Dat kan, maar in de situatie waar je snel even een foto wil maken is dat juist niet handig
Share and Enjoy!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat kan, maar in de situatie waar je snel even een foto wil maken is dat juist niet handig
Share and Enjoy!
[ Voor 34% gewijzigd door Kappade op 03-04-2017 21:44 ]
Science is stranger than fiction
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee, niet dat ik weet.bulle bas schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:54:
Vraagje 2: zit er verschil in de opslagsnelheden tussen de modellen met 64 / 128GB opslag?
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Bij mij zat er ook een siliconen cover bij (smokey black). Misschien veel gemist door tweakers omdat hij in het compartiment van de handleiding zit?Pierre schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 06:36:
Er zit alleen een screen protector op, en inderdaad geen cover
Science is stranger than fiction
Zit alleen bij de midnight black versieHarmani schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 09:09:
[...]
Bij mij zat er ook een siliconen cover bij (smokey black). Misschien veel gemist door tweakers omdat hij in het compartiment van de handleiding zit?
Share and Enjoy!
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
heb de midnight black 128 GB en daar zit gewoon een screen protector op en een plastic case.bulle bas schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:54:
Vraagje 1: krijg je bij elk model een doorzichtige cover? De black is wel mooi, maar met de meegeleverde cover wordt hij wel glanzend.
Vraagje 2: zit er verschil in de opslagsnelheden tussen de modellen met 64 / 128GB opslag?
automation fanboy
Geen eigenaar, maar deze David heeft er wat aan gedaan...PjotrStroganov schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 10:24:
Ik wilde net even het geluidsniveau bij ons op de werkplaats meten met de app soundmeter. De microfoon lijkt echter niet harder te kunnen oppikken dan +/- 80 dB. Ik lees op de OP forums dat mensen problemen hebben met de geluidskwaliteit in apps als whatsapp en andere voip apps en ik vermoed dat dit daaraan gerelateerd is.
Hebben we het hier over crappy noise cancelation of simpelweg een crappy microfoon? Of misschien een bug?
Vraagje 1: Nee standaard zitten er geen hoesjes (wel standaard een screenprotector) bij maar bij de black welbulle bas schreef op maandag 3 april 2017 @ 22:54:
Vraagje 1: krijg je bij elk model een doorzichtige cover? De black is wel mooi, maar met de meegeleverde cover wordt hij wel glanzend.
Misschien dat je er even bij moet zeggen dat je Root nodig hebt om dit te gebruikenbulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:36:
[...]
Geen eigenaar, maar deze David heeft er wat aan gedaan...
Google Play: SoundFix For OnePlus
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Instellingen > geluid > beltoon > lokale beltoon.HAMMAR schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:55:
Hmm...hoe kan ik nou MP3 instellen als ringtone? of als melding van Whatsapp?
Over die zwarte coating durf ik niet zoveel te zeggen. Zelf heb ik de 3 en de 3T en gebruik ze beide zonder hoesje en ik kan nog nergens beschadigingen vinden en de 3 die nu bijna driekwart jaar in gebruik is heb ik al een aantal keren op laminaat laten vallen vanaf bankhoogte. Ik heb er wel een glazen screenprotector op die is bij mij 1x gebarsten.bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:49:
Maar serieus: hoe nodig is het een hoesje te gebuiken? Ze doen afbreuk aan het ontwerp, ze zijn duur in de oneplus store, en ik lees dat het een hoop gedoe kan opleveren. Dan zou je zeggen dat niemand zo'n ding wilt hebben...
Ik gebruik een clearen cover alleen vanwege de grip. Ik vind m zonder hoesje veels te glad en daardoor totaal niet lekker vasthouden. Ik had hetzelfde met de HTC one telefoons. Dat aluminium is mooi hoor, maar t is alles behalve praktisch.bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:49:
Dank, dat is duidelijk @pr0mo & @GreNade & @Punkbuster & @Pierre & @Sanction & @Harmani.
Ik maak eruit op dat de Mignight Black (128GB) een plastic case erbij geeft. Vraag me af dat nu een teken is dat oneplus niet zoveel vertrouwen heeft in hun magische coating.
Maar serieus: hoe nodig is het een hoesje te gebuiken? Ze doen afbreuk aan het ontwerp, ze zijn duur in de oneplus store, en ik lees dat het een hoop gedoe kan opleveren. Dan zou je zeggen dat niemand zo'n ding wilt hebben...
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Thanks, ik zal me weer eens verdiepen in het rooten van deze telefoon. Jammer dat dit niet via oneplus wordt opgelost.bulle bas schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:36:
[...]
Geen eigenaar, maar deze David heeft er wat aan gedaan...
Google Play: SoundFix For OnePlus
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
heb je misschien een voorbeeld hoe je dit ingesteld hebt ?.Walkman schreef op zondag 2 april 2017 @ 22:16:
[...]
Zelf gebruik ik IFTTT, kan je op basis van tijd (maar ook bijvoorbeeld positie of wifi netwerk) de geluids instellingen wijzigen. Werkt erg goed.
Ik heb vorige week de 3T aangeschaft. Kan je zeggen dat je er absoluut geen miskoop aan hebt, 't is een heel tof toestelHapkoek schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:09:
Mijn abonnement is afgelopen en ik zou graag een OP toestel nemen. Nou zit ik te kijken naar de 3T alleen komt de 4 misschien ook al bijna uit.. Alle OP toestellen zijn uitgekomen in de maand april/mei/juni.. Ik zou hier ook op kunnen wachten omdat ik het jammer zou vinden als ik net de 3T heb en dan de 4 uitkomt..
Wat is jullie mening hierover?
Share and Enjoy!
Ligt eraan of je toestel het nu nog doet. Als je die nog 3 maanden wil gebruiken dan zou ik gewoon even wachten. Neem ondertussen alvast een sim-only abonnement van een tientjeHapkoek schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:09:
Mijn abonnement is afgelopen en ik zou graag een OP toestel nemen. Nou zit ik te kijken naar de 3T alleen komt de 4 misschien ook al bijna uit.. Alle OP toestellen zijn uitgekomen in de maand april/mei/juni.. Ik zou hier ook op kunnen wachten omdat ik het jammer zou vinden als ik net de 3T heb en dan de 4 uitkomt..
Thanks
Toch wel hè?Anonymoussaurus schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 20:02:
Wellicht een beetje off-topic voor dit topic (maar ook weer niet, want OxygenOS):
Zo, vanaf 3 uur 's middags bezig geweest met configureren van mijn OnePlus 3. Net klaar. Nu voel ik mij meteen een stuk meer thuis nu ik een OnePlus 3 heb, en dezelfde software draai als jullie!
Ik onderhoud nu trouwens ook de FTP server van Chris, en zal dan ook zo nu en dan de full ZIPs en OTAs uploaden voor jullie. Vergeet niet dat er nog geen ROMs op staan. Omdat ik heb besloten het ook te gaan onderhouden voor de 3T, en niet alleen voor de 3. Het kan dus eventjes duren.
[afbeelding]
Had gekund, maar het eigenlijke idee was om mijn OnePlus 2 gewoon te blijven gebruiken. Echter is het overnemen van Chris net wat anders gegaanDanny.G schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:14:
Toch wel hè?Had je mijne ook gewoon kunnen overnemen.
![]()
Veel plezier ermee man, lijkt me een fijne upgrade vanaf een OnePlus 2.
Door de vertraging van SD835 moet je eerder rekenen op de beschikbaarheid van het volgende Oneplus flagship na de zomer. De OP3T is het beste toestel dat je nu kan krijgen in die prijsbracket. Tenzij waterproof en camera kwaliteit je naar een S7 edge doen leunen.Hapkoek schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 21:09:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Neuh, niet na de zomer. Voorgaande jaren had Samsung ook voorrang op de Snapdragon chips van Qualcomm. Toen kon OnePlus ook gewoon de SoCs van Qualcomm afnemen in juni. De OnePlus 3(T) is inderdaad een goede prijs/performance telefoon.anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:20:
Door de vertraging van SD835 moet je eerder rekenen op de beschikbaarheid van het volgende Oneplus flagship na de zomer. De OP3T is het beste toestel dat je nu kan krijgen in die prijsbracket. Tenzij waterproof en camera kwaliteit je naar een S7 edge doen leunen.
Je bedoelt bij OnePlus of bij Samsung?Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:32:
De S8 komt deze maand, dus dan is de SD835 ook wel vrijgegeven. We zien wel elke iteratie de prijs met 40-50 euro omhoog gaan.
Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:19:
[...]
Had gekund, maar het eigenlijke idee was om mijn OnePlus 2 gewoon te blijven gebruiken. Echter is het overnemen van Chris net wat anders gegaan. Als je het niet erg vindt, ga ik daar liever geen uitlatingen over doen. Vanwege privacyredenen voor Chris en mij. Tenzij Chris het zelf wilt vertellen natuurlijk.
Thanks! Is inderdaad een zeer fijne upgrade.
Voorgaande jaren was die niet zo vertraagd. Elk 2017 flagship is 1-2 maand later door het productieuitstel. Ik hoop dat Oneplus zich niet waagt aan een papieren launch met 250 toestellen of dergelijke onzin. Al die onnozele hype acties met hun midnight black zijn er net om de tijd te rekken en het toestel relevant te houden.b]AnonymousWP schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:46:[/b]
[...]
Neuh, niet na de zomer. Voorgaande jaren had Samsung ook voorrang op de Snapdragon chips van Qualcomm.
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door anessie op 05-04-2017 10:07 ]
Ik heb toch echt €299 betaald voor mijn 1+1 64GB. Volgens mij waren de prijzen 269/299.Señor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:52:
Eigenlijk allebei.
Telkens zijn het flagship killers en toch kruipt de prijs telkens omhoog.
1+1: € 249 / € 269 (16/64GB)
1+2: € 339 / € 399 (16/64GB)
1+3: € 399 (64GB)
1+3T: € 439 / € 479 (64/128GB)
July 14, 2014MeltedForest schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:18:
[...]
Ik heb toch echt €299 betaald voor mijn 1+1 64GB. Volgens mij waren de prijzen 269/299.
[ Voor 15% gewijzigd door anessie op 05-04-2017 10:23 ]
De OnePlus One was simpelweg té goedkoop. De OnePlus 2 was te duur voor wat je eigenlijk kreeg (achteraf gezien, in vergelijking met wat je krijgt met de 3 en kreeg met de 1). De OnePlus 3 was weer een perfecte prijs, en niet té goedkoop. Dus ze zijn dus maar 1 keer omhoog gegaan. Want 269 euro kun je natuurlijk niet een realistische prijs noemenSeñor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 09:52:
Eigenlijk allebei.
Telkens zijn het flagship killers en toch kruipt de prijs telkens omhoog.
1+1: € 249 / € 269 (16/64GB)
1+2: € 339 / € 399 (16/64GB)
1+3: € 399 (64GB)
1+3T: € 439 / € 479 (64/128GB)
Hoezo "vertraagd"? Ik hoop gewoon dat OnePlus maar 1 high-end toestel gaat uitbrengen per jaar, en geen Turbo versie of wat dan ook.anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:05:
Voorgaande jaren was die niet zo vertraagd. Elk 2017 flagship is 1-2 maand later door het productieuitstel. Ik hoop dat Oneplus zich niet waagt aan een papieren launch met 250 toestellen of dergelijke onzin. Al die onnozele hype acties met hun midnight black zijn er net om de tijd te rekken en het toestel relevant te houden.
Mwah, rond juli gaan we toch echt wel wat merken hoor.anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:34:
Ja als je een beetje het tech nieuws van de voorbije 6 maand volgde dan heb je ongeveer 50 keer gelezen dat die SD835 later is uitgekomen dan voorzien en dat alle smartphonefabrikanten nog later dan Samsung met hun nieuwe toestellen komen. Sinds Oneplus na de rest (Sony HTC Xiaomi LG etc etc) lanceert is de Oneplus 4/5 voor na de zomer. Ik val hier in herhaling.
Ja en ook dat Samsung alleenrecht had op eerste release, etc, etc. Maar de OnePlus komt meestal ruim hierna pas op de markt in de zomer, dus dan zou de chip gewoon al ruim beschikbaar moeten zijn.anessie schreef op woensdag 5 april 2017 @ 10:34:
Ja als je een beetje het tech nieuws van de voorbije 6 maand volgde dan heb je ongeveer 50 keer gelezen dat die SD835 later is uitgekomen dan voorzien en dat alle smartphonefabrikanten nog later dan Samsung met hun nieuwe toestellen komen. Sinds Oneplus na de rest (Sony HTC Xiaomi LG etc etc) lanceert is de Oneplus 4/5 voor na de zomer. Ik val hier in herhaling.
@rens-br Weet dat wel denk ikSeñor Sjon schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:23:
Ik haalde mijn prijzen uit de diverse startposts hier.Kan zo snel die 1+1 niet meer vinden. Vaagheid.
ik ookAnonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 11:35:
[...]
@rens-br Weet dat wel denk ik. Hij bezit een OnePlus One namelijk sinds het begin.
[ Voor 8% gewijzigd door cypher21 op 05-04-2017 11:44 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Heb ze gewoon zelf aangemaakt. Eentje is wanneer ik connect met het WIFI netwerk op m'n werk dat hij dan automatisch op trilstand gaat en eentje voor disconnect weer geluid aan. Daarnaast heb ik er twee voor thuis, die zetten op basis van tijd de telefoon op stil of niet.Andre-nl schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 19:39:
[...]
heb je misschien een voorbeeld hoe je dit ingesteld hebt ?.
of heb je een standaard applets die je gebruikt
Groet
-A
Neuh, dat denk ik niet. Ten eerste was de OnePlus 2 een nogal grote flop, dus denken ze er ook super makkelijk over "die telefoon was toch een flop, dus om nou nog goede softwareondersteuning te geven..". Ten tweede hebben ze van hun fouten geleerd hoop ik. De 3 en 3T zijn een groot succes, dus ik denk niet dat zij die zo snel in de steek laten. Bovendien kost ze dat heel veel vertrouwen in het bedrijf (vanuit de consument dan).Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:43:
https://forums.oneplus.ne...r-customers-again.512493/
Wellicht als de OP4/5 uit is zitten OP3(T) gebruikers in hetzelfde schuitje.
Volgens mij hebben jij en ik al eens een dergelijke discussie gehad maar nog een keer:Anonymoussaurus schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:47:
[...]
Neuh, dat denk ik niet. Ten eerste was de OnePlus 2 een nogal grote flop, dus denken ze er ook super makkelijk over "die telefoon was toch een flop, dus om nou nog goede softwareondersteuning te geven..". Ten tweede hebben ze van hun fouten geleerd hoop ik. De 3 en 3T zijn een groot succes, dus ik denk niet dat zij die zo snel in de steek laten. Bovendien kost ze dat heel veel vertrouwen in het bedrijf (vanuit de consument dan).
Een 3T is in bestelling, met het idee dat ik voor langere tijd goed zit. Oneplus reageert totaal niet op dat draadje, dus dat ziet er niet goed uit...Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 19:43:
https://forums.oneplus.ne...r-customers-again.512493/
Wellicht als de OP4/5 uit is zitten OP3(T) gebruikers in hetzelfde schuitje.
OP maakt geweldige hardware en ook credits voor hun marketingteam. Draai nu sinds begin dit jaar LineageOS op m'n OP2 en draait als een zonnetje. OP is gewoonweg slecht in software. Tel daarbij op dat ze 0,0 communiceren, tenzij het Social-Media hype-achtigs is of beloften die ze niet nakomen. En je krijgt ontevreden consument die dergelijke acties opstarten.bulle bas schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:02:
[...]
Een 3T is in bestelling, met het idee dat ik voor langere tijd goed zit. Oneplus reageert totaal niet op dat draadje, dus dat ziet er niet goed uit...
Ik ben pas bij OP sinds de 3T, maar niets anders dan lof voor de software. Wellicht dat jouw mening idd gekleurd is door het OP2 debacle (wat terecht is als ik de bronnen hierboven lees). Nu op 7.1.1 met nieuwe features onderweg! Ik ben geen die hard tweaker en doe voor alsnog niet aan rooten en custom ROMs draaien.Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:10:
[...]
OP maakt geweldige hardware en ook credits voor hun marketingteam. Draai nu sinds begin dit jaar LineageOS op m'n OP2 en draait als een zonnetje. OP is gewoonweg slecht in software. Tel daarbij op dat ze 0,0 communiceren, tenzij het Social-Media hype-achtigs is of beloften die ze niet nakomen. En je krijgt ontevreden consument die dergelijke acties opstarten.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
automation fanboy
Slecht in software? Dat vind ik een lastige uitspraak, maarja, ik kom dan ook van een Samsung afScheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:10:
[...]
OP maakt geweldige hardware en ook credits voor hun marketingteam. Draai nu sinds begin dit jaar LineageOS op m'n OP2 en draait als een zonnetje. OP is gewoonweg slecht in software. Tel daarbij op dat ze 0,0 communiceren, tenzij het Social-Media hype-achtigs is of beloften die ze niet nakomen. En je krijgt ontevreden consument die dergelijke acties opstarten.
Share and Enjoy!
Dit is een beetje de pest bij elke fabrikant, van groot tot klein. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd.Scheeringa schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:10:
[...]
Samsung heeft de grootste community maar hun updatebeleid is echt om te huilen. Als t gaat om custom ROMs e.d. ja Dan is een grote zelfstandige achterban erg handig.Señor Sjon schreef op donderdag 6 april 2017 @ 09:14:
[...]
Dit is een beetje de pest bij elke fabrikant, van groot tot klein. Ik heb me er al een beetje bij neergelegd.Je kan beter een grote community hebben.
Gekleurd voor wat betreft de OP2, ja, absoluut.Alekz87 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 23:20:
[...]
Ik ben pas bij OP sinds de 3T, maar niets anders dan lof voor de software. Wellicht dat jouw mening idd gekleurd is door het OP2 debacle (wat terecht is als ik de bronnen hierboven lees). Nu op 7.1.1 met nieuwe features onderweg! Ik ben geen die hard tweaker en doe voor alsnog niet aan rooten en custom ROMs draaien.
Voor de OPX en OP2 is deze, in mijn optiek, zeker slecht te noemen.GreNade schreef op donderdag 6 april 2017 @ 08:53:
[...]
Slecht in software? Dat vind ik een lastige uitspraak, maarja, ik kom dan ook van een Samsung af.
Mijn ervaringen met Oxygen tot nu toe zijn zeer positief in ieder geval
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 06-04-2017 15:23 ]
Ik kan mij niet vinden in je mening daar ik pas te kort bekend ben met dit merk. Maar dit artikel doet vermoeden dat het iig de goede kant op gaat. http://m.androidcentral.com/oneplus-doing-everything-rightScheeringa schreef op donderdag 6 april 2017 @ 12:37:
[...]
Gekleurd voor wat betreft de OP2, ja, absoluut.
Maar ook de OPX en zelfs de OPO waar 'door de echtelijke ruzie tussen OP en CM' er ook vervolgens geen support meer op was/is. En het OP2 'debacle' kan ik ook nog niet helemaal plaatsen. Zoals aangeven draait mijn OP2, nu met LineageOS 7.1.1, als een zonnetje. Dus het kan wel?
(mijn) Punt is dat er een patroon is ontstaan in het gedrag van OP.
Zoals in eerdere reactie al aangeven is mijn punt/stelling inmiddels bewezen.
Of op ervan geleerd heeft, wat als tegen punt aangedragen wordt, valt nog af te wachten en zal, na de release van OP4/5(T) duidelijk worden.
[ Voor 7% gewijzigd door Alekz87 op 06-04-2017 22:38 ]
Verdiep je daar even in de geschiedenis!Alekz87 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:35:
[...]
Ik ben het niet met je eens. http://m.androidcentral.com/oneplus-doing-everything-right
[ Voor 37% gewijzigd door Scheeringa op 06-04-2017 22:53 ]
Zoals ik al aangaf ik heb alleen de OP3T. Maar ik ervaar nu gewoon een top ondersteuning en heb niks te klagen. Ook die benchmarks vielen uiteindelijk wel mee. Tuurlijk het was niet netjes, maar de wereld vergaat niet met een iets lager cijfer. Mijn beleving is dat ik zeer tevreden ben en dat heb ik de afgelopen jaren met Samsung niet gehad. En ook daarvoor met HTC niet echt. De toekomst zal t leren. En hopelijk hebben ze geleerd van de OP2/X. Een harde les en idd pech voor die gebruikers helaas.Scheeringa schreef op donderdag 6 april 2017 @ 22:39:
[...]
Verdiep je daar even in de geschiedenis!
AndroidC was altijd heel erg kritisch op OP. Totdat ze geen testmodel meer kregen.![]()
Zoals zoveel sites en YouTube bloggers gezwicht voor het geld.
[Edit] maar zoals ik eerder riep: mijn statement hoef ik niet te onderbouwen. Hetgeen ze doen met OP2/X gebruikers zijn feiten. Wat jij, OP3(T) klanten hebben is 'hoop' dat ze het nu anders doen.
En mocht je het gemist hebben: https://tweakers.net/nieu...re-oneplus-telefoons.html
En deze is ook interessant: https://tweakers.net/nieu...e-android-benchmarks.html
Het volstaat letterlijk een halve bladzijde te lezen en iets over te tikken om als OPX/OP2 gebruiker een volwaardige android 6/7 rom te draaien die geen week oud is. 15-20 minuten korter weekend wow.Alekz87 schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:03:
[...]
En hopelijk hebben ze geleerd van de OP2/X. Een harde les en idd pech voor die gebruikers helaas.
[ Voor 39% gewijzigd door anessie op 07-04-2017 03:31 ]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Zoals ik daarvoor al zei ik ben helemaal niet ontevreden ben over OP. Integendeel zelfs. En wat jij omschrijft geldt voor elk merk. Ik moet mijn Note 4 ook zelf voorzien van Android N (lees CM), want Samsung gaat dat niet meer voor mij doen.anessie schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 03:05:
[...]
Het volstaat letterlijk een halve bladzijde te lezen en iets over te tikken om als OPX/OP2 gebruiker een volwaardige android 6/7 rom te draaien die geen week oud is. 15-20 minuten korter weekend wow.
Bovendien valt dit ook nog eens onder de 24 maanden garantie als het voor de gebruiker toch mis loopt (en serieus een 10 jarige kan dit met gemak). Oneplus toestellen zijn open, geen Samsung Knox onzin, geen probleem als je de boel sloopt door te rooten (unbrick tools zijn ook beschikbaar).
Als 15 regeltjes tekst nog teveel zijn is er voor de echt luie mens nog video's te vinden die het stap voor stap voor doen ipv te zeuren.
Verder niks harde les want die toestellen werken gewoon. Ofwel boeit het niet (99% vd consumenten?) ofwel moet de gebruiker er zelf maar wat aan doen.
Daarbij mag men wel even vermelden dat OPX een ultrabudget toestel was, geen flagship en uitkwam met oude hardware. De OP2 was een mislukking en dat heeft Oneplus reeds lang toegegeven.
Waarom is dit hier relevant? Omdat het voor OP3/T volgens mij niet persé anders zal zijn. Android O zal de SD820/821 nog wel zeker krijgen.
Wil je in 2019 de nieuwste android (P/Q?) en de nieuwste beveiligingspatches dan kan je ongeveer dezelfde simpele instructies weer overtikken en helemaal mee zijn en daarom hoeft dit alles geen argument te zijn om geen OP3T te kopen.
[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 07-04-2017 08:23 ]
Nuance is dat Sasmung de Note 4 momenteel heeft bijgewerkt met de beveiligingspatch van 1 maart 2017 / Android 6.0.1. Klopt dat je er geen N op krijgt, maar er zit een verschil tussen de ondersteuning compleet laten vallen en geen Android upgrade krijgen.Alekz87 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 07:58:
[...]
Je hoeft mij niet te overtuigen hoor. Zoals ik daarvoor al zei ik ben helemaal niet ontevreden ben over OP. Integendeel zelfs. En wat jij omschrijft geldt voor elk merk. Ik moet mijn Note 4 ook zelf voorzien van Android N (lees CM), want Samsung gaat dat niet meer voor mij doen.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Als ze er überhaupt nou eens 1 uitbrengen per jaarPierre schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:31:
Als er nu eens 1 uitbrengen met de handtekingen van U2 dan koop ik die welmaar deze hoef ik niet haha
Dit is gewoon een manier om de 'hype' verder uit te melken hoor. Special (limited) editions van populaire telefoons verkopen nou eenmaal goed. Zeker in China, waar dit soort edities je een hogere status geven.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 10:39:
Het kan natuurlijk ook gewoon een test zijn. De OnePlus One en 2 met Sandstone, de 3 met Gunmetal, en de 3T met die andere kleurtjes. Zo kan je een beetje zien en peilen welke kleur het populairst is, en dus gebruiken voor het volgende toestel.
Heb je die launcher uit de playstore gehaald? ik begreep dat hij bij de volgende update zou gaan zitten?Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:24:
[...]
OT: Ik heb inmiddels een week of wat de nieuwe versie van de OnePlus launcher draaien, en hij bevalt nog steeds erg goed. Ik heb op het 1+ forum een hoop berichten gelezen over crashes en slechte responsiveness, maar daar heb ik totaal geen last van. Het is even wennen om de app drawer te openen met een veeg naar boven ipv een icoontje, maar dat gebeurt snel. Ik zou iedereen aanraden hem te gebruiken!
Ik heb de APK gedownload via AndroidSage *knip*. Het delen van APK bestanden is niet toegestaan. en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).pr0mo schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:28:
[...]
Heb je die launcher uit de playstore gehaald? ik begreep dat hij bij de volgende update zou gaan zitten?
[ Voor 16% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]
gedownload en draait nu weekend ff testen maar ziet er strak uitEsumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:42:
[...]
Ik heb de APK gedownload via AndroidSage (*knip*) en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).
[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]
Hoe deinstalleer je deze update eigenlijk? Er is namelijk niet zoals andere launchers een icoontje van te vinden. Enige waar deze staat in bij instellingen > app ..Etc.Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:42:
[...]
Ik heb de APK gedownload via AndroidSage (*knip*) en handmatig geinstalleerd. Werkt als een trein (wel even apps uit onbekende bronnen aanzetten).
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 10-04-2017 10:07 ]
Dat natuurlijk ook. Extra verdienen ook, maar je kunt dan ook meteen peilen welke kleur het best verkoopt.Esumontere schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 11:24:
Dit is gewoon een manier om de 'hype' verder uit te melken hoor. Special (limited) editions van populaire telefoons verkopen nou eenmaal goed. Zeker in China, waar dit soort edities je een hogere status geven.
OT: Ik heb inmiddels een week of wat de nieuwe versie van de OnePlus launcher draaien, en hij bevalt nog steeds erg goed. Ik heb op het 1+ forum een hoop berichten gelezen over crashes en slechte responsiveness, maar daar heb ik totaal geen last van. Het is even wennen om de app drawer te openen met een veeg naar boven ipv een icoontje, maar dat gebeurt snel. Ik zou iedereen aanraden hem te gebruiken!
Volgens mij kan dat door de app op te zoeken in de lijst en dan 'deinstalleer updates' de klikken. Dan gaat hij terug naar de stock versie.Alekz87 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:12:
[...]
Hoe deinstalleer je deze update eigenlijk? Er is namelijk niet zoals andere launchers een icoontje van te vinden. Enige waar deze staat in bij instellingen > app ..Etc.
Haha zeker waar, is de moeite van het lezen niet meer waard.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 12:27:
[...]
Dat natuurlijk ook. Extra verdienen ook, maar je kunt dan ook meteen peilen welke kleur het best verkoopt.
Ach, die zeikende berichten op het OnePlus-forum neem ik al niet eens meer serieus. Alleen maar schreeuwende mensen die altijd wel wat te klagen hebben. En dan ook nog "ONEPLUS, MY BATTERY IS DRAINING!! FIX IT!!!111!!!1!@#$%^&".
Ik ga nog geen Beta gebruiken, want dan moet ik weer eerst een clean install doen. Heb ik paar dagen geleden gedaan.
Gefeliciteerd trouwens.
[ Voor 44% gewijzigd door Esumontere op 07-04-2017 13:33 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Vekens op 07-04-2017 14:28 ]
De camera wordt aangemerkt als slechter dan die van mijn oude telefoon (galaxy S6). Toch merk ik dat ik met deze camera makkelijker een goeie foto maak. Je kan alleen wel (met meer moeite) een betere foto halen uit een ander toestel.Vekens schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 14:20:
Ik sta op het punt om een OnePlus 3T aan te schaffen (kom van een Lumia 820). Enigste dat me iets of wat weerhoudt is de camera. Op allerhande fora en reviews gaan ze van enthousiast tot ronduit slechte foto's. Vooral de foto's met bewegende personen/dieren zouden wazig zijn.
Door de 4.1.1 update zou dit probleem aangepakt geweest zijn of sommige melden ook gewoon dat de camera-module defect was en vervangen diende te worden. Ik vind echter nergens een bevestiging terug dat de update/vervanging het probleem heeft opgelost.
Van wat ik reeds gezien heb in reviews van de OnePlus 3T, welke grotendeels stilstaande beelden zijn, is de kwaliteit goed tot heel goed (zeker in vergelijking met mijn oude lumia 820). Maar kan er iemand zijn bevindingen geven of er inderdaad nog steeds een probleem is (of überhaupt geweest is) met bewegende objecten of is dit allemaal overdreven?
Share and Enjoy!
Oerbrood!
Met de app Tasker of Macrodroid moet zo iets wel lukken denkik. (Nog niet zelf geprobeerd)Markao2000 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 16:41:
Op mijn OPO met CM kon ik onder instellingen -> persoonlijk -> systeemprofiel triggers instellen.
Bijv de wifi van m'n werk triggerde dat m'n telefoon automatisch op stil ging.
Op mijn 3T is die optie er niet meer.
Iemand een idee hoe zo iets toch weer in te stellen?
Zie hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie" en hier Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"mellowpimp schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:07:
ik heb net een 3T binnen gekregen, maar er staat nog Android 6 op en hij geeft aan geen update gevonden. kan het een tijd duren voordat je die krijgt?
Bedankt voor de tips van Tasker en Macrodroid, ik heb ernaar gekeken maar wat een gedoe tov die ingebouwde functie zeg. Waarschijnlijk even wat meer erin duiken.GreNade schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 18:07:
Tasker kan dat volgens mij
Oerbrood!
IFTTT kan dit ook, en is makkelijker.Markao2000 schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 10:48:
[...]
Bedankt voor de tips van Tasker en Macrodroid, ik heb ernaar gekeken maar wat een gedoe tov die ingebouwde functie zeg. Waarschijnlijk even wat meer erin duiken.
vice versa en weer terug
[ Voor 61% gewijzigd door Peter1706 op 09-04-2017 13:56 ]
Dan moet het standaard in de launcher zitten en zal het een optie in je menu moeten zijn. Bij Nova Launcher kan het in ieder geval wel.Slimming schreef op zondag 9 april 2017 @ 10:24:
Weet iemand hoe je het startscherm van de OP3T automatisch kan laten draaien voor gebruik in mijn auto? Als hij gewoon aan staat op diverse apps gaat hij wel automatisch in landscape
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Bedoel je het omhoog schuiven en dat je dan je code moet invoeren? Zojuist getest op mijn OnePlus 3 in combinatie met OxygenOS 4.1.1 en het gaat helemaal prima hier. Ik heb vrij kleine/dunne handen, dus dan zou het bij jou juist moeten goed gaan (ervan uitgaande dat je grotere handen hebt dan ik).Sanction schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:29:
Wel jammer dat als je het toestel in één hand hebt, je niet met je duim het lockscreen kutn wegschuiven, die gaat maar een stukje omhoog en schiet dan weer terug. Of ik ben motorisch gestoord, kan ook.
Ja, het omhoofschuiven (heb geen code ingesteld). Het scherm gaat even een stukje naar boven en dan net zo hard weer naar beneden.Anonymoussaurus schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:35:
[...]
Bedoel je het omhoog schuiven en dat je dan je code moet invoeren? Zojuist getest op mijn OnePlus 3 in combinatie met OxygenOS 4.1.1 en het gaat helemaal prima hier. Ik heb vrij kleine/dunne handen, dus dan zou het bij jou juist moeten goed gaan (ervan uitgaande dat je grotere handen hebt dan ik).
Zou kunnen. Merk je het met browsen/scrollen ook? Wellicht dat je niet hoog genoeg doorswiped?Sanction schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:10:
Ja, het omhoofschuiven (heb geen code ingesteld). Het scherm gaat even een stukje naar boven en dan net zo hard weer naar beneden.
Werkelijk stomtoevalig zie ik deze staan, zou het daarmee te maken kunnen hebben?
nieuws: OnePlus zegt probleem met touch latency bij 3 en 3T opgelost te hebben
Ik heb sinds ongeveer 1 a 2 weken dat ik met mijn Ford Mondeo (met MS Sync) geen spotify meer kan streamen via Bluetooth. Vreemd genoeg treft dit (zo lijkt het) tegelijkertijd de 3T van mijn vrouw én mijn eigen OP3. Bluetooth opnieuw pairen en bellen via de Ford gaat wel gewoon, maar ik kan ook het vinkje voor Media niet aanzetten bij Bluetooth-device opties en de autoradio weigert de source Bluetooth te selecteren... Nu had ik in het verleden wel meer moeite met overschakelen van BT-audio nadat mijn vrouw de auto mee heeft gehad, maar dat lukte altijd nog wel. Nu dus opeens totaal niet meer.derootn schreef op maandag 27 februari 2017 @ 17:51:
Nog mensen met een ford wagen waarmee connecteren met bluetooth niet lukt? Op mijn radio komt een pincode maar op mijn telefoon geen schermpje waar ik mijn pin kan ingeven.
Na openen beperkt houdbaar
Ga bij je provider zoeken. Dit heeft niets met je telefoon te maken.GrazendeKoe schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:29:
Ik heb sinds vandaag een week vakantie, heerlijk!Nu wil ik instellen dat als ik een oproep mis automatisch een SMS verstuurd wordt. Dit bericht wil ik graag aanpassen. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken in het menu maar ik kan niet bij de juiste instelling komen. En ik doe liever iets anders in mijn vakantie dan constant op de telefoon te kijken
Kan iemand me de gouden tip geven?
als je instellingen van de dialer opent (telefoon > drie bollen > instellingen), dan kun je daar de 'snelle antwoorden' bewerken.GrazendeKoe schreef op maandag 10 april 2017 @ 10:29:
Ik heb sinds vandaag een week vakantie, heerlijk!Nu wil ik instellen dat als ik een oproep mis automatisch een SMS verstuurd wordt. Dit bericht wil ik graag aanpassen. Nu ben ik al een tijdje aan het zoeken in het menu maar ik kan niet bij de juiste instelling komen. En ik doe liever iets anders in mijn vakantie dan constant op de telefoon te kijken
Kan iemand me de gouden tip geven?
vice versa en weer terug
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq