[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste
Acties:
  • 207.466 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Sanction schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 20:57:
Gaat die uitol per regio ofzo? Ben nu in Muscat (toestel komt uit Dubai), maar zie geen update.
OTA's worden vrijwel altijd geleidelijk uitgerold, en nóóit in 1 keer. Dit doen ze expres, zodat - als een OTA een ernstige bug bevat - niet iedereen er de dupe er van is. Je kunt een VPN applicatie downloaden, en verbinden met een server uit Duitsland of Canada. Vervolgens check je voor updates, en disconnect je met de VPN zodat je op optimale snelheid kunt downloaden.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:13
Ik film alles altijd in FHD 60fps omdat ik dit er veel vloeiender uit vindt zien. Maar wat is nu echt beter? 4K of 1080p60fps? Ik heb geen 4k tv of scherm.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoshingen
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-07 11:02
Sinds vorige week eigenaar van een 3T nadat ik mijn Oneplus One had laten vallen op de badkamervloer. Blij met de aankoop tot nu toe. Wel een stuk prijziger dan de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 15:56:
Ik film alles altijd in FHD 60fps omdat ik dit er veel vloeiender uit vindt zien. Maar wat is nu echt beter? 4K of 1080p60fps? Ik heb geen 4k tv of scherm.
Dat ligt er maar net aan waar je het voor gaat gebruiken natuurlijk. 1080p @60fps zou ik doen bij bijvoorbeeld actiescènes zoals sport. 4K bij bijvoorbeeld landschappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Ik heb ook een 3T besteld, zal er eind deze week zijn. Ik kom van een s7 Edge (en een eenvoudige zakelijke windows phone). Ik wil echter (terug) naar een (betaalbare erg goede) dual-sim Verder denk ik dat ik alleen op de camera echt ga inleveren tov de s7e, maar verder minimaal hetzelfde krijg.(wel minder resolutie, maar bij 1080p zie ik toch al geen pixels) Volgens mij zijn er geen grote issues met de 3T. Maar hoe is de GPS? 100% betrouwbaar of springt die alle kanten op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sanction
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Dit gaat even niet over de update, maar het lijkt dat foto's op 16:9 niet echt 16:9 zijn, of kijk ik scheel? Voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: https://i557.photobucket.com/albums/ss17/staticverystatic/IMG_20170320_080054_zpsemp0qiec.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Sanction op 20-03-2017 05:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
Bij mij werkt hij in ieder geval super. Zowel lopend als op de motor/auto.

Zelfs binnenshuis krijg ik regelmatig een GPS-fix. Daar kunnen mijn oude Tomtom en Garmin outdoor GPS nog een puntje aan zuigen.
marcelmg2 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:26:
Maar hoe is de GPS? 100% betrouwbaar of springt die alle kanten op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:17
Kan iemand testen of inline controls van oordopjes/headset nog werken? Bij mij werken die (sinds de update?) niet meer? Of die bediening is plotseling stuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SebasFM
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11:34

SebasFM

BOFH

Zjemm schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 18:46:
Accu is ook minder geworden.
Ik haalde 2 dagen op een accu. Nu nog maar 1 dag.

Echt bizar die android ervaring 😀
Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring: in plaats van een flinke battery drain die ik niet weg kreeg met een cache wipe, haal ik nu i.p.v. max een uur of 20 nu het einde van dag twee. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
marcelmg2 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 16:26:
... Maar hoe is de GPS? 100% betrouwbaar of springt die alle kanten op?
GPS is goed, met navigatie nul problemen gehad tot nu toe. Gebruik 'm ook voor geocaching met c:geo, dan heb ik af en toe het idee dat de richting niet helemaal goed is. Dus locatiebepaling gaat dan prima, maar zodra je een andere kant op loopt, duurt het soms langer voor ie door heeft welke kant je op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:54
In osmand en maps gebruikt hij gewoon het kompas. Dit lijkt me dus meer een c:geo ding.

Interval tussen 2 Lokatie bepalingen wordt ook door de app geregeld.
Exocet schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:35:
[...]

GPS is goed, met navigatie nul problemen gehad tot nu toe. Gebruik 'm ook voor geocaching met c:geo, dan heb ik af en toe het idee dat de richting niet helemaal goed is. Dus locatiebepaling gaat dan prima, maar zodra je een andere kant op loopt, duurt het soms langer voor ie door heeft welke kant je op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Bij mij valt de update goed mee, wel in het begin regelmatig dat de gsm spontaan heropstarte, nu al een tijd niet meer gehad.

Ik merk wel als ik mobiel internet heb opstaan, dat de batterij vlugger leeg loopt (batterij drain)en soms wordt hij ook echt warm/heet.

Nog mensen die dat opmerken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:11
Kappade schreef op maandag 20 maart 2017 @ 08:04:
Kan iemand testen of inline controls van oordopjes/headset nog werken? Bij mij werken die (sinds de update?) niet meer? Of die bediening is plotseling stuk..
Werkt hier prima (Xiaomi in ears)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Vind de icoontjes in de status-bar nou niet echt uitblinken in duidelijkheid, helemaal niet als je twee sims van verschillende operators gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:22
Sanction schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 18:22:
Vind de icoontjes in de status-bar nou niet echt uitblinken in duidelijkheid, helemaal niet als je twee sims van verschillende operators gebruikt.
Wat bedoel je daarmee?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• marcelmg2
Eh... wat doet die timer op de Oneplus website? Ik heb net een OP3T besteld en die is net onderweg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
marcelmg2 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:16:
Eh... wat doet die timer op de Oneplus website? Ik heb net een OP3T besteld en die is net onderweg....
Super interessant nieuws! Bedankt hiervoor! Ik ga het even uitzoeken. Ik hou jullie op de hoogte (en heb ook de redactie al ingelicht).

Wat meer info:

https://oneplus.net/nl/

https://twitter.com/oneplus/status/844216809666625539

Ik gok dat iedereen dan de mogelijkheid heeft om een (mat)zwarte OnePlus 3T te bestellen.

Zie hier de afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7dCtqCVoAEDiCh.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C7DTSZLWYAImNXS.jpg:large

[ Voor 34% gewijzigd door Anonymoussaurus op 21-03-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:27:
[...]

Super interessant nieuws! Bedankt hiervoor! Ik ga het even uitzoeken. Ik hou jullie op de hoogte (en heb ook de redactie al ingelicht).

Wat meer info:

https://oneplus.net/nl/

https://twitter.com/oneplus/status/844216809666625539

Ik gok dat iedereen dan de mogelijkheid heeft om een (mat)zwarte OnePlus 3T te bestellen.

Zie hier de afbeeldingen:

[afbeelding]

[afbeelding]
Lullig voor de mensen die vandaag naar Parijs zijn gegaan voor dit toestel.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:47:
Lullig voor de mensen die vandaag naar Parijs zijn gegaan voor dit toestel.
Hm, dat is waar. Zo is er een jongen helemaal uit Kopenhagen (!!) gekomen om die 3T in Knight Black te halen :F. https://twitter.com/oneplus/status/844112273664884736

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:48:
[...]

Hm, dat is waar. Zo is er een jongen helemaal uit Kopenhagen (!!) gekomen om die 3T in Knight Black te halen :F. https://twitter.com/oneplus/status/844112273664884736
Allemachtig, waar hebben we het in godsnaam over? Het is een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Sanction schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:00:
Allemachtig, waar hebben we het in godsnaam over? Het is een telefoon.
Ik vind dat OnePlus mooie en goeie telefoons maakt, maar dit gaat (zelfs) mij te ver :p. En moet je nagaan hè: dat die jongen dus nu eigenlijk voor jan met de korte achternaam daarheen is gegaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:05:
[...]

Ik vind dat OnePlus mooie en goeie telefoons maakt, maar dit gaat (zelfs) mij te ver :p. En moet je nagaan hè: dat die jongen dus nu eigenlijk voor jan met de korte achternaam daarheen is gegaan..
maar hij was wel de eerste :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:08
Wat zal er achter deze countdown zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
:+. Nou nou, dan krijgt hij van mij een koekje om het te vieren :+.
Als je 2 of 3 scrollbewegingen had gemaakt, had je het kunnen weten :p.
Maar goed, zie hier: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"

Ik zelf denk dat de OnePlus 3T dan ook in Midnight Black te verkrijgen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:28
Goedemorgen,

Ik heb de update nog niet, ik wacht wel tot ik de ota binnen krijg, maar heb wel wat eigenaardigheden met m'n 3T. Gister nacht hoorde ik m'n telefoon opeens trillen op m'n nachtkastje: helemaal uit, batterij tot 0 leeg gelopen. Moest hem eerst opladen voor hij weer aan ging. Opgeladen en toen vanmorgen weer even aan de lader en toen werd ie heel erg heet. Zag dat hij net wat apps gedownload had. Nu is alles weer in orde maar ga dit wel even in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Dat gedrag heb ik ook gehad met de laatste update vóór 7.1.1. Sinds ik mijn telefoon heb geüpgrade naar 7.1.1 is dat gedrag weer voorbij. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker zit in die versie, want ik heb daar meer klachten over gelezen.

Ik heb die update weten te triggeren met een VPN naar Canada, zodra de telefoon eenmaal doorhad dat er een update was kon ik de VPN-verbinding weer verbreken.

[ Voor 25% gewijzigd door Alex) op 22-03-2017 08:21 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:28
Alex) schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:20:
Dat gedrag heb ik ook gehad met de laatste update vóór 7.1.1. Sinds ik mijn telefoon heb geüpgrade naar 7.1.1 is dat gedrag weer voorbij. Ik denk dat er iets niet helemaal lekker zit in die versie, want ik heb daar meer klachten over gelezen.

Ik heb die update weten te triggeren met een VPN naar Canada, zodra de telefoon eenmaal doorhad dat er een update was kon ik de VPN-verbinding weer verbreken.
Wel vreemd toch? Ik had hier tot 2 dagen terug nog geen last van namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Aandacht van DPreview voor de OnePlus 3T:
https://www.dpreview.com/...roved-video-stabilization

[ Voor 6% gewijzigd door Exocet op 22-03-2017 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
HansAnders07 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 08:55:
Wel vreemd toch? Ik had hier tot 2 dagen terug nog geen last van namelijk
Ga anders eens naar je batterijverbruik en kijk welk proces er bovenaan staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:51

Saffie_time

Why use this? 42!

Hmpf, heel even de hoop gehad (tegen beter weten in natuurlijk want Samsung mag eerst) dat de OnePlus 5 aankondiging er ging komen.
Nog maar wat geduld hebben dan maar :+

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Saffie_time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:15:
Hmpf, heel even de hoop gehad (tegen beter weten in natuurlijk want Samsung mag eerst) dat de OnePlus 5 aankondiging er ging komen.
Nog maar wat geduld hebben dan maar :+
Dat lijkt mij erg stug. De verwachtingen zijn dat OnePlus met de OnePlus 4/5 gaat komen in juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

Anonymoussaurus schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:19:
[...]

Dat lijkt mij erg stug. De verwachtingen zijn dat OnePlus met de OnePlus 4/5 gaat komen in juni.
Maar aangezien Samsung de samenwerking heeft voor de snapdragon 835, gok ik dat OP ook de nieuwe 4/5 nog niet mag aankondigen totdat Samsung het officieel gedaan heeft.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Saffie_time schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 14:24:
Maar aangezien Samsung de samenwerking heeft voor de snapdragon 835, gok ik dat OP ook de nieuwe 4/5 nog niet mag aankondigen totdat Samsung het officieel gedaan heeft.
Samsung heeft inderdaad voorrang voor hun Amerikaanse versie van de S8, waar een Snapdragon 835 in komt. De OnePlus 4/5 zal ook een Snapdragon 835 krijgen, maar later inderdaad, wegens bovenstaande reden (en omdat het gebruikelijk is voor OnePlus om het toestel in juni aan te kondigen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time

Saffie_time

Why use this? 42!

De 1 kwam in april, 2 in juni, 3 in juli en 3t in november.
Om een beetje 'jaarlijkse introductie' te houden zal het inderdaad wel juni/juli zijn. Dat is het meest waarschijnlijke.

Edit: maar dit is niet het toppic ervoor ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Saffie_time op 22-03-2017 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Nog een kwartier. Zitten we allemaal klaar voor de aankondiging? Ben bang dat t teleur gaat stellen...Net als die Collette editie die 48 uur gehypt werd overal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 16:46:
Nog een kwartier. Zitten we allemaal klaar voor de aankondiging? Ben bang dat t teleur gaat stellen...Net als die Collette editie die 48 uur gehypt werd overal.
Ik wilde precies hetzelfde gaan typen :p. Anyway, ik denk dat het gewoon een nieuwe kleur is, namelijk: Midnight Black. De OnePlus 3T in Midnight Black dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
250 stuks??

OnePlus 3T Midnight Black
Drop Date: 24th March, 2017 12PM EST
Price: $479 USD + Standard Shipping
Available Quantity: 250
Available Regions: US, Europe, HK only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:02:
250 stuks??

OnePlus 3T Midnight Black
Drop Date: 24th March, 2017 12PM EST
Price: $479 USD + Standard Shipping
Available Quantity: 250
Available Regions: US, Europe, HK only
Dat is niet bij OnePlus zelf, maar bij een externe partij, namelijk: Hypebeast. Morgen zal hij via OnePlus.net te bestellen zijn voor een bepaalde periode (denk ik).

Link naar aankondiging:

This is the OnePlus 3T Midnight Black

Video:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:16

rammes

koekebakker 1e klas

Vorige week mijn 3T ontvangen, ik ga deze gebruiken voor mijn werk. Prive al jaren een iphone 3g, 4s, 5,6. Dan is dit wel even een hele andere wereld zeg!

Tot nu toe goede ervaring. toch begrijp ik niet alles.

- op IOS zie je ronde rode bolletjes bij de apps staan als je een bericht hebt. Kan ik dat ook op de 3T instellen?

- tijdens het configureren kon ik kiezen om in te loggen met een swipe (weet niet precies hoe dat heet) dat je een figuurtje maakt. Dat kan ik nergens meer terug vinden. (komt dat doordat ik mijn werk365 account heb geconfigureerd met restricties?

- nachtmodus is deze te schedulen?

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
rammes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:46:
Vorige week mijn 3T ontvangen, ik ga deze gebruiken voor mijn werk. Prive al jaren een iphone 3g, 4s, 5,6. Dan is dit wel even een hele andere wereld zeg!

- op IOS zie je ronde rode bolletjes bij de apps staan als je een bericht hebt. Kan ik dat ook op de 3T instellen?

- tijdens het configureren kon ik kiezen om in te loggen met een swipe (weet niet precies hoe dat heet) dat je een figuurtje maakt. Dat kan ik nergens meer terug vinden. (komt dat doordat ik mijn werk365 account heb geconfigureerd met restricties?

- nachtmodus is deze te schedulen?
Ronde rose bolletjes kan maar niet met de huidige launcher. In de Appstore vind je Nova launcher. Deze kan met een plugin wel bolletjes laten zien.

Die swipe is Denk ik het patroon beveiliging? Instelling > beveiliging.

Nachtmodus kan niet gescheduled worden.

Voor punt 1 en 3 geld dat dit straks wel in Android O (nieuwste OS) kan. Deze is sinds gister in de beta en duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

rammes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 17:46:

Afhankelijk van de launcher, ja. Ik gebruik zelf altijd Nova Launcher, en die kan het iig wel. Of de default dat kan weet ik niet.
Exchange kan device policies afdwingen. Maar dat is afaik ook op iOS.
Kan/moet je nu wel bijv een pin of wachtwoord opgeven om te ontgrendelen? Anders naar instellingen > beveiliging en dan schermbeveiliging (Screen lock). Daar hoort het te staan.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Oké can anyone explain? :D Komt er dan toch een matzwarte OP3T?

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/uUOfA/0e60c7a093.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

Danny.G schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:34:

[afbeelding]
Tis een exclusive, waar MKBHD er eentje van heeft. Gaat om de OP3t Colette Edition: https://forums.oneplus.ne...t-colette-edition.505937/

250 stuks, enkel te koop in Parijs. :/

(en de tweet: https://twitter.com/MKBHD/status/844580633217261568)

[ Voor 7% gewijzigd door Sorbo op 22-03-2017 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:16

rammes

koekebakker 1e klas

Sorbo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:37:
[...]

Tis een exclusive, waar MKBHD er eentje van heeft. Gaat om de OP3t Colette Edition: https://forums.oneplus.ne...t-colette-edition.505937/

Volgens mij is de colette blauw, niet zwart

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 20:32

Sorbo

Uw hulp in huis!

rammes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:38:
[...]

Nee, de Colette is zeker zwart. Alleen hebben ze vandaag óók dit aangekondigd zie ik nu :9~ :

http://mashable.com/2017/...night-black/#7M1zRiNKNiq9
As part of a limited run, the Midnight Black version of the OnePlus 3T will only be available with 128GB storage for the standard $480 price tag. OnePlus hasn't announced a firm release date, but says it'll be revealed at a later date.

Aesthetic-wise, it's identical to the special Colette edition — sans logo, of course — that was announced last week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
Sorbo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:41:
[...]

Nee, de Colette is zeker zwart. Alleen hebben ze vandaag óók dit aangekondigd zie ik nu :9~ :

[...]
Hij heeft het over het doosje waar de telefoon in komt. Die is inderdaad wel blauw, en niet matzwart zoals de foto die ik liet zien. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

Sorbo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:41:
[...]

[...]
Gelukkig zonder dat lelijke Colette logo erop. Maar waarom moet dat een limited run worden? Beetje onzin weer.

Oneplus doet steeds gekker, en de prijs voor een Oneplus wordt ook steeds hoger. Jammer.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Zwart is wel een mooie kleur voor dat toestel.

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:34:

[afbeelding]
Ja, kijk maar: Anonymoussaurus in "[OnePlus 3T] Ervaringen & Discussie"
Sorbo schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:37:

rammes schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:38:
Beide toestellen zijn zwart, alleen staat er op de één "Collette" onderaan, en bij de ander niet. Laatstgenoemde wordt verkocht door OnePlus zelf als 'extra' kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astr0blaster
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 11-09 18:02
Zwarte editie is wel erg gaaf! Jammer dat er geen 64GB komt. Toch weer 40 euro meer voor de 128GB versie...
E: aangezien beide zwarte edities limited edition zijn gaat het toch onmogelijk worden er een te fixen.

[ Voor 32% gewijzigd door Astr0blaster op 22-03-2017 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online

28 maart is de release met een limited time

[ Voor 29% gewijzigd door SmokingCrop op 22-03-2017 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 23:21

Kraz

Saving the world

Ik zit nog te twijfelen of ik ook een 3T aanschaf of wellicht toch wacht op de nieuwe variant.
Heb nu een Nexus 5 maar die begint toch kuren te vertonen. Is het de moeite waard om nog even vol te houden? Het kan nog wel twee maanden duren voordat die telefoon beschikbaar is/komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Kraz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:09:
Ik zit nog te twijfelen of ik ook een 3T aanschaf of wellicht toch wacht op de nieuwe variant.
Heb nu een Nexus 5 maar die begint toch kuren te vertonen. Is het de moeite waard om nog even vol te houden? Het kan nog wel twee maanden duren voordat die telefoon beschikbaar is/komt?
Niemand die het weet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz

Kraz

Saving the world

:+
Heeft er iemand een telefoonnummer van Meneer OnePlus? Dan bel ik m even. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Kraz schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:09:
Toevallig is een week geleden een vriend van mij overgestapt van een Nexus 5 naar een 3T. Het bevalt hem erg goed zegt hij, alleen is de grootte wat wennen, maar daar wen je vrij snel aan :).

Nee, die telefoon is over uiterlijk 2 dagen beschikbaar via de OnePlus shop.

https://oneplus.net/nl/oneplus-3t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:42:
[...]

Toevallig is een week geleden een vriend van mij overgestapt van een Nexus 5 naar een 3T. Het bevalt hem erg goed zegt hij, alleen is de grootte wat wennen, maar daar wen je vrij snel aan :).

Nee, die telefoon is over uiterlijk 2 dagen beschikbaar via de OnePlus shop.

https://oneplus.net/nl/oneplus-3t
Denk dat hij de Oneplus 4 bedoelt met 'nieuwe variant' in plaats van de 3T in een ander kleurtje :P

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 22-03-2017 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:57
SmokingCrop schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:46:
[...]

Denk dat hij de Oneplus 4 bedoelt met 'nieuwe variant' in plaats van de 3T in een ander kleurtje :P
Zal wachten zijn tot de Snapdragon 835...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz

Kraz

Saving the world

RigolleM schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:09:
[...]

