Tijdens Black Friday heb ik besloten om naar KPN over te stappen. Een goede aanbieding gekregen via de telefoon en mijn abonnement bij Ziggo dus laten opzeggen.
Een klein weekje later krijg ik een smsje van de opzeg/overstapservice van Ziggo met de vraag of ik hen kon bellen om de stopzegging goed af te ronden. Ik vermoedde al dat dit een verkoop praatje zou worden en heb me een beetje ingelezen. Resultaat: uiteindelijk toch bij Ziggo gebleven
Oud abonnement van €64,45 per maand:
- Alles-in-1 Plus (TV Standard, Internet Z2, Bellen). Met in totaal 3 (oude) smartcards op mijn account voor in totaal 3 TV's. Geen mediabox (gebruikte mijn eigen CI+ modules in mijn TV's).
Nieuw abonnement van €68,50 per maand:
- Internet Complete en TV Complete Next. Geen bellen meer (gebruikte ik toch niet).
- Inclusief Mediabox 4k Next
- Inclusief behoud van alle 3 de (oude) smartcards
- Inclusief 1xWiFibooster
- 12 maanden contract
- 9 maanden korting van 35 euro per maand
Dus geen gedoe met overstappen (bv webshop accounts met Ziggo emailadressen aanpassen) en ik kan gewoon mijn coax bekabeling blijven gebruiken. In vergelijking met mijn oude abonnement (als ik dus - net als afgelopen jaren, bij Ziggo was gebleven) uiteindelijk omgerekend dus zo'n 270 euro winst en een wifibooster + Mediabox Next.
Ben hier erg content mee. Via de email een bevestiging gekregen alleen zeggen ze daar niks over mijn oude smartcards en niks over de Mediabox Next. Maar ik denk dat de Mediabox Next bij het TV Complete Next zit inbegrepen.
Dus nog alleen morgen even een belletje naar Ziggo om bevestiging van de smartcards te krijgen (aangezien ik wel eens lees dat het behouden van oude smartcards mis gaat).
Heeft iemand wel eens bij het overstappen naar een nieuw abonnement (oude) smartcards kunnen behouden? Krijg je daar een bevestiging van?
[
Voor 6% gewijzigd door
silmaril8 op 04-12-2020 20:10
]