[Nintendo Switch] Algemene ervaring topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 120 ... 126 Laatste
Acties:
  • 615.017 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Persoonlijk vond ik de HD artwork echt lelijk. Als 't een remake was geweest, had 't waarschijnlijk wel wat geworden, maar simpelweg dezelfde sprites oppoetsen.. 't is duidelijk dat die oude sprites niet voor HD bestemd waren. In ieder geval, ik had daar geen 30 euro extra voor over. Een collectie van arcade versies van alle Street Fighters? Daar heb ik dan wel 40 euro voor over. Zeker 3 wil ik eindelijk weer 'ns spelen.

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf vind ik het een beetje een gemiste kans dat er geen SF4 bij zit.

Verde vind ik de HD graphics vind ik wel mooi, maar smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Ik begrijp dat de losse street fighter switch niet in die collectie zit? Hoe goed is die dan tegenover de top 3 van die collectie?

Ik baal ook een beetje. Ik wilde namelijk ook streetfighter IV ultra hebben. En dat kan ik voorlopig wel vergeten. Deze collectie komt pas in mei.

De vraag blijft welke triple aaa fighter wel zijn nieuwste game aan ons gunt. Tekken moeten we voor smeken, injustice zou kunnen zeggen ze, streetfighter v is ps only, soul rept met geen woord over de switch en mortal combat is nergens te bekennen. Pfffff....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Turfschipper Super Smash Bros! :+

Als we de geruchten mogen geloven komt er een Direct in januari, mooi moment om Super Smash Bros for Nintendo Switch aan te kondigen. (Mag van mij een remake zijn van Wii U + 3DS, of een heel nieuw spel)

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Edmin schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:56:
Helaas zal ik nu toch echt mijn joy cons ter reparatie moeten opsturen. Ik zat er eerder al tegenaan te hikken, maar de verbindingsproblemen leken in eerste instantie mee te vallen. Gisteravond zat ik me er echter tijdens een potje Mario behoorlijk aan te storen. De Switch staat volledig vrij op een tafeltje nog geen twee meter voor me en ik houd de joy cons ontspannen in mijn schoot. Meerdere keren gemerkt dat er niet gereageerd werd op besturing of dat Mario er ineens vandoor ging terwijl ik stil stond. Zonde, want dat kot me weer een week. :/
Was dit een recent gekochte Switch?
Ik wil ook over een tijdje een Switch kopen maar deze issues moeten er w.b.t. dan wel uit zijn.

Er zijn momenteel wel wat leuek games op de Switch maar persoonlijk wacht ik op een Pokemon game op de switch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Aschtra schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:31:
[...]

Was dit een recent gekochte Switch?
Ik wil ook over een tijdje een Switch kopen maar deze issues moeten er w.b.t. dan wel uit zijn.

Er zijn momenteel wel wat leuek games op de Switch maar persoonlijk wacht ik op een Pokemon game op de switch :D
Nee, mijn Switch en extra set joy cons zijn day 1, uit maart. In de nieuwere versies zal het wel opgelost zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:32:
[...]

Nee, mijn Switch en extra set joy cons zijn day 1, uit maart. In de nieuwere versies zal het wel opgelost zijn.
Ik heb ook een Switch uit de 1e release. Ik ervaar hetzelfde. Kon er eigenlijk altijd wel mee leven , maar lijkt de laatste paar weken wel erger te zijn geworden. Ik ga hem echter niet opsturen. Heb op aliexpress een look a like procontroller gekocht. Eens kijken of dat lekker werkt

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@degroot , waarom kies je er dan toch voor ze niet op te sturen? Ik doe het in twee shifts, zodat ik in ieder geval kan blijven spelen tijdens de reparatie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Nu online
Edmin schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:32:
[...]

Dat is mooi (voor mij dan)
Het krassen van het scherm in de docking is nog wel een issue denk ik he? Maar een schermprotector is niet zo'n issue. Of een microfiber doekje in de docking leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Als die Street Figher Anniversary niet te duur is, wil ik hem wel. Anders laat ik hem aan mij voorbij gaan.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Edmin schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:36:
@degroot , waarom kies je er dan toch voor ze niet op te sturen? Ik doe het in twee shifts, zodat ik in ieder geval kan blijven spelen tijdens de reparatie :P
Ik heb maar 1 set. Misschien als die controller van Aliexpress goed werkt, dat ik ze dan opstuur. Nu opsturen gaat in ieder geval niet. dan breekt de hel los.

www.degroot-it.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@Aschtra Ik heb een screenprotector, maar voornamelijk omdat er nog drie kinderen in huis lopen. In de dock zou het ding echt niet mogen krassen. Het zijn een beetje de spookverhalen van de releasedagen. "Hij krast / er zijn geen games / oververhitting". Allemaal quatsch. De Switch is de fijnste console die ik als PC gamer ooit heb gehad. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 16:22
Edmin schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:45:
@Aschtra Ik heb een screenprotector, maar voornamelijk omdat er nog drie kinderen in huis lopen. In de dock zou hget ding echt niet mogen krassen. Het zijn een beetje de spookverhalen van de releasedagen. "Hij krast / er zijn geen games / oververhitting". Allemaal quatsch. De Switch is de fijnste console die ik als PC gamer ooit heb gehad. :)
Zeker geen spookverhalen hoor. Mijn switch heeft wel degelijk krassen gehad door het dock. Ik heb er nu de screenprotector op en je ziet ook op de protector vegen op de 2 hoeken van het scherm waar die contact maakt met het dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

@keepitfrosty dan heb jij of een defect in je dock of je behandelt het apparaat niet goed (ik ga uit van het eerste). Het dock zou gewoon het scherm niet mogen raken. Ik gebruik een tempered glass protector en die wordt ondanks de dikte ook niet bekrast. Heb je al eens een RMA op je doch aangevraagd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
devries1989 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:13:
Ik heb deze dock met chip erin bij Aliexpress gehaald:

https://www.aliexpress.co...-Bracket/32825844645.html

Werkt perfect! Uit nieuwsgierigheid ook even opengeschroefd. Als je degene met chip bestelt zit er een COOV Hboard i3 moederbordje in.
Nav de zeer positieve reviews, icm de lage prijs toch maar snel eentje besteld (nog maar 5 zwarte op voorraad). Deze is fijn om mee te nemen naar mijn ouders om daar tegen mn broertje Mario Kart te kunnen spelen voor wanneer ik daar op bezoek ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 17-09 16:22
Edmin schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:09:
@keepitfrosty dan heb jij of een defect in je dock of je behandelt het apparaat niet goed (ik ga uit van het eerste). Het dock zou gewoon het scherm niet mogen raken. Ik gebruik een tempered glass protector en dis wordt ondanks de dikte ook niet bekrast. Heb je al eens een RMA op je doch aangevraagd?
Ik ga altijd voorzichtig met mijn spullen om en het dock lijkt gewoon recht te zijn. En de screenprotector vegen maakt mij niet zoveel uit dus ik laat het lekker zo want ik kan er zo weer een nieuwe opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als het je niet stoort, moet je er inderdaad niets aan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trekker22
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14:01
degroot schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:34:
[...]

Ik heb ook een Switch uit de 1e release. Ik ervaar hetzelfde. Kon er eigenlijk altijd wel mee leven , maar lijkt de laatste paar weken wel erger te zijn geworden. Ik ga hem echter niet opsturen. Heb op aliexpress een look a like procontroller gekocht. Eens kijken of dat lekker werkt
welke is dat precies? Bestel ik die meteen samen met een mini dock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
Zeror schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:45:
Als die Street Figher Anniversary niet te duur is, wil ik hem wel. Anders laat ik hem aan mij voorbij gaan.
$40, dus waarschijnlijk diezelfde prijs in euro's.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
trekker22 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:30:
[...]

welke is dat precies? Bestel ik die meteen samen met een mini dock.
https://nl.aliexpress.com...66e9ae91&rmStoreLevelAB=0

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:47
Nevermind; zelf al gelezen.

[ Voor 99% gewijzigd door RudolfR op 11-12-2017 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirr0r
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:22:
@Turfschipper Super Smash Bros! :+

Als we de geruchten mogen geloven komt er een Direct in januari, mooi moment om Super Smash Bros for Nintendo Switch aan te kondigen. (Mag van mij een remake zijn van Wii U + 3DS, of een heel nieuw spel)
Dit dus! een AAAAA+ titel Super Smash Bros! Is een onmisbare titel voor de switch IMO. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:09:
[...]

Nav de zeer positieve reviews, icm de lage prijs toch maar snel eentje besteld (nog maar 5 zwarte op voorraad). Deze is fijn om mee te nemen naar mijn ouders om daar tegen mn broertje Mario Kart te kunnen spelen voor wanneer ik daar op bezoek ben :D
Ik heb er ook maar snel eentje besteld, ik ben erg benieuwd :D. Waren nog 2 stuks op voorraad :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:02
Mizgala28 schreef op maandag 11 december 2017 @ 10:47:
[...]

$40, dus waarschijnlijk diezelfde prijs in euro's.
Jammer, dat vind ik dus te duur. Had meer gehoopt op 25-30 euro.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zeror schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:30:
[...]

Jammer, dat vind ik dus te duur. Had meer gehoopt op 25-30 euro.
Weten we in weer geval ook wat de mega man compilatie moet kosten straks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:26
Bij mij heeft de dock inderdaad ook ooit in het begin krassen gemaakt, maar dan aan de achterkant terwijl ik de Switch toch echt voorzichtig erin en eruit haal. Vanaf dag 1 had ik al screen protector erop, die ik later heb vervangen voor tempered glass, dus opzicht heb ik geen krassen aan de voorkant gelukkig.

Ik hoop toch voor wat anders dan SSB volgende maand, persoonlijk kan Smash mij wel gestolen worden. Vroeger vond ik het leuk maar viel me al op bij de 3DS enzo dat het mij snel verveeld en af en toe is 3 minuten spelen meer dan zat was. Daar betaal ik dus liever geen 50+ euro voor. Maar goed begrijp dat het populair is, laten we hopen dat de Smash community niet weer gigantische toxic loopt te doen als het blijft dat er niets over dat spel genoemd wordt zoals laatst ook gebeurde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
V-rg schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:46:
Bij mij heeft de dock inderdaad ook ooit in het begin krassen gemaakt, maar dan aan de achterkant terwijl ik de Switch toch echt voorzichtig erin en eruit haal. Vanaf dag 1 had ik al screen protector erop, die ik later heb vervangen voor tempered glass, dus opzicht heb ik geen krassen aan de voorkant gelukkig.

Ik hoop toch voor wat anders dan SSB volgende maand, persoonlijk kan Smash mij wel gestolen worden. Vroeger vond ik het leuk maar viel me al op bij de 3DS enzo dat het mij snel verveeld en af en toe is 3 minuten spelen meer dan zat was. Daar betaal ik dus liever geen 50+ euro voor. Maar goed begrijp dat het populair is, laten we hopen dat de Smash community niet weer gigantische toxic loopt te doen als het blijft dat er niets over dat spel genoemd wordt zoals laatst ook gebeurde ;)
SSB hoeft van mij inderdaad ook niet, maar ieder z'n ding inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aschtra
  • Nu online
SSB lijkt mij dan wel weer leuk. Heb ooit op de GameCube dat spel gespeeld bij mijn neef. Altijd als ik daar was wilde ik SSB doen of pokemon colosseum.

Mario Kart 8 deluxe lijkt mij ook leuk voor de switch. Maar eerst even wachten op misschien een aanbieding / bundel komende tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-09 17:19
Mirr0r schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:25:
[...]

Dit dus! een AAAAA+ titel Super Smash Bros! Is een onmisbare titel voor de switch IMO. _/-\o_
Ook een reden waarom wij nog geen Smash Bros op de Wii U hebben, stel je eens voor dat Nintendo het naar de Switch port dan heb ik die liever daarop.

En als het een volledig gloed nieuwe game is vind ik dat ook prima, maar ik neem niet alweer de gok dat ik iets voor de Wii U koop wat straks op de Switch uitkomt (uitzondering is Mario Kart 8 voor de Wii U, die was gekocht net na de launch)

[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 11-12-2017 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57
Edmin schreef op zondag 10 december 2017 @ 19:56:
Helaas zal ik nu toch echt mijn joy cons ter reparatie moeten opsturen. Ik zat er eerder al tegenaan te hikken, maar de verbindingsproblemen leken in eerste instantie mee te vallen. Gisteravond zat ik me er echter tijdens een potje Mario behoorlijk aan te storen. De Switch staat volledig vrij op een tafeltje nog geen twee meter voor me en ik houd de joy cons ontspannen in mijn schoot. Meerdere keren gemerkt dat er niet gereageerd werd op besturing of dat Mario er ineens vandoor ging terwijl ik stil stond. Zonde, want dat kot me weer een week. :/
Ondanks dat ik er zelf nog steeds niet veel op/mee gespeeld heb, ben ik zelf zeer tevreden over de switch. Maar de (day1) controllers vind ik idd waardeloos. Toegegeven ik heb ze nog niet getest na de laatste update, maar een initiele reparatie heeft mijn issue niet doen verhelpen. Ik twijfel erover om nog een setje joycons te kopen en te kijken of die wel goed zijn. Zo ja dan mijn orginele verkopen (en ja ik zou een koper dan informer dat ze op 4 meter afstand connectie issues hebben en verder 100% goed zijn).

Zo nee dan de nieuwe joycons retour naar de webwinkel.

Voor nu als tussen oplossing maar spelen met de pro controller of 8bitdo snespad (al hoewel die geen analoge sticks heeft en dus niet voor alle games inzetbaar zal zijn).
Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:21:
Zelf vind ik het een beetje een gemiste kans dat er geen SF4 bij zit.

Verde vind ik de HD graphics vind ik wel mooi, maar smaken verschillen :)
Op de 360 bij sf2 hd remix kon je switchen (no pun intended :+ ) tussen hd en classic sprites.......kan dan op de switch niet?

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 11-12-2017 14:53 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:49:
[...]

Ondanks dat ik er zelf nog steeds niet veel op/mee gespeeld heb, ben ik zelf zeer tevreden over de switch. Maar de (day1) controllers vind ik idd waardeloos. Toegegeven ik heb ze nog niet getest na de laatste update, maar een initiele reparatie heeft mijn issue niet doen verhelpen.
De joy-cons hebben geen hele sterke transmitter. Ik kwam daar zelf achter tijdens een potje Mario Kart waar ik van de weg af raakte omdat ik onderuitgezakt op de bank zat met mijn been in de directe line of sight tussen de controller en de Switch. Je kan er van alles tussen zetten (hell, mijn TV staat tussen mijn dock en mijzelf tijdens het spelen) maar zodra er iets tussen zit dat het signaal negatief beïnvloedt is het over. Daar helpen nieuwe joycons verder ook niet bij ben ik bang.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 20:05
SSB en Mario kart zijn onmisbare multilayer games voor mij. Zorgt altijd voor veel plezier met een laag instap niveau als er wat visite is.

Heb laatst trouwens ook een andere vermakelijke vecht spel gehaald. Pokkén tournament DX. Hier beter bekend als Pokemon Tekken. Toch een soort Tekken game op de switch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
NMe schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:14:
[...]

De joy-cons hebben geen hele sterke transmitter. Ik kwam daar zelf achter tijdens een potje Mario Kart waar ik van de weg af raakte omdat ik onderuitgezakt op de bank zat met mijn been in de directe line of sight tussen de controller en de Switch. Je kan er van alles tussen zetten (hell, mijn TV staat tussen mijn dock en mijzelf tijdens het spelen) maar zodra er iets tussen zit dat het signaal negatief beïnvloedt is het over. Daar helpen nieuwe joycons verder ook niet bij ben ik bang.
Water absorbeert die signalen, en je been is grotendeels water ;)

En wat ook niet meehelpt is dat je bij iedere supermarkt, blokker of whatever wifi repeaters kan kopen voor een 10tje en een gemiddeld huis er waarschijnlijk mee volhangt. De 2.4ghz band is gewoon een slachtveld en daar hebben niet alleen wifi-apparaten last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 14:41
(jarig!)
devries1989 schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:13:
Ik heb deze dock met chip erin bij Aliexpress gehaald:

https://www.aliexpress.co...-Bracket/32825844645.html

Werkt perfect! Uit nieuwsgierigheid ook even opengeschroefd. Als je degene met chip bestelt zit er een COOV Hboard i3 moederbordje in.
interessant. Is de zwarte degene die met de chip word geleverd? (die van 25,99? aangezien rest 9,99 is). Heb besloten om op kort termijn een switch te halen en dit ziet er wel nice uit.

Welke Tempered glass screen protector raden jullie trouwens aan? zat zelf te kijken naar amfilm, maar voor zover ik kan zien word deze niet door NL bedrijven verkocht en ben ik afhankelijk van Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Raxious schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:41:
[...]

interessant. Is de zwarte degene die met de chip word geleverd? (die van 25,99? aangezien rest 9,99 is). Heb besloten om op kort termijn een switch te halen en dit ziet er wel nice uit.

Welke Tempered glass screen protector raden jullie trouwens aan? zat zelf te kijken naar amfilm, maar voor zover ik kan zien word deze niet door NL bedrijven verkocht en ben ik afhankelijk van Amazon.
Het is die zwarte inderdaad, van 25,99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:26
Raxious schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:41:
[...]

Ik heb zelf die van Big Ben, gebruik ik al maanden en werkt/ziet nog steeds prima (uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:35
V-rg schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:00:
[...]

Ik heb zelf die van Big Ben, gebruik ik al maanden en werkt/ziet nog steeds prima (uit).
Die van BigBen is wel redelijk goed. Eerste keer plaatsen ging bij mij alleen fout en toen kwam er veel stof op, dus toen maar door een lokale smartphoneboer laten doen. Die deed het ook nog eens helemaal gratis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
NMe schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:14:
[...]

Wsl idd simpelweg design flaw. Zoals gezegd verwacht ik er sowieso weinig last van te hebben. Maar jammer vind ik het wel.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 11:17
Nipje schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:46:
[...]

Het is die zwarte inderdaad, van 25,99.
Welke voeding gebruik je erbij? Die van Nintendo zelf?
Ik heb hem zelf ook net besteld.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
duke99 schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:19:
[...]

Welke voeding gebruik je erbij? Die van Nintendo zelf?
Ik heb hem zelf ook net besteld.
Erg goede vraag, totaal niet over nagedacht :'). Voor nu gebruik ik dus gewoon die van Nintendo. Wellicht ga ik vanavond nog even neuzen op Ali :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:49:
[...]

Op de 360 bij sf2 hd remix kon je switchen (no pun intended :+ ) tussen hd en classic sprites.......kan dan op de switch niet?
Ja dat kan ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ampix
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 31-08 12:28
Nipje schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:33:
[...]

Erg goede vraag, totaal niet over nagedacht :'). Voor nu gebruik ik dus gewoon die van Nintendo. Wellicht ga ik vanavond nog even neuzen op Ali :).
Pas daar wel mee op, de USB type-C spec is een beetje een rommeltje dus er is een reëel risico dat je je Switch beschadigd met een goedkope lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
Ampix schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:35:
[...]

Pas daar wel mee op, de USB type-C spec is een beetje een rommeltje dus er is een reëel risico dat je je Switch beschadigd met een goedkope lader.
Dank voor het melden! Jij zou dus adviseren de officiële lader te gebruiken? Of kan dit alsnog fout gaan door een mogelijk rommelige USB-C implementatie op de bijgeleverde chip van het product?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 16:28
Over goedkope laders gesproken: De laders van Nintendo zijn best aan de prijs vergeleken met bijvoorbeeld de accessoires van Big Ben, die ook bij de Intertoys te krijgen zijn.

Zijn er hier ook mensen met ervaring met de laders van Big Ben?

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15:25
Geen ervaring met BigBen Switch accesoires, maar de spullen van Big Ben die ik voor de Gamecube had waren altijd prima.

[ Voor 42% gewijzigd door SlaadjeBla op 11-12-2017 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nipje schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:45:
[...]

Dank voor het melden! Jij zou dus adviseren de officiële lader te gebruiken? Of kan dit alsnog fout gaan door een mogelijk rommelige USB-C implementatie op de bijgeleverde chip van het product?
Het werkt twee kanten op; de USB-C implementatie van de Switch is ook verre van foutloos: https://plus.google.com/1...7101378/posts/2CUPZ5yVTRT

Ik hou het voor de zekerheid lekker bij originele accesoires. Die werken gegarandeerd en dat komt de ervaring wel ten goede.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devries1989
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 17:37
Nipje schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:45:
[...]

Zelf gebruik ik een oplader van Blitzwolf die PD (power delivery) ondersteund. Dat is de standaard die de Switch gebruikt voor opladen. Op de website van Blitzwolf geven ze ook specifiek aan dat deze oplader goed werkt met de Switch.

https://www.blitzwolf.com...h-Power3S-Tech-p-211.html

Ik heb wel meer spullen van Blitzwolf. Altijd erg tevreden met dit merk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 20:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Prachtig hoe AliExpress alles zo mooi vertaalt _O- . 'Nintendo Schakelaar'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Supershiva schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:03:
[...]

Heeft deze controller ook motion control?
Voor die prijs? No way. :P

Volgens mij is er geen enkele third party controller voor de Switch met motion controls trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
NMe schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:08:
[...]

Voor die prijs? No way. :P

Volgens mij is er geen enkele third party controller voor de Switch met motion controls trouwens.
ah jammer...

Zijn er games die echt niet speelbaar zijn zonder dat je controller motion controls heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Nipje schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:33:
[...]

Oh er zit geen voeding bij? Heb je al iets gevonden? Ik heb er zelf ook een nodig dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:32:
[...]

Oh er zit geen voeding bij? Heb je al iets gevonden? Ik heb er zelf ook een nodig dan...
Chinese meuk gebruiken is tot daaraan toe maar ik zou dus écht geen el cheapo Chinese voeding gebruiken bij mijn dure hardware... Zoek voor de grap eens op wat de Nyko-voeding bij een groot aantal mensen heeft klaargespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Ik weet van andere 3rd party docking stations dat ze best gevoelig zijn welke voeding je gebruikt. De switch geeft geen beeld op de TV als de voeding niet sterk genoeg is.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik sowieso geen niet-officiële hardware met mijn Switch (muv. een draadloze controller), ik heb wel een 2e oplader, maar dat is gewoon de officiële van Nintendo. Ook heb ik een 2e dock (+ 3e oplader :p) op mijn werk staan voor de vrijdagmiddag "borrel" met Mario Kart :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
NMe schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:58:
[...]

Chinese meuk gebruiken is tot daaraan toe maar ik zou dus écht geen el cheapo Chinese voeding gebruiken bij mijn dure hardware... Zoek voor de grap eens op wat de Nyko-voeding bij een groot aantal mensen heeft klaargespeeld.
Ugh dan komt er dus nog eens 30 euro bij. Dat maakt het verschil met de officiële dock (ervan uitgaande dat daar wel een voeding bij zit) klein.

Oh die officiële dock kost 99 euro. Ik dacht 70. Nevermind dus.

[ Voor 6% gewijzigd door outlandos op 11-12-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

duke99 schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:01:
Ik weet van andere 3rd party docking stations dat ze best gevoelig zijn welke voeding je gebruikt. De switch geeft geen beeld op de TV als de voeding niet sterk genoeg is.
Erger nog, die voedingen van Nyko kunnen je Switch blijkbaar zo'n optater geven dat 'ie niet meer kan opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik verwacht overmorgen de SF30 Pro controller binnen te krijgen. Reviews zijn erg positief en mooie aanvulling op de 'gewone' SF30 die hier al ligt en waar ik zeer tevreden over ben.

https://www.amazon.co.uk/...ID=41L2F7oyGVL&ref=plSrch

[ Voor 5% gewijzigd door outlandos op 11-12-2017 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:31:
Ik verwacht overmorgen de SF30 Pro controller binnen te krijgen. Reviews zijn erg positief en mooie aanvulling op de 'gewone' SF30 die hier al ligt en waar ik zeer tevreden over ben.

Heeft ook nog eens motions control, ten minste dat zie ik op het plaatje van de doos.

Wel cool zo’n retro look controller.
Ligt ie wel lekker in de hand?

[ Voor 6% gewijzigd door Supershiva op 11-12-2017 20:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Supershiva schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:11:
[...]

ah jammer...

Zijn er games die echt niet speelbaar zijn zonder dat je controller motion controls heeft?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Sterker nog, ik zet het bijna altijd uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Supershiva schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:17:
[...]

Heeft ook nog eens motions control, ten minste dat zie ik op het plaatje van de doos.

Wel cool zo’n retro look controller.
Ligt ie wel lekker in de hand?
Ik verwacht van wel. Zeker voor 2d games is de SF30 heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 09:47

NaWA

Hai, I Copy desu!

outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:22:
[...]

Ugh dan komt er dus nog eens 30 euro bij. Dat maakt het verschil met de officiële dock (ervan uitgaande dat daar wel een voeding bij zit) klein.

Oh die officiële dock kost 99 euro. Ik dacht 70. Nevermind dus.
Dumdiedum Met nog 5 euro extra korting met code: IDEAL maakt net onder de 70.

Ik neem dus aan dat er bij die derde partij docks geen voeding bijzit, maar wel een hdmi kabel?

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 19:31:

Ik heb zelf al aangegeven dat mijn non pro dus de analoge sticks mist maar........ik vind het er echt NIET uitzien. Het zal ongetwijfeld heerlijk spelen en ik wens je er oprecht veel plezier mee, maar als retro fan kan ik dit niet accepteren :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:01
outlandos schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:32:
[...]

Met Black Friday was de officiele lader van Nintendo zelf 27€ incl. Verzending. Daarnaast zou ik geen risico nemen met andere laders. Voordeel: je hebt direct een goede USB C lader die niet enkel voor de Switch bruikbaar is :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Ik heb sinds een aantal weken een switch en heb toch een paar vragen. De linker controller in handheld modus heeft nogal wat speling. Hier heb ik geen last van, maar toch een klein puntje van irritatie omdat de rechter joy con wel gewoon strak zit. Is dit bekend?

Sinds gisteren heb ik Splatoon 2 gekocht en heb nogal wat problemen met het vinden van een match. De eerste match die ik speel gaat zonder problemen. Zodra het eerste potje is afgelopen duurt het te lang voor ik weer een nieuw potje heb. Lijkt mij toch niet dat er nu al te weinig mensen zijn? Of is matchmaking gewoon ruk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
ProfaNe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:22:
Ik heb sinds een aantal weken een switch en heb toch een paar vragen. De linker controller in handheld modus heeft nogal wat speling. Hier heb ik geen last van, maar toch een klein puntje van irritatie omdat de rechter joy con wel gewoon strak zit. Is dit bekend?
...
Probeer het eens uit met een andere linker controller. Dan weet je of de speling wordt veroorzaakt door de controller of de console. Kan valschade zijn, zoals bij het geval was. Het was "verholpen" met een andere joy con.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

ProfaNe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:22:
Sinds gisteren heb ik Splatoon 2 gekocht en heb nogal wat problemen met het vinden van een match. De eerste match die ik speel gaat zonder problemen. Zodra het eerste potje is afgelopen duurt het te lang voor ik weer een nieuw potje heb. Lijkt mij toch niet dat er nu al te weinig mensen zijn? Of is matchmaking gewoon ruk...
Tenzij je midden in de nacht speelt lijkt dat me eerder een kwestie van je internetverbinding. Welke NAT-type geeft je Switch aan dat je hebt? Bij mij duurt het bij elkaar zoeken van een lobby ongeveer 15 a 20 seconden.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
NaWA schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:05:
[...]

Dumdiedum Met nog 5 euro extra korting met code: IDEAL maakt net onder de 70.

Ik neem dus aan dat er bij die derde partij docks geen voeding bijzit, maar wel een hdmi kabel?
Geen idee of er een HDMI kabel bij zit, maar die liggen hier nog voldoende. Ik heb op Amazon.de zojuist de officiële lader besteld voor 22 euro inclusief verzendkosten, met kortingscode IDEAL. Nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
BellySM schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:38:
[...]

Probeer het eens uit met een andere linker controller. Dan weet je of de speling wordt veroorzaakt door de controller of de console. Kan valschade zijn, zoals bij het geval was. Het was "verholpen" met een andere joy con.
Thnx dit ga ik proberen!
CyBeR schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:47:
[...]

Tenzij je midden in de nacht speelt lijkt dat me eerder een kwestie van je internetverbinding. Welke NAT-type geeft je Switch aan dat je hebt? Bij mij duurt het bij elkaar zoeken van een lobby ongeveer 15 a 20 seconden.
Hmm ik heb nog niet naar NAT-type gekeken. Op andere consoles hier nog nooit last van gehad, maar ik ga het checken. Het zoeken van een lobby gaat ook goed het eerste potje. Het probleem is echt na het eerste potje dan kan je blijven om nog een match te doen. Dat duurt dan lang en soms moet ik dan opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
ProfaNe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:35:

Hmm ik heb nog niet naar NAT-type gekeken. Op andere consoles hier nog nooit last van gehad, maar ik ga het checken. Het zoeken van een lobby gaat ook goed het eerste potje. Het probleem is echt na het eerste potje dan kan je blijven om nog een match te doen. Dat duurt dan lang en soms moet ik dan opnieuw beginnen.
Ik heb ook precies dezelfde problemen. Dat komt waarschijnlijk omdat er op dat moment te weinig spelers zijn.

Zelfs bij mario kart 8 ben ik het maar 1 keer tegengekomen. Ik ben bang dat mensen (massaal?) de que leaven. Of het is een fout van Splatoon 2. Ben wel enkele keren 'laggers' tegengekomen...

Maar omdat er geen echte 'chat' mogelijkheid is weet ik niet of ik de enige ben. Wel ben ik in ARMS een 'cheater' tegengekomen. Er was een vreemde lagspike, waardoor mijn grip ineens verdween en hij mij wel inelkaar kon slaan. Terwijl echt 1 sec ervoor ik hem vast had gepakt en daarna ineens mijn beeld wijzigde... Hij kon ook al mijn vuisten precies ontwijken.

Dus toen heb ik maar het spel afgesloten, nadat ik had verloren :+ . Geen zin om te spelen tegen cheaters...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfaNe
  • Niet online
Simyager schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:59:
[...]

Ik heb ook precies dezelfde problemen. Dat komt waarschijnlijk omdat er op dat moment te weinig spelers zijn.
Daar was ik al bang voor. Heb het spel pas net 8)7 Dacht dat dit geen probleem zou moeten zijn aangezien het een populair spel is. Maar goed zal het vanavond nog is proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
ProfaNe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:08:
[...]

Daar was ik al bang voor. Heb het spel pas net 8)7 Dacht dat dit geen probleem zou moeten zijn aangezien het een populair spel is. Maar goed zal het vanavond nog is proberen.
Het is wel een leuk spel, alleen kan ik het maar maximaal 1,5 uur spelen voordat het weer verveeld :+ .

Ik had het spel eigenlijk gekocht om samen met vrienden in splitscreen te spelen, maar blijkbaar is het solo multiplayer... Om die reden speel ik alleen af en toe in het weekend voor de geniaal stomme teams haha. Deze keer ging het tussen boek lezen of films kijken. Film kijkers hadden gewonnen, wat ik ongewoon vond aangezien ik, maar een paar had gewonnen en de rest had verloren.

Als ze nou eens splitscreen multiplayer zouden zetten, desnoods dat je met z'n 2en kunt spelen net als met ARMS zou ik het echt kunnen waarderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
V-rg schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:00:
[...]

Net deze ook besteld morgen binnen & me Switch _/-\o_

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CK3v1N
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-09 13:18
Zonet de screen protector van Big Ben geïnstalleerd. Ging heel gemak. Perfecte fit!

“The thing about smart mother fuckers is that sometimes, they sound like crazy mother fuckers to stupid mother fuckers...”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zie ik nou bayonetta voor de switch uitkomen in februari?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ProfaNe schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 12:08:
[...]

Dat is ook geen probleem. Er spelen genoeg mensen, maar omdat 't spel je probeert te matchen met mensen enigszins in de buurt (qua latency op 't internet), is 't midden in de nacht vaak wat moeilijker. Blijkt dat om 4u 's ochtends er vrij weinig mensen spelen in de EU.

Maar overdag zijn er altijd honderden tot duizenden mensen online.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:28
mfneed schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:10:
Zie ik nou bayonetta voor de switch uitkomen in februari?:D
Een bundel van deel 1 & 2 deel 3 is nog in de maak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-09 05:27
Ik heb de zoekfunctie hier gebruikt, maar kon het antwoord niet helemaal vinden.

Van een vriend kan ik zijn Switch overnemen, met zijn games op zijn account.
Nu mag je officieel geen account meeverkopen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat de consequenties zijn (ban?).
En hoe zou Nintendo kunnen zien dat de originele eigenaar het account niet meer gebruikt?

Dank alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Wat wij natuurlijk al lang wisten wordt nu ook bevestigd door de cijfers: de Switch is een hit.

http://money.cnn.com/2017...o-switch-sales0919AMStory

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Laatst online: 04-09 23:17
kesj schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:41:
Ik heb de zoekfunctie hier gebruikt, maar kon het antwoord niet helemaal vinden.

Van een vriend kan ik zijn Switch overnemen, met zijn games op zijn account.
Nu mag je officieel geen account meeverkopen, maar het is me niet helemaal duidelijk wat de consequenties zijn (ban?).
En hoe zou Nintendo kunnen zien dat de originele eigenaar het account niet meer gebruikt?

Dank alvast!
Dat is niet te zien, dus m.i. een theoretisch risico.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:54:
[...]

Dat is niet te zien, dus m.i. een theoretisch risico.
Weet je of het email adres van een Nintendo account is te wijzigen?
En de nick name?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Laatst online: 15:10
kesj schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 16:04:
[...]

Weet je of het email adres van een Nintendo account is te wijzigen?
En de nick name?
Dat kan via: https://accounts.nintendo.com/

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Dank!

En dan maar hopen dat het account geen ban krijgt...
Of kan Nintendo erger ingrijpen (ban op console ipv account)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timvankeulen
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-06 23:24
kesj schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:06:
[...]

Dank!

En dan maar hopen dat het account geen ban krijgt...
Of kan Nintendo erger ingrijpen (ban op console ipv account)?
Ik heb dit gedaan met een 3ds xl account. Email adres veranderd maar geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
Zou het vreemd hebben gevonden als je het mailadres niet had kunnen wijzigen.
Tegenwoordig is het heel makkelijk om van provider te wisselen en niet iedereen heeft een e-mailadres van Gmail Microsoft Yahoo etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Wat ik nog niet helemaal snap: die vriend van me heeft zijn Nintendo id niet gekoppeld aan zijn Nintendo account.
Heb hem daar nog niet over gesproken, maar zag het in een screenshot.
Zou hij het alvast losgekoppeld hebben of kan dat niet?
Ik heb nu psn en daar zit mijn account gewoon gekoppeld aan een user, dat is bij Nintendo anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
. sorry verkeerde topic gepost.
Ging over evt switch aankoop via Amazon.de

[ Voor 87% gewijzigd door Supershiva op 12-12-2017 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:13
NNID wordt gebruikt op de 3DS en Wii U, Nintendo Account op de switch. Je kunt ze wel koppelen, maar nodig is dat niet. Je kunt ze eventueel ook weer loskoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik heb eigenlijk nooit wat gemerkt van vertraging met joycons, tot zojuist dat ik pinball fx 3 even aan het proberen was. Ik merkte dat ik verdomd vaak de bal door liet. Echter later even via touchscreen controls geprobeert, en dat reageert veel beter.

Iemand hetzelfde gemerkt? Ik ben genegen te zeggen dat het aan de game ligt, aangezien ik het nu voor het eerst merk.

Overigens zijn De son of zeus en adventure land tafels momenteel gratis als dlc te downloaden.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 20:35

Sméagol

Master of Mayhem

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinball FX 3 (inclusief een tijdelijk gratis DLC - in totaal 3 gratis tafels) en Stern Pinball Arcade (met 1 gratis tafel) zijn nu in de eShop verkrijgbaar.

Pinball FX 3 kan je in een verticale orientatie spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

is het mogelijk om je saves over te gooien van de ene naar de andere account?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:04
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:40:
Pinball FX 3 (inclusief een tijdelijk gratis DLC - in totaal 3 gratis tafels) en Stern Pinball Arcade (met 1 gratis tafel) zijn nu in de eShop verkrijgbaar.

Pinball FX 3 kan je in een verticale orientatie spelen.
Zoveel uur in Zen pinball zitten en dan vooral de Star Wars tafels. Jammer (en vrij logisch) dat ik al mijn aankopen niet kan overzetten van de PSN. Dan blijf ik met deze game toch liever op dat platform ondanks dat de Switch versie me top lijkt.

Misschien voor tafels die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 00:50

Turfschipper

Hup NAC

Heb beide pinball games geprobeerd, en zien er goed uit hoor. Pinball fx ook ff het scherm gekanteld (kan met de - knop). Maar toen schrok ik wel ff, dat is toch niet te doen met die knopjes zo. Dan wil je touchscreen lijkt me, net als op een ipad, maar dat kan niet. Of zou je dat nog in kunnen stellen?

De normale horizontale modus dacht ik in het begin ff, zo.... dat is klein, maar gek genoeg wende ik er al snel aan.

Vooral die gratis fx tafel, die ik al heel veel heb gespeeld op andere platformen laat goed zien dat er niks mis is met het scherm van de Switch want het ziet er fantastisch uit. Ik lees dat je drie gratis tafels zou hebben gehad, maar ik heb alleen sorceress lair. Maar dat zal ik wel over het hoofd hebben gezien. (Edit; gevonden)

Nu eens denken wat ik doe met stern. Acdc heb ik al op de ps4, en nog een paar op de ipad. Dus ga denk voor star trek of ghostbusters. Ik hoop dat mettalica ook komt, dat is een top pin. Bij stern pinball kan je het scherm nog niet draaien.

Prima eerste indrukken.

Morgen eindelijk puyo puyo tetris in de bol.com bus, ;) . En weer verder sparen voor de switch, volgende aankoop is of mario kart of een setje joycons.

Zat al te denken mijn ps4 te verkopen, maar daar krijg ik natuurlijk spijt van als battlefield vietnam aangekondigd wordt haha. Dus die mag nog ff uit rusten.

Vetse console ooit deze Switch!

[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 13-12-2017 06:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Turfschipper schreef op woensdag 13 december 2017 @ 05:33:
Heb beide pinball games geprobeerd, en zien er goed uit hoor. Pinball fx ook ff het scherm gekanteld (kan met de - knop). Maar toen schrok ik wel ff, dat is toch niet te doen met die knopjes zo. Dan wil je touchscreen lijkt me, net als op een ipad, maar dat kan niet. Of zou je dat nog in kunnen stellen?
Als het goed is kan je ook gewoon het touchscreen gebruiken. Linkerhelft van het scherm de linker flipper, rechterkant voor rechts.. iig bij mij werkt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
Is het mogelijk om je digitaal aangekochte games te downloaden met een pc en lokaal op te slaan?
Zodat je games kunt wisselen op je sd kaart, zonder opnieuw uren opnieuw te hoeven downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien je meerdere SD kaarten kan gebruiken, moet dat idd mogelijk zijn. Zolang je maar een volledige kopie maakt van de bestanden op de SD kaart en hier verder niet in gaat rommelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
NoTimeRemains schreef op woensdag 13 december 2017 @ 01:58:
is het mogelijk om je saves over te gooien van de ene naar de andere account?
Nee. Saves staan op het interne geheugen van de Switch en zijn gekoppeld aan het account dat de save file heeft aangemaakt..
kesj schreef op woensdag 13 december 2017 @ 07:43:
Is het mogelijk om je digitaal aangekochte games te downloaden met een pc en lokaal op te slaan?
Nee.
Zodat je games kunt wisselen op je sd kaart, zonder opnieuw uren opnieuw te hoeven downloaden?
Ik heb geen idee of je simpelweg bestanden van/naar je SD kaart kunt zetten. Heb geen zin om het nu uit te proberen, want je kunt een SD kaart alleen uit de Switch halen als hij volledig uit staat (dus niet in standby).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:48
duke99 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 15:42:
Wat wij natuurlijk al lang wisten wordt nu ook bevestigd door de cijfers: de Switch is een hit.

http://money.cnn.com/2017...o-switch-sales0919AMStory
Doet alleen maar goed, zoals vele hier de eerste dag aangeschaft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
Eigenlijk best knap dat een product dat (expres) enorm schaars is, toch nog 10 miljoen keer weet te verkopen. :+

Pagina: 1 ... 120 ... 126 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Er is een [Switch] Problemen en garantie-afhandelingen -topic.
Er is een Nintendo Switch prijzen, voorraad en bestel topic", discussie over prijzen en bestellingen hoort daar thuis.

Er is ook een Super Mario Odyssey topic!