Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Azrou schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:28:
Ik twijfel nog over de OnePlus wat betreft de notification badge wat de iPhone wel heeft. http://cdn.osxdaily.com/w...d-badges-on-icons-ios.jpg

Heeft iemand van jullie een oplossing daar voor? Een app of moet je echt gaan rooten en een rom zoeken die dat wel ondersteund?
Dit zit inderdaad niet standaard in Android. Maar als je Google Play: Nova Launcher met Google Play: Nova Launcher Prime in combinatie met Google Play: TeslaUnread for Nova Launcher gebruikt dan kan je zulke badges gewoon instellen.

Let wel op je hebt dus Prime nodig welke 5 euro kost, maar vaak wel in de aanbieding is voor 99 cent of minder.

Het voordeel overigens ook van deze Launcher is dat je deze volledig naar eigen wensen kan instellen: Formaat, kleuren, iconen, pagina's, knoppen, gebaren, mappen en animaties zijn allemaal aan te passen.

rens-br wijzigde deze reactie 05-05-2017 11:33 (9%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 11-12 14:08
quote:
rens-br schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:30:
[...]

Dit zit inderdaad niet standaard in Android. Maar als je Google Play: Nova Launcher met Google Play: Nova Launcher Prime in combinatie met Google Play: TeslaUnread for Nova Launcher gebruikt dan kan je zulke badges gewoon instellen.

Let wel op je hebt dus Prime nodig welke 5 euro kost, maar vaak wel in de aanbieding is voor 99 cent of minder.

Het voordeel overigens ook van deze Launcher is dat je deze volledig naar eigen wensen kan instellen: Formaat, kleuren, iconen, pagina's, knoppen, gebaren, mappen en animaties zijn allemaal aan te passen.
Bedankt voor je reactie. Dat is wel jammer , extra apps installeren en nog hopen dat je geen rare bugs krijgt.Dat blijf je wel helaas altijd hebben met Android.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07-12 22:48
quote:
Azrou schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:35:
[...]

Bedankt voor je reactie. Dat is wel jammer , extra apps installeren en nog hopen dat je geen rare bugs krijgt.Dat blijf je wel helaas altijd hebben met Android.
Vanuit iOS perpectief begrijp ik je. Maar Android heeft een sluitend notificatiesysteem waarbij badges niet zo nuttig zijn, omdat je al een notificatie hebt gehad.
Op iOS mis ik weer de notificaties.

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Ik gebruik Nova Launcher al jaren met veel plezier op veel verschillende toestellen en het bevalt echt perfect. Bugs? Ik kom ze in ieder geval niet tegen. Je kan de gratis versie van Nova Launcher gewoon installeren en kijken hoe die bevalt, je hebt dan wel geen badges, maar voor de rest zijn (bijna) alle andere functies beschikbaar.
quote:
Arnout schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:45:
Vanuit iOS perpectief begrijp ik je. Maar Android heeft een sluitend notificatiesysteem waarbij badges niet zo nuttig zijn, omdat je al een notificatie hebt gehad.
Ben ik inderdaad ook met je eens. In Android staat bovenin het scherm gewoon alle notficaties die je hebt gehad, dus het is niet persee nodig deze ook nog bij de app te tonen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azrou
quote:
Arnout schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:45:
[...]

Op iOS mis ik weer de notificaties.
IOS heeft die notificaties ook hoor, maar goed helaas blijft dat een nadeel van Android.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Andave
  • Registratie: februari 2014
  • Laatst online: 07-12 14:32
quote:
Azrou schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:48:
[...]

IOS heeft die notificaties ook hoor, maar goed helaas blijft dat een nadeel van Android.
Ach voor de één is dit een nadeel voor de ander een voordeel. Persoonlijk vind ik badges niet mooi.
Bij android O word het waarschijnlijk toegevoegd.
http://www.androidpolice....ion-badges-now-supported/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 10:33

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
Azrou schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 11:28:
Hallo,

Momenteel heb ik een Iphone 6 en ben zeer geïnteresseerd in de OnePlus3t(ik heb alvast een hoesje,screenprotector en 2 laders besteld)

Ik twijfel nog over de OnePlus wat betreft de notification badge wat de iPhone wel heeft. http://cdn.osxdaily.com/w...d-badges-on-icons-ios.jpg

Heeft iemand van jullie een oplossing daar voor? Een app of moet je echt gaan rooten en een rom zoeken die dat wel ondersteund?
Gewoon een launcher installeren die het wel heeft. Ik gebruik zelf Arrow Launcher

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 09:22
Mijn OP3T 64GB heb ik nu ongeveer een week in bezit. Top toestel is het! SOT tussen 4 en 5 uur. Dat valt nog mee.

Omdat ik van WindowsPhone kom, ben ik nog niet zo bekend met Android. Mijn vraag is, gebruiken jullie een app om accu te optimatiseren?
Ik heb al verschillende uitgeprobeerd, oa DU Battery saver, Battery doctor, en nog wat meer. Ik vind ze allemaal veel te uitgebreid. En elke keer als ik zo'n app installeer, krijg ik de melding dat alles opgeschoond en geoptimaliseerd moet worden. Maar, dat is net door de vorige app gedaan!! :) Is het allemaal nep?

Ik vind ook te veel reclame in die apps. Dat kan ik wel afkopen, maar dan wil ik wel een app hebben waar ik iets aan heb. Hebben jullie tips? Of is zo'n app overbodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:56

Pierre

Zucht

quote:
Wenzel schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:12:
Ik vind ook te veel reclame in die apps. Dat kan ik wel afkopen, maar dan wil ik wel een app hebben waar ik iets aan heb. Hebben jullie tips? Of is zo'n app overbodig.
Die reclame daar kom je maar op 1 manier van af, dat is root toegang krijgen op je 3T en dan deze apk installeren

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wenzel
Aan rooten denk ik voorlopig nog niet. Misschien later wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
Wenzel schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:28:
Koop je een telefoon van een van de weinige fabrikanten die totaal niet moeilijk doet over rooten van toestellen, doe je het niet :(

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Wenzel schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:28:
Ik heb er geen ervaring mee (omdat ik wel root) dus ga geen app linken. Maar er zijn ook apps die zonder root ads kunnen blokken. Hier een goede start mocht je er eventueel werk van willen maken. Wellicht handig als je laat weten welke app voor jou werkt, hebben anderen er ook iets aan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 11-12 20:26
ik gebruik deze combi al een tijdje, de Launcher werkt perfect evenals de notificaties, geen rare bugs, meer opties dan de standaard Launcher en echt het geld wel waard.
quote:
[...]

Meh

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: juni 2003
  • Nu online
quote:
Wenzel schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 11:12:

Omdat ik van WindowsPhone kom, ben ik nog niet zo bekend met Android. Mijn vraag is, gebruiken jullie een app om accu te optimatiseren?
Neuh, de OP3T heeft al een goede accu en met de laatste updates is het energiebeheer weer een stuk verbeterd.

We are shaping the future

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Is het eigenlijk normaal dat als je bluetooth wil uitzetten via het double-down menu, je eerst een overzicht krijgt van bluetooth apparaten en daar alsnog het schuifje moet omzetten? Ik ben gewend dat je blutetooth gewoon aan en uit kan zetten met één tap op dat double down menu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azrou
Even een vraagje, is het mogelijk om te rooten en dan gewoon de standaard ROM erop te laten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 10:56

Pierre

Zucht

quote:
Azrou schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:41:
Even een vraagje, is het mogelijk om te rooten en dan gewoon de standaard ROM erop te laten?
Volgens mij wel, heb dat alleen nog niet gedaan. Voorlopig root ik hem ook nog even niet

Be kind whenever possible. It is always possible. Dalai Lama XIV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 09:19
quote:
Azrou schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:41:
Ja hoor geen enkel probleem

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Azrou
quote:
Erik1805 schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 16:25:
[...]

Ja hoor geen enkel probleem
Toevallig een stappenplan?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: november 2008
  • Laatst online: 06:29
Ik wil hier niet de discussie over root verder zetten maar toch even meegeven dat root sinds magisk veel eenvoudiger is en ik zou mensen afraden om nog met supersu aan het werk te gaan. Tot zover.

anessie wijzigde deze reactie 06-05-2017 20:27 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thommich
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 09:28
Ik heb een OnePlus 3T en gebruik die met twee simkaarten. Ik rijd voorlopig met een audi A4 en ik vroeg me af hoe ik kan duidelijk maken aan de telefoon dat hij bij Bluetooth bellen steeds sim2 moet gebruiken ipv dat ik dit op de telefoon moet kiezen elke keer, wat dus het principe van handsfree ongedaan maakt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anessie
En voor buiten de auto sim1 ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thommich
  • Laatst online: 09:28
Nee, buiten de auto wil ik de sim kiezen. Eigenlijk zou ik liefst per contact 1x aangeven met welke sim ik wil bellen en dat hij dit onthoudt...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• anessie
Zo'n apps (eventueel in combo met tasker), weinig dat je er met standaard os kan aan doen.

Google Play: Dual SIM Selector Pro

Ik zie bij screenshots toch een bluetooth mode etc.

anessie wijzigde deze reactie 06-05-2017 20:38 (24%)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 09:47
quote:
tiguan schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 15:25:
Is het eigenlijk normaal dat als je bluetooth wil uitzetten via het double-down menu, je eerst een overzicht krijgt van bluetooth apparaten en daar alsnog het schuifje moet omzetten? Ik ben gewend dat je blutetooth gewoon aan en uit kan zetten met één tap op dat double down menu.
Hier stoorde ik mij ook aan, maar als je het menu niet helemaal naar beneden trekt kan je WiFi, data, bluetooth en portretmodus met een tap op de icoontjes. Dus het single down menu that is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMCSN
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 29-11 08:56
Hallo, ik heb sinds een maand een OP3T, geweldig ding maar ik krijg de GPS niet vlot aan de praat. In bvb Runtastic verliest hij de GPS fix na ongeveer 1 minuut en ook in Maps lukt het niet om een fix te houden. Nog iemand last van?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:51

BM

Moderator Spielerij
quote:
GreNade schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 12:00:
[...]

Gewoon een launcher installeren die het wel heeft. Ik gebruik zelf Arrow Launcher
Daar heb ik van het weekend even mee zitten spelen, maar ik kreeg het absoluut niet voor elkaar om met Arrow (of welke andere launcher dan ook) notification badges getoond te krijgen. Allerlei launchers en extra apps geprobeerd. Wat mij betreft vrij raar dat zoiets basics niet in het OS zelf zit, maar goed. Volgens mij word dat met Android O opgelost.

Vraag me wel af wat ik fout doe, want het lijkt me dat Arrow toch wel badges voor WhatsApp en Outlook ondersteund (wat mij betreft de 2 belangrijkste apps om dat bij te hebben)

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
BM schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:44:
[...]

Daar heb ik van het weekend even mee zitten spelen, maar ik kreeg het absoluut niet voor elkaar om met Arrow (of welke andere launcher dan ook) notification badges getoond te krijgen. Allerlei launchers en extra apps geprobeerd. Wat mij betreft vrij raar dat zoiets basics niet in het OS zelf zit, maar goed. Volgens mij word dat met Android O opgelost.

Vraag me wel af wat ik fout doe, want het lijkt me dat Arrow toch wel badges voor WhatsApp en Outlook ondersteund (wat mij betreft de 2 belangrijkste apps om dat bij te hebben)
Heb je arrow toegang gegeven tot je notificaties?

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
JMCSN schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:19:
Hallo, ik heb sinds een maand een OP3T, geweldig ding maar ik krijg de GPS niet vlot aan de praat. In bvb Runtastic verliest hij de GPS fix na ongeveer 1 minuut en ook in Maps lukt het niet om een fix te houden. Nog iemand last van?
Wellicht dat je hier je antwoord vindt: [OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie (zoekterm: GPS) :)

Mijn reviews: http://tweakers.net/productreview/user/590416/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 10:51

BM

Moderator Spielerij
quote:
GreNade schreef op maandag 8 mei 2017 @ 09:51:
[...]

Heb je arrow toegang gegeven tot je notificaties?
Ik dacht van wel, maar kennelijk niet. 8)7 Nog een keer geprobeerd, en nu werkt het wel. Thanks!

X1 Gamercard | iRacing
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMCSN
Dat heb ik inderdaad gedaan maar geen bruikbare oplossing gevonden.
quote:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 10:50
Heb je het scherm aan of uit? Bij scherm uit worden standaard de meeste apps in slaap-modus gezet...
quote:
JMCSN schreef op zondag 7 mei 2017 @ 23:19:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 08:59
*knip*. Crosspost met: Ekfad in "[LG Nexus 5X] Ervaringen & Discussie" en dat is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 08-05-2017 15:04 (89%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMCSN
Uit, maar dit heeft altijd zo gewerkt op mijn Nexus 5, en bij mijn OPO lukt het met bvb Runkeeper wel, enkel Runtastic doet helemaal moeilijk na zowat 1 minuut.

Ook google maps toont het pijltje al schokkend tijdens navigatie ipv vloeiend...
quote:
djiedjee schreef op maandag 8 mei 2017 @ 13:14:
Heb je het scherm aan of uit? Bij scherm uit worden standaard de meeste apps in slaap-modus gezet...

[...]

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
JMCSN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:52:
Uit, maar dit heeft altijd zo gewerkt op mijn Nexus 5, en bij mijn OPO lukt het met bvb Runkeeper wel, enkel Runtastic doet helemaal moeilijk na zowat 1 minuut.

Ook google maps toont het pijltje al schokkend tijdens navigatie ipv vloeiend...

[...]
Als ik jou was zou ik dan even de support van OnePlus benaderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JMCSN
Ik heb zonet een remote sessie gehad, ze hebben een flash naar 7.0.0 gedaan maar het probleem blijft hetzelfde. Zeer vreemd.
quote:
AnonymousWP schreef op maandag 8 mei 2017 @ 21:08:
[...]

Als ik jou was zou ik dan even de support van OnePlus benaderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jeltel
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10:46
Zojuist twee keer keihard wakker geschrokken doordat het bluetooth volume even van minimaal naar maximaal ging. Heb je al last om weer in slaap te vallen, zet je daarvoor een relaxt muziekje voor in, werkt de telefoon niet mee. Niet tof.

Op alle andere momenten moet het bluetooth volume juist maximaal zijn. Waarschijnlijk is dat ding in de war ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
Je kan in ieder geval GPS test eens draaien buiten om te kijken of je echt het signaal kwijtraakt.
agressief sluimeren zou ik sowieso ook eens utizetten voor dit soort apps. Oudere/andere versies van android gaan hier anders mee om. tegenwoordig is het automatisch stoppen van apps heftiger omwille van het batterylife.
quote:
JMCSN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:52:

[...]

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
JMCSN schreef op maandag 8 mei 2017 @ 22:44:
Ik heb zonet een remote sessie gehad, ze hebben een flash naar 7.0.0 gedaan maar het probleem blijft hetzelfde. Zeer vreemd.
Gewoon blijven doorvragen met wat je ermee aan moet. Het is hun probleem, niet die van jouw. Zij leveren jou een toestel wat schijnbaar (hardwarematig?) niet goed functioneert. Je hebt hier garantie voor, dus kun je daar gebruik van maken :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-12 19:57

johnneman

rofl de bofl

Weet iemand hoe ik een third party camera kan gebruiken met de aan/uit knop als het toestel vergrendeld is?

Instellingen > Knoppen > Druk twee keer op aan/uit voor camera: staat aan
Instellingen > Apps > Tandwiel > Camera-app: ingesteld op third party app (Camera FV-5)
Dit werkt iig niet. Ook niet na herstart van de telefoon.

Wat bijzonder is dat als ik lang indrukken van de knop Vorige koppel aan het starten van de 'de camera' dan wordt Camera FV-5 wel gestart als het toestel ontgrendeld is .. maar als hij vergrendeld is (met scherm aan) dan start deze handeling de normale camera ..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
johnneman schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:23:
Weet iemand hoe ik een third party camera kan gebruiken met de aan/uit knop als het toestel vergrendeld is?

Instellingen > Knoppen > Druk twee keer op aan/uit voor camera: staat aan
Instellingen > Apps > Tandwiel > Camera-app: ingesteld op third party app (Camera FV-5)
Dit werkt iig niet. Ook niet na herstart van de telefoon.

Wat bijzonder is dat als ik lang indrukken van de knop Vorige koppel aan het starten van de 'de camera' dan wordt Camera FV-5 wel gestart als het toestel ontgrendeld is .. maar als hij vergrendeld is (met scherm aan) dan start deze handeling de normale camera ..
Werkt het wel met de camera-applicatie van OnePlus zelf (indien de third-party camera er niet op staat)? Zo ja: dan is werkt het alleen voor die camera-applicatie ;).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-12 19:57

johnneman

rofl de bofl

quote:
AnonymousWP schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 16:01:
[...]

Werkt het wel met de camera-applicatie van OnePlus zelf (indien de third-party camera er niet op staat)? Zo ja: dan is werkt het alleen voor die camera-applicatie ;).
Ja met de standaard camera app werkt dit wel.
Ja maar ja maar :) het is Android dus dat moet toch wel kunnen? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt. Alhoewel google me ook niet zo snel wat opleverde, of ik zoek verkeerd..

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 07-12 18:00
Zo, ik heb mijn OnePlus 3T Midnight Black sinds gisteren ook binnen. Tot zover wel positieve indruk. Het is nog even wennen want ik kom van een Samsung S3 met android 4 haha.
Ik heb 1 vraagje:
Als je op Wifi of het mobiele data icoontje klikt krijg je een uitgebreider scherm te zien in plaats van dat je ze in of uitschakelt. Is dit te veranderen? Vind het zwaar irritant om telkens 2 handelingen te moeten verrichten om zoiets simpels te doen als de wifi of mobiele data aan of uit zetten.

OnePlus 3T Midnight Black

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
RobertVDN schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 20:02:
Zo, ik heb mijn OnePlus 3T Midnight Black sinds gisteren ook binnen. Tot zover wel positieve indruk. Het is nog even wennen want ik kom van een Samsung S3 met android 4 haha.
Ik heb 1 vraagje:
Als je op Wifi of het mobiele data icoontje klikt krijg je een uitgebreider scherm te zien in plaats van dat je ze in of uitschakelt. Is dit te veranderen? Vind het zwaar irritant om telkens 2 handelingen te moeten verrichten om zoiets simpels te doen als de wifi of mobiele data aan of uit zetten.
In plaats van het hele quick menu naar beneden zwiepen, direct na de eerste zwiep al op her wifi icoon klikken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertVDN
quote:
GreNade schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:37:
[...]

In plaats van het hele quick menu naar beneden zwiepen, direct na de eerste zwiep al op her wifi icoon klikken
Bij wifi werkt dat inderdaad alleen bij mobiele data niet. Dan krijg ik alsnog de volgende handeling.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
RobertVDN schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:06:
[...]

Bij wifi werkt dat inderdaad alleen bij mobiele data niet. Dan krijg ik alsnog de volgende handeling.
Waarom zou je mobiele data willen uitzetten? Als je wifi aanzet gaat mobiele data gewoon uit
quote:
johnneman schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 18:53:
Ja met de standaard camera app werkt dit wel.
Ja maar ja maar :) het is Android dus dat moet toch wel kunnen? Kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die hier tegenaan loopt. Alhoewel google me ook niet zo snel wat opleverde, of ik zoek verkeerd..
Volgens mij moet het ook in de camera-app zelf ingebakken zitten. Als jij 2 keer op de lock-button drukt, geeft hij het commando een bepaalt proces te openen. Dit proces is de standaard camera-app, en niet het proces van een andere app (tenzij je dat apart kan instellen natuurlijk, maar dat is niet zo). Het is Android, ja, maar die functie is door OnePlus ingebouwd, niet door Android.
quote:
GreNade schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 22:23:
Waarom zou je mobiele data willen uitzetten? Als je wifi aanzet gaat mobiele data gewoon uit
Haha, ik heb precies hetzelfde als @RobertVDN :p. Ik doe alles handmatig. Als ik het huis uitga, zet ik Wi-Fi uit en m'n mobiele data aan. Als ik thuis kom, zet ik m'n data uit en m'n Wi-Fi weer aan :). Dat ik Wi-Fi uitzet is vanwege security en privacyredenen. Dat dingetje over het uitzetten van data is gewoon een mix van zekerheid + soort van OCD. :p.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:11:
Haha, ik heb precies hetzelfde als @RobertVDN :p. Ik doe alles handmatig. Als ik het huis uitga, zet ik Wi-Fi uit en m'n mobiele data aan. Als ik thuis kom, zet ik m'n data uit en m'n Wi-Fi weer aan :). Dat ik Wi-Fi uitzet is vanwege security en privacyredenen. Dat dingetje over het uitzetten van data is gewoon een mix van zekerheid + soort van OCD. :p.
Wifi uitzetten kan ik me voorstellen, maar mobiele data aan en uit doet je telefoon toch echt al automatisch. Zodra je wifi verbinding hebt, schakelt je telefoon terug naar alleen bellen over 2g/4g. Echt geen reden om dan nog handmatig een knopje uit te gaan zetten
quote:
GreNade schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:26:
Wifi uitzetten kan ik me voorstellen, maar mobiele data aan en uit doet je telefoon toch echt al automatisch. Zodra je wifi verbinding hebt, schakelt je telefoon terug naar 2g, en gaat data uit. Echt geen reden om dan nog handmatig een knopje uit te gaan zetten
Maar is hij dan ook echt uit? Zal hij niet triggers uitvoeren af en toe om te kijken of er nog wel een Wi-Fi verbinding is? Bovendien valt mijn Wi-Fi wel eens uit (op m'n telefoon vanwege zwak bereik, wat een softwarematig probleem is), dan gaat hij dus automatisch over op data en vervolgens moet ik dan gaan checken of hij wel echt op Wi-Fi zit. Niet dat dat een probleem is, ik heb namelijk onbeperkt data, maar het vreet wel meer batterij dan Wi-Fi.. Vandaar :).

• Brumax
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 11-12 21:49
Sinds kort gebruik ik Arrow als launcher, maar kan iemand mij vertellen hoe ik nu de lockscreen wallpaper (apart van homescreen) kan instellen? De normale manier (afbeelding instellen als > lockscreen) werkt niet.

vice versa en weer terug

• stefijn
  • Laatst online: 10:34

stefijn

DBlogic

Ik heb sinds maandag een 3T, tevens mijn eerste ervaring met Android 7.

Ik gebruik Gmail-app voor email, en het volgende valt mij op: wanneer ik reply krijg op een mail van mijzelf en hiervan een notificatie in mijn lockscherm zie, en ik veeg de notificatie naar beneden (zodat je de inhoudt ziet) dan zie ik de afzender en mijn eigen berichttekst, niet die van de reply van de afzender.
Nogal onhandig, want ik zie wel dat er een reply op mijn bericht komt, maar ik kan de inhoud niet lezen....

Is dit een A7 probleem, of ligt dit aan de Gmail-app?

www.dblogic.nl MS Office-automatisering

• Wenzel
Klein probleempje met het uploaden van foto's. Tot vandaag toe gingen de gemaakte foto's automatisch naar mijn OneDrive (bij WiFi aan). Nu echter niet meer.

Als ik in OneDrive app kijk, Voortgang/Camera zie ik in de rij onder elkaar de gemaakte foto's met daarboven twee meldingen die elkaar snel afwisselen.
1. camera uploaden is gepauseerd
2. onedrive tijdelijk niet beschikbaar

Ik heb alle mogelijke instellingen doorgelopen, maar kan het niet vinden. OneDrive werkt gewoon, ik kan met mijn OP3T alles zien.

Misschien heeft het niets mee te maken, maar gisterenavond even Purify app geïnstalleerd en later weer er afgegooid omdat het te veel instellingen wilde aanpassen.

PS: OP3T is NIET geroot en loopt op 7.1.1 / 4.1.3

• RicardoD94
  • Laatst online: 21-05 12:13
Sinds 2 maanden gebruik ik ook de 3T. Altijd iPhone gehad, dus was wel flink wennen. iPhone is eigenlijk direct uit de doos gebruiksklaar, en bij Android toch veel naar wens moeten instellen. Voordeel, je kan alles aanpassen naar wens.

Nu heb ik een vraagje. Hoe hebben jullie de instellingen van ''Automatisch starten apps'' staan?
Ik heb deze optie uit staan omdat ik bij bepaalde apps geen notificaties ontvang als ik dit aan heb staan, en bij sommige apps weer wel. Is dus nog een beetje onduidelijk voor me.

De batterij duur van mijn toestel is prima. Ongeveer 6 uur SOT. Facebook verbruikt wel enorm veel en staat bovenaan in de vebruiklijst.

• djiedjee
Snelkoppeling naar de mobiele site op je homescreen werkt ook goed...
Geldt ook voor nu.nl, nos.nl etc.
quote:
RicardoD94 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:48:
Facebook verbruikt wel enorm veel en staat bovenaan in de vebruiklijst.

• vosje88
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 09-12 11:59
Een vriend van me overweegt om een 3T aan te schaffen. Belangrijk bij deze keuze is de dual sim. Momenteel heeft hij een werk telefoon en een privé telefoon wat erg onhandig is. Echter wil hij wel op beide telefoons dezelfde functionaliteit hebben. Waaronder dus ook whatsapp via beide SIM's tegelijkertijd. Nou heb ik wat gegoogled maar ik kan niet bevredigende ervaringen vinden hierover. Is er hier iemand die hier meer ervaring mee heeft?

• RicardoD94
quote:
djiedjee schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:51:
Snelkoppeling naar de mobiele site op je homescreen werkt ook goed...
Geldt ook voor nu.nl, nos.nl etc.

[...]
Het heeft dus niet te maken dat ik Facebook toestemming heeft om automatisch te starten?
Nu.nl staat niet in mijn lijst, gebruik de app hooguit 15min per dag om wat nieuws te lezen.

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
vosje88 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:53:
Een vriend van me overweegt om een 3T aan te schaffen. Belangrijk bij deze keuze is de dual sim. Momenteel heeft hij een werk telefoon en een privé telefoon wat erg onhandig is. Echter wil hij wel op beide telefoons dezelfde functionaliteit hebben. Waaronder dus ook whatsapp via beide SIM's tegelijkertijd. Nou heb ik wat gegoogled maar ik kan niet bevredigende ervaringen vinden hierover. Is er hier iemand die hier meer ervaring mee heeft?
Parallel spaces werkt goed hier :)

• RobertVDN
quote:
AnonymousWP schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:35:
[...]

Maar is hij dan ook echt uit? Zal hij niet triggers uitvoeren af en toe om te kijken of er nog wel een Wi-Fi verbinding is? Bovendien valt mijn Wi-Fi wel eens uit (op m'n telefoon vanwege zwak bereik, wat een softwarematig probleem is), dan gaat hij dus automatisch over op data en vervolgens moet ik dan gaan checken of hij wel echt op Wi-Fi zit. Niet dat dat een probleem is, ik heb namelijk onbeperkt data, maar het vreet wel meer batterij dan Wi-Fi.. Vandaar :).
Inderdaad. Bij ons thuis wil de Wifi nog weleens wegvallen of ik ben net buiten het bereik van de Wifi. Als ik dan toevallig net een filmpje oid aan het kijken ben dan vreet dat MB's.
Daarnaast heb ik mijn data niet de hele dag aan staan. Zodra ik van huis ben zet ik mijn data aan op het moment dat ik tijd heb om op mijn telefoon te kijken en zodra hij weer in mijn zak gaat staat het uit.

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 07:03
Hebben mensen ook soms dat zij sporadisch hun verbinding verliezen met hun operator waardoor ze opnieuw hun PIN-code moeten invoeren? Ik heb zeker 2x in de maand dat ik 'enkel noodoproepen' krijg. De verbinding werkt wel weer terug en de melding verdwijnt als ik het toestel opnieuw heb opgestart en mijn PIN-code in voer. De kans is uiteraard groter dat dit ligt aan mijn operator, maar ik wil dit wel even voor de zekerheid weten.

• djiedjee
DISA werkt erg goed. zie eerder in dit topic.
quote:
vosje88 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:53:

• djiedjee
soms moet ik wel de toestelpincode opnieuw invoeren. De simpincode eigenlijk nooit.
quote:
Le Enfant! schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 18:39:
Hebben mensen ook soms dat zij sporadisch hun verbinding verliezen met hun operator waardoor ze opnieuw hun PIN-code moeten invoeren? Ik heb zeker 2x in de maand dat ik 'enkel noodoproepen' krijg. De verbinding werkt wel weer terug en de melding verdwijnt als ik het toestel opnieuw heb opgestart en mijn PIN-code in voer. De kans is uiteraard groter dat dit ligt aan mijn operator, maar ik wil dit wel even voor de zekerheid weten.

• djiedjee
facebook is vaker problematisch geweest, maar niet altijd.
Ik heb ook wel meegemaakt dat de app mijn telefoon niet in slaapstand liet gaan. App afsluiten helpt dan wel weer, maar ik was er klaar mee...
quote:
RicardoD94 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:53:
[...]

Het heeft dus niet te maken dat ik Facebook toestemming heeft om automatisch te starten?
Nu.nl staat niet in mijn lijst, gebruik de app hooguit 15min per dag om wat nieuws te lezen.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Meerdere posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

rens-br wijzigde deze reactie 11-05-2017 10:08 (10%)

• ebk71
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:43
Gebruik al maand of 4 zonder problemen contactloos betalen via mijn 3T. Gisteren lukte het niet, pinautomaat bleef op wachten staan. Bij deze pin(kantine) heeft het altijd gewerkt. Iemand wel eens eerder gehad? Vanmiddag nog eens proberen en anders herstart of pas opnieuw koppelen maar vind het wel vreemd.

• pr0mo
  • Registratie: december 2009
quote:
ebk71 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 09:36:
Gebruik al maand of 4 zonder problemen contactloos betalen via mijn 3T. Gisteren lukte het niet, pinautomaat bleef op wachten staan. Bij deze pin(kantine) heeft het altijd gewerkt. Iemand wel eens eerder gehad? Vanmiddag nog eens proberen en anders herstart of pas opnieuw koppelen maar vind het wel vreemd.
Ik gebruik dat ook al een aantal maanden zonder problemen en ik had het dinsdag dat hij het 1x niet deed pas ongeschikt gaf hij aan. daarna bij een andere winkel gedaan werkte het vlekkeloos.

• Laurence007
  • Registratie: februari 2015
  • Laatst online: 11-12 19:04

Laurence007

Techblogger

Over betalen gesproken: de ING bankieren-app heeft al meerdere keren aangegeven dat de vingerafdruk is geblokkeerd. Vervolgens via de instellingen van de app alles weer opnieuw instellen, maar het probleem is nu al meerdere keren teruggekomen. Heeft iemand anders hier ook problemen mee / een oplossing?

10 tips en tricks voor de OnePlus 3 en 3T

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 07-12 13:14

JamesB009

Sjimmeh!!

1 keer dit probleem gehad, maar helaas geen oplossing gevonden. :/
quote:
Laurence007 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:30:
Over betalen gesproken: de ING bankieren-app heeft al meerdere keren aangegeven dat de vingerafdruk is geblokkeerd. Vervolgens via de instellingen van de app alles weer opnieuw instellen, maar het probleem is nu al meerdere keren teruggekomen. Heeft iemand anders hier ook problemen mee / een oplossing?

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

• tiguan
  • Nu online
Die weer app die ze standaard erbij leveren is erg summier, dacht ik. Kom ik er net achter dat als je omhoog veegt dat je dan een overzicht krijgt van de rest van de week :P

Een beetje uitleg of een aanwijzing had opzich niet misplaatst geweest.

tiguan wijzigde deze reactie 11-05-2017 21:37 (17%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• pr0mo
quote:
Laurence007 schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 12:30:
bijna maandelijks dit probleem ook nog geen oplossing gevonden. hoe vaak ik de ING app wel heb weggedrukt omdat ik dacht dat ik de vingerafdrukscanner kon gebruiken 8)7 |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laurence007

Laurence007

Techblogger

quote:
pr0mo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 08:42:
[...]

bijna maandelijks dit probleem ook nog geen oplossing gevonden. hoe vaak ik de ING app wel heb weggedrukt omdat ik dacht dat ik de vingerafdrukscanner kon gebruiken 8)7 |:(
Zou het dan OP3T specifieke bug zijn? Of hebben andere Android-apparaten hier ook last van? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pr0mo
quote:
Laurence007 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Zou het dan OP3T specifieke bug zijn? Of hebben andere Android-apparaten hier ook last van? 8)7
op mijnOP3 ook last van gehad dus ik denk dat dit een algemene bug is

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 10:00

Esumontere

Ik spreek nooit de waarheid.

Voor de mensen met battery drains: ik heb Greenify geïnstalleerd, en vervolgens de Facebook app op automatisch snoozen gezet. Ondanks dat Fb niet op hoog energieverbruik stond, zijn daarmee alle drains verholpen.

Computers zijn saai. Een flipperkast bouwen is veel gaver!!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jantje_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
quote:
pr0mo schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 11:48:
[...]

op mijnOP3 ook last van gehad dus ik denk dat dit een algemene bug is
In mijn directe omgeving zijn er 4 gebruikers van de ING app met vinger afdruk, die geen hinder ondervinden... Toestellen zijn wel geroot maar met originele oxygenOs...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aerocooluser
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11-12 21:57
Iets minder goed nieuws voor ons, hoop dat ze dit op zeer korte termjn oplossen...
https://www.bleepingcompu...-to-os-downgrade-attacks/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RicardoD94
quote:
Esumontere schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:55:
Voor de mensen met battery drains: ik heb Greenify geïnstalleerd, en vervolgens de Facebook app op automatisch snoozen gezet. Ondanks dat Fb niet op hoog energieverbruik stond, zijn daarmee alle drains verholpen.
Krijg je dan nog wel meldingen van FB?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laurence007

Laurence007

Techblogger

quote:
Jantje_ schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 13:22:
[...]

In mijn directe omgeving zijn er 4 gebruikers van de ING app met vinger afdruk, die geen hinder ondervinden... Toestellen zijn wel geroot maar met originele oxygenOs...
Ook OnePlus 3 / 3T toestellen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

quote:
RicardoD94 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 17:29:
[...]

Krijg je dan nog wel meldingen van FB?
Ik wil geen meldingen van Facebook, dus geen idee.

• Jantje_
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 10:32
quote:
Laurence007 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 19:30:
[...]

Ook OnePlus 3 / 3T toestellen?
Idd OP3T toestellen ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 08-12 21:34
quote:
Op mijn Honor 8 pro werkte gisteren de finger scan bij ING ook niet. Lijkt dus niet aan 3T te liggen.

• tiguan
  • Nu online
quote:
Esumontere schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:55:
Om die reden heb ik FB lite geinstalleerd. Die is eigenlijk bedoeld voor landen met slecht internet, maar ik vind 't wel ideaal moet ik zeggen. Die ene keer dat ik dan een keer FB wil checken op m'n phone, dan kan het gewoon, maar verder wordt je niet gestoord door de app en het kost weinig tot geen batterij.

tiguan wijzigde deze reactie 13-05-2017 14:19 (15%)

• Puddi Puddin
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 08:58

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

Swipe is ook een hele goede alternatief voor Facebook. Daarnaast is Naptime een goede oplossing.

Android Fanaat!

• stefijn

stefijn

DBlogic

Iemand problemen met de "back" (onscreen) button? Mijn telefoon wil heel vaak niet terug, pas na 4/5 x tappen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
stefijn schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 23:00:
Iemand problemen met de "back" (onscreen) button? Mijn telefoon wil heel vaak niet terug, pas na 4/5 x tappen
Hmm apart. Heb je hem geroot? Anders even rebooten. En kijken of het dan weg is. Sinds wanneer heb je dit probleem en wanneer kwam het op duiken?

Android Fanaat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Laurence007

Laurence007

Techblogger

quote:
iestyn99 schreef op zaterdag 13 mei 2017 @ 13:42:
[...]

Op mijn Honor 8 pro werkte gisteren de finger scan bij ING ook niet. Lijkt dus niet aan 3T te liggen.
Dat zou wel suf zijn van ING, waarom is dat nog niet gefixt? Verder heb ik regelmatig dat ik geen bestanden vanuit Google Drive kan downloaden, alleen een herstart lost het op. Vrij irritant |:(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stefijn

stefijn

DBlogic

quote:
Puddi Puddin schreef op zondag 14 mei 2017 @ 10:16:
[...]

Hmm apart. Heb je hem geroot? Anders even rebooten. En kijken of het dan weg is. Sinds wanneer heb je dit probleem en wanneer kwam het op duiken?
Heb de telefoon nu een week of zo. Gewoon stock dus. Voor zover ik weet had ik er "direct" last van, meestal doet ie t goed, regelmatig niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
stefijn schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Heb de telefoon nu een week of zo. Gewoon stock dus. Voor zover ik weet had ik er "direct" last van, meestal doet ie t goed, regelmatig niet
Kan duiden op een defect. Even in de gaten houden dus. Al een factory reset gedaan?

Android Fanaat!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• stefijn

stefijn

DBlogic

quote:
Puddi Puddin schreef op zondag 14 mei 2017 @ 15:47:
[...]

Kan duiden op een defect. Even in de gaten houden dus. Al een factory reset gedaan?
Defect? Nee het is een softwareprobleem. De onscreen button licht namelijk wel op, maar hij gaat niet "back". Vaak moet ik 4 a 6x drukken

Zal de hardwarebuttons eens een tijdje gebruiken

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Puddi Puddin

Puddi Puddin

Japanse Pudding FTW!

quote:
stefijn schreef op zondag 14 mei 2017 @ 16:45:
[...]

Defect? Nee het is een softwareprobleem. De onscreen button licht namelijk wel op, maar hij gaat niet "back". Vaak moet ik 4 a 6x drukken

Zal de hardwarebuttons eens een tijdje gebruiken
Hmm wellicht een factory reset dan. Het hoort niet dan weet je dat!

Android Fanaat!

Acties:
  • 0Henk 'm!
De discussie en oplossing over het omzeilen van de root beveiliging van Netflix hoort in: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's de berichten die daar over gingen zijn dan ook die kant op verplaatst.

Acties:
  • 0Henk 'm!
En Open Beta 7 is aangekondigd :).

Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 7 for the OnePlus 3T

Hier de changelog:
  • Enabled Bug report feedback app (User Feedback)
  • Fixed duplicate Contacts after upgrading
  • Fixed Contacts search function bug
  • Fixed alarm clock occasionally not ringing
  • Fixed certain app crashes
  • Fixed some display issues with Dark and Light themes
  • Optimized power consumption
  • General bug fixes

Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_7/

Beta 7 staat nu op de FTP-server van Chris.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 11-12 22:36

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik lijk de laatste week veel problemen met bereik te hebben. Oproepen die niet binnenkomen, bij het bellen gaat de telefoon niet over.

In de statusbar lijkt het signaal voldoende. Wel erg vervelend.

Edit: Nu ik Wifi uitzet zie ik 3G symbool met een uitroepteken ernaast. Lijkt niet goed. Signaal wel vol.

Edit2: Blijkt lokaal probleem met bereik i.c.m. provider te zijn.

M-ThijZ wijzigde deze reactie 16-05-2017 22:18 (31%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
M-ThijZ schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 11:02:
Ik lijk de laatste week veel problemen met bereik te hebben. Oproepen die niet binnenkomen, bij het bellen gaat de telefoon niet over.

In de statusbar lijkt het signaal voldoende. Wel erg vervelend.

Edit: Nu ik Wifi uitzet zie ik 3G symbool met een uitroepteken ernaast. Lijkt niet goed. Signaal wel vol.
Nog nooit van dat probleem gehoord. Welke versie draai je? Wat heb je allemaal al geprobeerd om het probleem te verhelpen?

• demo31051987
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 11-12 15:38

demo31051987

a.k.a. Extigo

Inmiddels heb ik de Oneplus 3T drie weken in bezit. Overall, het toestel is geweldig. Hij is lekker snel, weinig tot geen bloatware en een camera die goed genoeg is voor het dagelijks gebruik. Een groot nadeel vind ik de trilsensor. Deze voelt goedkoop aan en wanneer ik gebeld wordt, is het trillen niet heel sterk en mis ik dus veel gesprekken. Verder eigenlijk weinig slechts te melden voor een flagship-killer met een goede prijs. Ik kom zelf van een Samsung Galaxy S6 Edge af en het is een wereld van verschil. Tuurlijk, de Samsung heeft de Edge en zijn functionaliteiten daarvoor, maar hij is een stuk langzamer en al die rotzooi die er op geinstalleerd is, is gewoonweg irritant.

Al met al erg tevreden over de OP3T en ik denk dat ik de komende jaren een Oneplus blijf gebruiken als ze dit soort kwalitatief goede telefoon blijven maken.

Heb inmiddels ook wat extra kabels besteld via Banggood.com. Het gaat hier om een aantal Blitzwolf kabels en verloopjes, namelijk de BW-TC2 3A USB Type C Braided 1.8m, de BW-A1 USB Type-C to Micro USB Adapter en de BW-CB10 3A Double-sided Reversible 1m Charging Data USB Type C Cable. De verloopjes werken goed, maar de micro-usb kant gaat niet heel ver in het verloopje waardoor de micro-usb kabel soms uit het verloopje valt. De kabels zijn verder prima en het toestel lijkt ook goed te laden met deze kabels.

Technology is anything that wasn't around when you were born. - Alan Kay

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Even hier neerzetten, had m per ongeluk in het OP3 topic gezet

Hmm, ik heb een bluetooth headphone aangeschaft, maar het lijkt net alsof ie problemen geeft icm wifiverbindingen. Het geluid geeft af en toe een hiccup in de volgende situaties:

- Verbonden met 2,4GHz wifi
- Wifi aan, maar niet verbonden

in de volgende situaties komt het niet voor
- Verbonden met 4g, wifi uit
- Verbonden met 5GHz wifi (AC of N maakt geen verschil)

Iemand ervaring en misschien een fix? Ik heb er in de auto nooit iets van gemerkt omdat de wifi dan toch uit staat, maar deze koptelefoon gebruik ik ook thuis.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

quote:
GreNade schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:22:
Even hier neerzetten, had m per ongeluk in het OP3 topic gezet

Hmm, ik heb een bluetooth headphone aangeschaft, maar het lijkt net alsof ie problemen geeft icm wifiverbindingen. Het geluid geeft af en toe een hiccup in de volgende situaties:

- Verbonden met 2,4GHz wifi
- Wifi aan, maar niet verbonden

in de volgende situaties komt het niet voor
- Verbonden met 4g, wifi uit
- Verbonden met 5GHz wifi (AC of N maakt geen verschil)

Iemand ervaring en misschien een fix? Ik heb er in de auto nooit iets van gemerkt omdat de wifi dan toch uit staat, maar deze koptelefoon gebruik ik ook thuis.
Hoewel ik je helaas niet verder kan helpen wil ik je erop wijzen dat het probleem door 2 apparaten kan komen, je geeft nu de schuld aan de telefoon (wat goed de oorzaak kan zijn), maar over welke koptelefoon hebben we het en zou het daar niet aan kunnen liggen?

Canon 7D || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

quote:
rockhopper schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:38:
[...]

Hoewel ik je helaas niet verder kan helpen wil ik je erop wijzen dat het probleem door 2 apparaten kan komen, je geeft nu de schuld aan de telefoon (wat goed de oorzaak kan zijn), maar over welke koptelefoon hebben we het en zou het daar niet aan kunnen liggen?
Het gaat om de Sony MDR-770BN, die op andere apparaten wel zonder problemen lijkt te werken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

quote:
GreNade schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 10:39:
[...]

Het gaat om de Sony MDR-770BN, die op andere apparaten wel zonder problemen lijkt te werken
Ik heb met mijn Teufel Airy dat probleem eigenlijk niet. Ik gebruik die vooral tijdens het sporten, altijd met wifi aan (want Spotify), en verbinding is altijd stabiel. Heel soms een kleine onderbreking, maar dat komt dan vooral omdat mijn telefoon onder de bench ligt (die van staal is gemaakt).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GreNade

GreNade

Zeg maar Wouter

Nouja, ik ga het even aanzien. Sony heeft een actie dat ik binnen 30 dagen mag terugsturen, als het me niet bevalt stuur ik m gewoon terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Laatst online: 10:27
Dit is niet de juiste plek voor aankoopadvies

l3art wijzigde deze reactie 23-05-2017 11:19 (81%)

Acties:
  • 0Henk 'm!
quote:
anessie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:01:
https://oneplus.net/be_nl/dash-car-charger
https://oneplus.net/nl/dash-car-charger

Ter info, Car Charger is heel even op stock, snel wezen!

Niet iedereen kijkt naar het accessoires topic.

Ik kan hem dik aanraden: spotify, maps, flitsapps, V4A, max brightness, alles aan en toch trekt hij je telefoon vol (en je auto leeg).
Had ik inderdaad in het accessoires topic vermeld, maar om het hier te vermelden en erover te praten mag eigenlijk niet.

Ik wacht even totdat OnePlus met een nieuwe powerbank komt (AnonymousWP in "[OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic").
quote:
TjRuben schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:06:
Hallo,

Geen idee of ik hier goed zit, maarja. Ik heb een oneplus 2 en sinds gisteravond werkt het scherm niet meer. Beetje in een vochtige kamer geweest terwijl er wat scheuren in mijn scherm zitten. Ben bang dat er dus water in het toestel is gekomen.

Hele nacht in de rijst gelegen, maar scherm doet het nog steeds niet, wel krijg ik ringtones en brand het notificatie lichtje.

Ik heb hem nog niet opnieuw kunnen opstarten omdat het scherm dus niet werkt en de batterij is nog vrij vol denk ik...

Iemand enig idee of hij nog te redden is? of is het RIP :'(
Je vraag hoort eigenlijk hier, maar een mod zal deze zometeen verplaatsen naar het goede topic :).
quote:
Makkelijke keuze als het aan mij ligt: OnePlus 3T :).

l3art wijzigde deze reactie 23-05-2017 11:20 (5%)

Pagina: 1 ... 27 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem

Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S9 Google Pixel 2 Far Cry 5 Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*