[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.461 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-09 17:25
Inmiddels wacht ik al een tijdje totdat ik 7.1.1 als OTA aangeboden krijg op mijn 3T.

Lijkt maar niet binnen te komen, ook niet na handmatig te zoeken naar updates. De 3T van m'n vriendin krijgt ook niks ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
JayZeeTie schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:40:
Inmiddels wacht ik al een tijdje totdat ik 7.1.1 als OTA aangeboden krijg op mijn 3T.

Lijkt maar niet binnen te komen, ook niet na handmatig te zoeken naar updates. De 3T van m'n vriendin krijgt ook niks ...
Play store vpn en huppa, zet hem even op Canada of Duitsland, check system update, zie je de update, zwier de vpn uit en binnentrekken die hap.

Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN of
Google Play: TunnelBear VPN
Latest rumored OnePlus 5 specs include 8GB of RAM

The Snapdragon 835 chipset will power the new unit, which means that it will feature an octa-core CPU and the Adreno 540 GPU. The display will have reduced bezels in line with most of 2017's high-end handsets, and OnePlus is expected to finally make the jump to a 1440 x 2560 resolution screen. It would be the first OnePlus phone not to be equipped with a 1080 x 1920 (FHD) panel. The report says to expect a dual-camera setup on the next OnePlus handset, which could arrive in the second half of the year. The price will be a tad under $500.

After the OnePlus 3 and OnePlus 3T, the company's reputation is such that even hearing a rumor that includes 8GB of RAM doesn't seem so far fetched. Still, we would suggest taking this story with the proverbial grain of salt.
Sinds er nog geen topic van is, weer wat geruchtjes :)

[ Voor 13% gewijzigd door anessie op 10-04-2017 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
JayZeeTie schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:40:

anessie schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:06:
Play store vpn en huppa, zet hem even op Canada of Duitsland..

Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN of
Google Play: TunnelBear VPN

[...]

Sinds er nog geen topic van is, weer wat geruchtjes :)
Die update heeft OnePlus niet voor niets teruggetrokken. Daarom staat hij nog niet op de downloadpagina van OnePlus.

Hoe weet ik dat hij teruggetrokken/instabiel is? Nou, zie hier:

Anonymoussaurus in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

Zie hier welke problemen ik heb:

Die geruchten heb ik een paar maanden geleden ook voorbij zien komen trouwens :p. Is (natuurlijk) niet echt goed onderbouwd. Maar ach, daar zijn die geruchten voor. Ik vind het vies tegenvallen.. niet de specs, maar de keuzes die ze maken. Dual-camera.. 1440p.. extreem dunne bezels.. en daardoor wordt de prijs dus ook omhoog gegooid..

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Anonymoussaurus schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:15:Die update heeft OnePlus niet voor niets teruggetrokken. Daarom staat hij nog niet op de downloadpagina van OnePlus.
Vreemd, ik merk daar allemaal niets van :9

Daar dan ook wel niet puur stock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puddi Puddin
  • Registratie: December 2014
  • Nu online
anessie schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 01:28:
[...]

Vreemd, ik merk daar allemaal niets van :9

Daar dan ook wel niet puur stock.
Dat is het nadelige de ene heeft wel issues de andere niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:39
Dit zijn typisch van die problemen waar je achter komt wanneer je het uitrolt bij een grote groep gebruikers waarschijnlijk waren er bij interne tests bij een kleinere groep gebruikers geen problemen geweest.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:36:
[...]

Geen eigenaar, maar deze David heeft er wat aan gedaan...

Google Play: SoundFix For OnePlus
Even een headsup. De 3t geroot en de fix geïnstalleerd. Soundmeter blijft nog steeds hangen op 80 dB. Het is verder geen ramp, maar wel jammer.

Edit: en met een andere app lijkt het wel te werken... Nice!

[ Voor 6% gewijzigd door PjotrStroganov op 11-04-2017 10:24 ]

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 10:17:
[...]

Even een headsup. De 3t geroot en de fix geïnstalleerd. Soundmeter blijft nog steeds hangen op 80 dB. Het is verder geen ramp, maar wel jammer.

Edit: en met een andere app lijkt het wel te werken... Nice!
Welke app wel? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Sorry :+
Google Play: Physics Toolbox Sensor Suite

Ik weet niet hoe nauwkeurig deze is, maar hij komt iig voorbij de 95dB. Ik zal het eens vergelijken met de iphone van mijn collega.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
pa1fw schreef op maandag 10 april 2017 @ 07:42:
[...]

Ik heb sinds ongeveer 1 a 2 weken dat ik met mijn Ford Mondeo (met MS Sync) geen spotify meer kan streamen via Bluetooth. Vreemd genoeg treft dit (zo lijkt het) tegelijkertijd de 3T van mijn vrouw én mijn eigen OP3. Bluetooth opnieuw pairen en bellen via de Ford gaat wel gewoon, maar ik kan ook het vinkje voor Media niet aanzetten bij Bluetooth-device opties en de autoradio weigert de source Bluetooth te selecteren... Nu had ik in het verleden wel meer moeite met overschakelen van BT-audio nadat mijn vrouw de auto mee heeft gehad, maar dat lukte altijd nog wel. Nu dus opeens totaal niet meer.

Ik draai nu Android 7.0 met OS 4.0.3, ik ben aan het kijken op welke manier ik een nieuwere versie kan binnenharken. Hopelijk is het reeds verbeterd/opgelost.

Heb alleen even geen haast, de Mondeo gaat vandaag voor een dag of 4 naar de schadehersteller dus kan het toch niet testen nu. :/

Verder allemaal tevreden OP bezitters (zelfs m'n schoonmoeder heeft een 3T). oOo
Mijn probleem was voornamelijk dat er geen pin schermpje op mijn telefoon tevoorschijn kwam. Dus kon ik in zn geheel niet pairen met mijn Ford. Dat heb ik kunnen oplossen met de 'Bluetooth Direct' app. Volgens ik ergens gelezen had, zou dat probleem moeten opgelost zijn in een volgende update. Spotify gebruik ik niet dus daarmee kan ik je niet helpen. Ik speel enkel muziek af die op mijn telefoon zelf staat en daarmee zijn geen problemen. En mijn wagen is trouwens een 2014 model en die heeft nog geen MS sync..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:06

Fustje

Koel bewaren

derootn schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:45:
[...]

Mijn probleem was voornamelijk dat er geen pin schermpje op mijn telefoon tevoorschijn kwam. Dus kon ik in zn geheel niet pairen met mijn Ford. Dat heb ik kunnen oplossen met de 'Bluetooth Direct' app. Volgens ik ergens gelezen had, zou dat probleem moeten opgelost zijn in een volgende update. Spotify gebruik ik niet dus daarmee kan ik je niet helpen. Ik speel enkel muziek af die op mijn telefoon zelf staat en daarmee zijn geen problemen. En mijn wagen is trouwens een 2014 model en die heeft nog geen MS sync..
Dat pairen gaat als een tierelier. Maar BT als bron kiezen dus niet meer.
Is een mondeo uit 2015. Ik ben benieuwd naar de update.

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:57
Vandaag mijn oneplus 3T Midnight Black ontvangen en ik ben nog bezig deze in te richten (upgrade wordt gedownload, instellingen nog aanpassen, etc.).

Nu valt het mij op dat het scherm nogal flikkert :| . Ik neem aan dat dit niet normaal is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 20:52
Theone098 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:10:
Vandaag mijn oneplus 3T Midnight Black ontvangen en ik ben nog bezig deze in te richten (upgrade wordt gedownload, instellingen nog aanpassen, etc.).

Nu valt het mij op dat het scherm nogal flikkert :| . Ik neem aan dat dit niet normaal is?
Probeer het automatisch aanpassen van de helderheid van het scherm eens uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Laatst online: 13:57
stoicz schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 14:16:
[...]

Probeer het automatisch aanpassen van de helderheid van het scherm eens uit te schakelen.
+1

[ Voor 98% gewijzigd door Theone098 op 11-04-2017 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik heb een Ipega PG-9025 Bluetooth Controller (gamepad) die ik eens wil proberen in combinatie met m'n 3T. Probleem is echter dat wanneer ik die iPega in de verschillende modes opstart totaal niet gezien wordt door de 3T als bluetooth apparaat. Iemand toevallig ook een zo'n controller waarbij het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thespeed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-09 22:27
Walkman schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 16:22:
Ik heb een Ipega PG-9025 Bluetooth Controller (gamepad) die ik eens wil proberen in combinatie met m'n 3T. Probleem is echter dat wanneer ik die iPega in de verschillende modes opstart totaal niet gezien wordt door de 3T als bluetooth apparaat. Iemand toevallig ook een zo'n controller waarbij het wel werkt?
Ik heb een PG-9023 dus een ander model. Deze werkt bij mij wel. Bij mij moet je de X indrukken (joystick modus zonder app) en dan de Home knop om hem aan te zetten. Daarmee kan ik hem zien als een bluetooth device in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
thespeed schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 22:21:
[...]

Ik heb een PG-9023 dus een ander model. Deze werkt bij mij wel. Bij mij moet je de X indrukken (joystick modus zonder app) en dan de Home knop om hem aan te zetten. Daarmee kan ik hem zien als een bluetooth device in de lijst.
Heb het gisteren nogmaals op dezelfde manier geprobeerd en nu doet hij het wel. Nu eens wat GTA spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
Ik zit mij al een tijdje af te vragen ofdat ik eigenlijk een normale batterijduur heb met mijn OP3t. Ik lees hier en daar van mensen die tot 6u SOT halen en dat haal ik toch bijlange niet.
Ik heb 2 simkaarten in gebruik en mijn 4G en bluetooth liggen altijd aan.
Meestal rond 23u 's avonds steek ik hem in de lader en met een stopcontact met een klok schakelt deze uit om 2u 's nachts. 's morgens heb ik ongeveer 95-98% en tegen 's avonds heb ik soms maar 30% meer over. Dit na een gewone werkdag waarin ik enkel over de middag er een uurtje mee bezig ben (surfen, social media). Verder gewoon misschien een uurtje bellen, wat berichtjes sturen en wat mailtjes lezen. Al bij al een SOT van 1u30-2u haal ik dan met nog 30% over.
Aangezien ik maar +- 30% meer heb tegen de avond, haal ik dus 23u niet en moet ik even bijladen als ik thuiskom. Ik merk dat ik wel veel meer SOT (3-4u) haal als ik bv een hele dag thuis ben en verbonden ben met wifi ipv data. Merken jullie ook zo'n verschil tussen 4G en wifi?
Ik heb al wat dingen geprobeerd ( developer doze, wifi en bluetooth scan uit,.. ) die hier op het forum staan maar merk hier geen merkbaar verschil hiermee..
Ik zit momenteel nog op 4.0.3. ( ik wacht op de OTA )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
derootn schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:18:
Ik zit mij al een tijdje af te vragen ofdat ik eigenlijk een normale batterijduur heb met mijn OP3t. Ik lees hier en daar van mensen die tot 6u SOT halen en dat haal ik toch bijlange niet.
Ik heb 2 simkaarten in gebruik en mijn 4G en bluetooth liggen altijd aan.
Meestal rond 23u 's avonds steek ik hem in de lader en met een stopcontact met een klok schakelt deze uit om 2u 's nachts. 's morgens heb ik ongeveer 95-98% en tegen 's avonds heb ik soms maar 30% meer over. Dit na een gewone werkdag waarin ik enkel over de middag er een uurtje mee bezig ben (surfen, social media). Verder gewoon misschien een uurtje bellen, wat berichtjes sturen en wat mailtjes lezen. Al bij al een SOT van 1u30-2u haal ik dan met nog 30% over.
Aangezien ik maar +- 30% meer heb tegen de avond, haal ik dus 23u niet en moet ik even bijladen als ik thuiskom. Ik merk dat ik wel veel meer SOT (3-4u) haal als ik bv een hele dag thuis ben en verbonden ben met wifi ipv data. Merken jullie ook zo'n verschil tussen 4G en wifi?
Ik heb al wat dingen geprobeerd ( developer doze, wifi en bluetooth scan uit,.. ) die hier op het forum staan maar merk hier geen merkbaar verschil hiermee..
Ik zit momenteel nog op 4.0.3. ( ik wacht op de OTA )
Ook al het volgende geprobeerd?
  • Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten
  • Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten
  • Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
  • Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok"
  • Je thema op donker/zwart zetten
  • Recovery > "English" > Wipe data and cache > wipe cache > ok

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
Anonymoussaurus schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:21:
[...]

Ook al het volgende geprobeerd?
  • Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten
  • Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten
  • Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data)
  • Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok"
  • Je thema op donker/zwart zetten
  • Recovery > "English" > Wipe data and cache > wipe cache > ok
• Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten Ja (( zetten jullie dit nooit meer terug aan dan zodat hij een back up maakt? of nu en dan eens? of wat doe je hiermee? ))
• Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten Ja
• Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data) Ja
• Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok" Ja
• Je thema op donker/zwart zetten Ja
• Recovery > "English" > Wipe data and cache > wipe cache > ok Nog niet gedaan, aangezien het al van het begin zo is en eigenlijk met mijn toestel die defect was had ik ook geen super SOT..
Bij het ontvangen van mijn toestel had ik een update gedaan naar 4.0.3. en dan fabrieksreset gedaan en dan pas alles beginnen configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik heb de LED kleur bij het opladen van de batterij veranderd naar geel. Alleen zie ik dat deze bij het instellen van de laadkabel 1 seconde geel is, en dan naar blauw veranderd en zo blijft.

Kun je dat niet instellen dat dat geel blijft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• derootn
benep schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:03:
Ik heb de LED kleur bij het opladen van de batterij veranderd naar geel. Alleen zie ik dat deze bij het instellen van de laadkabel 1 seconde geel is, en dan naar blauw veranderd en zo blijft.

Kun je dat niet instellen dat dat geel blijft?
Volgens mij niet. Blauw is de kleur van dashcharge dacht ik. Als je gewoon oplaad kan het zijn dat het wel geel geworden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
derootn schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:27:
[...]

• Instellingen > "back-up maken en resetten" > uitzetten Ja (( zetten jullie dit nooit meer terug aan dan zodat hij een back up maakt? of nu en dan eens? of wat doe je hiermee? ))
• Instellingen > locatie > bolletjes rechtsboven > scannen > Wi-Fi scannen en Bluetooth-scannen uitzetten Ja
• Instellingen > apps > Google Play Services > opslagruimte > ruimte beheren > "alle gegevens wissen" (dit wist geen persoonlijke data) Ja
• Instellingen > opslag & geheugen > opslag & USB > gegevens in het cachegeheugen > "ok" Ja
• Recovery > "English" > Wipe data and cache > wipe cache > ok Nog niet gedaan, aangezien het al van het begin zo is en eigenlijk met mijn toestel die defect was had ik ook geen super SOT..
Bij het ontvangen van mijn toestel had ik een update gedaan naar 4.0.3. en dan fabrieksreset gedaan en dan pas alles beginnen configureren.
Je eerste vraag vraag ik mij ook af. Ik doe om de zoveel tijd dat hele lijstje afwerken maar backups laat ik aan. Stel er gebeurt iets met m'n telefoon, dan heb ik altijd de backup nog. Of is dit geen 'interessante' backup?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-08 23:53
Dual Sim: ik werk ook als vrijwilliger en helaas kan je door mijn doelgroep ook gebeld worden op vreemde tijden.
Kun je bij de DS 1 van de 2 sims uitschakelen na 5 uur en in weekend of is het samen uit, samen thuis?

Prive wil ik wel altijd beschikbaar zijn werk gerelateerd niet.
Gaat de accu ook veel sneller met 2 sims?

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:59
Ik heb zelf een tasker-taak gemaakt die mijn werksim doorschakelt naar de voicemail en de mailsynchronisatie uitschakelt.
Die kun je dan op een bepaalde tijd uitvoeren of op basis van locatie/wifi-netwerk etc.

1 sim uitschakelen kan ook, maar aangezien mijn databundel op mijn werkSIM zit, kon ik dat niet gebruiken.
ErikRo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 00:56:
Dual Sim: ik werk ook als vrijwilliger en helaas kan je door mijn doelgroep ook gebeld worden op vreemde tijden.
Kun je bij de DS 1 van de 2 sims uitschakelen na 5 uur en in weekend of is het samen uit, samen thuis?

Prive wil ik wel altijd beschikbaar zijn werk gerelateerd niet.
Gaat de accu ook veel sneller met 2 sims?

[ Voor 7% gewijzigd door djiedjee op 13-04-2017 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
@derootn let wel dat je SOT afhangt van veel factoren he! :) ik vond het eerder ook raar dat ik bij elke OP maar 2 tot 3 uur SOT heb (heb de OPO OP2 OPX OP3 en OP3T gehad) maar ik woon in t oosten van ons mooie kikkerlandje en de providers zijn hier en daar nog vergeten bij ons zendmasten neer te zetten dit zorgt dat ik vaak slecht bereik heb en hierdoor is mijn batterijduur erg naar beneden gegaan.
Het uitzetten van een 2e simkaart kan zeker werken maar zo zijn er veel factoren die voor een verkorte batterijduur zorgen

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Laatst online: 15:37
Ik heb een aantal posts over het rooten verplaatst naar: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
pr0mo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:03:
@derootn let wel dat je SOT afhangt van veel factoren he! :) ik vond het eerder ook raar dat ik bij elke OP maar 2 tot 3 uur SOT heb (heb de OPO OP2 OPX OP3 en OP3T gehad) maar ik woon in t oosten van ons mooie kikkerlandje en de providers zijn hier en daar nog vergeten bij ons zendmasten neer te zetten dit zorgt dat ik vaak slecht bereik heb en hierdoor is mijn batterijduur erg naar beneden gegaan.
Het uitzetten van een 2e simkaart kan zeker werken maar zo zijn er veel factoren die voor een verkorte batterijduur zorgen
Ik had ook al gemerkt dat wanneer ik een kelder aan het werken ben, mijn batterijpercentage ook naar beneden vliegt. Maar over het algemeen heb ik gewoon goede ontvangst. Wel raar dat geen ontvangst zoveel invloed heeft op de batterij ( lees: Android-besturingssysteem 30-40% ). Dat had ik helemaal niet voor bij mijn oude iphone 4S of een Acer E39. Telkens in vliegtuigmodus zetten elke keer je in de kelder binnengaat is ook omslachtig toch? 'gemiste oproep' berichtjes krijg je dan ook al niet binnen als je nu en dan 1 blokje ontvangst hebt.

Het aantal uur SOT lig ik ook zeker niet wakker van. Ik vind het gewoon belangrijk dat ik toch 24u met 1 lading kan doen, wat nu niet het geval is. Volgens ik hier verneem kunnen de meesten toch wel van opstaan tot slapengaan met 1 accuduur? En ik ben dan nog niet eens zo'n diehard gebruiker die continu met mijn telefoon bezig is. De enige apps die ik het meest gebruik, zijn snapchat, instagram, FB, Bluemail, whatsapp, textra, etc.. Spotify o.i.d. gebruik ik zelf niet..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Zojuist is er weer een nieuwe update verschenen voor de 3T. In deze update zijn er een aantal dingen gefixt en verbeterd ten opzichte van 4.1.1. Hier de changelog:
  • Upgraded Android 7.1.1
  • Added expanded screenshots
  • Improved picture taking of moving objects with blur reduction
  • Improved video stability when recording
  • Improved WiFI connectivity
  • Improved bluetooth connectivity
  • Fixed Instagram swiping bug
  • Fixed hardware buttons malfunction bug
  • Increased system stability
  • General bug fixes
De update is op te halen door een VPN applicatie te installeren, en deze in te stellen op Canada of Duitsland.

Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.3 (7.1.1) OTA for OnePlus 3T

Zodra er direct-links/mirrors beschikbaar zijn, zal ik deze hier plaatsen.
derootn schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:27:
Dat is balen zeg, dat het niet heeft geholpen. In principe hoef je je system cache niet te verwijderen na een factory reset. Toevallig is er een update uitgebracht, die hopelijk je probleem oplost. Zie hierboven.
Alekz87 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:50:
Je eerste vraag vraag ik mij ook af. Ik doe om de zoveel tijd dat hele lijstje afwerken maar backups laat ik aan. Stel er gebeurt iets met m'n telefoon, dan heb ik altijd de backup nog. Of is dit geen 'interessante' backup?
Ik maak nooit een back-up, maar dat komt omdat ik het 'echt' clean wil hebben. Ik installeer dus ook alle apps opnieuw, en doe alle instellingen helemaal opnieuw bij een clean install. WhatsApp back-up ik uiteraard en de rest wordt gewoon gesynchroniseerd met m'n Google-account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 13:32
Laat ze maar een full rom posten, kan ik met twrp ook flashen :P

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Update geinstalleerd via VPN naar Canada.
Ben benieuwd of ik nog iets merk aan de foto/video stabilisatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:21
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:57:
[...]

De update is op te halen door een VPN applicatie te installeren, en deze in te stellen op Canada of Duitsland.
Nu lees ik veel over het gebruik van VPN om een OTA update binnen te halen. Waarom is dit? Wordt de OTA update niet naar Nederland gepushed?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Niet vandaag. OTA is normaal gezien gefaseerde uitrol, soms geografisch geregeld.

[ Voor 72% gewijzigd door anessie op 13-04-2017 13:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Punkbuster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:41:
Laat ze maar een full rom posten, kan ik met twrp ook flashen :P
Die full-ROM wordt pas door OnePlus gepost zodra bekend is dat deze stable is. Daarom staan 4.1.0 en 4.1.1 ook niet op de downloadpagina ;). Ik zal de full-ROM hier posten zodra deze er is en zal dan meteen de OTA en full-ZIP uploaden naar de FTP-server van Chris.
djiedjee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:50:
Update geinstalleerd via VPN naar Canada.
Ben benieuwd of ik nog iets merk aan de foto/video stabilisatie!
Als je nog niet 4.1.0 of 4.1.1 draaide zul je het misschien merken. Echter is er 4.1.3 alleen "Increased system stability" toegevoegd aan de changelog. De update is ook maar 30MB (OTA). Zijn dus wat bug-fixes :).
demo31051987 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:54:
Nu lees ik veel over het gebruik van VPN om een OTA update binnen te halen. Waarom is dit? Wordt de OTA update niet naar Nederland gepushed?
Het is de bedoeling dat straks iedereen de update krijgt (wereldwijd). Echter, omdat OnePlus niet iedereen een foutieve update wilt pushen, doen ze dit met stappen. Duitsland en Canada krijgen deze update vaak als eerst, en daarna volgt de rest van de wereld. Als er namelijk een grote bug in de update zit, beinvloed dit niet iedereen, maar 'enkel' degene die de update als eerste kregen. Zo zijn 4.1.0 en 4.1.1 én 4.1.2 ook stop gezet. Hopelijk is deze wel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Heb hem er ook op geslingerd. Had ook geen problemen met 4.1.1, maar voor de zekerheid toch maar 4.1.3 er op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 14-09 23:45
Ik had 4.1.1 en nu dus 4.1.3. Ik had zelf geen problemen met 4.1.1, maar wel een erg hoog batterijverbruik door Android System en Android OS. 10% was geen uitzondering en daarmee altijd in de top 4, naast Waze en scherm. Nu afwachten of dat ook minder is, even een paar dagen wachten tot de rom 'gesetteld' is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. vd Loo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 23:53
djiedjee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 08:42:
Ik heb zelf een tasker-taak gemaakt die mijn werksim doorschakelt naar de voicemail en de mailsynchronisatie uitschakelt.
Die kun je dan op een bepaalde tijd uitvoeren of op basis van locatie/wifi-netwerk etc.

1 sim uitschakelen kan ook, maar aangezien mijn databundel op mijn werkSIM zit, kon ik dat niet gebruiken.

[...]
Hoi, hoe/met wat heb je die taak gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Ja, deel die taak even.. met een exportje.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
P. vd Loo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:41:
Hoi, hoe/met wat heb je die taak gemaakt?
Volgens mij met Tasker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
Toestel is niet geroot. Voor het doorschakelen van de sim maak ik daarom, naast tasker, gebruik van auto-input voor het op "OK" klikken en zo. Doorschakeling opheffen is ongeveer hetzelfde, alleen dan ##21# bellen.

SetSync scriptje/taak voor synchronisatie aan/uit vond ik op internet. Parameter 0 is uitzetten, vervangen door 1 om aan te zetten.

Edit:
export via pastebin:
https://pastebin.com/E3k5Y49U
Punkbuster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:42:
Ja, deel die taak even.. met een exportje.

[ Voor 96% gewijzigd door djiedjee op 13-04-2017 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
THNX man , ga ik ff proberen

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
derootn schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:53:
[...]

Ik had ook al gemerkt dat wanneer ik een kelder aan het werken ben, mijn batterijpercentage ook naar beneden vliegt. Maar over het algemeen heb ik gewoon goede ontvangst. Wel raar dat geen ontvangst zoveel invloed heeft op de batterij ( lees: Android-besturingssysteem 30-40% ). Dat had ik helemaal niet voor bij mijn oude iphone 4S of een Acer E39. Telkens in vliegtuigmodus zetten elke keer je in de kelder binnengaat is ook omslachtig toch? 'gemiste oproep' berichtjes krijg je dan ook al niet binnen als je nu en dan 1 blokje ontvangst hebt.

Het aantal uur SOT lig ik ook zeker niet wakker van. Ik vind het gewoon belangrijk dat ik toch 24u met 1 lading kan doen, wat nu niet het geval is. Volgens ik hier verneem kunnen de meesten toch wel van opstaan tot slapengaan met 1 accuduur? En ik ben dan nog niet eens zo'n diehard gebruiker die continu met mijn telefoon bezig is. De enige apps die ik het meest gebruik, zijn snapchat, instagram, FB, Bluemail, whatsapp, textra, etc.. Spotify o.i.d. gebruik ik zelf niet..
De streepjes bovenin zeggen ook niet alles. als je naar je accuverbruik gaat en dan op de grafiek klikt kun je je ontvangst vanaf de laatste oplaadcyclus zien. en FB is een zware voor de accu vaak. ook locatiegegevens is heavy

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
djiedjee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:21:
Toestel is niet geroot. Voor het doorschakelen van de sim maak ik daarom, naast tasker, gebruik van auto-input voor het op "OK" klikken en zo. Doorschakeling opheffen is ongeveer hetzelfde, alleen dan ##21# bellen.

SetSync scriptje/taak voor synchronisatie aan/uit vond ik op internet. Parameter 0 is uitzetten, vervangen door 1 om aan te zetten.

Alvast sorry voor de grote lap tekst. O-)
<Task sr="task11">
<cdate>1487088436975</cdate>
<edate>1492088177166</edate>
<id>11</id>
<nme>Werkmail Sync Uit</nme>
<pri>100</pri>
<Action sr="act0" ve="7">
<code>130</code>
<Str sr="arg0" ve="3">SetSync</Str>
<Int sr="arg1">
<var>%priority + 1</var>
</Int>
<Str sr="arg2" ve="3">xxxxx<accountnaam>@gmail.com|com.google|0</Str>
<Str sr="arg3" ve="3">gmail-ls</Str>
<Str sr="arg4" ve="3"/>
<Int sr="arg5" val="0"/>
</Action>

<Task sr="task10">
<cdate>1421152249368</cdate>
<edate>1490290714011</edate>
<id>10</id>
<nme>SetSync</nme>
<pri>10</pri>
<code>300</code>
<label>Example:
<br>
%par1: mymail@gmail.com|com.google|1
<br>
%par2: gmail-ls,com.android.calendar,com.android.contacts</label>
</Action>
<Action sr="act1" ve="7">
<code>37</code>
<ConditionList sr="if">
<bool0>And</bool0>
<Condition sr="c0" ve="3">
<lhs>%par1</lhs>
<op>12</op>
<rhs></rhs>
</Condition>
<Condition sr="c1" ve="3">
<lhs>%par2</lhs>
<op>12</op>
<rhs></rhs>
</Condition>
</ConditionList>
</Action>
<Action sr="act10" ve="7">
<code>548</code>
<Str sr="arg0" ve="3">set %auth(%item) to %sync</Str>
<Int sr="arg1" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act11" ve="7">
<code>37</code>
<ConditionList sr="if">
<Condition sr="c0" ve="3">
<lhs>%sync</lhs>
<op>2</op>
<rhs>1</rhs>
</Condition>
</ConditionList>
</Action>
<Action sr="act12" ve="7">
<code>664</code>
<label>make sure it shows up in the accounts screen</label>
<se>false</se>
<Str sr="arg0" ve="3">%sync</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">ContentResolver</Str>
<Str sr="arg2" ve="3">setIsSyncable
{} (Account, String, int)</Str>
<Str sr="arg3" ve="3">myaccount</Str>
<Str sr="arg4" ve="3">%auth(%item)</Str>
<Str sr="arg5" ve="3">1</Str>
<Str sr="arg6" ve="3"/>
<Str sr="arg7" ve="3"/>
<Str sr="arg8" ve="3"/>
<Str sr="arg9" ve="3"/>
</Action>
<Action sr="act13" ve="7">
<code>664</code>
<se>false</se>
<Str sr="arg2" ve="3">setSyncAutomatically
{} (Account, String, boolean)</Str>
<Str sr="arg5" ve="3">true</Str>
<Str sr="arg6" ve="3"/>
<Str sr="arg7" ve="3"/>
<Str sr="arg8" ve="3"/>
<Str sr="arg9" ve="3"/>
</Action>
<Action sr="act14" ve="7">
<code>43</code>
</Action>
<Action sr="act15" ve="7">
<code>664</code>
<se>false</se>
<Str sr="arg2" ve="3">setSyncAutomatically
{} (Account, String, boolean)</Str>
<Str sr="arg5" ve="3">false</Str>
<Str sr="arg6" ve="3"/>
<Str sr="arg7" ve="3"/>
<Str sr="arg8" ve="3"/>
<Str sr="arg9" ve="3"/>
</Action>
<Action sr="act16" ve="7">
<code>38</code>
</Action>
<Action sr="act17" ve="7">
<code>40</code>
</Action>
<Action sr="act18" ve="7">
<code>38</code>
</Action>
<Action sr="act2" ve="7">
<code>590</code>
<Str sr="arg0" ve="3">%par1</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">|</Str>
<Int sr="arg2" val="1"/>
</Action>
<Action sr="act3" ve="7">
<code>547</code>
<label>from AccountManager</label>
<Str sr="arg0" ve="3">%name</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">%par11</Str>
<Int sr="arg2" val="0"/>
<Int sr="arg3" val="0"/>
<Int sr="arg4" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act4" ve="7">
<code>547</code>
<label>from AccountManager or SyncAdapterType</label>
<Str sr="arg0" ve="3">%type</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">%par12</Str>
<Int sr="arg2" val="0"/>
<Int sr="arg3" val="0"/>
<Int sr="arg4" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act5" ve="7">
<code>547</code>
<label>1 or 0</label>
<Str sr="arg1" ve="3">%par13</Str>
<Int sr="arg2" val="0"/>
<Int sr="arg3" val="0"/>
<Int sr="arg4" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act6" ve="7">
<code>547</code>
<label>from SyncAdapterType</label>
<Str sr="arg0" ve="3">%auth</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">%par2</Str>
<Int sr="arg2" val="0"/>
<Int sr="arg3" val="0"/>
<Int sr="arg4" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act7" ve="7">
<code>664</code>
<se>false</se>
<Str sr="arg0" ve="3">myaccount</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">Account</Str>
<Str sr="arg2" ve="3">new
{Account} (String, String)</Str>
<Str sr="arg3" ve="3">%name</Str>
<Str sr="arg4" ve="3">%type</Str>
<Str sr="arg5" ve="3"/>
<Str sr="arg6" ve="3"/>
<Str sr="arg7" ve="3"/>
<Str sr="arg8" ve="3"/>
<Str sr="arg9" ve="3"/>
</Action>
<Action sr="act8" ve="7">
<code>590</code>
<Str sr="arg0" ve="3">%auth</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">,</Str>
<Int sr="arg2" val="1"/>
</Action>
<Action sr="act9" ve="7">
<code>39</code>
<Str sr="arg0" ve="3">%item</Str>
<Str sr="arg1" ve="3">1:%auth(#)</Str>
</Action>
</Task>

<Task sr="task15">
<cdate>1487255104296</cdate>
<edate>1487258422840</edate>
<id>15</id>
<nme>WerkSIM Doorschakelen</nme>
<pri>100</pri>
<code>90</code>
<Str sr="arg0" ve="3">**21*+316<mobielnr>#</Str>
<Int sr="arg1" val="1"/>
</Action>
<Action sr="act1" ve="7">
<code>30</code>
<Int sr="arg0" val="0"/>
<Int sr="arg1" val="2"/>
<Int sr="arg2" val="0"/>
<Int sr="arg3" val="0"/>
<Int sr="arg4" val="0"/>
</Action>
<Action sr="act2" ve="7">
<code>1732635924</code>
<Bundle sr="arg0">
<Vals sr="val">
<ActionId>540,891</ActionId>
<ActionId-type>java.lang.String</ActionId-type>
<ActionType>16</ActionType>
<ActionType-type>java.lang.String</ActionType-type>
<FieldSelectionType>5</FieldSelectionType>
<FieldSelectionType-type>java.lang.String</FieldSelectionType-type>
<IsFirstAction>false</IsFirstAction>
<IsFirstAction-type>java.lang.Boolean</IsFirstAction-type>
<IsTaskerAction>false</IsTaskerAction>
<IsTaskerAction-type>java.lang.Boolean</IsTaskerAction-type>
<NearbyText>Werk</NearbyText>
<NearbyText-type>java.lang.String</NearbyText-type>
<StoredAction><null></StoredAction>
<StoredAction-type>java.lang.String</StoredAction-type>
<TextToWrite><null></TextToWrite>
<TextToWrite-type>java.lang.String</TextToWrite-type>
<com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB>Type: Point
Value: 540,891
Nearby Text: Werk
Action : Click
Is Tasker Action: false
Check Screen State: false</com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB>
<com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB-type>java.lang.String</com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB-type>
<net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES><StringArray sr=""><_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES0>%err
Error Code
Only available if you select &lt;b&gt;Continue Task After Error&lt;/b&gt; and the action ends in error</_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES0><_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES1>%errmsg
Error Message
Only available if you select &lt;b&gt;Continue Task After Error&lt;/b&gt; and the action ends in error</_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES1></StringArray></net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES>
<net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES-type>[Ljava.lang.String;</net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES-type>
<net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS>TextToWrite StoredAction ActionId RecentFieldIds FieldSelectionType ActionType ActionTimeout NearbyText plugininstanceid plugintypeid </net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS>
<net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS-type>java.lang.String</net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS-type>
<net.dinglisch.android.tasker.subbundled>true</net.dinglisch.android.tasker.subbundled>
<net.dinglisch.android.tasker.subbundled-type>java.lang.Boolean</net.dinglisch.android.tasker.subbundled-type>
<plugininstanceid>5dfa53ec-14fc-4a58-ac14-b9e5f33d06a9</plugininstanceid>
<plugininstanceid-type>java.lang.String</plugininstanceid-type>
<plugintypeid>com.joaomgcd.autoinput.intent.IntentPerformAction</plugintypeid>
<plugintypeid-type>java.lang.String</plugintypeid-type>
</Vals>
</Bundle>
<Str sr="arg1" ve="3">com.joaomgcd.autoinput</Str>
<Str sr="arg2" ve="3">com.joaomgcd.autoinput.activity.ActivityConfigPerformAction</Str>
<Int sr="arg3" val="20"/>
</Action>
<Action sr="act3" ve="7">
<code>1732635924</code>
<Bundle sr="arg0">
<Vals sr="val">
<ActionId>OK</ActionId>
<ActionId-type>java.lang.String</ActionId-type>
<ActionType>16</ActionType>
<ActionType-type>java.lang.String</ActionType-type>
<FieldSelectionType>0</FieldSelectionType>
<FieldSelectionType-type>java.lang.String</FieldSelectionType-type>
<IsFirstAction>false</IsFirstAction>
<IsFirstAction-type>java.lang.Boolean</IsFirstAction-type>
<IsTaskerAction>false</IsTaskerAction>
<IsTaskerAction-type>java.lang.Boolean</IsTaskerAction-type>
<NearbyText><null></NearbyText>
<NearbyText-type>java.lang.String</NearbyText-type>
<StoredAction><null></StoredAction>
<StoredAction-type>java.lang.String</StoredAction-type>
<TextToWrite><null></TextToWrite>
<TextToWrite-type>java.lang.String</TextToWrite-type>
<com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB>Type: Text
Value: OK
Action : Click
Is Tasker Action: false
Check Screen State: false</com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB>
<com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB-type>java.lang.String</com.twofortyfouram.locale.intent.extra.BLURB-type>
<net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES><StringArray sr=""><_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES0>%err
Error Code
Only available if you select &lt;b&gt;Continue Task After Error&lt;/b&gt; and the action ends in error</_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES0><_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES1>%errmsg
Error Message
Only available if you select &lt;b&gt;Continue Task After Error&lt;/b&gt; and the action ends in error</_array_net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES1></StringArray></net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES>
<net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES-type>[Ljava.lang.String;</net.dinglisch.android.tasker.RELEVANT_VARIABLES-type>
<net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS>TextToWrite StoredAction ActionId RecentFieldIds FieldSelectionType ActionType ActionTimeout NearbyText plugininstanceid plugintypeid </net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS>
<net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS-type>java.lang.String</net.dinglisch.android.tasker.extras.VARIABLE_REPLACE_KEYS-type>
<net.dinglisch.android.tasker.subbundled>true</net.dinglisch.android.tasker.subbundled>
<net.dinglisch.android.tasker.subbundled-type>java.lang.Boolean</net.dinglisch.android.tasker.subbundled-type>
<plugininstanceid>d28a27ce-ed27-4b92-97cf-8453a5ee1cb1</plugininstanceid>
<plugininstanceid-type>java.lang.String</plugininstanceid-type>
<plugintypeid>com.joaomgcd.autoinput.intent.IntentPerformAction</plugintypeid>
<plugintypeid-type>java.lang.String</plugintypeid-type>
</Vals>
</Bundle>
<Str sr="arg1" ve="3">com.joaomgcd.autoinput</Str>
<Str sr="arg2" ve="3">com.joaomgcd.autoinput.activity.ActivityConfigPerformAction</Str>
<Int sr="arg3" val="20"/>
</Action>
Voeg anders even aan het begin de spoiler syntax toe, en aan het eind van je lap tekst :). Dit moet zo: Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler
pr0mo schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:54:
De streepjes bovenin zeggen ook niet alles. als je naar je accuverbruik gaat en dan op de grafiek klikt kun je je ontvangst vanaf de laatste oplaadcyclus zien. en FB is een zware voor de accu vaak. ook locatiegegevens is heavy
Nee, het is juist andersom. Die streepjes zeggen meer dan wat er bij die grafiek staat. Zo heb ik vaak goed bereik, maar geeft hij het alsnog oranje weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
Full zip 4.1.3
https://forum.xda-develop...p=71844565&postcount=1526

Ik update van TWRP, moet ik dan root ook opnieuw draaien?

[ Voor 25% gewijzigd door Punkbuster op 13-04-2017 16:18 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Even geprobeerd, maar ik zie nu een enorm zwart vlak 8)7
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:15:
[...]

Voeg anders even aan het begin de spoiler syntax toe, en aan het eind van je lap tekst :). Dit moet zo: Overzicht van UBB-codes #tag_spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:07

Pierre

Van nature lui!

djiedjee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:33:

[...]
Klik daar eens op :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Snap ik wel, maar ik had verwacht dat hij dan zou inklappen tot een kleiner vlak. Op deze manier heeft die spoiler tag niet heel veel nut...

[ Voor 11% gewijzigd door djiedjee op 13-04-2017 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Punkbuster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:16:
Full zip 4.1.3
https://forum.xda-develop...p=71844565&postcount=1526

Ik update van TWRP, moet ik dan root ook opnieuw draaien?
Nee, volgens mij niet. Door root kun je enkel geen OTA's krijgen, maar de full-ZIP flashen verwijderd niets. Ik zou voor de zekerheid alsnog een back-up maken.
djiedjee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:33:
Whoops :p, dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik had ook verwacht dat hij automatisch in zou klappen. Wat je zou kunnen doen, is een paste maken: https://pastebin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Thxs!
Anonymoussaurus schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:45:

Whoops :p, dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik had ook verwacht dat hij automatisch in zou klappen. Wat je zou kunnen doen, is een paste maken: https://pastebin.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
Heb die Full rom geflashed via TWRP, maar nu krijg ik tijdens de boot een DM-verity warning.
gefixed door firmware 4.0.2 te flashen, de fastboot commando's uit te voeren. en dan de laatste firmware weer te flashen..

[ Voor 41% gewijzigd door Punkbuster op 13-04-2017 22:39 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 14-09 21:42
Punkbuster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:55:
Heb die Full rom geflashed via TWRP, maar nu krijg ik tijdens de boot een DM-verity warning.
Ik ben daar niet bekend mee, maar wanneer ik google krijg ik dit, kan je hier wat mee?:

http://www.getdroidtips.c...erity-warning-oneplus-3t/

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Punkbuster
Alekz87 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:30:
[...]

Ik ben daar niet bekend mee, maar wanneer ik google krijg ik dit, kan je hier wat mee?:

http://www.getdroidtips.c...erity-warning-oneplus-3t/
is gelukt, moest wel 4.0.2 firmware flashen , toen de commando's en daarna laatste firmware terug flashen :P bedankt

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stanis40
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-12-2022
ben sinds gisteren de bezitter van de 3T bevalt tot nu toe prima. Zeker in vergelijk met de Huawei P7:):)
Draai nu nog android 6.0.1 met de OS 3.5.4

Kan ik 7.1 nu toch gewoon via de laatste uitrol binnen halen of moet ik hier nog andere updates voor doen??

grts

Stefan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Vanaf nu kunnen de geruchten over de OnePlus 5 hier besproken worden: [OnePlus 5] Ervaringen & Discussie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Laatst online: 15-08 16:15
Vraagje over de verschillende stiltemodussen van OnePlus: als de schuif helemaal naar boven staat, dus in volledige stilte, gaan alarmen niet meer af. Toch is bovenaan in de instellingen van deze modus te zien dat "alarmen altijd af gaan." Hoe zit nu precies? :)

Volledige stiltemodus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Laurence007 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 15:53:
Vraagje over de verschillende stiltemodussen van OnePlus: als de schuif helemaal naar boven staat, dus in volledige stilte, gaan alarmen niet meer af. Toch is bovenaan in de instellingen van deze modus te zien dat "alarmen altijd af gaan." Hoe zit nu precies? :)

[afbeelding]
Weet je zeker dat die alarmen niet meer afgaan?

Nu je het zegt trouwens.. ik vind het ook vreemd dat je dat niet kan aanpassen. Nu moet je je alarm verwijderen, of handmatig het geluid uitzetten van je alarm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stanis40
stanis40 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 03:18:
ben sinds gisteren de bezitter van de 3T bevalt tot nu toe prima. Zeker in vergelijk met de Huawei P7:):)
Draai nu nog android 6.0.1 met de OS 3.5.4

Kan ik 7.1 nu toch gewoon via de laatste uitrol binnen halen of moet ik hier nog andere updates voor doen??

grts

Stefan
Net via Duitsland de update binnengehaald, was maar 1356 mb groot maar draai nu nougat:):)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stanis40
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:51:
[...]

OxygenOS 4.1.3 is momenteel de nieuwste versie. Ik raad het volgende aan:

Installeer een VPN-applicatie > zoek naar updates > terwijl hij de update download moet je de VPN-connectie even verbreken > na update factory reset doen (als het nog kan), want je komt van Android 6 en gaat naar Android 7. Clean install is dus het beste :).

Zie hier voor meer informatie: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

[...]

Die geruchten volg ik al een paar maanden. Het was eerst te vroeg om een topic te openen, maar ik denk dat het nu wel kan. Ik ga even contact opnemen met Rens, en dan hou ik jullie op de hoogte over het nieuwe topic :). Als het topic is aangemaakt zal ik meteen reageren op je stukje over de geruchten van de OnePlus 5.
Psst, je vergat de dubbele camera en het 1440p scherm ;)
Bedankt voor je antwoord staat er net op:):) was een update van 1.3 gig prima gegaan heb geen factory reset gedaan, gebruik de phone toch pas 2 dagen is nog niet veel mee gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurence007
  • Laatst online: 15-08 16:15
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 16:18:
[...]

Weet je zeker dat die alarmen niet meer afgaan?

Nu je het zegt trouwens.. ik vind het ook vreemd dat je dat niet kan aanpassen. Nu moet je je alarm verwijderen, of handmatig het geluid uitzetten van je alarm.
Je kan het volume niet aanpassen in de Google Klok app, daar ging het fout bij mij. Stond uit haha. Maar moet dus via je systeem. Weer wat geleerd :9

[ Voor 19% gewijzigd door Laurence007 op 14-04-2017 19:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Omdat niet iedereen de full-ZIP wilt flashen, dan hier de OTA van 4.1.3:

https://drive.google.com/...Y1b3lsWlE&export=download

Heb 'em nu ook op de FTP-server van Chris gezet:

Chris.nl in "[OnePlus 3] Ervaringen & Discussie - Deel 2"

[ Voor 31% gewijzigd door Anonymoussaurus op 15-04-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Laatst online: 14-09 23:45
Enkele weken de OP3T. Erg tevreden mee, mis mn s7e niet. Wel een paar dingen:
Als ik de camera start dan start deze altijd in HDR-a. Maar ik wil dat ie de laatste setting onthoudt, dus HQ. Hij onthoudt het even, maar na een tijdje komt ie weer in z'n eigen default. Ergens in te stellen?
En de proximity sensor/AOD display reageert soms niet, ik kan zwaaien wat ik wil, hij licht niet op.
En Netflix verliest de connectie met de Chromecast. De uitzending loopt door, maar Netflix 'weet van niks'.
Kan niks bedienen en ik zie Netflix dan ook niet op het AOD display of in de 'statusbalk' als ik die naar beneden trek.
Herkenbaar?

En ik heb de originele screenprotecor er op zitten, maar die is erg vingerafdrukgevoelig en maakt het scherm wazig. Hoe krasgevoelig is het scherm? Mn s7e altijd zonder protector gebruikt en ziet er uit als nieuw.

[ Voor 8% gewijzigd door marcelmg2 op 16-04-2017 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
Denken jullie dat de OP 3T afgeprijsd wordt zodra er iets over het nieuwe model bekend is?? Ik zit te twijfelen om nog even te wachten of nu aan te schaffen. Die Midnight Black is opzich ook wel een mooi ding en waarschijnlijk niet lang meer verkrijgbaar maar als er korting komt wacht ik nog een paar maanden.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomas123
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16-08 15:07
RobertVDN schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:24:
Denken jullie dat de OP 3T afgeprijsd wordt zodra er iets over het nieuwe model bekend is?? Ik zit te twijfelen om nog even te wachten of nu aan te schaffen. Die Midnight Black is opzich ook wel een mooi ding en waarschijnlijk niet lang meer verkrijgbaar maar als er korting komt wacht ik nog een paar maanden.
Vorig jaar werd de 2 zo'n 1 tot 2 maanden voor de release van de 3 afgeprijsd meen ik. Dus het zou me niet verbazen als dat dit jaar ook is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
marcelmg2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:06:
Enkele weken de OP3T. Erg tevreden mee, mis mn s7e niet. Wel een paar dingen:
Als ik de camera start dan start deze altijd in HDR-a. Maar ik wil dat ie de laatste setting onthoudt, dus HQ. Hij onthoudt het even, maar na een tijdje komt ie weer in z'n eigen default. Ergens in te stellen?
En de proximity sensor/OAD display reageert soms niet, ik kan zwaaien wat ik wil, hij licht niet op.
En Netflix verliest de connectie met de Chromecast. De uitzending loopt door, maar Netflix 'weet van niks'.
Kan niks bedienen en ik zie Netflix dan ook niet op het AOD display of in de 'statusbalk' als ik die naar beneden trek.
Herkenbaar?

En ik heb de originele screenprotecor er op zitten, maar die is erg vingerafdrukgevoelig en maakt het scherm wazig. Hoe krasgevoelig is het scherm? Mn s7e altijd zonder protector gebruikt en ziet er uit als nieuw.
Voor zover ik weet is dat niet in te stellen, en wordt dat dus elke keer teruggezet naar default. Niet zo'n groot probleem lijkt mij. In mijn opzicht is dat wel handig, want HQ gebruik je (denk ik) alleen voor specifieke gevallen, anders was dát wel als default ingesteld.

Bij mij reageert de proximity sensor prima. Alleen moet je niet denken dat zo'n sensor een bereik heeft van 5 cm :p. Het is dus de bedoeling dat je nogal dicht je vinger ertegenaan houdt. Laten we dus zeggen: een maximum van 2 cm.

Ik stream zelf wel eens een YouTube video bij vrienden, naar de Samsung TV. Is dat ook te vergelijken? :p
Ik heb wel eens dat ik mij dooderger aan het feit dat als ik een video wil afspelen, en ik op "afspelen" druk, hij verder gaat met het huidige filmpje wat opstaat. Oftewel: mijn 'commando' wordt volledig genegeerd. Is dat iets wat je bedoelt? Ik durf niet te zeggen waar het probleem ontstaat; aan de kant van de telefoon of van YouTube of de TV.

Wat betreft de screenprotector: er zit Corning Gorilla Glass 4 op (waar het glas van is gemaakt). Zie hier voor wat testjes:

YouTube: OnePlus 3 Bend Test - Scratch Test - Burn Test - Durability video
YouTube: OnePlus 3 Scratch Test - Knife!

Zie hier voor wat meer resultaten: YouTube: OnePlus 3T scratch test
RobertVDN schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:24:
Ik heb werkelijk waar geen idee. Toen de OnePlus 3 werd aangekondigd, was de OnePlus 2 nog een lange tijd verkrijgbaar en toen zelfs nog afgeprijsd. Toen de 3T kwam, schrapte OnePlus de verkoop van de 3. Nu is de 3T enkel een geüpgradede versie van de 3. Dus er is een kans dat de 3T wordt afgeprijsd en nog wel even wordt doorverkocht, al kan ik dit natuurlijk niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
Heb zojuist de 3T Midnight Black maar gewoon besteld. Nu nog wachten tot 10 mei :)

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15:20
Kleur Is wel prachtig. Zet je geen hoesje er om heen? Want dan zie je weer niets meer van 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
Wenzel schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:08:
Kleur Is wel prachtig. Zet je geen hoesje er om heen? Want dan zie je weer niets meer van 😊
Jawel sowieso een hoesje. Waarschijnlijk deze: Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/8717/products/AA0905324-8_large.jpg?v=1480412018

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wenzel
  • Laatst online: 15:20
RobertVDN schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:12:
[...]

Jawel sowieso een hoesje. Waarschijnlijk deze: [afbeelding]
Bumper? Dan blijf je de kleur zien 😊
Maar 3 weken wachten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
Wenzel schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:24:
[...]

Bumper? Dan blijf je de kleur zien 😊
Maar 3 weken wachten.....
Jep, daarom :)
Achja kan best ff wachten. Doe nu ook al ruim 2,5 jaar met mijn Samsung S3 Neo dus dan maken die paar weekjes ook niet meer uit :P Heb ik nog even de tijd om hem leeg te halen.

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
Netflix wordt dan gekilled ivm batterijverbruik.
Dat kun je uitschakelen: slotje bij recentscreen
marcelmg2 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 20:06:
En Netflix verliest de connectie met de Chromevast. De uitzending loopt door, maar Netflix 'weet van niks'.
Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

RobertVDN schreef op zondag 16 april 2017 @ 15:12:
[...]
Jawel sowieso een hoesje. Waarschijnlijk deze: [afbeelding]
Je weet denk ik al wel dat de midnight black al met een hoesje komt? (doorzichtig plastic) Niet supermooi of speciaal, maar voor mij voldeed deze prima.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertVDN
rockhopper schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:20:
[...]

Je weet denk ik al wel dat de midnight black al met een hoesje komt? (doorzichtig plastic) Niet supermooi of speciaal, maar voor mij voldeed deze prima.
Nee dat wist ik niet maar is wel goed om te weten. Ik was sowieso van plan om te wachten met bestellen tot dat ik de telefoon in handen heb gehad. We gaan het zien :)

Huawei P30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wari42
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 24-08 20:19
Mensen die wat meer willen of teleurgesteld zijn in de camera kijk eens naar de app Camera MX.. Gebruik hm zelf pas net dus ken nog niet alles maar tot nu toe super tevreden.. Kijk hier voor meer info
http://www.magix.com/int/apps/cameramx/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

djiedjee schreef op zondag 16 april 2017 @ 16:19:
Netflix wordt dan gekilled ivm batterijverbruik.
Dat kun je uitschakelen: slotje bij recentscreen
[...]
Ik zie het slotje, maar wat betekend dat nou precies? Je kan het open en gesloten zetten (dat slotje) maar wat is het effect in de brede zin van het woord?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Laatst online: 07:59
Ik kreeg zojuist de 7.1.1 OTA binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

HansAnders07 schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:46:
Ik kreeg zojuist de 7.1.1 OTA binnen.
Das laat, we zitten ondertussen op 7.1.3

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
GreNade schreef op maandag 17 april 2017 @ 20:49:
Das laat, we zitten ondertussen op 7.1.3
Ik denk dat je 4.1.3 bedoelt :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Anonymoussaurus schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:07:
[...]

Ik denk dat je 4.1.3 bedoelt :p.
Oeps, je hebt gelijk

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salamanderr
  • Laatst online: 27-08 11:32
Heeft iemand een idee hoe je je toestel éénmaal kan laten trillen bij een (Whatsapp)bericht?

Als ik kijk in de instellingen van Whatsapp zie ik dat er staat bij Trillen: kort maar dat biedt blijkbaar geen oplossing. In instellingen van het toestel zelf onder de categorie meldingen -> Whatsapp zie ik ook geen optie om mijn toestel éénmaal te laten trillen bij een nieuw bericht.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:59
Update ging bij mij fout. Toestel kwam in recovery mode.

Toch maar gedownload en handmatig via recovery geupdate.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mac1987
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 00:59
rockhopper schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:18:
[...]

Ik zie het slotje, maar wat betekend dat nou precies? Je kan het open en gesloten zetten (dat slotje) maar wat is het effect in de brede zin van het woord?
De apps met een slotje worden niet afgesloten als je onder in beeld voor 'alle apps sluiten' (knop met drie horizontale streepjes) kiest. Zo kun je snel alle apps zonder slotje sluiten. Wil je bijvoorbeeld Whatsapp altijd open houden, dan zet je daar een slotje bij. Kies je voor het sluiten van alle apps, dan blijft Whatsapp open staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
OxygenOS 4.1.3 staat inmiddels op de download-site van OnePlus, wat dus betekent dat hij stabiel genoeg is. Staat dus ook bestempeld als "recommended".

http://downloads.oneplus.net/devices/oneplus-3t/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/09xmki4.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 15:12
En werd ook als update gepushed.

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Klopt, maar 4.1.0 en 4.1.1 werden ook gepusht, maar later weer ingetrokken wegens problemen. Vandaar dat die versies ook niet op de website staan bij downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Krijg net ook een melding van de update. Gezien de issues met de vorige versies vraag ik me af of het verstandiger is om nog even ervaringen af te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 16:23:
[...]

Klopt, maar 4.1.0 en 4.1.1 werden ook gepusht, maar later weer ingetrokken wegens problemen. Vandaar dat die versies ook niet op de website staan bij downloads.
Bij mij wordt de 4.1.1 nu net gepushed en niet de 4.1.3.. idd misschien beter wachten op de OTA van 4.1.3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
derootn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:00:
Bij mij wordt de 4.1.1 nu net gepushed en niet de 4.1.3.. idd misschien beter wachten op de OTA van 4.1.3?
Dat is raar zeg. Mij lijkt het logisch dat je een update meteen zou krijgen naar 4.1.3, en niet met een tussenstap van 4.1.1.

Ach, anders kan je altijd de update hier nog downloaden: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Hier heb ik direct de 4.1.3 binnen gekregen vandaag (zonder vpn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masimo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 22:41
Bij mij ook vandaag OTA.
Maar eerst werd een 350 Mb update binnen gehaald, die vervolgens eindigde in de recovery mode. Na opnieuw opstarten werd de 1.35 Gb update binnen gehaald, die met succes geïnstalleerd werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
Ik heb derstraks naar 4.1.3 geüpdatet, zonder issues.
1 ding valt me wel op, alles op het scherm is wat kleiner, ik bedoel dan de tekst en icoontjes enz..

Vind het net TE klein, waar kan je dat aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
benep schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:48:
Ik heb derstraks naar 4.1.3 geüpdatet, zonder issues.
1 ding valt me wel op, alles op het scherm is wat kleiner, ik bedoel dan de tekst en icoontjes enz..

Vind het net TE klein, waar kan je dat aanpassen?
Instellingen > "Weergave" > "Weergavegrootte" > op "groot" zetten. :)

@Masimo Gefeliciteerd! *O*

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 18-04-2017 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 21:52:
[...]

Instellingen > "Weergave" > "Weergavegrootte" > op "groot" zetten. :)

@Masimo Gefeliciteerd! *O*
Thx ! 😀

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sticx
  • Laatst online: 24-08 19:29
derootn schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 20:00:
[...]

Build number eindigt op 411, maar is versie 4.1.3. Is wat verwarrend inderdaad ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 17:33
Hallo,

Ik ben sinds kort ook een enthousiaste eigenaar van deze telefoon, maar ik heb 2 vragen.
1, hoe kan ik de telefoon notificaties zoals whatsapp op trillen zetten? zonder de schakelaar aan de zijkant te gebruiken.
2, Hoe kan ik in 1 swype geheel de status bar naar beneden trekken? Ik speel namelijk nogal veel met me helder heid en moet op het moment 2x swypen om die te kunnen aanpassen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Tunestwo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 00:33:
Hallo,

Ik ben sinds kort ook een enthousiaste eigenaar van deze telefoon, maar ik heb 2 vragen.
1, hoe kan ik de telefoon notificaties zoals whatsapp op trillen zetten? zonder de schakelaar aan de zijkant te gebruiken.
2, Hoe kan ik in 1 swype geheel de status bar naar beneden trekken? Ik speel namelijk nogal veel met me helder heid en moet op het moment 2x swypen om die te kunnen aanpassen :)
  1. WhatsApp > "Instellingen" > "Meldingen". Daar kun je het een en ander instellen.
  2. Homescreen > hou homescreen ingedrukt > "Instellingen" > "Snelle meldingen" aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-09 17:33
Anonymoussaurus schreef op woensdag 19 april 2017 @ 00:35:
[...]
  1. WhatsApp > "Instellingen" > "Meldingen". Daar kun je het een en ander instellen.
  2. Homescreen > hou homescreen ingedrukt > "Instellingen" > "Snelle meldingen" aanzetten.
Dankje! Het eerste heeft geholpen het 2de helaas niet. Deze optie stond al aangevinkt maar moet nog steeds 2x swypen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:55
Tunestwo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
[...]

Dankje! Het eerste heeft geholpen het 2de helaas niet. Deze optie stond al aangevinkt maar moet nog steeds 2x swypen.
Ik weet niet of het je helpt, maar ik heb ingesteld dat ik met lang indrukken van de home button (~0.5sec) de status bar tevoorschijn tover. Ingesteld bij gestures denk ik, en gebruik het dagelijks. Daarna kan je ergens op het scherm naar beneden swipen voor de status bar; gemakkelijk met 1 hand dus.

[ Voor 10% gewijzigd door TheProf82 op 19-04-2017 14:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Dit heb ik inderdaad ook ingesteld, werkt ideaal.

Tevens heb ik Nove Launcher geinstalleerd, hierbij ingesteld dat met swipe down (op home screen) deze ook de notificatiebalk naar beneden haalt, dus onderin het scherm swipe down is bij mij al voldoende, en werkt dus perfect met 1 hand.
TheProf82 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:41:
[...]

Ik weet niet of het je helpt, maar ik heb ingesteld dat ik met lang indrukken van de home button (~0.5sec) de status bar tevoorschijn tover. Ingesteld bij gestures denk ik, en gebruik het dagelijks. Daarna kan je ergens op het scherm naar beneden swipen voor de status bar; gemakkelijk met 1 hand dus.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Tunestwo schreef op woensdag 19 april 2017 @ 13:51:
[...]

Het werkt wel, maar krijg je eerst de 'shortcuts' te zien, waardoor je nog steeds 2 keer moet swipen inderdaad. Dat is gewoon iets wat standaard is en kun je dan niet veranderen.
TheProf82 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 14:41:
Dat gaat niet via gestures, maar via "Knoppen" in de instellingen. Dus, voor @Tunestwo: Instellingen > Knoppen > daar kan je de recent-knop, home-button, of terug-knop instellen voor die functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Hmm, als ik van m'n status bar naar beneden swipe klapt het volledig menu uit hoor (en dus niet enkel de shortcuts).

Is altijd al zo geweest bij mij, denk niet dat ik hiervoor een instelling heb moeten aanpassen...

PSN: Carreon_TO

Pagina: 1 ... 25 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem