Ik ken het gevoel man.. Balen dit.
Waarom in godsnaam? Is de accu van de normale op3 dan zo slecht?
Edit: of willen jullie foto's van jezelf op a1 formaat afdrukken?
[ Voor 13% gewijzigd door BasRB op 15-11-2016 19:41 ]
Wel slim om eerst met een tussenstap de prijs te verhogen, zodat een duurdere OnePlus 4 minder opvalt.
Simpel dit. Mensen die geen OP3 hebben = kopen. Heb je wel een OP3 lijkt me dit niet de upgrade waard.
Als je een nieuwe telefoon zoekt, is de OnePlus 3T alsnog behoorlijk interessant, maar als upgrade niet echt. Lijkt mij dat hij de OnePlus 3 net besteld heeft en eigenlijk de 3T wel had kunnen/willen nemen.BasRB schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:40:
[...]
Verwijderd
Dit word hem dus niet.
Echt een gemist kans, hadden ze de back camera een update gegeven ipv de front camera dan hadden ze mischien nog iets minder mensen teleurgesteld.
Google daydream support was ook vernieuwend geweest.
Echt een gemist kans, hadden ze de back camera een update gegeven ipv de front camera dan hadden ze mischien nog iets minder mensen teleurgesteld.
Ik ben blij als ik voor vriendinlief ooit überhaupt eens een soft gold 3 kan kopen. Is al maanden out of stock. Benieuwd of dit ooit nog beter gaat wordenjugger naut schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:32:
"Soft Gold available shortly after launch"
Daar gaan we weer
Dat EIS 2.0 is toch softwarematig?
Ik heb een OP3 besteld die morgen wordt verzonden. 80 euro meer voor 128 gig, en betere batterij en ietsje snellere processor heb ik er wel voor over, alleen heb ik geen zin om nog weer twee weken langer te wachten....
Ik heb een OP3 besteld die morgen wordt verzonden. 80 euro meer voor 128 gig, en betere batterij en ietsje snellere processor heb ik er wel voor over, alleen heb ik geen zin om nog weer twee weken langer te wachten....
Hier inderdaad het zelfde, vrouw lief is halverwege december jarig en wil graag de soft gold.Brammos85 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:44:
[...]
Ik ben blij als ik voor vriendinlief ooit überhaupt eens een soft gold 3 kan kopen. Is al maanden out of stock. Benieuwd of dit ooit nog beter gaat worden
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Ik dacht dat DIS (Digital) softwarematig was en OIS (Optisch) en EIS (Electronisch) niet.Burnd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:45:
Yep, Electronic Image Stabilization. Softwarematig dus. Maak er trouwens maar minimaal 2 weken van.Burnd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:45:
Gunmetal Grey is trouwens ook prachtig, vraag me af hoe dat er in het echt uit ziet. Naja, reviews afwachten 
Naja, niet dat ik niet blij met mijn OP3 ben maar dit voelt wel als een naaistreek voor degenen die lekker een maand hebben zitten wachten. Goed voor degenen die de ballen hadden om de OP3 aankoop te annuleren voor de OP3T, maar ik betaal geen €400 om aan een gokspel mee te doen.
Had ik net zo goed even kunnen wachten.
Vergeleken met m'n ouwe Z3 Compact is die inderdaad slechter ja, dan is +11% batterij altijd fijn en dan neem ik die kleine overclock voor 40 ekkies meer ook voor lief. Die 16MP front-facing camera kan m'n rug op, maar de rest is voor $40 een hele goede reden om te wachten.BasRB schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:40:
[...]
Edit: of willen jullie foto's van jezelf op a1 formaat afdrukken?
Naja, niet dat ik niet blij met mijn OP3 ben maar dit voelt wel als een naaistreek voor degenen die lekker een maand hebben zitten wachten. Goed voor degenen die de ballen hadden om de OP3 aankoop te annuleren voor de OP3T, maar ik betaal geen €400 om aan een gokspel mee te doen.
Ik zat al te spelen met de "Annuleer" knop, maar heb toch maar de OP3 zo gelaten. Verder niets mis mee, maar het voelt gewoon wat minder fijn als je fout goktDanny.G schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:43:
[...]
Als je een nieuwe telefoon zoekt, is de OnePlus 3T alsnog behoorlijk interessant, maar als upgrade niet echt. Lijkt mij dat hij de OnePlus 3 net besteld heeft en eigenlijk de 3T wel had kunnen/willen nemen.
Had ik net zo goed even kunnen wachten.
[ Voor 28% gewijzigd door ikt op 15-11-2016 19:51 ]
-knip-
[ Voor 98% gewijzigd door ikt op 15-11-2016 19:48 . Reden: Dubbel! ]
Zelf ben ik blij dat ik het toestel sinds afgelopen vrijdag heb na een maand wachten.
Het is nog maar de vraag of ie fatsoenlijk leverbaar is vanaf 28 november
Het is nog maar de vraag of ie fatsoenlijk leverbaar is vanaf 28 november
Zo. De topic-start is aangepast heren! Zie de changelog wat er is verandert
. Als er nog fouten in staan, horen wij (Rens en ik) dat graag! Met de andere topics ben ik nu bezig.
[ Voor 12% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-11-2016 20:10 ]
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik vraag mij af. Komt er nog wel een nieuwe batch voor de OnePlus 3? Paar weken geleden stond er bij de verkoopsite: 12 dagen totdat in voorraad was. En nu staat er alleen Availability: Out of stock. Zelfs bij de United States website staat hetzelfde. Zouden ze het helemaal overslaan en direct doorgaan met de T versie?
Wat is de meerwaarde van dit toestel?
Ik kan zelf alleen de 128GB optie bedenken (wat ik niet vol krijg)
Leuk zoon 16mp front camera, maar je levert wel een aardige pixel grote in. Van 1.4 naar 1.0 um. En de 3000mah accu is prima voor minimaal 1dag, die 3400 vind ik ook geen meerwaarde hebben .
Ik moest wel meteen denken aan de opmerking van NotSoSteady ; Wel slim om eerst met een tussenstap de prijs te verhogen, zodat een duurdere OnePlus 4 minder opvalt. Geweldig klopt als een bus
Ik kan zelf alleen de 128GB optie bedenken (wat ik niet vol krijg)
Leuk zoon 16mp front camera, maar je levert wel een aardige pixel grote in. Van 1.4 naar 1.0 um. En de 3000mah accu is prima voor minimaal 1dag, die 3400 vind ik ook geen meerwaarde hebben .
Ik moest wel meteen denken aan de opmerking van NotSoSteady ; Wel slim om eerst met een tussenstap de prijs te verhogen, zodat een duurdere OnePlus 4 minder opvalt. Geweldig klopt als een bus
Zou op zich vreemd zijn omdat ze de 2 enzo wel nog verkopen, daarbij is het toestel ook niet gelijk geprijst. Het lijkt er dus op dat ze mensen die aan het twijfelen zijn naar de 3T te willen trekken, of ze willen voorkomen dat er kopers zijn die ongewenst de 3 kochten terwijl er net een aankondiging aan zit te komen en eigenlijk dan voor de 3T gegaan zouden zijn.mnarijnm schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:12:
Ik vraag mij af. Komt er nog wel een nieuwe batch voor de OnePlus 3? Paar weken geleden stond er bij de verkoopsite: 12 dagen totdat in voorraad was. En nu staat er alleen Availability: Out of stock. Zelfs bij de United States website staat hetzelfde. Zouden ze het helemaal overslaan en direct doorgaan met de T versie?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
De website meldt bij de 3T voor de achtercamera wel "Sapphire crystal lens cover", waar dit niet bij de 3 staat. Marketing machine die bij de 3T iets scherper is geweest, of hebben ze het glaasje geüpgraded?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:10:
Zo. De topic-start is aangepast heren! Zie de changelog wat er is verandert. Als er nog fouten in staan, horen wij (Rens en ik) dat graag! Met de andere topics ben ik nu bezig.
Hij was al sterk en krasvrij, dus ik houd het nu nog op dat ze hetzelfde zijn.
Nu komt ie wel op dezelfde prijs uit als de Axon7. Die heeft wel QHD, SD-kaart en heeft doorgaans een kortere levertijd. Maar ze pakken de ruimte die ze gegeven wordt. Andere fabrikanten zijn helemaal bananas gegaan met de prijs, dus met 440 zijn ze nog steeds goedkoop.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Community van de axon is echter wel kleiner, dus in dat op zich voor tweakers wellicht minder interessant.Señor Sjon schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:26:
Nu komt ie wel op dezelfde prijs uit als de Axon7. Die heeft wel QHD, SD-kaart en heeft doorgaans een kortere levertijd. Maar ze pakken de ruimte die ze gegeven wordt. Andere fabrikanten zijn helemaal bananas gegaan met de prijs, dus met 440 zijn ze nog steeds goedkoop.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Vind het wel een gekke stap van Oneplus, ze waren natuurlijk gestopt met de X-lijn aangezien ze zich wilden focussen op 1 toestel, en introduceren ze vervolgens deze telefoon. Hoop wel dat de software support van de 3 hier niet onder gaat lijden.
Verder zal de 3T natuurlijk wel een goede telefoon zijn, vooral de accu upgrade is een leuke extra, maar blijft als eigenaar van de 3 toch een beetje jammer zo.
Verder zal de 3T natuurlijk wel een goede telefoon zijn, vooral de accu upgrade is een leuke extra, maar blijft als eigenaar van de 3 toch een beetje jammer zo.
De Axon 7 is wel het bewijs dat je voor €449 wel een QHD scherm in een telefoon kan stoppen. De Axon 7 is ook daydream ready. Ik had op zijn minst een QHD paneel voor de 3t verwacht. Vind dit een hele rare upgrade. De verbeterpunten van de OP3 hebben ze niet verbeterd. Wel hebben ze de punten die al goed waren verbeterd. Komt op mij over alsof ze vooral een reden nodig hadden om inderdaad de prijs te verhogen als opstapje voor de OP4.
Hoop daar maar niet op sinds dat de OP3 is uitegekomen heeft de OP2 nog maar 1 update gehad en dat was de update naar Marshmallowtomdg schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:40:
Vind het wel een gekke stap van Oneplus, ze waren natuurlijk gestopt met de X-lijn aangezien ze zich wilden focussen op 1 toestel, en introduceren ze vervolgens deze telefoon. Hoop wel dat de software support van de 3 hier niet onder gaat lijden.
En dus Cyanogenmod gebruiken?Jeroen_DB schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:52:
[...]
Hoop daar maar niet op sinds dat de OP3 is uitegekomen heeft de OP2 nog maar 1 update gehad en dat was de update naar Marshmallow
https://powershellisfun.com
Oneplus doet een Appleke... Een 'nutteloze' tussenstop uitbrengen tussen 2 top modellen.
Edit: beetje verkeerd uitgedrukt :-)
Edit: beetje verkeerd uitgedrukt :-)
[ Voor 32% gewijzigd door superiscch op 15-11-2016 21:50 ]
"Stom" model.... We zitten niet op de kleuterschool tochsuperiscch schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:59:
Oneplus doet een Appleke... Een stom model uitbrengen tussen 2 top modellen.
Ik zie t als een soort iPhone S model. Twijfelde tussen de pixel en een ander flag ship. Maar deze is de helft van de Pixel prijs en doet niet onder kwa specs
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ik wacht gewoon rustig af tot er een video verschijnt tussen de OnePlus 3 en 3T. Is het verschil echt merkbaar, tja, dan zien we het dan wel. Ik ben vooral benieuwd naar de accuduur en of de CPU echt een groot verschil gaat geven.
Maar de OP3 is ook al sneller dan de Pixel, dus of het nou zo'n grote update in vergelijking met de vorige is...Alekz87 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:11:
[...]
"Stom" model.... We zitten niet op de kleuterschool toch![]()
Ik zie t als een soort iPhone S model. Twijfelde tussen de pixel en een ander flag ship. Maar deze is de helft van de Pixel prijs en doet niet onder kwa specs
[ Voor 3% gewijzigd door Sluw op 15-11-2016 21:18 ]
Verwijderd
Helemaal mee eens wordt hem niet.Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 19:44:
Dit word hem dus niet.
Camera hadden ze moeten vervangen dan had ik de 128gb gekocht.
Nu wacht ik of ik koop de LG V20 via ebay.
Ja daar zit ik dus ook mee. Enige waar ik wel mijn vraagtekens bij zet is de software support. Ze zeggen dat deze vrijwel hetzelfde gaat zijn maar dat is eerder tegengevallen. Verder vraag ik mij ook af in hoeverre de community bij de op3 blijft...BasRB schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:33:
[...]
Ik zal mooi die OP3 houden. Anders zit je weer met een boel gedoe, wachten, geld bijleggen, en weer wachten. Bovendien is de accuduur van de gewone OP3 goed zat. verder ga je nergens verschil in merken.
Op3 krijg binnen niet al te lange termijn ook gewoon Android 7. Of ze Android 8 krijgen is voor beide nog maar afwachten. Denk het eerlijk gezegd wel. Als dit niet zo is zal ik hier ook niet wakker om liggen. We zijn niet meer in de Android Gingerbread tijd. Huidige versies van Android draaien allemaal gewoon lekker.Jeroen-B schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:35:
[...]
Ja daar zit ik dus ook mee. Enige waar ik wel mijn vraagtekens bij zet is de software support. Ze zeggen dat deze vrijwel hetzelfde gaat zijn maar dat is eerder tegengevallen. Verder vraag ik mij ook af in hoeverre de community bij de op3 blijft...
Stom is inderdaad wat ongelukkig uitgedrukt. Een nutteloos tussenstation. Oneplus heeft dit niet nodig, zeker niet een paar maand na de uitspraak 'we've learned our lesson, only one phone a year'.Alekz87 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:11:
[...]
"Stom" model.... We zitten niet op de kleuterschool toch![]()
Ik ben een OP3 en voel me, in tegenstelling tot vele hier, zeker niet genaaid.
Is de oneplus 3T nu eigenlijk daydream ready?
Aangezien ik nog geen oneplus 3 heb besteld, ga ik zelf voor de oneplus 3T, vind 40 euro wel acceptable voor een grotere accu en iets snellere soc.
Aangezien ik nog geen oneplus 3 heb besteld, ga ik zelf voor de oneplus 3T, vind 40 euro wel acceptable voor een grotere accu en iets snellere soc.
Nope dat is ie niet. De 821 soc wel maar de 1080p resolutie niet.masterjorie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:06:
Is de oneplus 3T nu eigenlijk daydream ready?
Waarom is de Pixel dan wel daydream ready, terwijl deze ook een 1080p resolutie heeft?Jeroen-B schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:09:
[...]
Nope dat is ie niet. De 821 soc wel maar de 1080p resolutie niet.
Wellicht een kleinere schermgrootte én nog wel belangrijker: Er zijn ook bepaalde sensoren verplicht nodig om in aanmerking te komen tot die 'Daydream ready'-titel.masterjorie schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 22:12:
[...]
Waarom is de Pixel dan wel daydream ready, terwijl deze ook een 1080p resolutie heeft?
Voor de prijs van de 3T kan je ook al een axon 7 kopen. De axon 7 heeft wel een QHD scherm, betere speakers en plaats voor een SD kaartje. Nu weet ik het wel zeker, gewoon Oneplus 3 met misschien nog een dikke power bank erbij.Twoto123 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 21:32:
Voor 40 euro heb je ook een mooie power bank. De soc is niet merkbaar sneller en de front camera boeit mij niet. Ik denk dat ik mijn order gewoon laat staan.
Het heeft mij echter wel aan het denken gezet
Twoto123
820 vs 821:
YouTube: LG V20 vs. Pixel XL Performance Test! [Snapdragon 820 vs. 821]
De 820 scoort zelfs beter.
Twoto123
Mocht dat met de OnePlus 3 ook zo zijn zou ik toch wel erg teleurgesteld zijn in OnePlus, maar we zullen het zien hoe ze hier in de toekomst mee om gaan.Jeroen_DB schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:52:
[...]
Hoop daar maar niet op sinds dat de OP3 is uitegekomen heeft de OP2 nog maar 1 update gehad en dat was de update naar Marshmallow
Verwijderd
Er zijn verschillende versies van de 821 , de pixel heeft de energie zuinige variantTwoto123 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 23:02:
820 vs 821:
Hmm. Die van de OnePlus 3 krast ook niet. Dus ik ga ervan uit dat dat ook Sapphire glass is.ikt schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:24:
De website meldt bij de 3T voor de achtercamera wel "Sapphire crystal lens cover", waar dit niet bij de 3 staat. Marketing machine die bij de 3T iets scherper is geweest, of hebben ze het glaasje geüpgraded?
Hij was al sterk en krasvrij, dus ik houd het nu nog op dat ze hetzelfde zijn.
Ik ben ook een OnePlus 2 gebruiker, en ik heb ook gewoon toen 400 euro mogen lappen. Dus ga ik er vanuit dat ook ik gewoon de nodige updates krijg. Ik voel me een beetje afgezet namelijk. Maar ja, daar doe je nu weinig aan. Bovendien heb ik geen zin om elke keer back-ups te moeten maken en te rommelen. Heb er namelijk belangrijke data opstaan etc, dus wil het liefst geen clean install doen.GiveMeThoseTags schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 20:57:
En dus Cyanogenmod gebruiken?
Ik heb trouwens een aantal uur geleden het [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen topic aangemaakt. Reacties met betrekkingen tot het bestellen en alles wat daarvan tot relevant is, graag in dat topic.
Even voor degene die bang zijn dat de OnePlus 3 hier qua software onder zal lijden:
In de video is door het softwareteam gezegd dat zij de updates voor de OnePlus 3T tegelijkertijd met die voor de OnePlus 3 uit gaan brengen. Maar dat moeten we eerst maar eens zien
Bron: Introducing the OnePlus 3T
OnePlus 3 users, rest assured: we consider the OnePlus 3 and OnePlus 3T to be two versions of the same phone, so software updates will follow the same schedule. Android Nougat will come to both phones later this year.
[ Voor 18% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2016 00:20 ]
Hopelijk komen de updates inderdaad wel tegelijk en even lang, anders zouden de oneplus 3 eigenaren zich flink genaaid voelen. Ik heb sinds kort ook een oneplus 3 en zou dat niet fair vinden.
De upgrade vind ik de moeite niet waard, helemaal niet met de prijs die ik tweedehands voor een nieuw uitziend toestel betaald heb.
Ik snap wel dat mensen nu kiezen voor de 3T, dat je toch het nieuwste hebt. Ik ben wel benieuwd hoe dit zometeen gaat werken met custom roms.
De upgrade vind ik de moeite niet waard, helemaal niet met de prijs die ik tweedehands voor een nieuw uitziend toestel betaald heb.
Ik snap wel dat mensen nu kiezen voor de 3T, dat je toch het nieuwste hebt. Ik ben wel benieuwd hoe dit zometeen gaat werken met custom roms.
Ik word niet echt warm van de 3T. Het lijkt niet veel keer te zijn dan een vlotte CPU en misschien wat meer geheugen.
Oneplus lijkt redelijk de sweetspot te hebben gevonden, waarbij eigenaren van de oneplus 3 niet het gevoel hebben dat ze daadwerkelijk iets missen, maar veel nieuwe klanten voor de oneplus 3T gaan, aangezien ze voor 40 euro toch een kleine upgrade in processor, accu en frontcamera krijgen (die laatste gebruik ik zelf bijna nooit, maar zullen vast mensen, zoals mijn zusje, blij mee zijn).
Ik het begin staat nog diafragma 1.7 bij Camera
[ Voor 52% gewijzigd door Cosmo_nl op 16-11-2016 09:47 ]
Goed opgemerkt! Bij de specificaties bedoel je toch? Ik zal het noteren om later te patchen. Anders moet ik namelijk elke keer de changelog bijwerken voor elk dingetjeCosmo_nl schreef op woensdag 16 november 2016 @ 09:45:
Ik het begin staat nog diafragma 1.7 bij Camera
[ Voor 5% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2016 10:19 ]
De batterij is niet fysiek groter, maar heeft een iets hoger (wel veilig) voltage gekregen.
Bron: artikel op XDAHowever, the OnePlus 3T’s battery is not physically bigger, rather it went through a safe voltage change from 4.35 volts to 4.4 volts
Mooie opvolger voor mijn Oneplus One.
Zat al een tijdje te kijken naar een andere telefoon, op zich doet de OPO het nog prima maar na bijna 2,5 jaar ben ik wel toe aan wat anders.
Vind 500 euro toch wel de max voor een telefoon, dus de 128gb versie voldoet prima. Zat nog te twijfelen tussen een honor 8 of een redmi note 3
28 november maar een paar uur later naar bed
Zat al een tijdje te kijken naar een andere telefoon, op zich doet de OPO het nog prima maar na bijna 2,5 jaar ben ik wel toe aan wat anders.
Vind 500 euro toch wel de max voor een telefoon, dus de 128gb versie voldoet prima. Zat nog te twijfelen tussen een honor 8 of een redmi note 3
28 november maar een paar uur later naar bed
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Misschien past de accu van de 3T ook wel in de oneplus 3. Die zou je dan tzt zelf kunnen upgraden.
In die bron staat dus ook dat de O+3 EOL is.Petertyuh schreef op woensdag 16 november 2016 @ 11:32:
De batterij is niet fysiek groter, maar heeft een iets hoger (wel veilig) voltage gekregen.
[...]
Bron: artikel op XDA
Most importantly, the OnePlus 3 is no more as the phone has reached the end of its life in terms of official availability
Dat las ik inderdaad ook, zou de front camera of Snapdragon 820 dan op zijn, waardoor ze een T versie wel moesten uitbrengen? Of zal er een andere reden achter zitten dat ze de 3 vervangen voor de 3T.Señor Sjon schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:23:
[...]
In die bron staat dus ook dat de O+3 EOL is.
[...]
Dit betekend wel dat diegene die al een 1+3 besteld hebben, 1 van de laatste hebben.
[ Voor 10% gewijzigd door masterjorie op 16-11-2016 12:29 ]
zal ongetwijfeld zoiets zijn. Of dat de 820 duurder is dan de 821masterjorie schreef op woensdag 16 november 2016 @ 12:29:
[...]
Dat las ik inderdaad ook, zou de front camera of Snapdragon 820 dan op zijn, waardoor ze een T versie wel moesten uitbrengen? Of zal er een andere reden achter zitten dat ze de 3 vervangen voor de 3T.
Dit betekend wel dat diegene die al een 1+3 besteld hebben, 1 van de laatste hebben.
Blijft apart om na 4 maanden al een opvolger uit te brengen.
Wel jammer dat ze deze dan niet anders aankondigen en voor dezelfde prijs aanbieden maar goed
Zit ook nog in dubio, op3 wordt deze week geleverd, die upgrades boeien me niet zo, vind alleen die kleur wel stuk mooier als graphite.
Er is trouwens gister een AMA aangekondigd over de OnePlus 3T.
Join us for our OnePlus 3T launch AMA on November 22!
Er mogen vragen gesteld worden over de volgende onderwerpen:
"Product, software, shipping, after-sales service, and more."
Ik kijk er in ieder geval naar uit
.
Join us for our OnePlus 3T launch AMA on November 22!
Er mogen vragen gesteld worden over de volgende onderwerpen:
"Product, software, shipping, after-sales service, and more."
Ik kijk er in ieder geval naar uit
Niet echt de upgrade die ik had verwacht. Waarom meer geld weggooien aan de selfie camera en niet de back camera een flinke bump geven door dezelfde sensor als de Pixel te gebruiken?
Ik vraag me ook af hoe support gaat zijn voor de OP3 en dit model. Gaan ze er nu één laten vallen? Blijven ze zich voornamelijk focussen op het model waarvan ze de meeste hebben verkocht? Kunnen ze allebei de rambam krijgen zodra de OP4 uitkomt in 2017? Questions, questions...
Gunmetal grey is trouwens wel erg nice
Ik vraag me ook af hoe support gaat zijn voor de OP3 en dit model. Gaan ze er nu één laten vallen? Blijven ze zich voornamelijk focussen op het model waarvan ze de meeste hebben verkocht? Kunnen ze allebei de rambam krijgen zodra de OP4 uitkomt in 2017? Questions, questions...
Gunmetal grey is trouwens wel erg nice
Wat software betreft, zie deze reactie:Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"Tigerblood schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:12:
Ik vraag me ook af hoe support gaat zijn voor de OP3 en dit model. Gaan ze er nu één laten vallen? Blijven ze zich voornamelijk focussen op het model waarvan ze de meeste hebben verkocht? Kunnen ze allebei de rambam krijgen zodra de OP4 uitkomt in 2017?
Wat betreft de normale OnePlus 3, zie deze reactie: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
[ Voor 16% gewijzigd door Anonymoussaurus op 16-11-2016 17:30 ]
Ik heb onderhand wel geleerd dat je dingen die OnePlus zegt eigenlijk niet moet geloven.Anonymoussaurus schreef op woensdag 16 november 2016 @ 17:29:
[...]
Wat software betreft, zie deze reactie:Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Wat betreft de normale OnePlus 3, zie deze reactie: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Levertijden & Prijzen"
Ze zeiden ook dat er geen nieuw model meer zou komen dit jaar, en daar was de 3T. Ze hebben software updates beloofd voor de OP2 die nooit op tijd werden geleverd. De OnePlus X hebben ze ook als een baksteen laten vallen. Ze zeiden dat de esthetiek van OxygenOS niet zou veranderen maar ondertussen sijpelt het design van HydrogenOS door in de Community Builds.
OnePlus is simpelweg een onbetrouwbare partij. Ze zeggen het een, en doen het ander. Hun winstmarges zijn zo minimaal en het is geen grote multinational zoals Samsung, LG of Huawei dus het zal me niets verbazen als hun software development afdeling te dun bezaaid blijkt te zijn en er dus 'keuzes' (lees: kantjes er vanaf lopen) gaan worden gemaakt w.b.t. support van oudere modellen.
Ik had ook stilletjes een beetje hoop gekregen door de OP3, maar het blijkt een one off succes. Je dacht dat ze geleerd hadden van hun fouten, maar nu gaan ze gewoon door met het blunderbeleid dat zorgt dat er horde mensen zijn die echt een pesthekel aan het bedrijf hebben overgehouden nadat ze gepiepeld zijn na hun aankoop. Dat lees je meestal niet hier op Tweakers maar op XDA en Reddit krijgt OnePlus er met regelmaat flink van langs.
Dus mijn verwachting: April/mei 2017 komt de OP4 uit, software support voor beide 3's komt op laag pitje te staan. Je hoeft geen security updates te verwachten en OxygenOS drijft steeds verder weg van AOSP look.
[ Voor 13% gewijzigd door Tigerblood op 16-11-2016 18:48 ]
Daar heb je een punt. Ik neem alles tegenwoordig ook met korreltjes zout wat OnePlus zegt. Ze hebben het wel officieel aangekondigd. Ze hebben niet gezegd dat ze de OnePlus 2 regelmatig zullen updaten. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ook best over de zeik daarover, want ik kan het weten. Ik ben namelijk een OnePlus 2 gebruiker.Tigerblood schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:45:
Ik heb onderhand wel geleerd dat je dingen die OnePlus zegt eigenlijk niet moet geloven.
Ze zeiden ook dat er geen nieuw model meer zou komen dit jaar, en daar was de 3T. Ze hebben software updates beloofd voor de OP2 die nooit op tijd werden geleverd. De OnePlus X hebben ze ook als een baksteen laten vallen. Ze zeiden dat de esthetiek van OxygenOS niet zou veranderen maar ondertussen sijpelt het design van HydrogenOS door in de Community Builds.
OnePlus is simpelweg een onbetrouwbare partij. Ze zeggen het een, en doen het ander. Hun winstmarges zijn zo minimaal en het is geen grote multinational zoals Samsung, LG of Huawei dus het zal me niets verbazen als hun software development afdeling te dun bezaaid blijkt te zijn en er dus 'keuzes' (lees: kantjes er vanaf lopen) gaan worden gemaakt w.b.t. support van oudere modellen.
Ik had ook stilletjes een beetje hoop gekregen door de OP3, maar het blijkt een one off succes. Je dacht dat ze geleerd hadden van hun fouten, maar nu gaan ze gewoon door met het blunderbeleid dat zorgt dat er horde mensen zijn die echt een pesthekel aan het bedrijf hebben overgehouden nadat ze gepiepeld zijn na hun aankoop. Dat lees je meestal niet hier op Tweakers maar op XDA en Reddit krijgt OnePlus er met regelmaat flink van langs.
Dus mijn verwachting: April/mei 2017 komt de OP4 uit, software support voor beide 3's komt op laag pitje te staan. Je hoeft geen security updates te verwachten en OxygenOS drijft steeds verder weg van AOSP look.
Het heeft inderdaad kenmerken van HydrogenOS, maar het zal altijd een apart besturingssysteem blijven. Dat geloof ik wel. Wat maakt het uit dat het zoveel op HydrogenOS gaat lijken? Meer bloatware is totaal niet wenselijk, maar gelukkig kan je dat verwijderen (ook zonder root, want OnePlus geeft je daar juist de mogelijkheid voor).
Klopt. De winstmarges zijn minimaal. Maar oke, de meeste lopen te zeuren over de prijzen, maar ook vanwege de software. Het kip ei verhaal is dan een goed voorbeeld. Zonder de prijzen te verhogen, kan je ook geen genoeg winst maken om meer developers aan te nemen. Maar de consument wilt ook goedkope telefoons, maar ja, dan kan je dus niet je softwareteam uitbreiden.
Laten we het eerst afwachten en zien, voordat we conclusies gaan trekken. 'Vroeger' was OnePlus erger. Ik heb bij de launch echt amper updates gehad met mijn OnePlus 2. Als ik zie hoeveel updates de OnePlus 3 krijgt, ben ik daar best jaloers op.
Twijfels twijfels twijfels. Ik wil eigenlijk wel een keer wat nieuws, heb mijn OnePlus One nu bijna 2 jaar en hoewel hij het op zich nog prima doet, had ik wel interesse in de OP3. Nu die niet meer verkocht gaat worden word je eigenlijk automatisch naar de OP3t gepusht in deze prijsklasse. Maar ja, doen of niet doen?
Of zijn er nog andere serieuze opties in deze prijsklasse?
Ik heb veel gezocht maar niet gevonden, klopt het dat de 3 of 3t nergens icm een Nederlands abonnement wordt aangeboden?
Meh
Dat klopt. Waarom ook niet gewoon sim only?dano_nl schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:17:
Ik heb veel gezocht maar niet gevonden, klopt het dat de 3 of 3t nergens icm een Nederlands abonnement wordt aangeboden?
- Xiaomi mi5(s)Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:14:
Twijfels twijfels twijfels. Ik wil eigenlijk wel een keer wat nieuws, heb mijn OnePlus One nu bijna 2 jaar en hoewel hij het op zich nog prima doet, had ik wel interesse in de OP3. Nu die niet meer verkocht gaat worden word je eigenlijk automatisch naar de OP3t gepusht in deze prijsklasse. Maar ja, doen of niet doen?
- Axon 7
- Huawei P9
Ik wil zelf zo dicht mogelijk bij stock android blijven maar die telefoons bieden ook veel voor de prijs.
Redelijk mijn lijstje, vergeet echter niet dat de Mi5S niet alle LTE banden heeft en dus niet overal met elke provider hier 4G heeftSluw schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:36:
[...]
- Xiaomi mi5(s)
- Axon 7
- Huawei P9
Ik wil zelf zo dicht mogelijk bij stock android blijven maar die telefoons bieden ook veel voor de prijs.
Xiaomi valt dus helaas af vanwege die LTE banden. En eigenlijk vind ik het scherm net iets te klein.Sluw schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:36:
[...]
- Xiaomi mi5(s)
- Axon 7
- Huawei P9
Axon 7 heb ik ook lang over getwijfeld inderdaad, zal die nog eens onderzoeken of die toch wat voor mij is.
Huawei P9 heeft helaas ook een kleiner scherm.
Onderzoek gaat nog even verder tussen de Axon 7 en de OP3t
Was ook exact mijn shortlist met als toevoeging de Redmi note 3 pro, de pro/kate versie ondersteund wel band 20.Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:45:
[...]
Xiaomi valt dus helaas af vanwege die LTE banden. En eigenlijk vind ik het scherm net iets te klein.
Axon 7 heb ik ook lang over getwijfeld inderdaad, zal die nog eens onderzoeken of die toch wat voor mij is.
Huawei P9 heeft helaas ook een kleiner scherm.
Onderzoek gaat nog even verder tussen de Axon 7 en de OP3t
heb de knoop gister doorgehakt en ga toch voor de 3T
Hoesje en protector zijn al onderweg.
Heb de OPO sinds juni 2014 en was wel toe aan wat nieuws. Nu heb ik met de OPO best veel problemen gehad in het begin (software bugs) en de microfoon is bij opnames met hard geluid uiterst brak. Had me voorgenomen Oneplus niet meer aan te schaffen, maar de 3 of 3T ziet er wel erg goed uit voor die prijs.
Heel herkenbaar, de microfoon blijft slecht van de OPO, daarnaast heb ik veel touch-problemen gehad met het display. De Axon 7 heeft een hogere resolutie en beter geluid, maar de software is weer wat minder fijn.cypher21 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:01:
[...]
Was ook exact mijn shortlist met als toevoeging de Redmi note 3 pro, de pro/kate versie ondersteund wel band 20.
Heb de OPO sinds juni 2014 en was wel toe aan wat nieuws. Nu heb ik met de OPO best veel problemen gehad in het begin (software bugs) en de microfoon is bij opnames met hard geluid uiterst brak. Had me voorgenomen Oneplus niet meer aan te schaffen, maar de 3 of 3T ziet er wel erg goed uit voor die prijs.
Ik kan gewoon niet kiezen
http://forum.xda-develope...genmod-13-a2017u-t3457410Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:07:
[...]
Heel herkenbaar, de microfoon blijft slecht van de OPO, daarnaast heb ik veel touch-problemen gehad met het display. De Axon 7 heeft een hogere resolutie en beter geluid, maar de software is weer wat minder fijn.
Cyanogenmod is er blijkbaar al? Misschien wel beter zo qua software, al weet ik niet de stable/test kant ervan
Tja telefoons die met hard geluid om kunnen gaan zijn er niet heel erg veel helaas. Samsung lukt het wel, maar verder ben ik ze nog maar weinig tegen gekomen in de vele jaren dat ik al een mobiel heb. Maar wie weet biedt de toekomst hoop. Echter de OP3/3T doen het niet goed op dat gebied.cypher21 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:01:
[...]
Was ook exact mijn shortlist met als toevoeging de Redmi note 3 pro, de pro/kate versie ondersteund wel band 20.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Axon 7 is kwa camera ook stukje minder als op3Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:07:
[...]
Heel herkenbaar, de microfoon blijft slecht van de OPO, daarnaast heb ik veel touch-problemen gehad met het display. De Axon 7 heeft een hogere resolutie en beter geluid, maar de software is weer wat minder fijn.
Ja, maar vast beter dan die van de OPO, want zo'n slechte camera heb ik zelden gezienB-Art schreef op donderdag 17 november 2016 @ 17:58:
[...]
Axon 7 is kwa camera ook stukje minder als op3
Maar het zijn allemaal afwegingen inderdaad. De OP3 had als voordeel dat ie toch nog behoorlijk goedkoper was dan de Axon 7, maar dat voordeel is nu komen te vervallen...
Vergeet de honor 8 niet. Schijnt ook een goede camera te hebben.Sluw schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:36:
[...]
- Xiaomi mi5(s)
- Axon 7
- Huawei P9
Haha ok, maar ik maakte de vergelijking tussen de op3 en axon 7Ossi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 18:26:
[...]
Ja, maar vast beter dan die van de OPO, want zo'n slechte camera heb ik zelden gezien
Maar het zijn allemaal afwegingen inderdaad.
Heb ook lang getwijfeld over de Axon, maar toch gekozen voor op3 op basis van camera en software.
Wat mij trouwens nog steeds verbaasd, is dat OnePlus heeft gekozen voor Gorilla Glass 4 in plaats van 5. Terwijl 5 toch al wel een aantal maandjes uit is. Zal wel met kosten te maken hebben. Ook vind ik het erg jammer dat ze de selfie-camera hebben verbetert in plaats van de rear camera. Ik weet niet hoe het met de rest van de consument zit, maar ik heb in ieder geval een schurfthekel aan mezelf in die camera te moeten aankijken en een selfie maken (ook al is de kwaliteit nog zo goed van de camera
). De enige keer dat ik die selfie camera nodig heb is als ik.. uhm.. tsja... bijna nooit eigenlijk.. Misschien heel soms om mee te Skypen als ik m'n laptop niet bij de hand heb, of niet bij m'n pc in de buurt zit. Maar ja, dat komt eigenlijk bijna ook nooit/zelden voor. Ik fotografeer liever natuur, en omgevingen als ik op vakantie ben (uiteraard met de rear camera
).
[ Voor 20% gewijzigd door Anonymoussaurus op 17-11-2016 20:11 ]
Gelukkig zit er al een prima camera in de OP3Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:09:
Wat mij trouwens nog steeds verbaasd, is dat OnePlus heeft gekozen voor Gorilla Glass 4 in plaats van 5. Terwijl 5 toch al wel een aantal maandjes uit is. Zal wel met kosten te maken hebben. Ook vind ik het erg jammer dat ze de selfie-camera hebben verbetert in plaats van de rear camera. Ik weet niet hoe het met de rest van de consument zit, maar ik heb in ieder geval een schurfthekel aan mezelf in die camera te moeten aankijken en een selfie maken (ook al is de kwaliteit nog zo goed van de camera). De enige keer dat ik die selfie camera nodig heb is als ik.. uhm.. tsja... bijna nooit eigenlijk.. Misschien heel soms om mee te Skypen als ik m'n laptop niet bij de hand heb, of niet bij m'n pc in de buurt zit. Maar ja, dat komt eigenlijk bijna ook nooit/zelden voor. Ik fotografeer liever natuur, en omgevingen als ik op vakantie ben (uiteraard met de rear camera
).
Klopt. Laat ik het dan zo zeggen: ik heb liever een nóg betere rear camera dan een betere front camera.
Dat snap ikAnonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:06:
[...]
Klopt. Laat ik het dan zo zeggen: ik heb liever een nóg betere rear camera dan een betere front camera.
Uit de OP3 valt veel te halen, als je bijvoorbeeld lightroom mobile gebruikt kun je heel veel details tevoorschijn toveren uit de RAW bestanden, zie deze review.
Een tweaker zoeken die wel een OP3T wil en dan daar de OP3 van een paar maanden oud van kopenOssi schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:14:
Ik zou persoonlijk nu gewoon voor de 3T gaan.
Goed punt, helaas kan ik tweedehands niet declareren op het werkyannickie111 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 22:37:
[...]
Een tweaker zoeken die wel een OP3T wil en dan daar de OP3 van een paar maanden oud van kopen
Ik zou persoonlijk nu gewoon voor de 3T gaan.
Ik ga nog even op onderzoek uit voor de OP3T en de Axon 7
GG5 schijnt meer op shatterproof ontworpen te zijn en is in de regel iets zachter (buiten de foute Jerry test van de Note7, las ik meer verhalen over het snel krassen van de N7). Dan toch maar het betrouwbare GG4. Overigens is het scherm niet gewijzigd in de 3T.Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:09:
Wat mij trouwens nog steeds verbaasd, is dat OnePlus heeft gekozen voor Gorilla Glass 4 in plaats van 5. Terwijl 5 toch al wel een aantal maandjes uit is. Zal wel met kosten te maken hebben. Ook vind ik het erg jammer dat ze de selfie-camera hebben verbetert in plaats van de rear camera. Ik weet niet hoe het met de rest van de consument zit, maar ik heb in ieder geval een schurfthekel aan mezelf in die camera te moeten aankijken en een selfie maken (ook al is de kwaliteit nog zo goed van de camera). De enige keer dat ik die selfie camera nodig heb is als ik.. uhm.. tsja... bijna nooit eigenlijk.. Misschien heel soms om mee te Skypen als ik m'n laptop niet bij de hand heb, of niet bij m'n pc in de buurt zit. Maar ja, dat komt eigenlijk bijna ook nooit/zelden voor. Ik fotografeer liever natuur, en omgevingen als ik op vakantie ben (uiteraard met de rear camera
).
Het was waarschijnlijk makkelijk / goedkoper om gewoon hetzelfde display paneel te gebruiken.Anonymoussaurus schreef op donderdag 17 november 2016 @ 20:09:
Wat mij trouwens nog steeds verbaasd, is dat OnePlus heeft gekozen voor Gorilla Glass 4 in plaats van 5.
Klopt, maar dat was dus iets wat niet klopte. Het scherm zou beter tegen vallen kunnen, en ook meer shatterproof zijn. Win win dus. Die test van JerryRigEverything was een foutieve test inderdaad, dus mij lijkt het dat Gorilla Glass 5 beter is. Maar ja, dat zal wel te duur zijn. Buiten dat willen ze misschien geen risico lopen,.Señor Sjon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:09:
GG5 schijnt meer op shatterproof ontworpen te zijn en is in de regel iets zachter (buiten de foute Jerry test van de Note7, las ik meer verhalen over het snel krassen van de N7). Dan toch maar het betrouwbare GG4. Overigens is het scherm niet gewijzigd in de 3T.
Dat zou het inderdaad wel zijn, ze willen natuurlijk ook geen risico lopen.rens-br schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:15:
Het was waarschijnlijk makkelijk / goedkoper om gewoon hetzelfde display paneel te gebruiken.
Ik heb overigens ook niet het idee dat GG4 nou zo enorm slecht is. Ik lees weinig berichten van mensen met gebroken schermen of met krassen erop.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:19:
Maar ja, dat zal wel te duur zijn.
Het is ook niet slecht, maar in ieder geval minder goed dan Gorilla Glass 5rens-br schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:21:
Ik heb overigens ook niet het idee dat GG4 nou zo enorm slecht is. Ik lees weinig berichten van mensen met gebroken schermen of met krassen erop.
Shatterproof = valproof. Scratchproof is het andere criterium en daar deed GG4 het toch vaak beter. Ik heb nog een Note 3 die volgens mij GG3 heeft en daar zit na 3 jaar nog geen kras op.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:19:
[...]
Klopt, maar dat was dus iets wat niet klopte. Het scherm zou beter tegen vallen kunnen, en ook meer shatterproof zijn. Win win dus. Die test van JerryRigEverything was een foutieve test inderdaad, dus mij lijkt het dat Gorilla Glass 5 beter is. Maar ja, dat zal wel te duur zijn. Buiten dat willen ze misschien geen risico lopen,.
[...]
Dat zou het inderdaad wel zijn, ze willen natuurlijk ook geen risico lopen.
Shatterproof doet mij meer denken qua vertaling aan "versplinteren"Señor Sjon schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:31:
Shatterproof = valproof. Scratchproof is het andere criterium en daar deed GG4 het toch vaak beter. Ik heb nog een Note 3 die volgens mij GG3 heeft en daar zit na 3 jaar nog geen kras op.
Ik verwacht trouwens dat de OnePlus 3T geleverd gaat worden met de stable build van Nougat. Want hier wordt gezegd dat de OnePlus 3T geen community builds krijgt, en de OnePlus 3 wel. Aangezien de OnePlus 3T over enkele weken uitkomt, en OnePlus heeft gezegd dat binnen enkele weken de community bèta van Nougat krijgt, denk ik dus dat de OnePlus 3T geleverd gaat worden met de stable build van Nougat
Dat zou fijn zijn, hopelijk ondersteunt bij dan ook het naadloos updaten van android N. Dat de partities dus ook goed zijn.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:37:
[...]
Ik verwacht trouwens dat de OnePlus 3T geleverd gaat worden met de stable build van Nougat. Want hier wordt gezegd dat de OnePlus 3T geen community builds krijgt, en de OnePlus 3 wel. Aangezien de OnePlus 3T over enkele weken uitkomt, en OnePlus heeft gezegd dat binnen enkele weken de community bèta van Nougat krijgt, denk ik dus dat de OnePlus 3T geleverd gaat worden met de stable build van Nougat.
Hoi!
Dat lijkt me wel. Het is immers een feature van Android zelf en het lijkt me dan ook stug dat ze dat eruit zullen slopenEWK schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:17:
Dat zou fijn zijn, hopelijk ondersteunt bij dan ook het naadloos updaten van android N. Dat de partities dus ook goed zijn.
Dat is inderdaad een feature, maar daarvoor moeten wel alle partities op de schop of te wel je kan de Noutgat update dan niet OTA aanbieden, maar moet via een computer en een factory reset is dan nodig.Anonymoussaurus schreef op zondag 20 november 2016 @ 19:18:
Dat lijkt me wel. Het is immers een feature van Android zelf en het lijkt me dan ook stug dat ze dat eruit zullen slopen.
Om de gebruikerservaring maximaal te maken zullen ze de functie dus waarschijnlijk niet ondersteunen / implementeren.
Dat is wel erg vervelend zeg.. zullen ze dat ook niet doen vanuit de fabriek? Als Nougat als default OS erop staat. Want dat is juist het fijne van Nougat vind ik, dat je geen gezeur krijgt met fouten/bugs etc door de OTA's. Je hebt dus vrijwel altijd een 'schone' installatie.rens-br schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:40:
Dat is inderdaad een feature, maar daarvoor moeten wel alle partities op de schop of te wel je kan de Noutgat update dan niet OTA aanbieden, maar moet via een computer en een factory reset is dan nodig.
Om de gebruikerservaring maximaal te maken zullen ze de functie dus waarschijnlijk niet ondersteunen / implementeren.
Zou kunnen maar ook dat betwijfel ik, aangezien je dan twee verschillende rom versies krijgt.Anonymoussaurus schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:42:
Dat is wel erg vervelend zeg.. zullen ze dat ook niet doen vanuit de fabriek? Als Nougat als default OS erop staat. Want dat is juist het fijne van Nougat vind ik, dat je geen gezeur krijgt met fouten/bugs etc door de OTA's. Je hebt dus vrijwel altijd een 'schone' installatie.
Bij de huidige Nexus toestellen wordt het ook niet ondersteund, lees maar: nieuws: Huidige Nexus-smartphones kunnen updates niet op achtergrond installeren.
Fouten/bugs/schone installatie heeft trouwens echt niks te maken met de manier waarop geüpdatet wordt. Het enige verschil in Nougat is dat er op een losse partitie een volledige kopie staat van je huidige OS, daarop wordt de update geïnstalleerd op de achtergrond. Vervolgens wordt bij het opnieuw opstarten geboot vanuit de andere geüpdate partitie.
Misschien niet, maar zo vind ik het wel klinkenrens-br schreef op maandag 21 november 2016 @ 09:49:
Fouten/bugs/schone installatie heeft trouwens echt niks te maken met de manier waarop geüpdatet wordt. Het enige verschil in Nougat is dat er op een losse partitie een volledige kopie staat van je huidige OS, daarop wordt de update geïnstalleerd op de achtergrond. Vervolgens wordt bij het opnieuw opstarten geboot vanuit de andere geüpdate partitie.
Morgen is de launch in Amerika, hopelijk snel de eerste reviews op YouTube te volgen
Is de 3T nu wel of niet waterdicht eigenlijk? Net als de S7? Als dat zo is is hij super interessant, als ie dat niet is een stuk minder wat mij betreft!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
De OnePlus 3T is niet waterdicht. Immers zou de telefoon dan nóg 'duurder' worden.DennusB schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:14:
Is de 3T nu wel of niet waterdicht eigenlijk? Net als de S7? Als dat zo is is hij super interessant, als ie dat niet is een stuk minder wat mij betreft!
Pocketnow zei dat ze hem al binnen hadden en dat het embargo binnenkort wordt gelift.GiveMeThoseTags schreef op maandag 21 november 2016 @ 10:13:
Morgen is de launch in Amerika, hopelijk snel de eerste reviews op YouTube te volgen
De OnePlus 3T wordt vermoedelijk goedkoper in China:
http://www.anzhuo.cn/news/p_15811
http://www.gizmochina.com...s-released-cheaper-china/
https://translate.google...._15811&edit-text=&act=url
http://www.anzhuo.cn/news/p_15811
http://www.gizmochina.com...s-released-cheaper-china/
https://translate.google...._15811&edit-text=&act=url
[ Voor 58% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-11-2016 13:14 ]
"Sales will open on oneplus.net for North America on November 22 (12:01 AM PDT / 3:01 AM EDT) and for Europe on November 28 (12:01 AM GMT/ 1:01 AM CET). Below is a breakdown of how you can order the OnePlus 3T online, as well as answers to some commonly asked questions."
Hoelaat is dat nu voor ons Nederlanders?
Hoelaat is dat nu voor ons Nederlanders?
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
1:01 AM CET = 01:01 Central European Time. 1 uur 's nachts dus.
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem