Wie betaald het data verkeerd dan? 200.000 x 13gig moet toch ook wat kosten. Of is dat lekker voor Nintendo?BlackMage schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 12:31:
[...]
Als het 2 euro per cartridge scheelt en ze verkopen er 200.000 van.... dan is dat dus 400.000 euro wat ze hebben bespaard met deze actie.
400.000 is best veel geld, ook voor WD.
@Bisamrat Als ik het met Azure zou doen kan ik het voor 130.000 euro.
LOL, prachtige unexpected plot twistKoldur schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:51:
[...]
Misschien willen ze het geïnstalleerd op het NAND zien zodat de laadtijden beter worden en wordt het gewoon vanaf de cartridge gedaan zonder tussenkomst van internet. Net zoals BotW op de Wii U dus.
Maar ja als het een keuze is om de laad tijden te verkorten middels een optionele install, ja dat is het zelfs zeer welkom wat mij betreft. Even de reviews in de gaten houden. De game zelf heb ik goede dingen over gehoord, dus op dat vlak weining klachten. Al iets bekend over de verwachten adviesprijs?
[ Voor 31% gewijzigd door Sagat op 28-03-2017 16:35 ]
10 second ninja DONE
Dus het maakt niet zo heel veel uit welke Micro-SD kaart ik koop, als hij maar UHS-1 isLOTG schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:18:
[...]
Je staart je wel blind op het feit dat ze langzamer zijn dan het intern geheugen. SD kaartjes zijn praktisch even snel als cartridges en het verschil tussen cardridge en intern geheugen is +-15%.
De reden dat de SD kaarten het niet bij interne storage halen is puur omdat de cardreader niet snel genoeg is. Je ziet dat de "langzamere" SD kaart betere laadtijden haalt dan de snelle. Word dus puur genekt door de cardreader.
Dus koop een UHS-1 SD kaart en je bent even snel als een cardridge. Installeer het spel met de langste laadtijden op het intern geheugen en als je er klaar mee bent move je hem naar SD en installeer je een ander spel.
Ik bedoel een iets langere laadtijd maakt me niet zoveel uit, als de games maar niet gaan stotteren of dat je nare pop-ups gaat zien
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
DigitalFoundry heeft getest en kwamen tot de conclusie dat de Cartridge zelfs de sloomste is (maar zelfs dat was maar een seconde of 2). Waren ook UHS-I kaartjes schijnbaar.Chantal_NL schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:33:
[...]
Dus het maakt niet zo heel veel uit welke Micro-SD kaart ik koop, als hij maar UHS-1 is
Ik bedoel een iets langere laadtijd maakt me niet zoveel uit, als de games maar niet gaan stotteren of dat je nare pop-ups gaat zien
bron: http://www.eurogamer.net/...h-loading-time-comparison
[ Voor 15% gewijzigd door blmp op 28-03-2017 16:39 ]
Patient gamer
Het is nog steeds niet duidelijk hoe het nu zit. Dat staat zelfs in het comment van eurogames. Waarom zou een verpakking zeggen dat je 13 gig moet downloaden als dat niet zo blijkt te zijn. Maar goed over een paar dagen weten we het, want dan is het spel uitSagat schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:33:
[...]
LOL, prachtige unexpected plot twist![]()
Maar ja als het een keuze is om de laad tijden te verkorten middels een optionele install, ja dat is het zelfs zeer welkom wat mij betreft. Even de reviews in de gaten houden. De game zelf heb ik goede dingen over gehoord, dus op dat vlak weining klachten. Al iets bekend over de verwachten adviesprijs?
Ze zeggen niet dat het totaal niet nodig is. Het is alleen niet nodig om het spel te kunnen spelen. Kan zijn dat misschien de (prerendered) scenes/video's bijvoorbeeld gedownload worden in de 13GB en dat die 7GB de 'base game' eigenlijk al is.Bisamrat schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:42:
[...]
Het is nog steeds niet duidelijk hoe het nu zit. Dat staat zelfs in het comment van eurogames. Waarom zou een verpakking zeggen dat je 13 gig moet downloaden als dat niet zo blijkt te zijn. Maar goed over een paar dagen weten we het, want dan is het spel uit
ken het spel zelf niet, maar iets in die richting
[ Voor 43% gewijzigd door blmp op 28-03-2017 16:53 . Reden: theorie iets ]
Patient gamer
Ik ken de game ook (nog) niet, maar idd we zullen moeten afwachten hoe dit gaat uitpakkenblmp schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:43:
[...]
Ze zeggen niet dat het totaal niet nodig is. Het is alleen niet nodig om het spel te kunnen spelen. Kan zijn dat misschien de (prerendered) scenes/video's bijvoorbeeld gedownload worden in de 13GB en dat die 7GB de 'base game' eigenlijk al is.
ken het spel zelf niet, maar iets in die richting![]()
Maar ik wacht door dit "geintje" wel nog even af voor welke console ik de game ga aanschaffen
(Switch of PS4)
[]===['''l'''l'''l'''])>----- PSN: Chantal_NL | Xbox: Chantal NL | Steam: Chantal_NL -----<(['''l'''l'''l''']===[]
Ik verwacht ook wel op korte termijn een switch met tegra x2 en meer geheugen. De shield re-release van dit jaar met de oude tegra x1 was al vreemd. Ik denk zo afgesproken met nintendo om niet teveel de huidige switch in de weg te zitten.Sagat schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:07:
[...]
Meanwhile, with our Extreme Plus MicroSD, we were fairly sure we'd have a contender there as the loading time king. However, the end results are dramatically conclusive - it's the 32GB of onboard NAND within the Switch that is clearly the fastest storage interface in the system.
Oftewel zelfs hun 'luxe' sd kaart haalt het niet bij de internet storage van de switch.
En dat is dus de reden dat ik een sd kaart niet vind opwegen tegen niet vervang baar intern geheugen. Wel brak dat cartridges NOG langzamer zijn
Oh well moet erbij zeggen dat ik er met het spelen van zelda iig niets van gemerkt heb.
En als laatste opmerking dan, dit zorgt er inderdaad wel voor dat we vermoedelijk sooner rather then later, een verbeterde switch gaan krijgen. Maar wederom daar ga ik niet te hard over klagen, want ook dit is min of meer standaard praktijk.
Volgend jaar, een nieuwe switch met minimaal 64gb intern? Place your bets![]()
offtopic:
@Verwijderd je hebt zeker al heel veel bier thuis in de kast liggen? pm me svp voor je kratje bier
Heb gisteren hier nog een linkje neer gezet dat de cardridge iig bij Zelda nog wel wat langzamer is met laden als een micro SD. Dat was al om aan te geven dat je niet de snelste micro sd nodig hebt. Het interne geheugen is inderdaad het snelst en dat is ook niet zo heel gek als je iets goed bouwt.LOTG schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 15:18:
[...]
Je staart je wel blind op het feit dat ze langzamer zijn dan het intern geheugen. SD kaartjes zijn praktisch even snel als cartridges en het verschil tussen cardridge en intern geheugen is +-15%.
De reden dat de SD kaarten het niet bij interne storage halen is puur omdat de cardreader niet snel genoeg is. Je ziet dat de "langzamere" SD kaart betere laadtijden haalt dan de snelle. Word dus puur genekt door de cardreader.
Dus koop een UHS-1 SD kaart en je bent even snel als een cardridge. Installeer het spel met de langste laadtijden op het intern geheugen en als je er klaar mee bent move je hem naar SD en installeer je een ander spel.
Voor de rest kan ik me alleen maar verbazen hoe druk mensen zich maken over een download. Zelf moet ik er niet aan denken om met allemaal losse spellen te kloten dus ik ben waarschijnlijk al verziekt door het gemak van digitaal. Bij de Wii heb ik er een 500GB aangehangen zodra dat kon en bij de PS4 een 2TB ingebouwd vlak na release. Dat hoort voor mij bij de kosten van een nieuwe consoles en €69,- voor 200 GB is heel wat minder als wat ik voor mijn 128 GB kaartje bij de Vita heb neer moeten leggen.
Verder heb ik op de PS4 ook al genoeg day one patches van meerder GB's gezien dus ik kan me er niet druk om maken. Als je een schuldige zoekt dan moet je bij Nintendo zijn aangezien ze voor dit in verhouding dure systeem gekozen hebben. Maarj a de Switch had dan wel wat dikker en zwaarder geweest met een HDD/SSD ingebouwd
Als de game duurder is als op de andere platforms dan schreeuwt ook iedereen moord en brand en dan zal een gemiddelde consument eerder voor een ander platform kiezen. Dan heb ik toch liever gelijke prijzen met een download. Het blijft wel jammer dat het interne geheugen zo miniem is.
Edit : Nogmaals het benoemde linkje :
http://www.eurogamer.net/...h-loading-time-comparison
Mooie grapDareDevil schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 10:46:
Nintendo moet gewoon eisen dat de uitgevers de hele game op de rom zetten, mag toch verwachten dat ik het kahttp://boards.4chan.org/v/thread/371959439#371959439artje er in steek en gewoon kan spelen. Dat er een day one patch is tot daar aan toe, zolang ik maar de keuze heb om die te installeren of niet.
Dit is een "oude game" dus het had allemaal wel wat schappelijker gemogen van deze ontwikkelaar, maar bedrijven geven nog maar zeldzaam cadeautjes aan de consument en dan moet er aan de aandeelhouders uitgelegd worden waarom er minder winst per game op de Switch is dan op andere platforms.
[ Voor 21% gewijzigd door Beakzz op 28-03-2017 18:25 ]
Er zat ruim 3,5 jaar tussen de 3DS en New 3DS. Het verschil was een iets hoger geklokt cpu en een rechter c-stick. Nintendo en korte termijn, nope. Verwacht over 3-4 jaar een New Switch als die er komt;)keepitfrosty schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:43:
[...]
Ik verwacht ook wel op korte termijn een switch met tegra x2 en meer geheugen. De shield re-release van dit jaar met de oude tegra x1 was al vreemd. Ik denk zo afgesproken met nintendo om niet teveel de huidige switch in de weg te zitten.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik denk het eerlijk gezegd niet en dat nintendo nu dezelfde strategie gaat gebruiken als sony en ms. Eerder de specs bumpen in de huidige cycle. Helemaal omdat de tegra x2 volgens mij al zo goed als af is en het een vreemde keuze is geweest dat de switch een oude x1 heeft. Je ziet met zelda al dat de tegra x1 aan de max zit en over 3 / 4 jaar ben je weg met je third party support als je hierop blijft hangen.ASNNetworks schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:06:
[...]
Er zat ruim 3,5 jaar tussen de 3DS en New 3DS. Het verschil was een iets hoger geklokt cpu en een rechter c-stick. Nintendo en korte termijn, nope. Verwacht over 3-4 jaar een New Switch als die er komt;)
Volgens mij had de switch ook een tegra x2 moeten hebben maar heeft het zo snel falen van de wii u wat roet in het eten gegooid. Hierdoor de hele planning naar voren gehaald.
Maar goed het blijft speculatie.
[ Voor 9% gewijzigd door keepitfrosty op 28-03-2017 18:45 ]
Het is geen "Sony en MS strategie", ik geef letterlijk het voorbeeld van 3DS en New 3DSkeepitfrosty schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:34:
[...]
Ik denk het eerlijk gezegd niet en dat nintendo nu dezelfde strategie gaat gebruiken als sony en ms. Eerder de specs bumpen in de huidige cycle. Helemaal omdat de tegra x2 volgens mij al zo goed als af is en het een vreemde keuze is geweest dat de switch een oude x1 heeft. Je ziet met zelda al dat de tegra x1 aan de max zit en over 3 / 4 jaar ben je weg met je third party support als je hierop blijft hangen.
Volgens mij had de switch ook een tegra x2 moeten hebben maar heeft het zo snel falen van de wii u wat roet in het eten gegooid. Hierdoor de hele planning naar voren gehaald.
Maar goed het blijft speculatie.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Klopt maar ik bedoel eerder in de cycle upgraden zoals ms en sony nu dus ook doen (pro en scorpio)ASNNetworks schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:53:
[...]
Het is geen "Sony en MS strategie", ik geef letterlijk het voorbeeld van 3DS en New 3DSNintendo heeft die al vaker gedaan, dus waarom nu niet?
Het lijkt me sterk, Nintendo leunt bij lange na niet zo zwaar op processor/grafische kracht als Sony en MS.
Nja, ik verwacht in ieder geval niks de komende 3 jaar als ik naar Nintendo kijk. En gezien ik de Switch zo'n 3 weken in huis heb hou ik me daar nu ook totaal niet mee bezig haha. Als ze maar met games komen zit het goed!keepitfrosty schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 18:56:
[...]
Klopt maar ik bedoel eerder in de cycle upgraden zoals ms en sony nu dus ook doen (pro en scorpio)
Voor grafische power gaan ze niet upgraden, want dat is een nagel aan de doodskist van de eerste Switch en daar gaan gamers niet blij mee zijn. Voor geheugen gaan ze niet upgraden want het is goedkoper om een grotere SD-kaart te kopen. Wat ik Nintendo wel nog zie doen is net als de 3DS een nieuwe form-factor maken die beter geschikt is voor Europeanen, maar zelfs dat zal wel niet omdat de Switch eigenlijk helemaal niet zo slecht in de hand ligt.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hmpfs, ik probeer Has Been Heroes vanuit US/CA eShop te halen, maar dat gaat niet echt zo gemakkelijk als het lijkt, zo regio vrij is de Switch nou ook weer niet =(
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Hoe ga je te werk? Ik dacht zelf straks als MK8 uitkomt USD eshop cards te kopen en die inwisselen met een Amerikaans account op de SwitchyamAUchi schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:24:
Hmpfs, ik probeer Has Been Heroes vanuit US/CA eShop te halen, maar dat gaat niet echt zo gemakkelijk als het lijkt, zo regio vrij is de Switch nou ook weer niet =(
Wat gaat er niet lekker dan? Vorige week zonder problemen World of Goo binnen gehaald.yamAUchi schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:24:
[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 28-03-2017 19:30 ]
Lukt het meer mensen niet om de firmware update binnen te slepen?
Edit: Nvm, opnieuw opstarten did the trick
Edit: Nvm, opnieuw opstarten did the trick
[ Voor 27% gewijzigd door Steven030 op 28-03-2017 20:26 ]
Wilde eigenlijk maar 1 account blijven gebruiken, dus dan zou ergens een digitale code halen handig zijn, credit card wordt iig niet geaccepteerd om direct te kopen via nintendo website, daarna een US account aangemaakt, maar bijv. die eshop kaarten zijn dan weer niet via Pay-pal te doen (of Amazon) dan zijn weer adreswijzigingen/toevoegingen nodig, zijn wel weer wat andere links, maar wilde het eigenlijk niet al te shady doen.
Toch best omslachtig, zal even kijken of US adres toevoegen op amazon.com werkt om daar die codes te halen.
Toch best omslachtig, zal even kijken of US adres toevoegen op amazon.com werkt om daar die codes te halen.
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Tenzij je de regio instelt op US op die ene account, zul je toch echt meerdere accounts moeten maken.yamAUchi schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:42:
Wilde eigenlijk maar 1 account blijven gebruiken, dus dan zou ergens een digitale code halen handig zijn, credit card wordt iig niet geaccepteerd om direct te kopen via nintendo website, daarna een US account aangemaakt, maar bijv. die eshop kaarten zijn dan weer niet via Pay-pal te doen (of Amazon) dan zijn weer adreswijzigingen/toevoegingen nodig, zijn wel weer wat andere links, maar wilde het eigenlijk niet al te shady doen.
Ikzelf heb simpelweg US eShop tegoed gehaald via een website en deze ingevoerd in de eShop in combinatie met het US account.
Creditcard kon helaas niet, omdat dan mijn Nederlandse postcode voor de creditcard niet werd geaccepteerd.
Ik vind het inderdaad ook redelijk omslachtig, maar het is wel te doen.
Je moet een Amazon Gift Card kopen op Amazon.com en die weer gebruiken om een eShop/Digitale Code te kopen. Als je direct een eShop kaart wilt kopen is er een kans dat je CC maatschappij het niet goedkeurt omdat je een Amerikaans factuuradres moet gebruiken. Een Amazon.com Gift Card kan gewoon gekocht worden met een NL adres.yamAUchi schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 19:42:
Weten we al hoe laat de Europese eShop update? Ik zag dat t voor de wiiu om 03.00 CET is, is dat voor de Switch weer hetzelfde?
Moet vannacht werken, en ben toch wel benieuwd naar Snake Pass
Verwijderd
In Zelda. De cartridges waren het langzaamst in Zelda. Ze hebben géén andere games getest dan alleen Zelda. Dit is ook voor mij een beetje een reden waarom ik DigitalFoundry zeer onbetrouwbaar vind, ze testen wel maar ze testen vaak maar één scenario. Wat simpelweg géén test is.blmp schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 16:38:
[...]
DigitalFoundry heeft getest en kwamen tot de conclusie dat de Cartridge zelfs de sloomste is (maar zelfs dat was maar een seconde of 2). Waren ook UHS-I kaartjes schijnbaar.
bron: http://www.eurogamer.net/...h-loading-time-comparison
Om 1 uur vannacht komt 'ie uit in NL: https://twitter.com/Snake_Pass/status/846804434688626688Sorbo schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:21:
Weten we al hoe laat de Europese eShop update? Ik zag dat t voor de wiiu om 03.00 CET is, is dat voor de Switch weer hetzelfde?
Hah, ik was al aan het zoeken naar de update times, maar Snake Pass's twitter had ik nog niet aan gedacht. Thanks!MelvinW schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:33:
[...]
Om 1 uur vannacht komt 'ie uit in NL: https://twitter.com/Snake_Pass/status/846804434688626688
Leg eens uit, waarom is dat geen goeie test? Ten eerste noemen ze netjes de parameters van hun test (wat het per definitie niet misleidend maakt of iets dergelijks) en bovendien zijn de performanceverschillen binnen dezelfde game op 3 verschillende media juist perfect geschikt om het verschil in snelheid te meten. Natuurlijk kun je dezelfde test ook voor andere games doen maar het is maar de vraag of je daar überhaupt verschillen gaat zien, en bovendien is er van de enige andere game die genoeg laadtijden heeft om te vergelijken (Fast RMX) geen fysieke versie. Dus welke test had jij graag gezien?Verwijderd schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:27:
[...]
In Zelda. De cartridges waren het langzaamst in Zelda. Ze hebben géén andere games getest dan alleen Zelda. Dit is ook voor mij een beetje een reden waarom ik DigitalFoundry zeer onbetrouwbaar vind, ze testen wel maar ze testen vaak maar één scenario. Wat simpelweg géén test is.
Verwijderd
Ze hadden er ook JustDance en Bomberman R bij kunnen testen. Beide zijn (in de VS iig) ook op cart uitgekomen. Sterker nog, het is mij nu al opgevallen dat sommige games op de Switch héél snel laden en sommige games juist best langzaam zijn.NMe schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 21:52:
[...]
Leg eens uit, waarom is dat geen goeie test? Ten eerste noemen ze netjes de parameters van hun test (wat het per definitie niet misleidend maakt of iets dergelijks) en bovendien zijn de performanceverschillen binnen dezelfde game op 3 verschillende media juist perfect geschikt om het verschil in snelheid te meten. Natuurlijk kun je dezelfde test ook voor andere games doen maar het is maar de vraag of je daar überhaupt verschillen gaat zien, en bovendien is er van de enige andere game die genoeg laadtijden heeft om te vergelijken (Fast RMX) geen fysieke versie. Dus welke test had jij graag gezien?
Voorbeeldje: Liitle Inferno vs Shovel Knight.
Little Inferno laadt in nog geen seconde (de Nintendo Switch animatie is nog niet voltooid of we zien al het openingsscherm) Shovel Knight toont eerst het Switch logo, gaat naar zwart en start dan. Oké. Little Inferno is 113 MB groot en Shovel Knight (Treasure Trove) is 147 MB. Maar dit is toch een laadtijd verschil van bijna het dubbele. Fast RMX laadt verder net zo snel als Shovel Knight en dat spel is 835 MB groot.
Ik laad ze allemaal vanaf mijn SD kaart.
Maw. de laadsnelheden hangen af van meer dan alleen de bron en hoe groot het spel is. Dus je kan géén concreet oordeel over de laadsnelheden van de cartridge vs sd kaart vs internal storage zeggen.
Had niet verwacht al zo vroeg een Switch spel door te verkopen, maar Bomberman is echt bagger. 🤢 Zonde van het te kopen.
Gelukkig dat Puyo Puyo Tetris de leegte en teleurstelling kan opvullen binnen een maand. Japanse versie gespeeld en die is super!
Gelukkig dat Puyo Puyo Tetris de leegte en teleurstelling kan opvullen binnen een maand. Japanse versie gespeeld en die is super!
Bagger in de zin van het geld niet waard of wat is er mis met het spel? Ik hoop het over een tijdje goedkoop via marktplaats te halen (lees enkele maanden), hopelijk is de 2e handsprijs dan 10 euro fzo..marcelproust schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:04:
Had niet verwacht al zo vroeg een Switch spel door te verkopen, maar Bomberman is echt bagger. 🤢 Zonde van het te kopen.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo hoop ik 1,2 Switch op te pikken voor de kids via marktplaats. Die game is max €15 waard.
Heel teleurstellend inderdaad, heb hem gelukkig terug kunnen brengen naar de MM, kreeg omdat hij open geweest was wel een cadeaupas terug ipv cash, maar allang blij dat ik ervan af konmarcelproust schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:04:
Geld niet waard en gewoon *** controle (bomber verplaatst zich vaak niet waar jij het wil, idem bommen) en algemene sfeer van dit spel is gewoon onbeschrijflijk saai, zelfs online multiplayer werkt niet naar behoren. Ik kan het moeilijk verwoorden, je moet het echt eens opgezet hebben om dit depressieve teleurstellende gevoel te kunnen evenaren :-) en ja, zelfs nu nog voel ik me slecht dat ik zo'n abominabel spel heb door kunnen verkopen aan iemand anders... Ugh. Stiekem hoop ik dat die er wel kan van genieten.Gynnad schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Bagger in de zin van het geld niet waard of wat is er mis met het spel? Ik hoop het over een tijdje goedkoop via marktplaats te halen (lees enkele maanden), hopelijk is de 2e handsprijs dan 10 euro fzo..
Jammer dat hij zo slecht gewaardeerd wordt. Hopelijk komt Turbografx VC Bomberman '93 gauw uit op Switch
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Oi, Bomberman was voor mij nog wel een kanshebber maar nu laat ik 'm maar schieten. Even kijken wat er voor de rest nog is en anders wachten tot MK8 nadat ik met Zelda klaar ben (maar daar ga ik goddank op een slakkengang doorheen
).
Overigens nog een update over die Hori premium protector, lijkt nu eigenlijk vrij goed te blijven zitten. Zou 'm nog steeds niet aanraden wat in de dock komt 'ie onder een klein beetje los na een sessie (is zo weer glad te strijken), maar in handheldmode e.d. blijft het allemaal mooi zitten. Maar goed, vrijdag komen de glazen protectors binnen dus dan gaat 'ie er sowieso af.
Overigens nog een update over die Hori premium protector, lijkt nu eigenlijk vrij goed te blijven zitten. Zou 'm nog steeds niet aanraden wat in de dock komt 'ie onder een klein beetje los na een sessie (is zo weer glad te strijken), maar in handheldmode e.d. blijft het allemaal mooi zitten. Maar goed, vrijdag komen de glazen protectors binnen dus dan gaat 'ie er sowieso af.
Iemand Has Been Heroes al gespeeld? Hoor er matige verhalen over.
Splatoon 2 afgelopen week even gespeeld, maar dit is dus verre van een nieuwe versie. Ook een remake met extra's. Misschien iets meer extra's dan bij Mario Kart 8 Deluxe, maar toch.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:56:
[...]
Er komt 1 remaster uit op de Switch: Mario Kart 8 Deluxe. Wat altijd als remaster is aangekondigd. Zelda was een port. Verder heb je 1-2 Switch (nieuwe IP), ARMS (nieuwe IP), Splatoon 2 (nieuwe versie), Super Mario Odessy (nieuwe versie).
Super Mario Odessy wordt denk ik de eerste nieuwe game en verrassing die we van Nintendo gaan zien dit jaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Zoals de nieuwe FIFA een remake is van de vorige, of de nieuwe Call of Duty/Battlefield? Om maar wat voorbeelden te noemen.Jumpman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:23:
[...]
Splatoon 2 afgelopen week even gespeeld, maar dit is dus verre van een nieuwe versie. Ook een remake met extra's.
Verwijderd
Je hebt een global testfire gespeeld van 1 mode. En ja die éne mode zat ook in deel 1. Dus já, dan lijkt het veel op deel 1. Maar als je straks een compleet nieuwe single player en lokale multiplayer ziet, dan is het echt wel iets anders dan deel 1. Verder weet je ook nog niet wat er aan modussen in het spel zullen komen.Jumpman schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:23:
[...]
Splatoon 2 afgelopen week even gespeeld, maar dit is dus verre van een nieuwe versie. Ook een remake met extra's. Misschien iets meer extra's dan bij Mario Kart 8 Deluxe, maar toch.
Super Mario Odessy wordt denk ik de eerste nieuwe game en verrassing die we van Nintendo gaan zien dit jaar.
Daarnaast zijn alle superwapens nieuw, heb je nieuwe toegevoegde wapens en ziet het spel er grafisch gewoon iets beter uit.
Het is een vervolg, en die zijn idd vaak relatief gelijk aan de voorganger. Zie bv ook Super Mario Galaxy 2, New Super Mario Bros 2 / U. Metroid Prime 2 en 3... Als je iets goeds hebt dan werk je daar aan verder in de volgende game. En dat is wat ze hier doen.
Turfwar is gewoon wat Splatoon Splatoon maakt. Net zoals je geen Zelda game hebt zonder het Master Sword. (klopt niet helemaal, maar je begrijpt wat ik bedoel)
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2017 23:44 ]
Snake Pass is nu beschikbaar. Ben 'm al aan het downloaden
Erg benieuwd of het iets is.
Snake pass had ik voor €10-15 gelijk gekocht, maar 3-4 uur gameplay wat er af en toe behoorlijk saai uit ziet..Nee leuk voor in de aanbieding ooit.
Snake Pass even half uurtje gespeeld en het is wel een leuk spel om af en toe is te spelen, maar denk inderdaad dat je er snel zat van bent. Graphics zijn ook bedroevend. Weet haast wel zeker dat dit spel 480p is in handheld mode.
[ Voor 12% gewijzigd door MelvinW op 29-03-2017 03:08 ]
Digital Foundry heeft een analyse gemaakt van de Splatoon Testfire:
tl;dw:
tl;dw:
- Docked: 720p60, geen drops
- Handheld: dynamische resolutie 60fps, geen drops
- 13W verbruik docked (tov Zelda, 16W)
http://m.ign.com/articles...league-to-nintendo-switch
Rocket League komt misschien naar de Switch toe.
Rocket League komt misschien naar de Switch toe.
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Iemand al een fysieke versie gevonden?Zironako schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 23:13:
Iemand Has Been Heroes al gespeeld? Hoor er matige verhalen over.
Ik heb 'm wel gekocht (vooral omdat m'n vriendin het wou spelen) maar hoop toch wel wat meer uurtjes uit de game te halen dan 3-4. waar las jij dat dan?... De developers hebben zelf aangegeven 8-10 uur als je alles wilt unlocken/vinden.Beakzz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 02:01:
Snake pass had ik voor €10-15 gelijk gekocht, maar 3-4 uur gameplay wat er af en toe behoorlijk saai uit ziet..Nee leuk voor in de aanbieding ooit.
Dat vind ik wel 20 euro waard.
SW-1682-5926-5204
https://www.amazon.de/Sch...keywords=switch+protector
Heb deze zondag besteld, vandaag komt 'ie al aan
. Ben benieuwd.
Heb deze zondag besteld, vandaag komt 'ie al aan
Zijn die niet alleen bij Gamestop in de US te krijgen? Had iets gelezen over dat Gamestop er mede verantwoordelijk voor was dat de game ontwikkeld werd en daardoor (in ieder geval binnen de US) Gamestop als enige fysieke versies kreeg oid. Weet niet hoeveel er van klopt, maar ik weet dus niet of 'ie fysiek verkrijgbaar gaat zijn binnen de EU.
FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch
Wow 720p voor docked mode had ik niet verwacht. En dat die onder de 720p dipped in handheld mode ook niet.JackAvery schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 03:58:
Digital Foundry heeft een analyse gemaakt van de Splatoon Testfire:
[video]
tl;dw:Verder is de tickrate van Splatoon servers ook bekend geraakt: 12.5 ticks/seconde. Het zou mooi zijn als ze voor de launch docked mode naar 1080p of 900p kunnen brengen, maar wat mij betreft is een solide 60fps een goede keuze.
- Docked: 720p60, geen drops
- Handheld: dynamische resolutie 60fps, geen drops
- 13W verbruik docked (tov Zelda, 16W)
Thanks voor de info! Dan wacht ik lekker tot eind september!:)Grumpmeister schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:47:
[...]
Zijn die niet alleen bij Gamestop in de US te krijgen? Had iets gelezen over dat Gamestop er mede verantwoordelijk voor was dat de game ontwikkeld werd en daardoor (in ieder geval binnen de US) Gamestop als enige fysieke versies kreeg oid. Weet niet hoeveel er van klopt, maar ik weet dus niet of 'ie fysiek verkrijgbaar gaat zijn binnen de EU.
Is deze al geplaatst? TL;DR Lego City Undercover heeft geen download nodig.
http://nintendoeverything...-game-no-internet-needed/
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Dat werd aangegeven in de 3 reviews die ik op Youtube heb gekeken. Je kan inderdaad langer bezig zijn als je voor 100% gaat, maar er zijn maar weinig games die mij daar toe verleiden. Of het moet echt leuk puzzelwerk zijn om alles te pakken. Maar laat me vooral weten hoe je het uiteindelijk ervaartAstralizeR schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:04:
[...]
Ik heb 'm wel gekocht (vooral omdat m'n vriendin het wou spelen) maar hoop toch wel wat meer uurtjes uit de game te halen dan 3-4. waar las jij dat dan?... De developers hebben zelf aangegeven 8-10 uur als je alles wilt unlocken/vinden.
Dat vind ik wel 20 euro waard.
Ik ben ook wel benieuwd hoe die is ... Ook al ben ik altijd mega zuinig op mijn spulletjesThomas schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:36:
https://www.amazon.de/Sch...keywords=switch+protector
Heb deze zondag besteld, vandaag komt 'ie al aan. Ben benieuwd.
(mijn telefoon is na 2 1/2 jaar nog als nieuw en ook als je echt heel goed kijkt zie je nog nergens een krasje)
Maar ik ben na al die "enge" verhalen wel een beetje bang voor een krasje op het scherm van mijn Switch
Wel jammer inderdaad, maar wel goed van Nintendo dat ze de FPS niet onder de 60 laten komen. Dat is namelijk een stuk belangrijker voor een shooter.keepitfrosty schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:48:
[...]
Wow 720p voor docked mode had ik niet verwacht. En dat die onder de 720p dipped in handheld mode ook niet.
Bovendien kan het zijn dat de volledige game wel op hogere resolutie draait, dit was een oudere build die getest werd voor de Testfire.
We zullen het zien.
Haha als die paniek om niets. Heerlijk, mensen die hem nog steeds links laten liggen?Wahloh schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:13:
Is deze al geplaatst? "Lego City Undercover heeft geen download nodig."
Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar... Iedereen nu weer LGU naar rechts geswiped? Of blijft hij links liggen?Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Haha als die paniek om niets. Heerlijk, mensen die hem nog steeds links laten liggen?
Verwijderd
Ik wacht de reviews af, en maak daar mijn beslissing op.Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Haha als die paniek om niets. Heerlijk, mensen die hem nog steeds links laten liggen?
Voor mij verandert er niets, was niet van plan deze game te kopen.Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
Hoge kwaliteit 3D geprinte miniaturen en bustes voor de painting en tabletop role-playing enthusiasten. https://empireofminis.com
Ik heb em gisteren ontvangen van amazon. installatie ging vrij makkelijk, doekje 2 (droog) liet wel vlekken achter dus nog zelf met micro vezel doekje afgedaan tot het scherm geen vlekken meer had. Stofjes is natuurlijk afhankelijk van je omgeving, maar bij mij geen stofjes of bubbels. Volgens de specs heeft ie een "2.5D edge", maar ik vind de spiegeling op de randen wel wat storend, maar dat is volgens mij bij alle temp glass protectors.Chantal_NL schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:16:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe die is ... Ook al ben ik altijd mega zuinig op mijn spulletjes
(mijn telefoon is na 2 1/2 jaar nog als nieuw en ook als je echt heel goed kijkt zie je nog nergens een krasje)
Maar ik ben na al die "enge" verhalen wel een beetje bang voor een krasje op het scherm van mijn Switch
De feel is goed de fit is ook goed, oppervlak lekker smooth, vingerafdrukken valt mee, beter als met de plastic protector van nintendo (maar heb wel eens betere oleophobic coatings gezien). Kras bestendigheid, geen idee, hopelijk goed
Ik merk nu wel dat ie net een tikje stroever in de dock gaat, dus hij maakt nu wel contact met de rubbers, ik verwacht verder geen problemen.
https://www.amazon.de/gp/product/B06XG3SLKP
Ja steady fps is wel een must. En 60fps natuurlijk erg netjes.Stravincy schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:19:
[...]
Wel jammer inderdaad, maar wel goed van Nintendo dat ze de FPS niet onder de 60 laten komen. Dat is namelijk een stuk belangrijker voor een shooter.
Bovendien kan het zijn dat de volledige game wel op hogere resolutie draait, dit was een oudere build die getest werd voor de Testfire.
We zullen het zien.
Paniek om niets? Vind ik een rare reactie, wat had je dan liever gezien? Dat iedereen het maar afgewacht had tot na de release om dan na aankoop bedrogen uit te komen als het wél waar geweest? De ophef was niet meer dan terecht en ik denk dat iedereen blij kan zijn dat het blijkbaar allemaal een foutje was. En misschien is het juist maar goed dat het dit drama veroorzaakt heeft, want nu weten de andere publishers wel welk geintje ze niet moeten uithalen...Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
@Lanithro @NMe daarnaast moeten we nog maar zien, in de shop staat ie nog steeds op 8GB terwijl de wii u versie 20GB was. misschien dat ze van gedachten zijn veranderd, maar ergens kloppen er een aantal dingen niet, en ik vraag me serieus af hoe waar het statement van WB is dat alleen de info op het doosje niet correct is.
Ja paniek om niets. Iedereen gaat er meteen vanuit dat WB rare praktijken op na houdt omdat er op een doosje dat het zou gaan om een 8 GB schijfje. Wacht nou even totdat WB een officiele reactie hierop geeft voordat je meteen zegt dat een uitgever geboycot moet worden.NMe schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:09:
[...]
Paniek om niets? Vind ik een rare reactie, wat had je dan liever gezien? Dat iedereen het maar afgewacht had tot na de release om dan na aankoop bedrogen uit te komen als het wél waar geweest? De ophef was niet meer dan terecht en ik denk dat iedereen blij kan zijn dat het blijkbaar allemaal een foutje was. En misschien is het juist maar goed dat het dit drama veroorzaakt heeft, want nu weten de andere publishers wel welk geintje ze niet moeten uithalen...
Zelfs na een officieel statement van WB twijfel je nog? Een foutje sluipt er zo in. En er zijn vaker fake hoesjes gemaakt.Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:11:
@Lanithro @NMe daarnaast moeten we nog maar zien, in de shop staat ie nog steeds op 8GB terwijl de wii u versie 20GB was. misschien dat ze van gedachten zijn veranderd, maar ergens kloppen er een aantal dingen niet, en ik vraag me serieus af hoe waar het statement van WB is dat alleen de info op het doosje niet correct is.
Verwijderd
@NMe Het is zeer zeker paniek om niets. Wacht op de officiële melding van de uitgever en geef je mening adv. de uitleg. Mensen zijn tegenwoordig zó snel met het schreeuwen voordat ze eerst zelf even logisch nadenken. Het lijkt zelfs dat het logisch nadenken van mensen alleen maar afneemt
@Prulleman Er kunnen natuurlijk genoeg redenen zijn dat het spel kleiner is; bv betere compressie.
@Prulleman Er kunnen natuurlijk genoeg redenen zijn dat het spel kleiner is; bv betere compressie.
Het zijn denk ik meerdere factoren, even een paar waar ik zo op kan komen.Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:29:
[...]
1. De mentalitieit van maak een halve game en release de rest wel via een update waardoor de game rushed overkomt.
2. Nintendo heeft altijd een beetje die quality seal gehad, niet super veel waarde aan maar het gaf toch een gevoel dat een game af was bij release, als er zulke grote updates komen zou dat betekenen dat Nintendo maar een halve game heeft gezien.
offtopic:
Weet dat punt 1 en 2 heel erg veel op elkaar lijken maar er is een verschil. 1ste ligt bij de publisher, 2de bij nintendo.
Weet dat punt 1 en 2 heel erg veel op elkaar lijken maar er is een verschil. 1ste ligt bij de publisher, 2de bij nintendo.
3. De opslag ruimte van de Switch is maar 32 gb, download er 13 gb op en een groot deel is gelijk weg waardoor je min of meer een microsd kaart MOET gaan kopen wil je een paar games kunnen houden op het apparaat.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Met al die social media hypes willen ze allemaal veel mensen naar hun kanalen dus maken ze een clickbait. De media duikt er graag op.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:22:
@NMe Het is zeer zeker paniek om niets. Wacht op de officiële melding van de uitgever en geef je mening adv. de uitleg. Mensen zijn tegenwoordig zó snel met het schreeuwen voordat ze eerst zelf even logisch nadenken. Het lijkt zelfs dat het logisch nadenken van mensen alleen maar afneemt
De ophef was duidelijk niet terecht zolang ze nu niet de boel aan het voorliegen zijn. Heel het internet werkt tegenwoordig zo helaas. Fake nieuws is niet voor niets een ding en iedereen schreeuwt moord en brand voor dat een game uit is of een ontwikkelaar ook maar de kans heeft gehad om uitleg te geven.NMe schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:09:
[...]
Paniek om niets? Vind ik een rare reactie, wat had je dan liever gezien? Dat iedereen het maar afgewacht had tot na de release om dan na aankoop bedrogen uit te komen als het wél waar geweest? De ophef was niet meer dan terecht en ik denk dat iedereen blij kan zijn dat het blijkbaar allemaal een foutje was. En misschien is het juist maar goed dat het dit drama veroorzaakt heeft, want nu weten de andere publishers wel welk geintje ze niet moeten uithalen...
Het maakt helaas ook totaal niet meer uit hoe betrouwbaar een bron is en de in het verleden betrouwbare nieuwsbronnen zijn tegenwoordig juist niet meer te vertrouwen. Maar ja ik dwaal af
Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:19:
[...]
Ja paniek om niets. Iedereen gaat er meteen vanuit dat WB rare praktijken op na houdt omdat er op een doosje dat het zou gaan om een 8 GB schijfje. Wacht nou even totdat WB een officiele reactie hierop geeft voordat je meteen zegt dat een uitgever geboycot moet worden.
Jongens, zet die roze bril even af en denk even na. Hoe meer officieel dan de bedrukking van het door WB uitgegeven doosje wil je het in hemelsnaam hebben? En hoe verwacht je überhaupt een reactie te krijgen van WB als er niet iemand eerst aan de bel trekt? Natuurlijk, het blijkt achteraf een fout te zijn (al vind ik dat er nog steeds wat rammelt aan het verhaal...) maar dat wil niet zeggen dat het initiële statement allang van WB zelf afkomstig was.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:22:
Het is geen fake news. Het staat nota bene op het officiële doosje.Beakzz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:28:
[...]
De ophef was duidelijk niet terecht zolang ze nu niet de boel aan het voorliegen zijn. Heel het internet werkt tegenwoordig zo helaas. Fake nieuws is niet voor niets een ding en iedereen schreeuwt moord en brand voor dat een game uit is of een ontwikkelaar ook maar de kans heeft gehad om uitleg te geven.
[ Voor 23% gewijzigd door NMe op 29-03-2017 11:30 ]
Het betreft hier een port van een spel dat al af is met een klein beetje extra's. Halve game valt dus wel mee.Kadardar schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:23:
[...]
Het zijn denk ik meerdere factoren, even een paar waar ik zo op kan komen.
1. De mentalitieit van maak een halve game en release de rest wel via een update waardoor de game rushed overkomt.
Je geeft zelf al aan dat het een gevoel is met die Seal of Quality. Maar tegenwoordig heeft bijna elk een day one patch.2. Nintendo heeft altijd een beetje die quality seal gehad, niet super veel waarde aan maar het gaf toch een gevoel dat een game af was bij release, als er zulke grote updates komen zou dat betekenen dat er een halve game gereleased is en vervolgens aangevuld.
offtopic:
3. De opslag ruimte van de Switch is maar 32 gb, download er 13 gb op en een groot deel is gelijk weg waardoor je min of meer een microsd kaart MOET gaan kopen wil je een paar games kunnen houden op het apparaat.
Verwijderd
@NMe Er staat "up to 13 GB" Dit betekent dat het 0GB, 1GB - 13GB kan zijn. Dus dat het spel een verplichte download van 13 GB heeft staat nergens op het doosje!
Officiële doosjes worden al nagemaakt sinds jaar en dag. Het zou zomaar kunnen dat dit dus gewoon een fake doosje is.NMe schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:29:
[...]
[...]
Jongens, zet die roze bril even af en denk even na. Hoe meer officieel dan de bedrukking van het door WB uitgegeven doosje wil je het in hemelsnaam hebben? En hoe verwacht je überhaupt een reactie te krijgen van WB als er niet iemand eerst aan de bel trekt? Natuurlijk, het blijkt achteraf een fout te zijn (al vind ik dat er nog steeds wat rammelt aan het verhaal...) maar dat wil niet zeggen dat het initiële statement allang van WB zelf afkomstig was.
[...]
Het is geen fake news. Het staat nota bene op het officiële doosje.
Gisteren mijn screenprotector gekregen, maar het was al te laat. Kras in het scherm.
Geen idee hoe die daar is gekomen. Ook niet in het zwarte deel maar op het scherm zelf...
Ik heb echt geen idee hoe het is gebeurt. Van de dock is het volgens mij niet.
Geen idee hoe die daar is gekomen. Ook niet in het zwarte deel maar op het scherm zelf...
Ik heb echt geen idee hoe het is gebeurt. Van de dock is het volgens mij niet.
Ja, daarom heeft WB zelf vast ook gezegd dat het een fout op het doosje was en niet dat het doosje nep is...Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:32:
[...]
Officiële doosjes worden al nagemaakt sinds jaar en dag. Het zou zomaar kunnen dat dit dus gewoon een fake doosje is.
...ja, want als de download die ze voor ogen hadden niet dicht bij die 13GB zit heeft het inderdaad heel veel zin om 13GB op een doosje te printen...Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:32:
@NMe Er staat "up to 13 GB" Dit betekent dat het 0GB, 1GB - 13GB kan zijn. Dus dat het spel een verplichte download van 13 GB heeft staat nergens op het doosje!
Hou nou op met die excuusjes, ook jullie kunnen blij zijn met het feit dat hier in een vroeg stadium drama over is geweest zodat er straks niemand écht deze grap gaat uithalen. Noem het paniek om niets als je wil maar die paniek om niets zorgt er wel voor dat we straks niet écht genaaid worden met die ultiem kleine on-board storage die we hebben op onze Switch.
Neemt niet weg dat als het bij een port kan het ook bij een volledige nieuwe game kan.Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:31:
[...]
Het betreft hier een port van een spel dat al af is met een klein beetje extra's. Halve game valt dus wel mee.
Er zit een verschil tussen een day one patch voor bugs en een day one patch omdat de halve game ingeladen moeten worden.Lanithro schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:31:
Je geeft zelf al aan dat het een gevoel is met die Seal of Quality. Maar tegenwoordig heeft bijna elk een day one patch.
[...]
Daarbij komt ja die Seal of Quality is een gevoel, maar hoeveel zou jij dalijk nog geloven van die Seal als er halve games op een cartridge staan? Wie heeft dat dan getest? Misschien ben ik erg naief op sommigen punten maar als er een logo opstaat dat de game volledig is getest en blijkt die die ergens gebreken heeft lijkt het mij dat de game niet bijzonder goed gespeeld/getest is. Even afgezien van de hele specifieke bugs die een serie van acties vereist om uit te voeren.
Voor nu is het op deze game allemaal niet heel erg van toepassing en grote kans dat het een fout is (omdat WB dit aangeeft), maar probeer verder na te denken dan één game als dit wel waar is.
Hoe dan ook, ik ben blij dat dit in een negatief daglicht komt. Want in feite is valse inhoud op een doosje niet wenselijk. Er zijn meer scenarios waar ik me kan voorstellen waar dit problemen kan opleveren. Stel je voor je hebt geen internet (komt bijna niet voor maar laten we het niet uitsluiten) of je gaat op vakantie/koopt het omdat je je verveeld in de trein en wilt even lekker in het/de vliegtuig/trein spelen, je koopt het spelletje van ah leuk. Doet hem erin... je kan het niet spelen want je mist de update.... lekker dan, zit je dan.
[ Voor 16% gewijzigd door Kadardar op 29-03-2017 11:45 ]
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Voor WB ook maar iets gezegd had werd de foto als een feit gezien terwijl we allemaal weten hoe makkelijk het is om zoiets te faken. Verder weet niemand waarom WB die beslissing zou kunnen nemen. Misschien is Nintendo wel de badguy hier met achterlijk hoge prijzen voor kaartjes met meer geheugen.NMe schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:37:
[...]
Ja, daarom heeft WB zelf vast ook gezegd dat het een fout op het doosje was en niet dat het doosje nep is...
[...]
...ja, want als de download die ze voor ogen hadden niet dicht bij die 13GB zit heeft het inderdaad heel veel zin om 13GB op een doosje te printen...
Hou nou op met die excuusjes, ook jullie kunnen blij zijn met het feit dat hier in een vroeg stadium drama over is geweest zodat er straks niemand écht deze grap gaat uithalen. Noem het paniek om niets als je wil maar die paniek om niets zorgt er wel voor dat we straks niet écht genaaid worden met die ultiem kleine on-board storage die we hebben op onze Switch.
Er is gewoon een hoop geschreeuw voor er ook maar enige betrouwbare informatie is en ik maak zelf wel uit of ik daar blij mee ben of niet. Vind het eerder treurig, maar ik zie aan je bericht dat je niet graag andere meningen accepteert dus denk vooral wat je denkt.
Natuurlijk kan dat, maar in dit geval (waar de ophef over is) is dit niet zo.Kadardar schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 11:39:
[...]
Neemt niet weg dat als het bij een port kan het ook bij een volledige nieuwe game kan.
Allebei de dingen zijn eerder voorgekomen.[...]
Er zit een verschil tussen een day one patch voor bugs en een day one patch omdat de halve game ingeladen moeten worden.
Ik wil niet verder denken dan één game want ik acht de kans zeer klein dat uitgevers een half spel op een cartridge stoppen om een paar euro meer winst er uit te krijgen. Zij weten ook wel dat dit killing is voor het spel en hun toekomst van hun spellen.Daarbij komt ja die Seal of Quality is een gevoel, maar hoeveel zou jij dalijk nog geloven van die Seal als er halve games op een cartridge staan? Wie heeft dat dan getest? Misschien ben ik erg naief op sommigen punten maar als er een logo opstaat dat de game volledig is getest en blijkt die die ergens gebreken heeft lijkt het mij dat de game niet bijzonder goed gespeeld/getest is. Even afgezien van de hele specifieke bugs die een serie van acties vereist om uit te voeren.
Voor nu is het op deze game allemaal niet heel erg van toepassing en grote kans dat het een fout is (omdat WB dit aangeeft), maar probeer verder na te denken dan één game als dit wel waar is.
Tsja, ik ga me daar niet druk over maken. Dan wacht ik wel tot ik thuis ben of ergen wel een stabiele internet verbinding heb,Hoe dan ook, ik ben blij dat dit in een negatief daglicht komt. Want in feite is valse inhoud op een doosje niet wenselijk. Er zijn meer scenarios waar ik me kan voorstellen waar dit problemen kan opleveren. Stel je voor je hebt geen internet (komt bijna niet voor maar laten we het niet uitsluiten) of je gaat op vakantie/koopt het omdat je je verveeld in de trein en wilt even lekker in het/de vliegtuig/trein spelen, je koopt het spelletje van ah leuk. Doet hem erin... je kan het niet spelen want je mist de update.... lekker dan, zit je dan.
Het is goed dat WB dit verduidelijkt heeft. Gezien ze claimen dat er een fout is gemaakt op het doosje, gaat het hier niet om een vervalsing - en als je de foto's zelf bekeken hebt, leek dat ook onwaarschijnlijk (maar niet onmogelijk). Het blijft wel een gekke beslissing om in grote letters "internet required" op de voorkant te zetten.De scepticus in mij is benieuwd of er hier niet gewoon gestalled wordt door de PR afdeling om lagere verkopen te voorkomen, maar gezien dat een redelijk PR-schandaal zou veroorzaken vermoed ik - hoop ik - van niet.
Case closed, en hopelijk heeft dit geen andere publishers op ideeën gebracht
Feit blijft dat de volgende situatie nog steeds kan:
- game data staat op de cartridge
- alle in-game filmpjes en voice-overs (per taal) staan niet op de cartridge en dat is de 13gig download
Je kan het spel dus spelen, maar dan zonder voice-overs of 'gelikte' filmpjes. Hierdoor hoeft WB maar 1 versie van de cartridge te maken, aangezien de filmpjes en voice-overs per land / taal gedownload moeten worden.
Vind ik persoonlijk nog steeds een naai streek aangezien je 13gig met downloaden voor de 'full experience'
- alle in-game filmpjes en voice-overs (per taal) staan niet op de cartridge en dat is de 13gig download
Je kan het spel dus spelen, maar dan zonder voice-overs of 'gelikte' filmpjes. Hierdoor hoeft WB maar 1 versie van de cartridge te maken, aangezien de filmpjes en voice-overs per land / taal gedownload moeten worden.
Vind ik persoonlijk nog steeds een naai streek aangezien je 13gig met downloaden voor de 'full experience'
Bedankt voor je zeer complete omschrijving, ik ben overtuigdPrulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:52:
[...]
Ik heb em gisteren ontvangen van amazon. installatie ging vrij makkelijk, doekje 2 (droog) liet wel vlekken achter dus nog zelf met micro vezel doekje afgedaan tot het scherm geen vlekken meer had. Stofjes is natuurlijk afhankelijk van je omgeving, maar bij mij geen stofjes of bubbels. Volgens de specs heeft ie een "2.5D edge", maar ik vind de spiegeling op de randen wel wat storend, maar dat is volgens mij bij alle temp glass protectors.
De feel is goed de fit is ook goed, oppervlak lekker smooth, vingerafdrukken valt mee, beter als met de plastic protector van nintendo (maar heb wel eens betere oleophobic coatings gezien). Kras bestendigheid, geen idee, hopelijk goed
Ik merk nu wel dat ie net een tikje stroever in de dock gaat, dus hij maakt nu wel contact met de rubbers, ik verwacht verder geen problemen.
https://www.amazon.de/gp/product/B06XG3SLKP
Hij staat al in mijn boodschappenmandje ...
Nu ff twijfelen over een geschikte Micro-SD en ik kan bestellen
Ja dat kan en de wereld kan ook nog vergaan voor het spel in de winkel ligt. Wacht gewoon de eerste reviews af en je hebt het complete verhaal. Ik zou je graag op de zin wijzen die je onder je naam hebt staanBisamrat schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:39:
Feit blijft dat de volgende situatie nog steeds kan:
Bij dataio.nl een 128GB samsung evo+. beste prijs/kwaliteit vind ik. Op een later punt als ik wil upgraden is hij altijd nog geschikt voor in de auto/gopro/telefoon.Chantal_NL schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:39:
[...]
Bedankt voor je zeer complete omschrijving, ik ben overtuigd![]()
Hij staat al in mijn boodschappenmandje ...
Nu ff twijfelen over een geschikte Micro-SD en ik kan bestellen
PSN & XBL: Denkoyugo
hopelijk ziet iedereen in dat je dit soort fratsen niet moet uithalen, ook al zijn er gebruikers die er geen probleem mee hebben, er zijn er zeker genoeg die er wel een probleem mee hebben (en terechtJackAvery schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:25:
Of de 200GB Sandisk. 2 cent per GB meer, maar zeker als je vooral digitaal gaat voor mij interessanter. De snellere leestijd is dan later weer handig voor de andere apparaten.Denko schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:19:
[...]
Bij dataio.nl een 128GB samsung evo+. beste prijs/kwaliteit vind ik. Op een later punt als ik wil upgraden is hij altijd nog geschikt voor in de auto/gopro/telefoon.
https://www.dataio.nl/san...tra-class-10-uhs-i-90mbs/
Ja, klopt zeker idd. Mijn post was eigenlijk meer voor de mensen die voornamelijk fysiek gaan. En dan digital voor de games die niet fysiek uitkomen.Beakzz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:28:
[...]
Of de 200GB Sandisk. 2 cent per GB meer, maar zeker als je vooral digitaal gaat voor mij interessanter. De snellere leestijd is dan later weer handig voor de andere apparaten.
PSN & XBL: Denkoyugo
Ik ben heel benieuwd naar Snake Pass, stond toch wel op m'n lijstje om voor de Switch te halen, maar ik ben toch een beetje aan het twijfelen geslagen. Schijnen toch wel wat issues te zijn met de rumble feature (niets wat een patch niet oplost natuurlijk), camera die niet altijd lekker werkt.... dat soort dingen...
Voor mij persoonlijk denk ik dat dit echt weer zo'n game is waarbij het gemis van een achievement/trophy systeem op de Switch weer mee gaat spelen (achievementhoer, ik weet 't) maar voor mij persoonlijk voegt zo'n pop-up en leuk lijstje toch net dat beetje extra toe om een game 100% te halen... (ik heb nameijk keus uit 't platform)
Even afwachten tot er wat meer (user)reviews zijn en dan maar eens beslissen.
Voor mij persoonlijk denk ik dat dit echt weer zo'n game is waarbij het gemis van een achievement/trophy systeem op de Switch weer mee gaat spelen (achievementhoer, ik weet 't) maar voor mij persoonlijk voegt zo'n pop-up en leuk lijstje toch net dat beetje extra toe om een game 100% te halen... (ik heb nameijk keus uit 't platform)
Even afwachten tot er wat meer (user)reviews zijn en dan maar eens beslissen.
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Ik heb het zelfde probleem maar wat bij mij eigenlijk zwaarder weeg is dat ik de Switch mee kan nemen. Dus als ik de keuze heb en het spel leunt niet voor 90% op de graphics dan liever de Switch versie. Tenzij die natuurlijk enorm brak is.
Ja ik twijfel ook het heel erg over Snake Pass...
Ben echt bang dat ik na 3 uurtjes uitgespeeld heb en dan erg teleurgesteld ben.
Er is ook nog nooit iets gezegd over een latere update met meer levels ofzo toch? Dat zou me dan misschien wel weer over de streep trekken...
Ben echt bang dat ik na 3 uurtjes uitgespeeld heb en dan erg teleurgesteld ben.
Er is ook nog nooit iets gezegd over een latere update met meer levels ofzo toch? Dat zou me dan misschien wel weer over de streep trekken...
Verwijderd
Snake Pass ziet er zo uit op de PS4 Pro:
De Switch versie doet er niet veel voor onder.
De trofeeën zijn wel een stimulans om voor de 100% te gaan.
Handheld kan op de Switch makkelijker dan via PS Remote Play.
Ik heb Snake Pass pas een uurtje gespeeld maar ik vind het leuk!
De 'werelden' zijn niet groot maar met alle hoekjes en gaatjes waar je 'orbs' of 'munten' kunt vinden valt er genoeg te ontdekken. De 'orbs' kom ik tot op heden wel tot de 100%, de 'munten' zijn lastiger te vinden.
Het 'wikkelen' vind ik best lastig om goed onder de knie te krijgen. Het is daardoor wel lekker simplistisch uitdagend, samen met je vrindje Doodle proberen zo ver mogelijk te rijken om over de rand van een 'wereld' te leunen en aan de andere kant komen. Dat soort zaken. Ik vind de graphics mooi en eigenlijk ook wel vrolijk, lekker groen, bewegend gras, vlinders die rond dartelen. Mooie stijl wat mij erg aanspreekt. De camera voering zit weinig verschil met Zelda in vind ik. Je kunt lekker draaien, uitzomen en met L direct terug achter Noodle.
Voor mij zit er genoeg uitdaging in en mooi vormgegeven.
De 'werelden' zijn niet groot maar met alle hoekjes en gaatjes waar je 'orbs' of 'munten' kunt vinden valt er genoeg te ontdekken. De 'orbs' kom ik tot op heden wel tot de 100%, de 'munten' zijn lastiger te vinden.
Het 'wikkelen' vind ik best lastig om goed onder de knie te krijgen. Het is daardoor wel lekker simplistisch uitdagend, samen met je vrindje Doodle proberen zo ver mogelijk te rijken om over de rand van een 'wereld' te leunen en aan de andere kant komen. Dat soort zaken. Ik vind de graphics mooi en eigenlijk ook wel vrolijk, lekker groen, bewegend gras, vlinders die rond dartelen. Mooie stijl wat mij erg aanspreekt. De camera voering zit weinig verschil met Zelda in vind ik. Je kunt lekker draaien, uitzomen en met L direct terug achter Noodle.
Voor mij zit er genoeg uitdaging in en mooi vormgegeven.
Dat heb ik dus ook. Als 'ie er op zit zal ik even een ervaring posten vandaag of morgen. Een krasje hier en daar maakt me niet zoveel uit, zeker niet op de behuizing, maar ik heb wel graag dat het er allemaal nog een beetje leuk uitziet.Chantal_NL schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:16:
[...]
Ik ben ook wel benieuwd hoe die is ... Ook al ben ik altijd mega zuinig op mijn spulletjes
Ik zie geen reden om een screen protector te kopen. Thuis zit de switch in het dock, of speel ik er handheld modus op. Vervoer in een harde case. Geen idee wanneer er een kras op zou kunnen verschijnen.
Het scherm schijnt een stuk zachter (plastic zelfs ipv glas) te zijn als wat je van een moderne telefoon gewend bent.. Een zandkorreltje op de verkeerde plek en je hebt een diepe kras ipv een mini krasBierautomaat schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:43:
Ik zie geen reden om een screen protector te kopen. Thuis zit de switch in het dock, of speel ik er handheld modus op. Vervoer in een harde case. Geen idee wanneer er een kras op zou kunnen verschijnen.
hier zie je dat ie bij een H3 pen al krast:
YouTube: Nintendo Switch Durability Test!! - Will it survive?
(een iPhone 7 krast bij H6-7)
je zal niet de eerste zijn die zuinig met zijn spullen omgaat en toch een kras krijgt.
(op mijn telefoon en tablets ook geen protectors, bij tablets wel een case met flap, maar de switch wordt hier ook door de kids gebruikt, dus in dit geval wel voor een protector gekozen op de switch)
Ik kan het helaas beamen. Super voorzichtig geweest, en toch een kras. Mijn 3DS en Vita zijn nog kras vrij na al die jaren, maar de Switch heeft er na twee weken al een. Geen idee hoe, maar hij zit er wel...

kleine review van de third party rode grip (merk PowerA):
https://www.amazon.de/gp/product/B01NBVACKX/
verschillen met de orginele:
- geen metalen rails (maar de JC gaan er soepel in en zitten zonder speling, bij normaal gebruik verwacht ik geen problemen)
- geen logo op de voorkant (wel de lampjes, maar deze zijn iets minder helder)
- geen haakje aan de achterkant (geen idee waar je die voor zou gebruiken
)
- middenstuk 1-2 mm breder
- iets meer curve in de handvaten, iets prettiger
- handvaten lopen achter/boven minder ver door (zie foto 3 en 6), waardoor je vingers op een wat gekke (scherpere) plek rusten als je ze niet op de triggers hebt, ben er nog niet over uit of het in totaal slechter is, want je hebt op deze manier wel meer plek voor je wijsvingers, ze hadden het alleen wat afgeronder moeten maken
- materiaal -iets- zachter, geen rubber, maar iets meer grip en voelt beter
- kleur
, deze wijkt echter wel af van de rode JC, waardoor deze er minder mooi in zijn, de grijze en de blauwe doen het wat mij betreft prima qua kleuren combinatie. De kleur is wat meer echt rood en minder "Neon"
wat eigen foto's van verschillende hoeken + vergelijking met de orginele:

[ Voor 4% gewijzigd door Prulleman op 29-03-2017 15:52 ]
Dit bedoel ik dus, Ik heb hem gelijk maar besteldPrulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:53:
[...]
Het scherm schijnt een stuk zachter (plastic zelfs ipv glas) te zijn als wat je van een moderne telefoon gewend bent.. Een zandkorreltje op de verkeerde plek en je hebt een diepe kras ipv een mini kras
hier zie je dat ie bij een H3 pen al krast:
YouTube: Nintendo Switch Durability Test!! - Will it survive?
(een iPhone 7 krast bij H6-7)
je zal niet de eerste zijn die zuinig met zijn spullen omgaat en toch een kras krijgt.
(op mijn telefoon en tablets ook geen protectors, bij tablets wel een case met flap, maar de switch wordt hier ook door de kids gebruikt, dus in dit geval wel voor een protector gekozen op de switch)
Lijkt mij een toffe game, maar net als Yooka-Laylee nog ff bekijken voor welk platform ik hem wil hebbenVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:11:
Snake Pass ziet er zo uit op de PS4 Pro:
[video]
Ik koop als het kan de games het liefst fysiek, dus ga gewoon voor de Sandisk en dan de 128GBBeakzz schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 13:28:
[...]
Of de 200GB Sandisk. 2 cent per GB meer, maar zeker als je vooral digitaal gaat voor mij interessanter. De snellere leestijd is dan later weer handig voor de andere apparaten.
Ik was ook enkele dagen geleden mijn scherm aan het kuisen en dan had ik plots een grote kras door een wit klein mini korreltje, ik dacht oh man; wtf. maar over een aantal keren met een doekje over te zijn geweest is het toch verdwenen... Niet elke kras is een kras lijkt me.LOTG schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:18:
Ik kan het helaas beamen. Super voorzichtig geweest, en toch een kras. Mijn 3DS en Vita zijn nog kras vrij na al die jaren, maar de Switch heeft er na twee weken al een. Geen idee hoe, maar hij zit er wel...
@marcelproust
Hij ging met het alcohol en microvezel doekje niet weg voor het plaatsen van de screenprotector
Hij ging met het alcohol en microvezel doekje niet weg voor het plaatsen van de screenprotector
Lampjes? Welke lampjes?Prulleman schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 15:35:
[afbeelding]
kleine review van de third party rode grip (merk PowerA):
https://www.amazon.de/gp/product/B01NBVACKX/
verschillen met de orginele:
[list]
• geen logo op de voorkant (wel de lampjes, maar deze zijn iets minder helder)
spoiler:
De ledjes zitten in de joycons. 
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!