[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.442 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:19:
[...]

Ambient display werkt bij bij eigenlijk altijd gewoon als ik erover zwaai. Net boven je frontface van vegen.
Ja precies: de sweetspot is nogal beperkt qua grootte. Ik lees overigens net dat je bij de high-end Moto phones sinds 2013 eigenlijk altijd 4 sensors in elke hoek hebt zitten. Dat zal er ook wel mee te maken hebben waarom er bij de One Plus (en bijna alle andere merken) in dit opzicht minder mogelijk is. Misschien dat ik zo:

Google Play: DynamicNotifications

nog even ga proberen. Maar verwacht geen wonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-09 20:44
Mensen problemen met het overzetten van de apps e.d. van de oude telefoon?

Het tap and go aan het begin werkt niet om een of andere reden...

Kan dit ook nog op een andere manier?
Heb niet zoveel zin om tig apps handmatig te zoeken en installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Kappade schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:52:
Je kan buiten de 'geweldige' schuifknop voor Niet Storen/geluid uit blijkbaar niet een 'Niet Storen' schema instellen voor elke nacht

Bi-zar...

(Voor de rest top phone hoor!)
Kan wel, met een omweg: installeer de settings shortcut widget en zet deze op "automatic rules". Wel een vreemde zaak inderdaad.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jelte schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:44:
Hier ook de 3T vandaag binnen :)

En ook Nova Launcher geinstalleerd, maar het meest rechter scherm blijft een vage achtergrond hebben. Net als dat scherm in de standaard launcher. Hoe zet ik dat uit?
als achtergrond scrollen uit staat gebeurt het niet. Maar scrollt de achtergrond natuurlijk niet.

Daarnaast mis ik een aantal dingetjes.
- een setting die automatisch je Tel op niet storen zet snachts
- de percentage van de accu in het accu icoon
- setting om scherm ook op de kop te laten (nodig voor in auto, omdat ik anders niet bij de audio Jack kan)

Maar ook een heleboel handige features:
- gestures om muziek te bedienen/camera te openen en zaklamp aan te zetten/
- vingerprint scanner is erg fijn
- tap to wake én dubbeltap op Home om uit te gaan (setting, knoppen onderaan)
- dubbeltap recent om de laatste geopende app weer te openen (handig als je even wat over moet nemen van andere app, ook bij knoppen)
- snel!

Kortom fijn, maar een paar essentiële dingen heeft die niet. Hopelijk kan ik daar aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Is het ook mogelijk om dit bij mijn OP3 in te stellen zoals ik bij iOS had op dit plaatje? Dat ik als ik met m'n tel speel ik net zoals op dit plaatje bovenaan berichtjes zie, van whatsapp of FB?

http://media.idownloadblo...creenshot-001-593x522.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:34:
[...]

Dat mis ik ook inderdaad. Zo heb ik 2 mapjes. Een mapje met metal (met gewone metal, en met deathcore, beatdown en downtempo), en een mapje met dubstep wat ik op z'n tijd wel eens luister. Die heb ik van m'n pc naar m'n telefoon verplaatst. Helaas zijn de mapjes nergens zichtbaar in bijvoorbeeld Google Play Music. Is dat wat je bedoelt?

[...]

Misschien dat het volgende topic je daar meer uitleg over kan geven: [OnePlus] RMA & Support
Heb je misschien een concrete pagina waar deze uitleg staat? (bedankt voor het meedenken trouwens!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Jelte schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:32:
[...]
Beetje jammer inderdaad dat je tekst niet in het icoontje kan zetten, er naast -wat wel kan- ziet er beetje slordig uit in mijn ogen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:30

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

[...]
[...]
Ik heb geen OP3 / OP3T, maar als ik het me goed herinner uit het OP3 topic dan kan je via het swype down menu een paar keer op een bepaalde knop drukken om in een extra settings menu te komen, waar je dit op de OP3 dus heel eenvoudig kunt aanzetten.

Dit dus:
STolsma in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"
Cosmo_nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Ik zou zeggen: proberen.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorgen op 05-12-2016 23:42 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Infectious
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-10-2023
Hele informatieve reactie, bedankt! Daar kan ik zeker mee verder. The Verge reviewt natuurlijk wel de Amerikaanse versie, die heeft dan weer andere banden dan onze EU, maar het geeft inderdaad al aan dat die sowieso afvallen. Dat was misschien ook je punt.

Als ik het zo zie heeft AT&T 2 bruikbare banden voor het EU model, band 2 en 5. T-Mobile US heeft er slechts 1. Dan is de vraag dus hoe ik erachter kom welke banden er in gebruik zijn in de regio waar ik zal zitten.
Jorgen schreef op zondag 4 december 2016 @ 23:25:
[...]

Sowieso zorgen dat je een aanbieder hebt die van de goede soort frequenties gebruik maakt. In Europa maakt elke aanbieder gebruik van GSM, in Amerika is het GSM en CDMA. Kijk dus of jouw 3T het juiste protocol én de juiste frequentiebanden ondersteunt als je een Amerikaanse provider uitkiest.

Zie hier voor de ondersteuning van ons Europese 3T-model

Ik heb er net een klein beetje over gelezen. Bekende providers zijn bijv. Verizon, AT&T, T-Mobile en Sprint. Deze staan goed bekend en opereren ook nationaal. Zover ik kan zien ondersteunen T-Mobile en AT&T wél GSM. De andere 2 niet.

Zie verder:
Wikipedia: List of United States wireless communications service providers
http://www.toptenreviews....est-cell-phone-providers/
http://www.tomsguide.com/...carriers,review-3066.html

Frequentiebanden van AT&T
Frequentiebanden van Sprint
Frequentiebanden van T-Mobile US
Frequentiebanden van Verizon

Misschien heb je daar wat aan.

Edit: In de review van The Verge komt naar voren dat hij niet werkt met Verizon of Sprint. Je zult dus per definitie vastzitten aan AT&T, T-Mobile US, of een kleinere aanbieder.

Zie:

[...]

[ Voor 9% gewijzigd door Infectious op 06-12-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
Jorgen schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:40:
[...]

Ik heb geen OP3 / OP3T, maar als ik het me goed herinner uit het OP3 topic dan kan je via het swype down menu een paar keer op een bepaalde knop drukken om in een extra settings menu te komen, waar je dit op de OP3 dus heel eenvoudig kunt aanzetten.

Dit dus:
Cosmo_nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Ik zou zeggen: proberen.
had ik gevonden, maar dan komt het percentage gewoon naast het icoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
amas schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:12:
Vandaag mijn 3T ontvangen en net even aangezet. Komende van een Nexus 5 valt het scherm me erg tegen. De pentile indeling maakt alles heel korrelig en tekst ziet er onscherp uit. Natuurlijk valt dit te verwachten met dezelfde resolutie op een groter scherm en minder subpixels, maar ik had het niet zo erg verwacht. Misschien is het even wennen, maar eerste reactie is niet zo goed.
Komend van een Nexus 5X was het voor mij net alsof alles ingezoomd was, went wel weer joh oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 22:42:
Heb je misschien een concrete pagina waar deze uitleg staat? (bedankt voor het meedenken trouwens!)
Je hebt het over het laten zien van mappen dus in Google Play Muziek? Of wat is je vraag precies?
vinno86 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:47:
Komend van een Nexus 5X was het voor mij net alsof alles ingezoomd was, went wel weer joh oOo
In Android Nougat (OxygenOS 4.0) kan je DPI veranderen. Nog even wachten dus.

[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 06-12-2016 09:34 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
weet iemand hoe ik de volgorde van widgets op de shelf kan wijzigen? ze komen onderaan en daar kan ik ze alleen maar verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
brabbelaar schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:29:
weet iemand hoe ik de volgorde van widgets op de shelf kan wijzigen? ze komen onderaan en daar kan ik ze alleen maar verwijderen
Je kan dragen en droppen zeg maar als je ze lang indrukt. Alleen werkt t niet helemaal soepel. Zo wil ik sommige widgets in de shelf langer maken, echter kost dit veel gepriegel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
[...]

Maar ook een heleboel handige features:

- dubbeltap op Home om uit te gaan (setting, knoppen onderaan)
- dubbeltap recent om de laatste geopende app weer te openen (handig als je even wat over moet nemen van andere app, ook bij knoppen)
- snel!
Bovenstaande features werken hier niet, waar zet ik ze aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 22:21
brabbelaar schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:52:
Weet iemand hoe ik de ruimte die de search bar inneemt kan gebruiken? Ik kan de widget weghalen, maar de bovenkant van mijn scherm blijft dan onbruikbaar voor andere widgets.
Dit vind ik ook vrij hinderlijk, er is hier dus geen oplossing voor? Of moet ik dan Nova Launcher installeren om dit op te lossen.. Voor de rest vind ik stock launcer meer dan prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
outlandos schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:13:
[...]

Instellingen > knoppen en dan kun onderin je per knop extra acties instellen

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:37:
[...]

Simpel maken van een muziek playlist. Wanneer ik een album kopieer naar mijn telefoon moet ik die nummers handmatig uitzoeken om uiteindelijk een playlist van dat album op mijn telefoon te krijgen.
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:34:
[...]

Dat mis ik ook inderdaad. Zo heb ik 2 mapjes. Een mapje met metal (met gewone metal, en met deathcore, beatdown en downtempo), en een mapje met dubstep wat ik op z'n tijd wel eens luister. Die heb ik van m'n pc naar m'n telefoon verplaatst. Helaas zijn de mapjes nergens zichtbaar in bijvoorbeeld Google Play Music. Is dat wat je bedoelt?
Google Play: Folder Player

[ Voor 22% gewijzigd door bottom line op 06-12-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Infectious schreef op maandag 5 december 2016 @ 23:59:
Hele informatieve reactie, bedankt! Daar kan ik zeker mee verder. The Verge reviewt natuurlijk wel de Amerikaanse versie, die heeft dan weer andere banden dan onze EU, maar het geeft inderdaad al aan dat die sowieso afvallen. Dat was misschien ook je punt.

Als ik het zo zie heeft AT&T 2 bruikbare banden voor het EU model, band 2 en 5. T-Mobile US heeft er slechts 1. Dan is de vraag dus hoe ik erachter kom welke banden er in gebruik zijn in de regio waar ik zal zitten.

[...]
Graag gedaan. Ik vond het wel een interessante vraag, dus ben me even gaan inlezen. :)
Ik denk ook dat The Verge alleen het Amerikaanse model heeft gereviewed, maar als die al niet compatible is met de CDMA-netwerken van Verizon en Sprint is de kans natuurlijk kleiner dat het Europese model (hier is alles GSM) dat wel kan.

Veel verder dan deze kaart kwam ik ook nog niet bij AT&T. Ik zou gewoon even contact opnemen met AT&T en T-Mobile US. Aangeven welke protocollen en frequentiebanden jouw mobiel ondersteunt en de locaties waar je hem wilt gebruiken. Zij weten ongetwijfeld of je je telefoon dan kunt gebruiken of niet.

Eventueel extra leesvoer:
Frequency Check
Cheat Sheet 4G LTE in de VS
Jelte schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 07:27:
[...]
Oh echt? Dat is dan veranderd sinds de OP3.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 06-12-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Telefoon dient tegenwoordig geroot te worden om het percentage binnen het accu icoontje te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door outlandos op 06-12-2016 14:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

outlandos schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:57:
Telefoon dient tegenwoordig geroot te worden om het percentage binnen het accu icoontje te krijgen.
Of je neemt Battery Widget Pro, heb je het percentage en meer stats en een goede schatting van hoe lang je er nog mee kan doen in uren/minuten etc

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand met Vodafone, VoLTE + Wifi calling werkend gekregen? Het lijkt te werken met oa Tmobile in Duitsland/US/UK.

Gebruikers krijgen dan extra keuze mogelijkheden onder de Sim settings, zie screenshot derde post.

VF heeft het maar over een handvol ondersteunde toestellen, maar ben benieuwd of het toch al met de combi VF en 3T werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:07:
Heeft iemand met Vodafone, VoLTE + Wifi calling werkend gekregen? Het lijkt te werken met oa Tmobile in Duitsland/US/UK.

Gebruikers krijgen dan extra keuze mogelijkheden onder de Sim settings, zie screenshot derde post.

VF heeft het maar over een handvol ondersteunde toestellen, maar ben benieuwd of het toch al met de combi VF en 3T werkt
Heb die opties er niet bij staan.

Vodafone was het nog aan het uitrollen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
[...]
Als je het ronde accu icoon gebruikt staat het percentage in de cirkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Was deze officiële promo / unboxing video van OnePlus al voorbij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Sinds mijn overstap van een Samsung S6 naar de 3T mis ik de (Samsung) email applicatie voor mijn werkmail.
Ik weet dat het in Gmail kan maar zoek iets visueel anders (andere notificatie icoontje) voor mijn werk mail EN werkagenda in de standaard agenda app.

Nu heb ik de Outlook app geïnstalleerd en qua mail gaat dat goed, alleen zie ik nergens de mogelijkheid om de agenda te synchroniseren met de agenda app? Mijn agenda zie ik wel IN de Outlook app..

Weet iemand of dit wel kan? Zoja, hoe?

En anders nog tips voor een goede andere emailclient die beide zaken wel kan? Of desnoods een veilige apk van de samsung email app?

Ontopic: ik baal dus dat er geen goede standaard emailclient aanwezig (naast Gmail). :(

[ Voor 6% gewijzigd door Kappade op 06-12-2016 16:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
whistleblazer schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:10:
[...]

Hier op m'n 3T niet hoor. Heb rond icoontje en percentage staat er gewoon naast. Heb exact de guides en filmpjes gevolgd. Op de OP3 werkt t wel zo te zien. Zal wel aan de OS versie liggen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
Kappade schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:51:
En anders nog tips voor een goede andere emailclient die beide zaken wel kan?
De Outlook app vind ik maar een brakke app. Zelf gebruik ik Google Play: VMware Boxer en die werkt echt perfect. Je kan er alle accounts mee sychoniseren die je wilt.
Heb je het toestel toevallig aan de lader liggen?

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 06-12-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Laatst online: 07-09-2021
Mijn 3T heb ik zaterdagochtend mogen ontvangen.
Omdat ik van een OnePlus One kom, moest ik ook voor een nieuwe simkaart zorgen.
Ik neem aan dat als iemand maar één simkaart heeft, die ook in sim1 moet komen.
Is dat aangegeven in/op de simkaarthouder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Katsuchi schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:29:
Mijn 3T heb ik zaterdagochtend mogen ontvangen.
Omdat ik van een OnePlus One kom, moest ik ook voor een nieuwe simkaart zorgen.
Ik neem aan dat als iemand maar één simkaart heeft, die ook in sim1 moet komen.
Is dat aangegeven in/op de simkaarthouder?
Dit van mij zit in SIM2, werkt prima (SIM1 is dus leeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:58:
[...]

Of je neemt Battery Widget Pro, heb je het percentage en meer stats en een goede schatting van hoe lang je er nog mee kan doen in uren/minuten etc
Maar daarmee staat het percentage nog niet in het icoontje in de statusbar, toch?
whistleblazer schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 16:10:
[...]

Dat werkt helaas niet op de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

outlandos schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:43:
[...]

Maar daarmee staat het percentage nog niet in het icoontje in de statusbar, toch?
Zeker wel, linksbovenin in een rondje en je kan vanuit notificatie pull-down graphs en toggles zien (of uit zetten) en op je lock screen het percentage en hoe lang hij denkt dat je nog mee kan etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:53:
[...]

Zeker wel, linksbovenin in een rondje en je kan vanuit notificatie pull-down graphs en toggles zien (of uit zetten) en op je lock screen het percentage en hoe lang hij denkt dat je nog mee kan etc
voor zoiets basaals ga ik geen €2.50 betalen.
Voorlopig doe ik het met alleen het percentage.
outlandos schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:13:
[...]

wat ik zeg, settings, knoppen onderaan.

[ Voor 21% gewijzigd door Jelte op 06-12-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Jelte op 06-12-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik ben erg tevreden over de accu. Gemiddeld gaat de telefoon hier zo'n 48 uur mee op 1 lading, waarvan 6 uur SOT.

Wat het opladen betreft valt er ook niks te klagen:

t= 00 | 7%
t= 30 | 63%
t= 60 | 95%

(t is het aantal minuten aan de Dash charger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:42
Ik zag ergens een review van een batterytest die inhield dat de telefoon op 50% brightness een HD video moest gaan loopen. De 3T zou dat zestien uur (!) volgehouden hebben.

Ik kan de review niet meer terugvinden, dus of hij is ingetrokken of ik heb me vergist. Het laatste lijkt me het meest waarschijnlijk, maar 6 uur SOT is al erg netjes. Mijn huidige telefoon haalt dat idle met het scherm uit al niet :')

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mourix
  • Laatst online: 31-03 02:07
Heb de 3T nu 4 dagen in gebruik na 3 jaar een Nexus 5 te hebben gehad. Even wat eerste indrukken op een rijtje.

Snelheid: flitsend snel van installatie, booten, tot apps, dus een grote verbetering.
Scherm: het effectieve ppi is iets lager dan de Nexus dus je zult iets meer karteljes aan de letters zien als je dichtbij kijkt, maar het is nog steeds een zeer scherp scherm en het AMOLED zwart en kijkhoek zijn echt een verademing.
Accu: waar de Nexus 5 maximaal 3-4 uur schermtijd gaf met mijn gebruik, geeft de 3T ruim 6 uur.
Camera: beide camera's zijn een stuk scherper maar een tikje minder snel met foto's maken.
Android: stock is de 3T een stuk meer te customizen dan de Nexus, echter zitten er wel enkele gekkigheden die iet's minder natuurlijk voelen. Denk aan de manier van de notificatieknop, lastig te vinden aanpassingen, en dergelijke. Een groot pluspunt is dat bij rooten garantie wordt behouden.
Bouwkwaliteit: de behuizing van aluminium is mooi, stevig, en zeer goed afgewerkt. De knoppen hebben iets meer speling dan die van de Nexus, en dat doet wel denken aan de garantietrauma's die ik daarmee heb gehad.

Conclusie: kom je van de Nexus 5 af, kan ik de Oneplus 3T aanraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Ik kan met mijn 3T geen .webm meer afspelen, en als ik een video bekijk uit mijn Google photos account dan speelt hij hem af op 1,5x snelheid lijkt het wel..

En dat zijn gewoon .mp4 bestanden, gemaakt met mijn oude 5X en een Galaxy S6..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Atomsk schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:43:
[...]

Kan wel, met een omweg: installeer de settings shortcut widget en zet deze op "automatic rules". Wel een vreemde zaak inderdaad.
Ik heb het gevonden volgens mij. Maar als ik een schema aanzet en terug klik, staat het weer uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Kappade schreef op woensdag 7 december 2016 @ 07:39:
[...]

Ik heb het gevonden volgens mij. Maar als ik een schema aanzet en terug klik, staat het weer uit?
Ik zie het. Ik had eerder de app "nights keeper" gebruikt en de schema's die ik daar maakte, kwamen ook bij automatic rules te staan. Nieuwe schema's schakelen echter zichzelf uit inderdaad. Moet je toch iets anders gebruiken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Jelte schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 19:22:
[...]
voor zoiets basaals ga ik geen €2.50 betalen.
Hij geeft wel veel meer info en vooral het van de lader moment en uren resterend is wel lekker, je hebt ook een niet Pro versie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Nu sinds drie dagen in mijn bezit. Wat zijn mijn ervaringen? Wat eigenlijk het zwaarst moet wegen bij beoordeling van deze telefoon is de prijs. Het is een uitstekende telefoon die vergeleken wordt met modellen die tweemaal zo duur zijn. Alle mogelijke minpunten vallen daarbij in het niet.

Wat zijn de pluspunten? De batterij gaat makkelijk een ruime dag mee en laad snel op. De telefoon zelf is razendsnel. Dat merk je bij de vingerafsdrukscanner en het wisselen tussen applicaties. De bouwkwaliteit is uitstekend, het voelt als een solide telefoon en hij is goed afgewerkt. De camera is prima, wederom snel, en biedt gebruikelijke functies, maar niet meer dan dat. De software is 'basic', het goede daaraan is dat er geen bloatware op staat en je niet overspoelt wordt met overdaad aan instellingen die weinig toevoegen.

Het display met een 1080p resolutie is echt voldoende. Ik ben blij dat Oneplus niet mee gaat in de 4K pixelsrage, wat op schermen van dit formaat in mijn ogen geen meerwaarde heeft. Het is nu al niet of nauwelijks mogelijk met het blote oog pixels te onderscheiden.

Wat zijn de minpunten? De software is 'basic'. Dat heeft goede kanten, maar soms is de software niet helemaal af. Een paar filters in de camera was leuk geweest. De 'shelf' is een goed concept, maar het is lastig om de volgorde van de widgets te veranderen. Wanneer je de widget van de google-zoekbalk verwijdert van de bureaubladen is de ruimte niet beschikbaar voor andere widgets. Dit wordt in de Nougat update verholpen, maar het laat zien dat het OS nog aan fine-tuning onderhevig is. Ik kom van een custom rom met veel meer slimme opties om bediening te vergemakkelijken. Het is hier nog niet mogelijk om meer dan vier app-icoontjes op een rij op het scherm te zetten.

Hoewel de bezuiniging op bloatware, overdadige functies of overmatige schermresoluties goed gekozen zijn, was een waterdicht toestel mooi geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwetzels
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
ik ben op zoek naar de optie om de icoontjes in de status bar aan te passen/verwijderen, maar kan het niet vinden in de 3T (bij de 3 was dit wel mogelijk). Iemand dit wel al gevonden op de 3T?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

doltishDuke schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 23:00:
Ik zag ergens een review van een batterytest die inhield dat de telefoon op 50% brightness een HD video moest gaan loopen. De 3T zou dat zestien uur (!) volgehouden hebben.

Ik kan de review niet meer terugvinden, dus of hij is ingetrokken of ik heb me vergist. Het laatste lijkt me het meest waarschijnlijk, maar 6 uur SOT is al erg netjes. Mijn huidige telefoon haalt dat idle met het scherm uit al niet :')
I was expecting a slight increment on endurance and wasn't quite prepared for the 3T's epic stamina. It lasted 16 hours and seven minutes on Engadget's battery test, which involves looping an HD video with the screen set to 50 percent brightness until the device conks out. That's almost six hours more than the OnePlus 3's runtime, and two hours longer than the Google Pixel XL, which has a 3,450mAh bank.

https://www.engadget.com/2016/11/21/oneplus-3t-review/

Impressive indeed.

Hierbij moet wel vermeld worden dat AMOLED schermen het bij video vaak goed doen, vooral als de testvideo veel donkere scenes bevat. Niettemin, erg netjes.

Wel raar dat sommige sites zon increase noteren, en andere sites juist bijna geen verbetering merken in accuduur.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
Volgens dit topic : http://recomhub.com/blog/...ow-to-change-lock-screen/ kun je bij settings je lockscreen aanpassen. Ik kan deze hele setting niet vinden? Zou graag nog wat widgets op mijn lockscreen willen zetten. Liefst zonder externe Apps, indien mogelijk.

Inmiddels wel Nova Launcher geinstalleerd, moet zeggen toch wel erg mooi en beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:46
Bart-k schreef op woensdag 7 december 2016 @ 15:13:
Volgens dit topic : http://recomhub.com/blog/...ow-to-change-lock-screen/ kun je bij settings je lockscreen aanpassen. Ik kan deze hele setting niet vinden? Zou graag nog wat widgets op mijn lockscreen willen zetten. Liefst zonder externe Apps, indien mogelijk.

Inmiddels wel Nova Launcher geinstalleerd, moet zeggen toch wel erg mooi en beter.
Daar was ik idd ook naar op zoek, kan het ook niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwetzels
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2024
rwetzels schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:33:
ik ben op zoek naar de optie om de icoontjes in de status bar aan te passen/verwijderen, maar kan het niet vinden in de 3T (bij de 3 was dit wel mogelijk). Iemand dit wel al gevonden op de 3T?
Als je notificatie balk naar beneden trekt is er een icon (tandwiel) voor settings. Hou deze 10 seconden ingedrukt dan komt er een extra menu Systeem-UI-tuner in de systeem settings.
Hier kun je sommige icons uitzetten, helaas niet voor de icon die ik graag weg wil hebben, nml. de NFC icon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
Hoe laat je de weer app/widget in de shelf periodiek updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Wat mij stoort is "niet krasvaste" lak die erop zit.
Heb hem 1 keer per ongeluk tegen mijn horloge getikt en zit al een kras/putje in. :(
En dat juist nét voor mijn case toegekomen is :')

Is er trouwens een mogelijkheid om de trilintensiteit van meldingen lager in te stellen?

[ Voor 19% gewijzigd door CDA441 op 07-12-2016 17:05 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GiveMeThoseTags schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:52:
[...]

Hij geeft wel veel meer info en vooral het van de lader moment en uren resterend is wel lekker, je hebt ook een niet Pro versie?
ik gebruik (na deze tip) de gratis app "battery widget reborn 2016" en die doet wel wat ik wil. zou leuk zijn als je hem rechts ipv links zou kunnen positineren, maar dat went wel.
accu% van oos uitgezet, en nu dus de info die ik wil, in een rondje (en wat info op het lockscreen).
enige nadeel is dat je het accusymbool van oos/android (rechts dus) niet helemaal uit kunt zetten (?)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Wanneer komt de Tweakers review? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze eind vorige maand al online zou staan? Vast niet goed onthouden maar zit er wel op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TheProf82 schreef op donderdag 8 december 2016 @ 10:36:
Wanneer komt de Tweakers review? Ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze eind vorige maand al online zou staan? Vast niet goed onthouden maar zit er wel op te wachten.
Ik gok volgende week. Volgens mij heeft Tweakers geen testmodel gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Laatst online: 16:14
Ik gok volgende week. Volgens mij heeft Tweakers geen testmodel gekregen?
Enkele pagina's terug...
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:30:
[...]

Toevallig is Tweakers momenteel bezig met het reviewen van de OnePlus 3T ;). Vorige week hebben zij het toestel mogen ontvangen van OnePlus, en naar verwachting zal de review verschijnen binnen nu en 1,5 week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vandaag mijn One plus 3T gunmetal grey binnengekregen en ben over het algemeen heel tevreden. Maar tot mijn verbazing kom ik er net via een geekbench test achter dat er een snapdragon 820 in mijn toestel zit die is geklokt op 2.19 ghz. Is dit een reden om de telefoon direct terug te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
Verwijderd schreef op donderdag 8 december 2016 @ 22:50:
vandaag mijn One plus 3T gunmetal grey binnengekregen en ben over het algemeen heel tevreden. Maar tot mijn verbazing kom ik er net via een geekbench test achter dat er een snapdragon 820 in mijn toestel zit die is geklokt op 2.19 ghz. Is dit een reden om de telefoon direct terug te sturen?
Als je de zoek functie gebruikt dan zie je dat meer mensen dit hebben, ik heb het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ah dankjewel, de zoekfunctie werkt goed! Maar als ik het goed begrijp is dit een weergave foutje in de geek bench app? Wanneer dit niet zo is, dan ben ik toch wel een beetje ontevreden dat ik een minder presterende chip in mijn telefoon heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:03

GforceNL

Out of memory....

Weergave fout, sommige apps geven ook aan dat de accu 3000mAh is ipv 3400.

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Voor alle zekerheid. Maak een selfie, kijk bij de info van de foto en dan zie je hoeveel MP deze is. Als deze 16 is heb je 100% de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
3T besteld. Erg benieuwd :). Kom van een combinatie tussen Galaxy S3 (met werk 4G sim maar dat toestel ondersteunt geen 4G) en een OPO (op een 3G abo).

Ik ga dual-sim gebruiken en mijn eigen abo terugschroeven van 10,50 naar een paar euro p/m. Heel benieuwd hoe snel 4G gaat zijn (onbeperkt bovendien, dankuwel baasje :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Iemand ook problemen met de accuduur? Bij 87% geeft de OP3T mij een geschatte tijd tot leeg van 12 uur. In hoeverre is dit correct?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
CDA441 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 12:13:
Iemand ook problemen met de accuduur? Bij 87% geeft de OP3T mij een geschatte tijd tot leeg van 12 uur. In hoeverre is dit correct?
hangt er vanaf hoe snel je de eerste 13% verbruikt hebt :)

Wordt gewoon lineair doorgetrokken in het verbruik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor alle hulp, ik ben er via een hardware check achter gekomen dat ik gewoon het 3T model heb.

Sinds vandaag heb ik echter een nieuw probleem ontdekt: wanneer ik mijn muziek app aanzet (deezer) en vervolgens mijn telefoon vergrendel en in mijn zak doe, dan flikkert de muziek aan en uit en opent google spraak assistent en gaat het volume van hoog naar laag. Dit gaat door wanneer ik de telefoon weer uit men zak haal en stopt wanneer ik deezer afsluit. Ik heb verder geen probleem als ik muziek luister en mijn telefoon in men hand houdt.
Ik heb al mijn gestures inmiddels uitgezet en het probleem blijft aanhouden, Is dit een foutje in de software of kan het ook aan de telefoon zijn hardware liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:31:
bedankt voor alle hulp, ik ben er via een hardware check achter gekomen dat ik gewoon het 3T model heb.

Sinds vandaag heb ik echter een nieuw probleem ontdekt: wanneer ik mijn muziek app aanzet (deezer) en vervolgens mijn telefoon vergrendel en in mijn zak doe, dan flikkert de muziek aan en uit en opent google spraak assistent en gaat het volume van hoog naar laag. Dit gaat door wanneer ik de telefoon weer uit men zak haal en stopt wanneer ik deezer afsluit. Ik heb verder geen probleem als ik muziek luister en mijn telefoon in men hand houdt.
Ik heb al mijn gestures inmiddels uitgezet en het probleem blijft aanhouden, Is dit een foutje in de software of kan het ook aan de telefoon zijn hardware liggen?
Dat had ik dus ook. Exact hetzelfde als wat jij beschrijft, maar dan met mijn OnePlus 2. Echter leek het aan de oortjes te liggen. Ik luister trouwens gewoon muziek via lokale opslag. Probeer het eens met andere oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Vandaag een raar fenomeen gehad. M'n OP zat in mn broekzak in de locker op de sportschool, na terugkomst (1,5 uur) bleek m'n OP te zijn uitgeschakeld. Gewoon terug aangezet en tot nu toe verder geen probleem meer gehad. Iemand anders dit aleens meegemaakt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benja_219
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16-08 20:07
Stoort het iemand anders dat je niet meer via het alfabet kan scrollen in de drawer, onderaan het scherm - dan wel aan de rechterkant van het scherm..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
wari42 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:56:
Vandaag een raar fenomeen gehad. M'n OP zat in mn broekzak in de locker op de sportschool, na terugkomst (1,5 uur) bleek m'n OP te zijn uitgeschakeld. Gewoon terug aangezet en tot nu toe verder geen probleem meer gehad. Iemand anders dit aleens meegemaakt??
Kan een softwarefoutje zijn. Ik neem aan dat hij niet leeg was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 18:19:
[...]

Kan een softwarefoutje zijn. Ik neem aan dat hij niet leeg was?
Haha... Nee ik ben niet blond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 14:48:
[...]

Dat had ik dus ook. Exact hetzelfde als wat jij beschrijft, maar dan met mijn OnePlus 2. Echter leek het aan de oortjes te liggen. Ik luister trouwens gewoon muziek via lokale opslag. Probeer het eens met andere oortjes.
Bleek inderdaad aan men koptelefoon te liggen! Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:24:
[...]

Bleek inderdaad aan men koptelefoon te liggen! Bedankt
Welk merk/type koptelefoon zorgde voor de problemen bij jouw 3T?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Heb nu al een kras op m'n scherm. Ben zo zuinig! Geen sleutels in de buurt. Kan dit echt zo snel? Zelfs m'n Note 4 heeft na 2 jaar dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Alekz87 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:25:
Heb nu al een kras op m'n scherm. Ben zo zuinig! Geen sleutels in de buurt. Kan dit echt zo snel? Zelfs m'n Note 4 heeft na 2 jaar dit niet.
Dat is lullig :'( Normaal heeft de OP3 Gorilla Glass 4. Ik heb er alleszins nog een "glazen" screenprotector op zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
CDA441 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:28:
[...]

Dat is lullig :'( Normaal heeft de OP3 Gorilla Glass 4. Ik heb er alleszins nog een "glazen" screenprotector op zitten :)
Nog nooit gebruikt. Maar nu wel spijt dat ik m eraf heb gehaald. Oké alles went, maar vind dit wel heel erg snel hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Laatst online: 09:53
Er zit toch al een screenprotector op vanuit de doos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Alekz87 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:30:
[...]

Nog nooit gebruikt. Maar nu wel spijt dat ik m eraf heb gehaald. Oké alles went, maar vind dit wel heel erg snel hoor.
Puur pech ben ik bang.. Kan helaas voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Samplex schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:31:
Er zit toch al een screenprotector op vanuit de doos?
Vind die dingen niet lekker werken. Gebruik altijd zonder. Telefoon zit dan ook alleen in m'n zak. Geen scherpe dingen in de buurt. Miss een verdwaalde zandkorrel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Is het mogelijk om de swiftkey emoji's te krijgen in combinatie met een andriod toetsenbord? Vind swiftkey toetsenbord ruk, maar de andriod emoji's ook.

+ is er een betere manier om screenshots te maken. met volume naar beneden + homebutton zit je echt hele tijd te kloten en na 20 keer heb je misschien 1 screen.

[ Voor 118% gewijzigd door crimedevil op 10-12-2016 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat is er mis met SwiftKey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
crimedevil schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:55:
+ is er een betere manier om screenshots te maken. met volume naar beneden + homebutton zit je echt hele tijd te kloten en na 20 keer heb je misschien 1 screen.
Je kan de powerbutton ingedrukt houden, en dan kiezen voor "schermafdruk".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En daar is de tweakers review:
reviews: OnePlus 3T Review

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
crimedevil schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 23:55:
3 vinger swipe :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 19:29:
[...]

Welk merk/type koptelefoon zorgde voor de problemen bij jouw 3T?
Sony oortjes, er zit een gaatje in de kabel dus denk dat het daaraan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:27
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 10:36:
[...]

Sony oortjes, er zit een gaatje in de kabel dus denk dat het daaraan ligt.
Dat wordt lachen dan, want ik heb nou juist sinds twee weken nieuwe Sony oortjes (waar ik overigens erg tevreden over ben). We gaan het meemaken als ik straks mijn 3T binnen heb ;)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

Alekz87 schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:34:
[...]

Vind die dingen niet lekker werken. Gebruik altijd zonder. Telefoon zit dan ook alleen in m'n zak. Geen scherpe dingen in de buurt. Miss een verdwaalde zandkorrel?
Dus je haalt de screen protector eraf en gaat dan wel klagen over krassen op het scherm? Dat is een beetje dubbel (you can't have your cake and eat it). Een krasje heb je zo te pakken, wat je zelf zegt, zandkorreltje, knoopje van je broek, iets wat op tafel ligt etc. etc.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sandyman538 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:28:
[...]

Dus je haalt de screen protector eraf en gaat dan wel klagen over krassen op het scherm? Dat is een beetje dubbel (you can't have your cake and eat it). Een krasje heb je zo te pakken, wat je zelf zegt, zandkorreltje, knoopje van je broek, iets wat op tafel ligt etc. etc.
Dat plastic velletje wat erop geplakt is is ook tien keer niks. Snel vette vingers en voelt niet prettig.
Ik heb er wel een tempered glass op zitten hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:15

Sandyman538

SandstorM [148839]

cypher21 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:31:
[...]

Dat plastic velletje wat erop geplakt is is ook tien keer niks. Snel vette vingers en voelt niet prettig.
Begrijpelijk. Ik ben zelf ook een fan van tempered glass. Maar iets van protectie vind ik zelf wel prettig, maar als iemand er voor kiest om dat niet te gebruiken/eraf te halen omdat hij dat bijvoorbeeld niet prettig vindt werken prima, maar dan moet je ook niet aankomen met het verhaal dat er krassen op komen...

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
cypher21 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:31:
[...]

Ik heb 100 maal liever geen troep erop geplakt dan (de kans op) een krasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-k
Eens, maar heb het plastic zelf nog niet verwijderd.. Is het een 'groot' verschil? Vind de standaard screenprotector niet eens zo gek eigelijk. (tevens mijn eerste screenprotector ooit op een telefoon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:16:
[...]

Dat wordt lachen dan, want ik heb nou juist sinds twee weken nieuwe Sony oortjes (waar ik overigens erg tevreden over ben). We gaan het meemaken als ik straks mijn 3T binnen heb ;)
haha ik hoop dan maar dat het gewoon aan mijn kabel ligt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
outlandos schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 11:53:
[...]

Ik heb 100 maal liever geen troep erop geplakt dan (de kans op) een krasje.
Idd screenprotector vind ik ook zo kansloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Vraagje, heb zelf atm een sim only Red abo bij vodafone. Kan ik die simkaart gewoon in de 3T stoppen en die vervolgens gebruiken? Heb een nieuwe telefoon nodig en lees behoorlijk goede verhalen over de OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinno86
Raxious schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:23:
Vraagje, heb zelf atm een sim only Red abo bij vodafone. Kan ik die simkaart gewoon in de 3T stoppen en die vervolgens gebruiken? Heb een nieuwe telefoon nodig en lees behoorlijk goede verhalen over de OnePlus
Als het een nano Sim is wel ja, anders word het knippen of een vervangende aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
vinno86 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 15:46:
[...]

Als het een nano Sim is wel ja, anders word het knippen of een vervangende aanvragen.
Ah ok, heb zelf micro dus dat moet inderdaad vervangen worden ^^ Raden jullie trouwens aan om zo'n on-guard pakket erbij te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Doe ik, gebeurt niks. Rondje voor camera en V voor licht werkt wel perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Art
crimedevil schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:18:
[...]

Doe ik, gebeurt niks. Rondje voor camera en V voor licht werkt wel perfect.
Moet je hem ff aanzetten in settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
B-Art schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:33:
[...]

Moet je hem ff aanzetten in settings
Op een of andere manier in de settings overheen gekeken. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Kan iemand mij het verschil tussen HDR en HQ in de camera-settings uitleggen? Ik vind trouwens de camera van de OP3t echt behoorlijk slecht. Vaak korrelig en onscherp beeld, zelfs met voldoende licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

crimedevil schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:36:
Kan iemand mij het verschil tussen HDR en HQ in de camera-settings uitleggen? Ik vind trouwens de camera van de OP3t echt behoorlijk slecht. Vaak korrelig en onscherp beeld, zelfs met voldoende licht.
HQ is meant for low light shots, it reduces noise and so on
HDR(A) is for situations that have very challenging light (lots of dark and bright elements) - it improves dynamic range by stitching multiple pictures with different exposures together. The A just means auto, the camera will decide if HDR is necessary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
GiveMeThoseTags schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:48:
[...]

HQ is meant for low light shots, it reduces noise and so on
HDR(A) is for situations that have very challenging light (lots of dark and bright elements) - it improves dynamic range by stitching multiple pictures with different exposures together. The A just means auto, the camera will decide if HDR is necessary
|

Thanks wat mij ook opvalt, dat wanneer ik een foto maak met bijvoorbeeld met de camera hij haarscherp is in de foto's (gewoon de interface voordat ik de foto daadwerkelijk knip, totdat ik de foto heb gemaakt dan, wordt hij in split second net even minder dan hoe ik hem gewoon op de focus had. Heel raar en zonde.

[ Voor 6% gewijzigd door crimedevil op 10-12-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Laatst online: 01:30
crimedevil schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 16:56:
[...]

|

Thanks wat mij ook opvalt, dat wanneer ik een foto maak met bijvoorbeeld snapchat hij haarscherp is, totdat ik de foto heb gemaakt dan, wordt hij in split second net even minder dan hoe ik hem gewoon op de focus had. Heel raar en zonde.
Ik gok dat dat meer een snapchat dingetje is dan OnePlus 3T dingetje.
Snapchat is nu niet echt een app die bekend staat voor het delen van hoogwaardige foto's waar een uur over na is gedacht en veel aan nabewerking voor is gedaan :+
Pagina: 1 ... 9 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem