iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Mijn toestel heeft nog de originele schermsticker, maar ik zie ook enkele krasjes.Alekz87 schreef op vrijdag 28 juli 2017 @ 21:32:
Merk nu wel echt dat ik enorm wat krasjes op m'n scherm heb. 2 redelijk diepe die je met je nagel kan voelen. Meerdere mensen last van? Ik ben altijd erg zuinig erop. Dus los in m'n zak zonder sleutels enzo.
Anoniem: 615168
Op 1 van de 2 gmail acounts komen met de gmail app soms heel erg vertraagd (uren...) notificaties binnen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik op een PC een browser-gmail open, mijn telefoon ineens wel een pushmessage krijgt.
Het probleem lijkt dus niet bij de telefoon te liggen, maar dat gmail te laat een seintje richting telefoon stuurt.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Ik heb verder wel "aggressief sluimeren" aan staan. Als tip lees ik overal dat ik gmail moet uitsluiten van optimalisatie. In het lijstje met apps staat Gmail echter niet
.
Het moet wel kunnen, wie heeft tip waar dit in te stellen is?
Dit heeft mijn vrouw op haar 3t ook en ik had het ook op mijn Nexus 6p en op m'n huidige telefoon op5 ook.djiedjee schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 17:45:
Ik heb een irritant issue met de 3T.
Op 1 van de 2 gmail acounts komen met de gmail app soms heel erg vertraagd (uren...) notificaties binnen.
Ik heb gemerkt dat wanneer ik op een PC een browser-gmail open, mijn telefoon ineens wel een pushmessage krijgt.
Het probleem lijkt dus niet bij de telefoon te liggen, maar dat gmail te laat een seintje richting telefoon stuurt.
Komt iemand dit probleem bekend voor?
Ik heb verder wel "aggressief sluimeren" aan staan. Als tip lees ik overal dat ik gmail moet uitsluiten van optimalisatie. In het lijstje met apps staat Gmail echter niet
.
Het moet wel kunnen, wie heeft tip waar dit in te stellen is?
Lijkt inderdaad iets van Gmail/Google te zijn.
Leuke is dat ik vaak een geluidje krijg op de iPad met nieuwe Gmail mail en pas een poos later op m'n telefoon.

En bijvoorbeeld gewoon via marktplaats?Anoniem: 615168 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:53:
Heeft iemand al eens de telefoon via een alternatieve site gekocht? WOrdt onder andere door geekbuying aangeboden. Ben opzoek naar de 3t maar is niet meer te koop, alleen via alternatieve sites
Ik heb er een aantal maanden geleden ook naar zitten kijken, maar naar wat ik kon vinden zijn de toestellen die aangeboden worden vaak bestemd voor de Chinese markt, en niet de globale uitvoering. Het verschil zit hem in de ondersteunde banden die wij in Europa veel gebruiken voor 4G. Een toestel bedoeld voor de Chinese markt mist een/enkele van deze banden, waaronder de band 20.Anoniem: 615168 schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:53:
Heeft iemand al eens de telefoon via een alternatieve site gekocht? WOrdt onder andere door geekbuying aangeboden. Ben opzoek naar de 3t maar is niet meer te koop, alleen via alternatieve sites
Ik heb de mijn 3T uiteindelijk voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht, en ben erecht ongelooflijk blij mee.
Ik heb afgelopen week op Gearbest een OnePlus 3T gekocht (global version). Ben momenteel nog in afwachting van de ontvangst. Heb er 350 euro voor betaald incl. verzenden.timtwist schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 18:07:
[...]
Ik heb er een aantal maanden geleden ook naar zitten kijken, maar naar wat ik kon vinden zijn de toestellen die aangeboden worden vaak bestemd voor de Chinese markt, en niet de globale uitvoering. Het verschil zit hem in de ondersteunde banden die wij in Europa veel gebruiken voor 4G. Een toestel bedoeld voor de Chinese markt mist een/enkele van deze banden, waaronder de band 20.
Ik heb de mijn 3T uiteindelijk voor een leuk prijsje op marktplaats gekocht, en ben erecht ongelooflijk blij mee.
Ik heb 2 weken terug (22 juli) het toestel via Geekbuying.com gekocht, ook voor 350. Goedkoper (of zelfs net zo goedkoop als/) dan dit wordt het niet.hutch schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:20:
[...]
Ik heb afgelopen week op Gearbest een OnePlus 3T gekocht (global version). Ben momenteel nog in afwachting van de ontvangst. Heb er 350 euro voor betaald incl. verzenden.
Het is gewoon de EU versie volgens mij. Is inmiddels verzonden, komt een dezer dagen aan.
Het lijkt erop dat ik zonder problemen een nieuwe opgestuurd ga krijgen.
Even afwachten natuurlijk, maar de support lijkt vooralsnog OK
Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 21/12 for the OnePlus 3/3T
Hier de changelog:

Download: http://downloads.oneplus...._3t_oxygenos_openbeta_12/
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Dat is echt de beste functionaliteit die ik me kan voorstellen op een dual sim telefoon (2x whatsapp). Kan ik eindelijk mijn zakelijke toestel de deur uit doen
Share and Enjoy!
GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:30:
Parallel apps![]()
Dat is echt de beste functionaliteit die ik me kan voorstellen op een dual sim telefoon (2x whatsapp). Kan ik eindelijk mijn zakelijke toestel de deur uit doen
Is ook zo, maar nu zit het geïntegreerd, veel makkelijker en geen extra meuk meer nodig.djiedjee schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:57:
Kan nu ook al met de app Island. Werkt als een speer.
Heb er al meerdere geprobeerd (oa app island en parallel spaces), en allemaal trekken ze mijn batterij leeg als een tierelier. Hopen dat deze oplossing wat beter geintegreerd isdjiedjee schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:57:
Kan nu ook al met de app Island. Werkt als een speer.
[...]
Share and Enjoy!
Nothing to see here folks, please move along.
Met Island wel ervaring: de gecreeerde werkomgeving is helemaal gescheiden en heeft dus ook een eigen contacts-app.GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:48:
[...]
Heb er al meerdere geprobeerd (oa app island en parallel spaces), en allemaal trekken ze mijn batterij leeg als een tierelier. Hopen dat deze oplossing wat beter geintegreerd is
Binnen dat profiel moest ik dus opnieuw google en whatsapp account aanmaken en rechten opzetten voor whatsapp.
Ik ga er voor het gemak van uit dat de oneplus oplossing onder water ook gebruik maakt van android for work, misschien kan iemand dat bevestigen?
Red Lion schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:51:
Zojuist Whatsapp als parallelle app geïnstalleerd. Installatie gaat goed en kan met tweede simkaart inloggen. Echter, hij herkent geen oude gesprekken/groepen en haalt geen contacten uit m'n telefoon/google account. Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 47% gewijzigd door PaT op 04-08-2017 17:03 ]
[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 04-08-2017 17:03 ]
Ik draai de laatste public build (geen beta's of dergelijke) zonder root. Heeft iemand inmiddels een permanente oplossing gevonden voor dit gedoe?
Software Support for OP3/3T: Questions & Answers.
David: Hi Oliver. First, could you please explain why many more updates were released for the OP5 than the OP3/3T in recent times?
Oliver: Sure, we have been gathering plenty of user feedback on the OP5 following the launch in mid-June. We dedicated our efforts in the first 1-2 months after release to better satisfy users’ needs and boost our latest product’s capabilities.
Normally, we release a new Official Release (OTA) update every 1-2 months. If you’d like to taste some of the latest OxygenOS features earlier, and receive updates more frequently, you’re more than welcome to join our Open Beta Program. Currently, we release Open Beta updates for the OP3/3T approximately once every month.
David: Some users asked why some new features, which are available through the Open Beta Program, are not implemented in the stable build releases on the OP3/3T?
Oliver: We’ve always positioned the Beta Program as a public laboratory for new features, feedback, and bug testing. This helps us improve the code of all of our MP builds. We unfortunately, cannot guarantee every feature present in the Open Betas will transition to the Official releases. Often times, even though the feature seems stable enough in the Beta builds, they are not ready or do not meet our quality standards for public release. (And yes, sometimes we test the value of upcoming features through the Open Beta Program for release in new or upcoming devices or later software updates.) In some situations, our limited development and QT resources force us to bring these features to one device first. These features are then introduced on other older devices further down the road. We love how the program has grown, but we do have to admit that we still have room to improve and better optimize the Open Beta Program.
Also, I’d like to take this opportunity to thank our users who have joined either our Closed Beta Program or our Open Beta Program. You have all helped us shape the functionalities and quality of OxygenOS.
David: What are you planning with regards to security updates for the OP3/3T?
Oliver: In keeping with the original schedule, we planned to update OxygenOS on the OP3/3T to version 4.5, with the latest security patch level update, in the next 1-2 months. However, some feedback from the community caught our attention and we decided to tweak it a little bit. We’ll split the update into two parts. First, we’ll update the security patch level to August, which will be released soon. The OxygenOS 4.5 update will be released at the scheduled time.
David: So the OP3/3T will soon catch up with the current version on the OP5, but some features on the OP5 will not be available on the OP3/3T, right?
Oliver: Yes, those missing features are mainly a result of hardware differences, such as the availability of Reading Mode on the OP5, which depends on the RGB sensor. The OP3/3T don’t have that hardware interface, so we are unable to release this feature on these two devices. The same reason applies to the new off-screen gestures and DCI-P3 screen calibration.
David: My last question is very important to OP3/3T users. How long will the OP3/3T continue to receive software support?
Oliver: Android O is going to be the last Android version update we’ll release for OP3/3T. We’ll continue to release security patch updates for the foreseeable future, and offer support for individual application updates. After the OP3/3T have been updated to Android O, we’ll start moving the Open Beta Program from OP3/3T to OP5.
Zijn hier vaak problemen mee of haast nooit.
Is er nu ook voor de OnePlus 3T dus: https://drive.google.com/...aVB2bVE/view?usp=drivesdk (inclusief slow-motion en 1080p 60fps). Heb hem getest en werkt perfect.
Momenteel werkt burst-mode ook: https://forum.xda-develop...p?p=73396705&postcount=79
Heb m er sinds gisteren op staan, foto's in het duister zijn stukken beter.Anonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:14:
Het was hier nog niet vermeld, maar hebben jullie dit al gezien? nieuws: Ontwikkelaar brengt hdr+-functie van Pixel-smartphones naar andere te...
Is er nu ook voor de OnePlus 3T dus: https://drive.google.com/...aVB2bVE/view?usp=drivesdk (inclusief slow-motion en 1080p 60fps). Heb hem getest en werkt perfect.
Momenteel werkt burst-mode ook: https://forum.xda-develop...p?p=73396705&postcount=79
Denk dat ik een andere versie heb (4.4) want deze loopt nog wel vast zodra slowmotion geselecteerd wordt
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Zijn zeker een stuk beter (ik heb een OnePlus 3). Alleen vind ik het jammer dat er nergens iets duidelijk is over versiebeheer. Nu moet je die pagina's gaan doorscrollen om de nieuwste versie te krijgencypher21 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:26:
Heb m er sinds gisteren op staan, foto's in het duister zijn stukken beter.
Denk dat ik een andere versie heb (4.4) want deze loopt nog wel vast zodra slowmotion geselecteerd wordt

ah die apk die je linkt crashed hier ook bij het selecteren van slowmotionAnonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:27:
[...]
Zijn zeker een stuk beter (ik heb een OnePlus 3). Alleen vind ik het jammer dat er nergens iets duidelijk is over versiebeheer. Nu moet je die pagina's gaan doorscrollen om de nieuwste versie te krijgen.
Bij mij helaas ook, had het nog niet geprobeerdcypher21 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:29:
ah die apk die je linkt crashed hier ook bij het selecteren van slowmotion

Best verschilAnonymoussaurus schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 14:14:
Het was hier nog niet vermeld, maar hebben jullie dit al gezien? nieuws: Ontwikkelaar brengt hdr+-functie van Pixel-smartphones naar andere te...
Slowmotion crasht bij mij ook

Cache wipen, BT connectie aan beide zijden verwijderen, opnieuw pairen en het werkt (bij mij) weer.Only schreef op dinsdag 18 juli 2017 @ 20:57:
[...]
Hmmz, ik dacht dat dit aan mij lag..ik gebruik het namelijk ook wel eens tussen telefoon en tablet, maar het werkt al tijdje niet meer helaas, ik draai ook gewoon stock..
Ik kan gelukkig nog wel gewoon wifi hotspot gebruiken, maar dat gebruikt helaas wel veel meer stroom..
Hier helaas niet..maar was het proberen waard..Theone098 schreef op dinsdag 15 augustus 2017 @ 12:53:
[...]
Cache wipen, BT connectie aan beide zijden verwijderen, opnieuw pairen en het werkt (bij mij) weer.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
waar heb je die versie 2.1 vandaan?Ekfad schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:15:
Hier nog leden die bij het downloaden van de 2.1 versie van de Pixel HDR+ apk een melding krijgen over malware in de apk?
Ik kan enkel de 1.1 vinden op XDA
Via androidfilehost.cypher21 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:25:
[...]
waar heb je die versie 2.1 vandaan?
Ik kan enkel de 1.1 vinden op XDA
Via de link hier naar Xda en in dat topic de link naar androidfile
[ Voor 75% gewijzigd door Ekfad op 16-08-2017 12:39 ]
krijg geen malware meldingEkfad schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 12:34:
[...]
Via androidfilehost.
Via de link hier naar Xda en in dat topic de link naar androidfile
Slowmotion selecteren resulteert nog steeds in een crash
[ Voor 11% gewijzigd door cypher21 op 16-08-2017 14:06 ]
Ik kreeg hem via Norton Mobile. Kan ook aan Norton liggen natuurlijk.cypher21 schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:03:
[...]
krijg geen malware melding
Slowmotion selecteren resulteert nog steeds in een crash
Slowmotion crasht hier ook nog steeds trouwens. Blijkbaar zou de 2.0 versie stabieler zijn maar die vind ik enkel via het Russisch forum, aangezien ik geen Russisch kan
EDIT: Heb mij nu wat ingelezen en blijkbaar krijg je slowmotion enkel werkend als je een root hebt.
[ Voor 10% gewijzigd door Ekfad op 16-08-2017 19:06 ]
Ik heb een beetje gemixte ervaringen met goedkope alternatieven in het verleden. Iemand tips voor een goede dash charger? Liefst niet duur. Ik vind 26 euro voor de officiële erg veel geld... Iemand goede ervaringen met bepaalde chargers van bijvoorbeeld Alixpress of Ebay?
Daarnaast zoek ik nog een goedkope 'sleeve' hoesje waar ik hem in kan schuiven. Vind ik toch wel handig voor als ik reis. Iemand ook tips voor zo'n hoesje? Kan weinig sleeves vinden. Iemand een tips waar ik er 1 voor 5-10 euro vandaan kan trekken?
[ Voor 6% gewijzigd door Astr0blaster op 16-08-2017 14:54 ]
Iemand enig idee waar dit aan ligt?
Staat eigenlijk in het verkeerde topic maar ik heb deze:Astr0blaster schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:54:
Ik ga later dit jaar backpacken. Ik zoek daarvoor nog een extra dash lader voor mijn OP3T. Voor het geval dat die van mij kapot gaat. Beetje een nadeel dat je zo'n kabel MOET hebben...
Ik heb een beetje gemixte ervaringen met goedkope alternatieven in het verleden. Iemand tips voor een goede dash charger? Liefst niet duur. Ik vind 26 euro voor de officiële erg veel geld... Iemand goede ervaringen met bepaalde chargers van bijvoorbeeld Alixpress of Ebay?
Daarnaast zoek ik nog een goedkope 'sleeve' hoesje waar ik hem in kan schuiven. Vind ik toch wel handig voor als ik reis. Iemand ook tips voor zo'n hoesje? Kan weinig sleeves vinden. Iemand een tips waar ik er 1 voor 5-10 euro vandaan kan trekken?
http://s.aliexpress.com/BBRnMRJV
Je kan hem wel niet gebruiken als je telefoon in een case zit. Daarvoor is het zakje net iets te klein. Verder prima sleeve!
Zie accessoires topic voor meer alternatieven.Astr0blaster schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:54:
Ik ga later dit jaar backpacken. Ik zoek daarvoor nog een extra dash lader voor mijn OP3T. Voor het geval dat die van mij kapot gaat. Beetje een nadeel dat je zo'n kabel MOET hebben...
Maar wil je per se dash chargen, koop dan toch echt een originele
Ik heb deze gekocht en werkt perfect, Dash-Charge wordt gewoon herkend en laad net zo snel op: https://www.aliexpress.co...-c-cable/32763951774.htmlAstr0blaster schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 14:54:
Worden beide geleverd met een platte kabel, maar zou dus wel moeten werken. Ik heb enkel de adapter gehaald. Je kan ook daar los de adapter kopen, en dan ergens anders de kabel, zoals hier: https://www.aliexpress.co...0170817122614&needQuery=n
Dat klopt niet. Kijk maar wat ik hierboven zei.cypher21 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:36:
Zie accessoires topic voor meer alternatieven.
Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 22/13 for the OnePlus 3/3T
Hier de changelog:

Download: http://downloads.oneplus...._3t_oxygenos_openbeta_13/
Mijn accuduur is laatste tijd wel wat achteruit gegaan helaas, ik denk sinds de vorige Open Beta update. Ik zie in het verbruik niet echt aanwijsbare oorzaken.
LET OP! Als je gehecht bent aan de Pixel launcher, deze gaat blijkbaar stuk na deze updates. Je hele appdrawer is dan leeg...
[ Voor 26% gewijzigd door Beekforel op 19-08-2017 06:34 ]
Geen probleem hoor, had Pixel Launcher met alle Open Beta's en nu nog steeds?Beekforel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:14:
LET OP! Als je gehecht bent aan de Pixel launcher, deze gaat blijkbaar stuk na deze updates. Je hele appdrawer is dan leeg...
https://powershellisfun.com
Mijn accuduur is sinds aanschaf alleen maar achteruit gegaan. Ook weer last gehad van veel drain 's nachts, erg vervelend. Binnenkort maar eens een factory reset doen. Toch jammer dat in Android ik bij elk toestel weer tegen dezelfde problemen aanloop. Ik gebruik geen shady apps en probeer altijd batterij te besparen, maar het voelt alsof af en toe de batterijduur enorm fluctueert. Mijn volgende toestel wordt gewoon een 5000mAH ding.Beekforel schreef op vrijdag 18 augustus 2017 @ 15:14:
Nice, direct even bijgewerkt!
Mijn accuduur is laatste tijd wel wat achteruit gegaan helaas, ik denk sinds de vorige Open Beta update. Ik zie in het verbruik niet echt aanwijsbare oorzaken.
Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.7 OTA for OnePlus 3/3T
Hier de changelog:

Download:Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.
En oja, deze update lost de touch latency op:
- https://twitter.com/getpeid/status/900019461004025857
- https://forums.oneplus.ne...9756/page-9#post-16683095

[ Voor 35% gewijzigd door Anonymoussaurus op 22-08-2017 22:00 ]
Is deze stable nu verder dan de laatste Beta? Want die heeft geen august patchesAnonymoussaurus schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:34:
Hier is hij dan, OxygenOS 4.1.7. Betreft alleen verbeteringen en fixes, maar 4.5 komt over 1 à 2 maanden uit.
automation fanboy
Qua security patch: ja. Dat is dan ook het enige waar deze stable in voorloopt. Sowieso snap ik al die heisa niet over die security patch in de bèta's. Bèta's heten niet voor niets zo.. Bovendien kost het volgens mij geld om zo'n security patch te verkrijgen. Het lijkt mij volkomen logisch dat ze zo'n security patch pas in de stable OTA voegen, zoals ze nu hebben gedaan.Punkbuster schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 12:50:
Is deze stable nu verder dan de laatste Beta? Want die heeft geen august patches
Weet jij toevallig of de volgende beta dan ook deze fixes aan boord heeft?
automation fanboy
Er komt voorlopig geen volgende bèta meer. De eerstvolgende bèta zal Android O zijn. Deze fixes waren grotendeels al geïmplementeerd.Punkbuster schreef op dinsdag 22 augustus 2017 @ 16:06:
Weet jij toevallig of de volgende beta dan ook deze fixes aan boord heeft?
Merk helaas nog niet veel van de batterij optimalisaties maar heb het idee dat het allemaal wat sneller reageert..
Is dit wenselijk gedrag of zijn er meer mensen die dit ervaren?
Ik niet, maar is wel iets om in de gaten te houden. Als je je telefoon soft-brickt door een volgens Google schadelijke app te deinstalleren, lijkt me dat een belangrijk probleem...Potato42 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:53:
Iemand al last gehad van de GPIO?
https://androidworld.nl/n...dige-app-oneplus-3-en-3t/
Lezen is ook een vak
[ Voor 5% gewijzigd door Esumontere op 23-08-2017 10:01 ]
Ja, en ook geblokkeerd. Zag later dat artikel pas.Potato42 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:53:
Ik ben nog geen vreemde zaken tegengekomen.
Zo kom je je eigen artikel zelfs hier tegenPotato42 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 09:53:
Gelukkig na lang de powerknop indrukken ging 'ie weer aan.
Nu inderdaad ook de OTA update ontvangen en geïnstalleerd.
vice versa en weer terug
Nee, en zie ook geen reden waarom. Dit is voor nu even de laatste bèta, totdat Oreo naar de bèta komt. Zie ook hier mijn reactie over hetzelfde onderwerp: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"Alekz87 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:26:
Krijgt de beta nog een update naar security augustus? Staat nog op mei gek genoeg.
Je kan in de recovery even je cache clearen. Ik zou daarvoor even al je apps en tabbladen afsluiten. Doe ik ook altijd.Mmore schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 02:47:
Gisteren in de middag de update ook gepushed gekregen en uitgevoerd, merk net dat ineens mijn telefoon uitvalt. Geen idee waarom, was niet bezig met het toestel en had behalve een paar Chrome tabs en internet bankieren niets open. Hoop dat dit niet vaker gebeurt, had voor de update nog nooit een crash gehad..
Same here vanmiddag, paar dagen na de update.Brumax schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:44:
Schrok vanmorgen even want hij viel helemaal uit. Ook aan de lader geen sjoege, even paniek![]()
Gelukkig na lang de powerknop indrukken ging 'ie weer aan.
Nu inderdaad ook de OTA update ontvangen en geïnstalleerd.
https://drive.google.com/...G5OeW8/view?usp=drive_web
Had m'n Asus telefoon op het laatst ook last van. Regelmatig een "reboot" maar wel gewoon zonder pin verder gaan. raar.
Veel vervelender is dat Sygic niet altijd een GPS signaal kan vinden. Moet ik eerst naar google maps, deze pakt GPS wel direct, daarna terug naar Sygic. Dan doet alles het weer als normaal.
Is dit de Pixel versie met HDR+?Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:
Veel nieuwe verbeteringen in de updates van de Google Camera voor de OnePlus 3T:
Klopt, dit is de versie voor de Pixel 2 zelfs.KoenCows schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 09:40:
Is dit de Pixel versie met HDR+?
Slowmotion werkt nog steeds nietAnonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:
Veel nieuwe verbeteringen in de updates van de Google Camera voor de OnePlus 3T:

Fotokwaliteit is echt zoveel beter dan met standaard oneplus camera
Helaas niet nee, maar de enige reden waarom je slow-motion met de Google Camera zou willen, is omdat je dan geluid hebt en de mogelijkheid hebt tot 240fps. Misschien dat dat nog gefixt wordt.B-Art schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:49:
Slowmotion werkt nog steeds niet![]()
Fotokwaliteit is echt zoveel beter dan met standaard oneplus camera
Ik gebruik de Google Camera alleen voor foto's, voor selfies (die ik overigens nooit/amper maak) en video's gebruik ik gewoon de OxygenOS camera.
Jup, is gewoon te gebruiken naast de OxygenOS camera. Bij elke nieuwe versie van de camera kan je gewoon de oude versie verwijderen en de nieuwe installeren. Doe ik ook. Je moet alleen opnieuw permissies geven en instellingen opnieuw doen van de camera.Sanction schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:40:
Zonder problemen te installeren en/of terug te draaien? Ben niet zo'n held wat dat betreft.
Alleen jammer dat Slow motion niet werkt, de app crasht directAnonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:44:
[...]
Jup, is gewoon te gebruiken naast de OxygenOS camera. Bij elke nieuwe versie van de camera kan je gewoon de oude versie verwijderen en de nieuwe installeren. Doe ik ook. Je moet alleen opnieuw permissies geven en instellingen opnieuw doen van de camera.

[ Voor 7% gewijzigd door Pierre op 29-08-2017 14:03 . Reden: Beter lezen ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Staat ergens beschreven hoe ik de Google Camera kan installeren?Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:
Mijn 3T is niet geroot.
Zet downloaden uit onbekende bronnen aan in "beveiliging" in de instellingen van OxygenOS zelf > klik op de link > "installeren".Wenzel schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:11:
Staat ergens beschreven hoe ik de Google Camera kan installeren?
Mijn 3T is niet geroot.
[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-08-2017 15:13 ]
Inmiddels is V3 ook uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer welke versie nu welke camera is. Te veel sites en bestandsnamen.Anonymoussaurus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:27:
Link naar de nieuwe versie:
https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634795525
..:: Specs ::..
Jup, dat klopt. Schijnt ook de definitieve/final version te zijn, aldus de maker: https://4pda.ru/forum/ind...rname=B-S-G&noform=1&st=0Macabre schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:23:
Inmiddels is V3 ook uit. Ik zie door de bomen het bos niet meer welke versie nu welke camera is. Te veel sites en bestandsnamen.
Link naar de nieuwe versie:
https://www.androidfilehost.com/?fid=817550096634795525
Is jouw Russisch zo goed, het mijne namelijk nietAnonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 10:24:
[...]
Jup, dat klopt. Schijnt ook de definitieve/final version te zijn, aldus de maker: https://4pda.ru/forum/ind...rname=B-S-G&noform=1&st=0
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Cyka blyatPierre schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:53:
Is jouw Russisch zo goed, het mijne namelijk nietGoogle Translate doet het niet.
Nee maar ik gebruikte in eerste instantie de Nederlandse vertaling, maar aangezien die belabberd is, gebruik ik vaak gewoon de Engelse vertaling.
Buiten in de zon heb ik de app nog niet kunnen testen, het regent hier nog steeds.
Heb je ook al de meest recente versie geprobeerd?Wenzel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:00:
De versie 2 (van AnonymousWP) heb ik getest. Veel meer details dan de standaard app, maar kleuren vind ik niet goed. Er zit een roze gloed over de foto's heen.
Buiten in de zon heb ik de app nog niet kunnen testen, het regent hier nog steeds.
derootn schreef op woensdag 16 augustus 2017 @ 21:50:
[...]
Staat eigenlijk in het verkeerde topic maar ik heb deze:
http://s.aliexpress.com/BBRnMRJV
Je kan hem wel niet gebruiken als je telefoon in een case zit. Daarvoor is het zakje net iets te klein. Verder prima sleeve!
cypher21 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 09:36:
[...]
Zie accessoires topic voor meer alternatieven.
Puddi Puddin schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 23:19:
Qua hoesje raad ik jullie echt de Rhinoshield CrashGuard Bumper case aan. Ik heb hem meerdere keren laten vallen waardoor het hoesje erg beschadigd is. Contact opgenomen met de support, 's ochtends om 5 uur had ik al antwoord met dat ze voor €6 (verzendkosten) het hoesje konden laten vervangen, hoefde hem niet terug te sturen kon zelfs een andere kleur kiezen en 15% korting als ik nog iets bij bestelde. Support reageerd snel, duidelijk en serieus, heb nog nooit zo'n goede support gezien!
Thanks boys!Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 22:30:
[...]
Ik heb deze gekocht en werkt perfect, Dash-Charge wordt gewoon herkend en laad net zo snel op: https://www.aliexpress.co...-c-cable/32763951774.html
Worden beide geleverd met een platte kabel, maar zou dus wel moeten werken. Ik heb enkel de adapter gehaald. Je kan ook daar los de adapter kopen, en dan ergens anders de kabel, zoals hier: https://www.aliexpress.co...0170817122614&needQuery=n
[...]
Dat klopt niet. Kijk maar wat ik hierboven zei.
Nee nog niet, doe ik morgen.Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:37:
[...]
Heb je ook al de meest recente versie geprobeerd?
Maar de zon is hier inmiddels gaan schijnen, dus op stap. Veel foto's gemaakt met versie2 en ze zijn echt schitterend. Echt een klasse beter dan de standaard app.
Vooral tegen de zon in worden de foto's veel beter uitgelicht en niet overbelicht.
Van mijn hond had ik van 10 foto's maar 2 onscherp. Met de standaard app is gemiddeld 7 van de 10 onscherp.
Was gisteren met mijn kinderen in het klimbos hier in de buurt, v2 foto's gemaakt en moet zeggen dat ze allemaal goed waren. HDR processing is even wachten op mijn OnePlus3T maar resultaat is er wel naar. Beter dan de standaard app waarbij ik hem al snel op HQ moest zetten voor mooiere foto'sWenzel schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:39:
[...]
Maar de zon is hier inmiddels gaan schijnen, dus op stap. Veel foto's gemaakt met versie2 en ze zijn echt schitterend. Echt een klasse beter dan de standaard app.
Vooral tegen de zon in worden de foto's veel beter uitgelicht en niet overbelicht.
Van mijn hond had ik van 10 foto's maar 2 onscherp. Met de standaard app is gemiddeld 7 van de 10 onscherp.
https://powershellisfun.com
Heeft iemand al v3 geprobeerd? Of is er al weer een nieuwere versie. Kan het allemaal niet bijhouden. Een overzicht van de beschikbare versies zou handig zijn. Op die Russische site kom ik er niet uit

Share and Enjoy!
Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie"Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
Vandaag heb ik nog wat foto's gemaakt met Google Camera HDR+ v2, en met regenachtig en donker weer. Ik moet zeggen dat de foto's ook een stuk beter zijn dan met de standaard app.
Heeft iemand al v3 geprobeerd? Of is er al weer een nieuwere versie. Kan het allemaal niet bijhouden. Een overzicht van de beschikbare versies zou handig zijn. Op die Russische site kom ik er niet uit
Alstu
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.
Iemand die dit herkent?
Geen tientallen minuten, maar wel duidelijk langer.outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.
Iemand die dit herkent?
Daarnaast loopt Waze volgens mij sinds de beta af en toe helemaal vast.
Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.Wenzel schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:09:
Oké. Daar heb ik nog niet gelezen.
Eigenlijk zouden de topics voor 3 en 3T samengevoegd moeten worden. Zoveel verschil zit er niet in.
Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Sinds ik ben overgestapt naar de beta heb ik dat wanneer ik Waze of een ander navigatie app start dat hij geen GPS signaal kan vinden. Dan duurt het soms echt lang (soms wel tientallen minuten) voordat hij een GPS signaal heeft gevonden. Eenmaal gevonden blijft hij de hele rit goed werken.
Iemand die dit herkent?
[ Voor 29% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 23:37 ]
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:36:
[...]
Ik zal het eens aan Rens (@rens-br) voorleggen. Alleen zit je met de ervaringen an sich; als het bijvoorbeeld om batterijduur/Screen-on-Time gaat, en een OnePlus 3-gebruiker vraagt om ervaringen, dan moet diegene telkens erbij vermelden dat het om een OnePlus 3 gaat en niet om een 3T. Sowieso gaan veel gebruikers dit vergeten. Nu is dit een voorbeeld, maar ik denk dat er wel een reden achter zit om dit gescheiden te houden. Ik zal het er in ieder geval eens over hebben met Rens.
[...]
Dan zou ik sowieso overgaan op de stabiele versie (4.1.7), aangezien de bèta voorlopig eventjes ophoudt voor de 3(T). Ook omdat 4.5 binnen 1,5 maand als stabiele OTA naar de 3(T) komt.
Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?
[ Voor 3% gewijzigd door outlandos op 31-08-2017 23:55 ]
Ik merk regelmatig hetzelfde sinds 4.1.7 stable, dus het lijkt me niet specifiek een beta issue. Bij mij duurt het wel geen tientallen minuten, maar toch al een paar keer meerdere minuten.outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:24:
Iemand die dit herkent?
Gewoon op standaard. Het is even wennen als je anders gewend bent, maar het went vrij snel. Omdat ik niet de grootste handen heb en het nogal lastig vind om bij de andere kant van het scherm te komen met 1 hand, is de weergavegrootte op kleiner zetten geen optie voor mij.outlandos schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:52:
Thanks, zojuist gedaan met volledige factory reset. So far so good.
Op welke grootte hebben jullie het lettertype en de weergavegrootte eigenlijk staan? Ik heb nu beide op 'standaard' staan, maar het komt me zo groot over?
Even over jullie (@lordfragger GPS probleem: dit heb ik ook een tijdje gehad. Heb eigenlijk geen idee hoe dit opgelost is. Ik kan je aanraden om even deze applicatie te downloaden en dan te kiezen voor "AGPS, clear and update".
[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-09-2017 10:48 ]
Dit topic is gesloten.
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem