- simkaarten die spontaan resetten en pincodes vereisen (soms 20 keer per uur)
- spontane reboots
- accu die in 3 uur leegloopt en de volgende dag weer prima werkt
- data roaming die spontaan uitgezet word als je de grens oversteekt
- wallpapers die ineens niet meer aangepast kunnen worden
- data die ineens uit staat en niet meer aan wil (rebooten)
- accu lading word ineens niet meer bijgewerkt, blijft uren en uren op hetzelfde percentage staan
en de killer:
- belofte naar android 7, word na 2 jaar ingetrokken en we blijven op android 6.
Het toestel zelf is snel, gelikt, heeft precies de features die ik nodig heb, mooi scherm, alles prachtig. Ik was werkelijk waar heel gelukkig met het toestel zelf, maar ik moet er ook op kunnen vertrouwen voor mijn dagelijkse werk, en dat kon ik op een gegeven moment gewoon niet meer. Het is gewoon jammer dat zo'n goed toestel gepaard gaat met zulke slechte service vanuit de fabrikant als het om software gaat.
De software is helemaal factory gereset voor de volgende eigenaar, stock heb ik er nooit problemen mee gehad, wellicht dat die problemen ook met alle software te maken had die er op moest, en anders kun je altijd een ander image overwegen, maar dat heb ik nooit gekund vanwege Airwatch device management (alleen stock images toegestaan).
De Samsung is door mijn werk geleverd en dus hun verantwoordelijkheid. Als er wat mee is smijt ik hem binnen bij IT en regelen zij het maar.
[
Voor 4% gewijzigd door
HTT-Thalan op 09-09-2017 10:39
]