Ik meen mij te herrineren dat er een Megami Tensei spel voor de Switch kwam alleen werd er niet bij gezegd welke. Persona 5 zou ik niet erg vinden
Al denk ik eerder een Shin Megami Tensei sequel of remake van een 3DS versie.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Beetje chemisch geel. Maar goed, dat zijn de rood en blauwe ook dus dat past wel.
Ik vind dat geel niet mooi in elk geval. Als er op enig moment joycons uitkomen in Gamecube-paars dan koop ik ze meteen, hetzelfde als er een joycon uitkomt met een leuke Zelda- of Mario-thema. Maar hiervoor pas ik.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik vind al die kleuren maar een beetje meh. Te fel, en ik vind het ook niet mooi afsteken bij de rest van de console (en mijn interieur).
Maar goed dat er keuze is voor de mensen die daar anders over denken. En ik zie ze eigenlijk verbazend veel in filmpjes, ik dacht dat een uniforme kleur populairder zou zijn.
Ik heb overigens wel een regenboog spectrum aan N64 controllers
Ik zag trouwens Disgaea 5 en dacht dat het een 3DS of Vita re-release was. Blijkt het een PS4 game te zijn. Een super goede nog wel. Als ik op het grafisch aspect was afgegaan had ik er niet eens naar omgekeken maar nu ben ik toch benieuwd.
Maar goed dat er keuze is voor de mensen die daar anders over denken. En ik zie ze eigenlijk verbazend veel in filmpjes, ik dacht dat een uniforme kleur populairder zou zijn.
Ik heb overigens wel een regenboog spectrum aan N64 controllers
Ik zag trouwens Disgaea 5 en dacht dat het een 3DS of Vita re-release was. Blijkt het een PS4 game te zijn. Een super goede nog wel. Als ik op het grafisch aspect was afgegaan had ik er niet eens naar omgekeken maar nu ben ik toch benieuwd.
i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm
Hangt ervan af. Voeren die dingen alleen stroom aan de joycons? Of is dat één circuit met de console en heb je daardoor meer batterijcapaciteit om handheld Zelda te spelen?Koldur schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:40:
Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden:
[afbeelding]
Als je goed naar het plaatje kijkt zie je dat het min of meer het zelfde is als de huidige straps. Alleen heb je een blok onder de joycon er bij waar de batterijen in gaan.
0 extra power voor de Switch dus. Plus dit zou de Switch behoorlijk zwaarder maken.
0 extra power voor de Switch dus. Plus dit zou de Switch behoorlijk zwaarder maken.
Het geeft wel wat meer body aan de Joycons dus kan er wel een voordeel in zien en misschien zelfs wel in handheld mode. Denk alleen dat het alleen een beetje duur is om enkel als grip te gebruiken.
Ik zie dit ding twee voordelen hebben:
1. Betere grip voor langere speelsessies.
2. Je kan op geen manier de joycons opladen terwijl je ze "los" gebruikt voor ARMS. Dus zijn ze leeg? Pech. Met deze dingen doe je er een paar nieuwe batterijen in en je kan verder.
1. Betere grip voor langere speelsessies.
2. Je kan op geen manier de joycons opladen terwijl je ze "los" gebruikt voor ARMS. Dus zijn ze leeg? Pech. Met deze dingen doe je er een paar nieuwe batterijen in en je kan verder.
@Beakzz Je kunt ze niet gebruiken in handheld mode. De grip zit er op net als bij de straps. De railconnector is dus bezet en er zitten hoge schouderknoppen op.
Aha lekker handig. Kan je die er elke keer weer afhalen als je in handheldmode wil spelen. Werd bij de Wii U al helemaal gek van de accessoires en verschillende controllers en dit gaat weer hard dezelfde kant op. Ik sla even overLOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:19:
@Beakzz Je kunt ze niet gebruiken in handheld mode. De grip zit er op net als bij de straps. De railconnector is dus bezet en er zitten hoge schouderknoppen op.
Ik had alleen de Gamepad en een Pro controller. En inderdaad wel de Wii-mote en nunchuck voor Wii spellen, maar dat was voor mij backward compatibility.
Ja dat zal helpen. Even uit mijn hoofd :
- 4 Wii remotes waar van 2 met een losse upgrade voor wii mote plus ofzo?
- 4 gamepads die je aan de wii mote kon aansluiten
- 2 gamecube controllers met adapter
- Pro controller
- 4 nunchucks
- Wii U tablet natuurlijk.
- batterypacks voor de wii remote
Maar het grootste probleem bij die console vond ik dat je elke keer weer een andere besturing nodig had. je bleef accessoires in en uit klikken. Dat ga ik deze keer zwaar beperken.
- 4 Wii remotes waar van 2 met een losse upgrade voor wii mote plus ofzo?
- 4 gamepads die je aan de wii mote kon aansluiten
- 2 gamecube controllers met adapter
- Pro controller
- 4 nunchucks
- Wii U tablet natuurlijk.
- batterypacks voor de wii remote
Maar het grootste probleem bij die console vond ik dat je elke keer weer een andere besturing nodig had. je bleef accessoires in en uit klikken. Dat ga ik deze keer zwaar beperken.
Betere grip voor joycons is wel fijner. Ben alleen wel bang dat wanneer dit uitkomt, je ze dus twee keer mag kopen. Verwacht niet dat ze dit in een 2-pack zullen stoppen. Dus ja, dan wordt het duur.Beakzz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:06:
Het geeft wel wat meer body aan de Joycons dus kan er wel een voordeel in zien en misschien zelfs wel in handheld mode. Denk alleen dat het alleen een beetje duur is om enkel als grip te gebruiken.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Niet waar.Zerora schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:06:
[...]
Betere grip voor joycons is wel fijner. Ben alleen wel bang dat wanneer dit uitkomt, je ze dus twee keer mag kopen. Verwacht niet dat ze dit in een 2-pack zullen stoppen. Dus ja, dan wordt het duur.

http://www.nintendo.com/switch/buy-now/accessories/
Ik zie al waarom onze Nintendo Direct zo meh was, het meest boeiende hebben ze er uit gelaten
.
Die controllers gaan ontzettend lang mee, beetje onzin om ze te kopen IMO. Bovendien zie ik me niet vaak heel lang de joycons als twee losse controllers gebruiken. Denk dat je beter kunt investeren in een tweede set. Set 1 leeg? Dan gebruik je de ander en plop je je lege set in de console.
Maar goed, ze gaan al zo'n 20 uur mee dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze ooit leeg raken mits ze je in de console/oplader donderd als je klaar bent met gamen. Deze dingen lijken me ook alleen ook maar enigszins nuttig bij Arms, that's it.
Maar goed, ze gaan al zo'n 20 uur mee dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze ooit leeg raken mits ze je in de console/oplader donderd als je klaar bent met gamen. Deze dingen lijken me ook alleen ook maar enigszins nuttig bij Arms, that's it.
oh dat valt wel mee dan.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ga nu echt vrezen dat een verse 2D mario nog wel 2 a 3 jaar kan duren zo. ;-(
Ik niet. Ik verwacht deze E3 een aankondiging van Super Mario Maker voor de Switch. De game was een hit op de Wii U en de 3Ds profiteerd er ook leuk van. Verwacht wel dat ze dit op de Switch weer gaan proberen.Turfschipper schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:54:
Ga nu echt vrezen dat een verse 2D mario nog wel 2 a 3 jaar kan duren zo. ;-(
Ok, maar dat is toch wat anders he? Fantastische game hoor. Maar ik zie graag een 'normale' 2d adventure erbij, ;-).
@Turfschipper Niet erg, we hebben ook lang moeten wachten op Oddysee. Ondertussen hebben we een berg 2D en een paar semi 3D mario's gehad.
Klopt ook weer haha!
Maar ik heb mijn ds light weg gedaan, geen wiiu en nog geen switch...... een beetje compassie met deze 2D mario loze sloeber is gewenst, ;-).
Virtual console kan hoop bieden, maar nog niks over gehoord. Dat moet E3 werk worden?
Maar ik heb mijn ds light weg gedaan, geen wiiu en nog geen switch...... een beetje compassie met deze 2D mario loze sloeber is gewenst, ;-).
Virtual console kan hoop bieden, maar nog niks over gehoord. Dat moet E3 werk worden?
[ Voor 23% gewijzigd door Turfschipper op 13-04-2017 17:04 ]
Verwijderd
Nintendo of Europe
Play classics like PAC-MAN, GALAGA, or SPLATTERHOUSE, anytime, anywhere with NAMCO MUSEUM, coming to #NintendoSwitch this summer!
Play classics like PAC-MAN, GALAGA, or SPLATTERHOUSE, anytime, anywhere with NAMCO MUSEUM, coming to #NintendoSwitch this summer!
Zie RayNbow in "[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2"LOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:22:
Ik zie al waarom onze Nintendo Direct zo meh was, het meest boeiende hebben ze er uit gelaten.
Edit: Gerelateerde .gif:
[ Voor 8% gewijzigd door RayNbow op 13-04-2017 17:33 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Pro Controller op voorraad bij Intertoys voor de liefhebber.
http://m.intertoys.nl/m20...sCzb7I46t2hy2EaAlgZ8P8HAQ
http://m.intertoys.nl/m20...sCzb7I46t2hy2EaAlgZ8P8HAQ
[ Voor 4% gewijzigd door Evernote op 13-04-2017 19:51 ]
Verwijderd
De Fast RMX update (die time trials en friends online multiplayer toevoegd) komt op 19 april.
http://gonintendo.com/sto...-be-available-on-april-19
http://gonintendo.com/sto...-be-available-on-april-19
Verwijderd
De Tetris demo is best aardig. Merk alleen wel dat jaren geen Tetris spelen wel invloed heeft. Wordt keer op keer zwaar ingemaakt door de computer. Maar voor 40 euro ga ik hem wel kopen eind deze maand.
Mr Shifty krijgt behoorlijke cijfers. Helaas weer af en toe framedrops en met 6 uurtjes vrij kort, maar denk dat ik hem morgen toch maar binnenhaal.
Vond Hotline Miami erg goed en vind het teleporten wel een goede toevoeging voor de gameplay.
Vond Hotline Miami erg goed en vind het teleporten wel een goede toevoeging voor de gameplay.
Een 6 op metacritic?
Kutspel lijkt me, voor 15 euro
Haters everywhere but I don’t really care
Zo, na het uitvogelen hoe ik van Amazon JP een tegoedcode kan bestellen (Japans adres nodig), heb ik een nieuwe game aan m'n verzameling toegevoegd. 
De developer heeft aangegeven dat het gepatched gaat worden. Maar geen ETA nog.Beakzz schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 02:30:
Mr Shifty krijgt behoorlijke cijfers. Helaas weer af en toe framedrops en met 6 uurtjes vrij kort, maar denk dat ik hem morgen toch maar binnenhaal.
[video]
http://gonintendo.com/sto...ment-says-patch-is-coming
[ Voor 9% gewijzigd door Sn0wblind op 14-04-2017 11:26 ]
Even gameplay gekeken, ziet er leuk uit! wat kost dat?RayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:08:
Zo, na het uitvogelen hoe ik van Amazon JP een tegoedcode kan bestellen (Japans adres nodig), heb ik een nieuwe game aan m'n verzameling toegevoegd.
[afbeelding]
500 yen (nog geen 5 EUR). Je hebt alleen een Japanse creditcard nodig in de Japanse eShop of een code van een tegoedkaart. Een 500 yen tegoedkaart kun je van Amazon JP halen, maar dan heb je wel een Japans adres nodig.mfreriks schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:19:
[...]
Even gameplay gekeken, ziet er leuk uit! wat kost dat?
Hier is een guide: [Guide] How to get Japanese eShop codes from amazon.co.jp
Hier is een Japans adres: How to Enter your tenso Address
Alternatief is om een code van bijv. Play Asia te halen. Het nadeel is dat het laagste bedrag dat ze verkopen 1000 yen is (en het kost meer; momenteel 11.31 EUR).
Edit: Wat je ook kunt doen is wachten op een westerse release. Fairune (3DS titel van dezelfde developer) is ook in het westen uitgebracht.
[ Voor 7% gewijzigd door RayNbow op 14-04-2017 11:38 ]
Nog even wat vraagjesRayNbow schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:31:
[...]
500 yen (nog geen 5 EUR). Je hebt alleen een Japanse creditcard nodig in de Japanse eShop of een code van een tegoedkaart. Een 500 yen tegoedkaart kun je van Amazon JP halen, maar dan heb je wel een Japans adres nodig.
Hier is een guide: [Guide] How to get Japanese eShop codes from amazon.co.jp
Hier is een Japans adres: How to Enter your tenso Address
Alternatief is om een code van bijv. Play Asia te halen. Het nadeel is dat het laagste bedrag dat ze verkopen 1000 yen is (en het kost meer; momenteel 11.31 EUR).
Edit: Wat je ook kunt doen is wachten op een westerse release. Fairune (3DS titel van dezelfde developer) is ook in het westen uitgebracht.
Je region omzetten is in dit geval dus niet voldoende? Is de game in het engels?
Vanavond maar eens naar kijken!
Ik heb zelf al een tijdje terug een 2e Nintendo account en profiel aangemaakt (en de regio ingesteld op Japan). Het nadeel van regio wisselen met een bestaand account is dat als je nog tegoed over hebt, dat je die dan kwijtraakt.mfreriks schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 11:42:
[...]
Nog even wat vraagjes
Je region omzetten is in dit geval dus niet voldoende?
Ja, en als je systeem in het Engels staat wordt die taal ook automatisch gekozen (en het wisselen van taal is ook mogelijk in-game):Is de game in het engels?
Gezien de verkoopcijfers van de eerste maand was de launch line up met voornamelijk alleen Zelda de juiste beslissing. Mario kart 8 deluxe zal het succes alleen maar verder uitbreiden en ik verwacht hele goeie verkoopcijfers voor mario kart. Daarna wordt het wachten wat de E3 te bieden heeft, ik hoop op super smash bros, Fire emblem, pokemon stars (wat er ook waar mag zijn van de geruchten), monster hunter (al lijkt het me sterk en gaan ze eerst een Japanse versie aankondigen) en retro z'n nieuwe game. Daarna komt (voornamelijk voor Japan) Splatoon 2 uit eind juni, wat interessant gaat worden aangezien die zich moet opnemen tegen dragon quest 11 voor de 3DS en PS4. Daarmee kan de switch sterk de holiday periode ingaan.
Ik ga m'n verwachtingen niet te hoog scheppen en gewoon afwachten wat er komen gaat. Ik hoop echter wel over iets mbt Monster Hunter, al is het maar een EU release van XX. De ontwikkelaar had al geteased dat deze echter ook naar de Switch gaat komen, dus misschien een combinatie van de 3DS versie en Switch 'remaster' (net als met 3U toen)? (Sowieso was MH: Stories voor 3DS afgelopen Direct wel een verrassing dat het naar het westen komt, ik ben nog niet van m'n 3DS af dusNieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:53:
Gezien de verkoopcijfers van de eerste maand was de launch line up met voornamelijk alleen Zelda de juiste beslissing. Mario kart 8 deluxe zal het succes alleen maar verder uitbreiden en ik verwacht hele goeie verkoopcijfers voor mario kart. Daarna wordt het wachten wat de E3 te bieden heeft, ik hoop op super smash bros, Fire emblem, pokemon stars (wat er ook waar mag zijn van de geruchten), monster hunter (al lijkt het me sterk en gaan ze eerst een Japanse versie aankondigen) en retro z'n nieuwe game. Daarna komt (voornamelijk voor Japan) Splatoon 2 uit eind juni, wat interessant gaat worden aangezien die zich moet opnemen tegen dragon quest 11 voor de 3DS en PS4. Daarmee kan de switch sterk de holiday periode ingaan.
Het lijkt er in ieder geval wel op dat Nintendo een goed momentum heeft qua releases, ook al lijkt het nu wat karig te zijn. Maar de komende maanden zijn voor mij al wel goed gevuld (met oa. MK8D en Disgaea 5). Te weinig tijd en te veel games, ook voor andere platformen
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
In eerste instantie dacht ik atlijd dat XX een expansion was op X, maar als ik wikipedia mag geloven is het meer een ultimate edition zoals monster hunter 4 ultimate. Het leek me altijd sterk dat capcom alleen de expansion naar de switch uittebrengen, maar een ultimate edition is wel logisch dat ze die naar de switch brengen. Zou een goeie zet zijn voor capcom om XX naar de switch te brengen om de franschise in het westen te vergroten. Geschiedenis heeft sowieso al aangetoond dat Capcom de handheld versies wel vaker porten naar de homeconsole.
Het lijkt me ook een perfecte opvulling voor Nintendo zelf om de verkoop van de Switch (met name in Japan) te stimuleren, want ze zijn daar helemaal gek van Monster Hunter en daar is het gewoon een system seller. Al moet ik zeggen dat 3U de system seller was voor mij met de WiiUNieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:23:
In eerste instantie dacht ik atlijd dat XX een expansion was op X, maar als ik wikipedia mag geloven is het meer een ultimate edition zoals monster hunter 4 ultimate. Het leek me altijd sterk dat capcom alleen de expansion naar de switch uittebrengen, maar een ultimate edition is wel logisch dat ze die naar de switch brengen. Zou een goeie zet zijn voor capcom om XX naar de switch te brengen om de franschise in het westen te vergroten. Geschiedenis heeft sowieso al aangetoond dat Capcom de handheld versies wel vaker porten naar de homeconsole.
En de 3U port naar de WiiU was ook zeker prima. Natuurlijk kon het wat gedetailleerder, maar het speelde heerlijk weg op de TV met een normale controller. Dus, fingers double crossed
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Volgens mij hebben Japanse uitgevers (waaronder Nintendo eigenlijk zelf) geen haast met de 3ds te laten vervangen door de switch. Een boel games die nog moeten uit komen op de 3DS, verkoopt verder ook prima in Japan ondanks de launch van de switch. Nintendo zelf ondersteund de 3DS ook nog met nieuwe games. De overgang van de ps3 naar ps4 ging ook al hartstikke traag, vandaar ook dat gedacht werd dat het einde in zicht was voor de homeconsole industrie in Japan.
Nintendo heeft meer exemplaren van Zelda voor de Switch verkocht dan Switch consoles zelf.
https://nintendoswitchkop...nintendo-switch-consoles/
Beetje opmerkelijk wel.
https://nintendoswitchkop...nintendo-switch-consoles/
Beetje opmerkelijk wel.
@Zerora Zoals in het artikel staat kochten mensen een LE om boxed op zolder te zetten of om te scalpen.
Als je dan bedenkt dat vrijwel iedereen die een Switch kocht ook Zelda wilde hebben kan dat natuurlijk makkelijk.
Als je dan bedenkt dat vrijwel iedereen die een Switch kocht ook Zelda wilde hebben kan dat natuurlijk makkelijk.
sf5 heeft natuurlijk de history die arms ontbreekt. Sp content was zo goed als niet aanwezig maar is inmiddels iets verbeterd.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:05:
[...]
ARMS heeft ook een single player campaign. En spellen als Street Fighter kosten ook het volle pond, zelfs SF5 die compleet geen single player content heeft.
Arms kan nog steeds leuk zijn. Wat het tegen heeft is dat veel mensen denken dat het motion controls only is. Dat is niet het geval volgens mij. Anyways, ik wacht de reviews af, maar mariokart is een game die ik op de wii u gemist heb (hele wii u gemist) en snake pass lijkt me ook nog leuk. Op dit moment scoren beiden hoger op de 'want to buy' lijst.
Ben er nog steeds niet uit of ik SP liever op switch of ps4 (of zelfs eventueel pc) ga spelen. Op de ps4 zijn veel vaker aanbiedingen dan voor de switch en voor de pc koop je snake pass over een half jaar al voor 5 piek ofzo?
De switch heeft portability als voordeel, maar daar maak ik zelf nou net weinig gebruik van.
10 second ninja DONE
ARMS kan nog goed profiteren van het magere aanbod van de switch, zelfs 1-2 switch en bomberman verkochten nog aardig ondanks beide games totaal geen goeie prijs kwaliteits verhouding hebben.
Trek vooral je eigen conclusies, maar dat was gebaseerd op 1 review terwijl ik er meerder heb bekeken die wel positief zijn. Verder volg ik reviewers die vaak mijn mening delen aangezien ik ook veel spellen heb gespeeld waar ik niks aan vond en die gemiddeld op een 8 of 9 stonden.matthijst schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 07:26:
Een 6 op metacritic?
Verwijderd
Plus de Switch is zowel een handheld als console, win-win voor Capcom.Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:23:
[Digital Foundry] LEGO City Undercover : PS4 vs Switch vs Xbox One:
In a nutshell :
PS4 version : native 1080p at all times, locked 30fps while outside but caps at 60fps when you're indoor (note : the original Wii U version never got higher than 30fps)
Switch version : native 1080p at all times, but locked 30fps no matter if you're indoor or outside. It has some noticeable dips when you're playing in portable mode, but DF couldn't provide footage.
Xbox One version : running at sub-native horizontal pixel count (1300 to 1400x1080p), and has the same framerate difference as the PS4 one.
Achteraf gezien mocht er toch een top game rond begin april gereleased worden. Ken er enkele waarbij hun Switch op dit moment al 2 weken als dust collector dient. Ja, ook de mijne; maar dit heeft dan ook te maken dat ik op dit moment nog niet op de digitale trein spring en liever mijn games fysiek heb.Nieuwevolger schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:53:
Tja het is niet alsof ze een kast vol met toppers hebben klaar liggen en ik zie het probleem nooit zo. Je hebt de keuze om een console bij release te kopen met weinig keuze in games of je wacht een tijdje tot de games er zijn met waarschijnlijk een gebundelde game er bij. Stof verzamelen is enkel een probleem als er geen goede spellen meer aan komen of te verwachten zijn.marcelproust schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 17:43:
[...]
Achteraf gezien mocht er toch een top game rond begin april gereleased worden. Ken er enkele waarbij hun Switch op dit moment al 2 weken als dust collector dient. Ja, ook de mijne; maar dit heeft dan ook te maken dat ik op dit moment nog niet op de digitale trein spring en liever mijn games fysiek heb.
Bij mij ligt hij ook een week niks te doen. Niet omdat ik niks te spelen heb, maar omdat ik nu weer helemaal in een pc spel zit en nog meer Rocket league ben gaan spelen. Ik heb niet het gevoel dat ik nu ineens alles op de Switch moet spelen enkel omdat het de nieuwste console in huis is.
Jammer dat het spel niet goed speelbaar is in handheld mode. Constant framedrops. Erg luie poort.
Wat is je bron daarvoor? In het artikel en het filmpje zijn ze juist positief:Sn0wblind schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 18:14:
[...]
Jammer dat het spel niet goed speelbaar is in handheld mode. Constant framedrops. Erg luie poort.
Ik heb deze op de WiiU nog niet gespeeld, dus zodra ik een Switch heb gaat deze er zeker komenAnd on the Switch version overall :
The good news for Switch owners is that most of the upgrades bestowed by the more modern engine are all present and correct in their version of the game. Looking at the comparison footage, it's remarkable to see how well it holds up in motion next to the PS4 and Xbox One versions, with only strategic nips and tucks here and there.
Omelette du fromage!
Ik ben nu een weekje bezig en ik heb er echt veel plezier aan! Af en toe inderdaad een kleine FPS drop, maar niet storend. Cutscenes zijn leuk en het is echt een grote open wereld waar genoeg te ontdekken is!
Reddit staat er vol mee. Het is dan ook alleen in handhel mode.dxta schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 19:05:
[...]
Wat is je bron daarvoor? In het artikel en het filmpje zijn ze juist positief:
[...]
Ik heb deze op de WiiU nog niet gespeeld, dus zodra ik een Switch heb gaat deze er zeker komen
Precies die game draait echt niet smooth in handheldmode en coop mode op de TV is gewoon beschamend. Heb het al eerder gemeld, maar ik werd er echt misselijk van.
Misschien ondertussen al opgelost, maar geen behoefte meer gehad om het nog te proberen. Het is dat er geen refund optie is.
Misschien ondertussen al opgelost, maar geen behoefte meer gehad om het nog te proberen. Het is dat er geen refund optie is.
op de meeste plekken werkt LCU wel soepel genoeg voor mij, maar stromend water is echt dramatisch.
wanneer er een open rioolpijp of fontein in de buurt is kan je de individuele frames tellen.
maar dan zijn er ook van die momenten waarbij een simpel sprongetje zo soepel gaat dat het een pre-rendered filmpje lijkt.
wanneer er een open rioolpijp of fontein in de buurt is kan je de individuele frames tellen.
maar dan zijn er ook van die momenten waarbij een simpel sprongetje zo soepel gaat dat het een pre-rendered filmpje lijkt.
OK, succes met kopen, ben benieuwdBeakzz schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:26:
[...]
Trek vooral je eigen conclusies, maar dat was gebaseerd op 1 review terwijl ik er meerder heb bekeken die wel positief zijn. Verder volg ik reviewers die vaak mijn mening delen aangezien ik ook veel spellen heb gespeeld waar ik niks aan vond en die gemiddeld op een 8 of 9 stonden.
Haters everywhere but I don’t really care
Nou wat denken jullie, wordt battlefront 2 ook voor de switch aangekondigd vanavond, er waren geruchten dat het wel zou gebeuren namelijk als ik mij goed kan herinneren.
Verwijderd
Dat zou me eigenlijk verbazen. Tenzij het makkelijk te porten is voor EA en ze in de huidige lage userbase al geld zien. Indien ze hem aankondigen ga ik hem serieus overwegen indien ze er deze keer wel serieus werk van maken en niet zoals deeltje 1.Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:25:
Nou wat denken jullie, wordt battlefront 2 ook voor de switch aangekondigd vanavond, er waren geruchten dat het wel zou gebeuren namelijk als ik mij goed kan herinneren.
Lol met de specs van de switch zou ik daar niet vanuit gaan.Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:25:
Verwijderd
Als dat de argumentatie is zou ik daar maar niet vanuit gaan. De huidige engine is zo schaalbaar als wat en kan dus aangepast worden voor de specs van de Switch.keepitfrosty schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:59:
[...]
Lol met de specs van de switch zou ik daar niet vanuit gaan.
Tjah alles kan. Of er dan nog wat van de game over is na het schalen naar de switch? Ik betwijfel het. Dit is typisch een game waar de graphics een selling point is.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:06:
[...]
Als dat de argumentatie is zou ik daar maar niet vanuit gaan. De huidige engine is zo schaalbaar als wat en kan dus aangepast worden voor de specs van de Switch.
Ik denk ook niet dat battlefront 2 naar de switch komt, als EA wilt zou het vast wel mogelijk zijn om een aangepaste versie voor de switch te maken, maar ik heb z'n idee dat EA niet echt bezig is met de switch. Wordt het interessanter of er een versie van de nieuwe cod naar de switch komt.
De nieuwe need for speed geef ik ook een goeie kans dat die naar de switch komt. De nieuwe south park zou ook een verplichting moeten zijn, als die niet komt geef ik alle hoop op kwa third party support.
De nieuwe need for speed geef ik ook een goeie kans dat die naar de switch komt. De nieuwe south park zou ook een verplichting moeten zijn, als die niet komt geef ik alle hoop op kwa third party support.
[ Voor 26% gewijzigd door Nieuwevolger op 15-04-2017 18:20 ]
Verwijderd
Op de X1 zag deel 1 er meer dan prima uit en was ook prima speelbaar en zelfs op mijn brakke laptop. Ook op de Switch zal t dus prima kunnen. Ik zie geen reden waarom niet.keepitfrosty schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:09:
[...]
Tjah alles kan. Of er dan nog wat van de game over is na het schalen naar de switch? Ik betwijfel het. Dit is typisch een game waar de graphics een selling point is.
Klopt maar de switch heeft niet de specs van een x1. Het is gewoon een nvidia shield van 2015 in een ander jasje.Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:10:
[...]
Op de X1 zag deel 1 er meer dan prima uit en was ook prima speelbaar en zelfs op mijn brakke laptop. Ook op de Switch zal t dus prima kunnen. Ik zie geen reden waarom niet.
Verwijderd
En meer dan prima in staat om vele hedendaagse schaalbaar game engines te draaien.keepitfrosty schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:18:
[...]
Klopt maar de switch heeft niet de specs van een x1. Het is gewoon een nvidia shield van 2015 in een ander jasje.
We gaan het zienVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:34:
[...]
En meer dan prima in staat om vele hedendaagse schaalbaar game engines te draaien.
De 3ds had zelfs een versie van resident evil revelations die ook op de xbox 360 uit kwam. Het is vooral aan de ontwikkelaars om alles uit de switch te halen en te richten op een stabiele frame rate ipv een gare port. Alleen zijn uitgevers normaal gesproken niet dol om geld te investeren in goeie ports naar 'de mindere' platformen.
Heb van de week een stand voor de switch laten 3d printen, en zou nog even laten weten hoe het bevalt. Heb de 45 graden versie en de 65 graden versie van deze.
Zijn erg goed gelukt moet ik zeggen, ze 65 graden versie gaat er niet geweldig in maar de 45 graden versie wel (denk dat als ik deze een beetje bij schuur dat het dan nog wel goed komt). Wil je ze ook maken let dan even dat je bij het inschuiven dan de stand in de joy-con slot op de switch je de onderkant naar buiten buigt. Er zitten namelijk uitkepingen op om hem op z'n plaats te houden.
Hier zijn een paar foto's:

Zijn erg goed gelukt moet ik zeggen, ze 65 graden versie gaat er niet geweldig in maar de 45 graden versie wel (denk dat als ik deze een beetje bij schuur dat het dan nog wel goed komt). Wil je ze ook maken let dan even dat je bij het inschuiven dan de stand in de joy-con slot op de switch je de onderkant naar buiten buigt. Er zitten namelijk uitkepingen op om hem op z'n plaats te houden.
Hier zijn een paar foto's:

[ Voor 25% gewijzigd door Sokkeh op 15-04-2017 19:50 ]
En welke van de twee bevalt het best? Heb zelf een printer, dan print ik ze zelf wel een keer
Denk dat ik voor alleen spelen de 45 graden versie, en voor samen de 65. Puur omdat als ik alleen speel de switch dichter bij zal staan.CyBeRSPiN schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:07:
En welke van de twee bevalt het best? Heb zelf een printer, dan print ik ze zelf wel een keer
De shield was daarintegen vooral brak vanwege de Android overhead.keepitfrosty schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 18:18:
[...]
Klopt maar de switch heeft niet de specs van een x1. Het is gewoon een nvidia shield van 2015 in een ander jasje.
Battlefront 2 komt dus niet naar de switch
Als EA Battlefront 2 toch had uitgebracht voor de Switch dan had het echt laten zien dat het geloofd in het idee van de Switch, en nu dus niet..
K.W.
Nu is de hoop op COD W2, need for speed, assasins creed en south park.
Hehe je verwacht echt dat de switch zoveel beter presteert?Sn0wblind schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:43:
[...]
De shield was daarintegen vooral brak vanwege de Android overhead.
Dat zien we nu toch al? De shield had al problemen met half life 2. Zelda breath of the wild is vele malen complexer, mooier en zwaarder voor de hardware en dat draait goed.keepitfrosty schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:31:
[...]
Hehe je verwacht echt dat de switch zoveel beter presteert?
Android biedt ook geen low level api wat elke andere console wel doet. Ook dat is een groot probleem voor gaming.
[ Voor 13% gewijzigd door Sn0wblind op 15-04-2017 22:06 ]
Voor android is toch gewoon de vulkan api aanwezig? Ik zou niet weten waarom zelda niet op een 2015 shield zou kunnen draaien. En het is nou niet dat zelda perfect draait op de switch. Ondanks de patch die een heleboel fixt kom ik nog steeds framedrops tegen.Sn0wblind schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:03:
[...]
Dat zien we nu toch al? De shield had al problemen met half life 2. Zelda breath of the wild is vele malen complexer, mooier en zwaarder voor de hardware en dat draait goed.
Android biedt ook geen low level api wat elke andere console wel doet. Ook dat is een groot probleem voor gaming.
[ Voor 11% gewijzigd door keepitfrosty op 15-04-2017 22:16 ]
Bij de shield hoeft het niet zozeer te liggen aan android maar aan de kwaliteit van de port (natuurlijk kost het android os wel kracht). Op youtube is er een frame rate vergelijking van metal gear revange te vinden tussen de xbox 360 en shield. de 360 wint dik van de shield terwijl doom 3 beter draait op de shield volgens mij. Het is het ook totaal niet waard om geld te investeren in een zo goed mogelijke port voor de shield terwijl dat wel voor de switch is.
South Park zou fantastisch zijn! Battlefront hoef ik echt niet op de Switch, denk dat developers voor de Switch op zijn minst een sterke SP moeten hebben, MP is enigszins bijzaak voor een console die ook als handheld fungeert.Nieuwevolger schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 21:16:
Nu is de hoop op COD W2, need for speed, assasins creed en south park.
Geen battlefront 2 dus, tsja, had ik ook niet verwacht, wel gehoopt.
Maar ik zou het al heel erg vet vinden als EA die 1943 psn/xboxlife game naar de switch zou brengen. Dat kan makkelijk. Ff tweaken en gaan. Dat zou een prima switch battlefield kunnen zijn denk ik.
Zou volgens mij nog als een malle verkopen ook. Maar ja, we krijgen helemaal niks nog kwa third party big games.
En van Namco krijg ik ook af en toe een zure zak. Wat is dat toch een slap bedrijf met hun 8000ste namco museum uitgave. Breng godver eens meteen pacman CE uit of zo.
Maar ik zou het al heel erg vet vinden als EA die 1943 psn/xboxlife game naar de switch zou brengen. Dat kan makkelijk. Ff tweaken en gaan. Dat zou een prima switch battlefield kunnen zijn denk ik.
Zou volgens mij nog als een malle verkopen ook. Maar ja, we krijgen helemaal niks nog kwa third party big games.
En van Namco krijg ik ook af en toe een zure zak. Wat is dat toch een slap bedrijf met hun 8000ste namco museum uitgave. Breng godver eens meteen pacman CE uit of zo.
[ Voor 26% gewijzigd door Turfschipper op 16-04-2017 04:33 ]
Jammer ja. Zo'n game zou de Switch goed doen. Zou er wel voor zorgen dat de Switch was serieuzer in het daglicht zou komen staan bij het publiek.Turfschipper schreef op zondag 16 april 2017 @ 04:29:
Geen battlefront 2 dus, tsja, had ik ook niet verwacht, wel gehoopt.
Persona 5 komt helaas niet naar de Switch.LOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:25:
Ik meen mij te herrineren dat er een Megami Tensei spel voor de Switch kwam alleen werd er niet bij gezegd welke. Persona 5 zou ik niet erg vindenAl denk ik eerder een Shin Megami Tensei sequel of remake van een 3DS versie.
Bron
Krijgen we wel TMS#FE 2 op de Switch?
Draait goed? Freezes en framedrops naar 20 fps.Sn0wblind schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:03:
[...]
Dat zien we nu toch al? De shield had al problemen met half life 2. Zelda breath of the wild is vele malen complexer, mooier en zwaarder voor de hardware en dat draait goed.
Zo denderend draait het niet.
Dit weekend echt zo genoten van die Tetris demo samen met mijn vriendin, wat een superleuk spel.
Ik twijfelde eerste nog, maar nu weer ik 100% zeker dat ik hem koop op dag van release. Ga deze juist digitaal halen, zo'n lekker spelletje voor tussendoor wil ik niet steeds kaartjes voor hoeven te verwisselen
Ik twijfelde eerste nog, maar nu weer ik 100% zeker dat ik hem koop op dag van release. Ga deze juist digitaal halen, zo'n lekker spelletje voor tussendoor wil ik niet steeds kaartjes voor hoeven te verwisselen
Die framedrops zijn zo zeldzaam. Freezes nog niet meegemaakt in mijn 40+ uur spelen.Nogsteeds een fors uitgebreider spel en daarnaast een laucn titel die oorspronkelijk niet eens voor de Switch gemaakt is.FrankoNL schreef op maandag 17 april 2017 @ 02:31:
[...]
Draait goed? Freezes en framedrops naar 20 fps.
[ Voor 17% gewijzigd door Sn0wblind op 17-04-2017 09:42 ]
Verwijderd
Werkelijk overdreven. Oké, er zijn een paar framedrops op plekken meet vooral veel effecten. Maar de updates hebben de meeste framedrops weggehaald. En van freezes heb ik helemaal geen last gehad.FrankoNL schreef op maandag 17 april 2017 @ 02:31:
[...]
Draait goed? Freezes en framedrops naar 20 fps.
Freezes komen voornamelijk voor wanneer je moblins sloopt en de ragdoll engine over z'n toeren raakt.
* RayNbow kwam het voor het eerst tegen in Eldin (en eigenlijk alleen in dat gebied).
* RayNbow kwam het voor het eerst tegen in Eldin (en eigenlijk alleen in dat gebied).
Moet eerlijk zijn dat ik zo'n beetje elke lange moblin die ik neersla, dat ik gewoon een halve seconde een naar een freeze aan het kijken ben. Hoe goed het spel ook is, dat is gewoon broken, je kan het sugercoaten wat je wilt, maar dat is een re-produceerbare freeze van een halve seconde.Verwijderd schreef op maandag 17 april 2017 @ 09:45:
[...]
Werkelijk overdreven. Oké, er zijn een paar framedrops op plekken meet vooral veel effecten. Maar de updates hebben de meeste framedrops weggehaald. En van freezes heb ik helemaal geen last gehad.
Voor mij is het absoluut mee te leven overigens, maar je kan niet doen alsof het er niet is.
PSN & XBL: Denkoyugo
Verwijderd
Ook ik heb daar in 45+ uur Zelda geen of niet noemenswaardig last van gehad. Neem eens contact op met de helpdesk, wellicht is je game of Switch defect.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2017 16:00 ]
@Denko Wat jij beschrijft is absoluut niet een ding bij mij. Dus je kan wel net doen of het bij iedereen een probleem is, maar waarschijnlijk is er iets met je Swicth. Ik moet echt naar bepaalde plekken toe bij een stable om nu nog framedrops te krijgen.
Dat inderdaad... Ik heb behalve jou nog nooit iemand horen klagen over een freeze/frame drop van een halve seconde bij elke moblin-kill...Beakzz schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:02:
@Denko Wat jij beschrijft is absoluut niet een ding bij mij. Dus je kan wel net doen of het bij iedereen een probleem is, maar waarschijnlijk is er iets met je Swicth. Ik moet echt naar bepaalde plekken toe bij een stable om nu nog framedrops te krijgen.
@Beakzz @NMe
Dat kan best kloppen dat jullie het nog niet hebben gezien hoor. Maar het is zo reproduceerbaar op de 3 switches waar ik toegang toe heb. Dus OF er is iets mis met de 3 switches waar ik het op kon laten zien of het is iets met een roze bril.
Het is nogmaals niet iets dat mijn speeltijd zal verminderen, maar het is er zeker wel.
Hier ook een random topic erover.
http://www.ign.com/boards/index.php?threads/454947873/
Zijn er zat overigens, maar ik ga niet googlen op de telefoon
Dat kan best kloppen dat jullie het nog niet hebben gezien hoor. Maar het is zo reproduceerbaar op de 3 switches waar ik toegang toe heb. Dus OF er is iets mis met de 3 switches waar ik het op kon laten zien of het is iets met een roze bril.
Het is nogmaals niet iets dat mijn speeltijd zal verminderen, maar het is er zeker wel.
PSN & XBL: Denkoyugo
Had je niet eerder zien noemen dat je het op 3 Switches had getest en als je mij van een roze bril wil beschuldigen dan wil ik je uitnodigen terug te zoeken op mijn naam in dit topic. Ik ben erg gevoelig voor framedrops en heb daar LEGO City Undercover op afgezaagd. Voor de rest ben ik gewend om op 144hz te gamen op de pc dus 30 fps doet al pijn. Ik zeg niet dat je totaal geen framedrops kan hebben, maar een halve seconde bij elke vijand? Kan je niet wat vanaf het scherm filmen? Ben nu echt benieuwd.Denko schreef op maandag 17 april 2017 @ 16:36:
@Beakzz @NMe
Verwijderd
@Denko Dat topic wat je aanhaalt is allemaal van voor de laatste twee patches, die bij mij iig vrijwel alle framedrop problemen weggehaald hebben. Bij Moblims heb ik sowieso nooit probelemen gezien.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!