Ik zal straks eens de sd kaart proberen in te lezen op mijn computer.Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:49:
Gezien je meerdere SD kaarten kan gebruiken, moet dat idd mogelijk zijn. Zolang je maar een volledige kopie maakt van de bestanden op de SD kaart en hier verder niet in gaat rommelen.
Thanks voor het delen, flipper games zijn (imho) niet games waar je uren thuis mee wil spelen, maar onderweg of op vakantie is het wel geinig (of je moet serieus gaan score challengen natuurlijk). Ik ga deze wel binnenhengelen.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:40:
Pinball FX 3 (inclusief een tijdelijk gratis DLC - in totaal 3 gratis tafels) en Stern Pinball Arcade (met 1 gratis tafel) zijn nu in de eShop verkrijgbaar.
Pinball FX 3 kan je in een verticale orientatie spelen.
[semi ot]
Er is overigens ook 1 gratis tafel voor de pc versie van pinball fx3, zie pc budget gaming topic voor meer info.
10 second ninja DONE
Had bij het 2e deel hetzelfde idee tot 2 vrienden van me dezelfde tafels kochten. Heb echt runs van 5 uur achter elkaar gehad om de score net even wat hoger te krijgenSagat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:10:
[...]
Thanks voor het delen, flipper games zijn (imho) niet games waar je uren thuis mee wil spelen, maar onderweg of op vakantie is het wel geinig (of je moet serieus gaan score challengen natuurlijk). Ik ga deze wel binnenhengelen.
De eerste maanden waren moeizaam qua voorraad maar nu is de Switch in de meeste landen al prima verkrijgbaar hoor.RayNbow schreef op woensdag 13 december 2017 @ 08:42:
Eigenlijk best knap dat een product dat (expres) enorm schaars is, toch nog 10 miljoen keer weet te verkopen.
Wel een top prestatie! Met de kerst nog voor de deur
Ja switch heeft het absoluut fantastisch gedaan en het lijkt erop dat de holiday sales ook goed worden, vraag me toch af of deze momentum vasthoudt....ik heb zelf het gevoel dat ps4 uiteindelijk de winnaar blijft deze gen.Thomas schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:21:
[...]
De eerste maanden waren moeizaam qua voorraad maar nu is de Switch in de meeste landen al prima verkrijgbaar hoor.
Wel een top prestatie! Met de kerst nog voor de deur.
Maar sowieso fantastisch voor nintendo en ons als nintendo fans ook natuurlijk
Haha yup, ik heb hetzelfde min of meer met skyforce......zou het normaal denk ik een keer gespeeld hebben, maar doordat collega's het ook spelen wil ik er toch meer tijd aan spenderen.Beakzz schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:15:
[...]
Had bij het 2e deel hetzelfde idee tot 2 vrienden van me dezelfde tafels kochten. Heb echt runs van 5 uur achter elkaar gehad om de score net even wat hoger te krijgenEn dat terwijl scores me normaal niet veel doen.
Ik wil alleen nog liever alle trophies halen met 10 second ninja x......dat gaat me echt nog behoorlijk wat tijd kosten.........
10 second ninja DONE
Gisteren laatste grijze switch gekocht online bij Intertoys word vandaag bezorgd eindelijk!
A person who never made a mistake never tried anything new.
Nou ik denk dat de Switch een beetje buiten de conventionele 'gen' valt. PS4 heeft Xbox keihard verslagen maar de Switch is gewoon een heel ander apparaat.Sagat schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:26:
[...]
Ja switch heeft het absoluut fantastisch gedaan en het lijkt erop dat de holiday sales ook goed worden, vraag me toch af of deze momentum vasthoudt....ik heb zelf het gevoel dat ps4 uiteindelijk de winnaar blijft deze gen.
Maar sowieso fantastisch voor nintendo en ons als nintendo fans ook natuurlijk
[...]
Haha yup, ik heb hetzelfde min of meer met skyforce......zou het normaal denk ik een keer gespeeld hebben, maar doordat collega's het ook spelen wil ik er toch meer tijd aan spenderen.
Ik wil alleen nog liever alle trophies halen met 10 second ninja x......dat gaat me echt nog behoorlijk wat tijd kosten.........
True, je koopt natuurlijk sowieso (vervanging of opties voor) 2 apparaten in 1.Thomas schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:35:
[...]
Nou ik denk dat de Switch een beetje buiten de conventionele 'gen' valt. PS4 heeft Xbox keihard verslagen maar de Switch is gewoon een heel ander apparaat.
Kan me verder voorstellen dat veel mensen het ook als secundaire console kopen.
Een ps4 EN xb one is voor de meeste gamers niet divers genoeg denk ik, maar met een switch heb je dus een handheld en alle nintendo toppers.
Misschien leuk om hier een keertje een poll van te maken. Als ik me vanaaf verveel doe ik het misschien wel
10 second ninja DONE
Ik heb zojuist Rocket League en Worms gekocht op de nintendo shop via de browser met een gift card. Download de switch nu de spellen automatisch? Hij staat thuis als het goed is in slaap stand en ik zit op werk.
Jup.ProfaNe schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:16:
Ik heb zojuist Rocket League en Worms gekocht op de nintendo shop via de browser met een gift card. Download de switch nu de spellen automatisch? Hij staat thuis als het goed is in slaap stand en ik zit op werk.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
En hoe laat je de Switch automatisch naar sd downloaden?
Dus als er nog ruimte vrij is op het interne geheugen?
Ook snap ik het verplaatsen van spellen van intern naar sd niet.
Dan gaat ie opnieuw downloaden?
Als je een SD kaart erin hebt dan gaan alle games die je nieuw download en updates (incl. cartridges) naar de SD kaart. Dat kan je niet eens aanpassen.kesj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:47:
En hoe laat je de Switch automatisch naar sd downloaden?
En inderdaad, zover ik weet, verplaats je niks van je interne geheugen naar de SD kaart. Je moet het archiveren (verwijderen terwijl het knopje nog zichtbaar blijft) en dan opnieuw downloaden.
Zover ik doorheb gaan updates alleen naar SD als er niet al updates (van dezelfde game) op 't interne geheugen staan.
[ Voor 9% gewijzigd door CyBeR op 13-12-2017 13:52 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dank!BlackMage schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:51:
[...]
Als je een SD kaart erin hebt dan gaan alle games die je nieuw download en updates (incl. cartridges) naar de SD kaart. Dat kan je niet eens aanpassen.
En inderdaad, zover ik weet, verplaats je niks van je interne geheugen naar de SD kaart. Je moet het archiveren (verwijderen terwijl het knopje nog zichtbaar blijft) en dan opnieuw downloaden.
Wel een beetje omslachtig, ben je sommige games dubbel aan het downloaden, maar het werkt.
ShitVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:02:
[...]
Zolang je automatische downloads op je Switch aan hebt staan

Verwijderd
Bij het instellen van je Switch krijg je de vraag of je het aan of uit wil hebben, dus dit heb je eens ingesteld
Ik heb eergisteren de Skills&Co GripCase mogen ontvangen. Voelt wel als een enorme verbetering voor lange handheld sessies. Zal binnenkort/van het weekend even wat foto's plaatsen.
Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski
Automatische downloads is iets wat ik direct uit zet.
Ik weet niet meer op welke Nintendo-console dat was (Wii U dacht ik), maar er stond een keer spontaan een free-to-play microtransactie meukding op mn dashboard.
Van die shock ben ik nog steeds niet 100% bijgekomen...
Ik weet niet meer op welke Nintendo-console dat was (Wii U dacht ik), maar er stond een keer spontaan een free-to-play microtransactie meukding op mn dashboard.

Hmm ben vooral benieuwd bij langer gebruik. Heb er toen ook naar gekeken, maar ik vind het nogal wat geld voor wat rubber en kunststof. Ben ook benieuwd hoe lang het zijn stevigheid houdt, want meestal gaan dit type hoes flubberen.Heb me er verder in verdiept dus misschien hebben ze dat ondervangen?Seroczynski schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:34:
Ik heb eergisteren de Skills&Co GripCase mogen ontvangen. Voelt wel als een enorme verbetering voor lange handheld sessies. Zal binnenkort/van het weekend even wat foto's plaatsen.
De grip heb ik wel interesse in, maar ik ga gewoon iets 3D printen en verlijmen aan een 2e setje.
De 3ds had dat sowieso standaard. Zelf weinig problemen mee. Vaak is het alleen een linkje en niet automagisch dat het al binnen gehengeld is.BlackMage schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:46:
Verwijderd
Dat waren slechts snelkoppelingen naar de eShop om de spellen te downloaden, of om de icoon te wissen. Daarbij is er een verschil tussen automatisch downloaden en aanbiedingen uit de eShop automatisch downloadenBlackMage schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:46:
Dat waren/zijn 2 wezenlijk verschillende instellingen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2017 20:20 ]
Nou me big ben screen protector is dus niet gelukt.... iemand tips hiervoor?
Ja moet weer nieuwe aanschaffen...
@Nick25 Neem de tijd. Rustige omgeving. Goed reinigen en stofvrij werken. Ik ben er geen sterin, maar zelfs mij is het gelukt.
Met mijn bewijsmateriaal veilig naar de bit-hell verstuurd (waar het hoort) kan ik dit niet meer hard maken... maar toch...Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:20:
[...]
Dat waren slechts snelkoppelingen naar de eShop om de spellen te downloaden, of om de icoon te wissen. Daarbij is er een verschil tussen automatisch downloaden en aanbiedingen uit de eShop automatisch downloaden
Dat waren/zijn 2 wezenlijk verschillende instellingen
Er stond een "spel", ik weet niet meer welke, klaar om te starten op mn Wii U. Vlak nadat de "oranje ledje" update live was.
Ik weet dat de 3DS dit ook wel eens deed, maar daar waren deze "kadotjes" ook herkenbaar als een ingepakt kadotje totdat je deze wilde uitpakken en naar de eshop werd verwezen. Maar het ding wat op de Wii U stond was direct te starten.
Ik heb een vrij (lees: extreem) kort lontje wat betreft reclame en spam, dus wellicht is mijn geheugen wat dit betreft donkergrijs gekleurd door dit feit
Verwijderd
@BlackMage Alle games op de 3DS die je download zijn standaard "ingepakt" zodra ze op het hoofdscherm verschijnen
En als het een "reclame" download is is dit altijd enkel een icoon met een link naar de eShop.
En je kan dit, zoals ik zei, apart van automatische updates (en software die je daadwerkelijk gekocht hebt) aan of uit zetten:
http://en-americas-suppor...omatic-software-downloads
De Switch heeft deze functie niet (download geen demo's / gratis software automatisch) en je kan het automatisch installeren van aankopen uitzetten door automatische game updates uit te zetten.
System Settings > Sytsem > Automatic Software Updates.
En je kan dit, zoals ik zei, apart van automatische updates (en software die je daadwerkelijk gekocht hebt) aan of uit zetten:
http://en-americas-suppor...omatic-software-downloads
De Switch heeft deze functie niet (download geen demo's / gratis software automatisch) en je kan het automatisch installeren van aankopen uitzetten door automatische game updates uit te zetten.
System Settings > Sytsem > Automatic Software Updates.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2017 23:23 ]
Even iets anders, morgen lijkt Poly Bridge uit te komen, geweldige titel die al wel bekend is bij velen denk ik. Lijkt me ook wel leuk om op de Switch te doen en is waarschijnlijk wel een zacht prijsje.
De trailer weet in ieder geval te overtuigen (vooral het stukje bij sandbox mode
)
De trailer weet in ieder geval te overtuigen (vooral het stukje bij sandbox mode

Dunno, maar doe ze beiden maar. Waarom kiezenVerwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:31:
@Martinspire Ziet er leuk uit, al lijkt Portal Bridge Constructor me wel leuker
Zelfde titel die ik ook nog wel eens op de Switch zou willen zien is Besiege. Of iets als Parkitect en Planet Coaster. Lekker chillen
Heb niet echt het gevoel dat zo'n game chillen wordt op de Switch. Die besturing mag dan wel erg goed zijn. Doe mij dan maar Tropico of Civilization Revolution of zo.Martinspire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 23:34:
[...]
Dunno, maar doe ze beiden maar. Waarom kiezen
Zelfde titel die ik ook nog wel eens op de Switch zou willen zien is Besiege. Of iets als Parkitect en Planet Coaster. Lekker chillen
Wat ik niet helemaal doorhad toen ik dit gisteravond las is dat de download van deze games ook gratis is.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:40:
Pinball FX 3 (inclusief een tijdelijk gratis DLC - in totaal 3 gratis tafels) en Stern Pinball Arcade (met 1 gratis tafel) zijn nu in de eShop verkrijgbaar.
Pinball FX 3 kan je in een verticale orientatie spelen.
Je krijgt met Pinball FX dus nu gratis een pinball spel met 3 tafels!
Idd, maar let op! Die dlc is maar heel even gratis, alsin een paar dagen. Dus ben je van plan pinball fx later te checken, is het misschien de moeite alvast die dlc te pakken.
Gisteren de switch gekocht samen met Mario Kart 8. Speelt inderdaad heel fijn. Op tv aansluiten is ook makkelijk en werkt prima. Al wordt die dan wel warm en begint de fan te draaien. Niet geheel onbegrijpelijk natuurlijk. Graphics ook dikke prima wat mij betreft.
Samen met de vriendin gespeeld op zo'n enkele joycon met de strap eraan. Gaat ook beter dan verwacht. Je zal het geen uren achter elkaar moeten doen maar heb toch zo'n 1.5 uur samen gespeeld en was goed te doen.
Zeer tevreden!
Op een later moment nog de pro controller halen en even rondneuzen voor wat andere games.
Samen met de vriendin gespeeld op zo'n enkele joycon met de strap eraan. Gaat ook beter dan verwacht. Je zal het geen uren achter elkaar moeten doen maar heb toch zo'n 1.5 uur samen gespeeld en was goed te doen.
Zeer tevreden!
Op een later moment nog de pro controller halen en even rondneuzen voor wat andere games.
Yooka Laylee is ook uit sinds vandaag! 
Alleen jammer dat ie in de Eshop verkrijgbaar is voor 40 euro
Alleen jammer dat ie in de Eshop verkrijgbaar is voor 40 euro
[ Voor 43% gewijzigd door Fusionmania op 14-12-2017 08:25 ]
bedankt dan moet ik weer een nieuwe bestellenEdmin schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:21:
@Nick25 Neem de tijd. Rustige omgeving. Goed reinigen en stofvrij werken. Ik ben er geen sterin, maar zelfs mij is het gelukt.

edit
Net Official Nintendo case gekocht daar zit weer een screen protector bij.
[ Voor 14% gewijzigd door Nick25 op 14-12-2017 10:17 ]
...bij mij stond ie al op m'n Switch?
Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Zeer benieuwd naar Payday 2
23 februari verkrijgbaar
Ik heb een paar protectors moeten kopen voordat ik tevreden was. Maar inderdaad, de tijd nemen is een goede. Kijk even wat filmpjes online, laat de douche even stomen en de damp dan zakken zodat er geen stof in de lucht zit. Dan kun je 'm er het beste opplakken nadat je tevreden bent met hoe schoon het scherm is. Mijn protector nu zit echt perfect, zit 1 miniscuul stofje onder dat wel te zien is maar alleen als je weet waar hij zit.Edmin schreef op woensdag 13 december 2017 @ 21:21:
Thanks voor de tip, vanavond even binnenhalen!Turfschipper schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:05:
Idd, maar let op! Die dlc is maar heel even gratis, alsin een paar dagen. Dus ben je van plan pinball fx later te checken, is het misschien de moeite alvast die dlc te pakken.
Ohja, XC2 krijgt binnenkort een update die wat dingen fixt (kaart bijvoorbeeld), hopelijk ook de framerate en reso wat hoger. https://www.reddit.com/r/...pdate_111_coming_on_1222/
Vandaag heeft Rocket League ook een patch gekregen die de reso een stuk verbetert; https://www.reddit.com/r/...the_recent_rocket_league/
Vandaag heeft Rocket League ook een patch gekregen die de reso een stuk verbetert; https://www.reddit.com/r/...the_recent_rocket_league/
staat (nog) niet op de planningThomas schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:15:
Ohja, XC2 krijgt binnenkort een update die wat dingen fixt (kaart bijvoorbeeld), hopelijk ook de framerate en reso wat hoger. https://www.reddit.com/r/...pdate_111_coming_on_1222/
http://www.perfectly-nint...notes-6-ver-1-1-1-update/
Perfectly Nintendo vermeldt het niet maar in de Japanse bron staat dat men bezig is met het werken aan de algemene stabiliteit van XC2, meer nieuws later. Of er performance verbeteringen in deze patch gaan zijn is dus twijfelachtig, maar er wordt in ieder geval naar gekeken.Thomas schreef op donderdag 14 december 2017 @ 11:15:
Digital Foundry heeft Yookla-Laylee aan de tand gevoeld, en was aardig verrast met de Switch versie. Blijkbaar heeft Playtonic echt zijn best gedaan om de game te optimaliseren, met zelfs aanpassingen aan de art. Game draait in 900p/630p (handheld).
[ Voor 20% gewijzigd door JackAvery op 14-12-2017 11:48 . Reden: 630p, niet 600p :) ]
Zijn er hier nog mensen die The End is Nigh hebben gekocht? Bevalt ie? Ik twijfel nog.
Guys discussie op werk hier over zelda......vraag van een xboxer die nooit zelda heeft gespeeld. Waarom breath of the wild spelen, als je de witcher 3 kan doen? Ga maar los people
10 second ninja DONE
Totaal andere game. De combat en verhaal van W3 is veel beter, maar het echte exploration / open world gevoel is Zelda.
Verwijderd
Waarom The Witcher 3 spelen als je ook Zelda kan doen? Is een veel betere vraag.Sagat schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:29:
Guys discussie op werk hier over zelda......vraag van een xboxer die nooit zelda heeft gespeeld. Waarom breath of the wild spelen, als je de witcher 3 kan doen? Ga maar los people
Why not both?
Als je van gamen houdt zijn ze allebei must-haves.
Als je van gamen houdt zijn ze allebei must-haves.
Zou die screen protector niet gebruiken, had ik eerst ook omdat ik inderdaad dacht van hé case en protector bij elkaar. Maar wat een pokkeding om het goed op je scherm te leggen. Ik bleef maar hele kleine luchtbellen krijgen. Daarnaast zag je gewoon het erop liggen omdat de protector meer troebel is dan echt doorzichtig.Nick25 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 08:39:
[...]
bedankt dan moet ik weer een nieuwe bestellen![]()
edit
Net Official Nintendo case gekocht daar zit weer een screen protector bij.
Maar goed voor die Big Ben screen protector heb ik een Youtube filmpje gekeken die exact dezelfde screenprotector had. Gezien ik ook zelf geen held ben met dat soort dingen, dit is immers mijn eerste keer in mijn leven dat ik zo'n kreng perfect erop heb gekregen
Ik heb het trouwens gewoon in mijn woonkamer gedaan in zonlicht, eerst ff microvezel doek gebruikt daarna de doekjes die erbij zaten. De stickers aan beide kanten van het glas geplakt en dan gewoon van links naar rechts op de Switch gedrukt. Daarna met microvezeldoekje de lucht eruit gedrukt naar de zijkanten, gezien het materiaal van glas is gaat dat stukken beter. Volgende dag moest ik nogmaals lucht wegdrukken en sindsdien (sinds augustus) ziet het er perfect uit
Beiden "actie-rpg's", beiden game of the year van het jaar dat ze zijn uitgekomen, dus ja "both" is het beste antwoord....
Maar wil niet zeggen dat ze het zelfde zijn, The Witcher 3 heeft 1000000x zoveel verhaal als BotW, maar die heeft dan weer veel meer op gebied van ontdekken enzo.
En The Witcher 3 is niet bepaald geschikt voor jeugdige spelers
Zelda wel.
Maar wil niet zeggen dat ze het zelfde zijn, The Witcher 3 heeft 1000000x zoveel verhaal als BotW, maar die heeft dan weer veel meer op gebied van ontdekken enzo.
En The Witcher 3 is niet bepaald geschikt voor jeugdige spelers
Ik ben zelf een Witcher fan (1, 2 en 3 gespeeld) en hoewel ik 3 echt heel vet vond vond ik 2 eigenlijk beter. Maar goed, vergelijking met Zelda stopt op een bepaalde manier wel in dat het beiden open world games zijn. Het is een tijdje geleden dat ik TW3 heb gespeeld maar ik ga 't proberen.Sagat schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:29:
The Witcher 3 neemt je best wel aan de hand door de wereld heen. Er is een redelijk vaste volgorde waarin je van plek naar plek gaat en de main quest volgt. Vind het ook echt een RPG waar Zelda dat minder heeft. The Witcher 3 is echt story based, Zelda heeft wat minder lore en is juist erg op verkennen en gameplay gefocust. Ik vond zelf de wereld van BotW een stuk leuker om te ontdekken, zeker ook omdat je het kan doen als je zelf wil en geen main quest hoeft te volgen die je langs allerlei locaties brengt. Verder is de gameplay ook gewoon een stuk meer 'polished', geen paard dat overal achter blijft hangen, je kunt alles beklimmen en er is super veel interactiviteit met de wereld om je heen. Dat maakt de game wat 'creatiever' dan TW3. Ik zou zeggen dat waar TW3 zich erg op verhaal focust, Zelda juist meer te bieden heeft op het gebied van gameplay.
E: Ik vind trouwens niet 1 van beiden per sé beter ofzo. Beiden erg veel plezier aan gehad, klaar. Eigenlijk is wat ik mis in Zelda te vinden in BotW en omgekeerd.
[ Voor 5% gewijzigd door Thomas op 14-12-2017 12:56 ]
Thanks guys (en girls......apache helicopters etc)!
Heb de collega's gemailed
@Thomas
Overigens interessent dat je W2 beter vind dan 3. Die (2 dus) heb ik op 360 ooit gratis gekregen. Misschien toch nog is kans geven
3 bewust geskipped wegens tijd gebrek. Zelda niet geskipped, maar nog steeds ook geen tijd aan gespendeerd
Heb de collega's gemailed
@Thomas
Overigens interessent dat je W2 beter vind dan 3. Die (2 dus) heb ik op 360 ooit gratis gekregen. Misschien toch nog is kans geven
3 bewust geskipped wegens tijd gebrek. Zelda niet geskipped, maar nog steeds ook geen tijd aan gespendeerd
10 second ninja DONE
V-rg schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:45:
[...]
Zou die screen protector niet gebruiken, had ik eerst ook omdat ik inderdaad dacht van hé case en protector bij elkaar. Maar wat een pokkeding om het goed op je scherm te leggen. Ik bleef maar hele kleine luchtbellen krijgen. Daarnaast zag je gewoon het erop liggen omdat de protector meer troebel is dan echt doorzichtig.
Maar goed voor die Big Ben screen protector heb ik een Youtube filmpje gekeken die exact dezelfde screenprotector had. Gezien ik ook zelf geen held ben met dat soort dingen, dit is immers mijn eerste keer in mijn leven dat ik zo'n kreng perfect erop heb gekregen.
Ik heb het trouwens gewoon in mijn woonkamer gedaan in zonlicht, eerst ff microvezel doek gebruikt daarna de doekjes die erbij zaten. De stickers aan beide kanten van het glas geplakt en dan gewoon van links naar rechts op de Switch gedrukt. Daarna met microvezeldoekje de lucht eruit gedrukt naar de zijkanten, gezien het materiaal van glas is gaat dat stukken beter. Volgende dag moest ik nogmaals lucht wegdrukken en sindsdien (sinds augustus) ziet het er perfect uit.

Agja dan maar weer een Big Ben moest toch een case hebben
Jij woont zeker niet in de buurt van ede?
Ik heb ook de screenprotector van de Nintendo case erop zitten. Die zit bij mij echt supergoed. Het is gewoon belangrijk dat je er de tijd voor neemt, zorgt dat je schone handen hebt (om vette vingers op je scherm te voorkomen), de ruimte redelijk stof-vrij is (ik heb het aan de keukentafel gedaan) en dat je goed licht hebt, zodat je alles op je scherm kan zien zitten.Nick25 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:14:
[...]
Ik las op internet dat deze screen protector ook wel oke was
![]()
Agja dan maar weer een Big Ben moest toch een case hebben![]()
Als ik een screenprotector plak heb ik er ook altijd een rolletje scotch tape naast liggen. Daar maak een rondje van met de plakkant aan de buitenkant, die ik vervolgens kan pakken om op het scherm of screenprotector te tikken als er nog een stofje op zit. Zo haal je snel de achtergebleven stofresten weg die toch nog op het scherm terecht zijn gekomen.
Over smaak valt uiteindelijk niet te twistenNick25 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:14:
[...]
Ik las op internet dat deze screen protector ook wel oke was
![]()
Agja dan maar weer een Big Ben moest toch een case hebben![]()
Maar je kan zelf ook wel zien als je die protector in het licht houdt dat het niet helemaal doorzichtig is. Het is niet dat ik het slecht vind, alleen merk ik wel dat zo'n tampered glass stukken beter uitzag en gevoel had alsof het er niet op zat terwijl bij die plastic protector echt duidelijk wel zag dat er iets op zat. Dat doet bij mij gewoon iets aan de totale beleving van de Switch. (reden waarom ik ook jaren terug stopte met screen protectors op mijn smartphone)
Je moet anders maar even voor de grap Googlen op "switch difference plastic screen protector and glass". Dan krijg je genoeg topics op oa Reddit die eigenlijk zelfde zeggen als ik.
En nee, Ede ligt sowieso wel meer dan uur vandaan
[ Voor 3% gewijzigd door V-rg op 14-12-2017 14:18 ]
Ah oke jammer anders had ik ff aangebeld met een doos onder me armV-rg schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:17:
[...]
Over smaak valt uiteindelijk niet te twisten.
Maar je kan zelf ook wel zien als je die protector in het licht houdt dat het niet helemaal doorzichtig is. Het is niet dat ik het slecht vind, alleen merk ik wel dat zo'n tampered glass stukken beter uitzag en gevoel had alsof het er niet op zat terwijl bij die plastic protector echt duidelijk wel zag dat er iets op zat. Dat doet bij mij gewoon iets aan de totale beleving van de Switch. (reden waarom ik ook jaren terug stopte met screen protectors op mijn smartphone)
Je moet anders maar even voor de grap Googlen op "switch difference plastic screen protector and glass". Dan krijg je genoeg topics op oa Reddit die eigenlijk zelfde zeggen als ik.
En nee, Ede ligt sowieso wel meer dan uur vandaan
Mediamarkt bied ook aan met een speciaal apparaat dat een screen laag op je device kan aanbrengen precies op maat..... dat hoor ik net van een collega iemand daar ervaringen mee.... ?
[ Voor 3% gewijzigd door Nick25 op 14-12-2017 15:49 ]
Echter gamers kiezen niet, maar spelen gewoon beide. Het zijn beide topgames. Niet kiezen of moeilijk doen, gewoon allebeiSagat schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:29:
Ik denk dat als ik betaald kon gamen, dat ik dit wel zou doen. Dan zou ik ook best nog willen overwerken, en mijn huidige reistijd ook converteren naar 'werk'Baelrog schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:45:
[...]
Echter gamers kiezen niet, maar spelen gewoon beide. Het zijn beide topgames. Niet kiezen of moeilijk doen, gewoon allebei
Helaas is dit (nog, we can dream
En dan heb ik nog de 'luxe' dat ik een idioot ben die alle consoles zo'n beetje koopt, en ook nog van retro gaming en (zeer kleinschalig) achievement en trophy hunten houdt.........dus ja......
Op korte termijn geen witcher 3. Hopelijk wel zelda BOW maar ik vrees dat dit volgend jaar word. Short term gaming tijd is weggelegd voor 10 second ninja x en sf5. mogelijk komen daar ook nog ori en/of cuphead bij.
10 second ninja DONE
Wat is de makkelijkste en een goedkope manier om 15USD op m'n Amerikaanse eshop account te krijgen? M'n creditcard wordt in de Amerikaanse store helaas geweigerd.
Gewoon ervoor zorgen dat hij van de eerste keer recht zit. (Eerst testen met beschermfolie er nog rond) Want eens je moet herbeginnen, zal je snel stofje en dergelijke hebben.Nick25 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:57:
Nou me big ben screen protector is dus niet gelukt.... iemand tips hiervoor?
“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”
Waarom niet verhuizen naar Zuid Afrika? Anders moet je met tegoed gaan kloten.outlandos schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:09:
Wat is de makkelijkste en een goedkope manier om 15USD op m'n Amerikaanse eshop account te krijgen? M'n creditcard wordt in de Amerikaanse store helaas geweigerd.
Ik ben Poly Bridge aan het spelen in handheld mode en ik krijg het maar niet voor elkaar om het knooppunt te splitten zodat de hydrolische brug geopend kan worden. In de tutorial moet je twee keer tikken en dan spilt het knooppunt, als ik echter het spel speel lukt dat maar niet. Docked met de joy-cons lukt het wel maar ik wil dit spel in handheld spelen en dan lukt het niet. Iemand ook dit probleem?
Verder, leuk spelletje, hou hier wel van.
[ Voor 14% gewijzigd door Dagg op 14-12-2017 20:50 ]
Zie net dat er een aardige sale bezig is in de eshop dus denk even hier heen om te kijken wat de aankooptips zijn...... helemaal niks. Alsof het geen nieuws is dat Nintendo een keer echte kortingen geeft 
https://www.budgetgaming....ijdens-de-feestdagen.html
Ik zit te spelen naar Xenoverse 2 en One Piece maar ik wacht eerst kerst even af. Die aanbiedingen zijn er toch nog tot de 28e.
Xenoverse 2 staat ook bij mij op het lijstje, maar op Steam is hij nu 20 euro.NMe schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 01:43:
Ik zit te spelen naar Xenoverse 2 en One Piece maar ik wacht eerst kerst even af. Die aanbiedingen zijn er toch nog tot de 28e.
Op de Switch zit de verhaallijn van 1 er ook bij toch? Hoe ervaren jullie de game? Speelt het portable lekker weg zonder framedrops? Ik vond de controls van 1 op de PC zeer onprettig. Is dit verbeterd op de Switch versie? Met andere woorden: is de Switch release 42 euro waard t.o.v. de 20 euro op Steam?
Zegt me niets en ik kan er niets over vinden op de website. (al kan dat gewoon aan mij liggen natuurlijk)Nick25 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:41:
Mediamarkt bied ook aan met een speciaal apparaat dat een screen laag op je device kan aanbrengen precies op maat..... dat hoor ik net van een collega iemand daar ervaringen mee.... ?
Het idee zelf klinkt interessant.
[ Voor 5% gewijzigd door Kasparov op 15-12-2017 07:15 ]
Ik kocht gisteren mijn tempered glasss in de mediamarkt en de verkoper vertelde me dat ze het ook voor je aan kunnen brengen. Had mijn switch in de auto liggen en geen zin om heen en weer te lopen, dus heel lief mijn vriendin thuis aangekeken die wat geduldiger is dan ik ben.Kasparov schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 07:15:
[...]
Zegt me niets en ik kan er niets over vinden op de website. (al kan dat gewoon aan mij liggen natuurlijk)
Het idee zelf klinkt interessant.
Grappig, die discussie heb ik laatst met een vriend gevoerd, Conclusie van ons is dat witcher 3 een veel hogere productiewaarde heeft, en ook de betere game is. Het nadeel van Witcher is echter dat je er bijna tijd moet voor maken. Een sessie van een half uurtje heeft geen zin, zeker als pas een week later verder kan spelen.Edmin schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:30:
Totaal andere game. De combat en verhaal van W3 is veel beter, maar het echte exploration / open world gevoel is Zelda.
Door de eenvoud van BOTW (eenvoud <> diepgang) leent dit zich veel beter voor korte speelsessies. Waardoor je eerder genegen bent om hem even te pakken (en dan nog de hele avond bezig te zijn).
Precies, een aantal games van mijn wenslijstje kwamen nog langs. Ik ga in ieder geval de Shantae DLC en Steamworld dig 2 aanschaffen. Verder nog aan het twijfelen, onder andere over de Jackbox party pack2 of 3 (welke is beter???). Met de feestdagen op komst lijkt dat me een leuke partygame, iemand ervaringen?Beakzz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:52:
Zie net dat er een aardige sale bezig is in de eshop dus denk even hier heen om te kijken wat de aankooptips zijn...... helemaal niks. Alsof het geen nieuws is dat Nintendo een keer echte kortingen geeft
En daarnaast denk ik nog over Blaster master zero, Lego Worlds, Kingdom new lands, infinite minigolf. Wordt toch weer een dure maand onverwacht dan
[ Voor 35% gewijzigd door Magic op 15-12-2017 08:22 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Ik heb totaal hetzelfde probleem, heel frustrerendDagg schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:28:
Ik ben Poly Bridge aan het spelen in handheld mode en ik krijg het maar niet voor elkaar om het knooppunt te splitten zodat de hydrolische brug geopend kan worden. In de tutorial moet je twee keer tikken en dan spilt het knooppunt, als ik echter het spel speel lukt dat maar niet. Docked met de joy-cons lukt het wel maar ik wil dit spel in handheld spelen en dan lukt het niet. Iemand ook dit probleem?
En na even googlen.... hieronder de reactie van de developer
BUGS Unfortunately in the scramble of last-minute fixes to hit a Christmas release window, I managed to introduce a nasty bug which prevents Split Joints from being made while using touchscreen in Handheld mode. I will fix this today and submit a patch to Nintendo for approval, many apologies for this issue.
I'm also aware many players aren't enjoying the Joy-Con "Wii-mote" style pointer so I'll be adding a thumb-stick option if you prefer it that way, which will also add support for the Pro Controller.
Feel free to ask me anything!
[ Voor 34% gewijzigd door Viper_4111 op 15-12-2017 09:32 ]
Geen informatie beschikbaar
Als je tips wilt:Beakzz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:52:
Mario + Rabbids Kingdom Battle - aanbevolen
Blaster Master Zero - aanbevolen
Mighty Gunvolt Burst - aanbevolen
forma.8 - Eerlijk gezegd te weinig gespeeld, maar tot nu toe de meest saaie Metroidvania.
Infinite Minigolf - Ik heb me erg vermaakt met de level editor, maar anders zou ik geen interesse hebben.
Kingdom: New Lands - Véél te weinig content. Repetitieve gameplay, geen strategische keuzes.
Shantae: Half-Genie Hero - aanbevolen
The Mummy Demastered - Aantal rare game mechanics. Technische issues die ze volgens mij nog steeds niet gepatched hebben.
Shantae: Half-Genie Hero – Pirate Queen’s Quest - Nog niet uitgebreid gespeeld.
Shovel Knight: Specter of Torment - Koop Treasure trove.
Shovel Knight: Treasure Trove - aanbevolen
SteamWorld Dig 2 - aanbevolen
The Count Lucanor - Game is ok, maar veel te weinig content voor de prijs die ze vragen (max 3 uurtjes). Plus wat technische issues. Zelfs sale prijs vind ik nog te hoog
Eind van het jaar doe ik een compleet lijstje van alle games die ik heb, niet alleen van de sale nu, met nét iets meer commentaar.
Oh en koop Gorogoa. Dat is gewoon kunst.
Make lovecraft not warcraft.
Is er inmiddels al wat meer nieuws betreffende de Virtual Console? Las van de week dat nVidia een settopbox met Nintendo gaat uitbrengen en daar o.a. Zelda op gaat uitbrengen. Lijkt me, gezien de vergelijkbare hardware van de Switch, en de ondersteuning voor GameCube controllers in v4 van de firmware een mogelijk signaal dat ze iets overwegen..
Wat is Xenoblade 2 een geweldig spel, heb er al 30 uur inzitten en ben nog maar in Mor Ardain.
Lang geleden dat ik zo een leuke RPG heb gespeeld!
Lang geleden dat ik zo een leuke RPG heb gespeeld!
Vraagje: is er een manier waamee ik een PS4 controller gebruiken met de Nintendo Switch?
Als ik hem in docked modus op tv wil gebruiken? Als handheld lijkt het me een geweldig ding maar op de bank voor tv lijkt me een PS4 controller fijner (pro nintendo kan ook maar kort meteen weer 60-65 euro)
PS controller heb ik nog wel
Als ik hem in docked modus op tv wil gebruiken? Als handheld lijkt het me een geweldig ding maar op de bank voor tv lijkt me een PS4 controller fijner (pro nintendo kan ook maar kort meteen weer 60-65 euro)
https://www.amazon.de/May...er-Nintendo/dp/B07413R4HSLisannesapp schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:57:
Vraagje: is er een manier waamee ik een PS4 controller gebruiken met de Nintendo Switch?
werkt geweldig. Je hebt er wel 2 nodig als je 2 andere controllers wilt aansluiten. Waarschijnlijk goedkoper op Ebay te krijgen.
Rabbits, Steamworld Dig en Shovel knight heb ik allemaal vanaf release, maar moet ze alle 3 nog opstartenSméagol schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:34:
[...]
Als je tips wilt:
Mario + Rabbids Kingdom Battle - aanbevolen
Blaster Master Zero - aanbevolen
Mighty Gunvolt Burst - aanbevolen
forma.8 - Eerlijk gezegd te weinig gespeeld, maar tot nu toe de meest saaie Metroidvania.
Infinite Minigolf - Ik heb me erg vermaakt met de level editor, maar anders zou ik geen interesse hebben.
Kingdom: New Lands - Véél te weinig content. Repetitieve gameplay, geen strategische keuzes.
Shantae: Half-Genie Hero - aanbevolen
The Mummy Demastered - Aantal rare game mechanics. Technische issues die ze volgens mij nog steeds niet gepatched hebben.
Shantae: Half-Genie Hero – Pirate Queen’s Quest - Nog niet uitgebreid gespeeld.
Shovel Knight: Specter of Torment - Koop Treasure trove.
Shovel Knight: Treasure Trove - aanbevolen
SteamWorld Dig 2 - aanbevolen
The Count Lucanor - Game is ok, maar veel te weinig content voor de prijs die ze vragen (max 3 uurtjes). Plus wat technische issues. Zelfs sale prijs vind ik nog te hoog
Eind van het jaar doe ik een compleet lijstje van alle games die ik heb, niet alleen van de sale nu, met nét iets meer commentaar.
Oh en koop Gorogoa. Dat is gewoon kunst.
Zit nu te denken aan Party Golf voor de local party avonden en Shantae omdat de style me aanspreekt.
[ Voor 59% gewijzigd door Beakzz op 15-12-2017 10:27 ]
Heb de game toen gelijk gehaald op de Switch nadat ik hem ook al via Steam had. De PC versie heb ik nog niet uitgespeeld en op de Switch ben ik door de main story heen van deel 1 en 2. De DLC ook gehaald, maar daar nog niet mee bezig geweest vanwege de andere games. In mijn ogen speelt de game het beste in handheld qua performance. Indien je een pro controller hebt dan zou ik wel de tv aanraden omdat (persoonlijke mening) ik die fijner vind gamen dan de joycons (in het algemeen).msnguy schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 01:48:
[...]
Xenoverse 2 staat ook bij mij op het lijstje, maar op Steam is hij nu 20 euro.
Op de Switch zit de verhaallijn van 1 er ook bij toch? Hoe ervaren jullie de game? Speelt het portable lekker weg zonder framedrops? Ik vond de controls van 1 op de PC zeer onprettig. Is dit verbeterd op de Switch versie? Met andere woorden: is de Switch release 42 euro waard t.o.v. de 20 euro op Steam?
Kortom: Ja ik vind de game het geld waard voor op de Switch.
Enter the Gungeon op de Amerikaanse eshop gekocht, game komt pas volgende week uit in Europa en ik zocht een leuke game op co-op te spelen voor wanneer m'n broertje morgenavond langs komt. You got to love the Switch!
Nu ik Zelda BOTW heb uitgespeeld en nu best verdrietig ben dat het voorbij is, heb ik zitten kijken naar Xenoblade chronicles 2. De trailer geeft met het idee dat de verhaallijn niet interessant en langdradig is.
Ik heb Xenoblade nog nooit eerder gespeeld. Maar ik ben dan wel een dikke fan van Chrono trigger, FF serie en Zelda.
Is Xenoblade een aanrader voor iemand zoals mij?
Ik heb Xenoblade nog nooit eerder gespeeld. Maar ik ben dan wel een dikke fan van Chrono trigger, FF serie en Zelda.
Verwijderd
Langdradige verhaallijn als iets negatiefs en je noemt de FF serie in de zin erna als iets wat je leuk vind.Mirr0r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:13:
Nu ik Zelda BOTW heb uitgespeeld en nu best verdrietig ben dat het voorbij is, heb ik zitten kijken naar Xenoblade chronicles 2. De trailer geeft met het idee dat de verhaallijn niet interessant en langdradig is.
Xenoblade Chronicles 2 is een LANGE game. Maar het is wel een game met een goed verhaal met hier en daar wat goede plottwists. Als je tegen de anime stijl kan + MMO'achtige combat mechanics + en de Himalaya borsten van onder andere Pyra en 'fanservice', dan is het echt een aanrader. Bij FF15 bijvoorbeeld vond ik juist het verhaal helemaal nergens heen gaan, behalve in de laatste paar uur dan.
Inmiddels heb ik een aardige verzameling van die Nintendo muntjes op mijn account verzameld. Vandaag kreeg ik de melding dat die dingen binnenkort verlopen. Nu lijkt het erop dat er dus nog helemaal geen Switch rewards zijn te kopen. Wat moet ik dan in vredesnaam met die punten?
Heb je deze mooie telefoon achtergrond al gezien? Of deze 15% korting voor een console die je niet hebt?Edmin schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:00:
Inmiddels heb ik een aardige verzameling van die Nintendo muntjes op mijn account verzameld. Vandaag kreeg ik de melding dat die dingen binnenkort verlopen. Nu lijkt het erop dat er dus nog helemaal geen Switch rewards zijn te kopen. Wat moet ik dan in vredesnaam met die punten?
PSN & XBL: Denkoyugo
Langdradig was ook zeker niet negatief bedoeld. Als het interessant is is langdradig ook zeer positief! De trailer geeft aan dat je iemands geest ergens naar toe moet brengen. Animaties vind ik ook zeker wel mooi!.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:47:
[...]
Langdradige verhaallijn als iets negatiefs en je noemt de FF serie in de zin erna als iets wat je leuk vind.
Xenoblade Chronicles 2 is een LANGE game. Maar het is wel een game met een goed verhaal met hier en daar wat goede plottwists. Als je tegen de anime stijl kan + MMO'achtige combat mechanics + en de Himalaya borsten van onder andere Pyra en 'fanservice', dan is het echt een aanrader. Bij FF15 bijvoorbeeld vond ik juist het verhaal helemaal nergens heen gaan, behalve in de laatste paar uur dan.
Ik vind verhaallijnen als FF7 en Chrono Trigger uitmuntend goed
En ik vind het ook echt niet vervelend dat het een grote game is!
Maar ik twijfel er enorm over omdat het best wel gehyped is maar niet echt duidelijk veel over de content gereviewed is.
Onder welke steen heb jij gelegen?Edmin schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:00:
Nu lijkt het erop dat er dus nog helemaal geen Switch rewards zijn te kopen.
https://www.reddit.com/r/...tendo_points_from_when_i/
https://www.reddit.com/r/...nintendos_switch_rewards/
https://www.reddit.com/r/...oints_expiring_annoyance/
https://www.reddit.com/r/..._nintendo_switch_rewards/
https://www.reddit.com/r/...endo_switch_rewards_will/
https://www.reddit.com/r/..._rewards_are_coming_soon/
Is vandaag nu die aankondiging van Dark Souls voor de Switch?
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Dat vermoeden veel mensen maar ik betwijfel het.Peter_Aragorn schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:37:
Is vandaag nu die aankondiging van Dark Souls voor de Switch?
NMe schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:20:
[...]
Onder welke steen heb jij gelegen?
https://www.reddit.com/r/...tendo_points_from_when_i/
https://www.reddit.com/r/...nintendos_switch_rewards/
https://www.reddit.com/r/...oints_expiring_annoyance/
https://www.reddit.com/r/..._nintendo_switch_rewards/
https://www.reddit.com/r/...endo_switch_rewards_will/
https://www.reddit.com/r/..._rewards_are_coming_soon/
Nou, dat dus!
Verwijderd
Hmm. Het is niet een geest, meer een soort van 'persoon waarmee je bent verbonden'. Een soort van krachtbron die je gebruikt in je wapens maar dan met een persoonlijkheid.Mirr0r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:17:
[...]
Langdradig was ook zeker niet negatief bedoeld. Als het interessant is is langdradig ook zeer positief! De trailer geeft aan dat je iemands geest ergens naar toe moet brengen. Animaties vind ik ook zeker wel mooi!.
Ik vind verhaallijnen als FF7 en Chrono Trigger uitmuntend goed![]()
En ik vind het ook echt niet vervelend dat het een grote game is!
Maar ik twijfel er enorm over omdat het best wel gehyped is maar niet echt duidelijk veel over de content gereviewed is.
Ik zou deze (spoiler free) review kijken. Behandeld de meeste voor- en nadelen. Als je nog steeds geïnteresseerd ben na het kijken van de review: Kopen.
YouTube: Xenoblade Chronicles 2 Spoiler-Free Review - Is it worth buying a Ni...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2017 13:54 ]
waarschijnlijk hierdoor?Beakzz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 00:52:
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Daar hoort het ook niet, want dat gaat over de Switch console en niet de games (officieel) Dus als je dan wil corrigeren zou je deze link moeten gevenbvbal79 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:44:
[...]
waarschijnlijk hierdoor?
[Nintendo Switch] prijzen, voorraad en bestel topic
Console Budget Gaming topic
Maar in de categorie lekker belangrijk. Zoiets kan makkelijk hier bespreken aangezien de aankoop van nieuwe games hier heel de tijd langs komt.
het ging mij niet om het corrigeren maar dat het al ergens anders was aangegeven, maar blijkbaar voel je dat zo en wil je dat laten blijken door mij te corrigeren. Het geeft maar aan dat er verschillende topics zijn waar alles wel besproken kan worden en je door het bomen het bos niet meer ziet. daarnaast is het aankoop van games toch meer een ervaringsbeschrijving van de game en advies om wel of niet te kopen en totaal anders dan een aanbieding posten imho.Beakzz schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:55:
[...]
Daar hoort het ook niet, want dat gaat over de Switch console en niet de games (officieel) Dus als je dan wil corrigeren zou je deze link moeten geven![]()
Console Budget Gaming topic
Maar in de categorie lekker belangrijk. Zoiets kan makkelijk hier bespreken aangezien de aankoop van nieuwe games hier heel de tijd langs komt.
Misschien iets voor de mod om daar duidelijkheid over te scheppen en in het roze balk aan te geven dat die prijzen in jouw link moeten (kan ik ook mee leven). Dit heet niet voor niks het Algemene ervaringen topic,
Nah zo bedoelde ik het niet. Ik ben alleen voorstander dat je dingen die met de Switch te maken hebt post in een algemeen topic. Als het te veel over één game gaat dan moet het een eigen topic krijgen, maar met Nintendo hoeven we ook niet bang te zijn wekelijks van dit soort aanbiedingen te krijgen.bvbal79 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:03:
[...]
het ging mij niet om het corrigeren maar dat het al ergens anders was aangegeven, maar blijkbaar voel je dat zo en wil je dat laten blijken door mij te corrigeren. Het geeft maar aan dat er verschillende topics zijn waar alles wel besproken kan worden en je door het bomen het bos niet meer ziet. daarnaast is het aankoop van games toch meer een ervaringsbeschrijving van de game en advies om wel of niet te kopen en totaal anders dan een aanbieding posten imho.
Misschien iets voor de mod om daar duidelijkheid over te scheppen en in het roze balk aan te geven dat die prijzen in jouw link moeten (kan ik ook mee leven). Dit heet niet voor niks het Algemene ervaringen topic,
Het leuke is alleen dat iedereen het weer anders ziet. Ik wist bijvoorbeeld niet eens van het topic af wat je linkte aangezien de levertijden van de Switch nooit relevant zijn geweest voor me.
Ik heb even gezocht in dit topic, maar niets gevonden.
Dus vraag het maar even:
Is de Wii U Pro controller te gebruiken met de Switch?
Ik dacht gelezen te hebben dat dit na de laatste update mogelijk is.
Of ben ik in de war met de GameCube controller?
Dus vraag het maar even:
Het is mogelijk met de adapter van MayFlash, deze ondersteund onder andere de Pro Controller van de Wii U.kesj schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:00:
Ik heb even gezocht in dit topic, maar niets gevonden.
Dus vraag het maar even:
https://www.amazon.de/May...&sr=8-1&keywords=mayflash
[ Voor 13% gewijzigd door Stefan22 op 15-12-2017 20:03 ]
Ik zag deze voorbij komen ergens. Heel erg vet 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nGTc-qHzY6s]
Iemand die deze Light Dock heeft?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nGTc-qHzY6s]
Iemand die deze Light Dock heeft?
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ik was altijd al een beetje fan geweest van zelda games. Echter was het geen reden voor mij om daar een nieuwe console voor aan te schaffen. Xenoblade was dat voor mij wel. En wat ik ook gedaan had. Ik heb daar geen moment spijt van gehad.Mirr0r schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:13:
Het is wat de FF series de afgelopen decennia had moeten zijn, maar niet is. Zo groots en zo vrij. Prachtige wereld en interessant verhaal dat op zo'n manier verteld wordt dat je steeds verder wilt spelen om erachter te komen wat er gaat gebeuren.
Het spel neemt je niet helemaal bij het handje. Zo begon ik pas na ongeveer 20 uur in het spel de battle mechanics een beetje te begrijpen. Maar waar je dan de meeste spellen al heb uitgespeeld, is deze pas net begonnen.
Wacht wat? Zit deel 1 (die van de wii of WiiU) ook in dit spel?Hotman schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:32:
[...]
Heb de game toen gelijk gehaald op de Switch nadat ik hem ook al via Steam had. De PC versie heb ik nog niet uitgespeeld en op de Switch ben ik door de main story heen van deel 1 en 2. De DLC ook gehaald, maar daar nog niet mee bezig geweest vanwege de andere games. In mijn ogen speelt de game het beste in handheld qua performance. Indien je een pro controller hebt dan zou ik wel de tv aanraden omdat (persoonlijke mening) ik die fijner vind gamen dan de joycons (in het algemeen).
Kortom: Ja ik vind de game het geld waard voor op de Switch.
Heb zelf de 3ds versie, volgens mij is dat de wii versie wel in bezit. Maar niet de WiiU versie.
Als ik deze koop hoef ik de WiiU versie niet te kopen?
Hahaha en ik maar denken dat ik de enige ben die wat gemist heeft!Edmin schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:00:
Bedankt hiervoor, heb er hard om moeten lachen.
Verder,
Iemand ervaring met het terugsturen van de controllers naar Nintendo? Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat ze gerepareerd weer terug in huis zijn?
Heb het probleem dat er soms 1 uitvalt of zeer traag reageert. Contact over gehad met Nintendo, ze zeggen stuur maar terug dan kijken we ernaar.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ook ik heb veel muntjes verzameld en er staan best leuke dingen in de beloningen voor de Wii U en 3DS. Het "probleem" is alleen dat ik de muntjes verzamel in Zuid Afrika en mijn Wii U en 3DS mijn normale account gebruiken. Weet iemand hoe je die deals krijgt? Als code of is het gelijk digitaal gekoppeld?
Dat is waarschijnlijk j elinker joycon ? Een bekend probleem namelijk. Ze plaatsen dan een soort schuimblokje binnen in en de verstoring met connecten is voorbij. Bij een vriend van me duurde dat 1,5 week.Franko P. schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 11:34:
[...]
Hahaha en ik maar denken dat ik de enige ben die wat gemist heeft!
Bedankt hiervoor, heb er hard om moeten lachen.![]()
Verder,
Iemand ervaring met het terugsturen van de controllers naar Nintendo? Hoe lang duurt het normaal gesproken voordat ze gerepareerd weer terug in huis zijn?
Heb het probleem dat er soms 1 uitvalt of zeer traag reageert. Contact over gehad met Nintendo, ze zeggen stuur maar terug dan kijken we ernaar.
Bij mij letterlijk 1 dag. Had 'm (in maart) op dinsdag opgestuurd en geloof dat 'ie woensdag of donderdag al terug was.Baelrog schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 14:08:
[...]
Dat is waarschijnlijk j elinker joycon ? Een bekend probleem namelijk. Ze plaatsen dan een soort schuimblokje binnen in en de verstoring met connecten is voorbij. Bij een vriend van me duurde dat 1,5 week.
Kan het even niet meer terug vinden, maar wat jij quote gaat volgens mij over Dragonball xenoverse 2. En bedoel jij het gene van xenoblade Chronicles 2.Arunia schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 22:45:
[...]
Wacht wat? Zit deel 1 (die van de wii of WiiU) ook in dit spel?
Heb zelf de 3ds versie, volgens mij is dat de wii versie wel in bezit. Maar niet de WiiU versie.
Als ik deze koop hoef ik de WiiU versie niet te kopen?
Er zit geen xenoblade van Wii/wiiu in xenoblade Chronicles 2.
In Dragonball xenoverse 2 zit wel het verhaal lijn van Dragonball xenoverse 1.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.
Er is ook een Super Mario Odyssey topic!