Heb beide pinball games geprobeerd, en zien er goed uit hoor. Pinball fx ook ff het scherm gekanteld (kan met de - knop). Maar toen schrok ik wel ff, dat is toch niet te doen met die knopjes zo. Dan wil je touchscreen lijkt me, net als op een ipad, maar dat kan niet. Of zou je dat nog in kunnen stellen?
De normale horizontale modus dacht ik in het begin ff, zo.... dat is klein, maar gek genoeg wende ik er al snel aan.
Vooral die gratis fx tafel, die ik al heel veel heb gespeeld op andere platformen laat goed zien dat er niks mis is met het scherm van de Switch want het ziet er fantastisch uit. Ik lees dat je drie gratis tafels zou hebben gehad, maar ik heb alleen sorceress lair. Maar dat zal ik wel over het hoofd hebben gezien. (Edit; gevonden)
Nu eens denken wat ik doe met stern. Acdc heb ik al op de ps4, en nog een paar op de ipad. Dus ga denk voor star trek of ghostbusters. Ik hoop dat mettalica ook komt, dat is een top pin. Bij stern pinball kan je het scherm nog niet draaien.
Prima eerste indrukken.
—
Morgen eindelijk puyo puyo tetris in de bol.com bus,

. En weer verder sparen voor de switch, volgende aankoop is of mario kart of een setje joycons.
Zat al te denken mijn ps4 te verkopen, maar daar krijg ik natuurlijk spijt van als battlefield vietnam aangekondigd wordt haha. Dus die mag nog ff uit rusten.
Vetse console ooit deze Switch!
[
Voor 14% gewijzigd door
Turfschipper op 13-12-2017 06:46
]