Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.752 views

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:50
Ik verwacht dat Nintendo wel met zoiets gaat komen tzt.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
AlexR schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:00:
Eigenlijk zoeken we (ik iig!) gewoon zoiets:
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/32780742675.html
(Extra) oplader bij je, in een HDMI prikken en overal gaan met die banaan.
Ik heb de Apple versie, heb er nog niet aan gedacht maar ga ik vanavond even proberen of het werkt. Thnks voor de tip!!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:07
Dagg schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:08:
[...]
Ik heb de Apple versie, heb er nog niet aan gedacht maar ga ik vanavond even proberen of het werkt. Thnks voor de tip!!
Volgens mij hebben mensen al zoiets geprobeerd. En werkt het niet :(

• thedicemaster
  • Laatst online: 07-09-2024
nintendo gebruikt een eigen chipje om de HDMI te activeren.
je kan wel zelf zo'n kastje in elkaar knutselen als je een 2e dock koopt en ontmanteld.

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

thedicemaster schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:15:
nintendo gebruikt een eigen chipje om de HDMI te activeren.
je kan wel zelf zo'n kastje in elkaar knutselen als je een 2e dock koopt en ontmanteld.
zit er ook echt aan te denken om dat te doen lol .. of Nintendo komt snel met een mobiele variant

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Overigens, iemand een idee of https://www.amazon.de/Zel...ch-Download/dp/B06XDDHYPJ

Ook hier gebruikt kan worden? (is DLC ook regiovrij zeg maar?)

PSN & XBL: Denkoyugo

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Denko schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:23:
Overigens, iemand een idee of https://www.amazon.de/Zel...ch-Download/dp/B06XDDHYPJ

Ook hier gebruikt kan worden? (is DLC ook regiovrij zeg maar?)
Geen idee, maar waarom zou je het daar kopen?

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

LOTG schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:26:
[...]

Geen idee, maar waarom zou je het daar kopen?
Los van dat het goedkoper is. Is het ook handig om te weten OF eshop aankopen wel regio gebonden (en dan DE of alleen EU/USA zeg maar)
Ik gebruik ook overigens een referral link waarmee ik een podcast help, dus heb een voorkeur om het via amazon te doen.

[ Voor 15% gewijzigd door Denko op 03-04-2017 14:38 . Reden: DAT vervangen door OF. (ik weet dus niet of ze regio gebonden zijn ]

• LOTG
@Denko Een beetje een warrig verhaal, maar zoals je zelf al zegt zijn eShop aankopen inderdaad regio gebonden. Je moet je account dus op die regio zetten om dingen daar te downloaden.

Of losse codes ook regio gebonden zijn durf ik niet te zeggen, het zou dus kunnen zijn dat die code alleen in de DE eShop werkt.

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:32
Ik zou niet zo maar de regio van je account wijzigen:
Your Nintendo eShop account balance does not carry over when you change the country that your Nintendo Account is set to. You will need to use the remaining funds in your Nintendo Account balance before you will be able to change the country.
Als je voor een andere regio iets uit de eShop wil halen, maak dan een tweede account aan voor die regio en gebruik die om aankopen te doen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Verwijderd

Denko schreef op maandag 3 april 2017 @ 14:31:
[...]

Los van dat het goedkoper is. Is het ook handig om te weten OF eshop aankopen wel regio gebonden (en dan DE of alleen EU/USA zeg maar)
Ik gebruik ook overigens een referral link waarmee ik een podcast help, dus heb een voorkeur om het via amazon te doen.
Als het zo gaat als op de 3DS / Wii U eShop is de code regio gebonden maar niet landgebonden. Maw. je kan een EU key in elke EU eShop gebruiken. Dit geldt voor game codes (zoals de DLC, maar ook spellen) en de geldbedragen zolang de valuta overeen komt. (Ponden in een Euro winkel gaat niet).

Ik denk niet dat je een US key in een EU winkel kan gebruiken, maar op de Switch kan je eenvoudig een US account aanmaken.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 14:59 ]

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Hmmm, iemand al Lego City gezien in omgeving Arnhem?

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Is er toegevoegde waarde om Lego City Undercover op de Switch te spelen (ok, handheld mogelijk) t.o.v. de PS4, aangezien de Switch niet verder gaat dan 720p/30 en de PS4 hem op 1080p/30 draait? Ga je dit daadwerkelijk merken?

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2017 16:59 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
Jorgen schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:51:
Is er toegevoegde waarde om Lego City Undercover op de Switch te spelen (ok, handheld mogelijk) t.o.v. de PS4, aangezien de Switch niet verder gaat dan 720p/30 en de PS4 hem op 1080p/30 draait? Ga je dit daadwerkelijk merken?
Volgens mij geef je het zelf al aan, wil je liever handheld of 1080p? Ik had wel begrepen uit een YouTube video dat er wat nieuwe voertuigen e.d. in de switch versie zitten (uit tov de Wii u).
Hoeveelheid controllers kan ook nog uitmaken. Als je Co-op will spelen, de switch werkt niet iets met een enkele joy con

Strava

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Neem aan dat co-op wel kan met pro + grip? Dan is dat ook getackeld.
Handheld is leuk. Merk dat ik Zelda ook meer handheld speel dan met de pro op de tv.
Hoop in elk geval dat de controls fijner zijn dan bij Dimensions.

De vraag blijft natuurlijk of je het verschil tussen 720p en 1080p echt zult merken.

[ Voor 16% gewijzigd door Jorgen op 03-04-2017 17:25 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:51
Jorgen schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:24:
Handheld is leuk. Merk dat ik Zelda ook meer handheld speel dan met de pro op de tv.

De vraag blijft natuurlijk of je het verschil tussen 720p en 1080p echt zult merken.
Ja dat merk je zolang je geen bril nodig hebt of een goede bril hebt ;) Maar het is niet zo dat je ineens pixels kan tellen. Zelf heb ik genoeg 4K content en toch kijk ik nog weleens 720p als er niks anders te vinden is. Even wennen en dan heb ik er geen last meer van. 720p in de handheldmodus is natuurlijk helemaal geen probleem aangezien dat de resolutie van het scherm is en omdat deze veel kleiner is dan een TV.

Voor mij is Lego City Undercover niet een game die ik perse op het grote scherm moet spelen dus dan geeft de Switch versie me de vrijheid die de PS4 versie me niet (genoeg) kan geven aangezien ik op de Vita zou moeten streamen. Framerate issues zou ik veel erger vinden, maar daar heb ik voorlopig nog geen berichten over gehoord dus ik ga voor nu uit van een goede poort.

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kan me ook zo voorstellen dat het gemakkelijker is om van de Wii U naar de Switch te porten, dan naar de andere consoles.

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Jorgen schreef op maandag 3 april 2017 @ 20:18:
Kan me ook zo voorstellen dat het gemakkelijker is om van de Wii U naar de Switch te porten, dan naar de andere consoles.
Ze zijn van een PowerPC CPU+AMD GPU overgegaan naar een ARM SoC van Nividia. Porten van Wii U naar een andere console is dus net zo "makkelijk" als je naar de gebruikte architectuur kijkt. Misschien zelfs makkelijker van PowerPC -> X86 (PS4/X1) dan van PowerPC -> ARM.

[ Voor 8% gewijzigd door ASNNetworks op 03-04-2017 20:29 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ah ok. Ik ging gemakshalve uit van in huis is makkelijker dan naar concurrentie.

Verwijderd

Jorgen schreef op maandag 3 april 2017 @ 17:24:

Je kan idd één of twee sets Joy-Con of één of twee Pro Controllers gebruiken voor zowel single als multiplayer en je kan mixen :)

Ik had trouwens laatst Nintendo een e-mail gestuurd over de mogelijkheid om een 2e dock in de EU te kopen. Heb vandaag eindelijk een antwoord:
Op dit moment is het helaas niet mogelijk in Europa om een tweede docking station los aan te schaffen. Misschien dat dit in de toekomst nog gaat gebeuren. Houdt onze website: www.nintendo.nl goed in de gaten voor meer informatie.
iig weten ze dat er vraag naar is, dus ik houd hoop :)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2017 22:02 ]

• Dagg
Martiveen schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:09:
[...]

Volgens mij hebben mensen al zoiets geprobeerd. En werkt het niet :(
Daar ben ik inmiddels ook achter. De dongle zorgt er zelfs voor je niet meer kunt opladen. Zonder de dongle laad die wel op. Dus met de Apple dongle geen extern beeld en geen prik om te laden. Twee keer een no-go. Niets aan te doen..

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Dagg schreef op maandag 3 april 2017 @ 13:08:
[...]
Heb je dit nog geprobeerd? Ik verwacht er niks van maar toch wel benieuwd.

• Prulleman
AlexR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 07:36:
[...]

Heb je dit nog geprobeerd? Ik verwacht er niks van maar toch wel benieuwd.
Zie
Dagg schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 00:24:
[...]

Daar ben ik inmiddels ook achter. De dongle zorgt er zelfs voor je niet meer kunt opladen. Zonder de dongle laad die wel op. Dus met de Apple dongle geen extern beeld en geen prik om te laden. Twee keer een no-go. Niets aan te doen..
En nog een paar posts in dit topic en op reddit

Strava

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 09:52
Vinno schreef op maandag 3 april 2017 @ 16:08:
Hmmm, iemand al Lego City gezien in omgeving Arnhem?
In Ede bij Games4Us

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Ik hoop dat de dock voor een redelijke prijs in Nederland wordt aangeboden. Sowieso zijn meerdere docks wel fijn voor iedereen met meerdere televisies, of voor mensen die reizen tussen 2 woningen (ik ga als student bijvoorbeeld vrij vaak een paar dagen naar mijn ouders). Zo'n dongle zou ook fijn zijn, zo'n ding in je tas kieperen en je hebt in principe overal een console.

Verwijderd

http://nesn.com/2017/04/a...arp-when-docked-too-long/

Het internet staat vol met dit soort berichten die onderbouwt zijn met foto's.

Is dit het nieuwe en grootste probleem van de Switch of is dit een knap opgezette ziekelijke troll actie?

Heb jij een Nintendo Switch die je uitsluitend en vaak voor langere tijd alleen in docking modus gebruikt, check dan a.u.b. even of je Switch wel of niet is krom getrokken door oververhitting.

• batumulia
  • Laatst online: 11-11 14:53
Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:07:

Is dit het nieuwe en grootste probleem van de Switch of is dit een knap opgezette ziekelijke troll actie?

Heb jij een Nintendo Switch die je uitsluitend en vaak voor langere tijd alleen in docking modus gebruikt, check dan a.u.b. even of je Switch wel of niet is krom getrokken door oververhitting.
Sja ook met dit is het natuurlijk afwachten van hoe groot het probleem daadwerkelijk is en waardoor het komt. Er zijn meer dan 2 miljoen units verkocht, als er 2000 last van hebben 0.1% van de units dit probleem.

Dan hangt daarvan ook nog af of het early production units zijn (dus het productieproces nog niet optimaal) waarbij het gebruikte materiaal anders is (zie ik ook veel berichten van).

Als het echt een groot probleem vormt dan zal Nintendo uiteraard wel met een verklaring komen en anders lijkt het me gewoon een gevalletje garantie claimen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07

Ik heb toch meerdere malen redelijk wat uren in docked mode zelda gespeeld en tot nu dit "probleem" nog niet ervaren.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik speel tot nu toe bijna alleen maar docked. 150 uur en geen problemen

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Thomas
  • Niet online
Hier al dagen in de dock en ook niks.

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:50
Yes, zojuist LEGO City Undercover op de deurmat! Even wat anders dan Bomberman of de Splatoon Testfire :D

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Er!k schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:03:
Yes, zojuist LEGO City Undercover op de deurmat! Even wat anders dan Bomberman of de Splatoon Testfire :D
fast rmx, shovel knight, i am setsuna & snake pass (al ben ik niet zeker dat deze ook op switch al uit is) zijn niet interresant voor jou?

Oh en ik vergeet nog een game, iets met een z :+

10 second ninja DONE

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik kan alleen die foto vinden van die ene user met zijn iPad met roze cover als ondergrond. Zó vaak zal het probleem dus wel niet optreden. Die van mij staat in elk geval al weken in zijn dock, geen probleem. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
Sagat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:09:
[...]

fast rmx, shovel knight, i am setsuna & snake pass (al ben ik niet zeker dat deze ook op switch al uit is) zijn niet interresant voor jou?

zBlaster Master :)

Haters everywhere but I don’t really care

• LOTG
Sagat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:09:
[...]

Snake Pass is zeker uit voor de Switch. Al aardig wat frustratie momenten gehad waarbij ik vond dat die stomme slang niet had moeten vallen.

• Dagg
LOTG schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:37:
[...]

Snake Pass is zeker uit voor de Switch. Al aardig wat frustratie momenten gehad waarbij ik vond dat die stomme slang niet had moeten vallen.
Hahaha, heerlijk!!!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 18:00
Wat gaan jullie doen om 4-player mario kart te kunnen spelen? Ik heb al een pro controller, dus kan in principe met 3 mensen al spelen nou. Ik kan nu 1. Één enkele joycon kopen 2. Een set joycons kopen. 3. Nog een pro controller kopen.

1. á 45 euro, maar dan is er 1 gelukkige met een "goeie" controller": de pro. De rest heeft alleen een joycon. Plus, optie twee is per controller een stuk goedkoper.
2. á 75 euro, maar dan kan ik potentieel zelfs met 5 man spelen. En tijdens mario kart is het 'eerlijk' want dan kan iedereen een joycon gebruiken. Maar je kan niet met 3 man comfortabel spelen (een joycon in elke hand vind ik niet heel fijn).
3. á 70 euro. Dan hebben 2 mensen een pro en 2 mensen een enkele joycon. Een voordeel is dat als je de grip gebruikt je voor 3 man een 'volledige' controller hebt.

• Sagat
Ampix schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:44:
Wat gaan jullie doen om 4-player mario kart te kunnen spelen? Ik heb al een pro controller, dus kan in principe met 3 mensen al spelen nou. Ik kan nu 1. Één enkele joycon kopen 2. Een set joycons kopen. 3. Nog een pro controller kopen.

1. á 45 euro, maar dan is er 1 gelukkige met een "goeie" controller": de pro. De rest heeft alleen een joycon. Plus, optie twee is per controller een stuk goedkoper.
2. á 75 euro, maar dan kan ik potentieel zelfs met 5 man spelen. En tijdens mario kart is het 'eerlijk' want dan kan iedereen een joycon gebruiken. Maar je kan niet met 3 man comfortabel spelen (een joycon in elke hand vind ik niet heel fijn).
3. á 70 euro. Dan hebben 2 mensen een pro en 2 mensen een enkele joycon. Een voordeel is dat als je de grip gebruikt je voor 3 man een 'volledige' controller hebt.
Nog even niets ;)
Ik heb alleen maar de standaard joycons, en ik wil nog wel een pro controller, dus als ik die zie haal ik em wel. Maar voor 3-4 spelers onderneem ik nog even geen actie. Dit gebeurd gewoon te weinig bij ons. Wat dat betreft wel leuk dat door alleen die pro controller aan te schaffen 3 player mp al mogelijk is, had me dat niet eens gerealiseerd.

Vroeger, heb ik voor de snes en n64 wel 4 controllers gekocht. Voor de snes zelf inclusief multitap, en voor de n64 is het langzaam naar 4 gegroeid, waarbij een vriend die regelmatig kwam spelen (bijna 2x per week een avond) de helft meebetaald had.

Ik weet niet hoe je in je financieën zit, maar dit is denk ik wel de fijnste oplossing. Ook kan je dan de casuals en serieuze mensen scheiden. casuals vinden een joycon prima. Serieuze mensen op een grip of pro controller zetten, maar wel betalen dan jongen! Als je dat niet wil doen, dan puur kopen wat je zelf fijn vind of wat je budget toelaat.

edit: kan je trouwens 1 losse joycon kopen? Dat vind ik ook wel bizar.

10 second ninja DONE

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik speel al zelden met zijn tweeën, dus voordat ik met vier spelers hoef kunnen spelen duurt nog wel even. Maar tegen die tijd ga ik wel ergens een ander setje joycons kopen denk ik, is voor dat soort games meer dan genoeg. Maar dan wacht ik wel eerst even af of Nintendo nog met leukere kleuren komt, want die neon-dingen vind ik niks en ik heb al grijze. :P
Sagat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:01:
[...]

edit: kan je trouwens 1 losse joycon kopen? Dat vind ik ook wel bizar.
Bizar? Waarom? Ze zitten los, dus je kan ze verliezen. Of je kan domweg alleen je linker of alleen je rechter controller stuk maken. Fijn juist dat je specifiek een van de twee kan vervangen.

[ Voor 34% gewijzigd door NMe op 04-04-2017 14:05 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53

Optie 3.

Persoonlijk beschouw ik een halve Joycon niet als volwaardige controller optie, dus zo min mogelijk mensen dat aan doen. Maar als je voor deze optie gaat dan zou ik ook de stuurtjes erbij kopen, mijn ervaring met Mario Kart multiplayer is dat het stuurtje erg geliefd is ook al vind ik het zelf zo'n beetje het dieptepunt van alle manieren om dat spel te spelen :P

Dit is ook de veelzijdigste optie, want je hebt games die niet fijn te spelen zijn met de d-pad van de Joycon (2D platformers, beat em ups) en met twee Pro's heb je hier in ieder geval ook een twee speler optie :)

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

BlackMage schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:07:
[...]

Optie 3.

Persoonlijk beschouw ik een halve Joycon niet als volwaardige controller optie, dus zo min mogelijk mensen dat aan doen. Maar als je voor deze optie gaat dan zou ik ook de stuurtjes erbij kopen, mijn ervaring met Mario Kart multiplayer is dat het stuurtje erg geliefd is ook al vind ik het zelf zo'n beetje het dieptepunt van alle manieren om dat spel te spelen :P

Dit is ook de veelzijdigste optie, want je hebt games die niet fijn te spelen zijn met de d-pad van de Joycon (2D platformers, beat em ups) en met twee Pro's heb je hier in ieder geval ook een twee speler optie :)
Het lullige is dat sommige games niet met volwaardige controllers willen werken. Snipperclips kun je in zijn geheel niet spelen op een Pro-controller. De enige manier om Snipperclips met vier man te spelen is met twee setjes Joycons.

• Sagat
Wait snipperclips heeft een 4 player mode? :o

Hmm misschien moet die dan ook op de verlangslijst, mijn kids vonden het iig ook een leuk spel.

Ik heb overigens de neon joycons en wil graag de grijze erbij.
BlackMage schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:07:
*Snip*Mario Kart multiplayer is dat het stuurtje erg geliefd is ook al vind ik het zelf zo'n beetje het dieptepunt van alle manieren om dat spel te spelen :P
LOL, ik haat het stuurtje ook, speel dan nog liever met alleen een wiimote, terwij dat eigenlijk niet uit zou mogen maken. Maar uiteraard nog liever met een gewone controller.

wist trouwens ook niet de dat pro controller WEL een dpad heeft, dammit dan 'moet' ik misschien nog snk 2d gems gaan kopen ook :+
NMe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:04:
Bizar? Waarom? Ze zitten los, dus je kan ze verliezen. Of je kan domweg alleen je linker of alleen je rechter controller stuk maken. Fijn juist dat je specifiek een van de twee kan vervangen.
Ja vanuit dat oogpunt is het wel weer compleet logisch, ik zag alleen maar een switch of grip met maar een joy con er aan gekoppeld.

[ Voor 78% gewijzigd door Sagat op 04-04-2017 14:16 ]

10 second ninja DONE

• Prulleman

1. vind ik (persoonlijk) in verhouding veel te duur. als 1 extra genoeg is, dan zou ik voor de pro gaan
2. daar heb je natuurlijk een losse grip van 15 euro voor, wat optie 2 dan het meest flexibel (4 player snipperclips) en het duurst maakt,
3. meest comfortabele optie, 2 x een goede + 1 redelijke voor 3 player, of 2 x goed en 2x matig voor 4 player...

Zelf heb ik gekozen voor 2 sets JC met een extra (non charging) grip. Ben niet zo'n die hard gamer dat ik gelijk een pro wilde hebben en de JC bevallen eigenlijk prima, heb je ook geen last van wisselende layouts (las al dat de +/- buttons lastig in in zelda met de Pro, wellicht voornamelijk als je de JC gewend ben, maar ik speel nog best een groot deel handheld, dus dan moet je wel)*.
Dus voor 2-4 spelers gesetteld, komt toch relatief weinig voor.

Zonder pro is de keuze makkelijker, dan is een 2e JC set gewoon de beste add-on, maar omdat je al een pro hebt is de keuze lastiger. Je moet ook wel bedenken dat je voor andere geld aan het uitgeven bent :D

*geen ervaring mee en blijkbaar niet waar :P

Strava

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Prulleman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:34:
(las al dat de +/- buttons lastig in in zelda met de Pro, wellicht voornamelijk als je de JC gewend ben, maar ik speel nog best een groot deel handheld, dus dan moet je wel).
Ho. Als je dat bericht van HoT bedoelde waar ik ook op reageerde, dan valt het best mee hoor. Ik zit er vooral in de gauwigheid wel eens naast en maak daardoor een screenshot in plaats van dat ik mijn map oproep of ik zit weer eens op het homescherm in plaats van in mijn inventory, maar het gebeurt ook weer niet zó vaak. :P Op alle andere vlakken in de Pro-controller toch echt superieur. Ik vind 'm zelfs fijner dan de Xbox 360-controller die ik gebruik voor PC-games. :)

• LOTG
Ik vind juist dat +/- op de joycon erg hoog zit. Het is niet een positie die je makkelijk bereikt zonder te kijken. Nu heb ik geen Pro controller (ben aan het wachten tot GameMania ze weer heeft zo dat ik mijn berg bonnen daar kan inleveren), maar las ik de plaatjes zo zie zitten ze iets lager maar niet veel.

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 11:17

Ik heb een Pro en een extra setje JC's (de set met Snipperclips erbij). Die twee extra heb ik met klittenband kabelbindertjes onderin de deksel van die Hori case geplakt. De oplaadkabel van de Pro opgerold en ook met een klittenbandje onder die flap en de Switch zelf onderin. Dan heb je 4-player in een draagbare etui zitten en de optie om op te laden als je ergens een keer een USB poort over hebt.

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Thnx.
Net bij de Intertoys in Kronenburg geweest, daar lagen er nog 5 ofzo in het schap :)
Vanavond maar eens aan de slag ;)

• UTM
  • Laatst online: 22:47

UTM

Bij mijn controllers moet ik verhoudingsgewijs de rechter joycon vaker opladen dan de linker. Ik speel enkel Zelda en gebruik de rechter ook intensiever vanwege wapens/lopen/etc, dus het is verklaarbaar. Maar goed, herkennen jullie dit?
Ik speel overigens enkel met de Switch in de dock.

Verwijderd

Heb de controllers nog nooit leeg gehad. Is overigens ook niet goed voor de batterij. Als ie half-leeg is of iets daaronder, kun je deze het best opladen. Ik attach m'n Joy-cons om de paar dagen aan de Switch wanneer ik klaar ben met spelen.

• UTM
  • Laatst online: 22:47

UTM

Verwijderd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:31:
Heb de controllers nog nooit leeg gehad. Is overigens ook niet goed voor de batterij. Als ie half-leeg is of iets daaronder, kun je deze het best opladen. Ik attach m'n Joy-cons om de paar dagen aan de Switch wanneer ik klaar ben met spelen.
Zet je dan de Switch helemaal uit of op stand-by?

Verwijderd

UTM schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:38:
[...]

Zet je dan de Switch helemaal uit of op stand-by?
Sleep Mode.

• BlackMage
UTM schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:13:
Bij mijn controllers moet ik verhoudingsgewijs de rechter joycon vaker opladen dan de linker. Ik speel enkel Zelda en gebruik de rechter ook intensiever vanwege wapens/lopen/etc, dus het is verklaarbaar. Maar goed, herkennen jullie dit?
Ik speel overigens enkel met de Switch in de dock.
Je moet rekenen dat zo'n Joycon een aantal honderd keer per seconde iets naar de Switch stuurt zodra er activiteit is. Als je de thumbstick in een richting beweegt dan blijft ie dus constant uitzenden. De rest van de knoppen zullen weinig bijdragen denk ik.

En ja inderdaad, omdat je waarschijnlijk veel vaker loopt als dat je de camera van positie veranderd zal de linker Joycon eerder leeg zijn :)

Ik herken het zelf niet, maar ik gebruik mijn Switch ook precies tegenovergesteld: nooit in dock.

• Beakzz

Deze skip ik voorlopig maar even. Zag er leuk uit, maar blijkbaar zijn er wat patches nodig om dit nog goed te krijgen.

• BlackMage
We weten toch nog niet wanneer de Switch-versie komt. Misschien is dat wel zo laat dat er direct een goede versie komt. Andere consoles mogen hem mooi beta testen voor ons :+

• Beakzz
BlackMage schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:22:
We weten toch nog niet wanneer de Switch-versie komt. Misschien is dat wel zo laat dat er direct een goede versie komt. Andere consoles mogen hem mooi beta testen voor ons :+
Mwah het is voor mij meer een teken dat de ontwikkelaar weinig moeite doet om zijn game te optimaliseren. Zoiets moet op de PS4 pro gewoon vlekkeloos draaien. Dan geef ik de Switch versie als zwakste van het stel weinig kans.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beakzz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:55:
[...]

Mwah het is voor mij meer een teken dat de ontwikkelaar weinig moeite doet om zijn game te optimaliseren. Zoiets moet op de PS4 pro gewoon vlekkeloos draaien. Dan geef ik de Switch versie als zwakste van het stel weinig kans.
Nah, onzin. Bij de console waar de game voor het eerst op gereleased wordt is er veel meer druk op de ketel om deadlines te halen. Er wordt dan veel sneller gekozen om tóch maar een suboptimale game te releasen en later te patchen. Het kan dus best dat de Switch-versie straks meteen goed is. Gewoon even afwachten en kijken wat de reviews tegen die tijd zeggen en je niet laten leiden door reviews in de launchweek op andere consoles.

• Beakzz
NMe schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:58:
[...]

Nah, onzin. Bij de console waar de game voor het eerst op gereleased wordt is er veel meer druk op de ketel om deadlines te halen. Er wordt dan veel sneller gekozen om tóch maar een suboptimale game te releasen en later te patchen. Het kan dus best dat de Switch-versie straks meteen goed is. Gewoon even afwachten en kijken wat de reviews tegen die tijd zeggen en je niet laten leiden door reviews in de launchweek op andere consoles.
Wat nou onzin? Ik zeg toch nergens dat het vanaf nu een feit voor me is? Een teken... Je weet wel? Daarmee geef ik aan dat ik extra oplet voor ik deze game zal aankopen. Niks meer niks minder.

En helaas zijn er hoe dan ook weinig sites die een spel pas weken/maanden later reviewen. Ze passen zich niet aan hoe tegenwoordig een game aangeleverd wordt bij release.

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Beakzz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:07:
[...]

Wat nou onzin? Ik zeg toch nergens dat het vanaf nu een feit voor me is? Een teken... Je weet wel? Daarmee geef ik aan dat ik extra oplet voor ik deze game zal aankopen. Niks meer niks minder.
Maar dat is het dus niet. De developers hebben zich misschien wel uit de naad gewerkt, weet jij veel? ;) Dat het resultaat beter had gekund wil niet zeggen dat ze niet hun best gedaan hebben of dat ze het niet willen verbeteren, lijkt me geen probleem om dat, zoals je zelf al zegt, even af te wachten en nog geen oordeel klaar te hebben.
En helaas zijn er hoe dan ook weinig sites die een spel pas weken/maanden later reviewen. Ze passen zich niet aan hoe tegenwoordig een game aangeleverd wordt bij release.
User reviews op Steam zijn daar wel een goeie voor, die blijven ook na maanden nog binnenkomen.

• Desperado112
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-11 14:31

Desperado112

Mokum

Question, wie van jullie gaat Mario kart wederom aanschaffen terwijl deze ook al bezitten op de Wii U?

Ik zit namelijk in twijfel, heb hem op de wii u met uitbreiding en vindt het eigenlijk zonde om nogmaals dat zelfde bedrag uit te geven voor dezelfde game. Ben benieuwd naar jullie mening en overweging hem wel aan te schaffen.

Gr
Martijn

Nes, Snes, N64, Gamecube, Wii, Gameboy (advanced), SP, DS, DS-Lite, 3DS, Wii U, Switch, NES mini, SNES mini

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:31
Nintendo en savegames. :( De Nintendo Switch werkt dus hetzelfde als de Nintendo Wii U, device defect (buiten de garantie of als het memory kapot is) betekent weg savegames? Volgens mij kan alleen Nintendo in de garantie de savegames overzetten op je nieuwe device.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 04-04-2017 20:52 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BlackMage
Desperado112 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:51:
Question, wie van jullie gaat Mario kart wederom aanschaffen terwijl deze ook al bezitten op de Wii U?

Ik zit namelijk in twijfel, heb hem op de wii u met uitbreiding en vindt het eigenlijk zonde om nogmaals dat zelfde bedrag uit te geven voor dezelfde game. Ben benieuwd naar jullie mening en overweging hem wel aan te schaffen.

Gr
Martijn
Ik twijfelde ook.... totdat ik me bedacht dat ik elke andere Mario Kart game had en sommigen zelfs dubbel (omdat mijn 1e bij een bundel zat). Dus ja ik ga hem kopen, vanaf dag 1.

Logisch gezien is het het niet waard. Die battle mode is het enige wat er bij komt, en gratis online gaat weg. Dus eigenlijk is het gewoon een downgrade als je het nuchter bekijkt. Dus de vraag is eigenlijk heel simpel: Wil je 60 euro betalen voor een klein beetje extra functionaliteit omdat je het onderweg kan spelen?

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 25-10 13:52
Jumpman schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:51:
Nintendo en savegames. :( De Nintendo Switch werkt dus hetzelfde als de Nintendo Wii U, device defect (buiten de garantie of als het memory kapot is) betekent weg savegames? Volgens mij kan alleen Nintendo in de garantie de savegames overzetten op je nieuwe device.
Correct. Belachelijk in 2017 en erg slecht dat een van de meest basic funties niet sinds release erin zitten. Maargoed, niks aan te doen. Ik zie al mensen reageren met "ja maar anders worden save files gehackt" of "ja het netwerk komt nog met cloud saves". Ja leuk, maar de PS4/X1 kon ook gewoon vanaf dag 1 save files backuppen via usb of via de cloud. Ze hebben genoeg tijd gehad om de meest basic funties gewoon op orde te hebben....

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• BlackMage
ASNNetworks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:22:
[...]

Correct. Belachelijk in 2017 en erg slecht dat een van de meest basic funties niet sinds release erin zitten. Maargoed, niks aan te doen. Ik zie al mensen reageren met "ja maar anders worden save files gehackt" of "ja het netwerk komt nog met cloud saves". Ja leuk, maar de PS4/X1 kon ook gewoon vanaf dag 1 save files backuppen via usb of via de cloud. Ze hebben genoeg tijd gehad om de meest basic funties gewoon op orde te hebben....
De Wii, en Wii U konden het ook. Dus het is niet zozeer dat Nintendo bang is voor misbruik, maar dat ze bij de ontwikkeling van de firmware wat andere prioriteiten hadden. De hele switch schreeuwt gewoon dat ze de release wat gehaast hebben. Blijkbaar moest dat ding op 3 maart in de winkel liggen, in plaats van in Mei of Augustus.

Ik weet 99% zeker dat Nintendo het mogelijk gaat maken om save files op je sd kaart te laten opslaan. En dat er een browser komt. En alle andere dingen die je anno 2017 verwacht van een console OS.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:31
ASNNetworks schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:22:
[...]

En daarbij, het is bij de Nintendo Wii U ook nooit gekomen. Ik lees op Internet dat de reden is, dat de Nintendo Wii en de Nintendo DS gehacked zijn met savegames. Maar ja, de Nintendo Wii U is ook gehacked. Niet echt een reden, want dan zouden Microsoft en Sony hier ook wel scherper op zijn.
BlackMage schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:34:
[...]

De Wii, en Wii U konden het ook. Dus het is niet zozeer dat Nintendo bang is voor misbruik, maar dat ze bij de ontwikkeling van de firmware wat andere prioriteiten hadden. De hele switch schreeuwt gewoon dat ze de release wat gehaast hebben. Blijkbaar moest dat ding op 3 maart in de winkel liggen, in plaats van in Mei of Augustus.

Ik weet 99% zeker dat Nintendo het mogelijk gaat maken om save files op je sd kaart te laten opslaan. En dat er een browser komt. En alle andere dingen die je anno 2017 verwacht van een console OS.
Volgens mij kan dit op de Nintendo Wii U nog steeds niet. Ja, je kan ze backuppen en volgens mij alleen op exact dezelfde machine/hardware terugzetten.

[ Voor 32% gewijzigd door Jumpman op 04-04-2017 21:52 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-11 17:28
Beakzz schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 18:55:
[...]

De PS4 en Xbox Ons port waren geoutsourced (naar Team17 volgens mij), de Switch versie wordt in house door Playtronic ontwikkelt. Gewoon afwachten als je 'm voor de Switch wilt halen, dr kan nog best wat verschil in zitten.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41

Gr
Martijn
Ik schaf hem zelf aan. Ik heb mijn WiiU versie verkocht gekregen en de Deluxe versie koop ik aan voor 45e. Meer zou ik er ook niet aan hebben gegeven, voor die kleine upgrade.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
Deze al gezien?

https://www.indiegogo.com/project/preview/4f124541#/

[YouTube: https://youtu.be/6BQVXEynSLc]

SwitchCharge is een battery case voor je Switch zodat je meer dan 12 uur kan gamen ipv de gebrekkige accuduur van de Switch zelf. Campaign is nog niet live op moment van schrijven. Idee is wel erg tof gedaan.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• Beakzz
Net even LEGO City undercover coop geprobeerd, maar damn er blijft niks van de framerate over. Lang geleden dat ik me een beetje misselijk voelde na een speelsessie van een paar minuten.

Straks nog even singleplayer proberen, maar geen coop meer voor mij bij dit spel.

Verwijderd

BlackMage schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:34:
[...]

Op zowel de 3DS als Wii U zijn al je savegames (3DS: indien eShop spel) volledig geëncrypt voor de console / handheld. Je kan ze inderdaad backuppen (3DS: bij bijna alle eShop games) maar je kan ze niet op een andere console gebruiken of herstellen na het formatteren van je console. Ik weet 100% zeker dat Nintendo dit sowieso niet toe gaat laten om zo te voorkomen dat mensen met hun savegames gaan klooien (in bv Splatoon 2 of andere online games / Pokémon).

Het feit dat de halve browser die op de Switch staat al gehacked is, kan je wel als richtlijn zien dat Nintendo niet snel een volwaardige browser toe gaat laten.

Ik verwacht wel dat Nintendo / Netflix / etc. in een paar maanden met een (meerdere) Streaming app(s) gaan komen. En dat VC, hoop ik, rond E3 gelanceerd gaat worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2017 23:44 ]

• Beakzz
Zerora schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 23:26:
Deze al gezien?

https://www.indiegogo.com/project/preview/4f124541#/

[video]

SwitchCharge is een battery case voor je Switch zodat je meer dan 12 uur kan gamen ipv de gebrekkige accuduur van de Switch zelf. Campaign is nog niet live op moment van schrijven. Idee is wel erg tof gedaan.
Ze zeggen het zelf al... First battery case .. Vind de prijs nogal aan de hoge kant (zonder de korting) en als het dan toch zo "bulky" wordt dan heb ik liever iets wat ook gelijk de grip van de Joycons verbetert.

Komen vast wel meer ideeën en zeker als de Switch blijft verkopen. En 12 uur hoeft van mij nou ook weer niet :) De stand functie is wel echt nice.

[ Voor 10% gewijzigd door Beakzz op 05-04-2017 01:36 ]

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Gr
Martijn
Ik aangezien ik net Mario Kart 8 voor de WiiU heb verkocht :) en het spel blijft een toppetje.

Verwijderd

Gr
Martijn
Ik. Ik speel bijna nooit meer op mijn Wii U en ik wil graag Mario Kart kunnen blijven spelen. Voor mij is de Switch verder een portable console en ik gebruik hem ook op die manier, dus is het feitelijk een grote upgrade. (Gezien ik niet overal op mijn Wii U kan spelen; naast de verbeteringen in het spel zelf)

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

Gisteravond de hele avond Lego City Undercover gespeeld (handheld), wat een tof spel zeg!
Nog even gekeken, maar de patch die gedownload wordt is maar 500mb ofzo, dus dat hele 13 gig verhaal klopt niks van (zie op het Nederlands/Franse doosje ook niks hierover staan).
Ik ga hier nog echt veel plezier van hebben en de timing is perfect, aangezien ik afgelopen weekend Zelda heb "uitgespeeld" (in de zin van alle titanen, Ganon en een groot deel van alle shrines).

Het spel heeft me echt, terwijl ik al hoge verwachtingen had, positief verrast.

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47

Gr
Martijn
Wil hem wel hebben maar achteraf gezien voor die paar extra functies zoals onderweg ga ik niet het volle bedrag van €60 neerleggen. Als die in de richting van €40 komt ga ik er over nadenken tenzij me vriendin zegt dat ze zo graag Mario Kart onderweg wilt spelen... maar dat betwijffel ik. Iemand moet nog steeds het stuur vast houden van de auto dus speelt ze nog alleen :+

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• jd1987
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Vinno schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:05:
Gisteravond de hele avond Lego City Undercover gespeeld (handheld), wat een tof spel zeg!
Nog even gekeken, maar de patch die gedownload wordt is maar 500mb ofzo, dus dat hele 13 gig verhaal klopt niks van (zie op het Nederlands/Franse doosje ook niks hierover staan).
Ik ga hier nog echt veel plezier van hebben en de timing is perfect, aangezien ik afgelopen weekend Zelda heb "uitgespeeld" (in de zin van alle titanen, Ganon en een groot deel van alle shrines).

Het spel heeft me echt, terwijl ik al hoge verwachtingen had, positief verrast.
Echt? Ik heb hem ook sinds gister. Vind hem zeker tof, maar technisch loopt ie niet echt lekker vind ik. Veel rare artifacts in de schaduwen/aliasing. En frame rate kakt op drukke plekken in de stad vaak in.

Vind het zeker een leuke game. Wel een beetje makkelijk en de humor is voor mij soms een beetje te flauw. Een leuk zoethoudertje tot Mario Kart.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Kadardar
Mijn Switch staat al een week niets te doen, na het aantal uur dat ik in Zelda (meeste zo'n 80-90 uurtjes) Blastermaster Zero (middelste 4-6 uurtjes) en Fast RMX (minste 2 uurtjes) zie ik gewoon even geen leuke games. Wou Mario Kart 8 Deluxe kopen bij release maar zoals 2 posts hierboven al aangegeven vind ik de volle prijs van €60 niet te rechtvaardigen als de WiiU versie al in je bezit is.

Lego city lijkt me tevens ook niet veel voor mij, het is niet dat er niets voor uitkomt maar meeste vind ik zelf persoonlijk niets.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Kadardar schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:04:
Mijn Switch staat al een week niets te doen, na het aantal uur dat ik in Zelda (meeste zo'n 80-90 uurtjes) Blastermaster Zero (middelste 4-6 uurtjes) en Fast RMX (minste 2 uurtjes) zie ik gewoon even geen leuke games. Wou Mario Kart 8 Deluxe kopen bij release maar zoals 2 posts hierboven al aangegeven vind ik de volle prijs van €60 niet te rechtvaardigen als de WiiU versie al in je bezit is.

Lego city lijkt me tevens ook niet veel voor mij, het is niet dat er niets voor uitkomt maar meeste vind ik zelf persoonlijk niets.
Oh man, als ik dit soort cijfers zie ben ik wel een tikje jaloers op het feit dat je 100 uur (om en nabij) vrij kan maken in een maand :(

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ik ook. :D Ik heb misschien 40 uur in Zelda zitten en Snipperclips en Snake Pass heb ik allebei nog maar amper gespeeld. :P

• Kadardar
Denko schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:08:
[...]

Oh man, als ik dit soort cijfers zie ben ik wel een tikje jaloers op het feit dat je 100 uur (om en nabij) vrij kan maken in een maand :(
Vind dat ik het softcore heb gespeeld. Maar begin hype ging die Switch overal naartoe :D Zelfs op de wc :+ Dan nog een nacht doorgegaan omdat ik totaal geen besef meer had van de tijd tot wanneer het ochtendlicht op me gezicht stond :P Daarna ben ik maar gaan opletten op de tijd want het werd iets te gek...

[ Voor 24% gewijzigd door Kadardar op 05-04-2017 10:24 ]

Verwijderd

Ik speel elke dag gemiddeld een paar uur op mijn Switch, soms iets meer soms iets minder. Ben nu goed begonnen met Lego City Undercover, Zelda heb ik gister "uitgespeeld" (Ganon verslagen) en ondertussen ben ik nog druk in Skylanders (érg leuke game, voor als je 'm nog niet hebt), Little Inferno is vooral voor korte sessies erg leuk, Fast RMX is ook leuk en ook goed te doen in een kortere sessie. Verder heb ik nog uren plezier in Shovel Knight.

Maw. genoeg te doen tot eind van de maand Puyo Puyo Tetris en MarioKart 8 Deluxe uitkomen.

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21-10 15:41
Wat enorm balen dat The Binding of Isaac nog altijd niet in de EU store te verkrijgen is. Ik had deze inmiddels toch wel verwacht..

Ik ben op de hoogte dat het spel te krijgen is door een US account aan te maken, maar hier ben ik geen fan van. Ik zou niet weten hoe dit straks dan in zijn werk gaat wanneer het spel ook in de EU store staat en er updates worden uitgebracht. Blijf ik dan schakelen tussen mijn EU en US account? Ook heb ik het spel natuurlijk simpelweg liever gekoppeld aan mijn EU account.

• Beakzz
Kadardar schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:23:
[...]

Vind dat ik het softcore heb gespeeld. Maar begin hype ging die Switch overal naartoe :D Zelfs op de wc :+ Dan nog een nacht doorgegaan omdat ik totaal geen besef meer had van de tijd tot wanneer het ochtendlicht op me gezicht stond :P Daarna ben ik maar gaan opletten op de tijd want het werd iets te gek...
Dat heb ik dan weer helemaal niet met Zelda. Misschien juist omdat je half je eigen verhaal maakt.

Speel het soms dagen niet en dan pak ik het weer een paar uur op en heb ik het best naar mijn zin, maar ik heb nooit de drang om zo snel mogelijk weer door te spelen. Kan me ook geen spel herinneren waar ik dat ooit bij had. Het is bij mij normaal gesproken altijd of in 1x uitspelen of nooit.

Verwijderd

Nipje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:46:
Wat enorm balen dat The Binding of Isaac nog altijd niet in de EU store te verkrijgen is. Ik had deze inmiddels toch wel verwacht..

Ik ben op de hoogte dat het spel te krijgen is door een US account aan te maken, maar hier ben ik geen fan van. Ik zou niet weten hoe dit straks dan in zijn werk gaat wanneer het spel ook in de EU store staat en er updates worden uitgebracht. Blijf ik dan schakelen tussen mijn EU en US account? Ook heb ik het spel natuurlijk simpelweg liever gekoppeld aan mijn EU account.
Zolang je US account en de game op je Switch staat krijg je gewoon de updates voor je US Store gekochte games. Je kan de games zelfs gewoon met je EU account spelen.

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-11 18:00
Nipje schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:46:

Het is zelfs ietsje goedkoper om in de Amerikaanse eshop te kopen: https://www.pcgamesupply.com/buy/Nintendo-E-Shop-50/. Voor deze 50 dollar kaart betaal je maar 47 euro. Als je dan zegt dat je in een staat woont zonder sales tax kan je daar dus een spel van 50 dollar van kopen.

Voorbeeld: mario kart 8 deluxe gaat 60 dollar kosten in de Amerikaanse eshop: een 50+10 kaart kost je 46.87+9.37=56.24. Dat is maar ietsje meer dan ik in de pricewatch kan vinden (54 euro): pricewatch: Mario Kart 8 Deluxe, Nintendo Switch. En als je alleen digitaal wil is die versie superieur.

• Vinno

Vinno

Dat is ook!

jd1987 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:41:
[...]

Echt? Ik heb hem ook sinds gister. Vind hem zeker tof, maar technisch loopt ie niet echt lekker vind ik. Veel rare artifacts in de schaduwen/aliasing. En frame rate kakt op drukke plekken in de stad vaak in.

Vind het zeker een leuke game. Wel een beetje makkelijk en de humor is voor mij soms een beetje te flauw. Een leuk zoethoudertje tot Mario Kart.
Heb jij hem handheld gespeeld of op tv?
Ik namelijk alleen handheld, misschien dat het dan allemaal wat minder opvalt...? :)

• jd1987
  • Laatst online: 04-11 21:06

jd1987

cliquefotografie.nl

Beide. Tv gaat prima, juist handheld heeft, vind ik, niet echt een stabiele framerate.

Nikon Z6 | Nikkor 16-35 F4 VR AF-S | Nikkor 24-70 F2.8 AF-S | Nikkor 85 F1.8 AF-S | DJI Mini 2 | Lenovo Yoga Slim 7

• Beakzz
jd1987 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 12:03:
Beide. Tv gaat prima, juist handheld heeft, vind ik, niet echt een stabiele framerate.
Probeer eerst coop op TV mode en ga daarna singleplayer spelen. Dan voelt het ineens allemaal super smooth aan :+ Vond het in het eerste uurtje handheld mode trouwens best meevallen. Af en toe een framedrop, maar dat hebben helaas heel veel console games tegenwoordig.

• Dagg
Ik ben niet de enige die zijn speeltijd 'checkt' zo te lezen :-p Heb parant controle ingeschakeld om mijzelf te 'controleren'. Moet ook gegeten worden natuurlijk tussendoor ;)

Heb eindelijk de Bigben case binnen, ze hadden er één liggen bij de Intertoys. Deze voelt een stukje steviger maar vooral kwalitatief beter dan de Hori die ik eerst had. Kan die eindelijk echt mee op reis.

[ Voor 41% gewijzigd door Dagg op 05-04-2017 15:02 ]

• Thomas
  • Niet online
Ik ben denk ik nog wel even zoet met Zelda. Na 2 weken pas 1 zo'n titaan bevrijd :X . Ben met name aan het rond waggelen in dat spel en neem altijd lekker de tijd om dingen te doen. Lego City Undercover wil ik wel maar niet voor 60 euro. Deze maand al een vermogen aan dat apparaat uitgegeven. MK8 nooit gespeeld dus daar kijk ik naar uit.

@Dagg Die Hori met die 'kuiltjes' bovenin? Vind dat ding prima eigenlijk, lekker stevig.

[ Voor 12% gewijzigd door Thomas op 05-04-2017 22:07 ]

Verwijderd

Weer een nieuwe game voor de Switch aangekondigd. Cars 3.

Van de makers van Disney Infinity.

Komt ook uit op PS3, XBOX 360, PS4, XBOX ONE en Wii U

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:03
Verwijderd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:59:

Van de makers van Disney Infinity.
:X

[ Voor 40% gewijzigd door Mizgala28 op 06-04-2017 04:22 ]

• Thrace Grumble
  • Laatst online: 21:24

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

En nog een nieuwe game:

[YouTube: https://youtu.be/36DVC-LUCZg]

[ Voor 34% gewijzigd door Thrace Grumble op 06-04-2017 07:41 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• RayNbow
Hmm, tijdens de Testfire hadden rollers toch geen curling bombs?

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

RayNbow schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:49:
Hmm, tijdens de Testfire hadden rollers toch geen curling bombs?

[video]
Zeker wel. Alle classes hadden een bom

• RayNbow
osj schreef op donderdag 6 april 2017 @ 10:09:
[...]

Zeker wel. Alle classes hadden een bom
Volgens mij hadden de rollers tijdens de testfire een suction bomb, geen curling bomb.

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01:06
De class met de dubbele pistool had de Curling bomb.

• thedicemaster
  • Laatst online: 07-09-2024
de curling bom lijkt mij een vreemde keus met de rollers, dan zit je helemaal aan de grond vast.
ik vond het juist leuk om plakbommetjes op onbereikbare platforms te gooien.
denkt iemand veilig te staan, krijgt hij een volle plons verf in zijn gezicht.

de video is waarschijnlijk gemaakt bij een interne test van het volledige spel, waarbij je kennelijk zelf kan kiezen welke bom je gebruikt.

• RayNbow
Het kan ook duiden op andere loadouts. In Splatoon 1 waren er ook meerdere varianten en combinaties mogelijk.

• LOTG
Dat was ook het eerste wat ik dacht, andere loadout. Ik heb de testfire niet gespeeld, maar ik neem aan dat je daar niet meerdere varianten van een class kon kiezen.
Pagina: 1 ... 31 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!