[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.440 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Geeft Geekbench bij jullie ook aan dat er een Snapdragon 820 in zit?

En wat is jullie score?

[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 03-12-2016 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-09 14:45
Heb mijn OP3T ook ontvangen gisteren. Super snel ding, alleen valt me op dat scrollen op twitter bijvoorbeeld best traag gaat vergeleken met andere telefoons. Kan dit niet aangepast worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
outlandos schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:08:
Is er een manier om NFC aan te hebben, maar niet constant het N icoontje boven in het scherm te hebben staan?
Nee helaas niet, system ui tuner is uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cinner
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 08:09
GWashington schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:00:
Hier ook een trotse bezitter van een 3T 128gb. Vind echter de DPI wel erg hoog staan, buiten root is er nu niet echt een mogelijkheid om dpi te veranderen of wel tot nougat komt?
Voor het aanpassen van dpi heb je geen root nodig. Je moet hem wel even aan je PC hangen en wat opdrachten intypen. Op Google heb je het zo gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Cinner schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:36:
[...]

Voor het aanpassen van dpi heb je geen root nodig. Je moet hem wel even aan je PC hangen en wat opdrachten intypen. Op Google heb je het zo gevonden.
Het probleem daarmee is is dat het niet overal de DPI netje veranderd. Die methode zorgt ervoor dat sommige, vooral camera en foto apps niet meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-08 23:48
outlandos schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:23:

En wat is jullie score?
Ja, dat ziet iedereen volgens mij.
Mijn single core score single: 1887
Multi: 4334
Compute: 7677

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-09-2021
Vanochtend de 64GB Oneplus 3T ontvangen. Alle apps die ik op de OnePlus One had onder Wifi laten downloaden. Daarna de kleine firmware update. Nu kan die geen netwerken meer vinden.
Heb al tweemaal herstart (Herstel)

2 min later: Opeens is mijn Wifi weer terug. Geeh idee waardoor.

[ Voor 13% gewijzigd door Katsuchi op 03-12-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Nu twee dagen op pad met de Oneplus 3T. Aangezien dit mijn eerste toestel is met een Oled scherm ben ik wat op zoek naar goede instellingen om zoveel mogelijk zwart te hebben. Zo heb ik mijn whatsapp achtergrond al donker gemaakt en de UI ook in dark mode gezet. Nu vroeg ik me af of er nog zaken zijn die ik kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08:51
CDA441 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:19:
Ik heb zo het gevoel dat de OP3T veel "fragieler" aanvoelt dan andere smartphones die ik in mijn bezit heb gehad.
De randjes zijn ook zo dun en "scherp".
Is dit niemand anders opgevallen?

Heb ook al een case besteld op Ali, dus misschien zal dat wel helpen met dat gevoel weg te krijgen :')
Heb ik ook, komende van een Motorola X Play :) voelt wel echt super aan. Vind de afwerking ook top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Druk bezig, net zoals zovelen hier, de OnePlus 3T in te stellen naar eigen voorkeur.
Wat ik nu nog erg mis (ik kan het niet vinden), op mijn OnePlus One had ik de mogelijkheid om beschermde
apps te maken en deze in een folder te zetten. Deze folder was alleen te openen met een patroon
Voor apps als bankzaken, Paypal, Evernote, ICS Mastercard, aWalletCloud ect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Wat ik mis is een manier om wel alle meldingen te krijgen, maar alleen trillen aan te hebben. Je kan in de modus 'beltoon' en 'niet storen' van de notificatie slider niet naar trillen bij het volume van de beltoon (je krijgt het geluidsniveau niet lager dan een klein beetje aan) . Iemand dit wel gelukt?

[ Voor 12% gewijzigd door ZiegoM op 03-12-2016 17:52 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 15:59

amas

Law of Nature: Chaos

Vandaag mijn 3T ontvangen en net even aangezet. Komende van een Nexus 5 valt het scherm me erg tegen. De pentile indeling maakt alles heel korrelig en tekst ziet er onscherp uit. Natuurlijk valt dit te verwachten met dezelfde resolutie op een groter scherm en minder subpixels, maar ik had het niet zo erg verwacht. Misschien is het even wennen, maar eerste reactie is niet zo goed.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribe
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-07 22:25
Bij mijn Oneplus X heb ik Swift Black theme van Per Lyke geïnstalleerd welke veel bekende apps (letterlijk) zwart maakt. Naast dat het batterij bespaard is het ook een stuk rustiger aan je ogen doordat het toch minder licht laat branden (zwart = zwart).

Zelf ben ik nog aan het wachten op mijn 3T 128gb, maar zodra die binnen is zal dit zeker weer erop komen. :)
DidierDW schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 15:27:
Nu twee dagen op pad met de Oneplus 3T. Aangezien dit mijn eerste toestel is met een Oled scherm ben ik wat op zoek naar goede instellingen om zoveel mogelijk zwart te hebben. Zo heb ik mijn whatsapp achtergrond al donker gemaakt en de UI ook in dark mode gezet. Nu vroeg ik me af of er nog zaken zijn die ik kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Laatst online: 10:50
amas schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:12:
Vandaag mijn 3T ontvangen en net even aangezet. Komende van een Nexus 5 valt het scherm me erg tegen. De pentile indeling maakt alles heel korrelig en tekst ziet er onscherp uit. Natuurlijk valt dit te verwachten met dezelfde resolutie op een groter scherm en minder subpixels, maar ik had het niet zo erg verwacht. Misschien is het even wennen, maar eerste reactie is niet zo goed.
Is heel erg afhankelijk van hoe dicht jij bij het scherm zit, vanaf 10cm kan ik het al niet meer zien. Persoonlijk heb ik al een paar maand niemand meer horen klagen over het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:43
Puddi Puddin schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:30:
[...]

Is heel erg afhankelijk van hoe dicht jij bij het scherm zit, vanaf 10cm kan ik het al niet meer zien. Persoonlijk heb ik al een paar maand niemand meer horen klagen over het scherm.
Het zal natuurlijk altijd minder scherp zijn dan bij de Nexus 5.

Heb je ze naast elkaar vergeleken? Want dan kan ik me wel indenken dat het je opvalt.

Ik heb echter laatst de OP3 van iemand anders juist op dit aspect goed bekeken en ik vond het enorm meevallen. En ik gebruik momenteel een HTC One M8, met dus ook een 5" 1080p scherm.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

Puddi Puddin schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:30:
[...]

Rossi46 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:41:
[...]

Het zal natuurlijk altijd minder scherp zijn dan bij de Nexus 5.

Heb je ze naast elkaar vergeleken? Want dan kan ik me wel indenken dat het je opvalt.

Ik heb echter laatst de OP3 van iemand anders juist op dit aspect goed bekeken en ik vond het enorm meevallen. En ik gebruik momenteel een HTC One M8, met dus ook een 5" 1080p scherm.
Het viel me eigenlijk direct op toen ik de telefoon opstartte en 'android' zag staan. Stuk korreliger dan de N5. Denk dat het een kwestie van wennen is. Als je de telefoon op normale afstand houdt valt het mee. Maar het is zeker een stap terug. De rest van de telefoon is dan weer wel goed. Helaas is het scherm nou juist datgene waar je het meest naar kijkt en dus het belangrijkste aspect van de telefoon.

Wbt de tekst, die is alleen onscherp (wazig meer) in Chrome, de rest is prima.

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katsuchi
Katsuchi schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:43:
Druk bezig, net zoals zovelen hier, de OnePlus 3T in te stellen naar eigen voorkeur.
Wat ik nu nog erg mis (ik kan het niet vinden), op mijn OnePlus One had ik de mogelijkheid om beschermde
apps te maken en deze in een folder te zetten. Deze folder was alleen te openen met een patroon
Voor apps als bankzaken, Paypal, Evernote, ICS Mastercard, aWalletCloud ect.
Gevonden!
Instellingen/Beveiliging & Vingerafdruk > Hoofdstuk Privacy > App Locker
Hier kan je een App vergrendelen en dat betekent dat als je de app wil openen,je de pincode of je de vingerafdrukscanner moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
amas schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:12:
Heb heel wat reviews gelezen maar dit werd nergens genoemd. Ga dezelfde stap van een Nexus 5 maken, hopelijk valt het mee.

Bijvoorbeeld https://recombu.com/mobile/article/oneplus-3t-review
You once again get a spacious and sharp AMOLED panel, which produces crisp and pleasingly vibrant images. Colours are nice and punchy rather than accurately reproduced, and you’ll struggle to make out any individual pixels.

[ Voor 20% gewijzigd door Exocet op 03-12-2016 22:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Bij normaal gebruik merk je daar niks van, als je met je neus erop gaat zitten en zeker naar een booticoon zit te loeren dan is dat wat anders. Of als je een 2k/4k scherm ernaast legt en dan zit te vergelijken en studeren tjah dan duidelijk ook. Daarvoor koop je echter niet je telefoon.

http://www.anandtech.com/...-oneplus-3t-mini-review/2
While the OnePlus 3's display is certainly outstanding as far as accuracy is concerned, I do feel that it's worth mentioning again how the sharpness of a 401ppi PenTile display is not the same as that of a 401ppi LCD display. As far as text rendering goes, the OnePlus 3 and 3T are clearly not as sharp as the OnePlus One and OnePlus 2. I would even say that text rendering is not as good as an RGB LCD in the 300-350ppi range, such as the ones Apple uses on the smaller iPhone models. This is the result of two factors, with the first being the lacking red and blue subpixels to be used in rendering what's on the screen, and the second being the actual subpixels themselves. The subpixel array is irregular due to the diamond-shaped groupings of subpixels, and the subpixels are not of a uniform shape or size either. This makes the pattern itself less suitable than an RGB display for rendering text, as you get irregular aliasing on the edges where the subpixels are not arranged in a straight line.

While I would love if OnePlus could ship a 1440p AMOLED display on the OnePlus 3T, such a panel would be too expensive to fit into the price point OnePlus is targeting. I suppose that my main disappointment is that even with the high level of accuracy on the OnePlus 3T's AMOLED display, if OnePlus were to ship the phone using the original LCD display from the OnePlus One tuned to this level of accuracy it would certainly be a better display overall. Peak brightness would be higher, text would be sharper, and you wouldn't have AMOLED's off-angle hue shift.

In the end, I still think the OnePlus 3 and 3T have very good displays, and they are greatly improved compared to the OnePlus One and OnePlus 2 in many ways. My only real complaint is that some areas have also regressed compared to the first two OnePlus phones. When you consider where OnePlus sits in the smartphone market as far as price and specs are concerned, you're still getting a great display for your money, and if you want a phone with a 5.5" 1440p AMOLED panel it's going to cost considerably more. As of right now I'm just skeptical that AMOLED is the right way to go for larger devices in the $400 range until we can get 1440p PenTile panels or 1080p RGB ones.

[ Voor 80% gewijzigd door anessie op 03-12-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Ik zal wel slechte ogen hebben dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:46
Ik had eerst een HTC one m8 en ik moet zeggen dat het scherm van de 3t me echt niet tegenvalt. Je kunt teksten ook prima lezen en het ziet er echt niet korrelig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
ribe schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:17:
Bij mijn Oneplus X heb ik Swift Black theme van Per Lyke geïnstalleerd welke veel bekende apps (letterlijk) zwart maakt. Naast dat het batterij bespaard is het ook een stuk rustiger aan je ogen doordat het toch minder licht laat branden (zwart = zwart).

Zelf ben ik nog aan het wachten op mijn 3T 128gb, maar zodra die binnen is zal dit zeker weer erop komen. :)

[...]
Bedankt voor de tip. Maar zo te zien moet je hiervoor root hebben en dat ben ik de komende tijd nog niet van plan met de 3T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Het gaat je serieus amper tot niet opvallen bij normaal gebruik. Als je er daadwerkelijk op gaat letten en je je gezicht dichtbij het scherm houdt, dan wellicht wel al is dat nog steeds bij veel mensen niet het geval. Het is mij echter nog nooit opgevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Ik denk dat het ook meer opvalt (t.o.v. een 5" scherm) doordat alles ook daadwerkelijk groter wordt weergegeven. Of de pixels nou wel of niet zichtbaar zijn, je krijgt dan sowieso de indruk dat het minder scherp is.

Feit blijft natuurlijk dat de 3T een schermtechnologie gebruikt welke niet optimaal is. Het kan gewoon beter. Of je daar in de werkelijkheid echt iets mee opschiet is een ander verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Rossi46 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 23:39:
Ik denk dat het ook meer opvalt (t.o.v. een 5" scherm) doordat alles ook daadwerkelijk groter wordt weergegeven. Of de pixels nou wel of niet zichtbaar zijn, je krijgt dan sowieso de indruk dat het minder scherp is.

Feit blijft natuurlijk dat de 3T een schermtechnologie gebruikt welke niet optimaal is. Het kan gewoon beter. Of je daar in de werkelijkheid echt iets mee opschiet is een ander verhaal...
Over welke schermtechnologie praat je? OLED? Pentile? Het grappige is, is dat de panelen van Samsung zijn :'). Vind het dus best ironisch dat veel mensen hier kritiek hebben op het scherm (wat je natuurlijk zelf moet weten). Maar ja, wat natuurlijk grotendeels meespeelt, is het aantal inch van het scherm. Tuurlijk zal je het verschil wel zien met een Nexus 5, maar dat komt omdat je die Nexus gewend bent. Als je een OnePlus 3T gewend bent, en je gaat dan naar een 5.7" @1080p scherm, is de OnePlus 3T ook ineens superieur :p. Ik vind 1080p nog steeds de sweet spot en alles daarboven vind ik volstrekt onzin. Like: alsof je een wereld van verschil gaat zien met 1440p. Ik kan wel begrijpen dat het wennen is, en daarom het scherm tegenvalt, maar daar wen je vrij snel aan denk ik.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amas

amas

The subpixel array is irregular due to the diamond-shaped groupings of subpixels, and the subpixels are not of a uniform shape or size either. This makes the pattern itself less suitable than an RGB display for rendering text, as you get irregular aliasing on the edges where the subpixels are not arranged in a straight line.
Ik denk idd dat dit het grootste verschil met mijn Nexus 5 is. Wat overigens heel raar is, is dat als ik het scherm in sRGB mode zet de karteltjes van de pentile indeling een stuk minder aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
Eraser127 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 09:40:
[...]

Misschien die schermkleuren? of was dat bij deze al goed?
Ik kwam deze idd zojuist tegen. Is dit gewoon een kwestie van smaak? Warmer of koudere tint.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die sRGB stand zit alleen op de OP3 toch, ik zie 'm tenminste niet terug in OOS 3.5.3 op de 3t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 10:36:
die sRGB stand zit alleen op de OP3 toch, ik zie 'm tenminste niet terug in OOS 3.5.3 op de 3t.
Zie instellingen -> apparaat -> weergave -> schermkalibratie
Die sRGB mode vindt ik nogal vreemd, geeft een grijsachtige toon. Ik kalibreer liever zelf mijn scherm :P

[ Voor 4% gewijzigd door CDA441 op 04-12-2016 11:28 ]

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloR_
  • Laatst online: 04-09 17:32
Klein vraagje: in je tegelmenu kon je vroeger bij het wifi icoontje klikken om te kijken naar de andere beschikbare wifi netwerken. Nu kan je enkel zien welk netwerk je verbonden bent.

Is er een mogelijkheid om icoontje aan te passen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWashington
FloR_ schreef op zondag 4 december 2016 @ 11:34:
Klein vraagje: in je tegelmenu kon je vroeger bij het wifi icoontje klikken om te kijken naar de andere beschikbare wifi netwerken. Nu kan je enkel zien welk netwerk je verbonden bent.

Is er een mogelijkheid om icoontje aan te passen?
Aanpassen volgens mij niet, maar je kunt wel ingedrukt houden dan ga je naar het wifi-overzicht in de instellingen en daar kun je een ander wifi netwerk kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Art
Meer icoontjes op het scherm is niet mogelijk toch? Daarvoor toch andere launcher installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
B-Art schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:19:
Meer icoontjes op het scherm is niet mogelijk toch? Daarvoor toch andere launcher installeren.
Nope. Ook de grootte van de icoontjes is niet aan te passen. Dat kan overigens wel in 7.0

Voor nu zou de enige oplossing zijn een andere launcher zoals Nova te gebruiken. Ik heb eigenlijk altijd Nova gebruikt maar heb tot op heden nog niet voldoende reden gezien om al naar Nova te gaan. Maar dat zal waarschijnlijk wel gebeuren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
ZiegoM schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 17:50:
Wat ik mis is een manier om wel alle meldingen te krijgen, maar alleen trillen aan te hebben. Je kan in de modus 'beltoon' en 'niet storen' van de notificatie slider niet naar trillen bij het volume van de beltoon (je krijgt het geluidsniveau niet lager dan een klein beetje aan) . Iemand dit wel gelukt?
Dit heb ik ook, zeer irritant. Alles maakt geluid met whatsappen e.d. als iemand een oplossing weet, graag.
Phentaq schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:32:
Heb mijn OP3T ook ontvangen gisteren. Super snel ding, alleen valt me op dat scrollen op twitter bijvoorbeeld best traag gaat vergeleken met andere telefoons. Kan dit niet aangepast worden?
Haha dit vind ik ook, ligt wellicht aan het probleem met die Touch latency?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Drowzz schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:37:
[...]

Dit heb ik ook, zeer irritant. Alles maakt geluid met whatsappen e.d. als iemand een oplossing weet, graag.

[...]

Dat is wel vervelend, ik heb nu het probleem met mijn Xperia Z1 dat de trilmotor in die zin defect is dat hij een geluid maakt net zo hard als het signaal zelf.
Maar het missen van een stille modus is vanuit google zelf al volgens mij sinds android 5.0. https://www.androidplanet...stille-modus-in-lollipop/
De fabrikanten voegen het naar mijn idee zelf toe, wanneer dit er wel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
RienkK schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 14:56:
[...]

Ja, dat ziet iedereen volgens mij.
Mijn single core score single: 1887
Multi: 4334
Compute: 7677
Oké, dan is alles in orde.

Hier mijn score:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/7FbJGTtluAI7aWWmjYiqYgle/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om een counter naast whatsapp en Gmail icon te krijgen met aantal ongelezen berichten? Ik kan het niet vinden in de settings. Volgens de whatsapp faq hangt het van de fabrikant af, daarom de vraag of jullie weten of het bij de 3T mogelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door abalone op 04-12-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:53
abalone schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:10:
Weet iemand of het mogelijk is om een counter naast whatsapp en Gmail icon te krijgen met aantal ongelezen berichten? Ik kan het niet vinden in de settings. Volgens de whatsapp faq hangt het van de fabrikant af, daarom de vraag of jullie weten of het bij de 3T mogelijk is.
Ja dat wil ik ook graag weten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaptKeefmenneke
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 23:08
Samplex schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:18:
[...]

Ja dat wil ik ook graag weten..
Ik denk alleen met nova launcher en tesla unread

PSN: c_caveman1982

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Laatst online: 09-09 14:45
Volgens mij heeft het meer te maken met de twitter app zelf. Als ik in de instellingen scroll gaat het bijvoorbeeld wel gewoon snel. Waarschijnlijk lost het downloaden van een andere twitter app het wel op (zelf nog niet geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KaptKeefmenneke schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:31:
[...]

dat denk ik ook.
geweldige combi btw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Je kunt toch ook gewoon het geluid in je WhatsApp uitzetten? Of met de volumetoetsen aan de zijkant van je toestel, het toestel op trillen zetten?

WhatsApp > instellingen > meldingen > "meldingsgeluiden" uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
KaptKeefmenneke schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:31:
[...]

Even nova launcher i.c.m. tesla unread uitgeprobeerd en deze gaf geen nummer naast mijn mails bij het Gmail icoon.
Paar bugs ook bij het laden van de widget drawer, dan moet ik die even naar de OP launcher terugzetten en opnieuw proberen.
Lay out vindt ik wel leuk omdat je zoveel kan aanpassen, maar voor mij heeft tesla unread geen succes. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Iemand anders ook last van 'data usage warning' ondanks dat het waarschuwingslimiet nog (lang) niet is bereikt, zelfs als ik de waarschuwing uit zet gaat hij niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Op m'n Sony Xperia had ik via de settings gewoon toegang tot de zgn "automatic rules". Hiermee kun je instellen op welke tijden je geen telefoongesprekken en meldingsgeluiden wil. Je kunt dan je toestel bijv. tussen 23 en 7u op priority mode zetten en dan kunnen alleen je "starred contacts" je bellen.

Op de OnePlus is die instelling nergens te vinden, misschien omdat ze vinden dat je dit maar met de slider moet doen. Je kunt er echter via een omweg wel komen:
  1. Ga naar een scherm met lege ruimte voor een shortcut
  2. Voeg het widget "Settings shortcut" toe.
  3. Kies "Automatic rules" als shortcut
Nog niet getest of het werkt, maar met een aparte app (Nights Keeper) werkt het wel, dus de ingebouwde optie zou ook gewoon moeten werken.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Kun je ook ergens de sterkte van het trillen instellen? Of trillen via een bepaald patroon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
Anonymoussaurus schreef op zondag 4 december 2016 @ 14:31:
[...]

Je kunt toch ook gewoon het geluid in je WhatsApp uitzetten? Of met de volumetoetsen aan de zijkant van je toestel, het toestel op trillen zetten?

WhatsApp > instellingen > meldingen > "meldingsgeluiden" uitvinken.
Ja zou kunnen, maar ook als je aan het typen bent en verzendt e.d., in alle andere Android 5.0+ kon t wel haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Drowzz schreef op zondag 4 december 2016 @ 19:27:
[...]

Ja zou kunnen, maar ook als je aan het typen bent en verzendt e.d., in alle andere Android 5.0+ kon t wel haha
Bij ontvangst en verzenden geluid kan je ook uitzetten via instellingen whatsapp en dan meldingen. Geluid bij typen stel je in bij je toetsenbord instellingen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infectious
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb een vraagje aangaande de frequentie banden. Ik ben namelijk van plan een 3T te bestellen om in Nederland te gebruiken, maar het is ook zo dat ik aankomend jaar 3 maanden in de VS zal zijn, in Californië. Heeft iemand een idee over hoe problematisch dat zal zijn, om daar een abbonementje te nemen en te proberen om te overleven met de paar VS-compatible banden die de EU versie heeft? Super slechte coverage, of misschien toch wel gewoon oke, als het maar voor een paar maanden is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:34

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Infectious schreef op zondag 4 december 2016 @ 22:32:
Ik heb een vraagje aangaande de frequentie banden. Ik ben namelijk van plan een 3T te bestellen om in Nederland te gebruiken, maar het is ook zo dat ik aankomend jaar 3 maanden in de VS zal zijn, in Californië. Heeft iemand een idee over hoe problematisch dat zal zijn, om daar een abbonementje te nemen en te proberen om te overleven met de paar VS-compatible banden die de EU versie heeft? Super slechte coverage, of misschien toch wel gewoon oke, als het maar voor een paar maanden is?
Sowieso zorgen dat je een aanbieder hebt die van de goede soort frequenties gebruik maakt. In Europa maakt elke aanbieder gebruik van GSM, in Amerika is het GSM en CDMA. Kijk dus of jouw 3T het juiste protocol én de juiste frequentiebanden ondersteunt als je een Amerikaanse provider uitkiest.

Zie hier voor de ondersteuning van ons Europese 3T-model

Ik heb er net een klein beetje over gelezen. Bekende providers zijn bijv. Verizon, AT&T, T-Mobile en Sprint. Deze staan goed bekend en opereren ook nationaal. Zover ik kan zien ondersteunen T-Mobile en AT&T wél GSM. De andere 2 niet.

Zie verder:
Wikipedia: List of United States wireless communications service providers
http://www.toptenreviews....est-cell-phone-providers/
http://www.tomsguide.com/...carriers,review-3066.html

Frequentiebanden van AT&T
Frequentiebanden van Sprint
Frequentiebanden van T-Mobile US
Frequentiebanden van Verizon

Misschien heb je daar wat aan.

Edit: In de review van The Verge komt naar voren dat hij niet werkt met Verizon of Sprint. Je zult dus per definitie vastzitten aan AT&T, T-Mobile US, of een kleinere aanbieder.

Zie:

[ Voor 44% gewijzigd door Jorgen op 05-12-2016 10:14 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
[...]

[...]

DIT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
GWashington schreef op zondag 4 december 2016 @ 17:51:
Iemand anders ook last van 'data usage warning' ondanks dat het waarschuwingslimiet nog (lang) niet is bereikt, zelfs als ik de waarschuwing uit zet gaat hij niet weg.
Hier ook ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
outlandos schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 12:23:

En wat is jullie score?
Geeft idd een 820 aan

1860 single core
4359 multicore

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CDA441 schreef op zondag 4 december 2016 @ 15:53:
[...]

Even nova launcher i.c.m. tesla unread uitgeprobeerd en deze gaf geen nummer naast mijn mails bij het Gmail icoon.
Paar bugs ook bij het laden van de widget drawer, dan moet ik die even naar de OP launcher terugzetten en opnieuw proberen.
Lay out vindt ik wel leuk omdat je zoveel kan aanpassen, maar voor mij heeft tesla unread geen succes. :/
Er moet wel diverse keren toestemming worden verleend, heb je dat toegestaan?
Dan zou het moeten werken... (Je kunt dan per app aangeven wat je geteld wilt hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:09:
[...]

Er moet wel diverse keren toestemming worden verleend, heb je dat toegestaan?
Dan zou het moeten werken... (Je kunt dan per app aangeven wat je geteld wilt hebben)
Jazeker, per inbox van Gmail heb ik ook alle toestemmingen gegeven aan TeslaUnread.
Ook bij de IMAP/POP3/Exchange de mappen aangeduid bij elke inbox/postvak die ik wou geteld hebben.
Maar ik denk toch dat ik de Nova Launcher Prime nodig heb :')
Daar is de optie voor unread count niet vervaagd/in grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zou kunnen... ik heb in ieder geval Prime.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Hoe zit het met het ontvangen van NL-Alerts op de OP3T? Waar stel ik deze in. Om 12:00 vandaag krijgen we namelijk een testbericht en wilde uiteraard kijken of ik deze in goede orde ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Iemand enig idee hoe ik de kleuren van het scherm van de 3T aanpas? Bij de 3 kon dit bij display maar bij de 3T kan ik het voor zover ik zie nergens weigeren. Vind het beeld wat koud ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:30:
Hoe zit het met het ontvangen van NL-Alerts op de OP3T? Waar stel ik deze in. Om 12:00 vandaag krijgen we namelijk een testbericht en wilde uiteraard kijken of ik deze in goede orde ontvang.
Instellingen > draadloos en netwerken > ... Meer > Nooduitzendingen

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het werkt straks. Op mijn OPO heeft dit nooit gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Heeft iemand enig idee hoe ik de warme van de kleuren op mijn scherm regel? Ik op mijn OP3 kon ik dit via instelling>display wijzigen, maar de 3t komt niet verder dan een beknopt weergave-menu.

edit: gefixt

[ Voor 3% gewijzigd door crimedevil op 05-12-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
cypher21 schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:41:
[...]

Instellingen > draadloos en netwerken > ... Meer > Nooduitzendingen

Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het werkt straks. Op mijn OPO heeft dit nooit gewerkt.
Alles stond aan op 1 na, deze ook maar aangezet. Spannend 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:41:
Iemand enig idee hoe ik de kleuren van het scherm van de 3T aanpas? Bij de 3 kon dit bij display maar bij de 3T kan ik het voor zover ik zie nergens weigeren. Vind het beeld wat koud ogen.
Instellingen > weergave > schermkalibratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Ik ben dus van iOS overgestapt naar OP3t. Voelt lekker, maar heb echt het idee dat ik er amper uithaal, wat er in ziet qua personalisatie en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:48:
Ik ben dus van iOS overgestapt naar OP3t. Voelt lekker, maar heb echt het idee dat ik er amper uithaal, wat er in ziet qua personalisatie en dergelijke.
Ligt eraan. Welke functies denk je te missen? Android heeft sowieso meer functies dan iOS (zelfs OxygenOS, wat dicht bij stock ligt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:11:
[...]

Ligt eraan. Welke functies denk je te missen? Android heeft sowieso meer functies dan iOS (zelfs OxygenOS, wat dicht bij stock ligt).
Ik heb het idee dat ik veel meer kan personaliseren dan ik al doe. Zou het bijvoorbeeld leuk vinden om een lichtje aan specifieke apps te geven. Maar dit is dan weer wel mogelijk bij Whattsapp en niet bij Facebook of E-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
B-Art schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:19:
op de oneplus one kon dat wel. Rastergrootte aanpassen. Heb de 3T nog niet binnen om te checken of het daar ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
marteltor schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:29:
[...]

op de oneplus one kon dat wel. Rastergrootte aanpassen. Heb de 3T nog niet binnen om te checken of het daar ook kan.
Nee, dit is niet mogelijk met de standaard launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:13:
Ik heb het idee dat ik veel meer kan personaliseren dan ik al doe. Zou het bijvoorbeeld leuk vinden om een lichtje aan specifieke apps te geven. Maar dit is dan weer wel mogelijk bij Whattsapp en niet bij Facebook of E-mail.
Dat van die LED indicator kan via WhatsApp zelf volgens mij, en zit niet in OxygenOS zelf. Bij Facebook zit het volgens mij helemaal niet in de instellingen (weet het niet zeker, want ik heb geen Facebook meer). Is dat de enige functie die je mist? Die mistte je ook bij de iPhone, want iPhones hebben geen LED indicator ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:42:
[...]

Dat van die LED indicator kan via WhatsApp zelf volgens mij, en zit niet in OxygenOS zelf. Bij Facebook zit het volgens mij helemaal niet in de instellingen (weet het niet zeker, want ik heb geen Facebook meer). Is dat de enige functie die je mist? Die mistte je ook bij de iPhone, want iPhones hebben geen LED indicator ;).
Haha, het is niet zozeer missen. Er zijn waarschijnlijk een hoop toffe dingen waar ik geen weet van heb, omdat ik een leek ben die net over is gestapt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
NL Alert werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
NL alert kwam vrij heftig binnen en begon vanalles te roepen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:01:
Same. Met het kopje: extreem ernstige melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Alekz87 schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:01:
Ik kreeg hem niet uit mijn zak, dacht even dat ie in de fik ging vliegen... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
outlandos schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:02:
[...]

Same. Met het kopje: extreem ernstige melding.
Klikte de melding weg, lockte m'n toestel maar alsnog bleef het doorgaan. Agressief maar t werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Geven jullie trouwens de voorkeur aan soft- of hard key buttons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alles aanstaan qua alert-meldingen, maar kreeg geen bericht/geluid om 12uur :'-(.
Hoe kan dat nu?
3t 128gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:08:
Ik heb alles aanstaan qua alert-meldingen, maar kreeg geen bericht/geluid om 12uur :'-(.
Hoe kan dat nu?
3t 128gb
Ik wel net, en zelfs de vraag of ik het wilde behouden in de toekomst. Staat bij Berichten=>instellingen=>en dan nooduitzendingen. Heb niks veranderd daar en kreeg net gewoon melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
outlandos schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:04:
Ik gebruik liever altijd hardkey button. Kan niet wennen aan de onscreen buttons. Maakt m'n scherm ook wat kleiner heb ik t idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
Anonymoussaurus schreef op maandag 5 december 2016 @ 11:11:
[...]

Simpel maken van een muziek playlist. Wanneer ik een album kopieer naar mijn telefoon moet ik die nummers handmatig uitzoeken om uiteindelijk een playlist van dat album op mijn telefoon te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWashington
outlandos schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:04:
Hardware buttons, zonder twijfel., want met software buttons verlies je een deel van je scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abalone
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:08:
Hoe kan dat nu?
3t 128gb
Ik ook niet, heb de 3T 64gb. Ligt wellicht aan de provider?
GWashington schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:58:
[...]

Hardware buttons, zonder twijfel., want met software buttons verlies je een deel van je scherm.
Eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baszzz
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 15:05
Lukt het iemand om de digitale klok widget toe te voegen aan de shelf? Mij lukt het alleen om de analoge klok widget toe te voegen. Dit is op OxygenOS 3.5.3

Tevens vraag ik me af of de mogelijkheid bestaat om widgets als de "Recente contacten" of Recente apps" in een donkere kleur weer te geven, zodra het thema op donker staat. Ik meen dat dit bij de OP3 op versie 3.2.8 wel het geval is.

[ Voor 0% gewijzigd door baszzz op 05-12-2016 13:59 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farscape2
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Farscape2

I'm a banana!

Heb mijn 3T vandaag binnengekregen! Nette verzendtijd trouwens, want Oneplus gaf aan dat deze de 8e zou arriveren, gelukkig heb ik een thuiswerkdag, anders had ik de bezorger mooi gemist :)

Valt me op dat sRGB gelig eruit ziet, misschien even wennen maar ach.

Eens even verder de mogelijkheden van OxygenOS doorspitten, wel gelijk weer Nova Launcher geconfigureerd want stock zijn de iconen zo overdreven groot, nu weer 7 app icons op 1 rij :)

AMD Ryzen 9 9800X3D | Sapphire Pure Radeon RX 9070 XT | LG OLED48CX6LB | Marantz NR1608 | Panasonic DP-UB824 | Nvidia Shield TV Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier ook de 3T vandaag binnen :)

En ook Nova Launcher geinstalleerd, maar het meest rechter scherm blijft een vage achtergrond hebben. Net als dat scherm in de standaard launcher. Hoe zet ik dat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
Weet iemand hoe ik de ruimte die de search bar inneemt kan gebruiken? Ik kan de widget weghalen, maar de bovenkant van mijn scherm blijft dan onbruikbaar voor andere widgets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Nu een weekend de telefoon in gebruik. Vingerafdrukscanner werkt wel echt super en retesnel!
Qua instellingen is Oxygen wat beperkt vind ik, moet nog even kijken hoe ik dat een keer ga fixxen.
Kom van een OPO met CM af, en daar kon je toch echt wel veel meer dingen aanpassen.
Mis de dpi instelling niet heel erg, maar 4 iconen op een rij is toch wel erg groot op zo'n 5,5" scherm. Nova Launcher ben ik zelf niet zo weg van, maar misschien toch maar een keer proberen.

Heb wel direct de bootloader unlocked maar nog geen root geinstalleerd. Eerst maar eens kijken of ik dat mis.

Gisteren om 12.00 de telefoon van de lader afgehaald, en na 6 uur en 14 min SOT en 14% over ligt deze er zojuist weer aan. Wel erg indrukwekkend! OPO hield geen 3,5 uur SOT meer vol.
brabbelaar schreef op maandag 5 december 2016 @ 15:52:
Weet iemand hoe ik de ruimte die de search bar inneemt kan gebruiken? Ik kan de widget weghalen, maar de bovenkant van mijn scherm blijft dan onbruikbaar voor andere widgets.
kan niet met de standaard launcher

[ Voor 17% gewijzigd door cypher21 op 05-12-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brabbelaar
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-05-2023
[b]cypher21 schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:16:

kan niet met de standaard launcher
Dat is toch wel erg jammer. Ik zal even afwachten hoe me dit bevalt of hopen op een update met Nougat hierin. Anders een ander launcher inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:30
Een vraag aan de Oneplus 3T gebruikers.

Nu de meesten al OP3T al in huis hebben en ook al even ermee gespeeld en gebruikt hebben :)

Ik heb nu zelf de S7 Edge een paar weken in gebruik maar wil eigenlijk toch iets anders de OP3T bvb .

De S7 Edge is echt wel een goed toestel hoor heb nu zelf nougat erop gezet en nu draait het toch net iets soepeler.

Maar toch heb ik het gevoel dat het net iets sneller en soepeler kan gaan dan nu op de S7 Edge .
Is de OP3T daar een goede keuze voor ?

Nou heb ik al een aantal reviews bekeken op Ytube en de meesten geven ook aan dat de camera van de S7 Edge echt op een andere level werkt dan de meeste andere toestellen .

Wat vinden jullie hiervan is de camera van de OP3T net zo goed of misschien beter dan de S7 Edge camera ?

Daarnaast wat ik ook belangrijk vind is accu prestaties hoe bevalt de OP3T jullie tot nu toe met de accu?
De S7 Edge gaat hier prima mee ik zou met mijn gebruik denk ik zelfs 2 dagen wel halen op 1 lading.

Wat zouden jullie adviseren gewoon lekker doorgaan met de S7 edge of toch de OP3T bestellen ?
Natuurlijk ga ik dan wel voor de 128Gb Gun metal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
diquan2001 schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:46:

Nu de meesten al OP3T al in huis hebben en ook al even ermee gespeeld en gebruikt hebben :)

Ik heb nu zelf de S7 Edge een paar weken in gebruik maar wil eigenlijk toch iets anders de OP3T bvb .

De S7 Edge is echt wel een goed toestel hoor heb nu zelf nougat erop gezet en nu draait het toch net iets soepeler.

Maar toch heb ik het gevoel dat het net iets sneller en soepeler kan gaan dan nu op de S7 Edge .

Nou heb ik al een aantal reviews bekeken op Ytube en de meesten geven ook aan dat de camera van de S7 Edge echt op een andere level werkt dan de meeste andere toestellen .

Wat vinden jullie hiervan is de camera van de OP3T net zo goed of misschien beter dan de S7 Edge camera ?

Daarnaast wat ik ook belangrijk vind is accu prestaties hoe bevalt de OP3T jullie tot nu toe met de accu?
De S7 Edge gaat hier prima mee ik zou met mijn gebruik denk ik zelfs 2 dagen wel halen op 1 lading.

Wat zouden jullie adviseren gewoon lekker doorgaan met de S7 edge of toch de OP3T bestellen ?
Zou deze video even kijken dan YouTube: OnePlus 3T vs Samsung Galaxy S7 edge: Flagship killer vs Flagship

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
diquan2001 schreef op maandag 5 december 2016 @ 16:46:

Mijn vriendin heeft de S7 Edge en ik sinds het weekend de OP3T. Ze zijn erg aan elkaar gewaagd. Al maakt de S7 wel veel mooiere foto's en selfies, vooral in donkere omstandigheden. Verder vind ik t puur een kwestie van smaak en prijs. De S7 is nieuw veel duurder en ik geef niks om t edge-gebeuren. Maar als je al een S7 hebt, zou ik geen OP3T nemen. Wacht dan lekker op de OP4 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 17:30
Ja deze heb ik dus vanochtend bekeken en toen begon ik te twijfelen of ik wel mijn S7 edge moest inruilen voor de OP3T :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Lijkt me niet. Scherm en camera van de S7 zijn beter. OP3T is misschien iets sneller maar dat merk je bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
diquan2001 schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:04:
Ja deze heb ik dus vanochtend bekeken en toen begon ik te twijfelen of ik wel mijn S7 edge moest inruilen voor de OP3T :?

[...]
Ik denk dat je daar heel weinig mee op zult schieten. De S7 is namelijk gewoon erg goed.

De OP3 wint het op flexibiliteit (meer aanpassingen in OS en vrijheid om easy en zonder gezeik over garantie custom rom's te draaien) en aanschafprijs (koop je een S7 met 128GB geheugen dan ben je veel meer kwijt). En wellicht dat de OP3 iets sneller is, maar dat verschil zal echt niet groot zijn.

Maar als je nu een S7 hebt dan zou ik die niet snel inruilen voor een OP3. Je gaat er sowieso op achteruit wat betreft scherm en camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Hoe zijn jullie ervaringen met de service rondom de Oneplus? Wat als er iets mis is, kan je de Oneplus dan opsturen direct naar de fabrikant, en zo ja wat zijn de ervaringen daar mee?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
crimedevil schreef op maandag 5 december 2016 @ 12:37:
Simpel maken van een muziek playlist. Wanneer ik een album kopieer naar mijn telefoon moet ik die nummers handmatig uitzoeken om uiteindelijk een playlist van dat album op mijn telefoon te krijgen.
Dat mis ik ook inderdaad. Zo heb ik 2 mapjes. Een mapje met metal (met gewone metal, en met deathcore, beatdown en downtempo), en een mapje met dubstep wat ik op z'n tijd wel eens luister. Die heb ik van m'n pc naar m'n telefoon verplaatst. Helaas zijn de mapjes nergens zichtbaar in bijvoorbeeld Google Play Music. Is dat wat je bedoelt?
dano_nl schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:20:
Hoe zijn jullie ervaringen met de service rondom de Oneplus? Wat als er iets mis is, kan je de Oneplus dan opsturen direct naar de fabrikant, en zo ja wat zijn de ervaringen daar mee?
Misschien dat het volgende topic je daar meer uitleg over kan geven: [OnePlus] RMA & Support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
Je kan buiten de 'geweldige' schuifknop voor Niet Storen/geluid uit blijkbaar niet een 'Niet Storen' schema instellen voor elke nacht

Bi-zar...

(Voor de rest top phone hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
diquan2001 schreef op maandag 5 december 2016 @ 17:04:

[...]
Dat is een vrij zinloze ruil. Tenzij je je stoorde aan de software van de S7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Overigens is het een fantastische telefoon. Het enige wat minder is dan op mijn Moto X (2014) is de ambient display. Bij Motorola heet dat Active Display:

Google Play: Motorola Active Display

Helaas valt deze app niet te raadplegen vanaf een One Plus. Weet iemand toch een manier waarop ik deze op mijn One Plus kan installeren? De ambient display op de One Plus 3t reageert bijvoorbeeld niet wanneer ik mijn telefoon op til en ik moet soms 2 keer met mn hand langs het scherm alvorens het display oplicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
outlandos schreef op maandag 5 december 2016 @ 21:14:
Overigens is het een fantastische telefoon. Het enige wat minder is dan mijn Moto X (2014) is de ambient display. Bij Motorola heet dat Active Display:

Google Play: Motorola Active Display

Helaas valt deze app niet te raadplegen vanaf een One Plus. Weet iemand toch een manier waarop ik deze op mijn One Plus kan installeren? De ambient display op de One Plus 3t reageert bijvoorbeeld niet wanneer ik mijn telefoon op til en ik moet soms 2 keer met mn hand langs het scherm alvorens het display oplicht.
Ambient display werkt bij bij eigenlijk altijd gewoon als ik erover zwaai. Net boven je frontface van vegen.

Pagina: 1 ... 8 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem