Haters everywhere but I don’t really care
Dit ook ergens in het topic medegedeeld. Snap het wel en ze hebben zich met moeilijke woorden ingedekt, maar ja. Wellicht ooit dat ze zo'n optie aan gaan bieden.
Verwijderd
Tja, was er maar een event van Nintendo waar ze genoeg tijd hebben om die aan te kondigen.. o wacht.Nieuwevolger schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:20:
29 juli komt dq11 in Japan, vroeger dan verwacht en dat is ook gunstig voor ons. En oohja, er wordt niks gesproken over de switch versie
Ik heb deze combinatie inmiddels (de zwarte Zelda case was ook weer op voorraad bij Media Markt) en het past precies. Geen moeite om het in de case te stoppen, ook een tempered glass screenprotector erop geknalt. Dus voor mensen die ook interesse hadden in deze gekke combi, het werkt weltweetingsander schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:26:
Ik was van plan deze case te halen voor de switch:
http://www.mediamarkt.nl/...e-wild-zwart-1491927.html
Nu wil ik dit graag combineren met:
http://www.mediamarkt.nl/...ch-hard-case-1487417.html
Heeft iemand deze case en / of combinatie van cases? Wat ik me af vraag is of het past? De reden dat ik de hard case er om wil is eigenlijk om vingerafdrukken tegen te gaan op de plastic delen van de switch, na een tijd begin je dat wel te zien omdat je hem altijd het zelfde vast hebt.
Als je serieus verwacht dat ze DQ11 gaan tonen voor de switch morgen, maak je dan ook meteen klaar om telleurgesteld te worden.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 09:18:
[...]
Tja, was er maar een event van Nintendo waar ze genoeg tijd hebben om die aan te kondigen.. o wacht.
Opzich hoeft het niet te betekenen als de switch versie een half jaar later in Japan uitkomt, hij niet later tegelijk in het westen uitkomt.
Hij is alleen zo groot dat 'ie niet lekker in de meeste cases past dus dat ding meenemen is wat meh. Ik wil deze nog een keer ergens (laten) printen, aangezien ze zich makkelijker laten meesjouwen.matthijst schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 07:38:
Vandaag de Hori Stand opgepikt.
Wel een handig ding voor als je tegelijk wilt opladen:
[afbeelding]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Sterker nog (en dan is het zelfs meer dan wat wettelijk vereist is, en het betreft de wii u versie omdat de switch versie schijnbaar is uitverkocht........) bol biedt:
30 dagen bedenktijd en gratis retourneren
Ik heb niet de kleine lettertjes gelezen want ik kan me voorstellen dat als je een beetje je best doet, dat je zelfs zelda een heel eind kan uitspelen in 30 dagen. Maar het punt blijft, het is in feite het zelfde produkt alleen nintend mag dus gewoon kiezen om onze rechten te negeren.
Misschien moeten we meneer Engelfriet is vragen of hij dit kan verklaren? En volgens mij is steam zijn refund optie ook niet zomaar uit de lucht komen vallen, maar nadat er enige druk op valve is gezet (lol wat een pun.....
10 second ninja DONE
Bol.com neemt ook geen fysieke games terug als de verpakking open is geweest. In geval van digitale games is wettelijk gezien het downloaden het zelfde als de verpakking open maken. Je hebt wel een bedenktijd van 14 dagen maar de winkel hoeft jou die download niet te geven gedurende de bedenktijd. Daarom doe je bij digitale aankopen vaak afstand van die bedenktijd en kan je dus direct je spel downloaden.Sagat schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:42:
Nog even om terug te kopen op het retourneren van digitale artikelen, kan iemand me uitleggen waarom dit met een fysiek exemplaar bij bol wel kan en met een digitale niet? Ik heb even zelda als voorbeeld genomen.
Sterker nog (en dan is het zelfs meer dan wat wettelijk vereist is, en het betreft de wii u versie omdat de switch versie schijnbaar is uitverkocht........) bol biedt:
Ik heb niet de kleine lettertjes gelezen want ik kan me voorstellen dat als je een beetje je best doet, dat je zelfs zelda een heel eind kan uitspelen in 30 dagen. Maar het punt blijft, het is in feite het zelfde produkt alleen nintend mag dus gewoon kiezen om onze rechten te negeren.
Misschien moeten we meneer Engelfriet is vragen of hij dit kan verklaren? En volgens mij is steam zijn refund optie ook niet zomaar uit de lucht komen vallen, maar nadat er enige druk op valve is gezet (lol wat een pun.....)
Zou er niet een keer een chinees bedenken om hier een mal van te maken en voor een euro op ali/ebay zetten? dan pik ik ze ook een keer op. Wat zou printen van zoiets simpels kosten via 3d hubs oid?NMe schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:42:
[...]
Hij is alleen zo groot dat 'ie niet lekker in de meeste cases past dus dat ding meenemen is wat meh. Ik wil deze nog een keer ergens (laten) printen, aangezien ze zich makkelijker laten meesjouwen.
Het heeft niks met negeren te maken, maar digitale aankopen vallen buiten die wet. Hetzelfde met tickets, waardebonnen en zelfs pc games in een doosje waarin enkel een code zit (ook een digitale waardebon eigenlijk).Sagat schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:42:
Nog even om terug te kopen op het retourneren van digitale artikelen, kan iemand me uitleggen waarom dit met een fysiek exemplaar bij bol wel kan en met een digitale niet? Ik heb even zelda als voorbeeld genomen.
Misschien moeten we meneer Engelfriet is vragen of hij dit kan verklaren? En volgens mij is steam zijn refund optie ook niet zomaar uit de lucht komen vallen, maar nadat er enige druk op valve is gezet (lol wat een pun.....)
Steam had het veel langer kunnen volhouden zonder aangepakt te worden en ik denk zelf dat ze tot de conclusie zijn gekomen dat het ook voordelen geeft. Je kan nu zonder zorgen een game testen van Steam dus zal je eerder wat kopen. Vind je het niks dan vraag je een refund aan met een grote kans dat je voor dat geld weer een andere game op hetzelfde platform aanschaft (dat geld is naar je gevoel toch al uitgegeven).
Nintendo is in veel opzichten een ouderwets bedrijf en zal zonder verplichting waarschijnlijk de laatste zijn die deze service voor hun klanten opzet.
Dat is dus precies wat ik bedoel. geen verplichting en geen noodzaak, maar wel zo netjes tegen je fans/klanten.
Voor Lego City Undercover had ik bijvoorbeeld graag gebruik gemaakt gemaakt van een refund optie. de framerate is ondermaats en in coop is de game gewoon niet speelbaar zonder misselijk te worden, Verder vind ik de humor behoorlijk flauw en het blijkt dus gewoon niet mijn game te zijn. Met een refund optie had ik er nu al Snake pass en Shovel Knight voor terug gekocht, maar nu vind ik het wel even goed zo en zal ik een stuk voorzichtiger worden om een multi platform game op de Switch aan te schaffen.
Het voordeel van de handheld mode is een selling point voor mij, maar als een game de framerate niet op een behoorlijk niveau kan houden terwijl ik ook een goede pc en PS4pro heb staan dan is de keuze niet zo heel moeilijk. Met een refund optie zou ik zo'n game simpelweg weer testen op de Switch bij de volgende multi platform titel die ik wil aanschaffen.
WinactieZerora schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:04:
Ik werd vandaag opgebeld. "Gefeliciteerd meneer, u heeft een Nintendo Switch gewonnen in onze winactie!".
Ben nog wel wat huiverig op dit moment, maar als ze morgen langskomen, hoef ik niet meer te twijfelen. Ben benieuwd.
Klopt, maar voor 12 euro leuk voor in 't vliegtuigNMe schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:42:
[...]
Hij is alleen zo groot dat 'ie niet lekker in de meeste cases past dus dat ding meenemen is wat meh. Ik wil deze nog een keer ergens (laten) printen, aangezien ze zich makkelijker laten meesjouwen.
Haters everywhere but I don’t really care
gaaf ! welke actie was dit?Zerora schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:04:
Ik werd vandaag opgebeld. "Gefeliciteerd meneer, u heeft een Nintendo Switch gewonnen in onze winactie!".
Ben nog wel wat huiverig op dit moment, maar als ze morgen langskomen, hoef ik niet meer te twijfelen. Ben benieuwd.
Heb net een order geplaatst bij een 3d print hub van iemand bij mij in de buurt. ongeveer 6,50 kwijt. de opstartkosten waren de helft van de prijs ongeveer. heb een 45 en 65 graden versie besteld (links en rechts uiteraard) dus in totaal 4 stuks.Prulleman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:58:
[...]
Zou er niet een keer een chinees bedenken om hier een mal van te maken en voor een euro op ali/ebay zetten? dan pik ik ze ook een keer op. Wat zou printen van zoiets simpels kosten via 3d hubs oid?
zo.. dat is niet duur, ik had meer verwacht! dat maakt het zeker interessant!Sokkeh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:09:
[...]
Heb net een order geplaatst bij een 3d print hub van iemand bij mij in de buurt. ongeveer 6,50 kwijt. de opstartkosten waren de helft van de prijs ongeveer. heb een 45 en 65 graden versie besteld (links en rechts uiteraard) dus in totaal 4 stuks.
zelf verwacht ik er niet zoveel gebruik van te maken, maar op vakantie als de kids aan erop spelen is het wel makkelijk als ie wat steviger staat + tegelijk laden is erg praktisch natuurlijk
Ja ik heb het ook puur voor de draagbaarheid van het systeem, omdat langdurig spelen in handheld mode toch niet al te prettig is, en deze oplossing past in de case om mee te nemen. Ook kan je tijdens het spelen perfect opladen!Prulleman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:16:
[...]
zo.. dat is niet duur, ik had meer verwacht! dat maakt het zeker interessant!
zelf verwacht ik er niet zoveel gebruik van te maken, maar op vakantie als de kids aan erop spelen is het wel makkelijk als ie wat steviger staat + tegelijk laden is erg praktisch natuurlijk
Vond de prijs ook erg meevallen, was eigenlijk aan het kijken hoe duur het ongeveer zou zijn en toen ik de prijs zag dacht ik ja daar kan ik niet echt moeilijk over doen
Ik heb hem net ontvangen. Heb de grijze versie gekregen met Zelda erbij. Het was in de login en win actie van wowveilingen.nl
Super blij!!!
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Grappig, ik had het filmpje van die dingen de vorige keer gepost en zie jou bericht nu. Kijk toevallig in mijn berichten zie ik dat een Tweaker aangeboden heeft deze voor me te maken. Heb je nog om een bepaalde reden die graden hoeken uitgekozen?Sokkeh schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:09:
[...]
Heb net een order geplaatst bij een 3d print hub van iemand bij mij in de buurt. ongeveer 6,50 kwijt. de opstartkosten waren de helft van de prijs ongeveer. heb een 45 en 65 graden versie besteld (links en rechts uiteraard) dus in totaal 4 stuks.
Heb er eentje gekozen met 45 graden om als ik alleen speel hem op tafel te kunnen zetten, zo kan het scherm zo dicht bij mogelijk staan, de 65 graden hoek leek mij prettig voor als ik samen met iemand wil spelen.Beakzz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:30:
[...]
Grappig, ik had het filmpje van die dingen de vorige keer gepost en zie jou bericht nu. Kijk toevallig in mijn berichten zie ik dat een Tweaker aangeboden heeft deze voor me te maken. Heb je nog om een bepaalde reden die graden hoeken uitgekozen?
Ik zal mijn ervaringen nog wel even posten als ik ze binnen heb!
En de Zelda CE guide is voor 26,50 in de aanbieding.
PSN & XBL: Denkoyugo
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik heb gisteren vloekend mijn Bigben tempered glass ding erop zitten plakken. Hij sluit aan één kant niet goed af waardoor er een luchtbel aan de rand blijft zitten en die kan met geen morgelijkheid weg. Wat ik vervelender vind: door de dikte voel je toch een lichte weerstand bij het plaatsen in de dock. Denk dat ik over een tijdje alsnog een dunnere koop.Zerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:18:
Net even bij bol een hoesje + screenprotector besteld. Vanavond komt ie binnen. Dan kan ik mijn Switch gewoon veilig meenemen. Had 'm gisteren meegenomen in een bubbelenvelop
Goed om te weten. Ik heb inderdaad ook die tempered glass van Bigben besteld. Maar eens over nadenken of ik ga gebruiken of niet gewoon terug stuur dan.Edmin schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:21:
[...]
Ik heb gisteren vloekend mijn Bigben tempered glass ding erop zitten plakken. Hij sluit aan één kant niet goed af waardoor er een luchtbel aan de rand blijft zitten en die kan met geen morgelijkheid weg. Wat ik vervelender vind: door de dikte voel je toch een lichte weerstand bij het plaatsen in de dock. Denk dat ik over een tijdje alsnog een dunnere koop.
Zijn er hier mensen die wel goede ervaringen hebben met die tempered glass protector?
Geen informatie beschikbaar
die van mij was goed te plaatsen, maar ik voel wel verschil met docken, je ziet op de protector ook precies waar ie de dock raakt (beide hoeken onderin, op het zwarte deel rond het scherm). je ziet hier vegen in de vorm van de dikke blokjes onderin de dock.Zerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:30:
[...]
Goed om te weten. Ik heb inderdaad ook die tempered glass van Bigben besteld. Maar eens over nadenken of ik ga gebruiken of niet gewoon terug stuur dan.
Zijn er hier mensen die wel goede ervaringen hebben met die tempered glass protector?
ik geloof niet dat er krassen van een rubber/plastic dopje op een 9H protector komen, dus ik laat het voorlopig zo.
gaat om deze: https://www.amazon.de/gp/product/B06XG3SLKP
Totaal geen probleem mee. Gebruik de deur techniek. Dan hoef je het jezelf niet moeilijk te makenZerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:30:
[...]
Goed om te weten. Ik heb inderdaad ook die tempered glass van Bigben besteld. Maar eens over nadenken of ik ga gebruiken of niet gewoon terug stuur dan.
En hij is wat dikker waardoor hij lekker stevig in de dock zit. En daarom doe je er ook een screen protector op omdat je dan niet de nasty rubbers op de hoeken van je scherm krijgt.
[ Voor 16% gewijzigd door Blubkens op 12-04-2017 13:41 ]
Ah kijk. Ik ga gewoon eens kijken vanavond. Thanks voor je antwoord.Blubkens schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:39:
[...]
Totaal geen probleem mee. Gebruik de deur techniek. Dan hoef je het jezelf niet moeilijk te maken
En hij is wat dikker waardoor hij lekker stevig in de dock zit. En daarom doe je er ook een screen protector op omdat je dan niet de nasty rubbers op de hoeken van je scherm krijgt.
Net ook een besteld bij Amazon, ben benieuwdThomas schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:58:
Zo, die Switch Pro controller is echt een hele verbetering! Voelt als gegoten in m'n handen, het enige jammere is dat de handvaten wat kort zijn, maar voor de rest is hij geweldig.
Met Mario Kart kun je dan straks hopelijk met de Pro en de gecombineerde Joycon controller tegen elkaar?
uiteraard! 3 player (pro vs single JC vs single JC) moet ook nog lukkenCyBeRSPiN schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:26:
[...]
Net ook een besteld bij Amazon, ben benieuwd
Met Mario Kart kun je dan straks hopelijk met de Pro en de gecombineerde Joycon controller tegen elkaar?
Hier nog een filmpje erbij.Zerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 13:49:
[...]
Ah kijk. Ik ga gewoon eens kijken vanavond. Thanks voor je antwoord.
http://nintendoeverything...t-8-deluxe-switch-bundle/
Verwijderd
Als ze beter kunnen voldoen aan de vraag heeft het zin. Anders is het onnodig geld verspillen (ervan uitgaande dat een bundel goedkoper is dan console en spel los).Thomas schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:59:
Ze zouden er goed aan doen denk ik. Een Zelda bundel was ook leuk geweest overigens.
Als die bundel er komt, gok ik op een prijs van 370-400 euro in de winkels.Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:14:
[...]
Als ze beter kunnen voldoen aan de vraag heeft het zin. Anders is het onnodig geld verspillen (ervan uitgaande dat een bundel goedkoper is dan console en spel los).
De Wii U Gamepad Stand is een prima manier om je Switch te docken in een goede hoek (de Switch' eigen pootje zorgt voor een net iets te ongelukkige hoek wat minder lekker speelt).
Daarnaast heeft er iemand Street Fighter II al gereserveerd?
Deze stand heeft alleen geen uitsparingen voor de intakes aan de achterzijde van de Switch.Zerora schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:48:
Nog een leuke tip voor wie ook een Wii U heeft (of bereid is om zo'n dingetje los te kopen).
De Wii U Gamepad Stand is een prima manier om je Switch te docken in een goede hoek (de Switch' eigen pootje zorgt voor een net iets te ongelukkige hoek wat minder lekker speelt).
[afbeelding]
Misschien iets om de gaten te houden.
Geen uitsparingen, maar er is wat ruimte dat de eventuele warmte weg kan.neejij schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:01:
[...]
Deze stand heeft alleen geen uitsparingen voor de intakes aan de achterzijde van de Switch.
Misschien iets om de gaten te houden.
Waar heb je hem voor die prijs gevonden?marcelproust schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:01:
Ik heb zelf MK8D gereserveerd voor 45 euro en mijn WiiU versie verkocht voor 2 tientjes. De meer dan waarschijnlijke overpriced bundel laat ik aan mij voorbij gaan (gelukkig). We merken in ieder geval straks wel of het nieuws echt is.
Nou dag he
Fnac.be
Sommige weekends in de maand hebben ze speciale deals. Op release stond de Switch er ook op slechts 299. Met hun korting punten heb ik ze uiteindelijk voor 289 kunnen bemachtigen. Soms is het goed om wat rond te kijken en verder te zien dan enkel Gamemania, toch? :-)
Ja want jij weet al hoe duur die bundel wordt???marcelproust schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:01:
Ik heb zelf MK8D gereserveerd voor 45 euro en mijn WiiU versie verkocht voor 2 tientjes. De meer dan waarschijnlijke overpriced bundel laat ik aan mij voorbij gaan (gelukkig). We merken in ieder geval straks wel of het nieuws echt is.
Dat zijn inderdaad goede dealsmarcelproust schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:39:
[...]
Fnac.be
Sommige weekends in de maand hebben ze speciale deals. Op release stond de Switch er ook op slechts 299. Met hun korting punten heb ik ze uiteindelijk voor 289 kunnen bemachtigen. Soms is het goed om wat rond te kijken en verder te zien dan enkel Gamemania, toch? :-)
Maar zover ik kan zien verzenden ze niet naar Nederland? (
Ik bezig Zelda zat te worden.. Wat vinden jullie? Over op Snake Pass, Lego City of wachten op Mario Kart?
[ Voor 9% gewijzigd door Anatidae op 12-04-2017 21:37 ]
Nou dag he
Verwijderd
Moet je Fnac.fr eens proberen, zij leverden door eigen ervaring naar België. Maar misschien valt NL weer uit de boot...Anatidae schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:36:
[...]
Dat zijn inderdaad goede dealsHeb je 40 euro bespaard ten opzichte van mij
.
Maar zover ik kan zien verzenden ze niet naar Nederland? ().
Ik bezig Zelda zat te worden.. Wat vinden jullie? Over op Snake Pass, Lego City of wachten op Mario Kart?
Ik zou wachten op Puyo Puyo Tetris en Mario Kart. Nog even wachten, die 2 weken zijn echt zo om.
Die screen protector heb ik er ook op zitten, maar ik merk vrij weinig verschil met het docken moet ik zeggen. Ik ben er wel tevreden over, qua formaat past hij perfect en hij voegt maar iets van 1mm aan de dikte toe. Het is wel altijd een uitdaging om zo'n ding er stof en luchtvrij op te krijgen, maar in mijn geval is het redelijk gelukt. Wel een paar minuscule stofjes maar die vallen met het scherm aan niet eens op. En liever wat stofjes dan permanent krassen op het schermPrulleman schreef op woensdag 12 april 2017 @ 10:16:
[...]
die van mij was goed te plaatsen, maar ik voel wel verschil met docken, je ziet op de protector ook precies waar ie de dock raakt (beide hoeken onderin, op het zwarte deel rond het scherm). je ziet hier vegen in de vorm van de dikke blokjes onderin de dock.
ik geloof niet dat er krassen van een rubber/plastic dopje op een 9H protector komen, dus ik laat het voorlopig zo.
gaat om deze: https://www.amazon.de/gp/product/B06XG3SLKP

(klik voor groot)
Verder heb ik vorige week maandag (3 apr) de Pro Controller besteld bij Bol.com en hij zou volgens de bestelstatus uiterlijk op 13-04-2017 bezorgt worden. Nou staat de status nog steeds op "Wordt verwerkt" en wordt hij als niet leverbaar vermeld op de website, dus het zou mij benieuwen als PostNL morgen op de stoep staat..
Patient gamer
Puyo Puyo Tetris. Mario Kart. Minecraft! en Disgaea 5.
Deze spellen sla ik voorlopig over, ondanks dat ik voordien hoopvol was: ARMS en Streetfighter (die laatste doet me denken aan Bomberman R, dat uiteindelijk ook een draak van een spel was aan een eveneens te hoge prijs).
En jullie?
Verwijderd
Op de 3DS: Fire Emblem en RPG Maker.
Jammer dat Minecraft pas in mijn vakantie komt dus dan maar Mario Kart en Puyo mee.
Verwijderd
Het was me trouwens opgevallen aan de release datum van ARMS: 16 juni. Dat is de vrijdag in de week van E3.. Nintendo heeft nog iets achter het handje. (pun intended)
Maar ik denk echt dat de grote kleppers nog gaan komen bij de E3
Stiekem blijf ik hopen voor South Park The Fractured But Whole voor de Switch
K.W.
Als Nintendo niet moeilijk gaat doen over het taalgebruik, zie ik niet in waarom er geen Switch port gemaakt kan worden. Lijkt me juist leuk, heb me erg vermaakt met het eerste deel.KoensSocialL schreef op donderdag 13 april 2017 @ 01:35:
Mooi voorstelling!
Maar ik denk echt dat de grote kleppers nog gaan komen bij de E3
Stiekem blijf ik hopen voor South Park The Fractured But Whole voor de Switch
Vond de Direct een beetje tegenvallen, niks bijzonders eigenlijk. Bij het zien van de standalone dock dacht ik even een rivisie op de huidige te zien te krijgen, maar dat viel dus tegen. Verder geen virtual console, niks over cloud saves, eventuele DLC voor Mario Kart (ok misschien te vroeg om aan te kondingen).
Ik was net aangenaam verrast gezien ze aangekondigd hadden dat de Direct over Splatoon en ARMS zou gaan. Hebben ze toch nog de tijd gevonden om allerlei kleinere dingen te tonen of aan te kondigen - ook al zijn ze niet allemaal even interessant. Ook opvallend was dat er nog best wat verschillende dingen aangekondigd zijn over de drie regio's. Kamiko hebben ze bvb getoond op de Japanse stream, die best leuk leek en Engels lijkt te ondersteunen.Bisamrat schreef op donderdag 13 april 2017 @ 06:44:
[...]
Vond de Direct een beetje tegenvallen, niks bijzonders eigenlijk. Bij het zien van de standalone dock dacht ik even een rivisie op de huidige te zien te krijgen, maar dat viel dus tegen. Verder geen virtual console, niks over cloud saves, eventuele DLC voor Mario Kart (ok misschien te vroeg om aan te kondingen).
Zelf kijk ik best uit naar die Splatoon 'horde' mode die ze getoond hebben. ARMS zal vast wel een leuke game zijn maar heb de indruk dat deze wat moeilijk presenteert zonder mensen het zelf te laten spelen.
Was ook (niet noodzakelijk positief) verrast door de Payday 2 aankondiging...
Ooooh... daar had ik al eerder wat gezien en hoopte op een vertaling... Vanavond maar eens m'n creditcard uit m'n portemonnee trekken.JackAvery schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:22:
Kamiko hebben ze bvb getoond op de Japanse stream, die best leuk leek en Engels lijkt te ondersteunen.
FRESH new mode.Zelf kijk ik best uit naar die Splatoon 'horde' mode die ze getoond hebben.
* RayNbow moet ook eens kijken wanneer ie een Corrin Amiibo kan bestellen.
Edit: Oh, nieuwe Senran Kagura aangekondigd?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=zs_qbf4Nnzw]
[ Voor 13% gewijzigd door RayNbow op 13-04-2017 08:30 ]
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Ja ik vond het ook tegenvallen. Veel gerecycled spul van andere consoles. ARMS lijkt mij echt een 10 euro game die eventjes leuk is maar snel gaat vervelen. Mario Kart is de enige game waar ik nog een beetje naar uit kijk omdat ik geen Wii U heb gehad met die game.Bisamrat schreef op donderdag 13 april 2017 @ 06:44:
[...]
Had hetzelfde gevoel met ARMS.keepitfrosty schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:01:
[...]
Ja ik vond het ook tegenvallen. Veel gerecycled spul van andere consoles. ARMS lijkt mij echt een 10 euro game die eventjes leuk is maar snel gaat vervelen. Mario Kart is de enige game waar ik nog een beetje naar uit kijk omdat ik geen Wii U heb gehad met die gam
Denk wel dat het al bij al zal meevallen, maar wacht liever dan wel op reviews en een prijsdaling.
Heb dit even nagekeken op de Japanse site, en Kamiko ondersteunt Japans, Chinees en Engels. Het zou me dus niks verbazen als deze vroeg of laat op andere eshops beschikbaar wordt.RayNbow schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:27:
[...]
Ooooh... daar had ik al eerder wat gezien en hoopte op een vertaling... Vanavond maar eens m'n creditcard uit m'n portemonnee trekken.
Ik begrijp zelf ook wel dat men wat skeptisch is over ARMS, maar als ie inderdaad strategisch zo diep is als Nintendo suggereert, kan dit best een goede multiplayer game worden. Ze toonden een 2v2 mode, hopelijk kan je lokaal met 2 online tegen andere teams gaan spelen. Hetzelfde hoop ik voor Splatoon eigenlijk - imo is dit een goede gateway voor veel casual spelers om online te gaan.keepitfrosty schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:01:
[...]
ARMS lijkt mij echt een 10 euro game die eventjes leuk is maar snel gaat vervelen.
Ik had juist het tegenovergestelde gevoel bij ARMS. Waar ik bij de eerste introductie dacht dat het een vervanger van de oude Wii Boxing zou zijn lijkt er toch best wat strategische diepgang in de game te zitten.marcelproust schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:19:
[...]
Had hetzelfde gevoel met ARMS.
Denk wel dat het al bij al zal meevallen, maar wacht liever dan wel op reviews en een prijsdaling.
Voor mij blijft de vraag wel staan hoe de motion gaming zich tegenover de controller gaming gaat verhouden.
Dus nog even afwachten op de reviews om echt te zien hoe goed/slecht de game nu eigenlijk is.
Verwijderd
Cloud zit gewoon in Smash Bros. En alle Smash Bros karakters hebben / krijgen Amiibo.LOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:26:
Ik was trouwens wel verbaasd over de Cloud Amiibo. FF VII confirmed?
Verwijderd
Verder mooi om te zien dat de 3DS nog leuke nieuwe games krijgt. Een volle Direct waar ik tevreden mee ben en een mooie aanlooop naar de E3.
Verwijderd
Toch nog maar even hopen op de nieuwe remake dan.
Ik vond de direct (ik heb alleen de US highlights gezien) trouwens ook zwaar tegen vallen. 90% antiek wat opnieuw word uitgebracht, Payday 2 was eigenlijk de enige grote verrassing (voor mij dan) maar die heb ik al op de PC.
Ik vond de 3DS highlights veel beter. Monster Hunter Stories, Yokai Watch 2 Shin'uchi (Engelse naam vergeten) maar die komt dan waarschijnlijk pas over een jaar weer hier als ik het tempo zo zie en nieuwe Kirby games.
Ik had toch wel meer verwacht, maar misschien houden ze wat achter voor de E3 periode.
ja idd best een goede mp game voor 10 euro en meer nietJackAvery schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:23:
Ik begrijp zelf ook wel dat men wat skeptisch is over ARMS, maar als ie inderdaad strategisch zo diep is als Nintendo suggereert, kan dit best een goede multiplayer game worden. Ze toonden een 2v2 mode, hopelijk kan je lokaal met 2 online tegen andere teams gaan spelen. Hetzelfde hoop ik voor Splatoon eigenlijk - imo is dit een goede gateway voor veel casual spelers om online te gaan.
Verwijderd
Was van te voren aangegeven dat de Direct voornamelijk over ARMS en Splatoon 2 zou gaan. Dus alles wat ze extra getoond hebben was extraLOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:36:
@sanderev66 Ah dan heb ik dat gemist (nooit de DLC voor de 3DS gekocht).
Toch nog maar even hopen op de nieuwe remake dan.
Ik vond de direct (ik heb alleen de US highlights gezien) trouwens ook zwaar tegen vallen. 90% antiek wat opnieuw word uitgebracht, Payday 2 was eigenlijk de enige grote verrassing (voor mij dan) maar die heb ik al op de PC.
Ik vond de 3DS highlights veel beter. Monster Hunter Stories, Yokai Watch 2 Shin'uchi (Engelse naam vergeten) maar die komt dan waarschijnlijk pas over een jaar weer hier als ik het tempo zo zie en nieuwe Kirby games.
Ik had toch wel meer verwacht, maar misschien houden ze wat achter voor de E3 periode.
Al met al een goede Direct. E3 is voor nieuwe (exclusive) games.
ARMS heeft ook een single player campaign. En spellen als Street Fighter kosten ook het volle pond, zelfs SF5 die compleet geen single player content heeft.keepitfrosty schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:40:
[...]
ja idd best een goede mp game voor 10 euro en meer niet
Voorlopig zit ik vooral te wachten op MK8 en stiekem ook best wel een beetje op Contructor HD, dat is toch wel echt een sentiment dingetje. Hoop echt dat dat spel lekker draait op de Switch.
Ik kan vanmiddag een nieuwe PRO controller ophalen.. Hopelijk wordt de tweede ook nog verzonden voordat MK8 in de bus ligt! :x
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Dat zal best, ik zie mijzelf gewoon niet meer dan 10 euro betalen voor deze game. Kan het nog zo diep en een SP campaign hebben. Wat ik er tot nu toe van gezien heb is het voor mij een leuke demo van "kijk wat de switch kan" en met vrienden eventjes leuk om te spelen. Daarna ligt het stof te happen.Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:05:
ARMS heeft ook een single player campaign. En spellen als Street Fighter kosten ook het volle pond, zelfs SF5 die compleet geen single player content heeft.
Maar goed wie weet heb ik het verkeerd en is het de volle mep waard
[ Voor 12% gewijzigd door keepitfrosty op 13-04-2017 10:36 ]
Ahh ok. Mijn info kwam van een post van theverge. 89 totaal klinkt wel logisch maar 59 voor een los dick is nog steeds bizar imho.LOTG schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:27:
@rajackar Ik zie hem hier anders staan voor $59. Maar dat is wel zonder adapter en HDMI kabel, dus in totaal $89 zou ik niet zo raar vinden.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Had de Switch eogenlijk een beetje gekocht voor onderweg naar me werk maar blijkt dat de fiets veel beter te doen is dan OV dus ja... handheld is een beetje nutteloos nu voor me behalve op dagen met slecht weer.
MK8D is me te duur voor het feit dat ik hem al op de WiiU heb met DLC en vervolgens weer de volle pond mag neerleggen. €60 is een klein beetje van de zotte voor een oud spelletje met wat toevoegingen plus dat je weer opnieuw mag beginnen.
Denk dat ik hem toch even op een laag pitje laat staan tot bijv. Sonic Mania uitkomt voor nu. Was er super hyped om toen de Switch uitkwam maar toch een klein beetje teleurgesteld zover. Apparaat is zeker niet slecht maar de huidige games trekken mij gewoon nu nog niet.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
wat voor games had je verwacht dan? Zag op Direct dat minecraft en payday 2 gepland staan en ik hoor veel positieve verhalen over fast RMX en has been heroesKadardar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:42:
Apparaat is zeker niet slecht maar de huidige games trekken mij gewoon nu nog niet.
Is dit de eerste console die je bij release hebt aangeschaft? het is namelijk altijd karig in het eerste jaar. Mij maakt het verder totaal niet uit, want ik heb genoeg andere opties staan en als ik toch wat op de Switch koop dan is het waarschijnlijk een spel die buiten mijn comfort zone valt. Dat kan natuurlijk positief en negatief uitvallenKadardar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:42:
Nou ik vond de Direct niet heel bijzonder, meeste hebben we al gezien. Enige leuke lijkt me monopoly maarja... ook die heb ik al op bord en in game vorm voor de ps3. Het enige wat er over blijft is on-the-go maar of ik daar op zit te wachten... niet echt. Dus dat is ook weer niet een must-buy van me.
Had de Switch eogenlijk een beetje gekocht voor onderweg naar me werk maar blijkt dat de fiets veel beter te doen is dan OV dus ja... handheld is een beetje nutteloos nu voor me behalve op dagen met slecht weer.
MK8D is me te duur voor het feit dat ik hem al op de WiiU heb met DLC en vervolgens weer de volle pond mag neerleggen. €60 is een klein beetje van de zotte voor een oud spelletje met wat toevoegingen plus dat je weer opnieuw mag beginnen.
Denk dat ik hem toch even op een laag pitje laat staan tot bijv. Sonic Mania uitkomt voor nu. Was er super hyped om toen de Switch uitkwam maar toch een klein beetje teleurgesteld zover. Apparaat is zeker niet slecht maar de huidige games trekken mij gewoon nu nog niet.
Verder kan je natuurlijk oefenen om met losse handen te fietsen zo dat je de Switch toch onderweg naar je werk kan gebruiken
Meer in de vorm van sidescrolling/platforming (op die neogeo meuk na). Blastermaster Zero is vermakelijk maarja uitgespeeld is er ook geen vorm van lol meer aan. Zelda ben ik wel een beetje klaar met shrines/seeds hunten. Fast RMX is leuk voor een uurtje maar daarna zet ik hem toch weer uit. Snake pass speel ik wel op een XB1 of PS4, aangezien de switch ook weer zo'n versie van... het werkt op de Switch maar alles eraan is minder en dan is alleen het on-the-go mogelijkheid een reden van koop op de switch. Maar zoals ik al zei het on-the-go is niet meer zo boeiend voor me dus dan maar liever de extratjes die andere platforms bieden.dubstepjoris schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:47:
[...]
wat voor games had je verwacht dan? Zag op Direct dat minecraft en payday 2 gepland staan en ik hoor veel positieve verhalen over fast RMX en has been heroes
Minecraft boeit me niet en Payday 2 is leuke game maar ook weer "het werkt op de Switch". Denk dat hier geen bijzonder veel sales uitvloeien aangezien de game al zo oud is als het maar kan en de meeste hem al op de PC hebben uit de sale of humble bundle aanbieding hebben gehaald voor nog geen €10. Maar weet nu al zeker dat de game meer dan €30 op de switch gaat kosten bij release. Daar koop je gewoon een pakket serials voor en kan je lekker met je maten online spelen want de game is gemaakt om lol te hebben in multiplayer... singleplayer is meh.
Het is niet zo zeer dat het aanbod karig is, er is in feite genoeg aanbod maar niet de games die mij boeien. Zoals vorig bericht hoopte ik vooral wat meer sidescrolling/platforming. Shovel Knight had ik al op de PS4 en ik vind het dan niet waard nog een keer geld neer te leggen voor de Switch versie.Beakzz schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:09:
[...]
Is dit de eerste console die je bij release hebt aangeschaft? het is namelijk altijd karig in het eerste jaar. Mij maakt het verder totaal niet uit, want ik heb genoeg andere opties staan en als ik toch wat op de Switch koop dan is het waarschijnlijk een spel die buiten mijn comfort zone valt. Dat kan natuurlijk positief en negatief uitvallen
Verder kan je natuurlijk oefenen om met losse handen te fietsen zo dat je de Switch toch onderweg naar je werk kan gebruiken
Het grootste probleem wat ik nu ermee heb is dat de Switch games die uitkomen al vaak op andere platforms zijn waar ze gewoon mooier of beter op werken (wat opzich niet vreemd is dus had ik me al deels op voorbereid door de hardware) + die al jaren uit zijn op andere platforms maar wel x2 de prijs van betaal... als ik dan x2 uit wil geven moet je toch met iets beters komen dan... deze game werkt nu op de Switch maar hij is geheel hetzelfde als de andere versies.
Sorry in Amsterdam gebruik liever me ogen op de weg dan op me Switch
Hoop dat er nog wat verandering in komt in de loop van het jaar en weet zeker dat er nog wel leuke games als Sonic en Mario uitkomen. Die sla ik zeker ook niet over, begrijp me niet verkeerd ik vind het een prachtig apparaat maar nu een maandje na release even niet voor mij puur wegens gebrek aan games die me boeien en de prijs waard zijn.
[ Voor 45% gewijzigd door Kadardar op 13-04-2017 11:35 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Daar kun je hem dan wel weer mooi handheld gebruiken.Kadardar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:15:
Sorry in Amsterdam gebruik liever me ogen op de weg dan op me SwitchAnder lig ik geswitched in het ziekenhuis
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Zeker! Vooral vanwege de joycons, dat ontbrak bij de vorige consoles. Als de uitgever dit leuk weet te implementeren heb je echte virtuele dobbelstenen die reageren op je gooi en de snelheid er vanDagg schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:13:
Monopoly!!! Ik ben fan! Bordspel blijft het leuks, dat weet ik zeker maar ze hebben mijn interesse
En daar kom je nu pas achter?Kadardar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 10:42:
Nou ik vond de Direct niet heel bijzonder, meeste hebben we al gezien. Enige leuke lijkt me monopoly maarja... ook die heb ik al op bord en in game vorm voor de ps3. Het enige wat er over blijft is on-the-go maar of ik daar op zit te wachten... niet echt. Dus dat is ook weer niet een must-buy van me.
Tenzij ik een baan in Amsterdam krijg, dan wordt het een Switch voor in de trein
Even geprobeerd en ze leveren ook naar Nederlandmarcelproust schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:59:
[...]
Moet je Fnac.fr eens proberen, zij leverden door eigen ervaring naar België. Maar misschien valt NL weer uit de boot...
Ik zou wachten op Puyo Puyo Tetris en Mario Kart. Nog even wachten, die 2 weken zijn echt zo om.
Nou dag he
Ben ook benieuwd of ze Tokyo Mirage Sessions voor de Switch zullen uitbrengen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!