Als ik goed wifinetwerk wil aanleggen in ons nieuwe huis. Maar wel zo eenvoudig mogelijk.
Wat is dan de meest logische optie?
Op begane grond en op 2e verdieping heb ik cat6 UTP kabels liggen. Ik heb op 1e slecht wifi bereik en op 2e geen wifi bereik momenteel.
Nu enkel het standaard zwarte modem in gebruik (icm met een switch voor bekabeld internet.
Optie 1:
- een 3 tal TP link Deco 4 accesspoints in gebruik nemen via Ziggo (kunnen deze bekabeld aangesloten worden?)
Optie 2:
- lang verhaal, maar ik heb nog 2 unifi ap’s. Maar geen USG meer. Kan ik die in gebruik nemen via het Ziggo modem? (En hoe?)
Optie 3:
Wat jullie mss nog als oplossing aandragen

(Niet echt relevant denk, maar ik heb internet only. Max internet)
Wat is dan de meest logische optie?
Op begane grond en op 2e verdieping heb ik cat6 UTP kabels liggen. Ik heb op 1e slecht wifi bereik en op 2e geen wifi bereik momenteel.
Nu enkel het standaard zwarte modem in gebruik (icm met een switch voor bekabeld internet.
Optie 1:
- een 3 tal TP link Deco 4 accesspoints in gebruik nemen via Ziggo (kunnen deze bekabeld aangesloten worden?)
Optie 2:
- lang verhaal, maar ik heb nog 2 unifi ap’s. Maar geen USG meer. Kan ik die in gebruik nemen via het Ziggo modem? (En hoe?)
Optie 3:
Wat jullie mss nog als oplossing aandragen
(Niet echt relevant denk, maar ik heb internet only. Max internet)
[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 14-02-2023 14:21 ]