ook wat gangbare 3rd party games nodig om een breder publiek te trekken.Zerora schreef op zondag 16 april 2017 @ 12:13:
[...]
Jammer ja. Zo'n game zou de Switch goed doen. Zou er wel voor zorgen dat de Switch was serieuzer in het daglicht zou komen staan bij het publiek.
Gezien de beperkte hardware gaan triple A games als Battlefront II sowieso lastig worden, maar met aanpassingen en wellicht kleinere levels had het best gekunnen. De Switch heeft enkele grote goede 3rd Party games nodig om écht voet aan de grond te zetten. Ik dacht dat Battlefront II daarvan één zou zijn. Wellicht verrast Rockstar ons binnenkort nog.
Sommige sp games zie ik dan weer liever op de switch als ze goed lopen zonder te veel in te leveren, want dan vind ik het voordeel dat je handheld mode hebt zwaar opwegen.
Hoe bevallen je deze grips? Ik ben ook naar zoiets op zoek.Beakzz schreef op woensdag 15 maart 2017 @ 02:36:
[video]
Voor wie de Joycons wat serieuzer wil gebruiken in multiplayer.
Volgend mij zijn dit dezelfde onder een andere naam dus die heb ik als test maar besteld. Was €20 incl. Verzenden dus daar kan ik weinig aan miskopen![]()
https://www.amazon.co.uk/...ywords=Thumb+grips+switch
Zijn de knoppen aan de bovenkant goed in te drukken (handig voor MarioKart als ie straks uit komt)? Las bij een andere grip dat dat een dingetje was.
Of iemand anders al ervaring met een ander type?
Dit denk ik dus ook. Ik weet ook niet of de Switch het uberhaupt goed zou doen met 'grote' 3rd party AAA games. Althans, het ligt maar net aan de game. De Switch is domweg geen device als de Xbox of Playstation, je kan er moeilijk games die zwaar leunen op multiplayer op doen omdat het een halve handheld is.NMe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 00:53:
Ik denk dat het grote publiek hem juist zit in de Snipperclips-doelgroep. Mijn broertje en zijn vriendin hebben gisteren mijn Switch een uur lang warm gehouden en daarna mijn zusje ook nog een keer. Die hadden nog nooit een Switch gezien en nu willen ze er allemaal een. Een dat is nou juist waar de Switch het van moet hebben: gratis reclame omdat iedereen die er al een heeft hem uiteindelijk wel eens een keer ergens mee naartoe neemt.
Als ik een keuze zou moeten maken tussen bijvoorbeeld Battlefront II (als ik dat al zou kopen) op mijn Xbox of Switch, dan zou ik me toch wel even achter mijn oren krabben. Waarschijnlijk ziet het er dan beter uit op de Xbox en is het feit dat je hem mee kan nemen op de Switch wel leuk maar niet echt handig aangezien je WiFi moet hebben om (online) te spelen.
Een game die je ofwel in je eentje, ofwel splitscreen ofwel online kunt spelen is denk ik het beste, een game als Mario Kart. Je kunt thuis lekker online of met anderen racen, onderweg in principe ook alleen, en wanneer je hem meeneemt kunnen anderen ook meespelen op het device zelf. Of gewoon een game met een hele sterke SP zoals Zelda. In mijn omgeving had Zelda wel de grootste wow factor, en Snipperclips is ook gewoon heel leuk om even tussendoor met anderen te spelen. Iedereen die ermee speelt wil er dan ineens ook een
[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingenZironako schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:01:
Iemand enig idee wat ik kan doen tegen blijkbaar een zwakke connectie op de Switch? Met telefoon en Ps4 geen probleem, maar m'n switch geeft me constant error code 2160-0202. Kan de shop niet eens openen.
Misschien gewoon Nintendo bellen, kan zijn dat je hem op moet sturen ter reparatie.
[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 18-04-2017 08:05 ]
Precies dit. Voor mij is het voornamelijk een toevoeging op PC-gaming en om iets in de woonkamer te hebben. Ik heb eind vorig jaar een Steam-link gekocht en hoewel dit best goed werkt, zet ik niet vaak mijn PC aan zodat ik in mijn woonkamer kan gaan gamen. Dan kan ik net zo goed achter mijn PC gaan zitten.Beakzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 03:36:
Tja ik zie de Switch als een Indie en Nintendo games platforms. Als de grote mp games op de Switch uit komen speel ik toch op de PS4 en PC aangezien daar de groepjes zijn waar ik mee speel. Denk ook niet dat de Switch daar mee kan concurren momenteel.
De switch daarentegen neem ik regelmatig ook uit het dock om achter mijn PC te gebruiken met twitch of youtube op de achtergrond.
Ik zou nog graag een extra dock willen hebben, zodat ik de switch ook op mijn 27" monitor kan gebruiken.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Is dat niet dezelfde doelgroep als met de Wii? Die kopen hooguit 1 a 2 games en daarna ligt het apparaat stof te happen. De Wii Sports doelgroep zeg maar. Daarop zitten de third parties niet echt te wachten gok ik.NMe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 00:53:
Ik denk dat het grote publiek hem juist zit in de Snipperclips-doelgroep. Mijn broertje en zijn vriendin hebben gisteren mijn Switch een uur lang warm gehouden en daarna mijn zusje ook nog een keer. Die hadden nog nooit een Switch gezien en nu willen ze er allemaal een. Een dat is nou juist waar de Switch het van moet hebben: gratis reclame omdat iedereen die er al een heeft hem uiteindelijk wel eens een keer ergens mee naartoe neemt.
Dit werkte inderdaad, bedankt. Besefte me eigenlijk niet dat er nog een optie was naast sleep mode.Sir_Hendro schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:38:
Mochten mensen het probleem hebben dat zij ineens helemaal niet meer met het internet kunnen verbinden met hun Switch (DNS issues, ect...), dan raad ik hun aan om hem helemaal opnieuw te starten door de powerknop een aantal seconden vast te houden. Na de herstart werkt dan meestal alles weer naar behoren.
RUMOR - Sonic Mania to include animated cut-scenes?

Sonic CD style...
Dat komt alleen niet overeen met de cijfers. Per Wii zijn er gemiddeld 9 games verkocht. Uiteraard zijn er mensen die slechts 1 a 2 games kopen, maar het is onwaarschijnlijk dat dit geldt voor een meerderheid van Wii-bezitters.keepitfrosty schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:39:
[...]
Is dat niet dezelfde doelgroep als met de Wii? Die kopen hooguit 1 a 2 games en daarna ligt het apparaat stof te happen. De Wii Sports doelgroep zeg maar. Daarop zitten de third parties niet echt te wachten gok ik.
(Het is wel mogelijk dat de meerderheid 1 a 2 games heeft gekocht, maar dan moeten alle overige bezitters minstens meer dan 17 games bezitten om het gemiddelde op te krikken.)
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Tjah het zou kunnen qua cijfers dat ik er naast zit. In mijn vriendenkring in elk geval genoeg die weinig tot niks hadden met consoles (casual gamers) maar allemaal wel een Wii hadden gekocht na het zien van Wii Sports. Daarna nog een spelletje gehaald maar dat was het dan ook. Paar maanden later stond het ding al op zolder of op marktplaats.RayNbow schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:55:
Dat komt alleen niet overeen met de cijfers. Per Wii zijn er gemiddeld 9 games verkocht. Uiteraard zijn er mensen die slechts 1 a 2 games kopen, maar het is onwaarschijnlijk dat dit geldt voor een meerderheid van Wii-bezitters.
(Het is wel mogelijk dat de meerderheid 1 a 2 games heeft gekocht, maar dan moeten alle overige bezitters minstens meer dan 17 games bezitten om het gemiddelde op te krikken.)
Nergens kan ik er info over vinden die recent is en ik zie ook bij Nintendo zelf (op de site of in de eStore) geen aankondiging...
Op die site van System 3 staat ook niet erg veel... En onderaan de site staat welke platforms allemaal ondersteund worden en daar staat de Switch niet tussen
Als ik het goed begrepen heb, was de release voor andere platforms en is de switch TBN.Vinno schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:09:
Weet iemand of Constructor HD überhaupt nog uit komt deze week?
Nergens kan ik er info over vinden die recent is en ik zie ook bij Nintendo zelf (op de site of in de eStore) geen aankondiging...
Op die site van System 3 staat ook niet erg veel... En onderaan de site staat welke platforms allemaal ondersteund worden en daar staat de Switch niet tussen
Mocht ik er naast zitten dan hoor ik het graag.
Edit na snelle Google Search:
UPDATE: Actual release date is April 28th
http://www.nintendolife.c...intendo_switch_launch_day
[ Voor 13% gewijzigd door GforceNL op 18-04-2017 09:12 ]
<Zinloze tekst hier>
Verwijderd
Volgens Nintendolife is de release 28 april:
http://www.nintendolife.c...intendo_switch_launch_day
UPDATE: After posts appeared on the official Constructor Facebook page which stated that the game was set to arrive on Switch in April, we asked the PR company behind the original press release exactly when this title is going to be released. Apparently they were given incorrect information, and the actual release date for the game on Nintendo's console is April 28th.
Maar vind het zo raar dat er nu naar mijn idee bijna geen nieuws meer te vinden is, zou je toch denk dat ze dit doen zo vlak voor de release?
En normaal kan je alle aankondigen ook op de site van Nintendo zien, maar nergens een spoor van Contructor te vinden...
Verwijderd
Verder is nu update 2.2.0 voor de Switch uit (stabiliteitsupdate) en is er een nieuwe game in de eShop: WonderBoy the dragon's trap.
WonderBoy scoort best hoog in de review op Nintendolife. http://www.nintendolife.c...nder_boy_the_dragons_trap
Verder is third party support belangrijk voor de doorstroom van games, want Nintendo kan ook geen 12 maanden per jaar games leveren.
Ja oke, das waar ja.Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:31:
Meestal verschijnen indie games een week van te voren in de eShop met een releasedatum. Dus volgende week.
Verder is nu update 2.2.0 voor de Switch uit (stabiliteitsupdate) en is er een nieuwe game in de eShop: WonderBoy the dragon's trap.
WonderBoy scoort best hoog in de review op Nintendolife. http://www.nintendolife.c...nder_boy_the_dragons_trap
Maar toch raar dat hier niks tussen staat:
http://www.nintendo.nl/Zo...7Cnintendoswitch_gamecard
Hier staan wel een boel andere indie games tussen...
Verwijderd
Bv. WonderBoy staat ook niet in die lijst, maar hij is wel vanaf vandaag te downloaden.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2017 10:00 ]
Lijkt me wel een leuke sidescroller!:D Eerst Zelda er eens doorheen jagen!Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:31:
Meestal verschijnen indie games een week van te voren in de eShop met een releasedatum. Dus volgende week.
Das waar...Verwijderd schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:56:
Klopt, maar ook een groot aantal niet. Maw. die lijst is niet volledig
Bv. WonderBoy staat ook niet in die lijst, maar hij is wel vanaf vandaag te downloaden.
Ik wacht het maar af dan, hopelijk kan ik 'm volgende week gewoon lekker downloaden, kijk er echt naar uit
Zo gigantisch veel uren dat spel gespeeld vroeger
Dat is het hele punt. Nintendo wil zo veel mogelijk devices verkopen. De markt voor third party games van dat caliber is al verzadigd door Sony en MS en daar kan Nintendo gewoon niet mee concurreren. In plaats daarvan zoekt Nintendo de eigen niche op door bijzondere apparaten en bijzondere games te ontwikkelen die juist totaal andere mensen aanspreken. De mensen die graag recent op andere consoles uitgebrachte of aangekondigde games zouden willen spelen op de Switch zijn domweg niet de groep mensen waar Nintendo aan probeert te verkopen. En laten we wel wezen: de Switch heeft hardware die vergelijkbaar is met de Wii U wat betreft power. Geen enkele grafisch mooi current gen-game laat zich zomaar even naar de Switch porten, dus ik zou niet al te veel third party games verwachten anders dan jarenoud spul zoals Skyrim.keepitfrosty schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 08:39:
[...]
Is dat niet dezelfde doelgroep als met de Wii? Die kopen hooguit 1 a 2 games en daarna ligt het apparaat stof te happen. De Wii Sports doelgroep zeg maar. Daarop zitten de third parties niet echt te wachten gok ik.
[Nintendo Switch]Scheurtjes in de behuizing
Een hoop Switch units lijken barstjes rondom de powerknop te ontwikkelen. Heb zelf 2 units gehad waarbij dit gebeurde en nu 3 anderen in mijn directe omgeving gespot en 4 op dit forum.
[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 18-04-2017 10:33 ]
Er zijn natuurlijk ook veel games die niet zo veel eisen van de hardware. Ik denk dat we wel hier en daar ports kunnen verwachten maar dat de meeste 3rd party games exclusief voor de Switch zullen worden ontwikkeld, of in ieder geval met de Switch in het achterhoofd. Het is alleen de vraag hoeveel dat er zullen zijn. Natuurlijk heeft Nintendo dit keer wel een aardige lijst met 3rd party uitgevers en ontwikkelaars als partner, dus ik denk dat het dit keer wat beter zal gaan als met de Wii U.NMe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:19:
[...]
Dat is het hele punt. Nintendo wil zo veel mogelijk devices verkopen. De markt voor third party games van dat caliber is al verzadigd door Sony en MS en daar kan Nintendo gewoon niet mee concurreren. In plaats daarvan zoekt Nintendo de eigen niche op door bijzondere apparaten en bijzondere games te ontwikkelen die juist totaal andere mensen aanspreken. De mensen die graag recent op andere consoles uitgebrachte of aangekondigde games zouden willen spelen op de Switch zijn domweg niet de groep mensen waar Nintendo aan probeert te verkopen. En laten we wel wezen: de Switch heeft hardware die vergelijkbaar is met de Wii U wat betreft power. Geen enkele grafisch mooi current gen-game laat zich zomaar even naar de Switch porten, dus ik zou niet al te veel third party games verwachten anders dan jarenoud spul zoals Skyrim.
In ieder geval heeft Nintendo wel een console neergezet die domweg amper concurreert met de XBO en PS4, het is een compleet ander apparaat met veel potentie en ontzettend leuk als tweede console naast een XBO/PC/PS4. Ik denk dat als het Nintendo lukt/blijft lukken om een grote playerbase neer te zetten en de Switch wat aantrekkelijker te maken qua games en entertainment (Netflix bijvoorbeeld), het best een succes kan worden. Wat ik bijvoorbeeld nu toch wel mis is een browser, streaming diensten, etc., waarmee de Switch makkelijk een tablet zou kunnen vervangen. Verder zou het ook prettig zijn om een dongle te hebben om hem overal aan te kunnen sluiten, maar ik vermoed dat Nintendo dat ook wel inziet. In principe heb je dan overal een volledige console met smartTV functionaliteiten bij je. Filmpje kijken (thuis of elders)? Prik dat ding in de TV. Samen gamen? Idem dito. En daarbij is het verreweg de meest prettige handheld op de markt momenteel, en ook daar is gewoon nog vraag naar, ondanks dat smartphones het mobiele gameterrein hebben overwonnen.
Nee ik verwacht ook zeker niet veel third party games met de huidige specs en wat er tot nu is aangekondigd. Ik denk alleen dat deze console jammergenoeg dan dezelfde kant op gaat als de Wii U. Dan mag Nintendo zich graag richten op een niche groep, de aandeelhouders willen vaak wat anders. Third party support heb je gewoon nodig als console bouwer simpel zat. Een 2e Wii U zit niemand op te wachten.NMe schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 10:19:
[...]
Dat is het hele punt. Nintendo wil zo veel mogelijk devices verkopen. De markt voor third party games van dat caliber is al verzadigd door Sony en MS en daar kan Nintendo gewoon niet mee concurreren. In plaats daarvan zoekt Nintendo de eigen niche op door bijzondere apparaten en bijzondere games te ontwikkelen die juist totaal andere mensen aanspreken. De mensen die graag recent op andere consoles uitgebrachte of aangekondigde games zouden willen spelen op de Switch zijn domweg niet de groep mensen waar Nintendo aan probeert te verkopen. En laten we wel wezen: de Switch heeft hardware die vergelijkbaar is met de Wii U wat betreft power. Geen enkele grafisch mooi current gen-game laat zich zomaar even naar de Switch porten, dus ik zou niet al te veel third party games verwachten anders dan jarenoud spul zoals Skyrim.
Denk dat een 2de WiiU wel mee gaat vallen, aangezien de Switch ook de opvolger is van de 3DS (ja Nintendo zegt van niet, maar iedereen weet dat het zo is). Persoonlijk boeit 3d party me niet, aangezien ik dat op de PC speel. Ik doe het voor de nintendo games en kan niet wachten op een echte Pokemon game voor de Switch.keepitfrosty schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:04:
[...]
Nee ik verwacht ook zeker niet veel third party games met de huidige specs en wat er tot nu is aangekondigd. Ik denk alleen dat deze console jammergenoeg dan dezelfde kant op gaat als de Wii U. Dan mag Nintendo zich graag richten op een niche groep, de aandeelhouders willen vaak wat anders. Third party support heb je gewoon nodig als console bouwer simpel zat. Een 2e Wii U zit niemand op te wachten.
Als de aandeelhouders iets anders hadden gewild was de Switch een heel ander apparaat geweest. De aandeelhouders hebben overduidelijk heel veel vertrouwen in de koers die Nintendo vaart. En ik denk dat die 2,4 miljoen verkochte consoles in de eerste maand ook wel laten zien dat dat vertrouwen terecht is.keepitfrosty schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:04:
[...]
Nee ik verwacht ook zeker niet veel third party games met de huidige specs en wat er tot nu is aangekondigd. Ik denk alleen dat deze console jammergenoeg dan dezelfde kant op gaat als de Wii U. Dan mag Nintendo zich graag richten op een niche groep, de aandeelhouders willen vaak wat anders. Third party support heb je gewoon nodig als console bouwer simpel zat. Een 2e Wii U zit niemand op te wachten.
Er is meer dan genoeg third party support, alleen zijn dat veelal oudere games (die hiermee ineens portable worden
[ Voor 4% gewijzigd door NMe op 18-04-2017 11:40 ]
Uhm...heb ze wel ontvangen, maar het pakketje staat nog gewoon zoals het is binnen gekomenAlexR schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:41:
[...]
Hoe bevallen je deze grips? Ik ben ook naar zoiets op zoek.
Zijn de knoppen aan de bovenkant goed in te drukken (handig voor MarioKart als ie straks uit komt)? Las bij een andere grip dat dat een dingetje was.
Beste barsten, vergrootglas erbij?
Haters everywhere but I don’t really care
Kleine barstjes worden groot.
AlexR schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 06:41:
[...]
Hoe bevallen je deze grips? Ik ben ook naar zoiets op zoek.
Ik heb ze aangeschaft, maar zelf ook nog niet gebruikt. Met drie man Fast RMX gespeeld (waarbij ik uiteraard de pro controller heb en de andere twee de gripsBeakzz schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 11:44:
[...]
Uhm...heb ze wel ontvangen, maar het pakketje staat nog gewoon zoals het is binnen gekomenheb ze nog niet nodig gehad dus zal het waarschijnlijk ook pas bij Mario Kart zien of het wat is.
Zou Kingdom Hearts 3 release op de Switch gebeuren? Het is blijkbaar mogelijk als Square en Nintendo dit willen en de development niet door Sony gefinancierd wordt.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Eens. Maar Daar heb je dan ook 2 jaar garantie voor.
Snap die 3x achter elkaar omwisselpraktijkwn nooit zo.
/ontopic
Hoop dat ontwikkelaars de prijzen nog wat laten zakken of dat er aanbiedingen gaan komen, want alweer een spel van 20 euro (Wonderboy) waar een uur of 2-3 speeltijd in zit. Mweh.
Verwijderd
Ja. En je account is aan je systeem gelinkt. (Net als bij de 3DS en Wii U) Alleen is het nu een stuk eenvoudiger je account los te koppelenThomas schreef op woensdag 19 april 2017 @ 08:23:
Hoe zijn de digitale games eigenlijk gelinkt? Aan het account neem ik aan?
Verwijderd
Zo niet: Open de eShop, ga naar Account informatie (druk op je profiel rechts bovenin) Kies bij "Actueel systeem voor downloads" voor "Registratie wissen". Doe dit bij al je accounts op het systeem.
Op je nieuwe systeem kan je gewoon weer je Nintendo account koppelen.
Let op! Hiermee verlies je wel je savegames van gedownloade spellen! En momenteel kan alleen Nintendo de savegames overzetten.
[ Voor 108% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2017 09:04 ]
Welcome to the future. Het is gewoon veel te duur om games fysiek uit te brengen, dus als er geen gegarandeerde verkopen zijn zoals met goedkope games en indie games komen ze niet fysiek uit.marcelproust schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 19:41:
Beetje frustratie. Ik mis fysieke games... wonder boy had ik anders direct gekocht. ☹
Het feit dat je ze dan eventueel demonstratief niet koopt werkt averechts want de verkopen blijven achter dus investeren in een een dure cartridge en het produceren van voorraden en verscheping is al helemaal niet meer interessant.
Stel iemand koopt volgende week Mario Kart op kaartje omdat die persoon dat gewoon wil. Maar een jaar ofzo later, als er bijv. een eShop sale is, koopt deze persoon ook de digitale versie (voor het gemak ervan). Gaat de digitale versie dan verder met de savefile van de fysieke versie?
Waarschijnlijk info die je al hebt... Maar saves worden lokaal opgeslagen, dus ergens ga ik er van uit dat je met beide versies dezelfde save gebruikt:XBlackMage schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:18:
Weet iemand hoe het zit met uitwisselen van savefiles tussen fysieke en digitale games op de zelfde Switch?
Stel iemand koopt volgende week Mario Kart op kaartje omdat die persoon dat gewoon wil. Maar een jaar ofzo later, als er bijv. een eShop sale is, koopt deze persoon ook de digitale versie (voor het gemak ervan). Gaat de digitale versie dan verder met de savefile van de fysieke versie?
Excuus, niet goed gelezen... type hier precies wat jij zei xD
[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 19-04-2017 10:28 ]
Confirmed (voor BotW iig.).BlackMage schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:18:
Weet iemand hoe het zit met uitwisselen van savefiles tussen fysieke en digitale games op de zelfde Switch?
Verwijderd
Klopt, ook voor de Wii VC titels op de WiiU was dat al het geval. Als je dan de Wii disc-versie gespeeld had op de WiiU en er dus een save van had, dan pikte de eShop versie van diezelfde game die save gewoon op. Voor de 3DS was dat nog niet zo omdat de save daar op de game card stond. Die kon je wel transplanteren van fysieke naar digitale versie, maar niet meer terug.Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:43:
Logisch ook de download en cartridge hebben dezelfde "gameid" (unieke benaming van het spel). Hier worden de savegames en updates ed. aan gekoppeld. Zo werkt het ook op de Wii U.
Het is dan maar hopen dat NIntendo je niet afscheept met gebruikers fouten.matthijst schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 23:16:
[...]
Eens. Maar Daar heb je dan ook 2 jaar garantie voor.
Snap die 3x achter elkaar omwisselpraktijkwn nooit zo.
/ontopic
Hoop dat ontwikkelaars de prijzen nog wat laten zakken of dat er aanbiedingen gaan komen, want alweer een spel van 20 euro (Wonderboy) waar een uur of 2-3 speeltijd in zit. Mweh.
Als je het snel doet en de rest van de switch ziet er puntgaaf uit maken ze er geen probleem van.
Maak me dr geen zorgen om, en heb het zelf ook.
Wordt interresant om te zien of nintendo uberhaupt nog met een "VC" komt. Altijd spannend met nintendo.kbloem schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:24:
Ik baal een beetje van die aangekondigde snes mini. Betekend dat nog langer wachten of helemaal geen vietual console met snes games?
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om in te zien dat sommige games gewoon een instant sale zijn. Ik zou Mario Sunshine meteen nog een keer kopen, mits ze een goeie oplossing verzinnen voor het gebrek aan drukgevoelige schouderknoppen.Denko schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:28:
[...]
Wordt interresant om te zien of nintendo uberhaupt nog met een "VC" komt. Altijd spannend met nintendo.
Het is nog een gerucht.kbloem schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:24:
Ik baal een beetje van die aangekondigde snes mini. Betekend dat nog langer wachten of helemaal geen vietual console met snes games?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ja, maar nogmaals. Zijn wel meer dingen instant sale, maar als ze er niks mee willen doen dan houd het op.NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:30:
[...]
Ik hoop dat ze slim genoeg zijn om in te zien dat sommige games gewoon een instant sale zijn. Ik zou Mario Sunshine meteen nog een keer kopen, mits ze een goeie oplossing verzinnen voor het gebrek aan drukgevoelige schouderknoppen.
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Ik heb nu tegen de 100 serienummers van probleem gevallen gezien online op reddit, eigen vriendne kring en dit forum. Geen enkele met het XAJ4 serie nummer. Een hoop met XAJ7 en XAJ1 die het probleem hebben. Lijtk iets meer dan een schroefje te stevig aangedraaid te zijn. Daar recht onder zit het hoekje van de heatshield die op di elocatie vant geschroefd zit. Ergens dnek ik dus dat dit hoekje bij uitzetten en krimpen bij gebruik een barstje in de achterkant drukt.matthijst schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:24:
Het ziet eruit alsof er in de fabriek een schroef te hard is aangedraaid.
Maak me dr geen zorgen om, en heb het zelf ook.
Oh de eerste dan, wel balen. ZOu 'm wel opsturen. Nu doen ze volgens mij er nog niet moeilijk over. Mijne is voor de 4de keer terug zelfs...
Helemaal mee eens! Mijn zwager had de Switch mee tijdens het paasweekend en in de late uurtjes zijn we er even goed voor gaan zitten met z'n allen. Had geen idee dat mijn vriendin zo fanatiek was. Super leuk spel man! Op het einde van het weekend zei mijn vriendin zelfs: 'Die Switch gaat er zeker komen'Vinno schreef op maandag 17 april 2017 @ 08:04:
Dit weekend echt zo genoten van die Tetris demo samen met mijn vriendin, wat een superleuk spel.
Ik twijfelde eerste nog, maar nu weer ik 100% zeker dat ik hem koop op dag van release. Ga deze juist digitaal halen, zo'n lekker spelletje voor tussendoor wil ik niet steeds kaartjes voor hoeven te verwisselen
Alleen dat Puyo Puyo is echt even wennen, maar die Switch modus tussen Tetris en Puyo is wel heerlijk hectisch en leuk.
Zie je de smiley, betekent dat hij blij is dat hij een XAJ4 versie heeft en het probleem zelf dus niet heeft.Sn0wblind schreef op woensdag 19 april 2017 @ 15:10:
[...]
Oh de eerste dan, wel balen. ZOu 'm wel opsturen. Nu doen ze volgens mij er nog niet moeilijk over. Mijne is voor de 4de keer terug zelfs...
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Iets verder terug lezen.Koldur schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:30:
[...]
Zie je de smiley, betekent dat hij blij is dat hij een XAJ4 versie heeft en het probleem zelf dus niet heeft.
Haha ja mijn vriendin flipte ook redelijk toen ze me 'eindelijk' versloegTerpstars schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:17:
[...]
Helemaal mee eens! Mijn zwager had de Switch mee tijdens het paasweekend en in de late uurtjes zijn we er even goed voor gaan zitten met z'n allen. Had geen idee dat mijn vriendin zo fanatiek was. Super leuk spel man! Op het einde van het weekend zei mijn vriendin zelfs: 'Die Switch gaat er zeker komen'![]()
Alleen dat Puyo Puyo is echt even wennen, maar die Switch modus tussen Tetris en Puyo is wel heerlijk hectisch en leuk.
Heb voor dat Puyo Puyo ook idd ff een guide door zitten lezen
Ahhhh, stupid me!NMe schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:41:
[...]
Iets verder terug lezen.matthijst in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
DubbelconfirmBlackMage schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:33:
Dat is wel goed nieuws. Op de 3DS heb ik die situatie en zit ik met verschillende saves en dat is wel vervelend met time trials enzo.
Grootste pro argument is wat mij betreft nog bij fysiek: is altijd nog door te verkopen/cadeau te doen etc.neejij schreef op woensdag 19 april 2017 @ 17:54:
[...]
DubbelconfirmIk had Zelda fysiek maar heb besloten volledig digitaal te gaan. Kaartje eruit gehaald, digitale versie gekocht en kon gewoon verder met mijn save.
Da's uiteraard heel persoonlijk. Voor mij is dat een non-issue aangezien ik nog nooit een game doorverkocht heb. Grootste pro-argument is wat mij betreft echter dat het, vooral voor een portable, erg prettig is dat je geen doos met spelletjes meer mee hoeft te sjouwen, alles is op het apparaat zelf opgeslagen. Bij een console minder een issue, maar nog steeds wel fijn al was het maar omdat je dan niet steeds schijfjes/kaartjes zit te swappen.Blaim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:28:
[...]
Grootste pro argument is wat mij betreft nog bij fysiek: is altijd nog door te verkopen/cadeau te doen etc.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=C0Ctd7ifv6Q]
maar wel fijn inderdaad.
Las (en zag) dus dat "Fire hopping" uit het spel is gehaald. Dit samen met de drive assist maakt het spel wel leuker voor de minder gevorderde spelers als je eens een multiplayer avondje thuis wilt gaan houden.
Lijkt ook alsof de paarse turbo niet zoveel extra boost geeft, nu nog uitproberen of 2x gele turbo in een lange bocht niet sneller is dan 1x paars
SW-1682-5926-5204
Hier ook, ook geen issues
Bijna Puyo Puyo tijd! De demo gedownload, gelukkig zit er geen limiet op... al zo veel gespeeld
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Verwijderd
Ik mix het altijd een beetje. De spellen voor de langere sessies (Zelda, Lego City Undercover, MarioKart) die koop ik het liefst fysiek en de spellen voor de kortere sessies bv. een potje Tetris of een level in een 2d sidescroller heb ik liever een downloadversie.Blaim schreef op woensdag 19 april 2017 @ 20:28:
[...]
Grootste pro argument is wat mij betreft nog bij fysiek: is altijd nog door te verkopen/cadeau te doen etc.
Of zoals met Pokémon op de 3DS, koop ik er 1 fysiek en de andere als download. Kan ik beide versies spelen zonder cartridge te wisselen maar heb ik toch ook een mooi doosje
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 09:45 ]
Verwijderd
Staat ook in de Nederlandse eShop. Hij gaat € 4,99 kosten.RayNbow schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:03:
Westerse release date voor Kamiko (in ieder geval Australië) is 27 april.
Ben ik goedkoper uit met m'n 500 yen.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:11:
[...]
Staat ook in de Nederlandse eShop. Hij gaat € 4,99 kosten.
Awesome. Ik ben blij dat ik gewacht heb, ik hou liever al mijn aankopen op één account.Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:11:
[...]
Staat ook in de Nederlandse eShop. Hij gaat € 4,99 kosten.
...tenzij er een nieuwe Taiko no Tatsujin-game uitkomt.
Steek die 75 eurocent die je bespaard hebt maar in je reet
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Verwijderd
Nedgame heeft 'm (de importversie) op voorraad: https://www.nedgame.nl/ni.../i-am-setsuna/2916070067/ (65 euro)
Ben aan het twijfelen om of een pre-order te plaatsen en anders gewoon via de marketplace te downloaden....
laat ik hem nou net maandag binnen gekregen hebben... wel een redelijke prijs wat ze houden trouwens:) mijn import was 60,-Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:06:
Oh en als je I am Setsuna nog fysiek wil hebben maar deze zelf niet uit Japan wil importeren...
Nedgame heeft 'm (de importversie) op voorraad: https://www.nedgame.nl/ni.../i-am-setsuna/2916070067/ (65 euro)
Verwijderd
Ik ben nieuw met Mariokart, maar lijkt me erg leuk.
Nog Mariokart tips van de Pro's die ik moet weten?
Tja, lees dit eens door: http://www.nintendolife.c...yone_else_in_mario_kart_8Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:29:
Ik wacht op Mariokart 8 voor de Switch in de Estore.
Ik ben nieuw met Mariokart, maar lijkt me erg leuk.
Nog Mariokart tips van de Pro's die ik moet weten?
Er is eigenlijk niet echt zoiets als een pro player in MK8, ik zie altijd maar 2 kampen, mensen die kunnen goed driften en mensen die dat niet of nauwelijks kunnen (en verkeerd of te laat insturen)
Volgens de eerste ervaringen met het spel is "Fire hopping / Bunny hopping" niet meer van toepassing op de Switch versie.
SW-1682-5926-5204
Je kan gewoon de regio van je account aanpassen via MyNintendo. Zo kan je wisselen van eShop en met één account al je aankopen doenNMe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 12:18:
[...]
Awesome. Ik ben blij dat ik gewacht heb, ik hou liever al mijn aankopen op één account.
...tenzij er een nieuwe Taiko no Tatsujin-game uitkomt.
Ik heb ook liever al mijn aankopen via één account, krijg Gold punten bij elkaar en eenvoudiger met herdownloaden en aankopen van dlc.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Thanks voor de tip, die hou ik in het achterhoofd voor wanneer er inderdaad een game die ik wil spelen alleen in Japan uitkomt.ASNNetworks schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:54:
[...]
Je kan gewoon de regio van je account aanpassen via MyNintendo. Zo kan je wisselen van eShop en met één account al je aankopen doenIk heb EU en US aankopen met één en dezelfde account. Keerzijde is momenteel dat je niet kan wisselen wanneer je tegoed over hebt ($20 eShop code en dan $19.99 spel kopen hou je dus $0.01 over). Maar via de klantenservice kunnen ze het voor je handmatig doen.
Da's inderdaad precies mijn reden.Ik heb ook liever al mijn aankopen via één account, krijg Gold punten bij elkaar en eenvoudiger met herdownloaden en aankopen van dlc.
Dat werkt dus niet met een Nederlands credit card in een buitenlands eShop. Ik kan mn CC enkel toevoegen in de NL eShop, andere regio's slaan het niet op (met mij velen anderen). Dus ben ik genoodzaakt via Amazon.com/.jp digitale codes te halen, dan hou je dus tegoed over.NMe schreef op donderdag 20 april 2017 @ 13:59:
[...]
Thanks voor de tip, die hou ik in het achterhoofd voor wanneer er inderdaad een game die ik wil spelen alleen in Japan uitkomt.Tegoeden zijn geen probleem, ik gebruik mijn creditcard voor aankopen en laad bij een aankoop mijn tegoed op voor precies het bedrag dat nodig is voor die game.
[...]
Da's inderdaad precies mijn reden.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Persoonlijk ben ik nogal hyped rondom de game en het lijkt me ook wel leuk om straks tegen mede-tweakers te racen.
Verwijderd
Ik kan het denk ik wel weer doen, ik had ook voor de Wii U versie een multiplayer-topic gemaakt. Ik kijk of ik vanavond wat kan makenRemmetje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:40:
Ik ben niet goed in het maken van een topicstarter dus ik zeg het even hier maar is het wellicht een goed idee om een Mario Kart 8 Deluxe topic op te gaan starten?
Persoonlijk ben ik nogal hyped rondom de game en het lijkt me ook wel leuk om straks tegen mede-tweakers te racen.
Misschien hele stomme vraag... maar zit er ook iets van time trail in?:)Verwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:47:
[...]
Ik kan het denk ik wel weer doen, ik had ook voor de Wii U versie een multiplayer-topic gemaakt. Ik kijk of ik vanavond wat kan makenNu in een algemenere zin.
Vanavond het vriendenlijstje ook maar weer uitbreiden via het documentje hier! de helft zit er geloof ik in:) wel handig voor bijv. een mariokart! of dadelijk met FastRMX (hopelijk met duidelijk aangegeven vrienden tijden)
[ Voor 20% gewijzigd door mfneed op 20-04-2017 14:53 ]
Ja ik ook, paar rondjes scheuren met wat mede-tweakers.. kan niet wachten!Remmetje schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:40:
Ik ben niet goed in het maken van een topicstarter dus ik zeg het even hier maar is het wellicht een goed idee om een Mario Kart 8 Deluxe topic op te gaan starten?
Oh wait............
Top! In de game zelf zit het ook dan gewoon gok ik?:PVerwijderd schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:52:
Geen stomme vraag, maar dat ben ik wel van plan
Verwijderd
Kan je zien in deze video van GameXplain waarin ze het hele menu doorlopen:
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2017 14:55 ]
YouTube: Mario Kart 8 - World Records for all 32 Tracks (Mario Kart 8 Time Tr...mfreriks schreef op donderdag 20 april 2017 @ 14:54:
[...]
Top! In de game zelf zit het ook dan gewoon gok ik?
Constructed: Silver || Limited: Silver
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!