Ik weet niet of anderen ook problemen hiermee hebben, maar de dns server van Ziggo is heel deze week al om te janken, continu pagina's die niet laden en een dns error voorschotelen. En Ziggo?
Tsja, die hebben liever niet dat je een andere DNS gebruikt dus enkel met een eigen router en DMZ daarop kan ik gebruik maken van een andere DNS server. Maar dan komen we dus weer bij het probleem dat wij al ruim een jaar bezig zijn met Ziggo om onze problemen op te lossen, maar helaas is dat ook te moeilijk.
Op advies van de klantenservice en de gefactureerde "gratis" monteurs maar al onze eigen apparatuur er tussenuit gegooid en kijk nou, het lost niets op.
Nog steeds iedere keer dat ik bel doen ze hetgene dat in hun boekje staat en vertellen ze mij dat ze het modem kunnen resetten waardoor ik weer opnieuw kan beginnen omdat de telefoonlijn dan ook wegvalt en zo beland ik steeds in een vicieuze cirkel.
Het ergste is dat er ook steeds weer een ander probleem is, we hebben zelfs nog nieuwe SFTP Cat6e getrokken naar de belangrijkste PC's.
Maar het zal wel aan onze apparatuur liggen want Ziggo gebruikt alleen maar hoge kwaliteit afval.
En ter informatie: We hebben Alles in 1 Extra of hoe ze het ook noemen tegenwoordig met 300/30Mbit/s
[
Voor 4% gewijzigd door
TimvH op 25-05-2017 13:13
]