Zal wachten zijn tot de Snapdragon 835...
Ik heb het inderdaad over de Oneplus 4 (5?).
Dilemma's...dilemma's.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Waarom hebben mensen het over OnePlus 5? Na 3 komt toch meestal 4 of word ik nu gek :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
MeltedForest schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:25:
Waarom hebben mensen het over OnePlus 5? Na 3 komt toch meestal 4 of word ik nu gek :+
Iets met Chinees bijgeloof. Die 4 zou ongeluk brengen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
SmokingCrop schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 23:46:
Aha, tsja dat is wat anders inderdaad :p. Dankje.

@Kraz
Er zijn nog niet zoveel geruchten over de OnePlus 4/5. Het meest voor de hand liggende is dat deze een Snapdragon 835 krijgt, in combinatie met 6 of 8GB RAM. Er zijn nog wel meer geruchten, maar die zijn niet zo voor de hand liggend. Er zal - zodra er meer geruchten zijn - een topic worden gemaakt speciaal voor geruchten voor de OnePlus 4/5. Dit zal ik dan hier even melden, dus hou dit topic in de gaten :).
MeltedForest schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:25:
Zoals alexhooven al zegt: in China is het getal 4 een ongeluksgetal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Zijn er meer mensen die een enorm formaat van SwiftKey hebben?
Het is zeer recent, maar ik durf niet te zeggen of het pas is na de update naar OOS 4.1.0, of een SwiftKey update.

In ieder geval, met de laatste SwiftKey versie is alles zo overdreven groot. Gelukkig staat SwiftKey standaard op de OP3t, dus ik kon de updates verwijderen en teruggaan naar de "fabrieksversie" 6.3.3.66. En alles is weer zoals vanouds.

In de opties kan ik niets vinden wat alles zo groot zou maken. Afgezien van de standaard resize optie, maar daarin zit het probleem niet. Zoals in de laatste 2 screenshots te zien is, is het kleinste formaat in de nieuwste SwiftKey zelfs nog groter dan het standaard formaat in de oude versie.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZbbuU01m.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NPn1CAam.png
SwiftKey 6.5.4.26 Standaard formaat - SwiftKey 6.3.3.66 Standaard formaat

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vnz9pQum.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aJJEw8bm.png
SwiftKey 6.5.4.26 Kleinste formaat - SwiftKey 6.3.3.66 Kleinste formaat.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NPn1CAam.pngAfbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vnz9pQum.png
SwiftKey 6.3.3.66 Standaard formaat - SwiftKey 6.5.4.26 Kleinste formaat

Andere themas, inclusief het OnePlus thema, zijn allemaal een stuk groter dan normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Nakebod schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:12:
Zijn er meer mensen die een enorm formaat van SwiftKey hebben?
Het is zeer recent, maar ik durf niet te zeggen of het pas is na de update naar OOS 4.1.0, of een SwiftKey update.

In ieder geval, met de laatste SwiftKey versie is alles zo overdreven groot. Gelukkig staat SwiftKey standaard op de OP3t, dus ik kon de updates verwijderen en teruggaan naar de "fabrieksversie" 6.3.3.66. En alles is weer zoals vanouds.

In de opties kan ik niets vinden wat alles zo groot zou maken. Afgezien van de standaard resize optie, maar daarin zit het probleem niet. Zoals in de laatste 2 screenshots te zien is, is het kleinste formaat in de nieuwste SwiftKey zelfs nog groter dan het standaard formaat in de oude versie.

[afbeelding][afbeelding]
SwiftKey 6.5.4.26 Standaard formaat - SwiftKey 6.3.3.66 Standaard formaat

[afbeelding][afbeelding]
SwiftKey 6.5.4.26 Kleinste formaat - SwiftKey 6.3.3.66 Kleinste formaat.

[afbeelding][afbeelding]
SwiftKey 6.3.3.66 Standaard formaat - SwiftKey 6.5.4.26 Kleinste formaat

Andere themas, inclusief het OnePlus thema, zijn allemaal een stuk groter dan normaal.
Misschien dat de DPI-instellingen in OxygenOS gereset zijn na de update naar 4.1.0? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Dan moet ik misschien wat toevoegen :+ Alle screenshots zijn gemaakt op OOS4.1.0. Dus ook met de oude SwiftKey versie.
En alleen SwiftKey heeft er zover ik weet last van, mits dit de laatste (?) versie van SwiftKey is. Ouder is dus prima.

En ik weet dat je via Instellingen > Beeldscherm je weergave ook nog wat kan aanpassen, maar gezien ik dat niet constant doe tussen de screenshots in :P zijn die instellingen denk ik irrelevant voor het probleem. Al stond de slider daar niet op standaard, maar 1 groter. Of de standaard is aangepast, want afaik heb ik die nooit aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:31
Jeroenneman schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 18:45:
[...]

Gelukkig zonder dat lelijke Colette logo erop. Maar waarom moet dat een limited run worden? Beetje onzin weer.

Oneplus doet steeds gekker, en de prijs voor een Oneplus wordt ook steeds hoger. Jammer.
Alles is een limited run.

Volgende maand komt de S8 en dan is ook het 'embargo' van de SD835 eraf. Mooie tijd om ergens in mei/juni de OnePlus 4/5 te introduceren. Nu maar hopen dat het geen curved ellende wordt. In geval van de 3 > 3T kon je gelijk de 3 niet meer krijgen.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Nakebod schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 11:25:
Dan moet ik misschien wat toevoegen :+ Alle screenshots zijn gemaakt op OOS4.1.0. Dus ook met de oude SwiftKey versie.
En alleen SwiftKey heeft er zover ik weet last van, mits dit de laatste (?) versie van SwiftKey is. Ouder is dus prima.

En ik weet dat je via Instellingen > Beeldscherm je weergave ook nog wat kan aanpassen, maar gezien ik dat niet constant doe tussen de screenshots in :P zijn die instellingen denk ik irrelevant voor het probleem. Al stond de slider daar niet op standaard, maar 1 groter. Of de standaard is aangepast, want afaik heb ik die nooit aangepast :)
En heb je dit al gedaan?

https://support.swiftkey....Key-Keyboard-for-Android-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Gister na het installeren van een apk (buiten de Playstore om) viel direct m'n telefoon uit en kreeg een reboot. Ik heb 10 min gezocht naar rare bestanden en een scan overheen gedaan maar kon helaas niks vinden. Uiteindelijk besloten om voor een volledige whipe te gaan en ook de backup te deleten. Daarnaast m'n Google wachtwoord gewijzigd. Je weet naar nooit! Ik heb geen root of custom rom, ik draai alles altijd stock. Mag/kan ik er nu vanuit gaan dat hij 100% schoon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 15:17:
Gister na het installeren van een apk (buiten de Playstore om) viel direct m'n telefoon uit en kreeg een reboot. Ik heb 10 min gezocht naar rare bestanden en een scan overheen gedaan maar kon helaas niks vinden. Uiteindelijk besloten om voor een volledige whipe te gaan en ook de backup te deleten. Daarnaast m'n Google wachtwoord gewijzigd. Je weet naar nooit! Ik heb geen root of custom rom, ik draai alles altijd stock. Mag/kan ik er nu vanuit gaan dat hij 100% schoon is?
Waarom installeer je dan ook een APK buiten de PlayStore om? :p
Blijft uiteraard jouw keuze hoor :), maar in de meeste gevallen zou het nu weg moeten zijn, tenzij je zo'n hardnekkig virus hebt dat het heel erg diep is gegaan, maar daar ga ik niet vanuit. Welke applicatie was het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Alekz87 schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 08:30:
[...]

Iets met Chinees bijgeloof. Die 4 zou ongeluk brengen :/
Omdat de uitspraak ruwweg overeenkomt met 'dood'. Zo zie je ook meestal geen 4e verdiepingen in HK en China (als etagenummer in de lift dan). Nummer 8 is juist het tegenovergestelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sanction schreef op donderdag 23 maart 2017 @ 17:19:
[...]

Omdat de uitspraak ruwweg overeenkomt met 'dood'. Zo zie je ook meestal geen 4e verdiepingen in HK en China (als etagenummer in de lift dan). Nummer 8 is juist het tegenovergestelde.
Zoiets als min min = plus?😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:30

Puck

W32.Deadcode.A

GreNade schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:51:
[...]

Ja, maar niet om 17:00 al toch? Eerste batch wordt volgens mij alleen via Hyperbeast verkocht
Las dat ze op 31 Maart in de verkoop gaan via OnePlus zelf.

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:45

WCA

Puck schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 08:56:
[...]

Las dat ze op 31 Maart in de verkoop gaan via OnePlus zelf.
Das voor mij geen optie, ik wil vandaag een nieuwe gaan kopen :P

Als ik er geen bemachtig, koop ik gewoon een gunmetal

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:04
Modbreak:Alles over prijzen, wanneer te bestellen, levertijden etc graag in het juiste topic:
[OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen

Ik heb een aantal reacties over het bestellen van de matzwarte 3T verplaatst

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniace
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-06 10:32
Geen idee of het door de laatste update komt maar op het moment heb ik dat mijn Skullcandy Ink'd niet meer werkt. De microfoon en knop werken niet meer. Iemand last van dit?

Heb hem nogmaals geprobeerd met mijn oude OP2 en daar werkte hij nog wel.

** 3T zit op OOS4.1.0

[ Voor 4% gewijzigd door maniace op 24-03-2017 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
Ik heb het probleem dat als ik bel (en het scherm op zwart is) ik niet het volume aan kan passen zonder het scherm eerst aan te zetten. Dat is natuurlijk irritant tijdens het bellen. Hetzelfde gebeurt met het veranderen van het volume tijdens het casten, dat lukt ook niet altijd.

Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
GrazendeKoe schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:30:
Ik heb het probleem dat als ik bel (en het scherm op zwart is) ik niet het volume aan kan passen zonder het scherm eerst aan te zetten. Dat is natuurlijk irritant tijdens het bellen. Hetzelfde gebeurt met het veranderen van het volume tijdens het casten, dat lukt ook niet altijd.

Meer mensen met dit probleem?
It's not a bug, it's a feature :9

Soms zou het handig zijn als het wel kan, maar soms is het ook handig als het niet kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrazendeKoe
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 12:58
yannickie111 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 10:44:
[...]

It's not a bug, it's a feature :9

Soms zou het handig zijn als het wel kan, maar soms is het ook handig als het niet kan.
Dan verschillend onze meningen :D

Ik vind het behoorlijk vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TotalCrash
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11-2019
maniace schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 09:56:
Geen idee of het door de laatste update komt maar op het moment heb ik dat mijn Skullcandy Ink'd niet meer werkt. De microfoon en knop werken niet meer. Iemand last van dit?

Heb hem nogmaals geprobeerd met mijn oude OP2 en daar werkte hij nog wel.

** 3T zit op OOS4.1.0
Ik heb hier ook nu last van. Wel heb ik een Sennheiser in ear. Ik had hiervoor al problemen met mijn microfoon dus het kan even goed hieraan liggen. Ik test het morgen uit met een paar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Sinds gisteren ook een Oneplus 3T, ter vervanging van een s7Edge+eenvoudige windows phone. Ik wilde weer eens dual sim, maar dan een high-topmodel. Tot nu erg tevreden, scherm, camera, snelheid, software (7.1.1) kwaliteit etc allemaal erg goed. Is er dan niks minder: ik mis de Always On Display en de te schedulen DoNotDisturb.

En als de vingerafdrukscanner de afdruk niet herkent, dan trilt de telefoon. Waar kan ik dat uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
marcelmg2 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:41:
Sinds gisteren ook een Oneplus 3T, ter vervanging van een s7Edge+eenvoudige windows phone. Ik wilde weer eens dual sim, maar dan een high-topmodel. Tot nu erg tevreden, scherm, camera, snelheid, software (7.1.1) kwaliteit etc allemaal erg goed. Is er dan niks minder: ik mis de Always On Display en de te schedulen DoNotDisturb.

En als de vingerafdrukscanner de afdruk niet herkent, dan trilt de telefoon. Waar kan ik dat uitschakelen?
Always on werkt op de 3T alleen als je met je hand over je bovenste sensoren zwaait.

DND: zodra je in bed ligt ff dat schakelaartje in t midden zetten. En als je wekker gaat omhoog. Ik vind dat prima zo, maar er zijn wel apps in de Playstore die dit kunnen geloof ik.

Dat trillen kan je niet uitzetten. Is een soort feedback dat t niet gelukt is.

Edit: kreeg zojuist een melding tijdens het unlocken dat ik m'n vingerprintscanner schoon moet maken. Hij reageert nu wel iets directer. Schijnbaar zijn de kleine beetjes vet toch uiteindelijk aan t ophopen daar...

[ Voor 13% gewijzigd door Alekz87 op 24-03-2017 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Google assistent officieel uitgebracht op de 3T volgens: https://androidcommunity....ask-it-anything-20170325/

Eerlijk gezegd vind ik t, zonder NL ondersteuning, niet heel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 16:12

Esumontere

Floep, banaan.

Ik heb sinds eergisteren ineens ontzettend last van accudrains. Overnacht verlies ik zo'n 40% lading, en de grootverbruikers (36% totaal) zijn android-systeem en Android-Besturingssysteem. Cache wipe e.d. allemaal al gedaan... Moet t dan toch een factory reset worden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
marcelmg2 schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:41:
ik mis de Always On Display en de te schedulen DoNotDisturb.
Ik kom van een Oneplus One en miste ook dat schedulen. Heb nu sinds een week of twee IFTT daarvoor en dat werkt perfect. Je kan dan op basis van tijd of wifi of plek je telefoon bijvoorbeeld op stil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik vind dat de uitrol van de 7.1 update wel vrij lang duurt. Dik een week geleden zijn ze begonnen toch? Heb nog steeds geen mogelijkheid tot updaten (niet dat ik de 7.1 features mis ofzo, vind het alleen lang duren voor een complete uitrol).

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffzz
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Sandyman538 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:52:
Ik vind dat de uitrol van de 7.1 update wel vrij lang duurt. Dik een week geleden zijn ze begonnen toch? Heb nog steeds geen mogelijkheid tot updaten (niet dat ik de 7.1 features mis ofzo, vind het alleen lang duren voor een complete uitrol).
Gewoon een VPN app installeren en voor Canada kiezen, dan kun je zonder problemen 7.1.1. installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Esumontere schreef op zondag 26 maart 2017 @ 08:16:
Ik heb sinds eergisteren ineens ontzettend last van accudrains. Overnacht verlies ik zo'n 40% lading, en de grootverbruikers (36% totaal) zijn android-systeem en Android-Besturingssysteem. Cache wipe e.d. allemaal al gedaan... Moet t dan toch een factory reset worden? :(
Google play services Al een keer gewhiped? Via instellingen > apps? En dan delete all data. Daarna even een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Sandyman538 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 10:52:
Ruffzz schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Gewoon een VPN app installeren en voor Canada kiezen, dan kun je zonder problemen 7.1.1. installeren.
Deze uit de Playstore op Canada zetten inderdaad:

Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:59

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ruffzz schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:07:
[...]

Ja snap ik, maar zoals gezegd geen haast met de update, ik wacht gewoon de Nederlandse OTA af en dat vind ik al met al wel lang duren qua uitrol. Heb er geen last van of problemen mee, meer een constatering :+

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanction
  • Niet online
Alekz87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 04:07:
Google assistent officieel uitgebracht op de 3T volgens: https://androidcommunity....ask-it-anything-20170325/

Eerlijk gezegd vind ik t, zonder NL ondersteuning, niet heel bijzonder.
Dat is toch geen nieuwe update? Of ben ik in de war?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Alekz87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Google play services Al een keer gewhiped? Via instellingen > apps? En dan delete all data. Daarna even een reboot.
Ja, ik heb alle eerdere tips (ook van AnonymusWP) geprobeerd, helaas geen resultaat. Ik heb inmiddels een factory reset gedaan. Nu afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127
  • Laatst online: 20:51

Eraser127

Nijkerk

Alekz87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 11:42:
[...]

[...]

Deze uit de Playstore op Canada zetten inderdaad:

Google Play: Opera Free VPN - Unlimited VPN
Deze heb ik ook gebruikt (canada en Duitsland), maar als ik de zip selecteer in de H2O map (OnePlus3TOxygen_28_OTA_047_all_1703132119_0ed76c88.zip) krijg ik een "installation failed". Ik wacht wel op de locale uitrol.

[ Voor 5% gewijzigd door Eraser127 op 26-03-2017 16:13 ]

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Volgens mij moet je hem los downloaden en dan op je toestel (in de root) zetten en dan je hem van daar installeren, door in de ota updater naar het tandwiel te gaan en kiezen voor local upgrade

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Esumontere schreef op zondag 26 maart 2017 @ 12:25:
[...]

Ja, ik heb alle eerdere tips (ook van AnonymusWP) geprobeerd, helaas geen resultaat. Ik heb inmiddels een factory reset gedaan. Nu afwachten dus.
Oké ben benieuwd je problemen verholpen zijn na de reset. Anders goed kijken idd welke apps mogelijk je telefoon uit z'n slaap houdt 's nachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Btw, iemand ervaring met het feit dat file transfer (mtp) niet meer werkt? als ik die selecteer krijg ik alleen de "cd drive", maar kan ik geen bestanden verplaatsen.

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esumontere

Esumontere

Floep, banaan.

Eraser127 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 17:47:
Btw, iemand ervaring met het feit dat file transfer (mtp) niet meer werkt? als ik die selecteer krijg ik alleen de "cd drive", maar kan ik geen bestanden verplaatsen.
Zodra hij is aangesloten even je notificatiecentrum openen. Daar kan je aangeven wat je wil met de usb-connectie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benep
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 04-09 16:51
Ik heb als ik telefoneer en ik wil afleggen altijd dat het swipe down menu opnieuw geklapt staat. Erg vervelend.

Kan je dat uitschakelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eraser127

Eraser127

Nijkerk

Esumontere schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:16:
[...]

Zodra hij is aangesloten even je notificatiecentrum openen. Daar kan je aangeven wat je wil met de usb-connectie.
Dat weet ik, maar dan kies ik dus ipv standaard "opladen" dus "bestanden overzetten", maar dan zie ik alleen de cd-rom. Maar ik zie nu dit in m'n apparaatbeheer. Blijkbaar kan ie de driver niet goed installeren.
Afbeeldingslocatie: http://www.siebepol.nl/tweakers/Knipsel.PNG

My Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Ga vandaag deze telefoon ook bestellen. De zwarte variant maakt me niet uit. Ben benieuwd. Voor de prijs krijg je er heel veel voor terug.
Wilde heel lang de Pixel xl hebben, maar uiteindelijk krijg je er niet echt veel voor.
Aan de andere kant kom ik nu van een Nexus 6 af met een 1440p scherm op 6 inch. Wat ik voor mijn gevoel niet echt voor me kan zien is hoe 1080p is op 5,5 inch. Vraag me af of je er veel van gaat merken. Iemand die van een Nexus 6 komt? Of een telefoon met dezelfde maat en resolutie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Arunia schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:42:
Ga vandaag deze telefoon ook bestellen. De zwarte variant maakt me niet uit. Ben benieuwd. Voor de prijs krijg je er heel veel voor terug.
Wilde heel lang de Pixel xl hebben, maar uiteindelijk krijg je er niet echt veel voor.
Aan de andere kant kom ik nu van een Nexus 6 af met een 1440p scherm op 6 inch. Wat ik voor mijn gevoel niet echt voor me kan zien is hoe 1080p is op 5,5 inch. Vraag me af of je er veel van gaat merken. Iemand die van een Nexus 6 komt? Of een telefoon met dezelfde maat en resolutie?
Ik kom van de Note 4 met 1440p en 5,7 inch. Nu zeer tevreden OP3T gebruiker. 1080p is meer dan voldoende. Persoonlijk zie ik het verschil echt niet tussen deze 2 op zo'n klein scherm. Ik wilde ook voor de Pixel XL gaan, maar de prijs was het mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:43
Alekz87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 18:55:
[...]

Ik kom van de Note 4 met 1440p en 5,7 inch. Nu zeer tevreden OP3T gebruiker. 1080p is meer dan voldoende. Persoonlijk zie ik het verschil echt niet tussen deze 2 op zo'n klein scherm. Ik wilde ook voor de Pixel XL gaan, maar de prijs was het mij niet waard.
Kijk, dank je wel voor je uitspraak. Dat geeft me een goed gevoel. Weet niet of terug naar 5,5 inch me gaat bevallen, maar denk dat het wel mee zal vallen. Nu alleen nog de keuze tussen 64 of 128GB. Heb nu 64 namelijk. Maar voor die 40 euro kun je er ook haast niet voor zonder zitten.
Pagina: 1 ... 22 ... 31 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor Ervaringen & Discussie, andere onderwerpen horen in:
Levertijd & Prijzen: [OnePlus 3T] Levertijden & Prijzen
Rooten & Custom ROM's: [OnePlus 3T] Rooten & Custom ROM's
Accessoires: [OnePlus 3(T)] Het grote Accessoires topic
RMA & Support: [OnePlus] RMA & Support
Referalls en kortingscodes: [OnePlus] Referral Systeem