[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 Laatste
Acties:
  • 207.211 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
HansAnders07 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 22:27:
Bij mij valt de verbinding met WiFi zo goed als weg als ik een vinger op de achterkant heb links boven ter hoogte van de slider. Maar dat komt omdat de antenne daar zit denk ik. Soms wel onhandig in landscape modus
Laatst m'n hoesje in die hoek geplakt met ducttape (want zat een scheur in.was zilver isolatie tape, had even niks anders liggen. 2 weken rondgelopen met een wifi bereik van 2 meter. Ik werd gek, want wist maar niet waar t aan lag....

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmoh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 16:37
Ik heb een (hopelijk tijdelijke) oplossing gevonden voor mijn probleem, blijkbaar heeft de OP5 hetzelfde probleem en was de workaround om de Smart WiFi Switcher uit te zetten, bij mij op m'n OP3t lijkt dit ook te werken tot nu toe. Geen wegvallende verbinding meer, maar ook geen automatische switch naar 5GHz wanneer dat beter bereik heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Merk nu wel echt dat ik enorm wat krasjes op m'n scherm heb. 2 redelijk diepe die je met je nagel kan voelen. Meerdere mensen last van? Ik ben altijd erg zuinig erop. Dus los in m'n zak zonder sleutels enzo.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:30
Alekz87 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:32:
Merk nu wel echt dat ik enorm wat krasjes op m'n scherm heb. 2 redelijk diepe die je met je nagel kan voelen. Meerdere mensen last van? Ik ben altijd erg zuinig erop. Dus los in m'n zak zonder sleutels enzo.
Mijn toestel heeft nog de originele schermsticker, maar ik zie ook enkele krasjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 615168

Heeft iemand al eens de telefoon via een alternatieve site gekocht? WOrdt onder andere door geekbuying aangeboden. Ben opzoek naar de 3t maar is niet meer te koop, alleen via alternatieve sites

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:40
Ik heb een irritant issue met de 3T.

Op 1 van de 2 gmail acounts komen met de gmail app soms heel erg vertraagd (uren...) notificaties binnen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik op een PC een browser-gmail open, mijn telefoon ineens wel een pushmessage krijgt.
Het probleem lijkt dus niet bij de telefoon te liggen, maar dat gmail te laat een seintje richting telefoon stuurt.

Komt iemand dit probleem bekend voor?

Ik heb verder wel "aggressief sluimeren" aan staan. Als tip lees ik overal dat ik gmail moet uitsluiten van optimalisatie. In het lijstje met apps staat Gmail echter niet
.
Het moet wel kunnen, wie heeft tip waar dit in te stellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-06 23:28
djiedjee schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:45:
Ik heb een irritant issue met de 3T.

Op 1 van de 2 gmail acounts komen met de gmail app soms heel erg vertraagd (uren...) notificaties binnen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik op een PC een browser-gmail open, mijn telefoon ineens wel een pushmessage krijgt.
Het probleem lijkt dus niet bij de telefoon te liggen, maar dat gmail te laat een seintje richting telefoon stuurt.

Komt iemand dit probleem bekend voor?

Ik heb verder wel "aggressief sluimeren" aan staan. Als tip lees ik overal dat ik gmail moet uitsluiten van optimalisatie. In het lijstje met apps staat Gmail echter niet
.
Het moet wel kunnen, wie heeft tip waar dit in te stellen is?
Dit heeft mijn vrouw op haar 3t ook en ik had het ook op mijn Nexus 6p en op m'n huidige telefoon op5 ook.
Lijkt inderdaad iets van Gmail/Google te zijn.
Leuke is dat ik vaak een geluidje krijg op de iPad met nieuwe Gmail mail en pas een poos later op m'n telefoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Anoniem: 615168 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:53:
Heeft iemand al eens de telefoon via een alternatieve site gekocht? WOrdt onder andere door geekbuying aangeboden. Ben opzoek naar de 3t maar is niet meer te koop, alleen via alternatieve sites
En bijvoorbeeld gewoon via marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timtwist
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-06 20:08
Anoniem: 615168 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:53:
Ik heb er een aantal maanden geleden ook naar zitten kijken, maar naar wat ik kon vinden zijn de toestellen die aangeboden worden vaak bestemd voor de Chinese markt, en niet de globale uitvoering. Het verschil zit hem in de ondersteunde banden die wij in Europa veel gebruiken voor 4G. Een toestel bedoeld voor de Chinese markt mist een/enkele van deze banden, waaronder de band 20.
Ik heb de mijn 3T uiteindelijk voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht, en ben erecht ongelooflijk blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutch
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:57
timtwist schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:07:
[...]

Ik heb er een aantal maanden geleden ook naar zitten kijken, maar naar wat ik kon vinden zijn de toestellen die aangeboden worden vaak bestemd voor de Chinese markt, en niet de globale uitvoering. Het verschil zit hem in de ondersteunde banden die wij in Europa veel gebruiken voor 4G. Een toestel bedoeld voor de Chinese markt mist een/enkele van deze banden, waaronder de band 20.
Ik heb de mijn 3T uiteindelijk voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht, en ben erecht ongelooflijk blij mee.
Ik heb afgelopen week op Gearbest een OnePlus 3T gekocht (global version). Ben momenteel nog in afwachting van de ontvangst. Heb er 350 euro voor betaald incl. verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 15:57

Booth

¯¯¯¯¯¯

hutch schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:20:
[...]

Ik heb afgelopen week op Gearbest een OnePlus 3T gekocht (global version). Ben momenteel nog in afwachting van de ontvangst. Heb er 350 euro voor betaald incl. verzenden.
Ik heb 2 weken terug (22 juli) het toestel via Geekbuying.com gekocht, ook voor 350. Goedkoper (of zelfs net zo goedkoop als/) dan dit wordt het niet.

Het is gewoon de EU versie volgens mij. Is inmiddels verzonden, komt een dezer dagen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Mijn Dashcharger is stukgegaan. Support gemaild, probleem en foto's doorgestuurd.
Het lijkt erop dat ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd ga krijgen.

Even afwachten natuurlijk, maar de support lijkt vooralsnog OK

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Open Beta 12 is alweer aangekondigd.

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 21/12 for the OnePlus 3/3T

Hier de changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/2xA7Pri.png

Download: http://downloads.oneplus...._3t_oxygenos_openbeta_12/

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-06 14:50
Parallel apps <3

Dat is echt de beste functionaliteit die ik me kan voorstellen op een dual sim telefoon (2x whatsapp). Kan ik eindelijk mijn zakelijke toestel de deur uit doen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Kan nu ook al met de app Island. Werkt als een speer.
GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:30:
Parallel apps <3

Dat is echt de beste functionaliteit die ik me kan voorstellen op een dual sim telefoon (2x whatsapp). Kan ik eindelijk mijn zakelijke toestel de deur uit doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
djiedjee schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:57:
Is ook zo, maar nu zit het geïntegreerd, veel makkelijker en geen extra meuk meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Klopt, ik doe tegenwoordig alleen niet meer veel met beta's en custom roms. Ik wacht dus af tot er een OTA update van de stockrom komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
djiedjee schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:57:

[...]
Heb er al meerdere geprobeerd (oa app island en parallel spaces), en allemaal trekken ze mijn batterij leeg als een tierelier. Hopen dat deze oplossing wat beter geintegreerd is :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Lion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-02 20:28

Red Lion

[MMS]

Zojuist Whatsapp als parallelle app geïnstalleerd. Installatie gaat goed en kan met tweede simkaart inloggen. Echter, hij herkent geen oude gesprekken/groepen en haalt geen contacten uit m'n telefoon/google account. Heeft iemand hier ervaring mee?

Nothing to see here folks, please move along.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Echt helemaal geen last van! Waarschijnlijk dan een combi-probleem met andere apps of configuratie?
GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:48:
[...]

Heb er al meerdere geprobeerd (oa app island en parallel spaces), en allemaal trekken ze mijn batterij leeg als een tierelier. Hopen dat deze oplossing wat beter geintegreerd is :)
Met Island wel ervaring: de gecreeerde werkomgeving is helemaal gescheiden en heeft dus ook een eigen contacts-app.
Binnen dat profiel moest ik dus opnieuw google en whatsapp account aanmaken en rechten opzetten voor whatsapp.

Ik ga er voor het gemak van uit dat de oneplus oplossing onder water ook gebruik maakt van android for work, misschien kan iemand dat bevestigen?
Red Lion schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:51:
Zojuist Whatsapp als parallelle app geïnstalleerd. Installatie gaat goed en kan met tweede simkaart inloggen. Echter, hij herkent geen oude gesprekken/groepen en haalt geen contacten uit m'n telefoon/google account. Heeft iemand hier ervaring mee?

[ Voor 47% gewijzigd door PaT op 04-08-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Wijzig je laatste bericht als je als laatste gereageerd heb.

[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 04-08-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:12

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb de laatste tijd weer veel last van accu-drains, welke (tijdelijk) verholpen kunnen worden met een cache-leging en het verwijderen van de data van Google Play Services. Ik word er wel echt bijzonder moe van, want de laatste tijd gebeurt het soms meerdere keren per dag.

Ik draai de laatste public build (geen beta's of dergelijke) zonder root. Heeft iemand inmiddels een permanente oplossing gevonden voor dit gedoe?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Er is net een Q&A gekomen over de software support voor de OnePlus 3 en 3T:

Software Support for OP3/3T: Questions & Answers.
David: Hi Oliver. First, could you please explain why many more updates were released for the OP5 than the OP3/3T in recent times?

Oliver: Sure, we have been gathering plenty of user feedback on the OP5 following the launch in mid-June. We dedicated our efforts in the first 1-2 months after release to better satisfy users’ needs and boost our latest product’s capabilities.

Normally, we release a new Official Release (OTA) update every 1-2 months. If you’d like to taste some of the latest OxygenOS features earlier, and receive updates more frequently, you’re more than welcome to join our Open Beta Program. Currently, we release Open Beta updates for the OP3/3T approximately once every month.

David: Some users asked why some new features, which are available through the Open Beta Program, are not implemented in the stable build releases on the OP3/3T?

Oliver: We’ve always positioned the Beta Program as a public laboratory for new features, feedback, and bug testing. This helps us improve the code of all of our MP builds. We unfortunately, cannot guarantee every feature present in the Open Betas will transition to the Official releases. Often times, even though the feature seems stable enough in the Beta builds, they are not ready or do not meet our quality standards for public release. (And yes, sometimes we test the value of upcoming features through the Open Beta Program for release in new or upcoming devices or later software updates.) In some situations, our limited development and QT resources force us to bring these features to one device first. These features are then introduced on other older devices further down the road. We love how the program has grown, but we do have to admit that we still have room to improve and better optimize the Open Beta Program.

Also, I’d like to take this opportunity to thank our users who have joined either our Closed Beta Program or our Open Beta Program. You have all helped us shape the functionalities and quality of OxygenOS.

David: What are you planning with regards to security updates for the OP3/3T?

Oliver: In keeping with the original schedule, we planned to update OxygenOS on the OP3/3T to version 4.5, with the latest security patch level update, in the next 1-2 months. However, some feedback from the community caught our attention and we decided to tweak it a little bit. We’ll split the update into two parts. First, we’ll update the security patch level to August, which will be released soon. The OxygenOS 4.5 update will be released at the scheduled time.

David: So the OP3/3T will soon catch up with the current version on the OP5, but some features on the OP5 will not be available on the OP3/3T, right?

Oliver: Yes, those missing features are mainly a result of hardware differences, such as the availability of Reading Mode on the OP5, which depends on the RGB sensor. The OP3/3T don’t have that hardware interface, so we are unable to release this feature on these two devices. The same reason applies to the new off-screen gestures and DCI-P3 screen calibration.

David: My last question is very important to OP3/3T users. How long will the OP3/3T continue to receive software support?

Oliver: Android O is going to be the last Android version update we’ll release for OP3/3T. We’ll continue to release security patch updates for the foreseeable future, and offer support for individual application updates. After the OP3/3T have been updated to Android O, we’ll start moving the Open Beta Program from OP3/3T to OP5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heb een raar akkefietje met de widgets; ik kan ze niet meer verwijderen door naar boven naar 'remove' te slepen. Hij pakt hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shagie
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08-06 06:05
Hoe is de kwaliteit van de one plus one 3t.
Zijn hier vaak problemen mee of haast nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:20
Hier heb ik er nog nooit problemen mee gehad!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Het was hier nog niet vermeld, maar hebben jullie dit al gezien? nieuws: Ontwikkelaar brengt hdr+-functie van Pixel-smartphones naar andere te...

Is er nu ook voor de OnePlus 3T dus: https://drive.google.com/...aVB2bVE/view?usp=drivesdk (inclusief slow-motion en 1080p 60fps). Heb hem getest en werkt perfect.

Momenteel werkt burst-mode ook: https://forum.xda-develop...p?p=73396705&postcount=79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:14:
Het was hier nog niet vermeld, maar hebben jullie dit al gezien? nieuws: Ontwikkelaar brengt hdr+-functie van Pixel-smartphones naar andere te...

Is er nu ook voor de OnePlus 3T dus: https://drive.google.com/...aVB2bVE/view?usp=drivesdk (inclusief slow-motion en 1080p 60fps). Heb hem getest en werkt perfect.

Momenteel werkt burst-mode ook: https://forum.xda-develop...p?p=73396705&postcount=79
Heb m er sinds gisteren op staan, foto's in het duister zijn stukken beter.

Denk dat ik een andere versie heb (4.4) want deze loopt nog wel vast zodra slowmotion geselecteerd wordt

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
cypher21 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:26:
Heb m er sinds gisteren op staan, foto's in het duister zijn stukken beter.

Denk dat ik een andere versie heb (4.4) want deze loopt nog wel vast zodra slowmotion geselecteerd wordt
Zijn zeker een stuk beter (ik heb een OnePlus 3). Alleen vind ik het jammer dat er nergens iets duidelijk is over versiebeheer. Nu moet je die pagina's gaan doorscrollen om de nieuwste versie te krijgen :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:27:
[...]

Zijn zeker een stuk beter (ik heb een OnePlus 3). Alleen vind ik het jammer dat er nergens iets duidelijk is over versiebeheer. Nu moet je die pagina's gaan doorscrollen om de nieuwste versie te krijgen :/.
ah die apk die je linkt crashed hier ook bij het selecteren van slowmotion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
cypher21 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:29:
ah die apk die je linkt crashed hier ook bij het selecteren van slowmotion
Bij mij helaas ook, had het nog niet geprobeerd _O-. Nu maar hopen op een fix en wat extraatjes :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online
Anonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:14:

Best verschil :o

Slowmotion crasht bij mij ook _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:25
Only schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:57:
[...]

Hmmz, ik dacht dat dit aan mij lag..ik gebruik het namelijk ook wel eens tussen telefoon en tablet, maar het werkt al tijdje niet meer helaas, ik draai ook gewoon stock..
Ik kan gelukkig nog wel gewoon wifi hotspot gebruiken, maar dat gebruikt helaas wel veel meer stroom..
Cache wipen, BT connectie aan beide zijden verwijderen, opnieuw pairen en het werkt (bij mij) weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Theone098 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:53:
[...]

Cache wipen, BT connectie aan beide zijden verwijderen, opnieuw pairen en het werkt (bij mij) weer.
Hier helaas niet..maar was het proberen waard..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-06 13:18
Hier nog leden die bij het downloaden van de 2.1 versie van de Pixel HDR+ apk een melding krijgen over malware in de apk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ekfad schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:15:
Hier nog leden die bij het downloaden van de 2.1 versie van de Pixel HDR+ apk een melding krijgen over malware in de apk?
waar heb je die versie 2.1 vandaan?
Ik kan enkel de 1.1 vinden op XDA

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ekfad
cypher21 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:25:
[...]

waar heb je die versie 2.1 vandaan?
Ik kan enkel de 1.1 vinden op XDA
Via androidfilehost.
Via de link hier naar Xda en in dat topic de link naar androidfile

[ Voor 75% gewijzigd door Ekfad op 16-08-2017 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Ekfad schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:34:
[...]

Via androidfilehost.
Via de link hier naar Xda en in dat topic de link naar androidfile
krijg geen malware melding

Slowmotion selecteren resulteert nog steeds in een crash

[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 16-08-2017 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
cypher21 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:03:
[...]

krijg geen malware melding

Slowmotion selecteren resulteert nog steeds in een crash
Ik kreeg hem via Norton Mobile. Kan ook aan Norton liggen natuurlijk.
Slowmotion crasht hier ook nog steeds trouwens. Blijkbaar zou de 2.0 versie stabieler zijn maar die vind ik enkel via het Russisch forum, aangezien ik geen Russisch kan :) ....

EDIT: Heb mij nu wat ingelezen en blijkbaar krijg je slowmotion enkel werkend als je een root hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door Ekfad op 16-08-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik ga later dit jaar backpacken. Ik zoek daarvoor nog een extra dash lader voor mijn OP3T. Voor het geval dat die van mij kapot gaat. Beetje een nadeel dat je zo'n kabel MOET hebben...

Ik heb een beetje gemixte ervaringen met goedkope alternatieven in het verleden. Iemand tips voor een goede dash charger? Liefst niet duur. Ik vind 26 euro voor de officiële erg veel geld... Iemand goede ervaringen met bepaalde chargers van bijvoorbeeld Alixpress of Ebay?

Daarnaast zoek ik nog een goedkope 'sleeve' hoesje waar ik hem in kan schuiven. Vind ik toch wel handig voor als ik reis. Iemand ook tips voor zo'n hoesje? Kan weinig sleeves vinden. Iemand een tips waar ik er 1 voor 5-10 euro vandaan kan trekken?

[ Voor 6% gewijzigd door Astr0blaster op 16-08-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb sinds kort het irritante probleem dat mijn scherm aan blijft/gaat tijdens het bellen. Dit zorgt ervoor dat ik via het touchscreen allerlei dingen start (apps, flashlight aan, bluetooth aan, notificatiescherm, etc) tijdens een telefoontje. Ik heb ergens gelezen dat dit komt doordat mijn wang de 'double tap to wake' functie triggert, maar ik had hier tot voor kort nooit last van. De proximity sensor is niet vies, ik heb geen screen protector die hem afdekt en hij werkt prima (wave to wake, broekzak detectie).

Iemand enig idee waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
Astr0blaster schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:54:
Ik ga later dit jaar backpacken. Ik zoek daarvoor nog een extra dash lader voor mijn OP3T. Voor het geval dat die van mij kapot gaat. Beetje een nadeel dat je zo'n kabel MOET hebben...

Ik heb een beetje gemixte ervaringen met goedkope alternatieven in het verleden. Iemand tips voor een goede dash charger? Liefst niet duur. Ik vind 26 euro voor de officiële erg veel geld... Iemand goede ervaringen met bepaalde chargers van bijvoorbeeld Alixpress of Ebay?

Daarnaast zoek ik nog een goedkope 'sleeve' hoesje waar ik hem in kan schuiven. Vind ik toch wel handig voor als ik reis. Iemand ook tips voor zo'n hoesje? Kan weinig sleeves vinden. Iemand een tips waar ik er 1 voor 5-10 euro vandaan kan trekken?
Staat eigenlijk in het verkeerde topic maar ik heb deze:
http://s.aliexpress.com/BBRnMRJV

Je kan hem wel niet gebruiken als je telefoon in een case zit. Daarvoor is het zakje net iets te klein. Verder prima sleeve!

• cypher21

Zie accessoires topic voor meer alternatieven.
Maar wil je per se dash chargen, koop dan toch echt een originele

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online

Ik heb deze gekocht en werkt perfect, Dash-Charge wordt gewoon herkend en laad net zo snel op: https://www.aliexpress.co...-c-cable/32763951774.html

Worden beide geleverd met een platte kabel, maar zou dus wel moeten werken. Ik heb enkel de adapter gehaald. Je kan ook daar los de adapter kopen, en dan ergens anders de kabel, zoals hier: https://www.aliexpress.co...0170817122614&needQuery=n
cypher21 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:36:
Dat klopt niet. Kijk maar wat ik hierboven zei.

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:16
Qua hoesje raad ik jullie echt de Rhinoshield CrashGuard Bumper case aan. Ik heb hem meerdere keren laten vallen waardoor het hoesje erg beschadigd is. Contact opgenomen met de support, 's ochtends om 5 uur had ik al antwoord met dat ze voor €6 (verzendkosten) het hoesje konden laten vervangen, hoefde hem niet terug te sturen kon zelfs een andere kleur kiezen en 15% korting als ik nog iets bij bestelde. Support reageerd snel, duidelijk en serieus, heb nog nooit zo'n goede support gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De laatste Open Beta vóór de stable is aangekondigd. Hierin worden alleen verbeteringen en fixes in aangebracht.

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 22/13 for the OnePlus 3/3T

Hier de changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5AQTc1B.png

Download: http://downloads.oneplus...._3t_oxygenos_openbeta_13/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Laatst online: 12:40

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Nice, direct even bijgewerkt!

Mijn accuduur is laatste tijd wel wat achteruit gegaan helaas, ik denk sinds de vorige Open Beta update. Ik zie in het verbruik niet echt aanwijsbare oorzaken.

LET OP! Als je gehecht bent aan de Pixel launcher, deze gaat blijkbaar stuk na deze updates. Je hele appdrawer is dan leeg...

[ Voor 26% gewijzigd door Beekforel op 19-08-2017 06:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Even voor mijn gemoedstoestand, als ik naar mijn backupinstellingen ga staat er bij Google Drive "’disabled by admin​". Dat is toch een bug(je)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Beekforel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:14:

LET OP! Als je gehecht bent aan de Pixel launcher, deze gaat blijkbaar stuk na deze updates. Je hele appdrawer is dan leeg...
Geen probleem hoor, had Pixel Launcher met alle Open Beta's en nu nog steeds?

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-06 20:12
Beekforel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:14:
Nice, direct even bijgewerkt!

Mijn accuduur is laatste tijd wel wat achteruit gegaan helaas, ik denk sinds de vorige Open Beta update. Ik zie in het verbruik niet echt aanwijsbare oorzaken.

Mijn accuduur is sinds aanschaf alleen maar achteruit gegaan. Ook weer last gehad van veel drain 's nachts, erg vervelend. Binnenkort maar eens een factory reset doen. Toch jammer dat in Android ik bij elk toestel weer tegen dezelfde problemen aanloop. Ik gebruik geen shady apps en probeer altijd batterij te besparen, maar het voelt alsof af en toe de batterijduur enorm fluctueert. Mijn volgende toestel wordt gewoon een 5000mAH ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Hier is hij dan, OxygenOS 4.1.7. Betreft alleen verbeteringen en fixes, maar 4.5 komt over 1 à 2 maanden uit.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.7 OTA for OnePlus 3/3T

Hier de changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/CL3OShV.png

Download:Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

En oja, deze update lost de touch latency op:Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/hquPnMB.png

[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-08-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:34:
Hier is hij dan, OxygenOS 4.1.7. Betreft alleen verbeteringen en fixes, maar 4.5 komt over 1 à 2 maanden uit.
Is deze stable nu verder dan de laatste Beta? Want die heeft geen august patches :+

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Punkbuster schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:50:
Is deze stable nu verder dan de laatste Beta? Want die heeft geen august patches :+
Qua security patch: ja. Dat is dan ook het enige waar deze stable in voorloopt. Sowieso snap ik al die heisa niet over die security patch in de bèta's. Bèta's heten niet voor niets zo.. Bovendien kost het volgens mij geld om zo'n security patch te verkrijgen. Het lijkt mij volkomen logisch dat ze zo'n security patch pas in de stable OTA voegen, zoals ze nu hebben gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 07-06 16:40
Weet jij toevallig of de volgende beta dan ook deze fixes aan boord heeft?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Punkbuster schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:06:
Weet jij toevallig of de volgende beta dan ook deze fixes aan boord heeft?
Er komt voorlopig geen volgende bèta meer. De eerstvolgende bèta zal Android O zijn. Deze fixes waren grotendeels al geïmplementeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Sinds gisteravond OxygenOS 4.1.7 erop staan.

Merk helaas nog niet veel van de batterij optimalisaties maar heb het idee dat het allemaal wat sneller reageert..
Is dit wenselijk gedrag of zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-06 17:49
Iemand al last gehad van de GPIO?

https://androidworld.nl/n...dige-app-oneplus-3-en-3t/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Ik niet, maar is wel iets om in de gaten te houden. Als je je telefoon soft-brickt door een volgens Google schadelijke app te deinstalleren, lijkt me dat een belangrijk probleem...
Lezen is ook een vak :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door Esumontere op 23-08-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ja, en ook geblokkeerd. Zag later dat artikel pas.
Ik ben nog geen vreemde zaken tegengekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-05 21:10
Zo kom je je eigen artikel zelfs hier tegen ;) na 2 dagen ook nog nergens tegenaan gelopen, dus blokkeren lijkt niet schadelijk.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik krijg de update zojuist binnen zonder VPN aanpassingen te hoeven doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 11:19
Vanmiddag ook OxygenOS 4.1.7 OTA ontvangen. Zonder er iets voor hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Schrok vanmorgen even want hij viel helemaal uit. Ook aan de lader geen sjoege, even paniek ;)
Gelukkig na lang de powerknop indrukken ging 'ie weer aan.
Nu inderdaad ook de OTA update ontvangen en geïnstalleerd.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Nu online
Krijgt de beta nog een update naar security augustus? Staat nog op mei gek genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-06 22:42
Gisteren in de middag de update ook gepushed gekregen en uitgevoerd, merk net dat ineens mijn telefoon uitvalt. Geen idee waarom, was niet bezig met het toestel en had behalve een paar Chrome tabs en internet bankieren niets open. Hoop dat dit niet vaker gebeurt, had voor de update nog nooit een crash gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:26:
Krijgt de beta nog een update naar security augustus? Staat nog op mei gek genoeg.
Nee, en zie ook geen reden waarom. Dit is voor nu even de laatste bèta, totdat Oreo naar de bèta komt. Zie ook hier mijn reactie over hetzelfde onderwerp: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Mmore schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 02:47:
Gisteren in de middag de update ook gepushed gekregen en uitgevoerd, merk net dat ineens mijn telefoon uitvalt. Geen idee waarom, was niet bezig met het toestel en had behalve een paar Chrome tabs en internet bankieren niets open. Hoop dat dit niet vaker gebeurt, had voor de update nog nooit een crash gehad..
Je kan in de recovery even je cache clearen. Ik zou daarvoor even al je apps en tabbladen afsluiten. Doe ik ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Processorkoeler
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:00

Processorkoeler

Geen stock koeler

Weet iemand iets over het feit dat je geen custom notifications kunt instellen via het menu? Per app kan het wel, eveneens je ringtone en SMS notificatiegeluidje. Echter kan ik nergens iets vinden over een custom notificatiegeluidje (wat elke app dus vanuit deze functie standaard pakt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Brumax schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:44:
Schrok vanmorgen even want hij viel helemaal uit. Ook aan de lader geen sjoege, even paniek ;)
Gelukkig na lang de powerknop indrukken ging 'ie weer aan.
Nu inderdaad ook de OTA update ontvangen en geïnstalleerd.
Same here vanmiddag, paar dagen na de update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Veel nieuwe verbeteringen in de updates van de Google Camera voor de OnePlus 3T:

https://drive.google.com/...G5OeW8/view?usp=drive_web

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandorian
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:20
1x een soft reboot gehad, na get gebruiken van de screen gestures (aan zetten van camera door een cirkel te tekenen of een V voor licht.

Had m'n Asus telefoon op het laatst ook last van. Regelmatig een "reboot" maar wel gewoon zonder pin verder gaan. raar.

Veel vervelender is dat Sygic niet altijd een GPS signaal kan vinden. Moet ik eerst naar google maps, deze pakt GPS wel direct, daarna terug naar Sygic. Dan doet alles het weer als normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenCows
  • Laatst online: 05-06 11:00
Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:
Veel nieuwe verbeteringen in de updates van de Google Camera voor de OnePlus 3T:

Is dit de Pixel versie met HDR+?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Klopt, dit is de versie voor de Pixel 2 zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Nu online

Slowmotion werkt nog steeds niet :/

Fotokwaliteit is echt zoveel beter dan met standaard oneplus camera :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
B-Art schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
Slowmotion werkt nog steeds niet :/

Fotokwaliteit is echt zoveel beter dan met standaard oneplus camera :o
Helaas niet nee, maar de enige reden waarom je slow-motion met de Google Camera zou willen, is omdat je dan geluid hebt en de mogelijkheid hebt tot 240fps. Misschien dat dat nog gefixt wordt.

Ik gebruik de Google Camera alleen voor foto's, voor selfies (die ik overigens nooit/amper maak) en video's gebruik ik gewoon de OxygenOS camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Zonder problemen te installeren en/of terug te draaien? Ben niet zo'n held wat dat betreft. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sanction schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:40:
Zonder problemen te installeren en/of terug te draaien? Ben niet zo'n held wat dat betreft. :+
Jup, is gewoon te gebruiken naast de OxygenOS camera. Bij elke nieuwe versie van de camera kan je gewoon de oude versie verwijderen en de nieuwe installeren. Doe ik ook. Je moet alleen opnieuw permissies geven en instellingen opnieuw doen van de camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14

Pierre

Van nature lui!

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:44:
[...]

Jup, is gewoon te gebruiken naast de OxygenOS camera. Bij elke nieuwe versie van de camera kan je gewoon de oude versie verwijderen en de nieuwe installeren. Doe ik ook. Je moet alleen opnieuw permissies geven en instellingen opnieuw doen van de camera.
Alleen jammer dat Slow motion niet werkt, de app crasht direct :? Misschien even meer lezen dan alleen het laatste berichtje 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 29-08-2017 14:03 . Reden: Beter lezen ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel

Staat ergens beschreven hoe ik de Google Camera kan installeren?
Mijn 3T is niet geroot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wenzel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:11:
Staat ergens beschreven hoe ik de Google Camera kan installeren?
Mijn 3T is niet geroot.
Zet downloaden uit onbekende bronnen aan in "beveiliging" in de instellingen van OxygenOS zelf > klik op de link > "installeren".

[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-08-2017 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Dank je. Zal het vanavond proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macabre
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06 11:46

Macabre

Euhh...

Inmiddels is V3 ook uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer welke versie nu welke camera is. Te veel sites en bestandsnamen.

Link naar de nieuwe versie:
https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634795525

..:: Specs ::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Macabre schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:23:
Inmiddels is V3 ook uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer welke versie nu welke camera is. Te veel sites en bestandsnamen.

Link naar de nieuwe versie:
https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634795525
Jup, dat klopt. Schijnt ook de definitieve/final version te zijn, aldus de maker: https://4pda.ru/forum/ind...rname=B-S-G&noform=1&st=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:14

Pierre

Van nature lui!

Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:24:
[...]

Jup, dat klopt. Schijnt ook de definitieve/final version te zijn, aldus de maker: https://4pda.ru/forum/ind...rname=B-S-G&noform=1&st=0
Is jouw Russisch zo goed, het mijne namelijk niet :9 Google Translate doet het niet.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pierre schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:53:
Is jouw Russisch zo goed, het mijne namelijk niet :9 Google Translate doet het niet.
Cyka blyat :+.

Nee maar ik gebruikte in eerste instantie de Nederlandse vertaling, maar aangezien die belabberd is, gebruik ik vaak gewoon de Engelse vertaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
De versie 2 (van AnonymousWP) heb ik getest. Veel meer details dan de standaard app, maar kleuren vind ik niet goed. Er zit een roze gloed over de foto's heen.
Buiten in de zon heb ik de app nog niet kunnen testen, het regent hier nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wenzel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:00:
De versie 2 (van AnonymousWP) heb ik getest. Veel meer details dan de standaard app, maar kleuren vind ik niet goed. Er zit een roze gloed over de foto's heen.
Buiten in de zon heb ik de app nog niet kunnen testen, het regent hier nog steeds.
Heb je ook al de meest recente versie geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 24-11-2024
derootn schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:50:
[...]

Staat eigenlijk in het verkeerde topic maar ik heb deze:
http://s.aliexpress.com/BBRnMRJV

Je kan hem wel niet gebruiken als je telefoon in een case zit. Daarvoor is het zakje net iets te klein. Verder prima sleeve!
cypher21 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Puddi Puddin schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:19:
Qua hoesje raad ik jullie echt de Rhinoshield CrashGuard Bumper case aan. Ik heb hem meerdere keren laten vallen waardoor het hoesje erg beschadigd is. Contact opgenomen met de support, 's ochtends om 5 uur had ik al antwoord met dat ze voor €6 (verzendkosten) het hoesje konden laten vervangen, hoefde hem niet terug te sturen kon zelfs een andere kleur kiezen en 15% korting als ik nog iets bij bestelde. Support reageerd snel, duidelijk en serieus, heb nog nooit zo'n goede support gezien!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:30:
[...]

Ik heb deze gekocht en werkt perfect, Dash-Charge wordt gewoon herkend en laad net zo snel op: https://www.aliexpress.co...-c-cable/32763951774.html

Worden beide geleverd met een platte kabel, maar zou dus wel moeten werken. Ik heb enkel de adapter gehaald. Je kan ook daar los de adapter kopen, en dan ergens anders de kabel, zoals hier: https://www.aliexpress.co...0170817122614&needQuery=n

[...]

Dat klopt niet. Kijk maar wat ik hierboven zei.
Thanks boys! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
Nee nog niet, doe ik morgen.

Maar de zon is hier inmiddels gaan schijnen, dus op stap. Veel foto's gemaakt met versie2 en ze zijn echt schitterend. Echt een klasse beter dan de standaard app.
Vooral tegen de zon in worden de foto's veel beter uitgelicht en niet overbelicht.
Van mijn hond had ik van 10 foto's maar 2 onscherp. Met de standaard app is gemiddeld 7 van de 10 onscherp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-05 16:20

Tags NL

Harmful or Harmless?

Wenzel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:39:
[...]

Maar de zon is hier inmiddels gaan schijnen, dus op stap. Veel foto's gemaakt met versie2 en ze zijn echt schitterend. Echt een klasse beter dan de standaard app.
Vooral tegen de zon in worden de foto's veel beter uitgelicht en niet overbelicht.
Van mijn hond had ik van 10 foto's maar 2 onscherp. Met de standaard app is gemiddeld 7 van de 10 onscherp.
Was gisteren met mijn kinderen in het klimbos hier in de buurt, v2 foto's gemaakt en moet zeggen dat ze allemaal goed waren. HDR processing is even wachten op mijn OnePlus3T maar resultaat is er wel naar. Beter dan de standaard app waarbij ik hem al snel op HQ moest zetten voor mooiere foto's

https://powershellisfun.com

• Wenzel
Vandaag heb ik nog wat foto's gemaakt met Google Camera HDR+ v2, en met regenachtig en donker weer. Ik moet zeggen dat de foto's ook een stuk beter zijn dan met de standaard app.

Heeft iemand al v3 geprobeerd? Of is er al weer een nieuwere versie. Kan het allemaal niet bijhouden. Een overzicht van de beschikbare versies zou handig zijn. Op die Russische site kom ik er niet uit 8)7

• WCA
Ik heb het geprobeerd, de foto's zijn wel lichter, maar ook veel korreliger met de google camera merk ik

Share and Enjoy!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
Vandaag heb ik nog wat foto's gemaakt met Google Camera HDR+ v2, en met regenachtig en donker weer. Ik moet zeggen dat de foto's ook een stuk beter zijn dan met de standaard app.

Heeft iemand al v3 geprobeerd? Of is er al weer een nieuwere versie. Kan het allemaal niet bijhouden. Een overzicht van de beschikbare versies zou handig zijn. Op die Russische site kom ik er niet uit 8)7
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"

Alstu ;).

• Wenzel
Oké. Daar heb ik nog niet gelezen.
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.

• outlandos
  • Laatst online: 09:34
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.

Iemand die dit herkent?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.

Iemand die dit herkent?
Geen tientallen minuten, maar wel duidelijk langer.
Daarnaast loopt Waze volgens mij sinds de beta af en toe helemaal vast.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:09:
Oké. Daar heb ik nog niet gelezen.
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.
Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.

Iemand die dit herkent?
Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.

[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 23:37 ]

• outlandos
  • Laatst online: 09:34
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:36:
[...]

Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.

[...]

Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.

Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?

[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 31-08-2017 23:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-06 19:59

Iemand die dit herkent?
Ik merk regelmatig hetzelfde sinds 4.1.7 stable, dus het lijkt me niet specifiek een beta issue. Bij mij duurt het wel geen tientallen minuten, maar toch al een paar keer meerdere minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:52:
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.

Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?
Gewoon op standaard. Het is even wennen als je anders gewend bent, maar het went vrij snel. Omdat ik niet de grootste handen heb en het nogal lastig vind om bij de andere kant van het scherm te komen met 1 hand, is de weergavegrootte op kleiner zetten geen optie voor mij.

Even over jullie (@lordfragger GPS probleem: dit heb ik ook een tijdje gehad. Heb eigenlijk geen idee hoe dit opgelost is. Ik kan je aanraden om even deze applicatie te downloaden en dan te kiezen voor "AGPS, clear and update".

[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-09-2017 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:18
Modbreak:Besloten is om de toesteltopics over de OnePlus 3 en OnePlus 3T samen te voegen, zodat dezelfde vragen niet op meerdere plekken gevraagd worden. Vanaf nu dus hier verder: [OnePlus 3/3T] Ervaringen & Discussie - Deel 2.
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem