[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 123 ... 126 Laatste
Acties:
  • 614.991 views

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Inverted_World schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:33:
Ik ben trouwens samen met vriendin alle manen aan het verzamelen in Mario Oddesey. Elke avond eventjes bezig. Man man dat valt niet mee zeg. Waar de campagne vrij kort was, maar wel super vermakelijk, is dit goed wat werk.

In tegenstelling tot de N64 versie is er nog wel echt leuke content na het uitspelen moet ik zeggen, stuk uitdagender ook. Maar die races zijn wel echt moeilijk in sommige levels :P .
Ah, goed om te horen :) Ik ben op dit moment de 'campagne' aan het doen bij Oddysey, maar merk dat ik er echt mega snel doorheen ga (nu net New Donk City uitgespeeld en op 120 manen na 4/5 uurtjes spelen). Wordt het na het uitspelen een stukje moeilijker en uitdagender? Ik ga sowieso voor de 100% completion ;)

Omelette du fromage!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:44
dxta schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
[...]

Ah, goed om te horen :) Ik ben op dit moment de 'campagne' aan het doen bij Oddysey, maar merk dat ik er echt mega snel doorheen ga (nu net New Donk City uitgespeeld en op 120 manen na 4/5 uurtjes spelen). Wordt het na het uitspelen een stukje moeilijker en uitdagender? Ik ga sowieso voor de 100% completion ;)
je zal voor het uitspelen van de campain de makkelijkere manen eerst vinden en zo verder komen. voor 100% zitten er soms toch echt pittige manen tussen. Ook de postgame content zorgt voor een leuke uitdaging :)

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:32
Inverted_World schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:25:
[...]

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je eigen voorkeur.

Ik vermaak me echt vele uren met Splatoon 2, samen met een vriend. Ook FIFA 18 werkt erg lekker als er eens een vriend langskomt of zo.
Splatoon is toch niet split screen?

* Rukapul gaat voor de multi-player, bij voorkeur co-op, split screen games

• Inverted_World
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:21
Rukapul schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:44:
[...]

Splatoon is toch niet split screen?

* Rukapul gaat voor de multi-player, bij voorkeur co-op, split screen games
Klopt, online, bedoelde ik, had ik er misschien even bij moeten zetten :) .

• Inverted_World
  • Laatst online: 23:21
dxta schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:41:
[...]

Ja dat klopt, de campagne kan redelijk snel, maar het zal je verbazen hoeveel hidden levels in elke map te vinden zijn. Er komen na de completion in elke map nieuwe dingen bij, inclusief manen. Waar ik eerder in een dagje door de complete campagne heen ben gegaan, zonder nauwelijks 'dood' te gaan, kosten sommige manen me nu aanzienlijk meer tijd. Ik moet controls nu ook wat beter onder controle krijgen bijvoorbeeld, om races te winnen. Triple sprong, dan je pet gooien, en daar weer op springen is nog best pittig, zeker vaker achter elkaar :P Maar ik hou verder m'n mond qua extra content wel, spoileren is niet leuk :P .

[ Voor 3% gewijzigd door Inverted_World op 21-12-2017 14:56 ]

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Inverted_World schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:55:
[...]

Ja dat klopt, de campagne kan redelijk snel, maar het zal je verbazen hoeveel hidden levels in elke map te vinden zijn. Er komen na de completion in elke map nieuwe dingen bij, inclusief manen. Waar ik eerder in een dagje door de complete campagne heen ben gegaan, zonder nauwelijks 'dood' te gaan, kosten sommige manen me nu aanzienlijk meer tijd. Ik moet controls nu ook wat beter onder controle krijgen bijvoorbeeld, om races te winnen. Triple sprong, dan je pet gooien, en daar weer op springen is nog best pittig, zeker vaker achter elkaar :P Maar ik hou verder m'n mond qua extra content wel, spoileren is niet leuk :P .
Ik heb bijna 100% completion en ben 55 uur bezig geweest. De campaign heeft me een uur of 10-15 gekost geloof ik. Na de campaign is het zoals je zegt een stuk moeilijker en is er nog belachelijk veel te doen. Denk zelfs dat het grootste deel van de content pas na het 'uitspelen' vrij komt.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
DevWouter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:23:
[...]

Oh zat... Kijk anders op metacritic. Op dit moment bezit ik toch stiekem heel héél veel games voor de Switch en ik zou je zeker de helft kunnen aanbevelen. En een groot gedeelte is vanwege het feit dat het de Switch is.

Het ligt nogal aan je smaak of het een must-have. Zo vind ik Xenoblade Chronicles 2 geweldig, maar ik heb ook reviews gezien waar mensen het juist niet aanraden en ik ben het met hun argumenten eens.

Maar ga eerst maar Mario spelen en haal/speel dan Zelda. We zien je dan wel over een week :+
Inverted_World schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:25:
[...]

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je eigen voorkeur.

Ik vermaak me echt vele uren met Splatoon 2, samen met een vriend. Ook FIFA 18 werkt erg lekker als er eens een vriend langskomt of zo.

Zelf had ik LA Noire nooit gespeeld, dus dat is nu erg leuk. De LEGO games zijn dan weer super leuk in co-op samen met mijn vriendin. :)
Bedankt, dat word waarschijnlijk Splatoon 2 en Mario + Rabbits zodra ik overal doorheen ben.

PSN: Alvanosa

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
EddoH schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:29:
[...]

Heb je daar een bron van? Het lijkt mij namelijk een totaal onrealistische prijs eerlijk gezegd, veel te hoog.
Sowieso moet een publisher dat geld betalen en niet een ontwikkelaar.
Dit cijfer komt van een bekende video game data analist die dit gepubliceerd heeft op ResetERA, en is helaas het betrouwbaarste cijfer dat we hebben. Het is echt geen toeval dat we momenteel een aantal games hebben die 16 GB innemen op cart en een extra download vereisen. Gelukkig zullen in de toekomst die inkoopprijzen waarschijnijk dalen, zoals ook bij de 3DS het geval was.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Ik kan me ook gaan melden hier. Mijn zoontje van 8 heeft vandaag een Switch gekocht van zijn verjaardagsgeld. Hij komt van een WiiU en hij heeft er MarioKart en Splatoon 2 bij gekocht. Beide spellen waren al in bezit op de WiiU.

Ik vroeg me af of MarioParty er ook is, kon het niet vinden, maar dat leek me niet logisch.

Verder meteen wat accesoires besteld voor hem op Ali.
-travel hoes
-extra gamecontroller pro
-screenprotector
-rood en blauw stuurtje
-rood en blauw overzetstuk voor de joycon

Ik vroeg me alleen af of het nodig is om een geheugenkaart te kopen. Er zit toch geheugen in, dus waarvoor zou dit nodig zijn?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mystikal schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:59:
Ik vroeg me alleen af of het nodig is om een geheugenkaart te kopen. Er zit toch geheugen in, dus waarvoor zou dit nodig zijn?
Lees even een pagina terug, aan het begin van de middag is die vraag nog gesteld (en beantwoord)...

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• jacobdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-09 23:54
BlackMage schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:45:
[...]

Volgens mij zijn 128gb kaartjes momenteel het "efficiëntst" om te kopen (of het scheelt niet veel), dus je hoeft er geen spijt van te hebben hoor :)

Maar nodig? Totaal niet. Je kan games die je niet meer denkt te spelen op korte termijn gewoon verwijderen, en eventueel op een later moment weer downloaden. Niks mis mee. Zelfs een 256gb kaart raakt een keer vol, dan moet je alsnog games verwijderen.
als je een game verwijderd (bv LA noire) neem ik aan dat je savegames bewaard blijven?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:04

Mystikal

It never hurts to help!

Magic schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:02:
[...]

Lees even een pagina terug, aan het begin van de middag is die vraag nog gesteld (en beantwoord)...
Excuses, had gisteren de laatste pagina's terug gelezen maar niet echt iets over gezien. Had niet verwacht dat er binnen 24 uur dezelfde vraag gesteld zou zijn!

Maar goed, op dit moment dus niet nodig om een kaartje aan te schaffen!

Basement Bios ---- Exo-S

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
jacobdb schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:05:
[...]
als je een game verwijderd (bv LA noire) neem ik aan dat je savegames bewaard blijven?
Ja, de savegames staan los van de applicatiedata. Je kunt echter ook een spel "archiveren", dan blijft ook het icoontje in het menu staan, als je dan wil spelen dan geeft hij de keuze dat het spel eerst gedownload moet worden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:06
Mystikal schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:59:

Ik vroeg me af of MarioParty er ook is, kon het niet vinden, maar dat leek me niet logisch.
Helaas niet, ben er zelf ook op aan het wachten...

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-09 18:40
Heel benieuwd naar ervaringen van rocket league. En met name local multi-player.

Verwijderd

Poulske schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:19:
[...]

Helaas niet, ben er zelf ook op aan het wachten...
MarioParty is echt een casual scene game om de sales een boost te geven. Dat is bij de Switch nog lang niet nodig, dus kunnen we nog wel even wachten op Mario Party ;)

• Wesley-groet
  • Laatst online: 22:57
EddoH schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:29:
[...]

Heb je daar een bron van? Het lijkt mij namelijk een totaal onrealistische prijs eerlijk gezegd, veel te hoog.
Sowieso moet een publisher dat geld betalen en niet een ontwikkelaar.
http://www.eurogamer.net/...-ending-up-more-expensive

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Daar staat toch niet in dat een 32 cartridge 20 dollar kost? Daar staat allleen in dat verschillende cartridge grootte's verschillende prijzen hebben, wat mij logisch lijkt.
JackAvery schreef op donderdag 21 december 2017 @ 15:41:
[...]

Dit cijfer komt van een bekende video game data analist die dit gepubliceerd heeft op ResetERA, en is helaas het betrouwbaarste cijfer dat we hebben.
Ik vind het maar een hoog bedrag. Het zou natuurlijk kunnen hoor, maar dan lijkt mij dat bedrag inclusief licensing fees en dergelijke naar Nintendo. Anders houdt een publisher nagenoeg niets over bij een spel wat in de winkel rond de 59,- moet kosten,

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:06
EddoH schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:59:
[...]

Ik vind het maar een hoog bedrag. Het zou natuurlijk kunnen hoor, maar dan lijkt mij dat bedrag inclusief licensing fees en dergelijke naar Nintendo. Anders houdt een publisher nagenoeg niets over bij een spel wat in de winkel rond de 59,- moet kosten,
Het bedrag is problematisch en daarom gebruikt niemand de 32GB kaartjes. Er is tot nu toe maar één game die dat wel heeft gedaan: Dragon Quest Heroes I + II, die een prijs had van ~80 euro (9800 yen?) tijdens de Japanese release.

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

JackAvery schreef op donderdag 21 december 2017 @ 17:14:
[...]

Het bedrag is problematisch en daarom gebruikt niemand de 32GB kaartjes. Er is tot nu toe maar één game die dat wel heeft gedaan: Dragon Quest Heroes I + II, die een prijs had van ~80 euro (9800 yen?) tijdens de Japanese release.
Ah, ik wist niet dat tot nu toe maar 1 game het wel had gedaan. Ik dacht eerlijk gezegd dat meer games van 32 GB cartridges gebruikt maakten. Dan lijtk dat het hoge bedrag wel te onderschrijven ja. Absurd.

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:14

Christiano007

Ich bin der champion

Stefan22 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:02:
[...]

Het is mogelijk met de adapter van MayFlash, deze ondersteund onder andere de Pro Controller van de Wii U.

https://www.amazon.de/May...&sr=8-1&keywords=mayflash
Heeft er iemand ervaring met deze stick i.c.m. een xbox one controller?

Heb er daar namelijk genoeg van, en de Pro vind ik wel heel prijzig.

Ter land, ter zee en in de kroeg

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Gister mijn Switch mogen ontvangen. Had er eentje 2e hands besteld bij de CEX, ding ziet er echter als nieuw uit (nog geen krasje) en kwam meteen met 2 jaar garantie. Ook maar Mario Odyssey en Zelda meegepikt. Ben erg onder de indruk van het beeldkwaliteit. Wel is het een ontzettend gedoe om die kickstand er uit te krijgen.

Enigste waar ik nu nog naar moet kijken is een carry case en eventueel een sd kaartje. Dacht zelf zo rond de 128GB. Heeft iemand hier misschien nog tips wat betreft een carry case? Liefst degelijke kwaliteit en eentje die nog voor kerst geleverd kan worden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Laatst online: 22:57
Raxious schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:48:
Gister mijn Switch mogen ontvangen. Had er eentje 2e hands besteld bij de CEX, ding ziet er echter als nieuw uit (nog geen krasje) en kwam meteen met 2 jaar garantie. Ook maar Mario Odyssey en Zelda meegepikt. Ben erg onder de indruk van het beeldkwaliteit. Wel is het een ontzettend gedoe om die kickstand er uit te krijgen.

Enigste waar ik nu nog naar moet kijken is een carry case en eventueel een sd kaartje. Dacht zelf zo rond de 128GB. Heeft iemand hier misschien nog tips wat betreft een carry case? Liefst degelijke kwaliteit en eentje die nog voor kerst geleverd kan worden :P
http://www.mediamarkt.nl/...e-travelcase-1487425.html
Gebruik zelf die hoes. Ben er blij mee. Goed stevig

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Christiano007 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:49:
[...]

Heb ik ervaring mee. Werkt perfect.

Maar het werkt alleen met de 3e generatie "One S" controllers. De ouderen doen het ook, maar niet draadloos.

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 12:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Christiano007 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 18:49:
[...]

Tip: koop m op eBay (goedkoopste) en gebruik deze code: PLMGIFT17
Ben je uiteindelijk iets van €16 kwijt! :9

• Raxious
hoe zit dat kwa opberg space voor accessories?

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:44

DukeBox

loves wheat smoothies

Raxious schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:49:
Ik heb hem ook, ben er erg blij mee. er kan alleen niet veel bij, de joycon straps passen nog in het zakje en dat is het eigenlijk wel.
Er is ook een grotere waar meer in kan: http://www.mediamarkt.nl/...e-opberghoes-1488208.html

[ Voor 11% gewijzigd door DukeBox op 21-12-2017 22:18 ]

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 11:45
[...]

Ik heb ze van alliexpress daar vind je er genoeg voor een leuke prijs.
Die hierboven al werd aangegeven bij MM kost op allie ongeveer 10,- en de kwaliteit is goed genoeg, ook de losse opberghoesjes voor de handheld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:34
Een nieuwe Zelda voor de Switch:

:+

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
[...]

Ik heb er twee joycon straps en een USB-C kabel bij zitten. Met een beetje creatief denken denk ik dat je er eventueel twee extra joycons nog wel bij zou kunnen frotten, maar echt handig zal dat niet zijn. De oplader zelf kan er niet bij, maar met die kabel kun je meestal ook wel ergens bijladen. Ik ben zelf erg blij met het feit dat er een handvat aan die case zit - is verrassend handig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Laatst online: 00:18

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Beakzz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:08:
[...]

Ja nee he? |:( Zorg dat je het weer goed gaat vinden! Zag hem vannacht ook staan, maar €25,- (en vreemd genoeg zelfs duurder in de Zuid Afrika shop :? ) vond ik een goede reden om wat reviews af te wachten. Van de week ook Hoirzon Zero Dawn, Assassins Origins en een Oculus rift met wat games gekocht dus heb niet zo'n haast momenteel :+
Gisteravond (en niet nacht) weer verder gespeeld en ik vermaak me behoorlijk met het spel.
Eerst maar het zure gedeelte:
De intro van het spel die niet geskipt kan worden blijkt ook op de achtergrond van alles te laden (waardoor het een lage framerate heeft tot dat alles geladen is) en "men zegt" dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Echter heb ik ook al een paar andere bugs gezien zoals de dat wanneer je "continue game" doet je automatisch alle medailles gehaald heb (speel één level en het staat weer juist).
Qua gameplay heb ik er nog maar één gevonden: Je kan vijanden ontdekken in de fog-of-war door te kijken of je met de movement cursor er heen kan. Skip je over een locatie heen en is het locatie die je zou-moeten-kunnen bereiken dan zit daar een vijand.

Het goeie gedeelte:
Ik vermaak me met het spel, de levels zijn goed en met "lock on" kan je met meerdere units in één unit aanvallen (helaas kan een groep van 4 machine geweer soldaatjes geen light-tank kapot schieten). Ook zitten er in elke level weer een paar secrets verborgen en kan je elke unit vrij snel genezen als je ze naar de juiste locatie brengt.

Mijn conclusie:
Ondanks alles is het spel goed speelbaar en zeer vermakelijk, maar een paar maanden extra ontwikkeltijd om de bugs op te lossen had zeker geholpen. Kijk je puur naar de gameplay dan kan ik het spel zeker aanraden, maar als een game kwaliteit technische helemaal in orde zijn dan kan je beter even wachten.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 11:32
DevWouter schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:09:
[...]

Gisteravond (en niet nacht) weer verder gespeeld en ik vermaak me behoorlijk met het spel.
Eerst maar het zure gedeelte:
De intro van het spel die niet geskipt kan worden blijkt ook op de achtergrond van alles te laden (waardoor het een lage framerate heeft tot dat alles geladen is) en "men zegt" dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Echter heb ik ook al een paar andere bugs gezien zoals de dat wanneer je "continue game" doet je automatisch alle medailles gehaald heb (speel één level en het staat weer juist).
Qua gameplay heb ik er nog maar één gevonden: Je kan vijanden ontdekken in de fog-of-war door te kijken of je met de movement cursor er heen kan. Skip je over een locatie heen en is het locatie die je zou-moeten-kunnen bereiken dan zit daar een vijand.

Het goeie gedeelte:
Ik vermaak me met het spel, de levels zijn goed en met "lock on" kan je met meerdere units in één unit aanvallen (helaas kan een groep van 4 machine geweer soldaatjes geen light-tank kapot schieten). Ook zitten er in elke level weer een paar secrets verborgen en kan je elke unit vrij snel genezen als je ze naar de juiste locatie brengt.

Mijn conclusie:
Ondanks alles is het spel goed speelbaar en zeer vermakelijk, maar een paar maanden extra ontwikkeltijd om de bugs op te lossen had zeker geholpen. Kijk je puur naar de gameplay dan kan ik het spel zeker aanraden, maar als een game kwaliteit technische helemaal in orde zijn dan kan je beter even wachten.
Ik ga hem zeker halen denk ik, alleen niet voor 25. In de Mexicaanse store is hij omgerekend 12 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Robsel_NL schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:03:
[...]

Ik ga hem zeker halen denk ik, alleen niet voor 25. In de Mexicaanse store is hij omgerekend 12 dollar.
Ja zonde dat hij in Zuid Afrika zelfs €26 kost. Eerste keer dat een spel daar meer kost dan hier. (zover ik heb gezien). In de Mexicaanse shop zal ik geen NL CC kunnen gebruiken neem ik aan?
RayNbow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:51:
[video]

Ziet er wel grappig uit. Leuk voor in de aanbieding ooit ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Beakzz op 22-12-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31
Ik zat vanmorgen te bedenken naar aanleiding van het nieuwsbericht op de FP over PUBG. Hoe zou het zijn als het principe van PUBG gecombineerd zou worden met Super Smash Bros. Dat je dus een grotere arena hebt, die langzaam steeds kleiner wordt enzo. Kan volgens mij best tof zijn :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 00:12
Zag dat max and the curse of brotherhood nu ook uit is voor de Switch.

Ooit gespeeld op de Xbox, Geweldig spel! voor de twijfelaars is er een Demo te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Laatst online: 15-09 11:32
Beakzz schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 13:19:
[...]

Ja zonde dat hij in Zuid Afrika zelfs €26 kost. Eerste keer dat een spel daar meer kost dan hier. (zover ik heb gezien). In de Mexicaanse shop zal ik geen NL CC kunnen gebruiken neem ik aan?

[...]

Ziet er wel grappig uit. Leuk voor in de aanbieding ooit ;)
Weet ik niet. Ik heb Worms uit de UK store met paypal, hopelijk werkt dat ook in Mex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 21:23
het is nu wel een beetje een droogte he met switch games en komt voorlopig ook niks noemenswaardigs meer uit zover ik kan zien of heb ik dat mis? was een fantastisch afgelopen half jaar! maar komende maanden had er wel een nieuwe super smash ofzo uit mogen komen, want ik ben nu wel bijna uitgespeeld met oddesey, zelda mario kart etc.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Stylze schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:05:
het is nu wel een beetje een droogte he met switch games en komt voorlopig ook niks noemenswaardigs meer uit zover ik kan zien of heb ik dat mis? was een fantastisch afgelopen half jaar! maar komende maanden had er wel een nieuwe super smash ofzo uit mogen komen, want ik ben nu wel bijna uitgespeeld met oddesey, zelda mario kart etc.
Wel als je alleen de grote Nintendo titels speelt ja. Voor mij staat er meer dan genoeg interessants in de Eshop. Begin volgend jaar komen er nog 2 veelbelovende RPG's uit en een shitload aan indies die ik wil spelen. Nee droogte is niet het probleem voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 21:23
mja indien interesseren mij niet idd, maar hoeft niet perse een Nintendo game te zijn maar veel anders vets komt er ook niet echt zover ik weet.

Hopelijk komt snel het online gebeuren er eindelijk is aan dat zou ook wel helpen

[ Voor 22% gewijzigd door Stylze op 22-12-2017 14:20 ]

Playstation 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Snap nooit dat je als gamer indies kan uitsluiten. Snap dat er genoeg rommel tussen zit, maar ook daar kan je hoogwaardige producties vinden met vaak vernieuwende gameplay en ideeën. Steamworld Dig 2 kan je bijvoorbeeld in heel veel top 10s terug vinden van 2017 om maar wat te noemen,

Op dit moment kijk ik erg uit naar Octopath Traveler. Voor de rest zie ik het wel aangezien ik nog minstens 20 ongespeelde games op mijn Switch heb staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
Supershiva schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:09:
Ik heb sinds gisteren mijn Switch in gebruik genomen.
Ik heb er ook een SD kaartje 128GB bij gekocht, maar nog niet in gebruik genomen.
Ik had ergens gelezen dat het interne geheugen sneller is dan de SD kaartjes. (Techradar onderzoekje meen ik)

Nu was ik er daarom vanuit gegaan dat spellen volledig vanaf de cartridge op het interne geheugen, dan wel SD kaart worden geinstalleerd.
Gisteren cartridge van Zelda erin, en ik zie dat er maar iets van 850MB is geinstalleerd.
Met dit tempo duurt het pittig lang voor die 32GB intern vol loopt.

Waarom heb ik dan in hemelsnaam die SDkaart van 128GB nodig?
Zelfde hier, ook een samsung evo 128gb SD kaartje gekocht. Maar er zijn ook bepaalde games die als je ze fysiek koopt 5gb reserveren op je switch voor save games.
Alvanosa schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:16:
En de Switch gekocht met Odyssey en Mario Kart 8.

Edit: Zijn er nog ander must-have naast Zelda?
Dat zijn wel de top 3 games. Welke ik aan kan raden : Skyrim ( ook al heb je hem op PC, het blifjt gewoon rete vet, zeker portable op vakantie bijvoorbeeld), Steamworld Dig 2 en stardew valley.

Voor 2018 heb ik Titanquest al op mijn lijstje staan met must buys.

[ Voor 21% gewijzigd door Odysseus87 op 22-12-2017 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
dubbele post, zal deze verwijderen (zodra ik weet hoe :P )

[ Voor 118% gewijzigd door Odysseus87 op 22-12-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik ben anders ook niet zo van de Indie games.
Ik heb altijd het gevoel dat het dezelfde game is met een ander verhaal en andere skin erover zeg maar.

Het is wachten op de releases van 2018 i suppose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Mirr0r schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 17:19:
Ik ben anders ook niet zo van de Indie games.
Ik heb altijd het gevoel dat het dezelfde game is met een ander verhaal en andere skin erover zeg maar.

Het is wachten op de releases van 2018 i suppose :)
Dat is vaak ook zo met AAA games.

Horizon Zero Dawn heeft mij stiekem een Uncharted gevoel maar dan minder lineair, CoD, Battlefield, Killzone en PUBG geven mij een gevoel van "ren, schiet, ren" en als ik even naar Nintendo zelf moet kijken, Mario is ook niet iedere keer weer 100% verfrissend maar gewoon een verbetering op de oudere games met een nieuwer verhaal en in 99% van de gevallen moet je Bowser alweer verslaan.

Niet om de bovenste af te kraken (want ik vind Horizon Zero Dawn of Mario games erg leuk), wat ik eerder bedoel is dat stiekem iedere game ergens iets hetzelfde doet, of het nou AAA is of Indie.

[ Voor 7% gewijzigd door Mizgala28 op 22-12-2017 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 00:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Even iets wat ik in de groep wil gooien; zou Nintendo de specs bewust wat lager hebben gehouden om de devs te dwingen creatief te zijn en alles uit de console te halen?

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
InF.Inc schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 18:27:
Even iets wat ik in de groep wil gooien; zou Nintendo de specs bewust wat lager hebben gehouden om de devs te dwingen creatief te zijn en alles uit de console te halen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/iAnjfWP.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OXQJcT3.jpg

Waar wil je "hogere" specs kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 00:04
Als Switch een volledige thuis consoles was als PS4 en Xbox One zou je theorie kunnen kloppen.

Maar Switch is first and foremost een portable die je als een thuisconsole kunt gebruiken, er zit zo'n beetje 1 van de meest krachtige mobiele chips op de markt die erin kon zonder al te veel nadelen.

Met andere woorden heeft Nintendo de specs niet lager gehouden, enige wat ze lager hebben gemaakt is de resolutie op de Switch zelf, 720p is gewoon veel beter voor de accu maar omdat het minder belasting geeft op de SoC dan bijvoorbeeld een 1440p scherm zoals in de meeste smartphones kunnen de games ook mooier uitzien en beter draaien.

In ieder geval heb ik mijn eerste Switch titel binnen, koos voor Splatoon 2 omdat deze nu beter ondersteund wordt dan als ik deze eventueel later zou halen (die updates en splatfests stoppen natuurlijk ooit op een dag).

Nu nog een eigen Switch halen binnenkort, maar voorlopig delen wij diegene die wij thuis hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Mizgala28 op 22-12-2017 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Waarom zouden ze? En waarom zouden devs niet alles uit een console kunnen halen als de specs beter waren? Dat lukt op de PS4 ook prima. ;) Die specs zijn zo laag omdat 't ding zo klein moet zijn en tegelijkertijd geen kapitalen mocht kosten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
DukeBox schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:15:
[...]

Ik heb hem ook, ben er erg blij mee. er kan alleen niet veel bij, de joycon straps passen nog in het zakje en dat is het eigenlijk wel.
Er is ook een grotere waar meer in kan: http://www.mediamarkt.nl/...e-opberghoes-1488208.html
dat is me dan weer veel te groot ^^' moet gewoon bij mij in de werktas kunnen :P
ErwinJ schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:07:
[...]

Ik heb ze van alliexpress daar vind je er genoeg voor een leuke prijs.
Die hierboven al werd aangegeven bij MM kost op allie ongeveer 10,- en de kwaliteit is goed genoeg, ook de losse opberghoesjes voor de handheld.
alli express heb ik ook een aantal keer op gekeken, maar vind de levertijd gewoonweg te lang. Ga geen 14 dagen wachten op een simple carry case.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
Kwam deze video op facebook tegen. Erg grappig om te zien hoe het toen ging :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Lol was zo hyped voor Tiny metal, maar denk dat ik nu maar eerst voor deze ga en Tiny metal nog wat tijd voor updates geef. Een classic Zelda like game kan nooit kwaad voor dat geld.

Krijgt ook goede reviews op Steam waar het spel al een tijdje uit is en dit is ook wel een nette review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:01
RayNbow schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:51:
[video]

Heb jij hem ook aangeschaft, zo ja is het ook wat?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 00:40:
Kwam deze video op facebook tegen. Erg grappig om te zien hoe het toen ging :)

[video]
Helaas ontbreekt:
"You'll have to blow in the cartridge for it to work" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Was deze al voorbij gekomen?

http://www.yesojo.com/

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_q3C4zcIaK4]
Projector + dock voor Switch

Overigens is de resolutie niet fantastisch, dus voor bv films zou ik hem waarschijnlijk niet gebruiken, maar het idee is aardig

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 23-12-2017 16:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
devries1989 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:13:
Ik heb deze dock met chip erin bij Aliexpress gehaald:

https://www.aliexpress.co...-Bracket/32825844645.html

Werkt perfect! Uit nieuwsgierigheid ook even opengeschroefd. Als je degene met chip bestelt zit er een COOV Hboard i3 moederbordje in.
Waarschijnlijk net niet op tijd binnen voor kerst. Ligt al wel bij PostNL. Jammer want wilde hem meenemen naar m'n ouders waar we kerst vieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
outlandos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:27:
[...]

Waarschijnlijk net niet op tijd binnen voor kerst. Ligt al wel bij PostNL. Jammer want wilde hem meenemen naar m'n ouders waar we kerst vieren.
Gelukkig is de officiële Switch Dock ook niet heel groot, dus die kan je ook gewoon gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
plantenbakkie schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:56:
[...]

Gelukkig is de officiële Switch Dock ook niet heel groot, dus die kan je ook gewoon gebruiken :)
True that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Gynnad schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:56:
[...]

Nee, dat niet, maar volgens mij hebben anderen hier naar reviews gelinkt.

(Heb momenteel te veel games op de Switch... moet even gas terugnemen als dat kan. :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Bravely Default possibly teased for Switch?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DRvWkkvUMAAqkkl.jpg:large

(Indien dit het geval is... hopelijk een manier om je 3DS savefile te importeren... :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
Earthlock komt naar de Nintendo Switch :)

https://www.snowcastlegam...hlock-is-coming-to-switch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is al een tijdje bekent ;)
RayNbow schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:26:
Bravely Default possibly teased for Switch?
[afbeelding]

(Indien dit het geval is... hopelijk een manier om je 3DS savefile te importeren... :P)
Laten we hopen dat ze Bravely Default & Bravely Second op 1 cartridge doen. En verder zijn er nog geen games met een save-import functie geweest. Dus dat verwacht ik niet.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2017 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Ik zie het bij deze game ook weer, wat is dat toch voor armoe dat al die gesprekken van die tekstballonnen zijn met tekst die langzaam verschijnt. De flying fuck. Kan dat snel uitsterven. Zo ouderwets en overbodig. Voegt alleen maar irritatie toe voor het doorskippen van dialogen omdat het altijd te traag verschijnt...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Martinspire schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:21:
[...]

Ik zie het bij deze game ook weer, wat is dat toch voor armoe dat al die gesprekken van die tekstballonnen zijn met tekst die langzaam verschijnt. De flying fuck. Kan dat snel uitsterven. Zo ouderwets en overbodig. Voegt alleen maar irritatie toe voor het doorskippen van dialogen omdat het altijd te traag verschijnt...
Hopelijk kan de snelheid van die tekst gewoon ingesteld worden. Dan scheelt dat al weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 15:37
Sinds een paar dagen kun je ook weer de oude Super Mario spelen.
Kost maar 6.99, kon het toch niet laten om die ff te kopen.
http://www.nintendolife.c...he_switch_eshop_next_week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
JeroenV_ schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:56:
Sinds een paar dagen kun je ook weer de oude Super Mario spelen.
Kost maar 6.99, kon het toch niet laten om die ff te kopen.
http://www.nintendolife.c...he_switch_eshop_next_week
Dat is wel de arcadeversie, niet de versie die de meeste mensen op de NES gespeeld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
outlandos schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:27:
[...]

Heb dezelfde. Houd er wel rekening mee dat je nog wel een orginele oplader nodig hebt wil je het ding gebruiken om het beeld te streamen naar je tv. Anders is het niets meer dan een veredelde oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
It looks like the Flog Iwata tribute was removed in Switch Update 4.0.0
If they're following tradition, they removed it because it's like opening an omamori, ruins the charm.
When people found it, it was done being a charm. You never open an omamori, lest the blessing flee from inside.
In line with the sense of flog being an omamori (お守り), when I lived in Japan I remember there being a tradition where you would only hold onto the omamori/charm for the year.

You would traditionally bring it back to the shrine you purchased it from around New Year's, the priests would burn the old omamori and then you would purchase a new one to have a fresh start for your luck in the coming year.

It only seems appropriate as Nintendo did have a fantastic amount of luck with the Switch this year and this omamori/charm has come full circle and served its purpose. Perhaps we will see Balloon Fight, Pokemon Gold/Silver, or one of Mr. Iwata's other notable titles serve as the omamori for 2018 tucked away somewhere again in honor of him.

Hope this clarifies the tradition for you guys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
jdevries189 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:00:
[...]

Heb dezelfde. Houd er wel rekening mee dat je nog wel een orginele oplader nodig hebt wil je het ding gebruiken om het beeld te streamen naar je tv. Anders is het niets meer dan een veredelde oplader.
Ik heb de originele oplader op amazon.de gekocht voor 22 euro in de sale. Die is allang binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
outlandos schreef op zondag 24 december 2017 @ 15:30:
[...]

Ik heb de originele oplader op amazon.de gekocht voor 22 euro in de sale. Die is allang binnen.
Heb je daar misschien een link van? Ik vind ze hier in NL nogal duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Martinspire schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 16:10:
Was deze al voorbij gekomen?

http://www.yesojo.com/

[video]
Projector + dock voor Switch

Overigens is de resolutie niet fantastisch, dus voor bv films zou ik hem waarschijnlijk niet gebruiken, maar het idee is aardig
Met 720p en meer lichtopbrengst had ik hem gekocht. Nu is het zo net niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-09 11:21
In de sale Oceanhorn gekocht. Leuk spel, niet heel bijzonder maar speelt wel lekker weg. Weet niet of ik hem voor 15 euro had gekocht. Wat vinden andere van het spel. Ik lees veel van dat het een net niet is en dan snap ik ook wel. Maar toch speelt die lekker weg. Lekker simpel en makkelijk in gebruik. Speelt in ieder geval op Switch fijner dan op mobile, maar soms heb ik het idee als er iets aangepast kon worden dan hadden ze het lopen en vechten iets verfijnder kunnen uitwerken. Al met al een vermakelijke game.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Ik heb in de sale gisteren Rocket League gekocht na het spel 47 uur op Steam gespeeld te hebben (met toetsenbord en muis).

Ik moest eerst even wennen aan de controls, maar vliegen gaat zo makkelijk met een controller! De graphics zijn inderdaad wel soms wat minder en soms heb ik connectieproblemen (al ligt dat aan de brakke wifichip in de Switch). Vooral het level met regen er in is docked een stuk minder mooi.

Het meest hinderlijke is echter de portable modus. Ik had al gelezen dat het lelijk was maar ik hoop echt dat ze dit nog kunnen optimaliseren. Desnoods ten kosten van de fps (30 fps portable kan ik wel mee leven).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
jdevries189 schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:46:
[...]

Heb je daar misschien een link van? Ik vind ze hier in NL nogal duur.
https://www.amazon.de/gp/...ID=41U0sVvcYvL&ref=plSrch

En daarbij heb ik de kortingscode IDEAL gebruikt waardoor er nog 5 EUR af ging. Geen idee of die code nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sméagol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
[...]

Als je tips wilt:

The Mummy Demastered - Aantal rare game mechanics. Technische issues die ze volgens mij nog steeds niet gepatched hebben.
Ik lees goeie reviews en het spel ziet er leuk uit, metroid, turrican, contra.
Iemand anders dit gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:07:
[...]

https://www.amazon.de/gp/...ID=41U0sVvcYvL&ref=plSrch

En daarbij heb ik de kortingscode IDEAL gebruikt waardoor er nog 5 EUR af ging. Geen idee of die code nog werkt.
Die kortingscode is verlopen, en incl. verzendkosten zit je gewoon weer aan de 30 euro. En dat is ook de adviesprijs in NL.

Wehkamp heeft 'm voor 29 euro: https://www.wehkamp.nl/Wi...ntent=21443-SJCON6LETDN7M

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:59:
[...]

Als je een wat uitgebreider verhaal van me wilt (en het niet erg vind als 't Engels is):
https://forum.n-europe.co...=comments#comment-1788588

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Fijn dat de eShop connectie problemen heeft.... :|

https://www.nintendo.com/.../en_na/network_status.jsp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Laatst online: 09-09-2024
Betaalde switch service van Nintendo is uitgesteld tot herfst 2018! Dat is best goed nieuws dacht ik zo!

https://wccftech.com/nint...online-delayed-fall-2018/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devries1989
  • Laatst online: 13-09 23:18
jdevries189 schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:00:
[...]

Bij mij werkt ie ook gewoon met de normale telefoonoplader die ik bij mijn ZTE Axon 7 kreeg. Dat is een QC 3.0 oplader, geen PD oplader. Opladen zelf gaat wel langzaam uiteraard, maar er komt genoeg uit om de dock van stroom te voorzien zodat deze het beeld doorgeeft aan de T.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 00:52:
[...]

Die kortingscode is verlopen, en incl. verzendkosten zit je gewoon weer aan de 30 euro. En dat is ook de adviesprijs in NL.

Wehkamp heeft 'm voor 29 euro: https://www.wehkamp.nl/Wi...ntent=21443-SJCON6LETDN7M
Ik zag het idd. Ik wacht dus wel op een goede aanbieding of een andere oplader (die wel werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
devries1989 schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:30:
[...]

Bij mij werkt ie ook gewoon met de normale telefoonoplader die ik bij mijn ZTE Axon 7 kreeg. Dat is een QC 3.0 oplader, geen PD oplader. Opladen zelf gaat wel langzaam uiteraard, maar er komt genoeg uit om de dock van stroom te voorzien zodat deze het beeld doorgeeft aan de T.V.
Dat klinkt veelbelovend. Ik zie dan bijv. deze:

https://www.amazon.com/ZT...ng-voltages/dp/B01N5DV8KZ

Maar durf de gok eigenlijk niet meer te nemen. Ik heb op dezelfde manier door een reddit post een motorola charger gekocht die zou moeten werken. Die bleek uiteindelijk idd te werken, maar alleen voor opladen. Niet als je hem docked ook beeld wil laten doorgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
jdevries189 schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:09:
[...]

Dat klinkt veelbelovend. Ik zie dan bijv. deze:

https://www.amazon.com/ZT...ng-voltages/dp/B01N5DV8KZ

Maar durf de gok eigenlijk niet meer te nemen. Ik heb op dezelfde manier door een reddit post een motorola charger gekocht die zou moeten werken. Die bleek uiteindelijk idd te werken, maar alleen voor opladen. Niet als je hem docked ook beeld wil laten doorgeven.
Je moet zeker niet een oplader van ZTE kopen voor je Switch hoor. ;) Ik zei alleen maar dat het kon. Je kan het beste een oplader kopen die PD (Power Delivery) heeft. Dit is het protocol wat de Nintendo Switch gebruikt om gewoon normaal op te laden. Deze opladers zijn eigenlijk altijd een oplader waar de kabel al aan vast zit of met een USB-C naar USB-C kabel. Ik geloof dat USB-A Power Delivery niet ondersteunt. Deze heb ik zelf er later nog bijgekocht:

https://www.banggood.com/...s-iPhone-X-p-1196993.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
devries1989 schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:48:
[...]

Je moet zeker niet een oplader van ZTE kopen voor je Switch hoor. ;) Ik zei alleen maar dat het kon. Je kan het beste een oplader kopen die PD (Power Delivery) heeft. Dit is het protocol wat de Nintendo Switch gebruikt om gewoon normaal op te laden. Deze opladers zijn eigenlijk altijd een oplader waar de kabel al aan vast zit of met een USB-C naar USB-C kabel. Ik geloof dat USB-A Power Delivery niet ondersteunt. Deze heb ik zelf er later nog bijgekocht:

https://www.banggood.com/...s-iPhone-X-p-1196993.html
Ah duidelijk. En dat is een oplader die het doorgeven van beeld ondersteunt? En zo ja, ik zie dan bijv. deze kabel bij jouw link (usb-c naar usb-c):

https://www.banggood.com/...her-auto&cur_warehouse=CN

Zou dat geheel moeten werken volgens jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mirr0r schreef op maandag 25 december 2017 @ 20:14:
Betaalde switch service van Nintendo is uitgesteld tot herfst 2018! Dat is best goed nieuws dacht ik zo!

https://wccftech.com/nint...online-delayed-fall-2018/
Ja, ik lees het net. Goed nieuws? Ik vind het geen goed nieuws als ik eerlijk ben.
OK, je kan langer gratis online spelen, maar features zoals virtual console enzo waar door velen al een tijd op gewacht wordt, wordt nu uitgesteld.
Ik heb vertrouwen in Nintendo dat ze dit goed willen doen. Ze lopen immers al wel achter op de online diensten van Xbox en Playstation. Dat ze er dan meer tijd voor nodig hebben, neem ik dan maar voor lief. Hopelijk hebben straks dus een tof online platform van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:18:
[...]

Ja, ik lees het net. Goed nieuws? Ik vind het geen goed nieuws als ik eerlijk ben.
OK, je kan langer gratis online spelen, maar features zoals virtual console enzo waar door velen al een tijd op gewacht wordt, wordt nu uitgesteld.
Ik heb vertrouwen in Nintendo dat ze dit goed willen doen. Ze lopen immers al wel achter op de online diensten van Xbox en Playstation. Dat ze er dan meer tijd voor nodig hebben, neem ik dan maar voor lief. Hopelijk hebben straks dus een tof online platform van Nintendo.
Virtual Console zat niet vast aan de game service die bij de online dienst zal zitten. VC staat er los van. Gezien die dienst zich enkel op NES en SNES games zou richten (VC zal ook andere consoles hebben)

Het kan best zo zijn dat ze nu eerst VC uitbrengen en Switch online pas later.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2017 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Gynnad schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 14:56:
[...]

Ik heb hem gisteren gekocht. Het is één hele grote Link to the Past referentie en juist daarom vind ik hem zo leuk. Het is jammer dat de Switch geen goede d-pad heeft, maar desondanks speelt het lekker weg. Verhaal is voorlopig een beetje matig en ik ben geen fan van de muziek (hoewel ik af en toe LTTP deuntjes meende te herkennen) maar het is echt een lekkere game voor die 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Gister 15 euro eshop tegoed gekregen, eerst was het al een ramp om überhaupt die store in te komen. Uiteindelijk gelukt maar kreeg vervolgens de meldin dat deze kaart specifiek voor de 3DS is. Ik heb al gezocht maar volgens mij kun je niet online redeemen(of naja het werkt niet) en ik heb geen 3DS meer. Iemand dit eerder meegemaakt? Hopelijk gaan ze in de winkel niet moeilijk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Zeror schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:18:
[...]

Hmmm dit nieuws heb ik gemist. Uitgesteld. Ik mag inderdaad hopen dat het online platform in ieder geval iets meer richting dat van Sony of Microsoft gaat komen. Ik ben toch wel benieuwd. Maar dit is wel een beste vertraging. Laten we er vanuit gaat dat men de tijd goed gaat gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZuidJ schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:24:
Gister 15 euro eshop tegoed gekregen, eerst was het al een ramp om überhaupt die store in te komen. Uiteindelijk gelukt maar kreeg vervolgens de meldin dat deze kaart specifiek voor de 3DS is. Ik heb al gezocht maar volgens mij kun je niet online redeemen(of naja het werkt niet) en ik heb geen 3DS meer. Iemand dit eerder meegemaakt? Hopelijk gaan ze in de winkel niet moeilijk doen.
Ik heb vaker eshop te goed gekocht afgelopen maanden en daar stond ook 3ds en wii u op, maar het werkte gewoon wel voor de switch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

GovertNL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:29:
[...]

Hmmm dit nieuws heb ik gemist. Uitgesteld. Ik mag inderdaad hopen dat het online platform in ieder geval iets meer richting dat van Sony of Microsoft gaat komen. Ik ben toch wel benieuwd. Maar dit is wel een beste vertraging. Laten we er vanuit gaat dat men de tijd goed gaat gebruiken.
Gemist is ook een groot woord. Het is eigenlijk pas net bekend.

Ik ben benieuwd wat ze er allemaal mee gaan doen. Stiekem als ze slim zijn dan gooien ze er geen extra prijs bovenop en zorgen ze op andere plekken dat ze de kosten ermee afdekken.

Het is wel echt koffiedik kijken want niemand weet echt precies wat nintendo er mee wil gaan doen. Dat ze moeten dat is eigenlijk wel een feit ondertussen maar de manier waarop is nog spannend.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:28:
[...]

Virtual Console zat niet vast aan de game service die bij de online dienst zal zitten. VC staat er los van. Gezien die dienst zich enkel op NES en SNES games zou richten (VC zal ook andere consoles hebben)

Het kan best zo zijn dat ze nu eerst VC uitbrengen en Switch online pas later.
Ik denk dat het wel bij elkaar gaat horen. Het is meer dan een online platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Eergisteren een bon gekregen om spellen te kopen. Uiteindelijk met bijleggen gegaan voor Overcooked (toen was het 1 uur in de nacht, rocket league en Oceanhorn. Die laatste al wel op de telefoon en pc gespeeld (beide niet gekocht zeg maar en om te kijken hoe het speelt) en rocket league al in bezit op steam, maat handzaam is ook wel erg fijn. Was even zoeken, maar kende de besturing op de pc al wel.
Overcooked 8s zo'n spelletje van nog 1 level, we moeten toch echt die drie sterren kunnen halen! Etc. Erg leuk en speelt op een aantal keer misdrukken na best lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:34:
[...]
Ik denk dat het wel bij elkaar gaat horen. Het is meer dan een online platform.
https://www.polygon.com/2...do-switch-virtual-console
Although Nintendo Switch will receive revamped retro games as part of its online service, don’t consider that program a Virtual Console replacement, according to an interview in Famitsu.

“Classic Games Selection (tentative name) is different from the [Virtual Console],” a spokesperson told the Japanese magazine. The spokesperson then added that Nintendo’s schedule for selling Virtual Console games is “still undecided.”
Nintendo is daar niet op teruggekomen. De toekomst van VC op de Switch is nog steeds onbeslist. Dus ik houd goede hoop dat ze niet de twee gaan combineren. Gezien nog steeds alles er op wijst dat de "Classic Game Selection" volledig uit NES en SNES games bestaat ;)

Zie: http://www.nintendo.nl/Ni...witch-Online-1183143.html

Het zou best zo kunnen zijn dat de klassieke games bij Switch online de vervanger van NES/SNES VC is, wat betekent dat we N64 / GameCube / Wii (?) / GBA (misschien ook DS?) VC hier gewoon buiten staat, maar zelfs daar twijfel ik aan. Gezien de klassieke games een verzameling van games is (die steeds wijzigt) en exclusief is aan Switch Online. (zie website).

Ook kan het zijn dat het aanbieden van de Classic Games Collectie juist over VC games gaat en dat het mogelijk is om de games uit de collectie te kopen zodat ze blijvend op het systeem blijven. Of dat je ze gewoon via de eShop koopt.

Maw. het sluit de mogelijkheid voor VC niet uit op de Switch. En er is niks over bekent. Dus laten we maar de januari Direct afwachten, ik vermoed dat ze dan met nieuwe info komen.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoensSocialL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-08 10:06

KoensSocialL

Mezelf.

Verwijderd schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 10:45:
Maw. het sluit de mogelijkheid voor VC niet uit op de Switch. En er is niks over bekent. Dus laten we maar de januari Direct afwachten, ik vermoed dat ze dan met nieuwe info komen.
Ik heb denk ik iets gemist.. Wist niet dat er een Direct is aangekondigd?

Edit: ik lees dat het verlaten van de Nintendo Switch online serivce naar eind 2018 een vertaalfout zou zijn (lees)

[ Voor 23% gewijzigd door KoensSocialL op 26-12-2017 11:23 ]

K.W.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoensSocialL schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 11:19:
[...]

Ik heb denk ik iets gemist.. Wist niet dat er een Direct is aangekondigd?
Gelekt door EA :+

http://www.nintendolife.c...s_january_nintendo_direct

Verder is het te verwachten dat er een Direct in Januari is. Vermoedelijk met info over de launch van Switch online, nieuwe games, release data van Yoshi, Kirby en (misschien) Fire Emblem. Meer details van Metroid Prime 4 (wishful thinking), trailer van Bayonetta 3, nieuwe firmware update. "Sorry, wij stoppen de productie van de new 3DS XL, new 2DS XL". En nog wat meer :)
Edit: ik lees dat het verlaten van de Nintendo Switch online serivce naar eind 2018 een vertaalfout zou zijn (lees)
Hmm.. ik vond het al vreemd dat geen van de grote Nintendo nieuwssites het opgepakt hadden..

Voor dat dan mijn originele vermoeden: Nintendo Switch Online lanceert na de Direct in januari.
"And it will be out today. Right after our presentation." Dat doen ze vrijwel na elke Direct met één of meerdere releases. Ik verwacht de Direct op 12 januari. Waarom? 365 dagen na: YouTube: Nintendo Switch Presentation 2017

Natuurlijk is de kans groot dat ik er op een aantal punten naast zit, maar dit is wat ik zelf denk / hoop.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2017 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devries1989
jdevries189 schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:16:
[...]

Ah duidelijk. En dat is een oplader die het doorgeven van beeld ondersteunt? En zo ja, ik zie dan bijv. deze kabel bij jouw link (usb-c naar usb-c):

https://www.banggood.com/...her-auto&cur_warehouse=CN

Zou dat geheel moeten werken volgens jou?
Ja, bij mij werkt dat in ieder geval prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
devries1989 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 13:03:
[...]

Ja, bij mij werkt dat in ieder geval prima!
Super. Ga ik die bestellen. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komende neo geo releases
December 28: The King of Fighters '96
January 4: King of the Monsters
January 11: Art of Fighting 2
January 18: Power Spikes II
January 25: World Heroes 2
February 1: Samurai Shodown II
February 8: 2020 Super Baseball

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Laatst online: 00:18

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 22:59:
[...]

Ik speel het spel op dit moment. Het spel leent veel van Metroid en Castlevania. En hoewel ik niet veel gespeeld heb vind ik het wel leuk. Wel heb ik continue neiging om tactieken van Metroid te gebruiken waardoor ik mezelf vaker in de problemen werk dan ik lief heb.

Het spel is ontwikkeld door WayForward, wat voor mij een zeer vertrouwde naam is.

In het kort: Ik raad het je aan als dat Metrovania spellen je aanspreken en ik kan het je alleen afraden als je absoluut geen interesse heb in het thema (en dan ben ik ook verplicht om te vragen wat jou nog meer mankeert :+ )

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Pagina: 1 ... 123 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!