[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.459 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Carreon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:00:
Hmm, als ik van m'n status bar naar beneden swipe klapt het volledig menu uit hoor (en dus niet enkel de shortcuts).

Is altijd al zo geweest bij mij, denk niet dat ik hiervoor een instelling heb moeten aanpassen...
Ook als je doorlopende meldingen hebt? Ik moet namelijk ook 2 keer swipen, maar dat komt omdat ik zo'n app heb voor het realtime bijhouden van netwerkverkeer.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:06:
[...]

Ook als je doorlopende meldingen hebt? Ik moet namelijk ook 2 keer swipen, maar dat komt omdat ik zo'n app heb voor het realtime bijhouden van netwerkverkeer.
Wat bedoel je met doorlopende meldingen? Indien je meerdere notificaties bedoelt, ook dan klapt het volledige menu uit bij mij

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
je kan ook met twee vingers vanaf de statusbalk naar beneden swipen dan gaat hij in 1 x helemaal naar beneden. ;)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08-09 15:24
Vind trouwens de 3 vinger screenshots ook ideaal :). Heerlijk toestel dit!

[ Voor 18% gewijzigd door TheProf82 op 19-04-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
TheProf82 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 18:05:
Vind trouwens de 3 vinger screenshots ook ideaal :). Heerlijk toestel dit!
Dat werkt idd goed. Is er ook nog een andere shortcut? Bijvoorbeeld een knoppencombinatie? Ik krijg dat niet voor elkaar (power+volume, of power+home)

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Carreon schreef op woensdag 19 april 2017 @ 16:13:
Wat bedoel je met doorlopende meldingen? Indien je meerdere notificaties bedoelt, ook dan klapt het volledige menu uit bij mij
Dit zijn doorlopende meldingen:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wQAAfc6.png
Brumax schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:12:
Dat werkt idd goed. Is er ook nog een andere shortcut? Bijvoorbeeld een knoppencombinatie? Ik krijg dat niet voor elkaar (power+volume, of power+home)
Dat kan. Dat is volume down + power button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week mijn galaxy s6 laten vallen; kapot. Denk ik eindelijks de OPO 3t aan te schaffen na het doen van Paypal verificatie bedragen en vervolgens werkt PayPal ook al niet mee.. Moet ik nog dagen lang wachten? Paypal geeft helemaal geen uitleg over het waarom..

Iemand die dit opgelost heeft bij aanschaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:03:
Ik heb vorige week mijn galaxy s6 laten vallen; kapot. Denk ik eindelijks de OPO 3t aan te schaffen na het doen van Paypal verificatie bedragen en vervolgens werkt PayPal ook al niet mee.. Moet ik nog dagen lang wachten? Paypal geeft helemaal geen uitleg over het waarom..

Iemand die dit opgelost heeft bij aanschaf?
Als je je Paypal geverifieerd hebt kun je als het goed is gewoon geld toevoegen via iDeal. Of je koppelt je bankrekening maar dat doe ik persoonlijk liever niet.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobertVDN schreef op woensdag 19 april 2017 @ 21:11:
[...]

Als je je Paypal geverifieerd hebt kun je als het goed is gewoon geld toevoegen via iDeal. Of je koppelt je bankrekening maar dat doe ik persoonlijk liever niet.
iDeal gaat dus tijdelijk niet lukken aangezien vorige, en enige, mobiel kapot is dus tan codes gedoe word het niet. Bankrekening heb ik gekoppeld.. en toch geeft paypal aan het niet te doen, stuurt me terug naar webshop oneplus.

edit:

Uw aankoop kan op dit moment helaas niet worden voltooid
Ga terug naar de webwinkel en kies een andere betaalmethode.

Dat is wat ze zeggen, hoe kan ik daar wat mee? Ik heb het liefst zo snel mogelijk een nieuwe mobiel nu..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2017 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 19:17
Ik heb momenteel OxygenOS 3.5.4(Android 6.0.1) en ik ben tevreden over huidige firmware. Enige functies die ik mis zijn FM-radio en UMTS videocalling, maar die heb ik ondertussen al aangevraagd via OnePlus support. Die zijn nu blijkbaar lijst met nieuwe features aan het samenstellen voor een nieuwe update.

Nu heb ik ondertussen al stuk of 4 verschillende pop-ups met verschillende nieuwe firmware versies gehad.
Echter, ik ben huiverig om te upgraden. Probleem is dat ik laatst een andere telefoon en tablet gebrickt heb met een update. Downgraden en debricken was erg lastig en duurde lang. Toen de update op de tablet toch gelukt was, was ik niet tevreden meer over de prestaties van dat ding.Vraag: is er voor deze telefoon een soort van downgrade wizard en exact dezelfde firmware, zodat ik exact dezelfde OxygenOS versie terug kan zetten als ik hem brick of niet tevreden bent over de geupgrade firmware?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Nu online

WCA

timmie1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:01:
Ik heb momenteel OxygenOS 3.5.4(Android 6.0.1) en ik ben tevreden over huidige firmware. Enige functies die ik mis zijn FM-radio en UMTS videocalling, maar die heb ik ondertussen al aangevraagd via OnePlus support. Die zijn nu blijkbaar lijst met nieuwe features aan het samenstellen voor een nieuwe update.

Nu heb ik ondertussen al stuk of 4 verschillende pop-ups met verschillende nieuwe firmware versies gehad.
Echter, ik ben huiverig om te upgraden. Probleem is dat ik laatst een andere telefoon en tablet gebrickt heb met een update. Downgraden en debricken was erg lastig en duurde lang. Toen de update op de tablet toch gelukt was, was ik niet tevreden meer over de prestaties van dat ding.Vraag: is er voor deze telefoon een soort van downgrade wizard en exact dezelfde firmware, zodat ik exact dezelfde OxygenOS versie terug kan zetten als ik hem brick of niet tevreden bent over de geupgrade firmware?
Een fm radio? Naar mijn weten zit die niet in de telefoon, dus een software update om die te activeren lijkt mij onmogelijk. En umts video calling? In 2017?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
timmie1 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 22:01:

Zoals Wouter hierboven ook al heeft aangegeven gaat de FM-radio zeker niet gebeuren hier heb je een aparte chip en antenne voor nodig die niet in de telefoon zit. Naar mijn weten moeten ook providers het videobellen via UMTS ondersteunen, maar dit lijkt mij sterk omdat veel mensen die dit toch al willen doen dat via whatsapp of Skype doen.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik wil mn telefoon eens goed dichttimmeren.

Ik las hier op tweakers in het smartfone privacy-topic over xprivacy, dat ziet er goed uit. Xprivacy bouwt op Xposed. Omdat Xposed nog niet voor nougat beschikbaar is, zou ik moeten downgraden naar android 6.

Heeft iemand ervaring met het downgraden van android 7 naar android 6 / is dat wel slim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Zelf heb ik geen doorlopende meldingen, dus daar kan ik niet mee vergelijken...

Gisteren is het me wel opgevallen als ik meerdere notificaties laat "opstapelen" (= dus laten staan ipv weg te swipen) dat ik wél de ingekorte versie van de status bar krijg (shortcuts only).

Vind het op zich wel goed:
- als ik een vrij scherm heb krijg ik de uitgebreide versie
- als ik weinig plaats heb op het scherm dan krijg ik de ingekorte versie

Prima voor mij :)

Ter info: ik zit op de laatste open beta, maar denk niet dat daar verschil op zit met de stable build

[ Voor 7% gewijzigd door Carreon op 20-04-2017 11:18 ]

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:01
Balen dat de Gunmetal 128GB variant op dit moment uitverkocht is. Heeft iemand een idee of deze weer wordt aangeleverd?

Oeps, verkeerde topic.

[ Voor 12% gewijzigd door Extigo op 20-04-2017 12:59 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:52
demo31051987 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:50:
Balen dat de Gunmetal 128GB variant op dit moment uitverkocht is. Heeft iemand een idee of deze weer wordt aangeleverd?
Wil ik ook bestellen, maar helaas al enkele dagen "sold out"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:06

Nakebod

Nope.

OnePlus 3T OxygenOS Open Beta 5 is inmiddels beschikbaar.
http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_5/
In detail:

* Bluetooth improvements
Car bluetooth fixes
Battery usage optimizations
Fixed some auto connection issues

* GPS optimizations
Improved accuracy, now less likely to drop GPS connection

* Night Mode optimizations
Update default sunrise time (8AM -> 6AM)
Fixed issue of auto night mode not turning off
Fixed issue of auto night mode turning on, but doesn’t stay on
Fixed issue of night mode causing issues with sRGB

* Launcher optimizations
Fixed issue of system reboot when setting wallpaper
Fixed issue where setting of wallpaper doesn't work
Prevent occasional Launcher crash
Removed extraneous wallpaper entry

* Clock widget improvements
Fixed bug where clock widget shows smaller after exit of a full-screen app

* Dark theme improvements
* Translation improvements
* Updated community app to 1.8
* Other general bug fixes and optimizations
Volgens mij zag ik hier wat mensen met Bluetooth issues, hopelijk gaat dat beter met deze fix.

[ Voor 3% gewijzigd door Nakebod op 20-04-2017 18:01 ]

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Beta 5 voor de OnePlus 3T staat nu ook op de FTP-server van Chris die ik met hem onderhoud:

https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/47478825

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Laatst online: 13-09 19:17
GreNade schreef op donderdag 20 april 2017 @ 07:12:
[...]

Een fm radio? Naar mijn weten zit die niet in de telefoon, dus een software update om die te activeren lijkt mij onmogelijk. En umts video calling? In 2017?
pr0mo schreef op donderdag 20 april 2017 @ 10:14:
[...]

Zoals Wouter hierboven ook al heeft aangegeven gaat de FM-radio zeker niet gebeuren hier heb je een aparte chip en antenne voor nodig die niet in de telefoon zit. Naar mijn weten moeten ook providers het videobellen via UMTS ondersteunen, maar dit lijkt mij sterk omdat veel mensen die dit toch al willen doen dat via whatsapp of Skype doen.
Ik heb het specifiek nagevraagd bij Oneplus Support, drie verschillende medewerkers gesproken en die hebben me met grote nadruk verzekerd dat de hardware voor FM-radio erin zit. Het is volgens hen softwarematig niet meegenomen.

UMTS video calling is zeker in 2017 nog erg actueel. Zo moet ik communiceren met mensen die zich in gebieden zonder mobiele dataverbinding of vast breedband internet bevinden. Door middel van UMTS video calling kan ik toch met ze videobellen. Bovendien heeft een deel van de mensen nog steeds een telefoon die 'niet zo smart' is als de smartphones van de laatste 4 jaar, die kunnen zulke moderne apps niet draaien mar wel videobellen. Met hen bel ik dan ook met video via UMTS. En in sommige landen, bijvoorbeeld India hebben ze providers waarbij je onbeperkt gratis kunt videobellen via het netwerk zonder mobiele dataverbinding.

Echter, ik heb nu nog steeds geen antwoord op de belangrijkste vraag: Is het mogelijk om na update te downgraden en terug te gaan naar de versie die ik nu heb?

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Snap echt niet waarom je in 2016 blijft steken, Nougat 7.1.x is zoveel beter dan al die 3.5.x Oxygenbasisrommel. Je mist gewoon heel wat.

Ik draai nu OB5 via FreedomOS CE en OxygenOS wordt alleen maar beter.

Die vergelijking die je eerder trekt met een of andere tablet is maar raar. Unbrick of reflashing of up/downgrades zijn zo gepiept en voor ongeveer alles vind je een guide of video voor OP3(T).

[ Voor 43% gewijzigd door anessie op 22-04-2017 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Weet iemand of het mogelijk is om het trillen van de vingerafdrukscanner uit te zetten?
Ik heb regelmatig dat hij hem niet goed pakt en wordt dan gek van dat getril. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Peter1706 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 08:36:
Weet iemand of het mogelijk is om het trillen van de vingerafdrukscanner uit te zetten?
Ik heb regelmatig dat hij hem niet goed pakt en wordt dan gek van dat getril. 8)7
Ja, nee dat is niet mogelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Scan je vingerafdruk opnieuw, bij mij pakt ie m praktisch altijd in 1x

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:32

Pierre

Van nature lui!

Of maak hem eens schoon, dat helpt ook.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:45
Zoals eerder gezegd, erg blij met mn OP3T. Toch zijn er een paar dingen die me ergeren.
Hier mn Top2:
1) Trillen bij mislukte vingerafdrukverificatie is onuitschakelbaar
2) Trillen bij de Do Not Disturb is verkeerd om (als ik m naar 'stil' zet trilt ie lawaaiig lang, zet ik m op 'beltoon' dan trilt ie niet.... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
marcelmg2 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 11:53:
Zoals eerder gezegd, erg blij met mn OP3T. Toch zijn er een paar dingen die me ergeren.
Hier mn Top2:
1) Trillen bij mislukte vingerafdrukverificatie is onuitschakelbaar
2) Trillen bij de Do Not Disturb is verkeerd om (als ik m naar 'stil' zet trilt ie lawaaiig lang, zet ik m op 'beltoon' dan trilt ie niet.... )
1. Gaat wel maar moet je je telefoon op battery saver zetten :)
2. Bij beltoon kan je bij de instellingen ook laten trillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:45
Ik bedoel meer dat de bevestiging dat je m op stil zet, een lawaaiige lange tril is. En dat als je m op normaal zet, dat ie dan als bevestiging niet trilt. Ik zou dat juist andersom gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
timmie1 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 01:57:

Echter, ik heb nu nog steeds geen antwoord op de belangrijkste vraag: Is het mogelijk om na update te downgraden en terug te gaan naar de versie die ik nu heb?
Ja als je de telefoon unlocked dan gaat dat zeker. Maar dan ben je wel alles kwijt (apps en instellingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik krijg een push bericht over een update, even in de updatesectie gekeken en zie dat het gaat om een update van bijna 1,4 GV voor OS 4.1.3.

Nu ben ik rooted. Kan ik deze update dirty flashen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:37:
Ik krijg een push bericht over een update, even in de updatesectie gekeken en zie dat het gaat om een update van bijna 1,4 GV voor OS 4.1.3.

Nu ben ik rooted. Kan ik deze update dirty flashen?
Een full ROM kan je dirty flashen, een OTA niet, daarna wel weer even supersu flashen.

[ Voor 6% gewijzigd door Chris.nl op 24-04-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDA441
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-02 11:22
Vorige week eens een ritje gemaakt naar NL (kom van BE) met de ingebouwde GPS, google maps en HereWeGo.
Ik ben héél erg tevreden met de accuraatheid en prestaties ervan. Altijd directe connectie :)
Accu drain was ook wel héél weinig. Ik verloor 10% per uur zonder lader.
Ik gebruik een 2.1A autolader van Hama, en de OP3T werd opgeladen binnen het halve uur van 80%.

Heb ook de foon geroot, maar daar mis ik wel wat functionaliteit (bvb met Snapchat en de OTA updates die niet door willen), best maar eens terug ori erop en locken. Die extra functionaliteit zie ik niet echt via SuperUser.

Mijn motorblog | Mijn motovlogkanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

CDA441 schreef op maandag 24 april 2017 @ 12:09:
Vorige week eens een ritje gemaakt naar NL (kom van BE) met de ingebouwde GPS, google maps en HereWeGo.
Ik ben héél erg tevreden met de accuraatheid en prestaties ervan. Altijd directe connectie :)
Accu drain was ook wel héél weinig. Ik verloor 10% per uur zonder lader.
Ik gebruik een 2.1A autolader van Hama, en de OP3T werd opgeladen binnen het halve uur van 80%.

Heb ook de foon geroot, maar daar mis ik wel wat functionaliteit (bvb met Snapchat en de OTA updates die niet door willen), best maar eens terug ori erop en locken. Die extra functionaliteit zie ik niet echt via SuperUser.
Ik vind het ook fascinerend hoe deze telefoon bij het navigeren met volle scherm brightness, langer meegaat dan bij het kijken van een video. Zeer apart, maar ik klaag niet :)

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 19:13

Fustje

Koel bewaren

pa1fw schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:32:
[...]

Dat pairen gaat als een tierelier. Maar BT als bron kiezen dus niet meer.
Is een mondeo uit 2015. Ik ben benieuwd naar de update.
Vorige week een update gekregen naar Android 7.1.1 / OxygenOS 4.1.3 en jawel, mijn spotify via bluetooth werkt weer als een speer.

Helaas geeft ie nog steeds niet weer welk nummer het speelt (enige tijd geleden wel), maar dat heeft vermoed ik met smartlock te maken. Maar, te lui om uit te zoeken. 8)7

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:32
marcelmg2 schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 12:57:
Ik bedoel meer dat de bevestiging dat je m op stil zet, een lawaaiige lange tril is. En dat als je m op normaal zet, dat ie dan als bevestiging niet trilt. Ik zou dat juist andersom gedaan hebben.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik vind de huidige implementatie logischer als in '.... waarschuwing, vanaf nu hoor je niets meer...'. Fijn dat je daar even wat feedback van krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw001
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 29-08 15:16
Salamanderr schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 09:40:
Heeft iemand een idee hoe je je toestel éénmaal kan laten trillen bij een (Whatsapp)bericht?

Als ik kijk in de instellingen van Whatsapp zie ik dat er staat bij Trillen: kort maar dat biedt blijkbaar geen oplossing. In instellingen van het toestel zelf onder de categorie meldingen -> Whatsapp zie ik ook geen optie om mijn toestel éénmaal te laten trillen bij een nieuw bericht.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Mocht iemand een oplossing weten dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salamanderr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 11:32
tdw001 schreef op maandag 24 april 2017 @ 15:30:
[...]

Ik ben hier ook benieuwd naar. Mocht iemand een oplossing weten dan hoor ik dat graag.
Ik heb hiermee van het weekend een beetje zitten experimenteren. De app Lightflow heeft een uitgebreide set notificaties. Hier kan je bijvoorbeeld een Whatsapp notificatieprofiel aanmaken. Bij het tabblad Vibration kan je aangeven wat je wil qua trilnotificaties.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/30a8kxw.png

[ Voor 3% gewijzigd door Salamanderr op 25-04-2017 08:54 ]

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Kleine vraag, ik zag laatst ergens een instelling of app (die er al op stond) die aan de hand van mijn locatie wifi aan en uit kan zetten en dergelijke, en automatisch bij connecten van bluetooth een actie kan uitvoeren.

Nu kan ik dit niet meer terug vinden, heb ik mij iets ingebeeld of kan ik gewoon niet goed zoeken? :)

Edit: Hmm, ik bedoelde smart lock, deze heb ik gevonden.

Echter ben ik op zoek naar een bepaalde feature, hopelijk weet iemand hier een app / oplossing voor.
Ik heb af en toe dat WiFi slecht ontvangst heeft, dan zet ik wifi uit, alleen vergeet ik deze geregeld aan te zetten. Ik zou graag willen dat mijn wifi na een x aantal uur automatisch weer aan gaat, of dat deze automatisch weer aan gaat als ik op een bepaalde locatie ben, iemand ervaring met een (simpele) app wat dit kan?

[ Voor 42% gewijzigd door JamesB009 op 25-04-2017 09:21 ]

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
JamesB009 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:19:
Kleine vraag, ik zag laatst ergens een instelling of app (die er al op stond) die aan de hand van mijn locatie wifi aan en uit kan zetten en dergelijke, en automatisch bij connecten van bluetooth een actie kan uitvoeren.

Nu kan ik dit niet meer terug vinden, heb ik mij iets ingebeeld of kan ik gewoon niet goed zoeken? :)

Edit: Hmm, ik bedoelde smart lock, deze heb ik gevonden.

Echter ben ik op zoek naar een bepaalde feature, hopelijk weet iemand hier een app / oplossing voor.
Ik heb af en toe dat WiFi slecht ontvangst heeft, dan zet ik wifi uit, alleen vergeet ik deze geregeld aan te zetten. Ik zou graag willen dat mijn wifi na een x aantal uur automatisch weer aan gaat, of dat deze automatisch weer aan gaat als ik op een bepaalde locatie ben, iemand ervaring met een (simpele) app wat dit kan?
tasker
Google Play: Tasker

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Thanks voor je antwoord.
Ik zie Tasker vaker voorbij komen voor erg veel verschillende dingen, is dit niet een beetje overkill voor alleen WiFi automatisch aanzetten? (Kan deze wifi automatisch aanzetten na een x aantal uur?)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
JamesB009 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:19:
IFTTT
https://ifttt.com/android_device

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
IFTTT gebruik ook al een tijdje en ben ik ook erg tevreden over. Erg simpel om te configureren en is erg veel mee mogelijk op basis van allerlei dingen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
JamesB009 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 09:57:
Thanks voor je antwoord.
Ik zie Tasker vaker voorbij komen voor erg veel verschillende dingen, is dit niet een beetje overkill voor alleen WiFi automatisch aanzetten? (Kan deze wifi automatisch aanzetten na een x aantal uur?)

[...]
Tsja wat is overkill :)

Als je eenmaal een simpel dingetje automatiseerd dan wil je steeds meer natuurlijk. Dan is Tasker wel ideaal

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Nu online
cypher21 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:04:
[...]

Tsja wat is overkill :)

Als je eenmaal een simpel dingetje automatiseerd dan wil je steeds meer natuurlijk. Dan is Tasker wel ideaal
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Tasker heb je veel instelmogelijkheden alleen IFTTT is qua interface vaak net even iets duidelijker en simpele taken kunnen daar prima mee. wil je echter meer is Takser zeker een aanrader.

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Thanks voor de tips. Ik heb IFTTT geprobeerd, vond hem niet lekker werken om wifi elke x uur aan te zetten.
Dus Tasker geïnstalleerd en ingesteld, het instellen is inderdaad relatief veel werk, nu nog even afwachten of ik het goed heb gedaan. ;)

Edit: Na wat pielen is het gelukt, elke 2 uur wordt mijn WiFi aangezet (mits vliegtuigmodus uit is, wifi niet aan staat en ik geen mobile hotspot gebruik op dat moment).

[ Voor 26% gewijzigd door JamesB009 op 25-04-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
Gebruiken macrodroid/tasker/ifttt niet veel batterij dan? Aangezien deze dan eigenlijk op de achtergrond draaien en wachten op triggers om acties uit te voeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Ik heb net m'n eerste 3T besteld. Kom van jaren HTC af. Ben benieuwd of het me gaat bevallen. Zat ook naar Xiaomi te kijken, maar daar moet je meer moeite doen om NL te krijgen op het toestel, dat gaat me ff te ver. Plus dat EMUI lijkt me helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hier een leuke camera vergelijking:
YouTube: Top 5 Smartphone Cameras: The Blind Test!

Kijken wie er kan raden welke de Oneplus 3t is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bij mij werkt vaak de "restore settings" niet na het eindigen van een task. Dus ik zet in de auto het volume flink harder, maar na het afronden van een task, blijft het volume hoog. De "restore settings" zou het orginele volume moeten herstellen. Bij m'n Nexus 5 ging dit altijd wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA
  • Nu online

WCA

Exocet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 07:58:
Hier een leuke camera vergelijking:
YouTube: Top 5 Smartphone Cameras: The Blind Test!

Kijken wie er kan raden welke de Oneplus 3t is :)
Het grappige is dat ik A van het begin vaak het beste vond, omdat ie qua scherpte eruit blonk. In de latere foto's begon ie door de mand te vallen, en verkoos ik E boven de rest. Maar gek genoeg vond ik bij de meeste toch echt A het beste

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 14-09 21:42
Altijd leuk dit soort vergelijkingen: S8 VS 3T

YouTube: Galaxy S8 vs OnePlus 3T

[ Voor 20% gewijzigd door Alekz87 op 26-04-2017 09:31 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:06

Nakebod

Nope.

Exocet schreef op woensdag 26 april 2017 @ 08:00:
[...]

Bij mij werkt vaak de "restore settings" niet na het eindigen van een task. Dus ik zet in de auto het volume flink harder, maar na het afronden van een task, blijft het volume hoog. De "restore settings" zou het orginele volume moeten herstellen. Bij m'n Nexus 5 ging dit altijd wel goed.
Zou een OP3t specifieke bug kunnen zijn, al eens contact met de ontwikkelaar opgenomen?

Als workaround zou je ook het volume op een (vast) gewenst niveau kunnen instellen aan het einde van je taak. Normaal bijv volume altijd op 50% en in de auto op 100%, zet aan het eind het volume weer op 50%. Dat je dan een keer handmatig het volume op 60% had staan voor de taak begon is vast niet zo een probleem, en beter dan 100% :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Iemand die een OP3T gaat kopen en korting wil? PM kan.

Enjoy this $10 (and the equivalent) coupon code at checkout toward your OnePlus 3T from now until April 30. Thanks for your support!

[ Voor 4% gewijzigd door anessie op 26-04-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 23:57

LankHoar

Langharig tuig

anessie schreef op woensdag 26 april 2017 @ 17:40:
Iemand die een OP3T gaat kopen en korting wil? PM kan.

Enjoy this $10 (and the equivalent) coupon code at checkout toward your OnePlus 3T from now until April 30. Thanks for your support!
Waarom streep je dat weer door? Ik heb ook een code, indien iemand hem wil: GSAQHALKKQUTWS

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik heb van in het begin dat als ik filmpjes via WhatsApp wil versturen, het enorm lang duurd eer alles geladen is in de galerij (via WhatsApp) om een filmpje te selecteren.

Mensen die dat nog ervaren en een eventuele oplossing hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
LankHoar schreef op woensdag 26 april 2017 @ 21:44:
[...]
Waarom streep je dat weer door? Ik heb ook een code, indien iemand hem wil: GSAQHALKKQUTWS
Omdat ie al weg is en deleten van post niet kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:20
Top telefoon. Altijd Samsung en andere merken gehad. De 3T vliegt er over .

Alleen even een vraagje, hoe kan ik mijn standaard​melding geluid kan aanpassen? Als ik deze in de ringtones map zet vind ie ze niet

[ Voor 48% gewijzigd door Erik1805 op 27-04-2017 12:53 ]

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09:51
Erik1805 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 11:54:
Top telefoon. Altijd Samsung en andere merken gehad. De 3T vliegt er over .

Alleen even een vraagje, hoe kan ik mijn standaard​melding geluid kan aanpassen? Als ik deze in de ringtones map zet vind ie ze niet
Er is hier een andere map voor geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Puddi Puddin schreef op donderdag 27 april 2017 @ 20:40:
[...]

Er is hier een andere map voor geloof ik.
notifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Maar als ik daar een ringtone inzet vind ie hem niet

Woning:Hoekwoning uit 1972, HR++ glas, HR++ EPS parels, 109m2 woonoppervlak, radiatoren + HeatBooster(SDI) + eigenbouw ventilatoren, Quatt Mono + Intergas HRE, Tado V3, 5 zonnepanelen. Marstek Venus E 5.12 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Erik1805 schreef op donderdag 27 april 2017 @ 21:43:
[...]

Maar als ik daar een ringtone inzet vind ie hem niet
Je zei dat je een melding = notificatie wil aanpassen, dacht ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Chris.nl schreef op donderdag 27 april 2017 @ 22:45:
[...]

Je zei dat je een melding = notificatie wil aanpassen, dacht ik...
Ja sorry is ook melding. Maar werkt helaas ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Erik1805 schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 08:09:
[...]

Ja sorry is ook melding. Maar werkt helaas ook niet
Zit je in de systeempartitiemap te schuiven? Hebben die bestanden dezelfde rechten als de rest? Werkt het niet gewoon als je de bestanden in de/een ringtones map op de normale opslag zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MattSoetaert
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09-06-2022
Enkele dagen geleden ook een OP3T aangeschaft, heel tevreden van. Ik ken niets van Android, en vroeg me af of het updaten verstandig is.

Ik zit dus nog op OxygenOS versie 3.5.4. Ik gebruik de phone enkel voor basisfuncties, beetje sociale media,... is het dan waardevol om de updates die ik krijg door te voeren? Is er een effect op de batterij?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 13-09 16:17
MattSoetaert schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:08:
Enkele dagen geleden ook een OP3T aangeschaft, heel tevreden van. Ik ken niets van Android, en vroeg me af of het updaten verstandig is.

Ik zit dus nog op OxygenOS versie 3.5.4. Ik gebruik de phone enkel voor basisfuncties, beetje sociale media,... is het dan waardevol om de updates die ik krijg door te voeren? Is er een effect op de batterij?

Alvast bedankt
Uit het oogpunt van veiligheid zou ik hem altijd updaten, bij elke update zitten security patches..

automation fanboy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
MattSoetaert schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 11:08:

Alvast bedankt
Als het goed is, betekent updaten ook dat je security fixes installeert. Dat is relatief belangrijk. Ook zou je andere fixes en optimalisaties moeten meekrijgen, dus nee, in theorie is er geen negatief effect op de batterij. In de praktijk zou er een update tussen kunnen zitten met een budgje waardoor er wel een negatief effect is. Per saldo adviseer ik je altijd te updaten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Toch wel leuk om te zien dat een OnePlus 3T een Samsung Galaxy S8+ verslaat in een speedtest :D.

En dat terwijl de S8+ een snellere processor heeft, én sneller UFS geheugen.. Zal denk ik softwarematig een probleem zijn bij de S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:27

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Software en support zijn eerlijk gezegd altijd een probleem geweest bij Samsung in mijn persoonlijke ervaring. Ooit kocht ik er nog wel eens iets van, maar meestal werkt het alleen in het begin behoorlijk goed en zijn de meeste producten aan het einde van hun cyclus (die van de fabrikant bedachte cyclus, niet een verwachte gebruikers/productlevensduur) een stuk minder geworden.

Leuke video, bedankt voor het delen.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Anonymoussaurus schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:28:
Toch wel leuk om te zien dat een OnePlus 3T een Samsung Galaxy S8+ verslaat in een speedtest :D.

En dat terwijl de S8+ een snellere processor heeft, én sneller UFS geheugen.. Zal denk ik softwarematig een probleem zijn bij de S8+.

[video]
Het is echt milliseconden werk. Maar sneller is sneller. In dagelijkse beleving zal je dit natuurlijk niet merken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het scheelt niet veel, maar dat is het hem net, de prijs scheelt namelijk wel erg wat :)
Voor snelheid alleen moet je de S8+ al niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Sinds ik de update naar Android 7 heb gedaan zijn die mooie bewegende achtergronden verdwenen. Heeft iemand een idee waar die te krijgen zijn?

Nevermind, ik denk dat die live wallpapers van m'n oude telefoon zijn gekopieerd door de synchronisatie :P

[ Voor 27% gewijzigd door tiguan op 29-04-2017 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Heeft iemand die screencast wel eens aan de praat gekregen? Probeer het met een Hisense (redlijk nieuw model), ze proberen een tijdje te pairen (dus zien elkaar), maar dan stopt het spontaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 10:01
Sinds afgelopen vrijdag heb ik de Oneplus 3T in bezit. Ik kom zelf vanaf een Samsung Galaxy S6 Edge en er vallen mij aantal dingen op:
- Wat een snelheid! De OP3T is vele malen sneller dan de S6Edge. Apps starten sneller op, toestel start sneller op en hij reageert veel sneller op verschillende acties.
- Weinig bloatware. Op een paar dingen na, zoals Community maar de meeste zijn te deinstalleren.
- Het trilmechanisme. Deze klinkt vaag en voelt wat goedkoop aan. Dit is wel jammer, maar geen heel groot probleem
- Camera is netjes. Foto's bij daglicht zijn prima, merk wel dat bij iets minder licht er veel ruis ontstaat.

Overall is het een prima toestel voor een geweldige prijs. Ik ben vooral onder indruk van de snelheid. Ben benieuwd of het toestel mij de komende dagen / weken nog verder kan verrassen.

Steam

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Beta 6 voor de OnePlus 3T is zojuist aangekondigd:

OxygenOS Open Beta 6 for the OnePlus 3T

Changelog:
  • New dialer and incoming call interface
  • We created a new answering mechanic to go along with the refreshed UI below: Swipe down to answer and swipe up to reject an incoming call
  • UI optimizations for Messages, Settings and Contacts
  • Refreshed UI
  • New action bar for Messages and Settings
  • Collapsible and expandable action bar (more to come in the future)
  • Optimized high power usage notifications
  • Optimized the system which notifies you when apps are using a lot of battery
  • Bluetooth optimizations
  • Night mode optimizations
  • Bug fixes
Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_6/

Vanmiddag zal ik de ROM op de FTP-server van Chris zetten.

[ Voor 79% gewijzigd door Anonymoussaurus op 02-05-2017 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15-08 16:15
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 08:56:
Beta 6 voor de OnePlus 3T is zojuist aangekondigd:

OxygenOS Open Beta 6 for the OnePlus 3T

Changelog:
  • New dialer and incoming call interface
  • We created a new answering mechanic to go along with the refreshed UI below: Swipe down to answer and swipe up to reject an incoming call
  • UI optimizations for Messages, Settings and Contacts
  • Refreshed UI
  • New action bar for Messages and Settings
  • Collapsible and expandable action bar (more to come in the future)
  • Optimized high power usage notifications
  • Optimized the system which notifies you when apps are using a lot of battery
  • Bluetooth optimizations
  • Night mode optimizations
  • Bug fixes
Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_6/

Vanmiddag zal ik de ROM op de FTP-server van Chris zetten.
Er schijnt ook ondersteuning voor bluetooth apt-x aanwezig te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Laurence007 schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 11:48:
Er schijnt ook ondersteuning voor bluetooth apt-x aanwezig te zijn?
Dat staat wel in de changelog voor HydrogenOS, maar niet in die van OxygenOS. Wellicht dat dit onder "Bluetooth Optimisations" valt.

Beta staat nu op de FTP-server van Chris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 09:54

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb op 4.1.3 bijzonder wispelturige batterijduur. De ene dag hou ik 60% over aan het eind van de dag, de andere dag krap 30% terwijl ik er niets anders mee heb gedaan. 's Nachts verbruikt hij de ene keer 5%, de volgende keer 25%. Ik word er niet goed van. Ik zit inmiddels om de dag de cache en de Play Services data te wissen, dat helpt dan 1 of 2 dagen en daarna is het weer terug bij af. Factory reset hielp ook niet. Iemand enig idee wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:41
Heb je bij de "Opties voor ontwikkelaars" al geprobeerd de "Sluimermodus" aan te zetten?
Esumontere schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:27:
Ik heb op 4.1.3 bijzonder wispelturige batterijduur. De ene dag hou ik 60% over aan het eind van de dag, de andere dag krap 30% terwijl ik er niets anders mee heb gedaan. 's Nachts verbruikt hij de ene keer 5%, de volgende keer 25%. Ik word er niet goed van. Ik zit inmiddels om de dag de cache en de Play Services data te wissen, dat helpt dan 1 of 2 dagen en daarna is het weer terug bij af. Factory reset hielp ook niet. Iemand enig idee wat hieraan te doen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

djiedjee schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:31:
Heb je bij de "Opties voor ontwikkelaars" al geprobeerd de "Sluimermodus" aan te zetten?

[...]
Ja, die staat aan. Maakt overigens geen merkbaar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
En voor welke apps heb je "niet geoptimaliseerd" aan staan bij de accu-instellingen?
Esumontere schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:33:
[...]

Ja, die staat aan. Maakt overigens geen merkbaar verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Waar zit de opties voor ontwikkelaars?

Nevermind, heb 't al gevonden.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 03-05-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

djiedjee schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 10:44:
En voor welke apps heb je "niet geoptimaliseerd" aan staan bij de accu-instellingen?

[...]
Waze en Whatsapp. Maar die hebben geen van beide een groot energieverbruik in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Wat heeft wel het grootste accu-verbruik bij jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb nu een Sony Z3C. Die heeft echt een goede batterijduur (2 dagen lukt makkelijk bij normaal gebruik). Zijn er mensen die zijn overgestapt van de Z3C naar een OnePlus 3T en wat zijn der ervaringen qua batterijduur als je dit vergelijkt?

Vind de Oneplus wel interessant, maar ben bang dat ik dan weer naar een telefoon ga die binnen 24 uur leeg is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anessie
Palomar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:23:
Vind de Oneplus wel interessant, maar ben bang dat ik dan weer naar een telefoon ga die binnen 24 uur leeg is.
Eens je Dash charge ontdekt maakt dat allemaal een bal meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
anessie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:28:
[...]

Eens je Dash charge ontdekt maakt dat allemaal een bal meer uit.
Dat vind ik wel, want een lege batterij is vnl. een probleem als je niet in de buurt bent van een stopcontact. Bijv. op vakantie in de bush bush of tijdens een lange fietstocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik1805
Palomar schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:38:
[...]

Dat vind ik wel, want een lege batterij is vnl. een probleem als je niet in de buurt bent van een stopcontact. Bijv. op vakantie in de bush bush of tijdens een lange fietstocht.
Doe er makkelijk 2 dagen mee. Maar heb het toestel geroot en een custom rom erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

djiedjee schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 11:21:
Wat heeft wel het grootste accu-verbruik bij jou?
Meestal Android-systeem en Android-besturingssysteem. Maar die zitten rond de 8% of dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:43
Probeer die zip te installeren via adb. Maar dat is het probleem met grote bestanden schijnbaar. Volgens google iig bekend.
Daarna gewoon in het geheugen, maar ook daar werkt het niet. Geen idee hoe ik dit aan ga pakken verder.
Dat was wel het mooie aan de Nexus met Wugfresh. Lekker makkelijk alles installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Ikzelf vond het batterij-verbruik ook wat te hoog worden van Android-systeem en Android-besturingssysteem.

Om meer inzicht te krijgen heb ik wakelock detector geinstalleerd en een aantal dagen laten draaien:
Google Play: Wakelock Detector [LITE]

Bij mij bleek onder andere endomondo sportstracker heel veel keer de locatie op te vragen.
Ik heb de locatie-bepaling nu op GPS-only gezet, endomondo verwijderd en sluimermodus aangezet. Ik haal nu met gemak weer het einde van de dag. Meestal 60% over nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Xiaomi powerbank heb ik meestal mee voor de zekerheid. Niet meer perse nodig, maar werkt als een speer.
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
[...]
Bijv. op vakantie in de bush bush of tijdens een lange fietstocht.
Ken toch heel weinig mensen die 10u op een fiets hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
anessie schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 12:35:
[...]

Ken toch heel weinig mensen die 10u op een fiets hangen :)
Als je veel navigeert, muziek aan hebt en foto's/video's maakt, dan kan het snel gaan hoor ;). Maar dan is een powerbank sowieso een must! Geen 1 toestel houdt dat lang vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Op mijn toestel gebruikt sygic (auto navigatie) ongeveer 10 tot 15% per uur, dan is het scherm op max helderheid, en staat traffic info aan, maar verder niet heel veel spul in de achtergrond. Voor een telefoon is dit in vergelijking met mijn voorgaande toestellen ultra-zuinig (dus of dit toestel gaat er goed mee om, of sygic heeft een breakthrough gehad in hun app)

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ontwerp
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-05-2023

ontwerp

bladeibla

Iemand Strava met ant+ aan te praat gekregen hierop?
Dus werkt ant+ hierop?? OP xda wel op 1 en 3 verhalen gehoord maar iemand
concreet getest met strava of endomodo met ANT+ niet BT dus...

Mijn Sony X Performance is bricked en ik zoek een dual sim
die iets makkelijker te customizen is als de One plus 3t...

DaKnowledge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery02
  • Nu online
Ja, mijn ANT+ HR monitor werkt prima met strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ontwerp schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 01:11:
Iemand Strava met ant+ aan te praat gekregen hierop?
Dus werkt ant+ hierop?? OP xda wel op 1 en 3 verhalen gehoord maar iemand
concreet getest met strava of endomodo met ANT+ niet BT dus...

Mijn Sony X Performance is bricked en ik zoek een dual sim
die iets makkelijker te customizen is als de One plus 3t...
Dit krijg ik te zien. Ik heb helaas alleen dual ANT+/Bluetooth apparaten die niet onderling uit te schakelen zijn.
Oneplus 3T ANT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whistleblazer
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 23:43
Afbeeldingslocatie: https://s3.postimg.org/9vpqj03ar/Screenshot_20170504-225826.png

Ik heb naar aanleiding van jullie posts ook eens WLD geïnstalleerd. Ik heb toch vrij veel wakelocks van de Play services volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
whistleblazer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:16:
[afbeelding]

Ik heb naar aanleiding van jullie posts ook eens WLD geïnstalleerd. Ik heb toch vrij veel wakelocks van de Play services volgens mij.
Doe even het volgende:

Instellingen > "Apps" > "Google Play Services" > "Opslagruimte" > "Ruimte beheren" > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)

Dit helpt hoogstwaarschijnlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Even verder details inkijken, om te zien of je er achter kan komen of er specieke onderdelen zijn die de meeste batterij vreten.
whistleblazer schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 23:16:
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrou
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-12-2024
Hallo,

Momenteel heb ik een Iphone 6 en ben zeer geïnteresseerd in de OnePlus3t(ik heb alvast een hoesje,screenprotector en 2 laders besteld)

Ik twijfel nog over de OnePlus wat betreft de notification badge wat de iPhone wel heeft. http://cdn.osxdaily.com/w...d-badges-on-icons-ios.jpg

Heeft iemand van jullie een oplossing daar voor? Een app of moet je echt gaan rooten en een rom zoeken die dat wel ondersteund?
Pagina: 1 ... 26 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem