Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-08 08:35
Niekjuh schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 14:02:
Mijn homebutton werkt sinds dit weekend helaas niet meer, nul response.

Ondertussen de on-screen knoppen aangezet, daar red ik me tot nu toe prima mee, maar wellicht dat iemand hier nog tips heeft over hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb dit ook gehad met mijn OP2, dit probleem komt vaker voor en het is de homebutton die defect is.
Wanneer je hem via *#808# niet kan bereiken dan is het een hardwarematig defect.
Gewoon opsturen voor garantie binnen 2 weken heb je hem weer thuis. :*)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Geen idee of ik hier goed zit, maarja. Ik heb een oneplus 2 en sinds gisteravond werkt het scherm niet meer. Beetje in een vochtige kamer geweest terwijl er wat scheuren in mijn scherm zitten. Ben bang dat er dus water in het toestel is gekomen.

Hele nacht in de rijst gelegen, maar scherm doet het nog steeds niet, wel krijg ik ringtones en brand het notificatie lichtje.

Ik heb hem nog niet opnieuw kunnen opstarten omdat het scherm dus niet werkt en de batterij is nog vrij vol denk ik...

Iemand enig idee of hij nog te redden is? of is het RIP :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 08:54
Verwijderd schreef op maandag 22 mei 2017 @ 21:06:
Iemand enig idee of hij nog te redden is? of is het RIP :'(
In je beste geval is alleen je scherm defect. In het ergste geval is er meer defect. Je zou even contact op kunnen nemen met de Chat om te vragen wat een schermswap kost. Bij de OnePlus 3T kost dit maar 95 euro.
Ik heb hem nog niet opnieuw kunnen opstarten omdat het scherm dus niet werkt en de batterij is nog vrij vol denk ik...
Als je de aan/uit knop lang inhoudt gaat de telefoon vanzelf uit en als je hem langer inhoudt gaat die weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-07 17:43

freddy0519

It hurts when IP

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 09:32:
[...]

Ik had dit ook met 3.5.8, maar ik had dan ook nog nooit een clean install gedaan.

Ik kan je aanraden het volgende te proberen om de accuduur te verbeteren (staat op volgorde van eerst naar laatste stap):
  • Instellingen > "Back-up maken en resetten" > uitzetten
  • Instellingen > "Locatie" > bolletjes rechtsboven > "Scannen" > "Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen" uitzetten
  • Instellingen > "Wifi" > tandwiel > "Scannen altijd beschikbaar" uitschakelen
  • Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
  • Instellingen > "Opslag & geheugen" > "Opslag" > "Gegevens in het cachegeheugen" > "ok"
  • Je thema op donker/zwart zetten
  • Recovery > "English" > "Wipe data and cache" > "wipe cache" > "ok"
Als bovenstaande niet helpt, dan raad ik een factory reset aan.
Na een dag of 2 toch besloten om een factory reset te doen. Nu gaat het al iets beter, maar ik vermoed dat er deze zomer wel vervanging zal komen. Wellicht de OP5 8)

Al doende leert men, al draaiende keert men.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21:48
Al enige tijd is m'n opo2 enorm traag. Het openen van apps kan soms seconden duren. Na switchen van launcher is de telefoon voor een korte duur snel, maar enkele dagen zie ik weer het zelfde gedrag. Herkent iemand zich hier in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Regenbui schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:17:
Al enige tijd is m'n opo2 enorm traag. Het openen van apps kan soms seconden duren. Na switchen van launcher is de telefoon voor een korte duur snel, maar enkele dagen zie ik weer het zelfde gedrag.
Heb je al een keer je cache verwijderd via de recovery? Mocht dat niet werken kan een factor reset ook nog helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:03
Iemand ervaring met het vervangen van de accu? Android OS blijft als hoogste verbruiker staan. Heb na ongeveer veertig minuten SOT amper bijna 50 procent stroom verbruikt. Het lijkt haast alsof de telefoon even snel leegloopt met het scherm uit als aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 29 mei 2017 @ 15:30:
Iemand ervaring met het vervangen van de accu? Android OS blijft als hoogste verbruiker staan. Heb na ongeveer veertig minuten SOT amper bijna 50 procent stroom verbruikt. Het lijkt haast alsof de telefoon even snel leegloopt met het scherm uit als aan..
Nope, maar schijnt prima zelf te kunnen. Staat op YouTube allemaal. Je kan net zo goed even de Support contacteren.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op maandag 29 mei 2017 @ 16:00:
[...]

Nope, maar schijnt prima zelf te kunnen. Staat op YouTube allemaal. Je kan net zo goed even de Support contacteren.
Hoe zou support van hulp kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 29 mei 2017 @ 17:30:
Hoe zou support van hulp kunnen zijn?
Omdat wij het ook niet meer weten. Je gaf aan dat je al een factory reset had gedaan en dat dit niet hielp. Je kan aan OnePlus een nieuwe accu vragen, maar dan moet je wel je toestel opsturen. Is gratis, het vervangen. Valt binnen garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:17:
[...]

Omdat wij het ook niet meer weten. Je gaf aan dat je al een factory reset had gedaan en dat dit niet hielp. Je kan aan OnePlus een nieuwe accu vragen, maar dan moet je wel je toestel opsturen. Is gratis, het vervangen. Valt binnen garantie.
O kijk, top, dat wist ik niet! Hoe lang zit er garantie op de telefoon dan? Die van mij is nu iets ouder dan een jaar. En heb je toevallig ergens een bron? Overigens heb ik recentelijk geen factory reset gedaan, ik denk dat je me met iemand anders verwart. ;) Daarnaast denk ik ook niet dat dit effect zal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 29 mei 2017 @ 23:40:
O kijk, top, dat wist ik niet! Hoe lang zit er garantie op de telefoon dan? Die van mij is nu iets ouder dan een jaar. En heb je toevallig ergens een bron? Overigens heb ik recentelijk geen factory reset gedaan, ik denk dat je me met iemand anders verwart. ;) Daarnaast denk ik ook niet dat dit effect zal hebben.
Buiten de EU heb je maar 1 jaar garantie, maar omdat OnePlus aan de wetgeving van de EU moet voldoen, heb je gewoon 2 jaar garantie. Dat is @rens-br ook gelukt met z'n OnePlus One (hij heeft ook z'n accu laten vervangen). Wellicht dat hij je wilt/kan vertellen hoe dat is gegaan etc, want ik heb er (nog) geen ervaring mee, mocht je het willen natuurlijk. Bron: https://oneplus.net/nl/privacy-and-legal
Staat bij "24 maanden".

Jup, ik verwar je dan blijkbaar met iemand anders (ik help zoveel mensen hier op het forum, dat ik niet kan/wil/ga bijhouden wie wat gedaan heeft :p). Ik zou eerst eens overwegen om een factory reset te doen, want de Support gaat dat vast en zeker ook aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-07 09:51
Slecht nieuws voor een ieder met OnePlus 2 in combinatie met de Abn AMRO App. Sinds de laatste update werkt de fingerprint functionaliteit niet meer. Heb contact gehad met Abn, en ze zeggen dat Google de OnePlus 2 niet meer op de "lijst" heeft staan van telefoons die finger print hebben die veilig genoeg zijn. Ik heb geen idee wat voor lijst dit is en waarom dit niet meer zo is. Echt balen. Het liefst wil ik nu downgraden naar de vorige versie, maar heb geen back up bestand. En om apk bestanden via het net erop te zetten wil ik ook niet, vooral niet omdat het een bankieren App is. Abn zegt dat ze de apk ook niet willen leveren via een andere kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
Andere bank nemen kan ook nog. :9

Maar wel bijzonder dat Google hem ineens van de lijst gehaald heeft idd. Ik zou dan benieuwd zijn wat de beweegredenen van Google hierachter zijn als ik er 'last' van had. Gelukkig heb ik geen ABN Amro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
overstappen kan altijd, maar bankier ook bij de Rabo en N26. Vind de app van ABN een van de betere. maar de fingerprint issue is echt vervelend.
Weet iemand waar we die lijst kunnen vinden? wil naar aanleiding van dat document een mailtje naar google en oneplus sturen, waarom de OP2 er niet meer opstaat.

EDIT:

heb deze mail ontvangen:

Geachte heer xxx,

Zoals gisteren besproken wordt de Vingerprint functionaliteit voor de OnePlus2 niet meer ondersteund door de Google Support library.
Om die reden is de vingerafdruk niet meer door Mobiel Bankieren op u toestel te gebruiken.
We begrijpen dat dit verveld voor u is.

Meer over de Support library kunt u hier vinden: https://developer.android...upport-library/index.html

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO BANK N.V.

xxxx - Team Mobiel Bankieren

kan via die link niet een lijstje met telefoons vinden die wel support hebben, iemand anders wel?

[ Voor 51% gewijzigd door SolarOrbiter op 31-05-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:29
SolarOrbiter schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 10:45:
overstappen kan altijd, maar bankier ook bij de Rabo en N26. Vind de app van ABN een van de betere. maar de fingerprint issue is echt vervelend.
Weet iemand waar we die lijst kunnen vinden? wil naar aanleiding van dat document een mailtje naar google en oneplus sturen, waarom de OP2 er niet meer opstaat.

EDIT:

heb deze mail ontvangen:

Geachte heer xxx,

Zoals gisteren besproken wordt de Vingerprint functionaliteit voor de OnePlus2 niet meer ondersteund door de Google Support library.
Om die reden is de vingerafdruk niet meer door Mobiel Bankieren op u toestel te gebruiken.
We begrijpen dat dit verveld voor u is.

Meer over de Support library kunt u hier vinden: https://developer.android...upport-library/index.html

Met vriendelijke groet,
ABN AMRO BANK N.V.

xxxx - Team Mobiel Bankieren

kan via die link niet een lijstje met telefoons vinden die wel support hebben, iemand anders wel?
toon volledige bericht
De Rabobank Android app zou ook support voor de fingerprint reader moeten hebben. Het kan aan mij liggen, maar ik heb die feature op mijn OP2 nog niet gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
gebruik de Rabobank app (bijna) niet, nooit gekeken naar de finger print mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwadKoor
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-01 19:49
Regenbui schreef op woensdag 24 mei 2017 @ 22:17:
Al enige tijd is m'n opo2 enorm traag. Het openen van apps kan soms seconden duren. Na switchen van launcher is de telefoon voor een korte duur snel, maar enkele dagen zie ik weer het zelfde gedrag. Herkent iemand zich hier in?
Heb ik ook gehad. Eerste keer heb ik een factory reset uitgevoerd. Voor een aantal weken terug gebeurde het weer. Toen ben ik geswitched naar LineageOS, werkt tot nu toe prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwadKoor
Mint schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:45:
[...]

De Rabobank Android app zou ook support voor de fingerprint reader moeten hebben. Het kan aan mij liggen, maar ik heb die feature op mijn OP2 nog niet gevonden.
Bij mij zit die onder: Menu (Linksbovenin rekeningoverzicht) > Instellingen > Fingerprint instellen (Helemaal Onderaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
BL4CKOUT. schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 20:07:
[...]

Bij mij zit die onder: Menu (Linksbovenin rekeningoverzicht) > Instellingen > Fingerprint instellen (Helemaal Onderaan)
Apart, staat er bij mij niet tussen... Ik draai nu nog OxygenOS 3.5.8, binnenkort eens met LineageOS proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn OP2 doet raar. Ik moet minstens 20 keer per dag de pincode van mijn SIMkaart intikken, anders ben ik 'offline'. Uiteraard heb ik een nieuwe SIMkaart aangevraagd, maar die lost het probleem niet op. De firmware is niet recent bijgewerkt, ik vermoed dat het daar dus niet aan ligt. Als ik het toestel heftig heen-en-weer schud lijkt het niet te gebeuren.

Iemand een idee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwadKoor
pven schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:
Mijn OP2 doet raar. Ik moet minstens 20 keer per dag de pincode van mijn SIMkaart intikken, anders ben ik 'offline'. Uiteraard heb ik een nieuwe SIMkaart aangevraagd, maar die lost het probleem niet op. De firmware is niet recent bijgewerkt, ik vermoed dat het daar dus niet aan ligt. Als ik het toestel heftig heen-en-weer schud lijkt het niet te gebeuren.

Iemand een idee?
Toestel misschien recent open geschroefd? Of iets waardoor de simkaarthouder misschien niet helemaal goed zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BL4CKOUT. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:22:
[...]

Toestel misschien recent open geschroefd? Of iets waardoor de simkaarthouder misschien niet helemaal goed zit?
Nee, ook allemaal niet. Ook niet hard gevallen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KwadKoor
Al geprobeerd of er hetzelfde gebeurd in het 2e simkaart slot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zunrob
pven schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 09:56:

Iemand een idee?
Even terug lezen, was een fout in 3.5.6, zou in 3.5.8 opgelost zijn. Is bij mij echter niet het geval. Ik heb het "opgelost" door vragen voor simkaart pincode uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BL4CKOUT. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:42:
Nee, niet aan gedacht. Ga ik straks proberen.
zunrob schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 00:16:
[...]

Even terug lezen, was een fout in 3.5.6, zou in 3.5.8 opgelost zijn. Is bij mij echter niet het geval. Ik heb het "opgelost" door vragen voor simkaart pincode uit te schakelen.
Ik neem aan dat je het over de Oxyen-versie hebt? Ik heb versie 3.1.0 er nog op staan.

Dat uitzetten van de pincode is een idee, maar als het dan tijdens een gesprek gebeurt ben ik alsnog de verbinding kwijt toch?

[ Voor 17% gewijzigd door pven op 03-06-2017 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
pven schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:57:
[...]

Nee, niet aan gedacht. Ga ik straks proberen.

[...]

Ik neem aan dat je het over de Oxyen-versie hebt? Ik heb versie 3.1.0 er nog op staan.

Dat uitzetten van de pincode is een idee, maar als het dan tijdens een gesprek gebeurt ben ik alsnog de verbinding kwijt toch?
Volgens mij wel ja, is bij mij tot nu toe één keer gebeurt als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nou, jammer maar helaas: OnePlus staakt de ondersteuning voor de OnePlus 2.. Was stiekem wel te verwachten, maar toch smerig van OnePlus dat ze Nougat hebben belooft..

https://forum.xda-develop...hp?p=72488326&postcount=6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:25
Anonymoussaurus schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:42:
Nou, jammer maar helaas: OnePlus staakt de ondersteuning voor de OnePlus 2.. Was stiekem wel te verwachten, maar toch smerig van OnePlus dat ze Nougat hebben belooft..

Tsjah... Custom roms draaien al jaren beter op de OP2 dan een stock rom, dus niks wat iemand nu nog hoeft te weerhouden om een custom rom eens een zwengel te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op zondag 4 juni 2017 @ 13:42:

Als dit waar is zou dat erg jammer zijn. Dan blijkt ook maar weer hoeveel de beloftes van OnePlus waard zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
LineageOS it is then.. Erg jammer inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Mint schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:23:
LineageOS it is then.. Erg jammer inderdaad.
Ik draai nu LineageOS 14.1 sinds een week. Ik kan het alleen maar toejuichen. Wat een verademing. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
freddy0519 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:58:
[...]

Ik draai nu LineageOS 14.1 sinds een week. Ik kan het alleen maar toejuichen. Wat een verademing. *O*
Ik draai hem nu ook, maar ik heb helaas nog altijd last van network drops. Het is daarom jammer om het eerdergenoemde bericht te lezen. Ze zeggen dat ze nog wel aan updates werken, maar het duurt ondertussen al zo lang dat ik betwijfel dat ze hier nog iets mee gaan doen.

Misschien binnenkort de OP5 halen en direct LineageOS erop zetten zodra deze er is.

[ Voor 8% gewijzigd door Mint op 07-06-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SolarOrbiter
freddy0519 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 16:58:
[...]

Werkt de fingerprint hier? Zijn er grote verschillen betreft functionaliteit met oxygenos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
SolarOrbiter schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:38:
[...]

Werkt de fingerprint hier? Zijn er grote verschillen betreft functionaliteit met oxygenos?
Fingerprint werkt prima onder LineageOS 14.1. Verder krijg je de voordelen van Android 7.1, een OS dat naar mijn mening sneller is (of in ieder geval lijkt te zijn) en de accu gaat bij mij wat langer mee ten opzichte van OOS. Maargoed, dit is misschien een vraag voor [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddy0519

freddy0519

It hurts when IP

Mint schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 17:47:
[...]

Ik draai hem nu ook, maar ik heb helaas nog altijd last van network drops.
Hmm nu je het zegt heb ik daar ook last van. Maar ik had ergens gelezen dat je eerst een oudere OOS moet flashen en daarover je LineageOS. Het zou een probleem met de baseband firmware zijn die aangepast is met de laatste update.

Maar dit is natuurlijk offtopic :)

[ Voor 4% gewijzigd door freddy0519 op 07-06-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
freddy0519 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 22:05:
[...]

Hmm nu je het zegt heb ik daar ook last van. Maar ik had ergens gelezen dat je eerst een oudere OOS moet flashen en daarover je LineageOS. Het zou een probleem met de baseband firmware zijn die aangepast is met de laatste update.

Maar dit is natuurlijk offtopic :)
OOS 3.1.0 toevallig? Die had ik recentelijk nog geprobeerd te flashen maar die startte überhaupt niet op. Ik heb toen deze guide gebruikt, die door Oneplus zelf op is gesteld. Ik heb dan ook geen idee of de baseband versie die bij OOS 3.1.0 hoort nu geïnstalleerd staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
BL4CKOUT. schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 11:42:
Ja, nu wel, maakt niets uit. Lijkt dus softwarematig te zijn.
zunrob schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 00:16:
[...]

Heb ik nu ook gedaan, bij gebrek aan beter.

Binnenkort toch maar eens een nieuwe ROM flashen. Hopelijk helpt het ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
Mint schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 08:17:
[...]

OOS 3.1.0 toevallig? Die had ik recentelijk nog geprobeerd te flashen maar die startte überhaupt niet op. Ik heb toen deze guide gebruikt, die door Oneplus zelf op is gesteld. Ik heb dan ook geen idee of de baseband versie die bij OOS 3.1.0 hoort nu geïnstalleerd staat.
Heb bovenstaande eens geprobeerd. Blijkbaar had ik idd de radiofirmware van OOS 3.1.0 erop (versie MPSS.BO.2.5.C9-00015-M8994FAAAANAZM-1). Ik heb nu nog eens de radiofirmware van OOS 3.5.8 erop gezet (versie MPSS-BO.2.6.2.C1-00072-M8994FAAAANAZM-1.82470.1), eens kijken of dat wat oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Ik heb weer een aantal posts verplaatst naar [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic. Berichten over screenprotectors horen daar thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
iemand idee voor het volgende. Ik gebruik de google camera app (betere kwaliteit foto's) en heb daar video staan op 4K. als ik de video info bekijk op de telefoon geeft die ook netjes 3840x2160 aan en 770MB.

Als ik die vervolgens upload naar youtube is die maar 1080P en niet 4K (ook niet na aantal uur/dag wachten).

Mis ik een optie met uploaden ofzo of nog ergens anders een setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:09:
iemand idee voor het volgende. Ik gebruik de google camera app (betere kwaliteit foto's) en heb daar video staan op 4K. als ik de video info bekijk op de telefoon geeft die ook netjes 3840x2160 aan en 770MB.

Als ik die vervolgens upload naar youtube is die maar 1080P en niet 4K (ook niet na aantal uur/dag wachten).

Mis ik een optie met uploaden ofzo of nog ergens anders een setting?
In deze video wordt het een en ander uitgelegd:

YouTube: Uploading 4K Videos To Youtube ~ Important Tip

In de comments:
4K 60 FPS (2160p60) videos work these days, it does take an average of about 72 hours for YouTube to process the uploaded video fully and make the 4K version available to stream. It will generally process out to 1080p60 within a few hours, then 1440p60/2160p60 within a few days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 10 juni 2017 @ 15:28:
[...]

In deze video wordt het een en ander uitgelegd:

YouTube: Uploading 4K Videos To Youtube ~ Important Tip

In de comments:

[...]
Ah k. wacht ik gewoon het weekend nog even af of het wel/niet werkt of beschikbaar zal worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:01:
[...]
Als dit waar is zou dat erg jammer zijn. Dan blijkt ook maar weer hoeveel de beloftes van OnePlus waard zijn!
Het is -helaas- waar: http://www.androidauthority.com/oneplus-confirms-no-android-nougat-update-oneplus-2-779029/

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Jammer. Ongelooflijk ook dat een bedrijf het zich kan veroorloven om iets te beloven, en een tijdje later gewoon "nee" te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:25
zunrob schreef op zondag 11 juni 2017 @ 10:44:
[...]

Jammer. Ongelooflijk ook dat een bedrijf het zich kan veroorloven om iets te beloven, en een tijdje later gewoon "nee" te zeggen.
Opzich kan dat wel, maar dan wel met veel meer informatie en een oprechte excuses. Desnoods een goedmakertje met 100 euro korting op de OP5? Anders zie ik niet in dat mensen met een OP2 überhaupt ooit nog terugkeren.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyDH
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:54
Ik heb de OP2 en zat te wachten op de OP5, ga 'm nu laten schieten. Kan niet zoveel met uitspraken die niet nagekomen worden.
Iemand een idee wat n leuke opvolger is? Xiaomi? Iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
SpeedyDH schreef op zondag 11 juni 2017 @ 16:11:
Iemand een idee wat n leuke opvolger is? Xiaomi? Iets anders?
Aankoopadvies hoort hier niet thuis. Maar even een nieuw topic aan in de MAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Tsja, maar de volgende vraag dan: Wat zou ik er voor voordeel bij hebben om in plaats van deze 2 een nu ineens zeer veel beschikbare 3 te nemen?

Is het echt een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Op zich werkt mijn Op2 nog goed, maar ik ben wel zeer teleugesteld (understatement) in het feit dat ze de beloofde update toch maar niet doorvoeren....erg jammer.
Dus de problemen zullen nu langzaam toch gaan komen, zoals het niet meer kunnen gebruiken van de vingerafdruk scanner van de ABN AMRO app ivm met het feit dat die alleen werkt met de meest laatste update van Google die dankzij OP dus niet meer komt op de OP2!

Ik zit te kijken naar de Moto Z2 Play als mogelijke opvolger.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Lekker dan zo'n loze belofte. Ben erg tevreden over mijn OP2, maar na dit soort grappen weet ik dus niet of ik hierna wel weer een OnePlus wil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-08 20:42

The_Worst

Unox

Schrik niet maar er is een update uit voor de OP2. Voornaamste wijziging is dat de Android patchdatum wordt bijgewerkt naar juni 2017.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
The_Worst schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:39:
Schrik niet maar er is een update uit voor de OP2. Voornaamste wijziging is dat de Android patchdatum wordt bijgewerkt naar juni 2017.
https://forums.oneplus.ne...or-oxygenos-3-6-0.565524/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Mijn OP2 heeft soms van die momenten dat ie om de 5 seconden Docs opent, om het daarna na vijf seconden weer af te sluiten. Dit gaat dan minutenlang zo door. Uiteraard heb ik het toestel al herstart. Terug naar fabrieksinstelingen komt ivm naderende vakantie even niet goed uit. Ook een virusscan (AVG) geeft aan dat er niets raars op he toestele staat (kan ook eigenlijk niet, want ik haal alles uit de PlayStore).

Iemand een idee waar dit door kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
vanacht de update binnen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-08 20:51
Oke wtf, ik kom net aan op mijn vakantiehuisje in Italië, ik haal mijn Oneplus 2 uit mijn broekzak en hij heeft een volledige factory reset gedaan. Ik had hem een half uurtje daarvoor nog gebruikt voor navigatie, nooit voorgaande problemen gehad op kleine issues met de USB connector na. Ik kan geen bestanden op het toestel terug vinden. Ik vraag me echt af hoe dit mogelijk is, het enige bijzondere aan mijn toestel was dat hij in mijn broekzak redelijk warm werd, maar dat was ook niet zo extreem.

steam: failsnail, Letterbox

• zunrob
De laatste tijd heb ik weer erg vaak dat ie voor een moment de verbinding met de simkaart/het netwerk verliest. Stom dat dit probleem nog steeds niet opgelost is. Andere mensen ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Echt super irritant weer. Kan bij data usage de limiet niet instellen met de slider. Is met geen mogelijkheid beweging in te krijgen. Enige wat ik kan doen is die pagina scrollen. Maar wil die oranje lijn schuiven....... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
markdm schreef op zaterdag 29 juli 2017 @ 18:17:
Oke wtf, ik kom net aan op mijn vakantiehuisje in Italië, ik haal mijn Oneplus 2 uit mijn broekzak en hij heeft een volledige factory reset gedaan. Ik had hem een half uurtje daarvoor nog gebruikt voor navigatie, nooit voorgaande problemen gehad op kleine issues met de USB connector na. Ik kan geen bestanden op het toestel terug vinden. Ik vraag me echt af hoe dit mogelijk is, het enige bijzondere aan mijn toestel was dat hij in mijn broekzak redelijk warm werd, maar dat was ook niet zo extreem.
Heb je zakmodus aanstaan?
zunrob schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 00:13:
De laatste tijd heb ik weer erg vaak dat ie voor een moment de verbinding met de simkaart/het netwerk verliest. Stom dat dit probleem nog steeds niet opgelost is. Andere mensen ook last van?
Nooit van gehoord. Welke versie draai je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Nope, alleen doordat ik een vingerafdrukscanner gebruik verwacht ik ook niet dat hij zomaar unlocked kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
markdm schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:16:
Nope, alleen doordat ik een vingerafdrukscanner gebruik verwacht ik ook niet dat hij zomaar unlocked kan worden.
Daar heb je meteen de oplossing voor je hitteprobleem: zet zakmodus aan. Zakmodus voorkomt dat het touchscreen en de vingerafdrukscanner reageren op aanrakingen in je zak. Het is een vriend van mij met z'n S6 ook vaak genoeg voorgekomen dat z'n telefoon mensen ging bellen toen die in z'n zak zat. Het zegt dus allemaal niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 19:25:
[...]

Daar heb je meteen de oplossing voor je hitteprobleem: zet zakmodus aan. Zakmodus voorkomt dat het touchscreen en de vingerafdrukscanner reageren op aanrakingen in je zak. Het is een vriend van mij met z'n S6 ook vaak genoeg voorgekomen dat z'n telefoon mensen ging bellen toen die in z'n zak zat. Het zegt dus allemaal niks
Oke ik heb het nu ook aangezet, alleen ik denk dat de voornaamste reden dat mijn toestel zo warm werd was dat het buiten (italie) 40 graden was. Alleen dat kan inderdaad ook een factor erin zijn dat hij per ongeluk aan ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik heb enigzins ondoordacht besloten om encryptie aan te zetten. Dus via settings / security en dan 'encrypt phone'. Hierna hetstart het toestel, zie ik heel even dat groene Android-mannetje en nu staat ie al tig minuten op het boot-logo (rode punt waar twee witte stippen omheen draaien). Is dit normaal? Uiteraard heb ik gezocht, maar kan er weinig over vinden.

Ah, volgens XDA werkt het niet op rooted devices. Is iets met TWRP. Nou, dan niet. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door pven op 05-09-2017 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Volgens deze gebruiker zou er een update komen voor de OnePlus 2, en dat zou Nougat kunnen zijn. 2 gebruikers hebben contact gehad met de customer support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ik ben het gedoe omtrent de software zat en heb de op2 verkocht :). Had binnen 12 uur een koper voor de vraagprijs via v&a.

De vervanger is een galaxy s7. Niet perfect en ik mis wel wat functionaliteit, en bovendien is het ding oerlelijk, maar het werkt gewoon wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Welk gedoe?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:14

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

- simkaarten die spontaan resetten en pincodes vereisen (soms 20 keer per uur)
- spontane reboots
- accu die in 3 uur leegloopt en de volgende dag weer prima werkt
- data roaming die spontaan uitgezet word als je de grens oversteekt
- wallpapers die ineens niet meer aangepast kunnen worden
- data die ineens uit staat en niet meer aan wil (rebooten)
- accu lading word ineens niet meer bijgewerkt, blijft uren en uren op hetzelfde percentage staan

en de killer:

- belofte naar android 7, word na 2 jaar ingetrokken en we blijven op android 6.

Het toestel zelf is snel, gelikt, heeft precies de features die ik nodig heb, mooi scherm, alles prachtig. Ik was werkelijk waar heel gelukkig met het toestel zelf, maar ik moet er ook op kunnen vertrouwen voor mijn dagelijkse werk, en dat kon ik op een gegeven moment gewoon niet meer. Het is gewoon jammer dat zo'n goed toestel gepaard gaat met zulke slechte service vanuit de fabrikant als het om software gaat.

De software is helemaal factory gereset voor de volgende eigenaar, stock heb ik er nooit problemen mee gehad, wellicht dat die problemen ook met alle software te maken had die er op moest, en anders kun je altijd een ander image overwegen, maar dat heb ik nooit gekund vanwege Airwatch device management (alleen stock images toegestaan).

De Samsung is door mijn werk geleverd en dus hun verantwoordelijkheid. Als er wat mee is smijt ik hem binnen bij IT en regelen zij het maar.

[ Voor 4% gewijzigd door HTT-Thalan op 09-09-2017 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:54:
[...]

Heb je zakmodus aanstaan?

[...]

Nooit van gehoord. Welke versie draai je?
Ik draai op 3.6.0. Het is erg storend, omdat soms in een korte periode steeds de connectie met de simkaart wordt verbroken en hersteld. Hierdoor valt natuurlijk o.a. ook je internet uit wat zeer storend is.

Ook de accuduur is dramatisch. Bij niet gebruik van de telefoon loopt ie snel leeg, zonder dat er rare apps op de achtergrond draaien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
ik heb de laatste tijd vaak dat bij dubbel tikken op scherm er een flinke vertraging inzit voor er beeld is. Voorheen was dit sneller. Meer mensen die dit hebben of is dat eventueel een setting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op maandag 11 september 2017 @ 13:33:
Ik draai op 3.6.0. Het is erg storend, omdat soms in een korte periode steeds de connectie met de simkaart wordt verbroken en hersteld. Hierdoor valt natuurlijk o.a. ook je internet uit wat zeer storend is.

Ook de accuduur is dramatisch. Bij niet gebruik van de telefoon loopt ie snel leeg, zonder dat er rare apps op de achtergrond draaien..
Ik snap echt niet welke problemen jullie allemaal hebben :?. Ik had amper problemen. Het enige wat ik had is dat het toestel zo nu en dan wat warm werd, of dat de batterij wat snel leeg liep.
Paulus07 schreef op maandag 11 september 2017 @ 14:09:
ik heb de laatste tijd vaak dat bij dubbel tikken op scherm er een flinke vertraging inzit voor er beeld is. Voorheen was dit sneller. Meer mensen die dit hebben of is dat eventueel een setting?
Is wel herkenbaar ja, van toen ik de OnePlus 2 nog gebruikte. Tip: reboot je toestel, want dat hielp bij mij in ieder geval. Anders ook even system cache wipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:51:

Is wel herkenbaar ja, van toen ik de OnePlus 2 nog gebruikte. Tip: reboot je toestel, want dat hielp bij mij in ieder geval. Anders ook even system cache wipen.
Heb dat al geprobeerd maar zie/merk geen aanpassingen daardoor. Heb het nu wel gefixed volgens mij. Kwam er achter dat er een "broekzak functie" was. Deze stond ingeschakeld. Nu ik die heb uitgezet is het scherm wel weer snel met unlocken.

Geen idee of die optie altijd heeft aangestaan. Wist niet eens dat het bestond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 10:16:
Heb dat al geprobeerd maar zie/merk geen aanpassingen daardoor. Heb het nu wel gefixed volgens mij. Kwam er achter dat er een "broekzak functie" was. Deze stond ingeschakeld. Nu ik die heb uitgezet is het scherm wel weer snel met unlocken.

Geen idee of die optie altijd heeft aangestaan. Wist niet eens dat het bestond :P
Ah.. raar dat dat de oorzaak was. Bij mij werkte die zakmodus functie niet eens bij m'n OnePlus 2 :p. Vind het wel handig en bespaard ook batterij. Op m'n OnePlus 3 werkt de functie dus wel.

• Autofan1985
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 12 september 2017 @ 09:51:
[...]

Ik snap echt niet welke problemen jullie allemaal hebben :?. Ik had amper problemen. Het enige wat ik had is dat het toestel zo nu en dan wat warm werd, of dat de batterij wat snel leeg liep.
Hier idem. Enige andere wat ik heb is dat hij regelmatig niet wil connecten met mijn carkit. Dan moet ik aan beide kanten ff de connectie er uit gooien en opnieuw inregelen. Dan doet hij het weer.

• zunrob
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 09:46:
[...]

Hier idem. Enige andere wat ik heb is dat hij regelmatig niet wil connecten met mijn carkit. Dan moet ik aan beide kanten ff de connectie er uit gooien en opnieuw inregelen. Dan doet hij het weer.
Hoeveel SOT kun jij bereiken dan? Ik heb er echt een hekel aan dat de batterij in standby bijna even snel leeg loopt als in gebruik..

• Autofan1985
zunrob schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:15:
[...]

Hoeveel SOT kun jij bereiken dan? Ik heb er echt een hekel aan dat de batterij in standby bijna even snel leeg loopt als in gebruik..
Afhankelijk van wat ik doe. Bij normaal gebruik haal ik altijd wel de 5 uur SOT, maar dan moet ik geen PoGo spelen bijvoorbeeld. :)

• zunrob
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:52:
[...]

Afhankelijk van wat ik doe. Bij normaal gebruik haal ik altijd wel de 5 uur SOT, maar dan moet ik geen PoGo spelen bijvoorbeeld. :)
Wow, serieus? Dat is een absurd groot verschil! Een buurvrouw heeft ook een OP2 en haalt ook dit soort tijden, maar ik dacht altijd dat dat meer een uitzondering zou zijn. Ik ben blij als ik überhaupt nog 2,5 uur SOT haal op een dag. Zonder Pokémon idd. ;) Draai jij ook nog gewoon de stock rom?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Ik haalde volgens mij maar 4 uur gemiddeld. Met m'n OnePlus 3 ook zoiets..

• Autofan1985
zunrob schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:03:
[...]

Wow, serieus? Dat is een absurd groot verschil! Een buurvrouw heeft ook een OP2 en haalt ook dit soort tijden, maar ik dacht altijd dat dat meer een uitzondering zou zijn. Ik ben blij als ik überhaupt nog 2,5 uur SOT haal op een dag. Zonder Pokémon idd. ;) Draai jij ook nog gewoon de stock rom?
Ik draai de stock ROM idd. :) Maar naast Pokémon zijn Chrome en Gmail ongeveer de zwaarste applicaties die ik gebruik. :) Dat zal zeker ook meespelen.

• zunrob
Autofan1985 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:36:
[...]

Ik draai de stock ROM idd. :) Maar naast Pokémon zijn Chrome en Gmail ongeveer de zwaarste applicaties die ik gebruik. :) Dat zal zeker ook meespelen.
Bij mij is het vrij consequent Android die bovenaan staat in stroomverbruik. Scherm staat ver naar beneden. Hoe zit dat bij jou dan? :)

• Autofan1985
zunrob schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:09:
[...]

Bij mij is het vrij consequent Android die bovenaan staat in stroomverbruik. Scherm staat ver naar beneden. Hoe zit dat bij jou dan? :)
Op dit moment staan Android-Systeem, Scherm en Facebook bovenaan met 2%. Maar zal later op de dag nog wel eens kijken. :)

• zunrob
Autofan1985 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:57:
[...]

Op dit moment staan Android-Systeem, Scherm en Facebook bovenaan met 2%. Maar zal later op de dag nog wel eens kijken. :)
Mijn accu heeft een goede dag; zit nu op 50 procent.

Android-systeem
Android-besturingssysteem
Google play services
Pokémon go
Whatsapp
Scherm (52 minuten)

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-08 12:58

Lulukai

God's gift to women

Het is voor mij heel moeilijk om te volgen: komt er voor de OnePlus 2 ooit nog een update voor het besturingssysteem of niet?

.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Lulukai schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:25:
Het is voor mij heel moeilijk om te volgen: komt er voor de OnePlus 2 ooit nog een update voor het besturingssysteem of niet?
Er gaan geruchten op het forum van OnePlus rond dat er eind deze maand een update komt voor de OnePlus 2.

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:28:
[...]

Er gaan geruchten op het forum van OnePlus rond dat er eind deze maand een update komt voor de OnePlus 2.
Dat zal dan waarschijnlijk alleen een security update zijn vermoed ik?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:20:
Dat zal dan waarschijnlijk alleen een security update zijn vermoed ik?
Geen idee. Is niet over gesproken in het topic. Denk een security patch met wat bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
wie hier heeft er LineageOS draaien? :)
Wie heeft er in het verkeerde topic een bericht gezet? :)

[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 15-10-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OxygenOS 3.6.1 voor de OnePlus 2 is vandaag aangekondigd. Deze update fixed de WPA-2 bug + wat andere bugs. Verder zit er een security patch bij.

Link naar aankondiging: OnePlus 2 OTA for OxygenOS 3.6.1

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/831exr8.png

Downloads:
  • Nog niet beschikbaar.
Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@Anonymoussaurus opzich wel netjes dat ze na maanden stilte toch nog een beveiligingsupdate uitbrengen voor de OP2 met Blueborn en WPA2 fix. Ik was even bang dat ze er compleet mee gekapt waren. (Net zoals voor de OPX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:21:
@Anonymoussaurus opzich wel netjes dat ze na maanden stilte toch nog een beveiligingsupdate uitbrengen voor de OP2 met Blueborn en WPA2 fix. Ik was even bang dat ze er compleet mee gekapt waren. (Net zoals voor de OPX)
Dat is inderdaad netjes. Ik vermoed dat het ook met de dataverzameling te maken heeft, want nadat er ophef over was, kwam er eerst een update voor de 5, toen voor de 3 en 3T en nu voor de 2. Ik denk dat er dan ook een update voor de OnePlus X zal volgen, ook al is de support van de X eigenlijk zo'n beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:08:
OxygenOS 3.6.1 voor de OnePlus 2 is vandaag aangekondigd. Deze update fixed de WPA-2 bug + wat andere bugs. Verder zit er een security patch bij.

Link naar aankondiging: OnePlus 2 OTA for OxygenOS 3.6.1

Changelog:

[afbeelding]

Downloads:
  • Nog niet beschikbaar.
Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.
Bij mij kreeg ik de update melding vandaag. Hij is op dit moment aan het installeren.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb de update vanmorgen gehad en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm bij meer mensen waar de double tab/wake niks meer doet?

Edit: Werkt nog steeds niet. Super irritant -_- elke keer wel weer iets stuk met die updates van OP :(

[ Voor 47% gewijzigd door Paulus07 op 07-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zoooo schrok me kapot. Stom NL-alert alarm ging af. pfffff. 8)7

Eens kijken waar dit is uit te schakelen die toeter :P

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm het is stil in dit topic. Iedereen zijn OP2 verkocht? :P

Zit met een ander vaag iets. In de settings ingesteld dat de default app "open camera" moet zijn. Maar als ik dubbel tab op de powerbutton werkt dat niet en blijf ik de default camera houden....

|:(

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:53:

Zit met een ander vaag iets. In de settings ingesteld dat de default app "open camera" moet zijn. Maar als ik dubbel tab op de powerbutton werkt dat niet en blijf ik de default camera houden....

Ik zou gewoon eens een factory reset doen. Je wordt overspoeld door die problemen. De OnePlus 2 is zo goed als end-of-life, dus tsja. Zelf gebruik ik het toestel ook niet meer :p.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 13:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

End of Life? Mine is still going strong. Wat een bullshit.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Anonymoussaurus
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:54:
End of Life? Mine is still going strong. Wat een bullshit.
Rustig maar hoor :p. Met end-of-life bedoelde ik de software-support en de moeite die OnePlus steekt in het brengen van nieuwe features al dan pletten van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 13:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:12:
[...]

Rustig maar hoor :p. Met end-of-life bedoelde ik de software-support en de moeite die OnePlus steekt in het brengen van nieuwe features al dan pletten van bugs.
Daar heb je een punt :)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Paulus07 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:53:

Integendeel: vandeweek nog de batterij laten vervangen. :P Wil dat hij iig nog ff mee gaat tot er een toestel naar mijn zin komt met Project Treble. En verwacht dat daar nog wel een jaartje overheen gaat, dus die 2 tientjes voor ene batterij is het mij dan wel waard. :)
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.