WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
Anoniem: 31491
het maandelijks opzeggen geldt dan ook alleen voor de testers die op aanbod ingegaan zijn, alle nieuwe contracten zijn voor 1jaar.hardware-lover schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 11:33:
[...]
Ik zag het idd bij een van de reacties onder het FP artikel. Dit is wel een hele vreemde gang van zaken, zo speciaal is het apparaat nu ook weer niet (en verre van vlekkeloos), al kan ik mij voorstellen dat Horizon (Media XL) Box bezitters daar graag van af zouden willen. Voor mij zou dit gewoon einde contract inhouden, ik heb nu eenmaal wel alternatieven voor Ziggo in mijn meterkast.
[Afbeelding]
Nee hoor. Er is ook een hele groep die via een andere weg de Next in bezit heeft gekregen net voordat deze als bestelbaar op de Ziggo website terecht kwam. Ik val binnen die groep.devil-strike schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:03:
[...]
het maandelijks opzeggen geldt dan ook alleen voor de testers die op aanbod ingegaan zijn, alle nieuwe contracten zijn voor 1jaar.
Edit: deze groep bestond uit diverse klanten.
1) klanten die via een mail een aanbod hadden ontvangen
2) klanten die via een Ziggo link hun interesse toonbaar hadden gemaakt
3) klanten die actief Ziggo benaderden (chat, Twitter, enz.), en er simpelweg naar vroegen (<< mijn groep)
4) ?
[ Voor 25% gewijzigd door hardware-lover op 13-06-2019 15:30 ]
Testing, one, two ...
Had je wel al een NEXT? ik heb al een NEXT en dan krijg je geen kortingen. Het is simpelweg niet mogelijk roepen ze dan.Anoniem: 31491 schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 21:24:
Vanavond met de afdeling Opzeggingen gebeld en gevraagd of er met de nieuwe Next pakketten niet een klantenkorting mogelijk was. Heb 3 maanden korting gekregen en de nieuwe mediabox next. Een eerder telefoongesprek met de afdeling wijzigingen (uiterst onvriendelijk) en een gesprek via de chat liep op niets uit. Dus echt met Opzeggingen bellen zoals ook op de FP staat.
Grrr nu ik toch besloten heb om start xxl op te hogen naar complete internet.Helaas, deze service is niet beschikbaar op dit moment.
Neem contact op met onze klantenservice om je abonnement aan te passen: 0900-0730 (gebruikelijke belkosten.)
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Anoniem: 31491
Nee. Ik heb nog een Mediabox XL. En mijn jaarcontract was al twee jaar geleden afgelopen. Nu dus weer een contract voor 12 maanden aangegaan op een nieuwe Next abonnement.king006 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 12:57:
[...]
Had je wel al een NEXT? ik heb al een NEXT en dan krijg je geen kortingen. Het is simpelweg niet mogelijk roepen ze dan.
Géén activatiekosten en mijn abonnement nog steeds maandelijks opzegbaar.
Ziggo meet blijkbaar met verschillende maten.
Dat dacht ik inderdaadAnoniem: 31491 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 14:28:
[...]
Nee. Ik heb nog een Mediabox XL. En mijn jaarcontract was al twee jaar geleden afgelopen. Nu dus weer een contract voor 12 maanden aangegaan op een nieuwe Next abonnement.
Nee jij hebt gebruik gemaakt van de "vroege vogels" uitnodiging, dat is het verschil.Masimo schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:03:
Ik ben na uitnodiging via mail, drie weken geleden overgezet van Complete naar Complete Next.
Géén activatiekosten en mijn abonnement nog steeds maandelijks opzegbaar.
Ziggo meet blijkbaar met verschillende maten.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Maar waarom wordt klant A door Ziggo zelf benaderd en hoeft die niets te doen en te betalen en moet klant B met hetzelfde pakket om de Next vragen en er wel voor betalen?Martinusz schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:13:
[...]
Nee jij hebt gebruik gemaakt van de "vroege vogels" uitnodiging, dat is het verschil.
Van Ziggo zelf ook (nog) helemaal niets gehoord, als het niet op de FP gestaan zou hebben had ik niets geweten... Ik heb altijd geleerd dat "wie vraagt wordt overgeslagen" maar dit is juist het omgekeerde. Als je er niet zelf achteraan gaat krijg je helemaal niks.
Je moest wel zelf actief 'aanmelden' waarbij je op een lijst kwam voor de vroege vogels. Iedereen die de Next eerder heeft, heeft er zeker wat voor moeten doen.bvk schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:36:
[...]
Maar waarom wordt klant A door Ziggo zelf benaderd en hoeft die niets te doen en te betalen en moet klant B met hetzelfde pakket om de Next vragen en er wel voor betalen?
Weet niet wat je bedoelt met betalen voor de next? Niemand betaalt apart voor de next.
Wat moet je krijgen dan?Van Ziggo zelf ook (nog) helemaal niets gehoord, als het niet op de FP gestaan zou hebben had ik niets geweten... Ik heb altijd geleerd dat "wie vraagt wordt overgeslagen" maar dit is juist het omgekeerde. Als je er niet zelf achteraan gaat krijg je helemaal niks.
Je zult een abbo switch moeten doen naar de Next abbo om de next te moeten krijgen, net als iedereen die hem heeft.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Nee, die 4k gaat niet werken op een HD-ready of Full HD TV, afhankelijk van de ingestelde resolutie is 4k wel of niet beschikbaar. Bij een HD-Ready of Full HD TV kan de Next dus niet op 4k worden ingesteld als output.zonoskar schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:59:
Ik heb zojuist ook de Next upgrade aangevraagd. Daarbij ging meteen het nieuwe tarief in, maar dat zat er toch al aan te komen. Ik moest wel bellen, want via de website kreeg ik steeds errors. Ik ben benieuwd of die 4K ook op een HD ready TV gaat werken, anders heb ik mooi een excuus om mijn plasma de deur uit te doen
Testing, one, two ...
Dat bedoel ik, hoe had ik me kunnen aanmelden als Ziggo je dat niet vertelt? En je moet toch activatiekosten á € 19,95 betalen?Martinusz schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:45:
[...]
Je moest wel zelf actief 'aanmelden' waarbij je op een lijst kwam voor de vroege vogels. Iedereen die de Next eerder heeft, heeft er zeker wat voor moeten doen.
Weet niet wat je bedoelt met betalen voor de next? Niemand betaalt apart voor de next.
Ik had gewoon een bericht verwacht van Ziggo in de trant van:[...]
Wat moet je krijgen dan?
Je zult een abbo switch moeten doen naar de Next abbo om de next te moeten krijgen, net als iedereen die hem heeft.
"Beste klant, wij hebben een nieuwe verbeterde mediabox beschikbaar, wij zullen u deze kosteloos opsturen waarna u de huidige box retour kunt sturen. Verder hoeft u hiervoor niets te doen"
Lijkt me een hele normale service richting een klant waar bij je elke maand weer 110 Euro incasseert...
Omdat ze een beperkte groep nodig hadden voor een eerste releasebvk schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:03:
[...]
Dat bedoel ik, hoe had ik me kunnen aanmelden als Ziggo je dat niet vertelt? En je moet toch activatiekosten á € 19,95 betalen?
Nee niemand betaalt de activatiekosten, niet als je al klant bent en je contract wordt omgezet, die worden altijd weggestreept.
Dat gebeurt ook, tenminste dat men laat weten dat er nieuwe box/abbo is, alleen waarschijnlijk niet bij 4 miljoen klanten tegelijk. Er zijn ook zat mensen die de mediabox xl hebben staan en het wel prima vinden, waarom zou Ziggo die gaan omwisselen?[...]
Ik had gewoon een bericht verwacht van Ziggo in de trant van:
"Beste klant, wij hebben een nieuwe verbeterde mediabox beschikbaar, wij zullen u deze kosteloos opsturen waarna u de huidige box retour kunt sturen. Verder hoeft u hiervoor niets te doen"
Lijkt me een hele normale service richting een klant waar bij je elke maand weer 110 Euro incasseert...
Hoe kom je in vredesnaam aan maandfacturen van 110 euro?
Welkom bij de Amerikanisering van Nederland.bvk schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 15:36:
[...]
Maar waarom wordt klant A door Ziggo zelf benaderd en hoeft die niets te doen en te betalen en moet klant B met hetzelfde pakket om de Next vragen en er wel voor betalen?
Van Ziggo zelf ook (nog) helemaal niets gehoord, als het niet op de FP gestaan zou hebben had ik niets geweten... Ik heb altijd geleerd dat "wie vraagt wordt overgeslagen" maar dit is juist het omgekeerde. Als je er niet zelf achteraan gaat krijg je helemaal niks.
Ik moest in eerste instantie die 19,95 gewoon betalen. Maar ik drong aan dat ik dat niet wilde, vanwege de jarenlange issues met die XL, en toen werd ie kwijtgescholden.Martinusz schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Omdat ze een beperkte groep nodig hadden voor een eerste releaseen niet 4 miljoen klanten tegelijk.
Nee niemand betaalt de activatiekosten, niet als je al klant bent en je contract wordt omgezet, die worden altijd weggestreept.
[...]
Dat gebeurt ook, tenminste dat men laat weten dat er nieuwe box/abbo is, alleen waarschijnlijk niet bij 4 miljoen klanten tegelijk. Er zijn ook zat mensen die de mediabox xl hebben staan en het wel prima vinden, waarom zou Ziggo die gaan omwisselen?
Hoe kom je in vredesnaam aan maandfacturen van 110 euro?![]()
![]()
Share and Enjoy!
Ik had van die activatie kosten begrepen in dit topic dat je die moest betalen, maar dat heb ik dan blijkbaar verkeerd begrepen.Martinusz schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 16:17:
[...]
Omdat ze een beperkte groep nodig hadden voor een eerste releaseen niet 4 miljoen klanten tegelijk.
Niet bij alle klanten tegelijk, dat begrijp ik ook wel dus misschien ben ik wat ongeduldig. Dat er klanten zijn die de Horizon helemaal prima vinden zal best, maar die kun je dus een betere ervaring geven waardoor ze nog tevredener klanten zijn.[...]
Dat gebeurt ook, tenminste dat men laat weten dat er nieuwe box/abbo is, alleen waarschijnlijk niet bij 4 miljoen klanten tegelijk. Er zijn ook zat mensen die de mediabox xl hebben staan en het wel prima vinden, waarom zou Ziggo die gaan omwisselen?
Hoe kom je in vredesnaam aan maandfacturen van 110 euro?![]()
![]()
Max internet, Max TV en Sport select, het "normale" bedrag dus daarvoor.
Vreemde gang van zaken vind ik dit. "Meneer we kunnen de Next niet meer kosteloos aanbieden" vind ik een idiote opmerking. Hoe moest ik dat weten?
De activeringskosten rekenen ze omdat ze een pakket moeten opsturen.mister_S schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 17:43:
Ik vind de redenering dat ik me aan moest melden op een lijst om kosteloos de nieuwe decoder te krijgen belachelijk. Ik begrijp nog steeds niet wat die activatie inhoudt en waarom je een nieuwe contract van een jaar moet aangaan. Als je een service levert en hiervoor hebben je klanten een apparaat nodig, dan geef je ze toch een nieuw apparaat als je die ontwikkeld hebt? Je krijgt die decoder toch niet cadeau, je moet het gewoon inleveren als je weer weggaat.
Vreemde gang van zaken vind ik dit. "Meneer we kunnen de Next niet meer kosteloos aanbieden" vind ik een idiote opmerking. Hoe moest ik dat weten?
Inderdaad het kost je €19.95 voor een pakket wat hun dus €8,95 per pakket kost.
Je snapt het waarschijnlijk al.
Ongetwijfeld is het niet alleen het versturen van het pakket er komt nog meer bij kijken, maar toch €11 per klant tel maar op.
2250 WP Zuid PVoutput
Wat een verademing zeg, dikke pluim. Kan alleen nog niet direct opnemen, maar dat kan even duren werd gezegd. Volgens de box heb ik niet het juiste abonnement om te kunnen opnemen
Share and Enjoy!
En waarschijnlijk ook geen replay tv. Als het morgen nog niet werkt, dan even bellen. Dan pushen ze iets. Heeft bij geholpen, na ongeveer 20 min. was het werkend.GreNade schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:04:
Net de Next box binnengehad.
Wat een verademing zeg, dikke pluim. Kan alleen nog niet direct opnemen, maar dat kan even duren werd gezegd. Volgens de box heb ik niet het juiste abonnement om te kunnen opnemen
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
www.ziggo.nl/chatJT schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:20:
Ik kan de Ziggo chat niet vindenIk zie wel links naar Facebook, Twitter en forum maar geen chat. Zoeken in dit topic en op Google naar of de chat verdwenen is levert niks op...ik snap het niet
[ Voor 90% gewijzigd door Masimo op 13-06-2019 21:26 ]
Adblocker?JT schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:20:
Ik kan de Ziggo chat niet vindenIk zie wel links naar Facebook, Twitter en forum maar geen chat. Zoeken in dit topic en op Google naar of de chat verdwenen is levert niks op...ik snap het niet
Werkt niet.
Ghostery al uit gezet. Maar het moet er dus wel zijn? Want dan zoek ik het nog in add-ons.
Edit: Pi-hole uitzetten was de oplossing
[ Voor 5% gewijzigd door JT op 13-06-2019 21:36 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mijn ziggo -> producten -> TV -> Zenders en Pincode Herstellen -> Opnieuw Ophalen
En na een kwartiertje doet ie het
Share and Enjoy!
Wist niet of het er moest zijn maar bij mij verbergt mijn ad-blocker zulke (non) features opvallend goedJT schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:30:
[...]
Ghostery al uit gezet. Maar het moet er dus wel zijn? Want dan zoek ik het nog in add-ons.
Ah. Heb hem sinds vandaag en alles werkt behalve ReplayTV en opnemen. Dat laatste doe ik niet maar eigenlijk gebruiken wij alleen nog maar Replay ipv gewone tv. En bij MijnZiggo staat nu dat ons abonnement 95 euro kost door allemaal extra kosten zoals 20 euro voor “kabel tv”.meesje schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 20:13:
[...]
En waarschijnlijk ook geen replay tv. Als het morgen nog niet werkt, dan even bellen. Dan pushen ze iets. Heeft bij geholpen, na ongeveer 20 min. was het werkend.
Ik wacht het nog wel ff af en zal morgen eens bellen.
*Edit: zojuist via de chat al opgelost!
Daar zijn ze wel erg willekeurig in. Op mijn bevestiging was de 19,95 wel opgenomen maar direct doorgestreept wegens: "Compleet pakket". In het nieuwsitem over de Next staan ook verschillende ervaringen. Bij sommigen werden de activatiekosten gelijk weggestreept na een telefoontje, bij anderen hielden de medewerkers zich er keihard aan vast. Lijkt erop dat ze niet erg duidelijke instructies aan de medewerkers hebben gegeven.MdO82 schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 18:30:
[...]
De activeringskosten rekenen ze omdat ze een pakket moeten opsturen.
Inderdaad het kost je €19.95 voor een pakket wat hun dus €8,95 per pakket kost.
[ Voor 38% gewijzigd door Dennisdn op 14-06-2019 07:27 ]
Volgens mij wordt de chat uitgeschakeld als het erg druk is bij de helpdesk. Bij mij was hij gisteren ook even verdwenen, paar uur later stond hij er weer. De next ook besteld, heb er even mee gespeeld bij mijn pa en was gelijk verkocht.JT schreef op donderdag 13 juni 2019 @ 21:20:
Iemand nog tips voor het volgende gesprek?
[ Voor 8% gewijzigd door Url op 14-06-2019 09:14 ]
Rechargingshow | rechargingshow.com
Lol verkeerde afdeling spreken en dan klagen....Url schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 09:13:
Net ook gebeld. Nee sorry meneer niet mogelijk om korting te geven en activatiekosten weg te doen. Oke helaas doei... Probeer de afdeling opzeggingen dan wel volgende keer. Noem me cheap maar het is al duur genoeg.
Iemand nog tips voor het volgende gesprek?
Dankzij afdeling opzeggingen heb ik de laatste jaar 2 keer achter elkaar korting kunnen regelen van elk 6 maanden.
En sws heb ik mijn abonnement vele jaren inmiddels tot nu toe per jaar een half uur voor helft van prijs gehad.
En het gaat best hard, heb afgelopen dagen in ons appartementencomplex al 5 bewoners/bezorgers met een nieuwe box zien lopen.
Eigenlijk geeft Ziggo met deze Next toe dat ze al die jaren ons hebben laten spartelen met een flut-horizon-box.
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 14-06-2019 11:07 ]
Jaja
Enorm irritante telefoon verkoop techniek
Geen idee met welke partij Ziggo zaken doet nu, maar stop een met mensen lastig vallen.
Zal vast niet Ziggo zijn geweestViper® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:12:
Net gebeld door iemand van Ziggo, al betwijfel ik dat, om de nieuwe horizon box te mogen testen met 600 mbit voor 3 maanden voor nop.
Jaja
Enorm irritante telefoon verkoop techniek
Geen idee met welke partij Ziggo zaken doet nu, maar stop een met mensen lastig vallen.
Testen lijkt mij ook wat vreemd, aangezien de testfase al voorbij is, de next wordt nu regulier uitgerold
Ik geloofde er al geen snars van. Gewoon een bedrijf wat shit probeert te verkopen onder de naam van Ziggo. Net als die mensen die van microsoft zijn en bellen voor je computer.Martinusz schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:34:
[...]
Zal vast niet Ziggo zijn geweestten eerste noemt met het niet de nieuwe horizon box, sowieso heet die box al tijden geen horizonbox maar mediabox xl, daarnaast heet de nieuwe box gewoon Next.
Testen lijkt mij ook wat vreemd, aangezien de testfase al voorbij is, de next wordt nu regulier uitgerold
Overigens was dit voor zakelijk. Ze halen al je bedrijfsgegevens uit het kvk. Je weet wel, die kut partij die al je data gewoon verkoopt en waar je je moet registreren als bedrijf. Daar mogen ze wel eens wat aan doen in den haag.
600mb is er bij Ziggo alleen voor zakelijk gebruik. Dus die link is er wel.Viper® schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 12:20:
[...]
Ik geloofde er al geen snars van. Gewoon een bedrijf wat shit probeert te verkopen onder de naam van Ziggo. Net als die mensen die van microsoft zijn en bellen voor je computer.
Overigens was dit voor zakelijk. Ze halen al je bedrijfsgegevens uit het kvk. Je weet wel, die kut partij die al je data gewoon verkoopt en waar je je moet registreren als bedrijf. Daar mogen ze wel eens wat aan doen in den haag.
KVK is vorig jaar gestopt met het verkopen van data.
https://www.nrc.nl/nieuws...ine-adresbestand-a2754417
Je link laat zien dat ze gestopt zijn met het online verkopen van data met telefoonnummers er in - dus ze verkopen nog steeds je data, enkel zonder telefoonnummer.Dennisdn schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 13:48:
KVK is vorig jaar gestopt met het verkopen van data.
https://www.nrc.nl/nieuws...ine-adresbestand-a2754417
(En ja, dat is wel het meest relevant hier want het ging over ongewenst gebeld worden - maar wel goed om duidelijk te zijn, dat KvK nog steeds wel je data verkoopt)
Flut-horizon-box kan ik niet beamen 4 jaar in bezit gehad en geen enkele keer een probleem mee gehad. Als die tijd prima gefunctioneerd.Dennisdn schreef op vrijdag 14 juni 2019 @ 11:06:
.......
Eigenlijk geeft Ziggo met deze Next toe dat ze al die jaren ons hebben laten spartelen met een flut-horizon-box.
Nu in bezit van de next en ook daar heel tevreden over.
En de Next is een logisch gevolg van voortschrijdende techniek (meer mogelijkheden) via de Kabel en internet.
Een auto fabrikant die nieuwe modellen op de markt brengt is toch ook geen bevestiging van een flut auto.
[ Voor 20% gewijzigd door maontje op 15-06-2019 14:18 ]
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Dan ben je een van de weinige die er geen problemen mee heeft.maontje schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:15:
[...]
Flut-horizon-box kan ik niet beamen 4 jaar in bezit gehad en geen enkele keer een probleem mee gehad. Als die tijd prima gefunctioneerd.
Nu in bezit van de next en ook daar heel tevreden over.
Wij hebben ook constant problemen met dat ding.
Maar goed dat is een ander topic
Denk dat je geluk hebt als je geen tot weinig problemen hebt
2250 WP Zuid PVoutput
Met adressen en bulkgegevens zijn ze ook gestopt.vanaalten schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 12:28:
[...]
Je link laat zien dat ze gestopt zijn met het online verkopen van data met telefoonnummers er in - dus ze verkopen nog steeds je data, enkel zonder telefoonnummer.
(En ja, dat is wel het meest relevant hier want het ging over ongewenst gebeld worden - maar wel goed om duidelijk te zijn, dat KvK nog steeds wel je data verkoopt)
https://www.nrc.nl/nieuws...verkoop-gegevens-a3953002
Blijft er dan nog veel over?
Normale inzage blijft mogelijk.Dennisdn schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:44:
[...]
Met adressen en bulkgegevens zijn ze ook gestopt.
https://www.nrc.nl/nieuws...verkoop-gegevens-a3953002
Blijft er dan nog veel over?
Dus directe verkoop van data-extracten als maatwerk is afgesloten. Gaat via een duurder pad gewoon nog door. Ik verwacht dat er daarom ook op wordt ingezet dat andere partijen (e.g. company.info) dat niet meer mogen doorverkopen/als broker kunnen gaan functioneren.
NRC 11-6: Kamer: KvK mag leegmelken van handelsregister aanpakken
i.v.m. prijsverhoging abonnement mag je voor 1 juli zonder reden bij Ziggo weg als je wilt.
Ik gebeld..maar dat gaat fraai snel met antwoorden dat je het niet snel kan volgen maar het kwam later opneer dat ik 1e 3 maanden voor 39.95 euro per maand konden krijgen en internet complete/ tv max,dus ongemerkt zou je voor een duurder pakket gaan want ik heb nu internet complete/tv compelete.Maar ik wil gewoon korting op de pakket wat ik nu heb zeg maar...maar ze proberen de pakketen te update Ziggo.
Nu met de aanstaande tariefverhoging er helemaal niet bij stil gestaan dat het ook een mogelijkheid biedt voor een eventuele korting. Per toeval weer op deze thread gekeken... Ik ga weer een poging wagen ondanks dat ik een behoorlijk basis pakket heb
Ik heb geen korting hoeven inleveren.....Sjah schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 14:29:
Hier nog 1 lid vd zwijgende meerderheid: ook bij mij is de Horizon al 2 jaar een zonnetje in huis. Wil; evt. wel naar de Next, maar niet nu, ga daar echt niet mijn net afgedongen half jaar korting voor inleveren.
leef vandaag,want niemand heeft je de morgen belooft.....
Ik heb als bestaande klant een korting van 3 maanden 39,95 op internet en tv complete next. Ik heb geen upgrade gedaan. Het ligt er ook aan wie je aan de lijn krijgt.lelytown schreef op zaterdag 15 juni 2019 @ 17:16:
Had al in maart de next.
i.v.m. prijsverhoging abonnement mag je voor 1 juli zonder reden bij Ziggo weg als je wilt.
Ik gebeld..maar dat gaat fraai snel met antwoorden dat je het niet snel kan volgen maar het kwam later opneer dat ik 1e 3 maanden voor 39.95 euro per maand konden krijgen en internet complete/ tv max,dus ongemerkt zou je voor een duurder pakket gaan want ik heb nu internet complete/tv compelete.Maar ik wil gewoon korting op de pakket wat ik nu heb zeg maar...maar ze proberen de pakketen te update Ziggo.
Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.
Heb een plus abonnement icm start tv. Inclusief volop bellen ben ik nu 70,90 euro kwijt.
Een complete pakket samen met volop bellen waarbij Ziggo mij de Next wil leveren kost mij dan ruim 78 euro.
Aan de extra zenders heb ik geen behoefte. Ik vind het spijtig dat Ziggo dat op deze manier aanpakt. Ruim 8 euro vind ik toch veel geld.
Wat ik begreep, is dat alle kortingen vervallen bij aangaan Next-verbintenis. Nouja het zal, jij zal mazzel gehad hebben, mij boeit die hele Next niet gek veel, we merken het wel een keer.
Dat klopt, dat werd mij ook verteld. Alleen hadden ze bij mij de 'jaarcontractkorting' al direct na het afsluiten verrekend, dus ongeveer anderhalve maand gratis gehad. De switch naar de Next die ik daarna deed had voor mij dus geen impact.Sjah schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:32:
Wat ik begreep, is dat alle kortingen vervallen bij aangaan Next-verbintenis. Nouja het zal, jij zal mazzel gehad hebben, mij boeit die hele Next niet gek veel, we merken het wel een keer.
Maar ergens heb ik het idee dat dit niet bij iedereen hetzelfde gebeurt.
Zelf flink in discussie over een mobiel Vodafone abonnement dat via Ziggo is afgesloten, maar totaal niet overeenkomt met wat ons aan de telefoon verkocht is. Vodafone wijst naar Ziggo en Ziggo naar Vodafone, uiteraard. Nee, Vodafone en Ziggo kun je nog echt niet één bedrijf noemen. Verzoek dat ze verkoopgesprek terugluisteren is ondertussen bijna drie weken ingediend. Dat wordt contract ontbinden en terug naar het vorige abonnement.
[ Voor 32% gewijzigd door Tackleberry op 16-06-2019 15:05 ]
Bijzonder. Na de gegevens voor de Next begon de medewerker tegen mij ook dat ik ook nog mijn Vodafone-abo kon verlengen en hij kon een éénnmalige aanbieding doen die mij al te mooi klonk om waar te zijn. (10 euro per maand goedkoper dan het uiterste eigen Voda-verlengingsaanbod voor een SIM-only). Ben er verder niet op in gegaan.Tackleberry schreef op zondag 16 juni 2019 @ 14:56:
[...]
Zelf flink in discussie over een mobiel Vodafone abonnement dat via Ziggo is afgesloten, maar totaal niet overeenkomt met wat ons aan de telefoon verkocht is. Vodafone wijst naar Ziggo en Ziggo naar Vodafone, uiteraard. Nee, Vodafone en Ziggo kun je nog echt niet één bedrijf noemen. Verzoek dat ze verkoopgesprek terugluisteren is ondertussen bijna drie weken ingediend. Dat wordt contract ontbinden en terug naar het vorige abonnement.
Zodoende is er vandaag alsnog een installatie monteur geweest en hij heeft de wandcontactdoos vernieuwd. Helaas is het vandaag erger geworden: internet is al meerdere malen compleet weggevallen. Na telefonisch contact met Ziggo werd het modem gereset en werkte het weer even na behoren. Uiteindelijk staat nu een storingsmonteur gepland voor a.s. maandag.
Via de startpost kwam ik de tip tegen om eens in het modem te duiken. Deze waardes zeggen mij niks, is er iemand die hier iets over kan zeggen? https://m.imgur.com/a/kvAiv7D
Ja, niet goed dus. Veel te veel (post RS) errors, en het modem klaagt over een partial RCS (receiving channel set). Dat geeft aan dat je storing op de lijn hebt, en het modem het contact op een deel van zijn downstream kanalen met de CMTS ("centrale") verliest. Ziggo nog maar eens bellen.joeyke87 schreef op maandag 17 juni 2019 @ 16:26:
Sinds 12 juni ben ik Ziggo klant. In 1e instantie had ik zelfstandig de connectbox + mediabox next zelf geinstalleerd. Helaas merkte ik zo nu en dan wel 'blokjes' op bij het tv kijken, ook was de internetverbinding niet stabiel (de ene keer 250mbit de andere keer 7 of dan weer max 30 bijv.)
Zodoende is er vandaag alsnog een installatie monteur geweest en hij heeft de wandcontactdoos vernieuwd. Helaas is het vandaag erger geworden: internet is al meerdere malen compleet weggevallen. Na telefonisch contact met Ziggo werd het modem gereset en werkte het weer even na behoren. Uiteindelijk staat nu een storingsmonteur gepland voor a.s. maandag.
Via de startpost kwam ik de tip tegen om eens in het modem te duiken. Deze waardes zeggen mij niks, is er iemand die hier iets over kan zeggen? https://m.imgur.com/a/kvAiv7D
Deze keer spant het helemaal de kroon. Er is voor ons door Ziggo allemaal nieuw spul besteld want ons abbonement heeft een "upgrade" gehad.
Nu is het zo dat wij al een hele tijd alleen maar een Ci+ module hebben dit na een mediabox of 5 die niet wilde werken. Ook staat de Technicolor gewoon in bridge.
Wij willen dus helemaal geen nieuwe spullen. We kijken bijna geen tv en wij willen absoluut geen extra kastjes meer. Wij hoeven ook geen sneller internet. Met 100Mb kunnen wij hier echt meer dan prima uit de voeten. (Maar ja, een stap terug is uiteraard maar 50Mb)
Het is dat ik ze niet meer mag bellen van mijn werdrhelft (het vorige gesprek tussen Ziggo en mij verliep niet echt best) maar persoonlijk ben ik er echt helemaal klaar mee. Als ik straks toch ongevraagd allerlei meuk krijg of een "per ongeluk" gedeactiveerd modem ga ik gewoon naar KPN.
Ziggo is een bedrijf wat wat mij betreft snel mag verdwijnen.
Is die verdwenen?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Waarschijnlijk bedoel je deze: https://www.ziggo.nl/voor...dendeals/abonnementcheck/ maar ik weet niet zeker of dat echt voor opzeggen is, maar je kan zeggen dat je een aanbod van een andere provider hebt gehad en dus over wilt stappenBad Brains schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:42:
Ik wil opzeggen en er was vroegah een "bel me terug" pagina.
Is die verdwenen?
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
net even terug gekeken.. maar sinds 2016 incasseren ze hier gewoon elke keer rond de zelfde datum... uitzonderingen zijn daar waar de logische (in lijn liggende) incassodatum op een feestdag viel...jbhc schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:13:
Het blijft bijzonder. Telkens krijgen we "gratis" een nu nog snellere internetverbinding en een paar maanden later komt er dan een prijsverhoging. Had ik het al gehad over automatische incasso welke telkens 1 of 2 dagen eerder wordt geincasseerd?
verder terug kijken leek mij niet nodig
hier wacht ik nog even met de afdeling retentie lastig vallen, even het glasvezeltraject hier afwachten
404 Signature not found
Ik ben begin 2018 overgezet van de 23e van de maand naar de 18e van de maand, ik heb daar bezwaar tegen gemaakt maar de klantenservice kon er niets aan doen. Ze verdelen de incasso's over meerdere dagen en je kunt niet kiezen welke.jbhc schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:13:
Het blijft bijzonder. Telkens krijgen we "gratis" een nu nog snellere internetverbinding en een paar maanden later komt er dan een prijsverhoging. Had ik het al gehad over automatische incasso welke telkens 1 of 2 dagen eerder wordt geincasseerd?
Edit: ik zie net dat het sinds begin dit jaar op de 21e wordt geïncasseerd. Was me nog niet opgevallen dat de incasso nu na de toeslagen komt (wat ik uiteraard liever heb).
[ Voor 13% gewijzigd door AlbertJP op 17-06-2019 20:48 ]
Huidige (of eigenlijk oude) abonnement: 2 x 1,5GB + 150min/sms voor €9,22.Dennisdn schreef op maandag 17 juni 2019 @ 06:55:
Bijzonder. Na de gegevens voor de Next begon de medewerker tegen mij ook dat ik ook nog mijn Vodafone-abo kon verlengen en hij kon een éénnmalige aanbieding doen die mij al te mooi klonk om waar te zijn. (10 euro per maand goedkoper dan het uiterste eigen Voda-verlengingsaanbod voor een SIM-only). Ben er verder niet op in gegaan.
Aanbod: 2 x 1,5GB + 50GB 'jaartegoed' voor €7,50.
Blijkt 2 x 0,5GB te zijn met 50GB voor de eerste twee weken te zijn. Lekker nuttig..

Ik geef ze nog een paar dagen om met een reactie te komen, anders mogen ze het contract ontbinden vanwege misleiding. Mijn verwachting: Vodafone <> Ziggo ping-pong en "we kunnen dat oude abonnement helaas niet meer activeren."
Nou, gebeld. Eerst 30 minuten aan de Mieke Telkamp lijn gehangen, daarna geholpen door een zeer vriendelijke jongeman.CaiGil schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:59:
[...]
Waarschijnlijk bedoel je deze: https://www.ziggo.nl/voor...dendeals/abonnementcheck/ maar ik weet niet zeker of dat echt voor opzeggen is, maar je kan zeggen dat je een aanbod van een andere provider hebt gehad en dus over wilt stappen
Heb gezegd dat ik wil opstappen i.v.m. al de verhogingen die buiten de inflatie vallen en dat deze de doorslag gaf om weg te gaan.
Daarna 40 minuten met deze man aan de telefoon gezeten, heb de minimale korting van 1ste 6mnd 39.95 gekregen en daar was het wel mee gedaan.
Krijg ik mijn contract opgestuurd, staat alles heel netjes in (gaat in op 1 juli) 14 dagen bedenktijd. en wat lees ik op de derde regel.
Weet je, dan ben ik wel helemaal klaar. Heb aangegeven dat, DAT de druppel was. En wat doen ze.. je krijgt een extra druppel.Vanaf 1 juli 2019 betaalt u voor dit abonnement € 2,50 meer per maand.
ongelofelijk.
[ Voor 10% gewijzigd door Jay-B op 17-06-2019 23:29 ]
Ik begrijp wat je zegt, echter hij heeft 30 minuten op me ingeluld om toch te blijven.Jay-B schreef op maandag 17 juni 2019 @ 23:28:
Maar de reden waarom je belde was toch de verhoging per 1 juli? De prijzen worden hoger, dat staat vast. Vervolgens krijg je kennelijk een aanbod, je accepteert deze en valt nu om de verhoging waar je eerder al voor belde?Of wist je niet dat de prijzen per 1 juli omhoog gaan?
Was een leuk gesprek overigens, echter de "buitensporige" verhoging was de hoofdmoot.
Vandaar deze reactie, begrijp het wel.

Serieus hoe kun je hier nou rouwig om zijn.

*Ik neem trouwens wel aan dat die +€2.50 pas geldt ná het aanbod van 6x €39.95, en niet dat dit over 2 weken €42.45 wordt..
Zo niet, snap ik je frustratie.
[ Voor 5% gewijzigd door SmiGueL op 18-06-2019 01:13 ]
Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup
Nee, die 2,50 kopt er direct in, dat is juist het punt.SmiGueL schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 01:05:
Dus jij had liever gezien dat ze die 'luttele' (ten opzichte van je aanbod) €2.50 verhoging hadden geschrapt in plaats van een aanbod met 6 maanden tig euro korting?
Serieus hoe kun je hier nou rouwig om zijn.
*Ik neem trouwens wel aan dat die +€2.50 pas geldt ná het aanbod van 6x €39.95, en niet dat dit over 2 weken €42.45 wordt..
Zo niet snap ik je frustratie.
Die +1 @Jay-B was van mij, want ik begrijp wel dat men denkt "dude zeik niet" maar het gaat juist over hetgene waarover ik aan het zeiken was; (en ik was echt 99% zeker om weg te gaan, dit was geen "ik wil korting" actie.
Was bij mij ook. En maar blijven beweren dat mijn zojuist verlengde abo bij hollandsnieuwe nog wel opgezegd kon worden omdat het pas in augustus ingaat. Ik heb hem ook maar afgekapt. Next boxje werkt wel perfect moet ik zeggen, al staat de wifi nu in de meterkast, wat sub-optimaal is in mijn huis.Dennisdn schreef op maandag 17 juni 2019 @ 06:55:
[...]
Bijzonder. Na de gegevens voor de Next begon de medewerker tegen mij ook dat ik ook nog mijn Vodafone-abo kon verlengen en hij kon een éénnmalige aanbieding doen die mij al te mooi klonk om waar te zijn. (10 euro per maand goedkoper dan het uiterste eigen Voda-verlengingsaanbod voor een SIM-only). Ben er verder niet op in gegaan.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Mijn huidige, al lang verlopen, abonnement is 20gb voor 26 euro. Dat kan inmiddels wat goedkoper door naar 30gb voor 23 euro te gaan. Maar de Ziggo-medewerker vertelde mijn 20gb te kunnen verlengen voor 16 euro pm. Misschien had ik het moeten nemen om ze daarna aan de afspraken te houden. Maar zag daar al wel weer gedoe bij ontstaan.Tackleberry schreef op maandag 17 juni 2019 @ 22:34:
[...]
Huidige (of eigenlijk oude) abonnement: 2 x 1,5GB + 150min/sms voor €9,22.
Aanbod: 2 x 1,5GB + 50GB 'jaartegoed' voor €7,50.
Blijkt 2 x 0,5GB te zijn met 50GB voor de eerste twee weken te zijn. Lekker nuttig..
Ik geef ze nog een paar dagen om met een reactie te komen, anders mogen ze het contract ontbinden vanwege misleiding. Mijn verwachting: Vodafone <> Ziggo ping-pong en "we kunnen dat oude abonnement helaas niet meer activeren."
Voor dat geld ben ik liever vrij om elk moment op te kunnen stappen.
[ Voor 15% gewijzigd door Dennisdn op 18-06-2019 09:18 ]
Mijn horizon box werk niet naar behoren, is traag en loopt vaak vast. Heb al een mail gestuurd over het vervangen van deze box voor een next, maar kreeg daar als reactie op dat ik wel in aanmerking kwam voor een upgrade naar de next, maar dat ik vanzelf aan de beurt kom middels een mail van Ziggo.
Deze mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Door het ongemak van de horizon box en de reactie van Ziggo met het bericht dat ik vanzelf aan de beurt kom (terwijl ik duidelijk heb aangegeven problemen te hebben met de huidige horizon box.) is dit mij ietwat in het verkeerde keelgat geschoten.
Ik ben woonachtig in Almere en heb hierdoor ruime keuze in providers. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar glasvezel. Mocht Ziggo mij willen behouden dan verwacht ik op z'n minst een kosteloze upgrade naar de Next (of korting op abonnement.) Is dit realistisch?
Bedankt allen!
There's no school like the old school and i'm the headmaster
De next wordt inmiddels landelijk uitgerold. Je kan overstappen naar de next in combinatie met aansluitkosten van 19,95. Sommige mensen krijgen dat er overigens vanaf via de (telefonische) afdeling opzegging.dannbla schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:47:
Ik ben woonachtig in Almere en heb hierdoor ruime keuze in providers. Ik zit er aan te denken om over te stappen naar glasvezel. Mocht Ziggo mij willen behouden dan verwacht ik op z'n minst een kosteloze upgrade naar de Next (of korting op abonnement.) Is dit realistisch?
Bedankt allen!
Ten eerste, je bent geen lid maar een klant.dannbla schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 09:47:
Misschien kan iemand mij adviseren. Ik ben nu al 3+ jaar lid van Ziggo en heb een Internet Complete en TV Complete pakket. Mijn vrouw en ik ontvangen beide maandelijks 5 euro korting op ons mobiele telefoon abonnement via Vodafone omdat wij thuis Ziggo hebben.
Mijn horizon box werk niet naar behoren, is traag en loopt vaak vast. Heb al een mail gestuurd over het vervangen van deze box voor een next, maar kreeg daar als reactie op dat ik wel in aanmerking kwam voor een upgrade naar de next, maar dat ik vanzelf aan de beurt kom middels een mail van Ziggo.
Deze mail heb ik tot op heden nog niet ontvangen. Door het ongemak van de horizon box en de reactie van Ziggo met het bericht dat ik vanzelf aan de beurt kom (terwijl ik duidelijk heb aangegeven problemen te hebben met de huidige horizon box.) is dit mij ietwat in het verkeerde keelgat geschoten.
Bedankt allen!
Daarnaast kun je toch gewoon via " Mijn Ziggo" je abonnement aanpassen naar Complete Tv met een next? Is 50 cent per maand duurder dan je nu betaald.
Dat wist ik niet. Ik betaal nu 64,50 per maand en zie dat ik dan 67,50 per maand ga betalen.jongetje schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:58:
[...]
Ten eerste, je bent geen lid maar een klant.
Daarnaast kun je toch gewoon via " Mijn Ziggo" je abonnement aanpassen naar Complete Tv met een next? Is 50 cent per maand duurder dan je nu betaald.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Dat is inderdaad de nieuwe prijs voor het abonnement met de Next box.dannbla schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Dat wist ik niet. Ik betaal nu 64,50 per maand en zie dat ik dan 67,50 per maand ga betalen.
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Die verhoging bestaat uit €2,50 aan periodieke abonnementsverhoging (onvermijdelijk) en €0,50 aan extra maandelijkse kosten voor gebruik van de Next box.dannbla schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:06:
[...]
Dat wist ik niet. Ik betaal nu 64,50 per maand en zie dat ik dan 67,50 per maand ga betalen.
Vorige week zat ik weer te wachten met de afstandsbediening in m'n hand én de iPad op schoot. Terwijl de Horizonbox aan het laden was de Ziggo app geopend, serie opgezocht en afgespeeld via de Chromecast.
Waarom zou ik eigenlijk nog een aparte kast willen?
Ik heb de Next uitgeprobeerd bij m'n ouders en die werkt echt fijn en vele malen vlotter, maar ik vind het streamen via de app wel prima eigenlijk.
Eind dit jaar krijgen we glasvezel en ik denk dat ik de TV maar in z'n geheel op zeg. Voor die paar keer per jaar dat we wél iets willen kijken gebruik ik de login van m'n ouders wel om het te streamen via de Chromecast denk ik.
Ik ben niet uit op een welles/nietes discussie of bovenstaand "eerlijk of legaal" is, maar ben wel benieuwd of er mensen zijn die al langere tijd kijken via de app + chromecast en of ze in die tijd nog een nadelen hebben ondervonden.
De app werkt namelijk prettig, vlot en overzichtelijk en ik kan dan ook niet echt nadelen aanwijzen tot op heden. Binnenkort ga ik onze nieuwe TV meubel ophangen en ik denk dat ik daar niet eens de moeite neem om die aftandse Horizonbox daar in te zetten....
Tja, het gras is altijd groener bij de buren. KPN of welke andere kabelaar heeft ook dit soort "problemen". Daar gaat de prijs ook ieder jaar omhoog en zal om de zoveel tijd je apparatuur vernieuwd worden of je het nu wilt of niet.jbhc schreef op maandag 17 juni 2019 @ 19:13:
Als ik straks toch ongevraagd allerlei meuk krijg of een "per ongeluk" gedeactiveerd modem ga ik gewoon naar KPN.
Het maakt mij niet uit wanneer ze het geld afschrijven, zolang ze het maar een keer per maand doen.AlbertJP schreef op maandag 17 juni 2019 @ 20:43:
[...]
Ik ben begin 2018 overgezet van de 23e van de maand naar de 18e van de maand, ik heb daar bezwaar tegen gemaakt maar de klantenservice kon er niets aan doen. Ze verdelen de incasso's over meerdere dagen en je kunt niet kiezen welke.
Edit: ik zie net dat het sinds begin dit jaar op de 21e wordt geïncasseerd. Was me nog niet opgevallen dat de incasso nu na de toeslagen komt (wat ik uiteraard liever heb).
[ Voor 41% gewijzigd door sjaool op 18-06-2019 14:20 ]
"When you grow up your heart dies"
Nu blijft er bij ons gelukkig maandelijks genoeg over. Toch zou ik willen dat de dag nadat ik mijn salaris ontvang gelijk alle vaste lasten worden afgeschreven, dan ben je er maar vanaf en weet je waar je aan toe bent. Nu kijk je op je rekening en moet je eerst weer nadenken/checken of toevallig bijv. Ziggo net wel of net niet is afgeschreven.
Anyway, dat is een andere discussie
Ben het met @sjaool eens dat het mij niet uitmaakt wanneer, zolang het maar 1x per maand is
Ja ok, maar toen het nog werd afgeschreven voor de zorgtoeslag gestort werd gebeurde het een enkele keer dat ik een mailtje van N26 kreeg dat mijn saldo te weinig was (en ik even geld van de spaarrekening moest storten om die paar dagen te overbruggen).sjaool schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:19:
[...]
Het maakt mij niet uit wanneer ze het geld afschrijven, zolang ze het maar een keer per maand doen.
Heb mijn abonnement via retentie vernieuwd (had nog t/m deze maand BF korting en die blijft staan) naar Alles-in-1-Complete+MovieXL incl. next box met 3 maanden korting (€ 39,95 p/mnd) echter wat ze ook probeerden ze kregen geen authorisatie om de activatiekosten op nul te zetten. Helaas maar wel lekker c.a. €120,- korting.king006 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 10:31:
[...]
De next wordt inmiddels landelijk uitgerold. Je kan overstappen naar de next in combinatie met aansluitkosten van 19,95. Sommige mensen krijgen dat er overigens vanaf via de (telefonische) afdeling opzegging.
Ben benieuwd hoe de Next gaat bevallen alhoewel ik die voornamelijk voor opnemen zal gebruiken.
Nog effe de mail afwachten en controleren of het allemaal goed gegaan is.
Xiaomi 14 Ultra 16GB\512GB EEA Global OS2.0.103.0.UMAEUXM + Nvidia Shield TV Pro 2019
Maar om heel eerlijk te zijn is dat natuurlijk niet het probleem van Ziggo maar van jezelf natuurlijk. Je weet dat je rekeningen moet betalen dus zal je saldo altijd toereikend moeten zijn.AlbertJP schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:00:
[...]
Ja ok, maar toen het nog werd afgeschreven voor de zorgtoeslag gestort werd gebeurde het een enkele keer dat ik een mailtje van N26 kreeg dat mijn saldo te weinig was (en ik even geld van de spaarrekening moest storten om die paar dagen te overbruggen).
Ik neem aan dat je weet wat je vaste lasten zijn? Dan is toch ook duidelijk wat je per maand te besteden hebt?B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:27:
Niet mee eens.
Nu blijft er bij ons gelukkig maandelijks genoeg over. Toch zou ik willen dat de dag nadat ik mijn salaris ontvang gelijk alle vaste lasten worden afgeschreven, dan ben je er maar vanaf en weet je waar je aan toe bent. Nu kijk je op je rekening en moet je eerst weer nadenken/checken of toevallig bijv. Ziggo net wel of net niet is afgeschreven.
P.S. ik ben zelf ook niet heilig qua mijn financiën maar ik weet wat er binnenkomt en wat er de deur uitgaat.
[ Voor 39% gewijzigd door sjaool op 18-06-2019 18:41 ]
"When you grow up your heart dies"
3 maanden korting is ook leuksnah001 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 16:31:
[...]
Heb mijn abonnement via retentie vernieuwd (had nog t/m deze maand BF korting en die blijft staan) naar Alles-in-1-Complete+MovieXL incl. next box met 3 maanden korting (€ 39,95 p/mnd) echter wat ze ook probeerden ze kregen geen authorisatie om de activatiekosten op nul te zetten. Helaas maar wel lekker c.a. €120,- korting.
Ben benieuwd hoe de Next gaat bevallen alhoewel ik die voornamelijk voor opnemen zal gebruiken.
Nog effe de mail afwachten en controleren of het allemaal goed gegaan is.
[ Voor 135% gewijzigd door rens-br op 18-06-2019 21:30 ]
Een extra betaalrekening voor vaste lasten is zo geopend toch? Wel jammer dat het tegenwoordig overal geld kost. Extra betaalrekening zonder pas kost bij de Rabo in ieder geval 0,95 per maand.B-Real schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 14:27:
Niet mee eens.
[ Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 18-06-2019 22:58 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Uiteraard weet ik dat, levert ook geen problemen op gelukkig.sjaool schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 18:39:
[...]
Ik neem aan dat je weet wat je vaste lasten zijn? Dan is toch ook duidelijk wat je per maand te besteden hebt?
P.S. ik ben zelf ook niet heilig qua mijn financiën maar ik weet wat er binnenkomt en wat er de deur uitgaat.
Bij de ING kun je zelfs eenvoudig vooruitkijken qua inkomsten en uitgaven plus bijbehorend banksaldo, best handig.
Ik zou het alleen fijn vinden dat als ik vandaag salaris ontvang, morgen alle vaste lasten er vanaf gaan. Doet het maar in 1x flink pijn en is het de rest van de maand YOLO
Dat is pas gedoe en kost idd nog extra geld ooksdk1985 schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 22:51:
[...]
Een extra betaalrekening voor vaste lasten is zo geopend toch? Wel jammer dat het tegenwoordig overal geld kost. Extra betaalrekening zonder pas kost bij de Rabo in ieder geval 0,95 per maand.
Issue is namelijk dat er achter mijn Ziggo modem een Netgear switch hangt. Voorheen had ik prio apparaten direct aan het Ziggo modem hangen, zoals bijv. de Synology. Als ik dat nu doe werkt het prima. Totdat ik ga browsen op mijn Synology. Via de webinterface of een netwerkshare. Dan loopt de verbinding vast en klapt de internetverbinding er ook uit.
Nu zit de Synology op de switch, dus 'indirect' op het Ziggo modem en dan gaat het dus wel goed. Vreemd.
Het werkte ooit wel goed.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Kortom, ook hier 3 maand voor 39.95 en een extra korting van 27 euro.
Sneller kun je het niet verdienen
Hoop dat ze dit ooit fixen.menzo schreef op dinsdag 18 juni 2019 @ 11:20:
Een nadeel is dat replay-tv niet werkt via Chromecast.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Zeker maar je hebt dan wel exact wat je zegt te zoeken. Je laat alle vaste kosten van de extra betaalrekening afschrijven. Tegelijkertijd stel je eenmalig een herhalende automatische overboeking in op de dag nadat je salaris ontvangt. Die boeking is gelijk aan de maandelijkse lasten die via die rekening lopen. De vaste lasten ben je op die manier de volgende dag direct kwijt van je normale betaalrekening. Als je nog wat hoger overboekt dan nodig is kun je alleen nog maar rijker wordenB-Real schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 08:47:
[...]
Uiteraard weet ik dat, levert ook geen problemen op gelukkig.
Bij de ING kun je zelfs eenvoudig vooruitkijken qua inkomsten en uitgaven plus bijbehorend banksaldo, best handig.
Ik zou het alleen fijn vinden dat als ik vandaag salaris ontvang, morgen alle vaste lasten er vanaf gaan. Doet het maar in 1x flink pijn en is het de rest van de maand YOLO
[...]
Dat is pas gedoe en kost idd nog extra geld ook
Bij de Rabobank kon je vroeger automatisch rubriceren, dan zie je precies wat je per maand aan 'transport', 'huishouden', 'verzekeringen', enz kwijt bent. Maar tegenwoordig is met de komst van de nieuwe App de oude omgeving eruit gegooid en is die functie verdwenen. Zelf heb ik sindsdien dit principe op een boodschappen rekening toegepast. Dat scheelt zeker 20 transacties per maand. Mijn normale betaalrekening was nooit eerder zo overzichtelijk
edit: Ik geloof dat we wel offtopic zijn gegaan.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Kan wellicht interessant zijn
Ik ben bang dat ze dat niet snel zullen fixen.
Ze hebben nog liever dat je een box afneemt dan dat je via de chromecast kijkt.
Ik snap het slaat nergens op, maar ik heb het eens gevraagd waarom dit via de chromecast niet kon toen was het antwoord dat het met de rechten te maken heeft.
Nonsens na mijn idee want waarom mag ik dan wel overal via ZiggoGo kijken, maar als ik het via de chromecast wil doen dan hebben we opeens te maken met rechten
Dus nee ik verwacht niet snel een oplossing
[ Voor 75% gewijzigd door MdO82 op 19-06-2019 14:45 ]
2250 WP Zuid PVoutput
Zelf heb ik de afgelopen twee jaar met veel plezier een technicolor 7210 op Bridgemode gekoppeld aan mijn geliefde asus rt-ac66u gedraaid. Echter sinds de snelheidsverhoging valt het internet hier regelmatig onverwacht weg. Wie heeft hier nog meer ervaringen mee?
Mijn (voorlopige) conclusie is dat deze modem de snelheidsverhoging van 200/20 naar 250/25 dus niet aan kan. Als vervanging hebben ze een Connectbox opgestuurd, maar ik had op de website de Ubee UBC1318ZG die mij alligsinds meer bevalt en ook aangeven dat dat een in mijn insziens een betere oplossing is. Ziggo zegt echter dat dit een docsis 3.1 modem is en daarom niet in mijn Docsis 3.0 regio valt en niet leverbaar is, wat raar is want het modem staat tch echt op hun eigen website (https://www.ziggo.nl/klan...nder-wifi/ubee-ubc1318zg/).
Dus mijn vraag aan uw mijn beste mede tweakers, hoe zijn jullie ervaringen met de connectbox in bridgemodus?
Hoe hij de ervaringen met de Ubee UBC1318ZG (en hoe kan ik toch aan dit modem komen)
en welke is de betere optie voor een stabieler thuisnetwerk,
mijn oneindige dank
Ziggo levert hem alleen aan zakelijke abonnees. Als particuliere klant krijg je hem niet binnen.gijskeherder schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 15:48:
Hoe hij de ervaringen met de Ubee UBC1318ZG (en hoe kan ik toch aan dit modem komen)
en welke is de betere optie voor een stabieler thuisnetwerk,
mijn oneindige dank![]()
Probeer je ze binnenlangs of buitenlangs te laten connecten?Roetzen schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:13:
De Connectbox heeft een gastnetwerk. Configureren is eenvoudig en het werkt zoals verwacht. Op één dingetje na. De servers op mijn hoofdnetwerk zijn onbereikbaar vanaf het gastnetwerk. En dat is wel vreemd. Ze zijn immers voor iedereen in de rest van de wereld bereikbaar, dus waarom zouden de gebruikers van mijn gastnetwerk buitengesloten moeten worden? Zie ik iets over het hoofd?
Dat moet je even uitleggen. Wat bedoel je met "binnenlangs" en "buitenlangs"?rodie83 schreef op woensdag 19 juni 2019 @ 16:39:
[...]
Probeer je ze binnenlangs of buitenlangs te laten connecten?
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.
Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic