Beakzz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:08:
[...]
Ja nee he?

Zorg dat je het weer goed gaat vinden! Zag hem vannacht ook staan, maar €25,- (en vreemd genoeg zelfs duurder in de Zuid Afrika shop

) vond ik een goede reden om wat reviews af te wachten. Van de week ook Hoirzon Zero Dawn, Assassins Origins en een Oculus rift met wat games gekocht dus heb niet zo'n haast momenteel

Gisteravond (en niet nacht) weer verder gespeeld en ik vermaak me behoorlijk met het spel.
Eerst maar het zure gedeelte:
De intro van het spel die niet geskipt kan worden blijkt ook op de achtergrond van alles te laden (waardoor het een lage framerate heeft tot dat alles geladen is) en "men zegt" dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
Echter heb ik ook al een paar andere bugs gezien zoals de dat wanneer je "continue game" doet je automatisch alle medailles gehaald heb (speel één level en het staat weer juist).
Qua gameplay heb ik er nog maar één gevonden: Je kan vijanden ontdekken in de fog-of-war door te kijken of je met de movement cursor er heen kan. Skip je over een locatie heen en is het locatie die je zou-moeten-kunnen bereiken dan zit daar een vijand.
Het goeie gedeelte:
Ik vermaak me met het spel, de levels zijn goed en met "lock on" kan je met meerdere units in één unit aanvallen (helaas kan een groep van 4 machine geweer soldaatjes geen light-tank kapot schieten). Ook zitten er in elke level weer een paar secrets verborgen en kan je elke unit vrij snel genezen als je ze naar de juiste locatie brengt.
Mijn conclusie:
Ondanks alles is het spel goed speelbaar en zeer vermakelijk, maar een paar maanden extra ontwikkeltijd om de bugs op te lossen had zeker geholpen. Kijk je puur naar de gameplay dan kan ik het spel zeker aanraden, maar als een game kwaliteit technische helemaal in orde zijn dan kan je beter even wachten.
"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel