Ik ben nu drie maanden klant bij ziggo en niet zo tevreden. Wel over het internet maar niet over het tv-signaal. Er zijn constant haperingen, halve beelden en blokjes te zien, vooral op de RTL kanalen. Op Ned1 of Ned5 is het redelijk. Er zijn al twee ziggo monteurs bij geweest en volgens de laatste zit er vocht in de grondkabel. Dat kon hij zien op een of andere meter die hij aan de wijkkast hing. Er moet ongeveer 20 meter grondkabel vervangen worden. Na een week of vier heb ik de aannemer gebeld over de status, die was onbekend. Straks zit de vorst in de grond en kunnen ze niet graven. Ik wil eigenlijk weer van ziggo af want ze leveren niet waarvoor ik betaal. Hoe zouden jullie dit aanpakken?
[update] Eind januari 2020 is de grondkabel eindelijk vervangen en dat is een hele verbetering. Een prma tv signaal en voor mijn gevoel is de responstijd van het internet iets sneller, het voelt gewoon iets beter. Van tevoren hadden ze gebeld dat ze op de bewuste datum gingen werken en dat ik er niet voor hoefde thuis te blijven. Wat ze er niet bij zeiden was dat je dan de coax kabels van tv ontvanger en modem moet verwijderen, anders kunnen ze de grondkabel niet verwisselen omdat er dan nog spanning op staat. Gelukkig was ik wel thuis en kon ik dat alsnog doen.
Uiteindelijk ben ik nu wel tevreden, maar jammer dat er ruim 4 maanden voor nodig was. Niet iedereen is zo geduldig als ik.
[update] Eind januari 2020 is de grondkabel eindelijk vervangen en dat is een hele verbetering. Een prma tv signaal en voor mijn gevoel is de responstijd van het internet iets sneller, het voelt gewoon iets beter. Van tevoren hadden ze gebeld dat ze op de bewuste datum gingen werken en dat ik er niet voor hoefde thuis te blijven. Wat ze er niet bij zeiden was dat je dan de coax kabels van tv ontvanger en modem moet verwijderen, anders kunnen ze de grondkabel niet verwisselen omdat er dan nog spanning op staat. Gelukkig was ik wel thuis en kon ik dat alsnog doen.
Uiteindelijk ben ik nu wel tevreden, maar jammer dat er ruim 4 maanden voor nodig was. Niet iedereen is zo geduldig als ik.
[ Voor 32% gewijzigd door grun93 op 26-01-2020 11:46 ]