[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.463 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Dat kan, maar in de situatie waar je snel even een foto wil maken is dat juist niet handig

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
Die wazige (auto) foto's is mijn grootste hekelpunt aan de 3T waardoor ik overstap naar de S8 en de 3T verkoop. Als ik bijv de tekst op de verpakking van iets in beeld heb is het scherp, klik op foto nemen, en de foto die wordt laten zien is wazig. Onnodig vaak moet ik mijn arm superstil houden of iets als steunpunt gaan gebruiken. Andere gewone fotos blijken later op de computer ook niet zo scherp als ik dacht.

Dit had ik met de S6 allemaal nooit.

Zonde, want buiten de camera doet de 3T alles goed! Maar goede leuke fotos zijn te belangrijk voor mij.

Ik kom weer buurten bij een OP6/7 of misschien een LG G8 als daar draadloos laden standaard is; hun wide angle camera is echt tof.

[ Voor 34% gewijzigd door Kappade op 03-04-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
Ik heb het idee dat het euvel van bewogen foto's met de 7.1.1 update wel een stuk minder is geworden. Ik had hem binnen een dag geupdate dus niet veel referentie ervaring, maar toch.

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Vraagje 1: krijg je bij elk model een doorzichtige cover? De black is wel mooi, maar met de meegeleverde cover wordt hij wel glanzend.

Vraagje 2: zit er verschil in de opslagsnelheden tussen de modellen met 64 / 128GB opslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Heb er geen enkele cover bijgekregen (128Gb versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:20

Pierre

Van nature lui!

Er zit alleen een screen protector op, en inderdaad geen cover

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
bulle bas schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:54:
Vraagje 2: zit er verschil in de opslagsnelheden tussen de modellen met 64 / 128GB opslag?
Nee, niet dat ik weet.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:22
Pierre schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 06:36:
Er zit alleen een screen protector op, en inderdaad geen cover
Bij mij zat er ook een siliconen cover bij (smokey black). Misschien veel gemist door tweakers omdat hij in het compartiment van de handleiding zit? :P

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Harmani schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:09:
[...]

Bij mij zat er ook een siliconen cover bij (smokey black). Misschien veel gemist door tweakers omdat hij in het compartiment van de handleiding zit? :P
Zit alleen bij de midnight black versie

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
De OP3T komt donderdag binnen als het goed is. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
Ik wilde net even het geluidsniveau bij ons op de werkplaats meten met de app soundmeter. De microfoon lijkt echter niet harder te kunnen oppikken dan +/- 80 dB. Ik lees op de OP forums dat mensen problemen hebben met de geluidskwaliteit in apps als whatsapp en andere voip apps en ik vermoed dat dit daaraan gerelateerd is.

Hebben we het hier over crappy noise cancelation of simpelweg een crappy microfoon? Of misschien een bug?

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:32
Vraagje 1: krijg je bij elk model een doorzichtige cover? De black is wel mooi, maar met de meegeleverde cover wordt hij wel glanzend.

heb de midnight black 128 GB en daar zit gewoon een screen protector op en een plastic case.

automation fanboy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bulle bas
  • Niet online
PjotrStroganov schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:24:
Ik wilde net even het geluidsniveau bij ons op de werkplaats meten met de app soundmeter. De microfoon lijkt echter niet harder te kunnen oppikken dan +/- 80 dB. Ik lees op de OP forums dat mensen problemen hebben met de geluidskwaliteit in apps als whatsapp en andere voip apps en ik vermoed dat dit daaraan gerelateerd is.

Hebben we het hier over crappy noise cancelation of simpelweg een crappy microfoon? Of misschien een bug?
Geen eigenaar, maar deze David heeft er wat aan gedaan...

Google Play: SoundFix For OnePlus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:03

Vraagje 1: Nee standaard zitten er geen hoesjes (wel standaard een screenprotector) bij maar bij de black wel
Vraagje 2: zit geen verschil in snelheid alleen grootte verschilt ;)

hopelijk heb je er wat aa :) n

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:36:
[...]

Misschien dat je er even bij moet zeggen dat je Root nodig hebt om dit te gebruiken :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Niet online
Dank, dat is duidelijk @pr0mo & @GreNade & @Punkbuster & @Pierre & @Sanction & @Harmani.

Ik maak eruit op dat de Mignight Black (128GB) een plastic case erbij geeft. Vraag me af dat nu een teken is dat oneplus niet zoveel vertrouwen heeft in hun magische coating. :p

Maar serieus: hoe nodig is het een hoesje te gebuiken? Ze doen afbreuk aan het ontwerp, ze zijn duur in de oneplus store, en ik lees dat het een hoop gedoe kan opleveren. Dan zou je zeggen dat niemand zo'n ding wilt hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HAMMAR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:55:
Hmm...hoe kan ik nou MP3 instellen als ringtone? of als melding van Whatsapp?
Instellingen > geluid > beltoon > lokale beltoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:49:
Maar serieus: hoe nodig is het een hoesje te gebuiken? Ze doen afbreuk aan het ontwerp, ze zijn duur in de oneplus store, en ik lees dat het een hoop gedoe kan opleveren. Dan zou je zeggen dat niemand zo'n ding wilt hebben... ;)
Over die zwarte coating durf ik niet zoveel te zeggen. Zelf heb ik de 3 en de 3T en gebruik ze beide zonder hoesje en ik kan nog nergens beschadigingen vinden en de 3 die nu bijna driekwart jaar in gebruik is heb ik al een aantal keren op laminaat laten vallen vanaf bankhoogte. Ik heb er wel een glazen screenprotector op die is bij mij 1x gebarsten.

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 21:42
bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:49:
Dank, dat is duidelijk @pr0mo & @GreNade & @Punkbuster & @Pierre & @Sanction & @Harmani.

Ik maak eruit op dat de Mignight Black (128GB) een plastic case erbij geeft. Vraag me af dat nu een teken is dat oneplus niet zoveel vertrouwen heeft in hun magische coating. :p

Ik gebruik een clearen cover alleen vanwege de grip. Ik vind m zonder hoesje veels te glad en daardoor totaal niet lekker vasthouden. Ik had hetzelfde met de HTC one telefoons. Dat aluminium is mooi hoor, maar t is alles behalve praktisch.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 17:43
bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:36:
[...]

Thanks, ik zal me weer eens verdiepen in het rooten van deze telefoon. Jammer dat dit niet via oneplus wordt opgelost.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
Walkman schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:16:
[...]

Zelf gebruik ik IFTTT, kan je op basis van tijd (maar ook bijvoorbeeld positie of wifi netwerk) de geluids instellingen wijzigen. Werkt erg goed.
heb je misschien een voorbeeld hoe je dit ingesteld hebt ?.
of heb je een standaard applets die je gebruikt

Groet
-A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Wellicht een beetje off-topic voor dit topic (maar ook weer niet, want OxygenOS):

Zo, vanaf 3 uur 's middags bezig geweest met configureren van mijn OnePlus 3. Net klaar. Nu voel ik mij meteen een stuk meer thuis nu ik een OnePlus 3 heb, en dezelfde software draai als jullie! ;)

Ik onderhoud nu trouwens ook de FTP server van Chris, en zal dan ook zo nu en dan de full ZIPs en OTAs uploaden voor jullie. Vergeet niet dat er nog geen ROMs op staan. Omdat ik heb besloten het ook te gaan onderhouden voor de 3T, en niet alleen voor de 3. Het kan dus eventjes duren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6OnYTCn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hapkoek
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 18:33
Mijn abonnement is afgelopen en ik zou graag een OP toestel nemen. Nou zit ik te kijken naar de 3T alleen komt de 4 misschien ook al bijna uit.. Alle OP toestellen zijn uitgekomen in de maand april/mei/juni.. Ik zou hier ook op kunnen wachten omdat ik het jammer zou vinden als ik net de 3T heb en dan de 4 uitkomt..

Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Hapkoek schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:09:
Mijn abonnement is afgelopen en ik zou graag een OP toestel nemen. Nou zit ik te kijken naar de 3T alleen komt de 4 misschien ook al bijna uit.. Alle OP toestellen zijn uitgekomen in de maand april/mei/juni.. Ik zou hier ook op kunnen wachten omdat ik het jammer zou vinden als ik net de 3T heb en dan de 4 uitkomt..

Ik heb vorige week de 3T aangeschaft. Kan je zeggen dat je er absoluut geen miskoop aan hebt, 't is een heel tof toestel

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ligt eraan of je toestel het nu nog doet. Als je die nog 3 maanden wil gebruiken dan zou ik gewoon even wachten. Neem ondertussen alvast een sim-only abonnement van een tientje ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pr0mo
@Anonymoussaurus gefeliciteerd met je toestel!!

iracing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Thanks :). OxygenOS 4.1.1 is echt een verademing tegenover 3.5.8 op m'n OnePlus 2. Werkt heerlijk snel en soepel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:02:
Wellicht een beetje off-topic voor dit topic (maar ook weer niet, want OxygenOS):

Zo, vanaf 3 uur 's middags bezig geweest met configureren van mijn OnePlus 3. Net klaar. Nu voel ik mij meteen een stuk meer thuis nu ik een OnePlus 3 heb, en dezelfde software draai als jullie! ;)

Ik onderhoud nu trouwens ook de FTP server van Chris, en zal dan ook zo nu en dan de full ZIPs en OTAs uploaden voor jullie. Vergeet niet dat er nog geen ROMs op staan. Omdat ik heb besloten het ook te gaan onderhouden voor de 3T, en niet alleen voor de 3. Het kan dus eventjes duren.

[afbeelding]
Toch wel hè? 8) Had je mijne ook gewoon kunnen overnemen. :D

Veel plezier ermee man, lijkt me een fijne upgrade vanaf een OnePlus 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:14:
Toch wel hè? 8) Had je mijne ook gewoon kunnen overnemen. :D

Veel plezier ermee man, lijkt me een fijne upgrade vanaf een OnePlus 2.
Had gekund, maar het eigenlijke idee was om mijn OnePlus 2 gewoon te blijven gebruiken. Echter is het overnemen van Chris net wat anders gegaan :p. Als je het niet erg vindt, ga ik daar liever geen uitlatingen over doen. Vanwege privacyredenen voor Chris en mij. Tenzij Chris het zelf wilt vertellen natuurlijk.

Thanks! Is inderdaad een zeer fijne upgrade :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Laatst online: 26-08 03:28

Door de vertraging van SD835 moet je eerder rekenen op de beschikbaarheid van het volgende Oneplus flagship na de zomer. De OP3T is het beste toestel dat je nu kan krijgen in die prijsbracket. Tenzij waterproof en camera kwaliteit je naar een S7 edge doen leunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
De S8 komt deze maand, dus dan is de SD835 ook wel vrijgegeven. We zien wel elke iteratie de prijs met 40-50 euro omhoog gaan.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:20:
Door de vertraging van SD835 moet je eerder rekenen op de beschikbaarheid van het volgende Oneplus flagship na de zomer. De OP3T is het beste toestel dat je nu kan krijgen in die prijsbracket. Tenzij waterproof en camera kwaliteit je naar een S7 edge doen leunen.
Neuh, niet na de zomer. Voorgaande jaren had Samsung ook voorrang op de Snapdragon chips van Qualcomm. Toen kon OnePlus ook gewoon de SoCs van Qualcomm afnemen in juni. De OnePlus 3(T) is inderdaad een goede prijs/performance telefoon.
Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:32:
De S8 komt deze maand, dus dan is de SD835 ook wel vrijgegeven. We zien wel elke iteratie de prijs met 40-50 euro omhoog gaan.
Je bedoelt bij OnePlus of bij Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Eigenlijk allebei. :P

Telkens zijn het flagship killers en toch kruipt de prijs telkens omhoog.
1+1: € 249 / € 269 (16/64GB)
1+2: € 339 / € 399 (16/64GB)
1+3: € 399 (64GB)
1+3T: € 439 / € 479 (64/128GB)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:19:
[...]

Had gekund, maar het eigenlijke idee was om mijn OnePlus 2 gewoon te blijven gebruiken. Echter is het overnemen van Chris net wat anders gegaan :p. Als je het niet erg vindt, ga ik daar liever geen uitlatingen over doen. Vanwege privacyredenen voor Chris en mij. Tenzij Chris het zelf wilt vertellen natuurlijk.

Thanks! Is inderdaad een zeer fijne upgrade :D.
_O- @Danny.G

Ik gunde AnonymousWP mijn 'oude' OP3 omdat ie zeer behulpzaam/acfief is op GoT én dan beter weet waar ie 't over heeft. Ik had um dus benaderd met een weggeefprijsje waartegen ie geen nee kon zeggen. Zelf was ik inmiddels meer tevreden met de Samsung A5 (2017) ivm sommige specs, VoLTE en VoWiFi mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
b]AnonymousWP schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:46:[/b]
[...]

Neuh, niet na de zomer. Voorgaande jaren had Samsung ook voorrang op de Snapdragon chips van Qualcomm.
[...]
Voorgaande jaren was die niet zo vertraagd. Elk 2017 flagship is 1-2 maand later door het productieuitstel. Ik hoop dat Oneplus zich niet waagt aan een papieren launch met 250 toestellen of dergelijke onzin. Al die onnozele hype acties met hun midnight black zijn er net om de tijd te rekken en het toestel relevant te houden.

[ Voor 13% gewijzigd door anessie op 05-04-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:52:

Ik heb toch echt €299 betaald voor mijn 1+1 64GB. Volgens mij waren de prijzen 269/299.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
MeltedForest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:18:
[...]

Ik heb toch echt €299 betaald voor mijn 1+1 64GB. Volgens mij waren de prijzen 269/299.
July 14, 2014
OnePlus One Sandstone Black 64 GB €299.00
Shipping & Handling €10.99
Grand Total €309.99

In die tijd was er nog geen free shipping. Er is wel een korte periode geweest waarin de OPO en OPX goedkoper gemaakt zijn. Al heeft dat niet lang geduurd want nadien zijn ze niet meer beschikbaar geworden.

[ Voor 15% gewijzigd door anessie op 05-04-2017 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:52:

De OnePlus One was simpelweg té goedkoop. De OnePlus 2 was te duur voor wat je eigenlijk kreeg (achteraf gezien, in vergelijking met wat je krijgt met de 3 en kreeg met de 1). De OnePlus 3 was weer een perfecte prijs, en niet té goedkoop. Dus ze zijn dus maar 1 keer omhoog gegaan. Want 269 euro kun je natuurlijk niet een realistische prijs noemen :p. De enige keer dat ze omhoog gegaan zijn is dus vanaf de 3 naar de 3T.
anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:05:
Voorgaande jaren was die niet zo vertraagd. Elk 2017 flagship is 1-2 maand later door het productieuitstel. Ik hoop dat Oneplus zich niet waagt aan een papieren launch met 250 toestellen of dergelijke onzin. Al die onnozele hype acties met hun midnight black zijn er net om de tijd te rekken en het toestel relevant te houden.
Hoezo "vertraagd"? Ik hoop gewoon dat OnePlus maar 1 high-end toestel gaat uitbrengen per jaar, en geen Turbo versie of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Ja als je een beetje het tech nieuws van de voorbije 6 maand volgde dan heb je ongeveer 50 keer gelezen dat die SD835 later is uitgekomen dan voorzien en dat alle smartphonefabrikanten nog later dan Samsung met hun nieuwe toestellen komen. Sinds Oneplus na de rest (Sony HTC Xiaomi LG etc etc) lanceert is de Oneplus 4/5 voor na de zomer. Ik val hier in herhaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:34:
Ja als je een beetje het tech nieuws van de voorbije 6 maand volgde dan heb je ongeveer 50 keer gelezen dat die SD835 later is uitgekomen dan voorzien en dat alle smartphonefabrikanten nog later dan Samsung met hun nieuwe toestellen komen. Sinds Oneplus na de rest (Sony HTC Xiaomi LG etc etc) lanceert is de Oneplus 4/5 voor na de zomer. Ik val hier in herhaling.
Mwah, rond juli gaan we toch echt wel wat merken hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik haalde mijn prijzen uit de diverse startposts hier. ;) Kan zo snel die 1+1 niet meer vinden. Vaagheid. :P
anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:34:
Ja en ook dat Samsung alleenrecht had op eerste release, etc, etc. Maar de OnePlus komt meestal ruim hierna pas op de markt in de zomer, dus dan zou de chip gewoon al ruim beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:23:
Ik haalde mijn prijzen uit de diverse startposts hier. ;) Kan zo snel die 1+1 niet meer vinden. Vaagheid. :P
@rens-br Weet dat wel denk ik ;). Hij bezit een OnePlus One namelijk sinds het begin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:35:
[...]

@rens-br Weet dat wel denk ik ;). Hij bezit een OnePlus One namelijk sinds het begin.
ik ook ;)
€299 voor de sandstone black 64gb
Kwam destijds nog €10,99 verzendkosten bij, dus totaal € 309,99

die 269 klopt dus niet, volgens mij was het 269 voor de 16gb

[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 05-04-2017 11:44 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Andre-nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:39:
[...]

heb je misschien een voorbeeld hoe je dit ingesteld hebt ?.
of heb je een standaard applets die je gebruikt

Groet
-A
Heb ze gewoon zelf aangemaakt. Eentje is wanneer ik connect met het WIFI netwerk op m'n werk dat hij dan automatisch op trilstand gaat en eentje voor disconnect weer geluid aan. Daarnaast heb ik er twee voor thuis, die zetten op basis van tijd de telefoon op stil of niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-09 09:15
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/so6hCu4J5pmNHTdLVLP02t0H/thumb.jpg

*O* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scheeringa
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-08 18:24
https://forums.oneplus.ne...r-customers-again.512493/

Wellicht als de OP4/5 uit is zitten OP3(T) gebruikers in hetzelfde schuitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:43:

Neuh, dat denk ik niet. Ten eerste was de OnePlus 2 een nogal grote flop, dus denken ze er ook super makkelijk over "die telefoon was toch een flop, dus om nou nog goede softwareondersteuning te geven..". Ten tweede hebben ze van hun fouten geleerd hoop ik. De 3 en 3T zijn een groot succes, dus ik denk niet dat zij die zo snel in de steek laten. Bovendien kost ze dat heel veel vertrouwen in het bedrijf (vanuit de consument dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:47:
[...]

Neuh, dat denk ik niet. Ten eerste was de OnePlus 2 een nogal grote flop, dus denken ze er ook super makkelijk over "die telefoon was toch een flop, dus om nou nog goede softwareondersteuning te geven..". Ten tweede hebben ze van hun fouten geleerd hoop ik. De 3 en 3T zijn een groot succes, dus ik denk niet dat zij die zo snel in de steek laten. Bovendien kost ze dat heel veel vertrouwen in het bedrijf (vanuit de consument dan).
Volgens mij hebben jij en ik al eens een dergelijke discussie gehad maar nog een keer:

Een flop dus consument heeft pech? Goede instelling en geeft vast veel vertrouwen.
1 en 2 waren net zulke grote successen (al is het gissen, cijfers zijn er niet).

Hoeveel 1, 2 en x-consumenten denk je dat het vertrouwen al verloren is?

Maar inderdaad, ik hoop dat OP ervan geleerd heeft. Mijn punt is al bewezen, die van jou weten we nadat er nieuwe telefoons uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulle bas
  • Niet online
Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:43:

Een 3T is in bestelling, met het idee dat ik voor langere tijd goed zit. Oneplus reageert totaal niet op dat draadje, dus dat ziet er niet goed uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
bulle bas schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:02:
[...]

Een 3T is in bestelling, met het idee dat ik voor langere tijd goed zit. Oneplus reageert totaal niet op dat draadje, dus dat ziet er niet goed uit...
OP maakt geweldige hardware en ook credits voor hun marketingteam. Draai nu sinds begin dit jaar LineageOS op m'n OP2 en draait als een zonnetje. OP is gewoonweg slecht in software. Tel daarbij op dat ze 0,0 communiceren, tenzij het Social-Media hype-achtigs is of beloften die ze niet nakomen. En je krijgt ontevreden consument die dergelijke acties opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:10:
[...]

OP maakt geweldige hardware en ook credits voor hun marketingteam. Draai nu sinds begin dit jaar LineageOS op m'n OP2 en draait als een zonnetje. OP is gewoonweg slecht in software. Tel daarbij op dat ze 0,0 communiceren, tenzij het Social-Media hype-achtigs is of beloften die ze niet nakomen. En je krijgt ontevreden consument die dergelijke acties opstarten.
Ik ben pas bij OP sinds de 3T, maar niets anders dan lof voor de software. Wellicht dat jouw mening idd gekleurd is door het OP2 debacle (wat terecht is als ik de bronnen hierboven lees). Nu op 7.1.1 met nieuwe features onderweg! Ik ben geen die hard tweaker en doe voor alsnog niet aan rooten en custom ROMs draaien.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Laatst online: 16:32
Ik heb nu een 3T en hiervoor een OPO, maar op de OPO heb ik eigenlijk alleen CM gedraaid.
Op de 3T(week oud) heb ik nu een weekje OxygenOS draaien en ik moet echt zeggen dat ik het een fijn OS vind.
De extra features vind ik een super toevoeging op stock android.

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

[...]

Slecht in software? Dat vind ik een lastige uitspraak, maarja, ik kom dan ook van een Samsung af :P.
Mijn ervaringen met Oxygen tot nu toe zijn zeer positief in ieder geval

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
[...]

Dit is een beetje de pest bij elke fabrikant, van groot tot klein. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd. :X Je kan beter een grote community hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Señor Sjon schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:14:
[...]

Dit is een beetje de pest bij elke fabrikant, van groot tot klein. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd. :X Je kan beter een grote community hebben.
Samsung heeft de grootste community maar hun updatebeleid is echt om te huilen. Als t gaat om custom ROMs e.d. ja Dan is een grote zelfstandige achterban erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dat bedoel ik. Maar ik heb dan weer nog nooit een Custom Rom geïnstalleerd. Ben er gewoon te lui voor om weer uren met het backuppen en herinstalleren bezig te zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
Alekz87 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:20:
[...]

Ik ben pas bij OP sinds de 3T, maar niets anders dan lof voor de software. Wellicht dat jouw mening idd gekleurd is door het OP2 debacle (wat terecht is als ik de bronnen hierboven lees). Nu op 7.1.1 met nieuwe features onderweg! Ik ben geen die hard tweaker en doe voor alsnog niet aan rooten en custom ROMs draaien.
Gekleurd voor wat betreft de OP2, ja, absoluut.
Maar ook de OPX en zelfs de OPO waar 'door de echtelijke ruzie tussen OP en CM' er ook vervolgens geen support meer op was/is. En het OP2 'debacle' kan ik ook nog niet helemaal plaatsen. Zoals aangeven draait mijn OP2, nu met LineageOS 7.1.1, als een zonnetje. Dus het kan wel?

(mijn) Punt is dat er een patroon is ontstaan in het gedrag van OP.
Zoals in eerdere reactie al aangeven is mijn punt/stelling inmiddels bewezen.
Of op ervan geleerd heeft, wat als tegen punt aangedragen wordt, valt nog af te wachten en zal, na de release van OP4/5(T) duidelijk worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
GreNade schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:53:
[...]

Slecht in software? Dat vind ik een lastige uitspraak, maarja, ik kom dan ook van een Samsung af :P.
Mijn ervaringen met Oxygen tot nu toe zijn zeer positief in ieder geval
Voor de OPX en OP2 is deze, in mijn optiek, zeker slecht te noemen.
Maar het punt gaan natuurlijk om heel veel meer.
Slechte communicatie, beloften niet nakomen.
Een 'slecht' product opleveren, deze wel verkopen en de omzetten/winst daaruit gebruiken, om vervolgens de rug toe te keren.

Het gaat meer om het patroon in het gedrag van OP wat is ontstaan.
Maar lees de verschillende opgesomde feiten/bronnen rustig door: https://www.thunderclap.i...-matter-oneplus?locale=en

Mijn punt is al bewezen, vraag is wat OP doet zodra de OP4/5(T) uit is.

Volgende keer graag de 'wijzigen' knop gebruiken in plaats van meerdere berichten onder elkaar te zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 06-04-2017 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Scheeringa schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:37:
[...]

Gekleurd voor wat betreft de OP2, ja, absoluut.
Maar ook de OPX en zelfs de OPO waar 'door de echtelijke ruzie tussen OP en CM' er ook vervolgens geen support meer op was/is. En het OP2 'debacle' kan ik ook nog niet helemaal plaatsen. Zoals aangeven draait mijn OP2, nu met LineageOS 7.1.1, als een zonnetje. Dus het kan wel?

(mijn) Punt is dat er een patroon is ontstaan in het gedrag van OP.
Zoals in eerdere reactie al aangeven is mijn punt/stelling inmiddels bewezen.
Of op ervan geleerd heeft, wat als tegen punt aangedragen wordt, valt nog af te wachten en zal, na de release van OP4/5(T) duidelijk worden.
Ik kan mij niet vinden in je mening daar ik pas te kort bekend ben met dit merk. Maar dit artikel doet vermoeden dat het iig de goede kant op gaat. http://m.androidcentral.com/oneplus-doing-everything-right

[ Voor 7% gewijzigd door Alekz87 op 06-04-2017 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scheeringa
Verdiep je daar even in de geschiedenis!
AndroidC was altijd heel erg kritisch op OP. Totdat ze geen testmodel meer kregen. >:)

Zoals zoveel sites en YouTube bloggers gezwicht voor het geld. })

[Edit] maar zoals ik eerder riep: mijn statement hoef ik niet te onderbouwen. Hetgeen ze doen met OP2/X gebruikers zijn feiten. Wat jij, OP3(T) klanten hebben is 'hoop' dat ze het nu anders doen.

En mocht je het gemist hebben: https://tweakers.net/nieu...re-oneplus-telefoons.html

En deze is ook interessant: https://tweakers.net/nieu...e-android-benchmarks.html

[ Voor 37% gewijzigd door Scheeringa op 06-04-2017 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Scheeringa schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:39:
[...]

Verdiep je daar even in de geschiedenis!
AndroidC was altijd heel erg kritisch op OP. Totdat ze geen testmodel meer kregen. >:)

Zoals zoveel sites en YouTube bloggers gezwicht voor het geld. })

[Edit] maar zoals ik eerder riep: mijn statement hoef ik niet te onderbouwen. Hetgeen ze doen met OP2/X gebruikers zijn feiten. Wat jij, OP3(T) klanten hebben is 'hoop' dat ze het nu anders doen.

En mocht je het gemist hebben: https://tweakers.net/nieu...re-oneplus-telefoons.html

En deze is ook interessant: https://tweakers.net/nieu...e-android-benchmarks.html
Zoals ik al aangaf ik heb alleen de OP3T. Maar ik ervaar nu gewoon een top ondersteuning en heb niks te klagen. Ook die benchmarks vielen uiteindelijk wel mee. Tuurlijk het was niet netjes, maar de wereld vergaat niet met een iets lager cijfer. Mijn beleving is dat ik zeer tevreden ben en dat heb ik de afgelopen jaren met Samsung niet gehad. En ook daarvoor met HTC niet echt. De toekomst zal t leren. En hopelijk hebben ze geleerd van de OP2/X. Een harde les en idd pech voor die gebruikers helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
Alekz87 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:03:
[...]
En hopelijk hebben ze geleerd van de OP2/X. Een harde les en idd pech voor die gebruikers helaas.
Het volstaat letterlijk een halve bladzijde te lezen en iets over te tikken om als OPX/OP2 gebruiker een volwaardige android 6/7 rom te draaien die geen week oud is. 15-20 minuten korter weekend wow.

Bovendien valt dit ook nog eens onder de 24 maanden garantie als het voor de gebruiker toch mis loopt (en serieus een 10 jarige kan dit met gemak). Oneplus toestellen zijn open, geen Samsung Knox onzin, geen probleem als je de boel sloopt door te rooten (unbrick tools zijn ook beschikbaar).

Als 15 regeltjes tekst nog teveel zijn is er voor de echt luie mens nog video's te vinden die het stap voor stap voor doen ipv te zeuren.

Verder niks harde les want die toestellen werken gewoon. Ofwel boeit het niet (99% vd consumenten?) ofwel moet de gebruiker er zelf maar wat aan doen.

Daarbij mag men wel even vermelden dat OPX een ultrabudget toestel was, geen flagship en uitkwam met oude hardware. De OP2 was een mislukking en dat heeft Oneplus reeds lang toegegeven.

Waarom is dit hier relevant? Omdat het voor OP3/T volgens mij niet persé anders zal zijn. Android O zal de SD820/821 nog wel zeker krijgen.

Wil je in 2019 de nieuwste android (P/Q?) en de nieuwste beveiligingspatches dan kan je ongeveer dezelfde simpele instructies weer overtikken en helemaal mee zijn en daarom hoeft dit alles geen argument te zijn om geen OP3T te kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door anessie op 07-04-2017 03:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
anessie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 03:05:
[...]

Het volstaat letterlijk een halve bladzijde te lezen en iets over te tikken om als OPX/OP2 gebruiker een volwaardige android 6/7 rom te draaien die geen week oud is. 15-20 minuten korter weekend wow.

Bovendien valt dit ook nog eens onder de 24 maanden garantie als het voor de gebruiker toch mis loopt (en serieus een 10 jarige kan dit met gemak). Oneplus toestellen zijn open, geen Samsung Knox onzin, geen probleem als je de boel sloopt door te rooten (unbrick tools zijn ook beschikbaar).

Als 15 regeltjes tekst nog teveel zijn is er voor de echt luie mens nog video's te vinden die het stap voor stap voor doen ipv te zeuren.

Verder niks harde les want die toestellen werken gewoon. Ofwel boeit het niet (99% vd consumenten?) ofwel moet de gebruiker er zelf maar wat aan doen.

Daarbij mag men wel even vermelden dat OPX een ultrabudget toestel was, geen flagship en uitkwam met oude hardware. De OP2 was een mislukking en dat heeft Oneplus reeds lang toegegeven.

Waarom is dit hier relevant? Omdat het voor OP3/T volgens mij niet persé anders zal zijn. Android O zal de SD820/821 nog wel zeker krijgen.

Wil je in 2019 de nieuwste android (P/Q?) en de nieuwste beveiligingspatches dan kan je ongeveer dezelfde simpele instructies weer overtikken en helemaal mee zijn en daarom hoeft dit alles geen argument te zijn om geen OP3T te kopen.
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Zoals ik daarvoor al zei ik ben helemaal niet ontevreden ben over OP. Integendeel zelfs. En wat jij omschrijft geldt voor elk merk. Ik moet mijn Note 4 ook zelf voorzien van Android N (lees CM), want Samsung gaat dat niet meer voor mij doen.

Daarnaast is, voor zover ik weet, Lineage nog steeds in beta/nightly. Sorry hoor, maar ik ga geen nightly als mijn "daily driver" gebruiken.

Ik verwacht (helaas) geen ondersteuning meer na 2 jaar. Dit heeft het verleden wel vaker bewezen. En zolang ik iedere 2 jaar van toestel wissel (wat ik dus ook doe) hoor je mij nooit klagen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 07-04-2017 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 07:58:
[...]

Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Zoals ik daarvoor al zei ik ben helemaal niet ontevreden ben over OP. Integendeel zelfs. En wat jij omschrijft geldt voor elk merk. Ik moet mijn Note 4 ook zelf voorzien van Android N (lees CM), want Samsung gaat dat niet meer voor mij doen.
Nuance is dat Sasmung de Note 4 momenteel heeft bijgewerkt met de beveiligingspatch van 1 maart 2017 / Android 6.0.1. Klopt dat je er geen N op krijgt, maar er zit een verschil tussen de ondersteuning compleet laten vallen en geen Android upgrade krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De Note 3 heeft al geen update gehad (ook niet beveiliging) sinds januari 2016. Dat is net over de 2 jaar aan support. De update naar 5.0 was april 2015 (en twee kleine updates erna nog), maar effectief was het 1,5 jaar na de release bijna helemaal klaar. Het toestel kan makkelijk meer aan, het wordt alleen niet meer gemaakt door Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:35

Nakebod

Nope.

An sich maakt de software support van de fabrikant mij niet eens zo heel veel uit. Ik heb de OP3t, mede, gekozen omdat hij populair is @ XDA, met flink wat custom ROM's en kernels.
Vind ik nu nog niet heel belangrijk, mijn main ROM is stock Oxygen en bevalt mij prima. Maar misschien over 1, 1.5 jaar dat ik wel een andere ROM wil als daily.
En met MultiROM, al is die nog niet heel bugvrij :P, speel ik momenteel al met andere ROM's.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
De OnePlus 3T krijgt er wéér een speciale editie bij...

https://www.gizmochina.co...edition-auction-jingdong/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Als er nu eens 1 uitbrengen met de handtekingen van U2 dan koop ik die wel :9 maar deze hoef ik niet haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Pierre schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:31:
Als er nu eens 1 uitbrengen met de handtekingen van U2 dan koop ik die wel :9 maar deze hoef ik niet haha
Als ze er überhaupt nou eens 1 uitbrengen per jaar :p, en geen 100 edities per toestel, dan zou de klant zich ook minder genaaid voelen :p.

Breng gewoon 1 toptoestel uit voor 400 euro in de kleur die met de voorgaande telefoons het meeste is verkocht. Met DBrand skins kan je het maken zoals je zelf wilt. Het kan natuurlijk ook gewoon een test zijn. De OnePlus One en 2 met Sandstone, de 3 met Gunmetal, en de 3T met die andere kleurtjes. Zo kan je een beetje zien en peilen welke kleur het populairst is, en dus gebruiken voor het volgende toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:12

Esumontere

Floep, banaan.

Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:39:

Het kan natuurlijk ook gewoon een test zijn. De OnePlus One en 2 met Sandstone, de 3 met Gunmetal, en de 3T met die andere kleurtjes. Zo kan je een beetje zien en peilen welke kleur het populairst is, en dus gebruiken voor het volgende toestel.
Dit is gewoon een manier om de 'hype' verder uit te melken hoor. Special (limited) editions van populaire telefoons verkopen nou eenmaal goed. Zeker in China, waar dit soort edities je een hogere status geven.

OT: Ik heb inmiddels een week of wat de nieuwe versie van de OnePlus launcher draaien, en hij bevalt nog steeds erg goed. Ik heb op het 1+ forum een hoop berichten gelezen over crashes en slechte responsiveness, maar daar heb ik totaal geen last van. Het is even wennen om de app drawer te openen met een veeg naar boven ipv een icoontje, maar dat gebeurt snel. Ik zou iedereen aanraden hem te gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:24:
[...]

OT: Ik heb inmiddels een week of wat de nieuwe versie van de OnePlus launcher draaien, en hij bevalt nog steeds erg goed. Ik heb op het 1+ forum een hoop berichten gelezen over crashes en slechte responsiveness, maar daar heb ik totaal geen last van. Het is even wennen om de app drawer te openen met een veeg naar boven ipv een icoontje, maar dat gebeurt snel. Ik zou iedereen aanraden hem te gebruiken!
Heb je die launcher uit de playstore gehaald? ik begreep dat hij bij de volgende update zou gaan zitten?

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

pr0mo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:28:
[...]

Heb je die launcher uit de playstore gehaald? ik begreep dat hij bij de volgende update zou gaan zitten?
Ik heb de APK gedownload via AndroidSage *knip*. Het delen van APK bestanden is niet toegestaan. en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).

[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:42:
[...]

Ik heb de APK gedownload via AndroidSage (*knip*) en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).
gedownload en draait nu weekend ff testen maar ziet er strak uit

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:42:
[...]

Ik heb de APK gedownload via AndroidSage (*knip*) en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).
Hoe deinstalleer je deze update eigenlijk? Er is namelijk niet zoals andere launchers een icoontje van te vinden. Enige waar deze staat in bij instellingen > app ..Etc.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:24:
Dit is gewoon een manier om de 'hype' verder uit te melken hoor. Special (limited) editions van populaire telefoons verkopen nou eenmaal goed. Zeker in China, waar dit soort edities je een hogere status geven.

Dat natuurlijk ook. Extra verdienen ook, maar je kunt dan ook meteen peilen welke kleur het best verkoopt.

Ach, die zeikende berichten op het OnePlus-forum neem ik al niet eens meer serieus. Alleen maar schreeuwende mensen die altijd wel wat te klagen hebben. En dan ook nog "ONEPLUS, MY BATTERY IS DRAINING!! FIX IT!!!111!!!1!@#$%^&".

Ik ga nog geen Beta gebruiken, want dan moet ik weer eerst een clean install doen :p. Heb ik paar dagen geleden gedaan.

Gefeliciteerd trouwens :). *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Alekz87 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:12:
[...]

Hoe deinstalleer je deze update eigenlijk? Er is namelijk niet zoals andere launchers een icoontje van te vinden. Enige waar deze staat in bij instellingen > app ..Etc.
Volgens mij kan dat door de app op te zoeken in de lijst en dan 'deinstalleer updates' de klikken. Dan gaat hij terug naar de stock versie.
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:27:
[...]

Dat natuurlijk ook. Extra verdienen ook, maar je kunt dan ook meteen peilen welke kleur het best verkoopt.

Ach, die zeikende berichten op het OnePlus-forum neem ik al niet eens meer serieus. Alleen maar schreeuwende mensen die altijd wel wat te klagen hebben. En dan ook nog "ONEPLUS, MY BATTERY IS DRAINING!! FIX IT!!!111!!!1!@#$%^&".

Ik ga nog geen Beta gebruiken, want dan moet ik weer eerst een clean install doen :p. Heb ik paar dagen geleden gedaan.

Gefeliciteerd trouwens :). *O*
Haha zeker waar, is de moeite van het lezen niet meer waard.

Thanks! *O*

[ Voor 44% gewijzigd door Esumontere op 07-04-2017 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vekens
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 13:52
Ik sta op het punt om een OnePlus 3T aan te schaffen (kom van een Lumia 820). Enigste dat me iets of wat weerhoudt is de camera. Op allerhande fora en reviews gaan ze van enthousiast tot ronduit slechte foto's. Vooral de foto's met bewegende personen/dieren zouden wazig zijn.

Door de 4.1.1 update zou dit probleem aangepakt geweest zijn of sommige melden ook gewoon dat de camera-module defect was en vervangen diende te worden. Ik vind echter nergens een bevestiging terug dat de update/vervanging het probleem heeft opgelost.

Van wat ik reeds gezien heb in reviews van de OnePlus 3T, welke grotendeels stilstaande beelden zijn, is de kwaliteit goed tot heel goed (zeker in vergelijking met mijn oude lumia 820). Maar kan er iemand zijn bevindingen geven of er inderdaad nog steeds een probleem is (of überhaupt geweest is) met bewegende objecten of is dit allemaal overdreven?

[ Voor 4% gewijzigd door Vekens op 07-04-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Vekens schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:20:
Ik sta op het punt om een OnePlus 3T aan te schaffen (kom van een Lumia 820). Enigste dat me iets of wat weerhoudt is de camera. Op allerhande fora en reviews gaan ze van enthousiast tot ronduit slechte foto's. Vooral de foto's met bewegende personen/dieren zouden wazig zijn.

Door de 4.1.1 update zou dit probleem aangepakt geweest zijn of sommige melden ook gewoon dat de camera-module defect was en vervangen diende te worden. Ik vind echter nergens een bevestiging terug dat de update/vervanging het probleem heeft opgelost.

Van wat ik reeds gezien heb in reviews van de OnePlus 3T, welke grotendeels stilstaande beelden zijn, is de kwaliteit goed tot heel goed (zeker in vergelijking met mijn oude lumia 820). Maar kan er iemand zijn bevindingen geven of er inderdaad nog steeds een probleem is (of überhaupt geweest is) met bewegende objecten of is dit allemaal overdreven?
De camera wordt aangemerkt als slechter dan die van mijn oude telefoon (galaxy S6). Toch merk ik dat ik met deze camera makkelijker een goeie foto maak. Je kan alleen wel (met meer moeite) een betere foto halen uit een ander toestel.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Op mijn OPO met CM kon ik onder instellingen -> persoonlijk -> systeemprofiel triggers instellen.
Bijv de wifi van m'n werk triggerde dat m'n telefoon automatisch op stil ging.

Op mijn 3T is die optie er niet meer.
Iemand een idee hoe zo iets toch weer in te stellen?

Oerbrood!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Tasker kan dat volgens mij

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb net een 3T binnen gekregen, maar er staat nog Android 6 op en hij geeft aan geen update gevonden. kan het een tijd duren voordat je die krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derootn
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-11-2020
Markao2000 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:41:
Op mijn OPO met CM kon ik onder instellingen -> persoonlijk -> systeemprofiel triggers instellen.
Bijv de wifi van m'n werk triggerde dat m'n telefoon automatisch op stil ging.

Op mijn 3T is die optie er niet meer.
Iemand een idee hoe zo iets toch weer in te stellen?
Met de app Tasker of Macrodroid moet zo iets wel lukken denkik. (Nog niet zelf geprobeerd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
mellowpimp schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:07:
ik heb net een 3T binnen gekregen, maar er staat nog Android 6 op en hij geeft aan geen update gevonden. kan het een tijd duren voordat je die krijgt?
Zie hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie" en hier Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie" :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 10:16

Markao2000

it's all about the beats

Bedankt voor de tips van Tasker en Macrodroid, ik heb ernaar gekeken maar wat een gedoe tov die ingebouwde functie zeg. Waarschijnlijk even wat meer erin duiken.

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
Markao2000 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:48:
[...]

Bedankt voor de tips van Tasker en Macrodroid, ik heb ernaar gekeken maar wat een gedoe tov die ingebouwde functie zeg. Waarschijnlijk even wat meer erin duiken.
IFTTT kan dit ook, en is makkelijker.

vice versa en weer terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slimming
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06-2022
Weet iemand hoe je het startscherm van de OP3T automatisch kan laten draaien voor gebruik in mijn auto? Als hij gewoon aan staat op diverse apps gaat hij wel automatisch​ in landscape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter1706
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-04-2024
Weet iemand of het mogelijk is om zonder root dit scherm een andere kleur te geven? De blauwe cijfers zijn voor mij slecht leesbaar tegen de zwarte achtergrond als ik in de auto zit. (Ik heb het thema op licht staan en gebruik ex-dialer met een licht thema, maar het 'belscherm' blijft donker) Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8pWRjxO8lvjLDx0GFKH3h1Eu/thumb.jpg

[ Voor 61% gewijzigd door Peter1706 op 09-04-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:21

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

I
Slimming schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:24:
Weet iemand hoe je het startscherm van de OP3T automatisch kan laten draaien voor gebruik in mijn auto? Als hij gewoon aan staat op diverse apps gaat hij wel automatisch​ in landscape
Dan moet het standaard in de launcher zitten en zal het een optie in je menu moeten zijn. Bij Nova Launcher kan het in ieder geval wel.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Wel jammer dat als je het toestel in één hand hebt, je niet met je duim het lockscreen kutn wegschuiven, die gaat maar een stukje omhoog en schiet dan weer terug. Of ik ben motorisch gestoord, kan ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sanction schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:29:
Wel jammer dat als je het toestel in één hand hebt, je niet met je duim het lockscreen kutn wegschuiven, die gaat maar een stukje omhoog en schiet dan weer terug. Of ik ben motorisch gestoord, kan ook.
Bedoel je het omhoog schuiven en dat je dan je code moet invoeren? Zojuist getest op mijn OnePlus 3 in combinatie met OxygenOS 4.1.1 en het gaat helemaal prima hier. Ik heb vrij kleine/dunne handen, dus dan zou het bij jou juist moeten goed gaan (ervan uitgaande dat je grotere handen hebt dan ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:35:
[...]

Bedoel je het omhoog schuiven en dat je dan je code moet invoeren? Zojuist getest op mijn OnePlus 3 in combinatie met OxygenOS 4.1.1 en het gaat helemaal prima hier. Ik heb vrij kleine/dunne handen, dus dan zou het bij jou juist moeten goed gaan (ervan uitgaande dat je grotere handen hebt dan ik).
Ja, het omhoofschuiven (heb geen code ingesteld). Het scherm gaat even een stukje naar boven en dan net zo hard weer naar beneden.

Werkelijk stomtoevalig zie ik deze staan, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
nieuws: OnePlus zegt probleem met touch latency bij 3 en 3T opgelost te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Geen idee, maar ik heb kleine handen en ik kan het lockscreen prima wegschuiven?

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sanction schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:10:
Ja, het omhoofschuiven (heb geen code ingesteld). Het scherm gaat even een stukje naar boven en dan net zo hard weer naar beneden.

Werkelijk stomtoevalig zie ik deze staan, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
nieuws: OnePlus zegt probleem met touch latency bij 3 en 3T opgelost te hebben
Zou kunnen. Merk je het met browsen/scrollen ook? Wellicht dat je niet hoog genoeg doorswiped?

Ik hoef overigens maar een paar centimeter mijn vinger omhoog te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:06

Fustje

Koel bewaren

derootn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:51:
Nog mensen met een ford wagen waarmee connecteren met bluetooth niet lukt? Op mijn radio komt een pincode maar op mijn telefoon geen schermpje waar ik mijn pin kan ingeven.
Ik heb sinds ongeveer 1 a 2 weken dat ik met mijn Ford Mondeo (met MS Sync) geen spotify meer kan streamen via Bluetooth. Vreemd genoeg treft dit (zo lijkt het) tegelijkertijd de 3T van mijn vrouw én mijn eigen OP3. Bluetooth opnieuw pairen en bellen via de Ford gaat wel gewoon, maar ik kan ook het vinkje voor Media niet aanzetten bij Bluetooth-device opties en de autoradio weigert de source Bluetooth te selecteren... Nu had ik in het verleden wel meer moeite met overschakelen van BT-audio nadat mijn vrouw de auto mee heeft gehad, maar dat lukte altijd nog wel. Nu dus opeens totaal niet meer.

Ik draai nu Android 7.0 met OS 4.0.3, ik ben aan het kijken op welke manier ik een nieuwere versie kan binnenharken. Hopelijk is het reeds verbeterd/opgelost.

Heb alleen even geen haast, de Mondeo gaat vandaag voor een dag of 4 naar de schadehersteller dus kan het toch niet testen nu. :/

Verder allemaal tevreden OP bezitters (zelfs m'n schoonmoeder heeft een 3T). oOo

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pr0mo
Ik moet zeggen dat die beta van de nieuwe launcher mij wel erg goed bevalt. Het kost net zoveel tijd om de balk omhoog te schuiven als wat het knopje van de appdrawer indrukken mij koste, daarnaast is er ruimte vrij gekomen voor een extra icoontje. goede nieuwe functionaliteit lijkt mij nu wachten op de update! :)

iracing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jejeh
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:16
Ik heb begrepen dat je de iconen van de launcher in beta 4 niet kleiner kan maken ?
Daarom toch weer naar nova prime .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb sinds vandaag een week vakantie, heerlijk! :) Nu wil ik instellen dat als ik een oproep mis automatisch een SMS verstuurd wordt. Dit bericht wil ik graag aanpassen. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken in het menu maar ik kan niet bij de juiste instelling komen. En ik doe liever iets anders in mijn vakantie dan constant op de telefoon te kijken :D

Kan iemand me de gouden tip geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:29:
Ik heb sinds vandaag een week vakantie, heerlijk! :) Nu wil ik instellen dat als ik een oproep mis automatisch een SMS verstuurd wordt. Dit bericht wil ik graag aanpassen. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken in het menu maar ik kan niet bij de juiste instelling komen. En ik doe liever iets anders in mijn vakantie dan constant op de telefoon te kijken :D

Ga bij je provider zoeken. Dit heeft niets met je telefoon te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brumax
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
GrazendeKoe schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:29:

als je instellingen van de dialer opent (telefoon > drie bollen > instellingen), dan kun je daar de 'snelle antwoorden' bewerken.

vice versa en weer terug

Pagina: 1 ... 24 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem