"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Oh, is wel rot. Ik hoop ergens wel dat we op termijn nieuwe (sterkere) schermen kunnen aankopen en installeren.LOTG schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:55:
@marcelproust
Hij ging met het alcohol en microvezel doekje niet weg voor het plaatsen van de screenprotector
Ik denk even luidop, wat als je wat plakband doet op de zwarte rand van het scherm dat tegen het dock komt. Zou dat directe krassen kunnen voorkomen op dat gedeelte?
Hier gewoon verkrijgbaar: http://www.toysrus.nl/pro...40.1.1493389140&par=s-gooC0nscious schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Wat een lelijk ding zeg, waarom zou je deze kopen als de officiele grip 10-15 euro is? Oh nevermind, Nintendo verkrijgbaarheid natuurlijk
no shit sherlock...RayNbow schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:58:
[...]
Lampjes? Welke lampjes?
spoiler:De ledjes zitten in de joycons.
lelijk qua kleur, materiaal, vorm, afwerking?? ik vind de verschillen namelijk niet zo groot met de orgineleC0nscious schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:59:
[...]
Wat een lelijk ding zeg, waarom zou je deze kopen als de officiele grip 10-15 euro is? Oh nevermind, Nintendo verkrijgbaarheid natuurlijk
[ Voor 46% gewijzigd door Prulleman op 29-03-2017 16:23 ]
Moet ik kiezen? Want afgezien van de vorm zou ik ze allemaal aanvinkenPrulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:22:
lelijk qua kleur, materiaal, vorm, afwerking?? ik vind de verschillen namelijk niet zo groot met de orginele
Ik herzie mijn mening, de onderzijde is ook een stuk lelijker dan die van Nintendo.
[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 29-03-2017 16:27 . Reden: Mening herzien ]
Die is voor een strapPrulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
• geen haakje aan de achterkant (geen idee waar je die voor zou gebruiken)
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Had al gezegd dat als ik de enige swicht user was de game er niet zou komen, als mijn zoon hem echt graag wil komt deze er wel, afhankelijk van de prijs. Hij wil wel vaker games namelijkLanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Haha als die paniek om niets. Heerlijk, mensen die hem nog steeds links laten liggen?
Aangezien het toch een sp game is (toch?) hoeft het ook niet 'snel' gekocht te worden omdat er anders geen spelers online meer zijn. Dus bij voorkeur wacht ik op een deal.
Had de game zelf ook niet geboycott als het gerucht/schandaal wel waar was, maar had de game dan wsl sowieso digitaal gehaald. Nu is het niet ondenkbaar dat ik toch de cart koop, gezien die meestal eerder goedkoper word.
Ik het rode wel mooi eigenlijk, maar deze grip is net als de meegeleverde er niet een waarmee je de joycons kan opladen toch? Ik hou hem wel in het achterhoofd voor wanneer ik extra joycons koop (indien mogelijk....geen idee of die ook schaars zijn, maar het zou me niet verbazen)Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
[afbeelding]
kleine review van de third party rode grip (merk PowerA):
https://www.amazon.de/gp/product/B01NBVACKX/
verschillen met de orginele:Al met al, geen spijt van, maar ook geen aanrader ofzo.. als je van een kleurtje houd, moet je het gewoon doen, maar een zwarte van dit merk zou ik niet kopen.
- geen metalen rails (maar de JC gaan er soepel in en zitten zonder speling, bij normaal gebruik verwacht ik geen problemen)
- geen logo op de voorkant (wel de lampjes, maar deze zijn iets minder helder)
- geen haakje aan de achterkant (geen idee waar je die voor zou gebruiken
)
- middenstuk 1-2 mm breder
- iets meer curve in de handvaten, iets prettiger
- handvaten lopen achter/boven minder ver door (zie foto 3 en 6), waardoor je vingers op een wat gekke (scherpere) plek rusten als je ze niet op de triggers hebt, ben er nog niet over uit of het in totaal slechter is, want je hebt op deze manier wel meer plek voor je wijsvingers, ze hadden het alleen wat afgeronder moeten maken
- materiaal -iets- zachter, geen rubber, maar iets meer grip en voelt beter
- kleur
, deze wijkt echter wel af van de rode JC, waardoor deze er minder mooi in zijn, de grijze en de blauwe doen het wat mij betreft prima qua kleuren combinatie. De kleur is wat meer echt rood en minder "Neon"
wat eigen foto's van verschillende hoeken + vergelijking met de orginele:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 29-03-2017 16:40 ]
10 second ninja DONE
@LOTG ik kan begrijpen dat iemand voorkeur heeft voor de originele, maar zo dramatisch is het niet hoor, de foto's met glans en spiegelingen helpen zeker niet mee. Materiaal is echt beter dan het harde plastic van de originele, afwerking iets minder qua schroefgaatjes e.d , vorm .. sja.... anders
Incorrect, dat is de (dure) charging grip.Florissant schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:19:
[...]
Hier gewoon verkrijgbaar: http://www.toysrus.nl/pro...40.1.1493389140&par=s-goo
De afwerking vooral, ziet er imo beetje cheap uit en zou ook op de langere termijn niet vertrouwen op third party met in- en uitsliden. Maar dat is persoonlijk misschien, bij Nintendo kies ik altijd voor first party omdat dit meestal echt kwaliteit is en betrouwbaar op de langere termijn.Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:22:
lelijk qua kleur, materiaal, vorm, afwerking?? ik vind de verschillen namelijk niet zo groot met de orginele
Ok, afgezien van de stukjes vergeten foam in de Joy-cons dan
[ Voor 44% gewijzigd door C0nscious op 29-03-2017 17:21 ]
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
[ Voor 15% gewijzigd door Bisamrat op 29-03-2017 20:21 ]
http://www.nintendo.com/g...-explosion-machine-switch
Zodra je vriendin het spelletje ziet, ben je je Switch de hele avond kwijt...
Dus...
Haha en je mag haar helpen 100% te halenVinno schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:52:
Oké mijn ervaring met Snake Pass:
Zodra je vriendin het spelletje ziet, ben je je Switch de hele avond kwijt...
Dus...
Heb nu zelf de eerste 2 levels 100% en net begonnen met wereld 3, dan ben je wel even een uurtje zoet dus verwacht dat die 8-10 uur gameplay wel redelijk klopt. Moest wel erg wennen aan die controls.
SW-1682-5926-5204
Heb toch wel regelmatig het idee dat momenteel ports gerushed worden of dat devs helemaal geen devkit hebben of zo. Snake Pass hdrumble bug/wazig beeld undocked, Shovel Knight geen 1080p docked, Bomberman laggy controls. Het wordt wel gefixt daar niet van, maar tochNow outputs at a 1080p resolution while playing in docked mode!
Patient gamer
Klopt ik had dit ook. Heb met een alcohol doekje deze "kras" niet weg kunnen krijgen. Maar met stevig heen en weer wrijven met een brillendoekje ging de "kras" wel weg. Of het slim is om stevig heen en weer te wrijven betwijfel ik wel. Maar het is wel wegmarcelproust schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:52:
[...]
Ik was ook enkele dagen geleden mijn scherm aan het kuisen en dan had ik plots een grote kras door een wit klein mini korreltje, ik dacht oh man; wtf. maar over een aantal keren met een doekje over te zijn geweest is het toch verdwenen... Niet elke kras is een kras lijkt me.
https://twitter.com/Snake_Pass/status/847462997383495680
Veel 8ten ben ik tegen gekomen in de reviews:
http://www.nintendoworldr.../snake-pass-switch-review
[ Voor 7% gewijzigd door Dagg op 30-03-2017 17:53 ]
Screenprotector? Laat me niet lachen 😂 Echt bizar wat de Switch overleefd. De voordelen van een plastic scherm zijn voor mij duidelijk
Screenprotector is tegen krassen, zeker bij een plastic scherm heb je die sneller. Maar een barst zal je niet snel krijgen op de switch! De behuizing kan ook wat hebben zo te zien. Ik vermoed dat een flinke val met de Joycons attached wel anders kan uitpakkenBeakzz schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:40:
[video]
Screenprotector? Laat me niet lachen 😂 Echt bizar wat de Switch overleefd. De voordelen van een plastic scherm zijn voor mij duidelijk
Verwijderd
Yep, ik ben wel een beetje klaar met het geneuzel over screen protectors.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:41:
Wordt het niet eens tijd voor een "Het grote Nintendo Switch Screen Protector topic"?
Dus wil de eerstvolgende die daar nog wat over wil zeggen of vragen een nieuw topic aanmaken (of de zoekfunctie gebruiken)? Bvd.
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Verwijderd
1. Update 1.1.1 van Breath of the Wild is nu uit. De update lijkt o.a. de framerate te verbeteren. Zie gonintendo.
2. Tijdens de GTLive livestream van afgelopen nacht heeft Konami een gratis DLC update voor Super Bombermann R aangekondigd. Met nieuwe maps en karakters.
Goed nieuws ! al waren die frame drops die zo nu en dan voorkomen vooralsnog niet storend, fijn voor vele spelers in ieder geval.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:05:
Oké Switch nieuws:
1. Update 1.1.1 van Breath of the Wild is nu uit. De update lijkt o.a. de framerate te verbeteren. Zie gonintendo.
Mis ik ergens iets om het meer alla 3DS/Wii U te krijgen of is dit er gewoon nog niet?
Hier liep ik ook tegenaan. Ik wilde Shovel Knight kopen, deze stond niet meer in de Recent tab en moest dus gaan zoeken naar deze titel.LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:43:
Weet trouwens iemand hoe de eShop precies werkt. Iedere keer als ik het ding op start heb ik het idee dat ik iets mis qua werking. Je hebt alleen 2 tabs met recent en upcoming, maar ik heb al gezien dat recent een max heeft en daar dus niet alle spelen in staan. Voor de rest heb je dus search maar moet je daadwerkelijk weten welk spel je zoekt.
Mis ik ergens iets om het meer alla 3DS/Wii U te krijgen of is dit er gewoon nog niet?
Hopelijk komen ze snel met een update, waarbij je kan browsen naar games.
PSN: Redrafted
Ik zie alle spellen, worden gewoon toegevoegd. Ik zag wel dat de volgorde veranderd en dat het niet op release datum geordend is op de eerste twee rijen na. Alle spellen staan er bij mij in.LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:43:
Weet trouwens iemand hoe de eShop precies werkt. Iedere keer als ik het ding op start heb ik het idee dat ik iets mis qua werking. Je hebt alleen 2 tabs met recent en upcoming, maar ik heb al gezien dat recent een max heeft en daar dus niet alle spelen in staan. Voor de rest heb je dus search maar moet je daadwerkelijk weten welk spel je zoekt.
Nice! Sommige stukken waren echt tenenkrommend qua framedrops. Morgen gelijk maar even testen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:05:
Oké Switch nieuws:
2. Tijdens de GTLive livestream van afgelopen nacht heeft Konami een gratis DLC update voor Super Bombermann R aangekondigd. Met nieuwe maps en karakters.
Nice try Konami, maar nee... nieuwe mappen of karakters gaan het spel niet opeens veel aangenamer maken. Echt niet kopen die rommel!Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:05:
Oké Switch nieuws:
Verwijderd
Zodra ik het voor 20 euro ergens zie liggen dan koop ik het toch wel.marcelproust schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:48:
[...]
Nice try Konami, maar nee... nieuwe mappen of karakters gaan het spel niet opeens veel aangenamer maken. Echt niet kopen die rommel!
Mijn standaard voor Bomberman is nu de MegaDrive versie. Ik wil dit gewoon lokaal met zijn 2e spelen.
En wat is er mis met Bomberman R dan? Die kan je ook gewoon lokaal met zijn 2e spelen... battle mode kan zelfs met 8 spelers lokaal...Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:08:
[...]
Zodra ik het voor 20 euro ergens zie liggen dan koop ik het toch wel.
Mijn standaard voor Bomberman is nu de MegaDrive versie. Ik wil dit gewoon lokaal met zijn 2e spelen.
Verwijderd
Ik zou het niet weten, maar meerdere mensen raden hier af om het te kopen.chrisO schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:16:
[...]
En wat is er mis met Bomberman R dan? Die kan je ook gewoon lokaal met zijn 2e spelen... battle mode kan zelfs met 8 spelers lokaal...
Dus wel of niet kopen is puur afhankelijk of je het erg vindt dat je er misschien een paar tientjes teveel voor betaald.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Dan zul je 'm toch echt ergens 2e hands moeten scoren.
[ Voor 12% gewijzigd door Romius op 31-03-2017 11:25 ]
Klopt hoor, maar Bomberman is geen Nintendo spel he.Romius schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:25:
Tja, prijsverlagingen bij Nintendo games zijn uitzonderlijk tot nu toe, behalve uiteraard de select games. Maar dat is meestal pas na een paar jaar. Het zal met de Switch niet anders zijn vermoed ik..
Games van andere uitgevers op Nintendo platforms worden wel goedkoper, misschien wat minder snel, maar gebeurd wel.
Dat er een half jaar tussen de JPN en EU/US releaese op de PS4 zat bied ook niet veel hoop. Sowieso worden we in de EU vaak overgeslagen, hoe lang duurde de Yokai Watch releases hier wel niet.
Die algemene mening heb ik heel anders gehoord dan. Het is echt niet alleen de prijs, maar ook de besturing en het mindere overzicht wat je krijgt door het viewpoint. Bomberman werkt naar mijn mening gewoon het beste in volledig topdown 2D. Zelfde als Pacman.BlackMage schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:22:
Zover ik begrijp is de algemene mening dat het een prima Bomberman spel is, maar dat de prijs veel te hoog is.
Dus wel of niet kopen is puur afhankelijk of je het erg vindt dat je er misschien een paar tientjes teveel voor betaald.
[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 31-03-2017 13:02 ]
Mwah zonder D-pad sla ik even over. Heb wel een pro controller maar dit zou ik juist ik handheld mode willen spelen.thalyric schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:54:
http://www.nintendo.com/g...-final-challengers-switch
is het al mei?.. ik wil deze!!!!!!
Hopelijk ooit een pro Joycon
Volgende week komt LEGO City Undercover, ook erg veel zin in! Hier een filmpje met het overzicht van de voertuigen: YouTube: LEGO City Undercover Vehicles trailer vrijgegeven
Vorige week ook meegedaan met de Global testfire van Splatoon. Die komt er ook zeker
De game bestaat al sinds de launch van de Wii U. Genoeg over te vinden wat betreft reviews en gameplay dusosj schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:56:
Wat is Lego city undercovers voor een game? Lijkt gta achtig, maar is het groots? Of niet? Iemand meer uitleg?
Net opgepikt.
Haters everywhere but I don’t really care
Nice, dat is sneller dan verwacht! Mag ik weten wat je er voor hebt betaald?matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:14:
Lego City is te koop bij Intertoys.
Net opgepikt.
Even heel kort gespeeld.
Doosje staat dat het Nederlands gesproken is, maar taal kan gewoon op Engels
Had nog nooit een Legospel gespeeld, maar moet zeggen: lijkt erg leuk, eerst 10 minuten iig al een paar keer moeten lachen om de (flauwe) humor die erin zit
[ Voor 73% gewijzigd door matthijst op 01-04-2017 17:06 ]
Ah fijnmatthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:53:
Nee, inklikken en spelen, geen download nodig
Even heel kort gespeeld.
Had nog nooit een Legospel gespeeld, maar moet zeggen: lijkt erg leuk, eerst 10 minuten iig al een paar keer moeten lachen om de (flauwe) humor die erin zit
Check ik de openingstijden.. 18:00 uur. Dus ik denk why not, maar helaas zo dicht als het maar kan.matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:14:
Net opgepikt.
Gelijk weer een lesje waarom ik alles online bestel
Laat even weten hoe de laadtijden aanvoelen, want dat was blijkbaar een behoorlijk minpunt op de Wii U.
[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 01-04-2017 17:30 ]
YouTube: Lego City Undercover Load Times Comparison (Switch VS Wii U)Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:29:
[...]
Check ik de openingstijden.. 18:00 uur. Dus ik denk why not, maar helaas zo dicht als het maar kan.
Gelijk weer een lesje waarom ik alles online bestel
Laat even weten hoe de laadtijden aanvoelen, want dat was blijkbaar een behoorlijk minpunt op de Wii U.
Er is winst maar niet veel.
Overigens zijn die neon joy-cons stiekem wel heel sexy. Blijft een belachelijk dure grap om een extra setje te kopen maar nu snap ik waarom ze 'neon' heten, man die kleuren spatten er vanaf
kun je zien of multiplayer (online) ook mogelijk is met meerdere switches?...of alleen met 1 switch?matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:53:
Nee, inklikken en spelen, geen download nodig
Even heel kort gespeeld.
Staat op de site van Nintendo.Michel242186 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:59:
[...]
kun je zien of multiplayer (online) ook mogelijk is met meerdere switches?...of alleen met 1 switch?
Nintendotoday noemt ook 2 spelers (splitscreen).No. of Players: 2 players simultaneous
Lokaal/online wordt niet genoemd.
[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 01-04-2017 20:03 ]
dus alleen splitscreen...niet twee switches in handheld mode tegelijk...oke tnxThomas schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:03:
[...]
Staat op de site van Nintendo.
[...]
Nintendotoday noemt ook 2 spelers (splitscreen).
Lokaal/online wordt niet genoemd.
Zit wel flink wat speeltijd tussenEr!k schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:58:
Dat zijn nog eens flinke laadtijden zeg!
't is niet dat je elke minuut 20 seconden moet laden.
Nou eigenlijk best wel veel winst, maarja ontzettend veel -veel = nog steeds veelThomas schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:48:
[...]
YouTube: Lego City Undercover Load Times Comparison (Switch VS Wii U)
Er is winst maar niet veel.
De lift is gehalveerd bijvoorbeeld, maar die laadtijd van 56 seconden....just wow... Dat kan echt niet meer in 2017.
Verwijderd
Het komt meer doordat voor de buitenlocaties bijna het gehele spel in geheugen geladen wordt. Het is een open world spel maar doet het "open world" gedeelte (dynamisch laden) helemaal verkeerdBeakzz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:50:
[...]
Nou eigenlijk best wel veel winst, maarja ontzettend veel -veel = nog steeds veel
De lift is gehalveerd bijvoorbeeld, maar die laadtijd van 56 seconden....just wow... Dat kan echt niet meer in 2017.
er verscheen ineens in de verte een witte heuvel die vervolgens groen werd.
dat is een beetje jammer om te zien, vooral na botw waar je de andere kant van de spelwereld kan zien.
en ik krijg geen geluid in de cutscenes in de gevangenis.
10 second ninja DONE
Nee, niet in NL. In de VS zijn ze een tijdje verkrijgbaar geweest voor maarliefst 90 dollar...Sagat schreef op zondag 2 april 2017 @ 05:52:
Over docks gesproken. Is er iemand die al een losse dock gespot heeft? Vind het tof dat mensen met 3d printers dingen bouwen maar in eerste instantie zou ik zoiets liever van nintendo kopen.
Verwijderd
Correctie 60 dollar (Klik) Dat is wel exclusief de oplader en HDMI kabel. De versie incl. oplader en HDMI kabel is nog niet verkrijgbaar (geweest). En die kost idd 90 dollar.Thomas schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:55:
[...]
Nee, niet in NL. In de VS zijn ze een tijdje verkrijgbaar geweest voor maarliefst 90 dollar...
De dock staat wel op Play-Asia.com als pre order in Azië, Japan en Australië met een release datum van 28 april.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 10:16 ]
Volgens mij hebben ze de losse docks in VS uit de schappen gehaald ivm krassenVerwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 10:05:
[...]
Correctie 60 dollar (Klik) Dat is wel exclusief de oplader en HDMI kabel. De versie incl. oplader en HDMI kabel is nog niet verkrijgbaar (geweest). En die kost idd 90 dollar.
De dock staat wel op Play-Asia.com als pre order in Azië, Japan en Australië met een release datum van 28 april.
Verwijderd
Met de eerste batch idd. Maar je kan ze weer bestellen.Wesley-groet schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:06:
[...]
Volgens mij hebben ze de losse docks in VS uit de schappen gehaald ivm krassen
Fijn hoor!! Ik snap wel dat de hardcopy er eerder is dan de download. Wel jammer want ik wil hem graag digitaalmatthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:14:
Net opgepikt.
Wat vind je er van na een volle dag spelen?
Pas 1 chapter gespeeld (30-45 minuten ofzo); woensdag vliegen naar Japan, daarom ook nu gekocht voor 60 ipv wachten op aanbieding voor 45-50: in vliegtuig spelenDagg schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:03:
[...]
Fijn hoor!! Ik snap wel dat de hardcopy er eerder is dan de download. Wel jammer want ik wil hem graag digitaal
Wat vind je er van na een volle dag spelen?
Ik vind het een leuk spel. Mooi duidelijk wat je moet doen (in GTA nog weleens een flinke tijd aan het rondcrossen geweest zonder te snappen wat nou de bedoeling was). Laadtijden merk je in de praktijk nauwelijks wat van omdat hij aan het begin van de level het hele stuk inlaadt.
Verhaal is leuk gedaan en er zit aardig wat humor in de dialogen
Verwijderd
daar was elk district een aparte map, dus had je een stuk vaker dat je een minuut moest wachten.
mijn audio problemen lijken overigens een random glitch te zijn.
na de 2e geluidloze cutscene het spel uitgezet, en toen ik later verder ging spelen kreeg ik wel geluid.
overigens wel jammer dat je de "joy" niet kan delen.
je hebt voor co-op 2 volledige controllers nodig (per speler 2 joycons of een pro controller)
thanks! kon er zelf weinig over vinden. Wel jammer dat het nog zo lang moet duren, die game is al een poosje uit natuurlijk.
Zal te maken hebben met de nieuwe coop functie.ls789 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:45:
[...]
thanks! kon er zelf weinig over vinden. Wel jammer dat het nog zo lang moet duren, die game is al een poosje uit natuurlijk.
Dat is wel echt jammer voorlopig.
PSN & XBL: Denkoyugo
Of je slingert dan gewoon de PS4 pro aan die er al staat. Want dat is makkelijker. Wat ik dus bedoel: het is in ons geval meer "oh, dit is wel jammer zeg" Vervolgens spelen we het een uurtje en gaan we verder met iets anders. Iemand anders die denkt "ja, kan ik dat niet een bij iemand anders doen zonder zelf elke keer mijn dock uit te bouwen thuis? Of een 2e dock kopen en een enorme tas meenemen? LAAT MAAR" en die koopt of alleen snipperclips (in dit geval) of de hele switch gewoon niet.
Een kleine reisdock gaat in je binnenzak mee, switch erbij en je kan knallen waar je ook wilt. Meestal heb je toch al een USB-C lader bij je bij reizen oid. En meestal heb je er ook 1 in je switch draagtas.
(ik snap overigens wel dat je post niet 100% serieus is, maar het wijst wel een pijnpunt aan)
Verwijderd
als je niet te gehecht bent aan je orginele dock, of toch ergens een 2e op de kop kan tikken, dan zijn er ook nog dit soort oplossingen:Denko schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:59:
[...]
Of je slingert dan gewoon de PS4 pro aan die er al staat. Want dat is makkelijker. Wat ik dus bedoel: het is in ons geval meer "oh, dit is wel jammer zeg" Vervolgens spelen we het een uurtje en gaan we verder met iets anders. Iemand anders die denkt "ja, kan ik dat niet een bij iemand anders doen zonder zelf elke keer mijn dock uit te bouwen thuis? Of een 2e dock kopen en een enorme tas meenemen? LAAT MAAR" en die koopt of alleen snipperclips (in dit geval) of de hele switch gewoon niet.
Een kleine reisdock gaat in je binnenzak mee, switch erbij en je kan knallen waar je ook wilt. Meestal heb je toch al een USB-C lader bij je bij reizen oid. En meestal heb je er ook 1 in je switch draagtas.
(ik snap overigens wel dat je post niet 100% serieus is, maar het wijst wel een pijnpunt aan)
http://www.thingiverse.com/thing:2194776
http://www.nintendolife.c..._nintendo_switch_diy_dock
nog steeds niet heel slank, maar met het ombouwen van de huidige dock hardware het best haalbare op dit moment.
Ik hoop dat de chinezen binnenkort kunnen reverse engineren en met een echt compacte oplossing komen. Ik hoef ook geen extra usb poorten, gewoon power naar de switch en HDMI naar de TV.
Verwacht overigens niet dat zoiets van nintendo gaat komen, die willen geen gedoe met warmte doordat mensen hun switch verkeerd neerleggen terwijl ze op de TV spelen.
Wat je eigenlijk wil is een USB->HDMI converter, maar er moet extern spanning op gezet worden. Een hoop dingen kunnen door elcheapo engineering fout gaan daar.
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/32780742675.html
(Extra) oplader bij je, in een HDMI prikken en overal gaan met die banaan.
Ik moet het ook nog maar zien of het gaat lukken, het lijkt er op dit moment op dat het dock niet eens wilt werken met een third party lader met de juiste specs (althans, ik heb nog nergens een bevestiging gezien dat de iemand de dock aan de praat heeft met een andere lader, alleen dat macbook laders, pixel laders, etc allemaal niet werken).
Het probleem is dat de Switch geen standaard opstelling heeft waar dit soort oplossingen gebruik van maken. De Switch is namelijk geen powersource maar een consumer.
Normaal is het apparaat waat je dit aan hangt de bron voor alles, de Switch is alleen een HDMI bron en heeft power over de USB-C nodig. Een beetje onconventioneel.
Het was een voorbeeldje. Voor de MacBook zijn deze er ook en is er wel powerinput naar de Mac.LOTG schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:06:
@AlexR
Het probleem is dat de Switch geen standaard opstelling heeft waar dit soort oplossingen gebruik van maken. De Switch is namelijk geen powersource maar een consumer.
Normaal is het apparaat waat je dit aan hangt de bron voor alles, de Switch is alleen een HDMI bron en heeft power over de USB-C nodig. Een beetje onconventioneel.
Dus opladen + output naar HDMI over 1 hubje.
Het komt er gewoon op neer dat het of heel makkelijk te doen is, of gezeik. Op dit moment vallen allebei de consoles onder "gezeik" om mee te nemen en ergens anders op de tv te spelen. Terwijl dat voor de switch niet nodig zou moeten zijn met een dongle zoals die hierboven is afgebeeld.Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:41:
Ja maar die PS4 Pro kan je ook héél makkelijk overal mee naartoe nemen. En die "enorme tas" valt harstikke mee. Ik denk dat die niet groter is dan een gemiddelde schoudertas.
Het feit blijft dat voor mijn situatie: ik ga met de auto en ik neem een console mee. Ik ga niet met het OV, en dus draag al helemaal geen schoudertas. Dus het gaat gewoon een tas in. Dus of het dan een ps4 of switch wordt....ja, maakt niks uit eigenlijk.
Het is overigens geen kritiek op de switch zelf hoor, alleen het zou mooi zijn als ik met een klein apparaat en een usb-c kabel ergens anders (hotel en vrienden) switch beeld op de tv zou kunnen krijgen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!