Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:19
simons schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:13:
Ps4 werkt met aanmelden playstationnetwerk hier niet, iemand anders in de regio tilburg die ook die problemen heeft? Uplay/Origin werken ook niet. Surfen internet gaat wel ok, gisteren al modem gereset.
Das toch in ieder geval positief dat ze aangeven dat er een issue is. Op onze verbinding thuis (Ziggo) ondervinden we diverse problemen, zelfs de site van de Rabobank is met periodes niet te bereiken.

Daarom vanmorgen maar even wat zaken geregeld via het werk (BT / Zeelandnet) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16-09 09:34

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

als ik via de storing checker op mijn postcode etc kijk, staat er vrolijk 0 storingen, 0 werkzaamheden.

Wat een laffe herders.. maar heb al wel problemen sinds gister middag. ( kan gewoon helemaal niks, behalve beetje tweakers)

achja, hopen dat ze het snel verhelpen

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 23:03

tismij

???

storing checker zegt wel niks maar als je erboven kijkt staat daar wel een melding "Traag internet
In delen van Noord-Brabant kunnen klanten last hebben van vertraagd internet, waardoor bepaalde websites moeilijk te bereiken zijn."
Duurt wel behoorlijk lang nu, gisteren ochtend al problemen met sites en nu nog steeds niet opgelost.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die ook last hebben dat naast een haperende internet verbinding hun hele zakelijke telefonie niet werkt? In en uit bellen is sinds gisteren 12:00 niet mogelijk.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20:53

PauseBreak

derp!

Er wordt wel wat gedaan. Gisteren was het consequent hop 5 waarop timeouts te zien waren, vandaag is dat hop 6:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
>tracert ziggo.nl

Tracing route to ziggo.nl [213.46.237.24]
over a maximum of 30 hops:

1     1 ms     1 ms     1 ms  router
  2     2 ms     1 ms     4 ms  modem
  3    11 ms     8 ms     8 ms  10.207.48.1
  4     9 ms     9 ms     8 ms  dv-rc0001-cr101-xe-1-0-5-0.core.as9143.net [213.51.185.64]
  5    10 ms    12 ms    10 ms  zl-rc0001-cr102-ae1-200.core.as9143.net [213.51.158.15]
  6     *        *        *     Request timed out.
  7    12 ms    12 ms    12 ms  nl-ams02a-ra5-bundle-ether100-2483.aorta.net [84.116.244.105]
  8    11 ms    11 ms    11 ms  sales.upc-cablecom.ch [213.46.237.24]

Trace complete.

Zo te zien aan de afkortingen gaat het tot en met Zwolle goed (vanuit Twente) en tussen Zwolle en Amsterdam zit iets niet helemaal lekker. Nog steeds dezelfde diensten als gisteren die getroffen zijn hier, dus Google, Sanoma, Ziggo.nl zelf, etc.
In het modem zelf geen veranderingen te zien. Alle waardes zijn hetzelfde als gisteren en geen T3/T4 timeouts in de logs. Verbinding loopt via IPv4 trouwens, en modem is nog steeds een TC7210.

Iets anders dat me opvalt is dat de speedtest op dslreports hogere snelheden laat zien dan normaal. Als ik die test normaal gebruik dan is de throttling heel erg strak op 150,5/15,5. Vandaag is dat 163,19 en 19,76. Zulke afwijkingen heb ik al een jaar of misschien zelfs meer dan een jaar niet meer gezien.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

Ik heb in Midden-Limburg sinds even voor 9 helemaal geen verbinding. Geen channel locks, geen IP. Modem al een aantal keren gereset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:06
stijnec1 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 08:46:
[...]

dank.
afstand tot wijkcentrale is 1965 meter, tot straatkast 147 meter
geen idee of dit garantie geeft op goede snelheden?
Met 147 meter valt dat reuze mee. Daar kun je stevige snelheden mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-09 08:58

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Hoewel ik niet ontevreden ben over de betrouwbaarheid van de verbinding (modem/router is een ander verhaal) en ook het TV aanbod + TV app met ondersteuning voor Chrome Cast ook fijn vindt is er met wederom een prijsverhoging toch ook wel eens een vergelijk met andere providers nodig.

Er is glasvezel beschikbaar wat de opties uiteraard vergroot.
Hoewel het lastig vergelijken blijft, lijk je bij providers als XS4ALL en KPN toch een goed abonnement te kunnen krijgen voor minder, als je de korting van 6 maanden meerekent.

Ik zit niet per se te wachten om over te stappen. Echter ben ik wel benieuwd naar ervaringen met de klantenservice bij Ziggo om ook kortingen te krijgen indien je "een jaar bijtekent" Het abonnement is nu maandelijks opzegbaar.

Is hier succes mee te boeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Hann1BaL schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:16:
Hoewel ik niet ontevreden ben over de betrouwbaarheid van de verbinding (modem/router is een ander verhaal) en ook het TV aanbod + TV app met ondersteuning voor Chrome Cast ook fijn vindt is er met wederom een prijsverhoging toch ook wel eens een vergelijk met andere providers nodig.

Hoewel het lastig vergelijken blijft, lijk je bij providers als XS4ALL en KPN toch een goed abonnement te kunnen krijgen voor minder, als je de korting van 6 maanden meerekent.

Ik zit niet per se te wachten om over te stappen. Echter ben ik wel benieuwd naar ervaringen met de klantenservice bij Ziggo om ook kortingen te krijgen indien je "een jaar bijtekent" Het abonnement is nu maandelijks opzegbaar.

Natuurlijk is daar succes mee te boeken. Sterker nog, als je gewoon overstapt bellen zij jou en krijg je (in mijn geval een overstap naar NLE) een aanbod van 6 maanden €18,70/mnd en daarna regulier tarief. (C&P Complete). Normale aanbod is 6 maanden 34,95 en dan normaal tarief als je belt via 1200 en dan opzeggingen kiest. (Vragen over prijsverhogingen kan ook.)

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
rick77 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:09:
Ik heb in Midden-Limburg sinds even voor 9 helemaal geen verbinding. Geen channel locks, geen IP. Modem al een aantal keren gereset.
Misschien even in de straat kijken? Misschien dat een aannemer een kabel heeft geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
nextware schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 09:57:
[...]

Das toch in ieder geval positief dat ze aangeven dat er een issue is. Op onze verbinding thuis (Ziggo) ondervinden we diverse problemen, zelfs de site van de Rabobank is met periodes niet te bereiken.

Daarom vanmorgen maar even wat zaken geregeld via het werk (BT / Zeelandnet) O-)
Ik kon een paar minuten geleden ineens weer mijn PC thuis overnemen via Teamviewer. Daarop direct getest met een website waar ik sinds gistermiddag problemen mee had. Die werkt nu ook naar behoren.

Verder heb ik zelf niks gedaan, maar het lijkt er dus op dat de problemen onder controle beginnen te komen (of de routering loopt wel via de correcte weg..) _/-\o_

/me klopt nog wel even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• valkenier
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:26
Krijg net een mail teruggebounced:

554 5.7.1 Service unavailable; Client host [212.54.42.166] blocked using dnsbl.sorbs.net; Currently Sending Spam See:
http://www.sorbs.net/lookup.shtml?212.54.42.166

212.54.42.66 is ziggo mail-server, staat blijkbaar weer eens op een blacklist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:10
Heeft Ziggo het probleem (tijdelijk) opgelost? Alles doet het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.... Echter ben ik wel benieuwd naar ervaringen met de klantenservice bij Ziggo om ook kortingen te krijgen indien je "een jaar bijtekent" Het abonnement is nu maandelijks opzegbaar.

Lees eens de laatste pagina's van dit topic door, het gaat over bijna niets anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Ziet er naar uit dat het weer werkt.... voorlopig

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick77
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-08 14:04

rick77

... get to the point!

ArcticWolf schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 10:31:
[...]

Misschien even in de straat kijken? Misschien dat een aannemer een kabel heeft geraakt.
Niks te zien, maar TV signaal is inderdaad ook weg (had ik nog niet gecheckt 8)7 ). Gemeld via Twitter bij Ziggo.

[ Voor 5% gewijzigd door rick77 op 24-05-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Gorinchem kan ik nog steeds geen verbinding maken, niet alleen Google diensten maar ook andere websites zijn zeer traag tot niet werkend. Veranderen van de DNS server bied ook geen oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Google diensten lijken het hier inmiddels beter te doen, maar nu is de rest, inclusief Tweakers, stroperig :')

Nou ja, in ieder geval wordt er gewerkt aan de problemen.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Laatst online: 18:13
http://ziggo.nl/speedtest laadt niet/traag
Zaanstad/Haarlem/Amsterdam. Standaard Ziggo instellingen.
Zowel zakelijk als prive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...0

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 10:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:16
Waardeloos idd, daarom gebruik ik ook geen provider adressen meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:57
Ik had een 2e mediabox in de slaapkamer op de 1e verdieping, nu zijn wij naar zolder en heb ik geen coax kabel lopen daar.

Oplossing was een kleine Horizon box via wifi op zolder zetten, helaas lukt dat nog niet echt qua bereik. Heb ook een wifi versterker voor stopcontact bij ziggo gehaald, alleen aansluiten van dat alles op elkaar lukt nog niet.

Gelukkig komt er vrijdag een monteur langs, ben benieuwd.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
Mars18 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:32:
Ik had een 2e mediabox in de slaapkamer op de 1e verdieping, nu zijn wij naar zolder en heb ik geen coax kabel lopen daar.

Oplossing was een kleine Horizon box via wifi op zolder zetten, helaas lukt dat nog niet echt qua bereik. Heb ook een wifi versterker voor stopcontact bij ziggo gehaald, alleen aansluiten van dat alles op elkaar lukt nog niet.

Die WiFi versterker: die moet toch het signaal van de "hoofd" Horizon box versterken ?
Als ik het goed heb begrepen, stuur die Horizon Box toch een eigen WiFi netwerk uit waarop extra Mediaboxen verbinding maken (soort van Mesh network) ?

Voor zover ik weet, zal het versterken van het signaal van je Ziggo modem geen effect hebben. Kun je geen PowerLine adapter aansluiten op de LAN-poort van je Horizonbox en dan op zolder de andere Powerline adapter aansluiten en hier vandaan een netwerkkabel naar je andere Mediabox leggen ?

Of zit ik nu helemaal verkeerd (vermoedelijk wel...) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
nextware schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Die WiFi versterker: die moet toch het signaal van de "hoofd" Horizon box versterken ?
Als ik het goed heb begrepen, stuur die Horizon Box toch een eigen WiFi netwerk uit waarop extra Mediaboxen verbinding maken (soort van Mesh network) ?

Voor zover ik weet, zal het versterken van het signaal van je Ziggo modem geen effect hebben. Kun je geen PowerLine adapter aansluiten op de LAN-poort van je Horizonbox en dan op zolder de andere Powerline adapter aansluiten en hier vandaan een netwerkkabel naar je andere Mediabox leggen ?

Had ik er nog bij moeten zetten, ik gebruik niet het wifi van de horizonbox beneden, maar een losse moden die beneden staat

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd maak je hiervoor serieus een tweakers account aan. Gewoon melden als klacht bij Ziggo, daarnaast, open ergens anders een mailadres (Outlook, Gmail etc.) als je dan weggaat bij Ziggo dan hoef je niet iedereen je nieuwe mailadres te geven (en krijgt blijkbaar een nieuwe klant jouw mail niet te zien....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:09
Zojuist gebeld met Ziggo opzeggingen en aangegeven dat ik vanwege de zoveelste prijsverhoging wilde opzeggen. Direct een aanbod: 6 maanden voor €29,95, daarna 6 maanden normaal tarief (€46,50, Play Start + Connect Start). Vriendelijke dame voegde er zelfs nog het volgende aan toe: "En dan belt u over een jaar weer en kijken we wat dan voor u kunnen doen.". Extra detail: mijn huidige korting (6 mnd voor €34,95) loopt op 12 juni af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

Verwijderd schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:16:
Goedemiddag,

Ben nieuw hier- hem mij er vandaag speciaal voor aangemeld, aangezien ik niet zou weten wat een betere plek zou zijn.

Afgelopen weekend heb ik op mijn Ziggo pagina een secundair email-adres aangemaakt; het email-adres dat mijn voorkeur genoot was beschikbaar etc.

Vervolgens vul ik de gegevens in- in mijn Outlook.. alles werkt perfect en tot mijn stomme verbazing krijg ik emails in mijn inbox daterende van 2010 tot en met 2016.. geadresseerd aan het email-adres dat ik zojuist heb aangemaakt.

Tussen deze emails staan ook Ziggo facturen geadresseerd aan iemand anders, met een ander klantnummer etc.. emails met privé foto's etc..

Ik meld dit Ziggo direct en er zou binnen 72 uur contact met mij worden opgenomen, niks gebeurd en we zijn nu inmiddels 96uur verder dus ik heb zelf nog maar een keer gebeld.

Zelfde verhaal, het wordt door gezet naar de juiste afdeling en misschien nemen ze binnen 72uur weer contact met mij op- indien nodig.

Ik heb aangegeven dat ik dit buitengewoon onbevredigend vind en dat ik tevens een bevestiging wil ontvangen dat de vorige gebruiker niet omgekeerd nu ook mijn emails kan lezen, dit ook ivm privacy.

Deze bevestiging kunnen ze niet geven en ik moet er maar op vertrouwen.

Hoogst onbegrijpelijk deze houding en ook onbegrijpelijk dat er niet begrepen wordt dat het nogal essentieel is dat je als gebruiker zeker weet dat je emails niet worden meegelezen door derden?? en daar ik al andermans emails heb kunnen inzien, kan je er niet op vertrouwen dat het blijkbaar goed werkt.
Omdat je het anders hoogstwaarschijnlijk mist:
Even op die website kijken die Trotz heeft gelinkt en een dit voorval doorgeven.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:29
Is dat nou een trucje geworden, dat (dreigen met) opzeggen en vervolgens een nieuw abonnement krijgen met korting? Hoor het van iedereen en lees het hier nou ook heel veel. Heeft Ziggo dat niet door of zo? Of interesseert het ze niet, zolang ze maar de klant houden? Vind het maar een beetje raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

chim0 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 14:15:
Is dat nou een trucje geworden, dat (dreigen met) opzeggen en vervolgens een nieuw abonnement krijgen met korting? Hoor het van iedereen en lees het hier nou ook heel veel. Heeft Ziggo dat niet door of zo? Of interesseert het ze niet, zolang ze maar de klant houden? Vind het maar een beetje raar.
Ziggo denkt niet in klanten maar in Revenue Generating Units :P En ja, dat bellen en zeggen dat je opzegt is al heel lang een "truucje" om korting te krijgen. Weten ze bij Ziggo ook wel, maar zolang die callcenterlui hun targets halen vinden die het wel best.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjuh1981
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:09
Een nieuwe klant aantrekken is 5x duurder dan een bestaande klant behouden. Heb sowieso nooit begrepen waarom de meeste bedrijven enorm inzetten op klanten werven met lokkertjes, terwijl trouwe klanten die niet bellen en "dreigen" met opzeggen jaar na jaar meer gaan betalen.

Maar, ik ben zeer tevreden over Ziggo als product. Alleen vind ik gevoelsmatig dat 40Mbit internet plus wat TV-zenders niet meer mag kosten dan 40 euro per maand. Daarom bel ik elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dat is standaard retentie-beleid van elke operator. Liever 6 maanden €29 verdienen dan €0. Als je dat niet om de zoveel tijd doet ben je een dief van je eigen portemonnaie. En met de hoeveelheid storingen op zowel TV and Internet voel ik me er niet eens schuldig over.

[ Voor 5% gewijzigd door JackBol op 24-05-2017 15:00 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Heb niet eens met opzeggen gedreigd, heb gewoon opzeggingen gebeld en gezegd dat ik een mailtje over een prijsverhoging heb gehad en dat ik overal las dat ze mij een aanbieding kunnen doen.

Krijg nu 3 maanden 50% korting en 3 maanden sport totaal gratis ;)

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thalantis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:04:
Krijg nu 3 maanden 50% korting en 3 maanden sport totaal gratis ;)
Let wel op dat je dat sport totaal ook opzegt, anders ga je na die 3 maanden ervoor betalen (dat is ook de reden waarom ze dat er makkelijk bij doen, een groot deel van de mensen vergeet het op te zeggen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Hij verzekerde mij dat het automatisch zou stoppen, maar ik zal het in de gaten houden

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou opzeggen en vooral op tijd opzeggen. Dat hij jou dat verzekerd heeft staat nergens of het moet al in de voorwaarden staan. Hou het in ieder geval in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nextware
Krijg vandaag ineens een factuur waarin Ziggo Movies & Series XL wordt gefactureerd... Terwijl ik dit nooit heb besteld. Wel heb ik dit, ivm eerdere issues (zie vorige posts in dit topic) een aanbod gehad om dit 3 maanden gratis af te nemen.

Maar nu staan er ineens 2 abonnementen van Movies & Series XL gefactureerd... Maar direct gebeld en de beide abonnementen hiervan zijn stopgezet. Nu maar hopen dat dit ook daadwerkelijk goed wordt doorgevoerd.

Echt, als je in de systemen van Ziggo gewoon iets fout hebt staan, kom je er never nooit meer vanaf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:00

Vuvuzela

My spire is forming

Sinds enkele minuten voelt het internet hier weer zoals gisteren tijdens de storing.. midwest brabant. Ik zal wel niet de enige zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door Vuvuzela op 24-05-2017 16:54 ]

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Moet zeggen dat Ziggo wel snel reageerde, vanmorgen voor 8 uur ticket aangemaakt. Om 8:01 hingen ze al aan de lijn. Maar op het moment van bellen was er bij Ziggo zelf nog geen klacht bekend?! Maar ja nu lijkt alles weer te werken. (Ik kan zo even niet vinden wat het nou was? Zou ergens in de topic staan?).

Maar kan in ieder geval weer overal bij.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Mjah.. Ik zou eerst maar eens kijken wat ze bij jouw in de buurt aan kunnen bieden. Ik ben zelf juist overgestapt van KPN (XS4ALL) na 15 jaar klant te zijn geweest omdat KPN gewoon niet de moeite wilde nemen de oude meuk uit de grond te trekken en te vervangen. 28mbit klapperende lijn is niet meer van deze tijd zou je denken. En bij mij bieden ze 100mbit aan maar ik weet dat ik dat gewoon niet ga halen met geluk 60mbit, dan maar 300/30 van Ziggo.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 22:04
thalantis schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 15:15:
Hij verzekerde mij dat het automatisch zou stoppen, maar ik zal het in de gaten houden
ik zou het inderdaad zelf maar regelen.
Dat is ook een trucje ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

prutser001 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 17:29:
[...]

Mjah.. Ik zou eerst maar eens kijken wat ze bij jouw in de buurt aan kunnen bieden. Ik ben zelf juist overgestapt van KPN (XS4ALL) na 15 jaar klant te zijn geweest omdat KPN gewoon niet de moeite wilde nemen de oude meuk uit de grond te trekken en te vervangen. 28mbit klapperende lijn is niet meer van deze tijd zou je denken. En bij mij bieden ze 100mbit aan maar ik weet dat ik dat gewoon niet ga halen met geluk 60mbit, dan maar 300/30 van Ziggo.
Als ik de deur van de meterkast open doe, zie ik de glasvezel zitten en aangezien ik in een nieuwbouwwijk woon, weet ik dat er geen oude meuk in de grond zit ;)

Ik zou dus kunnen kiezen voor 160/160 bij XS4ALL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001

prutser001

Hann1BaL schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:33:
[...]

Als ik de deur van de meterkast open doe, zie ik de glasvezel zitten en aangezien ik in een nieuwbouwwijk woon, weet ik dat er geen oude meuk in de grond zit ;)

Ja dat is opzich leuk (zelf zou ik meer down speed hebben) Ik durf alleen niet te zeggen of tv kijken nogsteeds van je downstream afsnoept bij DSL, dus afhankelijk van hoeveelheid tv's zakte je download iets in in het verleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Ik weet niet of anderen ook problemen hiermee hebben, maar de dns server van Ziggo is heel deze week al om te janken, continu pagina's die niet laden en een dns error voorschotelen. En Ziggo?
Tsja, die hebben liever niet dat je een andere DNS gebruikt dus enkel met een eigen router en DMZ daarop kan ik gebruik maken van een andere DNS server. Maar dan komen we dus weer bij het probleem dat wij al ruim een jaar bezig zijn met Ziggo om onze problemen op te lossen, maar helaas is dat ook te moeilijk.
Op advies van de klantenservice en de gefactureerde "gratis" monteurs maar al onze eigen apparatuur er tussenuit gegooid en kijk nou, het lost niets op.
Nog steeds iedere keer dat ik bel doen ze hetgene dat in hun boekje staat en vertellen ze mij dat ze het modem kunnen resetten waardoor ik weer opnieuw kan beginnen omdat de telefoonlijn dan ook wegvalt en zo beland ik steeds in een vicieuze cirkel.
Het ergste is dat er ook steeds weer een ander probleem is, we hebben zelfs nog nieuwe SFTP Cat6e getrokken naar de belangrijkste PC's.
Maar het zal wel aan onze apparatuur liggen want Ziggo gebruikt alleen maar hoge kwaliteit afval.

En ter informatie: We hebben Alles in 1 Extra of hoe ze het ook noemen tegenwoordig met 300/30Mbit/s

[ Voor 4% gewijzigd door TimvH op 25-05-2017 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hann1BaL schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:33:

Dan moet je dat vooral doen... of wil je goedkeuring van de bezoekers hier?
Ik bel regelmatig voor korting. Dit jaar de FNV-aanbieding (zonder FNV-lid te zijn), daarvoor hebben we 6 maanden KPN FTTH geprobeerd (en vanwege het vertrek van HBO konden we gelukkig kosteloos opzeggen). Je bent een dief van je eigen portomonnee als je niets probeert.

@Tim_ofzo

Je kunt altijd nog de IPv6 DNS-servers van Google gaan gebruiken (mits je IPv6 hebt natuurlijk).
Hier heeft het geholpen.

2001:4860:4860::8888
2001:4860:4860::8844

[ Voor 12% gewijzigd door CreativeS op 25-05-2017 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Master
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-12-2021

Mr.Master

a dog in the night

nextware schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:36:
[...]

Mars18 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 13:32:

Het versterken van het WIFI signaal welke bedoeld is voor de extra mediabox xl gaat niet werken, omdat dit netwerk verborgen wordt uitgezonden door de Mediabox xl (aka Horizon / gateway). Enige twee opties zijn: via MoCa (coax), of UTP (netwerk) kabel.

Powerline adapters voor gebruik met de extra mediabox xl wordt officieel niet ondersteund door Ziggo. Als het werkt, werkt het. Werkt het niet dan is Ziggo niet verantwoordelijk.

Als je dan toch voor de laatste optie kiest, haal dan dat extra WIFI punt via stopcontact van Ziggo bij de Mediamarkt (99,-). Deze zijn namelijk van het type AV2, welke vanaf het sterpunt van je stroomnet werken, en eventueel het aarddraad gebruiken voor data overdracht indien je het via een geaard stopcontact doet. Type AV1 is gevoeliger voor storingen en zijn wat trager, daarbij werken deze niet via het sterpunt van je stroomnet in de meterkast (wat inhoudt dat indien je op twee verschillende groepen zit met je powerline adapters, het al problemen kan gaan geven). Bovendien is AV1 iets gevoeliger voor rimpel en piekspanning en minder breedbandig (trager met data doorvoer t.o.v. AV2).

Succes d:)b

"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montoya200x
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Tim_ofzo schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:09:
Maar het zal wel aan onze apparatuur liggen want Ziggo gebruikt alleen maar hoge kwaliteit afval.
AOP al een keer laten omwisselen door de monteur voor een DIO-01 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimvH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:55

TimvH

Kletsmajoor

Montoya200x schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Is inderdaad gedaan een paar maanden terug, daarvoor hadden we zelfs geen AOP, enkel een kabel uit de muur wat de afgelopen 2 jaar nooit eerder op viel bij de monteurs en dat zijn er meer dan 10 geweest. We hebben een AOP meegekregen van een Ziggo monteur uit een ander gebied die mijn vader via zijn werk heeft leren kennen. Dat heeft uiteindelijk niks veranderd.
De wijkkast staat overigens naast onze inrit wat ongeveer 3/4 meter van het AOP af staat dus de afstand kan het moeilijk zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door TimvH op 25-05-2017 16:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Master

Mr.Master

a dog in the night

Montoya200x schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:56:
[...]

Deze wordt niet meer toegepast door Ziggo. Enkel nog de Braun BTV01. De Dio wordt verwijderd (en alle andere AOP's) als die wordt aangetroffen en vervangen voor een Braun.
Tim_ofzo schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 16:14:
[...]

Is inderdaad gedaan een paar maanden terug, daarvoor hadden we zelfs geen AOP, enkel een kabel uit de muur wat de afgelopen 2 jaar nooit eerder op viel bij de monteurs en dat zijn er meer dan 10 geweest. We hebben een AOP meegekregen van een Ziggo monteur uit een ander gebied die mijn vader via zijn werk heeft leren kennen. Dat heeft uiteindelijk niks veranderd.
De wijkkast staat overigens naast onze inrit wat ongeveer 3/4 meter van het AOP af staat dus de afstand kan het moeilijk zijn.
Als ik jouw eerdere posts lees, ligt het probleem meer netwerk gerelateerd dan iets met signaallevering. Balen joh. Ik kan niet anders zeggen dan blijven bellen naar Ziggo! Of het een signaalleveringsprobleem is kan zo uitgesloten worden, aangezien het modem op afstand is uit te lezen, en er wordt gekeken in een tool of het lokaal gerelateerd is (dus meerdere modems die dit probleem hebben in jouw omgeving). Dat verhaal over 10 monteurs die het zo lieten zitten is eerder luiheid van ze geweest, maar het mag gewoon niet. Gelukkig wordt er nu meer volop ge-audit, dus de rotte appels vallen vanzelf door de mand.

"What we can do is be aware that devices can be compromised, and anything that has software in it is going to be vulnerable. It's going to have bugs." ~ Avi Rubin ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZonderTaal
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-09 17:13
I am sorry to post in English; I cannot explain this topic well enough in Dutch.

Ziggo gave me a Compal ConnectBox, which provides IPv4 via CGN, and for IPv6 a /60 PD to my router.

It worked, however the latency was very uneven. Local pings (within Amsterdam) which should have been a steady 12ms would jump up to much higher amounts (50-200ms) every 30 seconds or so. This was causing problems with VoIP and screen sharing sessions.

I read that the latency situation was caused by the Puma 6 chipset in the ConnectBox, and that there seems to be no current solution.

I had a Technicolor 7200 available, and Ziggo let me switch my account to use that.

This has solved the latency problem completely. Pings to the AMS data center are very solid at 12ms all day long.

But now IPv6 PD doesn't work. It offers a /60 but doesn't pass any traffic in either direction. Therefore, I only have the double-NAT IPv4 situation, which is too limiting, and randomly shifts public IPs which breaks TCP sessions. I tried putting the Technicolor into bridge mode. It pretended that it was changing mode, but after it restarted itself, it was back in router mode.

My questions:

1) Will Ziggo provide access information to their AFTR so that I can remove one layer of IPv4 NAT? Or is this public somewhere? I have searched but not found it.

2) Otherwise, is there some other modem which works in IPv6 but also does not have the latency problems of the ConnectBox?

3) Is there some other way to get it so that I can receive inbound connections via IPv4 or IPv6? Either one is okay.

Thank you.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Master

Mr.Master

a dog in the night

ZonderTaal schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:20:

My questions:

1) Will Ziggo provide access information to their AFTR so that I can remove one layer of IPv4 NAT? Or is this public somewhere? I have searched but not found it.

2) Otherwise, is there some other modem which works in IPv6 but also does not have the latency problems of the ConnectBox?

3) Is there some other way to get it so that I can receive inbound connections via IPv4 or IPv6? Either one is okay.

Thank you.
To answer all questions:
1) the software inside the modem is very limited. So i don't think there is a solution for that.
2) Is your TC7200 set in bridge modus? Because only the Connectbox (and the Hitron for business consumers) can handle IPv6 in router status. Call Ziggo and they setup your TC7200 in bridge modus, so you can use your own IPv6 router
3)No. Or setup modem in bridge mode and use a good IPv6 router, like Netgear or something.

The latency is mostly caused by bad connections and signal delivery. Under normal circumstances it would be like 12ms. Also some routing problems in the network of Ziggo can be a problem. But I guess your signal delivery (DOCSIS signal) is good, because you don't have the problems with the TC7200 Technicolor. So indeed it could be software issues with the Compal modem. They have roll out a beta version for the Compal modem that solve some problems, but I don't know if it helps you with the latency/network problems. Maybe you could ask the Ziggo call center to switch back again to your Connect Box and try it with this alternative beta version firmware for the Connectbox/Compal modem, or setup the modem in bridge and use a good IPv6 router. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr.Master op 26-05-2017 00:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ZonderTaal schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:20:
I am sorry to post in English; I cannot explain this topic well enough in Dutch.

My questions:

Thank you.
1) Ziggo never shares information about anything, even with the big outages your lost in the middle and could only guess whats going on. The commercial information thats the only constant stream of information 8). The kind of access information your looking for is not available with Ziggo.

2) UBEE 321B gives you Dual Stack IPv4 and IPv6.

3)The TC in bridge modus via de customer service support (they disable WiFispots for you. And you should wait 24hrs after you made the request, so I'm not sure you can enable bridge modus yourself these days)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 06:47:
[...]

1) Ziggo never shares information about anything, even with the big outages your lost in the middle and could only guess whats going on. The commercial information thats the only constant stream of information 8). The kind of access information your looking for is not available with Ziggo.

2) UBEE 321B gives you Dual Stack IPv4 and IPv6.

3)The TC in bridge modus via de customer service support (they disable WiFispots for you. And you should wait 24hrs after you made the request, so I'm not sure you can enable bridge modus yourself these days)
3) is correct, you need to contact Ziggo to put the modem in Bridge Modus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mars18
Mr.Master schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:35:
[...]

[...]

Het versterken van het WIFI signaal welke bedoeld is voor de extra mediabox xl gaat niet werken, omdat dit netwerk verborgen wordt uitgezonden door de Mediabox xl (aka Horizon / gateway). Enige twee opties zijn: via MoCa (coax), of UTP (netwerk) kabel.

Powerline adapters voor gebruik met de extra mediabox xl wordt officieel niet ondersteund door Ziggo. Als het werkt, werkt het. Werkt het niet dan is Ziggo niet verantwoordelijk.

Als je dan toch voor de laatste optie kiest, haal dan dat extra WIFI punt via stopcontact van Ziggo bij de Mediamarkt (99,-). Deze zijn namelijk van het type AV2, welke vanaf het sterpunt van je stroomnet werken, en eventueel het aarddraad gebruiken voor data overdracht indien je het via een geaard stopcontact doet. Type AV1 is gevoeliger voor storingen en zijn wat trager, daarbij werken deze niet via het sterpunt van je stroomnet in de meterkast (wat inhoudt dat indien je op twee verschillende groepen zit met je powerline adapters, het al problemen kan gaan geven). Bovendien is AV1 iets gevoeliger voor rimpel en piekspanning en minder breedbandig (trager met data doorvoer t.o.v. AV2).

Succes d:)b
Monteur is net geweest, via het Extra wifi-punt via een stopcontact is nu de tv werkend op zolder, dat is fijn. Echter is het nu niet mogelijk om op zolder sterk wifi te hebben via het extra wifi-punt via het stopcontact omdat het nu in gebruik is om tv te kijken.

Ik kijk nu dus voor eenmalig 100 euro extra tv op zolder, en daarna 5 euro per maand voor de mediabox.

De monteur gaf aan dat het wel mogelijk is om via een Chromecast op zolder tv te kijken als ik daar een ipad aan hang, en dan kan het extra wifi punt wel gebruikt worden om voor internet op zolder.

Aangezien ik nu zeker weet dat ik lag heb tijdens het gamen op zolder.

Keuzes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 09:16:
[...]

Monteur is net geweest, via het Extra wifi-punt via een stopcontact is nu de tv werkend op zolder, dat is fijn. Echter is het nu niet mogelijk om op zolder sterk wifi te hebben via het extra wifi-punt via het stopcontact omdat het nu in gebruik is om tv te kijken.

Ik kijk nu dus voor eenmalig 100 euro extra tv op zolder, en daarna 5 euro per maand voor de mediabox.

De monteur gaf aan dat het wel mogelijk is om via een Chromecast op zolder tv te kijken als ik daar een ipad aan hang, en dan kan het extra wifi punt wel gebruikt worden om voor internet op zolder.

Aangezien ik nu zeker weet dat ik lag heb tijdens het gamen op zolder.

Keuzes....
Gewoon een kabel langs de gevel trekken, beetje creatief wezen :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17:14
Mr.Master schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:53:
3)No. Or setup modem in bridge mode and use a good IPv6 router, like Netgear or something.
Wacht effe. Zeg jij hier nou dat Ziggo IPv6 levert aan klanten die hun modem in bridge zetten? Daar zitten we al heel lang op te wachten! :9~ Voor zover mij bekend (en voor zover ik kan vinden) krijg je 'gewoon' ouderwets IPv4 op je eigen router. Als je er zeker van bent dat dit beleid is veranderd, kun je heel veel likes scoren door dit even (bij voorkeur met bron) in het IPv6 topic te droppen ;)

English summary: As far as I know, you will get an IPv4-only link if you set the modem into bridge mode. IPv6 in bridge mode is a much-requested feature among tweakers, so if @Mr.Master's information is correct, it would make a lot of people happy.
The latency is mostly caused by bad connections and signal delivery. Under normal circumstances it would be like 12ms. Also some routing problems in the network of Ziggo can be a problem. But I guess your signal delivery (DOCSIS signal) is good, because you don't have the problems with the TC7200 Technicolor. So indeed it could be software issues with the Compal modem.
Dit is geen softwareprobleem, maar een hardwareprobleem en het kan dus ook met een firmware update niet worden opgelost. De huidige firmware bevat wel wat workarounds om de latency in toom te houden (toen het modem net was geïntroduceerd was het nog veel erger) maar helemaal oplossen is waarschijnlijk niet mogelijk.

This is not a software issue, but a hardware issue with the Compal modem. It can't be solved with a software update (though the current software does a good job of working around the issue).

@ZonderTaal, I think the best solution for you is to set your TC7200 in bridge mode and use your own router. Customer support should be able to do this for you (though, as @stormfly noted, it may take 24 hours twice if they need to turn off WiFiSpots first). By my best of knowing you'll get a publically-routable IPv4 address on your router which may change every now and then (time scale in the order of months). If you also (or only) get IPv6 when in bridge mode, make sure to tell us all about it :*)

[ Voor 11% gewijzigd door Jerrythafast op 26-05-2017 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ArcticWolf schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Gewoon een kabel langs de gevel trekken, beetje creatief wezen :Y)
Ik heb geen zin in een gat, moet ook de berging weer leeg

Chromecast dan maar denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Even een vraagje tussendoor. Zijn er hier ook mensen die glasvezel hadden en weer terug zijn gegaan naar Ziggo? Ik zit nu ongeveer 10 maanden bij KPN, maar ben daar niet heel geweldig blij mee. Het is niet slecht, maar niet heel veel beter en dan overweeg ik toch om terug te gaan naar Ziggo vanwege onder ander formule 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Mr.Master schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 00:53:
The latency is mostly caused by bad connections and signal delivery. Under normal circumstances it would be like 12ms. Also some routing problems in the network of Ziggo can be a problem. But I guess your signal delivery (DOCSIS signal) is good, because you don't have the problems with the TC7200 Technicolor.
Als er sprake is van bad connections of iets mis is met de signal delivery, dan meldt een DOCSIS modem dat via continu oplopende correctable/uncorrectable of pre-RS/post-RS error waarden of oplopende T3/T4 timeout waarden en aangevuld met DOCSIS foutmeldingen in de log. Dergelijke informatie is niet voor niets een vereiste in de user interface van DOCSIS modems zodat het vrij eenvoudig te controleren zou moeten zijn of de verbindingen in orde zijn.

Als die genoemde waarden niet continue oplopen dan wordt de latency veroorzaakt door andere zaken dan de verbinding zoals drukte in het coaxsegment of een slecht modem ontwerp. Aangezien de latency niet optreed met een Technicolor modem en er op het internet voldoende aanwijzingen te vinden zijn dat er een hardware probleem is met de Compal modems wijst alles in de richting van een slecht modem ontwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:30:
Ik zit nu ongeveer 10 maanden bij KPN, maar ben daar niet heel geweldig blij mee.
Wat mankeert er aan waardoor je er niet geweldig blij mee bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
ArChie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:47:
[...]
Wat mankeert er aan waardoor je er niet geweldig blij mee bent?
Experiabox kan niet in Bridge modus (was ik vergeten te checken voordat ik overstapte)
Er worden automatische port forwards ingesteld door KPN die niet meer te verwijderen zijn nadat de versterker ertussen uit is.
Ik had laatst de helpdesk aan de telefoon en toen heeft ze zonder dit aan te geven mijn netwerkwachtwoorden aangepast.
KPN weigert afspraken op de mail te zetten.
Verder valt het internet wat tegen. Duurt vaak lang voordat ik verbinding heb.
Dus eigenlijk een hoop kleine irritaties. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:
Experiabox kan niet in Bridge modus (was ik vergeten te checken voordat ik overstapte)
Er worden automatische port forwards ingesteld door KPN die niet meer te verwijderen zijn nadat de versterker ertussen uit is.
Ik had laatst de helpdesk aan de telefoon en toen heeft ze zonder dit aan te geven mijn netwerkwachtwoorden aangepast.
KPN weigert afspraken op de mail te zetten.
Duidelijk. Je zal je echter wel moeten afvragen in hoeverre een andere provider het beter/anders zal doen. Zolang providers nog hun "eigen" hardware kunnen verplichten waardoor de consumenten dus niet op zoek kunnen naar het meest geschikte modem voor hun specifieke toepassing zal het wel kommer en kwel blijven met niet goed functionerende en functioneel beperkte provider modems.

Mocht je overigens een voormalig Ziggo klant zijn geweest, houdt er dan wel rekening mee dat je bij terugkomst een klant wordt die geconfronteerd wordt met de abonnementen structuur en huur apparatuur van voormalig UPC. Dat wordt nog wel eens vergeten. In mijn regio is er ook sprake van een glasvezel initiatief waarbij de initiatiefnemers soms het argument gebruikten dat je het natuurlijk altijd een jaar kan uitproberen en als het niet bevalt dan weer terug zou kunnen naar Ziggo/UPC. Ze vergeten echter te vermelden dat je dan in veel gevallen qua abonnement en voorwaarden niet meer terug kan krijgen wat je had.
Verder valt het internet wat tegen. Duurt vaak lang voordat ik verbinding heb.
Daar zou KPN natuurlijk wel iets aan moeten kunnen doen, want dat lijkt mij niet normaal. Misschien is het overstappen op een andere glasvezel provider ook een mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

prutser001 schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 20:55:
[...]

Ja dat is opzich leuk (zelf zou ik meer down speed hebben) Ik durf alleen niet te zeggen of tv kijken nogsteeds van je downstream afsnoept bij DSL, dus afhankelijk van hoeveelheid tv's zakte je download iets in in het verleden.
Ja, maar parkeer dat DSL even.
Ik ben niet continue maximaal de bandbreedte aan het gebruiken en als TV zit te kijken, boeit het me weinig dat ik ineens 150 Mbit/s over houd. Dat is tenslotte wat ik nu ook heb bij Ziggo.

En misschien is 100/100 ook al wel gewoon meer dan genoeg. Uiteraard doen je downloads wat langer, maar dan wacht ik even wat langer als ik mn Steam game(s) binnen hark.
CreativeS schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 13:14:
[...]

Dan moet je dat vooral doen... of wil je goedkeuring van de bezoekers hier?
Zucht. Dit is een ervaringen topic.
Het gaat dus het delen en vragen van ervaring. "Ja, ik heb laatst gebeld en Ziggo wilde mij een korting geven van X" of "Ziggo zei: je stapt maar over, dat interesseert ons niets" is waardevolle info.

[ Voor 22% gewijzigd door Hann1BaL op 26-05-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL

Hann1BaL

KNIP! - per ongeluk dubbele post!

[ Voor 93% gewijzigd door Hann1BaL op 26-05-2017 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:59:
[...]

Bridge mode is bij glasvezel niet nodig. De meeste routers kunnen zelf direct de uitgaande verbinding opzetten via de FTU.

Dus ja, bridge mode kan niet. Nee het is niet nodig, je kan op telefonie na 100% om de experiabox heen.
En telefonie is toch goedkoper via een VOIP provider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
ArChie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:20:
[...]
Mocht je overigens een voormalig Ziggo klant zijn geweest, houdt er dan wel rekening mee dat je bij terugkomst een klant wordt die geconfronteerd wordt met de abonnementen structuur en huur apparatuur van voormalig UPC. Dat wordt nog wel eens vergeten. In mijn regio is er ook sprake van een glasvezel initiatief waarbij de initiatiefnemers soms het argument gebruikten dat je het natuurlijk altijd een jaar kan uitproberen en als het niet bevalt dan weer terug zou kunnen naar Ziggo/UPC. Ze vergeten echter te vermelden dat je dan in veel gevallen qua abonnement en voorwaarden niet meer terug kan krijgen wat je had.
Zou je bovenstaande kunnen uitleggen? We zijn hiervoor namelijk iets van 12 jaar UPC/Chello/Ziggo klant geweest. .....oh ik denk dat je qua prijs bedoeld. Nee dat weet ik. Is wel jammer inderdaad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:30:
Even een vraagje tussendoor. Zijn er hier ook mensen die glasvezel hadden en weer terug zijn gegaan naar Ziggo? Ik zit nu ongeveer 10 maanden bij KPN, maar ben daar niet heel geweldig blij mee. Het is niet slecht, maar niet heel veel beter en dan overweeg ik toch om terug te gaan naar Ziggo vanwege onder ander formule 1.
Op glasvezel kun je eigenlijk je eigen apparatuur (modem) aansluiten, op netwerkje.com staat dat uitgelegd, kost een middagje werk, maar dan heb je die experiabox vrijwel niet meer nodig en heb je zelf alles in de hand.

welke experiabox heb je nu? Ik gok dat die een beetje kut doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teletekst
  • Niet online
krakendmodem schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:34:
[...]

Op glasvezel kun je eigenlijk je eigen apparatuur (modem) aansluiten, op netwerkje.com staat dat uitgelegd, kost een middagje werk, maar dan heb je die experiabox vrijwel niet meer nodig en heb je zelf alles in de hand.

welke experiabox heb je nu? Ik gok dat die een beetje kut doet.
Ik heb de Experiabox V10. En boven staat een versterker bedraad aangesloten.
In het KPN topic heb ik tips gevraagd, maar omdat ik niet duidelijk was in de benamingen van router en accesspoint ben ik naar het Libelle forum verwezen. :+ :-(

Bij Ziggo had ik tot vorig jaar het modem in bridge staan en een R7000 Netgear Router erachter staan. Dat beviel een stuk beter. Vandaar dat ik overweeg om terug te gaan. Bij KPN alleen een experiabox. Dus geen modem erachter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• neeecht
  • Laatst online: 18:13
Connectbox?

neeecht in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"

neeecht in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"

Ik heb nog steeds de Hitron modem. Nog steeds stabiel, nog steeds snel (daar waar Ziggo de capaciteit levert, speedtest nu: 538/43mbit).
UDP connecties (muziek/video streams, remote desktop sessies) nog steeds perfect.

Dat er nog steeds problemen zijn met die Connect Box is echt verschrikkelijk.
Dit betekend weer een mega verllies als ze toch vervangen moeten worden.

Het erge vind ik nog, dat er Tweakers hebben meegedaan aan de beta test.
Die hebben er melding van gemaakt. Maar ze waren natuurlijk al in grote aantallen besteld. I.P.V. goed van te voren te testen.

Dus, net als altijd, ik heb weer gelijk en de klant kan WEER gaan betalen voor falend (management) beleid. Even denken, zou er al een flinke prijsverhoging aangekondigd zijn? Ah...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:44:
[...]

Ik heb de Experiabox V10. En boven staat een versterker bedraad aangesloten.
In het KPN topic heb ik tips gevraagd, maar omdat ik niet duidelijk was in de benamingen van router en accesspoint ben ik naar het Libelle forum verwezen. :+ :-(

Bij Ziggo had ik tot vorig jaar het modem in bridge staan en een R7000 Netgear Router erachter staan. Dat beviel een stuk beter. Vandaar dat ik overweeg om terug te gaan. Bij KPN alleen een experiabox. Dus geen modem erachter.
Normaal gesproken is de V10 echt geen verkeerd modem. Het werkt hier als een trein met die V10

Je zou de R7000 ook direct op de NTU aan kunnen sluiten, maar dan moet je wel even de juiste instellingen en aanmeldingsgegevens erbij zoeken om de router aan te melden op het KpN netwerk; meestal je mac adres als gebruikersnaam: xxxxxxx en als wachtwoord kpn

Tv moet je dan nog even over een apart vlan gooien. Telefonie moet helaas nog wel over de Experiabox, tenzij je die niet gebruikt of je telefonie bij een goedkope VoIP provider wil onderbrengen. Dan kun je met die R7000 als jet goed is alles doen.

Technisch gezien is de V10 je modem/router. Maar op de NTU kun je dus ook een eigen router aansluiten, die zet namelijk het signaal van de glasvezel om in UTP.

[ Voor 6% gewijzigd door krakendmodem op 26-05-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@neeecht Ik heb totaal geen problemen met de Connectbox. Zelfs de wifi bevalt uitstekend.

@krakendmodem De Experiabox is toch voor xDSL, of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 29% gewijzigd door tiguan op 26-05-2017 13:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:00:
@neeecht Ik heb totaal geen problemen met de Connectbox. Zelfs de wifi bevalt uitstekend.

@krakendmodem De Experiabox is toch voor xDSL, of zie ik dat verkeerd?
Zowel DSL als glasvezel. Er zit een WAN poort op de experiabox, die is voor glasvezel. De DSL poort voor de telefoonlijn. :)

Hier ook een connectbox, maar niet helemaal tevreden mee. Heb het idee dat de verbinding soms even wat hapert. Oud upc gebied.

[ Voor 17% gewijzigd door krakendmodem op 26-05-2017 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ah ok. Maar je hebt 'm wel echt nodig bij een glasvezel aansluiting? Je kan niet je eigen router gebruiken ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:03:
Ah ok. Maar je hebt 'm wel echt nodig bij een glasvezel aansluiting? Je kan niet je eigen router gebruiken ofzo?
Je kan prima een eigen router op glasvezel (en DSL, al is een router met DSL aansluiting wel handig. ) gebruiken. Moet je alleen beetje netwerkkennis hebben.

Netwerkje.com staat veel uitgelegd.

[ Voor 6% gewijzigd door krakendmodem op 26-05-2017 13:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Hann1BaL schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 11:20:
Zucht. Dit is een ervaringen topic.
Het gaat dus het delen en vragen van ervaring. "Ja, ik heb laatst gebeld en Ziggo wilde mij een korting geven van X" of "Ziggo zei: je stapt maar over, dat interesseert ons niets" is waardevolle info.
Ja, maar dat kon je toch al lezen in al die berichten over de ervaringen?
De één is coulanter dan de ander. Bel je niet, dan krijg je niets. Bla bla.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
Teletekst schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 12:14:
Zou je bovenstaande kunnen uitleggen? We zijn hiervoor namelijk iets van 12 jaar UPC/Chello/Ziggo klant geweest. .....oh ik denk dat je qua prijs bedoeld. Nee dat weet ik. Is wel jammer inderdaad. :+
Zo te zien val jij in de categorie voormalig UPC. In dat geval heb je al te maken gehad met de UPC abonnementen structuur en ben je er als het goed is ook mee bekend dat UPC de gewoonte heeft om klanten bij wijze van tijdelijke acties over te halen om weer een nieuw jaar contract aan te gaan indien ze bijvoorbeeld dezelfde hogere snelheid willen die nieuwe klanten krijgen. Daarbij vervallen dan wel extra opties die de klant als gevolg van een eerdere verlenging had gekregen. Ook ben je al bekend met het huren van apparatuur i.p.v. eigen apparatuur kunnen aanschaffen en daaruit voortvloeiende beperkingen zoals een gelimiteerd aantal digitale ontvangers, geen HD kanalen zonder verplichte afname van een UPC Mediabox, etc.

Voormalig Ziggo klanten hebben wat dat betreft meer te verliezen als ze bij Ziggo/UPC weggaan en later weer terugkeren. Zij krijgen dan ook een UPC abonnement waarmee ze voorheen gebruikte eigen apparatuur niet meer kunnen gebruiken omdat Ziggo/UPC weigert om nog langer de daarvoor benodigde smartcards te registreren. Geen HD kanalen op meerdere TV's meer in het basis abonnement, maar een duurder abonnement en verplichte huur van apparatuur voor extra TV's. Werkt je eigen A/V apparatuur niet goed samen met de door Ziggo/UPC uitgegeven apparatuur? Dan heb je pech gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Technisch gezien kan je nog wel je eigen apparatuur gebruiken als je de goedkoopste mediabox (Humax) neemt en daar de smartcard uit trekt en in je eigen mediabox stopt ;) Maar ja, wordt je daar wijzer van is dan natuurlijk de vraag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jerrythafast
ArChie schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:31:
Zij krijgen dan ook een UPC abonnement waarmee ze voorheen gebruikte eigen apparatuur niet meer kunnen gebruiken omdat Ziggo/UPC weigert om nog langer de daarvoor benodigde smartcards te registreren.
Dit zinnetje is maar ten dele waar. Als je in oud-Ziggo-gebied nog een CI+-module (of andere ontvanger) in eigendom hebt en je krijgt van Ziggo een 'Mediabox' (eenvoudige Humax ontvanger), dan kun je de smartcard die daar in zit er uit plukken en in je eigen CI+-module (of betere ontvanger) steken.

EDIT: @tiguan was me net voor... :9 Je wordt er in die zin wijzer van dat je dus je eigen apparatuur kunt gebruiken :Y)

[ Voor 12% gewijzigd door Jerrythafast op 26-05-2017 13:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:35:
Technisch gezien kan je nog wel je eigen apparatuur gebruiken als je de goedkoopste mediabox (Humax) neemt en daar de smartcard uit trekt en in je eigen mediabox stopt ;) Maar ja, wordt je daar wijzer van is dan natuurlijk de vraag.
Volgens mij leveren ze alleen nog maar Nagravision apparatuur uit die een embedded smartcard hebben.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
@ShadowLord Is dat héél erg recent die wijziging? Want een half jaar geleden kreeg je nog die Humax met verwijderbare smartcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:20
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:23:
@ShadowLord Is dat héél erg recent die wijziging? Want een half jaar geleden kreeg je nog die Humax met verwijderbare smartcard.
Geen idee, baseer me alleen op wat ik lees en dat is dat Irdeto exit is voor nieuwe aansluitingen en dat er geen Irdeto smartcards meer geactiveerd worden.
Dus dan verwacht ik dat ze alleen nog maar UPC troep Nagravision apparatuur uitleveren. Maar als dat niet zo is is dit wel een mooie workaround om aan een Irdeto kaart te komen.

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:00:
Doordat ik van 150 naar 300mbit ben gegaan heb ik ook zo'n Connectbox gekregen (fUPC, had een TC7200). Ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet.

Ter indicatie, ik heb speciaal voor dit modem loss/latancy/jitter monitoring ingeregeld, zodat ik historie heb van de problematiek. Daarnaast heb ik wat python geschreven die elke 5 minuten alle docsis values uit mijn modem uitleest (tbv. naslagwerk).

Ik moet mijn modem gemiddeld eens per 24 uur herstarten. Na verloop van tijd vervalt de DS service flow en heb ik hoogst onregelmatige latency (=jitter). Wanneer de DS wel werkt, heb ik de typische Puma6 problematiek. Ik heb een internet radio welke continue hapert sinds de Connectbox.

Ik heb de afgelopen weken al 10 keer helpdesk contact gehad. Dinsdag komt de 3e monteur over de vloer. Ze hebben inmiddels het AOP, alle filters en stukken kabel vervangen. De monteur die nu komt is een 'slimmere' monteur volgens de helpdesk die alleen grote storingen doet. Nou, het zal me benieuwen wanneer ze realiseren dat het aan dat klote modem ligt.

Helaas de TC7200 al teruggestuurd. Eeuwig spijt achteraf.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Zou het kunnen dat de Connectbox niet lekker werkt op het fUPC netwerk, maar wel op fZiggo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 15:01:
Zou het kunnen dat de Connectbox niet lekker werkt op het fUPC netwerk, maar wel op fZiggo?
Op fZiggo netwerk (en fUPC netwerk) heb ik dezelfde ervaring wat betreft jitter en stabiliteit.

De echt grote problemen (crashes/timeouts/geen nieuwe verbindingen kunnen maken) die de connect box eerst had zijn er met een firmware update uitgehaald.

@JackBol heb jij de ruwe data van de pings? Ik zou een keer een HdrHistorgram (zie o.a. deze presentatie van Azul medewerker) van de latency willen zien maar heb de data niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JackBol schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:54:
[...]

Doordat ik van 150 naar 300mbit ben gegaan heb ik ook zo'n Connectbox gekregen (fUPC, had een TC7200). Ik wist toen nog niet wat ik nu wel weet.

Ter indicatie, ik heb speciaal voor dit modem loss/latancy/jitter monitoring ingeregeld, zodat ik historie heb van de problematiek. Daarnaast heb ik wat python geschreven die elke 5 minuten alle docsis values uit mijn modem uitleest (tbv. naslagwerk).

Ik moet mijn modem gemiddeld eens per 24 uur herstarten. Na verloop van tijd vervalt de DS service flow en heb ik hoogst onregelmatige latency (=jitter). Wanneer de DS wel werkt, heb ik de typische Puma6 problematiek. Ik heb een internet radio welke continue hapert sinds de Connectbox.

Ik heb de afgelopen weken al 10 keer helpdesk contact gehad. Dinsdag komt de 3e monteur over de vloer. Ze hebben inmiddels het AOP, alle filters en stukken kabel vervangen. De monteur die nu komt is een 'slimmere' monteur volgens de helpdesk die alleen grote storingen doet. Nou, het zal me benieuwen wanneer ze realiseren dat het aan dat klote modem ligt.

Ik heb net mijn Thomson vervangen door de nieuwe connectbox. Moet de oude alleen nog terugsturen. Zal ik hem alvast maar weer uit de doos halen dan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArChie
  • Niet online
tiguan schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 13:35:
Als workaround zou dat een mogelijkheid zijn, maar je zal dan toch iets moeten gaan huren om aan smartcards te komen terwijl er meestal nog een aantal prima functionerende smartcards in de la liggen die Ziggo/UPC zo zou kunnen activeren. Maar ja, dan lopen ze € 6,25 per maand mis plus € 4,00 per maand voor iedere extra Mediabox indien meer smartcards nodig zijn. Als een klant met voorheen drie actieve smartcards weer terug zou willen keren bij Ziggo/UPC en hetzelfde basis digitale kabel TV abonnement inclusief HD zou willen afnemen dan kost dit opeens € 32,95 i.p.v. € 18,70 per maand.

Ook is het nog maar de vraag hoe lang Ziggo/UPC door blijft gaan met het aanbieden van een (Humax) Irdeto ontvanger als Mediabox bij het goedkoopste HD abonnement. Mogelijk zijn ze nu alleen nog de voorraad aan het opmaken of dienen ze nog een destijds afgesloten afname verplichtingsovereenkomst met Quantis Electronics (distributeur van Humax in Nederland) uit wat eindig kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
Jerrythafast schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 10:16:
[...]

Wacht effe. Zeg jij hier nou dat Ziggo IPv6 levert aan klanten die hun modem in bridge zetten? Daar zitten we al heel lang op te wachten! :9~ Voor zover mij bekend (en voor zover ik kan vinden) krijg je 'gewoon' ouderwets IPv4 op je eigen router. Als je er zeker van bent dat dit beleid is veranderd, kun je heel veel likes scoren door dit even (bij voorkeur met bron) in het IPv6 topic te droppen ;)

English summary: As far as I know, you will get an IPv4-only link if you set the modem into bridge mode. IPv6 in bridge mode is a much-requested feature among tweakers, so if @Mr.Master's information is correct, it would make a lot of people happy.
Ik kan alleen spreken voor fUPC gebied maar ik heb een TC7200 (die ook alleen in fUPC gebied gebruikt wordt normaliter) in bridge, met een capabele Draytek erachter maar ik krijg geen data over de IPv6 adressen. Dus het lijkt me sterk dat er in bridge IPv6 wordt gedaan zover ik kan zien.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 12:10
[...]

Naar aanleiding van de recente (dinsdag/woensdag) storing in Brabant heb ik zo'n Connect Box afgedwongen. De storing werd ontkend/was niet bekend bij Ziggo, dus mooie gelegenheid dacht ik. Daar heb ik spijt van!
Nadat ik mij RTT (latency) met ongeveer 5ms zag stijgen, van 6 naar 11, dat is dus 80% trager, en ook de jitter zag stijgen ben ik op zoek gegaan of hier meer over bekend was.
Ik kwam enkele reactie's tegen over dit (Compal) modem en de Puma 6 chipset en ook jouw berichten.
Ik heb de TC7210 nog niet terug gestuurd, maar moet hem helaas opnieuw activeren. Ik hoop dat een belletje naar de klantenservice voldoende is.
Het liefst zou ik na het Ziggo aansluitpunt mijn eigen apparatuur installeren en ook de Europese wetgeving vindt dat dat moet kunnen. Hierover loopt ook een draadje op het eigen Ziggo forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
[...]

Waarom geen deconsolidatie? Gewoon weer een los modem + horizon en het kost je niks extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
ShadowLord schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 14:19:
[...]

Volgens mij leveren ze alleen nog maar Nagravision apparatuur uit die een embedded smartcard hebben.
Dat was een maand geleden in oud-Ziggo-gebied in ieder geval nog niet zo. Kwam nog gewoon zo'n mooi oranje Irdeto kaartje tegen in een verse Humax.
Gogol schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 23:09:
Het liefst zou ik na het Ziggo aansluitpunt mijn eigen apparatuur installeren en ook de Europese wetgeving vindt dat dat moet kunnen. Hierover loopt ook een draadje op het eigen Ziggo forum
Op GoT ook: Vrije router keuze - hulp van je provider obv besluit ACM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Dat kan in principe toch ook? Je modem kan in Bridge en dan kun je gewoon je eigen apparatuur gebruiken. Ik denk zelf dat een kabelinternet provider nooit ook een modem van een klant gaat toestaan. De kans op storingen wordt dan vele malen groter en daarnaast is een bridge modus voor een standaard consument al te ingewikkeld omdat ze zelf met een router aan de slag moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
jongetje schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 08:19:
[...]

Dat kan in principe toch ook? Je modem kan in Bridge en dan kun je gewoon je eigen apparatuur gebruiken. Ik denk zelf dat een kabelinternet provider nooit ook een modem van een klant gaat toestaan. De kans op storingen wordt dan vele malen groter en daarnaast is een bridge modus voor een standaard consument al te ingewikkeld omdat ze zelf met een router aan de slag moeten.
Heb je überhaupt zijn link gelezen? -O- Of dan toch op zijn minst de startpost van dat topic...

[ Voor 4% gewijzigd door Jerrythafast op 27-05-2017 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

[...]

Ik heb de TC7210 nog niet terug gestuurd, maar moet hem helaas opnieuw activeren. Ik hoop dat een belletje naar de klantenservice voldoende is.
Tijdje terug kon dat gewoon via het bel-menu.

[ Voor 44% gewijzigd door hjs op 27-05-2017 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hjs schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 09:04:
[...]

Tijdje terug kon dat gewoon via het bel-menu.
Bij fZiggo kan je gewoon een paperclip reset uitvoeren dan komt hij ook weer in het aanmeldmeldingsmenu terecht. Bij fUPC schijn je de klantenservice te moeten raadplegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Kan het zijn dat de ziggo site eruit ligt?

Edit, inmiddels laadt de site weer (langzaam), maar inloggen lukt niet. De inlogpagina laadt niet.

[ Voor 54% gewijzigd door BounceMeister op 27-05-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:24
Werkt hier prima.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

BounceMeister schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:05:

Edit, inmiddels laadt de site weer (langzaam), maar inloggen lukt niet. De inlogpagina laadt niet.
Heb ik ook. Supertraag en delen werken gewoon niet. Bij inloggen keer je steeds terug naar de inlogscherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
superduper schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:12:
[...]

Heb ik ook. Supertraag en delen werken gewoon niet. Bij inloggen keer je steeds terug naar de inlogscherm.
Ok, dan hoef ik hier niet verder te zoeken, dan komt t later wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

BounceMeister schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 10:05:

Hier ook traag en ik zit niet (voor internet) bij Ziggo. Firefox geeft aan dat ie een tijdje moet wachten op assets.adobedtm.com, dus het hoeft niet aan Ziggo's kant mis te gaan. (Mits dit de oorzaak is.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 22 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic