[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 207.356 views

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:09:
Oké. Daar heb ik nog niet gelezen.
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.
Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.
outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.

Iemand die dit herkent?
Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 23:37 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 23:00
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:36:
[...]

Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.

[...]

Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.

Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 31-08-2017 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-07 18:06
outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.

Iemand die dit herkent?
Ik merk regelmatig hetzelfde sinds 4.1.7 stable, dus het lijkt me niet specifiek een beta issue. Bij mij duurt het wel geen tientallen minuten, maar toch al een paar keer meerdere minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:52:
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.

Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?
Gewoon op standaard. Het is even wennen als je anders gewend bent, maar het went vrij snel. Omdat ik niet de grootste handen heb en het nogal lastig vind om bij de andere kant van het scherm te komen met 1 hand, is de weergavegrootte op kleiner zetten geen optie voor mij.

Even over jullie (@lordfragger GPS probleem: dit heb ik ook een tijdje gehad. Heb eigenlijk geen idee hoe dit opgelost is. Ik kan je aanraden om even deze applicatie te downloaden en dan te kiezen voor "AGPS, clear and update".

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-09-2017 10:48 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:39
Modbreak:Besloten is om de toesteltopics over de OnePlus 3 en OnePlus 3T samen te voegen, zodat dezelfde vragen niet op meerdere plekken gevraagd worden. Vanaf nu dus hier verder: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem