Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:09:
Oké. Daar heb ik nog niet gelezen.
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.
Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.
Iemand die dit herkent?
[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 23:37 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