Oplossing: YouTube: Fix a service installation section in this inf is invalid in windows...Eraser127 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:35:
[...]
Dat weet ik, maar dan kies ik dus ipv standaard "opladen" dus "bestanden overzetten", maar dan zie ik alleen de cd-rom. Maar ik zie nu dit in m'n apparaatbeheer. Blijkbaar kan ie de driver niet goed installeren.
[afbeelding]
Haha, ik zat met dezelfde afweging als jij. 5,5 inch is echt minimaal. Kleiner wil ik nooit meer! En 5,5 is net prima genoeg om m in sommige momenten met 1 hand te kunnen bedienen.Arunia schreef op zondag 26 maart 2017 @ 19:11:
[...]
Kijk, dank je wel voor je uitspraak. Dat geeft me een goed gevoel. Weet niet of terug naar 5,5 inch me gaat bevallen, maar denk dat het wel mee zal vallen. Nu alleen nog de keuze tussen 64 of 128GB. Heb nu 64 namelijk. Maar voor die 40 euro kun je er ook haast niet voor zonder zitten.
Wat betreft de opslag. Ik heb 64gb. Ik krijg dat niet vol. Alle foto's staan in de cloud en muziek stream ik met een 20gb databundel. Voor die 40€ heb je wel aanzienlijk meer geheugen, maar dat was overkill voor mij. Maar als je t kan missen en je wilt gewoon t maximale eruit halen, dan zeker doen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
@Alekz87 ik heb hem net besteld. Gun metal, 128GB met carbon hoes en extra usb-c kabel voor in mijn werkdag erbij.
Zou vrijdag binnen moeten komen. Die 2 dagen eerder voor 10 euro vond ik de moeite niet.
Het blijft spannend, maar het ziet er gewoon erg goed uit, anders kun je toch zonder problemen binnen 15 dagen terug sturen als ik het goed begreep.
Iig nu weer een nieuw topic om te volgen en hopelijk aan te vullen.
Zou vrijdag binnen moeten komen. Die 2 dagen eerder voor 10 euro vond ik de moeite niet.
Het blijft spannend, maar het ziet er gewoon erg goed uit, anders kun je toch zonder problemen binnen 15 dagen terug sturen als ik het goed begreep.
Dat worden 5 lange dagen wachten! Maar leuk om te horen dat je gekozen hebt voor de Op3T. Ik weet zeker dat hij je gaat bevallen! En welkom bij dit topicArunia schreef op zondag 26 maart 2017 @ 23:45:
@Alekz87 ik heb hem net besteld. Gun metal, 128GB met carbon hoes en extra usb-c kabel voor in mijn werkdag erbij.
Voor de liefhebber: ik kwam dit tegen of XDA. Live earth wallpaper van de Pixel. De versie met 7.0+ werkt goed hier.
https://forum.xda-develop...earth-wallpapers-t3481640
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Vreemd, als ik de versie met 7.0 download dan doet vervolgens de installatie knop niets.Alekz87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 02:04:
[...]
Dat worden 5 lange dagen wachten! Maar leuk om te horen dat je gekozen hebt voor de Op3T. Ik weet zeker dat hij je gaat bevallen! En welkom bij dit topic.
Voor de liefhebber: ik kwam dit tegen of XDA. Live earth wallpaper van de Pixel. De versie met 7.0+ werkt goed hier.
https://forum.xda-develop...earth-wallpapers-t3481640
Staat er wel dat die geïnstalleerd is? Als je nu lijkt bij achtergronden > live achtergronden. Ze worden namelijk gelijk aan je systeem toegevoegd. Je ziet dus geen nieuwe app ofzo staan.outlandos schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:52:
[...]
Vreemd, als ik de versie met 7.0 download dan doet vervolgens de installatie knop niets.
Nee, niets geïnstalleerd helaas. Als ik op de apk druk dan kan ik rechtsonder kiezen voor annuleren en installeren. De knop installeren lijkt dood, terwijl de knop annuleren wel gewoon direct werkt.Alekz87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 08:57:
[...]
Staat er wel dat die geïnstalleerd is? Als je nu lijkt bij achtergronden > live achtergronden. Ze worden namelijk gelijk aan je systeem toegevoegd. Je ziet dus geen nieuwe app ofzo staan.
Heb je deze gebruikt:outlandos schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:00:
[...]
Nee, niets geïnstalleerd helaas. Als ik op de apk druk dan kan ik rechtsonder kiezen voor annuleren en installeren. De knop installeren lijkt dood, terwijl de knop annuleren wel gewoon direct werkt.
*knip*. Delen van APK bestanden is niet toegestaan.
En draai je al 7.1.1?
[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 27-03-2017 11:40 ]
Ik ga er dan ook eindelijk aan geloven: na jaren vastgezeten aan de iPhone nu eindelijk de stap naar Android gemaakt met de OnePlus 3T 128GB. Vandaag besteld dus we gaan zien hoe lang het gaat duren.
Kan niet wachten!
Kan niet wachten!
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Gefeliciteerd een hele goeie keuzeEricNL schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:23:
Ik ga er dan ook eindelijk aan geloven: na jaren vastgezeten aan de iPhone nu eindelijk de stap naar Android gemaakt met de OnePlus 3T 128GB. Vandaag besteld dus we gaan zien hoe lang het gaat duren.
Kan niet wachten!
Helaas heeft zelfs de factory reset mijn probleem niet verholpen. Overnacht weer 30% kwijt. Het vreemde is dat het opeens is begonnen. Ik draai al een tijdje 7.1.1 en heb geen rare dingen gedaan. Zie hieronder wat screenshots van de accu...Alekz87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:03:
[...]
Oké ben benieuwd je problemen verholpen zijn na de reset. Anders goed kijken idd welke apps mogelijk je telefoon uit z'n slaap houdt 's nachts.
Heeft iemand nog tips om dit te verhelpen?
OnePlus | ||
![]() | ![]() |
[ Voor 36% gewijzigd door Esumontere op 27-03-2017 10:37 ]
Ik krijg tientallen popups als ik die link in druk. En ja, ik draai op 7.1.1Alekz87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 09:06:
[...]
Heb je deze gebruikt:
*knip*
En draai je al 7.1.1?
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 27-03-2017 11:40 ]
Irritante site ja..Sorry. maar t gaat om t bestand met deze naam: WallpapersBReel_7.0-PranavPandey.apk (81.87 MB).outlandos schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:58:
[...]
Ik krijg tientallen popups als ik die link in druk. En ja, ik draai op 7.1.1
Heb je deze guide/tips allemaal al gevolgd?Esumontere schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:34:
[...]
