Dat het altijd al zo geweest is wil ik best geloven, maar dat dit klopt ben ik niet met je eens!
Dit klopt natuurlijk van geen kant, of het moet zijn om je klanten te frustreren.
Wat is het “waarom” hierachter vraag ik me af?
[...]
Ja werkt hetzelfde.
Serieus, dat kan je niet menen toch?
Vertellen ze klanten met een defecte voeding echt dat ze de boom in kunnen?
Dat gesprek zou ik wel eens willen horen!
Kan me een beetje voorstellen hoe dat gesprek ging. Ik zou uiteindelijk ook ja zeggen om er vanaf te zijn als je blijft aandringen.
Ze zouden ook gewoon eerlijk kunnen zijn en zeggen dat het ze geen bal interesseert recht in mijn gezicht en aangeven dat ik de klachtenprocedure maar ik moet gaan met een verwijzing daarheen.
Op beter nog, het serieus nemen en die klacht namens mij kunnen indienen, het is toch een klantenservice

Maar @
SirMemeAlot was me net voor. Gewoon de link gebruiken en bestellen. Order via deze website gaat buiten de reguliere orderstraat om. Had de medewerker dat kunnen weten? Ja. Maar goed. Gewoon bestellen en je hebt hem binnen een paar dagen. Iedereen blij.
Die link had ik 1,5 week geleden al gekregen maar toen had ik al telefonisch besteld en toen ik afgelopen weekend belde en ze toezegden nogmaals op te sturen had ik ook weer geen reden.
Als ik het nu alsnog doe heb ik straks 3 beugels in huis dus dat heeft nu ook geen zin meer, maar voor de volgende keer ga ik zeker zoveel mogelijk buiten de klantenservice om ja.
Vind het trouwens wel erg apart om te horen dat het via de webshop wel gewoon verstuurd wordt, waarom maakt de klantenservice dan niet ook de order aan via de webshop?
Lijkt me heel inefficiënt om twee systemen hiervoor in de lucht te houden, zeker als die eerste vreemde dingen doet.