[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.439 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Reviews zijn een beetje zoals verwacht. Hij presteert iets beter, de batterij lijkt het iets beter te doen, evenals de EIS tijdens het filmen. Front-facing camera is men wat minder positief over dan die van de OP3, vooral in mindere lichtomstandigheden. Accuduur klinkt ook best goed als ik de review van onder andere Android Central en The Verge mag lezen:
Most days I’ve been able to eke out more than five hours of screen time on it before it dies, with location, Wi-Fi, Bluetooth, and LTE all enabled and the screen brightness set to automatic. Most phones, even the better ones, will struggle to meet 4 hours of screen time with my average use before calling it quits.
Zeker een toffe telefoon, maar lijkt me zeker niet de upgrade waard als je al een OP3 hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasRB
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 11-09 21:34
Ziet er goed uit tot nu toe, de kleurverandering is subtieler dan de renders doen vermoeden:)
Maak mij nu wel een beetje zorgen over de audio output van de 3T. In de review van Pocketnow wordt aangegeven dat ze dit een soort van uit zijn verband getrokken hebben. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ook de review van Marques Brownlee is online!

Wordt ook toegevoegd aan de topic-start.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Ik heb de Oneplus One gekocht twee jaar geleden omdat de accuduur zo goed was. Dat stond in vele recensies, o.a. die van tweakers, en ook ik heb dat ervaren. Helaas is nu twee jaar later de batterij een stuk zwakker. Ook wil ik wel graag een telefoon met een wat betere camera en vooral een fingerprint sensor.

Hoe is de batterijduur van dit toestel vergeleken met de Oneplus one (bij release)? En hoe is deze vergeleken met bijvoorbeeld de S7 (edge)? IK weet dat laatstgenoemde telefoon(s) veel duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
TheProf82 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:01:
Ik heb de Oneplus One gekocht twee jaar geleden omdat de accuduur zo goed was. Dat stond in vele recensies, o.a. die van tweakers, en ook ik heb dat ervaren. Helaas is nu twee jaar later de batterij een stuk zwakker. Ook wil ik wel graag een telefoon met een wat betere camera en vooral een fingerprint sensor.

Hoe is de batterijduur van dit toestel vergeleken met de Oneplus one (bij release)? En hoe is deze vergeleken met bijvoorbeeld de S7 (edge)? IK weet dat laatstgenoemde telefoon(s) veel duurder zijn.
Dat wordt allemaal in de reviews vertelt die ik hierboven heb geplaatst (zowel tekst als video's).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjelle
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:13
TheProf82 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:01:
Wellicht kan je hier eens kijken en vergelijken: http://www.gsmarena.com/battery-test.php3

Als ik bovenstaande reviews zo lees lijkt de batterijduur van de 3T in ieder geval een stuk beter te zijn tov de 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:18:
[...]

Dat wordt allemaal in de reviews vertelt die ik hierboven heb geplaatst (zowel tekst als video's).
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik mis goede benchmarks en zie alleen maar uitspraken als 'full day of use' en '5 hours of screentime'. Ik vind dat niet goed genoeg als vergelijking. Bovendien zegt de ene review dat het een 'marginal improvement' is (in vergelijking met de Oneplus 3) en claimt bijvoorbeeld EnGadget dat de batterijduur sterk verbeterd is ('I was expecting a slight increment on endurance and wasn't quite prepared for the 3T's epic stamina').

CNet vervolgt met 'You're only missing out on a couple hours of extra battery life', weer zo'n vage statement.

Edit: Een review gaf wel een goede grafiek met data. Dankje. Ziet er erg goed uit.

Ik kijk helemaal uit naar de dual-sim functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
TheProf82 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:04:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Ik mis goede benchmarks en zie alleen maar uitspraken als 'full day of use' en '5 hours of screentime'. Ik vind dat niet goed genoeg als vergelijking. Bovendien zegt de ene review dat het een 'marginal improvement' is (in vergelijking met de Oneplus 3) en claimt bijvoorbeeld EnGadget dat de batterijduur sterk verbeterd is ('I was expecting a slight increment on endurance and wasn't quite prepared for the 3T's epic stamina').

CNet vervolgt met 'You're only missing out on a couple hours of extra battery life', weer zo'n vage statement.

Edit: Een review gaf wel een goede grafiek met data. Dankje. Ziet er erg goed uit.

Welke review als ik vragen mag? Heb er een paar gelezen/bekeken, maar ben geen grafiek tegengekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
TheProf82 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:04:

En dit dan? Zegt dit wel genoeg? https://cdn.arstechnica.n...chmark.009-3-640x470.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
Jack O10 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:13:
[...]

Welke review als ik vragen mag? Heb er een paar gelezen/bekeken, maar ben geen grafiek tegengekomen.
Deze: http://arstechnica.com/ga...er-battery-and-price-tag/

Edit: Ja, AnonymousWP, die bedoelde ik :-). Benieuwd naar Tweakers' review.

[ Voor 10% gewijzigd door TheProf82 op 22-11-2016 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
TheProf82 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:14:
Deze: http://arstechnica.com/ga...er-battery-and-price-tag/

Edit: Ja, AnonymousWP, die bedoelde ik :-). Benieuwd naar Tweakers' review.
Ik kan je vertellen dat er inderdaad een review van Tweakers komt. Je moet niet aan 1 week denken, maar de review is te verwachten binnen een paar weken :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:43

ikt

Michael Fisher meldt iets over de sapphire lens cover, maar nog steeds geen idee of dit echt zo is of dat hij zijn informatie maar ook uit de website haalt.

Misschien dat JerryRigEverything de OP3T aan testen gaat onderwerpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 14:42:
[...]

Ik kan je vertellen dat er inderdaad een review van Tweakers komt. Je moet niet aan 1 week denken, maar de review is te verwachten binnen een paar weken :).
Ik houd die in de gaten! Kan ik mijn kerstbonus ergens aan uitgeven :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Erg mooi toestel. Nu nog in een 5" en ik ben helemaal verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:45

IkWilbert

Het is mij!

outlandos schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:43:
Erg mooi toestel. Nu nog in een 5" en ik ben helemaal verkocht.
Ja idd, maar ik denk dat het formaat redelijk snel went.

[ Voor 12% gewijzigd door IkWilbert op 23-11-2016 07:53 ]

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Skadrow
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-12-2022
hij is al tekoopt buiten europa, hopelijk wat eerder in europa, en vanuit de ama uit reddit zou nougat sneller komen dan je denkt werd er verteld.

hier is de ama, hieronder heb ik de belangrijkste vragen neergezet met antwoorden
https://www.reddit.com/r/...s_ama_oneplus_3t_edition/

Android 7.0 or 7.1?
We are initially shipping with 7.0, 7.1 was released midway through development and integrating it would have delayed the update.

Volts 4.35 -> 4.4?
We have very extensive battery test and assure you the device is safe. OnePlus Dash charge keeps the heat out of the device and in the charger.

What are your thoughts on disgruntled devs and their statement that they wont support the 3T with kernels or roms? Would you be up to providing 3T'ss to well known devs so they can develop and keep the dev community strong? It would give fans/customers more incentive as there will be just as much roms/kernals
Dev support is something we're serious about, and it's an area where we really put our money where our mouth is. Honestly, we just love the custom ROM scene. It's why we are one of the few that allow for rooting/installing custom ROMs without voiding warranty. It's also why we always release kernel sources and devices trees super early, as mentioned in the OP.
As for devs who are upset about the 3T - we hear you, we understand where you are coming from, and it's something we were prepared for. We have something planned (that we can't announce just yet) to address this. Just hang on a bit. We got you.

Why are you going away from stockish look?
Is Pixel going away from a so called "stockish look"? Where do you draw the line between what's considered a stockish look and what isn't?

Any plans to release a small form factor with flagship specs? To fill the <5" screen and give another option for those sony compact, and iphone se users
Not looking that way. It's too hard to fit a big enough battery into a 5" device.

Will the 3T be Google Daydream ready? or rather can it be used with it?
No, DayDream is not something we plan on supporting at this time

how are you guys trying to improve the after sales/ customer service support ?
We've made some pretty good progress, and now have better than average turnaround times for repairs globally.
I get that it wasn't ideal in our first two years

Can the built in OOS apps be disabled/deleted?
Do they get updates via the Play Store or just through OTAs?

Most can be uninstalled, including file manager, recorder, weather, music, and community. Updates are a mix (Gallery and Community are both distributed Google Play currently). Things can always change, though. Your feedback plays a huge role in these sorts of decisions.

Any ETA for the Nougat Community Build? Or at least the OP3T firmware for the 3 (since we have been beta testing it why not give us stable?)
I cant give an exact ETA for Nougat but its sooner than you think. Regarding the community builds coming to the OnePlus3, it will come as soon as it's ready.

Why not improve rear camera?
We didn't have any improvements ready to go.

Are the prices points for your mobile phones sustainable? or do you foresee a price increase in your new releases, and lose the competitive advantage that you have over the big players? Would hate to see a OnePlus phone priced at $500 or more...
So far so good, but it's a tough market so we'll have to see

why launch this phone 6 months after the initial launch of the 3. Would it have been better to hold of the 3 until now then launch it as the 3 with the 821 cpu, 16mp front camera and 128gb ram option. I'd be concerned that this product pace means a 4 will be launched in 3 to 6 months making even the 3T redundant.
We had the capability to improve the product, wanted to try it out, so we did. We think in a simple way. :)

When will we get EIS on the OP3? It's a software feature and less powerful phones support it so it should be easy to port it
Enhanced EIS is coming and while yes it is "just" a software feature but it needs to be tuned and optimized to give the best experience. It is not something that happens overnight, our goal is to give you the best experience possible and that takes time to get right.

Hi Fellas! Really looking forward to getting the 3T before X-mas but I am concerned about stock availability and delivery times. If I wanted to make sure I get one, what's the latest I should place my order and will there be plenty of them in EMEA for fans to get their hands on? Thank you!
Hi! If you are in EU, we suggest you place your order within the 1st week of December to ensure your order will arrive to your house before X'Mas. The reason why: mostly due to seasonality the global logistics capacity was limited within Nov & Dec, which will affect the shipping lead-time between country & our warehouses & your location.

When the OP3T starts selling in Europe on the 28th, will you be able to ship right away as long as it's on stock or will it take a few weeks until it's shipped?
If you order as earlier as possible on 28th, we will able to dispatch first batch of European orders within next day. Along with the sales ongoing, the lead-time (before order dispatch) may become longer, based on stock level & allocation progress between factory-warehouse. We will display Estimated Time of Dispatch (ETD) and Estimated Time of Arrival (ETA) during your shopping process.

[ Voor 98% gewijzigd door Skadrow op 23-11-2016 08:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Skadrow schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:32:
hij is al tekoopt buiten europa, hopelijk wat eerder in europa, en vanuit de ama uit reddit zou nougat sneller komen dan je denkt werd er verteld.

hier is de ama, hieronder heb ik de belangrijkste vragen neergezet met antwoorden
https://www.reddit.com/r/...s_ama_oneplus_3t_edition/

Android 7.0 or 7.1?
We are initially shipping with 7.0, 7.1 was released midway through development and integrating it would have delayed the update.

Volts 4.35 -> 4.4?
We have very extensive battery test and assure you the device is safe. OnePlus Dash charge keeps the heat out of the device and in the charger.

What are your thoughts on disgruntled devs and their statement that they wont support the 3T with kernels or roms? Would you be up to providing 3T'ss to well known devs so they can develop and keep the dev community strong? It would give fans/customers more incentive as there will be just as much roms/kernals
Dev support is something we're serious about, and it's an area where we really put our money where our mouth is. Honestly, we just love the custom ROM scene. It's why we are one of the few that allow for rooting/installing custom ROMs without voiding warranty. It's also why we always release kernel sources and devices trees super early, as mentioned in the OP.
As for devs who are upset about the 3T - we hear you, we understand where you are coming from, and it's something we were prepared for. We have something planned (that we can't announce just yet) to address this. Just hang on a bit. We got you.

Why are you going away from stockish look?
Is Pixel going away from a so called "stockish look"? Where do you draw the line between what's considered a stockish look and what isn't?

Any plans to release a small form factor with flagship specs? To fill the <5" screen and give another option for those sony compact, and iphone se users
Not looking that way. It's too hard to fit a big enough battery into a 5" device.

Will the 3T be Google Daydream ready? or rather can it be used with it?
No, DayDream is not something we plan on supporting at this time

how are you guys trying to improve the after sales/ customer service support ?
We've made some pretty good progress, and now have better than average turnaround times for repairs globally.
I get that it wasn't ideal in our first two years

Can the built in OOS apps be disabled/deleted?
Do they get updates via the Play Store or just through OTAs?

Most can be uninstalled, including file manager, recorder, weather, music, and community. Updates are a mix (Gallery and Community are both distributed Google Play currently). Things can always change, though. Your feedback plays a huge role in these sorts of decisions.

Any ETA for the Nougat Community Build? Or at least the OP3T firmware for the 3 (since we have been beta testing it why not give us stable?)
I cant give an exact ETA for Nougat but its sooner than you think. Regarding the community builds coming to the OnePlus3, it will come as soon as it's ready.

Why not improve rear camera?
We didn't have any improvements ready to go.

Are the prices points for your mobile phones sustainable? or do you foresee a price increase in your new releases, and lose the competitive advantage that you have over the big players? Would hate to see a OnePlus phone priced at $500 or more...
So far so good, but it's a tough market so we'll have to see

why launch this phone 6 months after the initial launch of the 3. Would it have been better to hold of the 3 until now then launch it as the 3 with the 821 cpu, 16mp front camera and 128gb ram option. I'd be concerned that this product pace means a 4 will be launched in 3 to 6 months making even the 3T redundant.
We had the capability to improve the product, wanted to try it out, so we did. We think in a simple way. :)

When will we get EIS on the OP3? It's a software feature and less powerful phones support it so it should be easy to port it
Enhanced EIS is coming and while yes it is "just" a software feature but it needs to be tuned and optimized to give the best experience. It is not something that happens overnight, our goal is to give you the best experience possible and that takes time to get right.

Hi Fellas! Really looking forward to getting the 3T before X-mas but I am concerned about stock availability and delivery times. If I wanted to make sure I get one, what's the latest I should place my order and will there be plenty of them in EMEA for fans to get their hands on? Thank you!
Hi! If you are in EU, we suggest you place your order within the 1st week of December to ensure your order will arrive to your house before X'Mas. The reason why: mostly due to seasonality the global logistics capacity was limited within Nov & Dec, which will affect the shipping lead-time between country & our warehouses & your location.

When the OP3T starts selling in Europe on the 28th, will you be able to ship right away as long as it's on stock or will it take a few weeks until it's shipped?
If you order as earlier as possible on 28th, we will able to dispatch first batch of European orders within next day. Along with the sales ongoing, the lead-time (before order dispatch) may become longer, based on stock level & allocation progress between factory-warehouse. We will display Estimated Time of Dispatch (ETD) and Estimated Time of Arrival (ETA) during your shopping process.
Dankje voor de moeite! :D

Maar ik denk dat XDA ook deze weer met een samenvatting komt van de AMA, net zoals toen:

https://www.xda-developer...ber-software-edition-ama/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
De eerste week? Ik verwacht dat binnen een paar uur de eerste voorraad uitverkocht zal zijn, waardoor het weer even zal duren voordat 3T weer te bestellen is.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
MyUtd4Life schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:34:
[...]

De eerste week? Ik verwacht dat binnen een paar uur de eerste voorraad uitverkocht zal zijn, waardoor het weer even zal duren voordat 3T weer te bestellen is.
Als de site er niet uit knalt meteen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:34:
Waarom denk je dat? De OnePlus 3 was ook niet binnen een paar uur uitverkocht. Aangezien al veel mensen de OnePlus 3 hadden gekocht, verwacht ik niet meer mensen kopers voor de OnePlus 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
Anonymoussaurus schreef op woensdag 23 november 2016 @ 09:49:
[...]

Waarom denk je dat? De OnePlus 3 was ook niet binnen een paar uur uitverkocht. Aangezien al veel mensen de OnePlus 3 hadden gekocht, verwacht ik niet meer mensen kopers voor de OnePlus 3T.
in Amerika is de soft-gold al uitverkocht en staat er op de 128gb inmiddels al een levertijd van vier weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
crimedevil schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:45:
[...]

in Amerika is de soft-gold al uitverkocht en staat er op de 128gb inmiddels al een levertijd van vier weken.
Soft gold zou niet meteen beschikbaar zijn maar later komen.

Wordt een latertje zondag :P ik wil die 128gb

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimedevil
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05-2024
cypher21 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:51:
[...]

Soft gold zou niet meteen beschikbaar zijn maar later komen.

Wordt een latertje zondag :P ik wil die 128gb
Ah check, dat wist ik niet. Is er al een tijd genoemd waarop hij in (NL TIME) te bestellen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
crimedevil schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:53:
[...]

Ah check, dat wist ik niet. Is er al een tijd genoemd waarop hij in (NL TIME) te bestellen is?
zondag op maandag nacht om 01.00 nederlandse tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
crimedevil schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:45:
Van de soft-gold versie zijn er altijd minder in voorraad, en de soft-gold versie is nog niet eens verkrijgbaar ;). Bovendien hebben ze volgens mij andere voorraden voor verschillende delen van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
cypher21 schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:54:
[...]

zondag op maandag nacht om 01.00 nederlandse tijd
zaterdag festival...zondag brak...zondagnacht telefoon bestellen :O

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024

Iemand die op de hoogte is en weet wat hier het verhaal achter is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skadrow
EJPostema schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:03:
[...]

Iemand die op de hoogte is en weet wat hier het verhaal achter is?
De makers van verschillende oneplus 3 roms en kernels hebben gezegt dat ze de 3t niet gaan aanschaffen en dus niet gaan supporten, maar als ik zo het antwoord van oneplus lees zullen ze wel een gratis exemplaar ontvangen ofzoiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Bartjeuhz schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:59:
[...]

zaterdag festival...zondag brak...zondagnacht telefoon bestellen :O
inkakken is ... :9

Ach, anders wekker zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bestelmoment te laat voor Black Friday dus... Sowieso zie ik net dat OP de afgelopen jaren wél de accessoires in de aanbieding doet, maar niet de telefoons.

Ben overigens wel benieuwd of ze deze releasesnelheid blijven aanhouden. Dan hebben we inderdaad in Q1 of 2 van 2017 een OP4. Ondanks dat € 400 - € 500 een smak geld blijft, zijn deze telefoons natuurlijk nog altijd erg interessant.

Wat ik me verder afvraag is de dekking in Europa. Ik ben kortgeleden op vakantie geweest naar Oostenrijk en mijn Elephone P6000 had de grootst mogelijke moeite om verbinding te krijgen met Duitse en Oostenrijkse netwerken. Elke keer dat ik de grens overging (zat in het Duits-Oostenrijkse grensgebied) kon ik weer roaming aan en uitzetten; netwerken automatisch en handmatig zoeken; voorkeuren wisselen tussen 2G, 3G en 4G; WiFi aan- en uitzetten; enz. Nu heb ik geen internet-abo, dus roaming staat in principe altijd uit, maar met mijn vorige smartphone (Sony Xperia Z) was dat geen enkel probleem en had ik altijd en overal verbinding, of dit nu NL, BE of DE was. Met de Elephone kon ik soms urenlang niet eens bellen. Dat is frustrerend en soms gewoon gevaarlijk. Het was zelfs zo dat ik op vakantie niet eens meer met de WiFi kon werken, terwijl ik gewoon alle juiste gegevens op die locatie gebruikte. Mijn laptop had namelijk wel verbinding. Iemand ervaringen met de OP in het buitenland en dan vooral met het wisselen tussen providers en netwerken en eventueel de tijd dat je gewoon totaal onbereikbaar was?

[ Voor 99% gewijzigd door Jorgen op 23-11-2016 14:09 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OxygenOS 3.5.3 OTA for OnePlus 3T

Eerste OTA voor de OnePlus 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bijzonder... de OP3 werd juist geroemd om zijn fantastische vingerafdrukscanner. De Android Authority review heeft toch wel flinke kritiek op die van de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Jorgen schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:27:
Bijzonder... de OP3 werd juist geroemd om zijn fantastische vingerafdrukscanner. De Android Authority review heeft toch wel flinke kritiek op die van de 3T.
das raar, want die zijn precies hetzelfde toch :?

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
in de android authority review kan je wel zien hoe snel die is, voor de rest heb ik geen andere reviewer gehoord over de fingerprint reader kwaliteit, uberhaupt niemand over de 3 fingerprint reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Daarom ook. Ik dacht ook dat-ie precies hetzelfde was. Misschien is de reviewer gewoon overmatig kritisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
Ik heb zelf ook wel is met mijn nexus6p dat ie em niet pakt maar dan heb ik een klein sneetje of los velletje, ik denk dat ie overmatig kritisch is, even opnieuw instellen na die niet direct meer herkent en het is opgelost.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De samenvatting van de AMA over de OnePlus 3T staat online op XDA!

https://www.xda-developer...undup-oneplus-3t-edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:37
Een aantal berichten met betrekking tot de OnePlus One verplaatst naar: [OnePlus One] Ervaringen & Discussie - Deel 2 en een aantal berichten met betrekking tot accessoires naar: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic.

[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 27-11-2016 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
Zit er eigenlijk een Dash charger inbegrepen als je de One Plus 3t besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZorbaR
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 09:37
Ja, lader en kabel.

Keep on running

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

outlandos schreef op zondag 27 november 2016 @ 19:13:
Zit er eigenlijk een Dash charger inbegrepen als je de One Plus 3t besteld?
In de verpakking

1x OnePlus 3T
1x screenprotector (reeds aangebracht)
1x Dash Type-C-kabel
1x Dash Power-adapter
1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
1x snelstartgids1x Veiligheidsinformatie

Heb zelf alvast een lader voor in de auto erbij gedaan (zit ook een USB C Dash kabel bij plus een StyleSwap bundle met Karbon case en nog een USB C kabel erbij

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
RienkK schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:08:
[...]

64GB, voornamelijk omdat ik me de afgelopen 3 jaar prima kon redden met 16GB op mijn nexus 5. Nu heb ik niet het idee dat ik ineens 4x zoveel ruimte nodig heb & af en toe is de foto's (welke bij mij altijd de meeste ruimte innemen) naar de computer overzetten kan ook geen kwaad.

& scheelt natuurlijk toch 40 euro...

Ik blijf ook zeker op vannacht om hem te bestellen, helaas wel morgen gewoon 2 toetsen maar ach 8)7
Precies dezelfde afweging die ik gemaakt heb. Als je het 3 jaar kan redden met een Nexus 5 dan moet het ook wel lukken met 64 GB.

Vandaag eigenlijk ook voor het eerst wat kuren gehad met Nexus 5 die niet wilde opstarten (na halfuurtje klooien deed die het gelukkig weer), misschien was het een teken dat ik maar gelijk vanavond 3T moet gaan bestellen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RienkK
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-08 23:48
MyUtd4Life schreef op maandag 28 november 2016 @ 00:27:
[...]

Precies dezelfde afweging die ik gemaakt heb. Als je het 3 jaar kan redden met een Nexus 5 dan moet het ook wel lukken met 64 GB.

Vandaag eigenlijk ook voor het eerst wat kuren gehad met Nexus 5 die niet wilde opstarten (na halfuurtje klooien deed die het gelukkig weer), misschien was het een teken dat ik maar gelijk vanavond 3T moet gaan bestellen.
Mijn nexus 5 zijn power button is/was stuk waardoor die in een bootloop kwam(welbekende probleem). Na allerlei manieren om hem te repareren, in en uit elkaar zitten etc hielp uiteindelijk de telefoon tegen de tafel aan slaan... Soms komt die weer in de boot loop en als ik dan op school mijn telefoon tegen een deurklink aan sla, staan mensen wel even raar te kijken :P. Wilde in eerste instantie misschien wachten op de OP4 alleen dat was nu dus geen keuze meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
<Me too>. Was de 2GB Ram van m'n Xperia Z5C erg beu. Dan maar geen compacte smartphone meer. :) Vind alleen die kabel + dash lader wel prijzig wanneer je die er extra bij wil bestellen. Hoe snel laadt de 3(T) met een normale 2A lader? Niet met 500mA hoop ik?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ben ook aan het rondkijken voor een vervanging van m'n Nexus 5, maar twijfel erg over het formaat.
Voor de rest lijkt dit de perfecte telefoon voor mij.

Zijn er meer mensen die de overstap van een 5inch naar een oneplus formaat hebben gemaakt en wat is jullie ervaring? Past zo'n formaat nog wel goed in je broekzak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Modbreak:Berichten met betrekking tot prijzen, bestellen en levertijd horen hier niet thuis, maar in: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen. Berichten die verkeerd stonden zijn verplaatst.

Graag vanaf nu daar verder.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 28-11-2016 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Exocet schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:57:
Ben ook aan het rondkijken voor een vervanging van m'n Nexus 5, maar twijfel erg over het formaat.
Voor de rest lijkt dit de perfecte telefoon voor mij.

Zijn er meer mensen die de overstap van een 5inch naar een oneplus formaat hebben gemaakt en wat is jullie ervaring? Past zo'n formaat nog wel goed in je broekzak?
Ik ben van Nexus 5 naar Nexus 6P formaat gegaan (nog een stukje groter dus), en dat is even wennen, maar echt héél erg fijn. Je hoort iedereen zeggen "wauw wat een gigantische telefoon", maar zelf lijkt hij niet zo extreem groot. Ik denk dat het je prima zal bevallen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

ik neig over te stappen naar de 3t. Ik heb nu een iphone 5s 16 gb. Ik kan een hoop vergelijkingen terugvinden maar ben ook met name geintresseerd naar een vergelijkeing in batterijduur? Wie is er toevallig ook van een 5s gekomen of is er ergens een vergelijking te vinden?

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees de topic waarschuwing eens en de modbreak vlak boven je... Welkom op GoT btw.

[ Voor 79% gewijzigd door 13art op 28-11-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
hoort in levertijden thuis

[ Voor 87% gewijzigd door 13art op 28-11-2016 13:27 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Atomsk schreef op maandag 28 november 2016 @ 08:56:
<Me too>. Was de 2GB Ram van m'n Xperia Z5C erg beu. Dan maar geen compacte smartphone meer. :) Vind alleen die kabel + dash lader wel prijzig wanneer je die er extra bij wil bestellen. Hoe snel laadt de 3(T) met een normale 2A lader? Niet met 500mA hoop ik?
Nee, gewoon met 5V en 2.1A. Ik geloof opgeladen in zo'n 2 uur. Dat was de OnePlus 3. Heel veel zal het niet gaan schelen met de 3T.

Er zit standaard een dash charger en kabel bij, hè? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Luca op 28-11-2016 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Danny.G schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:55:
[...]

Nee, gewoon met 5V en 2.1A. Ik geloof opgeladen in zo'n 2 uur. Dat was de OnePlus 3. Heel veel zal het niet gaan schelen met de 3T.

Uit de topicstart:
Meegeleverde accessoires
Accessoires:
1x OnePlus 3T
1x screenprotector
1x Dash Charge Type-C-kabel
1x Dash Charge-adapter
1x uitwerpmechanisme voor simkaarthouder
1x snelstartgids

Hoi!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Danny.G schreef op maandag 28 november 2016 @ 18:55:
[...]

Ja, weet ik. De bijgeleverde dash charger leek me wel praktisch om mee te nemen. Dan moet het normale laden 's nachts natuurlijk niet al te traag gaan. Goed te horen dat dit wel meevalt.

Nu nog wat OTG adapters e.d. scoren.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Kun je bij de oneplus ook gebruik maken van andere type USB-C kabels/laders ? En de oneplus kabel/lader bij andere telefoons met USB-C?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masterjorie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 23:05
Exocet schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:04:
Kun je bij de oneplus ook gebruik maken van andere type USB-C kabels/laders ? En de oneplus kabel/lader bij andere telefoons met USB-C?
Ja, dit is beide mogelijk, maar dan kan je in beide gevallen niet gebruik maken van dash charge, wat het laden aanzienlijk versnelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

Hier nog maar eens:

https://forums.oneplus.ne...-the-oneplus-3-3t.475870/
https://www.reddit.com/r/...ss_about_the_touchscreen/

De OnePlus 3/T heeft last van input lag. Ik had al zo'n vermoeden na de switch van mijn Z3 Compact. Hopelijk doet OnePlus hier iets aan want het lijkt puur in de instellingen te zitten. Zoniet, ga ze lastig vallen op Twitter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drowzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-01 01:28
ikt schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 19:28:
Hier nog maar eens:

https://forums.oneplus.ne...-the-oneplus-3-3t.475870/

De OnePlus 3/T heeft last van input lag. Ik had al zo'n vermoeden na de switch van mijn Z3 Compact. Hopelijk doet OnePlus hier iets aan want het lijkt puur in de instellingen te zitten. Zoniet, ga ze lastig vallen op Twitter :)
He, das wel balen.
De OnePlusOne had ook touchscreen problemen op een gegeven moment, met ghost touches. Dit hebben ze toen wel opgelost, duurde alleen wel even....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
het zijn geen problemen met het touchscreen paneel of iets dergelijks, het heeft te maken met de ingestelde touch latency.
The latest 3.5.3 update on the 3T is still not good enough(tried it myself).

Currently, the "move sensitivity" on the OnePlus 3 is set too big, which results in latency.
If you touch the screen and move the finger around very little(like 3~5mm), it won't be registered as a scroll. This is because the "move sensitivity" is set too big. We are on a 5.5" screen. I think it'll be totally fine to reduce the threshold a bit.
(If the threshold is set too small, a tap will be registered as a scroll. If it's set too big, a scroll will be registered as a tap and increase latency.)
iPhone always had the lowest latency and iPhone switchers are already noticing the latency on the OnePlus 3.
For me personally, I can tell the differences too on a Galaxy device, and even with the previous OnePlus 1.
There are multiple sources that can add up to touch latency.
1. Hardware
2. Linux kernel
3. Linux kernel device drivers from OnePlus
4. Touch firmware (/system/etc/firmware/tp)
5. Android OS
OnePlus 3/3T uses touch panels from Synaptics, which has very good reputations around touch hardware, including laptop's trackpad and smartphone/tablet's touch panel. I highly doubt Synaptics would produce such a high latency product in 2016.
Dit zou dus in feiten opgelost kunnen worden met een update of custom rom

[ Voor 36% gewijzigd door Skadrow op 30-11-2016 00:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:20
3T review van Flossy Carter : YouTube: OnePlus 3T - The Best Android Phone Under $500

Hij prijst de vingerafdrukscanner de hemel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
Kappade schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:31:
3T review van Flossy Carter : YouTube: OnePlus 3T - The Best Android Phone Under $500

Heerlijke reviews altijd van die gast.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Kappade schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:31:

Dankje :). Ik zal hem bij de volgende iteratie toevoegen aan de topic-starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Ben benieuwd wanneer Tweakers met een review komt.. En wie de eerste serieuze user review online gooit. Ik niet in ieder geval. ;( Of wel, als het mee zit. _O-

Trouwens:
Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/szkqT/2249142ecc.png

[ Voor 18% gewijzigd door Luca op 30-11-2016 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:12:
Ben benieuwd wanneer Tweakers met een review komt.. En wie de eerste serieuze user review online gooit. Ik niet in ieder geval. ;( Of wel, als het mee zit. _O-

Trouwens:
[afbeelding]
Toevallig is Tweakers momenteel bezig met het reviewen van de OnePlus 3T ;). Vorige week hebben zij het toestel mogen ontvangen van OnePlus, en naar verwachting zal de review verschijnen binnen nu en 1,5 week. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:30:
[...]

Toevallig is Tweakers momenteel bezig met het reviewen van de OnePlus 3T ;). Vorige week hebben zij het toestel mogen ontvangen van OnePlus, en naar verwachting zal de review verschijnen binnen nu en 1,5 week. :)
Ah tof, redelijk laat nog eigenlijk. Had hem vrij snel verwacht maar nope. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:34:
Ik had de review ook eerder verwacht, maar OnePlus zat bij het begin te miepen, terwijl een achterlijke site zoals RTL Nieuws, wel het toestel stukken eerder kreeg. :') Dus vandaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

OnePlus erkent het probleem van Touch latency, maar geeft gelukkig Android N nu meer voorrang

http://www.androidauthori...e-higher-priority-733011/

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:34:
Zie hier als extra bevestiging/bewijs :).

nieuws: OnePlus brengt bèta uit van Android Nougat-firmware voor OP3
De OnePlus 3 kwam deze zomer uit. De telefoon is inmiddels niet meer verkrijgbaar, omdat OnePlus in de vorm van de OnePlus 3T een nieuwe variant heeft uitgebracht met onder meer een nieuwere soc, grotere accu en hogere prijs. Tweakers zal binnen twee weken een review publiceren van de 3T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skadrow
de firmware zit er geweldig uit, nu nog wachten op de nougat 3T beta

[ Voor 15% gewijzigd door Skadrow op 01-12-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt

ikt

YouTube: One Plus 3T Sapphire Camera Lens Test - Battery Swap

Glaasje camera achterkant is toch van sapphire, in tegenstelling tot "gewoon" glas bij de OP3. Altijd fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
Vandaag de eerste dag met het toestel op weg. Eindelijk af van het geklungel met twee toestellen. Eerste indruk: Damn dit toestel vliegt overal door tov mijn LG G3. Het scherm kan mij ook bekoren. Had nog nooit een toestel met een Oled scherm in mijn bezit maar de kleuren zijn zoveel mooier dan die van mijn vroegere toestellen. Kortom tot nu toe zeker de overstap waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Gisteren de telefoon ontvangen, gisteravond ingesteld

Screenprotector van Orzly erop en hoesje eromheen.

Kom vanaf een Oneplus One, de eerste indruk is wel echt dat het ding retesnel is en het scherm kraakhelder vergeleken met de OPO
Scherm is veel helderder.

Camera werkt heel anders, dus eerst maar eens uit gaan vogelen hoe die in te stellen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:54
DidierDW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:43:
Vandaag de eerste dag met het toestel op weg. Eindelijk af van het geklungel met twee toestellen. Eerste indruk: Damn dit toestel vliegt overal door tov mijn LG G3. Het scherm kan mij ook bekoren. Had nog nooit een toestel met een Oled scherm in mijn bezit maar de kleuren zijn zoveel mooier dan die van mijn vroegere toestellen. Kortom tot nu toe zeker de overstap waard.
Ik heb de 3T nu ook besteld, juist na aanleiding van zijn dual sim capabilies. Kan je mij vertellen hoe de combi naar jouw mening werkt? Gaat je batterij er snel door leeg? Ben vooral benieuwd hoe/of je voor beide sims whatsapp hebt draaien en hoe daar de performance van is!

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Vandaag binnengekregen, ook direct een update naar build 28/161122
Geen idee wat dit precies zal veranderen met deze update.

Op het eerste zicht wel leuke foon :)
Wel moeilijk om eraan te wennen. Ik mis een native email app :')
Achja, zal weer wennen na een tijdje.

Ook heb ik nog een nano sim nodig, want nu heb ik nog een micro sim :( Wachten op de nieuwe sim dus eer ik volledig gebruik kan maken van de OPT :(

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisHitman
  • Laatst online: 22-08 17:45
CDA441 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:19:
Ook heb ik nog een nano sim nodig, want nu heb ik nog een micro sim :( Wachten op de nieuwe sim dus eer ik volledig gebruik kan maken van de OPT :(
Weet je zeker dat je de nano sim niet uit je micro kan breken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
iisHitman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:37:
[...]

Weet je zeker dat je de nano sim niet uit je micro kan breken?
Ja :') De chip is groter dan de opening in de sim tray. Maarja, des te meer tijd dat ik erin kan steken om alles zo goed mogelijk afgesteld te krijgen :)
Durf er nu nog niet mee over straat te lopen, want ik wacht nog op mijn cover van Ali.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
CDA441 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 12:19:
Vandaag binnengekregen, ook direct een update naar build 28/161122
Geen idee wat dit precies zal veranderen met deze update.

Op het eerste zicht wel leuke foon :)
Wel moeilijk om eraan te wennen. Ik mis een native email app :')
Achja, zal weer wennen na een tijdje.

Hoezo? GAPPS zit er toch standaard bij? Dus zit Gmail ook standaard bij OxygenOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:08:
[...]

Hoezo? GAPPS zit er toch standaard bij? Dus zit Gmail ook standaard bij OxygenOS.
Ja, dat is het juist, ik vind de Gmail app nogal onhandig :')
Ik heb een Gmail account, maar die gebruik ik vrijwel niet om mails te sturen.
Maarja, moet ik er maar bij nemen. Bij near stock android is het ook niet zo dat fabrikanten hun eigen email app installeren op het OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
CDA441 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:14:
Ik heb een Gmail account, maar die gebruik ik vrijwel niet om mails te sturen.
Maarja, moet ik er maar bij nemen. Bij near stock android is het ook niet zo dat fabrikanten hun eigen email app installeren op het OS.
Ja, maar dat is niet wat jij zei :p. Volgens jou zat er geen mail applicatie bij. Maar goed. Bij Gmail hoef je niet per se een Gmail account toe te voegen hè :). Je kunt ook gewoon een Microsoft account etc toevoegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
CDA441 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:14:
[...]
Ben ik geheel met je eens, daarom gebruik ik al lange tijd Google Play: VMware Boxer als e-mail app.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DidierDW
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 26-10-2024
melantrix schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:36:
[...]

Ik heb de 3T nu ook besteld, juist na aanleiding van zijn dual sim capabilies. Kan je mij vertellen hoe de combi naar jouw mening werkt? Gaat je batterij er snel door leeg? Ben vooral benieuwd hoe/of je voor beide sims whatsapp hebt draaien en hoe daar de performance van is!
Persoonlijk gebruik ik voor mijn zakelijke sim geen whatsapp omdat bij ons in het bedrijf Google Hangouts wordt aangemoedigd. Wel kan ik je aanraden eens een kijkje te nemen in het oneplus 3 topic, daar heb ik al iets gelezen van mensen die een tweede whatsapp draaiende krijgen.

Deze morgen om 6u van de lader en nu op 67% batterij met de twee sims in werking. Wel al een uurtje netflix over de middag :-) Niet super maar zal volgens mij nog wel beter worden na een paar dagen in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
DidierDW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:54:
[...]

Persoonlijk gebruik ik voor mijn zakelijke sim geen whatsapp omdat bij ons in het bedrijf Google Hangouts wordt aangemoedigd. Wel kan ik je aanraden eens een kijkje te nemen in het oneplus 3 topic, daar heb ik al iets gelezen van mensen die een tweede whatsapp draaiende krijgen.

Deze morgen om 6u van de lader en nu op 67% batterij met de twee sims in werking. Wel al een uurtje netflix over de middag :-) Niet super maar zal volgens mij nog wel beter worden na een paar dagen in gebruik.
Ah oke, ik weet al wel hoe. Collega heeft de 3 maar die vond z'n batterij vrij snel leeglopen op die manier. Nu had ik al gelezen dat er wat fixes waren doorgevoerd en de 3T heeft natuurlijk een grotere battery capacity etc. Dus vroeg me af of t voor jou wel mee viel. Bedankt iig, zal nog even afwachten zijn dan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 00:37
melantrix schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 11:36:
[...]

Hoger accugebruik lijkt mij niet tot nauwelijks aan de orde. Een telefoon (inclusief actieve simkaart) op standby houden kost ook maar weinig accucapaciteit. Data zal er ook geen invloed op hebben aangezien je maar één dataverbinding tegelijk kunt draaien.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
DidierDW schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:54:
Wel kan ik je aanraden eens een kijkje te nemen in het oneplus 3 topic, daar heb ik al iets gelezen van mensen die een tweede whatsapp draaiende krijgen.
Dat klopt inderdaad. Vanaf hier is dat te lezen.
Hier staat hoe dat moet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
Rossi46 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 13:58:
[...]

Hoger accugebruik lijkt mij niet tot nauwelijks aan de orde. Een telefoon (inclusief actieve simkaart) op standby houden kost ook maar weinig accucapaciteit. Data zal er ook geen invloed op hebben aangezien je maar één dataverbinding tegelijk kunt draaien.
Nou het hoger accugebruik lag hem in de tweede whatsapp client. Als je dat wil draaien moet je een soort virtuele omgeving opzetten waardoor je dus feitelijk een vm draaid. Daarin kan je dan een tweede officieel whatsapp client draaien zonder een 'hakz' (lees niet ondersteund en kans op ban door whapp) client.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doltishDuke
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02:42
Nou, mijn One M7 heeft het grote lood gelegd vannacht dus ik heb er ook één besteld. Een 64Gb variant, want de 32Gb van mijn M7 zit nog niet half vol.

Ik ben zeer benieuwd. Na een Hero, Sensation, nog een waarvan ik de naam vergeten ben en een M7 tijd voor een ander merk. :)

Had aanvankelijk de Pixel in gedachte, maar dat was toen rumours nog spraken van fatsoenlijke prijzen waar ik niet drie weken voor op vakantie kan. :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svianen
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-08 07:23
Om WhatsApp met 2 simkaarten te gebruiken adviseer ik het programmaatje Disa in de Play Store. Werkt hier perfect op mijn Huawei Mate 8. Doe er je voordeel mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Ik heb 'm vandaag mogen ontvangen... wat een ge-wel-dig toestel. Komende vanaf een Nexus 5 is dit een goede upgrade :Y

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hier is sinds vandaag ook de 3t 128gb in huis :-). ik ging van OPO naar 3, die kon binnen 15 dagen terug en nu dus naar 3t. de schok heb ik dus al gehad. gaaf ding!
voorlopig alleen unlocked... eens afwachten tot ze alle zaken onder controle hebben (qua encryptie-meldingen e.d.) en er custom roms komen.

toptoestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06

Eraser127

Nijkerk

Mijn Galaxy S4 is al twee keer afgelopen half jaar gerepareerd voor een stuk scherm. Nu alweer 2 weken met m'n oude Galaxy S Plus (nu.nl app en agenda openen gaan tergend langzaam) :D Net de 3T 128GB besteld :) 8)

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
Hier ook een trotse bezitter van een 3T 128gb. Vind echter de DPI wel erg hoog staan, buiten root is er nu niet echt een mogelijkheid om dpi te veranderen of wel tot nougat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GWashington schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:00:
Hier ook een trotse bezitter van een 3T 128gb. Vind echter de DPI wel erg hoog staan, buiten root is er nu niet echt een mogelijkheid om dpi te veranderen of wel tot nougat komt?
Wat je zegt klopt. De bèta van Nougat voor de OnePlus 3 bevat het aanpassen van de DPI wel. Ik verwacht dan ook dat de bèta voor de OnePlus 3T niet lang op zich laat wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 23:37:
[...]

Wat je zegt klopt. De bèta van Nougat voor de OnePlus 3 bevat het aanpassen van de DPI wel. Ik verwacht dan ook dat de bèta voor de OnePlus 3T niet lang op zich laat wachten.
Carl Pei zei dat er pas een beta zou komen voor de 3T na de nougat update. https://twitter.com/getpeid/status/803990754561376256

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWashington schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 00:04:
[...]

Carl Pei zei dat er pas een beta zou komen voor de 3T na de nougat update. https://twitter.com/getpeid/status/803990754561376256
altijd cryptisch die Carl. bedoelt hij nu dat N stabiel moet draaien op de op3 (wat hij volgens mij behoorlijk doet) en dat wij (OP3t) dan een eerste beta krijgen?
Kom maar op! inderdaad vooral vanwege de mogelijkheid om dpi aan te passen, maar ook vanwege de mooie look van de settings e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
Zojuist m'n eerste OP in gebruik. Wat een beest! Heerlijk. Kom van de Note 4, welke zijn beste tijd ook wel weer heeft gehad. Heeft iemand nog wat leuke tips en tricks of zijn er nog bepaalde apps onmisbaar op de OP3t? Of wellicht bepaalde instellingen die ik echt moet aanpassen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:06

Eraser127

Nijkerk

Alekz87 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 08:42:
Zojuist m'n eerste OP in gebruik. Wat een beest! Heerlijk. Kom van de Note 4, welke zijn beste tijd ook wel weer heeft gehad. Heeft iemand nog wat leuke tips en tricks of zijn er nog bepaalde apps onmisbaar op de OP3t? Of wellicht bepaalde instellingen die ik echt moet aanpassen.
Misschien die schermkleuren? of was dat bij deze al goed?

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
Ik heb zo het gevoel dat de OP3T veel "fragieler" aanvoelt dan andere smartphones die ik in mijn bezit heb gehad.
De randjes zijn ook zo dun en "scherp".
Is dit niemand anders opgevallen?

Heb ook al een case besteld op Ali, dus misschien zal dat wel helpen met dat gevoel weg te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Bij de 3 was er nog sprake van dat je iets moest wijzigen om de volledige 6Gb RAM te kunnen gebruiken. Is dat sindsdien met updates verholpen (dus ook voor de 3T) of moet dat nog steeds?

Ondertussen ook m'n hoesje binnen, is deze geworden:
http://www.oneplus-shop.n...e-zwart-oneplus-3-3t.html
Goede bescherming volgens mij en mooi afgewerkt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikt

ikt

wari42 schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 11:26:
Bij de 3 was er nog sprake van dat je iets moest wijzigen om de volledige 6Gb RAM te kunnen gebruiken. Is dat sindsdien met updates verholpen (dus ook voor de 3T) of moet dat nog steeds?

Ondertussen ook m'n hoesje binnen, is deze geworden:
http://www.oneplus-shop.n...e-zwart-oneplus-3-3t.html
Goede bescherming volgens mij en mooi afgewerkt
Dat is al een lange tijd met een software update gepatched :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Is er een manier om NFC aan te hebben, maar niet constant het N icoontje boven in het scherm te hebben staan?
Pagina: 1 ... 7 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem