[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 122 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.007 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbakkie
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 03-03 17:08
Ik zie het. Heb jij toevallig enig idee of dit een goede prijs is en kan je het aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
plantenbakkie schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 20:32:
[...]

Ik zie het. Heb jij toevallig enig idee of dit een goede prijs is en kan je het aanraden?
Prijs is redelijk veel nog voor zo'n verouderd spel, je kunt reviews op youtube zoeken (of Let's Play's) Vind zelf de graphics te verouderd om hem aan te schaffen. Gameplay wise was het wel ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasy99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-08-2024
Mensen hier die toevallig overcooked hebben voor de Switch? Het ziet er uit als een leuke co-op game, maar ik las op internet dat de Switch versie framedrops/lag en dergelijke heeft. Iemand die dit kan bevestigen of juist kan tegenspreken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik heb 'm niet maar die issues schijnen inmiddels verholpen te zijn.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:34
The End is Nigh is een aanrader voor iedereen die van moeilijke platform games houdt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:43
Stefan22 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:02:
[...]

Het is mogelijk met de adapter van MayFlash, deze ondersteund onder andere de Pro Controller van de Wii U.

https://www.amazon.de/May...&sr=8-1&keywords=mayflash
Wow! Tnx voor deze link. _/-\o_ Ik had geen idee dat dit soort adapters bestonden voor de switch.
Kan ik mooi m'n Xbox one S controller gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:40
Supershiva schreef op zondag 17 december 2017 @ 07:12:
[...]

Wow! Tnx voor deze link. _/-\o_ Ik had geen idee dat dit soort adapters bestonden voor de switch.
Kan ik mooi m'n Xbox one S controller gebruiken.
Ik vraag me alleen af of Nintendo dit niet gaat patchen met een software update.
Het is geen officieel product en kan me voorstellen dat Nintendo het niet leuk vindt om omzet mis te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Ik begrijp wat je zegt, alleen vraag ik me af of Nintendo zich druk gaat maken om zo'n klein percentage wat ze mis lopen aan verkopen dat ze dit met een patch gaan tegen houden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
kesj schreef op zondag 17 december 2017 @ 08:28:
[...]

Ik vraag me alleen af of Nintendo dit niet gaat patchen met een software update.
Het is geen officieel product en kan me voorstellen dat Nintendo het niet leuk vindt om omzet mis te lopen.
Dat ding identificeert zich gewoon als een Pro Controller (die met USB aangesloten is). Als Nintendo er iets tegen wil doen dan moeten ze ook de echte Pro Controller patchen om te voorkomen dat die ook tegengehouden worden. En alle klanten moeten dan handmatig de controller updaten want dat zit ergens in het menu verstopt.

En dan komt MayFlash binnen een week met een firmware update en is het weer status quo :P

Dus denk niet dat Nintendo zich daar aan gaat branden. Namaak accessoires zijn altijd al een ding geweest voor Nintendo consoles en zover ik weet hebben ze er nooit moeilijk over gedaan, behalve als het voor het spelen van illegale games gebruikt kon worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 12:10
Klaasy99 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 21:52:
Mensen hier die toevallig overcooked hebben voor de Switch? Het ziet er uit als een leuke co-op game, maar ik las op internet dat de Switch versie framedrops/lag en dergelijke heeft. Iemand die dit kan bevestigen of juist kan tegenspreken?
kan het bevestigen. Het spel is prima speelbaar; voor dat de patch verscheen speelden we hier het spel eigenlijk vaker en heb ‘framedrops’ niet als storend opgemerkt. Aanschaffen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan22
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Heeft iedereen hier de Switch in slaapstand staan als je er niet achter zit? Of schakel je hem compleet uit? Bijvoorbeeld snachts? En is het gewoon vertrouwd om de Switch op de dock te laten als hij 100% is? (luie accu was bij laptops toch altijd het gevolg?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Altijd in stand-by, altijd op de Dock. Niets om je zorgen over te maken, over drie tot vijf jaar moet je de accu toch vervangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Ik laat mn Switch docked in standby als ik van plan ben binnen 2 dagen weer verder te spelen, anders ruim ik alles op (heb meer consoles die de plaats moeten delen) en gaat de Switch ook echt uit. Als ik handheld speel dan gaat hij ook helemaal uit als ik hem mee neem. Ik heb een paar keer gehad dat ie uit standby ontwaakte en bijna in de brand vloog in mn rugzak (geen koeling in de case)

Standby in dock kan geen kwaad, ook niet voor langere periodes. Maar helemaal uitzetten en uit dock bewaren is wel iets beter voor het ding.

Standby laten staan voor langere tijd buiten het dock is wel schadelijk. Dit type accu's moeten niet langere tijd op lege toestand bewaard worden. Per 24 uur loopt ie ca 5% leeg dus na ca 3 week is een volle accu helemaal leeg en vanaf dan is het ook echt niet goed om hem zo te laten. Dus let daar op als je er "voor nu zat van bent".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:38
BlackMage schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:27:
Ik heb een paar keer gehad dat ie uit standby ontwaakte en bijna in de brand vloog in mn rugzak (geen koeling in de case)
Hoe zie je dat ie bijna in brand vloog? Of heb je inmiddels al meerdere Switch's aangeschaft omdat de overige geblust moesten worden? :|

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Gynnad schreef op zondag 17 december 2017 @ 14:30:
[...]

Hoe zie je dat ie bijna in brand vloog? Of heb je inmiddels al meerdere Switch's aangeschaft omdat de overige geblust moesten worden? :|
Figuurlijk :P

Het werd zo heet in mn rugzak dat ik het door de rugzak heen op mn rug voelde. De Switch zelf kon ik amper aanraken zonder dat het oncomfortabel heet werd aan mn vingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Iemand anders gelezen dat Burnout Paradise misschien naar de Switch komt?

https://www.reddit.com/r/...d_for_nintendo_switch_in/

Ik zou dit dus sowieso kopen. Ik was bijna vergeten hoe belachelijk veel lol ik met die game heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Thomas schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:09:

Ik zou dit dus sowieso kopen. Ik was bijna vergeten hoe belachelijk veel lol ik met die game heb gehad.
Interessant, toch heb ik 10x liever een nieuwe opvolger dan herkauwen van bestaande content. Maar goed, ik heb dan ook genoeg consoles op me te vermaken en alle remakes al wel ergens anders gedaan.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:39:
[...]
Interessant, toch heb ik 10x liever een nieuwe opvolger dan herkauwen van bestaande content. Maar goed, ik heb dan ook genoeg consoles op me te vermaken en alle remakes al wel ergens anders gedaan.
Maar met EA tegenwoordig weet ik het niet. Ben ook geen remake fan maar goddomme wat is dit een toffe game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJonk
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 13:47
rudyman85 schreef op zondag 17 december 2017 @ 11:12:
[...]
kan het bevestigen. Het spel is prima speelbaar; voor dat de patch verscheen speelden we hier het spel eigenlijk vaker en heb ‘framedrops’ niet als storend opgemerkt. Aanschaffen dus :)
Maak wel dat je een goede nachtrust hebt gehad voor je het gaat spelen. Het spel heet niet 'Overcooked' voor niks :)

You can't be happy all the time, they will come and break your legs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Wel bizar dat de game die de serie dood heeft gemaakt een remake krijgt, terwijl Point of Impact, Takedown en Revenge vele malen beter waren. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:11
Arunia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:45:
[...]

Wacht wat? Zit deel 1 (die van de wii of WiiU) ook in dit spel?
Heb zelf de 3ds versie, volgens mij is dat de wii versie wel in bezit. Maar niet de WiiU versie.
Als ik deze koop hoef ik de WiiU versie niet te kopen?
Denk dat je het verkeerd gelezen hebt. De vraag werd gesteld voor Dragonball Xenoverse 2. Hiervan is nooit een 3DS of WiiU versie geweest. Xenoverse 2 heeft bij de Switch de story mode van deel 1 erbij gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
On_E schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:06:
[...]

Wel bizar dat de game die de serie dood heeft gemaakt een remake krijgt, terwijl Point of Impact, Takedown en Revenge vele malen beter waren. :+
Mee eens, Paradise miste in mijn ogen toch echt wat Burnout geweldig maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25

Nog niet gelezen maar wat een nieuws _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
[...]

True that, Toch lijkt een game als BP mij ideaal voor de switch, ik zou er echter nooit full price voor betalen. Eurotje of 15-20 lijkt mij reeel, zeker omdat je hem op elke console voor minder dan 5 euro kan halen, en hij op elke budgetlaptop van tegenwoordig prima draait.

Heck, als ze er full price voor vragen dan koop je voor hetzelfde geld een prima 2ehands xbox360 inclusief game :P

Edit: Tenzij het natuurlijk een remaster wordt met een lading extra content :)

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 18-12-2017 09:26 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

[...]

Prima als het je persoonlijke mening is, maar je presenteert het momenteel als feit. Zowel Paradise als de genoemden waren prima titels. Het heeft de serie niet kapot gemaakt, maar had volgens mij van de hele serie de hoogste omzet. Waarom ze niet verder zijn gegaan is me onduidelijk gebleven, maar dat had niets met de games te maken. Van mij mag van beide speltypes een mooi vervolg komen. En het blijft raar dat EA er zelf niet mee verder is gegaan. En dat er ook niemand is geweest die het stokje heeft overgenomen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:54:
[...]

Prima als het je persoonlijke mening is, maar je presenteert het momenteel als feit. Zowel Paradise als de genoemden waren prima titels. Het heeft de serie niet kapot gemaakt, maar had volgens mij van de hele serie de hoogste omzet. Waarom ze niet verder zijn gegaan is me onduidelijk gebleven, maar dat had niets met de games te maken. Van mij mag van beide speltypes een mooi vervolg komen. En het blijft raar dat EA er zelf niet mee verder is gegaan. En dat er ook niemand is geweest die het stokje heeft overgenomen
Ik denk dat je iets te letterlijk leest, Burnout Paradise was de laatste uit de serie, en dus heeft die de serie "kapotgemaakt". Dat de eerdere iteraties beter waren is een mening die veel mensen delen.

Dat er geen nieuwe Burnout games kwamen is "omdat EA". Zij zagen meer geld in de Need for Speed games, en hebben Criterion dus daarop gezet. In de Need for Speed games zijn de roots nog wel te vinden. De recentste Need for Speed payback wordt door sommige reviewers ook wel het "onofficiele vervolg op Burnout" genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36
Martinspire schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:39:
[...]
Denk dat je in hoofdlijnen 2 soorten users hebt. 'hoarders' zoals jij en ik, die multiplatform spelers zijn, en mogelijk ook nog consoles bewaren en daarnog af en toe op spelen.

Maar een andere grote groep is volgens mij spelers die 1console hebben en als ze het beu zijn de hele bende verpatsen. Ik verdenk deze groep ervan dat ze massaal de remakes aanschaffen :P
Verder heb ik sowieso het idee/gevoel dat er deze gen veel meer remakes zijn dan vroeger.

Als je nintendo only speler bent is la noire sowieso iets wat je nog niet eerder hebt kunnen doen (dacht ik.....maar heb de wii u niet heel erg goed gevolgd ;) )

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

[...]

Ondanks dat Paradise een groep fans heeft, is de algemene tendens toch wel dat Burnout geen Burnout meer was in Paradise.

Persoonlijk vind ik Point of Impact de beste in de serie, toen was er zelfs nog geen traffic checking.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:06

Lagune

Its time for warp

Nice, insta-buy :9 Road Rage ! op de switch

paradise vondt ik vooral minder door dat rijden in het menu, pfffrt, verders wel gave missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:50
Ik vond Paradise juist de beste uit de serie, puur omdat het een verfrissende titel was vergeleken met andere Burnout games.

Niet dat andere Burnout games slecht waren, in tegendeel zelfs (naja behalve de vreselijke Legends op de DS, PSP versie was wel tof) maar ik vond dat Paradise gewoon een frisse wind was in de serie.

(als de PSP versies van de Burnout games nou normaal zouden draaien op de Vita... dan heb ik plots een battery pack nodig :o )

Enige wat ik altijd niet leuk vond was dat de PC versie nooit de Big Surf Island DLC kreeg (wel alle andere DLC's) terwijl Xbox 360 en PS3 die wel kregen, ja ik heb de PC versie gekocht (bedankt Saturn dat je een 2 dagen oud spel per ongeluk voor 5 euro verkocht :+ )

Over de PC versie gesproken, erg leuke titel om te hebben en vaak is deze met Steam sales voor onder de 2 euro te krijgen dus absoluut een aanrader, ook kom je nog af en toe mensen online tegen.

Wat mij wel opviel is dat met Need for Speel Most Wanted 2012, Criterion veel van Paradise heeft overgenomen en stiekem zou je bijna kunnen zeggen dat het net een Burnout spel is maar dan met NFS regels en skin :)

Ik zou zeker weten Paradise willen hebben op de Switch, maar meer dan 20 euro wil ik er niet voor kwijt puur omdat het spel voor PS3/Xbox360 onder de 5 euro fysiek te koop is en op PC met sales zelfs onder de 2 euro, EA kennende melken ze het uit maar ik verwacht dat de prijs gewoon snel zal dalen.

daarnaast ben ik wel van mening dat het spel op 60fps moet kunnen draaien op de Switch, spel was zelf nooit het mooiste of zwaarste (mijn 7 jaar oude laptop draait het op 60fps op max settings), of tenminste 30fps maar wel native 1080p docked / 720p in portable, wel graag met AA want het spel is in ieder geval op de PC zonder AA gewoon niet om aan te zien

[ Voor 16% gewijzigd door Mizgala28 op 18-12-2017 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:44
Aai Pay-Day2 krijgt waarschijnlijk een prijs van 45 euro.... :/ beetje te hoog gok ik zo?

[ Voor 21% gewijzigd door Nick25 op 18-12-2017 15:25 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nick25 schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:24:
Aai Pay-Day2 krijgt waarschijnlijk een prijs van 45 euro.... :/ beetje te hoog gok ik zo?
Als het alle DLC's bevat valt het mee, ongeveer de huidige Steam prijs.

Indien niet, dan is dat overpriced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online
Mizgala28 schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:24:
Ik vond Paradise juist de beste uit de serie, puur omdat het een verfrissende titel was vergeleken met andere Burnout games.

Niet dat andere Burnout games slecht waren, in tegendeel zelfs (naja behalve de vreselijke Legends op de DS, PSP versie was wel tof) maar ik vond dat Paradise gewoon een frisse wind was in de serie.

(als de PSP versies van de Burnout games nou normaal zouden draaien op de Vita... dan heb ik plots een battery pack nodig :o )

Enige wat ik altijd niet leuk vond was dat de PC versie nooit de Big Surf Island DLC kreeg (wel alle andere DLC's) terwijl Xbox 360 en PS3 die wel kregen, ja ik heb de PC versie gekocht (bedankt Saturn dat je een 2 dagen oud spel per ongeluk voor 5 euro verkocht :+ )

Over de PC versie gesproken, erg leuke titel om te hebben en vaak is deze met Steam sales voor onder de 2 euro te krijgen dus absoluut een aanrader, ook kom je nog af en toe mensen online tegen.

Wat mij wel opviel is dat met Need for Speel Most Wanted 2012, Criterion veel van Paradise heeft overgenomen en stiekem zou je bijna kunnen zeggen dat het net een Burnout spel is maar dan met NFS regels en skin :)

Ik zou zeker weten Paradise willen hebben op de Switch, maar meer dan 20 euro wil ik er niet voor kwijt puur omdat het spel voor PS3/Xbox360 onder de 5 euro fysiek te koop is en op PC met sales zelfs onder de 2 euro, EA kennende melken ze het uit maar ik verwacht dat de prijs gewoon snel zal dalen.

daarnaast ben ik wel van mening dat het spel op 60fps moet kunnen draaien op de Switch, spel was zelf nooit het mooiste of zwaarste (mijn 7 jaar oude laptop draait het op 60fps op max settings), of tenminste 30fps maar wel native 1080p docked / 720p in portable, wel graag met AA want het spel is in ieder geval op de PC zonder AA gewoon niet om aan te zien
60fps lijkt me ook een must. Vond zelf paradise de beste Burnout. Ander concept maar wel de beste open world racer die ik ooit heb gespeeld. Forza Horizon is er IMO niks bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Thomas schreef op maandag 18 december 2017 @ 16:48:
[...]

60fps lijkt me ook een must. Vond zelf paradise de beste Burnout. Ander concept maar wel de beste open world racer die ik ooit heb gespeeld. Forza Horizon is er IMO niks bij.
Forza Horizon 3 (specifiek die) kun je moeilijk mee vergelijken, FH3 is arcade racer en Burnout niet.

Voor mij is Forza Horizon 3 vanwege de sfeer beter, maar als ik zie wat Criterion deed met NFS: MW '12 dan kunnen ze dat op hun eigen manier zeker weten evenaren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LOTG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 13:40
@Mizgala28 Meer arcade dan Burnout word het denk ik niet, Forza Horizon is veel meer een simulatie met arcade elementen. Je kunt de besturing vrij kort in de buurt van Forza Motorsport krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 22:48

Turfschipper

Hup NAC

Een top nieuwtje:

Pacman ce 2 komt naar de Switch! Inclusief 2 speler mode. Instant buy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 14:32
Dat spel zou ik niet zo snel kopen, maar de gameplay zag er toch verrassend uit! Misschien toch maar overwegen om deze te halen voor de Switch. Ben benieuwd hoe het grafisch eruit komt te zien.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kickasz
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Ik kwam vanmorgen dit bericht tegen op Engadget.

'Brawlout' wants to beat ‘Super Smash Bros.’ at its own game
The 2D fighter comes out on Nintendo Switch tomorrow.

Afbeeldingslocatie: https://o.aolcdn.com/images/dims?quality=100&image_uri=http%3A%2F%2Fo.aolcdn.com%2Fhss%2Fstorage%2Fmidas%2F85927c0791fa7e231b3256a1d3cbb23c%2F205964344%2Flead.jpg&client=cbc79c14efcebee57402&signature=c45cecf37d1e974b9b0b764f1abdb34f3b063471

https://www.engadget.com/...ash-bros-at-its-own-game/

Voor 20 euro is het nog wel de moeite waard om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Diigii schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:22:
[...]

Dat spel zou ik niet zo snel kopen, maar de gameplay zag er toch verrassend uit! Misschien toch maar overwegen om deze te halen voor de Switch. Ben benieuwd hoe het grafisch eruit komt te zien.
Is de zelfde bedrijf als DOOM dus ze weten echt wel wat ze gaan doen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackMage
Nick25 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 11:41:
[...]

Is de zelfde bedrijf als DOOM dus ze weten echt wel wat ze gaan doen :)
Wolfenstein 2 draait op de zelfde engine als Doom dus je kan vergelijkbare prestaties verwachten. Maar Doom is wel wat abstracter qua design en heeft een hele snelle gameplay dus wellicht dat de realistischere graphics
en rustigere gameplay wat schoonheidsfoutjes meer laten opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik hoop echt snel op een supersmash game maar die brawlout ga ik ook wel proberen.

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Arnevld schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:21:
Ik hoop echt snel op een supersmash game maar die brawlout ga ik ook wel proberen.
Hopelijk in Januari met de Direct en dan word het zomer 2018 of najaar :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nick25 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 12:58:
[...]

Hopelijk in Januari met de Direct en dan word het zomer 2018 of najaar :P
Dat hangt er af van of het een port van de Wii U + 3DS game is, of het een nieuw spel is. Een nieuw spel hoef je volgend jaar niet te verwachten. Eind 2019 is dan echt op zijn vroegst.

Vorige Smash is in 2013 aangekondigd en is eind 2014 uitgekomen. Wat ruim 5 jaar naar Super Smash Bros Brawl (Wii; 2008) was. Laten we een ontwikkeltraject van 5 jaar aanhouden, komt de nieuwe Smash in 2019.

Daarbij denk ik dat een januari Direct te vroeg is voor Smash, ik denk dat ze die dan op E3 onthullen.

Tenzij ze een remake maken, die kan bij wijze van spreken al in februari in de winkels liggen. :+

Wat ik denk dat de grootste games van 2018 worden.

Q1: Kirby en Yoshi.
Q2: Fire Emblem.
Q3: Animal Crossing / 2D Mario of misschien zelfs al Metroid Prime 4 (al verwacht ik die nog niet)
Q4: Pokémon.

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Januari is wel een ideaal moment ervoor. Veel mensen met een nieuwe Switch onder de kerstboom die zich afvragen wat voor games er gaan komen.

Het momentum hebben ze nu nog, dankzij de perfecte timing van botw en smo. Maar voor E3 moet er nog wel weer iets zijn geweest wat genoeg mensen boeit, anders liggen die Switches weer in de kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In januari Directs richten ze zich op het komende jaar. Ik zie persoonlijk geen nieuwe Smash in 2018. Misschien een pre-E3 direct met een klein beetje info en dan een grote onthulling @E3.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2017 13:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:38
Eentje voor de RPG fans, en een reminder van deze game die ook in 2018 uitkomt: de soundtrack voor Project Octopath Traveler is recent opgenomen, en Square-Enix heeft wat opnames met een nieuw battle theme op YouTube gezet.

Voor mij toch eentje waar ik echt naar uitkijk. Bravely Default was op 3DS al een erg goede old-school FF throwback met een origineel battle systeem en een sublieme OST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
JackAvery schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:59:
Eentje voor de RPG fans, en een reminder van deze game die ook in 2018 uitkomt: de soundtrack voor Project Octopath Traveler is recent opgenomen, en Square-Enix heeft wat opnames met een nieuw battle theme op YouTube gezet.

[video]

Voor mij toch eentje waar ik echt naar uitkijk. Bravely Default was op 3DS al een erg goede old-school FF throwback met een origineel battle systeem en een sublieme OST.
Leuk deuntje O+

Deze was mijn aandacht inmiddels al ontschoten, maar dit is zeker 1 waar ik naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:36
Verwijderd schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 13:17:
2D Mario of misschien zelfs al Metroid Prime 4 (al verwacht ik die nog niet)
Q4: Pokémon.
Ik heb best wel zin in Odessey (misschien een mooi kerst kado voor 'de kids' O-) :> )
Maar 2d mario blijft ook geweldig, stiekem vind ik dat misschien nog wel leuker dan 3d en ik heb die wii u games ook overgeslagen dus het is wel weer is tijd (al hoewel ik de wii versie en zelfs ook eerste ds versie nog niets een heb uitgespeeld :( :X )

Heb je gewoon een idee dat dit er mogelijk aankomt? of is dit ergens op gebaseerd qua nieuws/directs etc?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 20:32
Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:09:
[...]

Ik heb best wel zin in Odessey (misschien een mooi kerst kado voor 'de kids' O-) :> )
Maar 2d mario blijft ook geweldig, stiekem vind ik dat misschien nog wel leuker dan 3d en ik heb die wii u games ook overgeslagen dus het is wel weer is tijd (al hoewel ik de wii versie en zelfs ook eerste ds versie nog niets een heb uitgespeeld :( :X )

Heb je gewoon een idee dat dit er mogelijk aankomt? of is dit ergens op gebaseerd qua nieuws/directs etc?
In Odyssey zitten ook 2D momenten!!! Het is echt super vet, niet twijfelen gewoon halen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:09:
[...]

Het is puur koffiedik kijken (giswerk), maar ik heb een beetje het idee van Nintendo's releaseschema. (Gebaseerd op het verleden) Soms zit ik er wel erg naast, maar vaak ook niet. Zo is het natuurlijk gewoon zo dat Nintendo nog een 2D Mario voor de Switch gaat maken. (Die games verkopen immers erg goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Superleuk dat Poly Bridge maar zit vast bij level 9 waarbij ik de joints niet kan splitten :'). Waarschijnlijk een bug, maar nu zit ik dus vast, heb de ontwikkelaar al om een oplossing gevraagd.

-edit
Ben erachter gekomen dat het via een losse Joycon wel kan, via de touchscreen kan het dus niet.

[ Voor 22% gewijzigd door Fusionmania op 19-12-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:40

[video]

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ifmqlwu.jpg
Primrose *O*
(Kuwashima Houko *O*)

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 03-08 03:05
Baelrog schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 14:13:
[...]

In Odyssey zitten ook 2D momenten!!! Het is echt super vet, niet twijfelen gewoon halen :D
Helemaal mee eens. SMO lijkt mij het verlengde van Mario Galaxy maar dan nog leuker. Ik heb ondertussen een 520 tal manen dus nog wel even zoet mee :)

Daarna is het twijfel tussen LOZ of Xeno2

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[...]

In Odyssey zitten ook 2D momenten!!!
Gimmicky dingetjes die heel even leuk zijn en dan niet meer. Er zit geen enkele uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

2D momenten is natuurlijk niet hetzelfde als een volwaardige 2D Mario game. Het is idd leuk dat ze er in zitten, en het geeft het spel net iets extra flair, maar je kan het niet vergelijken met een originele 2D Mario game. Of misschien Super Mario Maker 2.

Ondanks dat is Super Mario Odyssey voor mij de nummer 2 game van het jaar ;) (na Zelda)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Fusionmania schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 15:43:
Superleuk dat Poly Bridge maar zit vast bij level 9 waarbij ik de joints niet kan splitten :'). Waarschijnlijk een bug, maar nu zit ik dus vast, heb de ontwikkelaar al om een oplossing gevraagd.

-edit
Ben erachter gekomen dat het via een losse Joycon wel kan, via de touchscreen kan het dus niet.
Reactie terug van de ontwikkelaar, de aankomende patch die het moet verhelpen ligt ter goedkeuring bij Nintendo :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RayNbow
Zo... de eerste game die ik ge100% heb op de Switch...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XRoYz7aRw99FPaco78H8uYEe/full.png

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Zijn er mensen hier die een lan-adapter gebruiken voor de switch? Ik merk dat ik lang niet de juiste snelheid haal via de wifi en heb hier veel last van bij rocket league. Ik moet echt dicht bij de AP zitten wil ik 20mbit halen. Bij de TV heb ik maar 1 soms 2 mbit terwijl ik 100/100 glas heb. De officiele lan-adapter is gelijk 30 euro wat ik nogal veel vind. Zou deze ook werken?

https://www.allekabels.nl...2yXAl4EAQYASABEgITIfD_BwE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Asyc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-02 20:00
ProfaNe schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:24:
Zijn er mensen hier die een lan-adapter gebruiken voor de switch? Ik merk dat ik lang niet de juiste snelheid haal via de wifi en heb hier veel last van bij rocket league. Ik moet echt dicht bij de AP zitten wil ik 20mbit halen. Bij de TV heb ik maar 1 soms 2 mbit terwijl ik 100/100 glas heb. De officiele lan-adapter is gelijk 30 euro wat ik nogal veel vind. Zou deze ook werken?

https://www.allekabels.nl...2yXAl4EAQYASABEgITIfD_BwE
ik heb zelf deze van amazon.de:
https://www.amazon.de/dp/B00MYTSN18?ref_=pe_1365651_54849071

werkt prima en is idd stuk beter dan wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Zonder enige informatie over welke chip e.d. erin zit kun je niets erover zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Asyc schreef op woensdag 20 december 2017 @ 09:43:
[...]

ik heb zelf deze van amazon.de:
https://www.amazon.de/dp/B00MYTSN18?ref_=pe_1365651_54849071

werkt prima en is idd stuk beter dan wifi.
Thnx! besteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:49

Goner

What can I do you for ?

Wat ik me herinner van de Wii en Wii U moet de chipset een ASIX AX88179 of AX88772 zijn.
We hebben 3 van die USB/LAN-adapters (Nintendo origineel, Belkin en Speedlink) voor diverse apparaten en die doen het allemaal op onze Nintendo devices.

EDIT: https://www.reddit.com/r/...third_party_lan_adapters/

[ Voor 17% gewijzigd door Goner op 20-12-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tweetal van deze netwerk-adapters besteld, voor Wii U en Switch, en werken beide prima:
https://www.amazon.de/gp/...age_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Zag zelf het nut niet in van USB3/1Gbps op een Switch of Wii U. Games gebruiken nauwelijks een paar Mbps :p dus ben voor de goedkopere versie gegaan.

[video]

Na de demo gespeeld te hebben ook erg veel zin in deze game. Het verhaal is lekker volwassen (waar veel RPGs om dit soort thema's heen dansen, is het hier al snel duidelijk dat een van de main characters een prostituee is), en combat bijna gelijk aan Bravely D/S.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2017 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 11:18:
Ik heb een tweetal van deze netwerk-adapters besteld, voor Wii U en Switch, en werken beide prima:
https://www.amazon.de/gp/...age_o03_s00?ie=UTF8&psc=1

Zag zelf het nut niet in van USB3/1Gbps op een Switch of Wii U. Games gebruiken nauwelijks een paar Mbps :p dus ben voor de goedkopere versie gegaan.
De Switch heeft nog geen USB3 ondersteuning (tenzij dat recent is toegevoegd), dus zelfs als je de USB3 versie had gekocht en deze in de blauwe aansluiting achter in het dock deed dan had je nog steeds USB2 modus op dat ding.

Maar wellicht dat ze vroeger of later wel USB3 gaan ondersteunen (de aansluiting en controller zijn er geschikt voor) en dan is het verhaal anders.

Ik heb zelf wel de USB3 versie gekocht, want die dingen zijn ook wel handig voor laptopjes enzo die tegenwoordig vaak ook geen ethernet meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Ik had al een adapter voor de WiiU die ik gewoon hergebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Laatste game in een serie waarna er niets nieuws meer geproduceerd wordt klinkt in mijn oren toch echt als een seriekiller. Zeker bij EA waar het toch echt alleen maar om omzet-kosten=winst draait. Zie niet in hoe dat een persoonlijke mening is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 22:18

Zin in morgen _/-\o_ Hopelijk is de Switch versie ook goed,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15:52

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Beakzz schreef op woensdag 20 december 2017 @ 13:06:
[video]

!@#%$!%

Ik dacht dat de rest van dit jaar er geen uitgaves meer zouden zijn voor de Switch. Helaas is dit een must-buy voor mij. :+

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zaamoot
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:22
Heeft iemand ervaring met deze controller: https://www.gearbest.com/...ers/pp_848176.html?wid=21.

Ik heb namelijk wel interesse om voor multi-player controllers in huis te hebben, maar vind €140 voor twee controllers wat veel.
Lelijk is hij zeker, maar hij moet gewoon voldoen ;-).

[ Voor 3% gewijzigd door zaamoot op 20-12-2017 15:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-09 07:48

TdV

zaamoot schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:56:
Heeft iemand ervaring met deze controller: https://www.gearbest.com/...ers/pp_848176.html?wid=21.

Ik heb namelijk wel interesse om voor multi-player controllers in huis te hebben, maar vind €140 voor twee controllers wat veel.
Lelijk is hij zeker, maar hij moet gewoon voldoen ;-).
ik heb er 2. prima controllers voor het geld, er is wel 1 MAAR. De update van de switch heeft ervoor gezorgd dat ze niet meer werkten. Er is een update voor de controllers gekomen maar de tool gaf een viruswaarschuwing (mogelijk valse melding) .Uiteindelijk toch maar gedaan en ze werken nu goed. Ze hebben geen nfc maar wel motion control en goede dpad en sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[video]

Ziet er goed uit! Gaat hier ook zeker aangeschaft worden. Heb me altijd heerlijk vermaakt met Advance Wars en LBGW op iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:54
Mensen met Rocket League: hoe speelt het in handheld mode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]

Persoonlijk ben ik niet te spreken van de artstyle van dat spel.

Zelf zit ik op Wargroove en Fire Emblem te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:26:
[...]

Persoonlijk ben ik niet te spreken van de artstyle van dat spel.

Zelf zit ik op Wargroove en Fire Emblem te wachten :)
Tja het stijltje vind ik juist leuk. Bedoel het grootste verschil is 3D aangezien Advanced Wars ook cartoonish is.

Wargroove staat ook op mijn lijstje, maar Fire Emblem heeft me echt nooit geïnteresseerd. Zal wel de hele fantasy setting zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:29

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Wieeh sinds vandaag ook eentje in huis en jeetje dit is fun :D

Tof ding, mario gekocht, puyo puyo gekocht en nu wachten totdat rocket league binnen is.

Hopelijk straks nog breath of the wild en mario kart maar heb die ook al op de wiiu en durf er nog geen afstand van te doen :$

Voor de rest spelletjes spelen :D

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RayNbow
The best selling Switch games of 2017
  1. Zelda BOTW
  2. Mario Odyssey
  3. Mario Kart 8
  4. Splatoon 2
  5. Mario & Rabbids
  6. Arms
  7. 1-2-Switch
  8. Minecraft
  9. Stardew Valley
  10. Snipperclips
  11. Sonic Mania
  12. Pokken
  13. Super Bomberman R
  14. Skyrim
  15. USF2
  16. The Binding of Isaac
  17. Xenoblade 2
  18. Puyo Puyo Tetris
  19. Shovel Knight
  20. Overcooked

• Kasparov
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 11:09
Ik had Fifa ook wel in die lijst verwacht.
Volgens de link is dit overigens alleen in Noord en Zuid Amerika.

• ProfaNe
  • Niet online
Zironako schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:50:
Mensen met Rocket League: hoe speelt het in handheld mode?
Ik vind het heerlijk spelen. Graphics zijn wel matig vergeleken met PC, maar voor de rest draait het super. En je hebt alleen maar de linker knuppel nodig dat speelt prima in handheld. Omdat je lekker dicht op je scherm zit mis je ook niets.

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Gisteravond Gisternacht heb ik het Tiny Metal gespeeld en wat ik gezien heb zou ik het niet de spirituele opvolger willen noemen van Advance Wars.

Het enige wat gekopieerd lijkt te zijn is de art-style (en hier is veel kritiek te vinden). Ik vind de mogelijkheid voor pincer attacks leuk, maar het spel heeft een heleboel toevoeging waar ik mijn twijfels over heb. Zo heb je critical hits, units die experience krijgen (en die gaan snel omhoog qua rank), je moet expliciet rusten in een stad (bij advance wars moest je aan het begin van de turn in een stad staan) waardoor je altijd meerdere units moet hebben. Je unit lijkt te bestaan uit percentage waardoor 1% schade effect heeft.

Verder zijn de controls wat gevoelig..? Ik schiet regelmatig over opties waardoor ik in het hoofdmenu zelfs moeite had om settings te kiezen.
Ook de audio is vrij matig en de cutscenes zijn verschrikkelijk lang.
Ook lijkt het er op dat ik het intro filmpje niet kan overslaan...

Echter ik zal toch echt iets meer dan 90 minuten er in moeten stoppen om definitief advies te kunnen geven. Voorlopig zou ik nog even wachten met de aankoop. Het was omdat ik dacht dat het Advance Wars opvolger was dat ik het "moest" spelen, maar eigenlijk heeft het niks van Advance Wars.

"Doubt—the concern that my views may not be entirely correct—is the true friend of wisdom and (along with empathy, to which it’s related) the greatest enemy of polarization." -- Václav Havel

• Klaasy99
DevWouter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:22:
Gisteravond Gisternacht heb ik het Tiny Metal gespeeld en wat ik gezien heb zou ik het niet de spirituele opvolger willen noemen van Advance Wars.

Het enige wat gekopieerd lijkt te zijn is de art-style (en hier is veel kritiek te vinden). Ik vind de mogelijkheid voor pincer attacks leuk, maar het spel heeft een heleboel toevoeging waar ik mijn twijfels over heb. Zo heb je critical hits, units die experience krijgen (en die gaan snel omhoog qua rank), je moet expliciet rusten in een stad (bij advance wars moest je aan het begin van de turn in een stad staan) waardoor je altijd meerdere units moet hebben. Je unit lijkt te bestaan uit percentage waardoor 1% schade effect heeft.

Verder zijn de controls wat gevoelig..? Ik schiet regelmatig over opties waardoor ik in het hoofdmenu zelfs moeite had om settings te kiezen.

Echter ik zal toch echt iets meer dan 90 minuten er in moeten stoppen om definitief advies te kunnen geven. Voorlopig zou ik nog even wachten met de aankoop. Het was omdat ik dacht dat het Advance Wars opvolger was dat ik het "moest" spelen, maar eigenlijk heeft het niks van Advance Wars.
Bedankt voor de review. Dat wordt wachten op wargroove. :)

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Klaasy99 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:42:
[...]

Bedankt voor de review. Dat wordt wachten op wargroove. :)
Vergeet niet dat deze behoorlijk gekleurd is omdat ik iets a la Advance Wars verwacht. Ook is een spel in het midden van de nacht spelen natuurlijk niet de beste manier om te "reviewen".

Als je dan allerlei verrassingen tegen komt die je niet verwacht dan gaat het snel.

Op een schaal van 10 zou ik het ergens tussen de 6.5 en 9.0 laten scoren.

• Klaasy99
DevWouter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:50:
[...]

Vergeet niet dat deze behoorlijk gekleurd is omdat ik iets a la Advance Wars verwacht. Ook is een spel in het midden van de nacht spelen natuurlijk niet de beste manier om te "reviewen".

Als je dan allerlei verrassingen tegen komt die je niet verwacht dan gaat het snel.

Op een schaal van 10 zou ik het ergens tussen de 6.5 en 9.0 laten scoren.
Daar heb je een punt, maar de art style van Wargroove en het feit dat je zelf levels kunt maken spreekt mij meer aan.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

ProfaNe schreef op donderdag 21 december 2017 @ 09:38:
[...]

Ik vind het heerlijk spelen. Graphics zijn wel matig vergeleken met PC, maar voor de rest draait het super. En je hebt alleen maar de linker knuppel nodig dat speelt prima in handheld. Omdat je lekker dicht op je scherm zit mis je ook niets.
Nadeel is dat je vanaf volgend jaar moet betalen om online ermee te kunnen spelen. Het is maar 20 euro per jaar. Toch wel iets om rekening mee te houden.

Zijn er hier trouwens mensen die stardew valley hebben gekocht? Hoe speelt dat? Ben het gewend van de PC. Dus ja dat het anders is begrijp ik het.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Magic
  • Niet online
Touchdomex schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:04:
[...]

Nadeel is dat je vanaf volgend jaar moet betalen om online ermee te kunnen spelen. Het is maar 20 euro per jaar. Toch wel iets om rekening mee te houden.

Zijn er hier trouwens mensen die stardew valley hebben gekocht? Hoe speelt dat? Ben het gewend van de PC. Dus ja dat het anders is begrijp ik het.
Stardew Valley speelt prima, enige puntje vind ik de savetijden, maar dat is maar 1x per virtuele dag.

Ik vond hem op de pc zeer onhandig spelen met controller, maar op de switch werkt dat prima.

• Supershiva
Ik heb sinds gisteren mijn Switch in gebruik genomen.
Ik heb er ook een SD kaartje 128GB bij gekocht, maar nog niet in gebruik genomen.
Ik had ergens gelezen dat het interne geheugen sneller is dan de SD kaartjes. (Techradar onderzoekje meen ik)

Nu was ik er daarom vanuit gegaan dat spellen volledig vanaf de cartridge op het interne geheugen, dan wel SD kaart worden geinstalleerd.
Gisteren cartridge van Zelda erin, en ik zie dat er maar iets van 850MB is geinstalleerd.
Met dit tempo duurt het pittig lang voor die 32GB intern vol loopt.

Waarom heb ik dan in hemelsnaam die SDkaart van 128GB nodig?

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Magic schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:07:
[...]

Stardew Valley speelt prima, enige puntje vind ik de savetijden, maar dat is maar 1x per virtuele dag.

Ik vond hem op de pc zeer onhandig spelen met controller, maar op de switch werkt dat prima.
Ja had precies hetzelfde idee op de PC dus dat is op de switch beter. Fijn.
Dat opslaan werkt op de PC vergelijkbaar dus ben dat gewend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Laatst online: 16-09 17:00
Supershiva schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:09:
Ik heb sinds gisteren mijn Switch in gebruik genomen.
Ik heb er ook een SD kaartje 128GB bij gekocht, maar nog niet in gebruik genomen.
Ik had ergens gelezen dat het interne geheugen sneller is dan de SD kaartjes. (Techradar onderzoekje meen ik)

Nu was ik er daarom vanuit gegaan dat spellen volledig vanaf de cartridge op het interne geheugen, dan wel SD kaart worden geinstalleerd.
Gisteren cartridge van Zelda erin, en ik zie dat er maar iets van 850MB is geinstalleerd.
Met dit tempo duurt het pittig lang voor die 32GB intern vol loopt.

Omdat je voor, bijvoorbeeld, de fysieke versie van LA Noire al 13GB moet downloaden en met NBA al iets van 17 moet downloaden

• Supershiva
Wesley-groet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:10:
[...]

Omdat je voor, bijvoorbeeld, de fysieke versie van LA Noire al 13GB moet downloaden en met NBA al iets van 17 moet downloaden
Serieus, dus als je van die games de cartcridge koopt dan moet je daarna nog eens 13GB/17GB downloaden voor je kan gaan spelen.... |:(

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Voor downloads. De SD-kaart en het interne geheugen worden niet gebruikt om spellen te installeren die je koopt op cartridge, m.u.v. idiote titels als NBA 2018 en LA Noire waar de uitgevers het geld voor een cartridge waar hun spel volledig op past niet over hadden. Maar over het algemeen geldt dat als je een fysieke game hebt, het interne geheugen alleen voor savedata gebruikt wordt.

[ Voor 11% gewijzigd door CyBeR op 21-12-2017 12:26 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Wesley-groet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:10:
Hmm.. lekker is dat. Mijn vrouw krijgt die cadeau voor kerst maar zitten op een plek zonder internet dus moeten het met een mobiele bundel doen.. Had gedacht dat het niet meer dan een paar honderd MB zou zijn voor een update maar ik begrijp hieruit dat het een verplichte download is ? 8)7

Zal ik dan alsnog ergens langs een plek met 'gratis wifi' moeten gaan denk ik. Andere optie is het spel weer uitpakken en alvast downloaden.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 13:15
En de Switch gekocht met Odyssey en Mario Kart 8.

Edit: Zijn er nog ander must-have naast Zelda?

[ Voor 33% gewijzigd door Alvanosa op 21-12-2017 13:40 ]

PSN: Alvanosa

• Wesley-groet
  • Laatst online: 16-09 17:00
DukeBox schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:05:
[...]

Hmm.. lekker is dat. Mijn vrouw krijgt die cadeau voor kerst maar zitten op een plek zonder internet dus moeten het met een mobiele bundel doen.. Had gedacht dat het niet meer dan een paar honderd MB zou zijn voor een update maar ik begrijp hieruit dat het een verplichte download is ? 8)7

Zal ik dan alsnog ergens langs een plek met 'gratis wifi' moeten gaan denk ik. Andere optie is het spel weer uitpakken en alvast downloaden.
Komt omdat het spel op een 16GB cartridge is gezet en niet op 32. Nintendo schijnt 20 dollar voor 32gb te vragen aan ontwikkelaars

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:22

DukeBox

loves wheat smoothies

Wesley-groet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:38:
Komt omdat het spel op een 16GB cartridge is gezet en niet op 32. Nintendo schijnt 20 dollar voor 32gb te vragen aan ontwikkelaars
Dan begrijp ik het wel als het spel maar € 25,- kost.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

• BlackMage
Volgens mij zijn 128gb kaartjes momenteel het "efficiëntst" om te kopen (of het scheelt niet veel), dus je hoeft er geen spijt van te hebben hoor :)

Maar nodig? Totaal niet. Je kan games die je niet meer denkt te spelen op korte termijn gewoon verwijderen, en eventueel op een later moment weer downloaden. Niks mis mee. Zelfs een 256gb kaart raakt een keer vol, dan moet je alsnog games verwijderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
DevWouter schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:22:

Ja nee he? |:( Zorg dat je het weer goed gaat vinden! Zag hem vannacht ook staan, maar €25,- (en vreemd genoeg zelfs duurder in de Zuid Afrika shop :? ) vond ik een goede reden om wat reviews af te wachten. Van de week ook Hoirzon Zero Dawn, Assassins Origins en een Oculus rift met wat games gekocht dus heb niet zo'n haast momenteel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DevWouter

DevWouter

Creator of Todo2d.com

Alvanosa schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:16:

Oh zat... Kijk anders op metacritic. Op dit moment bezit ik toch stiekem heel héél veel games voor de Switch en ik zou je zeker de helft kunnen aanbevelen. En een groot gedeelte is vanwege het feit dat het de Switch is.

Het ligt nogal aan je smaak of het een must-have. Zo vind ik Xenoblade Chronicles 2 geweldig, maar ik heb ook reviews gezien waar mensen het juist niet aanraden en ik ben het met hun argumenten eens.

Maar ga eerst maar Mario spelen en haal/speel dan Zelda. We zien je dan wel over een week :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inverted_World
  • Laatst online: 14:46
Alvanosa schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:16:

Dat ligt natuurlijk helemaal aan je eigen voorkeur.

Ik vermaak me echt vele uren met Splatoon 2, samen met een vriend. Ook FIFA 18 werkt erg lekker als er eens een vriend langskomt of zo.

Zelf had ik LA Noire nooit gespeeld, dus dat is nu erg leuk. De LEGO games zijn dan weer super leuk in co-op samen met mijn vriendin. :)

• EddoH
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online

EddoH

Backpfeifengesicht

Wesley-groet schreef op donderdag 21 december 2017 @ 13:38:
[...]

Nintendo schijnt 20 dollar voor 32gb te vragen aan ontwikkelaars
Heb je daar een bron van? Het lijkt mij namelijk een totaal onrealistische prijs eerlijk gezegd, veel te hoog.
Sowieso moet een publisher dat geld betalen en niet een ontwikkelaar.

• Inverted_World
  • Laatst online: 14:46
Ik ben trouwens samen met vriendin alle manen aan het verzamelen in Mario Oddesey. Elke avond eventjes bezig. Man man dat valt niet mee zeg. Waar de campagne vrij kort was, maar wel super vermakelijk, is dit goed wat werk.

In tegenstelling tot de N64 versie is er nog wel echt leuke content na het uitspelen moet ik zeggen, stuk uitdagender ook. Maar die races zijn wel echt moeilijk in sommige levels :P .
Pagina: 1 ... 122 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!