Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.752 views

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Wat een lelijk ding zeg, waarom zou je deze kopen als de officiele grip 10-15 euro is? Oh nevermind, Nintendo verkrijgbaarheid natuurlijk :P

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• marcelproust
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-04 01:41
LOTG schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:55:
@marcelproust
Hij ging met het alcohol en microvezel doekje niet weg voor het plaatsen van de screenprotector
Oh, is wel rot. Ik hoop ergens wel dat we op termijn nieuwe (sterkere) schermen kunnen aankopen en installeren.

Ik denk even luidop, wat als je wat plakband doet op de zwarte rand van het scherm dat tegen het dock komt. Zou dat directe krassen kunnen voorkomen op dat gedeelte?

• Florissant
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:12
C0nscious schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:59:
[...]

Wat een lelijk ding zeg, waarom zou je deze kopen als de officiele grip 10-15 euro is? Oh nevermind, Nintendo verkrijgbaarheid natuurlijk :P
Hier gewoon verkrijgbaar: http://www.toysrus.nl/pro...40.1.1493389140&par=s-goo

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
RayNbow schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:58:
[...]

Lampjes? Welke lampjes? :p

spoiler:
De ledjes zitten in de joycons. ;)
no shit sherlock...
C0nscious schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:59:
[...]

lelijk qua kleur, materiaal, vorm, afwerking?? ik vind de verschillen namelijk niet zo groot met de orginele

[ Voor 46% gewijzigd door Prulleman op 29-03-2017 16:23 ]

Strava

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-11 10:36
Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:22:

lelijk qua kleur, materiaal, vorm, afwerking?? ik vind de verschillen namelijk niet zo groot met de orginele
Moet ik kiezen? Want afgezien van de vorm zou ik ze allemaal aanvinken :+

Ik herzie mijn mening, de onderzijde is ook een stuk lelijker dan die van Nintendo.

[ Voor 13% gewijzigd door LOTG op 29-03-2017 16:27 . Reden: Mening herzien ]

• Kadardar
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17-11 22:47
Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
• geen haakje aan de achterkant (geen idee waar je die voor zou gebruiken :))
Die is voor een strap ;) Handig voor als je kinderen hebt of een spel hebt waar je toch iets meer met de motion controls doet dan de stick.

[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Haha als die paniek om niets. Heerlijk, mensen die hem nog steeds links laten liggen?
Had al gezegd dat als ik de enige swicht user was de game er niet zou komen, als mijn zoon hem echt graag wil komt deze er wel, afhankelijk van de prijs. Hij wil wel vaker games namelijk :)

Aangezien het toch een sp game is (toch?) hoeft het ook niet 'snel' gekocht te worden omdat er anders geen spelers online meer zijn. Dus bij voorkeur wacht ik op een deal.

Had de game zelf ook niet geboycott als het gerucht/schandaal wel waar was, maar had de game dan wsl sowieso digitaal gehaald. Nu is het niet ondenkbaar dat ik toch de cart koop, gezien die meestal eerder goedkoper word.
Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
[afbeelding]
kleine review van de third party rode grip (merk PowerA):
https://www.amazon.de/gp/product/B01NBVACKX/

verschillen met de orginele:
  • geen metalen rails (maar de JC gaan er soepel in en zitten zonder speling, bij normaal gebruik verwacht ik geen problemen)
  • geen logo op de voorkant (wel de lampjes, maar deze zijn iets minder helder)
  • geen haakje aan de achterkant (geen idee waar je die voor zou gebruiken :))
  • middenstuk 1-2 mm breder
  • iets meer curve in de handvaten, iets prettiger
  • handvaten lopen achter/boven minder ver door (zie foto 3 en 6), waardoor je vingers op een wat gekke (scherpere) plek rusten als je ze niet op de triggers hebt, ben er nog niet over uit of het in totaal slechter is, want je hebt op deze manier wel meer plek voor je wijsvingers, ze hadden het alleen wat afgeronder moeten maken
  • materiaal -iets- zachter, geen rubber, maar iets meer grip en voelt beter
  • kleur :D, deze wijkt echter wel af van de rode JC, waardoor deze er minder mooi in zijn, de grijze en de blauwe doen het wat mij betreft prima qua kleuren combinatie. De kleur is wat meer echt rood en minder "Neon"
Al met al, geen spijt van, maar ook geen aanrader ofzo.. als je van een kleurtje houd, moet je het gewoon doen, maar een zwarte van dit merk zou ik niet kopen.

wat eigen foto's van verschillende hoeken + vergelijking met de orginele:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]
Ik het rode wel mooi eigenlijk, maar deze grip is net als de meegeleverde er niet een waarmee je de joycons kan opladen toch? Ik hou hem wel in het achterhoofd voor wanneer ik extra joycons koop (indien mogelijk....geen idee of die ook schaars zijn, maar het zou me niet verbazen)

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 29-03-2017 16:40 ]

10 second ninja DONE

• Prulleman
@Sagat deze kan idd niet opladen.
@LOTG ik kan begrijpen dat iemand voorkeur heeft voor de originele, maar zo dramatisch is het niet hoor, de foto's met glans en spiegelingen helpen zeker niet mee. Materiaal is echt beter dan het harde plastic van de originele, afwerking iets minder qua schroefgaatjes e.d , vorm .. sja.... anders

Strava

• C0nscious
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-11 20:09

C0nscious

Mysteryman.

Incorrect, dat is de (dure) charging grip.
Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:22:
De afwerking vooral, ziet er imo beetje cheap uit en zou ook op de langere termijn niet vertrouwen op third party met in- en uitsliden. Maar dat is persoonlijk misschien, bij Nintendo kies ik altijd voor first party omdat dit meestal echt kwaliteit is en betrouwbaar op de langere termijn.

Ok, afgezien van de stukjes vergeten foam in de Joy-cons dan >:) Kan je ze trouwens makkelijk zonder te beschadigen openschroeven? Ben wel benieuwd of er bij mij zo'n blokje inzit.

[ Voor 44% gewijzigd door C0nscious op 29-03-2017 17:21 ]

"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."

• Bisamrat
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09-04 17:40

Bisamrat

komt wel goed schatje

Zo de screen protector (glass) zit erop, gelukkig kwamen ze in een paar want de eerste zat te scheef en moest eraf ;(. De tweede heeft zo te zien 3 stofdeeltjes jammer genoeg. Komt waarschijnlijk omdat ik een deel van de protector moest optillen om een grote bubbel weg te werken :(. Maar goed je ziet het alleen als de Switch uit staat en het licht er perfect opvalt. Vind het prima zo (zeg ik nu ;)) aangezien de Switch 90% van de tijd in het dock staat. Nu de Switch even 24 uur met rust laten zodat het goed hecht en dan hoef ik het niet meer met fluwelen handjes vast te pakken :)

[ Voor 15% gewijzigd door Bisamrat op 29-03-2017 20:21 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Zag trouwens in de eshop de titel "Graceful Explosion Machine" voorbij komen, lijkt me wel een leuke titel voor geloof 13,-. Komt volgende week donderdag beschikbaar!!

http://www.nintendo.com/g...-explosion-machine-switch

• Vinno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-03 06:30

Vinno

Dat is ook!

Oké mijn ervaring met Snake Pass:
Zodra je vriendin het spelletje ziet, ben je je Switch de hele avond kwijt...
Dus...

• AstralizeR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 17:02

AstralizeR

Foar de kofje net eamelje!

Vinno schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 08:52:
Oké mijn ervaring met Snake Pass:
Zodra je vriendin het spelletje ziet, ben je je Switch de hele avond kwijt...
Dus...
Haha en je mag haar helpen 100% te halen :P
Heb nu zelf de eerste 2 levels 100% en net begonnen met wereld 3, dan ben je wel even een uurtje zoet dus verwacht dat die 8-10 uur gameplay wel redelijk klopt. Moest wel erg wennen aan die controls. :X

SW-1682-5926-5204

• blmp
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Lees dat Shovel Knight inmiddels gefixt is in docked mode met de laatste update.
Now outputs at a 1080p resolution while playing in docked mode!
Heb toch wel regelmatig het idee dat momenteel ports gerushed worden of dat devs helemaal geen devkit hebben of zo. Snake Pass hdrumble bug/wazig beeld undocked, Shovel Knight geen 1080p docked, Bomberman laggy controls. Het wordt wel gefixt daar niet van, maar toch :p.

Patient gamer

• marcelproust
Ondertussen mijn Switch aan de kant gezet tot eind april... had ik nu zelf niet verwacht, maar ja... kan in ieder geval aan mijn Wii U en Fire Emblem backlog beginnen. ☺

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-11 13:21
marcelproust schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:52:
[...]

Ik was ook enkele dagen geleden mijn scherm aan het kuisen en dan had ik plots een grote kras door een wit klein mini korreltje, ik dacht oh man; wtf. maar over een aantal keren met een doekje over te zijn geweest is het toch verdwenen... Niet elke kras is een kras lijkt me.
Klopt ik had dit ook. Heb met een alcohol doekje deze "kras" niet weg kunnen krijgen. Maar met stevig heen en weer wrijven met een brillendoekje ging de "kras" wel weg. Of het slim is om stevig heen en weer te wrijven betwijfel ik wel. Maar het is wel weg O-)

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Die pulesen protector is niet wat ik had gehoopt. 1 had een vervorming/druppeltje in het glas, de tweede niet maar daar zit linksonder een soort beschadigingetje op het folie (denk ik) wat ook niet mooi is. Maar goed, zit goddank amper stof onder dus ik laat hem er wel eventjes op zitten.

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-11 17:38
Snake Pass voor de Switch heeft zijn eerste update van 400mb ontvangen vandaag. Volgens de mannen van het Snake Pass team is het rumble probleem in de Joy-Con's opgelost hiermee. Heb aan het spel verder niets kunnen ontdekken dat er gewijzigd/verbeterd is.
https://twitter.com/Snake_Pass/status/847462997383495680

Veel 8ten ben ik tegen gekomen in de reviews:
http://www.nintendoworldr.../snake-pass-switch-review

[ Voor 7% gewijzigd door Dagg op 30-03-2017 17:53 ]

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:51

Screenprotector? Laat me niet lachen 😂 Echt bizar wat de Switch overleefd. De voordelen van een plastic scherm zijn voor mij duidelijk ;)

• Prulleman
Beakzz schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 21:40:
[video]

Screenprotector? Laat me niet lachen 😂 Echt bizar wat de Switch overleefd. De voordelen van een plastic scherm zijn voor mij duidelijk ;)
Screenprotector is tegen krassen, zeker bij een plastic scherm heb je die sneller. Maar een barst zal je niet snel krijgen op de switch! De behuizing kan ook wat hebben zo te zien. Ik vermoed dat een flinke val met de Joycons attached wel anders kan uitpakken

Strava

Verwijderd

Wordt het niet eens tijd voor een "Het grote Nintendo Switch Screen Protector topic"?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 22:41:
Wordt het niet eens tijd voor een "Het grote Nintendo Switch Screen Protector topic"?
Yep, ik ben wel een beetje klaar met het geneuzel over screen protectors.
Dus wil de eerstvolgende die daar nog wat over wil zeggen of vragen een nieuw topic aanmaken (of de zoekfunctie gebruiken)? Bvd.

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 14:53
Maak dan gewoon een accesoires topic aan, dan kun je het in dit topic alleen maar over algemeen nieuws over de Switch hebben.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

Oké Switch nieuws:

1. Update 1.1.1 van Breath of the Wild is nu uit. De update lijkt o.a. de framerate te verbeteren. Zie gonintendo.
2. Tijdens de GTLive livestream van afgelopen nacht heeft Konami een gratis DLC update voor Super Bombermann R aangekondigd. Met nieuwe maps en karakters.

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:40
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:05:
Oké Switch nieuws:

1. Update 1.1.1 van Breath of the Wild is nu uit. De update lijkt o.a. de framerate te verbeteren. Zie gonintendo.
Goed nieuws ! al waren die frame drops die zo nu en dan voorkomen vooralsnog niet storend, fijn voor vele spelers in ieder geval. :>

• LOTG
Weet trouwens iemand hoe de eShop precies werkt. Iedere keer als ik het ding op start heb ik het idee dat ik iets mis qua werking. Je hebt alleen 2 tabs met recent en upcoming, maar ik heb al gezien dat recent een max heeft en daar dus niet alle spelen in staan. Voor de rest heb je dus search maar moet je daadwerkelijk weten welk spel je zoekt.

Mis ik ergens iets om het meer alla 3DS/Wii U te krijgen of is dit er gewoon nog niet?

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07:12
LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:43:
Weet trouwens iemand hoe de eShop precies werkt. Iedere keer als ik het ding op start heb ik het idee dat ik iets mis qua werking. Je hebt alleen 2 tabs met recent en upcoming, maar ik heb al gezien dat recent een max heeft en daar dus niet alle spelen in staan. Voor de rest heb je dus search maar moet je daadwerkelijk weten welk spel je zoekt.

Mis ik ergens iets om het meer alla 3DS/Wii U te krijgen of is dit er gewoon nog niet?
Hier liep ik ook tegenaan. Ik wilde Shovel Knight kopen, deze stond niet meer in de Recent tab en moest dus gaan zoeken naar deze titel.
Hopelijk komen ze snel met een update, waarbij je kan browsen naar games.

PSN: Redrafted

• Dagg
LOTG schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:43:

Ik zie alle spellen, worden gewoon toegevoegd. Ik zag wel dat de volgorde veranderd en dat het niet op release datum geordend is op de eerste twee rijen na. Alle spellen staan er bij mij in.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
Oké Switch nieuws:

2. Tijdens de GTLive livestream van afgelopen nacht heeft Konami een gratis DLC update voor Super Bombermann R aangekondigd. Met nieuwe maps en karakters.
Nice! Sommige stukken waren echt tenenkrommend qua framedrops. Morgen gelijk maar even testen.

• marcelproust
Oké Switch nieuws:
Nice try Konami, maar nee... nieuwe mappen of karakters gaan het spel niet opeens veel aangenamer maken. Echt niet kopen die rommel!

Verwijderd

marcelproust schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:48:
[...]

Nice try Konami, maar nee... nieuwe mappen of karakters gaan het spel niet opeens veel aangenamer maken. Echt niet kopen die rommel!
Zodra ik het voor 20 euro ergens zie liggen dan koop ik het toch wel.
Mijn standaard voor Bomberman is nu de MegaDrive versie. Ik wil dit gewoon lokaal met zijn 2e spelen. :)

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:50
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:08:
[...]

Zodra ik het voor 20 euro ergens zie liggen dan koop ik het toch wel.
Mijn standaard voor Bomberman is nu de MegaDrive versie. Ik wil dit gewoon lokaal met zijn 2e spelen. :)
En wat is er mis met Bomberman R dan? Die kan je ook gewoon lokaal met zijn 2e spelen... battle mode kan zelfs met 8 spelers lokaal...

Verwijderd

chrisO schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:16:
[...]

En wat is er mis met Bomberman R dan? Die kan je ook gewoon lokaal met zijn 2e spelen... battle mode kan zelfs met 8 spelers lokaal...
Ik zou het niet weten, maar meerdere mensen raden hier af om het te kopen.

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Zover ik begrijp is de algemene mening dat het een prima Bomberman spel is, maar dat de prijs veel te hoog is.

Dus wel of niet kopen is puur afhankelijk of je het erg vindt dat je er misschien een paar tientjes teveel voor betaald.

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Voor mij is het echt de prijs van Bomberman.. Wil hem graag maar dan voor €30 :)

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Tja, prijsverlagingen bij Nintendo games zijn uitzonderlijk tot nu toe, behalve uiteraard de select games. Maar dat is meestal pas na een paar jaar. Het zal met de Switch niet anders zijn vermoed ik..

Dan zul je 'm toch echt ergens 2e hands moeten scoren.

[ Voor 12% gewijzigd door Romius op 31-03-2017 11:25 ]

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-11 07:53
Romius schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:25:
Tja, prijsverlagingen bij Nintendo games zijn uitzonderlijk tot nu toe, behalve uiteraard de select games. Maar dat is meestal pas na een paar jaar. Het zal met de Switch niet anders zijn vermoed ik..
Klopt hoor, maar Bomberman is geen Nintendo spel he.

Games van andere uitgevers op Nintendo platforms worden wel goedkoper, misschien wat minder snel, maar gebeurd wel.

• mfneed
  • Laatst online: 05-11 20:25
iemand ergens iets van nieuws weten te vinden over een eu/usa release Dragonquest heroes? Heb I Am Setsuna al besteld als import, hier ben ik zeker van dat die in het engels kan... dat is met Dragonquest tot op heden nog niet het geval...

• LOTG
@mfreriks De demo is JPN only, dus ik denk dat het niet veel anders zal zijn in de release versie.

Dat er een half jaar tussen de JPN en EU/US releaese op de PS4 zat bied ook niet veel hoop. Sowieso worden we in de EU vaak overgeslagen, hoe lang duurde de Yokai Watch releases hier wel niet.

• Beakzz
BlackMage schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 11:22:
Zover ik begrijp is de algemene mening dat het een prima Bomberman spel is, maar dat de prijs veel te hoog is.

Dus wel of niet kopen is puur afhankelijk of je het erg vindt dat je er misschien een paar tientjes teveel voor betaald.
Die algemene mening heb ik heel anders gehoord dan. Het is echt niet alleen de prijs, maar ook de besturing en het mindere overzicht wat je krijgt door het viewpoint. Bomberman werkt naar mijn mening gewoon het beste in volledig topdown 2D. Zelfde als Pacman.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 20:49
Lego City undercover is co-op te spelen met splitscreen(docked) maar toch ook met 2 switches(undocked)neem ik aan?

[ Voor 9% gewijzigd door Michel242186 op 31-03-2017 13:02 ]

• LOTG
Heeft iemand hier Snake Pass? Er zou een patch moeten zijn die voornamelijk de rumble issues oplost moeten zijn. Klopt dat?

Verwijderd

@LOTG De problemen met Snake Pass zijn grotendeels opgelost heb ik in dit topic gelezen.

• LOTG
Mooi, dan komt die op de lijst te staan :)

• thalyric
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-08 11:10

thalyric

God

http://www.nintendo.com/g...-final-challengers-switch

is het al mei? :) .. ik wil deze!!!!!!

• Beakzz
Mwah zonder D-pad sla ik even over. Heb wel een pro controller maar dit zou ik juist ik handheld mode willen spelen.

Hopelijk ooit een pro Joycon ;)

• Er!k
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-11 20:50
Ik vermaak me hier prima met Bomberman. Was niet m'n eerste keus en inderdaad redelijk aan de prijs. Maar wel leuk, ook de verhaallijn met 2 personen doen.

Volgende week komt LEGO City Undercover, ook erg veel zin in! Hier een filmpje met het overzicht van de voertuigen: YouTube: LEGO City Undercover Vehicles trailer vrijgegeven

Vorige week ook meegedaan met de Global testfire van Splatoon. Die komt er ook zeker :D

• osj
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-02-2024

osj

Wat is Lego city undercovers voor een game? Lijkt gta achtig, maar is het groots? Of niet? Iemand meer uitleg?

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
osj schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 00:56:
Wat is Lego city undercovers voor een game? Lijkt gta achtig, maar is het groots? Of niet? Iemand meer uitleg?
De game bestaat al sinds de launch van de Wii U. Genoeg over te vinden wat betreft reviews en gameplay dus :)

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:02
Lego City is te koop bij Intertoys.
Net opgepikt.

Haters everywhere but I don’t really care

• Er!k
matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:14:
Net opgepikt.
Nice, dat is sneller dan verwacht! Mag ik weten wat je er voor hebt betaald?

• matthijst
60

• Thomas
  • Niet online
En moet je er nu ook nog extra voor downloaden @matthijst ? Ik heb vandaag overigens een nieuw setje joy cons opgepikt met Snipperclips. Wilde toch al een nieuw setje (rood/blauw) dus dacht waarom niet. Nu wachten tot de Pro controller eens ergens te koop is, dan ben ik min of meer compleet qua hardware. Misschien nog eens een charging grip aanschaffen maar dat zien we later wel weer.

• matthijst
Nee, inklikken en spelen, geen download nodig :)

Even heel kort gespeeld.
Doosje staat dat het Nederlands gesproken is, maar taal kan gewoon op Engels :)
Had nog nooit een Legospel gespeeld, maar moet zeggen: lijkt erg leuk, eerst 10 minuten iig al een paar keer moeten lachen om de (flauwe) humor die erin zit :D

[ Voor 73% gewijzigd door matthijst op 01-04-2017 17:06 ]

• Thomas
  • Niet online
matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:53:

Even heel kort gespeeld.
Had nog nooit een Legospel gespeeld, maar moet zeggen: lijkt erg leuk, eerst 10 minuten iig al een paar keer moeten lachen om de (flauwe) humor die erin zit :D
Ah fijn :). Vind 60 euro nu even wat te veel dus misschien eens tweedehands oppikken (mocht je hem kwijt willen weet je me te vinden :p). Heb wel vaker legospelletjes gespeeld, vooral vroeger. Vond dat altijd erg leuk!

• Beakzz
Net opgepikt.
Check ik de openingstijden.. 18:00 uur. Dus ik denk why not, maar helaas zo dicht als het maar kan.

Gelijk weer een lesje waarom ik alles online bestel :+

Laat even weten hoe de laadtijden aanvoelen, want dat was blijkbaar een behoorlijk minpunt op de Wii U.

[ Voor 14% gewijzigd door Beakzz op 01-04-2017 17:30 ]

• matthijst
Inladen van de wereld duurt even, maar als je bv. in het politiebureau bent dan loopt alles "binnen" achter elkaar door.

• Thomas
  • Niet online
Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 17:29:
[...]

Check ik de openingstijden.. 18:00 uur. Dus ik denk why not, maar helaas zo dicht als het maar kan.

Gelijk weer een lesje waarom ik alles online bestel :+

Laat even weten hoe de laadtijden aanvoelen, want dat was blijkbaar een behoorlijk minpunt op de Wii U.
YouTube: Lego City Undercover Load Times Comparison (Switch VS Wii U)

Er is winst maar niet veel.

Overigens zijn die neon joy-cons stiekem wel heel sexy. Blijft een belachelijk dure grap om een extra setje te kopen maar nu snap ik waarom ze 'neon' heten, man die kleuren spatten er vanaf :D .

• Er!k
Dat zijn nog eens flinke laadtijden zeg!

• Michel242186
matthijst schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 16:53:

Even heel kort gespeeld.
kun je zien of multiplayer (online) ook mogelijk is met meerdere switches?...of alleen met 1 switch?

• Thomas
  • Niet online
Michel242186 schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:59:
[...]

kun je zien of multiplayer (online) ook mogelijk is met meerdere switches?...of alleen met 1 switch?
Staat op de site van Nintendo.
No. of Players: 2 players simultaneous
Nintendotoday noemt ook 2 spelers (splitscreen).

Lokaal/online wordt niet genoemd.

[ Voor 4% gewijzigd door Thomas op 01-04-2017 20:03 ]

• Michel242186
Thomas schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:03:
[...]

Staat op de site van Nintendo.

[...]

Nintendotoday noemt ook 2 spelers (splitscreen).

Lokaal/online wordt niet genoemd.
dus alleen splitscreen...niet twee switches in handheld mode tegelijk...oke tnx

• Thomas
  • Niet online
Nope. Beetje zonde IMO, als splitscreen kan zou online/lokaal ook moeten kunnen lijkt me. Al is het wel leuk een goede game op splitscreen te hebben nu. Voor het echte werk is het wachten op MK8 ben ik bang, hoop overigens dat die verdomde Pro controller dan eindelijk beschikbaar is.

• matthijst
Er!k schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 19:58:
Dat zijn nog eens flinke laadtijden zeg!
Zit wel flink wat speeltijd tussen :)
't is niet dat je elke minuut 20 seconden moet laden.

• Er!k
Nee idd. Maar als je naar een gebied gaat en je vervolgens bedenkt ben je even zoet :p

• Beakzz
Nou eigenlijk best wel veel winst, maarja ontzettend veel -veel = nog steeds veel :+

De lift is gehalveerd bijvoorbeeld, maar die laadtijd van 56 seconden....just wow... Dat kan echt niet meer in 2017.

• Thomas
  • Niet online
Vrij lang ja, maar als het niet zo vaak voorkomt is het niet zo'n probleem, enkel een minpuntje. Het verziekt de game verder niet lijkt me (GTAV op de 360/PS3 laadde ook tergend lang, maar ook dat gebeurde niet heel vaak. Het was hooguit irritant).

Verwijderd

Beakzz schreef op zaterdag 1 april 2017 @ 20:50:
[...]

Nou eigenlijk best wel veel winst, maarja ontzettend veel -veel = nog steeds veel :+

De lift is gehalveerd bijvoorbeeld, maar die laadtijd van 56 seconden....just wow... Dat kan echt niet meer in 2017.
Het komt meer doordat voor de buitenlocaties bijna het gehele spel in geheugen geladen wordt. Het is een open world spel maar doet het "open world" gedeelte (dynamisch laden) helemaal verkeerd :p

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
er zit wel wat "dynamisch laden" in.
er verscheen ineens in de verte een witte heuvel die vervolgens groen werd.
dat is een beetje jammer om te zien, vooral na botw waar je de andere kant van de spelwereld kan zien.

en ik krijg geen geluid in de cutscenes in de gevangenis.

• Thomas
  • Niet online
Dat Snipperclips is echt leuk! Net dik een uur met m'n moeder zitten spelen, zij heeft nog nooit een game gespeeld op de Sims na vroeger :p. Dit vond ze erg leuk. Jammer dat de dock bij mijzelf thuis staat, op dat kleine schermpje is het wat minder. Overigens wordt het op een gegeven moment ook wel lastig om met iemand te spelen die er niks van bakt, maar het is wel een gezellig spelletje voor meerdere personen, en erg toegankelijk.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-11 16:32
Over docks gesproken. Is er iemand die al een losse dock gespot heeft? Vind het tof dat mensen met 3d printers dingen bouwen maar in eerste instantie zou ik zoiets liever van nintendo kopen.

10 second ninja DONE

• Thomas
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 2 april 2017 @ 05:52:
Over docks gesproken. Is er iemand die al een losse dock gespot heeft? Vind het tof dat mensen met 3d printers dingen bouwen maar in eerste instantie zou ik zoiets liever van nintendo kopen.
Nee, niet in NL. In de VS zijn ze een tijdje verkrijgbaar geweest voor maarliefst 90 dollar...

Verwijderd

Thomas schreef op zondag 2 april 2017 @ 07:55:
[...]

Nee, niet in NL. In de VS zijn ze een tijdje verkrijgbaar geweest voor maarliefst 90 dollar...
Correctie 60 dollar (Klik) Dat is wel exclusief de oplader en HDMI kabel. De versie incl. oplader en HDMI kabel is nog niet verkrijgbaar (geweest). En die kost idd 90 dollar.

De dock staat wel op Play-Asia.com als pre order in Azië, Japan en Australië met een release datum van 28 april.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2017 10:16 ]

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-11 09:43
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 10:05:
[...]

Correctie 60 dollar (Klik) Dat is wel exclusief de oplader en HDMI kabel. De versie incl. oplader en HDMI kabel is nog niet verkrijgbaar (geweest). En die kost idd 90 dollar.

De dock staat wel op Play-Asia.com als pre order in Azië, Japan en Australië met een release datum van 28 april.
Volgens mij hebben ze de losse docks in VS uit de schappen gehaald ivm krassen

Verwijderd

Wesley-groet schreef op zondag 2 april 2017 @ 13:06:
[...]

Volgens mij hebben ze de losse docks in VS uit de schappen gehaald ivm krassen
Met de eerste batch idd. Maar je kan ze weer bestellen.

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 13:59
Ik wilde net world of goo gaan kopen voor mn switch voor een 10tje. Moet ik dan perse een prepaidcard kopen van €15? Ik vind het best raar dat ik geen mogelijkheid heb om gewoon met iets van iDeal/paypal ofzo te betalen...

Verwijderd

@Niekserr Je kan ook een creditcard gebruiken :)

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06:57
Je kunt gewoon met je creditcard betalen. Jammer alleen dat je iedere keer de gegevens in moet voeren (itt de Wii U/3DS die dit voor je onthouden).

• Niekserr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-11 13:59
Verwijderd schreef op zondag 2 april 2017 @ 17:53:
@Niekserr Je kan ook een creditcard gebruiken :)
Die heb ik dus niet.... :X

Verwijderd

Je hebt prepaid creditcards ;)

• ls789
  • Laatst online: 00:42
iemand enig idee wanneer stardew valley naar de switch komt :)

• Dagg
Net opgepikt.
Fijn hoor!! Ik snap wel dat de hardcopy er eerder is dan de download. Wel jammer want ik wil hem graag digitaal ;)
Wat vind je er van na een volle dag spelen? ;)

• matthijst
Dagg schreef op zondag 2 april 2017 @ 21:03:
[...]

Fijn hoor!! Ik snap wel dat de hardcopy er eerder is dan de download. Wel jammer want ik wil hem graag digitaal ;)
Wat vind je er van na een volle dag spelen? ;)
Pas 1 chapter gespeeld (30-45 minuten ofzo); woensdag vliegen naar Japan, daarom ook nu gekocht voor 60 ipv wachten op aanbieding voor 45-50: in vliegtuig spelen :)

Ik vind het een leuk spel. Mooi duidelijk wat je moet doen (in GTA nog weleens een flinke tijd aan het rondcrossen geweest zonder te snappen wat nou de bedoeling was). Laadtijden merk je in de praktijk nauwelijks wat van omdat hij aan het begin van de level het hele stuk inlaadt.
Verhaal is leuk gedaan en er zit aardig wat humor in de dialogen :D

Verwijderd

Ik heb 'm vandaag ook bij de Intertoys gehaald (heerlijk die winkels die spellen te vroeg verkopen :p) en ik ben ook net door het eerste chapter heen. Erg leuke game, die zichzelf vooral niet te serieus neemt. Met een goede dosis humor. En je merkt idd weinig van de laadtijden, ik denk dat dit spel minder lang laadt dan een spel wat steeds een los level moet inladen.

• thedicemaster
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07-09-2024
de prequel op de 3DS was wat irritanter.
daar was elk district een aparte map, dus had je een stuk vaker dat je een minuut moest wachten.

mijn audio problemen lijken overigens een random glitch te zijn.
na de 2e geluidloze cutscene het spel uitgezet, en toen ik later verder ging spelen kreeg ik wel geluid.

overigens wel jammer dat je de "joy" niet kan delen.
je hebt voor co-op 2 volledige controllers nodig (per speler 2 joycons of een pro controller)

• ls789
  • Laatst online: 00:42
thanks! kon er zelf weinig over vinden. Wel jammer dat het nog zo lang moet duren, die game is al een poosje uit natuurlijk.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11 16:07
ls789 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:45:
[...]

thanks! kon er zelf weinig over vinden. Wel jammer dat het nog zo lang moet duren, die game is al een poosje uit natuurlijk.
Zal te maken hebben met de nieuwe coop functie.

• Beakzz
Iemand een idee hoe laat games in de US eshop releasen normaal gesproken? Lijkt me leuk om morgenavond LEGO City te coopen, maar misschien ben ik dan beter af met de fysieke versie?

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zaterdag samen met een vriend eindelijk aan snipperclips begonnen. Geweldig spelletje om te spelen. Alleen dan vind ik het ZO jammer dat er nog niet een "travel dock" is. Je zit met zijn 2en naar een 6" scherm te kijken terwijl er 4 meter verder een oled staat van ruim een meter breed.

Dat is wel echt jammer voorlopig.

PSN & XBL: Denkoyugo

Verwijderd

@Denko Daar is een oplossing voor. :p

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Of je slingert dan gewoon de PS4 pro aan die er al staat. Want dat is makkelijker. Wat ik dus bedoel: het is in ons geval meer "oh, dit is wel jammer zeg" Vervolgens spelen we het een uurtje en gaan we verder met iets anders. Iemand anders die denkt "ja, kan ik dat niet een bij iemand anders doen zonder zelf elke keer mijn dock uit te bouwen thuis? Of een 2e dock kopen en een enorme tas meenemen? LAAT MAAR" en die koopt of alleen snipperclips (in dit geval) of de hele switch gewoon niet.

Een kleine reisdock gaat in je binnenzak mee, switch erbij en je kan knallen waar je ook wilt. Meestal heb je toch al een USB-C lader bij je bij reizen oid. En meestal heb je er ook 1 in je switch draagtas.

(ik snap overigens wel dat je post niet 100% serieus is, maar het wijst wel een pijnpunt aan)

Verwijderd

Ja maar die PS4 Pro kan je ook héél makkelijk overal mee naartoe nemen. En die "enorme tas" valt harstikke mee. Ik denk dat die niet groter is dan een gemiddelde schoudertas.

• Prulleman
Denko schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:59:
[...]

Of je slingert dan gewoon de PS4 pro aan die er al staat. Want dat is makkelijker. Wat ik dus bedoel: het is in ons geval meer "oh, dit is wel jammer zeg" Vervolgens spelen we het een uurtje en gaan we verder met iets anders. Iemand anders die denkt "ja, kan ik dat niet een bij iemand anders doen zonder zelf elke keer mijn dock uit te bouwen thuis? Of een 2e dock kopen en een enorme tas meenemen? LAAT MAAR" en die koopt of alleen snipperclips (in dit geval) of de hele switch gewoon niet.

Een kleine reisdock gaat in je binnenzak mee, switch erbij en je kan knallen waar je ook wilt. Meestal heb je toch al een USB-C lader bij je bij reizen oid. En meestal heb je er ook 1 in je switch draagtas.

(ik snap overigens wel dat je post niet 100% serieus is, maar het wijst wel een pijnpunt aan)
als je niet te gehecht bent aan je orginele dock, of toch ergens een 2e op de kop kan tikken, dan zijn er ook nog dit soort oplossingen:
http://www.thingiverse.com/thing:2194776
http://www.nintendolife.c..._nintendo_switch_diy_dock

nog steeds niet heel slank, maar met het ombouwen van de huidige dock hardware het best haalbare op dit moment.

Ik hoop dat de chinezen binnenkort kunnen reverse engineren en met een echt compacte oplossing komen. Ik hoef ook geen extra usb poorten, gewoon power naar de switch en HDMI naar de TV.

Verwacht overigens niet dat zoiets van nintendo gaat komen, die willen geen gedoe met warmte doordat mensen hun switch verkeerd neerleggen terwijl ze op de TV spelen.

Strava

• LOTG
@Prulleman Ik zit eigenlijk ook niet te wachten op een Chineese oplossing die een goekope USB-C chip heeft of bagger adapter waardoor de Switch of accu stuk gaat. Dan kun je denk ik toch echt beter een extra dock kopen en een DIY case.
Wat je eigenlijk wil is een USB->HDMI converter, maar er moet extern spanning op gezet worden. Een hoop dingen kunnen door elcheapo engineering fout gaan daar.

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
Eigenlijk zoeken we (ik iig!) gewoon zoiets:
https://m.nl.aliexpress.com/s/item/32780742675.html
(Extra) oplader bij je, in een HDMI prikken en overal gaan met die banaan.

• Prulleman
@LOTG sja.. ik zal zeker niet gaan beta testen voor aliexpress, maar als er fatsoenlijke (externe) reviews komen dan wil ik me er best aan wagen.

Ik moet het ook nog maar zien of het gaat lukken, het lijkt er op dit moment op dat het dock niet eens wilt werken met een third party lader met de juiste specs (althans, ik heb nog nergens een bevestiging gezien dat de iemand de dock aan de praat heeft met een andere lader, alleen dat macbook laders, pixel laders, etc allemaal niet werken).

Strava

• LOTG
@AlexR
Het probleem is dat de Switch geen standaard opstelling heeft waar dit soort oplossingen gebruik van maken. De Switch is namelijk geen powersource maar een consumer.

Normaal is het apparaat waat je dit aan hangt de bron voor alles, de Switch is alleen een HDMI bron en heeft power over de USB-C nodig. Een beetje onconventioneel.

• AlexR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-06 09:28
LOTG schreef op maandag 3 april 2017 @ 12:06:
@AlexR
Het probleem is dat de Switch geen standaard opstelling heeft waar dit soort oplossingen gebruik van maken. De Switch is namelijk geen powersource maar een consumer.

Normaal is het apparaat waat je dit aan hangt de bron voor alles, de Switch is alleen een HDMI bron en heeft power over de USB-C nodig. Een beetje onconventioneel.
Het was een voorbeeldje. Voor de MacBook zijn deze er ook en is er wel powerinput naar de Mac.
Dus opladen + output naar HDMI over 1 hubje.

• Denko

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op maandag 3 april 2017 @ 11:41:
Ja maar die PS4 Pro kan je ook héél makkelijk overal mee naartoe nemen. En die "enorme tas" valt harstikke mee. Ik denk dat die niet groter is dan een gemiddelde schoudertas.
Het komt er gewoon op neer dat het of heel makkelijk te doen is, of gezeik. Op dit moment vallen allebei de consoles onder "gezeik" om mee te nemen en ergens anders op de tv te spelen. Terwijl dat voor de switch niet nodig zou moeten zijn met een dongle zoals die hierboven is afgebeeld.

Het feit blijft dat voor mijn situatie: ik ga met de auto en ik neem een console mee. Ik ga niet met het OV, en dus draag al helemaal geen schoudertas. Dus het gaat gewoon een tas in. Dus of het dan een ps4 of switch wordt....ja, maakt niks uit eigenlijk.

Het is overigens geen kritiek op de switch zelf hoor, alleen het zou mooi zijn als ik met een klein apparaat en een usb-c kabel ergens anders (hotel en vrienden) switch beeld op de tv zou kunnen krijgen.

Pagina: 1 ... 30 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!