Helaas heeft zelfs de factory reset mijn probleem niet verholpen. Overnacht weer 30% kwijt. Het vreemde is dat het opeens is begonnen. Ik draai al een tijdje 7.1.1 en heb geen rare dingen gedaan. Zie hieronder wat screenshots van de accu...
OnePlus [afbeelding] [afbeelding]
https://forums.oneplus.ne...s-with-this-guide.491970/
Probeer eens WiFi uit te zetten 's nachts. Bij mij hielp dat in het begin. Nu geen drains meer ook al staat WiFi wel aan.
Zoals hieronder al aangegeven wil een reset zonder backup ook helpen. Instellen als nieuwe telefoon dus. Dan ben je wel echt alle instellingen kwijt.
[ Voor 5% gewijzigd door Alekz87 op 27-03-2017 11:23 ]
Heb je na de factory reset meteen de back-up teruggezet of alleen de benodigde apps handmatig geïnstalleerd? de fout kan ook nog wel eens in de back-up zitten namelijk. er is een proces die je telefoon constant ingeschakeld laat zijn.Esumontere schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:34:
[...]
Helaas heeft zelfs de factory reset mijn probleem niet verholpen. Overnacht weer 30% kwijt. Het vreemde is dat het opeens is begonnen. Ik draai al een tijdje 7.1.1 en heb geen rare dingen gedaan. Zie hieronder wat screenshots van de accu...
OnePlus [afbeelding] [afbeelding]
Heb je Twilight of een andere Nachtmode aanstaan? Als zulke apps draaien is het niet mogelijk om via het installatiemenu op 'installeren' te drukken.outlandos schreef op maandag 27 maart 2017 @ 10:58:
Ik krijg tientallen popups als ik die link in druk. En ja, ik draai op 7.1.1
Ja, al die tips heb ik gevolgd. Ik heb de reset uitgevoerd zonder backup (wel media e.d. bewaard). Niks lijkt te helpenAlekz87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Heb je deze guide/tips allemaal al gevolgd?
Probeer eens WiFi uit te zetten 's nachts. Bij mij hielp dat in het begin. Nu geen drains meer ook al staat WiFi wel aan.
Zoals hieronder al aangegeven wil een reset zonder backup ook helpen. Instellen als nieuwe telefoon dus. Dan ben je wel echt alle instellingen kwijt.
Dat was t! Dank je.rens-br schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:41:
[...]
Heb je Twilight of een andere Nachtmode aanstaan? Als zulke apps draaien is het niet mogelijk om via het installatiemenu op 'installeren' te drukken.
Ik heb een vaag probleem. Ik heb een exchange account toegevoegd voor office 365. Op verschillende manieren geprobeerd, ook handmatig. Nu kan ik steeds alleen inkomende mail instellen en niet de uitgaande. Ik kan ook geen mail versturen, alleen ontvangen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
Ik heb nu ook een paar maanden de 3T en ik ben er erg tevreden over. Ik ben overgestapt van WP en aan de meeste wijzigingen heb ik wel kunnen wennen toch loop ik nog tegen een paar dingetjes op. Weten jullie daar misschien oplossingen voor?
-Als ik mensen ga bellen via de standaard Telefoon app kan ik niet het verschil zien tussen een werk- en privénummer bij een bepaald contactpersoon. Iemand die hiervoor een oplossing weet?
-Als ik gebeld ben door een onbekend nummer kan ik ervoor kiezen om deze op te slaan in mijn gmail account of in mijn outlook account. Bij mijn gmail account werkt dit prima, bij mijn outlook account in eerste instantie ook, alleen blijkt hij de wijziging na een dag te vergeten. Zeer frustrerend.
-Voor dualsim whatsapp gebruik ik Parallel Space. Werkt prima, maar vreet energie. Ca. 15-20% van mijn batterij. Iemand hier een oplossing/alternatief voor?
-Als ik mensen ga bellen via de standaard Telefoon app kan ik niet het verschil zien tussen een werk- en privénummer bij een bepaald contactpersoon. Iemand die hiervoor een oplossing weet?
-Als ik gebeld ben door een onbekend nummer kan ik ervoor kiezen om deze op te slaan in mijn gmail account of in mijn outlook account. Bij mijn gmail account werkt dit prima, bij mijn outlook account in eerste instantie ook, alleen blijkt hij de wijziging na een dag te vergeten. Zeer frustrerend.
-Voor dualsim whatsapp gebruik ik Parallel Space. Werkt prima, maar vreet energie. Ca. 15-20% van mijn batterij. Iemand hier een oplossing/alternatief voor?
Welk mailprogramma gebruik je? Volgens mij moet je authenticatie aan of uit zetten. Moet je even proberenBartesque schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:07:
Ik heb een vaag probleem. Ik heb een exchange account toegevoegd voor office 365. Op verschillende manieren geprobeerd, ook handmatig. Nu kan ik steeds alleen inkomende mail instellen en niet de uitgaande. Ik kan ook geen mail versturen, alleen ontvangen. Heeft iemand een oplossing hiervoor?
reistier schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:16:
Ik heb nu ook een paar maanden de 3T en ik ben er erg tevreden over. Ik ben overgestapt van WP en aan de meeste wijzigingen heb ik wel kunnen wennen toch loop ik nog tegen een paar dingetjes op. Weten jullie daar misschien oplossingen voor?
- In het telefoonboek kun je nummers toevoegen voor "zakelijk" of "privé"
- Geen idee. Ik sla alles op m'n Google account op, omdat ik toch altijd Android zal houden
- Misschien kun je eens kijken naar Disa: https://www.androidplanet.nl/apps/disa-android/ (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.disa)
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Wat betreft punt 3; DISA inderdaad. Gebruik het nu zo'n 2 maanden zonder enige klacht of probleem. Alles werkt prima via die app en de batterijduur is veel, veel beter dan met Parallel Space. Bij PS had ik inderdaad ook enorme accuproblemen zoals jij. DISA zie ik niet eens terug in mijn batterijverbruik en ik haal sindsdien ook op een volle dag zo'n 5-6 uur screen-on time.reistier schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:16:
Ik gebruik de Gmail app. Ik kan in de instellingen nergens iets over authenticatie vinden. Kan je me vertellen waar ik dat aan kan zetten? Het gaat om een office 365 account en dan moet je tijdens het instellen ook al toestemming geven.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Welk mailprogramma gebruik je? Volgens mij moet je authenticatie aan of uit zetten. Moet je even proberen.
[...]
Dat is het juist, dat heb ik gedaan. Van collega's heb ik zakelijke én privé nummers. Als ik echter via de app een achternaam intype krijg ik twee nummers te zien. Ik kan dan helaas niet het verschil zien tussen welk nummer zakelijk en privé is.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:54:
- In het telefoonboek kun je nummers toevoegen voor "zakelijk" of "privé"
- Misschien kun je eens kijken naar Disa:
Naar Disa ga ik zeker eens kijken! Dank.
Kleine update: Ik bedacht me net dat ik ná de factory reset geen cache-wipe had gedaan. Dit heb ik nu alsnog uitgevoerd, en de drain lijkt nu enigszins te zijn verminderd. Ik hou jullie op de hoogte.Esumontere schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:55:
[...]
Ja, al die tips heb ik gevolgd. Ik heb de reset uitgevoerd zonder backup (wel media e.d. bewaard). Niks lijkt te helpen
Ik gebruik de Gmail app. Ik kan in de instellingen nergens iets over authenticatie vinden. Kan je me vertellen waar ik dat aan kan zetten? Het gaat om een office 365 account en dan moet je tijdens het instellen ook al toestemming geven.Anonymoussaurus schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:54:
[...]
Welk mailprogramma gebruik je? Volgens mij moet je authenticatie aan of uit zetten. Moet je even proberen.
[...]
Vaag, ik zie dat ik vanochtend wel gewoon iets heb verstuurd. Ligt dus kennelijk toch niet aan de instellingen.
Ik vind de black edition wel leuk en begin te twfijelen of m te halen. Mijn oneplus X is dringend aan vervanging toe aangezien het scherm gebarsten is.
Ofwel deze, ofwel wachten op iets anders leuk en kleiner van formaat.
Ofwel deze, ofwel wachten op iets anders leuk en kleiner van formaat.
Ik blijf de ontwikkelingen afwachting richting de OP4-5.
Hoop op een QHD scherm dat groter is en geen edge of glazen achterkant ellende. Anders snel de OP3T bestellen in zwart.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Hmm, dat is dan alleen met Windows zoBartesque schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:16:
Ik gebruik de Gmail app. Ik kan in de instellingen nergens iets over authenticatie vinden. Kan je me vertellen waar ik dat aan kan zetten? Het gaat om een office 365 account en dan moet je tijdens het instellen ook al toestemming geven.
Wellicht dat iemand anders jouw vraag kan beantwoorden, want ik gebruik die combinatie niet, sorry.reistier schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:22:
Dat is het juist, dat heb ik gedaan. Van collega's heb ik zakelijke én privé nummers. Als ik echter via de app een achternaam intype krijg ik twee nummers te zien. Ik kan dan helaas niet het verschil zien tussen welk nummer zakelijk en privé is.
Naar Disa ga ik zeker eens kijken! Dank.
Zojuist is er weer een nieuwe update verschenen voor de 3T. In deze update zijn er een aantal dingen gefixt en verbeterd ten opzichte van 4.1.0. Hier de changelog:
- Upgraded Android 7.1.1
- Added expanded screenshots
- Improved picture taking of moving objects with blur reduction
- Improved video stability when recording
- Improved WiFI connectivity
- Improved bluetooth connectivity
- Fixed Instagram swiping bug
- Fixed hardware buttons malfunction bug
- General bug fixes
Link naar aankondiging: OxygenOS 4.1.1 (7.1.1) OTA for OnePlus 3T
Zodra er direct-links/mirrors beschikbaar zijn, zal ik deze hier plaatsen.
[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-03-2017 11:53 ]
@Anonymoussaurus Helaas werkt het VPN verhaal niet
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Klopt, helaas
Ik zie het. Het lijkt erop dat OnePlus het ineens heeft veranderd. Ik laat het jullie weten als er meer bekend is wat betreft VPN en direct-links.
Ik gebruik BlueMail en daarin werkt alles gewoon voor mijn Office365 account..Bartesque schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:16:
[...]
Ik gebruik de Gmail app. Ik kan in de instellingen nergens iets over authenticatie vinden. Kan je me vertellen waar ik dat aan kan zetten? Het gaat om een office 365 account en dan moet je tijdens het instellen ook al toestemming geven.
Changelog lijkt wel heel erg veel op de vorige
Zeer klein verschil.
Of al die dingen van OOS 4.1.0 zijn nog een keer gefixt
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Klopt, alleen de 3 laatste punten zijn 'nieuw' in deze versie.Nakebod schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:01:
Changelog lijkt wel heel erg veel op de vorigeZeer klein verschil.
Toch zijn er sommigen op het OnePlus forum die hem wel via Canada binnenkrijgen. Gewoon even geduld hebben dus. Gewoon even af en toe proberen via Canada VPN
Blijkt 4.1.0 te zijn... excuus.
[ Voor 4% gewijzigd door Anonymoussaurus op 28-03-2017 13:18 ]
Nope is de 4.1.0 en niet de 4.1.1, wellicht iemand die nog op < 4.0.3 zat.Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:10:
[...]
Klopt, alleen de 3 laatste punten zijn 'nieuw' in deze versie.
Toch zijn er sommigen op het OnePlus forum die hem wel via Canada binnenkrijgen. Gewoon even geduld hebben dus. Gewoon even af en toe proberen via Canada VPN.
Men heeft op 'release' gedrukt bij Oneplus maar de servers zijn nog niet up-to-date...
[ Voor 9% gewijzigd door RigolleM op 28-03-2017 13:12 ]
Bedankt voor de oplettendheid. Klopt inderdaad.RigolleM schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:12:
Nope is de 4.1.0 en niet de 4.1.1, wellicht iemand die nog op < 4.0.3 zat.
Men heeft op 'release' gedrukt bij Oneplus maar de servers zijn nog niet up-to-date...
Ik heb hem via canada net binnengetrokken.
Got it from Canada with Opera VPN
Mirror voor OTA: https://drive.google.com/file/d/0B0p...ew?usp=sharing
Mirror voor full zip: https://drive.google.com/file/d/0B0p...ew?usp=sharing
Van xda geplukt
Van xda geplukt
[ Voor 4% gewijzigd door jejeh op 28-03-2017 13:25 ]
En ik via Germany... :-)koekroeck schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:22:
Ik heb hem via canada net binnengetrokken.
Links doen het beiden niet?jejeh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:25:
Van xda geplukt
https://powershellisfun.com
Na veel verwarring, lijkt het nu toch waar te zijn: de update is op te halen via Canada of Duitsland:
https://forums.oneplus.ne...-oneplus-3t.509971/page-5
Full ZIP: https://drive.google.com/...5b-1pYUZoTHZNSi0xYmM/view
OTA: https://drive.google.com/...5b-1pS3UxOHhUYTBTQ3c/view
Die links kloppen niet. Deze wel:jejeh schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:25:
Van xda geplukt
Hier ook via Duitsland
Geen probleem hier, ik heb nu 4.1.1 draaien.
Gedaan via Canada d.m.v. Opera VPN...
servies schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:41:
Geen probleem hier, ik heb nu 4.1.1 draaien.
Gedaan via Canada d.m.v. Opera VPN...
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 13:28:
Na veel verwarring, lijkt het nu toch waar te zijn: de update is op te halen via Canada of Duitsland:
[...]
Die links kloppen niet. Deze wel:
Zodra hij morgen binnen is, meteen bovenstaande maar even downloaden en installeren.
Ik woon in Duitsland en de update naar 7.1.1 stond klaar toen ik m'n nieuwe OP3T vorige week donderdag met internet verbond. Bevalt prima allemaal tot nu toe. Mis mn s7e nog niet.
Nog bedankt voor deze tip! Van een lege telefoon in de ochtend (met 60% lading voor het slapen gaan) naar ~4% daling in accuniveau gegaan. Kan ik eindelijk weer met een gerust hart mijn wekker op de 3T gebruiken.Alekz87 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 11:03:
[...]
Heb je deze guide/tips allemaal al gevolgd?
Was een beetje teleurgesteld door de 3T qua accu maar dat wordt steeds beter.
Bevindingen tot nu toe (na 1 dag)
Batterij
Goede eerste indruk, scherm relatief zuinig en batterijpercentage keldert niet, zoals bij mijn S6, als een baksteen in een vacuum. Opladen gaat zoals beloofd, heel erg snel.
Scherm
Mooi helder, scherp. 1440p mis ik totaal niet. Wel vind ik 5.5 inch erg groot, maar dat wist ik van tevoren.
Audio
Speaker: Hier wordt de OP3t niet om geprezen, maar hij klinkt beter dan mijn S6. Niet harder, wel beter
Jackplug: Prima, zit een behoorlijke amp in volgens mij, geluid is helder, en de telefoon heeft een hogere output dan mijn S6
Vingerafdrukscanner
Kolere zeg, wat een verschil. Praktisch instant, vergelijkbaar met Touch ID qua precisie.
Software
Oxygen is een verademing tov Touchwiz. Op marshmallow zat touchwiz wel snor, mooie customizations met features die nuttig zijn, maar met nougat was het de eerste dag al een ramp. Dit ding vliegt echt, stukken harder dan vergelijkbare telefoons met een lompere skin.
Bouwkwaliteit
Eerste indruk is goed, time will tell.
Camera
Schiet leuke kiekjes, doet (tegen mijn verwachting in) niet veel onder voor de S6 camera
Overall heb ik een goede indruk van dit toestel, ben zeer content met mijn aankoop
Batterij
Goede eerste indruk, scherm relatief zuinig en batterijpercentage keldert niet, zoals bij mijn S6, als een baksteen in een vacuum. Opladen gaat zoals beloofd, heel erg snel.
Scherm
Mooi helder, scherp. 1440p mis ik totaal niet. Wel vind ik 5.5 inch erg groot, maar dat wist ik van tevoren.
Audio
Speaker: Hier wordt de OP3t niet om geprezen, maar hij klinkt beter dan mijn S6. Niet harder, wel beter
Jackplug: Prima, zit een behoorlijke amp in volgens mij, geluid is helder, en de telefoon heeft een hogere output dan mijn S6
Vingerafdrukscanner
Kolere zeg, wat een verschil. Praktisch instant, vergelijkbaar met Touch ID qua precisie.
Software
Oxygen is een verademing tov Touchwiz. Op marshmallow zat touchwiz wel snor, mooie customizations met features die nuttig zijn, maar met nougat was het de eerste dag al een ramp. Dit ding vliegt echt, stukken harder dan vergelijkbare telefoons met een lompere skin.
Bouwkwaliteit
Camera
Schiet leuke kiekjes, doet (tegen mijn verwachting in) niet veel onder voor de S6 camera
Overall heb ik een goede indruk van dit toestel, ben zeer content met mijn aankoop
Share and Enjoy!
Bedankt voor je korte review. Ik heb op dit moment een S6 Edge en ben aan het twijfelen over een OP3T. Dit stuurt mij wel steeds meer die kant opGreNade schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:50:
Batterij
Scherm
Audio
Vingerafdrukscanner
Software
Bouwkwaliteit
Camera
Verwijderd
Beste Grenade,GreNade schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 09:50:
Batterij
Scherm
Audio
Vingerafdrukscanner
Software
Bouwkwaliteit
Camera
Ik heb hem ook verruild met een S6.
In grote getale ben ik het eens met de beschrijvingen van jouw, echter het scherm vind ik qua kwaliteit een behoorlijke achteruitgang in vergelijking met de S6, Het is een scherm die ook toestellen hebben die honderden euro`s goedkoper zijn. Voor de rest is het echt jammer dat er geen geheugenkaart slot zit.
Alhoewel het toestel beduidend sneller is dan mijn huidige stuur ik het toch terug en koop de S7 die het zelfde kost. Echt een budget toestel is ook alweer niet de 1+T voor die prijs.
Ik heb sinds enkele weken een OP 3T, erg tevreden (kwam van windows phone af, daarvoor wel altijd android gehad.).
Echter heb ik een raar probleem, ik krijg met de hardware knoppen bijna nooit een screenshot gemaakt (power button + volume down), het is mij zo af en toe gelukt, maar 9 van de 10 keer lukt het niet. (Ik zit op 7.1.1, Oxygn 4.1.0)
Ik krijg wel een screenshot gemaakt met de "3 finger gesture", echter niet in elke app lukt dat..
Iemand een idee / suggestie wat ik fout doe of wat ik kan doen om het op te lossen?
Echter heb ik een raar probleem, ik krijg met de hardware knoppen bijna nooit een screenshot gemaakt (power button + volume down), het is mij zo af en toe gelukt, maar 9 van de 10 keer lukt het niet. (Ik zit op 7.1.1, Oxygn 4.1.0)
Ik krijg wel een screenshot gemaakt met de "3 finger gesture", echter niet in elke app lukt dat..
Iemand een idee / suggestie wat ik fout doe of wat ik kan doen om het op te lossen?
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik snap je op zich wel, s7 is nu best aantrekkelijk.
Volgens mij betaal je wel 479 voor de s7, daar heb je een 128 Gb 3T voor.
Verder is 6Gb, dual-sim en een 5,5" scherm ook niet onbelangrijk (voor mij in ieder geval).
Als je een betere camera belangrijk vindt, zeker de S7 kiezen!
Volgens mij betaal je wel 479 voor de s7, daar heb je een 128 Gb 3T voor.
Verder is 6Gb, dual-sim en een 5,5" scherm ook niet onbelangrijk (voor mij in ieder geval).
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Alhoewel het toestel beduidend sneller is dan mijn huidige stuur ik het toch terug en koop de S7 die het zelfde kost. Echt een budget toestel is ook alweer niet de 1+T voor die prijs.
S7 is te klein qua scherm. Ook is al dat glas maar niks.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Ik wil niet zeggen dat het scherm niet minder is, alleen dat ik het scherm van de S6 totaal niet mis. Scherm is helemaal niet slecht van de Oneplus 3T, en echt geen reden om hem niet te kopen vind ik.Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Beste Grenade,
In grote getale ben ik het eens met de beschrijvingen van jouw, echter het scherm vind ik qua kwaliteit een behoorlijke achteruitgang in vergelijking met de S6, Het is een scherm die ook toestellen hebben die honderden euro`s goedkoper zijn. Voor de rest is het echt jammer dat er geen geheugenkaart slot zit.
Resolutie is minder, maar ik zie het nut niet van QHD.
Volgens mij is dit niet per se een scherm dat ook in veel goedkopere toestellen te vinden is overigens, is toch gewoon een 1080p oled scherm
Share and Enjoy!
Battery drain is ook een pak hoger bij de S7, mede door het QHD scherm.djiedjee schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:01:
[...]
De Touchwiz en bloatware op een S7
En de pokketrage updates... S7 (Edge) krijgt nu pas de Nougat 7.0, laat staan de 7.1.1
Dat houdt mij vooral tegen om weer voor een Samsung te kiezen. Heb op dit moment de S6 Edge en ik heb geen idee wanneer ik de Nougat update ga krijgen. Je loopt software technisch makkelijk een jaar achter de feiten aan.RigolleM schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:44:
[...]
Battery drain is ook een pak hoger bij de S7, mede door het QHD scherm.
En de pokketrage updates... S7 (Edge) krijgt nu pas de Nougat 7.0, laat staan de 7.1.1
Heb de OnePlus 3t black vandaag binnen gekregen. Supersnelle levering aangezien ik deze gisternacht heb besteld. Dit is mijn eerste Android telefoon, altijd een iPhone gehad.
Wat is nu de beste manier om de laatste Android te installeren? Ik snap dat ik deze kan upgraden (via VPN), maar er draait nog Android 6 op. Is er een makkelijkere manier om een volledige clean install te doen met zo'n rom? Wellicht niet eens nodig maar vind het wel een fijn idee om schoon met de laatsten versie te beginnen.
Wat is nu de beste manier om de laatste Android te installeren? Ik snap dat ik deze kan upgraden (via VPN), maar er draait nog Android 6 op. Is er een makkelijkere manier om een volledige clean install te doen met zo'n rom? Wellicht niet eens nodig maar vind het wel een fijn idee om schoon met de laatsten versie te beginnen.
Arrived anxious, left bored
Het makkelijkste is eerst de 7.0 update te installeren via OTA. Dat gaat via Settings - System Updates.Puck schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:10:
Heb de OnePlus 3t black vandaag binnen gekregen. Supersnelle levering aangezien ik deze gisternacht heb besteld. Dit is mijn eerste Android telefoon, altijd een iPhone gehad.
Daarna kan je OperaVPN of een andere nemen (ik vind de OperaVPN een van de betere zonder bloatware en ads) waarin je de VPN kan instellen op Duitsland of Canada. Dan krijg je de 7.1.1 binnen.
Dit heb ik ook gedaan. Je kan ook een clean wipe doen en daarna die updaten/side loaden of een andere rom opzetten, maar dit heb ik niet gedaan aangezien het toch 'stock' binnen kwam.
Het belangrijste is: Hoe ziet de zwarte OP3T eruit ?
Thanks! Zal er vanavond eens induiken. Hoe werkt zo'n clean wipe en sideloaden precies? EDIT: Gewoon deze tutorial volgen denk ik?TotalCrash schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:18:
[...]
Het makkelijkste is eerst de 7.0 update te installeren via OTA. Dat gaat via Settings - System Updates.
Daarna kan je OperaVPN of een andere nemen (ik vind de OperaVPN een van de betere zonder bloatware en ads) waarin je de VPN kan instellen op Duitsland of Canada. Dan krijg je de 7.1.1 binnen.
Dit heb ik ook gedaan. Je kan ook een clean wipe doen en daarna die updaten/side loaden of een andere rom opzetten, maar dit heb ik niet gedaan aangezien het toch 'stock' binnen kwam.
Het belangrijste is: Hoe ziet de zwarte OP3T eruit ?
Het toestel ziet er echt fantastisch uit. Ik vind hem zelfs mooier dan de iPhone modellen (en ik ben/was redelijk iPhone "fanboy"). Het mat zwarte is gewoon de mooiste look wat mij betreft. Het feit dat je eigenlijk nergens een logo ziet maakt 'm helemaal "stealth".
Ook aangenaam verrast dat er bij levering al een screenprotector op zit (anders had ik deze waarsch niet eens geplaatst). Laat ik vooralsnog lekker zitten (of is dat dan weer niet de bedoeling?).
[ Voor 5% gewijzigd door Puck op 29-03-2017 14:59 ]
Het is een 'tijdelijke' cover en er zal zeer snel vuil en stof onder kruipen, waardoor het er niet netjes uitziet. Zelf heb ik er geen protector op omdat ik de verzekering erbij had genomen, daarin staat het tegen het meeste verzekerd. Dus als ik er krasjes op zie, dan lever ik hem in. Misschien polsen bij het accessories topic om een goede te krijgen.Puck schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Thanks! Zal er vanavond eens induiken. Hoe werkt zo'n clean wipe en sideloaden precies? EDIT: Gewoon deze tutorial volgen denk ik?
Het toestel ziet er echt fantastisch uit. Ik vind hem zelfs mooier dan de iPhone modellen (en ik ben/was redelijk iPhone "fanboy"). Het mat zwarte is gewoon de mooiste look wat mij betreft. Het feit dat je eigenlijk nergens een logo ziet maakt 'm helemaal "stealth".
Ook aangenaam verrast dat er bij levering al een screenprotector op zit (anders had ik deze waarsch niet eens geplaatst). Laat ik vooralsnog lekker zitten (of is dat dan weer niet de bedoeling?).
Ja dat was mijn vermoeden al, maar toch fijn dat deze er standaard opzit. Zodra het er niet meer netjes uitziet haal ik 'm er af. Ik heb eigenlijk nooit screenprotectors gehad, dus twijfel nog of ik dat wilTotalCrash schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 16:27:
[...]
Het is een 'tijdelijke' cover en er zal zeer snel vuil en stof onder kruipen, waardoor het er niet netjes uitziet. Zelf heb ik er geen protector op omdat ik de verzekering erbij had genomen, daarin staat het tegen het meeste verzekerd. Dus als ik er krasjes op zie, dan lever ik hem in. Misschien polsen bij het accessories topic om een goede te krijgen.
Dacht dat mijn display al kapot was (flets e.d.), blijkt dat ik hem per ongeluk zonder het in de gaten te hebben op nacht-modus gezet.

Is er geen mirror beschikbaar voor een ota van 4.1.1?
Hmm vind de zwarte 3T ook wel mooi, maar heb al een normale 1+3. Had al begrepen dat het qua specs niet veel scheelt, maar op een of andere manier twijfel ik toch om deze toch te bestellen en oude te verkopen xD.
Hele dag al aan t zoeken waar t aan kan liggen zekerSanction schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 19:44:
Dacht dat mijn display al kapot was (flets e.d.), blijkt dat ik hem per ongeluk zonder het in de gaten te hebben op nacht-modus gezet.
Ik zag trouwens op apk mirror dat vandaag versie 2.0 van Oneplus launcher is uitgebracht.
Link:
http://www.apkmirror.com/...851-android-apk-download/
Heb m zelf niet getest. Ben zat bekend met launchers, maar kan je gewoon een stock launcher installeren? Of overwrite deze dan de originele? Of moet ik het zien net als Nova, action launcher, adw...Etc...
https://forums.oneplus.ne...971/page-15#post-15945701martijn_8519 schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 20:27:
Is er geen mirror beschikbaar voor een ota van 4.1.1?
In dit topic staan links. Sommige zijn verouderd omdat ze t limiet hebben bereikt.
Via opera vpn is het wel heel makkelijk en werkt perfect
Oh? Doe mij dan eens snel een lijstje van toestellen met een Full HD AMO-led scherm voor minder dan €239 (je zegt immers 'honderden')...Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 10:43:
[...]
Beste Grenade,
Samsung kennende durf ik er bijna wel m'n telefoon op in te zetten dat de S7 nooit verder dan 7.0 gaat komen...RigolleM schreef op woensdag 29 maart 2017 @ 12:44:
[...]
Battery drain is ook een pak hoger bij de S7, mede door het QHD scherm.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 30-03-2017 15:52 ]
S7 krijgt sowieso wel 7.1.1. toestel is pas een jaartje oud. Komt wel goed. Tijd zal t leren.servies schreef op donderdag 30 maart 2017 @ 15:37:
[...]
Samsung kennende durf ik er bijna wel m'n telefoon op in te zetten dat de S7 nooit verder dan 7.0 gaat komen...
Ik merk nu wel na 3 weken dat mijn notificaties met vertraging komen voor bepaalde apps. Vooral social media.
Bijvoorbeeld: Ik open Instagram, ik zie een like op een foto. Een notificatie IN instagram zelf dus, net gebeurd. Een half uur later (soms langer), zie ik mijn lockscreen oplichten: persoon X heeft je foto geliked. Diezelfde notificatie dus. Met vertraging.
Al wat gegoogled en heeft blijkbaar te maken met een bug in de Doze service (batterijbesparing) van Google zelf in Android 7.0 (en mijn 7.1.1). Iemand een gelijkaardig probleem? Nu niet echt super problematisch, maar lijkt wel een kleine handicap. Ik kan Doze uitschakelen, maar dan daalt de standby time. Of is dit geen bug maar een feature, namelijk eigen aan Doze? Of kent iemand een oplossing?
Nu in het juiste topic
Bijvoorbeeld: Ik open Instagram, ik zie een like op een foto. Een notificatie IN instagram zelf dus, net gebeurd. Een half uur later (soms langer), zie ik mijn lockscreen oplichten: persoon X heeft je foto geliked. Diezelfde notificatie dus. Met vertraging.
Al wat gegoogled en heeft blijkbaar te maken met een bug in de Doze service (batterijbesparing) van Google zelf in Android 7.0 (en mijn 7.1.1). Iemand een gelijkaardig probleem? Nu niet echt super problematisch, maar lijkt wel een kleine handicap. Ik kan Doze uitschakelen, maar dan daalt de standby time. Of is dit geen bug maar een feature, namelijk eigen aan Doze? Of kent iemand een oplossing?
Nu in het juiste topic
[ Voor 191% gewijzigd door rens-br op 31-03-2017 09:28 ]
iemand ervaring met de oneplus 3T,
met name tot "silent" mode ?,
k ben sinds een tijdje overstapt van een iPhone naar een Android toestel. ik had op de Iphone een standaard setting.
waar ik kon zeggen bijvoorbeeld van :
maandag t/m Vrijdag van 22:00 t/m 08:00 geen meldingen van APPS wel gesprekken
zaterdag & zondag van 23:00 t/m 10:00 geen meldingen van APPS wel gesprekken.
ik kan deze optie nergens vinden.
-A
k ben sinds een tijdje overstapt van een iPhone naar een Android toestel. ik had op de Iphone een standaard setting.
-A
Ik heb zelf geen OnePlus 3T, maar een OnePlus One. Maar volgens mij in standaard Android 7 kun je dit vinden onder:Andre-nl schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:59:
'instellingen' -> 'Geluid' -> 'Niet storen' -> 'Automatisch regels'. Daar kan je instellen wanneer het aan moet en bij de optie 'Als prioriteit toestaan' kun je aangeven wat er wel door mag komen.
Bij Accu in het menu kiezen voor Agressief sluimeren (ja NL, ik weet het).
Daar kun je die apps uitsluiten
Daar kun je die apps uitsluiten
Mlazurro schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 04:41:
Ik kan Doze uitschakelen, maar dan daalt de standby time. Of is dit geen bug maar een feature, namelijk eigen aan Doze? Of kent iemand een oplossing?
[mbr]Nu in het juiste topic ;)[/]
Ik ben ook geinteresseerd in een OnePlus 3T, maar altijd Stock Android gewend geweest. Heb een vrij specifieke vraag: kun je in Android 7(.1.1) bij de 3T ook de Display Size aanpassen naar Small?
Wat bedoel je met de Display Size? De grootte van alle elementen?vantslot schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:42:
Ik ben ook geinteresseerd in een OnePlus 3T, maar altijd Stock Android gewend geweest. Heb een vrij specifieke vraag: kun je in Android 7(.1.1) bij de 3T ook de Display Size aanpassen naar Small?
Dat kan, via Settings > Display > Display Size.
En je kan los daarvan ook nog je font size instellen (Settings > Display > Font size)
En je kan los daarvan ook nog je font size instellen (Settings > Display > Font size)
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ah precies. Dat idd. Nice. Vind de default size een beetje groot namelijk.Nakebod schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 10:52:
Dat kan, via Settings > Display > Display Size.
Dit kan niet op de 3T, vanwege de schakelaar aan de zijkant. Je zult dus met die schakelaar je telefoon op stil moeten zetten.Andre-nl schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 08:59:
iemand ervaring met de oneplus 3T,
-A
Er is een nieuwe bèta aangekondigd door OnePlus, namelijk: OxygenOS Open Beta 4
Changelog:
Voor feedback: https://goo.gl/forms/4QApN5zxV3IJ8Frd2
Link naar aankondiging: OxygenOS Open Beta 4 for OnePlus 3T
Naar mijn mening zeer nuttige functies! Op die data logger zat ik te wachten. Daar moet ik nu namelijk een third-party app voor downloaden. Zeer mooie changelog naar mijn mening!
Changelog:
- All new launcher, added support for shortcuts on 7.1.1
- Redesigned app drawer
- Redesigned UI for launcher settings
- Added status bar icon option to display real time network speed
- Added Notification Denoising
- Added Gaming Do Not Disturb mode
- Added automatic Night Mode
- Added Secure Box for file encryption
- Optimized touch latency
- Optimized camera EIS for videos
- Improved contacts management with linking and merge functions
- Added quick pay option for India
- Bug fixes and general improvements
- We’ve simplified the Settings options and added another gesture to get to them quickly, a pinch motion from the homepage of your launcher.
- Notification denoising
- This is to allow priority levels to be assigned to peek notifications and will let you grant only the most important apps and their notifications the ability to interrupt you. This feature can be found under Settings>Device>Notifications
- Gaming Do Not Disturb mode
- This allows you to lock the capacitive and home buttons while gaming or in other apps where it’s easy to hit those buttons buttons unintentionally. This feature can be found in Settings>Advanced>Gaming Mode
- Automatic Night mode
- You are now able to set Night Mode to activate and deactivate at a certain time or according to a specific cycle of day and night. This can be found under settings>Display>Night Mode
- Secure Box
- This is for all files (including pictures and video) that should not be easily accessible to other people. It can be set up with its own pin, and once items are moved (by long pressing and selecting “set as secure” in the settings option) they can only be viewed in the secure box portion of the file manager. This can be found under Apps>File Manager>Secure Box
- Quick Pay (India primarily)
- This will allow users to set up a QR-based quick pay feature that can be quickly accessed while the screen is either on or off with a long press of the home button. This will only activate right now if one of the following apps is installed: Paytm, Wechat, or Alipay. This can be found in Settings>Security & Fingerprint>Quick Pay
Naar mijn mening zeer nuttige functies! Op die data logger zat ik te wachten. Daar moet ik nu namelijk een third-party app voor downloaden. Zeer mooie changelog naar mijn mening!
Is de prijs voor OnePlus 3T nog aantrekkelijk te noemen? Het valt me op dat er sinds de introductie behoorlijk veel nieuwe telefoons zijn gelanceerd maar dat de prijs geen enkele correctie heeft gekregen. Ook wordt gespeculeerd dat de OnePlus 4/5 in juni uit moet komen.
Aan de hand van mijn ervaring, ja het is het zeker waard. Ik zie de telefoon niet zo zeer als een budget Chinaphone die op sommige punten minstens zo goed is als de groten, ik vind dit daadwerkelijk de beste android telefoon die er te koop is, om verschillende redenen. Het is dan misschien een relatief dure Chinaphone, maar je krijgt echt ENORME value. Ik vind m iig beter dan wat sony/samsung/lg/huawei/Motorola te bieden heeft.bulle bas schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 17:33:
Is de prijs voor OnePlus 3T nog aantrekkelijk te noemen? Het valt me op dat er sinds de introductie behoorlijk veel nieuwe telefoons zijn gelanceerd maar dat de prijs geen enkele correctie heeft gekregen. Ook wordt gespeculeerd dat de OnePlus 4/5 in juni uit moet komen.
Share and Enjoy!
Ik heb inmiddels de nieuwe launcher geïnstalleerd, via de apk in een eerdere post. Ik moet zeggen dat hij me prima bevalt. De telefoon lijkt een stuk responsiever (maar dat kan een placebo-effect zijn) en apps lijken veel sneller te starten. Ook vind ik het design mooi.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:59:
Changelog:Toelichting per verandering:
- Redesigned app drawer
Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_4/
- We’ve simplified the Settings options and added another gesture to get to them quickly, a pinch motion from the homepage of your launcher.
- Notification denoising
- This is to allow priority levels to be assigned to peek notifications and will let you grant only the most important apps and their notifications the ability to interrupt you. This feature can be found under Settings>Device>Notifications
- This allows you to lock the capacitive and home buttons while gaming or in other apps where it’s easy to hit those buttons buttons unintentionally. This feature can be found in Settings>Advanced>Gaming Mode
- Automatic Night mode
- You are now able to set Night Mode to activate and deactivate at a certain time or according to a specific cycle of day and night. This can be found under settings>Display>Night Mode
- Secure Box
- This is for all files (including pictures and video) that should not be easily accessible to other people. It can be set up with its own pin, and once items are moved (by long pressing and selecting “set as secure” in the settings option) they can only be viewed in the secure box portion of the file manager. This can be found under Apps>File Manager>Secure Box
- This will allow users to set up a QR-based quick pay feature that can be quickly accessed while the screen is either on or off with a long press of the home button. This will only activate right now if one of the following apps is installed: Paytm, Wechat, or Alipay. This can be found in Settings>Security & Fingerprint>Quick Pay
Enig idee wat de doorlooptijd doorgaans is bij OP van beta naar finale release? Duurt zoiets enkele weken?Anonymoussaurus schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 16:59:
Changelog:Toelichting per verandering:
- Redesigned app drawer
Download: http://downloads.oneplus....s_3t_oxygenos_openbeta_4/
- Notification denoising
- Automatic Night mode
- Secure Box
Vandaag mijn Oneplus 3T ontvangen
Na het inloggen met Google account, gaf Oxygen aan dat er een update was.
De telefoon zat op 3.5.3 en de update was 4.0.3.
Deze update faalde 2 x en bij het rebooten bleef de telefoon hangen op het bootlogo(elke keer..).
Recovery mode kon ik ook niet in, alleen in de fastboot mode.
Deze tool fixte uiteindelijk weer de bootloop:
https://forum.xda-develop...orial-oneplus-3t-t3515306
Gelijk mijn bootloader maar unlocked, hierna maar via adb de laatste OxygenOS gesideload naar me 3T.
Dit heb ik bij mijn OnePlus One nog nooit mee gemaakt. Een lekker begin van de mijn 3T Midnight Black
Deze update faalde 2 x en bij het rebooten bleef de telefoon hangen op het bootlogo(elke keer..).
Gelijk mijn bootloader maar unlocked, hierna maar via adb de laatste OxygenOS gesideload naar me 3T.
Dit heb ik bij mijn OnePlus One nog nooit mee gemaakt. Een lekker begin van de mijn 3T Midnight Black

[ Voor 12% gewijzigd door Punkbuster op 31-03-2017 23:38 ]
automation fanboy
Zo begon ik ook, heb via adb de firmware geflasht. Daarna altijd goed gegaan. Was tijdens de update mn hoesje er omheen an t doen, heb het gevoel dat 1 van de knopjes cancelt ofzoPunkbuster schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 23:31:
Vandaag mijn Oneplus 3T ontvangen![]()
Deze update faalde 2 x en bij het rebooten bleef de telefoon hangen op het bootlogo.
Share and Enjoy!
Dat ligt er nogal aan. In principe is het zo dat OnePlus heeft belooft dat zij 1 à 2 keer per maand 1 à 2 update als OTA willen uitbrengen. Bij de Open Bèta's is dit ongeveer 2 keer per maand.Alekz87 schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 22:08:
Enig idee wat de doorlooptijd doorgaans is bij OP van beta naar finale release? Duurt zoiets enkele weken?
Bron: OxygenOS Beta Program: Explained.
Gisteren gelezen dat 4.1.2 al onderweg is zelfs. Kijk maar: OxygenOS 4.1.2 Leaked!
Die bèta (bèta 4) zou denk ik pas over uiterlijk een maand komen. Het is een vrij grote update, dus ook kans op enige bugs. Het ligt er dus maar net aan hoe groot die update is, en of er veel bugs in zitten. Helaas heb ik geen inzicht in hoe lang zulke dingen duren, maar ik kan natuurlijk altijd een inschatting maken op basis van ervaring
Sinds android 7 heb ik het probleem dat Strava na enige tijd opnemen afgesloten wordt, waardoor ik altijd maar een deel van mijn rit opneem, veel geprobeerd, maar krijg het niet opgelost, iemand een idee?
Misschien dat dit je een antwoord oplevertmasterjorie schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:23:
Sinds android 7 heb ik het probleem dat Strava na enige tijd opnemen afgesloten wordt, waardoor ik altijd maar een deel van mijn rit opneem, veel geprobeerd, maar krijg het niet opgelost, iemand een idee?
https://forums.oneplus.ne...va&o=date&c[title_only]=1
Ik heb zoiets ook, alleen met andere apps. Zou het iets van Dozer kunnen zijn die (actieve) achtergrondprocessen wel killt?
In OxygenOS kun je applicaties uitsluiten van Doze. Dan moet je naar instellingen gaan en vervolgens naar "batterij". Tot slot de bolletjes rechtsboven en dan kiezen voor "accu optimalisatie".Sibrand schreef op zondag 2 april 2017 @ 15:33:
Ik heb zoiets ook, alleen met andere apps. Zou het iets van Dozer kunnen zijn die (actieve) achtergrondprocessen wel killt?
helaas is dat anders met de oneplus. ik zie er veel opties maar geen optie (regels) cq tijdenrens-br schreef op vrijdag 31 maart 2017 @ 09:11:
[...]
Ik heb zelf geen OnePlus 3T, maar een OnePlus One. Maar volgens mij in standaard Android 7 kun je dit vinden onder:
'instellingen' -> 'Geluid' -> 'Niet storen' -> 'Automatisch regels'. Daar kan je instellen wanneer het aan moet en bij de optie 'Als prioriteit toestaan' kun je aangeven wat er wel door mag komen.
Iemand die hier z'n OP3 gebruikt met Android auto?
Heb sinds kort een auto die het ondersteunt heb zelf geen problemen (heb een Nexus 6p) maar de vrouw een OP3 en na een kwartier gooit hij de verbinding eruit.
Enige wat dan helpt is de USB kabel eruit en erin doen.
Heb de app al uit de accu optimalisatie gehaald en een andere USB kabel gebruikt maar dat helpt niet .
Heb sinds kort een auto die het ondersteunt heb zelf geen problemen (heb een Nexus 6p) maar de vrouw een OP3 en na een kwartier gooit hij de verbinding eruit.
Enige wat dan helpt is de USB kabel eruit en erin doen.
Heb de app al uit de accu optimalisatie gehaald en een andere USB kabel gebruikt maar dat helpt niet .
Zelf gebruik ik IFTTT, kan je op basis van tijd (maar ook bijvoorbeeld positie of wifi netwerk) de geluids instellingen wijzigen. Werkt erg goed.Andre-nl schreef op zondag 2 april 2017 @ 16:32:
[...]
helaas is dat anders met de oneplus. ik zie er veel opties maar geen optie (regels) cq tijden
Heb een tijd geleden al een thread geopend op OP forummasterjorie schreef op zondag 2 april 2017 @ 14:23:
https://forums.oneplus.ne...5162/page-3#post-15959639
Probleem is nog niet opgelost maar dev's zijn er mee bezig zo wordt gezegd.....
Waarom zijn bijna al mijn foto's bewogen? Is die camera nou zo slecht of doe ik gewoon iets fout?
Ik heb gemerkt dat de oneplus 3t liever voor een langere sluitertijd met een lagere ISO kiest. Resulteert in mooiere foto's, maar wel minder mogelijkheden om een snelle pic te schieten van iets dat beweegt.martijn_8519 schreef op maandag 3 april 2017 @ 09:59:
Waarom zijn bijna al mijn foto's bewogen? Is die camera nou zo slecht of doe ik gewoon iets fout?
Wat wel helpt is HDR uitzetten
Share and Enjoy!
OF manueel schieten...GreNade schreef op maandag 3 april 2017 @ 10:08:
[...]
Ik heb gemerkt dat de oneplus 3t liever voor een langere sluitertijd met een lagere ISO kiest. Resulteert in mooiere foto's, maar wel minder mogelijkheden om een snelle pic te schieten van iets dat beweegt.
Wat wel helpt is HDR uitzetten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem