Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• AnonymousWP
  • Registratie: april 2014
  • Niet online
Mede-auteur:
  • rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 12:18

rens-br

OnePlus gaat zijn nieuwe smartphone OnePlus 3T voorzien van een Snapdragon 821-soc en een 16-megapixelfrontcamera. Er komt een variant met 128GB opslagruimte en de accucapaciteit is met 3400mAh groter dan bij de OnePlus 3.

De OnePlus 3T heeft net als zijn voorganger een 5,5"-oledscherm met een resolutie van 1920x1080 pixels. Er gingen geruchten dat OnePlus voor een hogere resolutie of mogelijk zelfs een lcd zou kiezen, maar dat blijkt niet het geval te zijn.

Hoewel de behuizing hetzelfde formaat heeft en net zoveel weegt, heeft de OnePlus 3T een accucapaciteit die 400mAh hoger is. Net als de OnePlus 3 ondersteunt de smartphone de Dash Charge-snellaadtechniek van de fabrikant. Het toestel komt in twee kleuren op de markt: een donkergrijze variant met zwarte voorkant en een goudkleurig model met witte voorkant.

Zoals OnePlus en Qualcomm eerder bekendmaakten, krijgt de OnePlus 3T de Snapdragon 821-soc. Twee cores draaien op 2,35GHz en de andere twee cores hebben een snelheid van 1,6GHz. Net als bij de OnePlus 3 is er 6GB aan lpddr4-geheugen aanwezig. Naast een versie met 64GB opslagruimte, komt er een 3T met 128GB flashopslag. In beide gevallen is het ufs 2.0-flashgeheugen.

OnePlus geeft de 3T een nieuwe frontcamera, met een resolutie van 16 megapixel. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de OnePlus 3. De fabrikant gebruikt een Samsung 3P8SP-sensor, met pixels van 1µm. Aan de achterkant is de camera ongewijzigd, het betreft een IMX 298-chip van Sony met pixels van 1,12µm en een f/2.0-lens. Wel zegt OnePlus dat de elektronische beeldstabilisatie, die gebruikt wordt tijdens het filmen, verbeterd is.

Het toestel draait op Oxygen OS, dat is gebaseerd op Android 6.0. OnePlus beloofde eerder dat er voor het einde van het jaar een update naar Android 7.0 Nougat komt voor de OnePlus 3; vermoedelijk komt die ook naar de nieuwe 3T.

De 64GB-variant wordt verkocht voor 439 euro. De 128GB-variant is verkrijgbaar voor 479 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

Software
Besturingssysteem: Android
Versie besturingssysteem: 6.0.1
Softwareschil: OxygenOS
Scherm eigenschappen
Schermdiagonaal: 5,5" (inch)
Resolutie: 1920x1080
ppi: 401
Invoermethode: touchscreen
Schermtype: AMOLED
Multitouch: ja
Touchscreentechniek: capacitief
Coverglass: Gorilla Glass 4
Hardware
Processor: Qualcomm Snapdragon 821
nm procedé: 14nm
Aantal kernen (cores): 4
Processorsnelheid: 2 cores @2,35GHz. 2 cores @1,6GHz
GPU (grafische chip): Adreno 530
Snelheid grafische chip: 624MHz
Geheugengrootte (RAM): 6GB LPDDR4
Opslagcapaciteit: 64GB/128GB (UFS 2.0)
Aantal SIMs: dual
Simkaart 1: nano
Simkaart 2: nano
Camera
Cameraresolutie achterkant: 16MP (MegaPixel)
Sensor: Sony IMX 298 sensor
Camera autofocus: ja
Aantal led flitsers: 1 (achterkant)
Maximaal ondersteunde videoresolutie: 4096x2160 (Cinema 4K)
Stabilisatie: optische stabilisatie en elektronische stabilisatie
Diafragma: f/2.0
Cameraresolutie voorkant: 16MP (MegaPixel)
Sensor: Samsung 3P8SP
Camera autofocus: PDAF
Aantal led flitsers: geen
Maximaal ondersteunde videoresolutie: 1080p
Stabilisatie: geen
Diafragma: f/2.0
Draadloze communicaties
Ondersteunde mobiele netwerken: 2G - edge, 2G - gprs, 3G - hsdpa, 3G - umts, 4G - LTE
Frequentiebereik van de telefoon: 800MHz, 850MHz, 900MHz, 1800MHz , 1900MHz , 2100MHz , 2600MHz
Verbindingen Wi-Fi: 802.11a, 802.11ac, 802.11b, 802.11g, 802.11n
5GHz ondersteuning: ja
Bluetooth-versie: Bluetooth 4.2
NFC: ja
Connectoren buitenkant: 3.5mm audiojack, USB 2.0 (type C)
GPS: ja

De OnePlus 3T zal de volgende frequenties ondersteunen:
NetwerktechniekBandenFrequentie
GSM/EDGE-850, 900, 1800, 1900 MHz
WCDMA1, 2, 4, 5, 7, 82100, 1900, 1700, 850, 900 MHz
FDD-LTE1, 3, 5, 7, 8, 202100, 1800, 850, 2600, 900, 800 Mhz
TDD-LTE38, 40, 412600, 2300, 2500 MHz

Daarmee werkt de OnePlus 3T perfect op alle Nederlandse en Belgische netwerken.
Functies
Functies: vingerafdrukscanner, bewegingssensor, trilfunctie, Hall-sensor,
versnellingsmeter, gyroscoop, naderingssensor, omgevingslichtsensor, elektronisch kompas
Accu eigenschappen
Accucapaciteit (in mAh): 3400
Accu type: Li-Polymer (https://nl.wikipedia.org/wiki/Lithium-ion-polymeer-accu)
Accu verwisselbaar: nee
Draadloos opladen: nee
Snelladen: ja (Dash-Charge)
Meegeleverde accessoires
Accessoires:
  • 1x OnePlus 3T
  • 1x screenprotector
  • 1x Dash Charge Type-C-kabel
  • 1x Dash Charge-adapter
  • 1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
  • 1x snelstartgids
Uiterlijke kenmerken
Model: bar
Gewicht: 158 gram
Lengte: 152,7mm
Breedte: 74,7mm
Hoogte / Diepte (oftewel, de dikte van de telefoon): 7,35
Kleuren: zwart/grijs en goud
Prijs
Prijzen: 64GB-variant = 439 euro. 128GB = 479 euro

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar
AnonymousWP of rens-br.

VersieDatumAanpassingenDoor
V1.028-10-2016, 16:00Topic aangemaaktAnonymousWP
V1.0.17-11-2016, 19:302 nieuwe links toegevoegd aan Nieuws en linksAnonymousWP
V1.0.28-11-2016, 23:252 links vervangen voor het Tweakers artikel, en de bevestiging van OnePlus toegevoegdAnonymousWP
V1.0.39-11-2016, 10:55Tweakers artikel toegevoegd aan Nieuws en links. Ook heb ik de aankondigingsdatum toegevoegd aan Vermoedelijke specificatiesAnonymousWP
V1.0.412-11-2016, 14:022 links toegevoegd aan Nieuws en links alsmede heb ik een aantal dingen zoals het vermogen van de accu en het paneel verandert naar AMOLED in Vermoedelijke specificatiesAnonymousWP
V1.0.514-11-2016, 19:006GB RAM naar 8GB veranderd. Diafragma achtercamera veranderd naar 1.7. 64GB/128GB toegevoegd in plaats van enkel 128GB. Tot slot nog de tijd bij de aankondiging neergezet. Dit alles is veranderd onder Vermoedelijke specificatiesAnonymousWP
V1.1.015-11-2016, 15:50Vermoedelijke specificaties bijgewerkt aan de hand van leaks van OnePlusrens-br
V1.2.015-11-2016, 20:07De volgende hoofdstukken zijn aangepast:

-De topic-start zelf
-Het hoofdstuk Nieuws en links
-Het hoofdstuk Specificaties
-Het hoofdstuk Afbeeldingen
AnonymousWP
V1.2.121-11-2016, 20:45Er zijn vandaag reviews verschenen over de OnePlus 3T. Die heb ik toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP
V1.2.223-11-2016, 16:45Nieuwe reviews toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP
V1.2.317-12-2016, 20:40Nieuwe reviews toegevoegd aan Nieuws en links.AnonymousWP

Terug naar Inhoudsopgave

AnonymousWP wijzigde deze reactie 08-03-2017 19:39 (255%)

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Danny.G
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 10:54
quote:
AnonymousWP schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Ik dacht dat je bedoelde: een smartwatch van 80 euro, plus de OnePlus prijs van de OnePlus 3. Maar goed :).

Ja, ze zijn vooruit gegaan, dat is zeker waar. Maar dit is té vind ik.. de OnePlus 3 gebruikers worden massaal vertroetelt met updates en de hele mikmak. En ik moet 2 maanden wachten totdat er alleen maar grote, irritante bugs worden opgelost, en verder helemaal niks, geen features niks :).

Trouwens. Vergeet ook niet dat ze dan een ook een smartwatch van software moeten voorzien. Dus dan mogen ze wel opnieuw mensen aannemen voor de software-ontwikkeling :p.
Zolang er Android Wear op staat, kunnen ze vrij weinig zelf toevoegen qua features - behalve apps en watchfaces - en onderhouden omdat Google dat niet toestaat en de updates zelf doet. Dus dan hoeven ze er amper naar om te kijken. :)

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• rens-br
quote:
erwin26 schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:55:
nieuws: Smartphonelekker Evan Blass hint op komst OnePlus 3T

Na aanleiding van dit te lezen heb ik ze gemaild en gevraagd of ik mijn one plus 3 die nog in de order staat kan omruilen voor de OP3T. Hierbij kreeg ik een bevestiging dat dit mogelijk is en ik het verschil in prijs bij leg. Zodra de OP3T op de markt is heb ik de mogelijkheid om mijn OP3 in te ruilen voor de andere.

Hierbij neem ik dus aan dat ze bevestigen dat de OP3T op de markt komt. Anders maak je me blij met een dode mus.
Heb je hier screenshots van gemaakt? Ben ik namelijk wel benieuwd naar.

• Flagg
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ja snap ik maar er zullen toch wat vragen gaan komen me dunkt en ik vraag me af hoe lang ze "geen commentaar " gaan zeggen dan.

Ach we shall see. :)

Maar het lijkt me verstandig om een beetje openheid te geven, geruchten hebben de neiging om steeds fantastischer te worden en wanneer de geruchten straks zijn dat er een 8k telefoon komt met 3gb geheugen en een accu duur van 15 dagen en een camera waar spielberg jaloers op wordt voor 300 zlottys dan kan ie alleen maar gaan tegenvallen. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Altijd wispelturig is ook consequent.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Phentaq schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:06:
Ik zit te twijfelen of ik mijn huidige order van de OP3 zal cancellen (die 10nov geshipped wordt), maar dan heb ik weer de kans dat de OP3T niet komt.. Dan baal ik wel natuurlijk.

Een anders oplossing is misschien laten leveren en binnen 15 dagen mijn OP3 terugsturen (als OP3T zeker is) met een full refund. Alleen weet ik niet of er extra kosten verbonden zijn voor het terugsturen van de OP3 en of er andere belangrijke dingen zijn om op te letten.

Iemand meer ervaring/tips hierover?
Stel dat de OnePlus 3T inderdaad gaat komen, is het ook nog maar de vraag of jij een 1440p scherm wilt en een LCD paneel (mochten de geruchten kloppen). Als het zo is, mag je binnen 14 dagen na aankoop, kosteloos je OnePlus 3 terugsturen. Als je geluk hebt, wordt het dus aangekondigd als jouw OnePlus 3 verstuurt wordt. Maar het lijkt me stug dat ze dat al in november gaan doen.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 31-10-2016 19:14 (4%)

Mod van OnePlus Reddit Discord (/r/oneplus): https://discord.gg/oneplus | Mede-beheerder van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
rens-br schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:54:
Had ook niet anders verwacht. Verder geef hij ook heel duidelijk aan dat hij werkt bij een andere team, die niks naar buiten kunnen en mogen brengen.
Klopt inderdaad.

*knip*. Ik begrijp het helemaal, maar dit is niet de plek om dat te bespreken. Stuur me anders even een DM als je het er nog verder over wilt hebben.

rens-br wijzigde deze reactie 01-11-2016 16:06 (61%)

• Danny.G
Android Authority heeft zojuist een best wel handig artikel geplaatst met alle informatie tot nu toe. :)

OnePlus 3T: All the rumors in one place

Ik denk echt wel dat hij gaat komen. De keuze voor een 1440*2560 IPS scherm is ook wel te verklaren: daar is een overschot van lijkt mij.. En dan dat stukje over de camera. Aperture van F/1.7 :o Het zou wat zijn..

Zo nu en dan schrijf ik reviews, waarvan ik opmerkelijke of onbekendere producten alleen op mijn Tweakblog plaats.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Danny.G schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 19:47:
Android Authority heeft zojuist een best wel handig artikel geplaatst met alle informatie tot nu toe. :)

OnePlus 3T: All the rumors in one place

Ik denk echt wel dat hij gaat komen. De keuze voor een 1440*2560 IPS scherm is ook wel te verklaren: daar is een overschot van lijkt mij.. En dan dat stukje over de camera. Aperture van F/1.7 :o Het zou wat zijn..
Dankje! Die komt in de topic-start. :)

• Danny.G
quote:
wsmaal schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:24:
Details vermeende OnePlus 4 verschijnen online.
Knap staaltje journalistiek daar weer... Waar precies zijn de details verschenen? Er is geen eens een link te vinden naar het gerucht. Dit kan iedereen verzinnen. :+

Hardware.info en Tweakers.net, ze horen dan wel bij elkaar maar man, wat een verschillen in artikels. :'(

• wsmaal
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online
Don't shoot the messenger ;-)

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
wsmaal schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:24:
Details vermeende OnePlus 4 verschijnen online.
quote:
Danny.G schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:32:
Knap staaltje journalistiek daar weer... Waar precies zijn de details verschenen? Er is geen eens een link te vinden naar het gerucht. Dit kan iedereen verzinnen. :+

Hardware.info en Tweakers.net, ze horen dan wel bij elkaar maar man, wat een verschillen in artikels. :'(
quote:
rens-br schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:33:
Heb je de 'bron' van dat artikel gelezen? (ow wacht. die ontbreekt.)

Ze zullen het bericht waarschijnlijk gekopieerd hebben van: https://androidworld.nl/n...r-snapdragon-830-chipset/ en als je die bron gaat volgen, is het gewoon een forumpost geweest van een of andere user. Dus tot zover 'lekker'. Verder noemt hij een rijtje specificaties die iedereen kan verzinnen. Gaan we nu volgende week ook artikelen zien van de 'vermeende' specificaties van de LG G6, Galaxy S8, HTC 11? :P
Bedankt voor het melden in ieder geval. Wordt op prijs gesteld. Nu ga ik even flamen op hardware.info >:).

Ik neem hardware.info niet eens meer serieus. Ze weten het verschil niet eens tussen feiten en geruchten. Bij dit artikel bijvoorbeeld: https://nl.hardware.info/...vanwege-nieuwe-smartphone

Alleen de titel laat al zien dat het dikke onzin is. Want er is NOOIT gezegd dat de productie is gestaakt.. En wat doet hardware.info? Zij beweren dat OnePlus de voorraad wilde opmaken, terwijl dat door niets of niemand wordt bevestigt. Nu wordt het tegendeel bewezen omdat er te zien is dat "shipping out" nu op "10 days" staat.

Bovendien vind ik het allemaal erg logisch. Het spreekt voor zich dat de OnePlus 4 een Snapdragon 830 gaat krijgen. Voorlopig moeten we het zien. Eerst de OnePlus 3T ;). Als het zover is, maken Rens en wel een topic over de OnePlus 4 :).

• rens-br
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:04:
Ik neem hardware.info niet eens meer serieus. Ze weten het verschil niet eens tussen feiten en geruchten. Bij dit artikel bijvoorbeeld: https://nl.hardware.info/...vanwege-nieuwe-smartphone

Alleen de titel laat al zien dat het dikke onzin is. Want er is NOOIT gezegd dat de productie is gestaakt.. En wat doet hardware.info? Zij beweren dat OnePlus de voorraad wilde opmaken, terwijl dat door niets of niemand wordt bevestigt. Nu wordt het tegendeel bewezen omdat er te zien is dat "shipping out" nu op "10 days" staat.
Dat bedoelde ik dus ook inderdaad ;) Hopelijk gaat het redactie niveau daar omhoog nu ze beide onder de Persgroep vallen.

Maar goed. Ik denk dat we met zijn alle HW.info genoeg afgezeken hebben, terug naar de OnePlus 3T. :P

• Sluw
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 08:47
Och en Phoneradar heeft weer Weibo als bron haha. Die post laad niet maar het zal me niets verbazen als het weer diezelfde post is als bij de andere geruchten, alles voor de clicks _/-\o_

• kleefei
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 09:39:
[...]

Aah. Was voor mij niet duidelijk. 20??? Verbaasd me wel enigszins dat het maar 20 euro is. Hoe zit het met die fabrikanten die voor 250 euro zo'n telefoon verkopen in plaats van 400 euro? Die maken dus zelfs verlies. Alhoewel je best gelijk kan hebben, want OnePlus heeft meer werknemers en heeft een betere customer care + meer softwareondersteuning, maar dan nog lijkt mij 20 euro echt heel erg weinig. Alhoewel 40 miljoen ik niet echt weinig vind, aan pure winst. Voor Microsoft, Facebook, en Google is dat kattenpis natuurlijk. Laten we niet vergeten dat OnePlus een redelijk klein bedrijf is vergeleken met de big boys. OnePlus wordt wel steeds groter, dat wel.
20 euro is een marge van 5%.
In de electronica is dat behoorlijk.
(3% apple/LG products bij unclassified resellers)

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Als OnePlus op de VR-toer gaat lijkt me een amoled scherm vereist, anders snap ik de stap niet om nu ineens de 3T uit te brengen. Het is niet alsof de SD820 ineens traag is met de komst van de 821 (scheelt 10% toch?).

Interessante tijden hoor. Mijn Nexus 5 is onderhand wel een keer aan vervanging toe, maar wat het gaat worden weet ik totaal niet. Ik dacht voor de ZTE Axon 7 te gaan, maar ik heb de knoop op de een of andere manier niet doorgehakt. Ik had nog even op de Pixels gewacht, maar die prijzen vind ik veel te hoog. Zoveel geld geef ik niet uit aan een telefoon :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• aesch
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-09 17:00
Net op de chat even geprikt met wat vragen:
letterlijk reactie
"Garry said:
The model is expected to be launch early December ."

toch soort van bevestiging dat er iets zit te gebeuren.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
aesch schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:01:
Nee helaas, uit enthousiasme weggeklikt voor ik screenshot kon maken.
Bij uitvragen of ik order kon wijzigen kwam het er op neer dat het advies was even te wachten omdat bestaande orders alleen gecanceld kunnen worden (en dus niet aangepast naar een 3T indien nog niet verzonden). Bovenstaande quote komt wel copy-paste uit de chat.
Jammer. Ik ga het dan ook eens proberen of ik wat informatie los kan peuteren. Dankje voor de info.

Edit:

Ik heb net uit de support van OnePlus weten los te maken dat er een OnePlus 3T komt.

Hier twee screenshots van het gesprek.

http://imgur.com/a/MVUrk

Er wordt dus 2 keer gezegd "we hebben geen exact datum", wat betekent dat hij wel komt. Ze weten alleen niet wanneer, omdat dat nog besproken moet worden met de hoofdafdeling.

Heb het net ook al gesubmit bij Tweakers. Ik ben benieuwd, want dit is toch aardig bevestigend als je het mij vraagt..

AnonymousWP wijzigde deze reactie 07-11-2016 17:16 (31%)

• Danny.G
BOOM

https://mobile.twitter.co...status/795677902117502976

Danny.G wijzigde deze reactie 07-11-2016 18:32 (91%)

• MeltedForest
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 11:09
Wat nou als het stiekem een tablet is :+

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Tijntje schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:43:
Valt me ook op dat de tijd tot verzending van de OnePlus nu ook al een aantal dagen structureel zakt. Gister was het 8 dagen nu nog maar 7, zouden ze aan het aftellen zijn?
De dagen zijn ze denk ik niet aan het aftellen. Over 6 dagen is het namelijk de veertiende.

De OnePlus 3 werd gepresenteerd op 14 juni. De OnePlus 3T vermoedelijk op 14 november. Toeval? :*)

• Sluw
quote:
Rannasha schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:53:
[...]

Smartwatch is het in ieder geval niet, gezien de tweet van Qualcomm over het nieuwe OnePlus product met de 821 SoC. Je stopt geen Snapdragon 821 in een smartwatch.
Denk dat je gelijk hebt hoor, maar je stopt misschien wel een SD821 in een smartwatch als je echt iets vernieuwends bedenkt O-)

Edit: sorry dubbel post! :F

Sluw wijzigde deze reactie 08-11-2016 10:55 (4%)

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

quote:
Sluw schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 10:54:
[...]

Denk dat je gelijk hebt hoor, maar je stopt misschien wel een SD821 in een smartwatch als je echt iets vernieuwends bedenkt O-)

Edit: sorry dubbel post! :F
Ja, polsverwarming voor in de winter. :+

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Señor Sjon schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 11:08:
Ja, polsverwarming voor in de winter. :+
offtopic:
Dan hadden ze beter de Snapdragon 810 kunnen pakken en die dik overklokken :D.

• EeePC
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 06-12 18:59
"T-7: The Qualcomm Snapdragon 821 (2.35GHz) is coming your way. Find out more on November 15."
Uurtje geleden op OnePlus FB

Sennheiser PXC 550 | OnePlus One | kobo glo HD | HP EliteBook 8540w | Thrustmaster T300 RS + TH8A

• hikhakhok
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 11:21
Heeft het hexagon icoontje met de T erin misschien iets te maken met de Qualcomm Hexagon 680 :)

"The Hexagon digital signal processor in Qualcomm's Snapdragon 821 chip gives Google the bandwidth to capture RAW imagery with zero shutter lag from a continuous stream that starts as soon as you open the app."

http://www.theverge.com/2...amera-software-marc-levoy

hikhakhok wijzigde deze reactie 10-11-2016 10:39 (4%)

• rens-br
quote:
Sluw schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:42:
Ik ben nu wel heel benieuwd waarom ze dit gedaan hebben... Niet eens een beter of ander scherm, dat hele te kort aan OLED verhaal gaat dus ook niet meer op.
Dat te kort was ook pure speculatie. We gaan het allemaal zien aanstaande dinsdag.

Heb net nog even op de Tenaa gekeken en daar is in ieder geval nog niks gelekt / getest met betrekking tot een OnePlus 3T.

rens-br wijzigde deze reactie 10-11-2016 13:10 (15%)

• Spiff1
  • Laatst online: 15-12 22:08
quote:
rens-br schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:31:
[...]

Ik heb die info ingediend ten tijde van het maken van dit topic. De geruchten worden dus niet realtime veranderd. Je kan deze echter wel zelf indienden door onderaan de specificaties pagina te drukken op 'Verbeter productgegevens'.

Overigens welke bron had je dat gelezen?
Hmm, zolang ik nog geen bevestiging heb van de betrouwbaarheid van mijn gegevens zal ik het niet aanpassen.

Bronnen

In deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...59/oneplus_3t_discussion/
Vond ik de link naar:
http://www.gsmarena.com/oneplus_3t-8416.php
en
http://www.oppomart.com/oneplus-3t.html

• GENETX
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 15-12 21:47
Met een FHD scherm zou ik dat zelf iig niet doen. Alleen die snellere snapdragon is het niet waard imho. Voor een 2k AMOLED scherm en Daydream support zou ik het nog wel doen.

VR op je telefoon (ipv echte bril) via je PC met tools als Riftcat is echt een aanrader

GENETX wijzigde deze reactie 10-11-2016 13:50 (6%)

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Spiff1 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:42:
Ik zag dit nog niet terug in de rest van dit forum maar vond op de reddits de specs van de OnePlus 3T. Durf niet te zeggen hoe betrouwbaar dit is.

Network: GSM / HSPA / EVDO / LTEExpand

Body

Dimensions: 152.7 x 74.7 x 7.4 mm (6.01 x 2.94 x 0.29 in)
Weight: 158 g (5.57 oz)
SIM: Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

Display

Type: Optic AMOLED capacitive touchscreen, 16M colors
Size: 5.5 inches (~73.1% screen-to-body ratio)
Resolution: 1080 x 1920 pixels (~401 ppi pixel density)
Multitouch: Yes
Protection: Corning Gorilla Glass 4

Platform

Chipset: Qualcomm MSM8996 Snapdragon 821
CPU: Quad-core (2x2.35 GHz Kryo & 2x1.6 GHz Kryo)
GPU: Adreno 530

Memory

Card slot: No
Internal: 64/128 GB, 6 GB RAM

Camera

Primary: 16 MP, f/1.7, phase detection autofocus, OIS, LED flash
Features: 1/2.8" sensor size, 1.12 µm pixel size, geo-tagging, touch focus, face * detection, panorama, HDR
Video: 2160p@30fps, 720p@120fps, Auto HDR
Secondary: 8 MP, f/2.0, 1/3.2" sensor size, 1.4 µm pixel size, 1080p

Sound

Alert types: Vibration; MP3, WAV ringtones
Loudspeaker: Yes
3.5mm jack: Yes
- Active noise cancellation with dedicated mic

Comms

WLAN: Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, Wi-Fi Direct, DLNA, hotspot
Bluetooth: v4.2, A2DP, LE
GPS: Yes, with A-GPS, GLONASS, BDS
NFC: Yes
Radio: No
USB: v2.0, Type-C 1.0 reversible connector

Features

Sensors: Fingerprint, accelerometer, gyro, proximity, compass
Messaging: SMS (threaded view), MMS, Email, IM, Push Email
Browser: HTML5
Java: No
- Fast battery charging: 60% in 30 min (Dash Charge)
- DivX/Xvid/MP4/H.265 player
- MP3/eAAC+/WMA/WAV/FLAC player
- Document viewer
- Photo/video editor

Battery: Non-removable Li-Ion 3300 mAh battery

Bron: http://www.gsmarena.com/oneplus_3t-8416.php
Direct: http://i.imgur.com/2qU49G3.png
Dat zijn gewoon speculaties net zoals wij die hebben in onze topic-start :).
quote:
Burnd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:45:
WAt zijn dan de verschillen?

- CPU
- Camera sensor
- 3300 mAh batterij ipv 3000 --> hoe zit het dan met het gewicht en afmetingen?
- er is ook een 128GB versie beschikbaar.

Als de 3T voor 80 euro meer 128 GB heeft, wel OLED, en een betere camera sensor wil ik wel de 3T denk ik...
Voor de verschillen, zie deze post: AnonymousWP in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
quote:
Spiff1 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:25:
Ah, wist niet dat ie daar al in stond. Handig.
Maar waar is die info op gebasseerd?
Ik zie dat ie bijvoorbeeld op tweakers met een 3000 mAh batterij staat terwijl ik in andere bronnen hem bijvoorbeeld met een 3300 mAh batterij zie.
Klopt. Omdat ik dat in de topic-start had gezet. Ik weet dat de geruchten over een 3300 mAh accu gaan, maar ben dat vergeten te doen. Ik zal bij de volgende iteratie dit veranderen. Rens heeft het toestel aan laten maken in de Pricewatch, en de specificaties van onze topic-start gebruikt. Vandaar :).
quote:
rens-br schreef op donderdag 10 november 2016 @ 12:31:
Ik heb die info ingediend ten tijde van het maken van dit topic. De geruchten worden dus niet realtime veranderd. Je kan deze echter wel zelf indienden door onderaan de specificaties pagina te drukken op 'Verbeter productgegevens'.

Overigens welke bron had je dat gelezen?
Als ik hem was (en voor iedereen overigens), zou ik voor het indienen de topic-start aanhouden. Omdat je anders weer 2 verschillende geruchten hebt over de specificaties. Om het nog enigszins overzichtelijk te houden namelijk. Rens en ik zullen proberen het zo actueel mogelijk te houden, zodat er geen verwarringen over verschillen ontstaan in de Pricewatch.

Overigens, als het om een telefoon gaat, wat was dan die "time" waar Evan Blass en anderen het over hadden? Of zal dat gewoon te maken hebben gehad met de wachttijd?

• Sluw
quote:
asc366 schreef op donderdag 10 november 2016 @ 15:31:
[...]

Pas op wat je impliceert he. Jij zegt telefoon maar niemand heeft ooit tot nu toe ergens bevestigd dat de 3T ook daadwerkelijk een telefoon wordt :-)
Jawel hoor ;)

Uit het OP3T topic:

• MartijnRGS
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15-12 23:37
quote:
AnonymousWP schreef op donderdag 10 november 2016 @ 19:39:
[...]

Het zou kunnen betekenen dat de OnePlus 3T 50 euro meer gaat kosten dan de OnePlus 3. Als je de plus weghaalt, heb je 13 + 37 = 50. Tegelijkertijd staat er dan nog steeds "1+3"(OnePlus 3).

Hmm, weer zo'n typische teas die je op vele manieren kan opvatten :(.

Dit is wel een interessante maar logische: https://twitter.com/WuerfelDev/status/796737253137678337
Uh, 1+3=37, 1337, oftewel gamer taal voor elite... Dat is wat ik denk haha.

• AnonymousWP
  • Niet online
Nieuwe geruchten omtrent de OnePlus 3T:Die laatste vind ik een beetje heel erg raar.

• rens-br
quote:
Bijzondere 'leaks'. Al die websites spreken altijd over geruchten, maar bronnen hebben ze niet voor deze geruchten.

Die laatste is inderdaad wel heel vreemd. Maar goed, als ik me niet vergis kan iedereen Geekbench draaien en is veel van de informatie gewoon te manipuleren. Voor hetzelfde geldt is het iemand die een Pixel rom op zijn OP3 heeft staan.

• Danny.G
quote:
Jack O10 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:01:
Wellicht een Oneplus X-achtige telefoon naast de 3T?
OnePlus zou geen OnePlus X-achtige telefoon meer uitbrengen hebben ze al gezegd. Maar goed, ze hebben ook gezegd de focus op slechts 1 toestel te houden dit jaar.. ;)
quote:
ferronf schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:22:
Een SD kaart optie en ondersteuning voor adaptive storage.
Dan ga je een snelle SD kaart nodig hebben wil je geen vertragingen merken door het snelle UFS 2.0 opslaggeheugen van de OnePlus 3. :)

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 04-12 14:15
quote:
rens-br schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:37:
[...]

64GB + SD kaart ook voldoende?

[...]
Dat is uiteraard ook prima 👍 heb gewoon een grote muziek collectie das alles 😊

Grover!

• Danny.G
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:02:
[...]
Waarom? Adaptive storage staat los van snel geheugen op een SD kaart hoor. Het enige wat je inderdaad zal merken is dat het wat trager is, omdat het inderdaad UFS 2.0 niet kan bijbenen. Dan heb je iets tragere opslag. Maakt niet zoveel uit voor foto's en video's maken en applicaties openen. Alleen als je MTP wilt gebruiken.
Mijn vriendin heeft het zelf mogen ervaren. ;) Je moet eigenlijk zorgen dat je een high speed kaart hebt met relatief hoge lees+schrijfsnelheid omdat bepaalde apps anders gaan haperen of traag zijn. En ik bedoelde meer dat je een snelle SD kaart moet hebben als je geen verschil wil merken vergeleken met UFS 2.0. De standaard kaartjes die men koopt zijn vaak niet bepaald snel en adaptive storage gebruik je natuurlijk niet voor alleen foto's en video's maken, dus dan is snelheid wel gewenst. :P

Afijn, dat was dat. Ik snap niet helemaal wat Carl Pei daarmee bedoelt. Zal wel part of the hype train zijn..

• rens-br
Moet zeggen met 64GB opslag is het nut van adaptive storage ook een beetje weg. Je kan dan mooi je apps op het interne geheugen kwijt en de muziek / foto's kan dan mooi op de SD kaart.

• x-boxer
Exact Rens

Grover!

• Kasparov
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 14-12 16:08
quote:
AnonymousWP schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:02:
Trouwens. Kijk wat Carl Pei zojuist heeft gepost. Dat zegt ook genoeg..

https://twitter.com/getpeid/status/796969695899480065
Dat zou inderdaad een tease kunnen zijn naar een versie met 256 GB, dan klinkt die 80 euro extra wel erg interessant.

• AnonymousWP
  • Niet online
Wellicht off-topic, maar
offtopic:
een paar uur geleden heb ik de topic-start bijgewerkt met de nieuwste geruchten. Zie de changelog wat er is verandert :). Degene die informatieve linkjes hebben geplaatst in dit topic: bedankt!

• mambo No5
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12:04

mambo No5

Bad Apple?

Of juist doelend op de Snapdragon 821? :P Ben wel benieuwd wat men uit gaat brengen. Ik vind de (normale) 3 al een tof toestel, maar ben wel benieuwd wat men met een eventueel nieuwe versie gaat doen. :)

Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
rens-br schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 22:44:
More power = grotere accu? Of more power =meer kracht = snellere processor?

De afbeelding zegt me in ieder geval helemaal niks.
Ik ga sowieso uit van een grotere accu als het inderdaad een 1440p scherm bevat. Snellere processor wordt het sowieso, want dat hebben zowel OnePlus als Qualcomm bevestigt.
quote:
Kees_frl schreef op zondag 13 november 2016 @ 00:30:
Ben wel benieuwd wat de prijsstelling gaat betekenen voor de op4.

Op3 400,-
Op3t 479?

Verwacht de Op4 dan niet weer op 400,-
De OnePlus 3T gaat inderdaad 479 euro kosten. Dit is bevestigt door Evan Blass. Hij is goed te vertrouwen als het aankomt op smartphonegeruchten.

• Danny.G
Lekker geheimzinnig doen! Wat het betekent? Geen idee..

• Danny.G
quote:
*knip*. Offtopic.

rens-br wijzigde deze reactie 14-11-2016 10:25 (67%)

• Jack O10
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 10-11 15:48
quote:
Tijntje schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:03:
Is er eigenlijk bekend rond welk tijdstip ze de introductie gaan doen?
Elke dag om exact 19:00 uur plaatsen ze die foto steeds, dus lijkt me ook om die tijd op dinsdag. Vind het wel prima dat ze geen evenement doen, anders gaat het alsnog een uur duren voordat je alles weet.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Tijntje schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:03:
Is er eigenlijk bekend rond welk tijdstip ze de introductie gaan doen?
quote:
Jack O10 schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:11:
Elke dag om exact 19:00 uur plaatsen ze die foto steeds, dus lijkt me ook om die tijd op dinsdag. Vind het wel prima dat ze geen evenement doen, anders gaat het alsnog een uur duren voordat je alles weet.
Nee, dat klopt niet. Zie dit filmpje voor de tijd: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl ;)

1 PM EST.

• GmR
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:53
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:23:
[...]

[...]

Nee, dat klopt niet. Zie dit filmpje voor de tijd: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl ;)

1 PM EST.
Google suggereert dat dat dan inderdaad 19:00 onze lokale tijd is :).
http://www.worldtimebuddy.com/est-to-cet-converter

• jeka
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 10:55

jeka

Support your local club.

*knip*. Offtopic.
Ik ben hyped! Dit wordt de vervanger van mijn HTC one M8.

rens-br wijzigde deze reactie 14-11-2016 10:25 (34%)

FCG

• x-boxer
Mooie tijd 19.00 morgenavond ben zeer benieuwd.
Hopelijk stelt dit me NIET teleur en wordt dit mijn nieuwe smartphone.

Grover!

• InflatableMouse
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 15-12 18:54

InflatableMouse

Vinyl Bliss!

Als tie echt 128GB krijg upgrade ik mischien wel.

• x-boxer

Grover!

• Spiff1
Een aantal nieuwe gelekte plaatjes blijken de belangrijkste vermoedens te bevestigen:
- Snapdragon 821 SoC
- 3.300mAh batterij
- Sony IMX398 sensor
Bron: http://www.gsmarena.com/o...econfirmed-news-21609.php
Ook ben ik er van overtuigd dat het een zelfde scherm wordt als de OP3: een 1080p amoled scherm.

Daarnaast nog geruchten over 8GB RAM en 128GB opslag. Die laatste twee zaken zal ik moeten zien om te geloven. Vooral de stap van 6GB naar 8GB lijkt me niet eens heel veel toegevoegde waarde hebben.

Ook de prijs van € 480 blijft overal terugkomen, is op zich een schappelijke verhoging ten opzichte van de OP3 van € 400.

Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de launch en aanschaf van een OnePlus toestel. Wat kan men verwachten gebasseerd op eerdere launches? Hoe lang na de aankondiging morgen zal het toestel daadwerkelijk aan te schaffen zijn en hoe lang zou de levering kunnen duren? (Snap dat hier niks met zekerheid over te zeggen valt maar misschien hebben andere mensen ervaring met de vorige toestellen van OnePlus)

• masterjorie
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 07:00
quote:
Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:45:
Een aantal nieuwe gelekte plaatjes blijken de belangrijkste vermoedens te bevestigen:
- Snapdragon 821 SoC
- 3.300mAh batterij
- Sony IMX398 sensor
Bron: http://www.gsmarena.com/o...econfirmed-news-21609.php
Ook ben ik er van overtuigd dat het een zelfde scherm wordt als de OP3: een 1080p amoled scherm.

Daarnaast nog geruchten over 8GB RAM en 128GB opslag. Die laatste twee zaken zal ik moeten zien om te geloven. Vooral de stap van 6GB naar 8GB lijkt me niet eens heel veel toegevoegde waarde hebben.

Ook de prijs van € 480 blijft overal terugkomen, is op zich een schappelijke verhoging ten opzichte van de OP3 van € 400.

Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de launch en aanschaf van een OnePlus toestel. Wat kan men verwachten gebasseerd op eerdere launches? Hoe lang na de aankondiging morgen zal het toestel daadwerkelijk aan te schaffen zijn en hoe lang zou de levering kunnen duren? (Snap dat hier niks met zekerheid over te zeggen valt maar misschien hebben andere mensen ervaring met de vorige toestellen van OnePlus)
Bij de launch van de OP3 kon je de smartphone direct aanschaffen, verwacht dat dit nu weer het geval is. Ik zelf vind de €80 ook best schappelijk, ook al vind ik wel vreemd dat eerst wordt aangekondigd dat de OP3 de enige smartphone van het jaar is en ze nu dan met de OP3T komen, ook al heeft het meer weg van een update. Vind 1080p voldoende en fijn voor de accuduur, zeker als de accu ook vergroot wordt. 128GB is nooit vervelend en een betere camera sensor is voor mij ook zeker een plus. 8GB RAM lijkt mij niet echt nodig.

• rens-br
quote:
Spiff1 schreef op maandag 14 november 2016 @ 10:45:
Bij de OnePlus 3 was het toestel enkele uren exclusief te bestellen door mensen met een VR headset, daarna was het toestel gewoon aan te schaffen via de website. De levertijd toen bedroeg ongeveer één a twee weken. Ik verwacht dus dat het met de OP3T niet veel anders zal zijn.

• Spiff1
quote:
Momus schreef op maandag 14 november 2016 @ 11:52:
[...]

Nee hoor, in de link van xboxer:

[...]
Een van de weinige dingen die echt met zekerheid te zeggen is, is dat de OnePlus 3T met een SD821 is uitgerust. Zie de beste bron hiervoor, OnePlus zelf: https://twitter.com/onepl...96049807609622528?lang=nl

Dus je kunt zelf bronnen opzoeken die anders zeggen om je eigen opvatting te bevestigen maar het is gewoon onjuist.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Die foto's zien er exact hetzelfde uit als de OnePlus 3, zoals ik al eerder had gedacht. Toch bedankt. Ik ga hem alleen niet toevoegen aan de topic-start want het is dezelfde foto.
quote:
GmR schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:26:
Google suggereert dat dat dan inderdaad 19:00 onze lokale tijd is :).
http://www.worldtimebuddy.com/est-to-cet-converter
offtopic:
Bedankt voor je locatie >:)

Dankje voor het omrekenen! Had ik nog niet gedaan. Zal het aanpassen in de topic-start vanavond. :)

• masterjorie
Een LCD scherm in plaats van AMOLED wordt veel genoemd, maar met deze tweet van Carl Pei lijkt mij dat de One Plus 3T bij het bestaande AMOLED scherm blijft of heel misschien voor een hogere resolutie AMOLED gaat. Verder is het afwachten tot morgen 19:00.
https://twitter.com/getpeid/status/786463995112808448

• MartijnRGS
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 15-12 23:37
De enige reden dat er überhaupt een 3T zou komen is het scherm. De OLED schermen zijn heel erg lastig aan te komen en daarom worden de OP3's zo slecht uitgeleverd. Want het verschil tussen de SD820 en 821 is zo klein dat je het echt niet gaat merken met dagelijks gebruik. Dus dat zou een onzin upgrade zijn. Tevens meer opslag of een andere camera chip. Dat zijn dusdanig kleine updates dat het onzin zou zijn om zo snel al met een "Turbo" versie te komen. Het gaat voor wat ik vermoed puur om een update met een ander scherm omdat het niet te leveren is op deze manier. En als ze dan toch een ander scherm gebruiken waarom dan geen kleine "upgrades". En een grotere batterij is nodig voor een LCD om niet echt een slechter batterijduur te hebben... Mark my words!

MartijnRGS wijzigde deze reactie 14-11-2016 13:34 (6%)

• AnonymousWP
  • Niet online
De topic-start is zojuist weer bijgewerkt zoals beloofd. Zie de changelog voor wijzigingen :).

• wian
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
En wat kunnen de experts hier, hiervan afleiden?

• Momus
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 14-01 22:17
quote:
wian schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:03:
En wat kunnen de experts hier, hiervan afleiden?

[afbeelding]
Dat het nog 1 dag duurt :)

• PjotrStroganov
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 15-12 16:31
Ik sta op het punt een 3 te kopen, maar wacht dit gespannen af. Als ze de achterkant tot de camera opvullen en de styling iets minder conventioneel maken, is mijn keuze gemaakt. Anders ga ik gewoon voor de 3.

PjotrStroganov wijzigde deze reactie 14-11-2016 20:44 (8%)

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Koen87 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 07:20:
Info over de prijs op GSMArena
Schijnbaar $499,-
We wachten af.
Klopt. En al die bronnen van die artikelen verwijzen uiteindelijk naar Oppomart. Wat geen betrouwbare bron is.

• masterjorie

Nog 12 uur (-1,5), waar de afbeelding voor staat, geen idee.

• OzzieMann
  • Registratie: februari 2006
  • Nu online

OzzieMann

PSN: OzzieMann

De binnenkant van de male USB-C connector tbv dashcharge?

PS4 game community, Youtube, PVoutput

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
x-boxer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:40:
Goed gezien 👍
Ik vroeg met net in mezelf even af hoeveel posts hier bij zullen komen tussen pakweg 19.15 - 00:00 haha en wie er allemaal indien het al kan gaat bestellen.

Ik zelf heb me voorgenomen er één te kopen als die het OLED scherm behoudt + nieuwe sony camera sensor en zeker 128GB opslag heeft.
Aftellen 😆
En ik moet even wat extra tabbladen openen en dit topic heel erg goed in de gaten houden (vragen beantwoorden + topic-start volledig op de schop nemen). Ook zal er een artikel komen van de aankondiging waar ik actief zal zijn.

• Ronnie_D
  • Registratie: juni 2016
  • Laatst online: 23-01 18:50
Inmiddels geen estimated delivery time meer voor op3. En deze pagina is duidelijk in ontwikkeling😀 https://oneplus.net/nl/oneplus-3t

• Tags NL
  • Registratie: december 1999
  • Laatst online: 13-12 23:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

quote:
Phntm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:25:
Jongens... One plus 3T... Time... Dus een smartwatch nog erbij? Sorry gewoon wat gedachten omdat iedereen het over Time heeft de hele tijd. One Plus was bezig met een smartwatch niet waar?
Een smartwatch met een Snapdragon 821 lijkt mij wat onwaarschijnlijk, Qualcomm heeft zelf aangegeven deze te leveren voor OnePlus. De T van tablet zou nog te verklaren zijn

Tags NL wijzigde deze reactie 15-11-2016 10:39 (4%)

https://www.paypal.me/HarmVeenstra

• Phntm
  • Registratie: maart 2010

Phntm

Tlingelingeling

quote:
GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:38:
[...]

Een smartwatch met een Snapdragon 821 lijkt mij wat onwaarschijnlijk, Qualcomm heeft zelf aangegeven deze te leveren voor OnePlus. De T van tablet zou nog te verklaren zijn
Als je het opnieuw leest zeg ik niet dat de smartwatch met een Snapdragon 821 komt :? Ik zeg dat er een smartwatch erbij komt. Gewoon een leuke bundel. Maar wie weet. Ik verwacht niet dat het een tablet is maar meer Turbo of 3-Two? :+
quote:
Twoto123 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:40:
[...]

Een smartwatch met een snapdragon 821 8)7.

Ik heb mijn Oneplus 3 op 29 oktober besteld. Maar hij is nog niet verzonden, dus ik wacht ook gespannen af.
De One Plus 3 heeft geen estimated delivery time meer. En bovendien zei ik een smartwatch erbij. One Plus is altijd bang for buck geweest. Dus wie weet krijg je een smartwatch erbij. O-)

Phntm wijzigde deze reactie 15-11-2016 10:51 (36%)

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Heb liever 80 euro lagere prijs dan een smartwatch. Dat is echt een artikel waar ik niet op zit te wachten.

• Spiff1
Ik moet zeggen dat ik blij ben als de lancering straks heeft plaatsgevonden omdat er dan een eind komt aan alle wilde speculaties.
quote:
predator0235 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:46:
Zouden jullie je OP3 nog terugsturen (heb nog 3 dagen de tijd) indien deze 80-100€ straks gerechtvaardigd is?
Ik heb gelezen dat retourneren naar hen niet echt een pretje is?

Voel me een beetje bekocht (ja, technologie verandert continu) omdat ik eerst 5 weken heb gewacht om dan een weekje later een nieuwe OP3T te zien :)
Bij niet ingrijpende veranderingen blijf ik natuurlijk bij mijn OP3...
Ik kan me het gevoel heel goed voorstellen dat je je lichtelijk genaaid voelt. Aan de andere kant, met max 100 euro verschil heb je het wel over een andere categorie en zou ik het dus ook los zien van de keus die je, op dat moment, met die kennis gemaakt, hebt. Dat gezegd hebbende is dit misschien niet de beste keus geweest van OnePlus.

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
hendrickbert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:00:
de oneplus 3T staat al gelinkt op de site bij je account..

https://oneplus.net/3t

nu nog een spelletje.
Dat weet ik. Dat is net vermeld door Ronnie_D in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
quote:
Jack O10 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:01:
Kan vanavond helaas niet live kijken. Zal de telefoon vanavond al uitverkocht zijn? Anders moet ik hem eventueel bestellen in het theater...
Mehh. Ik denk niet in 1 avond. Was met de OnePlus 3 ook niet het geval. Weet niet hoeveel 3T's ze hebben gemaakt, maar bij de OnePlus 3 hadden ze er circa 1 miljoen in stock.

AnonymousWP wijzigde deze reactie 15-11-2016 14:07 (5%)

• wian
  • Registratie: september 2005
  • Niet online
Als je in de shop kijkt en naar het filter gaat is er 1 categorie voor zowel de 3 als de 3T. Lijkt er dus op dat alle afmetingen gelijk zijn en je dus dezelfde hoesjes kunt gebruiken.

• yannickie111
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 07-12 11:44
quote:
Ronnie_D schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:19:
Inmiddels geen estimated delivery time meer voor op3. En deze pagina is duidelijk in ontwikkeling😀 https://oneplus.net/nl/oneplus-3t
Kudo's voor deze pagina :D

• Weet geen naam
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 15-12 22:04
Specs staan inmiddels op OnePlus site

https://oneplus.net/nl/3T/specs

• Danny.G
Weinig veranderingen hoor.. Grotere batterij en nieuwe cpu zijn de echte veranderingen. Andere voorcamera is leuk, maar ach.. Lijkt me sterk als ze deze naast de OnePlus 3 gaan verkopen, maar goed, alles kan.. Batterijduur gaat wel behoorlijk tof worden zo.. :D

Trouwens, die gunmetal kleur is ook heel anders dan die van de OnePlus 3? Veel donkerder.

Oh en inmiddels is hij weer van de website af. :)

Danny.G wijzigde deze reactie 15-11-2016 16:37 (22%)

• Kliko
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21-11 13:28
quote:
hendrickbert schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:35:
Waar is de 3.5mm aansluiting?
Deze staat nog wel vermeld bij de 1+3
Ga er vanuit dat die er nog wel gewoon op zit?!? :?
quote:
Danny.G schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:35:
Weinig veranderingen hoor.. Grotere batterij en nieuwe cpu zijn de echte veranderingen. Andere voorcamera is leuk, maar ach.. Lijkt me sterk als ze deze naast de OnePlus 3 gaan verkopen, maar goed, alles kan.. Batterijduur gaat wel behoorlijk tof worden zo.. :D
Zolang ze maar niet bij Samsung zijn wezen shoppen... ;)

• Señor Sjon
  • Nu online

Señor Sjon

Moderator General Chat

Magnificent bastard

Hey, die T is uit het oude Tweakers logo. :( Jammer dat ze de soft gold geen zwarte voorkant hebben gegeven.
Ook geen Nougat out of the box
USB nog steeds 2.0 snelheid

Enige verschil dus de SD821, grotere accu en 128 GB optie. Ik neem aan dat de 80 euro markup voor de 128 GB versie is en dat de 64GB nagenoeg hetzelfde als nu gaat kosten.

• PeacockSR4
  • Registratie: november 2016
  • Laatst online: 23-11-2018
Voor degenen die te laat waren om te kijken: https://webcache.googleus...ps://oneplus.net/3T/specs

• rens-br
En gelukkig hebben we de plaatjes nog: gallery: rens-br

De nieuwe kleur Gunmetal vervangt Graphite, persoonlijk een hele verbetering:

Verdere veranderingen:
Snapdragon 821 ipv. 820
64 / 128GB opslag beschikbaar ipv. 64GB
3400mAh ipv. 3000mAh
Dirac HD Sound® ipv. Dirac Power Sound®
Lensoppervlak van saffierkristal ipv. ?
Front: Samsung 3P8SP-sensor/16 MP/1.0/PDAF µm ipv. Sony IMX179/8 MP/1.4 µm/Vast

rens-br wijzigde deze reactie 15-11-2016 16:47 (63%)

• RienkK
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 06-12 23:06
quote:
Thanks..

Zilver was toch veel mooier dan deze kleur: ...

• chengbondkwok
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 09:24

chengbondkwok

Business Intelligence
quote:
Rannasha schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:37:
Op Reddit wordt gemeld dat de 3.5mm jack verdwenen is uit de specs. Hij is wel te zien op het plaatje met de afmetingen, maar dat is gewoon direct gekopieerd van de OP3.

In de beschrijving van de aansluitingen staat:

[...]

Bij de OP3 staat daar ook

[...]

bij.

edit: wellicht dat ze door het weglaten van de 3.5mm jack de ruimte hebben gevonden voor de accu-upgrade?
Als je hier kijkt:
quote:
Zie je op plaatje 9 een headphone jack.

• RienkK
quote:
mkliko schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:47:
[...]

Gunmetal is niet echt bruin. Eerder antraciet. Ik zou me niet teveel zorgen maken.
Nee dat is waar, hoe meer ik er naar kijk hoe beter het zich op mijn netvlies weerspiegelt. & nothing a dbrand skin can't fix :D.

• corset
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 12:24
quote:
chengbondkwok schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:46:
[...]

Als je hier kijkt:

[...]

Zie je op plaatje 9 een headphone jack.
En als je hier kijkt:
quote:
Op Reddit wordt gemeld dat de 3.5mm jack verdwenen is uit de specs. Hij is wel te zien op het plaatje met de afmetingen, maar dat is gewoon direct gekopieerd van de OP3.
Ik hoop ook op een 3.5mm, maar twijfel er sterk aan

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• BasRB
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-11 20:50
Als er twee dingen zijn die ik absoluut niet zou verbeteren aan de op3 zou dat de front camera en de processor zijn. Wat ik wel zou verbeteren is de achtercamera en het scherm.

• Danny.G
quote:
Betrouwbaar. Ze hadden namelijk de productpagina al online gezet maar die is inmiddels weer offline. :)

• Spiff1
Heerlijk deze hijgerige sensatie ;)

Het is dus (zoals verwacht) een kleine upgrade ten opzichte van de Oneplus 3. Mooi want dat voorkomt een hoop negativiteit van de mensen die de OP3 hebben gekocht.

Ik hoop toch wel dat ze die 3.5 jack hebben gelaten... Voor de rest prima toestel lijkt me. Hoop dat ie niet binnen no-time uitverkocht is.

Edit: dit ziet er vrij legit uit: https://m.imgur.com/a/bS4Pc
Verkrijgbaar vanaf 22 november dus?

Spiff1 wijzigde deze reactie 15-11-2016 17:12 (12%)

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Evan Blass post net wat specs op twitter

https://pbs.twimg.com/media/CxULv4eWgAAPS91.jpg:orig

hjs wijzigde deze reactie 15-11-2016 17:17 (3%)

• rens-br
quote:
Ziet er verdacht hetzelfde uit als dat rijtje specs wat ik heb gepost.
quote:
laurens91 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:16:
Betere rear camera..
QHD scherm
Google daydream support
Begrijpelijk rijtje. Maar dat is niet te wensen / willen met deze prijs.

rens-br wijzigde deze reactie 15-11-2016 17:23 (25%)

• RienkK
Ik weet niet of dit fotoshop is maar ach toch alles is geruchten... (via reddit)

Available nov 22.

http://imgur.com/a/bS4Pc

• rens-br
quote:
AnonymousWP schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:30:
Verdomd. Mis ik dit allemaal terwijl ik een potje Battlefield 4 aan het spelen was :(.
Tja waar gamen allemaal maar niet slecht voor is :P
quote:
Hmm. Moeilijk om te beslissen of het nou tegenvalt of niet. Selfie camera boeit me vrij weinig. Ik maak amper selfies en cammen doe ik ook niet meer zo vaak.
Ik vind het wel een mooie upgrade, maar het hangt een beetje van de prijs af.

Verder als je al de OnePlus 3 hebt, is het natuurlijk niet echt nodig om te upgraden.
quote:
Vergeet niet dat de Snapdragon 821 zuiniger is, in combinatie met een 400 mAh grotere accu zal dit wel een best mooie Screen-on-Time opleveren. Erg moeilijke beslissing lijkt me. Het is echt zo'n mwah-verhaal. Net wel, net niet.
Daar ben ik inderdaad ook heel benieuwd naar! Zal wel een 'stuk' meer zijn dan bij de OP3. De OPO heeft een 3300mAh batterij en die had in het begin echt een SOT van 8+ uur.

Btw staat het inmiddels ook op de FP: nieuws: OnePlus 3T krijgt grotere accu en 16-megapixelfrontcamera

rens-br wijzigde deze reactie 15-11-2016 17:38 (13%)

• Danny.G
Glas van de camera betreft trouwens sapphire glas. Had het hier nog niet voorbij zien komen. :)

• jopie282
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 13-12 17:25
Dat de 3.5 mm jack verdwijnt lijkt mij ook vrij sterk, gezien deze post toen Apple met hun Iphone zonder headphone gelanceerd hadden. Welke hier te zien is

• The_Engineer
  • Laatst online: 14-12 19:50
quote:
AnonymousWP schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 18:35:
[...]

Heb je daar bronnen van? Ik heb er namelijk nog niets van gezien (over de prijs).
stond in een link een beetje hoger: http://imgur.com/a/bS4Pc

edit:

Deze post dus
quote:
Spiff1 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:08:
Heerlijk deze hijgerige sensatie ;)

Het is dus (zoals verwacht) een kleine upgrade ten opzichte van de Oneplus 3. Mooi want dat voorkomt een hoop negativiteit van de mensen die de OP3 hebben gekocht.

Ik hoop toch wel dat ze die 3.5 jack hebben gelaten... Voor de rest prima toestel lijkt me. Hoop dat ie niet binnen no-time uitverkocht is.

Edit: dit ziet er vrij legit uit: https://m.imgur.com/a/bS4Pc
Verkrijgbaar vanaf 22 november dus?

The_Engineer wijzigde deze reactie 15-11-2016 18:39 (113%)

• RienkK
quote:
Dat was weer een andere post van me.
quote:
RienkK schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 17:32:
Ik weet niet of dit fotoshop is maar ach toch alles is geruchten... (via reddit)

Available nov 22.

http://imgur.com/a/bS4Pc

• The_Engineer
  • Laatst online: 14-12 19:50
Ja had inderdaad de verkeerde gequote.

Tevens heb ik wel goeie hoop voor deze gsm. Ik doe het nu nog met een motorola moto x (2014) en zit al sinds de OPO te kijken. als deze daadwerkelijk €440 wordt dan is dit mijn volgende gsm denk ik. :)

• AnonymousWP
  • Niet online
quote:
Die post heb ik inderdaad voorbij zien komen. Dankje. Maar ik dacht dat ik ergens had gelezen dat het gefotoshopt was.

• EeePC
De stream staat klaar inmiddels op facebook. Vind het tot nu toe allemaal een beetje tegenvallen nog, en zie eigenlijk geen reden om mijn One te vervangen. Maargoed. misschien toveren ze straks nog iets uit de hoge hoed.

Sennheiser PXC 550 | OnePlus One | kobo glo HD | HP EliteBook 8540w | Thrustmaster T300 RS + TH8A

• AnonymousWP
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid en voor degene die net in dit topic kijken, dit is de direct link voor de stream: https://www.facebook.com/...971541475/?type=3&theater

• EeePC
Hah, zou wel een mooie zet zijn ;)

Waardeloos trouwens dat je die FB videospeler alleen maar op formaat postzegel of fullscreen kunt doen...

Pagina: 1 2 3 ... 6

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True