• Autofan1985
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-01-2024
zunrob schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:15:
[...]

Hoeveel SOT kun jij bereiken dan? Ik heb er echt een hekel aan dat de batterij in standby bijna even snel leeg loopt als in gebruik..
Afhankelijk van wat ik doe. Bij normaal gebruik haal ik altijd wel de 5 uur SOT, maar dan moet ik geen PoGo spelen bijvoorbeeld. :)

• zunrob
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-08 23:03
Autofan1985 schreef op woensdag 13 september 2017 @ 14:52:
[...]

Afhankelijk van wat ik doe. Bij normaal gebruik haal ik altijd wel de 5 uur SOT, maar dan moet ik geen PoGo spelen bijvoorbeeld. :)
Wow, serieus? Dat is een absurd groot verschil! Een buurvrouw heeft ook een OP2 en haalt ook dit soort tijden, maar ik dacht altijd dat dat meer een uitzondering zou zijn. Ik ben blij als ik überhaupt nog 2,5 uur SOT haal op een dag. Zonder Pokémon idd. ;) Draai jij ook nog gewoon de stock rom?

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Ik haalde volgens mij maar 4 uur gemiddeld. Met m'n OnePlus 3 ook zoiets..

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Autofan1985
zunrob schreef op woensdag 13 september 2017 @ 16:03:
[...]

Wow, serieus? Dat is een absurd groot verschil! Een buurvrouw heeft ook een OP2 en haalt ook dit soort tijden, maar ik dacht altijd dat dat meer een uitzondering zou zijn. Ik ben blij als ik überhaupt nog 2,5 uur SOT haal op een dag. Zonder Pokémon idd. ;) Draai jij ook nog gewoon de stock rom?
Ik draai de stock ROM idd. :) Maar naast Pokémon zijn Chrome en Gmail ongeveer de zwaarste applicaties die ik gebruik. :) Dat zal zeker ook meespelen.

• zunrob
Autofan1985 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 07:36:
[...]

Ik draai de stock ROM idd. :) Maar naast Pokémon zijn Chrome en Gmail ongeveer de zwaarste applicaties die ik gebruik. :) Dat zal zeker ook meespelen.
Bij mij is het vrij consequent Android die bovenaan staat in stroomverbruik. Scherm staat ver naar beneden. Hoe zit dat bij jou dan? :)

• Autofan1985
zunrob schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:09:
[...]

Bij mij is het vrij consequent Android die bovenaan staat in stroomverbruik. Scherm staat ver naar beneden. Hoe zit dat bij jou dan? :)
Op dit moment staan Android-Systeem, Scherm en Facebook bovenaan met 2%. Maar zal later op de dag nog wel eens kijken. :)

• zunrob
Autofan1985 schreef op donderdag 14 september 2017 @ 09:57:
[...]

Op dit moment staan Android-Systeem, Scherm en Facebook bovenaan met 2%. Maar zal later op de dag nog wel eens kijken. :)
Mijn accu heeft een goede dag; zit nu op 50 procent.

Android-systeem
Android-besturingssysteem
Google play services
Pokémon go
Whatsapp
Scherm (52 minuten)

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:19

Lulukai

God's gift to women

Het is voor mij heel moeilijk om te volgen: komt er voor de OnePlus 2 ooit nog een update voor het besturingssysteem of niet?

.

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Lulukai schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:25:
Het is voor mij heel moeilijk om te volgen: komt er voor de OnePlus 2 ooit nog een update voor het besturingssysteem of niet?
Er gaan geruchten op het forum van OnePlus rond dat er eind deze maand een update komt voor de OnePlus 2.

• zunrob
Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 september 2017 @ 15:28:
[...]

Er gaan geruchten op het forum van OnePlus rond dat er eind deze maand een update komt voor de OnePlus 2.
Dat zal dan waarschijnlijk alleen een security update zijn vermoed ik?

• Anonymoussaurus
  • Niet online
zunrob schreef op donderdag 21 september 2017 @ 23:20:
Dat zal dan waarschijnlijk alleen een security update zijn vermoed ik?
Geen idee. Is niet over gesproken in het topic. Denk een security patch met wat bug fixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
wie hier heeft er LineageOS draaien? :)
Wie heeft er in het verkeerde topic een bericht gezet? :)

[ Voor 46% gewijzigd door 13art op 15-10-2017 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OxygenOS 3.6.1 voor de OnePlus 2 is vandaag aangekondigd. Deze update fixed de WPA-2 bug + wat andere bugs. Verder zit er een security patch bij.

Link naar aankondiging: OnePlus 2 OTA for OxygenOS 3.6.1

Changelog:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/831exr8.png

Downloads:
  • Nog niet beschikbaar.
Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:13
@Anonymoussaurus opzich wel netjes dat ze na maanden stilte toch nog een beveiligingsupdate uitbrengen voor de OP2 met Blueborn en WPA2 fix. Ik was even bang dat ze er compleet mee gekapt waren. (Net zoals voor de OPX)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:21:
@Anonymoussaurus opzich wel netjes dat ze na maanden stilte toch nog een beveiligingsupdate uitbrengen voor de OP2 met Blueborn en WPA2 fix. Ik was even bang dat ze er compleet mee gekapt waren. (Net zoals voor de OPX)
Dat is inderdaad netjes. Ik vermoed dat het ook met de dataverzameling te maken heeft, want nadat er ophef over was, kwam er eerst een update voor de 5, toen voor de 3 en 3T en nu voor de 2. Ik denk dat er dan ook een update voor de OnePlus X zal volgen, ook al is de support van de X eigenlijk zo'n beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HNies
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-03 20:45
Anonymoussaurus schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 14:08:
OxygenOS 3.6.1 voor de OnePlus 2 is vandaag aangekondigd. Deze update fixed de WPA-2 bug + wat andere bugs. Verder zit er een security patch bij.

Link naar aankondiging: OnePlus 2 OTA for OxygenOS 3.6.1

Changelog:

[afbeelding]

Downloads:
  • Nog niet beschikbaar.
Update kan worden opgehaald door bijvoorbeeld Opera VPN te installeren en je locatie op Duitsland of Canada te zetten.
Bij mij kreeg ik de update melding vandaag. Hij is op dit moment aan het installeren.

Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Heb de update vanmorgen gehad en geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm bij meer mensen waar de double tab/wake niks meer doet?

Edit: Werkt nog steeds niet. Super irritant -_- elke keer wel weer iets stuk met die updates van OP :(

[ Voor 47% gewijzigd door Paulus07 op 07-11-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
zoooo schrok me kapot. Stom NL-alert alarm ging af. pfffff. 8)7

Eens kijken waar dit is uit te schakelen die toeter :P

• Paulus07
  • Niet online
Hmmm het is stil in dit topic. Iedereen zijn OP2 verkocht? :P

Zit met een ander vaag iets. In de settings ingesteld dat de default app "open camera" moet zijn. Maar als ik dubbel tab op de powerbutton werkt dat niet en blijf ik de default camera houden....

|:(

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Paulus07 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:53:

Zit met een ander vaag iets. In de settings ingesteld dat de default app "open camera" moet zijn. Maar als ik dubbel tab op de powerbutton werkt dat niet en blijf ik de default camera houden....

Ik zou gewoon eens een factory reset doen. Je wordt overspoeld door die problemen. De OnePlus 2 is zo goed als end-of-life, dus tsja. Zelf gebruik ik het toestel ook niet meer :p.

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 13:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

End of Life? Mine is still going strong. Wat een bullshit.

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

• Anonymoussaurus
  • Niet online
InF.Inc schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:54:
End of Life? Mine is still going strong. Wat een bullshit.
Rustig maar hoor :p. Met end-of-life bedoelde ik de software-support en de moeite die OnePlus steekt in het brengen van nieuwe features al dan pletten van bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeZuCK
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-08 13:59

JoeZuCK

_Fonz > all.

Anonymoussaurus schreef op donderdag 21 december 2017 @ 22:12:
[...]

Rustig maar hoor :p. Met end-of-life bedoelde ik de software-support en de moeite die OnePlus steekt in het brengen van nieuwe features al dan pletten van bugs.
Daar heb je een punt :)

Aka You.SuCK or less confronting JoeZuCK. Played Return to castle Wolfenstein on a professional level and was within Team Netherlands. Steam: joezuck | PSN: JoeZuCK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autofan1985
Paulus07 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:53:

Integendeel: vandeweek nog de batterij laten vervangen. :P Wil dat hij iig nog ff mee gaat tot er een toestel naar mijn zin komt met Project Treble. En verwacht dat daar nog wel een jaartje overheen gaat, dus die 2 tientjes voor ene batterij is het mij dan wel waard. :)
Pagina: 1 ... 30 31 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het discussiëren en ervaringen delen over de OnePlus 2, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [OnePlus 2] Levertijden & Prijzen
- Accessoires: [OnePlus 2] Het Grote Accessoires Topic.
- Rooten en Custom Rom's: [OnePlus 2] Rooten & Custom Rom's
- RMA aanvragen en service: [OnePlus] RMA & Support.