juiste aanname, je kon een class kiezen en die had een standaard loadout.LOTG schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:49:
Dat was ook het eerste wat ik dacht, andere loadout. Ik heb de testfire niet gespeeld, maar ik neem aan dat je daar niet meerdere varianten van een class kon kiezen.
Switch displays in Osaka, vrij groot opgezet 
I Am Setsunsa nog niet kunnen vinden, die lijkt overal uitverkocht hier.

En probeer dit eens met een PS4
Wel relaxt zo, beetje gamen in het vliegtuig.

En probeer dit eens met een PS4
Wel relaxt zo, beetje gamen in het vliegtuig.
[ Voor 17% gewijzigd door matthijst op 06-04-2017 13:50 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Kunnen we orders bij jou plaatsen voor als je toevallig I Am Setsuna tegen komt?matthijst schreef op donderdag 6 april 2017 @ 13:41:
Switch displays in Osaka, vrij groot opgezet
[...]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ben benieuwd wat de prijzen in Japan gaan zijn voor Ultra SF2 enzo. Ga er over een maand voor enige tijd heen. Hopenlijk kan ik daar ook Splatoon 2 op pikken.
@Rin In de hoop dat ze ook Engels hebben
? Of is jou Japans zo goed.
Kan alleen hiragana en katakana lezenLOTG schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:19:
@Rin In de hoop dat ze ook Engels hebben? Of is jou Japans zo goed.
Maar de meeste Switch games die in elke regio worden utigebracht hebben alle talen op de cart staan, ook als je ze in Japan koopt. Zelda de JP versie heeft dan bijvoorbeeld ook Engels. maar voor SF Ultra sowieso niet nodig maar ik vind hier 40 euro te duur.
41 is hij hier, als ze ergens te vinden zijn.Wahloh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:01:
[...]
Kunnen we orders bij jou plaatsen voor als je toevallig I Am Setsuna tegen komt?
Verzenden in NL erbij ben je 43-44 kwijt in bubbelenvelop.
yep, en die kost dan 59 Euro.Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:49:
Final Fantasy VII moet nu wel op de Switch gaan komen, met zo'n claim.
@chrisO Want? Snake Pass is toch even duur op de PS4 als op de Switch. Dan zou ik verwachten dat FF VII ook rond de PS4 prijs ligt.
Snake Pass is dan ook niet van Square Enix... Snake Pass mag dan op alle console (ongeveer) dezelfde prijs hebben, maar LEGO city is 10 Euro duurder op de Switch.LOTG schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:00:
@chrisO Want? Snake Pass is toch even duur op de PS4 als op de Switch. Dan zou ik verwachten dat FF VII ook rond de PS4 prijs ligt.
Die ja, ik was er zelf niet helemaal van overtuigd.Thomas schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:03:
..
@Dagg Die Hori met die 'kuiltjes' bovenin? Vind dat ding prima eigenlijk, lekker stevig.
Krijg opeens weer zin in Fifa Streets..
en de andere console versies komen dan nog met 2 lego setjes, terwijl de switch versie alleen het spel is.chrisO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:04:
[...]
Snake Pass is dan ook niet van Square Enix... Snake Pass mag dan op alle console (ongeveer) dezelfde prijs hebben, maar LEGO city is 10 Euro duurder op de Switch.
Volgens mij is Graceful Explosion Machine vandaag uitgekomen op de eShop. Doet me wat denken aan Resogun voor de PS4, ook zo'n arcade game waar ik me uren mee heb vermaakt. Voor 12,99 misschien wel het proberen waard.
Ik zie ze overal voor de zelfde prijs staan. 59.95 duurste, 46 goedkoopste.chrisO schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:04:
[...]
Snake Pass is dan ook niet van Square Enix... Snake Pass mag dan op alle console (ongeveer) dezelfde prijs hebben, maar LEGO city is 10 Euro duurder op de Switch.
Alleen is er inderdaad een day one editie voor ps4/xbox one.
Laden doet hij gewoon hoor. Enige wat niet werkt is de HDMI zoals als al een paar keer eerder aangegeven. Er zit nog iets extra's in de dock die de output verzorgt.Dagg schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:24:
[...]
Daar ben ik inmiddels ook achter. De dongle zorgt er zelfs voor je niet meer kunt opladen. Zonder de dongle laad die wel op. Dus met de Apple dongle geen extern beeld en geen prik om te laden. Twee keer een no-go. Niets aan te doen..
Je kan hem ook bestellen op Amazon.JP heb je meteen een fysieke kopie. Duurt een week en je betaald 10 euro import ongeveer.Wahloh schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:01:
[...]
Kunnen we orders bij jou plaatsen voor als je toevallig I Am Setsuna tegen komt?
Je hebt gelijk, niet goed gekeken maar het icoontje van opladen staat naast de batterijstatus zie ik. ThnksBlubkens schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:43:
[...]
Laden doet hij gewoon hoor. Enige wat niet werkt is de HDMI zoals als al een paar keer eerder aangegeven. Er zit nog iets extra's in de dock die de output verzorgt.
Haha hier precies hetzelfde. Was altijd episch in couch coop, maar dit lijkt een beetje veel op NBA JAM en daar was ik niet zo fan van.
Met het verschil dat ik bij Resogun het stijltje echt mooi vond en bij deze meer het gevoel krijg van een stel pixels die oorlog hebben. Lijkt me verschrikkelijk onoverzichtelijk dit spel.Thriz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:39:
Volgens mij is Graceful Explosion Machine vandaag uitgekomen op de eShop. Doet me wat denken aan Resogun voor de PS4, ook zo'n arcade game waar ik me uren mee heb vermaakt. Voor 12,99 misschien wel het proberen waard.
[video]
[ Voor 50% gewijzigd door Beakzz op 06-04-2017 18:59 ]
Pfff is die game nou ook niet waard. Destijds op ps3 maar 20 euro.LOTG schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:24:
@Rin Dan kom je al ergens.
Op de foto's afgaand zou ik trouwens zeggen dat er 5110 yen op het stickertje staan, maar ze zijn niet duidelijk genoeg om dat met 100% zekerheid te zeggen. Dat zou dus net duurder zijn.
Hoe houden jullie je switch eigenlijk schoon? Heb toch na een tijdje vingerafdrukken die goed te zien zijn. Gebruikte zelf wel eens schoonmaakdoekjes maar je schijnt beter alleen water/microvezeldoekjes te kunnen gebruiken (droogde sowieso altijd af met microvezel), dus dat ga ik vanaf nu dan maar doen.
Splatoon nieuws:
Breaking news! We’ve confirmed the identity of the furry creature seen previously in both video footage and the recent Testfire event!
Breaking news! We’ve confirmed the identity of the furry creature seen previously in both video footage and the recent Testfire event!
Ik gebruik een microvezeldoekje. Deze heb ik ooit een keer aangeschaft.Thomas schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:46:
Hoe houden jullie je switch eigenlijk schoon? Heb toch na een tijdje vingerafdrukken die goed te zien zijn. Gebruikte zelf wel eens schoonmaakdoekjes maar je schijnt beter alleen water/microvezeldoekjes te kunnen gebruiken (droogde sowieso altijd af met microvezel), dus dat ga ik vanaf nu dan maar doen.
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Voordat ik mijn screenprotector erop heb gedaan heb ik wat alcohol gebruikt (standaard bio-ethanol voor kachelsThomas schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 09:46:
Ik raad niemand aan om dat ook met bijna pure alcohol te doen, maar geef alleen aan dat het bij mij geen problemen gaf.
Voor vettigheid (vingerafdrukken) moet je vroeger of later sowieso iets meer dan water (dat helpt natuurlijk helemaal niet) of een droge doek gebruiken. Anders smeer je het alleen maar uit.
Voor de remaster betaal ik met liefde het 3 voudige daarvan.
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik zou het zeker niet op d ebehuizing gebruiken. De coating week je er mee los na verloop van tijd.BlackMage schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:43:
[...]
Voordat ik mijn screenprotector erop heb gedaan heb ik wat alcohol gebruikt (standaard bio-ethanol voor kachels). Eerst in een hoekje geprobeerd omdat plastic er soms niet tegen kan, maar ik kon niks ontdekken en de rest van het scherm ermee schoongemaakt. Andere delen van de Switch idem.
Ik raad niemand aan om dat ook met bijna pure alcohol te doen, maar geef alleen aan dat het bij mij geen problemen gaf.
Voor vettigheid (vingerafdrukken) moet je vroeger of later sowieso iets meer dan water (dat helpt natuurlijk helemaal niet) of een droge doek gebruiken. Anders smeer je het alleen maar uit.
Zoals ik zei, er zijn plasticsoorten die er absoluut niet tegen kunnen. Een voorbeeld daarvan is het plastic wat op zwitserse zakmessen van Victorinox wordt gebruikt. Hier zie je duidelijk op het product en je schoonmaakdoek dat het niet goed gaat komen. Daarom test ik altijd met een wattenstokje op een stukje op de achterkant of het kwaad kan voordat ik het gebruik.Sn0wblind schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:04:
[...]
Ik zou het zeker niet op d ebehuizing gebruiken. De coating week je er mee los na verloop van tijd.
Ik kan niks zeggen over lange termijn gebruik op de Switch, maar ik heb het 1x gebruikt op het scherm (voor de screenprotector) en joycons (voordat ik ze terugstuurde naar Nintendo voor reparatie) en heb geen aantasting kunnen ontdekken.
Daarnaast gebruik ik het regelmatig op allerlei andere dingen die vies worden van mijn handen zoals toetsenborden, muizen en andere gamecontrollers en daar gaat het al jaren zonder enige problemen goed.
Nogmaals: Eigen risico. Maar elke fabrikant van consumentenproducten raadt af om oplosmiddelen te gebruiken bij schoonmaken, omdat ze vaak brandbaar of op andere manier schadelijk voor de gebruiker zijn.
Verwijderd
Mwah. Ik heb liever FFX of FFXII. Zonder hele sterke nostalgiebril blijft er eigenlijk niet zoveel over van FFVII gameplay.Verwijderd schreef op donderdag 6 april 2017 @ 14:49:
Final Fantasy VII moet nu wel op de Switch gaan komen, met zo'n claim.
Het is een remake in de volledige betekenis van het woord: Het spel wordt volledig nieuw gemaakt en alleen het verhaal en karakters (deels? geen idee) hergebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:15:
[...]
Mwah. Ik heb liever FFX of FFXII. Zonder hele sterke nostalgiebril blijft er eigenlijk niet zoveel over van FFVII gameplay.
Maar de kans dat dit naar de Switch (of ander niet-Sony systeem) komt is nihil.
Verwijderd
@BlackMage FF VII is slechts een tijdelijke exclusive voor de PS4, er komt ook een XBOX ONE en PC versie van.
Moet ik me hierbij voorstellen de oude versie met als enige verschil opgepoetste graphics?Denko schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:59:
[...]
Voor de remaster betaal ik met liefde het 3 voudige daarvan.
Dat is een beetje een understatement. Er ze zijn al tijden bezig met een re-make van het origineel. Dus verhaal etc hetzelfde zover ik weet, maar voor de rest alles opnieuw.br men schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:42:
[...]
Moet ik me hierbij voorstellen de oude versie met als enige verschil opgepoetste graphics?

Dit is het verschil zeg maar.
Itt tot de "HD remaster:

Maar nogmaals, het zijn allemaal geruchten zover ik weet.
PSN & XBL: Denkoyugo
Gameplay en story blijft zelfde dus, cool!Denko schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:52:
[...]
Dat is een beetje een understatement. Er ze zijn al tijden bezig met een re-make van het origineel. Dus verhaal etc hetzelfde zover ik weet, maar voor de rest alles opnieuw.
[afbeelding]
Dit is het verschil zeg maar.
Itt tot de "HD remaster:
[afbeelding]
Maar nogmaals, het zijn allemaal geruchten zover ik weet.
Grappig dat de schaduw in de oude versie meer detail lijkt te hebben als in de nieuwe versie op je onderste afbeelding
Heb je een bron?Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:22:
@BlackMage FF VII is slechts een tijdelijke exclusive voor de PS4, er komt ook een XBOX ONE en PC versie van.
Dat het verschenen is op een webshop van een op pre-orders geilende retailer zie ik niet als betrouwbaar
Ik denk niet dat het precies het zelfde gaat zijn. Er gaan/gingen ook geruchten over episodische releases en dan zal het verhaal vast wel wat aangepast worden om dat een beetje netjes op te delen in de verschillende delen.
maar dit is wel een beetje offtopic
Uitverkocht (voor de normale prijs).Blubkens schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:44:
[...]
Je kan hem ook bestellen op Amazon.JP heb je meteen een fysieke kopie. Duurt een week en je betaald 10 euro import ongeveer.
Verwijderd
Als ze er maar geen hack-n-slash offline MMO game van maken, zoals FFXV, of precies hetzelfde gelimiteerde turn-based gebeuren als in de originele game.BlackMage schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:19:
[...]
Het is een remake in de volledige betekenis van het woord: Het spel wordt volledig nieuw gemaakt en alleen het verhaal en karakters (deels? geen idee) hergebruikt.
Offline MMO? Offline Massive Multiplayer Online? Dat is eens iets nieuws!Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:18:
[...]
Als ze er maar geen hack-n-slash offline MMO game van maken, zoals FFXV, of precies hetzelfde gelimiteerde turn-based gebeuren als in de originele game.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Massive Multiplayer Offline
Zoals in Goat Simulator?
Zoals in Goat Simulator?
Verwijderd
Een monniker die ik geef aan games die zo vrij zijn van iets enigszins vernieuwends en gewoon het hersenloze concept van MMOs kopieren, enkel dan zonder het online-component. Verzamel 10 van dit, praat met die, kill dit. Het verhaal was, net als in de meeste MMO's, matig tot slecht, en begint met een soort van vage aanname dat de speler de halve lore al kent. Wat je wel te weten krijgt, wordt zo slecht overgebracht dat het me na een tijdje al helemaal niet meer kon interesseren. Ik ben de good guy en de evil guys zijn evil. Be right back tho, ik ga eerst even met de pretty boys in mijn boyband een groepje triviale monsters doden via het afwisselen van 2 knoppen, want ik heb niets beters te doen in het midden van een overname/revolutie van mijn kingdom.ASNNetworks schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:41:
[...]
Offline MMO? Offline Massive Multiplayer Online? Dat is eens iets nieuws!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2017 13:51 ]
Dat noem je Open World RPG's (Roll Playing Game). Als we allemaal zelf definities aan woorden kunnen geven hebben ze geen betekenis meer heVerwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:50:
[...]
Een monniker die ik geef aan games die zo vrij zijn van iets enigszins vernieuwends en gewoon het hersenloze concept van MMOs kopieren, enkel dan zonder het online-component. Verzamel 10 van dit, praat met die, kill dit. Het verhaal was, net als in de meeste MMO's, matig tot slecht, en begint met een soort van vage aanname dat de speler de halve lore al kent. Wat je wel te weten krijgt, wordt zo slecht overgebracht dat het me na een tijdje al helemaal niet meer kon interesseren. Ik ben de good guy en de evil guys zijn evil. Be right back tho, ik ga eerst even met de pretty boys in mijn boyband een groepje triviale monsters doden via het afwisselen van 2 knoppen, want ik heb niets beters te doen in het midden van een overname/revolutie van mijn kingdom.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Offline MMO is feitelijk gewoon een MSORPG Massive Single Player Offline Role Playing GameASNNetworks schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:41:
[...]
Offline MMO? Offline Massive Multiplayer Online? Dat is eens iets nieuws!
Offline MMO bestaat feitelijk niet. Is zoals zwart licht of vloeibaar gas. Haal je de Massive Multiplayer Online component uit een MMO kan je het toch niet nog steeds MMO noemenVerwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:53:
[...]
Offline MMO is feitelijk gewoon een MSORPG Massive Single Player Offline Role Playing Game
De Massive in MMO staat voor de populatie, dus Massive Multiplayer, niet dat het een grote wereld betreft. Wat jij beschrijft is gewoon een open wereld RPG, gewoon een bestaande term
[ Voor 18% gewijzigd door ASNNetworks op 07-04-2017 13:57 ]
Verwijderd
@ASNNetworks Vandaar de
. Er bestaat trouwens wel één offline MMORPG; Kingdoms of Amular: Reckoning, welke origineel een MMORPG zou moeten worden.
Verwijderd
Enkel zijn lang niet alle Open World RPGs ongeinspireerde bagger zoals FFXV. Ondermaatste kwaliteit van MMOs meets Final Fantasy.ASNNetworks schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 13:53:
[...]
Dat noem je Open World RPG's (Roll Playing Game). Als we allemaal zelf definities aan woorden kunnen geven hebben ze geen betekenis meer he
Maar het is dus geen MMORPG, maar gewoon een RPGVerwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:00:
@ASNNetworks Vandaar de. Er bestaat trouwens wel één offline MMORPG; Kingdoms of Amular: Reckoning, welke origineel een MMORPG zou moeten worden.
Als ze een remake van FF VII maken, dan moeten ze er open wereld van maken, zoals Zelda BOTW of Skyrim. In de tijd dat FF VII uitkwam was dat niet mogelijk en dus werden alle belangrijke locaties verbonden via de overmap. Nu kunnen ze er een mooie open wereld spel van maken.
Er is misschien een betere omschrijving voor als "Offline MMORPG", al ken ik er zo niet 1. Maar een slechte omschrijving is het zeker niet.
Deze games kenmerken zich door de talloze sidequests zoals "verzamel 3 van item x", "versla 12 van vijand y" of "versla miniboss z wat feitelijk een sterkere versie van monster met unieke naam is". Xenoblade Chronicles is er ook een goed voorbeeld van. Dit soort sidequests hebben heel weinig impact op het verhaal of karakters en zijn gewoon opdrachtjes voor de speler in ruil voor wat experience. En omdat ze zo weinig impact hebben zijn ze erg geschikt voor MMORPG's.
Deze games kenmerken zich door de talloze sidequests zoals "verzamel 3 van item x", "versla 12 van vijand y" of "versla miniboss z wat feitelijk een sterkere versie van monster met unieke naam is". Xenoblade Chronicles is er ook een goed voorbeeld van. Dit soort sidequests hebben heel weinig impact op het verhaal of karakters en zijn gewoon opdrachtjes voor de speler in ruil voor wat experience. En omdat ze zo weinig impact hebben zijn ze erg geschikt voor MMORPG's.
zullen we de discussie over genre definities verder achterwege laten en het weer over de swich hebben?
Ben het er mee eens dat de gfx wat 'apart'zijn, maar qua gameplay vind ik het best interresant. Noem me een gierige hollander, maar ik vind 13 euro nog steeds wel prijzig. (voor nu) Eentje voor op de 'wachten op een sale' lijst.Thriz schreef op donderdag 6 april 2017 @ 15:39:
[video]
10 second ninja DONE
Ik was van plan deze case te halen voor de switch:
http://www.mediamarkt.nl/...e-wild-zwart-1491927.html
Nu wil ik dit graag combineren met:
http://www.mediamarkt.nl/...ch-hard-case-1487417.html
Heeft iemand deze case en / of combinatie van cases? Wat ik me af vraag is of het past? De reden dat ik de hard case er om wil is eigenlijk om vingerafdrukken tegen te gaan op de plastic delen van de switch, na een tijd begin je dat wel te zien omdat je hem altijd het zelfde vast hebt.
Heeft iemand deze case en / of combinatie van cases? Wat ik me af vraag is of het past? De reden dat ik de hard case er om wil is eigenlijk om vingerafdrukken tegen te gaan op de plastic delen van de switch, na een tijd begin je dat wel te zien omdat je hem altijd het zelfde vast hebt.
geen idee of het past, maar ik vind het wel een bijzondere combinatie. Ten eerste lijkt me zo'n hardcase super onhandig, ivm switch erin/eruit als je wilt docken, joy cons verwijderen, table top spelen, etc. M.i. alleen bruikbaar als je enkel handheld speelt.tweetingsander schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:26:
En als het puur om vingerafdrukken gaat en niet om extra bescherming.. dan zou ik het ook niet doen, liever na een paar jaar eventueel vingerafdrukken op (met name de joy con, de switch zelf raak je nauwelijks aan handheld), dan fulltime zo'n lelijk ding eromheen. Bij een neon ga je het denk ik niet eens zien.
(uiteraard is dit persoonlijk, maar ik heb ooit een PSP met zo'n case in mijn handen gehad van iemand en wat een onding was dat, wel wat meer bulk dan deze, maar toch).
jammer dat de lijm van dbrand problemen geeft met de coating van de switch, anders was dat misschien een betere oplossing geweest. Wellicht de moeite om te kijken of dbrand in de toekomst nog met skins voor de switch komt, of anders misschien skins van andere fabrikanten
Ik weet het ook niet wat betreft de combinatie maar op zich zit er wel genoeg speling in die grote case (ik heb 'm hier naast me liggen), een goeie 3mm rondom is geen probleem. Toch zou ik er niet aan beginnen, om de argumenten die Prulleman al noemt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat er uit halen en er opnieuw in doen zou mijn minste zorg zijn. Het feit dat je zo'n dikke rand bij je knoppen hebt zitten zorgt er volgens mij voor dat je ze niet goed ik kan drukken op sommige momenten.Prulleman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:43:
[...]
geen idee of het past, maar ik vind het wel een bijzondere combinatie. Ten eerste lijkt me zo'n hardcase super onhandig, ivm switch erin/eruit als je wilt docken, joy cons verwijderen, table top spelen, etc. M.i. alleen bruikbaar als je enkel handheld speelt.
En als het puur om vingerafdrukken gaat en niet om extra bescherming.. dan zou ik het ook niet doen, liever na een paar jaar eventueel vingerafdrukken op (met name de joy con, de switch zelf raak je nauwelijks aan handheld), dan fulltime zo'n lelijk ding eromheen. Bij een neon ga je het denk ik niet eens zien.
(uiteraard is dit persoonlijk, maar ik heb ooit een PSP met zo'n case in mijn handen gehad van iemand en wat een onding was dat, wel wat meer bulk dan deze, maar toch).
jammer dat de lijm van dbrand problemen geeft met de coating van de switch, anders was dat misschien een betere oplossing geweest. Wellicht de moeite om te kijken of dbrand in de toekomst nog met skins voor de switch komt, of anders misschien skins van andere fabrikanten
Dat had ik met het condoom om de WiiU tablet ook. Uiteindelijk er maar af gedaan. Scheelt echt in gebruik.
Heb net die grijze hoes besteld bij de MM. wacht nog steeds op die van ygz.nl. Staat op mei.
De hoezen zijn trouwens niet meer te bestellen op de site van MM.
Heb net die grijze hoes besteld bij de MM. wacht nog steeds op die van ygz.nl. Staat op mei.
De hoezen zijn trouwens niet meer te bestellen op de site van MM.
[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 07-04-2017 16:56 ]
Dit is een erg leuke webcomic over de Console Wars. Bijna elke keer als er een nieuwe console uit komt maakt Tim Buckley een hele reeks. Nu met de Switch is hij ook weer verder gegaan. Het is natuurlijk het leuks om vanaf pagina 1 te beginnen.
http://cad-comic.com/category/the-console-wars/
Sowieso is deze webcomic wel de moeite waar om helemaal te lezen.
Was vroeger behoorlijk fan van em, maar vond het wat saaier worden toen ie huisman werd (als ik die verhalen wil hoef ik niet heel ver te kijkenLanithro schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:12:
Dit is een erg leuke webcomic over de Console Wars. Bijna elke keer als er een nieuwe console uit komt maakt Tim Buckley een hele reeks. Nu met de Switch is hij ook weer verder gegaan. Het is natuurlijk het leuks om vanaf pagina 1 te beginnen.
Verder helemaal eens, goede humor en zeker aanrader om van pagina 1 te starten, maar hou er rekening mee dat je dan wel even bezig ben!
10 second ninja DONE
Bedankt voor de mening. Ik heb hem inderdaad tot nu toe exclusief in hand held mode gebruikt. Ik heb de dock nog niet eens uit de verpakking. Ik had een Nvidia Shield Tablet, dat een beetje het zelfde aan voelt als de switch en daar was al vrij snel op te merken waar ik hem vast had. Daar naast zie je het ook vaak bij laptops, muizen etc.. Ik maakte me dus niet echt druk om de hard case aangezien die er vrij wel fulltime omheen zou zitten. De reden om daar dan weer een carry case boven te hebben is voor transport. dbrand ben ik ook niet zo'n fan van, ik plak niet zo netjes.Prulleman schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:43:
[...]
geen idee of het past, maar ik vind het wel een bijzondere combinatie. Ten eerste lijkt me zo'n hardcase super onhandig, ivm switch erin/eruit als je wilt docken, joy cons verwijderen, table top spelen, etc. M.i. alleen bruikbaar als je enkel handheld speelt.
Ik heb deze case maar dan de zwarte gewone editie ipv de zelda editie (die je trouwens ook nergens meer vindt). De case lijkt me zeer goed afgewerkt en wel voldoende beschermend te zijn.tweetingsander schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 15:26:
Verwijderd
YouTube: News Wave! - Square Enix Picking The Switch Over The Scorpio?
Nintendo Switch - Xbox Scorpio 1-0
Nogal een clickbait post zonder bewijzen, de titel van de video eindigt zelf met een ? en hij doet niks anders dan speculaties.Verwijderd schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 22:24:
YouTube: News Wave! - Square Enix Picking The Switch Over The Scorpio?
Is niets meer dan 1 van die 5.000 ''news roundups'' videos die elke week uitkomen door bijna elke youtuber waar er 95% speculatie en hun eigen mening in zit.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1358383Katmi schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 00:11:
[...]
Nogal een clickbait post zonder bewijzen, de titel van de video eindigt zelf met een ? en hij doet niks anders dan speculaties.
Is niets meer dan 1 van die 5.000 ''news roundups'' videos die elke week uitkomen door bijna elke youtuber waar er 95% speculatie en hun eigen mening in zit.
Nikkei Interview with Square Enix CEO Matsuda-kun: http://trendy.nikkeibp.co.jp/atcl/co...099/032900007/
- Talks about extending the life of titles through updates and DLC allowing them to continue selling for longer periods of time (FFXV in this case)
- Notes that releasing titles in Japan than waiting several months to release their titles overseas is not a good business strategy, especially for their story/adventure focused titles and continues to note the importance of worldwide releases
- Smartphone titles in the first half of 2016 did poorly, their motto this year is 'something else as they have to stand out and be different from the competition in order to attract users on phones and not just continue making these games using the same templates as they have before
- Smartphone users aren't just looking for light games anymore, but more hardcore experiences
- Japan/China/North America account for 80% of the smartphone market, so no need for worldwide releases for smartphone titles
- Has an interest in the Middle East/India as a potentially large untapped market for the future
- More announcements to come for FF's 30th anniversary
- Notes that 2017 has Nintendo Switch, Xbox Scorpio, Windows 10 game mode and google's Tango
- Out of all of these Square Enix is focusing most on Nintendo Switch
Verwijderd
@Katmi Is niet echt speculatie hoor, het filmpje misschien een beetje ja, maar als je de geschiedenis er bij haalt is het eigenlijk niet meer dan wat ik had verwacht.
Iets keihard bewijzen dat nog moet gebeuren gaat natuurlijk bijna niet, wel kun je met genoeg kennis over het verleden een vaak redelijk kloppend beeld voor de toekomst schetsen:
Nintendo is Japans en is ook erg groot en populair in Japan.
Xbox is Amerikaans en heeft nooit ene poot aan de Japanse grond weten te krijgen.
Tijdens de Xbox 360 periode heeft Microsoft het wel heel eventjes geprobeerd en verschenen er dankzij diverse deals met Japanse developers (o.a. Squar Enix) een handje vol redelijk tot erg leuke JRPG's op de Xbox 360: Blue Dragon, The Last Remnant, Infinite Undiscovery en het veel geprezen Lost Oddessey.
Het sloeg allemaal niet snel genoeg aan in Japan volgens Microsoft en zo'n 8 jaar geleden stopte Microsoft met moeite doen om de Japanse gamer binnen te halen.
Wat Microsoft hierbij vergat en naar mijn mening nog steeds niet door heeft, is dat niet alleen de Japanners van Japanse games houden maar dat er ook genoeg Westerse gamers Japanse games leuk vinden.
Mark my words> En pak me er allemaal gerust op terug zodra ik achteraf geen gelijk blijk te hebben:
Binnen de anderhalf jaar zijn er naar mijn verwachting al meer Japanse games voor de Switch uitgebracht dan dat er ooit naar de Xbox one zullen komen.
Ik heb zelfs een sterk vermoeden dat aan het einde van deze console periode de Switch de Xbox one ingehaald zal hebben.
De Play Station 4 zal bovenaan blijven, gevolgd door de Switch en de Xbox One/Scorpio wordt naar mijn verwachting de grote verliezer, en de reden hiervoor is dat veel gamers game variatie willen op hun console en het het aanbieden van game variatie dat is iets dat Sony en Nintendo stukke beter voor mekaar hebben dan Microsoft.
Iets keihard bewijzen dat nog moet gebeuren gaat natuurlijk bijna niet, wel kun je met genoeg kennis over het verleden een vaak redelijk kloppend beeld voor de toekomst schetsen:
Nintendo is Japans en is ook erg groot en populair in Japan.
Xbox is Amerikaans en heeft nooit ene poot aan de Japanse grond weten te krijgen.
Tijdens de Xbox 360 periode heeft Microsoft het wel heel eventjes geprobeerd en verschenen er dankzij diverse deals met Japanse developers (o.a. Squar Enix) een handje vol redelijk tot erg leuke JRPG's op de Xbox 360: Blue Dragon, The Last Remnant, Infinite Undiscovery en het veel geprezen Lost Oddessey.
Het sloeg allemaal niet snel genoeg aan in Japan volgens Microsoft en zo'n 8 jaar geleden stopte Microsoft met moeite doen om de Japanse gamer binnen te halen.
Wat Microsoft hierbij vergat en naar mijn mening nog steeds niet door heeft, is dat niet alleen de Japanners van Japanse games houden maar dat er ook genoeg Westerse gamers Japanse games leuk vinden.
Mark my words> En pak me er allemaal gerust op terug zodra ik achteraf geen gelijk blijk te hebben:
Binnen de anderhalf jaar zijn er naar mijn verwachting al meer Japanse games voor de Switch uitgebracht dan dat er ooit naar de Xbox one zullen komen.
Ik heb zelfs een sterk vermoeden dat aan het einde van deze console periode de Switch de Xbox one ingehaald zal hebben.
De Play Station 4 zal bovenaan blijven, gevolgd door de Switch en de Xbox One/Scorpio wordt naar mijn verwachting de grote verliezer, en de reden hiervoor is dat veel gamers game variatie willen op hun console en het het aanbieden van game variatie dat is iets dat Sony en Nintendo stukke beter voor mekaar hebben dan Microsoft.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 05:49 ]
Als MS alleen maar een sterke consoles released kan je best gelijk hebben, maar ook MS kijkt naar Sony en ziet het succes van exclusieve nieuwe titels. Kan me niet voorstellen dat ze geen 1+1=2 kunnen bedenken bij MS.
Wie weet wat ze op de E3 hebben te melden. Voor hetzelfde geld is dan het beeld heel anders. En dat is ook het verhaal voor de Switch. Wat komt er na Mario? Een lange stilte of kunnen ze een nieuwe Donkey Kong, Pokemon of Pikmin showen met een release in de nabije toekomst?
Het is allemaal koffiedik kijken nu. Nintendo heeft een uitstekende start met de Switch, maar nog heel wat te bewijzen aan de sceptische potentiële klanten. Nu opvolgen en op die succesgolf rijden
Wie weet wat ze op de E3 hebben te melden. Voor hetzelfde geld is dan het beeld heel anders. En dat is ook het verhaal voor de Switch. Wat komt er na Mario? Een lange stilte of kunnen ze een nieuwe Donkey Kong, Pokemon of Pikmin showen met een release in de nabije toekomst?
Het is allemaal koffiedik kijken nu. Nintendo heeft een uitstekende start met de Switch, maar nog heel wat te bewijzen aan de sceptische potentiële klanten. Nu opvolgen en op die succesgolf rijden
Verwijderd
@Beakzz Nintendo en Sony hebben erg sterke game studio's aan zich gebonden momenteel, Microsoft is Lionhead studio's, Epic Games en Bungie kwijtgeraakt eind vorige generatie en daar is IMO nog steeds niet veel bijzonders voor teruggekomen.
Tuurlijk kan Microsoft voor een bepaalde game een studio inhuren maar dat liep laatst ook al mis bij Platinum Games.
We zullen idd de E3 af moeten wachten om een beter beeld te kunnen schetsen, denk iig dat de Switch met meer verrassingen zal komen dan de Scorpio.
We shall see
Tuurlijk kan Microsoft voor een bepaalde game een studio inhuren maar dat liep laatst ook al mis bij Platinum Games.
We zullen idd de E3 af moeten wachten om een beter beeld te kunnen schetsen, denk iig dat de Switch met meer verrassingen zal komen dan de Scorpio.
We shall see
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2017 19:29 ]
Na de aankondiging van kingdom hearts 3, ff15 en type-0 is square enix microsoft alweer vergeten. Niet gek ook, xbox is de laatste plek waar je een dragon quest op koopt. De westerse tak van square geeft dan wel weer de volle support aan xbox en niet aan Nintendo.
Beetje moeilijk in te schatten welke tak groter is, maar blijkbaar de Japanse anders zou z'n uitspraak niet kloppen.
Even ter vergelijking: De westerse tak in verantwoordelijk voor just cause 3, deux ex, life is strange, tomb raider en hitman en komt nog een nieuwe tomb raider en 2 marvel games aan vs verschillende Final Fantasy's (spin offs), dragon quest (spin offs), nier automata, kingdom hearts, braverly second en project octopath.
Beetje moeilijk in te schatten welke tak groter is, maar blijkbaar de Japanse anders zou z'n uitspraak niet kloppen.
Even ter vergelijking: De westerse tak in verantwoordelijk voor just cause 3, deux ex, life is strange, tomb raider en hitman en komt nog een nieuwe tomb raider en 2 marvel games aan vs verschillende Final Fantasy's (spin offs), dragon quest (spin offs), nier automata, kingdom hearts, braverly second en project octopath.
[ Voor 29% gewijzigd door Nieuwevolger op 08-04-2017 20:12 ]
Ervaren jullie ook problemen met connecten naar de eshop? Weet nu even niet of het aan nintendo ligt of de dns servers van ziggo lopen te kloten....
Hier ook Ziggo en ik heb gezeik heb met het downloaden in de Xbox Store. Zit totáál geen gang in. F1 online (terug) kijken lukt nu ook niet zonder buffering. Gek genoeg geeft een speedtest geen rare waardes.kbloem schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:52:
Ervaren jullie ook problemen met connecten naar de eshop? Weet nu even niet of het aan nintendo ligt of de dns servers van ziggo lopen te kloten....
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Ik heb 1 keer een probleem ervaren. Toen was een reset van de switch (aan/uit knop enkele seconden inhouden) voldoende. (heb KPN)kbloem schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:52:
Thanks voor de reacties. Ik ervaar hetzelfde met de speedtest. Vanmorgen heb ik naar F1 gekeken via chromecast en ziggo en dat gaf geen problemen. Denk omdat dat ipgebaseerd is en niet via dns. Nintendo geeft dus DNS problemen en af en toe browsen op de telefoon enzo ook. Ik gok DNS Ziggo die loopt te vervelen. Kijken wat de klantenservice zegt...
Zijn er meer mensen die soms last hebben van vastlopers? Mijn switch reageert soms nergens meer op, dit ervaar ik alleen als ik hem soms opstart. Enige oplossing is dan de uitknop lang genoeg inhouden dat de switch uitgaat.
Verwijderd
Inmiddels 1 keer ervaren. Heb hem sinds 3 maart.Niekserr schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:47:
Zijn er meer mensen die soms last hebben van vastlopers? Mijn switch reageert soms nergens meer op, dit ervaar ik alleen als ik hem soms opstart. Enige oplossing is dan de uitknop lang genoeg inhouden dat de switch uitgaat.
Geen last met de eShop. Wel drie keer een error en game shutdown gehad met verschillende games sinds ik de Switch heb en een vastloper toen ik wilde connecten met mijn mobiele hitspot.
Ik zit we langzaamaan te denken om een screenprotector aan te schaffen en dan met name de tempered glass variant. Met dit mooie weer speel ik lekker buiten maar vind dan het scherm te veel glanzen. Nu is mijn vraag of zo'n protector wat glans weg haald. Staat mij bij dat de glaze variant wat matter is. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Ik zit we langzaamaan te denken om een screenprotector aan te schaffen en dan met name de tempered glass variant. Met dit mooie weer speel ik lekker buiten maar vind dan het scherm te veel glanzen. Nu is mijn vraag of zo'n protector wat glans weg haald. Staat mij bij dat de glaze variant wat matter is. Wie kan hier iets zinnigs over zeggen?
Vandaag samen met een maatje Snipperclips gespeeld. Prima spelletje, al blijft 20 euro wel relatief veel voor een spel wat je (co-op) in 3 uurtjes volledig hebt uitgespeeld.
Hier hetzelfde. Ik verveelde me afgelopen weekend dus had snipperclips aangeschaft. Was er in een paar uur doorheen samen met mijn vriendin. Ik hoop dat ze met een update nog wat extra levels toevoegen.msnguy schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:34:
Vandaag samen met een maatje Snipperclips gespeeld. Prima spelletje, al blijft 20 euro wel relatief veel voor een spel wat je (co-op) in 3 uurtjes volledig hebt uitgespeeld.
Hier nog geen last van gehad, maar ik speel maar max 3 á 4 uurtjes op een dag. Misschien dat dit alleen voorkomt bij langere sessies?Niekserr schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:47:
Ik heb zelf de glass screen protector van amFilm. Hoewel het de spiegeling wel iets meer weghaalt is het niet volledig. Wel een fijne protector overigens, makkelijk te plaatsen.Dagg schreef op zondag 9 april 2017 @ 11:53:
Geen last met de eShop. Wel drie keer een error en game shutdown gehad met verschillende games sinds ik de Switch heb en een vastloper toen ik wilde connecten met mijn mobiele hitspot.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Lijkt me sterk gezien ik het alleen soms heb bij het opstarten van bijv. zelda vanuit sleep-mode.batumulia schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:35:
[...]
Hier nog geen last van gehad, maar ik speel maar max 3 á 4 uurtjes op een dag. Misschien dat dit alleen voorkomt bij langere sessies?
1 keer een vastloper gehad, switch was gedocked en reageerde niet op de homebutton van de controller, vervolgens ook niet op de powerbutton, bij undocken ging wel het scherm aan, maar de switch was nog steeds niet te bedienen. na een forced reboot geen problemen.
Daarnaast "maar" 1 x gehad dat een game (zelda) niet wilde resumen en opnieuw gestart moest worden. (dat op een behoorlijk totaal, ik safe wel altijd, maar ga in principe gewoon altijd via resume verder, niet volledig sluiten en opnieuw opstarten)
Daarnaast "maar" 1 x gehad dat een game (zelda) niet wilde resumen en opnieuw gestart moest worden. (dat op een behoorlijk totaal, ik safe wel altijd, maar ga in principe gewoon altijd via resume verder, niet volledig sluiten en opnieuw opstarten)
Ik heb dit ook 1 maal gehad vanuit sleep-mode en ik speel hooguit 1 1/2 uur per dag.Niekserr schreef op maandag 10 april 2017 @ 09:42:
[...]
Lijkt me sterk gezien ik het alleen soms heb bij het opstarten van bijv. zelda vanuit sleep-mode.
Ik vind het overigens vreemd dat we nog steeds zo weinig te horen krijgen over de online features van de Switch. Mario Kart komt over een paar weken uit, welke online veel gespeeld zal worden, en nog steeds is er bijna niets bekend over bijvoorbeeld de smartphone app die als party chat app moet fungeren (op te lossen met Discord, ik weet het, maar toch...).
Verwijderd
@Remmetje Wat we nu weten is dat er deze zomer een app voor komt en dat online game vanaf de herfst betaald wordt. Meer hoef je nu niet te weten, ik vermoed dat we rond de tijd van E3 een hoop meer informatie gaan krijgen (ik denk ook dat dan die app gaat komen)
Ik begreep ook dat als het betaald wordt het iets is als 17 dollar per jaar ofzo wordt.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:32:
@Remmetje Wat we nu weten is dat er deze zomer een app voor komt en dat online game vanaf de herfst betaald wordt. Meer hoef je nu niet te weten, ik vermoed dat we rond de tijd van E3 een hoop meer informatie gaan krijgen (ik denk ook dat dan die app gaat komen)
https://niels.nu
Verwijderd
Er zijn nog geen officiële prijzen bekent.Hydra schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:56:
[...]
Ik begreep ook dat als het betaald wordt het iets is als 17 dollar per jaar ofzo wordt.
Nee, maar als iemand van Nintendo zo iets zegt zal het wel geen 10E per maand worden.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2017 @ 11:51:
Er zijn nog geen officiële prijzen bekent.
https://niels.nu
Nieuwe Nintendo Direct aangekondigd voor deze week. Verwacht oa veel info over Splatoon2 en ARMS.
Verder werd vandaag aangekondigd dat de fysieke release van The Binding of Isaac in Europa in Q2 uitkomt, prijs zoals verwacht €39.99
Verder werd vandaag aangekondigd dat de fysieke release van The Binding of Isaac in Europa in Q2 uitkomt, prijs zoals verwacht €39.99
[ Voor 28% gewijzigd door JackAvery op 10-04-2017 16:39 ]
Morgen vroeg wordt ook de Japanse release date van dragon quest 11 bekend gemaakt.
Morgen ook mogelijk Bayonetta nieuws. 😬
Ik werd vandaag opgebeld. "Gefeliciteerd meneer, u heeft een Nintendo Switch gewonnen in onze winactie!". 
Ben nog wel wat huiverig op dit moment, maar als ze morgen langskomen, hoef ik niet meer te twijfelen. Ben benieuwd.
Ben nog wel wat huiverig op dit moment, maar als ze morgen langskomen, hoef ik niet meer te twijfelen. Ben benieuwd.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Verwijderd
Nintendo Direct? Nintendo Direct!
Gelukkig doen ze weer een Direct. Misschien nu dan ook wat informatie over Switch online...
...en VC, pretty please?
...en VC, pretty please?
Pfft, gisteravond Snake Pass aangeschaft met de intentie even te proberen of het bevalt. Ik ging er op voorhand eigenlijk al vanuit dat een refund namelijk vast wel net zo makkelijk zou zijn als wanneer je iets in de Google Play store koopt. Na een 20 minuten spelen kwam ik erachter dat ik er toch niet zoveel aan vind en ik de controls ook niet fijn vind. Dus meteen even een mailtje naar Nintendo gestuurd mbt het herroepingsrecht. Kreeg ik vandaag een reactie dat ik hier geen gebruik van kan maken omdat het een digitaal product betreft. Nou kan ik alleen mezelf de schuld geven want na even Googlen is wel te vinden dat dit niet zomaar kan bij Nintendo, maar bij deze ook een waarschuwing voor m'n mede tweakers hier
Staat dan ook al in de waarschuwing/voorwaarden die je accepteert wanneer je een aankoop doet op de storeVinze schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:23:
Pfft, gisteravond Snake Pass aangeschaft met de intentie even te proberen of het bevalt. Ik ging er op voorhand eigenlijk al vanuit dat een refund namelijk vast wel net zo makkelijk zou zijn als wanneer je iets in de Google Play store koopt. Na een 20 minuten spelen kwam ik erachter dat ik er toch niet zoveel aan vind en ik de controls ook niet fijn vind. Dus meteen even een mailtje naar Nintendo gestuurd mbt het herroepingsrecht. Kreeg ik vandaag een reactie dat ik hier geen gebruik van kan maken omdat het een digitaal product betreft. Nou kan ik alleen mezelf de schuld geven want na even Googlen is wel te vinden dat dit niet zomaar kan bij Nintendo, maar bij deze ook een waarschuwing voor m'n mede tweakers hier
Patient gamer
Tja, wie leest de voorwaarden nou?blmp schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:24:
[...]
Staat dan ook al in de waarschuwing/voorwaarden die je accepteert wanneer je een aankoop doet op de store.
Nee maar je hebt gelijk, ik had hier wat scherper op moeten zijn en niet direct op 'Volgende' moeten rammen. Het verbaasd me alleen wel dat Nintendo hier zo moeilijk over doet, bij veel andere bedrijven kan je (ook bij digitale producten) nog wel een refund krijgen, zij het binnen 24 uur.
Klopt, helaas, met alle bescherming die we krijgen voor fysieke goederen die we via internet kopen... is er nog niks geregeld voor digitale goederenVinze schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:23:
Persoonlijk vind ik dat alle digitale goederen die duurder zijn dan een bigmag menu een 2 uur speeltijd refund policy moeten hebben.
Maargoed, in mijn persoonlijke ervaring.... Ik kocht een aantal jaar geleden een PS4, met de Watch_Dogs bundel. Ik wist niks van dat spel en na 30 minuten kwam ik er achter dat het niks voor mij was.... Na wat gevloek heb ik me erbij neergelegd. Totdat ik me verveelde en het een tweede kans gaf. Het spel staat nu in mijn top x van games waar ik het meeste plezier aan heb beleefd.
Dus.... geef het een kans
Het is ook niet de bedoeling dat de refund optie een demo wordt
Nee, absoluut mee eens. Een demo is niet betrouwbaar als een representatief beeld van het product wat je koopt. Het is niet meer dan een voorzichtig geselecteerd (of gemaakt!) stukje gameplay om meer te verkopen, niet minder.Nieuwevolger schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:09:
Het is ook niet de bedoeling dat de refund optie een demo wordt
Maar dat kan prima naast elkaar bestaan. Een demo kan dan iets uit het midden van het spel zijn, waar je meer skills hebt unlocked en waar de moeilijkheidsgraad aangepast is om te compenseren voor het feit dat je niet al 30 uur gameplay erin hebt zitten.
Los van dat alles, het echte spel in de huidige vorm zoals elke betalende klant die krijgt moet gewoon minimaal 2 uur te proberen zijn. En die twee uur durende teller stopt bij elke vorm van niet-interactieve elementen dat het spel presenteert. Denk aan cutscenes of tutorials zonder gameplay. En als kersje bovenop: het platform moet* het spel onderbreken zodra de 2 uur verstreken is en je dan de optie geven om door te spelen of om het spel af te sluiten en refund proces in gang te zetten
*tenzij de gebruiker er actief voor kiest in het systeemmenu van het platform om deze optie niet te gebruiken
Het staat óók nog eens hartstikke groot boven de knop waar je op moet drukken om te zeggen dat je akkoord gaat.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Verwijderd
Op smartphones (aka. Apple en Google) ja. Op consoles..Vinze schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:28:
[...]
Tja, wie leest de voorwaarden nou?![]()
Nee maar je hebt gelijk, ik had hier wat scherper op moeten zijn en niet direct op 'Volgende' moeten rammen. Het verbaasd me alleen wel dat Nintendo hier zo moeilijk over doet, bij veel andere bedrijven kan je (ook bij digitale producten) nog wel een refund krijgen, zij het binnen 24 uur.
Jammer.Can I get a refund for a digital game?
No. You can’t return a digital game and receive a refund or credit.
Darn ook niet.Games, game-extra's, seizoenskaarten en in-game verbruiksartikelen
Je kunt een aankoop van digitale content binnen 14 dagen vanaf de transactiedatum annuleren, op voorwaarde dat je nog niet bent begonnen de aankoop te downloaden of streamen.
Op PC. Origin binnen 24 uur nadat je het spel gestart hebt en binnen 7 dagen dat je 'm gekocht hebt.
Steam: Binnen 2 weken nadat je het spel gekocht hebt, met maximaal 2 uur speeltijd.
Het staat duidelijk in de voorwaarden en het is simpelweg zo, maar ik ben het wel eens met de stelling dat je elk spel binnen een bepaalde tijd zou moeten kunnen refunden. Zeker nu een demo in de meeste gevallen ontbreekt. Natuurlijk zijn er reviews, maar genoeg games die een 8+ krijgen en ik helemaal niet kan waarderen.
Ook ben ik van mening dat het beter is voor je platform aangezien mensen sneller een aankoop durven te doen als ze weten dat ze niet gelijk €10 - €60 kwijt zijn als een spel niet bevalt.
Jammer dat hier nog steeds geen aangepaste koop op afstand wet voor is, maar dat kan nooit ver weg zijn als de bedrijven zelf geen oplossing aanbieden.
Ook ben ik van mening dat het beter is voor je platform aangezien mensen sneller een aankoop durven te doen als ze weten dat ze niet gelijk €10 - €60 kwijt zijn als een spel niet bevalt.
Jammer dat hier nog steeds geen aangepaste koop op afstand wet voor is, maar dat kan nooit ver weg zijn als de bedrijven zelf geen oplossing aanbieden.
29 juli komt dq11 in Japan, vroeger dan verwacht en dat is ook gunstig voor ons. En oohja, er wordt niks gesproken over de switch versie
[ Voor 27% gewijzigd door Nieuwevolger op 11-04-2017 07:21 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!