Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

TFHfony

Professional Weirdo

RavonsDaro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:25:
Ik lees trouwens wel eens vaak dat mensen soms bellen naar Ziggo en dan korting scoren door een jaartje bij te tekenen. Is het echt zó makkelijk dan? Want ik ben inmiddels al een ruime tijd lid van Ziggo en heb gewoon geen klachten.

Maar een beetje korting is nooit weg. O-)

De redenen dat ik geen storingen heb is wellicht omdat ik de wijze beslissing heb gemaakt om m'n modem in brugmodus te zetten en m'n TP-LINK het verkeer laat regelen..
Ja, het is echt zo makkelijk... Ik heb zelfs nog nooit hoeven "dreigen" met opzeggen, maar gewoon melden dat mijn jaarcontract voorbij is en ik graag wil verlengen met korting was voldoende. Meestal kreeg ik dan of 3 maanden 50% korting of 3 maanden lang mijn pakket voor 39 euro.
Ik lees hier af en toe ook wel dat mensen grotere kortingen kunnen krijgen door wel te dreigen met opzeggen, dus... dat kan ook een overweging zijn. Maar elk jaar een belletje is zo een besparing van 100 euro.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50
TFHfony schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:29:
[...]

Ja, het is echt zo makkelijk... Ik heb zelfs nog nooit hoeven "dreigen" met opzeggen, maar gewoon melden dat mijn jaarcontract voorbij is en ik graag wil verlengen met korting was voldoende. Meestal kreeg ik dan of 3 maanden 50% korting of 3 maanden lang mijn pakket voor 39 euro.
Ik lees hier af en toe ook wel dat mensen grotere kortingen kunnen krijgen door wel te dreigen met opzeggen, dus... dat kan ook een overweging zijn. Maar elk jaar een belletje is zo een besparing van 100 euro.
dreigen hoef niet eens, gewoon bellen en zeggen dat je weer contract vrij ben en wat ze kunnen aanbieden qua korting. vaak zeggen ze dan 3 maanden voor €29,95 p/m als je dan vraag waar de 6maanden actie is gebleven kunnen ze die ook gewoon aanbieden. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

RenaldoN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:32:
[...]
dreigen hoef niet eens, gewoon bellen en zeggen dat je weer contract vrij ben en wat ze kunnen aanbieden qua korting. vaak zeggen ze dan 3 maanden voor €29,95 p/m als je dan vraag waar de 6maanden actie is gebleven kunnen ze die ook gewoon aanbieden. :9~
Zo ver heb ik zelf nooit doorgevraagd. Ach... Over zo'n 2 a 3 maanden ga ik echt bellen om op te zeggen, dan komt er eindelijk glas hier in het dorp. Op zich bijna 25 jaar best een tevreden klant geweest.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
TFHfony schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:35:
[...]

Zo ver heb ik zelf nooit doorgevraagd. Ach... Over zo'n 2 a 3 maanden ga ik echt bellen om op te zeggen, dan komt er eindelijk glas hier in het dorp. Op zich bijna 25 jaar best een tevreden klant geweest.
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZzLWW6j/Untitled.png

volgende keer gewoon vragen kan aardig wat geld schelen op jaarbasis als je het goed aanpak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

RenaldoN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:48:
[...]

[Afbeelding]

volgende keer gewoon vragen kan aardig wat geld schelen op jaarbasis als je het goed aanpak.
Dat zijn de betere bedragen! :) Maar zoals ik hierboven al zei ga ik in Q3 over naar glas en ik zag in het KPN topic al dezelfde discussies over het jaarlijks verkrijgen van korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-05 13:19
RenaldoN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 13:48:
[...]

Heb je hier misschien wat tips voor die je zou kunnen delen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RenaldoN
Gepstra schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:43:
[...]

Heb je hier misschien wat tips voor die je zou kunnen delen?
Zijn niet heel veel tips denk ik. gewoon bellen dat je wilt verlengen en korting ontvangen. 6 maanden bieden ze eigenlijk altijd wel aan en zo niet ophangen en opnieuw bellen :)

hoe ik aan de extra lange tijd €30 kom is als volgt:

Januari bellen dat je wilt verlengen =6x€30p/m
Juni bellen dat je wilt verlengen met korting omdat ze de prijzen verhoogd hebben en je contract vrij ben 6x€30p/m
afgelopen jaar mijn abonnement ook verlengd met de black friday deals =6x€30p/m
hierdoor heb ik van mijn laatste 18maanden contract 16maanden €30p/m betaald en daar komen nu dus weer 6 maanden bij omdat ik nu weer verlengd heb tegen korting tarief.

[ Voor 5% gewijzigd door RenaldoN op 06-06-2019 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexFL
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-05 19:54
RenaldoN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Zijn niet heel veel tips denk ik. gewoon bellen dat je wilt verlengen en korting ontvangen. 6 maanden bieden ze eigenlijk altijd wel aan en zo niet ophangen en opnieuw bellen :)

Juni bellen dat je wilt verlengen met korting omdat ze de prijzen verhoogd hebben en je contract vrij ben 6x€30p/m
hierdoor heb ik van mijn laatste 18maanden contract 16maanden €30p/m betaald en daar komen nu dus weer 6 maanden bij omdat ik nu weer verlengd heb tegen korting tarief.
Welk pakket heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-05 14:45

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Well, that was easy..

Is toch weer 34 euro wat je maar moet dokken voor een half jaartje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gepstra
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-05 13:19
RenaldoN schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 14:52:
[...]

Thanks!

Het enige verschil is dan dat ons abbo nu gewoon maandelijks doorloopt, misschien ook maar eens met dat verlengen spelen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 29-01-2024
Jeroenzer schreef op woensdag 5 juni 2019 @ 12:29:
Vraagje, heeft iemand ooit een keer vernomen dat Ziggo contact op neemt met de klanten om te melden dat er een storing van het huis komt waar de persoon woont en dat er een afspraak moet worden gemaakt om dit te laten checken door een monteur ?

Mijn moeder is namelijk meerdere keren gebeld door een prive nummer ( neemt ze nooit op, houd ze niet van) en vervolgens kreeg ze een voicemail met de melding dat er een storing zou komen vanuit haar huis en dat dit moet worden gecheckt.
Bellen: Nee, wel een brief(je) van een monteur dat ik disconnected was mbt upstream filter.

Heb ik weekje zonder internet gezeten ivm de tijden dat de monteur eea bij mij binnen kon controleren (filter op 't aansluitpunt) en ik weer alles werkende had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
RavonsDaro schreef op donderdag 6 juni 2019 @ 15:13:
Well, that was easy..

Is toch weer 34 euro wat je maar moet dokken voor een half jaartje _/-\o_
Jup.. maar met de media box next (de nieuwe versie) is maar 3 maanden korting mogelijk ipv 6. Of is iemand dit wel gelukt? Dus het is 6 maanden korting met huidige mediabox XL of 3 maanden korting met de nieuwe media box NEXT.

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-04 12:57
Workaholic schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:31:
[...]

Jup.. maar met de media box next (de nieuwe versie) is maar 3 maanden korting mogelijk ipv 6. Of is iemand dit wel gelukt? Dus het is 6 maanden korting met huidige mediabox XL of 3 maanden korting met de nieuwe media box NEXT.
Nee ik kreeg ook maar 3 maanden aangeboden. Dit geweigerd natuurlijk en ik bel over een paar weken nog wel een keer. Medewerker gaf aan dat het beleid er nog niet is voor de Next en de 3 maanden gelinkt is aan de snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-05 08:33
Remmetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:58:
[...]

Nee ik kreeg ook maar 3 maanden aangeboden. Dit geweigerd natuurlijk en ik bel over een paar weken nog wel een keer. Medewerker gaf aan dat het beleid er nog niet is voor de Next en de 3 maanden gelinkt is aan de snelheidsverhoging.
Wil je dat nog eens uitleggen? De drie maanden gelinkt aan de snelheidsverhoging? Of aan de prijsverhoging ? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-05 00:27
Top dat bellen doet wonderen, ik heb nu 6 maand 29,95 start- voor een jaar. _/-\o_

Edit, ik ben over de prijs van het abbo begonnen, dat ik het goedkoper wil.

[ Voor 32% gewijzigd door Mel33 op 08-06-2019 14:20 ]

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Laatst online: 19-05 14:45

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

In mijn geval heb ik alleen een CI+ module in m'n TV. Allemaal leuk en aardig, die mediaboxen maar met een HTPC'tje, een PS4 én als 't moet een Chromecast hoef ik niet veel meer te hebben. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34

HellBeast

Oh My GoT!

Net mijn jaarcontract weer verlengd. De eerste 6 maanden 29,95 betalen. Scheelt mij 258 euro!

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 18:01
HellBeast schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 14:39:
Net mijn jaarcontract weer verlengd. De eerste 6 maanden 29,95 betalen. Scheelt mij 258 euro!
Maar zonder NEXT box ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 29-04 20:36
Wie heeft bij next opnieuw 1 jaar contract voor mekaar gekregen en dan 1e 6 maanden actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:34

HellBeast

Oh My GoT!

Dat klopt helaas. Ik heb serieus andere opties overwogen, maar bij mij leveren concurrenten maximaal 100mbit. Die teruggang wil ik niet aan. Ze hebben nog wel een aanbieding gedaan voor de MediaBox Next, maar dan ging mijn abonnement na een aanbiedingsperiode van 3 maandem met 10 euro omhoog. Daar heb ik voor bedankt.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
HellBeast schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Dat klopt helaas. Ik heb serieus andere opties overwogen, maar bij mij leveren concurrenten maximaal 100mbit. Die teruggang wil ik niet aan. Ze hebben nog wel een aanbieding gedaan voor de MediaBox Next, maar dan ging mijn abonnement na een aanbiedingsperiode van 3 maandem met 10 euro omhoog. Daar heb ik voor bedankt.
Dat klopt inderdaad :( het is jammer dat ze met de NEXT niet gewoon leuke kortingen bieden net als bij de mediabox XL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

king006 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:43:
[...]
Dat klopt inderdaad :( het is jammer dat ze met de NEXT niet gewoon leuke kortingen bieden net als bij de mediabox XL.
Dat klopt inderdaad, maar is ook logisch. Die NEXT box kost gewoon geld, ook voor Ziggo, en die moeten deze kosten dus voorschieten. Dit willen ze natuurlijk zo snel mogelijk terugverdienen. Ze zijn nou eenmaal een bedrijf met aandeelhouders :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:23
Ze kunnen nog geen korting bieden op een pakket i.c.m. de mediabox next werd mij verteld door een Ziggo medewerker.
Ze compenseren de tariefsverhoging voor het komende jaar dmv een eenmalige correctie op de factuur.

Zodra de mediabox next voor iedereen beschikbaar komt zal er wel een korting gegeven kunnen worden ze willen natuurlijk wel klanten behouden. Ik kreeg het advies om aan het einde van mijn huidige jaarcontract nogmaals te bellen.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Meer mensen last van een klapperende lijn? Bij mij de upstream kanalen. Al sinds gisterenmiddag 15.30

En dan bel je met de KS en wordt je doodleuk verteld dat je een ‘ERG OUD EXEMPLAAR’ hebt. 8)7

Terwijl ik gewoon de nieuwste Ubee UBC1318 heb.. |:(

fCasema - Utrecht Centrum

https://tweakers.net/ext/f/d83QSCdWsz9uQ2le90e3nWjm/full.jpg
https://tweakers.net/ext/f/RrtBwtvq2FxqlUsNxbdsgPJ0/full.png

[ Voor 4% gewijzigd door DJSmiley op 08-06-2019 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• king006
@Requa,

Dat roept de particuliere klantenservice elke keer omdat ze dat modem gewoon niet kennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Ik heb een Zakelijke aansluiting, dus belde met de Zakelijke afdeling. :X

Sommige medewerkers zijn daar ook niet al te slim.. |:(

Ik krijg nu dus als eerstvolgende moment volgende week vrijdag pas een monteur. En dan ook nog eens een servicemonteur á €65 euro, ga ik niet betalen hoor. En de dagen dat ik zonder zit krijg ik mooi gecrediteerd. In mijn contract staat: Als er een storing is krijgt u binnen 4 uur een monteur. Nou niet dus. Pas als het hele netwerk eruit ligt, kwam ik vandaag achter. :?

En daar valt een klapperende upstream niet onder, helaas.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IMr1x7duANFnmPdwJWraBySx/full.png
king006 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:23:
@Requa,

Dat roept de particuliere klantenservice elke keer omdat ze dat modem gewoon niet kennen ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Requa op 08-06-2019 18:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mel33
Requa schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 17:39:
Meer mensen last van een klapperende lijn? Bij mij de upstream kanalen. Al sinds gisterenmiddag 15.30

En dan bel je met de KS en wordt je doodleuk verteld dat je een ‘ERG OUD EXEMPLAAR’ hebt. 8)7

Terwijl ik gewoon de nieuwste Ubee UBC1318 heb.. |:(

fCasema - Utrecht Centrum

[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik Had het ook, en nog een paar keer, vooral savonds, kheb een reset uitgevoerd en na de reset de modem even paar min uit gezet. ik ik heb mijn iphone netwerk even een reset gegeven, tot nu helpt het. muv de storing gisteravond, wifi klapte er zomaar uit, dus tel weer reset op het netwerk, en nu is het wel goed.

Ik heb ook die log meldingen

groningen

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
TFHfony schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:46:
[...]

Dat klopt inderdaad, maar is ook logisch. Die NEXT box kost gewoon geld, ook voor Ziggo, en die moeten deze kosten dus voorschieten. Dit willen ze natuurlijk zo snel mogelijk terugverdienen. Ze zijn nou eenmaal een bedrijf met aandeelhouders :)
De next is toch in verhouding net zo duur als een Horizon,zal toch niet zo veel van elkaar verschillen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
lelytown schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 19:34:
[...]

De next is toch in verhouding net zo duur als een Horizon,zal toch niet zo veel van elkaar verschillen?
De next is volgens mij een heel stuk goedkoper te produceren dan de horizonXL. Daarin tegen moet er wel weer een cloudplatform in de lucht gehouden worden. Onderaan de streep denk ik dat het voor Ziggo meer verdient aan de Next dan de HorizonXL.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lelytown
jongetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:16:
[...]

De next is volgens mij een heel stuk goedkoper te produceren dan de horizonXL. Daarin tegen moet er wel weer een cloudplatform in de lucht gehouden worden. Onderaan de streep denk ik dat het voor Ziggo meer verdient aan de Next dan de HorizonXL.
Kijk eens aan....waarom de klanten met de next misschien maar 3 maanden korting en met horizon 6 maanden mocht je bellen is toch niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

jongetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:16:
[...]

Straks wel. Maar kosten voor een bedrijf bestaat uit zo veel meer dan alleen de hardware. Bijvoorbeeld de ontwikkelkosten voor alles zullen nu nog meegecalculeerd worden in de prijzen. Maar ook implementatie, test-racks, etc... Na een X aantal is dat verrekend en vervalt dat component waardoor het product boekhoudkundig goedkoper wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 16:27

Armada

-Wat wil je weten?-

Remmetje schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 12:58:
[...]

Bij mij kon er niets meer vanaf. Ik heb een paar weken geleden een nogal vreemd verloop gehad van de gesprekken. Gesprek 1 was het aanbod inderdaad drie maanden tegen 39,95. Ik moest daar even over denken en belde even later terug en de volgende zegt doodleuk dat het niet kan. En ja, het was wel in het systeem te zetten, maar hij werd weer uit het systeem gegooid. Het was echt niet mogelijk ivm een next.
Dus ik heb toen gezegd dat ik nog een paar weken wacht, om te kijken of dit gefixt werd. Vandaag dus opgebeld, helemaal niets mogelijk, geen idee wanneer dit überhaupt weer mogelijk zou zijn. Ik kon wel eventueel weer een horizon nemen en dan wel weer korting. Dus ik heb ze de situatie nog even uitgelegd, ziggo compleet versus KPN internet en TV (ongeveer zelfde prijsklasse) scheelt dus 208, door de aanbieding van 6 maanden, heeft soortgelijke cloud opnames én je krijgt er gewoon 2 HD-ontvangers bij. Maar ik mag tegen het volle pond doorgaan, omdat het in de ziggo-wereld een enorme innovatie is?
Ik begrijp echt niet hoe retentie zo klanten vast denkt te houden. Dus ik heb maar opgezegd, om over te gaan naar KPN, na zo’n 11 jaar klant geweest te zijn. Als ze geen enkele tegemoetkoming willen doen en er geen enkel zicht is vanaf wanneer dan wel, dan rest mij niet veel keuze.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
Armada schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 20:32:
[...]

Bij mij kon er niets meer vanaf. Ik heb een paar weken geleden een nogal vreemd verloop gehad van de gesprekken. Gesprek 1 was het aanbod inderdaad drie maanden tegen 39,95. Ik moest daar even over denken en belde even later terug en de volgende zegt doodleuk dat het niet kan. En ja, het was wel in het systeem te zetten, maar hij werd weer uit het systeem gegooid. Het was echt niet mogelijk ivm een next.
Dus ik heb toen gezegd dat ik nog een paar weken wacht, om te kijken of dit gefixt werd. Vandaag dus opgebeld, helemaal niets mogelijk, geen idee wanneer dit überhaupt weer mogelijk zou zijn. Ik kon wel eventueel weer een horizon nemen en dan wel weer korting. Dus ik heb ze de situatie nog even uitgelegd, ziggo compleet versus KPN internet en TV (ongeveer zelfde prijsklasse) scheelt dus 208, door de aanbieding van 6 maanden, heeft soortgelijke cloud opnames én je krijgt er gewoon 2 HD-ontvangers bij. Maar ik mag tegen het volle pond doorgaan, omdat het in de ziggo-wereld een enorme innovatie is?
Ik begrijp echt niet hoe retentie zo klanten vast denkt te houden. Dus ik heb maar opgezegd, om over te gaan naar KPN, na zo’n 11 jaar klant geweest te zijn. Als ze geen enkele tegemoetkoming willen doen en er geen enkel zicht is vanaf wanneer dan wel, dan rest mij niet veel keuze.
Scheelt dat per dag dan of je korting kan krijgen (bij next) want de ene krijgt het wel en een ander niet zo als hier te lezen is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 20-05 07:45
[...]

Maar ik mag tegen het volle pond doorgaan, omdat het in de ziggo-wereld een enorme innovatie is?
Dat vind ik persoonlijk iets wat sinds de overname van het oude ziggo veel leest en hoort.
Ze kijken alleen maar wat ze kunnen verdienen aan een klant (hoeveel winst levert het op) en verder kan het hun een zorg zijn.

Ik begrijp dat een bedrijf winst moet maken voor innovatie en soms zaken die niet relevant zijn te sponsoren, maar ik denk dat een klein deel van de klanten werkelijk belt naar de KS om korting te bedingen.

Het argument dat dit ten kosten gaat van bestaande klanten omdat ze dan een prijsverhoging krijgen omdat veel klanten korting vragen vindt ik ook onzin.
Een bedrijf heeft bepaalde kosten en moet dat op een of andere manier terug verdienen.

Loonsverhogingen bijvoorbeeld is iets wat een onderneming altijd terug krijgt.

Maar goed even terug naar het punt van mijn verhaal.
Persoonlijk vindt ik dat ze weinig waarde hechten aan trouwe klanten.
Ze concurrentie is op sommige plekken moordend.

KPN is niet voor niets overal aan de weg aan het timmeren om de snelheid via DSL omhoog te schroeven.
Dit is alleen maar om klanten over te krijgen van Ziggo naar hun.

Nu heeft elk pakket zijn voor en nadelen, maar ik denk dat het gebruik van Coax niet oneindig is en dat geldt net zoals de telefoonkabel, maar als een klant na net zoals bij jouw 11 jaar klant is en je dus al lange tijd hun rekening betaald (wat je gebruikt natuurlijk) dan maakt het toch niet uit of je een keer €270 aan kosten minder binnen zou halen.

Dat haalt Ziggo vast op andere vlakken weer terug.

Mijn punt wat ik bedoel ze doen soms weinig moeite om klanten bij zich te houden.
Als je opzegt dan zijn ze er als de raven bij om contact met je op te nemen waarom je opgezegd hebt en je echt niet wilt blijven.

Wellicht dat ze je van de week nog zullen bellen en dan wel een mooie korting geregeld kunnen hebben.
Waarom moet je als klant eerst perse opzeggen alvorens er iets mogelijk is.

In de energiewereld is het tegenwoordig niet vreemd meer.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:41
HellBeast schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 16:13:
[...]

Gewoon bellen en zeggen dat je problemen hebt met je huidige mediabox. Met de Horizon Box (die ik voorheen had) kon ik werkelijk niks terugkijken, ik kreeg altijd een foutcode. Een belletje naar Ziggo met de uitleg dat het niet werkt en ik kreeg een Next opgestuurd zonder abonnementsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:56
[...]

VodafoneZiggo maakt verlies volgens de laatste cijfers. Ik denk dat je dan vooral even moet kijken naar diegene die standaard elk jaar bellen voor korting. Wanneer te veel klanten dat spelletje gaan spelen wordt er een keer een stokje voor gestoken.

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Ik erger me echt ernstig aan mensen die gaan bedelen om korting. En vervolgens gaan dreigen met ‘opzeggen’. Sorry maar, voor jou 10 anderen. Als het financieel niet trekt, zoek dan wat anders i.p.v. te bedelen om korting. Wil je overstappen? Prima, genoeg keuze tegenwoordig imho. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-05 06:12
lelytown schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 21:23:
Scheelt dat per dag dan of je korting kan krijgen (bij next) want de ene krijgt het wel en een ander niet zo als hier te lezen is.
In de tijd dat ik nog bij ziggo zat, hadden ze gewoon een budget voor retentie en als dat potje leeg was, moest je weer een tijdje wachten tot het weer gevuld werd bij de een of andere actie. En daarna er snel bij zijn en niet al te lang wachten.

Ik vermoed dat ze ook wel kijken welke alternatieven de klant heeft en dat verschilt van klant tot klant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Zou het er ook mee te maken kunnen hebben dat als je geen mogelijkheid hebt om sneller te kunnen bij een ander, maar dat alleen ziggo jou dat kan bieden?

Ik erger me dood dat dsl al 12 jaar 25Mbit is, en het nog wel 2 jaar kan duren voor ik een fatsoenlijke 50Mbit kan krijgen.

Ik ben dan wel blij dat ziggo met korting geven akkoord gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:07
Ik had toevallig vandaag ook even gebeld voor korting omdat mijn abonnement verloopt. Kreeg te horen dat het nog niet kan met Next omdat daar nog geen acties in het systeem aan gekoppeld kunnen worden. Over een paar weken wel als de Next officieel wordt uitgerold. De medewerker adviseerde me om dan even terug te bellen voor een aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 11:13
Sinds vandaag opeens last van zeer onstabiele upload, haal gemiddeld 500kbit - 2mbit terwijl ik een abbo heb voor 250/25mbit.

Waardes voor zover ik weet zien er niet absurd uit, morgen (nja vandaag) maar eens even bellen of ze wat aan de andere kant kunnen zien.

Steam

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:07
Requa schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:06:
Ik erger me echt ernstig aan mensen die gaan bedelen om korting. En vervolgens gaan dreigen met ‘opzeggen’. Sorry maar, voor jou 10 anderen. Als het financieel niet trekt, zoek dan wat anders i.p.v. te bedelen om korting. Wil je overstappen? Prima, genoeg keuze tegenwoordig imho. :(
Bij veel producten en diensten kan je onderhandelen over de prijs. Doe jij dat nooit als je ergens een offerte voor ontvangt? Dat komt op hetzelfde neer en heeft niks met bedelen te maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AlbertJP
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-10-2024
grun93 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 22:20:
[...]

In de tijd dat ik nog bij ziggo zat, hadden ze gewoon een budget voor retentie en als dat potje leeg was, moest je weer een tijdje wachten tot het weer gevuld werd bij de een of andere actie. En daarna er snel bij zijn en niet al te lang wachten.

Ik vermoed dat ze ook wel kijken welke alternatieven de klant heeft en dat verschilt van klant tot klant.
Tegenwoordig is er een aparte menu-optie voor opzeggen n.a.v. de prijsverhoging, in plaats van dat je moet doorvragen totdat je met retentie verbonden wordt wat vorig jaar nog wel zo was. Toen ik belde vroeg de medewerker naar ons gebruik en tevredenheid met Ziggo om uit te vinden of we misschien gratis extra's (hogere snelheid, ander tv-abonnement o.i.d.) zouden willen in plaats van korting. Ik had niet zo veel interesse in de gratis upgrades, dus het werd korting.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:03

amphora

Websites & Fotografie

.GoO schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:28:
[...]

Bij veel producten en diensten kan je onderhandelen over de prijs. Doe jij dat nooit als je ergens een offerte voor ontvangt? Dat komt op hetzelfde neer en heeft niks met bedelen te maken.
Bij maatwerk producten of diensten ja. Ik zie ziggo meer als een supermarkt. Of ga je daar ook onderhandelen over de prijs van een zak aardappelen?
Wel vind ik dat ziggo wel wat meer mag doen voor vaste klanten. Ben al 25 jaar klant (eerst casema. Af en toe een gratis trial maandje HBO of iets dergelijks of een huurfilm cadeau om te laten zien dat ze blij zijn je als klant te hebben zou een mooi gebaar zijn.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaggie_NB
  • Laatst online: 28-09-2024
Korting? Dit heeft niets te maken met korting...
Korting is minder hoeven te betalen voor hetzelfde product incl. alle bijbehorende voorwaarden.
Hierbij gaat het gewoon over twee verschillende producten namelijk eentje per maand opzegbaar en eentje voor een jaar vastgelegd.
Ziggo heeft natuurlijk wel een business case gemaakt of ze deze twee apart zullen positioneren en waarschijnlijk door dit niet te doen verdienen ze meer geld omdat veel mensen niet zullen gaan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
.GoO schreef op zondag 9 juni 2019 @ 00:24:
Ik had toevallig vandaag ook even gebeld voor korting omdat mijn abonnement verloopt. Kreeg te horen dat het nog niet kan met Next omdat daar nog geen acties in het systeem aan gekoppeld kunnen worden. Over een paar weken wel als de Next officieel wordt uitgerold. De medewerker adviseerde me om dan even terug te bellen voor een aanbieding.
Dan hoop ik wel dat het voor 1 juli 2019 is want dan kan je nog gratis overstappen en na 1 juli 2019 niet meer;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
amphora schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Bij maatwerk producten of diensten ja. Ik zie ziggo meer als een supermarkt. Of ga je daar ook onderhandelen over de prijs van een zak aardappelen?
Ik koop bepaalde producten daar alleen maar wanneer ze in de aanbieding zijn. Op andere momenten is de propositie niet interessant.

Deze week werd ik door Ziggo gebeld of ik zakelijk drie maanden een proefabonnement wilde gebruiken naast mijn huidige internetverbinding zonder direct een contract aan te gaan (met proeftijd).

Sales gesprek was onaangekondigd en zonder klantrelatie en werd vrij sterk ingezet (twee pogingen om gesprek verder te laten gaan). Ik verwachtte dat dit een misleidende callcentre medewerker was maar Ziggo biedt nu inderdaad drie maanden "proeftijd" op zakelijke contracten.

Ik gok dat Ziggo nu wat harder inzet op het kleinzakelijke segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Dat doet Ziggo al langer. Vorig jaar ben ik gebeld en kreeg ik een voorstel: 6 maanden kosteloos Ziggo Zakelijk uitproberen, contract vrij. Omdat het me beviel, gewoon gebleven. Na de 6 maanden zit je er wel aan vast, 6 maanden vgm. :)
ANdrode schreef op zondag 9 juni 2019 @ 15:35:
[...]

Ik koop bepaalde producten daar alleen maar wanneer ze in de aanbieding zijn. Op andere momenten is de propositie niet interessant.

Deze week werd ik door Ziggo gebeld of ik zakelijk drie maanden een proefabonnement wilde gebruiken naast mijn huidige internetverbinding zonder direct een contract aan te gaan (met proeftijd).

Sales gesprek was onaangekondigd en zonder klantrelatie en werd vrij sterk ingezet (twee pogingen om gesprek verder te laten gaan). Ik verwachtte dat dit een misleidende callcentre medewerker was maar Ziggo biedt nu inderdaad drie maanden "proeftijd" op zakelijke contracten.

Ik gok dat Ziggo nu wat harder inzet op het kleinzakelijke segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
amphora schreef op zondag 9 juni 2019 @ 11:13:
[...]

Wel vind ik dat ziggo wel wat meer mag doen voor vaste klanten. Ben al 25 jaar klant (eerst casema. Af en toe een gratis trial maandje HBO of iets dergelijks of een huurfilm cadeau om te laten zien dat ze blij zijn je als klant te hebben zou een mooi gebaar zijn.
Helemaal mee eens dat Ziggo (maar ook andere bedrijven) trouwe klanten mag belonen. Aan de andere kant elk jaar even een belletje (ik doe dat vaak 1 of 2 maand na einde jaarcontract) is toch snel gemaakt? Het zijn altijd nette en vriendelijke gesprekken, ze checken gelijk of je tevreden bent en/of de huidige diensten nog voldoen. Hierop antwoord ik altijd dat het op een incidenteel probleem wel voldoet. Gelijktijdig verwijs ik naar de (glasvezel)concurrentie en je hebt snel korting te pakken. Zo al drie keer 6 maanden korting gekregen van 6x25 en twee keer 6x30 euro. Toch snel verdient met een belletje van hooguit 10 min. In het gesprek hoef ik ook helemaal niet te dreigen. Het zijn altijd plezierige gesprekken.

Tijdens mijn huidige jaarcontract ga ik trouwens niet bellen, ook al verhogen ze de prijzen. Ik heb nu 6 maanden korting gehad. In oktober ga ik wel weer bellen. Dan is Next waarschijnlijk echt uitgerold en verwacht ik een grotere slagingskans voor korting.

[ Voor 9% gewijzigd door meesje op 09-06-2019 15:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Requa
  • Niet online
Het bleek uiteindelijk een storing te zijn bij ons, vanochtend een SMS gehad dat de storing verholpen is. Alle diensten werken sindsdien ook bij mij, gelukkig. Netjes via MijnZiggo de monteur afspraak afgezegd, en even gebeld om de credit van €65 te annuleren. Alles werkt weer en monteur is niet meer nodig. _/-\o_
Mel33 schreef op zaterdag 8 juni 2019 @ 18:54:
[...]

Ik Had het ook, en nog een paar keer, vooral savonds, kheb een reset uitgevoerd en na de reset de modem even paar min uit gezet. ik ik heb mijn iphone netwerk even een reset gegeven, tot nu helpt het. muv de storing gisteravond, wifi klapte er zomaar uit, dus tel weer reset op het netwerk, en nu is het wel goed.

Ik heb ook die log meldingen

groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
Requa schreef op zondag 9 juni 2019 @ 16:09:
Het bleek uiteindelijk een storing te zijn bij ons, vanochtend een SMS gehad dat de storing verholpen is. Alle diensten werken sindsdien ook bij mij, gelukkig. Netjes via MijnZiggo de monteur afspraak afgezegd, en even gebeld om de credit van €65 te annuleren. Alles werkt weer en monteur is niet meer nodig. _/-\o_

[...]
Ik ben toch even weer aant resetten gegaan vanmorgen, tot nu gaat het goed. vannacht was het 2Mbit down, en klapte WiFi er gewoon uit, dat is raar als bekabeld het wel goed doet.
Mij konden ze niet vertellen of het storing was.
Hoop vannacht geen last te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Kunnen jullie Ziggo Sport Totaal kijken via Firefox? Werkt bij mij niet, en met Chrome ook niet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-05 22:26
Iemand een idee hoe dit mogelijk is? Onze modem lijkt spontaan gedeactiveerd te zijn (door Ziggo?):
Zo
Je hebt je wifi-modem geïnstalleerd. We gaan hem alleen nog activeren, dan kun je ook echt online.
Ik moet hem nu opnieuw activeren d.m.v. een activatiecode en wachtwoord. Wel lekker zo, geen internet. Waar vind je die code en wachtwoord? Ik heb namelijk helemaal niks nieuws geïnstalleerd. :?

Update: Gebeld met Ziggo en omdat er in sommige gevallen klachten blijken te zijn bij combinatie van de Next en de TC7210, gaan ze ervan uit dat je de Connectbox aansluit en zullen ze je huidige modem na x weken vrolijk deactiveren. 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door Luca op 10-06-2019 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Danny.G schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:29:
Iemand een idee hoe dit mogelijk is? Onze modem lijkt spontaan gedeactiveerd te zijn (door Ziggo?):
[...]
Ik moet hem nu opnieuw activeren d.m.v. een activatiecode en wachtwoord. Wel lekker zo, geen internet. Waar vind je die code en wachtwoord? Ik heb namelijk helemaal niks nieuws geïnstalleerd. :?

Update: Gebeld met Ziggo en omdat er in sommige gevallen klachten blijken te zijn bij combinatie van de Next en de TC7210, gaan ze ervan uit dat je de Connectbox aansluit en zullen ze je huidige modem na x weken vrolijk deactiveren. 8)7
Heb jij, bij ontvangst van de Next, contact opgenomen met Ziggo om je oude modem geactiveerd te houden i.p.v. de Connectbox in gebruik te nemen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
hardware-lover schreef op maandag 10 juni 2019 @ 12:55:
[...]

Heb jij, bij ontvangst van de Next, contact opgenomen met Ziggo om je oude modem geactiveerd te houden i.p.v. de Connectbox in gebruik te nemen?
Nee. Ik kreeg de Connectbox namelijk ook pas toegestuurd een week nadat ik de Next al in gebruik had genomen. Heb er zelf niet eens bij stilgestaan en wist eigenlijk ook niet eens dat de oude modem gedeactiveerd zou worden. Wel goed om te weten voor in de toekomst. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Danny.G schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:30:
[...]
Nee. Ik kreeg de Connectbox namelijk ook pas toegestuurd een week nadat ik de Next al in gebruik had genomen. Heb er zelf niet eens bij stilgestaan en wist eigenlijk ook niet eens dat de oude modem gedeactiveerd zou worden. Wel goed om te weten voor in de toekomst. :+
Duidelijk zo, hoe het mis kan zijn gegaan.

"normaal" gesproken zorgt Ziggo dat je eerst de Connectbox krijgt en activeert voor ontvangst van de Next, of je krijgt ze beiden tegelijk binnen waarbij je dan eerst het modem in gebruik dient te nemen.

Er zijn echter ook diverse personen die de Connectbox niet in gebruik wilden nemen en hun oude modem geactiveerd wilden houden. Sommigen hebben aangegeven dat ook via de telefoon voor elkaar te hebben gekregen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
hardware-lover schreef op maandag 10 juni 2019 @ 13:42:
[...]

Duidelijk zo, hoe het mis kan zijn gegaan.

"normaal" gesproken zorgt Ziggo dat je eerst de Connectbox krijgt en activeert voor ontvangst van de Next, of je krijgt ze beiden tegelijk binnen waarbij je dan eerst het modem in gebruik dient te nemen.

Er zijn echter ook diverse personen die de Connectbox niet in gebruik wilden nemen en hun oude modem geactiveerd wilden houden. Sommigen hebben aangegeven dat ook via de telefoon voor elkaar te hebben gekregen.
Ah kijk, dan is het daar inderdaad misgelopen! De medewerker vertelde mij aan de telefoon ook dat ik de Connectbox eigenlijk in gebruik zou moeten nemen, maar ik gaf aan de Technicolor liever te willen houden en na overleg met een collega bleek dat mogelijk. Scheelt weer een heel gedoe. Een uur na het telefoontje had ik weer verbinding, dat viel dus behoorlijk mee vergeleken met de verwachtte max. 48 uur. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
Vanaf vandaag is de mediabox NEXT bestelbaar bij de twee duurste abonnementen op de website van Ziggo ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• man-o-script
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:39
Vandaag is de Next-box eindelijk officieel geïntroduceerd:
https://www.breedbandwink...eert-nieuwe-mediabox-next

Ook zijn de tarieven van pakketten met TV Complete of TV Max met € 0,50 opgehoogd.

Voor bestaande klanten zou bij een overstap de actiekorting (als die nog loopt) vervallen en € 19,95 gerekend worden voor activatie.

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
man-o-script schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:33:

Ook zijn de tarieven van pakketten met TV Complete of TV Max met € 0,50 opgehoogd.

Voor bestaande klanten zou bij een overstap de actiekorting (als die nog loopt) vervallen en € 19,95 gerekend worden voor activatie.
Zojuist even gebeld met Ziggo voor 6 maanden korting (hebben al Next) maar het antwoord was opnieuw "Dat is niet mogelijk".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-05 22:24
Nou overgestapt naar ziggo blijkt de coax ingang het niet doen. Wel in de kast in de straat maar niet in huis. Nou komt er donderdag een netwerk engineer die gaat waarschijnlijk graven in de voortuin.

Maar hoe zit het met de herstel van de tuin, doet ziggo dit of hoe zit dit.

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
king006 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:18:
[...]
Zojuist even gebeld met Ziggo voor 6 maanden korting (hebben al Next) maar het antwoord was opnieuw "Dat is niet mogelijk".
Je hebt al Next en je wilt opnieuw 6 maanden korting? Nee dat kan sowieso niet (of je moet een retentie aanbod krijgen).

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:18

rally

Deyterra Consultancy

Captain Planet schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:21:
Nou overgestapt naar ziggo blijkt de coax ingang het niet doen. Wel in de kast in de straat maar niet in huis. Nou komt er donderdag een netwerk engineer die gaat waarschijnlijk graven in de voortuin.

Dit ligt er aan waar het probleem zit. Als het eenvoudig is (lees: dichtbij en ondiep), dan wil de monteur dit nog wel eens verhelpen. Is het een complexe breuk, dan gebeurt dat door een derde partij (afhankelijk van de regio welke partij dit is).

Ik heb het al 2x meegemaakt dat er een "complexe breuk" was (lees: moeilijk te vinden) en het heeft een aardige tijd geduurd voordat het opgelost was.

Gelukkig hadden we wel TV en internet, maar door deze breuk viel het beeld regelmatig even weg en zakte de internetsnelheid bij slecht weer fors in.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Planet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-05 22:24
rally schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:34:
[...]

Dit ligt er aan waar het probleem zit. Als het eenvoudig is (lees: dichtbij en ondiep), dan wil de monteur dit nog wel eens verhelpen. Is het een complexe breuk, dan gebeurt dat door een derde partij (afhankelijk van de regio welke partij dit is).

Ik heb het al 2x meegemaakt dat er een "complexe breuk" was (lees: moeilijk te vinden) en het heeft een aardige tijd geduurd voordat het opgelost was.

Gelukkig hadden we wel TV en internet, maar door deze breuk viel het beeld regelmatig even weg en zakte de internetsnelheid bij slecht weer fors in.
Nou lekker dan, ik heb helemaal geen signaal op de hoofdaansluiting. En over 2 weken stopt mijn oude abbo bij mijn vorige (adsl) internet provider. Kan ziggo nog iets doen qua alternatieven? om in de tussentijd ons van internet te voorzien. (bijv. een 4g router)

You and I have memories longer than the road ahead

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 14:26
Vorige week Mediabox dood, was een oud ding en was al zwaar aan het aftakelen, nam minuten in beslag om alleen al op te starten. En het was nog gewoon een UPC mediabox.

Opgebeld, alles geregeld, deze week een nieuwe mediabox.
Ik natuurlijk hopen dat het zo'n next is, aangezien ik natuurlijk ook alle reviews heb gelezen.

Nop, gewoon de oudste uit de schappen getrokken daar, staat gewoon nog "UPC" logo op. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Captain Planet schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:38:
[...]

Nou lekker dan, ik heb helemaal geen signaal op de hoofdaansluiting. En over 2 weken stopt mijn oude abbo bij mijn vorige (adsl) internet provider.
Tja,,, hoe was dat spreekwoord ook al weer over oude en nieuwe schoenen? :P
Kan ziggo nog iets doen qua alternatieven? om in de tussentijd ons van internet te voorzien. (bijv. een 4g router)
Kabeltje naar de buren? Ziggo hotspot van iemand in de buurt?

Ripe Atlas Probes 2462, 2635 en 17297 helaas RIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-05 14:20

Meneer iCy

swarma

Captain Planet schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:21:

Mijn plantjes werden toen wel weer teruggezet in de tuin.

Belangrijker was in 2012 of 2014 dat ik weer signaal zou hebben voordat de wedstrijd begon van het nederlands elftal! :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Laatst online: 23:20
deknegt schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:40:
Vorige week Mediabox dood, was een oud ding en was al zwaar aan het aftakelen, nam minuten in beslag om alleen al op te starten. En het was nog gewoon een UPC mediabox.

Opgebeld, alles geregeld, deze week een nieuwe mediabox.
Ik natuurlijk hopen dat het zo'n next is, aangezien ik natuurlijk ook alle reviews heb gelezen.

Nop, gewoon de oudste uit de schappen getrokken daar, staat gewoon nog "UPC" logo op. 8)7
Je moet ook van pakket wisselen voor de Next, tenminste van product wisselen, bijvoorbeeld van Complete naar Complete Next.
Daar zul je ff contact voor moeten opnemen denk ik, dan kun je alsnog de mediabox xl terugsturen en krijg je de next :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRASH
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-05 13:35

KRASH

Juist ja...

man-o-script schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 12:33:

Activatiekosten werden bij mij weggestreept op de order bevestiging van de next (TV Complete + Internet Max)

code:
1
2
3
Eenmalige kosten of kortingen
Activatiekosten 19,95
Geen activatiekosten bij een Internet en TV Pakket  -19,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
man-o-script schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 13:32:
[...]

Je hebt al Next en je wilt opnieuw 6 maanden korting? Nee dat kan sowieso niet (of je moet een retentie aanbod krijgen).
Correct! maar een retentie aanbod met next als huidige klant is niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• man-o-script
king006 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:37:
[...]
Correct! maar een retentie aanbod met next als huidige klant is niet mogelijk.
Da's waar inderdaad, beste tactiek is dan opzeggen met een XL en vervolgens 6 maanden korting bedingen met een Next ;)

//

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bedankt voor de tips hier, zojuist €120 bespaard over de komende 6 maanden (eigenlijk 12) met een belletje van 10min! d:)b

Abonnement voor een jaar vastgezet/verlengd en daarvan dus de 6 maanden met dezelfde korting die nieuwe klanten ook zouden krijgen. Nu even een reminder in mijn agenda voor over 12 maanden om weer te bellen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 11:07

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

MrAcid schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:04:
Bedankt voor de tips hier, zojuist €120 bespaard over de komende 6 maanden (eigenlijk 12) met een belletje van 10min! d:)b

Abonnement voor een jaar vastgezet/verlengd en daarvan dus de 6 maanden met dezelfde korting die nieuwe klanten ook zouden krijgen. Nu even een reminder in mijn agenda voor over 12 maanden om weer te bellen. ;)
Vandaar dat de abo's met 2,50 per maand omhoog gaan >:)
Wij doen ook al jaren ieder jaar zo'n belletje, dat is snel verdient, maar als een substantieel aantal mensen dat gaat doen dan moet dat wel effect hebben op de prijzen. Het moet toch ergens vandaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Laatst online: 20-05 07:45
PaPa schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:26:
[...]

Vandaar dat de abo's met 2,50 per maand omhoog gaan >:)
Wij doen ook al jaren ieder jaar zo'n belletje, dat is snel verdient, maar als een substantieel aantal mensen dat gaat doen dan moet dat wel effect hebben op de prijzen. Het moet toch ergens vandaan komen.
Ik denk dat als mensen niet meer gaan bellen de prijs alsnog omhoog zal gaan onder de mom van inflatie :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaPa
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-04 11:07

PaPa

le roi est mort, vive le roi!

MdO82 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 17:27:
[...]

Ik denk dat als mensen niet meer gaan bellen de prijs alsnog omhoog zal gaan onder de mom van inflatie :)
Eens, maar als beursgenoteerd bedrijf moeten ze ook nog aandeelhouders tevreden houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• king006
man-o-script schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 15:39:
[...]

Da's waar inderdaad, beste tactiek is dan opzeggen met een XL en vervolgens 6 maanden korting bedingen met een Next ;)
Inderdaad! Dan kan het dus wel :( blijf het apart vinden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bij de lancering van de Next heeft Ziggo direct een prijsverhoging door gevoerd van 50 cent:
https://www.ziggo.nl/tarieven/pakketten/
  • Compleet is van 63,50 naar 66euro (per 1 juli) . Dat is voor hetzelfde abonnement met de Next 66,50 geworden.
  • Max is van 83,50 naar 86euro (per 1 juli) . Dat is voor hetzelfde abonnement met de Next 86,50 geworden.
Toch weer een extra verhoging op een verhoging...

[ Voor 34% gewijzigd door jongetje op 11-06-2019 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deknegt
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-05 14:26
Martinusz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 14:26:
[...]

Je moet ook van pakket wisselen voor de Next, tenminste van product wisselen, bijvoorbeeld van Complete naar Complete Next.
Daar zul je ff contact voor moeten opnemen denk ik, dan kun je alsnog de mediabox xl terugsturen en krijg je de next :)
Toch effe gebeld, aangezien we al 87eu per maand betalen met het oude complete pakket + onbeperkt bellen (me ouwe lui willen daar maar niet van af, ookal bellen ze vrijwel nooit).

Het enige wat ze wouden doen was upsellen en upsellen, naar een pakket van 95eu en dat was zogenaamd het beste wat hij voor ons kon betekenen. Ik vond het reuze onbeschoft, kan dat jong aan de telefoon niks aan doen, maarja van het 'naaien' van bestaande klanten word ik zeker pissig, aangezien we al 10+ jaar aan UPC/Ziggo vastzitten, dan mag er best iets bij.

Ook effe gekeken op de site, en hetzelfde pakket met Next (zonder de korting mee te rekenen!) zou dan 79 euro zijn. Geen idee waar ze dan die 16 euro verschil van daan halen, maarja ik ben er onderhand echt klaar mee met het constante gezeik met de Ziggo en hun 4x/pj 'inflatie correcties'.

Zit echt te kijken om naar een ander over te stappen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
deknegt schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:02:
[...]

Toch effe gebeld, aangezien we al 87eu per maand betalen met het oude complete pakket + onbeperkt bellen (me ouwe lui willen daar maar niet van af, ookal bellen ze vrijwel nooit).

Het enige wat ze wouden doen was upsellen en upsellen, naar een pakket van 95eu en dat was zogenaamd het beste wat hij voor ons kon betekenen. Ik vond het reuze onbeschoft, kan dat jong aan de telefoon niks aan doen, maarja van het 'naaien' van bestaande klanten word ik zeker pissig, aangezien we al 10+ jaar aan UPC/Ziggo vastzitten, dan mag er best iets bij.

Ook effe gekeken op de site, en hetzelfde pakket met Next (zonder de korting mee te rekenen!) zou dan 79 euro zijn. Geen idee waar ze dan die 16 euro verschil van daan halen, maarja ik ben er onderhand echt klaar mee met het constante gezeik met de Ziggo en hun 4x/pj 'inflatie correcties'.

Zit echt te kijken om naar een ander over te stappen nu.
Verkeerde aan de lijn gehad waarschijnlijk, klinkt als dat ze je naar max wilden pushen.
Dat volop bellen moet je er echt afhalen, hebben ze geen mobiel om mee te bellen? Voor bereikbaarheid heb je geen volop bellen nodig, je kunt gewoon gebeld worden.

Wij hebben nu Complete next voor iets van 65 euro per maand zonder korting gerekend.

Ps: ziggo heeft maar 1 prijsverhoging per jaar geen 4 :) en alle aanbieders doen precies hetzelfde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
Martinusz schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:21:
[...]

Verkeerde aan de lijn gehad waarschijnlijk, klinkt als dat ze je naar max wilden pushen.
Dat volop bellen moet je er echt afhalen, hebben ze geen mobiel om mee te bellen? Voor bereikbaarheid heb je geen volop bellen nodig, je kunt gewoon gebeld worden.

Wij hebben nu Complete next voor iets van 65 euro per maand zonder korting gerekend.

Ps: ziggo heeft maar 1 prijsverhoging per jaar geen 4 :) en alle aanbieders doen precies hetzelfde ;)
Mwa met € 0,12 per minuut zit je vrij snel op die 10,95 euro. Mijn eigen ouders bellen nog altijd liever vast dan mobiel, ook al hebben ze beiden een smartphone. An sich is het natuurlijk ergens ook wel handig, ding heeft altijd stroom want staat de hele dag in de lader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
sdk1985 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 19:37:
[...]

Mwa met € 0,12 per minuut zit je vrij snel op die 10,95 euro. Mijn eigen ouders bellen nog altijd liever vast dan mobiel, ook al hebben ze beiden een smartphone. An sich is het natuurlijk ergens ook wel handig, ding heeft altijd stroom want staat de hele dag in de lader.
Maar vaak betaal je ook voor mobiel belminuten die dan ook niet gebruikt worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:13
Ook maar even gevraagd voor de mediabox next via de chat.

Mijn contract loopt volgende maand af en natuurlijk kwam ik in aanmerking voor de nieuwe box pas op het allerlaatst moest ik akkoord gaan met een nieuw contract en 19.95 kosten.

Ik ga natuurlijk niet akkoord en geef aan dat ik dan beter kan opzeggen en opnieuw kan bestellen.

Dat was niet mogelijk bla bla.. Pas na 6 maanden kon ik een betere deal krijgen dan nu omdat ik al klant geweest was.

Dus ik geef aan dat ik dan wel een jaar naar de concurrent ga en dat ik dus wil opzeggen, ze is nog even gaan overleggen maar kreeg de 19,95 er niet vanaf.

Morgen dus maar even bellen en even haar fijn uitleggen dat ik al een jaar de neiging heb om die trage k*'t horizon extra door het raam naar buiten wil werpen.

Het is schandalig dat er zoveel verschillde manieren zijn hoe dit afgehandeld wordt onderling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdk1985
schumi1986 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:16:
Ook maar even gevraagd voor de mediabox next via de chat.

Mijn contract loopt volgende maand af en natuurlijk kwam ik in aanmerking voor de nieuwe box pas op het allerlaatst moest ik akkoord gaan met een nieuw contract en 19.95 kosten.

Ik ga natuurlijk niet akkoord en geef aan dat ik dan beter kan opzeggen en opnieuw kan bestellen.

Dat was niet mogelijk bla bla.. Pas na 6 maanden kon ik een betere deal krijgen dan nu omdat ik al klant geweest was.

Dus ik geef aan dat ik dan wel een jaar naar de concurrent ga en dat ik dus wil opzeggen, ze is nog even gaan overleggen maar kreeg de 19,95 er niet vanaf.

Morgen dus maar even bellen en even haar fijn uitleggen dat ik al een jaar de neiging heb om die trage k*'t horizon extra door het raam naar buiten wil werpen.

Het is schandalig dat er zoveel verschillde manieren zijn hoe dit afgehandeld wordt onderling.
Standaard beleid toch?
Ziggo is begonnen met het uitrollen van de nieuwe MediaBox Next naar alle nieuwe klanten die kiezen voor een Complete- of Max-abonnement. De Next is kleiner en zuiniger dan zijn voorganger, de 'Horizon' Mediabox XL, die niet meer wordt uitgeleverd, maar nog wel wordt ondersteund. Bestaande klanten kunnen via de klantenservice aangeven dat ze de Mediabox XL willen omruilen voor een Mediabox Next - met de kanttekening dat zij wel een nieuwe abonnementsperiode van 12 maanden aangaan, eenmalig 19,95 euro activatiekosten betalen. Eventuele actiekortingen vervallen die bij het lopende abonnement van toepassing zijn. Ook klanten met een oudere abonnementsvorm dienen over te stappen naar een van de huidige abonnementsvormen van het bedrijf. Voor klanten met een Start-abonnement is de Next niet beschikbaar, omdat zij alleen gebruik maken van digitale kabel-tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
sdk1985 schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 21:19:
[...]

Standaard beleid toch?

[...]
Als ik de reacties onder het artikel lees is het maar random aan wie de 19.95 door gerekend wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Laatst online: 16:50
En de normale Mediabox is dus verdwenen bij het goedkoopste abo en niet meer te kiezen.. wát een beleid om mensen op dure abo's te zetten. Met slechts 6 HD zenders voor 45 euro, na 1jul meer, is het aanbod om te janken..

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lelytown
Het lijkt er nu ook op als je nu Horizon nog hebt en je wilt graag de Next dat je misschien gewoon die 6 maanden korting krijgt als je 1 jaar weer verlengt mocht je zeggen dat je anders per 1 juli weg gaat (is de datum dat je zonder reden weg mag bij Ziggo ivm abonnements verhoging)

Terwijl ik in het begin de next kreeg en gewoon de horizon in moest ruilen en geen korting kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 19:02
Ik vind de gang van zaken rond de nieuwe decoder belachelijk. Gisteren gebeld, ik moet activatie kosten betalen. Navraag hiernaar, een lulverhaal gehad over wat die activatie allemaal wel inhoudt. Na specifiek navragen of ik een jaarcontract ga tekenen in dit geval, oh ja meneer dat is ook het geval. Als ik er niet naar vraag wordt het dus ook niet gemeld? Afijn, vandaag gebeld met dreiging, activatiekosten kunnen er ineens wel af. Je moet dus dreigen om onder die 20 euro uit te komen. Ik moet wel een jaarcontract aangaan natuurlijk, dat is van boven opgelegd. Op de vraag wat dat met die Next box te maken had geen goed antwoord. Of ik nou 1 maand of 10 jaar bij Ziggo blijf, die Next decoder moet ik toch gewoon inleveren op het einde? Waarom moet ik een contract aangaan? Ze moeten sowieso die miskleun van een decoder omruilen nu ze een veel betere hebben.

Uiteindelijk ben ik vandaag overgestapt naar T-Mobile, krijg ik tenminste extraatjes met mijn mobiel abo. Ongelooflijk dat providers geen oog hebben voor vaste klanten. Zo, frustraties eruit, nu verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
MrAcid schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 16:04:

Met welke afdeling heb je gesproken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mister_S schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 22:47:
Ik vind de gang van zaken rond de nieuwe decoder belachelijk. Gisteren gebeld, ik moet activatie kosten betalen. Navraag hiernaar, een lulverhaal gehad over wat die activatie allemaal wel inhoudt. Na specifiek navragen of ik een jaarcontract ga tekenen in dit geval, oh ja meneer dat is ook het geval. Als ik er niet naar vraag wordt het dus ook niet gemeld? Afijn, vandaag gebeld met dreiging, activatiekosten kunnen er ineens wel af. Je moet dus dreigen om onder die 20 euro uit te komen. Ik moet wel een jaarcontract aangaan natuurlijk, dat is van boven opgelegd. Op de vraag wat dat met die Next box te maken had geen goed antwoord. Of ik nou 1 maand of 10 jaar bij Ziggo blijf, die Next decoder moet ik toch gewoon inleveren op het einde? Waarom moet ik een contract aangaan? Ze moeten sowieso die miskleun van een decoder omruilen nu ze een veel betere hebben.

Uiteindelijk ben ik vandaag overgestapt naar T-Mobile, krijg ik tenminste extraatjes met mijn mobiel abo. Ongelooflijk dat providers geen oog hebben voor vaste klanten. Zo, frustraties eruit, nu verder :)
Dat van dat verplicht aangaan van een jaarcontract bij het verstrekken van een Next is pure BS. Jij bent een van de eersten die er melding van maakt (indien er geen specifieke aanbieding aan vast hangt).
Het is erg vreemd dat ze daar nu ineens mee beginnen, enkel omdat je de Next als apparaat in huis wilt halen, terwijl het voorheen totaal niet ter sprake kwam bij het aanvragen (en ook niet van toepassing was).

[ Voor 0% gewijzigd door hardware-lover op 12-06-2019 11:29 . Reden: Blijkbaar is een jaarcontract verplicht bij afname. ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 19:02
Degene aan de lijn had het erover dat ze de Next alleen aanbieden met Next abonnementen, ik moest dus overstappen op zo'n abonnement, resulterend in een nieuw contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

mister_S schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 00:00:
Degene aan de lijn had het erover dat ze de Next alleen aanbieden met Next abonnementen, ik moest dus overstappen op zo'n abonnement, resulterend in een nieuw contract.
Ik heb zo'n abonnement, is per maand opzegbaar;

Producten: Internet Max en TV Max Next - Maandelijks aanpasbaar

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Bijzonder, ik belde voor een kennis en om de Next te krijgen zou het abonnement met €10 per maand (?!) Duurder worden, hoe en waarom kwam geen antwoord op.

Uiteindelijk wel een mooi aanbod gekregen, maar zonder Next dus (was uiteindelijk ook niet erg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hardware-lover schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 00:04:
[...]

Ik heb zo'n abonnement, is per maand opzegbaar;

Producten: Internet Max en TV Max Next - Maandelijks aanpasbaar
Vanaf gister, sinds de introductie, ga je met de Next een jaarcontract aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
zing schreef op dinsdag 11 juni 2019 @ 23:12:
[...]

Met welke afdeling heb je gesproken?
Heb menuoptie gekozen voor vragen over de “Facturatie” maar werd daarna doorverbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:18
Naar aanleiding van bericht hier op tweakers over het begin van uitlevering van de Next heb ik geïnformeerd en direct vanaf juli mijn lopende complete abbo verlengd voor een jaar incl. de Next zonder de eerder genoemde 19.95.
Die kwam te vervallen misschien door de 12 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

jongetje schreef op woensdag 12 juni 2019 @ 06:58:
[...]
Vanaf gister, sinds de introductie, ga je met de Next een jaarcontract aan.
Ik zag het idd bij een van de reacties onder het FP artikel. Dit is wel een hele vreemde gang van zaken, zo speciaal is het apparaat nu ook weer niet (en verre van vlekkeloos), al kan ik mij voorstellen dat Horizon (Media XL) Box bezitters daar graag van af zouden willen. Voor mij zou dit gewoon einde contract inhouden, ik heb nu eenmaal wel alternatieven voor Ziggo in mijn meterkast.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YmP5Eio.png

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philo Melos
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Luxicon schreef op zondag 9 juni 2019 @ 18:54:
Kunnen jullie Ziggo Sport Totaal kijken via Firefox? Werkt bij mij niet, en met Chrome ook niet.
Ja, werkt hier gewoon onder win 10 pro met Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ik heb besloten om vandaag niet nogmaals contact met ziggo op te nemen betreffende de next en de 19.95 activatiekosten.

Over een aantal maanden zal er vast wel weer een goede deal zijn Inc. de next, dat lijkt mij beter dan nu speciaal voor de next een 12 mnd contract aan te gaan zonder korting.

Jammer dat ik aan ziggo gebonden ben omdat al het andere hier niet geleverd kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHPJS
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:24
Ben vanmiddag gebeld door Ziggo als oud-klant. Wilden mij een aanbod doen in combinatie met de mediabox Next. Alles in één pakket met 250Mb internet voor 64,50 (eerste zes maanden 39,50). Gevraagd of ik dan op twee televisies opnames zou kunnen bekijken, maar dat wist meneer niet. Aangezien ik nog in het eerste jaar zit bij een andere provider bellen ze mij rond Black Friday terug. Ben benieuwd.

[ Voor 11% gewijzigd door RHPJS op 12-06-2019 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeroday
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-05 13:55

zeroday

There is no alternative!

Ik wacht nog maar even met de Next ..

- Ik ga nog meer betalen ..
en

"Het is helaas nog niet mogelijk om de Extra Mediabox Next te bestellen. Houd ziggo.nl in de gaten."

There are no secrets, only information you do not yet have

Pagina: 1 ... 134 ... 321 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van ervaringen, maar wel volgens een aantal voorwaarden:
- Het melden van een storing in een oneliner voegt niks toe. Wil je toch je storing kwijt? Geef dan wat meer details, zoals locatie, websites en eventuele formaat van de storing. Dit geldt ook voor een slechte verbinding.
- Het melden van (persoonlijke) snelheidsupgrades is ook niet nodig en deze berichten worden verwijderd.

Tevens horen de volgende dingen hier ook niet thuis, maar in:
- (Geavanceerde) problemen met je netwerk of aankoopadvies in een los topic
- Afhandeling van de Black Friday in: [Ziggo] Afhandeling Black Friday korting.
- De nieuwe box in: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next
- De nieuwe box bestellen: [DVB-C] Ziggo Mediabox Next besteltopic